iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.760 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:00:
[...]

Remsensoren... tenminste ik zit inmiddels aan m'n 4e.
Dan zet je de sensor niet gevoelig genoeg. Dat onderdeel is kwetsbaar en je moet echt je aanleren om de gevoeligheid hoog te zetten en niet meer druk uitoefenen dan de sensor kan hebben.
Ik heb in het begin die sensoren 'gegeten' en toen ik eenmaal de pedaal lekker 'hard' gemaakt had en de sensor zo gevoelig mogelijk had staan was het over. Nu al 2 jaar geen kapotte sensor meer gehad.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Je hebt gelijk in je oplossing Joep, maar eigenlijk is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Als de hardware iets niet aan kan moet dit natuurlijk in het ontwerp verwerkt zitten. De loadcell zou de druk aan moeten kunnen maar is eigenlijk niet echt geschikt voor de csp.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:02

ThunderNet

Flits!

Phydomir schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:20:
Je hebt gelijk in je oplossing Joep, maar eigenlijk is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Als de hardware iets niet aan kan moet dit natuurlijk in het ontwerp verwerkt zitten. De loadcell zou de druk aan moeten kunnen maar is eigenlijk niet echt geschikt voor de csp.
Mijn punt precies, oftewel gewoon een ontwerpfout.. Mijn huidige oplossing is naast de sensor extra-gevoelig zetten is hem verstevigen met een klein metalen plaatje erachter waardoor hij meer tegendruk biedt.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Die loadcell is ontworpen voor 50kg, als jij er harder op trapt dan gaat het stuk, op zich niet heel vreemd volgens mij.

Daarbij komt dat je ze voor een habbekrats op ebay krijgt: http://www.ebay.com/sch/i...l+50+kg&_blrs=spell_check

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:14:
Die loadcell is ontworpen voor 50kg, als jij er harder op trapt dan gaat het stuk, op zich niet heel vreemd volgens mij.

Daarbij komt dat je ze voor een habbekrats op ebay krijgt: http://www.ebay.com/sch/i...l+50+kg&_blrs=spell_check
50 kilo? Ik denk eerder 15 ;)
Maar hoe zit het dan eigenlijk met de betrouwbaarheid van Heusinkveld pedalen waarvan de loadcel 55kg kan hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dat is een 200kg loadcell, hoe ze dat precies tot 55kg calibreren weet ik niet, maar denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je die stuk trapt :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
iRacing heeft de GES race van morgen aangekondigd op hun Facebook pagina.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

SkullboyNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:23:
iRacing heeft de GES race van morgen aangekondigd op hun Facebook pagina.
en NES. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:49:
[...]

50 kilo? Ik denk eerder 15 ;)
Maar hoe zit het dan eigenlijk met de betrouwbaarheid van Heusinkveld pedalen waarvan de loadcel 55kg kan hebben.....
50 kilo zou best kunnen hoor, hier heeft iemand wat testjes gedaan: http://isiforums.net/f/sh...how-good-its-load-cell-is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GES Raceday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Drukke dag dus voor Joep en de Marshals ;) ;) ;) ;)

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
En gaat GES een stille caution ronde doen voor Parijs ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Een extra pace lap zou wel van de race tijd af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het zijn dan meteen 3 ronden :(
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/ges_s2_race_2_cota_PARIS-300x127.png
We veranderen niets aan het format van de race, maar we hebben wel aangepaste broadcast overlays en Racespot zal in het commentaar aandacht aan Parijs besteden.

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 14-11-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Dit is inderdaad de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Slechte kwali in de NES :( God wat haat ik die baan..... in de practice 1 rondje Q geprobeerd en daar was ik 0.5s sneller dan in de echte qualy, lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Jammer Nick! we waren aan het meekijken, maar wat is het HPD veld ook sterk zeg...

Marco heeft voor ons een P4 weten neer te zetten, zeer netjes!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

P4 in quali !!! YEAH !!! *O* *O*

1e ronde ging niet geweldig, en na een spin in de 2e ronde maar een nieuwe auto gehaald. Daarna een goeie banker neergezet van 2:06.8. Daarna kon ik wat meer ontspannen, en ook wat meer risico nemen. Uiteindelijk nog een 2:06.7 gereden in een (voor mijn doen) nagenoeg perfect rondje waarbij ik maar .1s boven m'n optimal zat.

Uiteindelijk hebben we alleen IRDK, SimRC en MadCape voor moeten laten gaan. Zeer tevreden! Als het morgen ook zo gaat teken ik daar meteen voor.

Moet wel zeggen dat ik afgelopen week ook vrij veel getraind heb, en ik zeker 200 laps erop heb zitten. Vandaag eigenlijk helemaal op quali geconcentreerd en een voor mij goeie setup gevonden. Wim en Dirk konden er niet goed mee overweg, maar voor mij was ie prima :)

Vanavond nog ff wat mensen spanken tijdens de GES :P, en morgen RACEDAY!! Heb er zin an...

Zonde van de quali Nick, maar de race is pas morgen, en 6 uur uit de problemen blijven is denk ik belangrijker dan de quali vandaag... Komt wel goed.

[ Voor 8% gewijzigd door derx666 op 14-11-2015 18:36 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

Voor ons wordt het denk ik echt uitrijden morgen. Wilde vandaag echt totaal niet lukken. Hopen dat het morgen beter gaat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Race is 6 uur ja maar het begin wordt er niet makkelijker op.. ga je risico nemen en meteen inhalen, of ga je een half uur lang vast zitten achter langzamere auto's? Beide zijn niet echt ideaal en als het verkeerd gaat gooi je je race meteen weg (ook als je 30 s achterstand oploopt in de eerste stint ofzo).

Zal vast goed komen, maar baal er van dat ik tijdens de practice vlak voor de qualy zo veel sneller was, die tijd was 3 plekken hoger geweest dan nu..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:05
P2, wat een race.
Dadelijk Frank in de stream denk ik?

Kon alleen niet in een ritme komen, met een Corvette die constant in mijn buurt problemen veroorzaakte.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Q voor mij in de NES was een ramp. Gewoonweg 1s boven mijn optimal met een 2:07.1, dus een 2:06.4 moest zeker mogelijk geweest zijn. P8 is eigenlijk niet goed genoeg en we gaan veel werk hebben morgen.

Zoals Nick zegt is het dan een evenwicht zoeken tussen snel gaan door proberen voorbij te steken en voorzichtig zijn omdat je toch moet finishen. Gelukkig moet ik die keuze niet maken.

Onze GT1 is ook totaal niet op snelheid terwijl de P recht in het midden staat van de grid.

Tot morgen!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De kwalificatie ging voor Racing Lions wel goed. Joep was bij ons de snelste coureur. P7 was wel het maximale. Het veld zit zo dicht bij elkaar. Als je 0.2 seconde sneller rijdt, sta je 2 of 3 plekken hoger.

Vandaag wordt het overleven en uit de problemen blijven.

Oh ja, voor ik het vergeet...

Afbeeldingslocatie: https://copy.com/BuWqGXFypL9GIJfs

:D

Nu maar hopen op iets van wolken. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 15-11-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Waarom staat het eerste 1,5 uur van de GES race niet op Youtube :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FabiandJ schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:32:
Waarom staat het eerste 1,5 uur van de GES race niet op Youtube :(
Hugo (Racespot) zijn verbinding viel weg en ik denk dat daardoor dat deel van de broadcast weg is.... Ik zal het aan hem vragen.
De replay van de hele race staat overigens al op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:35:
[...]

Hugo (Racespot) zijn verbinding viel weg en ik denk dat daardoor dat deel van de broadcast weg is.... Ik zal het aan hem vragen.
Balen, wou net als Fabian (Denk ik) zeker het eerste uur nog even via Racespot bekijken. :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Deze week weer geprobeerd wat te oefenen op deze track, vind dit nog steeds de meest irritante baan die neo heeft. Gelukkig hebben we Paul nog die in ieder geval de auto op p4 heeft gezet.

Vandaag nog maar eens wat foto's maken van me pedalen en kijken of Fanatec iets weet om me pedalen
wat beter te krijgen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:49:
Deze week weer geprobeerd wat te oefenen op deze track, vind dit nog steeds de meest irritante baan die neo heeft. Gelukkig hebben we Paul nog die in ieder geval de auto op p4 heeft gezet.

Vandaag nog maar eens wat foto's maken van me pedalen en kijken of Fanatec iets weet om me pedalen
wat beter te krijgen.
Wat is er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:35:
[...]

De replay heb ik gelukkig zelf ook, maar wilde graag weten hoe het op Racespot werd uitgezonden voor het voor mij tofste stuk van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FabiandJ schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:11:
[...]

De replay heb ik gelukkig zelf ook, maar wilde graag weten hoe het op Racespot werd uitgezonden voor het voor mij tofste stuk van de race.
Ow dat stuk ging voornamelijk over 'opportunism' en 'daring' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JoepW schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:19:
[...]

Ow dat stuk ging voornamelijk over 'opportunism' en 'daring' ;)
Op welk tijdstip begint dat stuk als ik het vragen mag?

En uiteraard NAB racing en Racing Lions van harte met de uitslag.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij missen we zo ongeveer het eerste uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric

Nou toch nog even een verslag van mijn kant onze beleving. (denk ook names Frank/Arno)

Na lang oefenen bleek Frank (1.5s) sneller dan mij, dus we hadden besloten Frank het maximale aantal rondes te laten doen. (62 Laps)
Samen met NAB en Core konden we vrij snel een gat slaan naar achteren, waar het erg close bleef met veel close racing (en contacts, Frank zag de CleanX al dalen in punten met 11 inc's in zijn 2 stints)
Door de problemen die al aangegeven waren tussen Core en NAB, hadden wij P2 in de schoot geworpen gekregen en wilde uiteraard wel P1. (maar niet ten koste van alles)

Bij de start van mijn stint zat ik op ongeveer 5-10s van NAB en kwam redelijk in een ritme, dus begon wat vertrouwen te krijgen.
Door een Corvette die beetje slordig/onhandig begon met inhalen besloot ik ruimte te houden, gezien we enkel P2 konden afstaan door een crash/schade.
Dit bleek ook nodig en heb deze Corvette een rondje of 10 in mijn buurt gehad (denk ik, zo voelde het teminste) en was erg afgeleid omdat ik niet wou crashen met/door deze Corvette.

Zoals hierboven te zien was dit ook bijna gebeurd, doordat ik teveel op de RUF focuste en verwachte dat de Corvette na de bocht zou spinnen.
Met al het geluk van de wereld kon ik eromheen sturen, mede doordat ik evengoed niet in paniek raakte. (maar je zag de RUF in mijn rug, ik kon het anders oplossen maar het ging allemaal snel :o )

Daarna ben ik verder gegaan door op uitrijden te rijden en het gat voor bleef redelijk constant (in de rondjes zonder verkeer) en achter was ook nog 45s ofsow.
Door goed rijden van Frank hebben we P2 binnengesleept en staan we er ook redelijk voor in het kampioenschap verwacht ik. (CleanX staan we geen eerste meer denk ik, ondanks dat ik maar 4 inc's reed)

Hopelijk kunnen we dit doorzetten naar Watkins Glenn en de rondes daarna, voorlopig hebben wij de goden nog mens ons zo lijkt het. _/-\o_

Frank/Arno (en Niel voor de skin en dit geweldige team *O* d:)b ) allereerst bedankt en daarna nog de Organisatie en de Broadcast natuurlijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.simracingforho...5/11/ges-3-hours-at-cota/

Voor het hele verslag. Was even wennen om in een snellere klasse te rijden met de bijbehorende patiently aggressive rijstijl. Je kan toch minder invloed uitoefenen op safe en snelle passes dan wanneer je in de langzamere klasse rijdt.

Uiteindelijk tevreden met het resultaat. Als we beiden net iets minder fouten hadden gemaakt hadden we de race kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Nette resultaten voor alle teams! Bijna NES tijd, ben benieuwd wat het weer doet...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
met de GES en NES is er dan iemand van het team die de spotter is of wordt gewoon de iracing spotter gebruikt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gebruiken altijd iracing spotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
ap0stah schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:21:
met de GES en NES is er dan iemand van het team die de spotter is of wordt gewoon de iracing spotter gebruikt?
Bij ons is het meestal een beetje beide, als de RUF in beeld komt geef je soms even een clear als je er volledig langs bent. (zodat je weer naar de lijn kan gaan)

Maar voornamelijk IRacing spotter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik persoonlijk vind het fijn als mijn teammaten zeggen wat er achter me zit van de snellere klasses. Aangezien de Ford GT dit jaar de langzaamste klasse is in de NES wordt je continu ingehaald door HPD's en GT1 auto's. Ik vind het handig om te weten wie (je hebt er nogal wat prutsers en agressievelingen bij zitten nl.) en wat eraan komt. Hierdoor kan ik beter "controleren" waar iemand mij inhaalt zodat ik zelf zo min mogelijk tijd verlies, en evt. rechtstreekse tegenstanders een hak kan zetten.
Verder dingen als aangeven wanneer een pitwindow opent, of er voor je een ongeluk gebeurt en waar diegene staat op de weg, langzame auto's op de weg, aftellen naar de pitstop, fuel en strategie berekeningen, op de hoogte houden van wie waar rijdt, of je op iemand inloopt of juist verliest, enz. Bij ons wordt er over het algemeen vrij veel gecommuniceerd, en als ik aan het rijden ben vind ik het meestal wel prettig. Mocht ik even rust willen vraag ik wel of ze me even in het car-channel in TS zetten, maar meestal zitten we allemaal (met z'n 3-en of 4-en) in hetzelfde kanaal.

Daarnaast staat bij mij de iRacing spotter wel gewoon aan (tenzij iemand klikt op "SPOTTING" he Dirk :P ).

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik had net een race, waar voor mij iemand crashte en een kapotte auto had. Toen wilde ik hem inhalen, bij het aanremmen van een bocht, maar hij behield zijn race lijn. Ik botste er op, omdat hij veel langzamer ging. Is dat een protestable offense?

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 15-11-2015 14:01 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

aicaramba schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:58:
Ik had net een race, waar voor mij iemand crashte en een kapotte auto had. Toen wilde ik hem inhalen, bij het aanremmen van een boch, maar hij behield zijn race lijn. Ik botste er op, omdat hij veel langzamer ging. Is dat een protestable offense?
Net was je toch heel erg ervan overtuigd dat het mijn schuld was. Maar nu moet je het hier navragen? ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Wes46 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:01:
[...]

Net was je toch heel erg ervan overtuigd dat het mijn schuld was. Maar nu moet je het hier navragen? ;)
Tja, het was ook niet erg netjes om met een kapotte auto veel snellere auto's te blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Grrrr. Wou de race van 13:45 mee pakken omdat het vanmiddag/vanavond andere dingen kijken is.

Spin ik uitkomen T1 eerste ronde heeeeel langzaam de muur in. 2de week achter elkaar dat ik een race niet uitrij :(

Aan iedereen van de GES :) Nette resultaten :)F :)B

Ga ik nu chagerijnig boodschappen doen -O- Die IMSA race komt morgen wel ... als ik zin heb :(

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

aicaramba schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:03:
[...]

Tja, het was ook niet erg netjes om met een kapotte auto veel snellere auto's te blocken.
Mijn auto was nagenoeg onbestuurbaar. Er was nog 1 ronde te gaan. Ik moest alle zeilen bij zetten om de auto op de baan te houden. Dat jij met normale racesnelheid de bocht in gaat en daarbij dus verwacht dat ik aan de kanten ga is jouw fout. Je zag dat ik een kapotte auto had en toch benader je de situatie alsof er niemand voor je reed. Gevalletje racecraft. En zoals je zelf al zei je had me toch wel ingehaald dus waarom niet even wachten totdat je er veilig langs bent?

Trouwens, je reactie in iRacing deed vermoeden dat je een 15 jarige was. Volgens je profiel hier ben je die leeftijd allang gepasseerd. Gedraag je dan ook zo.

Mocht je nog wat kwijt willen aan mij dan is een PB beter dan dit topic. Vragen over die situatie kunnen hier natuurlijk wel.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Wes46 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:11:
[...]

Mijn auto was nagenoeg onbestuurbaar. Er was nog 1 ronde te gaan. Ik moest alle zeilen bij zetten om de auto op de baan te houden. Dat jij met normale racesnelheid de bocht in gaat en daarbij dus verwacht dat ik aan de kanten ga is jouw fout. Je zag dat ik een kapotte auto had en toch benader je de situatie alsof er niemand voor je reed. Gevalletje racecraft. En zoals je zelf al zei je had me toch wel ingehaald dus waarom niet even wachten totdat je er veilig langs bent?

Trouwens, je reactie in iRacing deed vermoeden dat je een 15 jarige was. Volgens je profiel hier ben je die leeftijd allang gepasseerd. Gedraag je dan ook zo.

Mocht je nog wat kwijt willen aan mij dan is een PB beter dan dit topic. Vragen over die situatie kunnen hier natuurlijk wel.
PB is niet nodig. Daar komen we toch niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2013/03/stephen-colbert-popcorn-gif.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Mogelijk kan één van beide een Reply maken en online/op youtube zetten, dan kunnen we kijken hoe het ontstaan is en hoe je dat eventueel kan oplossen de volgdende keer.
Met alleen tekst is het moeilijk in te beelden eigenlijk.

Vaak als ik schade heb probeer ik niet van last te zijn voor andere, maar sommige banen/bochten kan je gewoon niet zomaar van je lijn(en) af en moet de gene achterop een beetje anticiperen.

Zoals je in mijn video duidelijk kan zien kan je niet alles voorkomen/voorzien en moet je een beetje rekening met elkaar houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Zit nog steeds met dat asje wat heel erg ingesleten is en de deadzone die heel groot is.
maargoed ticket is aangemaakt bij fanatec en kijken hoe en wat :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Succes alle NES teams :)F :)B

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ithric schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:22:
Mogelijk kan één van beide een Reply maken en online/op youtube zetten, dan kunnen we kijken hoe het ontstaan is en hoe je dat eventueel kan oplossen de volgdende keer.
Met alleen tekst is het moeilijk in te beelden eigenlijk.

Vaak als ik schade heb probeer ik niet van last te zijn voor andere, maar sommige banen/bochten kan je gewoon niet zomaar van je lijn(en) af en moet de gene achterop een beetje anticiperen.

Zoals je in mijn video duidelijk kan zien kan je niet alles voorkomen/voorzien en moet je een beetje rekening met elkaar houden.
http://s000.tinyupload.com/?file_id=08647260242442699201
Ik reed zelf wat hard op hem in, omdat ik de binnenbocht wilde pakken zonder dat hij al te veel moest uitwijken voor mij. Maar hij gaf helemaal geen ruimte. Vanuit mij gezien misschien slechte inschatting of te risicovol. omdat ik niet zeker wist of ik ruimte zou krijgen. Vanuit hem gezien niet netjes om geen ruimte te geven.

Overigens de race erna gewonnen, dus dat was wel prettig.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 15-11-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Heel korte race voor ons. Roope zag de KRT Ford voor hem wat wijd gaan, dus wou hem aan de binnenkant steken. Daar kwam net de Odox HPD aanrazen, Roope reageerde naar rechts, waar de KRT Ford dus reed en had zwaar contact op zijn rechtervoorwiel. Race over voor ons omdat de auto totaal niet naar rechts stuurt. Gelukkig kan de KRT Ford wel verder.

Dan toch geen gelukscircuit, dat CotA.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:26:
[...]

Ik reed zelf wat hard op hem in, omdat ik de binnenbocht wilde pakken zonder dat hij al te veel moest uitwijken voor mij. Maar hij gaf helemaal geen ruimte. Vanuit mij gezien misschien slechte inschatting of te risicovol. omdat ik niet zeker wist of ik ruimte zou krijgen. Vanuit hem gezien niet netjes om geen ruimte te geven.

Wat is dat tiny-upload helemaal K.... Download duurt al 10 minuten en dat voor een file van iets meer dan 2 mb!
EDIT: Ik geef het op. Bij 500 k stopt de boel....
ThiJor schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:22:
Heel korte race voor ons. Roope zag de KRT Ford voor hem wat wijd gaan, dus wou hem aan de binnenkant steken. Daar kwam net de Odox HPD aanrazen, Roope reageerde naar rechts, waar de KRT Ford dus reed en had zwaar contact op zijn rechtervoorwiel. Race over voor ons omdat de auto totaal niet naar rechts stuurt. Gelukkig kan de KRT Ford wel verder.

Dan toch geen gelukscircuit, dat CotA.
Oei, jammer...

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 15-11-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 15 november 2015 @ 12:31:
Volgens mij missen we zo ongeveer het eerste uur...
Het eerste 1.5 uur mist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:33:
[...]

Wat is dat tiny-upload helemaal K.... Download duurt al 10 minuten en dat voor een file van iets meer dan 2 mb!
EDIT: Ik geef het op. Bij 500 k stopt de boel....
Wel? Bij mij was hij in 4 sec. klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
aicaramba schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:26:
[...]

Als je auto zo beschadigd is moet je naar de pits gaan. Hij wil wel de ruimte geven alleen zijn auto is zo krom dat hij bij het aanremmen de auto verliest. Als je buiten om was gegaan denk ik dat het goed gegaan was, op het rechte stuk zie je al dat zijn auto de neiging heeft om naar rechts te gaan. Van beide kanten een slechte keuze denk ik.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

PatrickPost1972 schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:06:
[...]

Als je auto zo beschadigd is moet je naar de pits gaan. Hij wil wel de ruimte geven alleen zijn auto is zo krom dat hij bij het aanremmen de auto verliest. Als je buiten om was gegaan denk ik dat het goed gegaan was, op het rechte stuk zie je al dat zijn auto de neiging heeft om naar rechts te gaan. Van beide kanten een slechte keuze denk ik.
Het was nog 1 ronde. Dan ga ik niet een tow naar de pits nemen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Wes46 schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:03:
[...]

Het was nog 1 ronde. Dan ga ik niet een tow naar de pits nemen.
Ahhhh daar had ik niet goed naar gekeken welke ronde het was.

[ Voor 13% gewijzigd door PatrickPost1972 op 15-11-2015 21:06 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dan nog... als was het nog 1/2 ronde....
Wes had desnoods door het gras moeten rijden, maar niet op de baan. Je mag met een beschadigde auto niet anderen in gevaar brengen.
Pepijn had een wat vreemd rijdende auto ziende van het gas af moeten gaan. Je moet altijd anticiperen op dergelijke situaties door (hoe aantrekkelijk ook) niet er gebruik van te maken bij onzekerheid
Kortom: Beide schuld en dus een race incident.
Mooie resultaten voor GoT in de NES!
De HPD 6de en de FGT 4de!
Top heren!

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 15-11-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:03:

Mooie resultaten voor GoT in de NES!
De HPD 6de en de FGT 4de!
Top heren!
Ik hehb de stream even zitten kijken. Er werd steeds de top 6 van elke klasse weergegeven. Hoeveel teams doen er eigenlijk mee per klasse?

Ik ben met de skip barber begonnen met oefenen voor mount panorama. Wat een lastige baan is dat, zeg.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 15-11-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op zondag 15 november 2015 @ 23:15:
[...]

Ik hehb de stream even zitten kijken. Er werd steeds de top 6 van elke klasse weergegeven. Hoeveel teams doen er eigenlijk mee per klasse?
P: 16
GT1: 15
GT2: 11

:)

Met Racing Lions zijn we 5e geworden. Arno, Joep, Frank en Michel bedankt! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 15-11-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Proficiat was spannend top gereden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:02
}:| COTA was een behoorlijke deceptie vandaag.
We hadden al niet een heel uitgebreide voorbereiding, maar in Q viel me het gat naar de top nog alles mee met zo'n 3 tiende erachter.

Friction wachtte behoorlijk lang met het starten waardoor we als een groot blok richting T1 gingen.
Omdat iedereen al naar binnen dook ging ik maar buitenom, maar bij het uitkomen zat Team 7A links van me wat ik eerst niet doorhad. Toen ik hem zag liet ik hem nog wel genoeg ruimte, maar de auto bewoog toch wat richting mij toe en netcode deed de rest waarmee ik dus een lag contact opliep wat het bodywork op ons linker achterwiel wat beschadigde.

De top snelheid was nog wel ok, maar ik kon ineens de top 3 totaal niet meer volgen.
Aan het begin van de warmup deed ik nog simpel een 53.2 maar in de eerste paar ronden zonder traffic kon ik niet eens meer de 53 in komen :X
Nou waren er nog wel een paar kleine aanpassingen aan de setup gedaan, maar het lijkt me vrij onwaarschijlijk dat die de auto bijna een seconde trager hebben gemaakt.

Al met al was de hele race dus vrij saai, de top 3 bij houden ging niet en iedereen achter ons was ook een stuk langzamer dus veel meer dan 4 stints hotlappen zat er voor mij ook niet in helaas.
Hopelijk komen we weer wat beter voor de dag over een maand op Watkins Glen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ook mijn verslag nog even van de GES race op COTA.

Helaas net niet de pole kunnen pakken ondanks ik meerdere keren onder mijn tijd zat maar kleine foutjes aan het einde van de ronde maakte, P2 was dus onze startpositie.

Bij de start niet goed kunnen zien wanneer P1 op het gas ging, hierdoor was ik te laat en kon Frank van Racing Lions mij voorbij. Vervolgens druk gezet op Frank, maar die maakte geen foutje heel af en toe zag ik het kontje van de BMW kwispelen maar het was niet genoeg. In turn 1 remde ik mogelijk iets te laat waardoor Frank en ik in aanraking kwamen, maar zonder gevolgen. Uiteindelijk kwamen de Corvettes eraan, in turn 1 zat een Corvette aan de binnenkant bij Frank en niet kon insturen hier maakte ik mooi gebruik van en kon ik op opschuiven naar P2. Vervolgens Maik onder druk gezet, op een bepaald moment deed ik een Maxje bij de hairpin namelijk naar Maik toe remmen en onder het remmen de auto naast die van Maik zetten (Maleisië/China). Helaas maakte ik een schakelfoutje waardoor ik niet snel genoeg de bocht en kwam en Maik mij weer voorbij kwam. Op dat moment zocht ik weer de binnenkant van Maik op maar remde uiteindelijk achter Maik aan voor de volgende bocht. Maik verremde zich en schoot van de baan waardoor ik binnendoor kwam. Maik kwam weer terug de baan op maar met teveel wielspin en verloor zijn auto en knalde tegen mijn auto aan. Wij hadden weinig schade en vanaf dit moment het gat naar Frank vergroot om zo Martijn in een top situatie de auto te geven voor de laatste stint die de auto top naar de finish heeft gebracht op P1.

Alles bij elkaar een top race en achteraf snap ik de commotie echt niet van vooral de teamgenoot Claudiu van Maik. Hun raakten van de baan en raakte de controle kwijt over de auto, als je van de baan komt moet je ervoor zorgen dat je weer veilig de baan op komt wat hun dus niet gedaan hebben. Ik race om te winnen en niet om in een optocht achter iemand anders aan te rijden, Maik heeft simpelweg een fout gemaakt die door de druk die ik op hem zette maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Nette resultaten mannen, blijft leuk om te lezen ook al doe ik dit seizoen zelf niet mee :) (misschien juist wel daarom)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
De GES race was vooral in het begin mooi om te volgen met dat gevecht in GT3. Spijtig dat het na de eerste pitstop eigenlijk al gedaan was. Mooi resultaat van SRFH, NAB en Racing Lions.

Ook in de NES mooi gereden door beide GoT teams en Racing Lions. Ik heb die race minder gevolgd door de ontgoocheling nadat we vroeg uit de race zijn gevallen. Toen ik de resultaten zag, plaatste ik wel onmiddellijk vraagtekens bij de off tracks van verschillende auto's. Ben benieuwd hoe dat gaat gaan voor Spa, bij het uitkomen van Stavelot en Blanchimont.

[ Voor 3% gewijzigd door ThiJor op 16-11-2015 08:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tja die inc's totaal ni naar gekeken maar ook niet gedaan om seller te zijn.

bv na de esses helemaal rechts rijden om HPD's door te laten ook hairpin voor backstraight wijd gaan.

we hadden opmerking tijdens de race gedaan over auto die voor ons zat die veel inc's nam op plaatsen die volgens ons wel tijdswinst gaf. maar kregen van racecontrol te horen dat er niets mee gedaan werd ("wat terecht kan zijn", gaan me er niet over uitspreken) maar sindsdien reden we ook gewoon rond zonder er op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Zullen we de volgende keer maar een 24 inc limiet instellen?

Bij de gevallen die we hebben nagekeken, konden we geen duidelijke tijdwinst constateren. Auto 72 hebben we daarna ook een lange tijd gevolgd en ook daar hebben we niets kunnen vinden.

Maar als iemand een goede EN accurate (en het liefst automatische) oplossing heeft voor banen als COTA en Spa, dan hoor ik dat graag.

[ Voor 92% gewijzigd door Niellie41 op 16-11-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal iRacing nog eens benaderen ivm mijn idee over gestaffelde straffen ivm inc's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 wielen op 't grijze is wat we geprobeerd hebben te hanteren ipv de soms vreemde incs. Dat levert regelmatig op plekken een inc op, maar is wel duidelijk controleerbaar en geeft geen tijdwinst.

Verder heb ik niet moeilijk gedaan om een inc te rijden als daarmee de situatie voor mij en de ander veiliger werd in verkeer. Heeft me uiteindelijk wel een admin regulated slowdown opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Inc limiet is natuurlijk niet de oplossing en ik weet dat hier en daar een inc pakken geen probleem mag zijn. In de regulations staat ook duidelijk dat 2 wielen binnen de witte lijnen houden de norm is.

Wat ik dan weer wel gezien heb zijn auto's die bijvoorbeeld bij het uitkomen van T9 een HPD langs zich krijgen en in plaats van dan even van het gas te gaan voor T10, gewoon op het gas blijven en T10 buiten de rode zone nemen. Dus niet op de groene astroturf of de rode zone, maar op het stuk asfalt daarbuiten. Daar win je wel degelijk tijd mee, het is aangehaald geweest door mijn teammaat en het is afgehandeld met een nfa. Andersom, had een HPD die buitenlijn genomen, dan vermoed ik dat die wel gestraft zou worden, of toch minstens een waarschuwing zou hebben gekregen.

Bovendien geeft het mijn inziens een dubbel signaal om dan toch de MSF award toe te kennen op het aantal behaalde inc's.

Voor alle duidelijkheid, eigenlijk hadden wij in die race niets meer te zoeken omdat onze auto al 4u geparkeerd stond. Op het einde van de race hebben we gewoon terug ingelogd om de gevechten te kunnen zien en om ons wat te amuseren. Het viel ons toen op dat niet alle auto's met dezelfde middelen aan het strijden waren. Als dat door RC dan niet gestraft wordt, hebben we daar natuurlijk niets meer aan toe te voegen. We (Roope en ik in dit geval) hadden daar alleen wat vragen bij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hadden we wat strenger moeten wat betreft track limits? Waarschijnlijk wel, maar wat nog belangrijker is: consequent zijn. We kunnen het niet maken om in het begin van de race een NFA te geven (72) en later, voor precies dezelfde situatie (94), ineens wel een straf geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabelg
Joris,

daar ga ik dus niet mee akkoord

"Wat ik dan weer wel gezien heb zijn auto's die bijvoorbeeld bij het uitkomen van T9 een HPD langs zich krijgen en in plaats van dan even van het gas te gaan voor T10"

dikwijls een hpd gehad die daar ook vrij veel naar buiten pushed dan kies ik liever wide te gaan dan spinnen op curb. heb liever de dingen zelf in de hand !!!

zie je in echt racen ook ....

@niel AMEN consequent is wat hier issue is tot iracing dit voor jullie oplost.

[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 16-11-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Niel, de 72 hebben we niet gezien omdat we toen al uit de server waren. Als de beslissing is genomen om consequent te zijn, heb ik daar alle begrip voor.

Wim, als dat het probleem was, moeten er meer vragen gesteld worden over het gedrag van de HPD's. Het kan niet dat een tragere klasse buiten de lijnen moet gaan rijden omdat een snellere klasse per se door moet. Andersom ook niet trouwens. Eigenlijk was dat ook deels de oorzaak van onze crash, een HPD die veel te laat zijn neus laat zien waardoor Roope panikeerde en de verkeerde beslissing nam. Zeker niet de schuld van de HPD omdat hij wel degelijk inhield en ruimte liet, maar in de spiegels ziet het er dikwijls anders uit.

Ik ga het erbij laten. Ik hoop dat ik op niemand zijn tenen ben gaan staan met dit aan te halen. Het was gewoon een eerlijke vraag, waar wij ook uit zullen leren trouwens ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:13:
Hadden we wat strenger moeten wat betreft track limits?
Nee, dat heet een wedstrijd doodfluiten. Mijn mening ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:48:
[...]

Nee, dat heet een wedstrijd doodfluiten. Mijn mening ten minste.
Eens.

Het valt me ook op dat het meestal de top teams zijn die "zeuren" dat andere teams veel incs hadden. Het is ook best logisch dat juist die teams weinig incs halen, ze zijn gewoon beter en consistenter dan de rest dus het is voor hun makkelijker om binnen de lijnen te blijven.

Het lijkt me sterk dat mensen met opzet buiten de lijnen gaan om tijd te winnen. Natuurlijk win je netto wel tijd door niet te liften of je lijn aan te passen bij elk foutje. Als je elke keer lift verlies je tijd, terwijl veel teams vast denken "shit, foutje, nou ja pak die offtrack dan maar". Dus ik snap het argument wel, ook al gaan 99% van de incs per ongeluk, je "wint" er wel tijd mee.

Maar als je constant bezig bent met niet buiten de lijnen rijden dan hou je geen racen meer over.

Wij hadden ook best veel incs (100 totaal) maar het grootste deel was bij inhalen van verkeer. Vooral in de scherpe hairpins (insturen vanaf de binnenlijn, dan haal je de bocht gewoon niet) of in de laatste sector (in de 5-dubbele apex bocht buitenom inhalen) ga ik liever iets te wijd met een incje. In de hairpin kan ik wel veel meer liften om niet offtrack te gaan maar dan krijg ik de andere auto achterop omdat ik gewoon niet snel genoeg weg kom. In de laatste sector buitenom kan ik hem wel krap houden maar dan moet ik maar hopen dat de ander dat ook doet. Vaak genoeg gezien dat de auto aan de binnenkant ook wijd gaat en dat er contact was geweest als ik niet wat marge had genomen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
ThiJor schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:43:
Wim, als dat het probleem was, moeten er meer vragen gesteld worden over het gedrag van de HPD's. Het kan niet dat een tragere klasse buiten de lijnen moet gaan rijden omdat een snellere klasse per se door moet. Andersom ook niet trouwens. Eigenlijk was dat ook deels de oorzaak van onze crash, een HPD die veel te laat zijn neus laat zien waardoor Roope panikeerde en de verkeerde beslissing nam. Zeker niet de schuld van de HPD omdat hij wel degelijk inhield en ruimte liet, maar in de spiegels ziet het er dikwijls anders uit.
Dit viel mij in iedergeval wel op NES t.o.v. GES, dat het inhalen er anders aan toe ging. (Kantekening is dat ik GES vanuit BMW (middelste klasse) en Ford (laagste klasse) heb gezien)

GES ging alles wat meer gecontroleerd (ook te zien aan de protests denk ik?) en werd er met meer respect (Beide kanten) inhalen goed afgerond. (noem het maar even zo)

Ik zag een aantal keer een duidelijke divebomb en dan moest de langzamere het maar oplossen bij de NES. (GES veel minder)

Natuurlijk is het snelheids verschil anders, maar ook de mentaliteit denk ik.

Van beide races wel genoten om erbij betrokken te zijn geweest, de team Spirit bij Racing Lions is echt omhoog gegaan bij de GES/NES vind ik. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Onze race is al met al best goed verlopen. We mochten van P8 starten, maar doordat Vortex vanuit de pit moest starten hadden we al direct een plekje gewonnen.

Nick begon de race, de start ging al niet helemaal soepel doordat het leek of er gestart werd en toen opeens weer geremd. Ging gelukkig voor ons goed. In T1 kon Nick gelijk een plekje pakken en reden we op P6. De rest van de stint heeft Nick lekker in de draft van P5 gereden en de druk op hun hoog gehouden.

2e stint ook door Nick gedaan. Nog steeds in de buurt van P5 er zat nu een paar seconde tussen vanwege pech met verkeer. Vrij snel liepen we toch opeens hard in op hun en het bleek dat zij schade hadden opgelopen. Zo schoven wij dus door naar P5. Tegen het einde van de stint was het gat naar onze achterligger opgelopen naar zo'n 15 seconde. Helaas spinde een GT2 bij het uitkomen van T15 vlak voor onze neus en Nick kon niet meer ontwijken, hierdoor waren we onze neus kwijt en zijn we direct de pits in gegaan voor een nieuwe. 15 seconde repairs en gelijk weer een volle tank en nieuwe banden genomen. Wel iets te vroeg de pits in dus en het zou spannend gaan worden of we het ging halen met brandstof.

3e stint nam ik het stuur over, gelukkig reed de auto nog prima en kon ik vrij snel in mijn ritme komen. Helaas maakte ik nog wel een foutje in T12 en spinde, doordat we nog teveel aan het discussiëren waren over brandstof en ik niet goed genoeg aan het focussen was op rijden. Daarna in het incar channel gegaan zodat de andere zich daar druk over konden maken en ik mezelf met rijden kon bezig houden. De rest van de stint ging goed, tegen het einde van mijn stint zag ik een gele vlag en zag ik in de verte rook. Doordat ik daar naar zat te kijken miste ik mijn bocht compleet en reed ik vol over zo'n gele piramide heen. Heel dom natuurlijk, hierdoor verloor ik wat snelheid op het rechte stuk. Paar ronde later de pits in en 7 seconde repair door mijn fout. Het gat naar onze achterliggers was inmiddels 30 seconde nu.

4e stint nam Bob het stuur over. Bob had iets meer moeite met het verkeer en hierdoor waren zijn ronde tijden net wat lager. Voor de rest heel netjes gereden, maar 1 klein foutje bij de laatste bocht, gelukkig kon hij hem uit de muur houden. Hierdoor werd het gat naar onze achterliggers wel steeds kleiner en Vortex die dus vanuit de pits waren gestart liepen ook hard in. Uiteindelijk op het einde van Bob zijn stint 2 plekken verloren hierdoor.

5e stint heb ik weer gereden. We reden nu dus op P7 en ik kwam 3,6 seconde achter P6 weer de baan op. Was een leuke stint om te rijden, steeds liep ik langzaam op hem in, maar dan had ik weer pech met verkeer en verloor ik weer een paar plekken. Op het eind ging het steeds beter en als er geen verkeer was kon een halve seconde per ronde op hem inlopen. Uiteindelijk met 1,2 seconde achterstand weer de pits in gegaan.

Laatste stint heeft Nick gereden. Hij kwam dus vlak achter P6 weer de baan op, maar het was al snel duidelijk dat Nick gewoon sneller was. Helaas had diegene wel een slechte verbinding waardoor hij vrij veel aan het blinken was. Uiteindelijk maakte hij een fout in de laatste bocht door een divebomb bij een GT1 te doen, hierdoor remde hij te laat en spinde. Nick kon er gelukkig net langs en hierdoor was P6 voor ons. De rest van de stint heeft Nick rustig uitgereden omdat er niks meer te winnen was voor ons. De Vortex auto was duidelijk sneller dan ons.

Al met al had ik het prima naar mijn zin op Cota en toen ik de baan eenmaal doorhad ging het super. Zelfs nog de snelste tijd gereden binnen ons team, dus helemaal tevreden!

Jammer Joris dat jullie pech hadden, volgende keer beter!

De rest van teams netjes gedaan ook!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThiJor schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:43:
Ik ga het erbij laten. Ik hoop dat ik op niemand zijn tenen ben gaan staan met dit aan te halen. Het was gewoon een eerlijke vraag, waar wij ook uit zullen leren trouwens ;)
mijn tenen staan er in ieder geval nog aan :), en eerlijk gezegd ik begrijp je punt wel en ik hoop dat jullie die zaken wel blijven melden, het word zeker geappricieerd als RC dat mensen ook actief mee willen kijken aangnezien wij meestal maar met max 3 mensen tegelijk in RC zitten. Over de beslissingen ga ik nu niet uitwijden, die zijn gisteren genomen op basis van wat wij gezien hebben ... maar ik ga zeker een aantal zaken mee pakken in de debriefing van de race, ook wij kunnen er wat van bijleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Linc schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:26:
Uiteindelijk maakte hij een fout in de laatste bocht door een divebomb bij een Ford GT1 te doen, hierdoor remde hij te laat en spinde. Nick kon er gelukkig net langs en hierdoor was P6 voor ons. De rest van de stint heeft Nick rustig uitgereden omdat er niks meer te winnen was voor ons. De Vortex auto was duidelijk sneller dan ons.
Leuk verhaal om te lezen, volgens mij waren wij (Racing Lions) hier de Ford GT waar het over ging.
Ik kan me de situatie in iedergeval nog herinneren (dus het was of RL of GOT) en moest toen over de uitloop strook uitwijken.

Best lompe aktie was dat, veel te veel snelheid meegenomen door die bocht en een lekere divebomb. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verslag van de NES race van de #99 GoT team 2 Ford GT:

Quali:
Op zaterdag hadden we een goeie qualificatie sessie. Nadat de eerste run mislukte maar snel de pits ingegaan voor verse banden. De 2e run iets minder risico genomen, en een goeie banker neergezet die op dat moment goed was voor P5. Toen was de druk er wel vanaf, en kon ik er vol voor gaan. Na nog eens een setje vers rubber gehaald te hebben lukte het om nog eens 0.1s van m'n tijd af te rijden, wat resulteerde in een P4 op de grid.

Race:
Ik had begrepen dat de start pas na de startlijn (en dus niet de tijdlijn aan het begin van de start straight) zou zijn, alleen gingen ze in de FGT's dus al op de tijdlijn op het gas. Gelukkig zat ik wel klaar, en reageerde ik snel genoeg waardoor we geen plekje verloren.
Ik maakte in het begin net teveel foutjes om Michel de Jonge van Madcape bij te blijven, en zo liep de top 3 langzaam maar zeker bij ons vandaan. Achter ons begon Asbury langzaam aan te dringen, en nadat ik rond lap 10-15 een fout maakte, konden ze er makkelijk voorbij. De rest van de stint toch weer in m'n ritme kunnen komen, en zo ging ik na 27 rondes de pits in. Pitstop ging perfect, en zo kwam ik voor Asbury weer de pits uit. Helaas was dat niet van lange duur, want wederom konden ze profiteren van een foutje van mij, en werden we weer terug verwezen naar p5. Tegen het einde van de stint ging eerst Asbury de pits in (volgens mij voor een penalty), en vlak daarna viel ook MadCape ineens weg, en het bleek dat ze gecrasht waren. Jammer voor hun, maar goed voor ons. Zo lagen we ineens op P3. We merkten wel dat we iets minder lang konden doorrijden dan we gehoopt hadden, en na exact 2 uur racen kwam ik de pits in om het stuur over te geven aan Dirk. Wat wel gelukt was was om de auto schade vrij te houden. Zeker met de vreemde moves die sommige HPD's en GT1's maakten was ik daar wel blij om. Wat ik wel jammer vond (en dat is hierboven ook al gezegd) was dat sommige auto's (MadCape en in mindere mate Asbury) verschrikkelijk veel offtracks pakten, terwijl ik op dat moment mijn best deed om iig binnen de lijnen te blijven. Na een protest laat in mijn 1e stint richting MadCape, en de NFA die erop volgde, besloten wij om het dan ook maar niet meer zou nauw met de tracklimits te nemen, met als gevolg dat de tijden omlaag gingen, en de inc-count flink omhoog. Ik snap dat het voor RC verschrikkelijk moeilijk is om dit te beoordelen, omdat ze heel moeilijk live kunnen zien wanneer iemand een offtrack pakt, en of ze er tijd mee winnen. Maargoed, we hopen dat dit ooit nog eens door iRacing opgelost kan worden.

Na mijn 2 stints stapte Dirk in de auto. Hij had eerst een aantal rondes nodig om comfortabel te worden, maar daarna ging het gas er stevig op. Helaas kon hij tegen het einde van z'n stint Kevin Siggy van Torrent niet voorblijven, maar dat was geen schande, die gast reed gewoon verschrikkelijk hard. Zo waren we weer terug op P4. Tijdens de pitstop van Dirk bleek dat Racing Lions wederom 1 ronde later kon stoppen, en toen zagen we de bui eigenlijk al een beetje hangen, we gingen het niet halen met nog maar 2 stops... Tijdens de 2e stint van Dirk zijn we flink aan het rekenen geslagen, en hebben we besloten om Wim ipv 2 lange stints (wat niet zou gaan lukken) 3 kortere stints te laten rijden. We kwamen uit op ong. 60-65L per stint, en zo de pitstop ingesteld op 65L. We hadden op dat moment een ga van ong. 35s. naar de Racing Lions achter ons, maar we wisten ook dat Joep Gelissen daar in zou stappen voor de laatste 2 stints, en dat hij ook behoorlijk rap zou zijn. Zo kwam Dirk in ronde 111 binnen na een geweldige 2e stint, waarbij hij op momenten de snelste FGT op de baan was.
Tijdens de pitstop waarbij Wim instapte bleek dat we ons een klein beetje vergist hadden. We hadden geen rekening gehouden met de driverswap tijd, en zo kwam het dat de crew al klaar was met tanken, maar we nog ong. 10s nodig hadden voor de driverswap... AARGGHHH stom stom stom... We hadden 80L moeten tanken, en de volgende stints moeten verdelen in 55 en 50 liter... tsja... leermomentje... Maar wel bijna een heel duur leermomentje.
RL kon 2 rondes langer doorrijden, maar nadat zij hun stop hadden gemaakt was het verschil opgelopen tot ong. 40s. Aangezien Wim met minder fuel reed hoopten we dat we daarop iets uit konden lopen. We hadden echter geen rekening gehouden met Joep... Wim had in zijn 1e stint verschrikkelijk veel last van verkeer en veel onderstuur, waardoor Joep met zijn volle tank fuel het gat gelijk kon houden. Na zijn 1e pitstop ging het ineens veel beter, en ging hij verschrikkelijk rappe tijden rijden. RL had ons tijdens onze pitstop weer ingehaald, en reden ong 10-12s voor ons. Tot een ronde of 6-7 in Wim z'n 2e stint waar hij eerst gedivebombed werd aan het einde van de backstraight door een GT1. Wim ging wijd, maar de GT1 kwam niet fatsoenlijk weg uit de hairpin, waardoor ze elkaar in de volgende bocht weer tegenkwamen. De GT1 probeerde nu buitenom te gaan, en Wim werd op een hele krappe binnenlijn gedwongen. Toen hij probeerde te accelereren ging het mis, en spinde hij. Er werden wat woorden gezegd dat ik hier niet zal herhalen, maar de strekking lijkt me duidelijk :P We verloren ong. 8s door de spin, en zo was het gat naar Joep ineens een sec. of 18-20... Dat zou krap gaan worden.... Toen werd het stil aan de kant van Wim, en Dirk en ik zagen wat er gebeurde. Wim ging los... De achterstand liep langzaam terug, en toen RL hun pitstop gemaakt hadden was het verschil weer zo'n 40s. Dat was niet genoeg om nog een pitstop te maken. We hadden berekend dat we ong. 42-45s nodig zouden hebben. Wim had nog 11 rondes tot aan z'n laatste pitstop, en hij reed in die rondes continu 2:06 of 2:07 laag. Toen hij uiteindelijk in ronde 152 de pits indook was het verschil zo'n 45s, dus we wisten dat het krap zou worden. Na wat meer rekenen kwamen we op 55L voor de laatste stop, waarbij we ong. 1.5 rondes marge zouden hebben op de finish. Die bleken we ook wel nodig te hebben. Na het tanken en nieuw rubber kon hij weer verder, en op het moment dat Wim van de pitlimiter af ging kwam Joep net over de timinglijn. In turn 1 was het verschil zo'n 4s. WOEHOE we hadden het gered. Nu moest Wim het alleen nog afmaken, en dat deed hij met verve. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat ik zelden zo zenuwachtig geweest ben als tijdens die laatste stint, maar het was nergens voor nodig. Wim reed nagenoeg foutloos. Een paar rondes voor het einde begon ineens de voorsprong naar RL hard op te lopen, en wij dachten dat ze fuel moesten saven. Het bleek echter dat Joep geraakt was door een andere auto. Op dat moment wisten we bijna zeker dat we P4 zouden halen. Toen Joep in de voorlaatste ronde (voor ons dan) nog werd ingehaald door de raceleider kon P4 ons niet meer ontgaan. De laatste ronde van Wim was dan ook voor mijn gevoel al bijna een victory lap :). Wat een race... We hadden uiteindelijk na 6 uur wel 153 incs, maar geen enkele keer contact gehad met een andere auto.

Bij deze wil ik Wim en Dirk bedanken voor een geweldige race, hun hulp bij het uitvogelen van een setup, wat zeker in de warmup naar de race nog best een uitdaging was, en de support tijdens de race. Thanks mannen !! Natuurlijk hoort Robbert er ook bij, die tijdens de race op TS nog morele steun gegeven heeft, aangezien hij helaas dit weekeinde niet kon racen door omstandigheden. Super dat je nog even online kwam!
Ook natuurlijk Niel en Egil voor een van de beste Endurance racing leagues, en Racing Lions voor een geweldige race.

GoT team 1 gefeliciteerd met jullie zwaarbevochten P6, jammer van de schade, anders had er willicht nog meer ingezeten. RL gefeliciteerd met P5, gelukkig zijn we jullie net voorgebleven :)
Zonde van Fenix, want ik denk dat jullie een flinke concurrent voor de topposities geweest waren.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

En ik dacht dat ik al een lang verhaal had geschreven :P. Leuk om te lezen hoor Marco!

En volgens mij was je die race met mij voor de BES op brans hatch op het eind ook best zenuwachtig of we P2 wel zouden houden :+
Ithric schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:02:
[...]

Leuk verhaal om te lezen, volgens mij waren wij (Racing Lions) hier de Ford GT waar het over ging.
Ik kan me de situatie in iedergeval nog herinneren (dus het was of RL of GOT) en moest toen over de uitloop strook uitwijken.

Best lompe aktie was dat, veel te veel snelheid meegenomen door die bocht en een lekere divebomb. :D
Oh zou best kunnen ja. Ik dacht dat het de Dart Frogs GT1 was, maar die reed vlak voor jullie dan geloof ik.

[ Voor 56% gewijzigd door Linc op 16-11-2015 12:55 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik zeg niks :P

Tsja, en kwa verslagen schrijven... ik ben eigenlijk altijd wel lang van stof, niet alleen bij raceverslagen :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Leuk om te lezen allemaal!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Een kort verslag van onze race (Racing Lions GT2).

Q: we hadden aan het begin van de week besloten dat ik de kwalificatie zou doen. Het eerste rondje was meteen een redelijk goede ronde, waardoor ik daarna iets meer risico kon nemen. Dat resulteerde nog in een tiende winst, maar het lukte jammer genoeg niet op een ‘perfecte’ ronde te benaderen. P7 was het resultaat.

R: Frank en Niel hebben de 1e t/m 4e stint gereden. Op het moment dat ik in de auto stapte, reden we een beetje in niemandsland. Er was zowel voor als echter ons een gat van 30-40 sec. Daarom besloot ik geen risico's te nemen, rustig op te bouwen en onder de limiet te gaan rijden. Gaande de stint zagen we dat Wim in de GOT GT2 eerder naar binnen ging dan wij hadden gepland, waardoor eigenlijk al snel duidelijk werd dat zij een extra stop zouden moeten maken. Vervolgens heb ik aan het einde van de 5e stint nog wat benarde momenten gehad met 2 HPD’s die voor mijn neus wegslipten/spinden, en ben ik daar – naar achteraf bleek – kostbare seconden kwijt geraakt.

In de 6e stint ben ik vervolgens het tempo gaan opvoeren. Toen Wim bij hun laatste stop de pits uitkwam kon ik hem en zien en wisten we dat het spannend ging worden. Het gat was op dat moment 4 sec. Vervolgens hebben we ronden lang snelle ronden gereden, maar bleef het gat in feite gelijk. Alleen door verkeer fluctueerde het gat een beetje. Wim had iets nieuwere banden, waardoor ik nauwelijks dichterbij kon komen. 3 ronden voor het einde was duidelijk dat een eigen fout van een van ons twee de beslissing zou brengen. 2 ronden voor het einde werd ik vervolgens in T15 geraakt door een HPD, waardoor de auto behoorlijk was beschadigd. Het stuur stond op dat moment scheef zodat ik alleen met rustig rijden de finish kon halen. P5 was daarmee een feit.

Al met al kunnen we als team tevreden zijn met het resultaat. @GOT GT2 bedankt voor het mooie gevecht. We kijken al uit naar Watkins Glen.

Over de ‘incs’ discussie.

Naar mijn mening kan hiernaar vanuit verschillende opzichten gekeken worden en zijn er hiervoor al veel nuttige dingen gezegd. Zeker in het GT2 veld zijn er best behoorlijk wat incs gemaakt. Vanuit sportief opzicht vind ik het een lastige keuze hoe daar mee om te gaan. Daarnaast heb ik met inhalers de nodige krappe momenten gehad en heb ik meerdere keren voor de veilige route gekozen (zonder tijd te winnen, maar wel schade te voorkomen). Als gezegd liep het 2 ronden voor het einde bijna verkeerd af terwijl ik zelf een normale lijn aan hield. De inhalende HPD had daar nooit mogen zitten/komen.

Verder is het ook lastig doordat er incs volgen, terwijl je met 2 banden binnen de witte lijnen zit. Wat er ook van zij, uiteindelijk blijft het wel belangrijk dat we allemaal met ‘the same game’ bezig zijn. Ik hoop dat dit in de toekomst softwarematig verbeterd wordt. De organisatie is daarvan immers afhankelijk en dan ben ik er nu – net als Niel – voor om consequent te zijn en ‘de wedstrijd niet dood te fluiten’.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Lange stukjes, maar leuk om te lezen :)

Weet nog niet of ik vanavond er bij ben. Wil denk ik wel een IMSA race nog meepakken om 19:45 (vers uit de auto stappend dan uit werk). En om dan om 20:55 in de L49 te stappen is denk ik geen goed idee :+

Wil toch wat doen aan de 0 punten deze week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond hebben we in ons Monday Tournament een moeilijke combi gepland om 'af te kicken' van alle Endurance races ;)
We zijn met de L49 te gast op Zandvoort en rijden 2 heats.
Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Joep Gelissen schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:17:
Verder is het ook lastig doordat er incs volgen, terwijl je met 2 banden binnen de witte lijnen zit. Wat er ook van zij, uiteindelijk blijft het wel belangrijk dat we allemaal met ‘the same game’ bezig zijn. Ik hoop dat dit in de toekomst softwarematig verbeterd wordt. De organisatie is daarvan immers afhankelijk en dan ben ik er nu – net als Niel – voor om consequent te zijn en ‘de wedstrijd niet dood te fluiten’.
Helemaal mee eens.
Het is op dit moment op RC eigenlijk niet te doen om een goed onderscheid te maken tussen:
- offtracks die je maakt omdat je net wel/niet buiten de racelijn komt (zeker op CotA), of doordat je een wijde lijn neemt om een incident te ontwijken/voorkomen, door een fout/onbalans/stuurcorrectie
- gewoon moedwillig offtack gaan om maar geen tijd te verliezen of om zelfs sneller te gaan

Het mooiste zou (in mijn optiek) dat iRacing een mogelijkheid bied in de hosted sessies om bij een x aantal offtracks/incs een pnealty te kunnen geven in de vorm van een drivethrough ofzo.
Maar voor RC realtime betrouwbare inc. info, en evt. de telemetrie van de auto's (dus stuur, throttle, brake inputs) zou helemaal geweldig zijn.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voorstel is verstuurd en antwoord is er ook al.
Als volgt te interpreteren:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/soon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
JEEEEJ! Black Friday deal is live, jaartje bijschrijven voor $49, zoals elk jaar.
Vraag is, hoeveel jaar ga ik bijkopen? Ben best wel lui, dus denk dat ik gelijk 2 of 3 jaar doe, hoef ik er weer een poosje niet over na te denken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
je was me net voor
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/black_friday_2015.png
gtrNL schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:35:
.....dus denk dat ik gelijk 2 of 3 jaar doe....
Idem

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 16-11-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik doe maar een jaartje denk ik :+ Mijn abbo gaat tot en met december 2016 dacht ik.

Nu nog wachten op de 75 idollar voor 50 dollar acties :+ Kunnen we goedkoop de GP Strecke aanschaffen (hele ring weet ik nog niet, ga die denk ik toch niet rijden). Le Mans komt hoop ik ook snel

Imola moeten ze ook mee opschieten

soon soon soon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Done: Account Expires On: 2018-05-12 :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 18:02
Even ter herinnering: Als je met je reeds aanwezige credits/dollars wilt betalen moet je bij My Account wel dit vinkje aan hebben staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pigF31J.png

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De volledige broadcast van de GES race is beschikbaar: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ook maar ff verlengd met 1 jaar:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1JO7BZNgSC9XvjtvGNha1jDc/full.jpg

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Hehe, kon het ook niet laten. Tot en met 2017 ben ik ook nog aan het iRacen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Douna
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 21:56
Kan het thumbnail shot niet anders Joep? O-)

iRacing Profiel | Simracing For Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Info over de auto's die binnekort komen:
We probably would have already released the new MX-5 but once the car was about 90% done in the real world they tried some different things on the racing version for last 10% so we have been stuck at 90% as well as that was worked out. Seems they have finalized it and we need to get that last detail and finish it as well. We even had to wait on sound recording and setting that up because that was changing.

Shooting for the new McLaren F1 car in December build in just about 3 weeks complete with DRS and Overtake. Complicated but cool car! Also working on having multiple tires like the real world. Not sure that part will be in build.

The Renault 2.0, Audi and Mercedes GT3 are all in full production and would not be surprised if all 4 including the MX-5 in the march build. Aside from the MX-5, the Renault is the furthest along. The Audi right now is further along than the Mercedes.
http://members.iracing.co...list/3341311.page#9369311

En wat betreft de Formule Renault 3.5
We have complete data on the 3.5 and right now the plan is to still build it.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 16-11-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dennis Douna schreef op maandag 16 november 2015 @ 19:41:
[...]

Kan het thumbnail shot niet anders Joep? O-)
Daar kan ik niks aan doen.... Is niet mijn broadcast.... Moet je bij Racespot zijn ;)

Server is up!

Pagina: 1 ... 109 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.