Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Verwijderd
een dedicated camera knop (net als de xperia)
waterdicht (zoals meer concurenten)
kleinere bezels
Die balk eruit (onderaan)
Kom op HTC verras ons maak ons blij :-)
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Schitterend!!

Dat goud is toch echt geen zicht...
Edit: moest de powerknop aan de rechterzijde komen - zoals bij de meeste renders was - is dat niet erg vervelend voor de linkshandige onder ons (zoals ik)?
[ Voor 25% gewijzigd door JanAd op 25-02-2015 15:59 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik denk dat ze de sense laag bedoelen, bij de onscreenknoppen zie je een power on/off knop. Beetje vreemde locatie imoSeñor Sjon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:01:
Samsung heeft al sinds jaar en dag de powerbutton rechts zitten. Met je wijsvinger kan je die makkelijk bereiken als je het toestel in je linkerhand houdt.
Edit verkeerd gelezen
[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 25-02-2015 16:24 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat extra knopje in Sence, geen idee wat daar de bedoeling van is. Mogelijk een context gerelateerde functie ofzo? Of een knop om een app effectief te sluiten en uit het geheugen te houden?
Met 3GB geheugen lijkt me dat geen probleem, ben op m'n M7 ook nooit tegen geheugenproblemen aangelopen.JanAd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:28:
Nee, ik bedoelde effectief de powerknop die op de vorige renders langs de zijkant zit.
Dat extra knopje in Sence, geen idee wat daar de bedoeling van is. Mogelijk een context gerelateerde functie ofzo? Of een knop om een app effectief te sluiten en uit het geheugen te houden?
Ik hoop zo dat dit een slechte grap is van HTC, het design van de M8 vond ik niet echt mooi en dat hebben ze precies zo gehouden helaas.
Bron:http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=1980Quote:
HTC had their chance but completely blew it. They wasted 2 years of senseless marketing, and now they are about to release the 3rd version of the One with basically the same design. Love the quality man, but it’s getting a little old don’t you think? At the same time, Samsung is now refreshed, and the S6 is going to have that new car smell. Trust me when I say that Samsung will make a big splash next week at Mobile World Congress. I am not saying that every critic will now fall in love with them, but they will deliver a product that will excite consumers. On the contrary, HTC will be offering more of the same, which is never exciting. To top it off, HTC chose to unveil their “more of the same” product on the very same day the world gets to see the Galaxy S 6. In other words, HTC chose to share the spotlight, which is something they haven’t done in a long time. Yet another big mistake.
Zo denk ik er nu dus ook wel over... Het kan pijn gaan doen zondag...
Waarom denk je dat Samsung juist nu ineens met een dikke upgrade komt? Als ik naar het verleden kijk zijn het juist hen die niet verrassen. Kijk eens naar de S3, S4, S5.. https://youtube.com/watch?v=AnNrgY5KS80 Optisch bijna dezelfde telefoons. Ik denk dat ze dadelijk met een telefoon komen die mooi in het rijtje past.JanAd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:44:
[...]
Bron:http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=1980
Zo denk ik er nu dus ook wel over... Het kan pijn gaan doen zondag...
Wat betreft HTC en de leaks van gisteren.. Hoe langer ik er over na denk, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit niet de M9 is maar 'gewoon' de M8i. Ik denk day we de M9 nog niet gezien hebben en het aankomende zondag voor velen een "ooooohhh" momentje wordt zodra deze wel wordt onthuld... Laten we het hopen...
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Hoop je dat? Ik hoop op iets meer dan alleen een upgrade, en er komt een 810 hoop ik, geen 805SuperVeloce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:30:
Ik denk/hoop ook dat het een M8 upgrade is, betere camera en dan een 805 processor ofzo.. met lollipop en sense 7
[ Voor 18% gewijzigd door DM89 op 25-02-2015 20:49 ]
Verwijderd
Inderdaad, word moeilijk tegenwoordig om zoveel geld te rechtvaardigen, als je ook een Oppo, of een One Plus, of Moto kan krijgen.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 20:50 ]
Ik bedoel die telefoon uit het reclame filmpjeMeulendijks89 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:48:
[...]
Hoop je dat? Ik hoop op iets meer dan alleen een upgrade, en er komt een 810 hoop ik, geen 805maarja die upgrades zien we ook terug bij samsung en apple vrijwel zelfde buitenkant met betere hardware, maar wel elke keer weer 700 neerleggen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Mehh okeSuperVeloce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:56:
[...]
Ik bedoel die telefoon uit het reclame filmpje
Het revolutionaire render van deze pagina is welkomMeulendijks89 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:58:
[...]
Mehh okezondag weten we het, hoop zo op een verassing haha
, iets wat we nog niet gezien hebben ofzo..
Dat zou zeker een mooie m9 zijn, laten we het hopenSuperVeloce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:59:
[...]
Het revolutionaire render van deze pagina is welkom
http://www.htc.com/nl/go/launch/
[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-02-2015 21:25 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
http://forum.xda-develope.../general/picture-t3039837
Die zijkant komt me wel bekend voor..Golf2vr6 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:36:
Voor de mensen die twijfelen met de S6:
maar vind de voorkant van de galaxy's vooral lelijk. Dus hopelijk doet HTC het beter
Meh, ook weer van het zelfdeGolf2vr6 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:36:
Op pagina 6 betere foto's.Golf2vr6 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:36:

Edit:// en nog eentje

[ Voor 16% gewijzigd door EzMe op 26-02-2015 08:03 ]
Daarnaast vind ik hem aan de onderkant echt behoorlijk op de iPhone 6 lijken, en glas op de achterkant want dat is zo lekker stevig

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zit hier nog met een Xperia Z1, nooit problemen gehad met glazen behuizing!Rubman schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:58:
Wat zijn die vage gaten aan de onderkant naast powerbutton lelijk zeg.
Daarnaast vind ik hem aan de onderkant echt behoorlijk op de iPhone 6 lijken, en glas op de achterkant want dat is zo lekker stevig
Ik was echt aan het wachten op deze HTC m9, maar dit design valt inderdaad tegen als je ze vergelijkt met de renders die eerder zijn geplaatst.
bron:http://www.slashgear.com/...e-for-mwc-event-25370498/We’ve long suspected a wearable was incoming, so it’s possible HTC has two ready for us — a fitness band and a true smartwatch. It’s also very realistic we’d see some interesting new phone, maybe one that will rival Motorola’s Moto E in features/price.
But let’s be as clear as Jeff — we don’t know what’s coming. It’s speculative to guess, but that’s part of the fun, right? We’ve heard rumblings the One M9 leaks were purposeful, meant to lead the dogs sniffing down the wrong path. If that’s true, HTC’s gambit may have worked out well.
Because we don’t know anything besides what’s already been leaked. So, again — any guesses?
We weten eigenlijk totaal niet wat er gaat komen - en als het dan toch de m8.5 look wordt... tja... dan opteer ik wss voor de Plus versie om toch iets anders te hebben dan m'n huidige m8
Ik begin wel meer en meer uit te kijken naar de wearables, nu de m9 mogelijk gaat tegenvallen
Bron: The VergeThe HTC One M9 has leaked. The stuff that matters has not, because it can not. Just think about how awesome a One M8 with a great camera and a better grip would be. There’s still a high ceiling for optimism here, even if the initial impression is an overwhelmingly familiar one. I don’t ask that you forgive the One M9’s failures if and when they become apparent. But give this device a chance to impress you with what lies beneath its cold aluminum skin. I know I will.
Maar toch... Ik vind dat ze een blunder begaan door het uiterlijk bijna identiek te houden.
Al was het alleen maar die zwarte HTC balk - ondanks dat er hardware onder zit... Dat zou er gewoon uit moeten zijn.

Edit; het grappige is wel, mijn vriendin zei deze morgen nog "komt jou nieuwe gsm nu dit weekend uit? Want de mijne (HTC One S) is nu echt wel aan vervaning toe"... Ik ga verplicht worden een nieuwe te kopen
[ Voor 32% gewijzigd door JanAd op 26-02-2015 09:54 ]
Daarbij hoop ik ook op een 'echte' smartwatch die sowieso met iOS overweg kan, mocht ik besluiten mijn iPhone te houden. Ik hoop dat ze Zoe eens gaan uitbrengen voor iOS, dat hebben ze in oktober 2014 al aangekondigd. Daarnaast zou ik Blinkfeed ook wel als app op iOS willen hebben.
Misschien toch maar weer HTC kopen, als ik mezelf zo hoor;)
Verwijderd
Sense is gewoon een goed laag over Android heen. En bepaalde features wil ik eigenlijk niet opgeven.
Na de leaks van de S6 te hebben gezien valt die ook af. Blijft de M9 toch gewoon mooier. Bijna zondag kerels...
Blijf alleen bij de M7/8 de zwarte balk met HTC erin erg lelijk vinden. Waarom niet gewoon knoppen daar als je die ruimte toch ergens voor nodig hebt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit is ook mijn gedachte. Zelf vind ik de versie met de glasplaat eigenlijk mooier, maar als hij op de m8 lijkt is voor mij ook geen probleem.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:23:
...
Na de leaks van de S6 te hebben gezien valt die ook af. Blijft de M9 toch gewoon mooier. Bijna zondag kerels...
Mijn HTC One S is wel aan vervanging toe. Begint traag te worden (al zou een volledige reset wel helpen denk ik, maar heb hier eigenlijk geen zin in
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Al jaren heb ik geen HTC meer gehad, m'n laatste was de HTC Desire wat destijds echt een fantastisch toestel was. Daarna ben ik tussendoor nog over gegaan op de iPhone 4S, de Nexus 4 en vervolgens m'n huidige Xperia Z3 Compact. Desondanks heb ik altijd terug willen gaan naar HTC door het design, alleen de camera was een reden voor mij om hem te laten liggen.JanAd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:09:
Toch opmerkelijk dat bijna iedereen hier bijzonder trouw is aan HTC, incluis mijzelf. Bijna even fanatiek als vele iPhans
Nu dat opgelost zou zijn (hij kan alsnog tegenvallen, dus nog even afwachten) is de kans dus groot dat ik nu toch weer terug kom op het oude nest. Het doet mij een beetje denken aan de iPhone 4S, een toestel dat al schitterend was maar dan nog verder verfijnd... de iPhone 4S verkocht overigens ook veel beter dan z'n voorganger dus ik heb goede hoop voor HTC!
Verwijderd
Daar heb je wel een punt. Ergonomisch gezien zit die balk daar soms niet zo slecht... Ik neem de m8 soms wel zo vast dat m'n duim daarop rust terwijl ik met m'n andere hand het toestel bedien.Golf2vr6 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:46:
...
Misschien ziet het er dan wel mooier uit, maar werkt het niet prettig.
Verwijderd
Weet niet meer welk artikel het was of waar, maar ze maakten er wel een goed punt in:JanAd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:26:
[...]
Daar heb je wel een punt. Ergonomisch gezien zit die balk daar soms niet zo slecht... Ik neem de m8 soms wel zo vast dat m'n duim daarop rust terwijl ik met m'n andere hand het toestel bedien.
Niemand heeft de M9 vast gehad
Zoals mensen met een M7 of een M8 weten, dat ding is glad. Heel glad. Zoiets kun je pas weten als je hem vast hebt, ook gewicht enz is volgens mij nog niet zo veel over bekend.
Hoewel ik een klein beetje teleurgesteld ben in het uiterlijk van de M9, is het nog steeds een hele mooie telefoon.
Sense 7 ziet er veelbelovend uit, dus er er is een grote kans dat dit mijn nieuwe telefoon word.
Even afwachten waar de rest mee aan komt zetten natuurlijk.
Waarschijnlijk wel, is wel altijd zo geweest.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:13:
Komt sense 7 ook voor de m8?
Met de aankondiging over een paar dagen, heeft de media deze nu wel mogen bekijken hoorVerwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:47:
Niemand heeft de M9 vast gehad
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Oh ja, neem ook aan dat tijdens dat Freqeuncies (?) event de media er mee heeft gespeeld, alleen hebben we daar nog niks van gehoord.CLB schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:08:
[...]
Met de aankondiging over een paar dagen, heeft de media deze nu wel mogen bekijken hoor
Ze zullen wel een geheimhoudingsverklaring hebben moeten tekenen alvorens ze het toestel te zien kregen.Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:23:
[...]
Oh ja, neem ook aan dat tijdens dat Freqeuncies (?) event de media er mee heeft gespeeld, alleen hebben we daar nog niks van gehoord.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd

Na mijn M7 wil ik best wel een M9 ondanks tegenvallend design.
Bijna alleen al om Sense. Draai nu weer bijna stock android. En hoewel dat goed bevalt "mis" ik sense wel een beetje
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De lollipop sense rom van de m7 is behoorlijk goed/fijn. Ik zou die er eens op gooien als ik jou was!DarkSide schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:42:
Ik denk dat we teleurgesteld gaan worden.
Na mijn M7 wil ik best wel een M9 ondanks tegenvallend design.
Bijna alleen al om Sense. Draai nu weer bijna stock android. En hoewel dat goed bevalt "mis" ik sense wel een beetje
sorry. Heb nu een OPO. Die heeft mijn M7 opgevolgd.Golf2vr6 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:49:
[...]
De lollipop sense rom van de m7 is behoorlijk goed/fijn. Ik zou die er eens op gooien als ik jou was!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als je een M8 hebt is de M9 waarschijnlijk meestal geen echt zinvolle upgrade. De smartphonemarkt is redelijk volwassen inmiddels.
Volgend jaar met nieuwe, kleinere procestechnologie zien we pas weer een echte stap vooruit verwacht ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 26-02-2015 18:49 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd

Klopt. Maar ging meer over Design.Help!!!! schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:47:
Wat verwachten jullie dan. Er zijn volgensmij geen significante revoluties in de smartphone markt. Alleen evoluties. De M8 is al een toptelefoon, enige echte zwakte was de camera en dat is naar verwachting aangepakt. Verder gewoon de gebruikelijke verbeteringen: beste courante soc nieuwste Sense. Enige dingen die anders kunnen zijn resolutie en schermgrootte maar de relevantie is voor velen maar beperkt.
Als je een M8 hebt is de M9 waarschijnlijk meestal geen echt zinvolle upgrade. De smartphonemarkt is redelijk volwassen inmiddels.
Volgend jaar met nieuwe, kleinere procestechnologie zien we pas weer een echte stap vooruit verwacht ik.
Deze lijkt me teveel op de M8 gaan lijken, En, hoewel begrijpelijk, is dat zonde.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zo kan je het ook bekijkenDon't forget HTC fanboys...We may be disappointed, but it could be worse.
The GS6 boyz are staring into the face of the 4th straight phone to look basically the exact same, only this time it features blatant iPhone rip offs (namely the bottom)
Their meltdown will be epic.
bron: http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=2000
Meer ontopic, ik hoop wel dat de live stream dit jaar wat beter werkt dan de vorige keer...

Edit - info tegen gekomen:
HTC ONE M9 PLUS(HIMA_ULTRA)
FEBRUARY 27, 2015 UPLEAKS LEAVE A COMMENT
HTC One M9 Plus(Hima_Ultra)
Hima_Ultra has 2 variants, one is powered by Snapdragon 810, another is powered by MTK chipset. Here is Snapdragon variant’s info.
Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
5.2″ WQHD Display
3GB DDR4 RAM
32GB ROM
Touch based finger print sensor(located on front)
Support VoLTE and LTE Category 6(up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload)
Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
20.7MP + 2.1MP Main Camera
4MP or 13MP Front Camera
BoomSound on front, supports Hi-Fi audio
Bluetooth 4.1
2840mAh Battery
MTK version will powered by MT6795 64Bit Octa-core chipset, other spec are same as Snapdragon version’s.
MTK version will going to Asia include China(CMCC), Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaysia.
Snapdragon version will going to US at least.
Color
Front/Back Dark Gunmetal
Front Gold/Back Silver
Front/Back Gold
bron: http://upleaks.info/2015/02/27/48/
Ik heb mij ondertussen al wel wat verzoend met het bijna identieke model... Maar de kleur keuzes...

[ Voor 65% gewijzigd door JanAd op 27-02-2015 08:35 ]
Daarnaast de zwarte balk en te grote bezels naar mijn smaak als het filmpje echt is. Wat een tegenvaller zou dat zijn.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Als het een troost mag zijn, het gaat over de Plus versie. Niet de gewone m9KirovAir schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:57:
WQHD
Daarnaast de zwarte balk en te grote bezels naar mijn smaak als het filmpje echt is. Wat een tegenvaller zou dat zijn.
Edit:
De m9 specs volgens upleaks vandaag:
http://upleaks.info/2015/02/26/htc-one-m9hima/#more-15
0PJA series
Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
5″ FHD Display
3GB DDR4 RAM
32GB or 64GB ROM
Support VoLTE, Carrier Aggregation and LTE Category 6 up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload
Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
20.7MP Main Camera with Dual LED Flash
4MP UltraPixel Front Camera
BoomSound
Bluetooth 4.1
micro SD Card slot
2840mAh Battery
Front/Back Dark Gunmetal
Front Gold/Back Silver
Front/Back Gold
[ Voor 48% gewijzigd door JanAd op 27-02-2015 11:38 ]
Verwijderd
Hebben ze de MediaTek soc laten vallen? Zie alleen de SD 810 staan?
En de S6 zonder Micro-SD? Geen verwisselbare batterij? En hetzelfde design?
Kom maar gezellig naar HTC jongens en meisjes
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 11:53 ]
Als je op de plus doelt:Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:48:
Hebben ze de MediaTek soc laten vallen? Zie alleen de SD 810 staan?
BronHima_Ultra has 2 variants, one is powered by Snapdragon 810, another is powered by MTK chipset. Here is Snapdragon variant’s info.
[...]
MTK version will powered by MT6795 64Bit Octa-core chipset, other spec are same as Snapdragon version’s.
MTK version will going to Asia include China(CMCC), Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaysia.
[ Voor 29% gewijzigd door Fly-guy op 27-02-2015 12:45 ]
Verwijderd

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 16:34 ]
Sow.. das niet verkeerd! Zijn dit renders of leaks?
Verwijderd
Pres renders afkomstig van Cnet Zuid Korea dus 99% echt.EzMe schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:27:
[...]
Sow.. das niet verkeerd! Zijn dit renders of leaks?
Die renders zijn vast echt ja, officiële persrenders... mag het hopen van niet, dat kan ik nog mooierVerwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:34:
Pres renders afkomstig van Cnet Zuid Korea dus 99% echt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit. En verder blijft die samsung qua design toch een soort iphone clone imho....Meulendijks89 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:36:
Ziet er niet slecht uit, maar vraag me toch af wat de meerwaarde is van die gebogen zijkanten van het scherm, lijkt me niet fijn werken ofzo ik weet het niet hoor

Mochten die gebogen randen echt heel functioneel zijn, dan heeft HTC wel een enigzins een probleem.
PC Specs
"The curve is far more subtle than some may have expected, too. It’s certainly not a similar amount of curve as the Note Edge and perhaps may not perform the same ‘second screen’ function – a notion that was backed up by Business Korea yesterday. The publication suggests that the curve is more about design and ergonomics rather than function like the Note 4 Edge, which is down to manufacturing issues."Help!!!! schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:11:
[...]
Dit. En verder blijft die samsung qua design toch een soort iphone clone imho....![]()
Mochten die gebogen randen echt heel functioneel zijn, dan heeft HTC wel een enigzins een probleem.
bron
Ik verwacht meer een gimmick dan echt van toegevoegde waarde. Overigens net als bij de curved screens van de Samsung TV's. De techniek laat het toe, het is anders als anders en dus maken ze het.
Jammer dat Samsung geen Blinkfeed heeft en wel touchwizz..
HTC launcher met blinkfeed valt te downloaden op XDANeWSJuNK schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:35:
Toch wel mooi die S6 Edge. Misschien vervanger voor mijn One M8 als die zo "2014" blijft als in veel renders.
Jammer dat Samsung geen Blinkfeed heeft en wel touchwizz..
Maar die had toch al vanaf het begin van de geruchten geen mediatek CPU?Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:34:
Nee bedoelde de ''gewone'' M9, in de lijst van JanAd.
Hier nog een linkje naar de gegevens van januari: http://www.gsmhelpdesk.nl...-htc-s-flagship-voor-2015
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BWhM_oHr558]
O *, ik dacht vandaag haha. Sorry!Quido schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:20:
Morgen toch?
* denk de volgende keer een beetje om je taalgebruik
[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 28-02-2015 13:12 ]
Verwijderd
Dacht al dat ik het ergens gelezen had, agja goed nieuws dan.Gismo1979 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:51:
Heel in het begin was daar wel spraken van, maar de laatste geruchten zeggen nu dat die info voor de M9 Plus is.
Hier nog een linkje naar de gegevens van januari: http://www.gsmhelpdesk.nl...-htc-s-flagship-voor-2015
Weet niet of dit al eerder gepost is maar:
http://www.cnet.com/products/htc-one-m9/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 12:38 ]
[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 12:53 ]
Verwijderd
In dat geval excuses, ik ben een beetje enthousiast voor morgenJanAd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:53:
Dat zijn beelden van maanden geleden... Heel dat artikel van cnet loopt zwaar achter

Dat artikel van Cnet
Daar staan toch wel een paar vreemde dingen tussenwe may be looking at a 5.5-inch display with 2,560x1,440-pixel resolution, and storage capacities of 32GB, 64GB and 128GB.
Reportedly powered by a Qualcomm Snapdragon 805 processor with 3GB RAM, the One M9 may also pack a 3,500mAh battery.

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 13:00 ]
Je moet eens kijken naar de foto's in deze topic:
http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=2015
Die zouden genomen zijn met de m9... Als dat klopt wordt de camera wel héél erg goed
[YouTube: http://youtu.be/GyaBl16ZHHM]u
Edit:
Https://dl.dropboxusercontent.com/u/49778084/M9.MP4
[ Voor 44% gewijzigd door Yo_flow op 28-02-2015 14:56 ]
Ik moet zelf zeggen dat het me zelfs best bevalt met die gouden rand.
De Zwart/gunmetal versie moet dan wel zeer knap ogen - als die bestaat.
Edit: crap, net te laat voor de download
Dat zal wel weer snel opduiken... Maar bij deze hebben we de echte m9 gezien denk ik.
[ Voor 28% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 14:46 ]
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 14:48 ]
Het is te duidelijk en het klopt gewoon compleet met alles wat we al wisten om fake te zijn.
Ik zag zelfs even onduidelijk dat 4de icoontje op z'n scherm in Sence 7. Het leek deze keer geen 'sluiten' knopje te zijn... Dus wss is dat knopje aan te passen.
latere edit: nee, sorry, verkeerd gekeken.
[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 15:05 ]
Het filmpje stemt mij overigens wel tevreden, ik vind het een mooi toestel met inderdaad het tweekleurige design (gunmetal front/back, gold sides)
Je het beviel mij ook meer dan ik had verwacht. De rand van de m9 is mooier. Dat zwarte lichtje hoger liggende randje van de m8 is weg.Yo_flow schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:51:
...
Het filmpje stemt mij overigens wel tevreden, ik vind het een mooi toestel met inderdaad het tweekleurige design (gunmetal front/back, gold sides)
De front flash was ook iets groter precies.
en het zit in m'n dropbox:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/M9.MP4
[ Voor 56% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 15:01 ]
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.