Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gCASWnp.jpg

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:03
Ik hoop echt dat die HTC balk er uit is, liefst had ik ook nog gezien dat er geen knoppen onder op er scherm waren maar goed, ben echt benieuwd waar HTC mee gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zaken als....

een dedicated camera knop (net als de xperia)
waterdicht (zoals meer concurenten)
kleinere bezels
Die balk eruit (onderaan)

Kom op HTC verras ons maak ons blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Op die filmpjes vind ik die onscreen on/off knop wel vreemd. Waarom zou je die uberhaupt daar bedenken? Tenzij ik het icoontje verkeerd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ja dat viel mij ook al op, rare plek !

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Laatst online: 15-09 12:21

JanAd

Wind’s howling

Schitterend!! :+

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8674/16017909543_b3194a2bec_b.jpg

Dat goud is toch echt geen zicht... :'(

Edit: moest de powerknop aan de rechterzijde komen - zoals bij de meeste renders was - is dat niet erg vervelend voor de linkshandige onder ons (zoals ik)?

[ Voor 25% gewijzigd door JanAd op 25-02-2015 15:59 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Samsung heeft al sinds jaar en dag de powerbutton rechts zitten. Met je wijsvinger kan je die makkelijk bereiken als je het toestel in je linkerhand houdt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:49

netblade

Sunrise

Señor Sjon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:01:
Samsung heeft al sinds jaar en dag de powerbutton rechts zitten. Met je wijsvinger kan je die makkelijk bereiken als je het toestel in je linkerhand houdt.
Ik denk dat ze de sense laag bedoelen, bij de onscreenknoppen zie je een power on/off knop. Beetje vreemde locatie imo

Edit verkeerd gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 25-02-2015 16:24 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Nee, ik bedoelde effectief de powerknop die op de vorige renders langs de zijkant zit.

Dat extra knopje in Sence, geen idee wat daar de bedoeling van is. Mogelijk een context gerelateerde functie ofzo? Of een knop om een app effectief te sluiten en uit het geheugen te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

JanAd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:28:
Nee, ik bedoelde effectief de powerknop die op de vorige renders langs de zijkant zit.

Dat extra knopje in Sence, geen idee wat daar de bedoeling van is. Mogelijk een context gerelateerde functie ofzo? Of een knop om een app effectief te sluiten en uit het geheugen te houden?
Met 3GB geheugen lijkt me dat geen probleem, ben op m'n M7 ook nooit tegen geheugenproblemen aangelopen.

Ik hoop zo dat dit een slechte grap is van HTC, het design van de M8 vond ik niet echt mooi en dat hebben ze precies zo gehouden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Quote:
HTC had their chance but completely blew it. They wasted 2 years of senseless marketing, and now they are about to release the 3rd version of the One with basically the same design. Love the quality man, but it’s getting a little old don’t you think? At the same time, Samsung is now refreshed, and the S6 is going to have that new car smell. Trust me when I say that Samsung will make a big splash next week at Mobile World Congress. I am not saying that every critic will now fall in love with them, but they will deliver a product that will excite consumers. On the contrary, HTC will be offering more of the same, which is never exciting. To top it off, HTC chose to unveil their “more of the same” product on the very same day the world gets to see the Galaxy S 6. In other words, HTC chose to share the spotlight, which is something they haven’t done in a long time. Yet another big mistake.
Bron:http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=1980

Zo denk ik er nu dus ook wel over... Het kan pijn gaan doen zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:45

Saven

Administrator

Exactly my thoughts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
JanAd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:44:
[...]

Bron:http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=1980

Zo denk ik er nu dus ook wel over... Het kan pijn gaan doen zondag...
Waarom denk je dat Samsung juist nu ineens met een dikke upgrade komt? Als ik naar het verleden kijk zijn het juist hen die niet verrassen. Kijk eens naar de S3, S4, S5.. https://youtube.com/watch?v=AnNrgY5KS80 Optisch bijna dezelfde telefoons. Ik denk dat ze dadelijk met een telefoon komen die mooi in het rijtje past.

Wat betreft HTC en de leaks van gisteren.. Hoe langer ik er over na denk, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit niet de M9 is maar 'gewoon' de M8i. Ik denk day we de M9 nog niet gezien hebben en het aankomende zondag voor velen een "ooooohhh" momentje wordt zodra deze wel wordt onthuld... Laten we het hopen...

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik hoop dat je gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:39
Ik denk/hoop ook dat het een M8 upgrade is, betere camera en dan een 805 processor ofzo.. met lollipop en sense 7

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
SuperVeloce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:30:
Ik denk/hoop ook dat het een M8 upgrade is, betere camera en dan een 805 processor ofzo.. met lollipop en sense 7
Hoop je dat? Ik hoop op iets meer dan alleen een upgrade, en er komt een 810 hoop ik, geen 805 :P maarja die upgrades zien we ook terug bij samsung en apple vrijwel zelfde buitenkant met betere hardware, maar wel elke keer weer 700 neerleggen :(

[ Voor 18% gewijzigd door DM89 op 25-02-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk/hoop dat hij een M8 upgrade + een andere M9 bedoelt.

Inderdaad, word moeilijk tegenwoordig om zoveel geld te rechtvaardigen, als je ook een Oppo, of een One Plus, of Moto kan krijgen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Meulendijks89 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:48:
[...]

Hoop je dat? Ik hoop op iets meer dan alleen een upgrade, en er komt een 810 hoop ik, geen 805 :P maarja die upgrades zien we ook terug bij samsung en apple vrijwel zelfde buitenkant met betere hardware, maar wel elke keer weer 700 neerleggen :(
Ik bedoel die telefoon uit het reclame filmpje ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
SuperVeloce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:56:
[...]

Ik bedoel die telefoon uit het reclame filmpje ;)
Mehh oke ;) zondag weten we het, hoop zo op een verassing haha :P, iets wat we nog niet gezien hebben ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Meulendijks89 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:58:
[...]

Mehh oke ;) zondag weten we het, hoop zo op een verassing haha :P, iets wat we nog niet gezien hebben ofzo..
Het revolutionaire render van deze pagina is welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
SuperVeloce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:59:
[...]

Het revolutionaire render van deze pagina is welkom :D
Dat zou zeker een mooie m9 zijn, laten we het hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Bekijk de aankondiging LIVE

http://www.htc.com/nl/go/launch/

[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-02-2015 21:25 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Qualcomm hint naar een nieuwe smartphone met de 810 voor zondag. Contouren lijkt wel op de M9 en de klok springt van 10:08 naar 10:09. https://vine.co/v/OQY5bxWWEbL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:38
Ik heb destijds veel plezier beleefd aan mijn HTC HD2, Sensation en toen de One X, uitstap naar Nexus 5 gemaakt en dat is zeer goed bevallen, helaas is de opvolger totaal niet handzaam. De One M9 kan voor mij een mooie opvolger zijn. Uiteraard wat duurder dan de Nexus maar HTC is altijd prima bevallen qua interface en ik ben erg benieuwd wat HTC er van gemaakt heeft. Qua design en feeling zijn er weinig concurrenten mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
Voor de mensen die twijfelen met de S6:
http://forum.xda-develope.../general/picture-t3039837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:45

Saven

Administrator

Die zijkant komt me wel bekend voor.. :P excl plastic lijnen.

maar vind de voorkant van de galaxy's vooral lelijk. Dus hopelijk doet HTC het beter

• DM89
Meh, ook weer van het zelfde :o

• EzMe
Op pagina 6 betere foto's.

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2015/02/gs6-bk-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2015/02/gs6-top-bot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2015/02/gs6-sd-1.jpg

Edit:// en nog eentje

Afbeeldingslocatie: http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/28b97e014071812bf9002ba3b8e6d47a/201610076/samsung-galaxy-s6-xda-leak.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door EzMe op 26-02-2015 08:03 ]

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wat zijn die vage gaten aan de onderkant naast powerbutton lelijk zeg.
Daarnaast vind ik hem aan de onderkant echt behoorlijk op de iPhone 6 lijken, en glas op de achterkant want dat is zo lekker stevig :X

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Rubman schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:58:
Wat zijn die vage gaten aan de onderkant naast powerbutton lelijk zeg.
Daarnaast vind ik hem aan de onderkant echt behoorlijk op de iPhone 6 lijken, en glas op de achterkant want dat is zo lekker stevig :X
Zit hier nog met een Xperia Z1, nooit problemen gehad met glazen behuizing!
Ik was echt aan het wachten op deze HTC m9, maar dit design valt inderdaad tegen als je ze vergelijkt met de renders die eerder zijn geplaatst.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

We’ve long suspected a wearable was incoming, so it’s possible HTC has two ready for us — a fitness band and a true smartwatch. It’s also very realistic we’d see some interesting new phone, maybe one that will rival Motorola’s Moto E in features/price.

But let’s be as clear as Jeff — we don’t know what’s coming. It’s speculative to guess, but that’s part of the fun, right? We’ve heard rumblings the One M9 leaks were purposeful, meant to lead the dogs sniffing down the wrong path. If that’s true, HTC’s gambit may have worked out well.

Because we don’t know anything besides what’s already been leaked. So, again — any guesses?
bron:http://www.slashgear.com/...e-for-mwc-event-25370498/

We weten eigenlijk totaal niet wat er gaat komen - en als het dan toch de m8.5 look wordt... tja... dan opteer ik wss voor de Plus versie om toch iets anders te hebben dan m'n huidige m8

Ik begin wel meer en meer uit te kijken naar de wearables, nu de m9 mogelijk gaat tegenvallen :P

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Vlad Savov van The Verge (ahum, iVerge) heeft weer eens een heerlijk artikel over de nieuwe HTC One geschreven en ik kan niet anders dan het volledig met hem eens te zijn!
The HTC One M9 has leaked. The stuff that matters has not, because it can not. Just think about how awesome a One M8 with a great camera and a better grip would be. There’s still a high ceiling for optimism here, even if the initial impression is an overwhelmingly familiar one. I don’t ask that you forgive the One M9’s failures if and when they become apparent. But give this device a chance to impress you with what lies beneath its cold aluminum skin. I know I will.
Bron: The Verge

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Akkoord...
Maar toch... Ik vind dat ze een blunder begaan door het uiterlijk bijna identiek te houden.

Al was het alleen maar die zwarte HTC balk - ondanks dat er hardware onder zit... Dat zou er gewoon uit moeten zijn. :/

Edit; het grappige is wel, mijn vriendin zei deze morgen nog "komt jou nieuwe gsm nu dit weekend uit? Want de mijne (HTC One S) is nu echt wel aan vervaning toe"... Ik ga verplicht worden een nieuwe te kopen :+

[ Voor 32% gewijzigd door JanAd op 26-02-2015 09:54 ]

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:12
Ach, als ik kijk naar de Galaxy S3, 4 en 5 zijn die dus ook drie jaar lang praktisch identiek gebleven. Daarbij vind ik de M8 een prachtige telefoon, dus als het niet al te erg zou veranderen is het niet de grootste ramp. De versie met glasplaat voorop blijf ik ook mooier vinden en zou mij serieus doen overwegen mijn iPhone in te ruilen.

Daarbij hoop ik ook op een 'echte' smartwatch die sowieso met iOS overweg kan, mocht ik besluiten mijn iPhone te houden. Ik hoop dat ze Zoe eens gaan uitbrengen voor iOS, dat hebben ze in oktober 2014 al aangekondigd. Daarnaast zou ik Blinkfeed ook wel als app op iOS willen hebben.

Misschien toch maar weer HTC kopen, als ik mezelf zo hoor;)

Verwijderd

Wat jij hebt heb ik ook. Ik heb een keer een GPE rom op mijn M7 gezet en wou meteen weer terug.

Sense is gewoon een goed laag over Android heen. En bepaalde features wil ik eigenlijk niet opgeven.

Na de leaks van de S6 te hebben gezien valt die ook af. Blijft de M9 toch gewoon mooier. Bijna zondag kerels...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Tsja, als Samsung haar USP's overboord aan het gooien is, dan is de keuze ook weer wat makkelijker.

Blijf alleen bij de M7/8 de zwarte balk met HTC erin erg lelijk vinden. Waarom niet gewoon knoppen daar als je die ruimte toch ergens voor nodig hebt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Gismo1979
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:23:
...
Na de leaks van de S6 te hebben gezien valt die ook af. Blijft de M9 toch gewoon mooier. Bijna zondag kerels...
Dit is ook mijn gedachte. Zelf vind ik de versie met de glasplaat eigenlijk mooier, maar als hij op de m8 lijkt is voor mij ook geen probleem.

Mijn HTC One S is wel aan vervanging toe. Begint traag te worden (al zou een volledige reset wel helpen denk ik, maar heb hier eigenlijk geen zin in >:) ).

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Ik baalde als een stekker dat ik net een Sony Xperia Z had gekocht toen de HTC one m7 uit kwam, en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat model nog altijd mooier vind dan de renders met de volledige glazen voorkant. Het design met de stalen speaker grills is toch wel echt uniek. Desondanks ga ik gewoon voor de m9 als hij uit komt.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Toch opmerkelijk dat bijna iedereen hier bijzonder trouw is aan HTC, incluis mijzelf. Bijna even fanatiek als vele iPhans :+

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

ik heb een iPhone 6, maar zit er sterk aan te denken om deze weg te doen voor een HTC One M9. Eerst zondag afwachten!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Modbreak:Ik weet dat het heel verleidelijk is, maar we gaan in dit HTC One (m9) topic niet al te veel op de vergelijkingstoer met andere toestellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
JanAd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:09:
Toch opmerkelijk dat bijna iedereen hier bijzonder trouw is aan HTC, incluis mijzelf. Bijna even fanatiek als vele iPhans :+
Al jaren heb ik geen HTC meer gehad, m'n laatste was de HTC Desire wat destijds echt een fantastisch toestel was. Daarna ben ik tussendoor nog over gegaan op de iPhone 4S, de Nexus 4 en vervolgens m'n huidige Xperia Z3 Compact. Desondanks heb ik altijd terug willen gaan naar HTC door het design, alleen de camera was een reden voor mij om hem te laten liggen.

Nu dat opgelost zou zijn (hij kan alsnog tegenvallen, dus nog even afwachten) is de kans dus groot dat ik nu toch weer terug kom op het oude nest. Het doet mij een beetje denken aan de iPhone 4S, een toestel dat al schitterend was maar dan nog verder verfijnd... de iPhone 4S verkocht overigens ook veel beter dan z'n voorganger dus ik heb goede hoop voor HTC! :)

Verwijderd

Als je nog nooit een HTC One M8 gehad hebt dan is dit echt wel een mooie upgrade. De meerwaarde ten opzichte van HTC One M8 en M9 vind ik persoonlijk minder.

• Golf2vr6
  • Nu online
Misschien dat de zwarte balk die er nog is wel de grootste tegenvaller is. Maar er zijn subtiele wijzigingen die het gebruik van de telefoon en dus de ervaring zoveel beter maken. De powerpop verplaatsen is zo'n ding. Ik gebruik zelf een mod op de m8 zodat je het toestel in kan schakelen met de volumeknop, dit maakt het toestel zoveel fijner in gebruik zonder dat je dat heel erg door hebt. Juist dat soort fijne wijzigingen kunnen een toestel maken tot wat het is. Dit doen ze ook met Sense, ze hebben gewoon goed naar Apple gekeken wat dat betreft. Wat ik me bijvoorbeeld afvraag is als de zwarte balk weg zou zijn, zou ik dat wel fijn vinden als de navigatie toetsen lager zitten dan nu het geval is. Misschien ziet het er dan wel mooier uit, maar werkt het niet prettig.

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Golf2vr6 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:46:
...

Misschien ziet het er dan wel mooier uit, maar werkt het niet prettig.
Daar heb je wel een punt. Ergonomisch gezien zit die balk daar soms niet zo slecht... Ik neem de m8 soms wel zo vast dat m'n duim daarop rust terwijl ik met m'n andere hand het toestel bedien.

Verwijderd

JanAd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Daar heb je wel een punt. Ergonomisch gezien zit die balk daar soms niet zo slecht... Ik neem de m8 soms wel zo vast dat m'n duim daarop rust terwijl ik met m'n andere hand het toestel bedien.
Weet niet meer welk artikel het was of waar, maar ze maakten er wel een goed punt in:

Niemand heeft de M9 vast gehad

Zoals mensen met een M7 of een M8 weten, dat ding is glad. Heel glad. Zoiets kun je pas weten als je hem vast hebt, ook gewicht enz is volgens mij nog niet zo veel over bekend.

Hoewel ik een klein beetje teleurgesteld ben in het uiterlijk van de M9, is het nog steeds een hele mooie telefoon.
Sense 7 ziet er veelbelovend uit, dus er er is een grote kans dat dit mijn nieuwe telefoon word.
Even afwachten waar de rest mee aan komt zetten natuurlijk.

Verwijderd

Komt sense 7 ook voor de m8?

• DM89
Waarschijnlijk wel, is wel altijd zo geweest.
Met de aankondiging over een paar dagen, heeft de media deze nu wel mogen bekijken hoor ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:08:
[...]

Met de aankondiging over een paar dagen, heeft de media deze nu wel mogen bekijken hoor ;)
Oh ja, neem ook aan dat tijdens dat Freqeuncies (?) event de media er mee heeft gespeeld, alleen hebben we daar nog niks van gehoord.

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:23:
[...]

Oh ja, neem ook aan dat tijdens dat Freqeuncies (?) event de media er mee heeft gespeeld, alleen hebben we daar nog niks van gehoord.
Ze zullen wel een geheimhoudingsverklaring hebben moeten tekenen alvorens ze het toestel te zien kregen.

• DennusB
  • Niet online
Ik hoop maar dat HTC waar een écht ander design heeft ontworpen... en hem niet weer sprekend op de M8 laat lijken. Die ziet er prachtig uit, maar soms is een beetje verandering wel leuk :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Iets zegt me ook dat dit een soort decoy design is. Om zondag echt te kunnen wow-en. Of omdat de ''echte'' M9, die mooie O-) ,al was uitgelekt. Dat ze zelf het hebben uitgelekt om verwarring te veroorzaken. Zou wel vet zijn :).

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ik denk dat we teleurgesteld gaan worden.
Na mijn M7 wil ik best wel een M9 ondanks tegenvallend design.
Bijna alleen al om Sense. Draai nu weer bijna stock android. En hoewel dat goed bevalt "mis" ik sense wel een beetje

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Golf2vr6
  • Nu online
DarkSide schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:42:
Ik denk dat we teleurgesteld gaan worden.
Na mijn M7 wil ik best wel een M9 ondanks tegenvallend design.
Bijna alleen al om Sense. Draai nu weer bijna stock android. En hoewel dat goed bevalt "mis" ik sense wel een beetje
De lollipop sense rom van de m7 is behoorlijk goed/fijn. Ik zou die er eens op gooien als ik jou was!

• DarkSide

DarkSide

Golf2vr6 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:49:
[...]

De lollipop sense rom van de m7 is behoorlijk goed/fijn. Ik zou die er eens op gooien als ik jou was!
sorry. Heb nu een OPO. Die heeft mijn M7 opgevolgd.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat verwachten jullie dan. Er zijn volgensmij geen significante revoluties in de smartphone markt. Alleen evoluties. De M8 is al een toptelefoon, enige echte zwakte was de camera en dat is naar verwachting aangepakt. Verder gewoon de gebruikelijke verbeteringen: beste courante soc nieuwste Sense. Enige dingen die anders kunnen zijn resolutie en schermgrootte maar de relevantie is voor velen maar beperkt.

Als je een M8 hebt is de M9 waarschijnlijk meestal geen echt zinvolle upgrade. De smartphonemarkt is redelijk volwassen inmiddels.

Volgend jaar met nieuwe, kleinere procestechnologie zien we pas weer een echte stap vooruit verwacht ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 26-02-2015 18:49 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Verwijderd

Als de Xiaomi MI Note pro nu eens Nederlandse banden gebruikte had ik niets eens een HTC One M9 overwogen.
Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/bHT279ZuwXghm_5GOBQTxS2jitQ=/1000x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3447532/xiaomi-mi-note-.0.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/YvSyTmURWx8Qm344bGQayJI_2Pw=/1200x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3447534/xiaomi-mi-note-1821.0.jpg

• DarkSide

DarkSide

Help!!!! schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:47:
Wat verwachten jullie dan. Er zijn volgensmij geen significante revoluties in de smartphone markt. Alleen evoluties. De M8 is al een toptelefoon, enige echte zwakte was de camera en dat is naar verwachting aangepakt. Verder gewoon de gebruikelijke verbeteringen: beste courante soc nieuwste Sense. Enige dingen die anders kunnen zijn resolutie en schermgrootte maar de relevantie is voor velen maar beperkt.

Als je een M8 hebt is de M9 waarschijnlijk meestal geen echt zinvolle upgrade. De smartphonemarkt is redelijk volwassen inmiddels.

Volgend jaar met nieuwe, kleinere procestechnologie zien we pas weer een echte stap vooruit verwacht ik.
Klopt. Maar ging meer over Design.
Deze lijkt me teveel op de M8 gaan lijken, En, hoewel begrijpelijk, is dat zonde.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Oh ok op die manier. Ik vind het design vd M8 behoorlijk mooi. Lijkt ook niet zo makkelijk een (veel) mooier en origineel design te maken...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Don't forget HTC fanboys...We may be disappointed, but it could be worse.

The GS6 boyz are staring into the face of the 4th straight phone to look basically the exact same, only this time it features blatant iPhone rip offs (namely the bottom)

Their meltdown will be epic.
Zo kan je het ook bekijken :+ _/-\o_ Dan hebben we het zo slecht nog niet >:)

bron: http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=2000

Meer ontopic, ik hoop wel dat de live stream dit jaar wat beter werkt dan de vorige keer... :/

Edit - info tegen gekomen:

HTC ONE M9 PLUS(HIMA_ULTRA)
FEBRUARY 27, 2015 UPLEAKS LEAVE A COMMENT
HTC One M9 Plus(Hima_Ultra)

Hima_Ultra has 2 variants, one is powered by Snapdragon 810, another is powered by MTK chipset. Here is Snapdragon variant’s info.

Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
5.2″ WQHD Display
3GB DDR4 RAM
32GB ROM
Touch based finger print sensor(located on front)
Support VoLTE and LTE Category 6(up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload)
Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
20.7MP + 2.1MP Main Camera
4MP or 13MP Front Camera
BoomSound on front, supports Hi-Fi audio
Bluetooth 4.1
2840mAh Battery
MTK version will powered by MT6795 64Bit Octa-core chipset, other spec are same as Snapdragon version’s.

MTK version will going to Asia include China(CMCC), Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaysia.

Snapdragon version will going to US at least.

Color

Front/Back Dark Gunmetal
Front Gold/Back Silver
Front/Back Gold

bron: http://upleaks.info/2015/02/27/48/

Ik heb mij ondertussen al wel wat verzoend met het bijna identieke model... Maar de kleur keuzes... :? Tenzij Zilver - goud meevalt irl :X

[ Voor 65% gewijzigd door JanAd op 27-02-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:52
WQHD ;(

Daarnaast de zwarte balk en te grote bezels naar mijn smaak als het filmpje echt is. Wat een tegenvaller zou dat zijn.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

KirovAir schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:57:
WQHD ;(

Daarnaast de zwarte balk en te grote bezels naar mijn smaak als het filmpje echt is. Wat een tegenvaller zou dat zijn.
Als het een troost mag zijn, het gaat over de Plus versie. Niet de gewone m9 ;)

Edit:

De m9 specs volgens upleaks vandaag:
http://upleaks.info/2015/02/26/htc-one-m9hima/#more-15

0PJA series
Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
5″ FHD Display
3GB DDR4 RAM
32GB or 64GB ROM
Support VoLTE, Carrier Aggregation and LTE Category 6 up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload
Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
20.7MP Main Camera with Dual LED Flash
4MP UltraPixel Front Camera
BoomSound
Bluetooth 4.1
micro SD Card slot
2840mAh Battery

Front/Back Dark Gunmetal :9~
Front Gold/Back Silver
Front/Back Gold

[ Voor 48% gewijzigd door JanAd op 27-02-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scheelde niet veel, liep ik bijna met een gouden HTC rond...

Hebben ze de MediaTek soc laten vallen? Zie alleen de SD 810 staan?
En de S6 zonder Micro-SD? Geen verwisselbare batterij? En hetzelfde design?

Kom maar gezellig naar HTC jongens en meisjes :*)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:48:
Hebben ze de MediaTek soc laten vallen? Zie alleen de SD 810 staan?
Als je op de plus doelt:
Hima_Ultra has 2 variants, one is powered by Snapdragon 810, another is powered by MTK chipset. Here is Snapdragon variant’s info.
[...]
MTK version will powered by MT6795 64Bit Octa-core chipset, other spec are same as Snapdragon version’s.

MTK version will going to Asia include China(CMCC), Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaysia.
Bron

[ Voor 29% gewijzigd door Fly-guy op 27-02-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee bedoelde de ''gewone'' M9, in de lijst van JanAd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Samsung S6 Edge, nu ik dit zie hoef ik de HTC One M9 niet meer.
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/169446-image/Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/169445-image/Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders.jpg

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Sow.. das niet verkeerd! Zijn dit renders of leaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EzMe schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:27:
[...]

Sow.. das niet verkeerd! Zijn dit renders of leaks?
Pres renders afkomstig van Cnet Zuid Korea dus 99% echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Bijna zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:34:
Pres renders afkomstig van Cnet Zuid Korea dus 99% echt.
Die renders zijn vast echt ja, officiële persrenders... mag het hopen van niet, dat kan ik nog mooier :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ziet er niet slecht uit, maar vraag me toch af wat de meerwaarde is van die gebogen zijkanten van het scherm, lijkt me niet fijn werken ofzo ik weet het niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Meulendijks89 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:36:
Ziet er niet slecht uit, maar vraag me toch af wat de meerwaarde is van die gebogen zijkanten van het scherm, lijkt me niet fijn werken ofzo ik weet het niet hoor :P
Dit. En verder blijft die samsung qua design toch een soort iphone clone imho.... :X

Mochten die gebogen randen echt heel functioneel zijn, dan heeft HTC wel een enigzins een probleem.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Help!!!! schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:11:
[...]

Dit. En verder blijft die samsung qua design toch een soort iphone clone imho.... :X

Mochten die gebogen randen echt heel functioneel zijn, dan heeft HTC wel een enigzins een probleem.
"The curve is far more subtle than some may have expected, too. It’s certainly not a similar amount of curve as the Note Edge and perhaps may not perform the same ‘second screen’ function – a notion that was backed up by Business Korea yesterday. The publication suggests that the curve is more about design and ergonomics rather than function like the Note 4 Edge, which is down to manufacturing issues."

bron

Ik verwacht meer een gimmick dan echt van toegevoegde waarde. Overigens net als bij de curved screens van de Samsung TV's. De techniek laat het toe, het is anders als anders en dus maken ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:12
Toch wel mooi die S6 Edge. Misschien vervanger voor mijn One M8 als die zo "2014" blijft als in veel renders.
Jammer dat Samsung geen Blinkfeed heeft en wel touchwizz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
NeWSJuNK schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:35:
Toch wel mooi die S6 Edge. Misschien vervanger voor mijn One M8 als die zo "2014" blijft als in veel renders.
Jammer dat Samsung geen Blinkfeed heeft en wel touchwizz..
HTC launcher met blinkfeed valt te downloaden op XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:34:
Nee bedoelde de ''gewone'' M9, in de lijst van JanAd.
Maar die had toch al vanaf het begin van de geruchten geen mediatek CPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Heel in het begin was daar wel spraken van, maar de laatste geruchten zeggen nu dat die info voor de M9 Plus is.

Hier nog een linkje naar de gegevens van januari: http://www.gsmhelpdesk.nl...-htc-s-flagship-voor-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Modbreak:Dit is geen vergelijkingstopic, alleen de HTC One (m9) serie bespreken we hier.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand enig idee hoe laat ze hem vandaan aan gaan kondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen, 16.00 begint de persconferentie, live te bekijken via YouTube:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BWhM_oHr558]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
O *, ik dacht vandaag haha. Sorry!

* denk de volgende keer een beetje om je taalgebruik

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 28-02-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gismo1979 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:51:
Heel in het begin was daar wel spraken van, maar de laatste geruchten zeggen nu dat die info voor de M9 Plus is.

Hier nog een linkje naar de gegevens van januari: http://www.gsmhelpdesk.nl...-htc-s-flagship-voor-2015
Dacht al dat ik het ergens gelezen had, agja goed nieuws dan.
Weet niet of dit al eerder gepost is maar:

http://www.cnet.com/products/htc-one-m9/

Afbeeldingslocatie: http://i1349.photobucket.com/albums/p751/tlove1020/Screenshot_2015-02-26-19-41-08_zpsbkqcy94t_edit_1425004948788.png_zpsaxsz0rwe.jpeg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dat zijn gephotoshopte beelden van maanden geleden... Heel dat artikel van cnet loopt zwaar achter :p

[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanAd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 12:53:
Dat zijn beelden van maanden geleden... Heel dat artikel van cnet loopt zwaar achter :p
In dat geval excuses, ik ben een beetje enthousiast voor morgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik denk als je ergens in het begin van de topic gaat kijken je die beelden wel tegenkomt.

Dat artikel van Cnet :? .. bv:
we may be looking at a 5.5-inch display with 2,560x1,440-pixel resolution, and storage capacities of 32GB, 64GB and 128GB.
Reportedly powered by a Qualcomm Snapdragon 805 processor with 3GB RAM, the One M9 may also pack a 3,500mAh battery.
Daar staan toch wel een paar vreemde dingen tussen 8)7 De juiste specs zijn toch al vrij duidelijk de laatste week zou ik denken.

[ Voor 16% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je ook niet lezen Jan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

True :P

Je moet eens kijken naar de foto's in deze topic:

http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=2015

Die zouden genomen zijn met de m9... Als dat klopt wordt de camera wel héél erg goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 14:35

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Wel jammer dat ik nergens nog geruchten hoor over een mogelijke Windows (HTC flagship voor Windows 10 maybe?) versie van de M9, dan wordt het sowieso een no brainer voor mij, dan moet ie alsnog naar Europa komen maar goed meerdere wegen mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
De HTC voor WP op basis van de One M8 is ook op niets uitgedraaid voor HTC. Ik denk dat het voor HTC verstandig is om eerst af te wachten wat W10 gaat doen, want dat OS is volledig zichzelf aan het vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
Ik denk dat bijgevoegd filmpje legitiem is....

[YouTube: http://youtu.be/GyaBl16ZHHM]u

Edit: _/-\o_

Https://dl.dropboxusercontent.com/u/49778084/M9.MP4

[ Voor 44% gewijzigd door Yo_flow op 28-02-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dat ziet er echt uit.

Ik moet zelf zeggen dat het me zelfs best bevalt met die gouden rand.

De Zwart/gunmetal versie moet dan wel zeer knap ogen - als die bestaat.

Edit: crap, net te laat voor de download :(
Dat zal wel weer snel opduiken... Maar bij deze hebben we de echte m9 gezien denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje is alweer geblokkeerd. En de HTC One M9 koop ik niet! Amper verschil ten opzichten van een HTC One M8.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ging het net downloaden, maar andere zullen daarin wel geslaagd zijn. Het is een filmpje van iemand die een m7, een m8 en de m9 (siver/gold) naast elkaar heeft liggen en de toestellen vergelijkt.

Het is te duidelijk en het klopt gewoon compleet met alles wat we al wisten om fake te zijn.

Ik zag zelfs even onduidelijk dat 4de icoontje op z'n scherm in Sence 7. Het leek deze keer geen 'sluiten' knopje te zijn... Dus wss is dat knopje aan te passen.

latere edit: nee, sorry, verkeerd gekeken.

[ Voor 5% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
Ik wilde dit jaar sowieso voor een HTC one gaan dus ondanks dat het design weinig veranderd is ga ik hem toch bestellen... Vanaf 7 maart kan ik verlengen dus ik hoop dat ik hem zsm in bezit heb.

Het filmpje stemt mij overigens wel tevreden, ik vind het een mooi toestel met inderdaad het tweekleurige design (gunmetal front/back, gold sides)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Yo_flow schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:51:

...
Het filmpje stemt mij overigens wel tevreden, ik vind het een mooi toestel met inderdaad het tweekleurige design (gunmetal front/back, gold sides)
Je het beviel mij ook meer dan ik had verwacht. De rand van de m9 is mooier. Dat zwarte lichtje hoger liggende randje van de m8 is weg.

De front flash was ook iets groter precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:51
Ik denk dat het beter is om gewoon nog een nachtje te slapen en te wachten op de event dan jezelf helemaal gek te maken over hoe het toestel er nou echt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik ben het aan het downloaden...

en het zit in m'n dropbox:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49465187/M9.MP4

[ Voor 56% gewijzigd door JanAd op 28-02-2015 15:01 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Let op:
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.