iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.758 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
"The Audi right now is further along than the Mercedes."

haha BAS zie je dat ik gelijk had ;p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
GVD.

Lig je aan de leiding met nog 4m te gaan. POEF!!!, PC uit en wil niet meer aan. En het was een erg leuke race met 3 man om de leiding en wat fouten hier en daar.

Ik skip vanavond helemaal, ik heb even geen zin meer.

grrr

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
-PassY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:45:
Lig je aan de leiding met nog 4m te gaan. POEF!!!, PC uit en wil niet meer aan. En het was een erg leuke race met 3 man om de leiding en wat fouten hier en daar.
Dat is zuur! En ik heb gelezen hoe je andere races gingen deze week.
Ik vroeg me al af wat er gebeurden. Toen je eerder in de race spon, kon ik je nog net ontwijken.Later spinde ook die andere die met ons voor de leiding vocht, die kon ik niet meer ontwijken en tikte ik aan. Daarvan kreeg ik aero-damage en wist ik dat jij al practisch gewonnen had. Daarom liet ik je er ook gewoon langs. In je draft kon ik nog net bij je blijven, maar naast je komen kon niet meer op de oval.

Nu heb ik dus gewonnen omdat je computer uit viel, maar dat is ook niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Waarschijnlijk sta ik een tijdje in de pits. Mijn grafische kaart is denk ik stuk.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:56
Gisteren in de RUF cup twee typische Daytona races gereden. De SOF's waren deze week, mede door GES denk ik, behoorlijk dramatisch en vooral onvoorspelbaar. Waar normaal de maandag om 17.45 altijd een erg goede race is, was de opkomst nu slechts 13 man, waarvan dan weer wel 3 man die strijden om het kampioenschap. De 19.45 race was gelukkig wel gesplit met maar liefst 5 man die strijden om het kampioenschap :)

Beide races aangevangen vanaf een tweede plek, wat gezien de snelheid die ik had precies klopte. Van de verhalen op het forum wist ik echter dat de persoon die in de laatste ronde voor de laatste chicane tweede rijdt, eigenlijk de beste papieren had. Met dit in mijn achterhoofd heb ik me dus beide races tot aan de laatste ronde gedeisd gehouden. Door de slipstream mocht ik elke ronde zo'n 0,4 seconde verliezen in de middelste sector, waardoor ik banden kon sparen voor het einde van de race.

Tot voor het einde van de race heb ik de slipstream eigenlijk nooit volledig gebruikt, om zo de suggestie te wekken dat het effect wel meevalt en ik eigenlijk nooit in een positie was om in te halen. De laatste twee ronden telkens veel druk gezet, om de rijder voor me nerveus te maken en tot twee keer toe heeft zich dit uitbetaalt met een 0.019 en 0.032 win. Door dit bizar kleine verschil besef ik me dat er nog een behoorlijke dosis geluk heeft meegespeeld, maar vooral de win in de tweede race was ik erg blij mee, want die leverden weer 185 punten op! Goede zaken voor het kampioenschap dus :) :)

Overigens, door de Monday Tournament race met de RUF op Monza ben ik geïnteresseerd geraakt in de RUF cup, met als gevolg dat ik nu niet meer met het Monday Tournament mee kan rijden... Het is niet eerlijk :P

Betreffende Black Friday. Ik vind het moeilijk om te bepalen hoeveel jaren ik verstandig gezien zou moeten verlengen. Factoren die meespelen:
- Gaat iRacing de prijzen de komende jaren verhogen? (het zou me niets verbazen)
- Is iRacing stabiel genoeg om met zekerheid te zeggen dat ze over 3 jaar ook nog bestaan? (ik denk het wel)
- Blijft er zo'n mooie Black Friday actie bestaan de komende tijd? (ik denk het wel)
- Is iRacing over 2 of 3 jaar ook nog een competitieve sim? (ik hoop van wel)
- Wat doet de euro dollar koers (ik heb een flinke voorraad credits)

Keuzes :D

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dennis Douna schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:32:.......Betreffende Black Friday. Ik vind het moeilijk om te bepalen hoeveel jaren ik verstandig gezien zou moeten verlengen. Factoren die meespelen:
.........
- Wat doet de euro dollar koers (ik heb een flinke voorraad credits)

Keuzes :D
Wat een gedoe, man... Gewoon blind klikken en klaar ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Laatst online: 21:56
JoepW schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:54:
[...]

Wat een gedoe, man... Gewoon blind klikken en klaar ;)
Sinds ik die credits van Dave heb overgekocht, moet ik eerlijk zeggen dat ik 'de pijn' al gevoeld heb en het eigenlijk veel te makkelijk is om inderdaad blind te klikken!

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
dus niet zeuren maar klikken!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Zit hem toch niet op te jutten!!!!!!!!

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Don't be a Debby Dennis Douna. :+
Kan eindelijk dit woordgrapje maken.

[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 17-11-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dennis Douna schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:58:
[...]

Sinds ik die credits van Dave heb overgekocht, moet ik eerlijk zeggen dat ik 'de pijn' al gevoeld heb en het eigenlijk veel te makkelijk is om inderdaad blind te klikken!
Ik voel helemaal geen pijn. Ik geef gewoon de GoT tegoeden uit aan mijn abo-verlenging ;)
En vervolgens betaal ik uit eigen zak de Broadcast van bv de finale. Zo maken we als GoT geld vrij uit iRacing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jammer van de lage opkomst gister maar met de Lotus49 was dat wel te verwachten. Alhoewel de algemene trent wel naar beneden aan het gaan is op Maandag.

Ik heb iig 2 leuke racejes gehad. Race 1 redelijk simpel rustig uit kunnen rijden en geen grote fouten gemaakt. Doordat er voor me aardig wat man eraf gingen zo van P8 naar p4 gereden.
In race 2 heb ik meer lopen vechten. Had Jos en Danny voor me. Echter is het lastig vlak achter iemand te rijden met deze auto's. Merkte toch dat Jos en Danny totaal andere rem punten hadden. Ook niet echt gelukt om hem naats Jos te zetten mede omdat ik soms misschien wat te voorzichtig was. Jos haalde Danny echter wel in en achter Danny nog wel 2x ernaast gekregen maar elke keer zat ik na een paar bochten weer aan de verkeerde kant. Zo op p5 geeindigd achter Danny en Jos.

Op naar volgende week in de Radical.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Was niet echt druk gisteren, maar wel een leuke avond gehad.

De set-up die gedeeld was kon ik echt niets mee. Een set die ik op het forum vond gaf veel meer rust in de achterkant bij het accelereren maar was duidelijk niet het snelste. Qual stond ik dan ook laatste.
Race 1 ging wat minder, ronde 1 remmen voor de Tarzan een tikje uitgedeeld. Daarna concentratie snel kwijt, beetje driften en de muur in. Vervolgens na 10 minuten wachten nog even naar buiten om Joep gezelschap te geven die eenzaam achteraan lag, om hem vervolgens in de Hugenholtz dwars de muur in te zien gaan. 30 seconden later deed ik hetzelfde in Scheivlak.

Race 2 wou ik eigenlijk niet meer doen, geen zin aan na race 1. Maar het was maar 20 minuten. Dankzij reverse grid wel mooi op P1. De start ging best lekker, mijn trucje om totaal geen toeren te maken en gewoon het gas vol in te trappen bij lichten groen werkte prima. Twee en een half ronden aan kop kunnen rijden voordat ik foutjes begon te maken en de eersten er langs kwamen. Uiteindelijk leuk kunnen vechten met Jos en Robbert voor iets van 10 ronden. Jos ging me voorbij en dacht dat hij aan de horizon zou verdwijnen maar kon hem een aantal keren nog bijna weer terug pakken. Merkte wel dat ik eigenlijk niet genoeg controle over de auto had om echt fatsoenlijk te racen. Was nog te vaak bezig met op de baan blijven. In de replay zag ik dat in de eerste 2 ronden er vaak genoeg geprobeerd was mij voorbij te gaan maar dat door mijn geglibber en geglij ik onbewust de deur kon dicht houden. Onbewust bekwaam zullen we het maar noemen. :)

Volgende week de Radical, dat wordt leuk! Als ik nog een beetje tijd heb deze week maak ik er nog even een GoT skin voor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Gezien de drukte nu met de NES en de BES (en ook GES, maar daar hoef ik iig niet zelf te rijden) is mijn maandagavond op dit moment gereserveerd voor de BES of de NES. Ik heb helaas de uren nodig om te trainen want anders rij ik nog belabberder dan anders :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja de opkomst de laatste weken is niet best. Iedereen heeft daar zijn redenen voor, maar het maakt de maandagavonden wel minder spannend en leuk.
Gister had ik best snel de auto lekker onder controle met een niet al te groot gat qua tijden naar Paul en Rudy. De eerste race had ik een erg leuke race tot ik zo nodig net te hard het scheivlak op ging dat ik in niemandsland kwam te rijden en mijn concentratie en uiteindelijk mijn auto verloor. Maar de eerste rondjes waren onwijs gaaf op de uitlaten van Dirk met vlak achter me weer Nick.
Race 2 was nog korter en toen heb ik het voor gezien gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Maandagavonden zijn voor mij sowieso een no-go en eerlijk gezegd heb ik de laatste weken ook niet echt veel zin meer om iRacing op te pakken, ik weet niet waarom. Misschien toch een beetje "heb het allemaal al gezien" gevoel, het feit dat ik nog maar zeer weinig vrije tijd heb en daarom eerder geneigd ben om een spel te kiezen wat ik snel weer af kan sluiten (BF4, DiRT: Rally). Hopelijk komt met de release van de Nordschleife en DX11 weer een beetje zin terug, hopelijk kan ik dan ook een leuke serie vinden die qua tijden goed past (Prototype Challenge wordt hem helaas niet).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zijn er trouwens mensen geïnteresseerd hier om een keer met race rig en al een LAN van Tweakers te bezoeken?
[vraag] Tweakers LAN? Wat zou jij daar willen zien?

(Ik weet dat er in de US een lan party is waar luitjes hun hele rig opbouwen. Weer iemand een link naar een site daarover?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is wel meer dan een lan party. Het is best een groot seminar.
http://irace4life.org/page14/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow ja die bedoelde ik ;) Thanks...

Heusinkveld?[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=M2VKncveYbI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik ga er vanuit dat mijn pc over een week weer werkt, met of zonder nieuwe onderdelen, maar mij lijkt het wel leuk.

Al zal ik dan een tafel, bureau/racestoel en pc moeten meenemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:18:
Zijn er trouwens mensen geïnteresseerd hier om een keer met race rig en al een LAN van Tweakers te bezoeken?

(Ik weet dat er in de US een lan party is waar luitjes hun hele rig opbouwen. Weer iemand een link naar een site daarover?)
Dat zou best grappig zijn! Ik zou dan zeker een kijkje komen nemen. Zelf mijn bureau/rig af- en op en weer af- en opbouwen voor 1 dag zie ik niet zitten :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja HE ultimate pedalen volgens de info die Wyat doorgaf wanneer die op TS passeerde bij ons. Nu het euvel was blijkbaar wel snel verholpen ook want iets later zag ik hem ook terug in de wagen :) , dus wie weet lag het dan toch niet aan de pedalen :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:05

Heb het in het verleden wel eens gedaan, dit ligt bij mij aan 2 dingen eigenlijk:

1. Afstand
2. opkomst van mensen die ik (online) ken

Verleden was ik wel eens naar Eindhoven geweest (1 a 1.5 uur rijden), dus dat is niet een grote belemmering.
Als er niemand gaat die ik ken dan sla ik meestal over, anders zal ik zeker proberen alles mee te nemen. (Het zij met Rig of zonder en dan met enkel scherm. :+

Vanavond ga ik alvast even oefenen op GES WG, welke versie is het precies. (Ik zag bij de omschrijving 11 bochten volgens mij, dat betekent zonder eerste chicane na de S's. Maar dit betwijvel ik eigenlijk heel erg) :o
Mochten andere ook behoefte hebben, dan kan ik eventueel wel een sessie maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Staat in de regels Michel. Boot is het. Met chicane dus en het nummer van de chicane is 5a ;)
Als er interesse is voor vanavond wil ik ook vanavond wel een NES/GES server opzetten... <----- DONE
Ik wil tav die lan-party best wel e.e.a. coordineren en zelfs zien of iRacing wat zooi zou willen neerzetten ala simexpo (als Tweakers dat goed vind). Maar mijn eigen rig ga ik niet verhuizen ;)

[ Voor 68% gewijzigd door JoepW op 17-11-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:41:
Staat in de regels Michel. Boot is het. Met chicane dus en het nummer van de chicane is 5a ;)
Als er interesse is voor vanavond wil ik ook vanavond wel een NES/GES server opzetten...
Ik wil tav die lan-party best wel e.e.a. coordineren en zelfs zien of iRacing wat zooi zou willen neerzetten ala simexpo (als Tweakers dat goed vind). Maar mijn eigen rig ga ik niet verhuizen ;)
Oo sorry Joep, had zondag gekeken en zag het niet direct terug.
Vond het al raar dat ik op de normale uitkwam, leek me niet direct logisch achteraf. :D

Ik ben voor Joep, de sfeer is altijd goed geweest nog dus.
Kan je elkaar misschien nog live tips geven ook. :+ *zal ik wel nog nodig hebben denk ik. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 17-11-2015 15:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:49:
[...]

Oo sorry Joep, had zondag gekeken en zag het niet direct terug.
Vond het al raar dat ik op de normale uitkwam, leek me niet direct logisch achteraf. :D
Deze dus:Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/geswatkins.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonbe
  • Laatst online: 17-07 12:50

lijkt me wel gaaf, maar ik heb al moeite gehad om heel de rig perfect af te stellen en echt geen zin omdat nog eens 2 maar over te moeten doen.

moest ik men oude playseat nog hebben zou ik dat nog wel doen. extra stuurtje heb ik toch nog liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door spoonbe op 17-11-2015 15:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ben benieuwd of er voor WG een uitzonderingszone voor off-track gaat ingevoerd worden voor T1, T5a en T10 (twijfelgeval, kan je daar met je hele auto op de curb?), net zoals op Sebring. Dat kan wel een verschil maken in oefenen.

[ Voor 1% gewijzigd door ThiJor op 17-11-2015 15:57 . Reden: Dubbele woordjes ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

http://racesport.nl/MotoG...ews_ID/39385/Default.aspx

Niks van gezien tijdens de GES en NES :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:54:
Ben benieuwd of er voor WG een uitzonderingszone voor off-track gaat ingevoerd worden voor T1, T5a en T10 (twijfelgeval, kan je daar met je hele auto op de curb?), net zoals op Sebring. Dat kan wel een verschil maken in oefenen.
Mijn ervaring is dat niet wijd gaan bij T1 nog altijd het snelst is. Wanneer je op de kerb gaat, dan wordt de auto onrustig.

Bij T10 is er gewoon gras/gravel na de kerb, dus daar is niets te halen. Misschien moeten we maar gaan zeggen, waar we wel naar gaan kijken.

Ben zelf niet zo fan van wanneer iedereen extreem wijd gaat bij T1, Het ziet er zo sullig uit. Maar dit moeten we nog overleggen. Laten we maar eerst COTA afhandelen. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 17-11-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
De pro's zijn het daar niet mee eens :p

Ik heb wat random door de video geklikt en 10/10 keer gaan ze 4-5 meter wijd. Het ligt vast aan de auto ook maar volgens mij is de snelste lijn nog altijd super ver buiten de baan. Het is natuurlijk wel een stuk gevaarlijker.

Ik zou het prima vinden als we daar buiten de baan mogen, en ook prima als het niet mag, maar het is misschien wel handig om snel te beslissen ivm oefenen.

Aan de ene kant denk ik: laat iedereen maar gewoon op de baan blijven, stuk veiliger en het is toch hetzelfde voor iedereen. Aan de andere kant weet je dan nu al dat je gezeur krijgt dat mensen het soms toch doen en dan weet je niet of het per ongeluk was. Dus voor de marshals is het een stuk makkelijker om het gewoon toe te laten :p

Het ziet er inderdaad niet uit.

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 17-11-2015 16:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Niellie41 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:05:
[...]

Mijn ervaring is dat niet wijd gaan bij T1 nog altijd het snelst is. Wanneer je op de kerb gaat, dan wordt de auto onrustig.
Ik probeer dat inderdaad zoveel mogelijk te vermijden, maar in het heetst van de strijd kan je al eens te hard de bocht induiken en de curb vol nemen. Daarom dat ik tijdens het oefenen die lijn ook een paar keer rij om te zien hoe de auto reageert. Als het niet toegelaten is, ga ik geen tijd steken in de auto stabieler maken over die curb, vandaar :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

@Nick, zoals ik al zei, we gaan eerst COTA afhandelen. Dat is uiterlijk morgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 17-11-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:04
Hey jongens, dit is misschien totaal het verkeerde topic maar ja.

Na verschillende race spellen achter de rug te hebben lijkt het mij wel eens leuk om een meer serieus spel te spelen. Nou weet ik echt niet hoe en waar ik kan beginnen met iRacing (Is het uberhaupt wel een slim idee)

Tot nu toe heb ik spellen zoals GRID1, Dirt2/3 en AC gespeeld. Ik heb zeker moeite gehad met AC maar kan het ondertussen... redelijk maar ik vind het wel leuk dat het zo uitdagend is.

Verder wil ik natuurlijk ff snel weten of mijn hardware goed genoeg is voor dit hele spektakel.

Hardware:
CPU: Intel Core i5 2500k
GPU: MSI GTX 680 Lightning 2GB
RAM: 12GB @ 1866Mhz
Monitor: 1080P
Racing wheel: Thrustmaster F430 (Ik weet echt niet of dit voldoet)

Ik hoor graag van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik meld mij trouwens af voor vanavond EN morgenavond. Geen Star Mazda, en/of NES/GES trainingen voor mij. Suc6
Er draait vanavond een Star Mazda en NES/GES server en morgen een NES/GES server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kevtim schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:15:
Verder wil ik natuurlijk ff snel weten of mijn hardware goed genoeg is voor dit hele spektakel.
Hardware lijkt me prima om mee te beginnen al ken ik het stuur zelf niet. Neem een (proef)abo en leef je uit!

Vergeet niet iemand anders als referentie op te geven. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-11-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik heb vorige week met de code PR-RINGEXPO2015 gratis 3 maanden gekregen bij aanmelden. En momenteel is de Black Friday deal dus tm 4 December 50% korting als je verlengt.

Ik zou zeggen: Registreer je met deze code, probeer het een week, en als het je bevalt verleng je voor een jaar met 50% korting!

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
SanderF1 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:24:
Ik heb vorige week met de code PR-RINGEXPO2015 gratis 3 maanden gekregen bij aanmelden. En momenteel is de Black Friday deal dus tm 4 December 50% korting als je verlengt.

Ik zou zeggen: Registreer je met deze code, probeer het een week, en als het je bevalt verleng je voor een jaar met 50% korting!
Ohh, dit is wel echt top!
Ik ga het meteen doen, mijn dank is groot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
Ik ga nou registreren, wil iemand nog opgegeven worden als reference... Stuur ff een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kan niet bij een promo en btw staat dat in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Mij gaan jullie de komende dagen/week(en) niet op de baan zien.

Mijn grafische kaart zorgt ervoor dat mijn pc niet meer boot. Hij wil wel, maar met de kaart erin kapt de voeding gelijk alles af.

Zelfde probleem in een andere pc. Ga nu een RMA sturen (zit nog net binnen het jaar denk ik), anders zaterdag de portomonee trekken voor een 970 of iets van AMD

/edit: 1 jaar en 2 maanden :'(

iemand ervaring met de R9 380 serie van AMD met iRacing? De huidige prijs is gelijk aan een 780 van MSI die ik had. En wellicht weer eens een AMD ipv een MSI chipje :)

[ Voor 22% gewijzigd door -PassY- op 17-11-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

:D :D :D :D :D :D
Vanaf 3:10

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 17-11-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Had wel wat langer gemogen :) Maar wel vet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:02:
Had wel wat langer gemogen :) Maar wel vet :D
We zijn de enige twee leagues, van de 28, die genoemd worden. Dat vind ik al heel wat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:27:
[...]

We zijn de enige twee leagues, van de 28, die genoemd worden. Dat vind ik al heel wat hoor.
We zeuren dan ook vaak de kop van iRacing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:10:
Ik meld mij trouwens af voor vanavond EN morgenavond. Geen Star Mazda, en/of NES/GES trainingen voor mij. Suc6
Er draait vanavond een Star Mazda en NES/GES server en morgen een NES/GES server.
Thanks Joep! _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:18:
Mij gaan jullie de komende dagen/week(en) niet op de baan zien.

Mijn grafische kaart zorgt ervoor dat mijn pc niet meer boot. Hij wil wel, maar met de kaart erin kapt de voeding gelijk alles af.

Zelfde probleem in een andere pc. Ga nu een RMA sturen (zit nog net binnen het jaar denk ik), anders zaterdag de portomonee trekken voor een 970 of iets van AMD

/edit: 1 jaar en 2 maanden :'(

iemand ervaring met de R9 380 serie van AMD met iRacing? De huidige prijs is gelijk aan een 780 van MSI die ik had. En wellicht weer eens een AMD ipv een MSI chipje :)
Standaard is toch 2jr garantie, of ben ik nou gek?
Zo wie zo mag je verwachten dat een VGA kaart van 500euro langer werkt dan 1jr en 2 maanden. Zoek anders hier op GoT ff naar consumentenrecht en garantie gedoe, staan genoeg topics over denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door derx666 op 17-11-2015 19:38 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
Oef blijft lastig dit.. Net open practice (eerste keer) op Laguna Seca met de mx5 en ik rij bijna 10s langzamer dan de snelste van die sessie (niemand geraakt gelukkig).
Twijfel om een jaar te verlengen, ik vind het wel leuk maar ik heb zo weinig tijd om het te doen..

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:08
sig69 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:51:
Oef blijft lastig dit.. Net open practice (eerste keer) op Laguna Seca met de mx5 en ik rij bijna 10s langzamer dan de snelste van die sessie (niemand geraakt gelukkig).
Twijfel om een jaar te verlengen, ik vind het wel leuk maar ik heb zo weinig tijd om het te doen..
Welke tijd heb je gereden?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
1:50 nogwat geloof ik. Het ging bijna elke ronde nog wel wat beter maar de sessie was afgelopen.

[ Voor 64% gewijzigd door sig69 op 17-11-2015 23:39 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

955! Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Gefeliciteerd Joep. *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Feli Joep! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Van harte gefeliciteerd.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeli!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Van harte Joep!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Feest in huize JoepW! Gefeliciteerd, dat je nog vele jaren actief iRacer mag zijn :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Gefeliciteerd, Joep!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Fijne verjaardag Joep, gefeliciteerd.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
derx666 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 19:36:
[...]

Standaard is toch 2jr garantie, of ben ik nou gek?
Zo wie zo mag je verwachten dat een VGA kaart van 500euro langer werkt dan 1jr en 2 maanden. Zoek anders hier op GoT ff naar consumentenrecht en garantie gedoe, staan genoeg topics over denk ik.
Laat deze wel repareren. Heb er recht op, maar om door de hele molen te komen gaat denk ik wel een paar weken duren. En daar ga ik niet op wachten.

Dus, gister toch nog op bestellen geklikt :) Kan ik vanmiddag ophalen. En dan over een tijdje hoop ik een nieuwe/refurbished 780 te hebben die in de verkoop kan.

Met een beetje geluk, gaat mij dit dus 50 euro kosten op de lange termijn :)

En gefeliciteerd Joep *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:39:
[...]

Laat deze wel repareren. Heb er recht op, maar om door de hele molen te komen gaat denk ik wel een paar weken duren. En daar ga ik niet op wachten.

Dus, gister toch nog op bestellen geklikt :) Kan ik vanmiddag ophalen. En dan over een tijdje hoop ik een nieuwe/refurbished 780 te hebben die in de verkoop kan.

Met een beetje geluk, gaat mij dit dus 50 euro kosten op de lange termijn :)

En gefeliciteerd Joep *O*
Daar heb je natuurlijk wel een punt ja, en de 780 kaarten doen het nog steeds vrij goed in de verkoop :) Zeker als je voornamelijk DX9 draait is de 780 sneller dan de 970. Bij DX11/12 is dat een heel ander verhaal.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Joep! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Weer een nieuw plaatje van de 'Schleife
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUHD21dXIAAwL61.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
En een nieuw Cat Herder blog, met bevestiging: HALF LIFE 3 CONFIRMED!

http://www.iracing.com/th...-confirmed/#comment-15670

Dacht, zal even de highlights quoten, maar elke paragraaf is goed nieuws. Dan maar een overzicht:
- Nieuwe UI goede progress, maar niet in de build volgens mij.
- McLaren MP4 met volledig gemodelde KERS en DRS en echte DRS zones op circuits met gelimiteerd gebruik in races.
- Nordschleife, Daytona, Spa en Sebring met shared pit stalls
- Southern National Motorsports Park release (of zeer snel na de release)
- Nieuwe sounds (grind, banden, en meer)
- Grote sound update in de komende periode (Aussie Greg is volledig ingehuurd)
- "We had hoped to have the new particle system in our last build but it actually turned out to be a benefit to have missed that target and have spent another three months working on it. As a result, the next build will feature all new backfires, gravel, grass, dirt, and marbles effects. All of this debris will have corresponding sounds which really make a dramatic difference to livening-up the cockpit environment."
- Geen DX11 deze build
- Merc en Audi GT3 in Maart 2016 build
- Nieuwe MX-5 Cup bijna klaar, alleen nog even scannen (physics wel helemaal klaar)

"Just to be clear though, the days of running iRacing in anything other than 64 bit and Windows 7 or higher are coming to an end. You’re really going to need to be running this already and have 6 Gig of RAM to probably even run the Nurburgring."

[ Voor 183% gewijzigd door gtrNL op 18-11-2015 21:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gtrNL schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:01:

with stupid ^^ :p

[ Voor 53% gewijzigd door FabiandJ op 18-11-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Allereerst, Joep proficiat!

En de MP4 :9~

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 GT3's in maart!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
quote: Cat Herder
Now if I only could get excited about the fact that, technically, the last big race of the year before a long cold winter is between two cars in a series with the championship decided a month ago….
Abu Dhabi confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Of er wordt eentje buitengesmeten ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:54

elni

Carrot

Gefeliciteerd Joep d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
ThiJor schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:42:
[...]

Of er wordt eentje buitengesmeten ;)
Jup. Weg met de Ruf Track

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

gtrNL schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:01:

Dacht, zal even de highlights quoten, maar elke paragraaf is goed nieuws. Dan maar een overzicht:
- Nieuwe UI goede progress, maar niet in de build volgens mij.
- McLaren MP4 met volledig gemodelde KERS en DRS en echte DRS zones op circuits met gelimiteerd gebruik in races.
- Nordschleife, Daytona, Spa en Sebring met shared pit stalls
- Southern National Motorsports Park release (of zeer snel na de release)
- Nieuwe sounds (grind, banden, en meer)
- Grote sound update in de komende periode (Aussie Greg is volledig ingehuurd)
- "We had hoped to have the new particle system in our last build but it actually turned out to be a benefit to have missed that target and have spent another three months working on it. As a result, the next build will feature all new backfires, gravel, grass, dirt, and marbles effects. All of this debris will have corresponding sounds which really make a dramatic difference to livening-up the cockpit environment."
- Geen DX11 deze build
- Merc en Audi GT3 in Maart 2016 build
- Nieuwe MX-5 Cup bijna klaar, alleen nog even scannen (physics wel helemaal klaar)

"Just to be clear though, the days of running iRacing in anything other than 64 bit and Windows 7 or higher are coming to an end. You’re really going to need to be running this already and have 6 Gig of RAM to probably even run the Nurburgring."
Bedankt voor de samenvatting, want met dat achtergrond plaatje op hun site las het niet vlot en heb dan ook maar enkel de plaatjes aangeklikt :X

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

In Safari hebben ze daar een mooie reader functie voor. :D
Het zou stiekem wel tof zijn als je in de tussentijd ook nog Imola kunnen uitbrengen als ze Le Mans toch niet voor juni af krijgen.

[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 18-11-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de felicitaties :*)
We are also doing everything we can to try and get Le Mans finished for June of next year but I would not bet on it. By the way, I’d appreciate it if the community could form a support group for Jonathan Butel until then….
_/-\o_ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Onder tussen op het forum:
quote: Matt Owens
"more in development including some big tickets items that are going to blow you away. "

Ferrari?
Lambo?
new Ruf interior?
quote: Tony Gardner
Better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Nou, vooruit dan maar. Een support groep :)

http://members.iracing.co...st/0/3341727.page#9373626

Nu nog ideeen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Noem het dan de Jonathan Butel Support Group. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Kijk, al gelijk een goed idee :D

Nu nog een idee om de stripper(s) te betalen ofzo :p

Verwijderd

BSS draft voor 2016 Seizoen 1 staat op het forum: http://members.iracing.co...t/50/3337842.page#9373338
1 2015-12-15 Zandvoort 40
2 2015-12-22 Laguna Seca 40
3 2015-12-29 Interlagos 40
4 2016-01-05 Montreal 40
5 2016-01-12 Sebring 40
6 2016-01-19 Brands Hatch 40
7 2016-01-26 Daytona 40 24h of Daytona
8 2016-02-02 Bathurst 40 Bathurst 12 Hour
9 2016-02-09 Zolder 40
10 2016-02-16 Phillip Island 40
11 2016-02-23 Nordschleife VLN 60 incr. fuel limit
12 2016-03-01 CotA 40 PWC
Nordschleife 60minuten :D

Weet iemand toevallig hoe het volgend seizoen bij de BES gaat qua raceweeks? Het zelfde als voorheen (elke week een BES) of zoals afgelopen seizoen (om de week)?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2015 03:19 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, even de economie draaiend gehouden. Verlengd voor 49 dollar en een Fanatec CSL stuur gekocht. BMW M3 rim gaat in de verkoop, gewicht vind ik iets te hoog en de omtrek iets te groot. CSL stuur is 100% rond en lichter, beter voor de rallygames die ik speel.

Iemand BMW rim kopen? :+

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 03:06:
BSS draft voor 2016 Seizoen 1 staat op het forum:

Dat wordt er sowieso eentje voor de drop week :9

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• gtrNL
Mooi, meer ruimte op de grid voor mij. >:)

Wel tof trouwens dat iRacing ook aan het kijken is naar een VLN serie. Hoef ik (hopelijk) ook niet een league te joinen.

iRacing Profiel

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Arfman schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:21:
Zo, even de economie draaiend gehouden. Verlengd voor 49 dollar en een Fanatec CSL stuur gekocht. BMW M3 rim gaat in de verkoop, gewicht vind ik iets te hoog en de omtrek iets te groot. CSL stuur is 100% rond en lichter, beter voor de rallygames die ik speel.

100 euro :P

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij is nieuw 299, grappenmaker :+

Ben erg benieuwd naar dat CSL stuur. Zal allicht minder mooi afgewerkt zijn dan de BMW rim maar in hoeverre je dat merkt, geen idee. Ik zal pics posten, hij is in stock volgens Fanatec dus misschien dit weekend al proberen oOo

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing ondergaat momenteel een infra- en netwerk upgrade. Zou ongeveer tot 20:00 uur (CET) duren.

• gtrNL
20:00 uur? Pfffff

iRacing Profiel

• Red Baron
Als je F5 knop dat maar overleeft.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JoepW schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:16:
iRacing ondergaat momenteel een infra- en netwerk upgrade. Zou ongeveer tot 20:00 uur (CET) duren.
Waarom zetten ze dat niet eens op de offline page?

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:16:
Lekker dan... :( Dan verwacht ik op z'n minst dat vanaf nu de website een stuk sneller is :*)

• A1AD
sig69 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:37:
1:50 nogwat geloof ik. Het ging bijna elke ronde nog wel wat beter maar de sessie was afgelopen.
Ik zit ergens op 1:44 terwijl ik 1:41 zie voorbij komen ;w

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:48

ThunderNet

Flits!

A1AD schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:14:
[...]

Ik zit ergens op 1:44 terwijl ik 1:41 zie voorbij komen ;w
Staar je daar niet blind op, tenminste ik zie soms ook lui met een quali-tijd van een 2sec onder mijn tijd, en dan denk ik, waar haal je het vandaan.

Zegt niks over racepace namelijk, mijn advies is om je eerst te concentreren op consistentie.. Snij de bochten steeds opdezelfde manieren aan, en kijk dan bocht voor bocht of je iets kunt verbeteren. Bij sommige bochten kun je bijvoorbeeld beter eerder remmen om juist een goede exit-speed te pakken, en bij andere bochten is dat weer andersom.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• A1AD
ThunderNet schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:18:
[...]

Staar je daar niet blind op, tenminste ik zie soms ook lui met een quali-tijd van een 2sec onder mijn tijd, en dan denk ik, waar haal je het vandaan.

Zegt niks over racepace namelijk, mijn advies is om je eerst te concentreren op consistentie.. Snij de bochten steeds opdezelfde manieren aan, en kijk dan bocht voor bocht of je iets kunt verbeteren. Bij sommige bochten kun je bijvoorbeeld beter eerder remmen om juist een goede exit-speed te pakken, en bij andere bochten is dat weer andersom.
Ik rij daar lage 1:45 consistent. Maar wat ik ook doe, later remmen / vroeger remmen / instuurpunt wijzigen brengt me meestal maar enkele tienden op. Ik weet waar ik de tijd kan vinden, op Youtube staan leuke filmpjes om te vergelijken maar mijn minimum snelheid door bepaalde bochten krijg ik maar niet hoog genoeg.

Ach ja, leuke uitdaging :)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Arfman schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:59:
[...]

Hij is nieuw 299, grappenmaker :+
Ja dat is jouw probleem :P

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:21:

Wat is de staat? Kan ie op een G27 base worden gemonteerd?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 03:06:
BSS draft voor 2016 Seizoen 1 staat op het forum: http://members.iracing.co...t/50/3337842.page#9373338
Dan spreek je over ongeveer 7-8 ronden ring, dus valt nog mee toch.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Day 25, still no iRacing. :(

De bedoeling was dat het om 20:00 terug zou zijn?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:10:
Day 25, still no iRacing. :(

De bedoeling was dat het om 20:00 terug zou zijn?
Idd. Ik denk dat ze wat tegenslagen hebben. Kan gebeuren....

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik hoopte eigenlijk nog wat te kunnen oefenen voor de late model race.. Achja, ze maken het spel beter, dus dan mogen we wat geduld hebben.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• -PassY-
iRacing soon is het :)

Pagina: 1 ... 110 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.