Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik denk van ja. Vierkante camera is zo lelijk nog niet, met elke render bevalt het me weer een stukje beter. Gelukkig is feb een korte maandMeulendijks89 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:06:
Ziet er echt goed uit, wel even wennen die vierkante camera maar vind het wel mooier. Dat het maar snel 1 Maart is en dat de M9 daarna maar snel uitkomt aangezien ik vanaf 1 april kan verlengen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het is wel een leuke maand. Volgende week Attila Total War, de week erop Homeworld Remastered en daarna... de M9...
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
[ Voor 5% gewijzigd door maniac2003 op 11-02-2015 22:31 ]
Verwijderd
Inderdaad. Plus Sence is dan nog eens een pak beter dan Touchwiz.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 00:25:
HTC verdient veel meer waardering ten opzichte van Samsung. Maken nu al jaren mooie flagships smartphones.
Maar HTC heeft nu eenmaal niet het marketing budget van Samsung...
Verwijderd
Ik noem HTC al jaren de Apple van Android, mooie telefoons met een laag software die ook daadwerkelijk iets toevoegt aan de telefoon. Echt jammer dat niet meer mensen dit inzien, maar voor de Galaxy reeks gaan omdat ''die gewoon beter zijn''.JanAd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:58:
[...]
Inderdaad. Plus Sence is dan nog eens een pak beter dan Touchwiz.
Maar HTC heeft nu eenmaal niet het marketing budget van Samsung...
Zie je toch maar weer mooi wat een beetje marketing kan doen, alhoewel ze met de M7 en M8 al goed aan de weg hebben getimmerd, volgens mij zon beetje alles gewonnen van elke website. Ook het feit dat Samsung en zelfs Apple nu gewoon naar HTC kijken voor inspiratie zegt genoeg.
Helemaal mee eens.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:44:
[...]
Ik noem HTC al jaren de Apple van Android, mooie telefoons met een laag software die ook daadwerkelijk iets toevoegt aan de telefoon. Echt jammer dat niet meer mensen dit inzien, maar voor de Galaxy reeks gaan omdat ''die gewoon beter zijn''.
Zie je toch maar weer mooi wat een beetje marketing kan doen, alhoewel ze met de M7 en M8 al goed aan de weg hebben getimmerd, volgens mij zon beetje alles gewonnen van elke website. Ook het feit dat Samsung en zelfs Apple nu gewoon naar HTC kijken voor inspiratie zegt genoeg.
Beetje jammer van dat debacle van die paarse gloed op de M7 camera's. Vond de M8 qua design overigens iets minder.
Verwijderd
Heb zelf die paarse gloed ook, krijg wel steeds complimenten op mijn foto's, en welke filter ik gebruik...Saven schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:55:
[...]
Helemaal mee eens.
Beetje jammer van dat debacle van die paarse gloed op de M7 camera's. Vond de M8 qua design overigens iets minder.
Kwam volgens mij ook door het feit dat er meerdere sensoren werden gebruikt.
Enigste nadeel dat ik heb kunnen vinden, en het feit dat de dot-view er niet op kan.
Voor mij was het al aardig zeker dat het de M9 ging worden, vond de M8 ook een mooi design hebben met wat leuke verbeterpunten. Ook precies op het punt dat ik mag verlengen, hij mag van mij al komen.
Wat me wel verbaast is hoe makkelijk HTC alles laat uitlekken, over de M7 en de M8 was ook zo goed als alles bekend voor de release.
Ik gelukkig geen last van de paarse gloedVerwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:02:
[...]
Heb zelf die paarse gloed ook, krijg wel steeds complimenten op mijn foto's, en welke filter ik gebruik...
Kwam volgens mij ook door het feit dat er meerdere sensoren werden gebruikt.
Enigste nadeel dat ik heb kunnen vinden, en het feit dat de dot-view er niet op kan.
Voor mij was het al aardig zeker dat het de M9 ging worden, vond de M8 ook een mooi design hebben met wat leuke verbeterpunten. Ook precies op het punt dat ik mag verlengen, hij mag van mij al komen.
Wat me wel verbaast is hoe makkelijk HTC alles laat uitlekken, over de M7 en de M8 was ook zo goed als alles bekend voor de release.
De M8 was wel een verhaal apart

De M9 is niks echt zeker nog toch? Die renders zijn gewoon artist impressions
Verwijderd
Oh dat heb ik niet meegekregen over de M8?Saven schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:08:
[...]
Ik gelukkig geen last van de paarse gloed
De M8 was wel een verhaal apartzoontje van een hoge pief daar toch die een youtube video maakte
kan evt ook een viral zijn geweest maar dat betwijfel ik.
De M9 is niks echt zeker nog toch? Die renders zijn gewoon artist impressions
Ja dat is het filmpje dat ik bedoelde.
Nou, er zijn die leaks van de achterkant, alle specs liggen al op tafel, toch al aardig wat wat we weten over de M9.
Het kan zijn dat ze meerdere prototypes hebben of iets dergelijks, maar het internet staat al aardig vol met info.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 13:16 ]
Sorry maar vind HTC helemaal niet zo best.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:44:
[...]
Ik noem HTC al jaren de Apple van Android, mooie telefoons met een laag software die ook daadwerkelijk iets toevoegt aan de telefoon. Echt jammer dat niet meer mensen dit inzien, maar voor de Galaxy reeks gaan omdat ''die gewoon beter zijn''.
De m8 is eigenlijk de eerste goede htc telefoon afgezien van de camera. Heb genoeg htc gehad en allemaal hadden ze wel wat.
HTC moet gewoon een goed toestel maken die op alle fronten goed is. Hoeft niet het beste masr gewoon voldoende.
Sony idem dito.
Tuurlijk heeft elk toestel wel zn mankementen maar ruwweg hebben Samsung en Apple het beter voor elkaar.
Een goede naam bouw je heus niet op door alleen marketing.
Dat is persoonlijk denk ik. Een S2 en S3 gehad met diverse hardware problemen. Daarna een M7 en nu een M8....bever nooit ergens last van gehad!Garret1410 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Sorry maar vind HTC helemaal niet zo best.
De m8 is eigenlijk de eerste goede htc telefoon afgezien van de camera. Heb genoeg htc gehad en allemaal hadden ze wel wat.
HTC moet gewoon een goed toestel maken die op alle fronten goed is. Hoeft niet het beste masr gewoon voldoende.
Sony idem dito.
Tuurlijk heeft elk toestel wel zn mankementen maar ruwweg hebben Samsung en Apple het beter voor elkaar.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Garret1410 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Samsung? Really? Dat vreselijke bloated en slomme Touchwiz!
Het zou maar erg zijn moest Apple die 2 smartphones die ze per jaar uitbrengen verknoeienGarret1410 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:33:
[...]

Hoeveel Samsung of HTC modellen komen er elk jaar uit?

Verwijderd
Een goede naam kun je gewoon kopen tegenwoordig. Want wie vind TouchWiz nou echt fijn, bijna iedereen met een Galaxy telefoon loopt rond zonder de helft van die o zo geweldige features te gebruiken.Garret1410 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Sorry maar vind HTC helemaal niet zo best.
Sony idem dito.
En Apple is ook niet meer zo ''innovatief'' als het zich voor laat komen, als het dat al ooit was. Iedereen die ooit naar de M7 of M8 heeft gekeken, weet waar de inspiratie van de iPhone 6 vandaan komt.
Ik zeg niet dat HTC beter is dan deze 2 bedrijven, maar om te zeggen dat zij het ruwweg beter voor elkaar hebben? Bullshit.
Denk niet dat Samsung hierin een goed voorbeeld is, die brengen ook elke dag een toestel uit.(Verkeerd begrepen). Je merkt gewoon dat Samsung een gigantisch budget heeft, en zo overal ter wereld zijn naam kan laten zien. Een HTC heeft dit niet, een Apple hoeft dit niet.JanAd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:47:
[...]
Het zou maar erg zijn moest Apple die 2 smartphones die ze per jaar uitbrengen verknoeien![]()
Hoeveel Samsung of HTC modellen komen er elk jaar uit?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 13:49 ]
Ik had mijn m8 (4/3) 10 dagen na de officiële release (25/2). Dat zou dus nu 10 maart betekenen van zodra je een pre-order kan plaatsen in België (Coolblue was de vorige keer de snelste)
Verwijderd
Ben benieuwd hoe snel het gaat, hoop toch wel in Maart hem te mogen ontvangen.JanAd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:58:
Achja, ik ben al blij dat we niet voor onze m9 gaan moeten aanschuiven zoals voor een nieuwe iPhone.![]()
Ik had mijn m8 (4/3) 10 dagen na de officiële release (25/2). Dat zou dus nu 10 maart betekenen van zodra je een pre-order kan plaatsen in België (Coolblue was de vorige keer de snelste)
Vanaf de HTC one X is HTC zeker niet slechter dan samsung qua hardware. Qua software is sense superieur aan TouchWiz. Vanaf de M7 heeft HTC duidelijk superieur design, wat samsung pas 1 1/2 jaar later gaat imiteren.Garret1410 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Als je HTC en samsung met elkaar vergelijkt, kun je juist tot de conclusie komen dat marketing het verschil kan maken.
Lijkt een beetje op video2000 en VHS
Ligt er volgens mij een beetje aan wanneer de sd810 productie goed op gang is. Als er iets van de geruchten over productie problemen/over verhitting waar is.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:10:
[...]
Ben benieuwd hoe snel het gaat, hoop toch wel in Maart hem te mogen ontvangen.
Nee, ik ga er echt wel vanuit dat we hem halverwege maart gaan vast hebben.
Nou..... er kan wel 2 maand tussen introductie en levering zitten.... Zo was het met de One X, One M7 en One m8 ook.JanAd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:35:
Het zou mij verbazen moesten ze op 1 maart zeggen 'hier is de nieuwe m9'... maar je moet nog een paar maanden wachten tot hij leverbaar is. Zo werkt HTC doorgaans toch niet![]()
Nee, ik ga er echt wel vanuit dat we hem halverwege maart gaan vast hebben.
Introductie begin maart, leverbaar ergens in April.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De m7 heb ik pas een tijdje na de release gekocht. Maar daar lees ik wel dit over:
Dat was ik precies al vergetenDe HTC One (codenaam HTC M7) is een Android smartphone van het Taiwanese bedrijf HTC. Het toestel moest het bedrijfsvlaggenschip worden van 2013 en werd aangekondigd op 19 februari 2013. De telefoon werd oorspronkelijk op 15 maart 2013 in Nederland en België gepland,[1] maar door een waarschijnlijk tekort aan onderdelen werd deze deadline verschoven naar 16 april.
Edit: Ik hoop dat Señor Sjon gelijk heeft... en dat we niet lang moeten wachten. Mijn m8 heeft al een nieuwe eigenaar die zit te wachten
[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 12-02-2015 21:25 ]
Verwijderd
Maar ik vrees dat het formaat me tegen gaat houden. Ik zou liever kleiner dan groter gaan, en dat gaat niet helemaal lukken zo.
Wellicht dat de Mini 3 uitkomst biedt, anders moeten we naar een Desire of misschien Xperia uitzien.
http://www.wareable.com/h...te-price-specs-review-725
Maar qua uiterlijk is daar blijkbaar nog niet veel rond te vinden.
Mijn M7 heb ik anders op 20-03 opgehaald, terwijl 19-02 de introductie was, dus net een maandje later.Bullet NL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:57:
[...]
Nou..... er kan wel 2 maand tussen introductie en levering zitten.... Zo was het met de One X, One M7 en One m8 ook.
Introductie begin maart, leverbaar ergens in April.
Verbaasde mij er laatst over, dat de behoefte om de M7 te vervangen eigenlijk nog niet eens zo heel groot is..
Maar de M9/Hima begint nu toch wel erg te kriebelen!
Verwijderd
0PJA series
Qualcomm Snapdragon 810 MSM8994 2.0GHz*4 + 1.5GHz*4
5″ FHD Display
3GB DDR4 RAM
32GB or 64GB ROM
Support VoLTE, Carrier Aggregation and LTE Category 6 up to 300Mbps for Download, 50Mbps for Upload
Android 5.0.2 with Sense 7.0(TBD for Android version)
20.7MP Main Camera with Dual LED Flash
4MP UltraPixel Front Camera
BoomSound
Bluetooth 4.1
micro SD Card slot
2840mAh Battery
Hima#UHL – Asia, Europe, Africa, UAE, Russia, Turkey, China(Mainland), USA(include AT&T, T-Mobile US, and Developer model), Canada(include ROGERS, TELUS), Latin America
Some models of Hima#UHL doesn’t support Carrier Aggregation.
Hima#WHL – Sprint and its MVNO, China Telecom
Hima#WL – Verizon and its MVNO
Accessories
HTC DotView 2(with more abundant colors than M8’s) – HC M231/232
Clear Case – HC C1153
Stand Case – HC K1150
Waterproof Case(has IP68 rating) – HC C1152
Waterproof Headset – RC E250
Headset 2015 – MAX 500
HTC BoomBass with WiFi support(Old phones are also can use if the phone updated to Sense 7.)
Screen Protector – SP R230A
Gelekte spec lijst van Up-Leaks (bron: http://upleaks.info/2015/02/13/htc-one-m9hima/#more-114)
Ziet er aardig uit zoals verwacht, wat me wel opvalt is één van de accessoires:
Waterproof Case(has IP68 rating) – HC C1152
Zou dat beteken dat hij niet waterdicht is? Zou wel apart zijn, de Desire Eye is wel waterdicht? Ook HTC BoomBass valt er tussen op.
Verwijderd
Had stiekem toch wel verwacht met al die waterdichte telefoons van tegenwoordig dat de M9 dat ook zou worden.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:22:
Vorige One's waren ook niet waterdicht.
En dan zeg ik er ansich geen nee tegen
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 13-02-2015 14:49 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Idem... ik snap ook niet goed hoe mensen zo onvoorzichtig kunnen zijn met zo'n duur toestel.Señor Sjon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:40:
Ik zie dat als een gimmick eerlijk gezegd. Sony gebruikt het als USP en Samsung kopieerde het. Maar persoonlijk zit ik niet te wachten op allerlei klepjes en heb ik zelf nog nooit met waterschade te maken gehad aan mijn telefoons.
De m8 kan best wel wat water hebben, ik heb er toch al in gietende regen mee staan bellen. Geen enkel probleem

Met als resultaat een groter toestel zonder meer screen estate.CLB schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:49:
De Desire Eye ofzo heeft bijvoorbeeld geen micro-USB-klepje meer Sjon![]()
En dan zeg ik er ansich geen nee tegen
Die van mij heeft al een keer zwemles in de wc gehad... (Hij viel van het schapje boven de pot zo het gat in, ik kon hem nog net pakken). Niks aan het handje, gewoon laten drogen.JanAd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:06:
[...]
Idem... ik snap ook niet goed hoe mensen zo onvoorzichtig kunnen zijn met zo'n duur toestel.
De m8 kan best wel wat water hebben, ik heb er toch al in gietende regen mee staan bellen. Geen enkel probleem
De S6 is waarschijnlijk ook niet meer waterdicht!
Nog een leuk stukje over de processors van de M9 en S6:
http://www.phonearena.com...oC---with-caveats_id65973
Dan werk jij zeker niet in een kas ik kan wel wat stof en waterdichtheid gebruiken.JanAd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:06:
[...]
Idem... ik snap ook niet goed hoe mensen zo onvoorzichtig kunnen zijn met zo'n duur toestel.
Nickname KasPlantje.
Denk dat het gros van de telefooneigenaren niet in een kas werkt.GerGio schreef op zondag 15 februari 2015 @ 04:37:
[...]
Dan werk jij zeker niet in een kas ik kan wel wat stof en waterdichtheid gebruiken.
Ligt ook wel een beetje aan jouw definitie van onvoorzichtig. Blijkbaar vind jij bellen in de gietende regen niet onvoorzichtig (of stiekem toch wel, gezien je smiley), ik vind dat wel (met een niet waterdichte telefoon).JanAd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:06:
[...]
Daarentegen heb ik geen hoesje erom, nooit gehad en maakt mijn telefoon regelmatig een (bedoelde) vlucht van enkele meters richting bank of bed, met een zachte landing. is voor mij redelijk normaal geworden en nog nooit problemen mee gehad.
Dus wat is onvoorzichtig?
[ Voor 67% gewijzigd door Bullet NL op 15-02-2015 15:16 ]
Tjah, ik heb er voor de veiligheid toch maar er een hoesje omgedaan. Ik heb al genoeg telefoons zien kussen met de grond doordat er iemand per ongeluk tegen een persoon is aangelopen of een onbedoelde zwaaibeweging maakte waardoor iemand ander zijn telefoon ging vliegen.... Daarentegen heb ik geen hoesje erom, nooit gehad en maakt mijn telefoon regelmatig een (bedoelde) vlucht van enkele meters richting bank of bed, met een zachte landing. is voor mij redelijk normaal geworden en nog nooit problemen mee gehad. ...
Zo heeft mijn telefoon eens een vlucht gemaakt van een meter of 5 doordat iemand tegen me liep. Op zo'n moment was ik toch wel blij met mijn hoes.
Of misschien zijn wij wel een beetje te klunzig.

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.
Fly-guy schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:20:
Is de datum in de OP juist? De MWC begint op de tweede, zijn alle grote aankondigingen op of voor de eerste dag?

Verwijderd
Thx
Voor mij is FHD ook wel genoeg nu de batterij techniek nog niet meeloopt met de resolutie.Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:39:
Wat ik het gaafst vind is ( als de geruchte kloppen ) dat deze telefoon een "normaal" full HD scherm krijgt, dus niet een onnodige hoeveelheid pixels die batterij en prestatie vreten, maar dan wel met een snapdragon 810. Dit zou wel eens in een super vlotte telefoon met een zeer goede accutijd kunnen resulteren.
[ Voor 54% gewijzigd door Fly-guy op 15-02-2015 19:42 ]
http://phandroid.com/2015...confirmed-on-htc-website/
http://phandroid.com/2015/02/16/htc-one-m9-wallpapers/

Natuurlijk is waterdicht leuker dan niet waterdicht, maar ik verwacht dat de M9 minimaal eenzelfde plens (of zwemtocht) kan maken als de M8. En mijn M8 heeft flink wat zwemdiploma's gehaald.bluecupra schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:01:
Gaat de M9 nu ook waterdicht worden of is dat niet het geval? Dat is eigenlijk het enige wat ik "mis" aan de M8

Al kijk ik psg tegen Chelsea maar zag deze foto op een Duitse website.
[ Voor 35% gewijzigd door DidierB op 17-02-2015 22:17 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Nu pas?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
De M8 gaat toch gewoon dood onder water?duckyvite schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 21:15:
[...]
Natuurlijk is waterdicht leuker dan niet waterdicht, maar ik verwacht dat de M9 minimaal eenzelfde plens (of zwemtocht) kan maken als de M8. En mijn M8 heeft flink wat zwemdiploma's gehaald.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Die van mij niet! Zoals ik een paar post eerder al schreef heeft die van mij in de wc pot gezwommen en niks aan het handje!DennusB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:07:
[...]
De M8 gaat toch gewoon dood onder water?
iCloudTransfer.apkCLB schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:44:
Iemand nog interessante apps gevonden in de dump van de APK-lijst van de One M9?
Verwijderd
http://www.spigen.com/brands/htc/htc-one-m9.html
die Frisbee.apk ziet er ook veelbelovend uit
Frisbee, heeft iets met bestand transfer te maken.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:15:
Nieuwe Cases:
Meh beetje een bummer. Vond die achterkant bij de M8 ook maar niksCLB schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:18:
Resulteert in onderstaande render van hamdir / @Leoside:
[afbeelding]
Eerder was het vaak (als ik me goed herinner) eind april met een slechte beschikbaarheid en eind mei vrij verkrijgbaar.Kern schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:14:
Als ze hem 1maart showen wanneer ligt hij dan denk je in de nederlandse schappen? 2 maart zal wel teveel gevraagd zijn denk?
Hoi!
Kern schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:14:
Als ze hem 1maart showen wanneer ligt hij dan denk je in de nederlandse schappen? 2 maart zal wel teveel gevraagd zijn denk?
Nochtans had ik de vorige keer de m8 na 10 dagen... Die was na de voorstelling bijna direct beschikbaar - in België iets meer dan een week later.EWK schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:58:
[...]
Eerder was het vaak (als ik me goed herinner) eind april met een slechte beschikbaarheid en eind mei vrij verkrijgbaar.
Dus ik blijf hopen op een pre-order dezelfde week en levering halverwege maart.
Bij de m7 ging er wel wat meer tijd overheen, daarover ging het een paar pagina's terug al even...
[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 18-02-2015 23:19 ]
JanAd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:18:
[...]
[...]
Nochtans had ik de vorige keer de m8 na 10 dagen... Die was na de voorstelling bijna direct beschikbaar - in België iets meer dan een week later.
Dus ik blijf hopen op een pre-order dezelfde week en levering halverwege maart.
Bij de m7 ging er wel wat meer tijd overheen, daarover ging het een paar pagina's terug al even...
Bedankt voor de antwoorden. Een maandje na presentatie valt mee.EWK schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:58:
[...]
Eerder was het vaak (als ik me goed herinner) eind april met een slechte beschikbaarheid en eind mei vrij verkrijgbaar.
Ik mag nu al een nieuwe mobiel uitkiezen vanwege einde abbo.. alleen ik hoop toch stiekem dat je hem binnen een week al kan krijgen, omdat ik daarna weer paar weekjes het land uit moet voor werk
Ligt dat nu aan mij of is die 'HTC One M9 Case Neo Hybrid' gewoon een Nexus 6?Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:15:
Nieuwe Cases:
Verwijderd
Goed gezien, zag het toennet ook ergens op het XDA forum voorbij komen.Karmos schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:42:
[...]
Ligt dat nu aan mij of is die 'HTC One M9 Case Neo Hybrid' gewoon een Nexus 6?
http://au.ibtimes.com/htc...6-lg-g4-xperia-z4-1419885Highly Durable Exterior
The HTC One M9 won’t feature plain aluminum exterior like the predecessor model. However, it is expected to come onboard with the highly durable body with the inclusion of aluminum silicon-carbide composite.
Dolby 5.1 Audio
The HTC One M9 is speculated to come flanked with Dolby 5.1 audio technology, states the IBTimes report. Earlier, the flagship device from HTC was rumoured to feature Bose audio system.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Heb zelf de M8 moeten overslaan, en merk toch wel stiekem dat mijn M7 aan vervanging toe is. Al hoe wel dat meer aan mij ligt dat aan de M7DennusB schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:17:
Ik ben echt rete benieuwd naar de M9. Can't wait. Nu de M8 en heel erg tevreden over, net als de M7 toen!

Ben ook zeer tevreden met de specs als alle geruchten kloppen. Nu is het alleen afwachten hoe het design wijs gaat worden, en of de Snapdragon 810 ook echt gaat kutten.
Ben ook erg benieuwd naar Sense 7. Hierover is vrijwel niks te vinden op een paar achtergronden na.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Denk dat HTC hier nog wel is in uit kan gaan blinken, de M8 was kwa accu duur al zeer goed.LuPo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:31:
Ik ben wel benieuwd naar de M9. Heb zelf, zoals meerderen hier, de M7 en zeer tevreden over. Kan in principe nog wel een tijdje mee al wordt de batterij wel minder. Eigenlijk is dat het voornaamste waarom ik evt. over zou stappen. Eerst maar afwachten hoe de reviews zijn m.b.t. batterijduur.
http://tweakers.net/revie...ssend-goede-accuduur.html
en nu met een grotere accu, HD scherm ipv QHD en misschien hier en daar nog wat tweaks...
Wie weet, misschien kunnen we nu wel twee dagen door met de M9
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 15:03 ]
Als je nog garantie hebt, kun je HTC verzoeken een nieuwe batterij te plaatsen. Dit valt dan onder de garantie en is dus gratis. Dit zullen ze in eerste instantie niet goed vinden en afdoen dat je teveel apps hebt draaien, maar na een of ander testje dat die wel heel snel leeg loopt krijg je toch gelijk en heb je hem binnen tien dagen waarschijnlijk weer terug. Ik spreek uit ervaringLuPo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:31:
Ik ben wel benieuwd naar de M9. Heb zelf, zoals meerderen hier, de M7 en zeer tevreden over. Kan in principe nog wel een tijdje mee al wordt de batterij wel minder. Eigenlijk is dat het voornaamste waarom ik evt. over zou stappen. Eerst maar afwachten hoe de reviews zijn m.b.t. batterijduur.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Het is nog niet zo erg bij mij. In het begin anderhalve dag en nu moet ik 's avonds weer bijladen. Dus dat lijkt me geen reden voor een nieuwe batterij, maar gewoon de normale capaciteitsvermindering.NeoMe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:06:
[...]
Als je nog garantie hebt, kun je HTC verzoeken een nieuwe batterij te plaatsen. Dit valt dan onder de garantie en is dus gratis. Dit zullen ze in eerste instantie niet goed vinden en afdoen dat je teveel apps hebt draaien, maar na een of ander testje dat die wel heel snel leeg loopt krijg je toch gelijk en heb je hem binnen tien dagen waarschijnlijk weer terug. Ik spreek uit ervaring
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Voor mij wordt het de vervanging van de M7. Dat was al een goede, maar nu dezelfde kwaliteit met een goede camera, dat moet wel een succes worden voor HTC. In alle reviews van de M7 en M8 kwam volgens mij alleen de camera als groot minpunt naar voren. Mijn camera is ook echt hopeloos (mede met dank aan een val amper scherp te krijgen + paarse gloed)
Ik begin in herhaling te vallen, maar paarse gloed is gewoon garantie! Neem contact op met HTC en binnen een paar dagen is het opgelost!-aad- schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:33:
Weer wat meer info in een benchmark voor zowel de M9 als de M9 Plus. http://www.gsmarena.com/h..._benchmark-news-11256.php
Voor mij wordt het de vervanging van de M7. Dat was al een goede, maar nu dezelfde kwaliteit met een goede camera, dat moet wel een succes worden voor HTC. In alle reviews van de M7 en M8 kwam volgens mij alleen de camera als groot minpunt naar voren. Mijn camera is ook echt hopeloos (mede met dank aan een val amper scherp te krijgen + paarse gloed)
Beetje offtopic, maar:Golf2vr6 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:21:
[...]
Ik begin in herhaling te vallen, maar paarse gloed is gewoon garantie! Neem contact op met HTC en binnen een paar dagen is het opgelost!
Ik weet dat het inderdaad garantie is, maar mijn camera zit ook een beetje scheef door een val waardoor ik volgens mij ook het focusprobleem heb (stom, al vrij snel nadat ik hem had). De behuizing is ook wat vervormd (simkaart-lade past bijvoorbeeld al niet helemaal meer in de telefoon. Mijn telefoon is geleverd zonder gaps, waar toen veel mensen last van hadden, maar heeft die door de val gekregen). Ik heb geen zin in de discussie met Dynafix dat het daardoor buiten garantie valt (ook al zou je die discussie kunnen winnen omdat het probleem van paarse gloed wel binnen garantie valt). Vraag me ook af of ze de camera-module er wel goed in krijgen met een verbogen achterkant. (Plus dat de kwaliteit bij goede camera-modules ook niet super is, ook niet echt de moeite waard)
Ik heb vaak m'n telefoon van m'n werk bij me waar wel een goed werkende camera in zit (voldoende goed), dus dan gebruik ik die gewoon. Gewoon maar op de blaren zitten en straks weer een goeie telefoon.
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:00:
Ik ga denk net zoals de vorige keer de nieuwe HTC One van de bekende handelssite vandaan halen.
Voor wat betreft de specs van de verwachte camera module lijkt het wel een goede sensor. Helaas hangt de uiteindelijke kwaliteit af van veel meer dan de sensor op zich, maar goed, een goede sensor wertk niet tegen natuurlijk.
PDF met specs.
• Optical format: 1/2.4 inch
• Pixel size: 1.12 µm x 1.12 µm
• Effective pixels numbers:
5384 (H) x 3752 (V)
• Effective area size:
6030 µm (H) x 4202 µm (V)
• Color filter: Primary color filter,
Bayer arrangement
• Output format: CSI-2 (D-PHY V1.01,
1.27 Gbps/ln), 4 lanes
• Data format: RAW 8-bits, RAW 10-bits,
RAW 12-bits, DPCM12-8, DPCM10-8
• Frame rate: (RAW10)
22 fps @ full resolution
24 fps @ 18.76 MP (4:3)
28 fps @ 16.32 MP (16:9)
90 fps @ 1080p
150 fps @ 720p
240 fps @ VGA
[ Voor 33% gewijzigd door Fly-guy op 20-02-2015 13:41 ]
Verwijderd
Alhoewel ik nooit echt ontevreden was over de foto's van de M7, M8. Als je wat probeerde in de settings kreeg je 9/10 toch wel een aardig resultaat.
http://androidworld.nl/nieuws/htc-one-m9-foto-specs-gerucht/
Verwijderd
Maar na 1 Maart weten we pas hoe hij er echt uit ziet en kan ik pas een beslissing nemen.
Ik denk dat dit de M8i gaat zijn, een nieuwe uitvoering van de M8, met een andere camera en Mediateck 64Bit SocGismo1979 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:43:
Schijnbaar heeft een Duitse winkel een foto/render geplaatste van de M9. Al wordt de echtheid in twijfel getrokken, omdat deze weer heel veel op de M8 lijkt.
http://androidworld.nl/nieuws/htc-one-m9-foto-specs-gerucht/
Waarvan nog maar helemaal de vraag gaat zijn alsof hij ook in ons land leverbaar gaat worden.
Maar ook geen m9Gismo1979 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:14:
De M8i zou volgens de geruchten ook een duo camera krijgen net als de M8, maar met een horgere resolutie. Hoeveel weet ik even niet uit mijn hoofd. Deze renders geven maar één camera aan, dus daarom denk ik niet dat dit de M8i is.
(als het m9 is dan ga ik voor het eerst denk een samsung halen)
[ Voor 7% gewijzigd door Amaze86 op 22-02-2015 09:44 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geen idee waarom je zou overstappen, als ze in één jaar slechts zo weinig kunnen verbeteren..
[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 22-02-2015 10:59 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Disscussie over de verschillen tussen de One M9 en de S6 mogen hier: [Discussie] HTC One M9 vs Samsung Galaxy S6 plaats vinden.