iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.756 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
tim.w schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:33:
Was leuk om na een lange afwezigheid weer eens mee te kunnen rijden op de maandag. Ging niet geheel onaardig in gedachte houdende dat ik nog altijd ritme aan het opbouwen ben. Helaas liep ik wat schade op gedurende een inlogpoging op Robert. Het stuur stond daarna niet helemaal recht meer. Linker bochten werden daardoor een behoorlijke uitdaging, iets wat ik merkte toen ik Joep wilde inhalen. Dit resulteerde in een onhoudbare tankslapper en ik eindigde in de muur.

Radical + Sebring is een behoorlijk pittige combinatie met de OSW. Op sommige punten van de baan moet je alle zeilen bijzetten om niet de macht over het stuur te verliezen :)
Idd leuk dat je er weer bij was Tim. En jammer van de schade. Die tankslapper was idd onhoudbaar en wel heel close voor mij.

En ook met een CSW V2 is het hard werken op al die hobbels. Maar zeer vermakelijk. Jammer dat mijn rem niet consistent was anders had ik echt 45 minuten genoten.
Niellie41 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:43:
Is er vanavond een training sessie voor NES/GES?
Gedurende het gehele NES/GES seizoen is er elke dinsdag en woensdag-avond een practice, behalve de laatste week voor de races. De eerste 2-3 weken steeds in de league en daarna open en enkel voor de NES op woensdag.. Ze staan in de league gepland en als er daar geen practice staat dan is er of een officiele training of een met een wachtwoord. Nou ja moeilijk verhaal maar reken op elke week een practice ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:39

Niellie41

[object Object]

Top! Ik wist het niet meer zeker, want eerst was er alleen training voor de Star Mazda. Alvast bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik plan dat zo af en toe vooruit in dus de league is qua overzicht niet altijd betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Nou, gister was een beetje mixed feeling :)

Was niet snel, maar kon in mijn eigen tempo prima op de baan blijven zolang de banden maar een beetje opgewarmd waren.

Had als tactiek bedacht rustig weg te rijden bij de start. Had deze nog even snel geoefend, en in een rechte lijn weg rijden ging prima.
Daarna was het plan gewoon op de baan blijven, geen gevecht aangaan en kijken hoever we komen.

...

De start :)

Start ging best prima, niet te veel wheelspin en reed redelijk recht weg. Tot er in ene een auto stil stond op de grid. Kon er met heel veel moeite om heen, maar door de ruk aan het stuur was de achterkant niet helemaal stabiel meer.
Moest ook nog van mijn gas en uiteindelijk remmen om niet in de muur te rijden en de persoon voor me niet van achter aan te rijden. Alleen op het moment dat ik het gas los laat verlies ik de achterkant helemaal en was de race over. Stond in de muur samen met nog wat andere dit er ook niet meer omheen konden.

Tow tijd was 3.20m. En voor spek en bonen achteraan mee rijden na een crash is niet mijn ding :)

Maar nu weer de hele week zonder downforce rijden :D Dat is toch meer mijn ding ben ik achter gekomen :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50

Arfman

Drome!

derx666 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:11:
Crap... Eigenlijk zou je die moeten kunnen wrappen in alcantara of iets dergelijks.
Ik zal vanavond eens beter kijken, maar het is niet onmogelijk denk ik. Je kunt het stuur as-is met alcantara wrappen maar misschien is het ook mogelijk om het bestaande plastic eraf te halen en er dan zelf iets met schuim oid. te doen.

Ik moet wel zeggen dat het niet onprettig aanvoelt, je hebt lekker veel grip op deze manier.

[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 24-11-2015 11:17 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Vond Sebring gister wel leuk. Radical is altijd wel een prima auto maar kwam toch niet helemaal op snelheid. Uiteindelijk ging de race wel prima tot ik een spin maakte in T1, wel gelukkig uit de muur kunnen houden, maar achteraan aansluiten. Daar gebleven tot einde van de race en ondanks weinig mensen rondom me was het wel prima. Sebring is één van de weinige banen waar ik ook prima alleen op kan rijden en het naar m'n zin kan hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:32:
Top! Ik wist het niet meer zeker, want eerst was er alleen training voor de Star Mazda. Alvast bedankt! d:)b
Ik heb wat verder vooruit gepland in de league.
Maar wat is dat traag!
Per race zo maar 2-3 minuten laden-laden-saven-laden en weer opnieuw voor de volgende race. Echt een drama hoe traag de league paginas zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20-09 23:06
Gaan er nog mensen aan de bak op Watkins Glen Cup deze week?
Zowel de B-class als de trucks rijden daar nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 24-11-2015 14:46 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja was een leuke race gister.

Starte als p6 volgens mij. En kon al snel Tim voorbij steken na een paar bochten. Daarna aangehaakt bij Dirk en Nick. Echter zat Tim ook niet ver achter mij. Hij verhoogde de druk maar bij een inhaal poging in de laatste bocht verslikte hij zich. Daardoor even geen druk van achter, alhoewel het gat naar achter maar 2 seconde was. Jammer genoeg maakte ik daarna een foutje waardoor ik het groepje achter me moest voor laten. Dirk en Nick waren toen uit zicht.
Daarna leuk kunnen close racen met o.a Joep, Tim en Martijn volgens mij. Tot er wat foutjes gemaakt werden en ik weer alleen kwam te rijden. Op laatst maakte Nick en Dirk ngo wat foutjes en kwam de tweede Nick door een verplichte pit ook nog in de buurt. Echter had ik toen erg last van onderstuur waardoor mijn tijden niet je van het waren meer. Maar Nick Koole maakte nog een fout waardoor ik zo nog naar P4 kon klimmen.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 24-11-2015 14:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Gemengde gevoelens over de race gisteren... (iets met Fanatec grmbl!)

Anyway, na de G27 aangesloten te hebben toch nog een beetje tijd gehad om te oefen. Vervolgens bij de qualify ook nog een redelijke tijd neergezet. Met de start kon ik erg goed van de plaats komen en had direct 2 plaatsen gewonnen, die 3e positie moest ik wel redelijk hard verdediging soms en door fouten van beide Nick's reed ik uiteindelijk in de voorlaatste ronde 2e. Nick (Thissen) was sowieso veel sneller dan ik, dus ik probeerde om de deur overal dicht te houden. Dat lukte helaas niet op het backfield, waardoor ik het gras op ging en met schade en wat moeite uiteindelijk op P3 alsnog de race uitreed.

Al met al wel een leuke race gehad, maar veel last van mijn polsen omdat het stuur zo schuin stond. Moet nog even kijken of ik snel aan een nieuwe voeding kan komen, want in mijn opstelling gaat die G27 geen succes worden.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:20:
[...]
Echt een drama hoe traag de league ALLE paginas zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Red Baron schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:46:
Gaan er nog mensen aan de bak op Watkins Glen Cup deze week?
Zowel de B-class als de trucks rijden daar nu.
Denk dat ik met de B-class fixed aan de bak ga :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik ga wat races doen in de trucks fixed. Hopelijk eindelijk van de C af.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:33

Fuelke

Forza Ferrari

Vanop de voorlaatste rij gezien was de start toch ook niet helemaal netjes, er werd achterin iemand gereden, en in de eerste bocht zag ik ook al een aantal mensen naast de piste.

Zelf ging ik op het einde van de eerste ronde véél te wild de laatste bocht in en ik kon de auto niet meer houden en hij was meteen krom. Nog een geluk dat ik niemand meenam. Paar ronden later kwam ik bij het uitkomen van T15-16 weer in de muur terecht. Tweede zware fout van me en dan hield ik het voor bekeken.

Leuk om nog eens in de Radical te zitten en niet in een gesloten cockpit want de laatste weken enkel in de Late Model gezeten, en het uitzicht is daar nogal beperkt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
hoe kan ik het beste een replay sharen, ik had net best een leuke race ( 10e ) en mijn tactiek werkt prima
deze man in de laatste ronde op draft paseren
echter gaat het in de laatste bocht dan toch nog mis ( voor hem )

maar wie is hier nu schuldig aan ?

http://www.filedropper.com/martinrobertplace10

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:13
Pff Okayama ligt mij echt niet. Net een paar oefensessies gedaan maar het ging echt waardeloos. Alleen maar onderstuur ook in de MX5, kreeg 'm niet lekker de bocht door.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:08:
hoe kan ik het beste een replay sharen, ik had net best een leuke race ( 10e ) en mijn tactiek werkt prima
deze man in de laatste ronde op draft paseren
echter gaat het in de laatste bocht dan toch nog mis ( voor hem )

maar wie is hier nu schuldig aan ?

http://www.filedropper.com/martinrobertplace10
jij mist de apex een beetje, hij stuurt te hard in. Race ongelukje zou ik zeggen :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:30:
[...]

jij mist de apex een beetje, hij stuurt te hard in. Race ongelukje zou ik zeggen :)
Je bent me voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gave post van Aussie Greg Hill over het geluid van de MP4-30.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3342767.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net zitten lezen / luisteren. Cool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat klinkt lekker alleen om het geluid zal ik de McLaren MP4-30 al kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:39
Wat zou dat ongeveer kosten? Geen idee meer wat de prijzen zo'n beetje zijn als ik eerlijk ben :X
Qua iRacing abo wacht ik gewoon weer een mailtje af waar ik kan verlengen voor $5 of er moet een package deal zijn icm de McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Schuey schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:04:
Wat zou dat ongeveer kosten? Geen idee meer wat de prijzen zo'n beetje zijn als ik eerlijk ben :X
Qua iRacing abo wacht ik gewoon weer een mailtje af waar ik kan verlengen voor $5 of er moet een package deal zijn icm de McLaren.
In de TS staan alle prijzen en de verlenging is momenteel in de aanbieding. $49 voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Pfffff het huidige geluid van de formule 1 valt toch vies tegen, in de oude tijden was het toch een stuk beter.
YouTube: The Best Sounding F1 Engine: Ferrari 3.0L V12 - 1995 Ferrari 412 T2 Sound

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
"For example the new particle system for debris and backfires events requires a range of sounds for every permutation the physics can produce. There are 100's of particle sounds for each surface (grass, dirt, marbles, gravel traps) and 1000+ backfires because most are unique to each car. This all makes the whole experience livelier. "

Dat klinkt (hehe) in ieder geval super awesome. Nu hopen dat het in-sim ook echt wat ruwer en levendiger gaat klinken. De MP4-30 is in ieder geval een goed klinkend voorproefje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is idd mooi ,alleen is het MP3 formaat(No edits or fudging, just a static camera view) , ik weet niet hoe dit in een sim sampled wordt en wat het resultaat dan ook mag worden, maar in ieder geval een vooruitgang qua geluid :)

edit

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dacht eerst dat ze gewoon een live geluid hadden gebruikt :) Maar als dit het word in de sim, dan is dat een zeer grote verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20-09 23:06
Ja, maar dat is slechts extern.
Ik hoop vooral dat de in-car sound ook wat levendiger wordt.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We gaan volgend seizoen het maandag toernooi op basis van de enquête anders aanpakken.
We rijden met de volgende auto's:
  • SCCA Spec Racer Ford
  • Ruf RT 12R C-spec
en op de volgende circuits:
  • Daytona circa 2007
  • Nürburgring
  • Summit Point Raceway
  • Zandvoort
2 basic content circuits dus en meer kans voor deelnemers om thuis te raken in de auto's.
We doen ook het toernooi in 2x 6 weken (per auto) splitsen en 1 totaal toernooi over 12 weken.
Welke layouts we rijden en wanneer we welk circuit rijden moet nog worden vastgesteld en is met name afhankelijk van de beschikbare configs van de Nürburgring.

We hopen met deze keuzes meer deelnemers te hebben op de maandag en ook meer close racing.

We hebben ook wat nieuwe ideeën over een repeterende school op dinsdag, maar dat moet ik nog wat verder uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 11:46
De aanvangstijden blijven Joep?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De Q en race wel.
Het kan zijn dat we de practice eerder gaan laten starten en dus de practice langer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:08:
De Q en race wel.
Het kan zijn dat we de practice eerder gaan laten starten en dus de practice langer maken.
Jammer, de kindjes slapen hier ten vroegste om 20u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Steve Luvender
We're experiencing some unexpected issues with our server while our provider was installing a second server for better speed and file backups. (Go figure, right?)

This could be an extended downtime, so I wanted to make everyone aware. We're hoping things will be back to normal soon, but unfortunately it's in the hands of our server provider right now.

Steve
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3342822.page

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 25-11-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Zijn er problemen met trading paints????

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
PatrickPost1972 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:40:
Ola hallo!
Steve Luvender = eigenaar van Tradingpaint 8) _/-\o_
Zie: deze post

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 25-11-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
PatrickPost1972 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:40:
Oepsie daisie zucht beter lezen sorry joep kan niet iedereen bij naam :o :o :o

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickPost1972 op 25-11-2015 19:44 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
PatrickPost1972 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:43:
[...]

Oepsie daisie zucht beter lezen sorry joep kan niet iedereen bij naam :o :o :o
Ach.... Ik had er wel ff de naam van TP bij kunnen zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NES/GES practice server is up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sinds wanneer heeft iRacing nachtraces? Net m'n eerste race op Twin Ring Montegi gereden en dat is best vet zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Pas jaren ofzo :p

Ik ben iets later op de NES practice moet nog eten.....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Skip barber op monza junior. 4 wijd voor T1 :P

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/334iwjm.png

Ik (de 5e auto) won er 2 plekken mee en had weer aansluiting met de overige 2, die ik uiteindelijk ook inhaalde :P

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 25-11-2015 20:33 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Help, er zit een Amerikaan in mijn nek te hijgen in Divisie 8

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tNgFDuntYxnaL8DKXpQ1gmmt/full.jpg

Mijn puntenscore per race bekeken is 16 - 21 - 37 - 41 - 42 - 43 - 47 - 55 - 62 - 71

De score voor Rowdy is 0 - 0 - 23 - 45 - 46 - 51 - 51 - 54 - 59 - 65

Mijn redenering klopt toch als ik zeg dat ik enkel nog kan stijgen qua puntentotaal als ik minstens beter score dan 37 of 41 punten in de twee laatste raceweken. En Rowdy kan nog meer punten pakken op voorwaarde dat hij minstens meer dan 23 of 45 scoort in de laatste twee raceweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Tourinstenfahrt:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUrWIgoXIAAaCUR.jpg

iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
iemand hier de nieuwe AMD crimson driver geprobeerd met Iracing ??

ik had hem er gisteren opgezet wegens veel optimalisaties DX9 , maar hij is er terug af als ik server join heb ik zeker 5min is de sessie dat FPS high-low is omdat hij iets cached precies. daarna loopt het vloeiender dan elke andere driver van AMD. vraag me af of anderen dit ook hebben ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de crimson drivers gisteren geinstalleerd en op Watkins met de HPD gereden op onze eigen server. Maar ik had daarvoor al allerlei testrondes gereden op COTA om in te stellen. Geen problemen in iRacing.
Wel was het ff zoeken naar alle instellingen in de nieuwe driver.
Wel K.. dat het centreren van de taakbalk in windows niet meer automatisch centreert op 1 scherm. De instelling zit ergens verborgen en na een restart is de setting vergeten. Als ik dat moeilijk te vinden setup schermpje oproep centreert de taakbalk opeens wel weer. BUG.

Overigens heb ik voordat ik de crimson drivers installeerde wel echt de oude drivers volledig verwijderd EN ik heb app.ini en renderer.ini opnieuw opgebouwd. (wel alle secties waar veel werk in zit, bv macro's in details rond UI inrichting later terug gezet in de ini-files vanaf een backup.)

Maar om te zeggen, whow wat loopt de boel op COTA soepeler...... nee.
Wel meer FPS op Watkins Glen, maar tja dat is een oude baan en daar had ik toch al geen probleem.

Dus is het de moeite.... weenie.

• Arfman
  • Laatst online: 14:50

Arfman

Drome!

Denk dat we voor echte performancegains moeten wachten op de DX11 build. Aanwijzingen zijn dat het de S2 2016 build zou kunnen worden, kunnen we eindelijk onze videokaarten écht gebruiken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach op de Nürburgring had Tony het over S1 2016.... Dus ik reken op S1 2017 ;)
Valt het altijd mee :)

• dabelg
JoepW schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:37:
Ik heb de crimson drivers gisteren geinstalleerd en op Watkins met de HPD gereden op onze eigen server. Maar ik had daarvoor al allerlei testrondes gereden op COTA om in te stellen. Geen problemen in iRacing.
Wel was het ff zoeken naar alle instellingen in de nieuwe driver.
Wel K.. dat het centreren van de taakbalk in windows niet meer automatisch centreert op 1 scherm. De instelling zit ergens verborgen en na een restart is de setting vergeten. Als ik dat moeilijk te vinden setup schermpje oproep centreert de taakbalk opeens wel weer. BUG.

Overigens heb ik voordat ik de crimson drivers installeerde wel echt de oude drivers volledig verwijderd EN ik heb app.ini en renderer.ini opnieuw opgebouwd. (wel alle secties waar veel werk in zit, bv macro's in details rond UI inrichting later terug gezet in de ini-files vanaf een backup.)

Maar om te zeggen, whow wat loopt de boel op COTA soepeler...... nee.
Wel meer FPS op Watkins Glen, maar tja dat is een oude baan en daar had ik toch al geen probleem.

Dus is het de moeite.... weenie.
kreeg jij je eyefinity goed met extra schermen ?

bij mij wil hij altijd een 4x1 creeren en geen 3x1 + extra scherm

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:10:
[...]

kreeg jij je eyefinity goed met extra schermen ?

bij mij wil hij altijd een 4x1 creeren en geen 3x1 + extra scherm
Ow ja dat was ook ff zoeken. Ondanks dat ik 3x1 selecteerde maakte Crimson een 4x1. Mijn 4de scherm stond gelukkig wel aan de buitenkant links in die rare 4x1....
Toen in Windows 'arrangeer schermen' gebruikt (dus de standaard functionaliteit van windows) en mijn vierde scherm naar rechts onder gesleept en klaar was kees....
Ook een bug dus...
Ik heb iRacing maar weer eens genomineerd: KLIK (Kansloos ik weet het, maar kon het niet laten))
Trading Paints is voorlopig nog uit de lucht.
quote: Steve Luvender
We got some unfortunate news from our hosting provider, and we're talking an extended downtime -- a few days.

As we learn more details as to what happened and what the road forward looks like, I'll certainly be sharing those with everyone.

Again, I'm very frustrated and sorry this happened, especially since we were working to strengthen the quality of the service. The cause of this problem was on our provider's side.

I truly appreciate the positivity in this thread and in the community. You guys are awesome. We'll be back in action soon and taking steps to ensure we never have downtime like this again.
Bron: http://members.iracing.co...t/50/3342822.page#9388440

[ Voor 47% gewijzigd door JoepW op 26-11-2015 16:00 ]

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Images/banner_sm.png

Ik heb mijn iRacing Setup Sync website helemaal vernieuwd en de oude website is nu vervallen. De setup database is nu in te zien op de nieuwe website, naast ook bijvoorbeeld teams etc. Er zit ook iets meer functionaliteit in. Je kunt bijvoorbeeld nu mensen aan je team toevoegen (vroeger moest je hun vragen om een team te joinen).

De Setup Sync applicatie moet ook een update binnen halen anders werkt hij niet meer (hij praat nu met een andere server). In de applicatie is er weinig vernieuwd op een nieuwe koppeling met de website na.

Je kan nu op de website (als je ingelogd bent) er voor kiezen om een setup direct via de Setup Sync applicatie te downloaden. Klik op de download icon en dan 'Download via Setup Sync'. Als het goed is begint Setup Sync (als hij draait) dan met het downloaden van die setup. Voordeel is natuurlijk dat je er geen omkijk meer naar hebt, hij komt vanzelf in de goeie folder met de goeie naam :)

Ik hoop dat dit allemaal soepel werkt, de technologie er achter is vrij ingewikkeld en ik heb het niet heel intensief getest :p

Ik wil jullie dus vragen om (zodra je tijd hebt) een aantal setups te downloaden (at random) zodat de service even een beetje gestrest wordt :p Als er iets mis gaat hoor ik het graag...

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er is net eerste in-game screenshots opgedoken van de F1 McLaren.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/71qdQ8Z.jpg

Meer afbeeldingen staan op het iRacing forum.

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 26-11-2015 17:34 ]

• NickThissen
En nog een boel meer ;)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/3342942.page

Komt hij deze build al?? Ik dacht maart....?

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ze hebben tot nu toe gezegd: "Hopelijk/waarschijnlijk deze build al, anders Maart."

• -PassY-
Maart dus.

Zal vanavond eens kijken Nick. Gister een re-install gedaan omdat ik de tool niet meer aan de praat kreeg, en niet bestaande paden terug kreeg om te verwijderen. Dus ik moet alles weer downloaden, dus dat gaan we maar eens doen dan ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaaf Nick. Zal van het weekend ff kijken.
en dan dit: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3342942.page

Preview shots van de McLaren F1

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oei te laat 😜

• gtrNL
Nou als ik de forum post bij die screenshots zo eens lees bevestigen ze eigenlijk dat 'ie over twee week in de build zit. Volgens mij roepen ze dat ook echt al een poos als doel.
Nu hebben we een sound preview gehad, en de in-sim shots. Die komt dus wel in de dec-build.

iRacing Profiel

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe lang kun je doorrijden met een meatball?
Had net bijna een flawless victory maar parkeer de Ruf drie ronden voor het einde in de muur. Gelukkig kon ik doorrijden en had ik voldoende voorsprong om alsnog als eerste te finishen.

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Op basis van de tekst uit de blog van Steve zou je zeggen, deze build:
Steve Myers:
Ultimately it is our goal to also have multiple tire compounds available for the McLaren MP4-30 in a session and require the use of both. Unfortunately, this feature will not be in the December release but it is our goal to have it ready for the start of the 2016 iRacing World Championship Grand Prix Series.

iRacing Profiel

• FabiandJ
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:08:
Hoe lang kun je doorrijden met een meatball?
Had net bijna een flawless victory maar parkeer de Ruf drie ronden voor het einde in de muur. Gelukkig kon ik doorrijden en had ik voldoende voorsprong om alsnog als eerste te finishen.
In 3 rondes als ik het goed heb.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

FabiandJ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:19:
[...]

In 3 rondes als ik het goed heb.
Ik dacht het ook, laatste ronde gaat ie het ook nog eens zeggen: als je nu niet binnenkomt dan ben je gediskwalificeerd. Maar als de race nog minder dan drie ronden duurt dan kan je gewoon verder rijden, er is geen straf na de finish. (Tenminste niet toen ik het voorhad)

Pepijn, Frank en andere Late Model deelnemers: iRacing heeft geen setup voor USA International dus ik had er eentje uit het Late Model forumgedeelte geplukt. Die had 50% tape, maar ik blies de motor op halfweg. Misschien toeval, maar toch ff opletten.

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

The McLaren MP4-30. Coming to iRacing December 8th.

Op facebook.

iRacing

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing heeft een nieuw thanksgiving logo:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/154708_10150093814971085_6610240_n.jpg?oh=5e4d6353e82004775b06ee250bf11bae&oe=56AD1816

_/-\o_

• -PassY-
Ah, dat is mooi nieuws dan. Dacht ergens gelezen te hebben dat het maart zou zijn.

Kan ie mooi staan waar hij in het echt ook staat ... in de garage :+

En misschien een tijdelijk logo om op de numberplate locatie te zetten :p

@Nick Thissen: Ik ga nu een download starten van best veel downloads.

• NickThissen
Het is vooral de nieuwe functionaliteit waar ik benieuwd naar ben, oftewel het starten van een download vanuit de website. Om dit te laten werken moet de webservice communiceren met de client en dat Is niet triviaal... Vanaf Windows 8 gebruikt dit websockets (dit is nog helemaal niet getest dus iemand met 8 of hoger, ik hoor graag of het werkt), maar lager maakt het gebruik van mindere technieken die de webserver bezig houden en dat kan problemen geven als er veel mensen tegelijk gebruik van maken...

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Werkt prima bij mij

/edit: Windows 10, IE11 hier overigens.

[ Voor 53% gewijzigd door -PassY- op 26-11-2015 20:10 ]

Verwijderd

buiten de download die verkeerd ging loopt die voorlopig ... setup database is in de aanmaak :)
btw Windows 7/64 hier

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Lang geleden dat ik nog eens protest heb ingediend, maar dit ...

Ik stond helemaal achteraan de grid, auto voor me zegt dat hij een start & park gaat doen. Pacecar start en hij gaat een klein beetje aan de kant. Maar hij blijft wel verder rijden. Spotter vraagt dat ik de #12 voorbij laat maar hij haalt me helemaal niet in. Ik had schrik voor een black flag dus ging ik ook maar langzaam rijden. Uiteindelijk groen gepakt maar de rest was de eerste bocht al uit.

Dan, diezelfde #12 die al eerder achterop was geraakt door een crash, blockt de leider gedurende 3-4 ronden volledig af. Is de leider hem eindelijk voorbij rijdt de #12 hem aan, en neemt mij mee. Als de #2 in de race er wat van zegt begint de #12 te smeken om geen protest in te dienen. Maar over een sorry naar mij zwijgt hij in alle talen.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=15131474

Mooie SR heeft hij ook :X

[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 26-11-2015 20:16 ]

• aicaramba
Ik heb zojuist de latemodel race gehad. Maar ik kwam niemand andersvan tweakers tegen :s Was er een ander evenement, ofzo?

Ik ben iig 3e geworden in de topsplit met car#7, dus ik ben helemaal happy. Het was nog niet eens dankzij crashes van anderen. Ik startte als 3e, maar car#1 had niet gekwalificeerd. Ik haalde de nr 2 in, maar werd later door car#1 ingehaald.

Ik moest nog best wat ronden verdedigen tegen car#3, maar zo'n 15 rondes van het einde begon ik zelfs wat uit te lopen (Hij heeft een fout gemaakt, blijkbaar). Uiteindelijk was het nog spannend want ik moest in de laatste 2 ronden een achterblijver inhalen die heel erg lagde en geen ruimte gaf. Ook remde hij heel laat, terwijl ik heel smooth wilde rijden. Hij raakte me bijna van achter, maar gelukkig niet helemaal.

95 punten behaald, wat voor mij heel veel is. De SoF was 2150 en ik ben de 1800 grens gepasseerd

http://members.iracing.co...id=15132146&custid=204510

@fuelke: Hij moet uitkijken dat ie niet uit D-license dropt!

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 26-11-2015 22:21 ]

• A1AD
Je kan toch niet uit D droppen..?

Wat is dat juist met dat protest? Hoe en waar doe je dat?

• aicaramba
Oh, dat wist ik niet. Ik doelde gewoon op SR, maar blijkbaar kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Laatst online: 03-09 12:11
aicaramba schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:47:
Ik heb zojuist de latemodel race gehad. Maar ik kwam niemand andersvan tweakers tegen :s Was er een ander evenement, ofzo?
Ik dacht er gister laat pas aan, maar ik ben het dus gewoon domweg vergeten! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Die McLaren klinkt ook niet verkeerd :) Wordt voor mij een reden om weer eens wat rondjes te doen, en tijd te maken. Veel te lang niet gereden (maarja, andere hobbies gaan momenteel voor).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:47:
Die McLaren klinkt ook niet verkeerd :) Wordt voor mij een reden om weer eens wat rondjes te doen, en tijd te maken. Veel te lang niet gereden (maarja, andere hobbies gaan momenteel voor).
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-P7YKpRLTj1w/VCybeVmFtcI/AAAAAAAAB0k/vimLSfRrOqc/s1600/archery-aiming.jpgJe wordt gemist.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

_/-\o_

Dat is wel goed om te horen. In december is er wat minder schiet-gerelateerd spul, dus wie weet :)

Januari hebben we weer kampioenschappen, en afhankelijk van die wedstrijd mogen we misschien naar het nationaal kampioenschap / bondskampioenschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:19:
[...]

Januari hebben we weer kampioenschappen, en afhankelijk van die wedstrijd mogen we misschien naar het nationaal kampioenschap / bondskampioenschap :)
Pff, stelt niks voor. Ik word misschien 4e in div 2 in de star mazda, wat vind je daar van :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:13:
[...]

Pff, stelt niks voor. Ik word misschien 4e in div 2 in de star mazda, wat vind je daar van :+
Tja, ik kan mijn draai al een jaar niet meer vinden in die Star Mazda, dus knap :P
Ik hoop dat die McLaren in de build zit, maar het zal wel weer niet :+ Ook de Formula (Renault) 3.5 lijkt me een leuke toevoeging, al gaat die nog wel even duren. Hopelijk liggen beide auto's me in ieder geval een beetje :)

De aangekondigde Nurburgring vind ik nog wat lastig, als je een uur gaat race daar, ben je 4 of 5 keer rond geweest? En het zijn zoveel bochten, dat ik ze niet kan onthouden :P Maar misschien komt de liefde voor de ring nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Even een tip, wegens Black Friday is bij 4Launch de G29 in de aanbieding.
https://www.4launch.nl/pr...NmBRXAHd--GtVRA4ycm3JhmEx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gtrNL
De Nordschleife is als gitaar leren spelen. Je wil het heel graag, maar kan het eerst niet. Het leren is ***, maar als je het een keer kan wordt het leuk.
Ook zijn al je vrienden onder de indruk, alle vrouwen vinden je leuk.*

*your experiences may differ

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

gtrNL schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:31:
De Nordschleife is als gitaar leren spelen. Je wil het heel graag, maar kan het eerst niet. Het leren is ***, maar als je het een keer kan wordt het leuk.
Ook zijn al je vrienden onder de indruk, alle vrouwen vinden je leuk.*

*your experiences may differ
hahahhahaha _O- _O-

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha :+
Sleep je ook altijd je rig mee naar het kampvuur om iedereen te laten zien hoe snel je een rondje kan doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
Stond laatst nog in de kroeg een lucht-gitaarstuur rondje te doen. Toen ik bij Flugplatz was had ik al de telefoonnummers van 15 dames te pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Nog black friday deals op de thrusmaster site.
TX en T300 base beiden voor €229,-

http://shop.thrustmaster.com/nl_nl/black-friday-2015.html

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb zojuist voldaan aan de eisen om m'n B-license te halen. De 4e RUF cup race gedaan. Ik zat in de topsplit met car# 15. 2x gespind en 13e geworden, dus niet echt een goede race.

Ik heb nog steeds zoveel moeite met die RUF C-spec. Mgoed. Ik heb m'n B-license, al denk ik dat ik volgend seizoen skip blijf rijden. Misschien wat races proberen in BSS of IMSA. Kijken of ik die series iets vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwel84 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:59:
Nog black friday deals op de thrusmaster site.
TX en T300 base beiden voor €229,-

http://shop.thrustmaster.com/nl_nl/black-friday-2015.html
Dank!! Meteen besteld. Zat al een tijdje erop te azen maar vond het toch net ff te duur. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Graag gedaan, ik ook de t300 besteld icm de 599xx rim :) die was overigens ergens anders aantrekkelijk geprijsd. via de pricewatch hier gevonden.
Heb bij een kameraad de TX geprobeerd en vond hem een stuk lekkerder sturen dan de fanatec GT3 die ik nu heb.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb op dit moment niet het geld ervoor, anders had ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Na voor mijn doen lang sparen en wachten ga ik woensdag as. naar Groningen om mijn nieuwe pedalen op te halen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

*O*

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:25:
Na voor mijn doen lang sparen en wachten ga ik woensdag as. naar Groningen om mijn nieuwe pedalen op te halen *O*
Ik meen ooit in die video over je race gig te hebben gezien dat je graag hydraulische pedalen wilde, met ffb enzo. Ga je dat nu ook halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:39:
[...]

Ik meen ooit in die video over je race gig te hebben gezien dat je graag hydraulische pedalen wilde, met ffb enzo. Ga je dat nu ook halen?
Hydraulisch niet, wel de betere pedalen die er voor een simrig te krijgen zijn en ook nog Nederlands product.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/heusinkveld_pro_pedals.jpg
http://www.h-engineering.net/shop/sim-pedals-pro/
En ffb in pedalen hoef ik nie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dan heb ik het verkeerd herinnerd :)

Toch mooie pedalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:43:
Dan heb ik het verkeerd herinnerd :)

Toch mooie pedalen!
Dat hydraulisch heb ik vast wel in de video gezegd. Maar de enige die ik ken worden in de US gemaakt en ik heb toch voorkeur voor NL/Europees product. Vooral ook lekker makkelijk als er eens iets is qua onderhoud of reparatie. ;)
Of je doet het zelf (dat hydraulische stuk dan), maar dat gaat me echt te ver: http://www.racedepartment...y-hydraulic-pedals.72804/

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 28-11-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ochtendsessie in de BES ging best goed voor ons doen in een sterk veld, kwalificatie was dramatisch maar na de eerste pitstop serie hadden Andy en ik ons opgewerkt naar plek 14 tot we op een (mijn inziens) schandalige manier uit de race werden gereden. Ik heb nog nooit ook maar overwogen om een protest in te dienen, maar dit kan ik niet over mijn kant laten gaan.

Twee mensen voor ons komen in contact, waarvan 1 iemand in de muur raakt en langs de kant blijft staan. Dit doet hij voor langere tijd, ik was de spotter en had niet het vermoeden dat hij nog door zou rijden omdat hij er al even stond. En in eens gaat meneer zo het rechte stuk op, Andy had zijn lijn gekozen en kon niet meer ontwijken. Echt ontzettend zuur...

Hier de beelden:

De oorspronkelijke crash, en de aftermath:
[YouTube: https://youtu.be/c2BXCEk3PAw]

Vanuit onze cockpit:
[YouTube: https://youtu.be/PaacDx5VGoM]

[ Voor 6% gewijzigd door The Otherside op 28-11-2015 12:15 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat lijkt me wel een protest waard ja... Balen zeg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JoepW schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:50:
[...]

Of je doet het zelf (dat hydraulische stuk dan), maar dat gaat me echt te ver: http://www.racedepartment...y-hydraulic-pedals.72804/
Wat een kunstwerk niet normaal meer. Maar ja wat jij zegt de nederlandse economie steunen is ook een goede zaak. En niet al te ver weg als er iets mee aan de hand is. Is ook een van de eerste dingen die ik ga bestellen de heusinkvelds.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
The Otherside schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:10:......tot we op een (mijn inziens) schandalige manier uit de race werden gereden. ....
Idd schandalig. Absoluut protesteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik zou mijn 10" samsung tablet als 4de scherm op mijn obutto rig willen bevestigen. Wat is eigelijk de beste app beschikbaar voor telemetry? (fuel, laptimes, relative...)

Misschien ook iemand een idee welke een goede tablet houder is om te bevestigen?

Dit is zo wat ik wil verkrijgen:
YouTube: Onboard with Mivano Racing RED BES 2015 S4 RACE 5

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ik zou zeggen iSpeed en dan gewoon via de browser van je tablet de data bekijken.
Gebruik zelf ook nog wel eens iRaceDash, prima werkende android app: http://www.iracedash.com/
iRDDU is ook mooi en schijnt via M-JPEG te werken op Android: http://www.shedsoft.co.uk/index.html - nog niet zelf kunnen proberen.

[ Voor 27% gewijzigd door gtrNL op 28-11-2015 14:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
joel live timing is ook goed

Pagina: 1 ... 112 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.