Krijg vandaag een update binnen 3.35 (stock rom)
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Het hangt er maar net vanaf waar die contacten staan opgeslagen. Als deze staan opgeslagen op de telefoon zijn ze inderdaad weg, maar heb je ze opgeslagen bij Google Contacts of een ander account. Dan ben je ze niet kwijt.Freaky_Angelus schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:50:
Mensen van +5 jaar in het boek zijn weg, mensen van 2 maanden geleden weer wel. Raar selectief gedrag.
Helaas, leuk de theorie maar in de praktijk is er iets op zijn bek gegaan en zijn er dus nummers verdwenen... Ik denk serieus dat het puur een corrupt bestand is geweest en dat zou namelijk ook wat issues van een tijdje terug verklaren. Ik sla alle nummers altijd onder hetzelfde type sync op en toch zijn daar nu nummers tussenuit. Whatsapp pakt altijd de sync over... daarom stonden ze bij whatsapp nog wel (en zo heb ik die nummers terug (grotendeels), maar geen van de twee andere syncs hebben de nummers bewaard. Er kwam een oude "telefoon" list terug (ook niet compleet én hier miste ook nog steeds nummers) via Google backup, etc. Het is nu een samengeraapt lijstje, maar... ik lijk 99% te hebben. De rest belt wel, uiteindelijk.rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:17:
Het hangt er maar net vanaf waar die contacten staan opgeslagen. Als deze staan opgeslagen op de telefoon zijn ze inderdaad weg, maar heb je ze opgeslagen bij Google Contacts of een ander account. Dan ben je ze niet kwijt.
[ Voor 18% gewijzigd door Freaky_Angelus op 03-11-2016 08:19 ]
Vervelend dat het bij jou dan niet goed gegaan is. Mijn contacten heb ik altijd onder Google Contacts staan en dit gaat echt al jaren goed. Je moet natuurlijk wel voor zorgen dat je telefoon recentelijk gesynchroniseerd heeft.Freaky_Angelus schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:16:
[...]
Helaas, leuk de theorie maar in de praktijk is er iets op zijn bek gegaan en zijn er dus nummers verdwenen...
Dat is inderdaad wel heel vreemd. Ach wellicht heeft een Google medewerker gezien dat je die toch nauwelijks tot niet bereikt, dus dat het nodig was om ze te verwijderenFreaky_Angelus schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:11:
Het is ook zo vreemd... nummers die missen zijn nummers die al in mijn vorige mobiel stonden... Hele aparte corruptie...
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 07-11-2016 10:49 ]
LOL, van die momenten dat je de aanbiedingen op alu-folie gaat controlerenrens-br schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:29:
Dat is inderdaad wel heel vreemd. Ach wellicht heeft een Google medewerker gezien dat je die toch nauwelijks tot niet bereikt, dus dat het nodig was om ze te verwijderen
Facts don't care about your feelings
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ja, dat was dus die update... Ding blijft hangen bij apps updaten of nog net ervoor.... het One scherm waarin je niet ziet dat hij apps probeert te updaten. Harde reset was het bij mij ook... sindsdien wel een nieuw record accuduur en alles loopt nog soepeler, maar ook hier 70% van foto's en dus (zoals hierboven staat) nummers kwijt.YoshiBignose schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:58:
Ok heb maar gewoon gereset. Had geen backups maar ja zo boeiend is het ook weer niet. M'n foto's werden wel gesynced met dropbox dus dat is niet zo erg. Kut HTCmaar goed na al die jaren eerste keer crash, wel meteen een harde.
Battle.net || Strava
Zou het echt niet doen, sla altijd een generatie over dan ga je er echt op vooruit. Beter spaar je door of ga je voor een 2e handse, of via veiling site, aanbieding, friday of kijk eens naar import uit HongKong daar is die ook goedkoper.retlaw schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:56:
Ik twijfel om de m9 aan te schaffen... Ik heb momenteel een HTC m8 die goed bevalt. Echter vind ik de HTC 10 nog een beetje duur. De M9 is nu voor 365 te koop, wat niet super veel is...
Zouden jullie het toestel nog een keer aanschaffen?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 23-11-2016 15:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik had het zelfde, enigste oplossing was voor mij een factory reset...Verwijderd schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:30:
Vanmiddag heb ik de update naar 7.0 gedownload en sindsdien is er niets meer met de telefoon te beginnen. Ik krijg om de 3 seconden de melding dat com.android.phone is gestopt en verder lijken alle contacten weg te zijn en kan ik ook niet meer bellen. Iemand een oplossing?
Gr. Longneck
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq