Zoals gezegd, waarschijnlijk is dat de M8i. Of een mengelmoesje van de M9 en de M8i.
[ Voor 32% gewijzigd door EWK op 22-02-2015 11:01 ]
Hoi!
[ Voor 32% gewijzigd door EWK op 22-02-2015 11:01 ]
Hoi!
Overbodige dure telefoon zo te zien.NeoMe schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:59:
http://www.nu.nl/mobiel/3...es-htc-one-m9-gelekt.html
Geen idee waarom je zou overstappen, als ze in één jaar slechts zo weinig kunnen verbeteren..
Cogitationis poenam nemo patitur
Denk een in elkaar gefotoklote render. M8i krijgt Duo Camera volgens de geruchten, heeft deze niet.EWK schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:00:
Zoals gezegd, waarschijnlijk is dat de M8i.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Zou me niks verbazen als HTC zelf ook stiekem wat fake renders naar buiten brengt.. onder het mom van gemakkelijke reclame/promotie van het product. Zo houd je de mensen natuurlijk warm voor je vlaggenschipVerwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:40:
Volgens mij liggen ze helemaal dubbel bij HTC met al die geruchten en (lelijke) renders.
Nog een weekje en dan weten we het.
Verwijderd
Het blijven geruchten maar het schijnt dat ze meerdere prototypes hebben gemaakt. Ook zou er een device zijn gemaakt puur en alleen voor de software, deze zou echter wel binnen HTC blijven.Kern schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:33:
[...]
Zou me niks verbazen als HTC zelf ook stiekem wat fake renders naar buiten brengt.. onder het mom van gemakkelijke reclame/promotie van het product. Zo houd je de mensen natuurlijk warm voor je vlaggenschip
[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-02-2015 10:05 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Bears and Bulls
Zowat iedereen hier vind dat een voordeel denk ikmindcre8r schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:21:
ik hoor mensen mopperen over het scherm, nieuw flaggenschip en maar 1080p, ik vind dat uist een voordeel, battery life en snelheid is key in mijn ogen.
CLB schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:18:
Resulteert in onderstaande render van hamdir / @Leoside:
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 23-02-2015 08:40 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Verwijderd
Staat te lezen op http://be.hardware.info/n...lby-audio-en-drie-kleurenVolgens @upleaks heeft HTC vooral voor kleurstellingen met goud gekozen. Er zullen namelijk twee versies zijn met een gouden voorzijde, waarbij men kan kiezen uit een gouden of zilveren achterzijde. Voor de wat anoniemere liefhebber zou ook een volledige Gunmetal-uitvoering beschikbaar komen.
Had het eerder ook al gelezen. Ik hoop eigenlijk ook een beetje dat er een volledig silver versie is en niet combinatie van goud en silver. Ik heb de grijze M7 en vind die prima neutraal. Hierom zou ik al de gunmetal kiezen. Hopelijk dat alle kleuren tegelijk komen dan, bij de release van de M7 was het langer wachten voor de zwarte versie.JanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:43:
[...]
Staat te lezen op http://be.hardware.info/n...lby-audio-en-drie-kleuren
Dat vind ik wel wat minder. Ik wou terug gaan naar een volledige 'Silver' versie (ik heb nu Gun metal) of Silver met een zwarte voorkant, maar Goud? Dat is wel de allerlaatste kleur die ik ooit zou kiezen
Verwijderd
4:00pm CET BarcelonaJanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:38:
Is er toevallig al geweten hoe laat de release doorgaat zondag? Vorige keer was het rond 16u.(in onze tijdzone))
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ziet er wel erg strak uit zeg! Ik ben erg benieuwd naar de speakers, ik ben namelijk erg tevreden over HTC wat betreft de stereo-speakers.SuperVeloce schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:19:
die duitse renders zijn gewoon fake... heeft de m8 voorkant en de m8 achterkant, maar alleen andere camera
het zal hopelijk hier op lijken
[afbeelding]
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Verwijderd
Zal toch wel moeten? Ik weet ook dat je niet echt naar de marketing van een bedrijf moet kijken maar met slogans als:Steeldunes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:12:
Als je kijkt naar de renders van HamdiR en die afbeeldingen van die Spigen Cases, zie je daar toch wel flinke overeenkomsten. Hopen dat het die kant ook opgaat!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 15:42 ]
Naar het schijnt gaan ze een samenwerking aan met Dolby! Ben benieuwd wat daar uit komtAnkyou schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Ziet er wel erg strak uit zeg! Ik ben erg benieuwd naar de speakers, ik ben namelijk erg tevreden over HTC wat betreft de stereo-speakers.
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Meh i kvind die brushed achterkant maar niks. Beter gewoon clean aluminium look zoals de M7Ankyou schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Ziet er wel erg strak uit zeg! Ik ben erg benieuwd naar de speakers, ik ben namelijk erg tevreden over HTC wat betreft de stereo-speakers.
Waarschijnlijk gewoon een EQ setting en amp op de 3.5mm jack, het blijven maar mini speakers op een telefoon.EzMe schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:06:
[...]
Naar het schijnt gaan ze een samenwerking aan met Dolby! Ben benieuwd wat daar uit komt
Volgens alle geruchten die in deze topic al aan bod zijn gekomen lijkt de kans het grootste voor een:Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:25:
[...]
...
Als ik er zo nog is over na denk, denk ik dat ze met 3 tostellen gaan komen. De M9 word sowieso aangekondigd, ik twijfel alleen of er een M9 Plus gaat komen, het scherm zou dan maar 0.2 inch groter zijn, niet echt plus waardig.
Misschien komen ze met een nieuwe lijn? Desire-One-? Dat we een nieuwe One te zien krijgen, misschien dan een M8i of een nieuwe Desire. En dan een compleet nieuwe lijn? Ik weet het niet. Was het maar zondag
[ Voor 27% gewijzigd door JanAd op 24-02-2015 17:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zal denk ik via Youtube wel gestreamd worden toch?-aad- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:49:
Behoorlijke waslijst... Ben benieuwd.
Weet iemand waar de presentatie is te volgen, of komt die link nog via twitter ofzo?
[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 24-02-2015 19:25 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Handig toch. Een aan/uit onscreen knopje..... 😋CLB schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:06:
Ja vier onscreen-knoppen, echt des Androids
'Uitstekende cameralens' vs geen 'uitstekende cameralens'
Twee verschillende kinderachtige lettertypes in twee plaatjes
Dit toestel bestaat vast, maar dan als M8i
Of jij leest XDA of jij post op XDA 😜Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:14:
[afbeelding]
Zo zitten wij er zondag bij, HTC staat dan iets te zelfverzekerd te kijken vanaf het podium:
[afbeelding]
Verwijderd
Lezen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 19:22 ]
Als het dat wordt weet ik 1 ding... Mijn vriendin gaat pissig zijn, want dan koop ik geen nieuwe en krijgt ze mijn m8 niet
[ Voor 25% gewijzigd door JanAd op 24-02-2015 20:03 ]
En....offline.....TimonM schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:
3 video's geupload door upleak
HTC One M9 - Introduction: http://youtu.be/vsCAOpH7S5A
HTC One M9 - Camera: http://youtu.be/eGvnyii8xlc
HTC One M9 - HTC Theme: http://youtu.be/HIRlEwa2ckA
[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-02-2015 20:59 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik hoop dat ze ons voor de gek aan het houden zijn en ons zondag wegblazen met iets super gaafsJanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:59:
Ofwel zijn ze ons compleet voor de gek aan het houden ofwel gaat het een zeer koude douche worden zondag...
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Verwijderd
Verwijderd
'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
[ Voor 71% gewijzigd door EzMe op 24-02-2015 23:01 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Verwijderd
AmenKarmos schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:16:
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat HTC ons aan het trollen is. Het design met de geheel zwarte voorkant is gewoon weg prachtig! Maar als de geruchten waar zijn dat sony niet met de z4 komt en de m9 eruit ziet als een opgepimpte m8, dan heeft samsung vrij spel volgens mij.
Laat ons allen hopen.
Awel, als Samsung de Touchwizz inderdaad heeft verbeterd dan ga ik daar toch ook eens kijken. Die Edge toestellen hebben ook wel iets...Karmos schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:16:
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat HTC ons aan het trollen is. Het design met de geheel zwarte voorkant is gewoon weg prachtig! Maar als de geruchten waar zijn dat sony niet met de z4 komt en de m9 eruit ziet als een opgepimpte m8, dan heeft samsung vrij spel volgens mij.
Laat ons allen hopen.
Een nieuw topmodel naast de op de m8 gelijkende m9...leoside @leoside
theory continues: with only 0.2" difference we might have been blind all along, HTC is introducing a new flagship, outside the M7-8-9 series
Dat doet me denken aan de One X en de One V (en later de One X+), en we weten inmiddels allemaal hoe dat is afgelopen...JanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:
Dit is mogelijk interessant:
[...]
Een nieuw model naast de op de m8 gelijkende m9...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Naja, dat is de M9. HTC bevestigd dat ook aardig door het niet te ontkennen. HTC is ons ook gewoon hard aan het trollen door dingen als, maar wacht er is meer, te zeggen. Ook ik geloof niet dat HTC dit als het nieuwe vlaggenschip graag presenteren.spNk schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:48:
Dit de m8i en nog een m9 aankomende, lijkt me het meest logische? Ik geloof NOOIT dat HTC hun design bijna onveranderd gebruikt voor een nieuw vlaggenschip. Het lijkt op een m8 dus is het gewoon een m8 variant.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 23:56 ]
Uiteindelijk was de M8 ook niet heel anders vergeleken met de M7, wat ronder en hier en daar wat verplaatst e.d. maar in de basis ook gewoon een kopie. Ben bang dat dit het gewoon is. Ze zullen wel een hele range bekendmaken, phablet en tablet e.d.spNk schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:48:
Dit de m8i en nog een m9 aankomende, lijkt me het meest logische? Ik geloof NOOIT dat HTC hun design bijna onveranderd gebruikt voor een nieuw vlaggenschip. Het lijkt op een m8 dus is het gewoon een m8 variant.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En welke dan precies... De M8i wordt voorzien van twee camera's... hmmmspNk schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:48:
Het lijkt op een m8 dus is het gewoon een m8 variant.
[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 25-02-2015 01:04 ]
Same here... ik ga geen 700+ euro betalen voor een HTC One 8.1CLB schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:32:
[...]
If this is One M9, dan wordt het (helaas) geen HTC voor CLB, dit jaar, zien wil ik 'm zeker.
De renders brachten toch wel enige vernieuwing, waarvan ik dacht, this is it, als dit 'm wordt, hmm neauh.
Oh nee hoor. De M7 en M8 blijven prachtige telefoons. Al wil je natuurlijk wel wat vernieuwing. Niemand wil een nieuwe auto kopen, terwijl niemand er naar vraagt omdat hij exact hetzelfde is als je vorige auto. Zo werkt het met telefoons ookMikeyMan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:12:
Dus als ik het ontwerp heel anders was geweest, hadden jullie hem wel gewild/gekocht? Maar nu niet
Ik kan me voorstellen dat als je al een M7 of M8 hebt, je niet zo graag hetzelfde uiterlijk in de M9 wil. Persoonlijk zie ik bij een nieuwe aanschaf ook graag daadwerkelijk iets nieuws (uiterlijk). Uiterlijk is voor mij niet heel belangrijk, maar draagt wel bij aan het gevoel dat je iets nieuws gekocht hebt, voor een fiks bedrag...MikeyMan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:12:
Dus als ik het ontwerp heel anders was geweest, hadden jullie hem wel gewild/gekocht? Maar nu niet
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik zeg niet dat een gelijk uiterlijk een reden moet zijn om 'm niet te halen, ik zeg dat een nieuw uiterlijk een pluspunt zou zijn geweest.Rubman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:05:
Wat een onzin om de telefoon niet te kopen omdat hij er hetzelfde uitziet als de M8.
Hoe heeft de iPhone het dan altijd zo goed gedaan met toch paar maal achter elkaar hetzelfde uiterlijk.
Mijn M7 staat zeker op de lijst om vervangen te worden voor de M9, ook al lijkt deze op de M8+
Ja ok, maar waarom zou je een uiterlijk wat al 2 jaar op rij een award wint drastisch gaan veranderen?Fly-guy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:27:
[...]
Ik zeg niet dat een gelijk uiterlijk een reden moet zijn om 'm niet te halen, ik zeg dat een nieuw uiterlijk een pluspunt zou zijn geweest.
De vergelijking met de iphone moet je niet maken. Apple kan zich andere dingen permitteren vanwege geen concurrentie (binnen ios) en een iets andere doelgroep. Echter ook daar zie je nu ze eindelijk een groter scherm hebben, hun aandeel (in de VS) ook flink stijgt, dus ook daar speelt een ander uiterlijk (meer groter scherm) ook wel een rol.
gelukkig geef je al antwoord op je eigen vraag:Rubman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:28:
[...]
Ja ok, maar waarom zou je een uiterlijk wat al 2 jaar op rij een award wint drastisch gaan veranderen?
Een nieuw uiterlijk trekt nu eenmaal meer de aandacht (van diegenen die de markt een beetje kennen) en vaak wordt een "oud" ontwerp per definitie minder aantrekkelijk gevonden dan iets nieuws. Stil staan is achteruit gaan.Toch hoop ook ik meer op renders qua uiterlijk met die mooie slanke speakertjes aan de onder en bovenkant.
Dat zou wel een grap zijn, HTC heeft gewoon Speaker grills over de nieuwe echte M9 gezet waardoor het net een opgepimpte M8 lijkt
[ Voor 4% gewijzigd door Bartsmash op 25-02-2015 11:21 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Comparing 3D models of the M9 concept to the…reality?
As the introduction date of the HTC One M9 draws closer more details of the actual phone leak out. The latest ‘leaks’ show a design which is an evolution of the HTC One M8, rather than a more revolutionary design which I rendered up earlier. These images compare both iterations – will it be an evolution or a revolution. Take your pick!
Verwijderd
Verwijderd
Dit word toch wel vaker gedaan in ICT achtige reclames? Of word dan wel gewoon een werkend product getoond?Rubman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:48:
het lijkt gewoon alsof de hele interface eroverheen gerendered is ipv daadwerkelijk op de telefoon gebruikt te zijn.
Tsja het is natuurlijk lastig te zeggen wat precies door HTC is verspreid, en wat andere ''lekkers'' hebben verspreid.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:56:
Ik ben van mening dat de gelekte renders/video's van de M9, de "M8,5" variant dus, echt een stunt van HTC is. Dat denk ik, omdat in meerdere leaks/berichten die vanuit HTC zelf zouden komen, berichten over:
- Speaker grills als bij de Nexus, dus spleten aan de boven- en onderkant.
- De zwarte HTC-balk onderaan die verdwijnt.
- De hele voorkant zou een glasplaat zijn.
Nu, als HTC in staat zou zijn om fake video's te leaken, zullen ze natuurlijk in staat zijn om bovenstaande features ook de wereld in te helpen om voor verwarring te zorgen. Echter ben ik van mening dat zij zich er echt mee in de voet schieten, als zij zelf uitlekken dat die zwarte balk weggaat, om het daarna toch weer niet te doen. Die zwarte balk was echt een hekelpunt bij veel mensen.
Daarnaast kan de voorkant, met het huidige speakerdesign van de M8, nóóit helemaal van glas zijn. It just doesn't add up!
The "evolutionary" zou overigens nog steeds mijn keuze zijn om de mijn M7 te vervangen (tenzij Samsung met nog iets beters komt en een kalere touchwizz), maar ik hoop echt van harte dat het het "Revolutionary" design wordt!
Was het maar vast zondag.
Zelf ook gekeken: http://www.spigen.com/brands/htc/htc-one-m9.html, zie nog genoeg 'oude' staan.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:23:
Edit: Lees net op XDA dat Spigen zijn renders heeft aangepast:
https://twitter.com/upleaks/status/570542213475598336
Verwijderd
Ah ja, zouden we dan toch twee versies gaan krijgen?CLB schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:32:
[...]
Zelf ook gekeken: http://www.spigen.com/brands/htc/htc-one-m9.html, zie nog genoeg 'oude' staan.
Ik zou het merk spigen niet echt vertrouwen als het aankomt op het uiterlijk van een telefoon. Met de Nexus 5 zaten ze er ook gruwelijk naast.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Ah ja, zouden we dan toch twee versies gaan krijgen?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq