Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik hoop echt dat ze met een zwarte versie komen. Zou dit design echt niet misstaan, hoop op iets als de Incredible S toendertijd, dat was een erg mooie telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.techradar.com/Review%20images/TechRadar/Mobile%20phones/HTC/HTC%20Incredible%20S/PR%20Shots/15127-htcincredibles1-1200-80.jpg

Jammer dat er zo weinig aan het design is gedaan (althans, als deze dus echt is), maar het neemt niet weg dat het zeer waarschijnlijk een waardige opvolger gaat worden. Als ze de foutjes in de One M8 gladstrijken dan wordt het gewoon een prima telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 28-02-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:27

netblade

Sunrise

Thomasx4 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:59:
Ik hoop echt dat ze met een zwarte versie komen. Zou dit design echt niet misstaan, hoop op iets als de Incredible S toendertijd, dat was een erg mooie telefoon.

[afbeelding]

Jammer dat er zo weinig aan het design is gedaan (althans, als deze dus echt is), maar het neemt niet weg dat het zeer waarschijnlijk een waardige opvolger gaat worden. Als ze de foutjes in de One M8 gladstrijken dan wordt het gewoon een prima telefoon.
Het zal ongetwijfeld een prima telefoon worden, maar ik had van HTC gewoon meer verwacht. HTC was altijd erg vernieuwend tot na de M7, de M8 was in mijn ogen absoluut niet bijzonder en afgezien van de batterijduur en sd kaart zaten er geen voordelen aan het toestel tegenover de M7.
Nu heb ik precies weer hetzelfde, allemaal leuk dat de specs beter worden maar het toestel is nagenoeg qua looks identiek aan mijn M7, ik krijg er een beetje naar Samsung gevoel van. Ik zal ongetwijfeld wel gaan kijken wat het toestel kost bij een verlenging maar erg warm wordt ik er niet van. Camera's op telefoons boeien mij nu eenmaal weinig en voor die instagram/facebook foto's voldoet een 4Mpix camera uitstekend.

Nog maar een dagje wachten.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
*O*

[ Voor 201% gewijzigd door Yo_flow op 28-02-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:00

JanAd

Wind’s howling

Voila:

M9 - M8 - M7

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/m9-1.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/m9-2.PNG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/m9-3.PNG

De HTC ONE M9

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/m9-4.PNG

Edit: lijkt die m9 nu niet een beetje groter dan de andere? 5,2"?

[ Voor 14% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 15:11 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vind dat randje op die M9 een beetje gek staat. Om het scherm heen zeg maar... of ligt dat aan mij?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:15:
Ik vind dat randje op die M9 een beetje gek staat. Om het scherm heen zeg maar... of ligt dat aan mij?
Dat randje vind ik inderdaad ook niks. Onderbreekt het design een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:08
Zwaar teleurstellend. Wachten op M10 dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

NeWSJuNK schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:18:
Zwaar teleurstellend. Wachten op M10 dan maar.
Ik denk dat de markt veel te verzadigd is, niemand wil hun blijkbaar populaire designs zomaar bij het vuil zetten omdat men te bang is klanten te verliezen. Heel erg jammer dit, waarschijnlijk vragen ze weer dik 700 euro voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Tsja wat verwacht je...? Smartphones zitten in een evolutiemodel. Elke vorm is nu wel gemaakt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik snap het ergens ook wel. HTC heeft eindelijk weer een serie hits te maken na een slechte tijd, dus het design veranderen ze alleen een klein beetje naar wat er op het moment populair is. Grote veranderingen gaan ze niet maken, ze zijn veel te bang om het succes weer kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Señor Sjon schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:22:
Tsja wat verwacht je...? Smartphones zitten in een evolutiemodel. Elke vorm is nu wel gemaakt.
Nouja die renders die evleaks uitgaf zagen er toch wel een stuk vernieuwender uit. Het is nu net alsof ik precies dezelfde telefoon zou kopen met een nieuwere cpu erin en een cameratje die wat beter presteert.
Jammer dat evleaks sinds de persrenders zijn uitgelekt niets meer van zich laat horen...
Het is dat Sense zo goed en strak in elkaar steekt, anders zou ik geen enkele reden zien dit als een M7 (of M8) eigenaar te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 28-02-2015 15:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 17:47
Señor Sjon schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:22:
Verschil is alleen zo pijnlijk weinig dat je hem beter HTC one m8 plus zou kunnen noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

In zwart/gunmetal gaat het uiterlijk mss wel wat meer opvallen tov de m8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HTC One M9 ziet er gewoon goed uit, maar het design is een teleurstelling als je een HTC One M8 hebt. Maar het lijkt totaal niet op een HTC One M7. Dat wordt voor mij een Xiaomi mi note pro of een Samsung Galaxy S6 Edge.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:08
netblade schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:24:
[...]

Nouja die renders die evleaks uitgaf zagen er toch wel een stuk vernieuwender uit. Het is nu net alsof ik precies dezelfde telefoon zou kopen met een nieuwere cpu erin en een cameratje die wat beter presteert.
Jammer dat evleaks sinds de persrenders zijn uitgelekt niets meer van zich laat horen...
Het is dat Sense zo goed en strak in elkaar steekt, anders zou ik geen enkele reden zien dit als een M7 (of M8) eigenaar te kopen.
Juist. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Het formaat? Het blijft mij een 5,2" model lijken, niet?? Dat zou ik persoonlijk best wel positief vinden.

Als de foto's die op XDA staan idd van de m9 zijn is de camera ook wel een enorm pluspunt geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Sorry hoor .... ik ben ( was ) al jaren een HTC Fan....maar van de m7 ben ik niet naar de m8 gegaan maar naar een lg g3 ( en bevalt eigen zeer goed ) , de enigste 2 redenen waren toch wel de dingen die iedereen vond 1.camera 2.zwarte balken

Dit jaar zat ik echt met plezier te wachten op de M9... en de vernieuwingen , maar als ik dit nu zo zie......het is gewoon een M8 met een betere camera en processor , maar nog steeds die enorme balken.

Helaas zal het hem dan ook weer dit jaar niet worden, als het zoiets was geworden als de renders van evleaks...dan waarschijnlijk wel ...maar dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ik wacht voor de zekerheid nog even de presentatie af, en ik ben benieuwd of Samsung nog iets vernieuwends gaat brengen, misschien ben ik wel iets te kritisch maar ik had gewoon een hoop meer verwacht en gehoopt. Maargoed je ziet dit bij elke grote fabrikant, LG Sony en Samsung doen ook al tijden hetzelfde en het werkt blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:20
laten we maar even afwachten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de M9 een soort van upgraded M8 wordt. Ik geloof het niet.

Ik kan me voorstellen dat als je een goed concept hebt dat je daarop voortborduurd, dat zie je bij alle merken maar het moet niet een 1:1 kopie worden en zoek de verschillen.

De renders die ik gezien heb waren wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Met betrekking tot de stilstand die HTC heeft voor wat betreft het design van de One heb ik me altijd voorgesteld dat het lag aan het verstrek van de verantwoordelijk designer van de originele One, Scott Croyle. Sindsdien lijkt HTC te bang om nog veel aan dat design te veranderen.

Persoonlijk vind ik de M7 nog steeds het meest aansprekende en gedurfde design van de drie ook, en in godesnaam, breng die capacitieve knoppen terug. Ik heb nooit begrepen waarom sinds de M8 die zwarte balk met het logo niet gewoon wordt benut voor capacitieve knoppen zoals bij de M7, en wat überhaupt het idee is om een gedeelte van je scherm te moeten opofferen voor een zwarte balk met softwarebuttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Weemism schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:17:
Ik heb nooit begrepen waarom sinds de M8 die zwarte balk met het logo niet gewoon wordt benut voor capacitieve knoppen zoals bij de M7, en wat überhaupt het idee is om een gedeelte van je scherm te moeten opofferen voor een zwarte balk met softwarebuttons.
Kosten uiteraard. Een inch meer of minder scherm maakt weinig uit, terwijl die knoppen een apart onderdeel is wat ingekocht en geassembleerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google wil dat. En ik vind het belachelijk, zolang Google de eis niet stelt dat app ontwikkelaars die zwarte on-screen balken doorzichtig maken, ziet het er gewoon niet uit. Google doet het zelf ook niet, als je kijkt naar hun appstore.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:21:
Google wil dat. En ik vind het belachelijk, zolang Google de eis niet stelt dat app ontwikkelaars die zwarte on-screen balken doorzichtig maken, ziet het er gewoon niet uit. Google doet het zelf ook niet, als je kijkt naar hun appstore.
Samsung doet er ook niet aan mee, dus ik snap echt niet waarom HTC ook niet gewoon lak heeft aan de regeltjes van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanAd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:46:
Het formaat? Het blijft mij een 5,2" model lijken, niet?? .
Vast en zeker gezichtsbedrog
netblade schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:57:
Ik wacht voor de zekerheid nog even de presentatie af
Na alles wat we afgelopen weken gezien hebben, hmm ik gok van niet.
Alle filmpjes, renders, hands-ons, hoesjes, specificaties, websites is vast en zeker de One M9.
en ik ben benieuwd of Samsung nog iets vernieuwends gaat brengen
Zelf ben ik totaal niet van Samsung door voornamelijk twee dingen: soort plastic en de skin.
In de aankomende S6 zijn beide flink onder handen genomen, metalen body en een vrij strakke schil.

Ik heb nooit 'nooit Samsung' gezegd, maar mijn interesse hebben ze alvast wel, dat is iets dat zeker is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Laatst online: 15-09 19:52
Niemand die het opvalt dat er in het filmpje gezegd wordt: "I'm here at the mobile world congress in Barcelona where electronics maker HTC has just announced it's brand new flagship the HTC One m9". Mis ik iets of zijn ze al begonnen met de mwc ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nee, dat is gewoon een hands-on die al opgenomen is en vanaf morgen pas live had mogen staan ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Die HTC toch, ze blijven ons maar neppe plaatjes en videos geven, we weten heus wel dat ze morgen met iets anders op de proppen komen hoor...

Not :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin dat design met de dat goud toch wel vet te vinden. Die foto's gemaakt met de M9 zien er ook wel echt verdomd goed uit.

Ben zelf nog zeer tevreden met de M7, zou alleen een betere camera, en een sd-slot willen. Als dat op de M9 zit vind ik het prima. Snap volkomen dat ze op deze design lijn blijven, als je vorige 2 toestellen bijna alle prijzen winnen doe je natuurlijk iets goed.

Denk zelf dat de S6 niet echt een concurrent is voor de One, Sense zit veel beter in elkaar dan Touchwiz, en het zal nog wel minimaal een jaar duren voordat ze op dat niveau zitten. Het aanpassen van Sense zal ook veel mensen aanspreken.

Ik denk dat dit toch wel een van de beste, als het niet de beste telefoon word op de markt. Misschien dat de S6 Edge nog iets kan gaan worden, maar dat is afhankelijk van de prijs, en of er wel of geen functionaliteit in de randen zit.

Tuurlijk had ook ik liever het ''Revolutionaire'' design geweest, maar dat zou ook echt niet eerlijk zijn geweest van HTC t.o.v. de rest. Plus, dit design is ook echt niet lelijk, de vooruitgang van de M7 naar de M8 was ook niet extreem te noemen.

Zou wel echt vet zijn als ze morgen het podium op lopen, en zeggen: "Dus jullie denken de M9 te hebben gezien?" Zou ook wel de dikste launch in tijden zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
Vind de samsung edge mooier dan deze m9,mocht dit hem worden. Hopelijk is het gewoon m8i.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard allemaal gebaseerd op meningen...

Camera is beter, SD-slot lijkt aanwezig, dus dat is alvast dikke prima pour toi :)

Sense zit beter in elkaar dan Touchwiz, maar Samsung heeft deze nieuwe versie geheel afgeslankt
volgens alle geruchten, dus hoe zich dat in de praktijk precies uit, kun je nu simpelweg nog niet benoemen.
TouchWiz was een draak that's for sure, maar nu zouden er slechts een tiental apps pre-installed zijn, netjes.

Daarnaast zal Samsung veel plusjes scoren door de media gok ik, door deze afslanking en tevens de overstap naar aluminum in plaats van polycarbonaat. Bij HTC is dat al gemeengoed, Samsung is het 'nieuw'.
M8i komt met duo-camera... en die zie ik hier toch echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens de geruchten heeft de S6 geen SD slot, en de batterij kan er niet uit.
Nou is de batterij aardig begrijpbaar, maar geen SD slot is toch wel een aardige no-no. Of ze moeten hem 128GB opslag geven.

Ben het met je eens dat het even afwachten is m.b.t. tot Touchwizz, maar lijkt me sterk dat het in eens Sense zal ''verslaan''.

Denk zelf dat dat customizen ook groot gaat worden, dat is toch iets wat Android laat verschillen van bijv. iOs, en als dat goed en simpel te doen is, wil iedereen dat.

Ben benieuwd met wat voor nieuwe features Samsung aan komt zetten, want daar moeten zij het toch wel vaak van hebben.

OT: Het is hier wel gezellig, volgens mij gaan ook wel aardig wat mensen de streams volgen van Samsung, HTC en Huawei. Misschien een apart topic opzetten zodat het hier nog een klein beetje schoon blijft?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
I don't know why, but this gold/silver color is like that freaking dress, it looks different every time I see it, and I'm starting to like it.
Deze gedachte krijg ik ook wel een beetje. Als het wat meer naar het bruine neigt heeft het toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

JanAd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:09:
Voila:

M9 - M8 - M7

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De HTC ONE M9

[afbeelding]

Edit: lijkt die m9 nu niet een beetje groter dan de andere? 5,2"?
Ligt dat nu aan mij of komt de m9 zijn scherm en speakers wel heel erg ver uit de behuizing? Nu heb ik een 5S en daar komt het scherm ook wel een klein beetje uit de behuizing maar dat van die M9 is echt HUDGE: het lijkt net of het er zal uitvallen. :o

Lijkt het ook niet alsof de bolling van de achterkant wat platter is dan bij de m8?

Als ik de reacties lees over het design doet me erg denken aan de reacties op de gelekte foto's van de m8 in de tijd. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Karmos op 28-02-2015 18:19 ]

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Karmos schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:16:
[...]

Ligt dat nu aan mij of komt de m9 zijn scherm en speakers wel heel erg ver uit de behuizing? Nu heb ik een 5S en daar komt het scherm ook wel een klein beetje uit de behuizing maar dat van die M9 is echt HUDGE: het lijkt net of het er zal uitvallen. :o

Lijkt het ook niet alsof de bolling van de achterkant wat platter is dan bij de m8?

Als ik de reacties lees over het design doet me erg denken aan de reacties op de gelekte foto's van de m8 in de tijd. :X
Ik vraag me af wat het "ding" rechts onderin naast het scherm is (rechts van de navigatie knoppen). Het lijkt wel alsof het metaal wat verbogen is o.i.d.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ouv434.jpg
Dit dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Fly-guy op 28-02-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Zal aan de videokwaliteit liggen, hier is niks te zien (als ik goed kijk in het filmpje is het denk ik z'n pink):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gLPH2xP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NSygWoq.jpg

Ondanks de extra rand is het wel mooi om te zien dat het metaal van de speakers 1 stuk is wat ook langs het scherm doorloopt, ook weer uit 1 stuk. Hier goed te zien

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dMu0lcX.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door -aad- op 28-02-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karmos schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:16:
[...]

Ligt dat nu aan mij of komt de m9 zijn scherm en speakers wel heel erg ver uit de behuizing? Nu heb ik een 5S en daar komt het scherm ook wel een klein beetje uit de behuizing maar dat van die M9 is echt HUGE: het lijkt net of het er zal uitvallen. :o

Nu je het zegt, lijkt echt alsof hij er uit gaat vallen idd, afwachten tot morgen dan maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
-aad- schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:44:
Zal aan de videokwaliteit liggen, hier is niks te zien (als ik goed kijk in het filmpje is het denk ik z'n pink):
Het "ding" zit niet alleen aan de buitenkant van de behuizing (wat inderdaad zijn pink kan zijn), maar er zit ook iets aan de schermkant van de behuizing. Wat lijkt op een wat slordig aansluitend scherm op het metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Fly-guy schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:38:
[...]

Het "ding" zit niet alleen aan de buitenkant van de behuizing (wat inderdaad zijn pink kan zijn), maar er zit ook iets aan de schermkant van de behuizing. Wat lijkt op een wat slordig aansluitend scherm op het metaal.
Vergeet niet dat dit waarschijnlijk nog engineering samples zijn die verre van final zijn. Zodra deze in massaproductie gaan zullen ze er vast en zeker voor zorgen dat zulke schoonheidsfoutjes er uit gefilterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l1m1t schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:47:
[...]

Vergeet niet dat dit waarschijnlijk nog engineering samples zijn die verre van final zijn. Zodra deze in massaproductie gaan zullen ze er vast en zeker voor zorgen dat zulke schoonheidsfoutjes er uit gefilterd zijn.
Misschien hebben ze de voorkant van de M8 gewoon op de M9 geplakt, halen ze hem morgen er vanaf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:49:
[...]

Misschien hebben ze de voorkant van de M8 gewoon op de M9 geplakt, halen ze hem morgen er vanaf _/-\o_
Zou kunnen qua verdikking, de touchscreen werkt echter wel gewoon...
Los daarvan is het wel een nutteloos filmpje. Is dit nou echt een hands-on die je vlak na de release online zou willen zetten? Zou verwachten dat er over de camera wordt gesproken, sense etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:52:
Of ze moeten hem 128GB opslag geven.
32GB / 64GB en 128GB ja, just like Apple iPhone
Ben benieuwd met wat voor nieuwe features Samsung aan komt zetten
Vernieuwde fingerprintsensor, touchbased, dus niet meer dat slecht werkende swipen. Aluminium be-
huizing dan voor ze, afgerond á la iPhone, afgeslankte Touchwiz, draadloos opladen, glazen achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:04
Voor mij toont dit maar weer eens aan dat de M7 een geweldige telefoon is geweest. Ik vond het toen een heel mooi design en vond hem eigenlijk mooier dan de M8 en nu ook de M9, al zal het gebruikte materiaal nu beter zijn. Dat de capacitivie knoppen er niet inzitten, maar wel zo'n zwarte balk vind ik een erg vreemd iets. Dat die balk noodzakelijk is, maak je mij niet wijs.

Daarom overheerst nu toch teleurstelling en vind ik deze M9 vooral wat de M8 had moeten zijn op het gebied van camera en de powerbutton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Releasedatum heb ik hier volgens mij nog niet langs zien komen:
Introductie op 9 april met een adviesprijs van 749 euro
http://www.androidplanet.nl/htc/one-m9/specs/

Zou jammer zijn als we nog een maand moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Laten we hopen dat die datum nog veranderd. Het is niet onrealistisch, maar bij de m8 was het toch wat sneller.

Edit: als hij pas over een maand te koop is hebben we natuurlijk wel goed de tijd om alternatieven te vergelijken. Dat is dan ook weer handig 😊

[ Voor 41% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 02-09 21:16
CLB schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:14:
[...]

[...]

Vernieuwde fingerprintsensor, touchbased, dus niet meer dat slecht werkende swipen. Aluminium be-
huizing dan voor ze, afgerond á la iPhone, afgeslankte Touchwiz, draadloos opladen, glazen achterkant.
Sow... das niet niks. Voor mij is het nog niet zeker dat mijn M7 vervangen wordt door een M9

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hoelaat is de perconferentie nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:14:
[...]

[...]

Draadloos opladen is op zich wel leuk, voor de verder rest, been there done that. Effe morgen afwachten,
Tr4nnel schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:36:
Voor mij toont dit maar weer eens aan dat de M7 een geweldige telefoon is geweest. Ik vond het toen een heel mooi design en vond hem eigenlijk mooier dan de M8 en nu ook de M9, al zal het gebruikte materiaal nu beter zijn. Dat de capacitivie knoppen er niet inzitten, maar wel zo'n zwarte balk vind ik een erg vreemd iets. Dat die balk noodzakelijk is, maak je mij niet wijs.

Daarom overheerst nu toch teleurstelling en vind ik deze M9 vooral wat de M8 had moeten zijn op het gebied van camera en de powerbutton.
M7 was een geweldige telefoon, M8 was een geweldige telefoon, oftwel de M9 word ook een geweldige telefoon.
Die zwarte balk kan zijn voor scherm drivers, of het is gewoon een design element. Ik ben het met je eens dat dit eigenlijk al vorig jaar had moeten gebeuren, vooral de ultra-pixel naar de voorkant vind ik een echte toevoeging.
DeeSung schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:01:
Hoelaat is de perconferentie nederlandse tijd?
HTC, om 4uur:
https://www.youtube.com/watch?v=BWhM_oHr558

Samsung, half 6?:
https://www.youtube.com/watch?v=BWhM_oHr558

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:10:
Draadloos opladen is op zich wel leuk, voor de verder rest, been there done that.
Nieuwe toestellen, nieuwe technologie?
Samsung half 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Jeff Gordon ‏@urbanstrata 5 u5 uur geleden Vertaling weergeven
The best part about days like today is that by tonight, I can actually start using my new phone in public! #HTCOneLife
en wij dan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hopen dat ie snel leverbaar is. Mijn One M7 gaat van de week nog ff de deur uit voor een reparatie van de camera en dan schuift die weer door naar de volgende gebruiker :P

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2015 12:53 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

De livestream staat al te draaien op de tv... het bier ligt koud, de zak chip gereed. >:)
De vriendin is het huis uitgestuurd naar familie... :+
Nu nog 2,5 uur Atilla Total War of Homeworld spelen en ik ben er klaar voor!! _/-\o_

edit: livestream via YT app Smarttv werkte trouwens niet - heb de laptop er moeten aan hangen...

[ Voor 20% gewijzigd door JanAd op 01-03-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:50
Afbeeldingslocatie: https://mashdigi.files.wordpress.com/2015/03/htc-vive_white_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/xag0g.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-03-2015 15:22 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Het nut daarvan ontgaat mij een beetje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ze zouden met een 3de product aankomen ''dat niemand ziet aankomen''.
Nu gaan er ''geruchten'' over een VR bril van HTC, of een Smart-Car, of een TV...

Nog even wat voetbal meepikken en dan kan de geek mode weer aan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sMi0ue4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kC2xfcZ.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos

Karmos

Meh.

Hier draait de stream ook al op TV. Nog een uurtje de boeken in duiken en dan weten we eindelijk wat HTC voor ons in petto heeft. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

JanAd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:26:
De livestream staat al te draaien op de tv... het bier ligt koud, de zak chip gereed. >:)
De vriendin is het huis uitgestuurd naar familie... :+
Nu nog 2,5 uur Atilla Total War of Homeworld spelen en ik ben er klaar voor!! _/-\o_

edit: livestream via YT app Smarttv werkte trouwens niet - heb de laptop er moeten aan hangen...
Je vergeet een rol wc-papier :+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos

Karmos

Meh.

En er is beeld! :D Het zal snel gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Die activity tracker ziet er alvast beter uit dan het Fitbit gama :)

Die bestel ik er direct bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Saven schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:48:
De resolutie boeit me niet zo heel veel, maar vind t allemaal maar matige vooruitgang. Wel onscreen knoppen maar geen kleinere bezel, resolutie "maar" 1080p waar de concurrentie al verder ligt.
Ja ideaal zo'n hoger resolutie, je ziet er niks van maar je accu is wel sneller leeg :F Nee met de keuze om bij 1080p te blijven op een 5" scherm ben ik nu juist wel erg blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:51:
[...]

Ja ideaal zo'n hoger resolutie, je ziet er niks van maar je accu is wel sneller leeg :F Nee met de keuze om bij 1080p te blijven op een 5" scherm ben ik nu juist wel erg blij :)
Denk dat de meeste Tweakers hier een Full-HD scherm willen. Die QHD schermen vreten veel ste veel energie, om de verbetering die jij niet ziet te doen rechtvaardigen. Het is bijna zover.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:59

Saven

Administrator

ik222 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:51:
[...]

Da's een veelgebruikt argument maar dat schijnt dus prima mee te vallen :) En zoals ik al zei het doet mij ook weinig hoor die resolutie, maar de concurrenten pushen daar wel mee. En dan heb je genoeg mensen die denken dat het beter is waardoor htc gaat achterlopen. Wat ik ze niet gun maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
En we gaan zo beginnen

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Modbreak:Dit is het HTC One M9 topic, hier geen berichten over de Samsung Galaxy serie!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 21:40

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://bgr.com/2015/03/01...ve-stream-video-liveblog/

Hier diezelfde livestream, maar ook met tekst en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik denk dat iemand best een topic M9 vs S6 start vanavond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hopelijk presenteren ze alsnog iets geheel nieuws.

Die M8 + andere camera doet het voor mij niet. Dat is te makkelijk.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien ook een smartwatch? Neem aan dat HTC niet achter wil gaan lopen op de trend. Een mooie telefoon + smartwatch combo zou interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Nu online

kronolith

[EDIT]

Voorlopig presenteren ze helemaal niks... Strakke timing's daar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
kronolith schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:05:
Hier is die dan,oo nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Nu online

kronolith

[EDIT]

*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit is about to go down :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Laatst online: 28-07 18:39
kronolith schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:05:
Jij volgt voor het eerst een live conferentie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:51
Narrated by Iron Man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Go Peter!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Most innovative phone on the MWC"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:08:
Misschien zitten er wel hele interessante features op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:08:
Klinkt spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:09:
[...]

Misschien zitten er wel hele interessante features op?
Holografische weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos

Karmos

Meh.

Htc zet wel erg in op haar design zo te horen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon de smartphone uit de video leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

yup...ziet er bekent uit... :|

Maar dat wisten we eigenlijk al...

[ Voor 44% gewijzigd door JanAd op 01-03-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

"Something never seen before"

Yeah. No.

Gewoon same old shit, herbakken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 17:26

TopTon

Power 2 PC's

Met de camerarand, beetje jammer, licht ie minder stabiel

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
aaaa jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahahahahhaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 man aan het klappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wat is er?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 03:09
Jammer... Hopen op een M9 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Volgens is hetzelfde presentatie als die van vorige jaar... zie geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Jeroenneman schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:12:
"Something never seen before"

Yeah. No.

Gewoon same old shit, herbakken.
Inderdaad, beetje overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik had echt gehoopt dat geen zwarte HTC balk zo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Applaus was idd maar pover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoop dat de speaker grills nu ook onderdeel uitmaken van de unibody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos

Karmos

Meh.

Okay, welke lolbroek laat de video van de m8 afspelen onder de naam van m9 livestream? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karmos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:13:
Okay, welke lolbroek laat de video van de m8 afspelen onder de naam van m9 livestream? 8)7
Samsung? haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Zo te horen is de duo-kleur het schitterende wat we nog nooit hebben gezien.
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Let op:
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.