Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Zoals gezegd, waarschijnlijk is dat de M8i. Of een mengelmoesje van de M9 en de M8i.

[ Voor 32% gewijzigd door EWK op 22-02-2015 11:01 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
NeoMe schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:59:
http://www.nu.nl/mobiel/3...es-htc-one-m9-gelekt.html

Geen idee waarom je zou overstappen, als ze in één jaar slechts zo weinig kunnen verbeteren..
Overbodige dure telefoon zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23
Precies, het feit dat in de afbeelding een duits toestel is te zien, met de regio Frankfurt a.m. zegt mij al dat iemand ons iets wil laten geloven.

HTC brengt de afbeeldingen altijd uit op de locatie van de MWC, Barcelona dus, of in het geval Londen of New York deze locatie, maar de taal is altijd Engels! Niet zoals in deze afbeeldingen Duits....

Iemand heeft de M8 en de geruchten van de M8i en M9 in een blender gestopt, flink in Photoshop bezig geweest en min of meer een hint van de afkomst van het plaatje gegeven door de Duitse taal/locatie...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EWK schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:00:
Zoals gezegd, waarschijnlijk is dat de M8i.
Denk een in elkaar gefotoklote render. M8i krijgt Duo Camera volgens de geruchten, heeft deze niet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij liggen ze helemaal dubbel bij HTC met al die geruchten en (lelijke) renders.
Nog een weekje en dan weten we het :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:40:
Volgens mij liggen ze helemaal dubbel bij HTC met al die geruchten en (lelijke) renders.
Nog een weekje en dan weten we het :D.
Zou me niks verbazen als HTC zelf ook stiekem wat fake renders naar buiten brengt.. onder het mom van gemakkelijke reclame/promotie van het product. Zo houd je de mensen natuurlijk warm voor je vlaggenschip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kern schreef op zondag 22 februari 2015 @ 19:33:
[...]

Zou me niks verbazen als HTC zelf ook stiekem wat fake renders naar buiten brengt.. onder het mom van gemakkelijke reclame/promotie van het product. Zo houd je de mensen natuurlijk warm voor je vlaggenschip :)
Het blijven geruchten maar het schijnt dat ze meerdere prototypes hebben gemaakt. Ook zou er een device zijn gemaakt puur en alleen voor de software, deze zou echter wel binnen HTC blijven.

En wat je zegt, ze zullen ook echt wel een render hier en daar hebben gestuurd. Tsja, uiteindelijk zul je niks zeker weten tot 1 Maart, zon teaser filmpje(net als bij de S6) zegt ook helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
HTC, M9, and the ultimate shell game

http://www.androidbeat.co...-the-ultimate-shell-game/

Leuk stukje geschreven door @EVLeaks

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-02-2015 10:05 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik hoor mensen mopperen over het scherm, nieuw flaggenschip en maar 1080p, ik vind dat uist een voordeel, battery life en snelheid is key in mijn ogen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 12:21

JanAd

Wind’s howling

mindcre8r schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:21:
ik hoor mensen mopperen over het scherm, nieuw flaggenschip en maar 1080p, ik vind dat uist een voordeel, battery life en snelheid is key in mijn ogen.
Zowat iedereen hier vind dat een voordeel denk ik ;) Het verschil met een hogere resolutie is toch niet zichtbaar op een 5" scherm.

Wat die Duitse renders betreft... Dat lijkt me ook fake. Lijkt veel te veel op die eerste valse beelden van een paar maanden terug.

Nee, imo gaat het sterk lijken op de laatste renders van HamdiR die oa Golf2vr6 gepost heeft hier. _/-\o_

Edit... het was CLB :P
CLB schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:18:
Resulteert in onderstaande render van hamdir / @Leoside:
[afbeelding]

[ Voor 18% gewijzigd door JanAd op 23-02-2015 08:40 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik heb gelezen en heb ''gezien'', denk ik dat het meeste van wat er naar buiten is gekomen of een toestel is dat HTC gebruikt voor development, of een soort M8-S.

Ik denk dat ze geleerd hebben van voorgaande launches en het aardig dichtgetimmerd houden met het rond sturen van info, of we echt compleet weg geblazen gaan worden zondag denk ik niet. Maar ze zullen wel iets hebben wat niemand zag aankomen, denk ik, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Volgens @upleaks heeft HTC vooral voor kleurstellingen met goud gekozen. Er zullen namelijk twee versies zijn met een gouden voorzijde, waarbij men kan kiezen uit een gouden of zilveren achterzijde. Voor de wat anoniemere liefhebber zou ook een volledige Gunmetal-uitvoering beschikbaar komen.
Staat te lezen op http://be.hardware.info/n...lby-audio-en-drie-kleuren

Dat vind ik wel wat minder. Ik wou terug gaan naar een volledige 'Silver' versie (ik heb nu Gun metal) of Silver met een zwarte voorkant, maar Goud? Dat is wel de allerlaatste kleur die ik ooit zou kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
JanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:43:
[...]

Staat te lezen op http://be.hardware.info/n...lby-audio-en-drie-kleuren

Dat vind ik wel wat minder. Ik wou terug gaan naar een volledige 'Silver' versie (ik heb nu Gun metal) of Silver met een zwarte voorkant, maar Goud? Dat is wel de allerlaatste kleur die ik ooit zou kiezen :?
Had het eerder ook al gelezen. Ik hoop eigenlijk ook een beetje dat er een volledig silver versie is en niet combinatie van goud en silver. Ik heb de grijze M7 en vind die prima neutraal. Hierom zou ik al de gunmetal kiezen. Hopelijk dat alle kleuren tegelijk komen dan, bij de release van de M7 was het langer wachten voor de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik snap goud ook niet echt. Misschien als één van de kleuren, maar zo prominent als de geruchten melden :?

Geef mij dan maar die gunmetal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou juist voor zilver gaan dit keer, maar een gouden voorkant? Nee bedankt, dan maar gun metal grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Op een of andere manier lijken we hier te vergeten dat HTC in het verleden specifieke kleurstellingen voor een land heeft uitgebracht. Ondanks dat Upleaks met deze info naar buiten komt kan het dus maar zo zijn dat wij hier in ons land andere kleurstellingen krijgen.

HTC zal inmiddels ook wel door hebben dat de gouden M8 in west Europa niet zo goed verkoopt, in Azië is de kleur veel populairder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bullet NL to the rescue _/-\o_

Daar had ik idd niet bij stil gestaan.

De 3 m8 kleurtjes bij elkaar :)

https://www.youtube.com/watch?v=sj0duB91zns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Veel informatie welke via de lekkers (tja hoe noem je ze anders) naar buiten komt hoeft daarom ook niet specifiek voor onze regio te zijn. HTC heeft in het verleden al vaker toestellen uitgebracht die niet voor ons bestemd waren.

Ik heb daarom ook nog steeds vraagtekens bij de laatste renders, HTC heeft nog nooit een opvolger zo op elkaar laten lijken dat de M8 en het toestel op de Duitse webwinkel. Ik zie niet in waarom ze dit nu wel zouden doen. Tenzij er upgrade van de M8 komt, bijvoorbeeld met betere camera die geen M9 zal gaan zijn. Dit toestel, met bijvoorbeeld met een 64Bit soc zal een mooie propositie kunnen krijgen onder de M9, welke weer iets qua prijs zal kunnen stijgen. HTC ziet ook dat Apple (iPhone Plus) en Samsung (Note 4) succes vol is in het segment boven de M8.

Natuurlijk zal HTC daar een graantje van mee willen pikken, ik gok dus op een M8i, welke min of meer als technische update van de huidige M8 kan worden gezien en een HTC One M9 welke echt op opvolger c.q. nieuw model boven de M8 zal worden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Is er toevallig al geweten hoe laat de release doorgaat zondag? Vorige keer was het rond 16u.(in onze tijdzone))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
JanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:38:
Is er toevallig al geweten hoe laat de release doorgaat zondag? Vorige keer was het rond 16u.(in onze tijdzone))
4:00pm CET Barcelona
3:00pm GMT
10:00am EST
7:00am PST 11:00pm CST Taipei

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
die duitse renders zijn gewoon fake... heeft de m8 voorkant en de m8 achterkant, maar alleen andere camera

het zal hopelijk hier op lijken

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/dmcf1j.jpg

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankyou
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08-2023
SuperVeloce schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:19:
die duitse renders zijn gewoon fake... heeft de m8 voorkant en de m8 achterkant, maar alleen andere camera

het zal hopelijk hier op lijken

[afbeelding]
Ziet er wel erg strak uit zeg! Ik ben erg benieuwd naar de speakers, ik ben namelijk erg tevreden over HTC wat betreft de stereo-speakers.

MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Laatst online: 21-07 11:21
Als je kijkt naar de renders van HamdiR en die afbeeldingen van die Spigen Cases, zie je daar toch wel flinke overeenkomsten. Hopen dat het die kant ook opgaat!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeldunes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:12:
Als je kijkt naar de renders van HamdiR en die afbeeldingen van die Spigen Cases, zie je daar toch wel flinke overeenkomsten. Hopen dat het die kant ook opgaat!
Zal toch wel moeten? Ik weet ook dat je niet echt naar de marketing van een bedrijf moet kijken maar met slogans als:

Utopia
Let them stare

Moet je toch wel met een aardig mooi toestel aankomen zetten. Merk zelf ook wel dat er al een aardige hype om de M9 hangt. Merk als wat oudere HTC fanboy toch wel dat het bedrijf kwa naam wat grote stappen heeft gezet.

BoomSound teaser: https://twitter.com/HTCIreland/status/569865384712495104
Geen idee teaser: http://vk.com/videos26569...71152804%2Falbum265699922
Algemene M9 teaser: http://vk.com/videos26569...71157440%2Falbum265699922

Als ik er zo nog is over na denk, denk ik dat ze met 3 tostellen gaan komen. De M9 word sowieso aangekondigd, ik twijfel alleen of er een M9 Plus gaat komen, het scherm zou dan maar 0.2 inch groter zijn, niet echt plus waardig.

Misschien komen ze met een nieuwe lijn? Desire-One-? Dat we een nieuwe One te zien krijgen, misschien dan een M8i of een nieuwe Desire. En dan een compleet nieuwe lijn? Ik weet het niet. Was het maar zondag |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
Ankyou schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:29:
[...]

Ziet er wel erg strak uit zeg! Ik ben erg benieuwd naar de speakers, ik ben namelijk erg tevreden over HTC wat betreft de stereo-speakers.
Naar het schijnt gaan ze een samenwerking aan met Dolby! Ben benieuwd wat daar uit komt :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Ankyou schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:29:
[...]

Meh i kvind die brushed achterkant maar niks. Beter gewoon clean aluminium look zoals de M7 :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
EzMe schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:06:
[...]

Naar het schijnt gaan ze een samenwerking aan met Dolby! Ben benieuwd wat daar uit komt :)
Waarschijnlijk gewoon een EQ setting en amp op de 3.5mm jack, het blijven maar mini speakers op een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:25:
[...]

...

Als ik er zo nog is over na denk, denk ik dat ze met 3 tostellen gaan komen. De M9 word sowieso aangekondigd, ik twijfel alleen of er een M9 Plus gaat komen, het scherm zou dan maar 0.2 inch groter zijn, niet echt plus waardig.

Misschien komen ze met een nieuwe lijn? Desire-One-? Dat we een nieuwe One te zien krijgen, misschien dan een M8i of een nieuwe Desire. En dan een compleet nieuwe lijn? Ik weet het niet. Was het maar zondag |:(
Volgens alle geruchten die in deze topic al aan bod zijn gekomen lijkt de kans het grootste voor een:

HTC One m9 - 5" FHD
HTC One m9 Plus (Hima?) - 5,5" QHD
en er deden geruchten de ronde dat ze een 'smartwatch' gingen tonen, de PETRA...

Het zou mij verbazen moest er een Desire of de M8i aanbod komen. Het gaat 1/3 wel echt om de nieuwe Flagship modellen.

Hoewel... het kan nog alle kanten opgaan zondag >:)

[ Voor 27% gewijzigd door JanAd op 24-02-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alles op een rijtje zet:

HTC Hima / HTC One M9:
  • 0PJA series
  • Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
  • 5″ FHD Display
  • 3GB DDR4 RAM
  • 32GB or 64GB ROM
  • Support VoLTE, Carrier Aggregation and LTE Category 6 up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload
  • Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
  • 20.7MP Main Camera with Dual LED Flash
  • 4MP UltraPixel Front Camera
  • BoomSound
  • Bluetooth 4.1
  • micro SD Card slot
  • 2840mAh Battery
HTC Hima Plus / M9 Plus
  • Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
  • 5.2″ WQHD Display
  • 3GB DDR4 RAM
  • 32GB ROM
  • Touch based finger print sensor(located on front)
  • Support VoLTE and LTE Category 6(up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload)
  • Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
  • 20.7MP + 2.1MP Main Camera
  • 4MP or 13MP Front Camera
  • BoomSound on front, supports Hi-Fi audio
  • Bluetooth 4.1
  • 2840mAh Battery
De Plus zou dan een scherm krijgen dat 0.2 inch groter is, wel een QHD scherm, maar who care's. Wat ik bedoel is dat denk ik niet dat ze hem de plus gaan noemen, toch?

HTC One M8i
  • 0PKV series
  • In almost same dimension/weight as M8
  • Qualcomm Snapdragon 615 MSM8939 1.7GHz*4 + 1.0GHz*4
  • 5″ FHD Display
  • 2GB DDR3 RAM
  • 16GB ROM
  • Android 5.0 with Desire Sense 7.0
  • 13MP + 2MP Main DuoCamera with Dual LED flash
  • 5MP Front Camera optimized to Selfie
  • BoomSound
  • NFC
  • Bluetooth 4.1
  • microSD slot
  • Battery less than 3000mAh
Dan is er verder dit nog bekend:

HTC A53:
  • MediaTek MT6795 2.0GHz*8 64Bit
  • 2GB RAM
  • 16GB ROM
  • 13MP Back Camera
  • 13MP(Normal model)/4MP UltraPixel(Premium Model) Front Camera
  • Android 5.0
  • Desire Sense 7.0
  • Color
  • Gray/Purple Gun
  • White/Silver
  • Brown/Light Gold
Gold

HTC A55:
  • MediaTek MT6795 2.0GHz*8 64Bit
  • 3GB RAM
  • 32GB ROM
  • 5.5″ WQHD Display
  • 20MP Back Camera with a LED flash
  • 13MP(Normal model)/4MP UltraPixel(Premium Model)
  • BoomSound
  • Bluetooth 4.1
  • Not big battery(less than 3000)
  • Android 5.0
  • Desire Sense 7.0
  • Launch Date Feb 2015
  • Color
  • White Rose Gold
  • Metalic Gray
  • Brown Gold
De Wearable / Petra:
  • Chipset: ST Micro STM32L151
  • Size: S/M/L
  • Weight: 23g
  • Display: 1.8″ 32*160 PMOLED flexible display
  • Support BlueTooth and GPS
  • Charge battery via POGO Pin or USB
  • Battery Life: 3days+
  • Water/Dust proof rated at IP57
  • Passed MIL-STD-810G, Method 516.6 test
  • You can use Alarm, Timer, Stopwatch, Music Control, Camera Shuttor, Sleep Analysis, Sports Analysis/ see today’s schedule, weather, your phone’s notification.
  • Support Android phone(Android 4.4 or later), and iOS(7.0 or later).
  • Package include footpad which can help to analysis steps more correctly.
  • will release worldwide but 1st country is USA.
  • It will be available though AT&T and T-Mobile USA as an accessory of HTC One M9(Hima).
  • Color: Teal/Lime, Black/Blue Gray
Battery Bar::
  • Battery Bar (BB E100) – 3500mAh
  • Battery Bar (BB E200) – 4000mAh
  • Battery Bar (BB E300) – 6000mAh
Dit kan dan ook meteen verklaren waren er zoveel renders en dergelijke rond zwerven.
Nou weet ik dat dit geruchten zijn, maar als je het zo voor je ziet is HTC nogal wat van plan zondag. Pak je pilsje en je nootjes er maar vast bij om 4uur want het kan wel is een lange presentatie worden :9~

Alles van : www.upleaks.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Behoorlijke waslijst... Ben benieuwd.
Weet iemand waar de presentatie is te volgen, of komt die link nog via twitter ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-aad- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:49:
Behoorlijke waslijst... Ben benieuwd.
Weet iemand waar de presentatie is te volgen, of komt die link nog via twitter ofzo?
Zal denk ik via Youtube wel gestreamd worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-n-NeBUAAAp7nq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B-n_x74VIAAaZrS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja vier onscreen-knoppen, echt des Androids
'Uitstekende cameralens' vs geen 'uitstekende cameralens'
Twee verschillende kinderachtige lettertypes in twee plaatjes

Dit toestel bestaat vast, maar dan als M8i x Plus zonder duo-cam d:)b

[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 24-02-2015 19:25 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2iacuno.jpg

Zo zitten wij er zondag bij, HTC staat dan iets te zelfverzekerd te kijken vanaf het podium:
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/276/747/bf9.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:06:
Ja vier onscreen-knoppen, echt des Androids
'Uitstekende cameralens' vs geen 'uitstekende cameralens'
Twee verschillende kinderachtige lettertypes in twee plaatjes

Dit toestel bestaat vast, maar dan als M8i d:)b
Handig toch. Een aan/uit onscreen knopje..... 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:14:
[afbeelding]

Zo zitten wij er zondag bij, HTC staat dan iets te zelfverzekerd te kijken vanaf het podium:
[afbeelding]
Of jij leest XDA of jij post op XDA 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:17:
[...]

Of jij leest XDA of jij post op XDA 😜
Lezen :+ , maar moet zeggen het begint aardig dezelfde kant op te gaan, volgens mij kan niemand meer wachten. Wat zijn we ook een stel fan-boy's.

Edit: Plus ik vond die gif echt vet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Als het dat wordt weet ik 1 ding... Mijn vriendin gaat pissig zijn, want dan koop ik geen nieuwe en krijgt ze mijn m8 niet |:( 8)7 :+

Edit; Dus ook hier: I Want to Believe
_/-\o_

Zou de 5,5" echt geen optie meer zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door JanAd op 24-02-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimonM
  • Laatst online: 13-09 14:30
3 video's geupload door upleak

HTC One M9 - Introduction: http://youtu.be/vsCAOpH7S5A
HTC One M9 - Camera: http://youtu.be/eGvnyii8xlc
HTC One M9 - HTC Theme: http://youtu.be/HIRlEwa2ckA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
TimonM schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:
3 video's geupload door upleak

En....offline.....

@upleaks ‏@upleaks 1 min.1 minuut geleden

Video deleted because my friend told me it's too dangerous, sorry

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-02-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Screenshots ftw, helaas te laat om te rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimonM
  • Laatst online: 13-09 14:30
En ze zijn er weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
http://androidworld.nl/nieuws/htc-one-m9-videos/

Hier werkte de filmpjes na de tweede keer herladen weer. Als de filmpjes kloppen, dan is de render can de Duitse website toch het uiteindelijke design van de M9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Tot zover @Upleaks..... account is foetsie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 19:36

netblade

Sunrise

Ik wacht 1 maart lekker af, mochten de filmpjes waar zijn, rommel ik nog wel een jaartje door met mijn M7. Ik weet dat uiterlijk niet alles is, maar dit zou wel heel erg 'goedkoop' zijn, exact dezelfde voorkant gebruiken als het laatste model. Ik denk dat als dit waar is het eerder de M8+ zal zijn die je hier ziet.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ofwel zijn ze ons compleet voor de gek aan het houden ofwel gaat het een zeer koude douche worden zondag... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
JanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:59:
Ofwel zijn ze ons compleet voor de gek aan het houden ofwel gaat het een zeer koude douche worden zondag... ;(
Ik hoop dat ze ons voor de gek aan het houden zijn en ons zondag wegblazen met iets super gaafs O-)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt het gevoel dat er nog iets gaat komen, ik neem aan dat ze bij HTC ook wel snappen dat dit hem niet gaat worden voor mensen die een M8 hebben. Ik verwacht toch nog iets groots, zoals ze zelf ook zeggen, een nieuw vlaggenschip? Ik hoop het

Verder wel netjes dat het nu ''pas'' uitgelekt word allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
En weer de zwarte HTC balk, jammer. Ik hoop toch dat ze bij HTC ons voor de gek houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeii, upleaks heeft een ban te pakken op Twitter, kan in ieder geval niet meer op zijn Twitter page komen?
Dat bevestigd toch wel aardig de geldigheid van de filmpjes.

Effe XDA checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat HTC ons aan het trollen is. Het design met de geheel zwarte voorkant is gewoon weg prachtig! Maar als de geruchten waar zijn dat sony niet met de z4 komt en de m9 eruit ziet als een opgepimpte m8, dan heeft samsung vrij spel volgens mij.

Laat ons allen hopen. :)

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
hopelijk een fake misleidend filmpje... en hopelijk alsnog speaker design zoals nexus 9 en front camera zoals desire eye..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 02-09 21:16
https://twitter.com/xdadevelopers/status/570329971232632832 :9

Het lijkt er op dat toch alles waar was.. Persoonlijk vind ik de nieuwe phone te veel op de M8 lijken, bijna een M8+. De M7 is nog steeds de mooiste van de 3. Ook had de zwarte HTC balk inmiddels wel eens weggemogen. En de bezels... :(

[ Voor 71% gewijzigd door EzMe op 24-02-2015 23:01 ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karmos schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:16:
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat HTC ons aan het trollen is. Het design met de geheel zwarte voorkant is gewoon weg prachtig! Maar als de geruchten waar zijn dat sony niet met de z4 komt en de m9 eruit ziet als een opgepimpte m8, dan heeft samsung vrij spel volgens mij.

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Karmos schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:16:

Awel, als Samsung de Touchwizz inderdaad heeft verbeterd dan ga ik daar toch ook eens kijken. Die Edge toestellen hebben ook wel iets...

Ik moet wel zeggen, het is allemaal wat vreemd... het lijkt bijna georkestreerd. Upleaks omgekocht door HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
touchwizz op lollipop werkt al vele male beter als op kitkat.. dus op S6 zal et vast nog beter werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Jeff Gordon ‏@urbanstrata 39 sec.40 seconden geleden

The best parts of HTC's March 1st launch event are the parts you have NO IDEA are coming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Dan maar hopen dat hij op een telefoon doelt en niet alleen op de PETRA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ze zijn echt met onze voeten aan het spelen... Zo safe spelen met het uiterlijk kan gewoon bijna niet :X

Over het uiterlijk van Petra is nog niet veel geweten, dat moet alvast ook nog komen.

@Golf2vr6, op XDA haalde je het al aan las ik, Sence 7, dat ziet er WEL goed uit in de video's!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel echt een brute marketing campagne zijn, en redelijk goedkoop. Is het al zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik denk persoonlijk dat we de One M9 hebben gezien. @upleaks heeft langere tijd via via toegang tot het computersysteem van HTC en die video's zijn te gedetailleerd om nep te zijn. Verder is het voor het eerst bij mijn weten dat het account van @upleaks onderuit is gehaald. HTC zal vast op 1 maart nog een tablet introduceren, maar dat zal niet zo interessant zijn. De One M9 sla ik over vanwege die dikke balk die ze al jaren er niet uit kunnen halen en het ontbreken van een vingerafdrukscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Dit is mogelijk interessant:
leoside @leoside
theory continues: with only 0.2" difference we might have been blind all along, HTC is introducing a new flagship, outside the M7-8-9 series
Een nieuw topmodel naast de op de m8 gelijkende m9... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 19:36

netblade

Sunrise

JanAd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:
Dit is mogelijk interessant:

[...]

Een nieuw model naast de op de m8 gelijkende m9... :?
Dat doet me denken aan de One X en de One V (en later de One X+), en we weten inmiddels allemaal hoe dat is afgelopen...

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of toch een nieuwe phablet? Im not even mad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Dit de m8i en nog een m9 aankomende, lijkt me het meest logische? Ik geloof NOOIT dat HTC hun design bijna onveranderd gebruikt voor een nieuw vlaggenschip. Het lijkt op een m8 dus is het gewoon een m8 variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spNk schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:48:
Dit de m8i en nog een m9 aankomende, lijkt me het meest logische? Ik geloof NOOIT dat HTC hun design bijna onveranderd gebruikt voor een nieuw vlaggenschip. Het lijkt op een m8 dus is het gewoon een m8 variant.
Naja, dat is de M9. HTC bevestigd dat ook aardig door het niet te ontkennen. HTC is ons ook gewoon hard aan het trollen door dingen als, maar wacht er is meer, te zeggen. Ook ik geloof niet dat HTC dit als het nieuwe vlaggenschip graag presenteren.

Oftwel, dit is het nieuwe vlaggenschip niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Uiteindelijk was de M8 ook niet heel anders vergeleken met de M7, wat ronder en hier en daar wat verplaatst e.d. maar in de basis ook gewoon een kopie. Ben bang dat dit het gewoon is. Ze zullen wel een hele range bekendmaken, phablet en tablet e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Behoorlijke tegenvaller als dit echt de nieuwe M9 is. Gewoon een M8 met een paar sullige software tweaks en een betere camera....

En nog steeds die lelijke zwarte balk.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:11
Zou erg jammer zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt op een m8 dus is het gewoon een m8 variant.
En welke dan precies... De M8i wordt voorzien van twee camera's... hmmm

If this is One M9, dan wordt het (helaas) geen HTC voor CLB, dit jaar, zien wil ik 'm zeker.
De renders brachten toch wel enige vernieuwing, waarvan ik dacht, this is it, als dit 'm wordt, hmm neauh.

Dan wordt het voor mij wachten op wat LG brengt met zijn LG G4 en anders zien we het wel :)

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 25-02-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

CLB schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:32:
[...]

If this is One M9, dan wordt het (helaas) geen HTC voor CLB, dit jaar, zien wil ik 'm zeker.
De renders brachten toch wel enige vernieuwing, waarvan ik dacht, this is it, als dit 'm wordt, hmm neauh.
Same here... ik ga geen 700+ euro betalen voor een HTC One 8.1

Als je rond leest op andere sites zijn de meningen erg verdeeld. Sommige houden de hoop vast dat het fake is. Heel de upleaks situatie is wel erg vreemd. HTC kan het toch bijna niet maken om een topmodel identiek te houden? Het is niet dat ze financieel op rozen zitten, ze moeten net innoveren zou ik denken.

Opmerkingen die ik lees over de gelekte filmpjes kloppen wel. Zo vind ik ze maar wat flauw ivm vorig jaar, plus de hype one liners "Utopia in progress" en "Let them Stare" komen er niet in voor... Er wordt niks gezegd over het design.

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 15-09 16:42
Dat zou echt een mega marketing stunt zijn. Om zelf filmpjes te ''lekken'' met een fake design.
Ik moet toegeven dat ik dat ''nieuwe'' design ook stukken mooier vind. Al zou ik wel graag op beide telefoons een vingerafdruk scanner zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dus als ik het ontwerp heel anders was geweest, hadden jullie hem wel gewild/gekocht? Maar nu niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 15-09 16:42
MikeyMan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:12:
Dus als ik het ontwerp heel anders was geweest, hadden jullie hem wel gewild/gekocht? Maar nu niet :?
Oh nee hoor. De M7 en M8 blijven prachtige telefoons. Al wil je natuurlijk wel wat vernieuwing. Niemand wil een nieuwe auto kopen, terwijl niemand er naar vraagt omdat hij exact hetzelfde is als je vorige auto. Zo werkt het met telefoons ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:12:
Ik kan me voorstellen dat als je al een M7 of M8 hebt, je niet zo graag hetzelfde uiterlijk in de M9 wil. Persoonlijk zie ik bij een nieuwe aanschaf ook graag daadwerkelijk iets nieuws (uiterlijk). Uiterlijk is voor mij niet heel belangrijk, maar draagt wel bij aan het gevoel dat je iets nieuws gekocht hebt, voor een fiks bedrag...

Als iemand zonder M7/8 blijft de M9 wil interessant, al vind ik de vorige renders wel mooier. Alleen die kleuren :X (en nee, ik geloof niet dat die op de Aziatische markt gericht zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wat een onzin om de telefoon niet te kopen omdat hij er hetzelfde uitziet als de M8.
Hoe heeft de iPhone het dan altijd zo goed gedaan met toch paar maal achter elkaar hetzelfde uiterlijk.
Mijn M7 staat zeker op de lijst om vervangen te worden voor de M9, ook al lijkt deze op de M8+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:05:
Wat een onzin om de telefoon niet te kopen omdat hij er hetzelfde uitziet als de M8.
Hoe heeft de iPhone het dan altijd zo goed gedaan met toch paar maal achter elkaar hetzelfde uiterlijk.
Mijn M7 staat zeker op de lijst om vervangen te worden voor de M9, ook al lijkt deze op de M8+
Ik zeg niet dat een gelijk uiterlijk een reden moet zijn om 'm niet te halen, ik zeg dat een nieuw uiterlijk een pluspunt zou zijn geweest.

De vergelijking met de iphone moet je niet maken. Apple kan zich andere dingen permitteren vanwege geen concurrentie (binnen ios) en een iets andere doelgroep. Echter ook daar zie je nu ze eindelijk een groter scherm hebben, hun aandeel (in de VS) ook flink stijgt, dus ook daar speelt een ander uiterlijk (meer groter scherm) ook wel een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Fly-guy schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:27:
[...]

Ik zeg niet dat een gelijk uiterlijk een reden moet zijn om 'm niet te halen, ik zeg dat een nieuw uiterlijk een pluspunt zou zijn geweest.

De vergelijking met de iphone moet je niet maken. Apple kan zich andere dingen permitteren vanwege geen concurrentie (binnen ios) en een iets andere doelgroep. Echter ook daar zie je nu ze eindelijk een groter scherm hebben, hun aandeel (in de VS) ook flink stijgt, dus ook daar speelt een ander uiterlijk (meer groter scherm) ook wel een rol.
Ja ok, maar waarom zou je een uiterlijk wat al 2 jaar op rij een award wint drastisch gaan veranderen?

Toch hoop ook ik meer op renders qua uiterlijk met die mooie slanke speakertjes aan de onder en bovenkant O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:28:
[...]

Ja ok, maar waarom zou je een uiterlijk wat al 2 jaar op rij een award wint drastisch gaan veranderen?
gelukkig geef je al antwoord op je eigen vraag:
Toch hoop ook ik meer op renders qua uiterlijk met die mooie slanke speakertjes aan de onder en bovenkant O+.
Een nieuw uiterlijk trekt nu eenmaal meer de aandacht (van diegenen die de markt een beetje kennen) en vaak wordt een "oud" ontwerp per definitie minder aantrekkelijk gevonden dan iets nieuws. Stil staan is achteruit gaan.
Dat kan zorgen voor minder interesse, iets waar HTC niet op zit te wachten. Daarentegen zal het gros van de mensen niet eens weten dat er een M7/M8 bestond als ze in de winkel van Vodafone staan om hun abonnement te verlengen i.c.m. een nieuw toestel en kijken ze alleen naar de M9 (en uiteraard prijs). En vanwege vrijwel hetzelfde uiterlijk zullen mogelijk de productiekosten wat lager zijn, dus iets hogere marge?

Dus persoonlijk snap ik de teleurstelling wel, ook gezien het feit dat ik de, waarschijnlijk, fake renders mooier vond, maar of het op het grote plaatje echt wat uitmaakt, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Tsja ik wacht nog ff af, zondag weten we het zeker... Heb zelf de M7 die ik iets strakker vind dan de M8 en had dus wel degelijk gehoopt op een nieuwer design (zoals die evleaks renders). Een One M8.5 zou me dan ook zwaar tegen vallen.

Of zou HTC ons inderdaad in de maling nemen en zondag met iets heel anders komen? Zoals iemand hier eerder al zei: I WANT TO BELIEVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Laatst online: 31-08 15:04
Afbeeldingslocatie: http://cs621328.vk.me/v621328478/164c1/XEPAMhzrFDA.jpg

toch een nieuwe M9?

[ Voor 194% gewijzigd door Bartsmash op 25-02-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Dat zou wel een grap zijn, HTC heeft gewoon Speaker grills over de nieuwe echte M9 gezet waardoor het net een opgepimpte M8 lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Laatst online: 31-08 15:04
Afbeeldingslocatie: http://cs621328.vk.me/v621328478/164c1/XEPAMhzrFDA.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cs621829.vk.me/v621829940/12210/XAR7FSdoy8w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cs621829.vk.me/v621829443/13f77/zEralbkYKjw.jpg

ik zou zeggen dat de bezels iets kleiner zijn.
maar het blijven renders...

[ Voor 4% gewijzigd door Bartsmash op 25-02-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Helaas staat er wel weer Frankfurt in de teksten, iets wat HTC nooit gedaan heeft. Deze staan altijd als London of Barcelona dacht ik.
Als het wel de M9 blijkt te zijn (rechts) dan :9~ :9~ :9~ :9~. en ;w ;w M7 dit wordt mijn nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Hoogstwaarschijnlijk fake https://twitter.com/deplaatjesmaker/media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:11
Die rechtse moet het zijn :) hopelijk.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder aangehaald in dit topic, die linkse is ook echt niet lelijk. Nog steeds één van de mooiere toestellen, alleen die rechtse is echt, gruwelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Wishfull thinking ben ik bang:
http://www.martinhajek.co...-evolution-or-revolution/
Comparing 3D models of the M9 concept to the…reality?
As the introduction date of the HTC One M9 draws closer more details of the actual phone leak out. The latest ‘leaks’ show a design which is an evolution of the HTC One M8, rather than a more revolutionary design which I rendered up earlier. These images compare both iterations – will it be an evolution or a revolution. Take your pick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
In elk geval is de bezel niet erg consistent gedurende het filmpje.

Afbeeldingslocatie: https://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1773/5397/original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

het lijkt gewoon alsof de hele interface eroverheen gerendered is ipv daadwerkelijk op de telefoon gebruikt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van mening dat de gelekte renders/video's van de M9, de "M8,5" variant dus, echt een stunt van HTC is. Dat denk ik, omdat in meerdere leaks/berichten die vanuit HTC zelf zouden komen, berichten over:

- Speaker grills als bij de Nexus, dus spleten aan de boven- en onderkant.
- De zwarte HTC-balk onderaan die verdwijnt.
- De hele voorkant zou een glasplaat zijn.

Nu, als HTC in staat zou zijn om fake video's te leaken, zullen ze natuurlijk in staat zijn om bovenstaande features ook de wereld in te helpen om voor verwarring te zorgen. Echter ben ik van mening dat zij zich er echt mee in de voet schieten, als zij zelf uitlekken dat die zwarte balk weggaat, om het daarna toch weer niet te doen. Die zwarte balk was echt een hekelpunt bij veel mensen.

Daarnaast kan de voorkant, met het huidige speakerdesign van de M8, nóóit helemaal van glas zijn. It just doesn't add up!

The "evolutionary" zou overigens nog steeds mijn keuze zijn om de mijn M7 te vervangen (tenzij Samsung met nog iets beters komt en een kalere touchwizz), maar ik hoop echt van harte dat het het "Revolutionary" design wordt!

Was het maar vast zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:48:
het lijkt gewoon alsof de hele interface eroverheen gerendered is ipv daadwerkelijk op de telefoon gebruikt te zijn.
Dit word toch wel vaker gedaan in ICT achtige reclames? Of word dan wel gewoon een werkend product getoond?
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:56:
Ik ben van mening dat de gelekte renders/video's van de M9, de "M8,5" variant dus, echt een stunt van HTC is. Dat denk ik, omdat in meerdere leaks/berichten die vanuit HTC zelf zouden komen, berichten over:

- Speaker grills als bij de Nexus, dus spleten aan de boven- en onderkant.
- De zwarte HTC-balk onderaan die verdwijnt.
- De hele voorkant zou een glasplaat zijn.

Nu, als HTC in staat zou zijn om fake video's te leaken, zullen ze natuurlijk in staat zijn om bovenstaande features ook de wereld in te helpen om voor verwarring te zorgen. Echter ben ik van mening dat zij zich er echt mee in de voet schieten, als zij zelf uitlekken dat die zwarte balk weggaat, om het daarna toch weer niet te doen. Die zwarte balk was echt een hekelpunt bij veel mensen.

Daarnaast kan de voorkant, met het huidige speakerdesign van de M8, nóóit helemaal van glas zijn. It just doesn't add up!

The "evolutionary" zou overigens nog steeds mijn keuze zijn om de mijn M7 te vervangen (tenzij Samsung met nog iets beters komt en een kalere touchwizz), maar ik hoop echt van harte dat het het "Revolutionary" design wordt!

Was het maar vast zondag.
Tsja het is natuurlijk lastig te zeggen wat precies door HTC is verspreid, en wat andere ''lekkers'' hebben verspreid.

Na wat lezen op XDA en hier denk ik dat het meest logische toch zou zijn dat de M9 een evolutie is t.o.v. de M8. En dat ze alla Apple met een ''nieuw revolutionair product'' aan komen zetten. Met de iPhone 6+ is er toch weer een wat duurdere markt gevonden, misschien gaan ze toch de Phablet kant op? Lastig te zeggen, want het lijkt er op dat dit apparaat door niemand is gezien, en dat dit een beetje een antwoord is op de perikelen rond de M8.

We zullen het Zondag pas zeker weten, maar nond*eju, vraag me toch wel echt af waar ze mee bezig zijn, en of het nog goed gaat komen...

Edit: Lees net op XDA dat Spigen zijn renders heeft aangepast:
https://twitter.com/upleaks/status/570542213475598336

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hmm toch maar geen HTC dan. deze zien er niet uit. Vooral de speaker die maar tot de helft loopt. Zou toch wel verwachten dat ze iig de camera wat meer naar rechts zouden plaatsen. Zeker een bedrijf dat voor uiterlijk/feel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ook gekeken: http://www.spigen.com/brands/htc/htc-one-m9.html, zie nog genoeg 'oude' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja, zouden we dan toch twee versies gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Ah ja, zouden we dan toch twee versies gaan krijgen?
Ik zou het merk spigen niet echt vertrouwen als het aankomt op het uiterlijk van een telefoon. Met de Nexus 5 zaten ze er ook gruwelijk naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn gewoon echte leaks, no way dat men al die moeite doet om een nep filmpje te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
Utopia = Alles is perfect dus geen verandering nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik denk dat deze filmpjes allemaal nep zijn. De plaatjes over de M9 die nu steeds te zien zijn lijken te veel op de m8. HTC heeft over iets groots. Dit noem ik niet groot. Er zou toch ook een update komen van de m8, nou dat zal deze dan wel zijn. De m9 word vast iets anders. De zwarte balk weg, kleine bezels en meer glas.
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Let op:
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.