Ik heb net zoals sdanny een heleboel meuk weggegooid aan nutteloze Google apps, daar zit een flinke verbetering in qua levensduur. Ik draai echter wel met BT altijd aan (automatisch op de auto) en laat 2x mail (15 of 30 min) + gmail (deze push sync, soms wint gmail het van de website zelf....) lopen
Echter, ik merk t.o.v. de M7 echt een wezenlijk verschil. De M7 haalde amper 1,5 dag met 4G netwerk en de M9 haalt dat gemakkelijk. Nu met update zeker (vannacht een app 2 uur lang vrolijk actief geweest en 15% accu verziekt, dus ik werd wakker met 21% op de teller.... En nu, op 5%, nog steeds werkend... Al gaat hij in de auto zo toch maar even aan de lader

)
Lijstje apps die uit staan:
Car
Chrome
Google One Time Init
Google Play Books
Google Play Games
Google Play Movies
Google Play Music
Google Play Newsstand
Google+
Google+ for Sense
Hangouts
HTC Video Chat Enhancement
Kid Mode
One Gallery
Peel Smart Remote
Twitter
En als maps weer irritant wild gaat zet ik die ook nog wel eens uit. Verder ben ik (ook uit luiheid) nog niet erachter waar Dot View uit kan, maar dat terzijde. De overige instellingen zitten hem in "slimme netwerkwissel", automatisch scannen naar wifi netwerken en dergelijken. Ook in gmail account (google) kan je je contacts niet automatisch laten syncen, wat ook effect heeft. Ik gebruik ook geen smartlock meer (werkte niet goed genoeg en nam wel accu weg), maar gebruik wel tap on screen.
Er zijn genoeg opties om in ieder geval de standby mogelijkheid uitgebreid te houden.
[
Voor 16% gewijzigd door
Freaky_Angelus op 19-06-2015 16:30
]