Er is maintenance tot 18:00.
Nordschleife + Monza. Geruchten zijn dat DX 11 nu ook wordt uitgerold, maar dat is nog even bekijken als de boel straks online komt.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nou moet je geen onzin uitkramen, dat is niet leuk, zeker niet voor alle mensen die net iRacing zijn gejoined.ThiJor schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:08:
Skippy GT3!!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gevonden inderdaad.
Vind alleen 25 dollar per jaar nog wat duur.Release notes for 02-19-2015 iRacing update:
-added multilevel grip
-adjusted the no tyre wear option to make it compatible with NTMv6
-better stealth properties to avoid detection
Ik moet wachten op een proces op m'n werk wat een hele tijd duurt .. valt het op?
Verwijderd
je wil niet weten wat ik betaal om al die officiële races uit m'n statistieken te laten schrappen.Arfman schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:20:
Gevonden inderdaad.
[...]
Vind alleen 25 dollar per jaar nog wat duur.
Dat was snel. iRacing is alweer online bij mij.
Jup, hier ook. Geen update die gedownload hoeft te worden dus puur en alleen een backend update.
Ik moet blijkbaar nog heel wat afkortingen leren ...

SOF = strength of field, een soort van ingewikkeld berekend gemiddelde van alle iRatings van een veld met rijders, gebruikt om te bepalen hoe "moeilijk" de race is om te winnen en dus hoeveel punten er uitgegeven worden.
Ik zal de SOF vna de huidige grid straks eens berekenen
Ik zal de SOF vna de huidige grid straks eens berekenen
En dit is de grafiek van de deelnemers en hun iRating

Average dat eronder staat is dus niet de SOF!

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 19-02-2015 16:59 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Average 3500 dan zal SOF iets van 3100 zijn gok ik, valt wel mee dus
Verwijderd
Dit krijg ik te zien als ik probeer in te loggen...Error 50x - We Need a Pitstop!
Something went wrong.
Please give us a few moments and try again later. If you continue to experience issues, know that the team has been alerted and is working to resolve the issue.
Bij mij no problemo. Dus opnieuw proberen
En ik maar denken dat SoF gewoon het gemiddelde is van alle deelnemers.JoepW schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:59:
En dit is de grafiek van de deelnemers en hun iRating
[afbeelding]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee echt nietPhydomir schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:12:
[...]
En ik maar denken dat SoF gewoon het gemiddelde is van alle deelnemers.
Net nog een paar nieuwe aanmeldingen verwerkt, waaronder....
52: BruK Racing | Vinicius Rocha ( B-6525 ) & Sebastian Job ( Pro-5872 )
Uch, daar stijgt de SoF echt wel van
De SOF is dit:

N = aantal deelnemers, en de som is over alle deelnemers waarbij Ri de iRating van deelnemer i is. Dus 'gewoon' iets als de som van de 2-log van 2^iRating.
Reden dat dit zo is gedaan is zodat er niet een iemand met heel hoge iRating is die het gemiddelde omhoog trekt. Aan de andere kant trekken mensen met heel lage iRating de SOF nu wel harder omlaag. Daardoor kun je als hoge iRating rijder niet veel punten pakken in een race met alleen maar lage iRatings omdat de SOF laag is ook al doe jij mee met je hoge iRating.
N = aantal deelnemers, en de som is over alle deelnemers waarbij Ri de iRating van deelnemer i is. Dus 'gewoon' iets als de som van de 2-log van 2^iRating.
Reden dat dit zo is gedaan is zodat er niet een iemand met heel hoge iRating is die het gemiddelde omhoog trekt. Aan de andere kant trekken mensen met heel lage iRating de SOF nu wel harder omlaag. Daardoor kun je als hoge iRating rijder niet veel punten pakken in een race met alleen maar lage iRatings omdat de SOF laag is ook al doe jij mee met je hoge iRating.
En we kennen de winnaars !!!JoepW schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:16:
[...]
Nee echt niet
Uch, daar stijgt de SoF echt wel van
Ik vind ze ook heel leuk om te rijden. Af en toe een destruction derby idd, maar vaak ook goede gevechten gehad. In ieder geval nooit saai!Richard117 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:43:
In tegenstelling tot een hoop anderen vind ik de korte ovals juist leuk. Als ik oval rij, pak ik geregeld een race in bv de Modifieds of Late Model.
Maar het is niet alleen in de Rookies chaos hoor, ik heb vorig jaar eens een race in de National Series opgenomen. Ik vroeg me daar serieus af of ik nou iRacing of Destruction Derby deed![]()
Uit de problemen blijven is niet altijd mogelijk, maar door veel te rijden ontwikkel je een voelspriet waardoor je ver voordat de crash plaats vind al kunt zien dat de kans groot is dat het fout zal gaan.
[video]
En als er gecrashed wordt is het natuurlijk zaak om niet meegenomen te worden
http://members.iracing.com/
Error 50x - We Need a Pitstop!
Something went wrong.
Please give us a few moments and try again later. If you continue to experience issues, know that the team has been alerted and is working to resolve the issue.
-> Bij mij dus ook! Hij logt bij mij automatisch in zodra ik naar die pagina ga.
Error 50x - We Need a Pitstop!
Something went wrong.
-> Bij mij dus ook! Hij logt bij mij automatisch in zodra ik naar die pagina ga.
De landing page werkt niet nee, maar deze wel gewoon: http://members.iracing.com/membersite/member/Home.do
Hier werkt die toch ook niet hoor?NickThissen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:46:
De landing page werkt niet nee, maar deze wel gewoon: http://members.iracing.com/membersite/member/Home.do
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De site is niet heel stabiel sinds vanmiddag.
Tony gooide Long Beach in official races in de iRacing teammeeting en toen is de ellende begonnen
ik wordt echt gek van de iracing website met elke keer als ik wat aanklik wel 5x refreshen
ik kan helaas ook niet aan de slag, altijd net als je een avond vrij heb om te gamen..
Ideal / thuisbezorg doet ook vreemd. 3x tot betalen gekomen maar geen bevestiging en dus geen PIZZA
sterf van de honger ( soort van )
ik hoop niet dat ik zo 3 pizza calzone krijg
Ideal / thuisbezorg doet ook vreemd. 3x tot betalen gekomen maar geen bevestiging en dus geen PIZZA
Verwijderd
Dit is inderdaad de enige manierSkullboyNL schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:17:
ik wordt echt gek van de iracing website met elke keer als ik wat aanklik wel 5x refreshen
Haha!! Als je wel 3 keer betaald hebt, vrees ik dat je je buren ook kan uitnodigenHeAdWaVe74 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:22:
ik kan helaas ook niet aan de slag, altijd net als je een avond vrij heb om te gamen..
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 19:26 ]
Woop Pizza feestje @HeAdWaVe74!
Bij mij laadt alleen de member page snel, de rest van die site is altijd traag.
Bij mij laadt alleen de member page snel, de rest van die site is altijd traag.
Maar nog niets afgeschreven en ook geen emails dat mij PIZZZZZA onderweg isVerwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:25:
Haha!! Als je wel 3 keer betaald hebt, vrees ik dat je je buren ook kan uitnodigen
[ Voor 9% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 19-02-2015 19:50 ]
De iRacing staff is gevoelig voor pizza's, stuur ze dan daar maar heen
voorlopig geen pizza, had ik ze maar!!!!! HONGER FOOD...Richard117 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:51:
De iRacing staff is gevoelig voor pizza's, stuur ze dan daar maar heen
Edit : HA, even gebeld, geen bestelling, maar we kunnen ook pinnen aan de deur .. pizza delivery on its way..
ik hoop dat ze sirenes hebben
helaas de race van 19:00 en van 20:00 moeten missen, maar het zit vanavond toch al niet mee
[ Voor 32% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 19-02-2015 19:58 ]
Gister is de Ford Fusion geleverd door het team, Racing Lions, voor het nieuwe seizoen in de NASCAR iRacing Series. Ik ga vanavond rond uurtje of 21:00 wat practise rondjes rijden op Daytona.
Zijn er meer mensen?
Net kijk ik of iRacing het doet, en nu lijkt het weer niet te werken....
Zijn er meer mensen?
Net kijk ik of iRacing het doet, en nu lijkt het weer niet te werken....
[ Voor 15% gewijzigd door The_FrankO op 19-02-2015 20:22 ]
Verwijderd
Mwa dat valt wel mee. Seb en Vini zijn wel de snelste in de reguliere Skip serie maar Riku en Joni zitten er dicht op. Ik denk dat het gaat tussen Seb/Vini, Riku/Joni, Coanda, Philipe/Crome en de Radicals. Met als outsiders Marco en Bart.
Zelf hoop ik op een top 15 met Mike.
Ik ben bezig om een totaal overzicht van alle rijders, die bij ons hebben gereden sinds seizoen 3 van 2013.
In seizoen 3 ben ik namelijk pas echt alles goed gaan administreren. Tot dat moment gooide ik altijd alles weg na een evenement. We zijn midden 2011 begonnen met dingen organiseren.
Ik kwam tot de verbijsterende ontdekking dat we 402 rijders hebben mogen verwelkomen in onze activiteiten.
Dit is inclusief de NES, uitstapjes hier in Nederland en natuurlijk al onze finales, speciale series, school en trainingen.
Dit betreft overigens enkel de rijders die geregistreerd zijn in onze rijdersdatabase, league, GES database, donaties hebben gedaan en in mijn friendslist staan.
Alle rijders die hebben meegedaan met één van onze vele finales en niet in bovenstaande 'systemen' staan zitten niet in de telling. Ik schat dat aantal nog ruim boven de 100.
Dus ik ben er vrij zeker van dat we zeker 500 rijders in evenementen hebben gehad. Echt cool!
In seizoen 3 ben ik namelijk pas echt alles goed gaan administreren. Tot dat moment gooide ik altijd alles weg na een evenement. We zijn midden 2011 begonnen met dingen organiseren.
Ik kwam tot de verbijsterende ontdekking dat we 402 rijders hebben mogen verwelkomen in onze activiteiten.
Dit is inclusief de NES, uitstapjes hier in Nederland en natuurlijk al onze finales, speciale series, school en trainingen.
Dit betreft overigens enkel de rijders die geregistreerd zijn in onze rijdersdatabase, league, GES database, donaties hebben gedaan en in mijn friendslist staan.
Alle rijders die hebben meegedaan met één van onze vele finales en niet in bovenstaande 'systemen' staan zitten niet in de telling. Ik schat dat aantal nog ruim boven de 100.
Dus ik ben er vrij zeker van dat we zeker 500 rijders in evenementen hebben gehad. Echt cool!
Top werk Joep! Je bent toch een beetje de "vader" (of opa
) die alles bij elkaar houdt 
Daarnaast natuurlijk Nick en alle anderen die op de een of andere manier hun steentje bijdragen
Deze zomer weer BBQ + karten? Vorig jaar moeten missen maar je kunt niet vroeg genoeg vragen natuurlijk
Daarnaast natuurlijk Nick en alle anderen die op de een of andere manier hun steentje bijdragen
Deze zomer weer BBQ + karten? Vorig jaar moeten missen maar je kunt niet vroeg genoeg vragen natuurlijk
Verwijderd
Ik moet eerst nog wat afvallen voor die kart meet...Arfman schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:05:
Top werk Joep! Je bent toch een beetje de "vader" (of opa) die alles bij elkaar houdt

Welcome back Richard Towler 

Ongeveer 0.9 tienden trager dan de snelste chrono ooit met de DW12, maar volgens mij gaat het niet lang duren eer hij daar aan zit.Not the fastest, but getting back into it.
Helaas de verkeerde kant op en niet in een Skippy

Fuelke schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:09:
Welcome back Richard Towler
[video]
[...]
Ongeveer 0.9 tienden trager dan de snelste chrono ooit met de DW12, maar volgens mij gaat het niet lang duren eer hij daar aan zit.
Daarvoor moet je het filmpje gewoon achterwaarts afspelenPatrickPost1972 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:22:
Helaas de verkeerde kant op en niet in een Skippy![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Verwijderd
Towler is wel onwijs snel, leuk hem weer te zien. Ben benieuwd of die weer met Huttu gaat rijden.
Hieronder de reden dat ik gisteren snel kon aansluiten.
Hieronder de reden dat ik gisteren snel kon aansluiten.
hij gaat dus niet DWC rijden 
hij is eruit geweest voor school project.
edit was aant praten over kronke
TOWLER die is aant werk geweest voor NASCAR the not so great game, ja en gaat dus niet meer DWC rijden
edit was aant praten over kronke
TOWLER die is aant werk geweest voor NASCAR the not so great game, ja en gaat dus niet meer DWC rijden
I never 'left' iRacing as I never worked for them, I did however get a decent job were I've been able to do what I enjoy doing (handling, setups, design) and get paid for it at the end of every month. A product of that was racing like a zombie at 4am wasn't really a good idea. My downturn in iRacing was due to racing only DWC while I 'waited' for NTM, NTM at the time wasn't ready for what I needed out of a sim so took some good advice and stepped away for a while. I won't race DWC again but l'll get behind the wheel again soon as iRacing is still a fantastic service.
[ Voor 119% gewijzigd door dabelg op 19-02-2015 21:48 ]
Verwijderd
School? Die kerel zit al dik in de 30.dabelg schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:43:
....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 21:45 ]
zooo vervelend, bijna ieder ronde net even met een wiel de baan af... daaaag SR

maar 1 woord: FUCKJoepW schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:16:
[...]
Nee echt niet
En ja we hebben de winnaars te pakken. Vini en Seb zijn eigenlijk al sinds begin 2014 nauwelijks verslagen in de officiele races en in de 2k cup. 1 of 2 keer door Bart, en een paar keer door Riku (als je de crashes/tikjes niet meetelt is dat waarschijnlijk ook op 1 hand te tellen)....
Wie wil zich opofferen om hun "het leven zuur te maken"
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
wtf doen die pro's opeens in onze endurance races... holy fuck....
Endurance race is aangekondigd op het iRacing forum in het private league subforum.
GoT is tegenwoordig een bekende naam op het iRacing forum, en staat garant voor fair en fun racen. Dat gecombineerd met de toch bij veel mensen populaire Skip, en zeker icm met endurance wat nu erg populair is. En dan heb je ook nog dat er al vrij snel een aantal high profile iRacers meedoen, en je hebt een succesformule.
We zijn nog net niet zo gewild als de NEO, maar ik denk dat we in de top meedraaien wat betreft populariteit.
GoT is tegenwoordig een bekende naam op het iRacing forum, en staat garant voor fair en fun racen. Dat gecombineerd met de toch bij veel mensen populaire Skip, en zeker icm met endurance wat nu erg populair is. En dan heb je ook nog dat er al vrij snel een aantal high profile iRacers meedoen, en je hebt een succesformule.
We zijn nog net niet zo gewild als de NEO, maar ik denk dat we in de top meedraaien wat betreft populariteit.
Cube Nuroad Race (2022)
Effe vraagje tussendoor.
Metalic layers voor de Ford Fusion... Ik ken ze niet vinden op het forum! en de chevy template is echt anders
weet iemand hier of ze bestaan voor de Fusion?
Metalic layers voor de Ford Fusion... Ik ken ze niet vinden op het forum! en de chevy template is echt anders
Ja, van Reed Rundell meen ik. Zoek daar maar eens naar
Even een crosspost vanuit het nVidia 900-series topic voor degenen die een nieuwe videokaart overwegen voor iRacing. Het ziet er naar uit dat een nVidia 700-series kaart op dit moment een prima keuze is als je op een enkele monitor racet. Nu ben ik benieuwd hoe een 780ti het zal doen in mijn iRacing benchmark 
GTX 770:
Min: 45 fps
Max: 102 fps
Average: 76.3 fps
GTX 970:
Min: 17 fps
Max: 130 fps
Average: 82.8 fps
GTX 980:
Min 19 fps
Max 164 fps
Average: 100.7 fps
De nVidia 900-serie vindt directx9 games niet zo lekker?

Frametimes

Het verschil is +/- 20%. Ik had verwacht dat mijn CPU de bottleneck zou zijn maar blijkbaar valt dat wel mee. Het vreemde is echter dat net als met de GTX 970 ook met de GTX 980 er een behoorlijke fps dip te zien is in mijn iRacing benchmark. De oude GTX 770 doet het beter als je naar min fps kijkt:derx666 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:28:
Hoe zit het met je fps in iRacing? Zeker in vergelijking met de 970?
GTX 770:
GTX 970:
GTX 980:
Min 19 fps
Max 164 fps

Frametimes

En met welke grafische instellingen rij je? Ik heb zelf een GTX680 en soms zit ik de denken aan een GPU upgrade, maar geen idee of dit het dus waard is.glnk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 04:12:
Even een crosspost vanuit het nVidia 900-series topic voor degenen die een nieuwe videokaart overwegen voor iRacing. Het ziet er naar uit dat een nVidia 700-series kaart op dit moment een prima keuze is als je op een enkele monitor racet. Nu ben ik benieuwd hoe een 780ti het zal doen in mijn iRacing benchmark![]()
[...]
Het verschil is +/- 20%. Ik had verwacht dat mijn CPU de bottleneck zou zijn maar blijkbaar valt dat wel mee. Het vreemde is echter dat net als met de GTX 970 ook met de GTX 980 er een behoorlijke fps dip te zien is in mijn iRacing benchmark. De oude GTX 770 doet het beter als je naar min fps kijkt:
GTX 770:
GTX 970:
GTX 980:
Min 19 fps
Max 164 fps
[afbeelding]
Frametimes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik rij met een 670 met redelijk wat hoge settings, maar ook weer een paar zeer bewust laag of uit.
In de planning stond dit jaar een upgrade, maar na al die verhalen over de 970 en het stroomverbruik van een AMD equivalent ga ik nog maar een jaartje uitstellen denk ik.
Sowieso zou ik dan willen kijken of de GPU tegen die tijd eventueel ook 120hz of 144hz ready kan zijn voor een triple opstelling. Die upgrade wil ik niet in 1x hoeven te doen met de kosten van 3 van die monitoren.
In de planning stond dit jaar een upgrade, maar na al die verhalen over de 970 en het stroomverbruik van een AMD equivalent ga ik nog maar een jaartje uitstellen denk ik.
Sowieso zou ik dan willen kijken of de GPU tegen die tijd eventueel ook 120hz of 144hz ready kan zijn voor een triple opstelling. Die upgrade wil ik niet in 1x hoeven te doen met de kosten van 3 van die monitoren.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik update pas als de huidige PC en schermen uit 'elkaar vallen'.
Er is ff genoeg geld in gaan zitten.
Er is ff genoeg geld in gaan zitten.

Same here Joep
Laatste aanschaf was de CSWv2 met 2 stuurtjes, de PC meot het dit jaar sowieso nog volhouden.
Ik heb een AMD APU A10-5800K met 1 scherm. Nagenoeg alle settings op het laagste dan haal ik 80+ fps als ik alleen rij. Fps tijdens de school weet ik niet maar geen frame drops kunnen opmerken dus daar was ik wel blij mee. Als ik actief blijf rijden dit jaar dan verwacht ik wel een PC upgrade aan het einde van het jaar.
Ik wacht nog even af tot de volgende generatie gpu's van amd... de volgende generatie intel processoren gaat behalve het verbruik en de ingebouwde gpu niet veel verandering brengen jammer genoeg.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Mijn "gevoel"zegt dat ik aan een nieuwe GPU toe ben, maar na die G27 en die Playseat, moet ik even op adem komen
de 560Ti moet nog maar even volhouden, Wensen zat nog..
Diverse iracing euro tracks ( zolder, Spa ,Zandvoort )
Stoel slider
27"monitor ( nu 24" )
GPU

de 560Ti moet nog maar even volhouden, Wensen zat nog..
Diverse iracing euro tracks ( zolder, Spa ,Zandvoort )
Stoel slider
27"monitor ( nu 24" )
GPU
[ Voor 13% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 20-02-2015 11:09 ]
ik wacht tot de dx11 release voor ik nog iets aan pc aanpas kwa HW
wat er nog zeker gaat komen is oculus CV1
en een buttonbox iemand ervaring met DSD en invoertaxen ?
3 'antwoorden:dabelg schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:16:
ik wacht tot de dx11 release voor ik nog iets aan pc aanpas kwa HW
Ik w8 ook op DX11.... Soon
CV1: Nee hoor, wel leuk, maar ik wil de vrijheid van een 4de scherm houden.
DSD: Ik heb 0 hoeven betalen in NL
Ook m'n gratis DSD pedalen werden niet voorzien van een prijs sticker door de douane.
wow nice dudes
ga ik van die buttonbox vandaag al werk maken
ga ik van die buttonbox vandaag al werk maken
Nick heeft de SoF berekend van de Skippy race.
Number of drivers: 75
SOF: 3196
Indrukwekkend.
Number of drivers: 75
SOF: 3196
Indrukwekkend.
Kan iemand me uitleggen wat een skippy race is ?
Is dit het type auto
Is dit het type auto
Skip Barber 2000
heb zelf een MSI GForce 780 3GB. Ben er heel erg tevreden over. Geen frame drops, geen happeringen. Alleen bij de starts heeft ie het soms zwaar met 50fps, maar alles blijft keurig soepel lopen met alles lekker op max en 4x AA 
Vraag me alleen af of deze nog wel te krijgen zijn, of je moet 2de hands gaan shoppen.
Vond de 9xx serie op papier wel leuk, maar als ik nu de verhalen zo hoor, dan ga ik met een grote boog om de 900 serie heen lopen
En sowieso, de eerste upgrade gaat een nieuwe kast worden, nog voor de zomer
Of eigenlijk voor het warm begint te worden
Vraag me alleen af of deze nog wel te krijgen zijn, of je moet 2de hands gaan shoppen.
Vond de 9xx serie op papier wel leuk, maar als ik nu de verhalen zo hoor, dan ga ik met een grote boog om de 900 serie heen lopen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
We hebben het over de seizoensfinale die wij als GoT iRacing organiseren.HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:46:
Kan iemand me uitleggen wat een skippy race is ?
Is dit het type auto
Alle info is op deze plekken te vinden:
iRacing member forum
Topic Start
GoT iRacing website
Heb je ze nou al in gebruik?Red Baron schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:28:
Ook m'n gratis DSD pedalen werden niet voorzien van een prijs sticker door de douane.
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 20-02-2015 11:55 ]
kan iemand zeggen wat de diameter is van die tabletop armen op de obutto revolution. voor mijn ram mount voor de DSD button box
Ik heb mij DSD buttonbox gewoon aan 1 van de tabletop armen vastgeschroeft. Dat pastte qua schroeven precies, gaten in de (vesa) mount matchen precies met de standaard schroefjes in de buttonbox.dabelg schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:36:
kan iemand zeggen wat de diameter is van die tabletop armen op de obutto revolution. voor mijn ram mount voor de DSD button box
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik wil mijn tabletops wel bewaren is niet enkel racerig
IdemBM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:09:
[...]
Ik heb mij DSD buttonbox gewoon aan 1 van de tabletop armen vastgeschroeft. Dat pastte qua schroeven precies, gaten in de (vesa) mount matchen precies met de standaard schroefjes in de buttonbox.
aangezien ik gisteren van rik de vraag kreeg om wat uitleg te geven ivm laguna en de Mazda hier een tutorial van iracing
[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 20-02-2015 13:24 ]
Het blijft vaag dat die 900 serie zo hard dipt/zulke hoge frametimes heeft ineens, terwijl de 770 veel stabieler blijft. Ik hou m'n geld nog even op zak kijk wel wat dx11 (als het er ooit komt) doet. Of misschien dat nvidia nog eens drivers gaat uitbrengen die wel goed met dx9 werkenglnk schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 04:12:
Even een crosspost vanuit het nVidia 900-series topic voor degenen die een nieuwe videokaart overwegen voor iRacing. Het ziet er naar uit dat een nVidia 700-series kaart op dit moment een prima keuze is als je op een enkele monitor racet. Nu ben ik benieuwd hoe een 780ti het zal doen in mijn iRacing benchmark![]()
[...]
Het verschil is +/- 20%. Ik had verwacht dat mijn CPU de bottleneck zou zijn maar blijkbaar valt dat wel mee. Het vreemde is echter dat net als met de GTX 970 ook met de GTX 980 er een behoorlijke fps dip te zien is in mijn iRacing benchmark. De oude GTX 770 doet het beter als je naar min fps kijkt:
GTX 770:
GTX 970:
GTX 980:
Min 19 fps
Max 164 fps
Cube Nuroad Race (2022)
nog een vraag mbt Beeld
Uiteraard snij ik hier ( op het werk ) het iracing onderwerp nog wel eens aan.
eigenlijk zoek ik een monitor oid , of ter vervanging va de 24" of voor er bij.
Ik krijg nog al eenst te horen waarom geen TV.
Ik ben zelf bang dat ik met een TV tracing krijg, wat is julie mening, en aan welke Specs zou een 27"monitor dan moeten voldoen.
GPU is 560Ti
Ik ben zelf bang dat ik met een TV tracing krijg, wat is julie mening, en aan welke Specs zou een 27"monitor dan moeten voldoen.
GPU is 560Ti
TV heeft veel te veel lag.HeAdWaVe74 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:39:
nog een vraag mbt Beeld
GPU is 560Ti
Niet doen.
21 splits waren er vannacht bij de eerste fixed Daytona 500. Ben benieuwd naar morgenochtend. Meestal is het rustiger.
Phydomir en ik gaan morgenochtend samen streamen. De kans is groot dat we dezelfde split zitten.
Naast de twee onboard camera's is er ook nog een TV camera beschikbaar, waarvoor dank Elni!
Op YouTube kan je heel snel wisselen tussen de 3 camera's. Gisteren wezen testen en het is best wel cool.
Hier is ook nog de link naar de video, want ik weet niet zeker of de camera's ook beschikbaar zijn bij embedded video's.
YouTube: DAYTONAAAAA! - NiS week 1
Phydomir en ik gaan morgenochtend samen streamen. De kans is groot dat we dezelfde split zitten.
Naast de twee onboard camera's is er ook nog een TV camera beschikbaar, waarvoor dank Elni!
Op YouTube kan je heel snel wisselen tussen de 3 camera's. Gisteren wezen testen en het is best wel cool.
Hier is ook nog de link naar de video, want ik weet niet zeker of de camera's ook beschikbaar zijn bij embedded video's.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 20-02-2015 14:00 ]
hoe zet je dat op Niel ? had het geprobeerd + camera maar moet je dan een extra live gebeurtenis maken en de key geven aan de andere streamers ? (is er geen mogelijkheid om url te gebruiken als camera ?)
Cool, ik ga of mee rijden (andere split) of zeker kijken.Niellie41 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:00:
21 splits waren er vannacht bij de eerste fixed Daytona 500. Ben benieuwd naar morgenochtend. Meestal is het rustiger.
[video]
Volgens mij maak je een nieuwe gebeurtenis aan in het live event en geef je de code aan de andere streamer.dabelg schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:02:
hoe zet je dat op Niel ? had het geprobeerd + camera maar moet je dan een extra live gebeurtenis maken en de key geven aan de andere streamers ? (is er geen mogelijkheid om url te gebruiken als camera ?)
Dus niet een link naar een andere YT kanaal/Video.
Als ik het goed heb wordt het dan allemaal op hetzelfde kanaal gestreamed.
[ Voor 22% gewijzigd door Ithric op 20-02-2015 14:03 ]
Je kan inderdaad niet een URL van iemand anders pakken en die in jou stream toevoegen. Je moet in de gebeurtenis een extra camera aanmaken en die url en key moet je dan aan de ander geven.dabelg schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:02:
Zoals Ithric hierboven zegt, het moet vanuit één kanaal worden gestreamd.
Misschien is het een leuk idee om een kanaal aan te maken voor dingen als dit?
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 20-02-2015 14:09 ]
Wordt gaaf Niel. Ik ga vanavond nog even kijken hoe ik ga streamen. Gewoon van achter met de webcam of direct uit de cockpit en het webcam beeld klein in beeld.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
idd wordt tof om te volgen, denk dat ik daytona 500 niet kan meedoen gaan morgen naar de mama
dus nooit om 18u thuis jammer
trading paints kaduk ?
belooft voor skippy race
trading paints kaduk ?
belooft voor skippy race
Kyle Birnie wrote:
seems like ever since after the 24, trading paints doesnt refresh on their website with what teams you have and their names
[ Voor 46% gewijzigd door dabelg op 20-02-2015 14:25 ]
ik doe morgen ook mee, maar ook lagere split. (16XX irating geloof ik)
Ik heb laatst voor de video van de seizoensfinale een GoT Racing account aangemaakt waar ik in het vervolg de filmpjes in gooi. Vind het prima om daar ook mensen op te laten streamen, laat maar weten dan stuur ik je de login gegevens.Niellie41 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:07:
[...]
Misschien is het een leuk idee om een kanaal aan te maken voor dingen als dit?
Reden van nieuw account is dat ik op m'n account al 2 'strikes' voor copyright zooi heb en dit was de 3e geweest denk ik. Ik snap nooit helemaal hoe dat werkt, ik krijg wel te zien dat er copyright material is gevonden en dat kan ik dan accepteren, maar verder gebeurt er niks. Heb ook wel eens gehad dat de video daarna niet meer te zien was (behalve voor mij zelf) maar in dit geval dus niet?
naar het schijnt krijg je veel copyright shit met iracing "false positives van youtube bot' je kan daar formulier voor invullen en dan gaat je strike weg.
ik zend skippy race wel uit als je me key geeft
Nee mijn strikes kloppen allemaal, ik gebruik gewoon copyright muziek
Maar blijkbaar accepteren ze dat soms wel een beetje (er komt bij te staan in mijn account dat de video copyright schend maar hij blijft wel online) en bij andere weer niet (video offline), misschien ligt het eraan hoe veel of wat voor materiaal er precies gevonden wordt.
Je kan meerdere beheerders toevoegen aan een kanaal.NickThissen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:27:
[...]
Ik heb laatst voor de video van de seizoensfinale een GoT Racing account aangemaakt waar ik in het vervolg de filmpjes in gooi. Vind het prima om daar ook mensen op te laten streamen, laat maar weten dan stuur ik je de login gegevens.
Weet je ook dat YouTube een library met muziek die je gratis kan gebruiken?
YouTube: YouTube
Hier vind je nu ook wat de restricties zijn voor liedjes waar je wel rechten voor zou moeten betalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Niellie41 op 20-02-2015 15:51 ]
Ziet er goed uit! Die man/firma maakt wel prachtige producten!
Zelf dan toch de 4.0 SR gehaald voor oval
trouwens misschien handig om alle onboard streams te verzamelen in iracing thread en deze dan te bundelen als camera's op got stream ? en deze als onboardsfeed op livetiming te zetten ?
Hoe moet dat dan? Kan het niet vinden... Moet ik dan eerst een nieuw channel aanmaken (heb je er niet standaard al een), want dat lijkt niet te werken momenteel (error met 'probeer het later nog eens').Niellie41 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:40:
[...]
Je kan meerdere beheerders toevoegen aan een kanaal.
Ja mja dat is niet veel... zoek toch liever m'n eigen muziekNiellie41 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:40:
Weet je ook dat YouTube een library met muziek die je gratis kan gebruiken?
YouTube: YouTube
Hier vind je nu ook wat de restricties zijn voor liedjes waar je wel rechten voor zou moeten betalen.
https://support.google.com/youtube/answer/4628007?hl=nlNickThissen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:54:
[...]
Hoe moet dat dan? Kan het niet vinden... Moet ik dan eerst een nieuw channel aanmaken (heb je er niet standaard al een), want dat lijkt niet te werken momenteel (error met 'probeer het later nog eens').
[...]
Ja mja dat is niet veel... zoek toch liever m'n eigen muziek
Die optie 'Beheerders toevoegen of verwijderen' zie ik dus niet...
Ik ga hem ook zeker streamen, maar of ik dit via mijzelf of GOT doe maakt me niet uit.dabelg schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:29:
naar het schijnt krijg je veel copyright shit met iracing "false positives van youtube bot' je kan daar formulier voor invullen en dan gaat je strike weg.
Dus laat maar even weten als we een multi View gaan maken. (hoef dan enkel de code van het kanaal te hebben waar ik dan op uitzend)
@EDIT: zie dat Dabelg me voor was.
[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 20-02-2015 16:07 ]
Bij mijn kanaal zie ik dit wel. Ook bij een nieuw kanaal wat ik laatst heb gemaakt voor een kennis.NickThissen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:03:
Die optie 'Beheerders toevoegen of verwijderen' zie ik dus niet...
Hier moet die link staan: YouTube: YouTube
Anders wil ik er wel dit weekend naar kijken.
Nope... https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/youtube.jpg
Ook niet onder 'view additional features' en ook niet onder 'advanced'. Ook niet bij 'connected accounts' dat is om Facebook etc te verbinden.
Dit is mijn eigen account maar GoT Racing account is hetzelfde.
Kijken dit weekend wel ff inderdaad, beetje off topic zo
Maar het is wel leuk om alle live streams in een kanaal te doen idd, probeer ik te regelen
Ook niet onder 'view additional features' en ook niet onder 'advanced'. Ook niet bij 'connected accounts' dat is om Facebook etc te verbinden.
Dit is mijn eigen account maar GoT Racing account is hetzelfde.
Kijken dit weekend wel ff inderdaad, beetje off topic zo
Maar het is wel leuk om alle live streams in een kanaal te doen idd, probeer ik te regelen
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 20-02-2015 16:14 ]
Ik zoet zo toch maar eens een ticket bij fanatec openen.. gister wou ik even een paar rondjes scheuren maar na me eerste meters werkte me gaspedaal niet meer van me csp ..
de tool van fantec geopend en hij geeft idd geen uitslag aan als ik op het gas druk..
Weet iemand hier een quick fix voor ? of zou die sensor gewoon kaduuk zijn ?
de tool van fantec geopend en hij geeft idd geen uitslag aan als ik op het gas druk..
Weet iemand hier een quick fix voor ? of zou die sensor gewoon kaduuk zijn ?
Dit topic is gesloten.