Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.055 views

Onderwerpen

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Ik ben er straks voor de star mazda training niet bij ivm klussen.

iRacing Profiel

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:29
JoepW schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:46:
En anders botweg iRacing opnieuw installeren?
Yes! Succes! Eindelijk...

Roomba E5 te koop

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
sig69 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:42:
[...]

Yes! Succes! Eindelijk...
Mooi zo...
En nu racen!

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 10-11-2015 19:55 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn 'nieuwe' CSP pedalensetje binnen! Ergens gehaald in een achterhoek van dit land :+ Dus heb er al ruim 4 uur rijden opzitten vandaag...

Maar toch nog maar even achter het stuur kruipen hier om te kijken of ik m'n rempedaal goed ingedrukt krijg om fatsoenlijk voor een bocht te remmen! :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 21:07

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:45:
Vergelijk die bomen eens met eentje van Road Atlanta. ;) Dit is in mijn ogen een verbetering hoor.
[afbeelding]
Interessante racelijn heeft die Porsche :o

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Dat heet onderstuur. Als de auto over de voorkant glijd

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:29
Racen? Oef dat valt nog niet mee zeg.. Heb wel al een paar rondes in de mx5 op lime park volledig afgerond dus met remmen gaat het aanzienlijk beter :). Je zal me alleen nog niet snel online zien, eerst maar eens minimaal vijf rondjes achter elkaar op het grijze spul zien te blijven :X

Roomba E5 te koop

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
sig69 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:51:
[...]

Racen? Oef dat valt nog niet mee zeg.. Heb wel al een paar rondes in de mx5 op lime park volledig afgerond dus met remmen gaat het aanzienlijk beter :). Je zal me alleen nog niet snel online zien, eerst maar eens minimaal vijf rondjes achter elkaar op het grijze spul zien te blijven :X
Je kan anders prima online komen, een member hier wilt je vast wel helpen om bekend te raken met een baan.

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 19:07
[...]

Jah, dat was inderdaad ook even wennen... Zorg er voor dat je het circuit goed leert zonder extra hulp. Wanneer je denkt snel te zijn zoek je maar eens op Youtube een tut. op en erna weer oefenen tot je weer enkele seconden sneller bent. Wanneer de snelheid ok is moet je beginnen aan je consistentie, 20 rondjes (race pace) zonder een fout te maken is een goed streefdoel. Je kan altijd eens een open practice meedoen zodat je leert omgaan met verkeer.

Ik heb men D lic. behaald door op limerock chicane enkele races te rijden met een race pace van 1m03 in de mx5 cup.

Er zijn ook ergens filmpjes te vinden over hoe je jezelf het best gedraagt met rookies rond je, heel interessant en die know how heeft mij geholpen om in mijn eerste race eerste te eindigen.

Succes en goed voorbereid is half gewonnen :)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

• FabiandJ
  • Niet online
Joep vergeet Tweakers niet op tijd op de hoogte te stellen voor de GES @ COTA voor op de frontpage :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Binnenkort (moet ff zien wanneer het past) organiseren we als GoT ook weer een rookie/close race school.
Volgens de deelnemers ook altijd leerzaam ;)

• -PassY-
Ga weer mee doen :) Altijd erg nuttig en leerzaam, ook voor de wat gevorderde rijder(s) :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FabiandJ schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:46:
Joep vergeet Tweakers niet op tijd op de hoogte te stellen voor de GES @ COTA voor op de frontpage :)
Yep, i know. Staat in de to do lijst.
Maar front page zal het niet worden wel fb & twitter.

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 11-11-2015 10:03 ]

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
[...]

Begin hier bij Episode 7 vind hem wel grappig hij geeft wat uitleg, maar als je zoekt kan je veel vinden op Youtube.
YouTube: Sim Racing 101 : Why? Wheels and Hardware (Ep1)

En uiteraard deze zeker bekijken :
http://members.iracing.co...e/member/DrivingSchool.do

[ Voor 7% gewijzigd door PatrickPost1972 op 11-11-2015 10:22 ]

iRacing Profiel Game Pc

Verwijderd

JoepW schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:46:
Binnenkort (moet ff zien wanneer het past) organiseren we als GoT ook weer een rookie/close race school.
Volgens de deelnemers ook altijd leerzaam ;)
Yeah! Inclusief een extra 54° FOV single screen cursus? :+

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Dat is heel makkelijk:
- Leer jezelf aan vaak look left/right te gebruiken.
- Als je denkt dat er iemand langs je zit maar je weet het niet zeker, en je hebt geen tijd om te kijken (midden in bocht bijv), ga er dan van uit dat hij er WEL zit, en ga er niet van uit dat hij er niet zit. Klinkt misschien stom maar hoe vaak hoor ik niet "oh, ik dacht dat je er niet meer zat" ;) Beter om een rondje lang ruimte te geven aan iemand die 2 minuten geleden gecrasht is zonder dat je het door had, dan op hem in te sturen omdat je maar gewoon aan neemt dat hij weg is.

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren een leuke race gehad op Bathurst met de GT3. Hele race proberen Jon Hall achter me te houden. Vooral de laatste paar ronde waren interessant.

Video van de race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:09:
Dat is heel makkelijk:
- Leer jezelf aan vaak look left/right te gebruiken.
- Als je denkt dat er iemand langs je zit maar je weet het niet zeker, en je hebt geen tijd om te kijken (midden in bocht bijv), ga er dan van uit dat hij er WEL zit, en ga er niet van uit dat hij er niet zit. Klinkt misschien stom maar hoe vaak hoor ik niet "oh, ik dacht dat je er niet meer zat" ;) Beter om een rondje lang ruimte te geven aan iemand die 2 minuten geleden gecrasht is zonder dat je het door had, dan op hem in te sturen omdat je maar gewoon aan neemt dat hij weg is.
ook met 3 schermen is het wel eens handig om gewoon wat ruimte te laten bij twijfel :) Het is nooit verstandig om gewoon maar in te sturen als normaal. Vaak ben je al helemaal commited aan die lijn, en is uitwijken geen optie meer. Dus gewoon beter/veiliger om op safe te gaan en de race uit te rijden.

Doe het ook best vaak als ik er over na denk :) Veel CDP's kijken wel, maar gaan niet. Vaak laat ik een beetje ruimte omdat heel vaak niet is inteschatten of ze nu wel of niet gaan inhalen.
Vaak gaan ze niet, maar ja. Die ene keer dat ze hem er toch nog net naast zetten is dan wel einde race.

Maar aan de andere kant, als ik als zie dat ze het niet gaan redden, dan stuur ik gewoon normaal in. Sommige schirkken en spinnen, andere wachten tot na de bocht om me als nog in te halen :)

• PatrickPost1972
Wat dacht je van de Spotter, ik zie af en toe mensen tegen elkaar te keer gaan na een race in de chat. En dan vraagt de 1 aan de ander ja maar je spotter? Persoon reageert HUH wat!!!!!! Te erg gewoon. Ja het is af en toe irritant zo'n stem die in je oor tettert maar zo belangrijk.

Maar wat Nick zegt Links/Rechts kijken scheelt een hoop, en als je het niet zeker weet "Niet Doen".

Maar als er weer een drivingschool wordt gegegeven door Joep en Nick absoluut bij zijn leer je erg veel van.
En veel rijden tijdens Monday Tournament en daar zijn genoeg mensen van alle soorten pluimages aanwezig die willen helpen.

iRacing Profiel Game Pc

• NickThissen
De spotter is wel ok maar ook weer niet heilig. Je moet er in ieder geval niet blind op vertrouwen want hij heeft het ook wel eens mis of blijft stil op momenten waar hij eigenlijk in je oor had moeten zitten schreeuwen.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ja :D over het algemeen gebruik ik vaak wel links/rechts kijken, maar soms is het heel druk om je heen of je zit midden in een bocht, dan lukt het niet.
Ik was gewoon erg geschrokken van het monday tournament incidentje, heb er ook samen met Joep naar gekeken, hij reed constant rechts voor me, maar ik kon hem pas zien toen we feitelijk contact maakten!

Met 1 á 2 auto's om je heen is het veel overzichtelijker dan midden in zo'n pack. Heb tijdens races nauwelijks problemen met het over het hoofd zien of verkeerd inschatten waar andere auto's zich bevinden.

Een spotter raakt ook in de war als je 3 wide rijdt, of constant in een groep :)

• PatrickPost1972
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:58:

Ik was gewoon erg geschrokken van het monday tournament incidentje, heb er ook samen met Joep naar gekeken, hij reed constant rechts voor me, maar ik kon hem pas zien toen we feitelijk contact maakten!
Dan moet je toch echt je FOV gaan aanpassen als joep rechts voor je rijdt en je ziet het niet.... :X

iRacing Profiel Game Pc

• NickThissen
Een correcte FOV is belangrijker dan mensen kunnen zien of niet. Je hebt vooral met een scherm altijd wel een hoek waar buiten je iemand niet meer ziet, moet je je FOV dan maar 180 maken? Zo werkt het natuurlijk niet :) 9 van de 10 keer is spiegels en left/right kijken + inschattingsvermogen meer dan genoeg. Als je iemand in je virtual mirror ziet verdwijnen kun je aannemen dat hij naast je zit, ook al zie je hem niet ;)

Mijn iRacing profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:51

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:58:
Niet teveel van schrikken. Soms wordt er wel eens heftig gereageerd, maar meestal is dat vrij snel weer ok :) We maken allemaal fouten, en als alles goed is wordt ervan geleerd. Niet druk maken dus, maar vooral plezier hebben in het racen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Tommy_the_Gun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-09 14:21
Gaat oculus rift dit probleem oplossen denken jullie?

Black Adder Motorsport

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Tommy_the_Gun schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:51:
Je zult nog steeds naar links/rechts moeten kijken. Hooguit helpt het iets omdat je dan verplicht een goede FoV hebt waardoor het wat natuurlijker voelt allemaal.

Overigens kan ik niet wachten op de CV1. Lijkt me zo ontzettend gaaf om iRacing met een Oculus te spelen ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Linc

Linc

mzzl

Tommy_the_Gun schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:51:
In het echt gebeuren ook nog steeds ongelukken doordat men iemand over het hoofd ziet, dus nee :P

• Tommy_the_Gun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-09 14:21
Ik denk dat COTA wel een stuk makkelijker is als je de apex kan zien ipv te gokken...

Black Adder Motorsport

• Linc

Linc

mzzl

Klopt, van mij part doen we elke week COTA, lekker makkelijk punten scoren van mensen die met 1 scherm rijden :D

• -PassY-
Tommy_the_Gun schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:10:
Ik denk dat COTA wel een stuk makkelijker is als je de apex kan zien ipv te gokken...
Nadeel van 3 schermen daar is, is dat de apex achter a A-stijl zit :+ Dus de apex zie je vaak niet.

Cota is technisch, dus als je de lijn door hebt, is het een stuk makkelijker. Kwestie van heel veel oefenen, en je gaat dan Cota ook nog leuk vinden ook (ik vind de baan fantastisch).

• Linc

Linc

mzzl

-PassY- schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:13:
[...]
Nadeel van 3 schermen daar is, is dat de apex achter a A-stijl zit :+ Dus de apex zie je vaak niet.
Dat probleem heb ik met de Oculus dus niet, beweeg ik mijn hoofd gewoon iets opzij O-)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tommy_the_Gun schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:10:
Idd, maar dat lukt ook mijn mijn opstelling ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/rig/3s.JPGMet als eerder genoemd voordeel dat je dan ook Peripheral vision hebt

• -PassY-
Linc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:14:
[...]

Dat probleem heb ik met de Oculus dus niet, beweeg ik mijn hoofd gewoon iets opzij O-)
Eigenlijk zou je een bokshandschoen naast je hoofd moeten monteren voor als je te ver opzij beweegt :) Tenzij het een openwheeler is

• Linc

Linc

mzzl

Er zit in iRacing al een restrictie op hoe ver je kan bewegen, dus als je je hoofd te ver beweegt gaat het beeld niet verder.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:22:
Er zit in iRacing al een restrictie op hoe ver je kan bewegen, dus als je je hoofd te ver beweegt gaat het beeld niet verder.
Dus achteruit inparkeren is er niet bij? Blèh _O-

• NickThissen
Beter dan bij AC waar je gewoon kan uitstappen en naast de auto kan gaan staan :p Ok wel leuk, maar zou niet moeten mogen tijdens het rijden.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:37:
Beter dan bij AC waar je gewoon kan uitstappen en naast de auto kan gaan staan :p Ok wel leuk, maar zou niet moeten mogen tijdens het rijden.
Als ik links of rechts kijken indruk (nu niet gebind btw) dan kan ik achteruit kijken in een van mijn zijschermen _/-\o_

• Linc

Linc

mzzl

Achteruit kijken kan gewoon hoor. ik heb het over de positie van je hoofd.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:46:
Achteruit kijken kan gewoon hoor. ik heb het over de positie van je hoofd.
Dat zijn dezelfde beperkingen neem ik aan als die je hebt als je de cockpit cam wijzigt?

• Linc

Linc

mzzl

Dat zou goed kunnen, ik heb eigenlijk nog nooit de cockpit cam positie gewijzigd.

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:37:
het kan wel

• FabiandJ
  • Niet online
Even voor de zekerheid draait er vanavond een testserver voor GES COTA?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FabiandJ schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:45:
Even voor de zekerheid draait er vanavond een testserver voor GES COTA?
Drivers briefing niet gelezen?
Ja dus...

• NickThissen
JoepW schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:51:
[...]

Dat zijn dezelfde beperkingen neem ik aan als die je hebt als je de cockpit cam wijzigt?
Volgens mij kun je boven op die beperkingen nog eens 'head movements' extra doen. Dat is niet alleen rift maar ook met andere software etc. Ik denk dat je met de rift iets verder kan dan met cockpit cam maar het zal niet veel zijn.

Ik had met de meeste auto's al dat ik met m'n hoofd "in" de auto kwam te zitten, kijk je tegen de binnenkant van een stoel oid aan, niet heel handig.

Mijn iRacing profiel

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:11:
[...]

Drivers briefing niet gelezen?
Ja dus...
Die krijg ik niet ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die had je al moeten hebben (van je team manager(s)) En anders lees je het op de GES site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2135 of in de regulations, toch? :X

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FabiandJ schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:46:
Redactie is weer uitgebreid geïnformeerd ;)

• FabiandJ
  • Niet online
JoepW schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:23:
[...]

Redactie is weer uitgebreid geïnformeerd ;)
Tof! Mijn test op GES ging erg lekker toen ik ermee stopte had ik de snelste tijd van de BMW's op de borden staan. De auto voelt goed ook in de lange stints, ben alleen erg benieuwd wat de CoRe BMW kan. Ook zit Frank van Racing Lions in de buurt al lijkt zijn racepace iets trager te zijn dan die van mij.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:34
FabiandJ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 00:02:
[...]

Tof! Mijn test op GES ging erg lekker toen ik ermee stopte had ik de snelste tijd van de BMW's op de borden staan. De auto voelt goed ook in de lange stints, ben alleen erg benieuwd wat de CoRe BMW kan. Ook zit Frank van Racing Lions in de buurt al lijkt zijn racepace iets trager te zijn dan die van mij.
Dat is niet zo mooi Fabian, moeten we nog goed oefenen dus tot zaterdag. :o
Hopelijk wordt het een leuk gevecht op de baan, heb er eigenlijk klein beetje zin in al. (alleen de baan COTA :X )

iRacing Profiel

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik heb een promo code gevonden waarmee ik 3 maanden gratis krijg (alleen voor nieuwe members) - kan ik met deze aanmelden en dan een dag voordat de huidige 50% op renewals vervalt, gewoon verlengen?

Ohja, de eerste die even via PM zijn emailadres mailt krijgt de referral bonus ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Sanderrr op 12-11-2015 10:58 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• deRidder
  • Laatst online: 03-09 12:11
Je kan op elk moment dat je wilt verlengen. Wat je koopt komt dan boven op de tijd die je nog had.

En voor referal bonus doen we vaak yuppers@invisio.nl, dan gaat het naar Joep en wordt het gebruikt om sessies te hosten voor GoT.

[ Voor 40% gewijzigd door deRidder op 12-11-2015 11:03 ]

• Sanderrr
OK, heb dat emailadres opgegeven :)
Zijn er nog codes die ik bij Promotion / Gift Certificate Code in kan vullen?

En ik zie dat op de iRacing website staat dat de 50% korting alleen voor new memberships is...hoe groot is de kans dat zoiets de komenden 3 maanden ook voor bestaande members komt? Als dat niet zo is, kan ik beter meteen een betaalde met 50% korting nemen..

[ Voor 53% gewijzigd door Sanderrr op 12-11-2015 11:09 ]

• -PassY-
Black friday komt snel. Vaak 50% korting op alles/dingen

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:47
Daar wacht ik ook op. M'n abbo is bijna afgelopen, voor het eerst in dik 2,5 jaar weer eens verlengen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:19:
Daar wacht ik ook op. M'n abbo is bijna afgelopen, voor het eerst in dik 2,5 jaar weer eens verlengen.
Idem :Y

• Sanderrr
Cool, ben nu 3 maanden gratis lid en zodra ik het jaar lidmaatschap (met korting) koop, krijgt Joep de referral bonus volgens mij.

Nu alleen nog een maand wachten tot ik kan racen, eerst verhuizen! :D
De code voor 3 maanden gratis was niet lang meer geldig dus nu maar alvast ingeschreven, heb ik iig tijd zat om mijn helm design te maken ;)

• PatrickPost1972
Ohhhhhhhhh ik heb nog even te gaan, 02-12-2016 mag ik een code of aanbieding gaan uitkiezen.

iRacing Profiel Game Pc

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SanderF1 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:29:
Cool, ben nu 3 maanden gratis lid en zodra ik het jaar lidmaatschap (met korting) koop, krijgt Joep de referral bonus volgens mij.

Nu alleen nog een maand wachten tot ik kan racen, eerst verhuizen! :D
De code voor 3 maanden gratis was niet lang meer geldig dus nu maar alvast ingeschreven, heb ik iig tijd zat om mijn helm design te maken ;)
De referral bonus werkt alleen bij nieuwe inschrijvingen, niet bij verlenging...

• Sanderrr
JoepW schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:09:
[...]

De referral bonus werkt alleen bij nieuwe inschrijvingen, niet bij verlenging...
Damn, dat wist ik niet... Ik maak als ik aan het racen ga wel eens vrijwillig wat over om de servers te ondersteunen :)

• PatrickPost1972
SanderF1 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:48:
[...]

Damn, dat wist ik niet... Ik maak als ik aan het racen ga wel eens vrijwillig wat over om de servers te ondersteunen :)
Ik zou het ook geen probleem vinden om een bedrag over te maken richting Joep, als je ziet wat er allemaal voor geregeld wordt etc etc etc dat is echt helemaal TOP mag ook wel eens gezegd worden!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door PatrickPost1972 op 12-11-2015 13:00 ]

iRacing Profiel Game Pc

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Rustig aan heren met geld doneren. We hebben iRacing dollars te over. En ik koop "iRacing dollars van GoT" om Paypal dollars voor GoT te 'maken' tbv broadcasts. Maar we hebben met ons huidige uitgave patroon nog ca. 3 seizoenen geld.

Hier alle financiële details van GoT iRacing

Bron: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2252

Als er een chronisch tekort aan Paypal gelden opkomt plaats ik wel weer eens een tijdelijke donatie-button 8)

Overigens dat er geen donate button op de site of in de TS staat is omdat we dan het recht op die twee grote gratis TeamSpeak server licenties zouden verliezen :P :9

[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 12-11-2015 14:57 ]

• gtrNL
Ondertussen op GoT iRacing HQ:
Afbeeldingslocatie: https://33.media.tumblr.com/15284bad60bb45815153ac0897f18d27/tumblr_myi541CAXQ1r7k95zo1_400.gif

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou echnie... ;)
Ik mag voor de broadcast van de seizoensfinale weer iRacing dollars van GoT 'kopen' omdat paypal zo goed als leeg is...
Ik zou willen dat je kon handelen in iRacing dollars (snap wel waarom her niet kan hoor) want dan zou ik hier wat iRacing dollars aan jullie doorverkopen om zo wat paypal saldo te creeeren ;)

• PatrickPost1972
Wanneer wordt seizoensfinale bekend gemaakt????

iRacing Profiel Game Pc

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
PatrickPost1972 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:39:
[...]

Wanneer wordt seizoensfinale bekend gemaakt????
Wanneer staat al in de agenda, we zijn aan het brainstormen over format etc..

• -PassY-
Dit weekend maar weer eenss goed dronken worden dus :+ dan komen de ideeën vanzelf :)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:59

Niellie41

[object Object]

V8 Supercars!

Verwijderd

en je zou de formule moeten hebben met 2 rijders zoals ze bathurst en gold coast rijden, enige vraag is dan de track nog :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:45:
[...]

en je zou de formule moeten hebben met 2 rijders zoals ze bathurst en gold coast rijden, enige vraag is dan de track nog :P
Philip Island, Lotus 79, 2 wagens per team. 2 uur knallen, Team met meeste punten wint?

edit; of op de Nurburgring als die uitkomt, want 1 a 2 dagen oefenen is zat *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 18:08 ]

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
skip nurburgring met 5% fuel ;p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Vijf plaatsen gewonnen in één ronde 8)7

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9lG1m9sUMN5giRtBgnncvUfL/full.jpg

Ik verloor de auto zelf na twintig ronden bij het uitkomen van T4, nochtans ging het rijden vlot, had niet het gevoel dat ik zat te pushen. Kon hem uit de muur houden, maar het vertrouwen was toch ietwat weg. Toch iets om op te letten voor wie straks deelneemt aan de Late Model Series race.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=15029025

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 12-11-2015 20:51 ]

Verwijderd

iemand stuurtje :P

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 08:56
Fuelke schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:50:
Vijf plaatsen gewonnen in één ronde 8)7

[afbeelding]

Ik verloor de auto zelf na twintig ronden bij het uitkomen van T4, nochtans ging het rijden vlot, had niet het gevoel dat ik zat te pushen. Kon hem uit de muur houden, maar het vertrouwen was toch ietwat weg. Toch iets om op te letten voor wie straks deelneemt aan de Late Model Series race.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=15029025
Gefeliciteerd met de winst :D

Mijn race ging heeeel slecht.. 3x gespint. Uiteindelijk 9e geworden, maar heel veel incs.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• PatrickPost1972

iRacing Profiel Game Pc

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Yeah yeah yeah baby!

* Fuelke wins @ Bristol Motor Speedway.

Die laatste vijf ronden hield ik het bijna niet meer. Ik zat lang vast achter de auto met startnummer 1, maar geraakte er niet langs. Pas toen er voor ons een crash was en hij iets meer van het gas ging dan ik was ik er langs.

Rond ronde 28-30 was er nog een vrij grote crash waardoor ik opschoof naar plaats twee, ik lag redelijk ver achter op de leider. Tot ik die plots wel in mijn vizier kreeg, verschil ongeveer 5 seconden. Ik kwam weer die #1 tegen die een beetje over de weg kwispelde toen we hem gingen lappen, die gaf ik een klein tikje :P
En dan plots in ronde 42 geraakte de leider weer betrokken in een incident en nam ik de leiding over, om die ook niet meer af te staan. :)

Eindelijk nog eens winst, en wat nog belangrijker is: voor iRacing is dit mijn eerste Oval overwinning, en ik krijg er dus een certificaat voor. Staat mooi, als daar Bristol Motor Speedway op staat.

http://members.iracing.co....do?subsessionid=15029673

Mijn eerste echte oval overwinning was op Milwaukee Mile, maar in de Star Mazda, een road racing series, dus telt niet volgens iRacing

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 12-11-2015 22:08 ]

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
Helaas de afgelopen weken weinig tijd gehad om te racen en hier af en toe een berichtje te plaatsen. de races die ik reed waren niet om over na huis te schrijven? Door een klein ongelukje tijdens het voetbalen zal ik de komende weken helaas ook niet kunnen racen, hoop in december weer te kunnen racen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd! :)B
Kyp5ki schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:11:
Helaas de afgelopen weken weinig tijd gehad om te racen en hier af en toe een berichtje te plaatsen. de races die ik reed waren niet om over na huis te schrijven? Door een klein ongelukje tijdens het voetbalen zal ik de komende weken helaas ook niet kunnen racen, hoop in december weer te kunnen racen.
Beterschap!

• Red Baron
  • Laatst online: 12:21
Fuelke schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:07:
Yeah yeah yeah baby!

* Fuelke wins @ Bristol Motor Speedway.
Nu nooit meer official oval rijden, die iRating is te mooi om te hebben :+

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• FabiandJ
  • Niet online
Ithric schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:55:
[...]

Dat is niet zo mooi Fabian, moeten we nog goed oefenen dus tot zaterdag. :o
Hopelijk wordt het een leuk gevecht op de baan, heb er eigenlijk klein beetje zin in al. (alleen de baan COTA :X )
Hehe, sorry dit keer was ik weer de snellere 8)

Verwijderd

dat dacht ik ook, ik moet wel zeggen het ziet er wel fenomenaal uit, nuja de prijs is evenredig :D

• PatrickPost1972
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:20:
[...]

dat dacht ik ook, ik moet wel zeggen het ziet er wel fenomenaal uit, nuja de prijs is evenredig :D
De eerst grote uitgave zal toch heusinkveld zijn.... maar eerst een motor komende zomer.

iRacing Profiel Game Pc

Verwijderd

PatrickPost1972 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:55:
[...]
De eerst grote uitgave zal toch heusinkveld zijn.... maar eerst een motor komende zomer.
bij mij eerder rig, HE pedalen (of iets anders) , 3 schermen en dan wat nice to haves :+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:19:
[...]

bij mij eerder rig, HE pedalen (of iets anders) , 3 schermen en dan wat nice to haves :+
Als je al loadcell pedalen hebt zou ik eerst 3 schermen doen (en de evt. benodigde hw upgrade :P), en daarna pas de HE pedalen.

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Voor mij eerst een Stick shift weer :)

Rij nu een half jaar zonder, maar mis het wel.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb de G25 shifter nog aangesloten, maar gebruik hem niet veel. Gebruik eigenlijk altijd de paddles aan mn CSW.

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

PatrickPost1972 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:55:
[...]

Motor staat hier ook op de planning/begroting, al drukt een automatisch zonne scherm, een nieuwe helm en skischoenen dit mogelijk een jaartje verder.

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Teaser van Fanatec op FB:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/11988745_925431757532821_8334091368400354042_n.jpg?oh=635f49a7a14ffc2fe2b0d1c5bac8a2a0&oe=56EC60A9

https://www.facebook.com/Fanatec/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• gtrNL
Ik zeg nieuwe generatie 'budget' stuurtjes. Dus in de categorie Porsche stuurtjes van vroégah. Kunnen ze concurreren met de G29

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:59

Niellie41

[object Object]

Het stuur wordt compatible met de Xbox One.
Kan je ook zelf doen door de originele afbeelding te downloaded, openen in Photoshop en met Levels de foto lichter te maken.

[ Voor 44% gewijzigd door Niellie41 op 13-11-2015 14:06 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

gtrNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:55:
Ik zeg nieuwe generatie 'budget' stuurtjes. Dus in de categorie Porsche stuurtjes van vroégah. Kunnen ze concurreren met de G29
Zal tijd worden, hoewel.... ik twijfel of mijn volgende stuur wel weer een fanatec wordt, met hun belabberde support.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:09:
[...]

Zal tijd worden, hoewel.... ik twijfel of mijn volgende stuur wel weer een fanatec wordt, met hun belabberde support.
belabberde support?
Dat je klaagt over de kwaliteit en belachelijke prijzen kan ik me voorstellen, maar de support is bij mij altijd spot-on.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 13-11-2015 14:52 ]

• gtrNL
Ja inderdaad, support is bij mij altijd top notch geweest.
En kwaliteit sinds de CSW ook, maar ik weet dat ik daarin een uitzondering ben

iRacing Profiel

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

JoepW schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:51:
[...]

belabberde support?
Dat je klaagt over de kwaliteit en belachelijke prijzen kan ik me voorstellen, maar de support is bij mij altijd spot-on.
Sorry, als ik al meerdere keren 25eur heb moeten betalen op een verkeerd-ontworpen onderdeel noem ik dat vrij belabberd ja..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ThunderNet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:13:
[...]

Sorry, als ik al meerdere keren 25eur heb moeten betalen op een verkeerd-ontworpen onderdeel noem ik dat vrij belabberd ja..
Kun je die toelichten?

Ik geeft toe dat ze voor sommige dingen oplossingen hebben bedacht die ik anders gedaan zou hebben, maar die 25 euro voor verkeerd ontworpen onderdelen ontgaat mij even.

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Table clamp misschien? Ik zit ook al op m'n tweede en die begint ook weer hetzelfde probleem te vertonen (schroef doorgedraaid en pakt niet meer). Ik ben niet van plan weer een nieuwe te bestellen, als die dingen het geen jaar uithouden dan klopt het design gewoon niet.

Mijn iRacing profiel

• PatrickPost1972
NickThissen schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:31:
Table clamp misschien? Ik zit ook al op m'n tweede en die begint ook weer hetzelfde probleem te vertonen (schroef doorgedraaid en pakt niet meer). Ik ben niet van plan weer een nieuwe te bestellen, als die dingen het geen jaar uithouden dan klopt het design gewoon niet.
Als het goed is heb ik er nog 1 thuis liggen....... zal even kijken.

iRacing Profiel Game Pc

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:34
NickThissen schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:31:
Dit heeft Thrustmaster ook, waardeloos systeem (voor meerdere jaren op en eraf draaien).
Heb nu wel 1 andere onder garantie gekregen maar nu met de rig niet meer nodig. (dus ik heb hem nog in de verpakking gelaten) :o

*Het zal deels ook wel komen, als je echt veelvuldig rijdt (zoals ik toen) erop en eraf te veel van het goede is. Ik had dat toch anders opgelost denk ik.*

iRacing Profiel

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

derx666 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:19:
[...]

Kun je die toelichten?

Ik geeft toe dat ze voor sommige dingen oplossingen hebben bedacht die ik anders gedaan zou hebben, maar die 25 euro voor verkeerd ontworpen onderdelen ontgaat mij even.
Remsensoren... tenminste ik zit inmiddels aan m'n 4e.

Pagina: 1 ... 108 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.