Ik weet dat het erg moeilijk is om een goed verslag te brengen vooral met zoveel auto's en klasses maar ik heb toch nog nooit een broadcast gezien waar het echt goed was. Ze doen altijd zeker hun best, ook om soms te wisselen en wat andere auto's in beeld te laten, maar ze missen echt heel erg veel. In het begin bleven ze begrijpelijk bij de top 3 die nog wat plekken aan het wisselen waren (hoewel geen enkele pass in de broadcast daadwerkelijk te zien was, lol), maar toen dat klaar was kwam ik eindelijk een keer in beeld (reed al de hele tijd op de bumper van P6), ging net een pass maken, side by side richting T4, en dan switchen ze naar een Ruf die helemaal alleen op P1 rijdt
En zo nog meer momenten dat ik denk... kom op. Je hebt een actie in beeld en praat er nog over, en dan nog weg schakelen..? En dan komt een replay die ongeveer 4 rondjes voor de actie start en dus veel te lang is en ze nog een keer 38 acties missen
Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen hoe die mensen het doen, ik zou het niet beter kunnen.

En zo nog meer momenten dat ik denk... kom op. Je hebt een actie in beeld en praat er nog over, en dan nog weg schakelen..? En dan komt een replay die ongeveer 4 rondjes voor de actie start en dus veel te lang is en ze nog een keer 38 acties missen
Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen hoe die mensen het doen, ik zou het niet beter kunnen.