iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.757 views

Onderwerpen

Verwijderd

Hop Nordschleife!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

aicaramba schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:25:
Ik hoopte eigenlijk nog wat te kunnen oefenen voor de late model race.. Achja, ze maken het spel beter, dus dan mogen we wat geduld hebben.
Ik wou die van 19h15 al doen, ging dus niet door. Met nog een kwartiertje te gaan voor de volgende en nog steeds downtime zie ik het ook niet goedkomen.

Denk dat er morgen eentje of twee meepak, om 19h15 en/of 21h15.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ja, dat doe ik dan ook. Kunnen we alsnog afspreken om met een aantal man de race te pakken.

Edit: Hij is weer online. Ga je nog rijden?

[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 19-11-2015 21:07 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

Hij is er weerrrrrrrr *O*

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Dat lijkt me een grap toch? Of in ieder geval niet de partner die Tony initieel bedoelde... Ziet er uit als een leuk baantje hoor, maar toch niet groter dan Ferrari / Lambo?

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Redelijk oude koe, 2013 bron: http://members.iracing.co...list/3191325.page#7050280

Wat wel hot news is, is dat Glenn de Mazda Road to 24 Shootout $100K scholarship gewonnen heeft.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:08:
Dat lijkt me een grap toch? Of in ieder geval niet de partner die Tony initieel bedoelde... Ziet er uit als een leuk baantje hoor, maar toch niet groter dan Ferrari / Lambo?
Het is in Amerika een behoorlijk populair baantje om met je eigen auto op rond te scheuren.

• NickThissen
Het is al 2 jaar bekend en kom op... Ferrari / Lambo zijn toch iets grotere namen dan een of ander "populair baantje"?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:59:
[...]
Ben erg benieuwd naar dat CSL stuur. Zal allicht minder mooi afgewerkt zijn dan de BMW rim maar in hoeverre je dat merkt, geen idee. Ik zal pics posten, hij is in stock volgens Fanatec dus misschien dit weekend al proberen oOo
Ik ben opzich ook wel benieuwd. De knoppen van mijn F1 stuurtje beginnen het te begeven, en ik zou zowiezo liever een iets groter stuur hebben, echter de BMW is me weer net iets te groot. En de universal vind ik helemaal niks met die rare uitschuifbare knoppen. Dit ziet eruit als een goeie compromis. Ben wel benieuwd waar het stuur zelf van gemaakt is. Ik twijfel of dat een soort nepleer is, of plastic. Indien plastic hoeft het voor mij niet :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

derx666 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 02:01:
[...]

Ik ben opzich ook wel benieuwd. De knoppen van mijn F1 stuurtje beginnen het te begeven, en ik zou zowiezo liever een iets groter stuur hebben, echter de BMW is me weer net iets te groot. En de universal vind ik helemaal niks met die rare uitschuifbare knoppen. Dit ziet eruit als een goeie compromis. Ben wel benieuwd waar het stuur zelf van gemaakt is. Ik twijfel of dat een soort nepleer is, of plastic. Indien plastic hoeft het voor mij niet :)
We gaan het zien, maar voor 172 euro verwacht ik bij Fanatec dat het plastic is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technisch gezien is kunstleer ook plastic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:48

ThunderNet

Flits!

En dat F1-stuurtje wat hier paar dagen geleden voorbij kwam is ook plastic.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ThunderNet schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:40:
En dat F1-stuurtje wat hier paar dagen geleden voorbij kwam is ook plastic.
Ik heb even teruggekeken maar eerlijk gezegd geen idee welk stuurtje je bedoelt :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Nieuwe Roso, als je dat plastic vind heb je volgens mij nog nooit iets van carbon fibre vastgehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Schuey schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:14:
Nieuwe Roso, als je dat plastic vind heb je volgens mij nog nooit iets van carbon fibre vastgehad :X
Uhm, juist wel ;) ik werk bijna dagelijks met Carbon Fibre ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Haha mooi verhaal, die had ik niet verwacht :D

Dan is zo'n uitspraak des te vreemder als dat stuur daadwerkelijk met carbon fibre gemaakt is, of althans zo verkocht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Schuey schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:19:
Haha mooi verhaal, die had ik niet verwacht :D

Dan is zo'n uitspraak des te vreemder als dat stuur daadwerkelijk met carbon fibre gemaakt is, of althans zo verkocht wordt :)
Carbon Fiber = plastic.. Naja, de carbon vezels zelf niet, maar daar heb je niks aan. Wat wij verstaan onder Carbon Fiber is een composiet, met carbon vezels in een matrix-materiaal die de vezels bij elkaar houd... En dat matrix materiaal? -> Plastic. Vaak Epoxy-based.

Nu is het wel zo dat plastic een goedkope naam heeft en de term kunststof daarom vaker gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ja op die manier kun je het zo verklaren idd (wist ik ook niet), maar voor de leek zit er nogal verschil in tussen een plastic speelgoed stuurtje van 100 euro of gebakken carbon fibre met een veel te dikke glanslaag :+

Zeker in professioneel gebruik zie ik dat laatste dus helemaal nooit. Ik heb het idee dat hoe minder epoxy gebruikt des te sterker de verbindingen zijn. Zeker monocoques zijn altijd heel erg mat, stuurtjes (XAP) ook :)

Mooi werk trouwens ^^

edit:
Jij hebt niet toevallig een keer aan projectieschermen voor een bedrijfje in Amsterdam gewerkt? :)

[ Voor 49% gewijzigd door Schuey op 20-11-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Schuey schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:23:
Ja op die manier kun je het zo verklaren idd (wist ik ook niet), maar voor de leek zit er nogal verschil in tussen een plastic speelgoed stuurtje van 100 euro of gebakken carbon fibre met een veel te dikke glanslaag :+
Oh absoluut, maar om dan alle plastics maar direct te degraderen ;)
Zeker in professioneel gebruik zie ik dat laatste dus helemaal nooit. Ik heb het idee dat hoe minder epoxy gebruikt des te sterker de verbindingen zijn. Zeker monocoques zijn altijd heel erg mat, stuurtjes (XAP) ook :)
Er is een optimale verhouding tussen epoxy(matrix) en de vezels. Het matte zit hem vaak in de afwerking van je mal en/of het aanbrengen van een blanke lak achteraf. En dat laatste is op veel plekken in een F1-auto natuurlijk zonde van het gewicht.
Mooi werk trouwens ^^

edit:
Jij hebt niet toevallig een keer aan projectieschermen voor een bedrijfje in Amsterdam gewerkt? :)
Niet dat ik weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ThunderNet schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:42:
[...]

Oh absoluut, maar om dan alle plastics maar direct te degraderen ;)
Als je er geen verstand van hebt dan wordt heel vaak en makkelijk gedaan door 99.9% van de mensen denk ik ;)
Er is een optimale verhouding tussen epoxy(matrix) en de vezels. Het matte zit hem vaak in de afwerking van je mal en/of het aanbrengen van een blanke lak achteraf. En dat laatste is op veel plekken in een F1-auto natuurlijk zonde van het gewicht.
Verklaard een hoop idd :)
Niet dat ik weet ;)
Had gekund :P Zoveel bedrijven zijn er in NL misschien wel niet die serieus met cf en andere composieten bezig dacht ik :)

terug ontopic
Ik wil als kerstcadeautje de Mclaren Honda! :) Mijn paypal staat al klaar om na 4 jaar weer te renewen volgens mij :+

Laatste keer was 2011-04-23 O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 20-11-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Nou van de week antwoord gehad van fanatec, nouja van Remco want fanatec reageerde niet dus heeft remco zelf maar even contact gezocht. Kreeg een simpel en duidelijk antwoord over mijn ingesleten as, dit probleem kennen we niet maargoed garantie is voorbij dus we kunnen niks betekenen.

Gelukkig is Remco wel bereid om te helpen dus binnenkort mijn pedaal maar eens naar hem sturen voor
diagnose.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:55:
Nou van de week antwoord gehad van fanatec, nouja van Remco want fanatec reageerde niet dus heeft remco zelf maar even contact gezocht. Kreeg een simpel en duidelijk antwoord over mijn ingesleten as, dit probleem kennen we niet maargoed garantie is voorbij dus we kunnen niks betekenen.

Gelukkig is Remco wel bereid om te helpen dus binnenkort mijn pedaal maar eens naar hem sturen voor
diagnose.
Hij kan toch (tegen betaling) zo'n asje opsturen. Zelf er in zetten kan je toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Zoveel bewegende onderdelen zitten er ook weer niet in een tesla ;)

Waarschijnlijk verleerd om te schroeven en te hameren :p

Sorry, kon het niet laten ;)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:52:

Ik twijfelde ook al om dat er bij te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Simxperience komt met een Black Friday actie en een Accuforce (non-pro):

http://simxperience.com/s...day2015@simxperience.aspx

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Race van eerder deze week in de GT3 op Okayama. Ging lekker tot ik tegen het einde een klein foutje maakte die mij 3 plekken kosten.

Video van de race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:08
Ik vraag mij af wat de prijs/kwaliteit beste keuze is om je C lic. te halen. Iemand suggesties?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Volgens mij is de skip barber serie heel populair. Of het qua prijs het beste is weet ik niet. Maar het is de meest gereden D-license road race serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ook kwa prijs. De Skip community doet altijd z'n best om tracks te rotaten, en dat je maar (volens mij) max 3 nieuwe circuits per seizoen moet kopen (alleen 1e seizoen na rookie is het iets meer). Ook gebruiken zij altijd 2-3 free tracks. Tel daarbij op dat het een goeie auto is om carcontrol te leren... Zeker een aanrader.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/enquete.png

Beste GoT iRacer,

We willen je verzoeken om onderstaande enquête in te vullen (uiterlijk zondag as.), zodat we als GoT iRacing komend seizoen onze plannen beter kunnen afstemmen op de behoeftes binnen de community.

Link naar de enquête: http://goo.gl/forms/b7XDSZFVBW

Opm: Er is ook een mail aan alle geregistreerde rijders gestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 20-11-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

aicaramba schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:01:
Ja, dat doe ik dan ook. Kunnen we alsnog afspreken om met een aantal man de race te pakken.

Edit: Hij is weer online. Ga je nog rijden?
Had al afgehaakt voor gisteren. Daarnet was ik de tijd uit het oog verloren waardoor ik laat joinde en de qualify al weer voorbij was.

Weinig te melden over de race zelf. Zat op mijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Fuelke schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:03:
[...]

Had al afgehaakt voor gisteren. Daarnet was ik de tijd uit het oog verloren waardoor ik laat joinde en de qualify al weer voorbij was.

Weinig te melden over de race zelf. Zat op mijn plaats.
Ja, ik ook. De winnaar reed makkelijk van me weg en de nr3 kon 15 rondes bij houden, maar daarna reed ik van hem weg. Verder een weinig spannende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:08
aicaramba schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:46:
Volgens mij is de skip barber serie heel populair. Of het qua prijs het beste is weet ik niet. Maar het is de meest gereden D-license road race serie.
derx666 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:00:
Ook kwa prijs. De Skip community doet altijd z'n best om tracks te rotaten, en dat je maar (volens mij) max 3 nieuwe circuits per seizoen moet kopen (alleen 1e seizoen na rookie is het iets meer). Ook gebruiken zij altijd 2-3 free tracks. Tel daarbij op dat het een goeie auto is om carcontrol te leren... Zeker een aanrader.
Ok thanks, de auto had ik al in mijn bezit.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Weinig actie in het algemeen denk ik, er was één crash en voor de rest reed iedereen los van elkaar. Ik hoop straks dat ik meer punten kan scoren in het kampioenschap, in divisie 8 sta ik nu tweede; op 8 punten van de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De respons (frequentie en wie er gereageerd hebben) is ook in te zien: https://docs.google.com/s...DMmIXCoxtbBku8/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:18:
De respons (frequentie en wie er gereageerd hebben) is ook in te zien: https://docs.google.com/s...DMmIXCoxtbBku8/edit#gid=0
Ingevuld Joep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Zijn hier nog accuforce users die een quickrelease willen kopen? Ik wil wel een, maar 60$ verzendkosten op een ding van 89$ gaat me wat te ver, misschien als we wat kunnen delen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
JoepW schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:47:
[...]

Hij kan toch (tegen betaling) zo'n asje opsturen. Zelf er in zetten kan je toch wel?
Dat was ook zijn voorstelling maar wil ook wel weten waarom die as zo gesleten is.
En dan denk maar een nieuwe loadcell er ook gelijk op en kijken of het beter is.
-PassY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:52:

daar ga ik niks op zeggen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de startende rijders onder ons. Iemand op het iRacing forum (uit de Benelux) is stuurtjes aan het opruimen: http://members.iracing.co...list/3342093.page#9377796

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff wat een mongolen rijden er toch in de BES qualifier

wordt eerst deni eruit gereden rijdt die zelfde gast ons eruit na dat hij spinned en vol gas ons in flank raakt

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0kmcLqUqmTg&feature=youtu.be]

[ Voor 18% gewijzigd door dabelg op 21-11-2015 21:14 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een halve zool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Protest hoop ik?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
dabelg schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:58:
pfff wat een mongolen rijden er toch in de BES qualifier

wordt eerst deni eruit gereden rijdt die zelfde gast ons eruit na dat hij spinned en vol gas ons in flank raakt

[video]
sjeesss wat een aktie....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
jaaaaa dat verklootte onze race ook een beetje, was weer een race van heel veel incidenten met mensen die geeeeeeeeen geduld hadden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

jezus wat een idioot. Ik hoop dat je een protest indient. Zo iemand hoort niet in een WC qualifier te rijden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/enquete.png

We hebben al een goede respons gehad (30%).
Willen diegene die de enquête nog niet hebben ingevuld dit vandaag nog doen. Morgen gaan we de boel verwerken en de conclusies dan meenemen bij het maken van het programma van seizoen 1 van 2016.

Link naar de enquête: http://goo.gl/forms/b7XDSZFVBW

Alvast bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arneschoonvliet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 10:34
Geen idee hoe geïnteresseerd jullie zijn in andere simulatie games. Maar hier een kleine video van rFactor 2 van een Pole lap met de Mclaren GT3

[ Voor 18% gewijzigd door arneschoonvliet op 22-11-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zou zeggen post het in de rfactor thread ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arneschoonvliet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 10:34
JoepW schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:40:
Ik zou zeggen post het in de rfactor thread ;)
Waar spijtig genoeg hier op tweakers helemaal geen community achter zit en ook nooit zal komen. Ik ga hiermee zeker niet de thread kapen maar gewoon onder "simracers" onder elkaar iets laten zien. Als het stoort haal ik het wel even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Moet er nu wel iemand hetzelfde rondje plaatsen maar dan in iRacing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Fuelke schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:02:
Moet er nu wel iemand hetzelfde rondje plaatsen maar dan in iRacing ;)

zoiets? :P

Alleen andere autootjes :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gister de laatste race van het NASCAR iRacing Series 2015 seizoen. Een full distance race op Homestead Miami van 500400mile, dat zijn 267 rondjes.

Homestead is een baan waar meerdere lijnen mogelijk zijn en dat maakte deze race erg leuk. De verschillende lijnen moesten worden gebruikt om de bandenslijtage onder controle te houden. Dit was hard nodig want na ronde 20 kwam er geen caution meer. Een mooie afsluiting van het seizoen dus :)

Wat een seizoen was! 36 races in een jaar vraagt een aardige commitment maar dat was het meer dan waard. Uiteindelijk 17de in devision 2 en 42ste overall :) mijn iRating was begin van het seizoen 2444 en staat nu op 3640, dat betekend meteen dat ik volgend seizoen in devision 1 zit.

Het is leuk om te zien dat er een aantal mensen van GoT hier aan mee doen, een vaste groep mensen op teamspeak iedere zaterdag ochtend maakt het erg gezellig :)

Tot eind februari 2016 met de Daytona 500!

Gister middag ook nog even met de Spec Racer Ford op Suzuka gereden, dat ging mij niet goed af.
[YouTube: https://youtu.be/vpYZ9rZpgnA]
Eind eerste ronde zie ik iemand van ver aan komen remmen, ik besluit maar ontwijkende acties te ondernemen. De ronde erna doet hij hetzelfde maar steelt mijn bocht terwijl ik al aan het insturen ben... Mijn auto stuk. Een ronde later doet ie weer hetzelfde bij een andere.
Goed het is D class (hoewel rijder B license heeft) maar wat mij het meest irriteert is dat deze persoon na 2 aanrijdingen op dezelfde plek, direct de server verlaat zonder de replay te bekijken. Fouten en ongelukken kan gebeuren, maar probeer er dan wat van te leren.
Mijn safety rating heeft het moeilijk na een seizoen Spec Racer Ford en staat nu ongeveer op A2.5. Laatste keer dat deze zo laag was moet ik terug naar 2013....

[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 22-11-2015 13:48 . Reden: Oeps 100 miles te ver gereden.... ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

400 frank 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nieuwe Fanatec drivers & firmware uit, firmware 142. 139 of hoger is vereist voor het nieuwe CSL stuur die ik morgen binnen verwacht dus gelijk maar geïnstalleerd.

http://www.fanatec.com/eu...ort-wheel-base-v2-eu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Graag een review Arfman :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ga ik zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
GVD.

Word ik in de rondte getikt door een CDP. heel leuk gevecht met 2 andere wat zowat wel iedere ronde aanvallen en verdedigen was.

Tering, hoe kan je met zo'n domme actie iemands race helemaal verkloten.

Pfff, slechte serie gaat verder. 3 weken, 3x niet gefinished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:18:
GVD.

Word ik in de rondte getikt door een CDP. heel leuk gevecht met 2 andere wat zowat wel iedere ronde aanvallen en verdedigen was.

Tering, hoe kan je met zo'n domme actie iemands race helemaal verkloten.

Pfff, slechte serie gaat verder. 3 weken, 3x niet gefinished.
GTA gaan doen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:56
Scorpia schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:51:
[...]

Waar spijtig genoeg hier op tweakers helemaal geen community achter zit en ook nooit zal komen. Ik ga hiermee zeker niet de thread kapen maar gewoon onder "simracers" onder elkaar iets laten zien. Als het stoort haal ik het wel even weg.
Het lijkt me helemaal niet verkeerd om af en toe eens iets van een andere sim te plaatsen. Als simracing community mogen we denk ik enorm blij zijn dat we de keuze hebben uit twee goede en populaire simulaties. Ze hebben beide hun sterke en zwakke punten, dus hopelijk zorgt de concurrentie ervoor dat de ontwikkelingen door blijven gaan en we zo steeds dichter bij de realiteit komen! :) Waar iRacing uitblinkt qua league systeem en laser scanned tracks, en het juist behoorlijk laat liggen op het gebied van physics, blinkt rFactor 2 juist weer uit in physics, maar heeft duidelijk mindere circuits en een ontbrekend league systeem. Dus laten we vooral kritisch blijven op beide games, dat kan de kwaliteit alleen maar ten goede komen :)

Ik heb overigens vanavond weer een leuke race gehad in de RUF cup op Sonoma. Een bijzonder uitdagend circuit moet ik zeggen en ik merkte dan ook dat ik net een fractie langzamer was dan de twee snelste jongens. Op 2 seconde afstand heb ik echter kunnen genieten van een prachtig gevecht tussen hen, terwijl P3 een mooie 172 punten opleverde :) Goede zaken voor het kampioenschap dus!

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooi hoor, concurrentie, maar open dan een algemeen simracing topic oid. Dit is het iRacing topic, dat heeft niets te maken met rF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik heb net wel even GTA gedaan inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dennis Douna schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:42:
Het lijkt me helemaal niet verkeerd om af en toe eens iets van een andere sim te plaatsen. .....
Arfman schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:58:
...maar open dan een algemeen simracing topic oid. Dit is het iRacing topic, dat heeft niets te maken met rF2 :) ...
Arfman heeft gelijk. Dit is toch echt het iRacing topic. We gaan nog wel eens off topic met hardware, real life racing, privé dingen en meetings. Maar andere race sims/games moeten een plekje vinden in een eigen draadje. En als een eigen draadje niet werkt dan is de "markt" er niet hier op tweakers. ;)

Ik heb om e.e.a. wat mooier te kunnen structureren en toegankelijker te maken gevraagd aan tweakers of we binnen spielerij een aparte sectie motorsport simulatie zouden kunnen maken, maar helaas is de totale motorsport simulatie community binnen tweakers niet groot genoeg hiervoor.
Dennis Douna schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:42:
....Dus laten we vooral kritisch blijven op beide games, dat kan de kwaliteit alleen maar ten goede komen :) .....
Zeker een goed punt Dennis, want concurrentie maakt zaken beter en houdt de ontwikkelaars scherp.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het prima om een discussie te hebben over verschillende sims (zolang iRacing maar betrokken is), kunt volgens mij prima hier kwijt hoe rfactor anders is dan iRacing etc. Maar gewoon wat random filmpjes plaatsen past niet echt inderdaad.

Net een race in de C-spec gedaan in IMSA op Interlagos. Ging eigenlijk best prima :) Op een nieuwe windows installatie dus moest pedalen opnieuw calibreren en de rem is dan altijd net iets anders, even wennen, maar P6 gepakt in een groot veld bijna zonder oefenen.

Een momentje waar twee DPs op de backstraight elkaar aantikken terwijl ze naast me rijden (op een recht stuk 3 wide is te veel gevraagd?), ik helemaal links tegen de muur, en degene helemaal rechts wordt rondgetikt waardoor hij vol op mijn voorwiel knalt (in de zijkant). Daardoor knalde ik de muur in links, dat heeft me volgens mij gered want hij was zowel links als rechts scheef en reed daardoor nog redelijk stabiel rechtdoor :p Tijden waren seconde langzamer ineens maar dat was net genoeg om de rest voor te blijven gelukkig.

Verder werd er best prima gereden. Hier en daar een divebomb moeten ontwijken maar het viel me goed mee.

Eerder in de week nog een SM race gepakt op Barber. Erg leuke track, maar niet om te racen... Eerste 5 rondjes treintje rijden (maar wel op goed tempo dus leuk), klein foutje gemaakt en 2 plekken verloren, daarna weer treintje rijden, maar dan op 2 sec langzamer tempo. Maar je kan gewoon absoluut niet inhalen. Het is gewoon kiezen tussen er achter blijven hangen of crashen. Erg jammer eigenlijk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Inderdaad, Barber is een leuke technische track, maar het is nagenoeg onmogelijk om er in te halen. Elk recht stuk begint of eindigt in een snelle bocht. Dat bevordert het inhalen echt niet.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de BSS en IMSA? Er zijn wat verschillende auto's, maar ook wat dezelfde auto's, race duur is ongeveer gelijk.

Ik zie dat er bij IMSA een 'M' in de linker bovenhoek staat (bij current series), maar ik weet niet wat dat betekent.

En voor een relatief nieuwe rijder, welke raden jullie aan? (Al denk ik dat ik nog een seizoen Skip barber ga doen).

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 22-11-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is de overeenkomst? Het zijn twee totaal verschillende series. Blancpain is single class (alleen GT3), IMSA is multiclass (daar staat de 'M' voor) met de Corvette DP, Ford GT en Ruf C-spec. Drie andere auto's dus dan in de BSS.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:10:
Wat is de overeenkomst? Het zijn twee totaal verschillende series. Blancpain is single class (alleen GT3), IMSA is multiclass (daar staat de 'M' voor) met de Corvette DP, Ford GT en Ruf C-spec. Drie andere auto's dus dan in de BSS.
Ahh, dat had ik nog niet door, lol. Dank je.

Bij BSS zijn alle auto's nagenoeg gelijk qua snelheid, bij IMSA niet :P

Edit: Ik heb al een RUF, daarmee ga ik in de RUF cup m'n B-license halen, dit seizoen.

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 22-11-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kies wat je het leukst lijkt. Koop de Ford GT of de Ruf en dan kun je in beide series rijden (Ford GT3 of GT2 in IMSA, Ruf Track in BSS of C-spec in IMSA). De vraag is vooral of je om kan gaan met verkeer in multiclass. Sommige mensen vinden dat niks, ik vind het juist leuk. Het is wel een stuk moeilijker.

Bij GT3 zijn de auto's gebalanceerd zodat ze in dezelfde klasse rijden, oftewel je rijdt tegen elkaar. In IMSA zijn ze juist niet gebalanceerd (niet dat dat uberhaupt zou kunnen) waardoor je 3 losse klasses hebt die niet tegen elkaar vechten (maar wel tegelijk op de baan zijn).

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 22-11-2015 23:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep, in de enquête staat de volgende vraag:
Andere series *
Welke andere niet GoT en niet officiële series / leagues wil je aan mee gaan doen. Bv. NES, GES, ZAC10 (NVT invullen als dit niet voor jou geldt)
GES is een GoT series toch? :P of moet ik die daar wel invullen?

Nevermind. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
-PassY- schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:24:
[...]

zoiets? :P

Alleen andere autootjes :+
Ik heb ook nog een Mosport video teruggevonden waar ik nog nachtmerries van heb (rood blauwe corvette) :p

Was eigelijk een cruciale fase in het GT1 kampioenschap dat ik reed toen. Q blijven rijden in die week tot ik pole had, en dan tijdens die hoge sof race zo hard falen -.- Van P1 teruggevallen naar P5 door foutjes.

Mijn rechtstreekse concurrent die zijn hoge irating vriendjes optrommelde om veel kampioenschapspunten binnen te harken, en net op mosport mocht ik toen niet falen :p

Achja Div1 Kampioenschap in laatste race op Road Atlanta toch binnengeharkt met 9 punten verschil :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

offtopic:
Mocht iemand nog belangstelling hebben bij een zo goed als nieuwe BMW M3 Rim van Fanatec: V&A aangeboden: Fanatec BMW M3 GT2 Rim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 14:31
Naar aanleiding van Black Friday toch maar eens terug mijn iRacing account geactiveerd. Zal hopelijk het komende jaar wel weer wat meer tijd krijgen (scheiding achter de rug, en nieuwbouw is bijna klaar nu). Was bijna 2 jaar geleden nu. Eerste hindernis was het installeren van de fanatec drivers onder windows 10 (222 Beta voor een GT3RSv2 en CSR pedals). Het MSI bestand werd steeds tegengehouden, maar uiteindelijk toch een oplossing voor gevonden. Wat een lastige gedoe onder win 10

Eerst rondjes terug met de MX-5 vielen dik tegen. Ronde tijden liggen heel stuk hoger dan vroeger... Vooral het remmen valt me vies tegen. Heb de indruk dat de auto een langere remweg heeft dan vroeger, moet bijna overal een 50-100tal meter vroeger in de remmen in de stevige remzones. Dan maar een race gedaan, en dat bevestigd mijn vermoeden dat er ergens iets niet klopt. Ik werd overal uitgeremd (was een stock Mazda race op Laguna, vooral op einde van start/finish rechte). Deze week nog wat testen om dat terug onder de knie te krijgen...Heb ook de indruk dat het stuur na een tijdje niet meer mooi centreert (en nee, ik heb niks geraakt onderweg ;-) ) want voorlopig heb ik het plezier nog niet helemaal teruggevonden. Maar kijk wel uit naar de nordschleife

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik ben in een spannend gevecht met Stefan Overgaard voor de titel in de Ford GT. Mijn probleem is dat ik de laatste paar weken nooit de SOF race weet mee te pakken waardoor ik te weinig scoor. 17 punten zijn het verschil op dit moment, met nog 2 races te gaan. Ik heb vanaf nu een klein voordeel omdat ik slechtere lagere resultaten heb, die dus vervangen worden door de komende resultaten. Ik hoop dat ik de laatste week op Laguna Seca niet moet rijden, dat is echt niet mijn circuit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/mondaytournament_15s4.png

Vanavond wederom een leuke en uitdagende combi!

Car(s): Radical SR8 (fuel limit: 100%)
Track(s): Sebring International Raceway (International)

Heats: 1

Practice: 19:00 (GMT) / 60 min
Qualification: 20:00 (GMT) / 4 laps, 15 min, lone
Race: 20:15 (GMT) / 45 min
Session end: 21:00 (GMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Ik heb dit weekend nog twee races meegepakt in de IMSA met de Ford GT. Jammer genoeg wat onnodige incidenten meegemaakt.

In de eerste race op vrijdagavond kon ik de eerste ronden achter Stefan Overgaard aansluiten totdat ik door de rijder op P3 in de Senna S achterstevoren werd getikt terwijl diegene er zelfs niet met zijn bumper naast zat. Vervolgens met een licht beschadigde auto wel uit kunnen rijden op P2 doordat de andere rijder door de impact uiteindelijk zijn motor opblies.

Gisterenavond nog een race meegepakt, waarbij ik ook weer met Stefan Overgaard in de split zat. Na een rondje of 3 Stefan te hebben gevolgd kon ik hem voorbij nadat hij een foutje maakte bij het uitkomen van de Senna S. Vervolgens tot aan de pitstops in lap 21 een kleine seconde voorsprong gehouden. Stefan dook in lap 18 of 19 de pit in, zodat ik wist dat ik een foutloze stop moest uitvoeren om weer voor hem op de baan te komen. Op het moment dat ik vervolgens vlak voor de pitlijn de pitlimiter aanzet en hard rem om de juiste snelheid te behalen, word ik hard van achteren geraakt door een DP (die kennelijk dacht door mij heen te rijden nadat ik over de pitlijn zou zijn gereden). Hoewel de schade gezien de impact nog meeviel, was de kans op P1 daarmee verkeken. Gelukkig kon ik de race wel nog op P2 uitrijden.

In het algemeen vind ik het wel jammer dat de participatie in de Ford GT wat aan de lage kant is. Desalniettemin is het een mooie trainingsgelegenheid m.b.t. de NES.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Participatie in de Ford is al aardig vooruit gegaan. Vorig seizoen waren de SOF races met 5 Fords, nu zien we af en toe toch al 10 Fords op de grid staan en hebben we ook door de week degelijke races. Het kan natuurlijk altijd beter.

Moet wel zeggen dat de CDP's stilaan dezelfde fouten beginnen te maken als de HPD's vroeger. Tot week 6 ging het over het algemeen goed, maar nu heb je toch weer van die idiote acties die echt nergens op trekken. In mijn 2de race werd ik zo in T4 gedivebombed van 5 autolengtes terug terwijl de CDP ongeveer hetzelfde rempunt heeft als de Ford op die plaats. Gevolg -> hij vliegt me gewoon knal voorbij en rijdt rechts van de baan af en klaagt dan dat ik niet genoeg ruimte geef. Daarvoor zou er een virtuele middenvinger moeten zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik denk dat men soms iets te veel zelfvertrouwen heeft omdat ze de auto beter zijn gaan leren kennen.

Maar de CPD is een stuk langzamer dan de HPD, en in sommige gevallen langzamer dan de CSpec (waarschijnlijk ook de FGT) in langzame bochten. En dit is iets waar ze geen rekening mee houden denk ik.

Mijn "ongeluk" van gister was ook een CDP die in het infield van 5 auto lengtes mij nog denkt te kunnen inhalen, terwijl ik allang volledig commited was en allang aan het insturen was richting de Apex (wat hij ook gezien moet hebben).
Daarbij, als het goed ging, zat hij aan de buitenkant voor de volgende bocht en zou hij als nog achter me rijden.

Vanavond maar eens revenge nemen :) Volgens mij word er een rematch geregeld om het als nog opnieuw uit te vechten wie van de 3 nou het snelst zou zijn :+ We reden namelijk meer naast elkaar dan achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klik hier voor de resultaten

Allereerst willen we iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om de enquête in te vullen. Het heeft ons een hoop input gegeven!

We gaan er op korte termijn verder over bomen en zullen zien dat we zo veel mogelijk van de geopperde ideeën mee nemen naar het komende seizoen.

De resultaten van de enquête zijn in onderstaande PDF samengevat.

Enquête resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
ThiJor schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:13:
Ik ben in een spannend gevecht met Stefan Overgaard voor de titel in de Ford GT. Mijn probleem is dat ik de laatste paar weken nooit de SOF race weet mee te pakken waardoor ik te weinig scoor. 17 punten zijn het verschil op dit moment, met nog 2 races te gaan. Ik heb vanaf nu een klein voordeel omdat ik slechtere lagere resultaten heb, die dus vervangen worden door de komende resultaten. Ik hoop dat ik de laatste week op Laguna Seca niet moet rijden, dat is echt niet mijn circuit.
Ik zie het, 17 punten verschil tussen u en Stefan >:)

Aiai dat wordt stressen, als ge hoge irating drivers nodig hebt dan roept ge maar. Benelux ter uwe beschikking haha :D

Als het in motogp kan, dan ook in iracing :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Als ik zo eens naar de statistieken kijken hoor ik redelijk bij de meerderheid.
Ben ik toch nog ergens normaal. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:16:
[...]

Als ik zo eens naar de statistieken kijken hoor ik redelijk bij de meerderheid.
Ben ik toch nog ergens normaal. :+
:)

Ik heb vooruitlopend op S1 - 2016 de Topic Start wat opgefrist / opgeschoond en minder onderhoudsgevoelig gemaakt. Ik leun nu met een aantal zaken (circuits, auto's en nog wat zaken) 100% op de iRacing site met verwijzingen. En voor allerlei GoT iRacing zaken link ik rechtstreeks naar onze mooie site ;)

KLIK

Als jullie aanvullingen hebben hoor ik het graag.

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 23-11-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
Iets wat ik wel met enige regelmaat gebruik en wat nu verdwenen is (of in ieder geval pas na meer moeite en doorklikken te vinden is) is het programma van het Monday Tournament.
Vond het vorige beschikbare overzicht (in een ander topic o.i.d.) altijd wel relaxed eigenlijk :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:56:
Iets wat ik wel met enige regelmaat gebruik en wat nu verdwenen is (of in ieder geval pas na meer moeite en doorklikken te vinden is) is het programma van het Monday Tournament.
Vond het vorige beschikbare overzicht (in een ander topic o.i.d.) altijd wel relaxed eigenlijk :P
Ow die kan ik wel blijven maken. Die komt automatisch uit de voorbereidende excel voor het maken van het programma.... Zal zien of ik dat erin pruts... ;)
Edit: Is ook weer een menu keuze met toegang tot dat overzicht van alle Monday Tournament races.

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 23-11-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik hoop de Radical uit te kunnen laten deze avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:58:
[afbeelding]

Allereerst willen we iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om de enquête in te vullen. Het heeft ons een hoop input gegeven!

We gaan er op korte termijn verder over bomen en zullen zien dat we zo veel mogelijk van de geopperde ideeën mee nemen naar het komende seizoen.

De resultaten van de enquête zijn in onderstaande PDF samengevat.

Enquête resultaten
Buiten de top gevallen 15% 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Het race verslag van de laatste NES race staat op de site.
neo-endurance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb het Fanatec CSL stuur binnen en heb een korte review met plaatjes gepost op het iRacing forum: http://members.iracing.co...st/0/3342551.page#9382740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:49:
Ik heb het Fanatec CSL stuur binnen en heb een korte review met plaatjes gepost op het iRacing forum: http://members.iracing.co...st/0/3342551.page#9382740
Een beetje review moet natuurlijk hier op tweakers.net, hè... Ik neem aan dat je dat ook nog doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:59:
[...]

Een beetje review moet natuurlijk hier op tweakers.net, hè... Ik neem aan dat je dat ook nog doet. ;)
Uiteraard! Die doe ik over een paar dagen, als ik wat meer tijd heb gehad om er echt mee te rijden (langer dan 15 minuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Is die grip nou hard plastic of leerachtig?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Haha, nu helemaal geen mention van andere leagues. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach voor hetzelfde geld kondigen ze überhaupt geen on-officiële series meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:07:
Is die grip nou hard plastic of leerachtig?
Hard plastic, beetje zoals de T300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Crap... Eigenlijk zou je die moeten kunnen wrappen in alcantara of iets dergelijks.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:54
Was leuk om na een lange afwezigheid weer eens mee te kunnen rijden op de maandag. Ging niet geheel onaardig in gedachte houdende dat ik nog altijd ritme aan het opbouwen ben. Helaas liep ik wat schade op gedurende een inlogpoging op Robert. Het stuur stond daarna niet helemaal recht meer. Linker bochten werden daardoor een behoorlijke uitdaging, iets wat ik merkte toen ik Joep wilde inhalen. Dit resulteerde in een onhoudbare tankslapper en ik eindigde in de muur.

Radical + Sebring is een behoorlijk pittige combinatie met de OSW. Op sommige punten van de baan moet je alle zeilen bijzetten om niet de macht over het stuur te verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
derx666 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:11:
Crap... Eigenlijk zou je die moeten kunnen wrappen in alcantara of iets dergelijks.
Goed plan. Paar extra buttons er op, aluminium schakel-flippers en een BMW logo en hij is af. :+ :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is er vanavond een training sessie voor NES/GES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
gtrNL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:37:
[...]

Goed plan. Paar extra buttons er op, aluminium schakel-flippers en een BMW logo en hij is af. :+ :+
I see what you did there :+
Pagina: 1 ... 111 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.