iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.828 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
Morgen begint het nieuwe seizoen weer en ben van plan om de skip te rijden met als afwisseling de trucks!

Nu nog kiezen welke truck.. (ik wil geen keuzes!!! |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ben de game aan het gewoon worden op de laguna seca circuit met de mazda mx5 cup.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:09
Laguna was al niet mijn favo track en dat is er vanavond ook niet beter op geworden. In de 2e race weer een crash waarbij ik iemand mee heb genomen. (excuses daar voor) en toen een hoop gezeik over mijn muteknop geluidje en toen was ik er klaar mee. Oefen wel met de jongens in AC mee en kom over een tijdje wel weer eens kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is tegenwoordig de minimale hoeveelheid road content die je moet aanschaffen om participation credits te halen?
Ik dacht dat er 'vroeger' series waren die veel (alleen?) stnadaard tracks aandeden maar die kan ik nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Olaf van der Spek schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:23:
Wat is tegenwoordig de minimale hoeveelheid road content die je moet aanschaffen om participation credits te halen?
Ik dacht dat er 'vroeger' series waren die veel (alleen?) stnadaard tracks aandeden maar die kan ik nu niet meer vinden.
Die series beginnen morgen weer gewoon, vandaag is nog week 13.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Weet ik, ik bedoel ook S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De mazda cup is gewoon standaard content zoals altijd hoor...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Maar voor de rookie Mazda Cup krijg je geen credits toch?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh... geen idee. Maar dat is altijd de enige serie die alleen standaard tracks doet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was hopeloos vanavond.
Eerst tot de ontdekking gekomen dat mn microfoon is overleden van de headset en daarna blijkt dat Laguna en de Mazda mij niet echt ligt vanavond.
Moet wel zeggen had ook nog geen meter gereden vandaag maar het lijkt wel of er na een update het wat langzamer is geworden.
Kwam in ieder geval lang niet aan de tijd die ik er ooit een keer mee gereden heb.

Morgen maar eens stoeien met de skip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Wha, wat is die mazda toch leuk :D

Alleen jammer dat ik mijn motor opblies in race 1, maar na 1 rondje lag ik toch helemaal achteraan in race 2 :D Uiteindelijk toch nog 7de geworden :D
Heerlijk door het veld gereden, en de laatste 2 rondes meer deur aan deur gereden. Misde alleen de laatste ronde te veel top snelheid door de tikjes op de achterbumper, maar de auto lekker breed gehouden en P7 volgehouden :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Olaf van der Spek schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:23:
voor D/C series krijg je 4 dollar dacht ik en voor B/A 7 dollar en als je meerdere series doet is de max 10 dollar. Maar met gratis content ga je het niet redden vanaf D klasse en verder

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me erg vermaakt deze avond met de Mazda. In de eerste wedstrijd leuk en fair om de 4e plek kunnen strijden, en in de 2e race van bijna achteraan gestart. Whehehe, dat was een uitdaging. Sorry Marcel voor het t-bonen bij het uitkomen van de kink voor de corkscrew. Daar had ik echt beter moeten anticiperen. Verder met een berg schade de race verder uitgehobbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:16

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Racespot.tv heeft ons de broadcast van de GoT | 3H Skippy Enduro cadeau gedaan!
Dit scheelt dus even $90,- in afgelopen seizoen.

De reden dat we de broadcast gratis hebben gekregen is dat Nick de live timing software aan Racespot.tv gratis ter beschikking heeft gesteld.

Ik heb dus namens ons allen Racespot.tv hiervoor bedankt en alhier wil ik Nick bedanken voor deze gave indirecte gift ;)

De financiele rapportage is bijgewerkt in de TopicStart

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Mooi zo! Bedankt Nick voor het geleverde werk!

Lijkt wel een goede verstandhouding te zijn tussen Racespot, NEO en GoT.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 19:21
Nieuwe promo code PR-SROMG gespot in de aankondiging op de Blancpain site:

http://www.blancpain-gt-s...s_id=0&filter_team_news=0

https://members.iracing.c...o?promotion_code=PR-SROMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-10 19:56
Bedankt Nick (en ook Joep/ als mede de andere organisatoren voor de andere inzet).

Gisteren was erg leuk, helaas na veel leuke gevechten en verdedigen maak ik een fout 1 na laatste bocht waardoor ik vol met de neus de muur in ga.

Race twee begon bij T3, waar ik op een of andere manier totaal verkeerde lijn pakte en al half krom was.
Toen nog tikje van Robbert en maar gepit, toen begon het drama pas echt...

Ook nog zonder benzene op S/F, wat echt maar paar meter was.
Joep gaf me nog een zetje (waarvoor dank) en toen tot T3 uitgerold.

Was erg leuk, helaas wederom teveel foutjes van eigenzijde.

Hopelijk lukt het vanavond wat beter, weet eigenlijk niet eens waar we rijden met de Skip. :o .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij rijden we op Suzuka met de Skip als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het waren 2 leuke maar soms wel wat chaotische racejes gister.

Eerste race starte ik op p15 en moest ik dus tussen heel wat Mazdaatjes beginnen. Dat ging goed en al snel lag ik in de top 10. Kon redelijk uit de problemen blijven. Wel nog wat momentjes gekend en zeker toen we met 4 man de corkscrew in doken was het even oppassen. Kon daar Frank ook niet meer ontwijken aangezien ik op de curb zat en niet verder naar rechts kon. Jammer dat Frank zijn auto meteen krom was want het was maar een zacht tikje. Daarna eigenlijk uitgereden op p8 volgens mij.
Race 2 daardoor dus van achter het veld moeten beginnen. Nog een keer veel Mazdaatjes voorbij rijden dus. In de eerste ronde jammer genoeg Michel moeten aantikken. Maar we reden enorm dicht bij elkaar en als er dan ineens een brake check komt waar normaal nooit geremd word kan ik dat niet meer ontwijken. Daarna eigenlijk lekker naar voren gevochten en alleen Dries voorbij moeten laten omdat die toch wel sneller was. Zo toch van P26 naar P5 kunnen op klimmen. Alleen de laatste 5 rondes waren wat saai toen ik in een gat terecht kwam met niemand meer in de buurt.

Nu op naar Zolder met de Corvette. Een iets andere combinatie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
DutchDevil79 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:06:
Maar we reden enorm dicht bij elkaar en als er dan ineens een brake check komt waar normaal nooit geremd word kan ik dat niet meer ontwijken.
Klopt Robbert, je kon niet veel doen.
Mijn stuur stond scheef en ik schrok ook voor me, die twee zijn al niet fijn en toen kreeg ik een beuk van achter. :+
Niks aan te doen, mijn race was toch al over in T3, maar toch proberen er nog wat van te maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
kan iemand mij misschien nog wat tips geven met betrekking tot wat het handigste is nu?

ik ben van het weekend gepromote naar mn D licence op ovals. en zie nu even door de bomen het bos niet meer.
wat is het handigst voor iemand die eigenlijk nog best wel nieuw is om nu in het nieuwe seizoen mee te beginnen?

voor zover ik kan vinden heb ik de volgende opties:

- street stock of de legends ford naar SR 4.0 en dan evt Street stock C class

- content kopen voor D class maar welke serie is dan de leukste / handigste?
- SK modified
- late model series
- national series

- of nu switchen naar de MX-5 rookies om mn race skills wat breder te trekken voordat ik naar de moeilijkere races ga.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Voor de oval kan je denk ik beste de Street Stock door rijden tot je C klasse bent, In C klasse kan je dan de Trucks gaan doen. Dat is toch wel de mooiste opstap klasse voor Nascar. Daar heb je ook cautions en is het allemaal wat serieuzer dan in de rookie en D klasse series. Ik heb zelf 2 seizoenen in de Trucks gereden en dat waren altijd wel leuke racejes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
De Late models zijn volgens mij ook een populaire serie.

De SK modiefied iig niet, wel leuke auto, maar bijna nooit een officiele race voor te vinden.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zo eerste ervaring met iracing:

Heb gewoon op mezelf liggen racen met de Mazda op laguna circuit. Het schakelen met deze auto lukt toch niet zo vlot elke keer dat ik upshift gaat hij precies in volle toren stalled hij even en gaat dan pas verder met optrekken. Na vele malen botsen en crashen begon ik er toch in te komen. Na een 5 tal succesvolle laps ben ik met mijn schoobroer op het Okayama full circuit met de chevrolet. Deze auto rijd zo fucking soepel en lekker, het schakelen hier gaat echt super. Laptijd van 1:37 neergezet met een optimal van 1:34 natuurlijk weet ik niet of dat dit überhaupt goed of slecht is maar heb toch een paar mooie inhaalmanoeuvres gedaan en veel plezier gehad.

Enige minpuntje van de G27 vind ik toch wel het iets te kleine stuur mocht wel wat groter zijn. Vanavond misschien eens proberen om samen met jullie te rijden. Als dat tenminste kan.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Had echt weer lol gister met de mazda's. Nog nooit zoveel inc's gereden in een race geloof ik.. 19 in de eerste en 29 in de tweede race ;D

elke bocht van het circuit wel een keertje 3 wide gehad, inclusief corckscrew en "de knik".

Vanavond maar weer een beetje serieus met de Skippy.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:08:

Enige minpuntje van de G27 vind ik toch wel het iets te kleine stuur mocht wel wat groter zijn. Vanavond misschien eens proberen om samen met jullie te rijden. Als dat tenminste kan.
ja elke auto is anders en mensen hebben altijd zo hun voorkeur.

Over het laatste, zolang je in de league zit en redelijk rond kan komen (dus niet constant mensen eraf rijdt) zal het geen probleem zijn zoals gewoonlijk bij GOT.

Volgens mij is het niveau redelijk verspreidt, van hoog tot lag en zal onderling ook wel tips gegeven worden.
Hier leer je veel van, vuist regel is wel als langzamere in de bochten gewoon je lijnen houden, de snellere gaat wel om je heen. (misschien liften op rechtestuk, maar dat hoeft meestal niet eens :+ )

Zelfs gisteren was het niveau erg verspreidt maar toch leuke gevechten gehad en beetje leven en laten leven. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:08
De eerste race ging redelijk ok gisteren en kon nog net de 4e plek pakken in de laatste ronde en wist helaas net niet ook nog 3e te worden :P

Tweede race was ik iets te optimistisch in T1 in de 2e ronde en ging een beetje wijd waardoor ik Frank in de rondte tikte, excuses daarvoor.
In de derde ronde was het eigenlijk wel over toen 3 wijd niet echt werkte richting de corkscrew en die situatie volgens mij alleen maar verliezers kende.

Enfin daarna nog even wat rondjes met de FW31 gedaan op Interlagos en met die Q setup van Alex Simpson een 1:10.7 gedaan, maar wel met throttle shaping op 3, peak brake bias op 56 ipv 56,5 en de 7e versnelling 1 klikje langer.
Enfin zoals gevraagd wilde ik dat rondje wel even op iSpeed gooien, maar kreeg daarbij een foutmelding van het programma dat het niet werkte omdat het bestand buiten iSpeed aangepast zou zijn o.i.d.
Even zoeken op het iRacing forum klaagden meer mensen erover en als oplossing werd aangedragen de vorige versie te installeren tot er een fix was.

Daarvoor moest ik de nieuwe versie eerst uninstallen en tijdens dat proces klik ik achteloos op yes als er gevraagd wordt of ook de temporary bestanden etc verwijderd moeten worden..... :F |:(
Ik denk nog nu zullen toch niet al m'n lokale rondjes weggegooid worden he?
Naja wel dus :(

Nog met een data recovery programma geprobeerd het terug te halen wat voor recente rondjes nog wel werkte, maar oude seizoenen had ik gezipt en die bestanden konden niet meer hersteld worden.
Nou is het iets wat ik dan wel lang bewaar en waarschijnlijk nooit meer gebruik, maar toch is het wel zonde :P

Ik heb nog niet geprobeerd of ik dat rondje vanuit die herstelde bestanden nog kan terugzetten / uploaden, anders rijd ik nog wel even een nieuwe vanavond.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ligt er een beetje aan wat je wil. Groter stuur is preciezer, maar een kleiner stuur is sneller. Nu misschien allemaal niet relevant als je begint, maar als je van plan bent om daar iets mee te doen, zou ik dit wel meenemen in je beslissing.

En volgens mij rijden ze aan de oval kant liever met een groot stuur, maar dat kunnen de heren je vast vertellen die hier op de oval zijde rijden.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zo, heb me geregistreerd op got-racing.eu en ge-applied voor de got league. Nu nog wachten op validatie :)

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die krijg je niet zolang je ook niet geregistreerd bent (tja we hebben de oude database nog niet geïntegreerd!) in onze rijdersdatabase: Klik hier voor de procedure

De registratie op ons portal is enkel om wat afgeschermde pagina's en posts te kunnen zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JoepW schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:18:
Die krijg je niet zolang je ook niet geregistreerd bent (tja we hebben de oude database nog niet geïntegreerd!) in onze rijdersdatabase: Klik hier voor de procedure

De registratie op ons portal is enkel om wat afgeschermde pagina's en posts te kunnen zien. ;)
Zo, dat is bij deze gebeurd. De link in de PM is ook al aangeklikt.

Kan iemand mij uitleggen wat stint nu juist is? Van de Wikipedia entry wordt ik niet veel wijzer.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Zo, dat is bij deze gebeurd. De link in de PM is ook al aangeklikt.

Kan iemand mij uitleggen wat stint nu juist is? Van de Wikipedia entry wordt ik niet veel wijzer.
Stint
The period a driver is at the wheel in an event involving more than one driver in the vehicle. Sometimes refers to the period of driving between pit stops.

Bron: Wikipedia: Glossary of motorsport terms

[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 17-03-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

JoepW schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:29:
[...]

Stint
The period a driver is at the wheel in an event involving more than one driver in the vehicle. Sometimes refers to the period of driving between pit stops.

Bron: Wikipedia: Glossary of motorsport terms
Dat is dus exact de Wikipedia entry waar ik niet wijzer van wordt. En als ik dan op nederlands klik dan komt stint niet meer voor.

[ Voor 6% gewijzigd door mathiasv91 op 17-03-2015 11:31 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:30:
[...]

Dat is dus exact de Wikipedia entry waar ik niet wijzer van wordt. En als ik dan op nederlands klik dan komt stint niet meer voor.
De rijtijd tussen 2 pit stops :P

En je moet nog een stap doen om je registratie af te ronden. Ik heb geen verzoek tbv de database. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ok.. jij en ik rijden samen 1 race van 6 uur. Ik ga 3 uur rijden, dan jij 2 uur, en ik weer 1 uur aan het eind.

stint 1 = mijn stint van 3 uur
stint 2 = jouw stint van 2 uur
stint 3 = mijn stint van 1 uur.

Dus elke keer dat een coereur gaat rijden, totdat hij uit de auto stapt = 1 stint.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

themac1983 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:33:
ok.. jij en ik rijden samen 1 race van 6 uur. Ik ga 3 uur rijden, dan jij 2 uur, en ik weer 1 uur aan het eind.

stint =is mijn stint van 3 uur
stint 2= jouw stint van 2 uur
stint 3 = mijn stint van 1 uur.

Dus elke keer dat een coereur gaat rijden, totdat hij uit de auto stapt = 1 stint.
Aha duidelijk, bedankt.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Bij ons gebruiken we de definitie: tijd tussen 2 (geplande) pitstops.

Bijvoorbeeld, rijder 1 start de race tot pitstop 1 = 1ste stint, pitstop 1 tot pitstop 2 = 2de stint... Als iemand dan tijdens een pitstop niet uitstapt om plaats te maken voor de andere rijder, dan rijdt hij een dubbele stint.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:52:
Bij ons gebruiken we de definitie: tijd tussen 2 (geplande) pitstops.

Bijvoorbeeld, rijder 1 start de race tot pitstop 1 = 1ste stint, pitstop 1 tot pitstop 2 = 2de stint... Als iemand dan tijdens een pitstop niet uitstapt om plaats te maken voor de andere rijder, dan rijdt hij een dubbele stint.
En zo is het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Wat is het skip "school" event dat vandaag op de kalender staat?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
mathiasv91 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:59:
Wat is het skip "school" event dat vandaag op de kalender staat?
Go to the portal and READ ;)
http://www.got-racing.eu/wp/?cat=18

Ik ben gestopt met dubbel posten ivm het vele werk. Dus lees daar maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:33:
[...]

De rijtijd tussen 2 pit stops :P

En je moet nog een stap doen om je registratie af te ronden. Ik heb geen verzoek tbv de database. 8)
Heb mij ook aangemeld met de procedure zoals vermeld.
Heb je die van mij wel gekregen Joep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:05:
[...]

Heb mij ook aangemeld met de procedure zoals vermeld.
Heb je die van mij wel gekregen Joep?
Mag ik enige zelfwerkzaamheid vragen van jullie?
Als je namelijk een gevalideerd account hebt kan je jezelf hier vinden: http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Members.aspx

En als je iets niet kan vinden in de lange TopicStart dan gebruik je het Trefwoorden register

En op de portal de zoek-funktie en op de wiki ook de zoek-funktie :X

[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 17-03-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10 08:47

derx666

mecker ende blaet

Red Baron schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:59:
Enfin daarna nog even wat rondjes met de FW31 gedaan op Interlagos en met die Q setup van Alex Simpson een 1:10.7 gedaan, maar wel met throttle shaping op 3, peak brake bias op 56 ipv 56,5 en de 7e versnelling 1 klikje langer.
Enfin zoals gevraagd wilde ik dat rondje wel even op iSpeed gooien, maar kreeg daarbij een foutmelding van het programma dat het niet werkte omdat het bestand buiten iSpeed aangepast zou zijn o.i.d.
Even zoeken op het iRacing forum klaagden meer mensen erover en als oplossing werd aangedragen de vorige versie te installeren tot er een fix was.
Wat heeft die throttle shape op 3 als voordeel tov 4 (lineair) ?

Kwam gisteren met de FW31 met racefuel tot een 1:13.1. Wellicht met wat kleine setup changes (langere 7e versnelling oa, en wellicht de brakebias omdat ik toch wel vrij snel front lockte) en veel meer practice zou daar nog zeker 1s vanaf moeten kunnen. Heb wel m'n ffb lichter gezet zodat ik wat minder kracht hoef te zetten, en daardoor misschien ook iets minder verkrampt ga sturen. Kwa timing zit ik zeker nog niet goed, maar vanwege de snelheid van dat kreng komt dat ook een stuk preciezer dan alle andere meuk die ik hiervoor gereden heb. Kwestie van wennen hoop ik.
Maar devies voor mij is vooral: A LOT MORE PRACTICE! :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Met een lagere throttle shape ga je sneller weer op het gas,
alleen omdat die power dan sneller komt is het ook lastiger te controleren.

Het liefst rijd je met een zo laag mogelijke waarde, maar als je dan de auto soms begint te verliezen schiet je daar weer niets mee op.
In de praktijk rijd ik meestal met 3. Een teamgenoot van mij zit steevast op 2, maar anderen ook weer op 4 etc.
4 is dus de meest veilige setting en daar zullen die setups van Alex dan ook wel op staan.
Maar ik zou zeggen probeer eens een rondje met die setting op 1 en je zult het verschil wel merken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
4 is lineair toch, en alles daar onder steeds minder lineair? Ik weet nog dat ik alleen met 4 rond kwam :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Mag ik enige zelfwerkzaamheid vragen van jullie?
Als je namelijk een gevalideerd account hebt kan je jezelf hier vinden: http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Members.aspx

En als je iets niet kan vinden in de lange TopicStart dan gebruik je het Trefwoorden register

En op de portal de zoek-funktie en op de wiki ook de zoek-funktie :X
Sorry voor de overlast en zal er rekening mee houden in het vervolg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Vanochtend maar eens de league gejoined om vanavond mee te kunnen doen met de skip practice. Ik ben geen rookie in het simracen en al heel lang lid op tweakers maar nog nooit met een officiele GoT race mee gedaan. Ik zie hier trouwens al veel namen langskomen die ik van digitalracing.nl ken, gezellig :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
daroy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:18:
Vanochtend maar eens de league gejoined om vanavond mee te kunnen doen met de skip practice. Ik ben geen rookie in het simracen en al heel lang lid op tweakers maar nog nooit met een officiele GoT race mee gedaan. Ik zie hier trouwens al veel namen langskomen die ik van digitalracing.nl ken, gezellig :)
Maar Roy je user-aanvraag voor toegang tot de afgeschermde data op ons portal is afgewezen.
Dit omdat je niet geregistreerd bent in onze user database.
Zoals vermeld staat op de reg-pagina op de site worden aanvragen gewoon verwijderd. Ik kan echt niet achter elk foutje aanrennen. ;)
Dit staat allemaal echt heel duidelijk op de reg-pagina. Ik heb er nogmaals in het rood de nadruk op gelegd. :'(
You must comply with the following demands to register:

1 Speak & write Dutch / Flemish;
2 Live in the Benelux (The Netherlands, Belgium, Luxembourg);
3 Have an active GoT Nick Name;
4 Are an active iRacing with a valid iRacing Customer ID;
5 Are registered in our drivers database: HERE (Need help go here). <--- Must apply here first, before trying to register on this site.!
Bron: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
even ter bevestiging ik heb als mijn iracing account D Hoekstra ook een poging gedaan tot registreren.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanaf vanavond gebruiken we de nieuwe Teamspeak server!
De oude is niet meer bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:26:
Vanaf vanavond gebruiken we de nieuwe Teamspeak server!
De oude is niet meer bereikbaar.
Hmm? Kan zelf TS niet controleren maar waar het op draait loopt als een zonnetje.

Niet dat we vast moeten houden aan de oude daar niet van...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

Hij zat gisteren vol Dirk, vandaar de snelle verhuizing. Joep zal het wachtwoord van de oude wel hebben aangepast zodat die niet meer gebruikt wordt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Phydomir schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:44:
Hij zat gisteren vol Dirk, vandaar de snelle verhuizing. Joep zal het wachtwoord van de oude wel hebben aangepast zodat die niet meer gebruikt wordt.
We zijn beetje uit onze voegen aan het barsten, met alle nieuwe personen die erbij gekomen zijn. :+
(was gezellig druk in iedergeval gisteren, was niet het drukste meen ik maar je merkte goed dat de races goed gevuld waren.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Hmm? Kan zelf TS niet controleren maar waar het op draait loopt als een zonnetje.

Niet dat we vast moeten houden aan de oude daar niet van...
Ik heb je wat berichten op het GoT forum hierover gestuurd ;)
En beetje onhandig heb ik een modus gekozen voor het bericht op de oude server dat de server verplaatst is die ook admins geen toegang meer geeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

oftewel, je hebt het stuk gemaakt :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:38:
oftewel, je hebt het stuk gemaakt :P
Als je de config-files kan editten doet ie het zo weer. Maar daar kan ik niet bij.
Dus met mijn beperkte rechten heb je gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driescuit
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-10 22:36
Dag Heren (spijtig genoeg enkel heren denk ik)

Ik heb wel eens een reactie getypt (voor moeten kijken want ik wist het niets eens meer). Nu dacht ik, 'k ga toch eens kijken want 't was echt wel een redelijk goed gevuld hoopje lellek pratende mensen. Maar 't is vooral om te zeggen dat ik geheel onverwachts eigenlijk 't meest van de twee races van jullie genoten heb de laatste paar dagen.

M'n "inside stemmetje" (ga niet zeggen dat je 'r geen hebt aub) zei me in de eerste race; "laat 'm voorbij dan kan je lekker comfy "pressure" zetten. Viel iets anders uit, Rudy heeft me niet eens dichter dan een 0.5 laten komen.

Nette race-pace van Rudy! Maar ook alle anderen die me niet droog in de koffer geramd hebben; Thanks allen, dat was een interessant, borderline chaotisch wedstrijdje. Laatste race ging erg goed en ik denk dat ik van voorlaatste nog naar P2 gereden ben.

nu toch maar's boekmarkje maken for dit forum :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:57:
[...]

Ik heb je wat berichten op het GoT forum hierover gestuurd ;)
En beetje onhandig heb ik een modus gekozen voor het bericht op de oude server dat de server verplaatst is die ook admins geen toegang meer geeft 8)7
Ah ok, no problem :) goed moment om permanent over te gaan lijkt me dus, zal zo ook op het andere forum kijken/reageren.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Wauw, ik wist niet dat track conditions zo'n groot effect hadden op laptimes! Vorige week vast wat geoefend met de skip op Suzuka, was blij om uiteindelijk hoge 2:26 te rijden, maar nu net in een practice sessie rij ik ineens fluitend 2:24 8)7

Optimal lap is nog lang niet in zicht, vanavond aan de slag om de spoon curve en die laatste s-bocht onder de knie te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het wolkendek is 'overcast' en daardoor wordt de baan niet warmer en je banden blijven kouder.
That's all ;)

Enkel is het effect al enige tijd te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pffff, denk je dat je aardig wat circuits hebt voor de Star Mazda. Heb ook het nodige getraind voor promotie op een aantal banen. Blijkt 50 % van het begin van het seizoen nieuwe banen te hebben! Bij RUF ook! Zo kan ik ook verdienen. :) Heb lekker de Dallara DW12 gekocht voor Indycar. Kan ik straks ook oval mee rijden. Scheelt weer. :)

[ Voor 11% gewijzigd door JPtjeeNL op 17-03-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Fuelke

Forza Ferrari

Ik denk dat iRacing flink aan de bak mag bij het scannen van de DW12 als ze de Aerokit naar de 2015 specs willen brengen 8)7

Om nog maar te zwijgen over de update van het damagemodel.

Afbeeldingslocatie: http://www.racer.com/images/igallery/resized/4901-5000/Chevy_Honda_AK_Comparo_Barber-4957-900-506-80-c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.racer.com/images/igallery/resized/4901-5000/Chevy_honda_Aero_Kits_Side-4956-900-506-80-c.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik zit met een probleem, ik kan geen enkele popular race of practice joinen. Het icoontje ziet groen maar als ik er op klik gebeurt er niets... Zowel IE als FF als Chrome

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
Toch maar de Chevrolet truck aangeschaft.

Dat ding is tof zeg! Zojuist in een practise met 2 anderen een aantal rondjes lekker close gereden, elkaar inhalen etc. Dat ding krijg ik wel rond met consistente tijden.. Maar hoop toch wat trainingen vol te zien zodat ik het close racen wat kan oefenen.

Wel gelijk mijn FFB een stuk lager gezet, begon het al aan mijn rechterarm te voelen :9

[ Voor 13% gewijzigd door R0y. op 17-03-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Net thuis, even wat eten maken, opeten :9 en dan kom ik ook skippen :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:32

BM

Moderator Spielerij
Net ook maar eens een training gedaan met de FW31. Gelukkig is het geen hele lastige auto :X Na veel spins en crashes uiteindelijk tot 13.3 gekomen met nog 40kg brandstof aan boord. In q-trim (maar 1 keer geprobeerd) niet onder de 13.0 gekomen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die ideal via ultimatepay gebruiken voor iRacing opgelet!
Important: If you use Ultimate Pay for iRacing please read below

We have a payment option for our iRacing customers called Ultimate Pay. It is only used by a very small amount of iRacing customers. Around 1% or less. We added Ultimate Pay as a secondary payment option for those customers in countries that had difficulty joining iRacing using our major credit card or PayPal options. Unfortunately we received notice from Playspan who owns Ultimate Pay that this payment platform will no longer be commercially available to us or to any of their other customers. Although Ultimate Pay is minor in regard to the percentage of iRacing customers it impacts, it is a shame for us based on the amount of integration effort we put into it and more importantly the customers who don’t have other payment options.

If you are a customer who uses Ultimate Pay for iRacing, please try the other payment options (PayPal, MasterCard, Visa, American Express, Discover) as the payment platforms are always changing and typically expanding versus the other way around. PayPal for example may work for you now. If not, please feel free to email customer service at support@iracing.com and we will happily walk through some options with you and answer all your questions. Your active iRacing account will still work and still be there for you regardless of Ultimate Pay. The issue will be renewing or purchasing content and again we do have some options for you.

Ultimate Pay has given us some time but we will remove the Ultimate Pay option for new customers this week and for existing customers we will remove the option in a few weeks, on April 29, 2015. FYI, We will also be sending an email to all Ultimate Pay customers with this information.

Additionally, we will be looking into other payment platforms that cover geographies that are not covered well by our credit cards and PayPal. However, there is a substantial integration process (time) that needs to happen when we add any payment platform.

We sincerely apologize for the inconvenience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ook na downgraden van iSpeed kan krijg ik een foutmelding bij het posten van een lap op de datamart.
Dus voor de liefhebbers dan maar zo.

Interlagos rondje met de Q setup van Alex Simpson met een paar kleine wijzigingen (setup, replay, splits & iSpeed lap)
https://dl.dropboxusercon...s2_01_int_pi_1m10s695.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:31:
Ook na downgraden van iSpeed kan krijg ik een foutmelding bij het posten van een lap op de datamart.
Dus voor de liefhebbers dan maar zo.

Interlagos rondje met de Q setup van Alex Simpson met een paar kleine wijzigingen (setup, replay, splits & iSpeed lap)
https://dl.dropboxusercon...s2_01_int_pi_1m10s695.rar
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Eventueel kan ik de .ibt ook nog wel online gooien als mensen dat liever hebben.
/edit: Heb ik ook in die rar gestopt, dus even opnieuw downloaden dan.

[ Voor 31% gewijzigd door Red Baron op 17-03-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Goed busy Paul _/-\o_

Mijn werktijden zijn weer veranderd, hoop dat ik nog tijd heb om wat rondjes te rijden en hopelijk een race van het weekend maar we gaan het meemaken

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
wow Paul +1 (tof dat je dit doet)

straks eens setup proberen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Thnx Paul.

Ben zelf inmiddels tot een 11.2 in Q trim gekomen en als ik die naast jou iSpeed rondje leg zie ik dat ik alleen al in de laatste bocht + rechte stuk .2s verlies. Wat verder opvalt is dat jij eigenlijk iedere bocht de auto beter laat rollen en behoorlijk wat eerder op je gas gaat. Dat lijkt me niet direct set-up gerelateerd maar vooral vertrouwen in je eigen kunnen. Nog meer rondjes rijden dus.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou gisteren ging weer ouderwets slecht, had de snelheid niet en in race ging het niet veel beter.
Momentje met Marco, ik had echt niet door dat hij daar zat. (Zag later de reply en begreep het toen direct......)

Gezien dat feit en ik echt moeite had met de auto/baan besloten nog geen race te doen.
Denk dat ik teveel BMW gereden heb, want ben het echt even total kwijt zeg maar. (was nooit super snel, maar had wel meer gevoel dan nu)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Gisteren voor het eerst mee gedaan met de oefenavond in de Skip. Erg interessant om Joep te volgen en tips te horen van de andere rijders. Ik kwam vrij vlot in de 2.26 en daarna ook wel in de 2.25.7 maar helaas zat ernaar weinig progressie in. Ik moest de avond ook vroegtijdig staken dus heb de race niet meer mee kunnen maken. Maar het smaakt naar meer :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Om snel te zijn met de Skip moet je vertrouwen hebben om de auto na het remmen zonder of met een klein beetje gas te geven de bocht in te laten rollen. Hierdoor roteert de auto beter (anders heb je nl. alleen maar onderstuur), en dan is het wachten totdat je op het gas kunt. Het moment van gasgeven is heel belangrijk, te vroeg en je onderstuurd de bocht uit, moet daardoor van je gas af en je verliest veel tijd. Geef je te laat gas ben je te langzaam op het rechte stuk na de bocht. Dit leer je eigenlijk alleen maar door heeeeel erg veel met die auto te rijden, en gevoel te krijgen voor de balans.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:52:
Thnx Paul.

Ben zelf inmiddels tot een 11.2 in Q trim gekomen en als ik die naast jou iSpeed rondje leg zie ik dat ik alleen al in de laatste bocht + rechte stuk .2s verlies. Wat verder opvalt is dat jij eigenlijk iedere bocht de auto beter laat rollen en behoorlijk wat eerder op je gas gaat. Dat lijkt me niet direct set-up gerelateerd maar vooral vertrouwen in je eigen kunnen. Nog meer rondjes rijden dus.
Inderdaad hulpvol. de eerste .3 ben ik al kwijt tijdens het aanremmen bocht 1, ik remde daar 50m eerder. Verder verlies ik .1 in bocht 2 en .1 in de 3 langzame bochten.

Kwa gasgeven en remmen is het vrijwel identiek (muv T1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Voor de mensen die de Sebring 12H willen rijden, Morgen (donderdag) om 19:00 GMT start een 4 uur hosted sessie van me om te oefenen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Phydomir schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:52:
Dat lijkt me niet direct set-up gerelateerd maar vooral vertrouwen in je eigen kunnen. Nog meer rondjes rijden dus.
Dat is ook een beetje het punt wat ik ermee wil maken.
Misschien is het niet de beste/snelste setup ofzo, maar je kan er zeker nog wel redelijke tijden mee neerzetten.
Maar de FW31 is nou eenmaal geen simpele auto waar je even instapt en meteen super tijden mee gaat rijden. Je moet gewoon echt de limiet van de auto en jezelf opzoeken en dan kan je nog zoveel aan een setup gaan sleutelen, maar het zal toch uiteindelijk uit jezelf moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is jullie ervaring met de support van Fanatec? Hoe lang duurt het ongeveer voordat je je stuur weer terug krijgt van reparatie? Nu na 3 weken over en weer gezeik, mag ik eindelijk mijn GT3 RS V2 opsturen voor reparatie. Na nog geen jaar is het stuur al kapot. Krijg je eerst 3 weken gezeik dat je maar een videocamera en statief moet kopen omdat een telefoon filmpje niet goed genoeg is, en vervolgens mag je het op eigen kosten teruggaan sturen naar Duitsland. Echt ben zo klaar met Fanatec, na 6 maanden al problemen met mijn CSP v2's(PCB was niet goed) en nu weer met dat stuur. Zo frustrerend... Ken waarschijnlijk de komende 6 a 8 weken dus nog niets.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-10 05:13
Fanatec is ook rommel ik blijf het herhalen voor de massa hier maar niemand luistert want het is cheap en er staat BMW/Porsche whatever op en ik ben gewoon een troll. Zo gaat het meestal, mensen willen eerst zelf ervaren. Lekker blijven kopen jongens. :D

Met een Logitech G25/G27 setje ben je echt beter af. Goedkoper, sneller, meer stuurgevoel en betrouwbaar.

Heel ineX rijdt nog met die setjes. Sommigen hebben de pedalen vervangen voor een model met loadcell (nee, geen Fanatec).

[ Voor 31% gewijzigd door glnk op 18-03-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Scheelt dat Logitech inderdaad niet stuk gaat :P
Meer stuurgevoel... tsja, daar zijn de meningen over verdeeld.
Kwaliteitscontrole van Fanatec kan beter -> sure

Maar dat je een videocamera moet kopen voor een filmpje te maken lijkt me nogal ver gezocht, tenzij je gsm camera zo bagger is dat daar inderdaad niks op te zien is, of dat je parkinson hebt en die camera niet enigszins stil kunt houden. Beetje raar...
Wat is er trouwens mis met je stuur?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Met parkingson de oval op :D

Anywho, eerlijk gezecht is Fanatec ondertussen van bovenaan, naar helemaal onderaan mijn lijstje voor upgrades van mijn stuur gegaan. Mijn pedalen zijn prima, maar ik hoor inderdaad wel ERUG veel gezeik ondertussen over Fanatec (en dan specifiek hun stuurtjes) dat ik het het risico niet waard vind. Voor het soort bedragen dat neergelegd wordt voor de spullen, mag je gewoon wel kwaliteit verwachten, van zowel de onderdelen, als customer support. Het gaat immers echt niet meer om een speelgoedstuurtje van de Bart Smit.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Je hoort inderdaad veel problemen en met de nieuwere sturen lijk je het vaker te horen dan oudere sturen. Ik heb nu iets van 4 jaar een GT3RS V2 en op een kapot fannetje na nooit wat mee gehad. V1 CSP hebben het ook drie jaar perfect gedaan.

Al met al ben ik wel blij dat ik het budget heb om het nu echt goed te doen maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen 3000 euro wil uitgeven aan een set pedalen + stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 10:56
Ik kan alleen mijn eigen ervaring delen met Fanatec en die is simpelweg perfect, maar goed.
@Nymphetic13: met wie heb je contact? De mensen in Duitsland? Vraag anders of je doorverwezen kan worden naar de community support van de Benelux (Remi, dacht ik). Die antwoord erg snel volgens mij en is ook wat makkelijker/behulpzamer met de support.
In Duitsland op de service desk zijn ze wel heel erg van de regeltjes (je verwacht het niet).

--

Anyway, op het iRacing forum gaat het goed los over de Blancpain samenwerking. Ik verwacht er ook wel iets leuks uit, maar sommigen denken echt dat we alle GT3 auto's hebben over 2 week of zo. En Paul Ricard, en Nogaro, en...
Onderschat ik het nou zo of is het forum as usual weer lekker over-enthousiast?
Mooiste is nog wel dat volgens sommigen Porsche en Ferrari de enige logische nieuwe GT3's zijn, terwijl Porsche letterlijk niet kan (want EA) en Ferrari al ontkracht is door staff (maar wel lang geleden, dus misschien nieuwe inzichten inmiddels).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
WHOOOHOOO dennis :p

you don''t have long to wait. In fact batch 2 will start shipping next week, well ahead of the time frame promised.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
gtrNL schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:59:
Ik kan alleen mijn eigen ervaring delen met Fanatec en die is simpelweg perfect, maar goed.
@Nymphetic13: met wie heb je contact? De mensen in Duitsland? Vraag anders of je doorverwezen kan worden naar de community support van de Benelux (Remi, dacht ik). Die antwoord erg snel volgens mij en is ook wat makkelijker/behulpzamer met de support.
In Duitsland op de service desk zijn ze wel heel erg van de regeltjes (je verwacht het niet).

--

Anyway, op het iRacing forum gaat het goed los over de Blancpain samenwerking. Ik verwacht er ook wel iets leuks uit, maar sommigen denken echt dat we alle GT3 auto's hebben over 2 week of zo. En Paul Ricard, en Nogaro, en...
Onderschat ik het nou zo of is het forum as usual weer lekker over-enthousiast?
Mooiste is nog wel dat volgens sommigen Porsche en Ferrari de enige logische nieuwe GT3's zijn, terwijl Porsche letterlijk niet kan (want EA) en Ferrari al ontkracht is door staff (maar wel lang geleden, dus misschien nieuwe inzichten inmiddels).
En dan vragen ze zich af waarom Iracing steeds minder over toekomst plannen verteld :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Tussen aanmelden en iets gerepareerd terug heeft nooit langer dan 3-7 dagen gezeten.

Support is goed. Maatje zou het niet nodig moeten hebben.

Op dit moment 0,0problemen. Laatst wel, maar alles stond te klippen. Dus verkeerd ingesteld 😊 geen hardware dus.

Pendalen 3 jaar terug problemen mee gehad. Na 3 jaar misbruik 0,0problemen.

Vanavond eens in de f1 stappen en proberen iets van een leuke tijd te klokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
themac1983 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:02:
[...]

En dan vragen ze zich af waarom Iracing steeds minder over toekomst plannen verteld :P
Ik gok op de AM gt3. Ze gaan al een AM lmp? Maken. Al zou audi of Mercedes ook nog kunnen. Maar ik denk dat de deal met AM groter is dan alleen lmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Sinds 1 of 2 weken crasht iRacing bij mij als ik via ALT + TAB terug ga naar de desktop/andere applicatie. Ik gebruik Windows 10. Nog meer mensen hier last van?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Ik gok op de AM gt3. Ze gaan al een AM lmp? Maken. Al zou audi of Mercedes ook nog kunnen. Maar ik denk dat de deal met AM groter is dan alleen lmp
Zo ver ik weet is de GT1 (DBR9 voor samen met de Corvette) en GT3 Aston al aangekondigd en is er niets gezegd over een Aston Martin LMP1 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
glnk schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:10:
Met een Logitech G25/G27 setje ben je echt beter af. Goedkoper, sneller, meer stuurgevoel en betrouwbaar.
Volgens mij roep je dat ook nog als je een simsteering of accuforce systeempje geprobeert hebt maar het kan aan mij liggen...

Qua prijs moet ik je wel gelijk geven, vind Fanatec wel overpriced voor de kwaliteit, maar dat vind ik de G27 van logitech ook enigzins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook en daar heb ik toch ook al 2 defecte versies van gehad. Ach, het kan allemaal kaput en dat gaat het ook helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niellie41 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Zo ver ik weet is de GT1 (DBR9 voor samen met de Corvette) en GT3 Aston al aangekondigd en is er niets gezegd over een Aston Martin LMP1 auto.
Had ik toch een 1 goed :p Dacht dat het de lmp1 was :D Maar dan kan de C6 ook weer leven ingeblazen worden :D

Maar ik dacht ergens wel iets gelezen, gehoord, etc etc te hebben over een mogelijke nieuwe lmp1/2. Of het was gewoon hardop dromen door mensen :D Of het is gewoon onzin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
-PassY- schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Ik hoop echt dat het de nieuwe R8 LMS Ultra wordt:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-Qm26SbGEI_I/VQfnbIN0nII/AAAAAAAHE5U/hbUL44mEWkU/w951-h634-no/audi_motorsport-150314-0623.jpg

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-09S-ogcsnWM/VQfnasWEX9I/AAAAAAAHE5U/21qZ6_flERc/w945-h634-no/audi_motorsport-150316-0638.jpg

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-Ecm6-UMJLmw/VQfnbNY0LNI/AAAAAAAHE5U/8ae0gkcvHd8/w951-h634-no/audi_motorsport-150314-0622.jpg

Fantastisch apparaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
eerst DB9R! de rest kan wachten, of zet gewoon het geluid van de DB9Rin de skippy, dan ben ik ook blij ^^

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
De Aston Martin DBR9 is antiek man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De Aston Martin stond al in dat bericht toch? En daarnaast nog een nieuwe manufacturer. Oftewel niet nog een AM... En ook niet nog een McLaren (zoals ik mensen hoorde roepen) want dat is ook geen nieuwe manufacturer. En die Corvette misschien... dat is ook geen nieuwe manufacturer want we hebben een oude Corvette al, maar wel een nieuwe binnen de GT3 voor ons, als ze het zo bedoelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:26:
De Aston Martin stond al in dat bericht toch? En daarnaast nog een nieuwe manufacturer. Oftewel niet nog een AM... En ook niet nog een McLaren (zoals ik mensen hoorde roepen) want dat is ook geen nieuwe manufacturer. En die Corvette misschien... dat is ook geen nieuwe manufacturer want we hebben een oude Corvette al, maar wel een nieuwe binnen de GT3 voor ons, als ze het zo bedoelen.
Corvette heeft officieel nog geen GT3 versie van de C7. Ze zijn er wel mee bezig, maar hij rijdt nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 18-03-2015 13:28 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.