De eerste race ging redelijk ok gisteren en kon nog net de 4e plek pakken in de laatste ronde en wist helaas net niet ook nog 3e te worden
Tweede race was ik iets te optimistisch in T1 in de 2e ronde en ging een beetje wijd waardoor ik Frank in de rondte tikte, excuses daarvoor.
In de derde ronde was het eigenlijk wel over toen 3 wijd niet echt werkte richting de corkscrew en die situatie volgens mij alleen maar verliezers kende.
Enfin daarna nog even wat rondjes met de FW31 gedaan op Interlagos en met die Q setup van Alex Simpson een 1:10.7 gedaan, maar wel met throttle shaping op 3, peak brake bias op 56 ipv 56,5 en de 7e versnelling 1 klikje langer.
Enfin zoals gevraagd wilde ik dat rondje wel even op iSpeed gooien, maar kreeg daarbij een foutmelding van het programma dat het niet werkte omdat het bestand buiten iSpeed aangepast zou zijn o.i.d.
Even zoeken op het iRacing forum klaagden meer mensen erover en als oplossing werd aangedragen de vorige versie te installeren tot er een fix was.
Daarvoor moest ik de nieuwe versie eerst uninstallen en tijdens dat proces klik ik achteloos op yes als er gevraagd wordt of ook de temporary bestanden etc verwijderd moeten worden.....
Ik denk nog nu zullen toch niet al m'n lokale rondjes weggegooid worden he?
Naja wel dus
Nog met een data recovery programma geprobeerd het terug te halen wat voor recente rondjes nog wel werkte, maar oude seizoenen had ik gezipt en die bestanden konden niet meer hersteld worden.
Nou is het iets wat ik dan wel lang bewaar en waarschijnlijk nooit meer gebruik, maar toch is het wel zonde
Ik heb nog niet geprobeerd of ik dat rondje vanuit die herstelde bestanden nog kan terugzetten / uploaden, anders rijd ik nog wel even een nieuwe vanavond.