iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.821 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik weet dat het erg moeilijk is om een goed verslag te brengen vooral met zoveel auto's en klasses maar ik heb toch nog nooit een broadcast gezien waar het echt goed was. Ze doen altijd zeker hun best, ook om soms te wisselen en wat andere auto's in beeld te laten, maar ze missen echt heel erg veel. In het begin bleven ze begrijpelijk bij de top 3 die nog wat plekken aan het wisselen waren (hoewel geen enkele pass in de broadcast daadwerkelijk te zien was, lol), maar toen dat klaar was kwam ik eindelijk een keer in beeld (reed al de hele tijd op de bumper van P6), ging net een pass maken, side by side richting T4, en dan switchen ze naar een Ruf die helemaal alleen op P1 rijdt 8)7

En zo nog meer momenten dat ik denk... kom op. Je hebt een actie in beeld en praat er nog over, en dan nog weg schakelen..? En dan komt een replay die ongeveer 4 rondjes voor de actie start en dus veel te lang is en ze nog een keer 38 acties missen :+

Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen hoe die mensen het doen, ik zou het niet beter kunnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strax
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 07:28
Is de driving school vanavond ook voor echte rookies ? Want dan wil ik vanavond wel mee doen als er nog plekken zijn.

Lees hier nu al even mee en heb iRacing nu voor 3 maanden aangeschaft (met de 3 maanden voor 0 dollar aanbieding). Ben nu 1 week practice aan het doen dus ben nog niet erg stabiel op de weg zeg maar :+ . Heb uiteraard de referral uit de TS gebruikt.

Als ik mee kan doen hoe werkt dit precies, aangezien ik alleen nog maar offline practice heb gereden ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is juist voor rookies, ja dus!

Hoe het werkt is als volgt: je moet lid zijn van onze League, want daar binnen zal de server gehost worden (als je geen lid bent kun je dus niet mee doen). Om lid te worden van de league moet je eerst op onze ledenlijst komen, zodat we weten wie je bent en je toegang kunnen geven

De stappen zijn dus:

1. Lid worden van de ledenlijst. Lees hier hoe dat moet:
http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Help.aspx

2. Aanmelden voor de League. Ga naar de League pagina en meld je aan (ik kan even niet zien waar die knop zit omdat ik al lid ben, maar hij is vast niet moeilijk te vinden).

3. Wacht tot we je accepteren.

4. Kijk in de League Sessions pagina en daar zal de sessie van vanavond staan. Om 19:30 start hij en wordt het blauwe icoontje helemaal rechts groen en kun je erop klikken om te joinen.

Dit is alleen de eerste heat, we starten daarna nog 3-4 nieuwe servers om de race opnieuw te starten, die join je op dezelfde manier.

Edit
Schrijf je ook nog even in zodat we weten wie er komen:
iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 (naar onder scrollen).

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 18-02-2015 16:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik denk dat het heel moeilijk is om 3 klasses te volgen waarin na een uur rijden veel auto's uit sync zijn met de pitstops. Pas helemaal op het einde, laat ons zeggen 30 minuten voor de finish, zie je waar wie precies zit. Toen wij wonnen op COTA, hadden ze ook pas 35 minuten tevoren door dat wij goed aan het inhalen waren op NWSS terwijl wij het al zagen aankomen 2.5u voor het einde.

Ze kunnen natuurlijk wel de live results wat in de gaten houden en zien welke auto's op circuit dichtbij elkaar zitten omdat gevecht in beeld te brengen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Hoewel ik nog maar weinig iRacing wedstrijden gevolgd heb vond ik de races tot nu toe erg interessant om te volgen en heb eigenlijk geen klachten over de uitzending. Hooguit dat replays soms wat te vaak herhaalt worden.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:23:
Het is juist voor rookies, ja dus!

Hoe het werkt is als volgt: je moet lid zijn van onze League, want daar binnen zal de server gehost worden (als je geen lid bent kun je dus niet mee doen). Om lid te worden van de league moet je eerst op onze ledenlijst komen, zodat we weten wie je bent en je toegang kunnen geven

De stappen zijn dus:

1. Lid worden van de ledenlijst. Lees hier hoe dat moet:
http://got.iracing.nickthissen.nl/Pages/Help.aspx

2. Aanmelden voor de League. Ga naar de League pagina en meld je aan (ik kan even niet zien waar die knop zit omdat ik al lid ben, maar hij is vast niet moeilijk te vinden).

3. Wacht tot we je accepteren.

4. Kijk in de League Sessions pagina en daar zal de sessie van vanavond staan. Om 19:30 start hij en wordt het blauwe icoontje helemaal rechts groen en kun je erop klikken om te joinen.

Dit is alleen de eerste heat, we starten daarna nog 3-4 nieuwe servers om de race opnieuw te starten, die join je op dezelfde manier.

Edit
Schrijf je ook nog even in zodat we weten wie er komen:
iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 (naar onder scrollen).
Je bent geregged in de database. Enkel dus een aanvraag doen voor de league. Via het 'apply for this League' - knopje aan de rechterkant.

En even er aan denken om TeamSpeak beschikbaar te hebben en onze TS server joinen.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 18-02-2015 16:38 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En je nog ff hier registreren: http://goo.gl/forms/WCWEjyvfT6
League is gelukt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• her0live
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik ben wel benieuwd naar jullie Telemetry school of iTS zoals het vermeld staat. Is hier al iets meer over bekend ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strax
JoepW schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:36:
[...]

Je bent geregged in de database. Enkel dus een aanvraag doen voor de league. Via het 'apply for this League' - knopje aan de rechterkant.

En even er aan denken om TeamSpeak beschikbaar te hebben en onze TS server joinen.
Heb nu Applied voor de League. Wist alleen niet dat je teamspeak moest hebben, heb ik nu geinstalleerd maar ik heb geen fatsoenlijke microfoon, heb je deze nodig ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:38
Ik kan helaas niet deelnemen aan de school vanavond. Nog niet de baan kunnen oefenen deze week omdat ik druk bezig was met oval :). Hopelijk is er binnenkort nog eens les ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Strax schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:06:
[...]

Heb nu Applied voor de League. Wist alleen niet dat je teamspeak moest hebben, heb ik nu geinstalleerd maar ik heb geen fatsoenlijke microfoon, heb je deze nodig ?
Wel zo handig als je vragen hebt. :P
En als wij zaken opmerken en zeggen is het ook fijn om te weten of deze opmerkingen aankomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ingeschreven.

Hoe installeer je die teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:12:
Ook ingeschreven.

Hoe installeer je die teamspeak?
Je bent hier nog niet ingeschreven voor de school: http://goo.gl/forms/WCWEjyvfT6

En gewoon dit downloaden: http://www.teamspeak.com/?page=downloads
en installeren. Mic en Speakers even instellen en onze TS server joinen met je iRacing naam.
De gegevens van de TS server staan hier: Zoals altijd gewoon in de Topic Start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:02

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 16:18:
Ik weet dat het erg moeilijk is om een goed verslag te brengen vooral met zoveel auto's en klasses maar ik heb toch nog nooit een broadcast gezien waar het echt goed was. Ze doen altijd zeker hun best, ook om soms te wisselen en wat andere auto's in beeld te laten, maar ze missen echt heel erg veel. In het begin bleven ze begrijpelijk bij de top 3 die nog wat plekken aan het wisselen waren (hoewel geen enkele pass in de broadcast daadwerkelijk te zien was, lol), maar toen dat klaar was kwam ik eindelijk een keer in beeld (reed al de hele tijd op de bumper van P6), ging net een pass maken, side by side richting T4, en dan switchen ze naar een Ruf die helemaal alleen op P1 rijdt 8)7

En zo nog meer momenten dat ik denk... kom op. Je hebt een actie in beeld en praat er nog over, en dan nog weg schakelen..? En dan komt een replay die ongeveer 4 rondjes voor de actie start en dus veel te lang is en ze nog een keer 38 acties missen :+

Maar goed, ik kan me ook niet voorstellen hoe die mensen het doen, ik zou het niet beter kunnen.
Het blijft natuurlijk hardstikke moeilijk om zonder groot productie team perfect verslag te doen van zo'n race. Je hebt al het probleem dat de commentators niet bij elkaar zitten en alleen maar via TS kunnen communiceren. En alles wat ze zeggen is meteen live, dus ze kunnen ook nog niet ff onder elkaar overleggen. Dan heb je nog camerawerk wat volgens mij maar door 1 persoon gedaan wordt, terwijl in RL dit teams van weet ik hoeveel mensen zijn met professionele producers enz.
Met de beperkte middelen die ze hebben vind ik dat ze een geweldige job doen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps...... Nog maar 9 plekjes vrij in de Skippy Enduro d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FabiandJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:00:
[...]

Ik weet niet of jij het kan met je monitor maar ik kan die van mij wel omhoog en omlaag schuiven.

Zo vannacht de Daytona 500 rijden, ben benieuwd :P
Jij doet mee met de open?
Niellie41 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:21:
Gisteravond nog met een groepje gaan oefenen voor de Daytona 500 (fixed). De setup is best wel tight en als je achter iemand rijdt of wilt wisselen van lijn in de bocht, krijg je heel veel onderstuur. Wat hielp, was even een beetje liften op entry van de bocht.

Ben benieuwd hoe veel mensen dit door zullen hebben komend weekend. Nu nog even kijken hoe de banden het uithouden met deze setup en wat de strategie wordt qua stops.

Ik heb wel weer zin in een nieuw NiS seizoen!
Lift jij altijd bij bocht in? Ik deed het pas als ik de onderstuur had. Maar deze setup vraagt echt meer oefen werk :(
Was wel erg leuk gister :)
w4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Neen, ik krijg vanavond (weer) iemand langs om Champions League te kijken. Dat krijg je als je een beamerscherm van 3.5 meter breed in de woonkamer hebt. Dan komen mensen langs :P
Ik begrijp hieruit dat we zondag avond bij jou moeten zijn om de Daytona 500 te kijken? ;)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 11:55
Nog 0.03 SR en dan ben ik eindelijk geen Rookie meer, nog niet hoger dan 5e geëindigd in 6 races ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
In rookie is belangrijker om te finishen dan te vechten voor de overwinning

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Tot nu toe ook alles nog netjes uitgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 21:20
Winnen is inderdaad helemaal niet nodig in de rooki klasse. Ik had een keer winst, maar proberen constant en netjes te rijden levert meer op. Uiteindelijk heb ik best snel de C-licentie gehaald. Gisteravond wat practice sessies gedaan in de RUF-cup. Dat is toch wel even wat anders dan rondrijden met de Mazda, maar wel heel erg gaaf!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

The_FrankO schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:11:
[...]

Lift jij altijd bij bocht in? Ik deed het pas als ik de onderstuur had. Maar deze setup vraagt echt meer oefen werk :(
Was wel erg leuk gister :)
Nee niet altijd. Eigenlijk alleen als het 3-wide wordt en als ik onderstuur krijg, door bijv. van lijn te wisselen in de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Als je er zo dicht bij bent, zal ik een timetrial doen en deze zonder fouten uit te rijden.
Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:38:
Nog 0.03 SR en dan ben ik eindelijk geen Rookie meer, nog niet hoger dan 5e geëindigd in 6 races ;w

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond Truckrace op Homestead. Ook die set is gas los recht door. Kan er niet fatsoenlijk mee rond komen. Als ik snel gewreckt wordt kom ik bij de school nog aanhalen. Ben wel op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
PatrickPost1972 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:51:
Als je er zo dicht bij bent, zal ik een timetrial doen en deze zonder fouten uit te rijden.

[...]
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 21:20
Hehe, heb ik ook gedaan toen ik bijna m'n C-licentie had, even een timetrial doen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:43:
Tot nu toe ook alles nog netjes uitgereden.
Hoeveel incidents per race heb je gemiddeld? Gewoon lekker blijven oefenen / racen, 6 races in rookie class is helemaal niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even over mutaties voor teams / inschrijvingen van de GoT Skippy Enduro:

Mutaties en wijzigingen enkel doorgeven op het iRacing forum dmv een reply in het draadje: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3300176.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Olaf van der Spek schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:03:
[...]

Hoeveel incidents per race heb je gemiddeld? Gewoon lekker blijven oefenen / racen, 6 races in rookie class is helemaal niet veel.
Een stuk of 8 denk ik, tussen 11 en 3 :|

EDIT
6.66 zie ik net staan op mn profiel...

[ Voor 7% gewijzigd door Online JJ op 18-02-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Ik sta op het punt om een pc samen te stellen om iracing te spelen.
Nu heb ik groten deels gekeken naart de bbg van januari van tweakers.
En heb dit systeem samen gestoken misschien kan ik de video kaart nog downgraden?
Alleen wil ik wel future proof zijn om desnoods naar 3 schermen te upgraden.
Maar dit zal waarschijnlijk niet in het komende jaar zijn dat ik extra schermen koop.

Hier onder mijn setup.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 199,85€ 199,85
1Gigabyte GA-Z97X-SLI€ 105,95€ 105,95
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 352,95€ 352,95
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 26,95€ 26,95
1Seasonic S12G 450W€ 65,95€ 65,95
1Crucial MX100 256GB€ 96,95€ 96,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 848,60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Je zou een Oculus VR bril kunnen overwegen, daar rij ik mee, en ik moet zeggen dat de beleving uitermate intens is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Al zou ik wel wachten op een Oculus met een hogere resolutie. Huidige resolutie is in mijn mening net te laag om rempunten goed te kunnen inschatten. Ik zou lekker een zo krachtig mogelijke GPU kiezen. Zeker als je toch triple screen kiest straks is de extra power wel lekker plus als iRacing nog gekke visuele updates gaat krijgen ooit wil je daar wel klaar voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Damn, zie nu pas dat de school vanavond is :/

Net uit het werk , freaking moe en moet nog eten. Jammer, want heb nu denk ik al 2 maanden niet gereden door gebrek aan vertrouwen op de baan. Eigenlijk vanaf de dag dat ik een jaarabbo heb afgesloten niet meer :+ en ook nog $125 te spenden in mijn account dus ik kan wel een restart gebruiken.

Binnenkort gelukkig ff 2 weken naar de zon dus ff uit de drukte hier en dan maar een restart doen met hopelijk wat meer energie ;) Have fun vanaaf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Laatst online: 07-10 11:51
heren
helaas moet ik vanavond de race school later beginnen of zelfs overslaan.

mijn dochter heeft net de boel .....
kort gezegd ze is ziek.

dus via deze weg meld ik mij even af

JW

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

Fuelke

Forza Ferrari

Tony is considering allowing Long Beach to be used in official series and said it can be suggested for S2 with an alternate track with it in case they decide against including a tech track. Do you guys want Long Beach to be suggested? The track it would replace in the schedule above in case allowed would be Road Atlanta (but would be put in week 5 when the real life race is).
:*)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Mjah, ik snap dat sommigen dat misschien willen, maar het zou wel een redelijk zwakte bod zijn van iRacing.
Tuurlijk de forum fanboys vinden het fantastisch, maar als je point clouds op de schedule zet van een officiële serie is er wel wat mis natuurlijk.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
snap het ook niet echt. maar nou zetten ze de deur op een kier, en die wordt toch echt geheid ingetrapt door het forum nu :D

Ik vind het niet echt reclame voor je product als je dat als " echte" track gaat gebruiken om eerlijk te zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door themac1983 op 18-02-2015 21:00 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik had daar nog aan moeten toevoegen dat deze post uit het DW12 forum komt, voor de Indycar past het circuit wil prima bij de serie. Ik denk dat er nog heel wat discussie aan vooraf zal gaan binnen iRacing zelf. Ik heb er zelf nog niet op gereden, denk dat ik enkel een filmpje van Rudy (??) heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Zo, ben mooi van die Rookie license af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Tellen incidents na de finish wel of niet mee? Ik reed per ongeluk nog net achterop iemand die stil stond, 4x... maar dacht eigenlijk dat het niet mee zou tellen.
NickThissen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:15:
Tot dat iedereen gefinished is tellen alle incidents gewoon mee ja.
Ouch, helemaal vervelend voor die ander.

[ Voor 41% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-02-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tot dat iedereen gefinished is tellen alle incidents gewoon mee ja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Welke serie is aan te bevelen nu ik de D license heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:16:
Welke serie is aan te bevelen nu ik de D license heb?
Wat lijkt je leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Ik twijfel tussen Grand Touring en Global Challenge, maar misschien is open car ook wel leuk... Gaat sowieso geld kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dan doe je ze toch beide? Voor $10 participation credits moet je zelfs 3 C/D series rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Olaf van der Spek schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:22:
Voor $10 participation credits moet je zelfs 3 C/D series rijden.
Wat bedoel je daar precies mee? Heel iRacing is nogal nieuw voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Global challenge is leuk als je top 10 materiaal bent.

anders finish je niet :(. veel racers die daar zitten kunnen MC nog niet aan . plus de Caddy is ook wat listig

juist nog discussie gehad waarom je best niet inhaalt in de esses van road atlanta.

gast vond dat elke backmarker maar in gras moest of pitten tja 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door dabelg op 18-02-2015 21:26 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:23:
[...]

Als je gedurende 8 weken in een serie 1 keer per week minstens 50% van de race distance rijdt dan krijg je geld van iRacing om nieuwe track, auto's of abbonement te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:23:
[...]

Als je 8 van de 12 weken raced in een C of D serie krijg je $4 aan iRacing credits aan het eind van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Ok, good to know, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:46
Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:20:
Ik twijfel tussen Grand Touring en Global Challenge, maar misschien is open car ook wel leuk... Gaat sowieso geld kosten :)
Volgens mij als je echt volle races/meerdere splits wilt kan je het beste voor de skip gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
laat het niet afschrikken he gewoon oefenen en als je deftige tijden rijdt doe je eens race mee (neem wel eerst tijd om een goede Q tijd te zetten, kan je zien bij series stats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
dabelg schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:28:
[...]

(neem wel eerst tijd om een goede Q tijd te zetten, kan je zien bij series stats)
Ik heb al gemerkt dat een kwalificatie een week telt, dacht eerst dat ik steeds voor iedere race moest kwalificeren of achter aan de grid starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Als je met de muis op "Credit" gaat staan (naast je naam bovenaan) verschijnt onderstaand venstertje.

Credits
Online JJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:31:
[...]

Ik heb al gemerkt dat een kwalificatie een week telt, dacht eerst dat ik steeds voor iedere race moest kwalificeren of achter aan de grid starten...
Bij alle series telt dit, behalve bij de Star Mazda, daar is er 15m qualify voor iedere race. (Maar dat is een C-klasse serie)

[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 18-02-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
Yep, gevonden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Stijnb_ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:25:
Ik sta op het punt om een pc samen te stellen om iracing te spelen.
Nu heb ik groten deels gekeken naart de bbg van januari van tweakers.
En heb dit systeem samen gestoken misschien kan ik de video kaart nog downgraden?
Alleen wil ik wel future proof zijn om desnoods naar 3 schermen te upgraden.
Maar dit zal waarschijnlijk niet in het komende jaar zijn dat ik extra schermen koop.

Hier onder mijn setup.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 199,85€ 199,85
1Gigabyte GA-Z97X-SLI€ 105,95€ 105,95
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 352,95€ 352,95
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 26,95€ 26,95
1Seasonic S12G 450W€ 65,95€ 65,95
1Crucial MX100 256GB€ 96,95€ 96,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 848,60
Ik zou zelf wel de i5 4690K pakken ipv de 4590. Daarbij bv het goedkopere Gigabyte GA-Z97P-D3 mobo en je zit ong. op dezelfde prijs maar met de mogelijkheid tot veel meer performance. SLI werkt in iRacing nauwelijks, dus daar hoef je dat mobo echt niet voor aan te schaffen. iRacing houdt nl. wel van een snelle CPU, en mbv overklokken kun je toch nog wel een procentje of 10-15 zeker winnen. Misschien dat het dan wel wat krap aan wordt met je voeding. Ik zie net dat de Seasonic S12II-Bronze 620W zelfs nog iets goedkoper is dan jouw 450W keuze. Geen moeilijke keuze zou ik denken. Ik heb zelf ook deze voeding en heb er geen klagen over. Lekker stabiele spanningen en genoeg power.

[ Voor 3% gewijzigd door derx666 op 18-02-2015 22:03 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:57:
Misschien dat het dan wel wat krap aan wordt met je voeding.
Hang je PC voor de grap eens aan een energiemeter. ;)

De S12II-Bronze is wel goedkoper maar natuurlijk geen 80+ Gold.

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-02-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Het gaat niet om het totaal aantal watt wat je trekt, maar om piek amperages op bepaalde voltages. Het totaal aantal watt van een voeding is vaak een optelsom van piek amperages op de diverse voltages. Hierdoor kun je zelfs als je in principe 300W piek verbruikt toch te kort hebben met een 450W voeding.

Ik heb net even de enermax psu calculator gebruikt en die geeft met een overklok op de CPU en zonder overklok op de GPU (die trouwens ook prima overklokt) met een 10% capacitor aging (na een jaar of2 ofzo) een load van 440W. Dan wordt die 450W toch ineens wel erg krap...

Vergeet niet dat een overgeklokte CPU makkelijk meer dan 100W trekt, en je GPU gaat ook makkelijk richting de 250-300 als je hem overklokt.

[ Voor 10% gewijzigd door derx666 op 18-02-2015 22:27 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Eric Hudec
We have suspension force element handling (springs/dampers/inerters) updates coming across the entire service which requires a re-baseline. This will include the FW31.
Bron: http://members.iracing.co...list/3300292.page#8746792

Dat wordt leuk zo vlak voor de GES en de NES. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Gelukkig is het bericht heel duidelijk. :S
Maar aan de andere kant is het wel extra realistisch, want in het echt heb je ook niet 4 volle weken om te testen. :P

[ Voor 58% gewijzigd door Niellie41 op 18-02-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dat is wat ik denk. Zouden ze dan eindelijk in harmonie functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Wie kan me helpen, ik zit al een hele avond te klooien om het broadcasten goed te krijgen.
Ik blijf last hebben van onscherpe beelden in het midden van het beeld en dan ver weg, als ik stil sta is het beeld super scherp. Mijn resolutie waarin ik game is 2560 x 1440, voorbeeldje.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Exf93bOfbVQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor het organiseren van de iRacing School! Ik heb er veel van geleerd, zowel de races als de racelijnen (Vooral Brain bedankt voor de coaching!) Heb nu in practice al 1:45.* laps er tussen, dus dat is al ruim een seconde sneller dan vooraf!

Races waren leuk, alleen maak zelf nog veel te veel fouten... :P Dus maar hard oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

FabiandJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:28:
Wie kan me helpen, ik zit al een hele avond te klooien om het broadcasten goed te krijgen.
Ik blijf last hebben van onscherpe beelden in het midden van het beeld en dan ver weg, als ik stil sta is het beeld super scherp. Mijn resolutie waarin ik game is 2560 x 1440, voorbeeldje.
[video]
Het zou wel helpen als je je instellingen van het programma post waarmee je streamt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:40:
[...]

Het zou wel helpen als je je instellingen van het programma post waarmee je streamt. :)
Zeker, hierbij ik heb 20mbit upload.
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/obs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hmm, ik zie geen rare dingen. Meeste instellingen staan hetzelfde als ik. Wat als je bij video de resolutieverlaging op 1080p zet?

Misschien dat iemand in dit topic je kan helpen? Het grote "stream een game" topic

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 15:39

iew

What the...?!

Dank voor de hulp ik denk dat ik er uit ben.
Auto's: Ford GT, Skip Barber en de RUF
Tracks: Interlagos, Zandvoort en Spa (al twijfel ik bij de laatste)

To do or not to do...

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Spa moet je nooit aan twijfelen :)
Een van de fijnste banen erbij, en veel gebruikt.

Het probleem wat je wel hebt is dat je hiermee niet een vol 12 weeks seizoen kunt rijden. Het is in het begin wellicht handiger om je te richten op 1 (of max 2) auto's, en dan kijken welke tracks je nodig hebt om daarmee een vol seizoen (of iig minimaal 8 weken) te kunnen draaien. Als je 2 auto's pakt, pak er dan 2 waar je overlap hebt in de tracks die gebruikt worden.
Als rookie zou ik de FGT zo wie zo nog niet aanraden.

Cube Nuroad Race (2022)

• iew

iew

What the...?!

Zo zat ik zelf ook eerst te denken ja, alleen is het voordeliger om 3 om 3 te kopen vandaar deze keuzes.
Ik snap nog niet erg veel van "de seizoenen" en de racerij in z'n geheel vandaar dat ik ook zo twijfel en het gewoon niet goed weet.

Misschien moet ik over een half jaar of zo nog maar eens terug komen en gewoon wat gaan aan klooien, voel me op deze manier hier een beetje tot "last" worden met al m'n gevraag.

Ik denk weer even verder, thanks.

To do or not to do...

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Hoeft niet 3 om 3, als het totaal maar 6 is. Dus je kunt ook 2 auto's en 4 tracks kopen.

Als we je lastig beginnen te vinden dan zeggen we dat wel hoor, tot die tijd vraag maar raak voor een knaak :)

Aangezien het nog even duurt voordat het schema voor seizoen 2 bekent is, zou ik nog even wachten met je aankoop. Als het schema beschikbaar is, kun je dan alles naast elkaar leggen en kijken wat je leuk lijkt en wat financieel mogelijk is.
De korting die je krijgt als je 6 items tegelijk koopt geldt ook voor als je er meer dan 6 tegelijk koopt, dus voel je niet beperkt tot max 6 items.
Ook kun je kijken om een seizoen in de advanced Mazda series te rijden. Daar zijn ook altijd wedstrijden, en hoef je niet meteen ook nog een nieuwe auto te kopen. Als ze 2 rookie tracks gebruiken kun je bv 6 tracks kopen, en heb je iig al 8 weken raceplezier, en $4 credits :)

Ik weet natuurlijk niet hoeveel je te besteden hebt, maar kijk uit dat je niet meteen heel veel geld gaat uitgeven, en straks erachter komt dat iRacing toch niks voor jou is, dat is zonde van het geld.

Cube Nuroad Race (2022)

• iew

iew

What the...?!

Duidelijk, dank je.
Dan wacht ik inderdaad nog even, iRacing is zoiezo een blijvertje, dat ik het echt enorm leuk vind is dus wel een zekerheid.
Dan rijd ik nu gewoon nog de Mazda, probeer ondertussen ook de spec racer Ford een beetje onder de knie te krijgen.
Voorlopig dus even license punten sprokkelen.

Nogmaals hartelijk dank.

To do or not to do...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Vanavond het stuurtje eindelijk weer eens beetgepakt en de dollars die ik tijdens de promotion periode (100=75 en 25=20) er op had gezet in 1 x uitgegeven :)

Het volgende lijstje is het geworden :

Skip Barber Formula 2000
Ruf RT 12R

Suzuka International Racing Course
Watkins Glen International
Circuit de Spa-Francorchamps
Mount Panorama Circuit
Donington Park Racing Circuit
Circuit Park Zandvoort
Road America
Brands Hatch Circcuit
Silverstone Circuit

Met opzet circuits en auto's gekozen die me leuk lijken (of ik al leuk vind) en die redelijk populair zijn. Een volledige serie kopen had waarschijnlijk slimmer geweest en wachten op het volgende seizoen al helemaal, maar ik hoef geen dollars te verdienen en ik verwacht nu elke week wel een race te kunnen rijden op een circuit wat ik heb. Een volledige serie uitrijden komt wel als ik me wat minder noob voel:+ De Skip al redelijk getest op Barthurst en die combo beviel me best :D

Helemaal zin om de rest van de aangekochte content te testen, maar het is al laat genoeg geworden met al dat getwijfel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 19-02-2015 02:19 ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-10 13:35
Dank wederom aan Joep en Nick voor het organiseren van de school, ik leer constant wat bij en probeer alles in me op te nemen en verbeteringen door te voeren. (na de laatste school ben ik al heel anders gaan rijden, dat is vooral te zien in de GES race op Interlagos. (Twee foutjes daar gelaten) )

Gisteren kwam ik er dus achter hoe belangerijk Fov wel niet is.
Toen ik een inschattingsfout maakte in de CS en het gras in dook heb ik dit van meerdere punten bekeken en zag ik mijn fout toen ik het van achter het stuur bekeek. (Geen Rode waas, want ik remde al voor mijn normale rempunt en had niks te winnen van zover)

Heb daarna mijn Fov aangepast en dit voelde veel natuurlijker kwa rijden en inschatten. (niet echt bij stil gestaan dat dit het probleem kon zijn eigenlijk, hierdoor zat ik voor me gevoel soms al naast iemand terwijl dat niet zo was dus)

Ik vond het een erg leerzame avond, waarin de eerste sessie wel mijn beste was.
Leuk naar voren vechten en de duels met iemand aangaan (Zonder raken) en de laatste nog even met Rudy 2 wide een aantal keer)

Nu ga ik weer goed oefenen voor GES en ZAC.

[ Voor 15% gewijzigd door Ithric op 19-02-2015 08:29 ]

iRacing Profiel

• dabelg
mmmm

Philippe Leybaert doet mee aan skip race is dat die gast niet die top 3 rijdt in official 2k barber PRO contest :p denk dat skip race succes is

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:01:
mmmm

Philippe Leybaert doet mee aan skip race is dat die gast niet die top 3 rijdt in official 2k barber PRO contest :p denk dat skip race succes is
Idd dat is hij :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Toch mooi om te zien dat de GoT finaleraces steeds meer toprijders aantrekt, leuk!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

BM schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:44:
Toch mooi om te zien dat de GoT finaleraces steeds meer toprijders aantrekt, leuk!
Dat wordt een flinke vuurdoop voor een aantal nieuwelingen. Zeker de start en het lappen is waarschijnlijk wat heftiger dan doorgaans op de maandag.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

dabelg schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:01:
mmmm

Evenals Riku Alatalo (die de vorige 2k cup gewonnen heeft volgens mij) met Joni voor Glacier, Jorn Jens van Coanda.
Ik ben al blij dat ik Bart als teammaat heb, dan hebben we tenminste nog een beetje kans tegen al dat geweld.
Bij Philippe vs. Riku heb je nogal eens de kans dat ze elkaar elemineren :P

Cube Nuroad Race (2022)

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Anders strootje-trek voor kamikazepiloten?

Mijn iRacing profiel

• Andy2125
Schadevrij rijden met de street stock blijkt toch een hele opgave. Gast voor mij is trager maar zit hele tijd te zigzaggen. Achter mij zit er eentje heel druk te doen dus laat deze maar voorbij. Vervolgens even inhouden want die twee rijden elkaar er gegarandeerd uit. Twee bochten later is het al zo ver. Dan staan ze stil aan de bovenkant van de baan, ik er langs onder langs. En dat is blijkbaar voor eentje het ideale moment om te vertrekken dus zet hij z'n wagen vol in mijn zijkant. Zucht, zo geraak ik nooit aan 4.0 sr tegen zaterdag...

iRacing Profiel

• Ithric
Andy2125 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:35:
Schadevrij rijden met de street stock blijkt toch een hele opgave. Gast voor mij is trager maar zit hele tijd te zigzaggen. Achter mij zit er eentje heel druk te doen dus laat deze maar voorbij. Vervolgens even inhouden want die twee rijden elkaar er gegarandeerd uit. Twee bochten later is het al zo ver. Dan staan ze stil aan de bovenkant van de baan, ik er langs onder langs. En dat is blijkbaar voor eentje het ideale moment om te vertrekken dus zet hij z'n wagen vol in mijn zijkant. Zucht, zo geraak ik nooit aan 4.0 sr tegen zaterdag...
Tja is een hele opgave inderdaad, zelf ook moeite mee gehad.

Vond het wel erg leuk, maar net als Mazda mx5 is het niet echt racen maar overleven en goed uitkijken.
(wonderbaarlijk had ik op de korte oval (USA?) toch enkele race waarbij ik vooraan reed en weinig incs pakte zelfs met lappen. 8) (uitzondering hoor)

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb in de oval rookies de shorttracks gewoon vermeden en m'n C licentie gehaald door alleen op Charlotte te rijden :)
Heb hem eigenlijk ook alleen gehaald om van die rookie status af te zijn, denk niet dat ik echt ovals ga rijden. Mijn schouders en polsen gaan na een ronde of 40 protesteren van dat alleen maar linksaf gaan... :)

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:06:
Ik heb in de oval rookies de shorttracks gewoon vermeden en m'n C licentie gehaald door alleen op Charlotte te rijden :)
Heb hem eigenlijk ook alleen gehaald om van die rookie status af te zijn, denk niet dat ik echt ovals ga rijden. Mijn schouders en polsen gaan na een ronde of 40 protesteren van dat alleen maar linksaf gaan... :)
Dit komt me heeeeeeel bekend voor >:)

• Ithric
Ik bakte niks van Charlotte, de korte vond ik veel leuker en lag meer in mijn straatje.

Gelukkig heb ik niet veel last van mijn schouders en polsen gelukkig, lijkt me wel rot rijden dan inderdaad.

Hopelijk wordt ik de komende weken beter op de lange ovals want het heeft wel wat.

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Zag de baan en dacht 40 rondes gaat hem niet worden :9 :9 :9 , wacht nog wel even met promotie uit de rookie class. Even gekeken tijdens een race leek wel of ik op de kermis aan het kijken was de ene na de andere klapper.

iRacing Profiel Game Pc

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
derx666 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:14:
[...]

Bij Philippe vs. Riku heb je nogal eens de kans dat ze elkaar elemineren :P
Gewoon er achter blijven hangen :)

En Riku is te verslaan hoor ;) Gewoon vuur met heel veel meer vuur bestrijden :p Sommige races kan ik me nog goed voor de geest halen. Bathurst in skip, jaar geleden ongeveer :) ik met Q tijd, hij achteraan zonder Q tijd.
Paar keer goed hard verdedigd, en zijn aanvallen werden minder, en ook minder aggressief :)

Maar ik ga gewoon mijn stints rijden :) en dan hoop ik dat Nick de wagen verder naar voren rijd :p

SS op Charlotte is trouwens prima om met 1 hand te rijden, en in je ander een biertje :D Rij niet veel oval, eigenlijk nooit, maar als ik het doe, dan wel als een echte redneck vaak :p Alleen met Carbcuppen hoe ik beide handen aan het stuur :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:49
In tegenstelling tot een hoop anderen vind ik de korte ovals juist leuk. Als ik oval rij, pak ik geregeld een race in bv de Modifieds of Late Model.
Maar het is niet alleen in de Rookies chaos hoor, ik heb vorig jaar eens een race in de National Series opgenomen. Ik vroeg me daar serieus af of ik nou iRacing of Destruction Derby deed :X
Uit de problemen blijven is niet altijd mogelijk, maar door veel te rijden ontwikkel je een voelspriet waardoor je ver voordat de crash plaats vind al kunt zien dat de kans groot is dat het fout zal gaan.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:23:
[...]

Gewoon er achter blijven hangen :)

En Riku is te verslaan hoor ;) Gewoon vuur met heel veel meer vuur bestrijden :p Sommige races kan ik me nog goed voor de geest halen. Bathurst in skip, jaar geleden ongeveer :) ik met Q tijd, hij achteraan zonder Q tijd.
Paar keer goed hard verdedigd, en zijn aanvallen werden minder, en ook minder aggressief :)
Dat klopt wel, maar de laatste paar seizoenen vooral 2014s3 en 4 was ie toch wel verdomde snel in de skip, en daar hielp ook hard verdedigen niet tegen :)

Waar ik wel blij om ben is dat Enzo Canta niet meedoet. Wat mij betreft mogen jullie deze crashkoning ook keihard weigeren. Ik kan me nl. niet herinneren dat hij ooit een race in de Skip gereden heeft zonder iemand eraf te rijden.

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Hahaha, is hij nog steeds bezig dan? :D En heeft het forum het opgegeven met hem? Weet nog wel dat echt iedereen deze gast kielhaalde op een gegeven moment :D en ja, hij is de eerste en enigste op mijn black list in 2 jaar iracing :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zo te zien wel... Was al stiekem aan het hopen dat hij overgestapt was op AC ofzo :)
Uit de laatste 4 wedstrijden een gemiddeld inc van net geen 11 :P Says enough .....

Ik snap die gast niet, hij kan zo fucking snel zijn, maar hij leert het gewoon niet....

[ Voor 21% gewijzigd door derx666 op 19-02-2015 13:40 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 10:42

Arfman

Drome!

Ik dacht, dat zal wel een Braziliaan zijn. Niet dus, Italiaans. Brazilianen kun je bijna altijd wel oormerken als extreem crashgevoelig/agressief.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
ze denken allemaal dat ze ayrton senna zijn

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

En in Italie denken ze allemaal dat ze Schumacher heten :)

Ik heb nog nooit iemand zo beteuterd zien kijken als een Italiaan die ik tijdens een Ritje door de Italiaanse Alpen inhaalde, en die me in m'n Opel Astra station diesel niet bij kon houden in z'n Alfa guilietta :)
Kreeg wel nog een halfhartig duimpje toen hij ons een tijd later zag terwijl m'n vrouw foto's aan het maken was van de omgeving (tjsa fotohobbies....)

[ Voor 76% gewijzigd door derx666 op 19-02-2015 14:11 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• Andy2125
Richard117 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:43:
In tegenstelling tot een hoop anderen vind ik de korte ovals juist leuk. Als ik oval rij, pak ik geregeld een race in bv de Modifieds of Late Model.
Maar het is niet alleen in de Rookies chaos hoor, ik heb vorig jaar eens een race in de National Series opgenomen. Ik vroeg me daar serieus af of ik nou iRacing of Destruction Derby deed :X
Uit de problemen blijven is niet altijd mogelijk, maar door veel te rijden ontwikkel je een voelspriet waardoor je ver voordat de crash plaats vind al kunt zien dat de kans groot is dat het fout zal gaan.
Op deze short track kan ik me best ook wel amuseren als er een beetje normaal gereden wordt. En af en toe komt dat gelukkig ook wel voor :).

Over het algemeen denk ik dat ik wel redelijk crashes kan zien aankomen en ontwijken. Op een beginnend niveau dan ;). Maar er is al een keer geweest waar ik achter een groep gecrashte auto's stil! sta om te kijken hoe ze al botsend proberen weg te geraken terwijl achterop komend verkeer er nog gewoon vol op vliegt. Dat zijn situaties die ik niet kan begrijpen... Overigens die keer wel de race met 0 inc kunnen beëindigen 😊

iRacing Profiel

• Strax
Moet zeggen dat ik de school gisteren zeer geslaagd vond!

Eerste keer dat ik met anderen op de baan reed en gelukkig zonder mensen er keihard af te rijden. Weer wat opgestoken waar ik aan kan werken om sneller en constanter te worden. Ook door het commentaar dat werd gegeven aan andere rijders.

Als ik de volgende keer dat hij wordt gegeven tijd heb rijd ik weer mee!

iRacing Profiel

Verwijderd

Vroeger hadden we binnen sfh het beeld: "latino's en Polen die rijden als........" :)

• HeAdWaVe74
Strax schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:21:
Als ik de volgende keer dat hij wordt gegeven tijd heb rijd ik weer mee!
Ik ook, gisteren had ik helaas al een afspraak

ps, ik ga vanavond mijn id tag aanmaken ( zit nu op mijn werk )

iRacing Profiel

• HeAdWaVe74
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:33:
Vroeger hadden we binnen sfh het beeld: "latino's en Polen die rijden als........" :)
Nou moet ik bekennen dat ik deze week ook niet een beste heb met de MX5 op Laguna Seca (oid)
man man man, DRAMA zelfs

m'n SR is van bijna 3.0 naar 2.3 gezakt.. vanavond heb ik een avondje alleen thuis.. en dan moet er één en ander goed gemaakt worden.

Ik moet zeggen dat ik ook nog niet gewend ben aan de Playseat . wellicht afstellen. maar ik ben nog niet happy

iRacing Profiel

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb eens een keer tijd ... iRacing offline... :'(

All-Round nerd | iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 31 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.