Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

HTC heeft op de vooravond van het Mobile World Congress de opvolger van de HTC One M8 aangekondigd. Deze One M9 lijkt sterk op zijn voorganger, maar is voorzien van Qualcomms nieuwe Snapdragon 810-octacore en een verbeterde camera.

HTC heeft veel van de eigenschappen van de One M8 behouden. Zo beschikt de One M9 over hetzelfde 5"-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels en is de behuizing gekromd en gemaakt van aluminium. De afwerking van de randen is net even anders, waardoor het scherm meer op de behuizing lijkt te liggen. Verder is de volumeknop opgesplitst in twee losse knoppen en de aan-uitknop zit nu niet bovenop maar aan de zijkant. Boven en onder het scherm zijn wederom BoomSound-speakers geplaatst, die nu het Dolby Audio-label mogen dragen. Volgens HTC en Dolby zou het geluid voller en ruimtelijker moeten klinken.

De One M9 wordt aangedreven door een Snapdragon 810-octacore van Qualcomm. Deze 64bits-chip bestaat uit vier snelle Cortex A57-kernen op 2GHz en vier zuinige A53-cores op 1,5GHz, en wordt op een 20nm-procédé gefabriceerd. Het werkgeheugen bedraagt 3GB en er is standaard 32GB opslaggeheugen aanwezig, dat uitgebreid kan worden via het micro-sd-slot. Een 16GB-uitvoering van de M9 komt er niet.

De Ultrapixelcamera van de HTC One M7 en M8 is nog steeds aanwezig, maar nu aan de voorkant van het toestel. HTC stelt dat de hoge lichtgevoeligheid van de sensor goed van pas komt bij het maken van selfies. Als hoofdcamera heeft de fabrikant gekozen voor een 20-megapixelsensor van Toshiba. Die sensor is met 1/2.5" redelijk groot voor smartphonebegrippen.

HTC's nieuwste topmodel draait Android Lollipop, aangevuld met versie 7 van HTC's Sense-schil. Daarin is het nu mogelijk om thema's in te stellen en ook is de software zich nu bewust van de locatie van de gebruiker. Aan de hand daarvan kan het homescreen aangepast worden, zodat een gebruiker op het werk bijvoorbeeld andere app-icoontjes ziet dan thuis.

De HTC One M9 heeft een adviesprijs van 749 euro en moet vanaf 31 maart breed beschikbaar zijn.

Gerelateerde topics:

[ Voor 170% gewijzigd door CLB op 05-03-2015 09:51 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik zou het jammer vinden als HTC niet bij 1080p blijft. Hogere resolutie is voor de CPU en batterij een onnodige load.

Maar dit toestel gaat heel waarschijnlijk mijn One M7 vervangen. Eigenlijk is die nog niet eens aan vervanging toe, zo goed is die :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Barry|IA schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:34:
Ik zou het jammer vinden als HTC niet bij 1080p blijft. Hogere resolutie is voor de CPU en batterij een onnodige load.

Maar dit toestel gaat heel waarschijnlijk mijn One M7 vervangen. Eigenlijk is die nog niet eens aan vervanging toe, zo goed is die :)
Helaas is belachelijk hoge resolutie tegenwoordig de mode, helaas want het is zwaar onnodige overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Minder bezel ( vooral die zwarte HTC balk ) , geen ultrapixel camera en met een snapdragon 810 en dan zou het wel eens mijn volgende telefoon kunnen zijn.

805 is nog aanvaardbaar maar enkel als andere OEM's ook geen 810 vastkrijgen, klinkt misschien als muggenziften maar ik persoonlijk zou bummed zijn als Samsung wel een 810 vastkrijgt door bv later te launchen,
Lollipop is een 64 bit capable OS en voor 600+ euro uit te geven in 2015 heb ik dan ook liever een 64 bit SoC, zeker als de concurrentie er wel in slaagt om 1 of andere reden.

Niet dat ik daarmee afbreuk doe aan de 805, zeker op 1080p, maar ik doe meestal 2 jaar met een telefoon en anders krijg je weer het verhaal waar HTC een 600 gebruikte in de M7 en 3 maand later was de 800 wel leverbaar voor OEM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sd810 is wenselijk om echt een upgrade te zijn met 1440p vanaf de M8. Ondanks de thermische problemen. nieuws: 'Oververhitting Snapdragon 810 leidt mogelijk tot uitstel high-end smartphones''
verwacht ik wel dat die soc erin zit en snel komt.

De camera die er in zit, gaat goed zijn.
Maar ik hoop wel dat ze ook goede speakers erin zetten.
Beats speakers waren ooit het beste in smartphoneland.
Nu hebben de note4 en passport luidere, en betere speakers dan de m8. Dus zou het fijn zijn als htc meegaat.

Ook hoop ik dat ze de behuizing net als de concurrentie van staal maken, of een hogere grade aluminium kiezen dan vorige generaties om de toestel nog sterker en krasvaster te maken.

Tot slot, hoop ik dat SenSe ook prominent afwijkend blijft van google's lollypop interface, en de goede zaken van de huidige Sense blijven houden. En dat htc ervoor kiest om de google apps en diensten optioneel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Staal? Ik vind aluminium al zwaar zat eigenlijk. Verder lijkt me een roestende telefoon ook niks :p.
De enige feature die ik eigenlijk mis is waterdichtheid.

[ Voor 22% gewijzigd door spNk op 08-12-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik denk niet dat staal een goede keuze is om telefoons van te maken, roest zo lekker en is retezwaar.

Wat wel beter zou zijn is een higher grade aluminium en coating natuurlijk, zowel bij de M7 als de M8 waren/zijn er toch wat problemen met snel butsende telefoons en coating die niet blijft zitten.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

DarkSide

theres no place like ::1

Ik had geen probleem met de SD600 in mijn M7.
In die zin zou ik ook best een SD 805 accepteren in een M9.
Maar we gaan nu wel, langzamerhand, naar 64bits en en ben het er wel mee eens dat een highend telefoon voorzien moet worden van de snelste chipset.

Ben iig blij dat de camera een normale gaat worden.
En verder zou ik er ook niet rauwig om zijn als het slechts een 1080p scherm zou zijn.
Zie, op het verleiden van onbewuste consumenten na, er geen nut in om een hogere resolutie te gaan gebruiken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Wat voor toevoeging heeft een 64 bit os/CPU dan voor in een smartphone?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Barry|IA schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:07:
Wat voor toevoeging heeft een 64 bit os/CPU dan voor in een smartphone?
Ram kan meer dan 3gb zijn, als de apps op aangepast zijn, sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Ja, vandaar mijn vraag. Want dat zie ik namelijk niet zo 1-2-3 gebeuren in 2015 :)

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:51:
Beats speakers waren ooit het beste in smartphoneland.
Nu hebben de note4 en passport luidere, en betere speakers dan de m8.
De hardware had niks met Beats te maken en koos HTC zelf. De One X had Beats en de M8 niet. De M8 is op elke mogelijke manier qua audio beter dan de One X. Ook heb ik nog geen enkele review of meting gezien waar de Note 4 qua audio hoger gewaardeerd wordt dan de M8. Die ene mono speaker op de achterkant loopt conceptueel al gigantisch achter. Qua audio beginnen sommige merken (Sony Xperia en BlackBerry Passport) nu pas op hetzelfde niveau te komen. Van een achterstand bij HTC op dit gebied is dan ook sinds de M7 nooit sprake geweest en daar is nu ook nog geen sprake van. Beter is altijd mooi meegenomen bij een opvolger, maar audio is mijns inziens absoluut geen groot verbeterpunt op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:41
Wat ik hoop is dat ze Sapphire glas toepassen op de nieuwe m9 al betwijfel ik het wel natuurlijk.
En de ultrapixel camera eruit halen en deze vervangen voor de Sony camera prima camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:28

3DDude

I void warranty's

Inderdaad die camera mag wel vervangen worden.

Dat dual ding van de M8 is leuk maar hoeft niet van mij. Liever een goede dan twee net helemaal niet camera's..:)

Verder mag de audio iets beter maar nu vind ik al dat mijn M7 prima geluid levert.

Dus:
- Snellere processor
- beter scherm (ietje groter) resolutie mag hoeft niet.
- Android L + Sense
- betere camera (die sony sensor bijv)
- Aluminium look moet wel blijven!
- Nieuw Audio (wel 2 front boxjes)

[ Voor 3% gewijzigd door 3DDude op 15-12-2014 10:09 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:41:
Wat ik hoop is dat ze Sapphire glas toepassen op de nieuwe m9 al betwijfel ik het wel natuurlijk.
En de ultrapixel camera eruit halen en deze vervangen voor de Sony camera prima camera...
Waarom zouden ze? Het is duurder en breekt sneller. Liever krassen op mijn scherm dan een gebroken scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

mac1987 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:21:
[...]

De hardware had niks met Beats te maken en koos HTC zelf. De One X had Beats en de M8 niet. De M8 is op elke mogelijke manier qua audio beter dan de One X. Ook heb ik nog geen enkele review of meting gezien waar de Note 4 qua audio hoger gewaardeerd wordt dan de M8. Die ene mono speaker op de achterkant loopt conceptueel al gigantisch achter. Qua audio beginnen sommige merken (Sony Xperia en BlackBerry Passport) nu pas op hetzelfde niveau te komen. Van een achterstand bij HTC op dit gebied is dan ook sinds de M7 nooit sprake geweest en daar is nu ook nog geen sprake van. Beter is altijd mooi meegenomen bij een opvolger, maar audio is mijns inziens absoluut geen groot verbeterpunt op het moment.
Dit. Speakers op de M8 zijn gewoon heerlijk, front facing is het beste dat HTC ooit heeft bedacht IMO. Benieuwd naar de telefoon, al moet ik nog ruim 1 jaar met m'n M8 (vind ik niet erg overigens). Verwacht dat ze gewoon dezelfde lijn aanhouden maar de flaws uit de M8 (met name de camera) er uit halen. Denk dat dit gewoon een goede opvolger wordt zonder bijzondere nieuwe features. Misschien zou een vingerafdrukscanner leuk zijn, á la iPhone, dus geen veegsysteem als Samsung heeft.

Ben eigenlijk benieuwd of de volgende One andere software gaat draaien dan de M8 en M7 binnenkort. Als HTC hun woord nakomt dan hebben de oudere modellen al over een maand of 2 Android 5.0, dus neem aan dat de nieuwe One dan ook die software zal draaien.

Hoop stiekem op een behuizing volledig van aluminium, een minpuntje op de M8 (en geloof ik ook de M7) was dat de speaker grills er niet zo netjes op geplakt waren en er zelfs vanaf vielen. Als ze dat nou bij de unibody trekken zou het mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

Pocketnow bericht dat de frontcamera van de HTC HIMA een 13 megapixel of een 4 ultrapixel camera zou zijn. Zouden ze zich nog wagen aan een ultrapixelcamera na al de negatievel commentaar op de ultrapixel camera uit de one-serie? Verder spreken ze ook over een snapdragon 810.

http://pocketnow.com/2014/12/23/htc-hima-hardware

Volgens mij zijn de gelekte specs nu nog gewoon giswerk. We zullen wel zien hoe de HIMA er zal uit zien en wat deze als organen zal hebben. :)

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54
Waterdicht,geen dual camera,snapdragon 810,design mag op m8 lijken en ik koop hem.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Waterdicht, maar dan wel wireless charging, snapdragon810 en alsjeblieft niet langer dan de m7. In ieder geval korter dan de m8.

De 'gelekte' specificaties lijken inderdaad giswerk, maar dat is meestal zo lijkt me.

[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 24-12-2014 19:13 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm nee, twitteraar die inmiddels langzamerhand steeds meer krediet opbouwt
Volgens mij zijn de gelekte specs nu nog gewoon giswerk.
Ik zeg van niet, je gaat bijvoorbeeld geen afmetingen noemen als je daar niks van weet.

HTC Hima

Dimension: 144.3 x 69.4 x 9.56 mm

Snapdragon 810 2.0GHz Quad-core + 1.5GHz Quad-core

3GB RAM

5″ FHD Display

Supports VoLTE(Voice Over LTE), Carrier Aggrication(Malaysian/Indian model doesn’t support this), LTE Category 6

20.7MP Main Camera

13MP or 4MP UltraPixel Front Camera

2840mAh Battery

Android 5.0

Sense 7.0

Color: Gray, Silver, Gold, Gunmetal Gold

Launch: March 2015

Official Accessory: Active Headset, DotView, DecoStand Case, Clear Case, Active Case, Premium Screen Protector

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Die snapdragon heeft enorme leveringsproblemen. Het is nog maar de vraag of die er überhaupt in kan komen,al zouden ze het willen. Wel ben ik het met je eens dat je geen afmetingen noemt als je van niets weet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achterhaalde verhalen die vertraging

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

CLB schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:09:
[...]

Uhm nee, twitteraar die inmiddels langzamerhand steeds meer krediet opbouwt

[...]

Ik zeg van niet, je gaat bijvoorbeeld geen afmetingen noemen als je daar niks van weet.
Oeps, nu ik het nog eens bekijk, zie ik dat het via upleaks komt, mijn fout.

Verder zeg ik ook dat een groot gelekte specs voor de hand liggend zijn. Hoe het ook is, in maart weten we het zeker. :)

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Deze telefoon kijk ik ook naar uit. Ik heb een tijdje met de Z3C gespeeld, ben nu weer terug bij mijn oude vertrouwde One M7, en die is dan in vergelijking wel heel erg langzaam geworden.

Zou fijn zijn als er niet weer zoveel tijd tussen de announcement en de verkoop zit. Maarja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Afbeeldingslocatie: http://img.nieuwemobiel.nl/2014362-htc-one-hima-m9-weibo-54a157e165dc1.jpg

Aan de hand van deze afbeelding die HTC twitterde leek het mij alsof ze met die grote camera doelen op optische zoom . En de levendige kleuren doelen op een amoled of oled display . Enigzins hoop ik daar ook wel op aangezien de kwaliteit van deze schermen tegenwoordig zo goed zijn en na de toekomst toe veel meer te bieden hebben dan lcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was de HTC Desire 826-teaser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ja klopt . Maar voor dat dit bekend werd had ik gehoopt dat dit op de m9 zou slaan met dus optische zoom en amoled/oled . Nu we weten dat dit dus de desire 826 betreft hoop ik alsnog dat ze nu overstappen op amoled omdat deze nu de kwaliteit van lcd evenaart en op sommige punten zelfs overstijgt. In het verleden hebben ze het al eens in de desire geprobeerd maar bleek geen succes . Nu zie ik alleen maar voordelen . Betreft de optische zoom , daar heeft HTC vorig jaar al laten weten bezig te zijn met optische zoom technologie En daarin al ver gevorderd te zijn . Dus ook daar hoop ik op in de m9 . Van daar mijn aanname(afgelopen week) dat de teaser van de desire 826 die van de m9 zou zijn

[ Voor 8% gewijzigd door indofk op 09-01-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
HTC maakt gebruik van schermen van o.a. AOU, Sony en JP Display, volgens mij hebben deze merken nog geen AMOLED schermen in de vermoedelijke resolutie.

Als ik me niet vergis zijn LG en Samsung de enige producten van AMOLED

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ach ze zijn wel vaker van leverancier veranderd . Kijk bv maar eens naar de chipset de nvidia tegra 3 die ze in de one x gebruikt hebben . En wat ik al eerder aan gaf in de eerste desire serie hebben ze deels ook een amoled scherm gebruikt . Ik denk sowieso dat in de toekomst amoled steeds vaker gebruikt gaat worden dan lcd omdat je er gewoonweg veel meer mee kan . De amoled schermen zijn nu op zo'n nivo gekomen dat bv de kleur echtheid nagenoeg gelijk is aan dat van de lcd en de pixeldichtheid zo hoog is dat je daar in de praktijk ook niks meer van merkt . Er gaan volgens mij ook geruchten dat de volgende iPhone ook een amoled scherm krijgt . Ik denk dat ze in de toekomst in ieder geval gebruik gaan maken van amoled en hoop dat dit in de m9 al het geval zal zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Hmm, volgens upleaks komt er geen vingerafdruksensor in de hima.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
EWK schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 19:52:
Hmm, volgens upleaks komt er geen vingerafdruksensor in de hima.
Dat is alleen maar positief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Dat is zeker positief en te verwachten . Zie persoonlijk echt de meerwaarde van zo'n vinger afdruk scanner nog niet . Dus van mij mag ie dan ook wegblijven . Evenals een hartrate sensor . Zie liever een zo'n groot mogelijke scherm in een zo'n klein als mogelijke behuizing . Er vanuit gaande dat ie niet veel meer groter wordt . Verder mag wat mij betreft sense nog verder uitgekleed worden en mogen de typische
toevoegingen van HTC behouden blijven zoals BlinkFeed . Verder hoop ik op een mogelijkheid op draadloos opladen en betere accessoires. Uiteraard hoop ik ook op een betere camera dan ie nu heeft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Dat vind ik niet per definitie positief.
Als ze er dezelfde invulling aan geven als Samsung, dan ben ik erg blij dat dat er niet in zit inderdaad. Maar zoals Apple het heeft, dat zou ik wel terug willen zien.

maar Apple zal er wel n stapel patenten op hebben

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
Persoonlijk vind ik dat één van de meest nutteloze opties. :P Normaal komt HTC toch eerder dan maart met de release van hun vlaggenschip?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:01
Jammer van die zwarte balk met het HTC logo erin..
Bij de M7 zaten daar de knoppen nog in, maar die zitten nu ook op je scherm. Is alleen maar weer loze ruimte wat hem extra lang maakt.

Dit was ook de reden dat ik de M8 niet heb gekozen, zonde van je ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig is die ruimte gewoonweg nodig om de hardware-componenten er überhaupt in te kunnen frotten.

Zonde van je ruimte is het dus zeker niet, dat jij het niet mooi vindt is wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb nog steeds niet het gevoel dat het toestel op de gelekte foto's het definitieve model is. Maar goed wel gaan het mee maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ik denk dat dit toestel geen prototype maar ook geen opvolger van de m8 . Ik heb zo'n vermoeden dat deze een soort van m8+ is 5inch fhd beeldscherm in een net iets smallere behuizing en een betere camera , vermoed een 13mp wellicht een sd805. Er komt dan ook nog een model met een 5.2 inch en een hogere resolutie scherm 20mp camera wellicht de m9 en er komt ook nog een model met een 5.5 inch of groter met een qhd amoled scherm 20 mp . Dit wordt dan samen met die tweede het topmodel van 2015 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:09
Erg veel interesse in de One M9 mits deze een beetje goede specs heeft... Als het een magere upgrade is ten opzichte van de M8 dan twijfel ik toch aan de Samsung S6 of Iphone 6... Moeilijk, moeilijk, moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
indofk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:02:
Ik denk dat dit toestel geen prototype maar ook geen opvolger van de m8 . Ik heb zo'n vermoeden dat deze een soort van m8+ is 5inch fhd beeldscherm in een net iets smallere behuizing en een betere camera , vermoed een 13mp wellicht een sd805.
Een One M8 met 13 megapixel-camera bestaat al: HTC One M8 Eye, met SD801 it is.
Er komt dan ook nog een model met een 5.2 inch en een hogere resolutie scherm 20mp camera wellicht de m9 en er komt ook nog een model met een 5.5 inch of groter met een qhd amoled scherm 20 mp . Dit wordt dan samen met die tweede het topmodel van 2015 .
Geloof ik niet, ze gaan geen producten uitbrengen die zo weinig met elkaar verschillen, veelste duur allemaal om te produceren, te weinig aantrekkingskracht op de markt. Er komen gewoon 2 modellen: 5 inch en 5,5-6.0.

Maar dat is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Dat kans dat mijn verhaal uitkomt lijkt mij kijkende naar HTC inderdaad ook niet geheel logisch De HTC one m8 eye is alleen niet wereldwijd uitgebracht , dacht alleen in Azië. Aangezien HTC onlangs aankondigde met het uitgebreidste portfolio ooit te komen en er geruchten van 5 inch 5.2 inch en 5.5 en zelfs 6.0inch scherm kwam ik tot deze hersenspinsel ze komen dus met 3 toestellen (net als in 2012 met de one_v ,one_s en one_x ) een werabale en met 1 of 2 tablets . Die van de afbeelding is dus(volgens mij) idd een lichte upgrade van de m8 eye En dus het zelfde model . Die andere 2 (dus de topmodellen )worden kwa vormgeving net iets anders . Ik hoop op een volledige glasplaat boven . En dus amoled .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Een volledige glasplaat lijkt me juist helemaal verschrikkelijk, en zal denk ik ook niet gebeuren. Ik hoop eigenlijk dat de speaker grills onderdeel worden van de alu unibody, zoals je wel op kan maken uit die gelekte foto's (al denk ik eigenlijk niet dat dit de nieuwe One is, maar goed), en die balk moet eigenlijk gewoon weg. Op mijn M8 erger ik me er best aan dat er zo veel ruimte verloren gaat aan die balk met HTC er op en de knoppen op het scherm.

Amoled hoeft van mij echt niet, ik hoop dat ze gewoon weer voor een mooi scherm kiezen, vond die op de One X bijvoorbeeld heerlijk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:25

JanAd

Wind’s howling

Ik hoop dat die foto's van gisteren (ondertussen op de bron site verwijderd!) niet gaan kloppen. Ik hoopte toch op een 'visuele' vernieuwing en niet op gewoon een m8 cloon - met betere hardware -

Er was toch een behoorlijke verandering in uiterlijk bij de m7 naar m8, op die foto's van gisteren zag ik buiten een andere camera module 0,0 vernieuwing...

Ik ben trouwens ook zeer benieuwd of het gerucht rond een bijpassende smartwatch gaat kloppen.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-09 10:10
http://htcsource.com/2015...ther-into-focus/#comments

1.The HTC One (M9) is slightly thicker than the One (M8)
2.The rear camera is not accompanied by a DuoCamera depth sensor
3.Volume controls have been split from a single volume rocker button to two individual buttons
4.The power button has moved from the top of the phone to the right side, placed below the volume buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik hoop ook dat ie wel echt weer eens een redesign krijgt, al ziet de M8 er prachtig uit :) Maar ze moeten wel blijven innoveren

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

ViNOK16Bit schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:40:
http://htcsource.com/2015...ther-into-focus/#comments

1.The HTC One (M9) is slightly thicker than the One (M8)
2.The rear camera is not accompanied by a DuoCamera depth sensor
3.Volume controls have been split from a single volume rocker button to two individual buttons
4.The power button has moved from the top of the phone to the right side, placed below the volume buttons
Dat valt me echt zeer zwaar tegen als dat effectief gaat kloppen. Wat is het uiterlijk verschil? De rand is precies een beetje anders... Maar voor de rest?? |:(

Ok, intern is het zeker de moeite, maar ik vind de buitenkant nu eenmaal even belangrijk - vandaar dit ik steevast voor HTC kies en niet voor Samsung, Sony of Apple - hun ontwerpen vind ik gewoon niet of minder mooi... en ik verkies Sence boven de alternatieven ;w

Edit; ik kan me wel vinden in de laatste regel van het artikel:
We love the design of the HTC One (M8), but we’re really hoping the One (M9) has a look all of its own.

[ Voor 8% gewijzigd door JanAd op 22-01-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-09 10:10
En er zijn cases opgedoken. Het is nog steeds niet 100% zeker dat dit het uiteindelijke design is, want het kunnen renders zijn o.b.v. het prototype (wat weer een decoy zou kunnen zijn.

http://phandroid.com/2015...on-htc-one-m8-vs-m9-hima/

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/01/HTC-One-M9-Hima-black-case.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sowieso fake, de voorkant is exact de One M8, op de "gelekte" foto's zag dat toestel er net iets anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Die case ziet er eigenlijk wel knap uit...

Ik heb in de eerste maanden de Dotview case gebruikt. Maar omdat er soms stof of vuil tussen geraakt is de achterkant van mijn m8 daar zeer snel door beschadigd geraakt (allemaal kleine putjes in het metaal). Daarna ben ik gewoon gestopt met hoesjes te gebruiken.

Nuja, ik blijf hopen dat het fake is... Bij de m7 bleef het ontwerp ook een mysterie tot aan de release en circuleerde er enkel foutieve foto's. Blijven hopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorig jaar ging het ook zo, ook foto's, ook case, was ook the real thing, ben benieuwd...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Cvxyn7UdK19HliAuOIjHs3Oa/full.jpg

Gemaakte render door zelfde persoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.nowhereelse.fr/wp-content/uploads/2015/01/HTC-One-M9-Press.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 22-01-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:54

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Wat een anticlimax... |:(

Edit: neem die foto's en hou je m8 ernaast... Ik vind het bijna te triestig voor woorden. :X

[ Voor 65% gewijzigd door JanAd op 22-01-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
HTC One M9 Plus http://goo.gl/eN5v5z

Gelekte specificaties:
  • 2560x1440 pixels
  • Snapdragon 810
  • 3GB ram
  • Fingerprint reader
Ik vind de camera er lomp groot uit zien en de fingerprint reader op die van Samsung Galxy S5 lijken.

[ Voor 15% gewijzigd door chipzakje op 22-01-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Dag M9. Hallo iPhone 6 :)

Als dit 'm wordt uiteraard.

[ Voor 38% gewijzigd door Barry|IA op 23-01-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 13:15
chipzakje schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:24:
HTC One M9 Plus http://goo.gl/eN5v5z

Gelekte specificaties:
  • 2560x1440 pixels
  • Snapdragon 810
  • 3GB ram
  • Fingerprint reader
Ik vind de camera er lomp groot uit zien en de fingerprint reader op die van Samsung Galxy S5 lijken.
Hmm.. zogenaamd de dual front facing speaker setup, die overal geprezen wordt, weglaten voor een matige fingerprint sensor? Ik zou niet te veel geloven van dit soort dingen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik word niet echt vrolijker van de foto's... Maar dit zou de achterkant moeten zijn:

http://phandroid.com/2015/01/22/htc-one-m9-hima-back/

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/01/HTC-One-M9-Hima-back-640x857.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Lijkt wel een custom made case .. ik geloof er vrij weinig van.
Gewoon even geduldig afwachten, het komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 11:26

netblade

Sunrise

JanAd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:38:
Ik word niet echt vrolijker van de foto's... Maar dit zou de achterkant moeten zijn:

http://phandroid.com/2015/01/22/htc-one-m9-hima-back/

[afbeelding]
Een beetje veel karteltjes bij de antennestrips, waar het logo gewoon goed er uit ziet. Ik weet het zo net nog niet.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
netblade schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 00:53:
[...]

Een beetje veel karteltjes bij de antennestrips, waar het logo gewoon goed er uit ziet. Ik weet het zo net nog niet.
Zo goed ziet het logo er niet uit, met name de pootjes van de h lijkt wel op het aluminium te liggen. Ook komt de dual-led flister erg grof over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Op de pagina staat dit er wel bij:
Disclaimer: we had to Photoshop some identifying marks out of the image to protect our sources. Any artifacts around the camera lens or elsewhere on the device were done by us after receiving a raw image of the phone without any edits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Nieuwe foto's vermeende One (M9) tonen powerbutton aan zijkant toestel

In slechts enkele dagen tijd is de (waarschijnlijke) HTC One (M9) al meerdere keren ten tonele verschenen. Eerst in de vorm van twee foto's, toen verschenen er renders van een hoesje en nu zouden er weer enkele foto's van deze smartphone online zijn verschenen.
HTC One (M9)

1 maart weten we het zeker, dan zal HTC zijn nieuwe smartphone-vlaggenschip gaan presenteren op het Mobile World Congress in Barcelona, maar tot dan zullen we vast nog wel meer foto's, benchmarks en specificaties gaan zien. Twee foto's van de vermeende One (M8)-opvolger zagen we eerder verschijnen en gisteren nog zagen we de eerste renders van wat een hoesje voor dit nieuwe toestel zou zijn.
Nieuwe foto's

Phandroid heeft nu enkele nieuwe foto's gepubliceerd, waarop het nieuwe vlaggenschip te zien zou zijn. Op twee van de foto's is ook de rechterkant van het toestel te zien, waar maar liefst drie knoppen aanwezig zijn. Bij de One (M8) is daar één grote volumeknop te vinden, die zowel het volume omlaag als omhoog kan brengen. Op de door Phandroid gepubliceerde foto's zien we dus drie knoppen, waarvan er twee vlak bij elkaar gepositioneerd zijn om het volume te kunnen regelen met dus twee afzonderlijke knoppen. Ongeveer in midden van het toestel is nog een knop te vinden, waarschijnlijk dus de powerbutton.

Fabrikant Sony gebruikt al jaar en dag deze button lay-out en bij Samsung-toestellen zit de aan/uit-knop ook (vaak) aan de zijkant. De One (M8) heeft de powerbutton nog aan de bovenkant van het toestel zitten, maar volgens deze foto's is HTC daar dus vanaf gestapt. Of dat strookt met de renders van het hoesje waarover we eerder schreven is lastig te zeggen. Misschien is de uitsparing aan de bovenkant van het hoesje wel gemaakt voor een infraroodsignaal, in plaats van de powerbutton zoals we schreven.

Ook is er een foto van de achterkant van het vermeende toestel verschenen, met een enigszins aparte kleurstelling. Op de eerder verschenen foto zagen we een lichtzilver gekleurd toestel met witte 'lijntjes'. In deze lijntjes zitten verschillende antennes verwerkt, bijvoorbeeld voor NFC. Dit strookt met één van de huidige One (M8)-varianten. Op de nieuwe foto bevat dit lichtzilveren toestel echter weer zwarte lijntjes en dat is een nog onbekende kleurstelling.

Specificaties

De bronnen hebben aan de website ook laten weten dat dit HTC-toestel inderdaad voorzien zal zijn van een Snapdragon 810-chipset en 3GB werkgeheugen, zoals al werd vernoemd aan de hand van vele geruchten. Over de andere hardware kon de bron zich nog niet uitlaten. Er wordt ook gesproken over de aanwezigheid van een 5 inch full HD-scherm, 20,7 megapixel-camera en een accu met een capaciteit van 2840mAh.
Beschikbaarheid

Het gaat weer erg hard met foto's, benchmarks en allerlei bronnen die informatie binnenkrijgen van deze nieuwe HTC-smartphone. Voordat het toestel op 1 maart officieel wordt gepresenteerd, zal er vast en zeker nog veel meer informatie verschijnen, maar wanneer dat is de vraag.
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/11fc40156d/media/thumbnails/fe/91/fe91cd61ee1f9ac076110d9ff30ceb7c.png

Bron: http://androidworld.nl/ni...tton-aan-zijkant-toestel/

EDIT: oh, was al gepost. Laat het wel staan. Als het weg moet, lees ik het wel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 23-01-2015 12:11 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Begon al bijna te geloven dat de foto's echt waren . Maar nu die foto "gelekt" is van die met de homeknop van Samsung maakt het allemaal weer een stuk ongeloofwaardiger . Vooral die nep chromen randen om de homebutton en frontcamera "alla Samsung" maakt het dat de foto's nep zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Specs zien er goed uit en het design van HTC is super. Het enige wat mij weerhoud is net als de M8 die enorme randen onder en boven welke de telefoon onnodig groot maken. Ik hoop dat dit een stuk minder is bij de M9 zodat ik gewoon de HTC kan bestellen vanaf Maart :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Gelekte foto's van de HTC one m9 kloppen niet met de werkelijkheid.

http://www.allaboutphones...out+Phones+Nieuws+feed%29

[ Voor 14% gewijzigd door indofk op 24-01-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 20:05

SaN

Gelukkig. Misschien toch nog wat meer vernieuwing aan de behuizing. Er is al veel gezegd over de zwarte balk met het HTC logo onder het scherm. Het zou wel erg fijn zijn als die zou verdwijnen. Of als ze in ieder geval de knoppen er weer op terug zouden laten komen als ze de ruimte echt nodig hebben voor de speakertjes er onder. De knoppen op het scherm nemen toch wat ruimte in bij de M8.

Het moet allemaal wel erg raar lopen als dit niet mijn nieuwe telefoon gaat worden. Mijn huidige Xperia Z had ik net voor de HTC M7 uit kwam helaas. Die fout maak ik niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Laatst online: 21-07 11:21
Blijkbaar toch nog wat wijzigingen:

http://htcsource.com/2015...h-it-from-the-htc-one-m8/

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Oef...

Ik hoop nog altijd op iets zoals dit:
http://bgr.com/2014/11/20/htc-one-m9-photos-video-concept/

Of dit:
http://www.phonearena.com...-12-MP-Duo-camera_id60569

Februari gaat lang duren dit jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 22:55
Het is niet te hopen dat HTC meegaat in die ridicule 2K schermresolutie wedloop. Battery life is veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 11:26

netblade

Sunrise

NeWSJuNK schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:02:
Het is niet te hopen dat HTC meegaat in die ridicule 2K schermresolutie wedloop. Battery life is veel belangrijker.
Dat niet alleen, ik heb geen zin om met een groter scherm dan 5" rond te lopen, die phablethype is niet aan mij besteed.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 22:55
netblade schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Dat niet alleen, ik heb geen zin om met een groter scherm dan 5" rond te lopen, die phablethype is niet aan mij besteed.
Als de behuizing maar niet groter wordt is het voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik kwam deze daarstraks nog tegen:
http://be.hardware.info/n...sing-one-m8-en-desire-826
en
http://phandroid.com/2015/01/26/htc-one-m9-decoy-units/

Ik hoop ook op een 5" model en liefst iets korter dan de huidige m8 in lengte.

edit: oeps, eigenlijk zowat dezelfde teksten als die van Steeldunes... My bad.

[ Voor 37% gewijzigd door JanAd op 26-01-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Snap eerlijk gezegd niet wat jullie zo mooi vinden aan die fan renders, vind ze er heel vreemd uit zien :'). Nouja, wachten tot 1 maart, ben benieuwd. Wel blij te lezen dat de gelekte M9 waarschijnlijk gewoon een decoy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dat is natuurlijk puur persoonlijke smaak. :)

Ik heb er alvast terug goede hoop op. Hij mag gerust op de m8 lijken,, Maar niet te identiek - zoals het even leek te zijn -

1 maart is alvast weer een dagje dichterbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:23
Exclusive: HTC One M9/Hima black bar, speaker panel design details

http://htcsource.com/2015...ker-panel-design-details/

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Jammer dat er dan geen render of foto bij zit van de M9/Hima, maar aan afbeelding van de Nexus 9

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Lijkt er dus echt op (volgens de geruchten) dat de M9 een duidelijk anders design mee krijgt dan de M8, ik vindt het alleen maar prima. De M8 heeft bewezen dat het met de kwaiteit wel goed zit, tevens heeft HTC Sense zo goed weten te tweaken dat het echt enorm snel is. Ik verwacht nu echt een killer qua telefoon van de HTC M9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Rubman schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:23:
Jammer dat er dan geen render of foto bij zit van de M9/Hima, maar aan afbeelding van de Nexus 9
Hamdir/Leoside gaat er nu mee aan de slag. Zijn render is heel vaak gebruikt voor de release van de M8 en bleek vrijwel te kloppen.
http://forum.xda-develope...=58458145&postcount=17974

Evan Blass was eerder:
Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2w1yrg6.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-01-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One Hima/M9 & Hima Plus/Ace...?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B8cIdk3CYAEzATg.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:09
-

[ Voor 100% gewijzigd door DwightKSchrute op 28-01-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:09
Evan Blass is weer even terug....

https://mobile.twitter.com/evleaks/status/560425983476789248

Edit: CLB is me net voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Niet allemaal tegelijk jongens hahaha

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/t67yi1.jpg

@Upleaks:That button on Hima_Ultra’s front is just a fingerprint reader(touch-based, is not garbage like One max’s), not working for Home-key.

[ Voor 88% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-01-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
De speakers zouden dan weer grotendeels verdwijnen? Bij de Note3 zit ik vaak met mijn vinger erop en voor meer geluid moet ik een soort schelp maken om het geluid te sturen. Dat is wel een voordeel van de M8 in ieder geval.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij verschillende HTC-toestellen zijn de speakers niet goed te zien, verborgen achter 'spleetjes', werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Señor Sjon schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:44:
De speakers zouden dan weer grotendeels verdwijnen? Bij de Note3 zit ik vaak met mijn vinger erop en voor meer geluid moet ik een soort schelp maken om het geluid te sturen. Dat is wel een voordeel van de M8 in ieder geval.
De speakers worden net als bij de HTC Nexus 9 in de behuizing verwerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik vindt het prima, zolang de telefoon maar net zo goed klinkt als de M8 ;)
Overigens vind ik het frond bij de laatste render hierboven best mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Wat een verschrikkelijk lelijke toestellen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie alleen plaatjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het op deze render wel heel erg een Iphone 6 kloon.
Lelijk is het niet, maar dit is niet de telefoon waarmee HTC uiteindelijk mee gaat komen (denk ik dan hè).

Overigens vind ik de cameramodule voorop maar klein ogen voor een 13mp/4up.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:26:
Lelijk is het niet, maar dit is niet de telefoon waarmee HTC uiteindelijk mee gaat komen (denk ik dan hè).
Naar mijn mening is het anders om, deze telefoon is een evolutie van de M8. De HTC One M8 was eerder op de markt dan dat de iPhone 6 -serie dit is. Naar mijn mening kan dit dus nooit een kloon zijn van de iPhone.

Ik weet dat het bijna heiligschennis is, maar naar mijn mening heeft Apple juist met hun laatste serie telefoons copycat gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Bullet NL schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:30:
[...]

Naar mijn mening is het anders om, deze telefoon is een evolutie van de M8. De HTC One M8 was eerder op de markt dan dat de iPhone 6 -serie dit is. Naar mijn mening kan dit dus nooit een kloon zijn van de iPhone.

Ik weet dat het bijna heiligschennis is, maar naar mijn mening heeft Apple juist met hun laatste serie telefoons copycat gespeeld.
Daar heb je best een punt. Ze hebben met het scherm wel een eigen twist aan het ontwerp gegeven.
Maar echt revolutionair vond ik het eigenlijk niet.

HTC vind ik mooie ontwerp keuzes maken. Kijkende naar de complete one serie.

Als je naar de metalen telefoons kijkt: One S, One (m7), One (m8)
Van de mooie curven in de One S naar een schitterende One (m7) Naar een gabless design van de One (m8) Ik zeg laat die volgende maar komen. (Ik weet dat de One X flagship was maar die was niet van metaal)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:26:

Overigens vind ik de cameramodule voorop maar klein ogen voor een 13mp/4up.
Ach, er zijn zelfs mensen die aan mij vragen of dat de iPhone 6 is die ik in mijn hand heb. Dat is dan de M8...zegt genoeg of wie er nu eigenlijk leentjebuur speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik vind de kleinere er echt strak uit zien, die fingerprint sensor bij de rechter vind ik maar mehhh...

Hopelijk wordt de 'M9' echt als die leaks en niet hetzelfde design als de M8, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Welkom clb als mede-auteur van t topic!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ziet er mooi uit! Als ik er 1 zal kopen is t met de scanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Golf2vr6 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:53:
[...]

Ach, er zijn zelfs mensen die aan mij vragen of dat de iPhone 6 is die ik in mijn hand heb. Dat is dan de M8...zegt genoeg of wie er nu eigenlijk leentjebuur speelt!
Lol, ja dat heb ik ookal gehad terwijl de m8 toch echt een heel ander toestel is.

Ik vind de (mogelijke) m9 render wel mooi. Maar de fingerprint sensor mag echt weg blijven... Nutteloos en nog lelijk ook imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 23:16

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik hoop serieus dat ze net als bij de m8 ook met een dual sim variant komen, maar dan sneller dan nu het geval was. Ivm zakelijk en privé simkaart.

GT: The Bozzz88

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Let op:
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.