hahaha Idd
jammer dat hij toch niet eruit ziet als in de leaks, en dan inderdaad de HTC balk. Nu maar afwachten wat de rest gaat brengen en hoe die in de winkel eruit ziet.
Anders hou ik voorlopig gewoon mijn LG G3.
Anders hou ik voorlopig gewoon mijn LG G3.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
20 Mpixel, hoppa, ze hebben geluisterd
Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)
Dat is wel fijn!TopTon schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:15:
20 Mpixel, hoppa, ze hebben geluisterd
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ben wel benieuwd naar echte foto's die met dat ding zijn genomen. Elke fabrikant zegt natuurlijk dat hun camera "de beste" is.
idd, goed gezienVerwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:16:
Hij heeft wel 2 apparaten om zen armen.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik hoop dat je in Sense 7 third party icons kan toevoegen
Idd.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Vind die gouden rand eigenlijk niet zo.
Hmm.. jammer.. dan maar kijken hoe de Samsung S6 wordt
Roze!! Must have
Rupsen, Rapsen.
GVD geen zwart...
Neem aan dat die Gunmetal grey niet zo'n rare gouden rand heeft?
Het viel me op, wanneer komt ie naar Europa?
Wyless henheh
Vrouwen en AziatenVerwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:22:
Aardige bummer tot nu toe, en serieus, een roze telefoon, come on HTC....
Werd niet genoemdTopTon schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:22:
Het viel me op, wanneer komt ie naar Europa?
Hmm, die kerel heeft ook al zo'n rond horloge aan als die andere.
'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.
Helaas niet, hopelijk hoeven we niet maanden langer te wachten..
Nvm versta de helft weer is niet

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 01-03-2015 16:25 ]
Rupsen, Rapsen.
Denk dat het meer voor Europa of Amerika is. Aziaten zijn gek op goud.spNk schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:23:
Denk dat roze het wel goed doet in Azië.
Nee niet zilver, niet zwart maar goud. Goud = geld. Aziaten houden van geld.
De Grip bevalt mij wel, zeker gezien ik een jaarlang een Fitbit Flex heb aangehad. Dit ziet er wel beter uit
Nu wordt het lastig. Eigenlijk zou ik nou net zo lief gewoon een M8 kopen, als die camera niet zo slecht was....
Een telefoon voor ~750 + abbo. Lijkt mij een beetje te veel voor dit. Ik zal gewoon een sense 7 custom rom installeren op mijn m7.-aad- schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:24:
[...]
Ze noemden EMEIA ook in het rijtje van half maart (oftewel Europa). Klinkt goed dus.
Kijk, HTC snapt het, dat grip samen met IOS en android werkt, Multi OS, nu nog afwachten of alle functionaliteit op beide OS werkt
Daar komt de VR bril!
Dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje.SaN schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:26:
Nu wordt het lastig. Eigenlijk zou ik nou net zo lief gewoon een M8 kopen, als die camera niet zo slecht was....
MY GOD VR-bril...
yep helemaal gelijk,jammer dat die camera in m8 zo slecht is.SaN schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:26:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Virtual Reality O_O !!!
[ Voor 41% gewijzigd door chipzakje op 01-03-2015 16:27 ]
+!SaN schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:26:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Hahah Valve
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
HL3???kronolith schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:27:
In samenwerking met Valve!
Thomasx4 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:27:
HALF LIFE 3 CONFIRMED?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Limmelis
Leuk dat die CEO is, maar hadden ze niet iemand anders kunnen inhuren.
Die m9 mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt, ik neem die VR-bril wel mee naar huis
Die bril wint ook geen schoonheidswedstrijd
Dat applaus wordt erger per product geloof ik.
En nu de broer van Kevin Strootman?Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:30:
Thierry Henry !!!!
Verwijderd
Zijn ingehuurde acteurs, anders klapt er niemand...
Valt me wel op dat ze allemaal aardig dezelfde (smart)watches hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 16:32 ]
Ik snap ook nooit waarom veel Aziatische bedrijven dit soort shows in het Engels doen, maar dan niet gewoon een spreker nemen die wel vloeiend Engels kan...NotSoSteady schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:29:
Leuk dat die CEO is, maar hadden ze niet iemand anders kunnen inhuren.
The devil is in the details.
Staat daar zo'n gast met een bordje "klappen"?
En wie is de doelgroep voor die VR-bril? Mensen met teveel geld? Iemand anders kan ik nu niet direct bedenken...
Edit: ah, het is nog lang niet klaar.
Edit: ah, het is nog lang niet klaar.
[ Voor 15% gewijzigd door JanAd op 01-03-2015 16:34 ]
Ik ook niet, wat een verschrikking om naar te luisteren. Bij Samsung is het overigens ook altijd hetzelfde verhaal.Hahn schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:31:
[...]
Ik snap ook nooit waarom veel Aziatische bedrijven dit soort shows in het Engels doen, maar dan niet gewoon een spreker nemen die wel vloeiend Engels kan...
Het is een beetje apart dat er maar 5 minuten voor een flagship telefoon wordt gereserveerd zonder op de hardware in te gaan...
Verwijderd
HTC geeft geen f*ck meer om zijn flagships, ze gaan zo te zien echt de niche markt op.Jackson6 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:33:
Het is een beetje apart dat er maar 5 minuten voor een flagship telefoon wordt gereserveerd zonder op de hardware in te gaan...
HBO werkt mee, straks Game of Thrones in 3D kijkenJanAd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:32:
En wie is de doelgroep voor die VR-bril? Mensen met teveel geld? Iemand anders kan ik nu niet direct bedenken...
Waarschijnlijk omdat veel gewoon hetzelfde is als de M8.Jackson6 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:33:
Nieuwe proc en camera. Done.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Inderdaad, HTC schiet zichzelf wel erg in de voet zo: eerst dat design dat hetzelfde is en dan zo'n korte vermelding. Het lijkt wel alsof het hen niet caret.Jackson6 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:33:
Beetje jammer dit haha
Op zich was het al wel bekend natuurlijk, maar dit ding is dus inderdaad precies hetzelfde als de One M8, en die was al zoveel minder mooi dan de One M7 van twee jaar geleden.
Zonde eigenlijk wel, want dat speelt minstens zo hard mee als wat voor hardware erin zit. Maar ja, met de S6 die straks mooier (dan de S4/5 iig) en met de Exynos sneller is, wordt het weer heel moeilijk voor HTC dit jaar.
Zonde eigenlijk wel, want dat speelt minstens zo hard mee als wat voor hardware erin zit. Maar ja, met de S6 die straks mooier (dan de S4/5 iig) en met de Exynos sneller is, wordt het weer heel moeilijk voor HTC dit jaar.
Ahhh! Wat een lelijk mens....
De tering
Deze aziaat is nog slechter te verstaan dan die kerel haha
De M8 is verre van lelijk hoor lolHet Leoh-Paard schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:35:
Op zich was het al wel bekend natuurlijk, maar dit ding is dus inderdaad precies hetzelfde als de One M8, en die was al zoveel minder mooi dan de One M7 van twee jaar geleden.
Ik eis ondertitels, NU!
Kunnen wel een LOI cursus Engels gebruiken.. potdomme!
Die hebben ze al vorig jaar gedaan m8Jackson6 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:33:
"Our opera"? Waar heeft ze het in hemelsnaam over?
Nou enige interresante is die VR headset. Geen M9 voor mij dit jaar. En wat was dit dan?

Verwijderd
Idd, kan iemand vertellen wat er nu aan gaat komen?kronolith schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:37:
"Our opera"? Waar heeft ze het in hemelsnaam over?
Geweldige muziek om mee af te sluiten!
Rupsen, Rapsen.
Ze houden het coolste voor het laatstbjorntju schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:37:
Nou enige interresante is die VR headset. Geen M9 voor mij dit jaar. En wat was dit dan?
[afbeelding]
Vertaling:
Bla bla, HTC, bla bla future en innovatie, bla bla design, bla bla.
Niks interessants in ieder geval.
Wel een gerecyclede smartphone, een kansloze Nike+ ripoff en een VR headset.
Bla bla, HTC, bla bla future en innovatie, bla bla design, bla bla.
Niks interessants in ieder geval.
Wel een gerecyclede smartphone, een kansloze Nike+ ripoff en een VR headset.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wat een slechte presentatie,leek nergens op.
Let op:
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.