Het is niet niet voor niets dat IRL men geen setups deelt met elkaar. Ik zou het ook niet doen. Hooguit met mede tweakers maar verder zeker niet.
ik deel ze met tweakers, en in mijn league, en team
maar thats about it. En mijn setups zijn verre van snel te noemen, hoogstens stabiel
Ik deel mijn setups echt met iedereen.......... van GoT iRacing
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik doe misschien ook mee met de 3 uur Skippy Enduro. Het is totaal niet mijn auto maar ik wil het wel eens proberen
Ik pas ook altijd op met mijn setups, maar bij GOT doe ik nooit moeilijk eigenlijk.
Soms deel ik wel eens een versie lager dan waar wij zaten, om zo toch klein beetje extra te hebben. (In de GES dan hé. niet een fun race)
Als een andere er ook beter door gaat rijden wordt het race ook leuker.
En soms beetje Mind games, vooral met Marc voor de wedstrijd maar na de wedstrijd even evalureren en weer verder. (Dan vind ik het wel gaaf dat Marc iemand is waar ik en Frank ons aan kunnen meten en elkaar beter maken.
)
Soms deel ik wel eens een versie lager dan waar wij zaten, om zo toch klein beetje extra te hebben. (In de GES dan hé. niet een fun race)
Als een andere er ook beter door gaat rijden wordt het race ook leuker.
En soms beetje Mind games, vooral met Marc voor de wedstrijd maar na de wedstrijd even evalureren en weer verder. (Dan vind ik het wel gaaf dat Marc iemand is waar ik en Frank ons aan kunnen meten en elkaar beter maken.
Ik vind het juist fijn dat niet iedereen setups zo krampachtig vast houd voor zichzelf. Zeker voor nieuwkomers in een serie is het handig als er wat mensen zijn die setups sharen. Zo kan de serie waarin je rijd ook populairder worden omdat er op het Iracing forum mensen zijn die setups aanbieden.
Tuurlijk hoef je niet al je setups te delen en snap ook wel dat als je voor een league of om het kampioenschap vecht je niet zomaar een setup deelt. Maar het kan niet kwaad soms op het algemene forum een setup te delen (of natuurlijk met Nicks Iracing setups tooltje)
Het blijft een spelletje waarbij ik het leuker vind een vol veld met veel gevechten te zien. Ik heb meer plezier in een direct gevecht dan dat ik seconde per rondje sneller ben dan degene achter me.
Tuurlijk hoef je niet al je setups te delen en snap ook wel dat als je voor een league of om het kampioenschap vecht je niet zomaar een setup deelt. Maar het kan niet kwaad soms op het algemene forum een setup te delen (of natuurlijk met Nicks Iracing setups tooltje)
Het blijft een spelletje waarbij ik het leuker vind een vol veld met veel gevechten te zien. Ik heb meer plezier in een direct gevecht dan dat ik seconde per rondje sneller ben dan degene achter me.
[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-02-2015 15:28 ]
Ik vind het irritant als mensen meteen om je setup vragen. Vaak doen ze dit zonder zelf ook maar één lap te rijden. Het lijkt soms wel of ze de server gejoined zijn om de setup te vragen, om vervolgens weer weg te gaan. Daarom share ik over het algemeen geen setups. Daarnaast share ik sowieso geen setups voor auto's waarin wij met ineX in competitie rijden (F1, GT3), niet meer dan logisch lijkt mij
Verwijderd
Al mijn setups (~2500 stuks) van de afgelopen 6 jaar staan online alleen kan niet iedereen er zomaar bij. Heb ook niet echt moeite om een setup met iemand te delen zolang deze zelf ook de effort erin stopt en niet komt shoppen voor een setup.
Overtreffende trap hieroVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:16:
Al mijn setups (~2500 stuks) van de afgelopen 6 jaar staan online alleen kan niet iedereen er zomaar bij. Heb ook niet echt moeite om een setup met iemand te delen zolang deze zelf ook de effort erin stopt en niet komt shoppen voor een setup.
Al mijn setups en 'auto-stored setups van ispeed' staan on-line en ook bij mij kan niet iedereen er zo maar bij.
Het zijn er: 4849 en dan heb ik wel opgeschoond als de setups van een auto echt niet meer werkte na een update.

Verwijderd
JoepW schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Overtreffende trap hiero![]()
Al mijn setups en 'auto-stored setups van ispeed' staan on-line en ook bij mij kan niet iedereen er zo maar bij.
Het zijn er: 4849 en dan heb ik wel opgeschoond als de setups van een auto echt niet meer werkte na een update.

Voor de gein een paar eerste laps met de gopro opgenomen.
zit nu in de 1.01's
zit nu in de 1.01's
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dat gevoel heb ik al 3 races niet meer hoorIthric schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:19:
Ik pas ook altijd op met mijn setups, maar bij GOT doe ik nooit moeilijk eigenlijk.
Als een andere er ook beter door gaat rijden wordt het race ook leuker.![]()
En soms beetje Mind games, vooral met Marc voor de wedstrijd maar na de wedstrijd even evalureren en weer verder. (Dan vind ik het wel gaaf dat Marc iemand is waar ik en Frank ons aan kunnen meten en elkaar beter maken.)
Het lijkt net of je met je schouders en bovenarmen stuurt in de scherpe bochten. De rest van je arm is als het ware gespannen in een vaste houding. Probeer altijd zo veel mogelijk met je onderarmen, handen en vingers te sturen. Daar zitten de spieren met het meeste gevoel en precisie. Je zult merken dat je meer controle over de auto krijgt en nauwkeuriger met meer gevoel stuurt.BruceLee schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:44:
Voor de gein een paar eerste laps met de gopro opgenomen.
[video]
zit nu in de 1.01's
Dus.. de rugleuning rechtop en dichtbij het stuur zitten en het stuur minder krampachtig vasthouden
[ Voor 7% gewijzigd door glnk op 17-02-2015 17:25 ]
is meer het camera standpunt ik begrijp wat je bedoelt het ziet er bijna uit als rfactor met starre armpjes die helemaal niet kunnen bewegen.glnk schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:24:
[...]
Het lijkt net of je met je schouders en bovenarmen stuurt in de scherpe bochten. De rest van je arm is als het ware gespannen in een vaste houding. Probeer altijd zo veel mogelijk met je onderarmen, handen en vingers te sturen. Daar zitten de spieren met het meeste gevoel en precisie. Je zult merken dat je meer controle over de auto krijgt en nauwkeuriger met meer gevoel stuurt.
Dus.. de rugleuning rechtop en dichtbij het stuur zitten en het stuur minder krampachtig vasthouden
Hier nog een betere lap + een video van een andere rijder die over de weg cruised die ik op een mooie manier buitenom inhaal
[ Voor 1% gewijzigd door BM op 17-02-2015 18:21 ]
Verwijderd
Als hij nou verder naar buiten was gekomen, had je de auto er dan achterin geparkeerd?BruceLee schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:05:
[...]
is meer het camera standpunt ik begrijp wat je bedoelt het ziet er bijna uit als rfactor met starre armpjes die helemaal niet kunnen bewegen.
Hier nog een betere lap + een video van een noob die over de weg cruised die ik op een mooie manier buitenom inhaal@ 2min20
Daar is niks moois aan, maar zoals Rudy ook enigszins aanhaalt, stom geluk dat ie niet naar buiten komt.BruceLee schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:05:
[...]
is meer het camera standpunt ik begrijp wat je bedoelt het ziet er bijna uit als rfactor met starre armpjes die helemaal niet kunnen bewegen.
[video]
Hier nog een betere lap + een video van een noobandere rijder die over de weg cruised die ik op een mooie manier buitenom inhaal@ 2min20
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tja, erg jammer. De minachting voor beginnende rijders druipt er van af.BruceLee schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:05:
[...]
[video]
Hier nog een betere lap + een video van een noob die over de weg cruised die ik op een mooie manier buitenom inhaal@ 2min20
Zeker niet de slimste manier voor de inhaalactie maar absoluut wel een leuke
Die andere rijder schrok denk ik ook wel even.
Dat is precies wat er imho niet aan klopt. Als rijders schrikken krijg je ongelukken, en dat moet je ook al snellere rijder niet willen.Wes46 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:21:
Die andere rijder schrok denk ik ook wel even.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ben het wel met je eens maar IRL gebeurt dat ook. Is ook een beetje laten zien wie de baas is op het circuit. Ik moedig het niet aan maar echt afkeuren doe ik het ook niet. Overigens als het tot een ongeluk was gekomen is het uiteraard de fout van de snellere persoon maar dat ziet die persoon op dat moment helaas dan niet altijd in. Daarom moet je zulke acties eigenlijk niet doen. Maar dat maakt het niet minder leuk als het wel goed gaat.BM schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:22:
[...]
Dat is precies wat er imho niet aan klopt. Als rijders schrikken krijg je ongelukken, en dat moet je ook al snellere rijder niet willen.
Kom anders vanavond op Teamspeak tegen 22:00. Dan ben ik klaar met de practise voor GES en kunnen we wat oefenen op Daytona.Braintje77 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 00:40:
Zijn er nog GoT'ers die de Daytona 500 gaan rijden? Zou graag willen oefenen met taalgenoten om te leren oval rijden. Ben echt een rookie op het oval gebeuren, maar lijkt me leuk om te starten in de Daytona 500.
Dat is bij mij gewoon het woord voor iemand die het nog niet goed kan en maar wat over de baan cruized.JoepW schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:20:
[...]
Tja, erg jammer. De minachting voor beginnende rijders druipt er van af.
Ik ben aan het hotlappen dus het is de dood of de gladiolen, het is niet voor niks practice.
Ik heb hier nog een video gemaakt om de view in bepaalde auto's te verbeteren hier een voorbeeld in de ruf
[ Voor 17% gewijzigd door BruceLee op 17-02-2015 18:59 ]
Ja leuk. Ben er vanavond rond 22.00 uur. Bedankt voor de uitnodiging. 😊The_FrankO schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:46:
[...]
Kom anders vanavond op Teamspeak tegen 22:00. Dan ben ik klaar met de practise voor GES en kunnen we wat oefenen op Daytona.
Verwijderd
ik zou geen shooter doen als je het woord noob nog niet mag gebruikenBruceLee schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:53:
[...]
Dat is bij mij gewoon het woord voor iemand die het nog niet goed kan en maar wat over de baan cruized.
Ik ben aan het hotlappen dus het is de dood of de gladiolen, het is niet voor niks practice.
Ik zie er niet eens een inhaalpoging in, de BMW verwacht ook niet dat je zo snel dichtbij komt.
Maar ja, ik zal in jouw ogen ook wel zo iemand zijn die er niets van snapt en zomaar wat aan het rondcruisen is?
Maar ja, ik zal in jouw ogen ook wel zo iemand zijn die er niets van snapt en zomaar wat aan het rondcruisen is?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik kan vanavond ook wel even online komen.Braintje77 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:53:
[...]
Ja leuk. Ben er vanavond rond 22.00 uur. Bedankt voor de uitnodiging. 😊
ik hou wel van een actie die op het randje is, maar ik vind deze best asociaal. Zeker als je bedenkt dat het oran park is, de eerste bocht ... en velen die de eerste paar rondes op oran park rijden, hebben gewoon moeite met deze bochten combo.
Het is ook nog eens dinsdag, dus velen zullen hun eerste rondjes doen. Ik zou er zeker rekening mee houden dan.
En btw
Noob is gewoon een dom iemand, een newb is een nieuw iemand
Het is ook nog eens dinsdag, dus velen zullen hun eerste rondjes doen. Ik zou er zeker rekening mee houden dan.
En btw
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Gezellie in iedergeval met zijn 4e dan, ik ben nog niet goed met oval en daytona maar dat gaat goed komenNiellie41 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:12:
[...]
Ik kan vanavond ook wel even online komen.
Gewoon pedal to the metal and keep turning leftIthric schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:20:
[...]
Gezellie in iedergeval met zijn 4e dan, ik ben nog niet goed met oval en daytona maar dat gaat goed komen
Oo yeah, pas maar op het Cartmen gevoel komt boven drijven nu.The_FrankO schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:22:
[...]
Gewoon pedal to the metal and keep turning left
Eerste rondjes met de Fanatec ClubSport Pedals V2 gereden. Wat een verschil zeg! Is nog wel even wennen (helemaal omdat ik net een beetje kon blippen met de G27), maar tot nu toe zeer goede aankoop! Ik was al even opzoek naar een Quick Start Guide, maar daar lijkt het alleen USB inpluggen en driver installeren te zijn. Moet ik ze ook inrijden, vanwege de olie die erin zit? Heb de iRacing instellingen ook alvast goed gezet. Begreep ook dat die Load Cell nog wel eens stuk gaat. Komt dat door het te hard indrukken van het rempedaal?

De inschrijving is nu geopend op het iRacing forum: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3300176.page
[ Voor 65% gewijzigd door JoepW op 17-02-2015 23:22 ]
Aha, daarom was de iRacing site traag, iedereen was zijn ID aan het opzoekenJoepW schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:03:
[afbeelding]
De voorinschrijving voor onze finale is geopend!
I N S C H R I J V E N
Details van de racel: KLIK
Wie doen er mee?: KLIK
Ja en Tweakers ook, al dat geF5.Fuelke schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:07:
[...]
Aha, daarom was de iRacing site traag, iedereen was zijn ID aan het opzoeken
Vreemd! met die velden. Was goed eerst....
Ik heb me ingeschreven ik zoek wel nog een teamgenoot. Kan dat later nog veranderd worden en zo ja wie zoekt er nog meer een teamgenoot?
Vanaf 22:00 uur gaat alles via het iRacing forum. Dan kan je daar posten en wij houden dan het spreadsheet bij..
ingeschreven 
@Nick: Kan je je ID pm-en? Dan kan ik je toevoegen
@Nick: Kan je je ID pm-en? Dan kan ik je toevoegen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Gezellig Niellie, hoe meer hoe beter. en sorry nog voor het fout spellen van je naam.Niellie41 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:12:
[...]
Ik kan vanavond ook wel even online komen.

ohhh Niellie kwartje valt nu pas
[ Voor 21% gewijzigd door Braintje77 op 17-02-2015 20:32 ]
Probeer het voor een 3e keer nog eens..., ik snap dat deze vraag al vaker gesteld en beantwoord is maar het gaat mij voornamelijk om handgeschakeld en sequentieele auto's.iew schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 00:58:
Ben uit de rookie class, ik rijd het liefst handgeschakelde auto's of sequential.
Ik weet niet goed welke auto's en tracks ik bij zou moeten kopen nu.
Oval trekt mij niet zo, misschien later.
Any idea's ?!
Aangezien ik hier echt een leek ben (nog erger dan een noob of rookie, al zit ik nu in de D-klasse) ik vind het echt moeilijk om hier een keuze te maken.
To do or not to do...
Volgens mij moet de vraag ook zijn of je open wheeler wil gaan of closed cockpit.iew schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:41:
[...]
Probeer het voor een 3e keer nog eens..., ik snap dat deze vraag al vaker gesteld en beantwoord is maar het gaat mij voornamelijk om handgeschakeld en sequentieele auto's.
Aangezien ik hier echt een leek ben (nog erger dan een noob of rookie, al zit ik nu in de D-klasse) ik vind het echt moeilijk om hier een keuze te maken.
Iemand heeft hier nog niet zo lang geleden een lijst gepost met de type versnellingsbak per auto.
Edit >> NickThissen in "iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4"
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 17-02-2015 21:37 ]
De inschrijving is nu geopend op het iRacing forum: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3300176.pageJoepW schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:03:
[afbeelding]
De voorinschrijving voor onze finale is geopend!
.....
[ Voor 24% gewijzigd door JoepW op 17-02-2015 23:22 ]
Als je meer richting de GT auto's wil zou ik ervoor kiezen om meteen de GT3 te gaan rijden (veel races), maar dit is denk ik wel lastig in het begin. Dan kijken bij de GT3 serie welke tracks je nodig hebt voor het seizoen te rijden.iew schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:41:
[...]
Probeer het voor een 3e keer nog eens..., ik snap dat deze vraag al vaker gesteld en beantwoord is maar het gaat mij voornamelijk om handgeschakeld en sequentieele auto's.
Voor de formuleauto's zou ik met de Skip Barber beginnen. Super support via het iRacing forum, altijd races, nauwelijks setup gedoe, wordt een rookie vriendelijk track schema gebruikt, zodat je na 1 seizoen weer meteen 6 tracks moet kopen, maar meestal maar max 3. Ook wordt er bewust gebruik gemaakt van tracks die je al gratis gekregen hebt. Verder vind ik persoonlijk de Skip nog steeds een van de leukste auto's om te rijden in iRacing, maar daar is niet iedereen het met me eens. De auto straft bruusk rijden extreem af, en het idee is om vooral smooth te zijn met inputs. Hier heb je naar mijn mening bij elke andere auto profijt van, zij het een formule of GT wagen.
Als alles goed is ga ik samen met stampkiep rijden als MB Racing....JoepW schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:26:
[...]
De inschrijving is nu geopend op het iRacing forum: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3300176.page
[ Voor 10% gewijzigd door derx666 op 17-02-2015 22:40 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Net ingeschreven voor de school van morgen. Heb een microfoon kunnen regelen want die heb ik zelf nog niet. Morgen van tevoren nog maar wel even wat rondjes maken op Laguna want ken de baan niet vanuit iRacing.
Verwijderd
Ik oefen al paar dagen op Lime Rock en ik wil wel eens een race op dat parcours rijden...alleen ik vind geen enkele race op dat parcours? Normaal of zie ik iets over het hoofd.
Dat is omdat ze deze raceweek (die begint elke week op dinsdag) op Laguna Seca rijden:Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:56:
Ik oefen al paar dagen op Lime Rock en ik wil wel eens een race op dat parcours rijden...alleen ik vind geen enkele race op dat parcours? Normaal of zie ik iets over het hoofd.
http://members.iracing.co...esSchedule.do?season=1258
In de week van 3 maart is er een race met de MX5 cup. Volgende week is de chicane versie bij de production car series. Ik kan daar niet aan de race deelnemen maar wel de training. Voor de race heb je volgens mij Safety rating 3.0 of hoger nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 22:56:
[ Voor 15% gewijzigd door Wes46 op 17-02-2015 23:05 ]
De helft van de pitboxen van de Skippy Enduro race zijn al gevuld
Holy crap, Glacier hebben er al 2 teams klaarstaan, en coanda ook al een... Ik was al aan het hopen dat ik samen met Bart een klein kansje maakte, maar dat gaat moeilijk worden 
Racereport van de NES 6hrs of Interlagos op het iRacing forum: http://members.iracing.co.../275/3296207.page#8744695
Recap van het GoT team 2 #66 (geknipt uit de RaceSpot broadcast) op youtube:
[YouTube: http://youtu.be/8PXvwgbS75c]
Racereport van de NES 6hrs of Interlagos op het iRacing forum: http://members.iracing.co.../275/3296207.page#8744695
[YouTube: http://youtu.be/8PXvwgbS75c]
[ Voor 42% gewijzigd door derx666 op 18-02-2015 02:32 ]
Cube Nuroad Race (2022)
JoepW schreef op dinsdag 17 februari 2015:
[...]
Tja, erg jammer. De minachting voor beginnende rijders druipt er van af.
noob-PassY- schreef op dinsdag 17 februari 2015:
ik hou wel van een actie die op het randje is, maar ik vind deze best asociaal. Zeker als je bedenkt dat het oran park is, de eerste bocht ... en velen die de eerste paar rondes op oran park rijden, hebben gewoon moeite met deze bochten combo.
En btwNoob is gewoon een dom iemand, een newb is een nieuw iemand
nuːb/
nouninformal
a person who is inexperienced in a particular sphere or activity, especially computing or the use of the Internet.
Heeft niks met dom of minachting te maken
Van schrikken leert hij meer
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 18-02-2015 03:02 ]
Ik weet wat het betekend, maar ik weet ook dat 99,999% van de gevallen er heel wat anders mee bedoeld word. En of iemand van schrikken meer leert, tja, laten we het er maar op houden dat daar de meningen over verdeeld zijn.
Xbox
nu de vraag hoe weet je dat hij een rookie is ? is niet uit de video op te maken ?
toch niet door mij ! vind het gewoon een woord dat je kan denken maar gewoon niet zegt.
Ik kom uit de pro ut99 wereld en tja weet maar al te goed hoe het gebruikt wordt
toch niet door mij ! vind het gewoon een woord dat je kan denken maar gewoon niet zegt.
Ik kom uit de pro ut99 wereld en tja weet maar al te goed hoe het gebruikt wordt
[ Voor 41% gewijzigd door dabelg op 18-02-2015 07:36 ]
Goedenmorgen "tweakers" / iracers
Bedankt voor jullie iracing posts, waar ik per ongeluk een keer mee in aanraking kwam een aantal weken geleden ( stond op de front page forum topics )
Dit heeft geresulteerd in een bijna niet te stoppen drang om mee te doen.
Ik heb me een maand iracing aangeschaft ( ja dom dit had 2 jaar kunnen zijn met 50% korting ) maar goed eerst even testen he.
Ondertussen heb ik mijn oude Logitech GT vervangen ( dode zone) door de G27 , en me zelft een playseat aangeschaft.
Oke, oke, ja ik weet het, soms draaf ik een beetje door.
De seat is nog niet in gebruik genomen want ik heb nog geen monitor welke ik met een steun op het Playseat frame wil monteren.
( gelukkug heb ik enige kennis van 3D tekenen en heb een 3D printer staan, zodat ik een mooie beugel/steun kan printen waar een aluminium extrusie in kan )
afgelopen weken ben ik me door de rookie stage aan het worstelen, en ik hoop snel over de 3.0 safety rating heen tegaan. want ik ben echt een dramatisch rijden ( op een nieuwe track ) ik heb me fair share oefen rondjes nodig.
Ik ben dus nog op zoek naar een monitor met VESA aan de achterkant ,
zelf zit ik te denken aan een standaard 27" monitor met 5ms reactie en een normale resolutie ( ivm de prijs )
afgelopen weken al genoeg uitgegeven dacht ik zo ( dus max 200 euro is wel weer leuk geweest )
De PC waar dit op gebreurt is mijn i5 met een GTX560Ti
Groet
Martin
Bedankt voor jullie iracing posts, waar ik per ongeluk een keer mee in aanraking kwam een aantal weken geleden ( stond op de front page forum topics )
Dit heeft geresulteerd in een bijna niet te stoppen drang om mee te doen.
Ik heb me een maand iracing aangeschaft ( ja dom dit had 2 jaar kunnen zijn met 50% korting ) maar goed eerst even testen he.
Ondertussen heb ik mijn oude Logitech GT vervangen ( dode zone) door de G27 , en me zelft een playseat aangeschaft.
Oke, oke, ja ik weet het, soms draaf ik een beetje door.
De seat is nog niet in gebruik genomen want ik heb nog geen monitor welke ik met een steun op het Playseat frame wil monteren.
( gelukkug heb ik enige kennis van 3D tekenen en heb een 3D printer staan, zodat ik een mooie beugel/steun kan printen waar een aluminium extrusie in kan )
afgelopen weken ben ik me door de rookie stage aan het worstelen, en ik hoop snel over de 3.0 safety rating heen tegaan. want ik ben echt een dramatisch rijden ( op een nieuwe track ) ik heb me fair share oefen rondjes nodig.
Ik ben dus nog op zoek naar een monitor met VESA aan de achterkant ,
zelf zit ik te denken aan een standaard 27" monitor met 5ms reactie en een normale resolutie ( ivm de prijs )
afgelopen weken al genoeg uitgegeven dacht ik zo ( dus max 200 euro is wel weer leuk geweest )
De PC waar dit op gebreurt is mijn i5 met een GTX560Ti
Groet
Martin
Welkom Martin! 
Net nog even gekeken naar het stuk van vlak voor tot na de rijderswissel. Erg vermakelijk en super veel airtime. Ook leuk dat Rachel stelde dat alle 3 de GoT teams het goed doen! Gave reclame.
Leuk verslag Marco!derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:11:
Holy crap, Glacier hebben er al 2 teams klaarstaan, en coanda ook al een... Ik was al aan het hopen dat ik samen met Bart een klein kansje maakte, maar dat gaat moeilijk worden
[video]
Net nog even gekeken naar het stuk van vlak voor tot na de rijderswissel. Erg vermakelijk en super veel airtime. Ook leuk dat Rachel stelde dat alle 3 de GoT teams het goed doen! Gave reclame.

[ Voor 95% gewijzigd door JoepW op 18-02-2015 08:43 ]
Het zou wel grappig zijn om te zien hoeveel mensen er bij zijn gekomen sinds je filmpje JoepJoepW schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:39:
Welkom Martin!
[...]
Leuk verslag Marco!
Maarja, als het virus je pakt.... Ergens baal ik dat ik gisteren champions league ging kijken en niet kon oefenen. Vanavond weer champions league, dus voor de wedstrijd nog even kort rijden. Donderdag heb ik meer tijd en zaterdag ook
Trouwens, is het mogelijk om later een teammaat er bij te zoeken voor de seizoensfinale? Ik twijfel enorm of ik mee zal doen of niet. Ik moet de skip nog écht onder de knie krijgen en de baan waar op gereden wordt ken ik ook niet...
All-Round nerd | iRacing Profiel
Martin, wat is er mis met gewoon je playseat onder je bureau te schuiven en je monitor naar voren te trekken? Dat doe ik namelijk ook, zo heb ik die hele steun niet nodig
hij lijkt me dan zo hoog staan , maar ik ga dat eens testenFabiandJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:48:
Martin, wat is er mis met gewoon je playseat onder je bureau te schuiven en je monitor naar voren te trekken? Dat doe ik namelijk ook, zo heb ik die hele steun niet nodig
( mijn bureau is niet hoger dan ieder ander bureau )
Ik weet niet of jij het kan met je monitor maar ik kan die van mij wel omhoog en omlaag schuiven.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:56:
[...]
hij lijkt me dan zo hoog staan , maar ik ga dat eens testen
( mijn bureau is niet hoger dan ieder ander bureau )
Zo vannacht de Daytona 500 rijden, ben benieuwd
[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 18-02-2015 09:01 ]
Gister heerlijk mee gereden met betere rijders en moet zeggen was zeer tevreden over mijn tijd die ik uiteindelijk reed. Ook erg leuk was de tip van Joep die ik waarschijnlijk in de weg reed van je moet die bocht anders nemen wat uiteraard resulteerde in een snellere tijd. Nu nog constanter worden in het rijden van een groot aantal rondes
Dat zou ik even moeten bekijken, het is een liyama 24" ( ik weet het .. klinkt als het was een rode auto )FabiandJ schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:00:
[...]
Ik weet niet of jij het kan met je monitor maar ik kan die van mij wel omhoog en omlaag schuiven.
Zo vannacht de Daytona 500 rijden, ben benieuwd
Daytona 500.. ik kan me al bijna niet concentreren als ik een 30minuten race doe!!
Ergens halverwege verslap ik.
Behalve afgelopen week toen ik een race won. dat was wel even leuk.. deze week het Mazda test track in de mx5 rookie , veeel oefenen
Gisteravond nog met een groepje gaan oefenen voor de Daytona 500 (fixed). De setup is best wel tight en als je achter iemand rijdt of wilt wisselen van lijn in de bocht, krijg je heel veel onderstuur. Wat hielp, was even een beetje liften op entry van de bocht.
Ben benieuwd hoe veel mensen dit door zullen hebben komend weekend. Nu nog even kijken hoe de banden het uithouden met deze setup en wat de strategie wordt qua stops.
Ik heb wel weer zin in een nieuw NiS seizoen!
Ben benieuwd hoe veel mensen dit door zullen hebben komend weekend. Nu nog even kijken hoe de banden het uithouden met deze setup en wat de strategie wordt qua stops.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 18-02-2015 09:22 ]
Ik ga me vanavond ook in het ovalracen wagen, maar dan met de trucks op Daytona. Enige ervaring die ik heb is wat met de national impala op kleinere ovals en met de street stock, het zal dus wel een kermis worden
Nee hoor, jij reed niet in de weg. Alles langzamer dan een HPD rijdt in de wegPatrickPost1972 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:01:
Gister heerlijk mee gereden met betere rijders en moet zeggen was zeer tevreden over mijn tijd die ik uiteindelijk reed. Ook erg leuk was de tip van Joep die ik waarschijnlijk in de weg reed van je moet die bocht anders nemen wat uiteraard resulteerde in een snellere tijd. Nu nog constanter worden in het rijden van een groot aantal rondes![]()
![]()
![]()
![]()
Maar serieus, je pakte de apex gewoon veel te vroeg waardoor je en niet vroeg op het gas kon en/of zelfs te wijd ging bij het uitkomen.
Op Rd. Atlanta is je snelheid op de backstraight gewoon heel belangrijk.
ben ook aan het oefenen voor daytona. niet moeilijk alle series rijden daytona
( wel 100IR kwijt door het feit dat mensen echt niet geduldig zijn en iracing zo is dat degene die onschuldig is de meeste damage krijgt
)
is de daytona 500 in de gen6 ?
is de daytona 500 in de gen6 ?
Kan ik daar vanavond mooi op gewezen worden tijdens de lessenJoepW schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:01:
[...]
Maar serieus, je pakte de apex gewoon veel te vroeg waardoor je en niet vroeg op het gas kon en/of zelfs te wijd ging bij het uitkomen.
Op Rd. Atlanta is je snelheid op de backstraight gewoon heel belangrijk.
ARGGHHH, ik heb toh gvd geen tijd voor daytona/NIS+GES+GOTFINALE+League+Monday+tuesday races/testen......
*zegt baan op*
*zegt baan op*
Daar is de GoT iRacing School nou precies voorPatrickPost1972 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Kan ik daar vanavond mooi op gewezen worden tijdens de lessen![]()
![]()
![]()

Prio's prio's....themac1983 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:14:
ARGGHHH, ik heb toh gvd geen tijd voor daytona/NIS+GES+GOTFINALE+League+Monday+tuesday races/testen......
*zegt baan op*
Neem GEEN voorbeeld aan mij

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 18-02-2015 10:17 ]
Ja hoor, geen probleem. Je hebt overigens ook nog tijd genoeg om te oefenen, we zullen zeker binnenkort beginnen met practice servers hostenw4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Trouwens, is het mogelijk om later een teammaat er bij te zoeken voor de seizoensfinale? Ik twijfel enorm of ik mee zal doen of niet. Ik moet de skip nog écht onder de knie krijgen en de baan waar op gereden wordt ken ik ook niet...
Wel leuk om te zien dat grote teams meer interesse krijgen in de organisatie GOT 
wel 2 fenix motorsports teams (gaat problemen geven bij broadcast)
wel 2 fenix motorsports teams (gaat problemen geven bij broadcast)
[ Voor 29% gewijzigd door dabelg op 18-02-2015 10:26 ]
Dat kunnen we nog wel aanpassen als het nodig is. We hebben bijvoorbeeld een Fenix Motorsports 64 voor de NES, dan gebruiken we die wel en dat zal ik van tevoren ook wel doorgeven.
Erg tof marco, hebben inderdaad veel airtime gekregen deze ronde, leuk!derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 00:11:
[video]
Ik zat nog steeds met geknepen billen toen je binnendoor P1 stak en even moest corrigeren
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
even wat anders ( kan dat in dit topic ? )
Wat is dat rempedaal van die G27 zwaar.. , ik rem nu met het koppelings pedaal.
is daar een lichtere veer voor dat rempedaal te krijgen ?
Zo dacht ik er in het begin ook over. Maar ik kan je alleen maar aanraden om toch de rem te gebruiken. Het is even wennen maar uiteindelijk kan je met dat zwaardere pedaal veel beter moduleren.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Te zwaar?? Het is lang niet zwaar genoeg eigenlijk. De beste upgrade die je kan maken is naar pedalen met een load cell en dat trapt nog veel zwaarder.
Verwijderd
Zwaar rempedaal is juist fijn/beter te doseren. hij wordt sowieso lichter als je hem langer gebruikt.HeAdWaVe74 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:08:
even wat anders ( kan dat in dit topic ? )
Ik hoop wel dat die teams beseffen dat het een fun race is en niveau's behoorlijk uiteenlopen.dabelg schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:24:
Wel leuk om te zien dat grote teams meer interesse krijgen in de organisatie GOT
Misschien een prijs toevoegen voor wie de rondetijden van glacier en coanda het verste kan laten stijgen
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 11:22 ]
Ik zit hier ( en AC topic) al langer te lurken, en ook op Youtube filmpjes aan het kijken. Wil ook zeker simracing gaan proberen, maar moet nog even wachten. Ben momenteel druk met huis opknappen, als dat af is eens wat geld in een stuurtje stoppenw4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Het zou wel grappig zijn om te zien hoeveel mensen er bij zijn gekomen sinds je filmpje Joep. Volgensmij heeft het best wat teweeg gebracht.
Je was erg lekker bezig inderdaad, ik moet nog goed oefenen want deze baan ligt met niet echt nog momenteel.PatrickPost1972 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Kan ik daar vanavond mooi op gewezen worden tijdens de lessen![]()
![]()
![]()
Weet niet of je nog wat aan de setup had die ik had geshared, volgende keer share ik degene ook nog wel even waarmee wij bezig zijn. (Interlagos setup)
Wat bij mij ook helpt is op gepaste afstand achter iemand rijden (Eventueel in overleg) en zo de lijnen goed pakken.
Aan het eind deed ik dit met Frank en toen begon het langzaam te komen, gelukkig heb ik nog een antal weken de tijd.
Aan het einde viel het kwartje een beetje, daarvoor was ik echt een slingerfestijn.Niellie41 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 09:21:
Gisteravond nog met een groepje gaan oefenen voor de Daytona 500 (fixed). De setup is best wel tight en als je achter iemand rijdt of wilt wisselen van lijn in de bocht, krijg je heel veel onderstuur. Wat hielp, was even een beetje liften op entry van de bocht.
Denk dat ik misschien Daytona nog even oversla en de week erna mee doe, als ik me iets meer op me gemak voel.
Ik heb altijd wel wat moeite op volgas banen, de korte varianten gingen me in de SS veel beter af, waar je goed moet remmen en juiste lijnen rijden..
[ Voor 40% gewijzigd door Ithric op 18-02-2015 11:31 ]
Heb ook meegekeken tijdens de sessie hoe Frank zijn lijnen pakte, alleen vind ik het jammer dat als je met iemand meekijkt dat je niet ziet in welke versnelling hij rijdt. Maar met goed luisteren en tellen kom ik er meestal wel uit.
Ithric schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:26:
[...]
Je was erg lekker bezig inderdaad, ik moet nog goed oefenen want deze baan ligt met niet echt nog momenteel.
Weet niet of je nog wat aan de setup had die ik had geshared, volgende keer share ik degene ook nog wel even waarmee wij bezig zijn. (Interlagos setup)
Wat bij mij ook helpt is op gepaste afstand achter iemand rijden (Eventueel in overleg) en zo de lijnen goed pakken.
Aan het eind deed ik dit met Frank en toen begon het langzaam te komen, gelukkig heb ik nog een antal weken de tijd.
[...]
Aan het einde viel het kwartje een beetje, daarvoor was ik echt een slingerfestijn.
Denk dat ik misschien Daytona nog even oversla en de week erna mee doe, als ik me iets meer op me gemak voel.
Ik heb altijd wel wat moeite op volgas banen, de korte varianten gingen me in de SS veel beter af, waar je goed moet remmen en juiste lijnen rijden..
Zitten jullie allemaal in de hogere licence levels ?
<==== Rookie
<==== Rookie
Oh bagger.... kom er nu net achter dat ik BHV-training heb op 8 maart. Gaat hem dus niet worden om mee te doen aan de season finale.
Damn you busy life!
Damn you busy life!
En dat voor een (B)en (H)eel (V)ervelend training

w4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:41:
Oh bagger.... kom er nu net achter dat ik BHV-training heb op 8 maart. Gaat hem dus niet worden om mee te doen aan de season finale.
Damn you busy life!
Precies ditNickThissen schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:14:
Te zwaar?? Het is lang niet zwaar genoeg eigenlijk. De beste upgrade die je kan maken is naar pedalen met een load cell en dat trapt nog veel zwaarder.
Alles went overigens, en met standaard G27 pedalen is meer dan prima te rijden, laat dat voorop staan. Ik zou niet meer terug kunnen, maar iemand die pot-meter remmen gewend is zal de 1e paar ronden met een loadcell rem ook niet lekker rond komen
Xbox
Verwijderd
Ik ben eergisteren langs geweest bij Fragbeestje, heb z'n G27 overgenomen, dus die zal ik vanavond op de training meteen proberen te gebruiken! Was een Momo gewend, maar zoals BM hierboven zegt, dat remmen is gewoon waardeloos, de enige manier was vol op de rem, waardoor je dus al veel tijd verliest met het aanremmen.
Maar de G27 remt inderdaad zwaar, dus zal wel wennen worden. (En ik moet niet constant de koppeling indrukken in plaats van de rem, toch Koen?
)
Tot vanavond, heb er zin in!!
Maar de G27 remt inderdaad zwaar, dus zal wel wennen worden. (En ik moet niet constant de koppeling indrukken in plaats van de rem, toch Koen?
Om dat snel te kunnen zien en om elkaar te kunnen vinden iRacing hebben de meesten hier dit in hun handtekening staan op het GoT forum:HeAdWaVe74 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:38:
Zitten jullie allemaal in de hogere licence levels ?
<==== Rookie
code:
1
| [url="http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=182424"]iRacing Profiel[/url] |
Dat stel je hier in: https://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
Maar de groep is overigens erg divers.
Van Rookie tot Pro/WC
Ja, is helaas verplicht voor een LAN Party waar ik vrijwilliger ben (The Party, met pasen). Ik draai daar nu een aantal jaar de nachtdiensten toezicht en zo dus ook dit jaar. En vooral in de nacht wil de gemeente dat er een X aantal BHV-ers zijn. Dus, nouja voor het goede doel dan maar!PatrickPost1972 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:47:
En dat voor een (B)en (H)eel (V)ervelend training![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Vanavond maar weer even trainen met de MX-5 op Okayama, Wil echt even mijn class en iRating omhoog werken.
Iemand nog tips voor 2nd screen info? Ik heb een ipad die stof ligt te happen...
Doe je niet mee met de Restart iRacing School?????w4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:00:
Vanavond maar weer even trainen met de MX-5 op Okayama, Wil echt even mijn class en iRating omhoog werken.
In de TS staan een paar tips.w4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:00:Iemand nog tips voor 2nd screen info? Ik heb een ipad die stof ligt te happen...
Neen, ik krijg vanavond (weer) iemand langs om Champions League te kijken. Dat krijg je als je een beamerscherm van 3.5 meter breed in de woonkamer hebt. Dan komen mensen langsJoepW schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:20:
[...]
Doe je niet mee met de Restart iRacing School?????
[...]
In de TS staan een paar tips.
Gewoon ff hier een advertentie zetten: http://tweakers.net/aanbod/nieuw/w4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Neen, ik krijg vanavond (weer) iemand langs om HUH te kijken. Dat krijg je als je een beamerscherm van 3.5 meter breed in de woonkamer hebt. Dan komen mensen langs
Kun je die niet voor iRacing gebruiken?w4rguy schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Neen, ik krijg vanavond (weer) iemand langs om Champions League te kijken. Dat krijg je als je een beamerscherm van 3.5 meter breed in de woonkamer hebt. Dan komen mensen langs
Zou wel tof zijn, maar heb niks om het stuur, de pook en de pedalen vaan vast te maken:P. En nee, ik heb geen playseat
Als je van 2 pedalen komt dan is die extra pedaal wel even wennen blijkbaarVerwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:58:
Ik ben eergisteren langs geweest bij Fragbeestje, heb z'n G27 overgenomen, dus die zal ik vanavond op de training meteen proberen te gebruiken! Was een Momo gewend, maar zoals BM hierboven zegt, dat remmen is gewoon waardeloos, de enige manier was vol op de rem, waardoor je dus al veel tijd verliest met het aanremmen.
Maar de G27 remt inderdaad zwaar, dus zal wel wennen worden. (En ik moet niet constant de koppeling indrukken in plaats van de rem, toch Koen?)
Had er zelf in het begin ook wel wat last van toen ik van de dfgt afgestapt was... alleen toen stond er niemand op te kijken
Veel plezier deze avond! Ik moet naar de training dus ik kan er niet bij zijn vandaag.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik denk dat alleen VRS en NWSS meer in beeld zijn geweest. De HPD's hebben dit keer niet heel veel airtime gehadDirkT schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:35:
[...]
Erg tof marco, hebben inderdaad veel airtime gekregen deze ronde, leuk!
Ik zat nog steeds met geknepen billen toen je binnendoor P1 stak en even moest corrigeren
Tsja, en die actie in T4 was wel behoorlijk scary in de replay inderdaad. Eerst rijden we zowat met de spiegels tegen elkaar richting T4, en dan verlies ik hem bijna op de apex. Nja, bijna, ik verloor hem, maar kon door het geweldige CSW V2 stuur hem toch weer opvangen en doorgaan alsof er niks gebeurt was
Jammer dat ik hierdoor toch teveel snelheid verloor, en zo mijn pass niet kon voltooien, Wel tot in het midfield zij aan zij gereden, maar daar had hij helaas het voordeel van de binnenbocht, en moest ik weer aansluiten.
Voor diegene die niet de hele 36 minuten willen kijken hier de link naar de plaats in de video: YouTube: GoT Team 2 #66 NES 6hrs of Interlagos recap
[ Voor 63% gewijzigd door derx666 op 18-02-2015 14:10 ]
Cube Nuroad Race (2022)
GoT 1 met de HPD kwam tussen T3 & T4 voorbij en ik switchte toen snel naar jou toe en zag je voor T4 wel HEEEL erg dicht op 'm kruipen naar rechts en dacht dit gaat fout...... Maar dat gebeurde 'pas' in T4derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:09:
[...]
Ik denk dat alleen VRS en NWSS meer in beeld zijn geweest. De HPD's hebben dit keer niet heel veel airtime gehadEn bij de GTC was het na 1 ronde al niet meer spannend voor de overwinning dus die zijn ook niet heel veel in beeld geweest.
Tsja, en die actie in T4 was wel behoorlijk scary in de replay inderdaad. Eerst rijden we zowat met de spiegels tegen elkaar richting T4, en dan verlies ik hem bijna op de apex. Nja, bijna, ik verloor hem, maar kon door het geweldige CSW V2 stuur hem toch weer opvangen en doorgaan alsof er niks gebeurt was
Jammer dat ik hierdoor toch teveel snelheid verloor, en zo mijn pass niet kon voltooien, Wel tot in het midfield zij aan zij gereden, maar daar had hij helaas het voordeel van de binnenbocht, en moest ik weer aansluiten.
Voor diegene die niet de hele 36 minuten willen kijken hier de link naar de plaats in de video: YouTube: GoT Team 2 #66 NES 6hrs of Interlagos recap
Was idd een spannend momentje.
In de auto viel het wel mee. Ik probeerde zo veel mogelijk naar rechts te kruipen om een betere lijn door T4 te kunnen rijden, en om hem een beetje te intimideren. Dat laatste lukte helaas niet, maar mijn lijn richting T4 was prima. Het was alleen jammer dat m'n Ford ineens zin had om een stukje te gaan driften 
Vond het trouwens wel fijn van de GoT1 rijder (ik dacht Nick), dat hij voor turn 1 even achter ons bleef, en pas na T3 inhaalde.
Vond het trouwens wel fijn van de GoT1 rijder (ik dacht Nick), dat hij voor turn 1 even achter ons bleef, en pas na T3 inhaalde.
Cube Nuroad Race (2022)
2x ja. Was natuurlijk ook juist om het gevecht niet te hinderen.derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:37:
....Vond het trouwens wel fijn van de GoT1 rijder (ik dacht Nick), dat hij voor turn 1 even achter ons bleef, en pas na T3 inhaalde.
Dat was ik in de wagen. Weet nog goed dat ik naar F3 keek en verrast was om jullie op P2 te zien. Na een 2de keer kijken naar F3 besefte ik pas dat jullie voor P1 aan het vechten waren.derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:37:
In de auto viel het wel mee. Ik probeerde zo veel mogelijk naar rechts te kruipen om een betere lijn door T4 te kunnen rijden, en om hem een beetje te intimideren. Dat laatste lukte helaas niet, maar mijn lijn richting T4 was prima. Het was alleen jammer dat m'n Ford ineens zin had om een stukje te gaan driften
Had daarvoor al GoT3 weten te raken met een inhaalactie terwijl zij ook voor positie aan het vechten waren. Dat wou ik absoluut niet nog een keer meemaken. Al helemaal niet als het voor P1 is
Ik heb het zelf nog niets terug gekeken, maar het zal wel te maken hebben gehad met het feit dat we in de top 3 allemaal een verschillende strategie hadden.derx666 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:09:
[...]
De HPD's hebben dit keer niet heel veel airtime gehad
Coanda deed 5 stops, wij deden er 6 en Friction probeerde het heel verrassend met 7 stops.
Dat betekende dus dat na de eerste stint bijzonder weinig bij elkaar in de buurt gereden hebben, dus dat is dan ook een stuk minder interessant om in beeld te brengen.
Dit topic is gesloten.