Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Olaf OP? Geen enkele counter dus? :D altijd een makkelijke lane?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:55:
Olaf OP? Geen enkele counter dus? :D altijd een makkelijke lane?
Zie je mijn grote post? ;)
Er zijn altijd manieren om tegen je lane opponent te spelen (behalve god damn Quinn), maar bijna elke matchup die ik noem heeft Olaf het toch niet makkelijk.

Wel is het relatief makkelijk in SoloQ om met splitpushen toch je item tresholds te raken en al snel erg moeilijk te stoppen te worden. Maar dat ligt meer aan hoe slecht ongeco"ordineerde teams doorgaans met splitpushers kunnen omgaan.

Ah, ik zie dat ik Rek'Sai nog niet heb genoemd, maar die broken piece of shit champ is voor mij reden genoeg om te dodgen. Daar wil ik momenteel gewoon niet tegen spelen, ongeacht champ of positie. Dan maar queue penalties ofzo, ik speel dit spel voor m'n lol en Rek guy past daar in de huidige staat gewoon niet in.

[ Voor 44% gewijzigd door McGryphon op 14-01-2015 14:03 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:18

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:00:
[...]

Er zijn altijd manieren om tegen je lane opponent te spelen (behalve god damn Quinn), maar bijna elke matchup die ik noem heeft Olaf het toch niet makkelijk.

Wel is het relatief makkelijk in SoloQ om met splitpushen toch je item tresholds te raken en al snel erg moeilijk te stoppen te worden. Maar dat ligt meer aan hoe slecht ongeco"ordineerde teams doorgaans met splitpushers kunnen omgaan.

Ah, ik zie dat ik Rek'Sai nog niet heb genoemd, maar die broken piece of shit champ is voor mij reden genoeg om te dodgen. Daar wil ik momenteel gewoon niet tegen spelen, ongeacht champ of positie. Dan maar queue penalties ofzo, ik speel dit spel voor m'n lol en Rek guy past daar in de huidige staat gewoon niet in.
Idd, wat een broken champ die Rek'sai die gaat nog generfed worden binnenkort. Toch vind ik wel dat Rek'sai's late game niet heel erg goed is, maar mssn speel ik haar wel verkeerd in de late game dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:00:
[...]

Het punt is meer dat je alles vertaald in item-keuzes, maar op het moment dat jij hard gedenied gaat worden in je farm dan kun je die itembuilds ook wel uit je hoofd zetten want zo snel ga je je major items dan niet bouwen voordat de game voorbij is.

Beetje hetzelfde als de Fiora top spelers momenteel. Ik hoor links en rechts mensen roepen dat ze zo OP momenteel is. Maar ze heeft nog steeds dezelfde beperkingen waardoor ze juist in het begin zo zwak werd gezien. Alleen mensen zijn die beperkingen schijnbaar vergeten en dan is een champ ineens OP. Poppy zelfde verhaal, men weet niet meer hoe men tegen haar moet spelen en hop ze wordt nu zelfs met enige regelmaat gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Wellicht neem ik vanavond de tijd om wat meer op de speelstijlen die met die itembuilds gepaard gaan in te gaan, je hebt zeker een punt. Echter maakt of breekt je buildpath je laningphase als Olaf, en het is toch door zijn sustain erg moeilijk om hem dermate hard te denyen dat hij helemaal niks nuttigs meer kan doen.

Tenzij de Olaf net als ik te veel fouten maakt en overagressive speelt :+ maar dat is gewoon omdat ik niet goed ben in dit spel :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:11:
Wellicht neem ik vanavond de tijd om wat meer op de speelstijlen die met die itembuilds gepaard gaan in te gaan, je hebt zeker een punt. Echter maakt of breekt je buildpath je laningphase als Olaf, en het is toch door zijn sustain erg moeilijk om hem dermate hard te denyen dat hij helemaal niks nuttigs meer kan doen.

Tenzij de Olaf net als ik te veel fouten maakt en overagressive speelt :+ maar dat is gewoon omdat ik niet goed ben in dit spel :P
Voor zover ik het weet, beschikt Olaf nog altijd over een manapool. Oftewel dat houd een keer op met zijn sustain. Iets waar een Renekton, Riven, Akali, Lee Sin (ik zeg het speciaal voor jou BigCheeze) of Tryndamere niets mee te maken hebben en daarvan zitten er 4 die ook een ingebouwde sustain hebben. Goede spelers zullen je denyen in CS/goldincome hoe je het ook bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:15:
[...]

Voor zover ik het weet, beschikt Olaf nog altijd over een manapool. Oftewel dat houd een keer op met zijn sustain. Iets waar een Renekton, Riven, Akali, Lee Sin (ik zeg het speciaal voor jou BigCheeze) of Tryndamere niets mee te maken hebben en daarvan zitten er 4 die ook een ingebouwde sustain hebben. Goede spelers zullen je denyen in CS/goldincome hoe je het ook bekijkt.
Yup, alleen per league natuurlijk in (veel) mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Lissandra, Swain en Vladimir lijken mij ook prima picks tegen Olaf.
Sowieso allemaal beter in teamfights lijkt mij.

Lissandra heeft poke, CC en immunity en mobility.
Swain poked je keihard de lane uit en is in teamfights veel gevaarlijker dan Olaf.
Vladimir poked ook hard en heeft nog goede sustain ook.

Het is in ieder geval leuk om te horen hoe een Olaf main hier tegen aan kijkt. Want de laatste keer dat ik tegen olaf speelde kan ik niet meer herinneren.

En Rek'Sai is achterlijk sterk, na zijn nerf is hij nog steeds sterk maar nog steeds goed denk ik. Wat betreft zijn late game moet je met Rek'Sai ook niet gaan engagen, wat ik vaak nog wel doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top: Kennen, Jayce, Pantheon
Jungle: Vi, J4
Mid: LB, Akali, Mord (maar zal deze lane enkel pakken als ik kan counteren)
Support: Morgana, Blitz (niet echt van plan deze lane te spelen tenzij ik moet)
ADC: Cait, Lucian (niet echt van plan deze lane te spelen tenzij ik moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Xanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:32:
Lissandra, Swain en Vladimir lijken mij ook prima picks tegen Olaf.
Sowieso allemaal beter in teamfights lijkt mij.

Lissandra heeft poke, CC en immunity en mobility.
Swain poked je keihard de lane uit en is in teamfights veel gevaarlijker dan Olaf.
Vladimir poked ook hard en heeft nog goede sustain ook.

Het is in ieder geval leuk om te horen hoe een Olaf main hier tegen aan kijkt. Want de laatste keer dat ik tegen olaf speelde kan ik niet meer herinneren.

En Rek'Sai is achterlijk sterk, na zijn nerf is hij nog steeds sterk maar nog steeds goed denk ik. Wat betreft zijn late game moet je met Rek'Sai ook niet gaan engagen, wat ik vaak nog wel doe.
Lissandra heeft geen immunity, zo word simpelweg gewoon untargetable. Morgana haar stun zal altijd werken, zelfs wanneer ze haar ult op der zelf gebruikt. Alleen de dmg word niet toegepast.

http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=4171707

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 14:36 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Lissandra heeft geen immunity, zo word simpelweg gewoon untargetable. Morgana haar stun zal altijd werken, zelfs wanneer ze haar ult op der zelf gebruikt. Alleen de dmg word niet toegepast.

http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=4171707
Dan is het toch juist andersom? Dat je niet untargetable bent maar immune? :) immune voor damage, maar niet untargetable voor de stun.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 14-01-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:46
McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:46:
maar met 1 of 2 succesvolle ganks kan je die lane compleet omkeren.
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Ganks zijn er om een lane op voorsprong te brengen of terug te laten komen.

Overigens... Olaf tegen Ryze lijkt me ook niet fijn als Olaf. Early zal de Ryze je proberen te harassen en hoe meer late het wordt hoe meer Ryze gaat scalen (tear + RoA stacks).
Verder misschien Panth? Die heeft een aardige early burst met Q-W-E-Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Dan is het toch juist andersom? Dat je niet untargetable bent maar immune? :) immune voor damage, maar niet untargetable voor de stun.
En de blackshield van morgana dan? immune voor magic dmg en CC maar je bent nog wel targetable (ad dmg bijvoorbeeld).

Dus untargetable voor alle soorten van dmg maar niet immune voor CC.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:45:
[...]

En de blackshield van morgana dan? immune voor magic dmg en CC maar je bent nog wel targetable (ad dmg bijvoorbeeld).

Dus untargetable voor alle soorten van dmg maar niet immune voor CC.
Untargetable voor damage, maar je zegt net dat ze wel geraakt kan worden door een Morgana bind. Dan ben je toch niet untargetable, maar juist immune voor de damage?

Plus de ult van Lissandra vergelijken met een Morgana shield is ook een beetje appels en peren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:48:
[...]

Untargetable voor damage, maar je zegt net dat ze wel geraakt kan worden door een Morgana bind. Dan ben je toch niet untargetable, maar juist immune voor de damage?

Plus de ult van Lissandra vergelijken met een Morgana shield is ook een beetje appels en peren...
Ik zei stun en niet bind :p

Duidelijkheid: Morgana haar ult zal altijd blijven werken, ongeacht als je hourglass hebt geactiveerd of Lissandra haar ult op jezelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 14:52 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Is het niet zo dat de Morgana stun af gaat als de chains al aan Liss zaten voor Liss haar ult op zichzelf deed, maar als Morgana haar ult activeert wanneer Liss in haar ult is zal er niks gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
TheBrut3 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:58:
Is het niet zo dat de Morgana stun af gaat als de chains al aan Liss zaten voor Liss haar ult op zichzelf deed, maar als Morgana haar ult activeert wanneer Liss in haar ult is zal er niks gebeuren?
Geloof (weet niet 100% zeker) dat Morgana haar ult dan niet werkt nee, ze word tenslotte untargetable. Maar als ze het daarvoor doet dan werkt de stun wel :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:51:
[...]

Ik zei stun en niet bind :p
Dus de ultimate van Morgana.
Wat betreft de black shield van Morgana blokkeert die alleen CC zolang er nog een Magic Shield is. Dat noem ik geen immuniteit omdat het een schild is.

Verder, naast de ultimate van Morgana kan ik mij weinig andere abilities bedenken die Lissandra kunnen CC'en tijdens haar ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Xanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:01:
[...]

Dus de ultimate van Morgana.
Wat betreft de black shield van Morgana blokkeert die alleen CC zolang er nog een Magic Shield is. Dat noem ik geen immuniteit omdat het een schild is.

Verder, naast de ultimate van Morgana kan ik mij weinig andere abilities bedenken die Lissandra kunnen CC'en tijdens haar ult.
Misschien Nautulus zijn ult nog? Dat je alsnog de lucht in word geknald maar geen dmg vangt? :)

Wil het nu eigenlijk wel even proberen :p

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 15:03 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:03:
[...]

Misschien Nautulus zijn ult nog? Dat je alsnog de lucht in word geknald maar geen dmg vangt? :)

Wil het nu eigenlijk wel even proberen :p
Volgens mij gebeurt er dan gewoon niks, zolang je de ultimate activeerd voordat je geraarkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Als liefhebber van wat geëxperimenteer/off-meta probeersels, heb ik eens AP mid Kog'Maw opgepakt.

Ging verrassend goed eigenlijk. Zo goed dat het iig op mijn Gold niveau wel viable te noemen is :)

Met name tegen assassins. Katarina had geen schijn van kans in lane, Talon ook niet echt en zelfs Akali niet. Ik dacht nog dat het tegen Akali vanaf lvl 6 tricky zou worden, maar je doet dan al zoveel burst dmg vanaf een veilige range, dat ze zich wel twee keer bedenkt om erin te duiken.

Tegen ranged ap mids zoals Kayle en Ziggs was het wat lastiger, maar ook dat ging goed.

Enige risico met Kog is uiteraard zijn kwetsbaarheid voor jungle ganks.

Eens kijken of ik dat eens in ranked ga doen, de afkeurende opmerkingen in champ select gadeslaand, om vervolgens de game te carryen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Xanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:01:
Maar telt het als CC als de stun is afgelopen wanneer de ult van Liss ook over is?

Ben dan ook benieuwd wat bijv de boompjes van Maokai doen, als ze aanmaal aan het rennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:44
Nou ik heb dan ook mijn mystery gift mogen ontvangen, eigenlijk niet meer verwacht aangezien ik een chat ban gehad heb. Maar blijkbaar was mijn gedrag voor de rest goed genoeg.
Forsaken olaf niet de mooiste skin, maar ja ik had het nog slechter kunnen treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Xanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:07:
[...]

Volgens mij gebeurt er dan gewoon niks, zolang je de ultimate activeerd voordat je geraarkt wordt.
Net even getest, tether van morgana breekt niet en word nog steeds gestunned ook al ult ik mezelf. Nautilus zijn ult werkt daarentegen weer niet. Tethers zoals die van Fiddlesticks blijven wel werken maar je vangt geen dmg en Fiddlestick healt zichzelf nog wel.

Gaat dus voornamelijk om de Tether die niet verbroken kan worden zodra die eenmaal actief is.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Beetje mierenneuken, er is vrijwel geen CC die langer duurt dan haar ult en ook zeer weinig skills die met een delayed tether werken. Nocturne en Morgana welgeteld. Onder normale omstandigheden heeft CC gebruiken op een Lissandra net voor of tijdens ult dus weinig zin.

@hierboven, de Morgana stun zal alleen 'werken' als Lissandra 2 seconden voordat ze haar ult cast getethered wordt. Alleen een volslagen idioot zal gelijk op de panic button drukken wanneer Morgana haar ult cast.
TheBrut3 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Maar telt het als CC als de stun is afgelopen wanneer de ult van Liss ook over is?

Ben dan ook benieuwd wat bijv de boompjes van Maokai doen, als ze aanmaal aan het rennen zijn.
Die ontploffen gewoon zonder damage te doen. De stun van Morg zal enkel blijven wanneer de gecombineerde cast time pas eindigt na Liss' ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:22:
[...]

Beetje mierenneuken, er is vrijwel geen CC die langer duurt dan haar ult en ook zeer weinig skills die met een delayed tether werken. Nocturne en Morgana welgeteld. Onder normale omstandigheden heeft CC gebruiken op een Lissandra net voor of tijdens ult dus weinig zin.

@hierboven, de Morgana stun zal alleen 'werken' als Lissandra 2 seconden voordat ze haar ult cast getethered wordt. Alleen een volslagen idioot zal gelijk op de panic button drukken wanneer Morgana haar ult cast.

[...]

Die ontploffen gewoon zonder damage te doen. De stun van Morg zal enkel blijven wanneer de gecombineerde cast time pas eindigt na Liss' ult.
Maar ze is dus niet immune :) Maar wel untargetable (en invulnerable natuurlijk). http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Lissandra

Ze te zien werkt Karma haar E ook. 2 seconden voor de root word toegepast en daarna een root van 2 seconden (E max level). Met een beetje goede timing kan je nog bijna een seconde aan root hebben op Lissandra nadat haar ult van 3 seconden is afgelopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 15:39 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Niet invulnerable geloof ik. Ignite ticket gewoon door, net als bij Fizz E (zelfde verhaal).

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Rordarok schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:07:
Niet invulnerable geloof ik. Ignite ticket gewoon door, net als bij Fizz E (zelfde verhaal).
"ACTIVE - SELF CAST: Lissandra encases herself in a glacier for 2.5 seconds, becoming untargetable and invulnerable but unable to take any actions."

Ignite zal niet doortikken (de dmg), maar de vision die je krijgt dankzij ignite zal haar wel zichtbaar maken als ze in een bosje staat waar geen ward in staat als ze der zelf ult.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik wil in season 5 meer focus leggen op team ranked, hiervoor ben ik op zoek naar 4-5 (pref Gold of near Gold range) anderen die ook BIJVOORBEELD elke zondagavond willen spelen. 3v3 of 5v5, maakt me niet echt veel uit.

Heb je interesse voeg me dan even toe ign: secsytime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Maar ze is dus niet immune :) Maar wel untargetable (en invulnerable natuurlijk). http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Lissandra

Ze te zien werkt Karma haar E ook. 2 seconden voor de root word toegepast en daarna een root van 2 seconden (E max level). Met een beetje goede timing kan je nog bijna een seconde aan root hebben op Lissandra nadat haar ult van 3 seconden is afgelopen.
From the Latin invulnerabilis, meaning “not wounding,” came the English invulnerable, an adjective meaning invincible or immune to attack.

Dus vandaar dat ik graag van jou hoor wat immune dan wel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:35:
[...]

From the Latin invulnerabilis, meaning “not wounding,” came the English invulnerable, an adjective meaning invincible or immune to attack.

Dus vandaar dat ik graag van jou hoor wat immune dan wel is...
Denk dat hij doelt op immune tot CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:37:
[...]

Denk dat hij doelt op immune tot CC.
Maar dat is het dan toch ook... Als ze in de tomb zit, kan ze niet geCCed worden net zo min als dat je dat kunt in een Zhonya's... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:38:
[...]

Maar dat is het dan toch ook... Als ze in de tomb zit, kan ze niet geCCed worden net zo min als dat je dat kunt in een Zhonya's... -_-
Een actieve tether met delayed CC kan dat volgens Mebus wel (geen idee, nog nooit mn Liss ult aan het begin van een Noct of Morg tether gebruikt)

Tryn kan bvb ook gestunned worden tijdens zijn ult.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nu hebben we AP mid Kog'maw ook eens in ranked gedaan. Het werkt, eindigde 12/2/11.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/33kpqbm.jpg

Misschien maar eens vaker het erop wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:39:
[...]

Een actieve tether met delayed CC kan dat volgens Mebus wel (geen idee, nog nooit mn Liss ult aan het begin van een Noct of Morg tether gebruikt)
Dus met andere woorden als Noct zijn fear zou casten / Fiddle zijn drain, dan huppelt Lissandra gefeared of gelifedrained in haar ult? Klinkt wat bijzonder tbh :P.

Netjes Koekie, maar AP Kog'maw was toch over het algemeen wel goed? Mits je vs junglers staat met een fatsoenlijke gapcloser/sticking potential. Iets als een Vi?

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 14-01-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:41:
[...]

Dus met andere woorden als Noct zijn fear zou casten / Fiddle zijn drain, dan huppelt Lissandra gefeared of gelifedrained in haar ult? Klinkt wat bijzonder tbh :P.
Met een juiste timing kan Karma haar root nog steeds toegepast worden, net zoals morgana haar ult en Nocturne zijn Fear. Let bij hun overigens wel op op welk level de skill zit (duur van de root/fear, Karma en Nocturne)

Tethers verbreken niet, alleen als je out of range bent. Daarom werkt Fiddlesticks zijn drain ook nog als iemand Zhonya's Hourglass gebruikt je vangt alleen niet de dmg dan.

Bij tryn word er dan nog duidelijk bijgezegd dat ie immune is voor de 'dood' maar niet voor CC. En daar doel ik ook op, de CC.

Bij poppy zijn ult word het wel duidelijk gezegd: ACTIVE: Poppy focuses intently on a single enemy champion, dealing amplified damage to them, and becoming immune to all damage and abilities from enemies other than her target.

Daarom is Lissandra dus niet immune want ze kan dus nog wel gestunned/geroot/gefeard worden, alleen heb je der niet veel aan gezien ze toch geen dmg vangt. Maar kan het zo zijn dat met een juiste timing de fear/root/stun na haar ult nog wel is toegepast.

nog een, olaf: ACTIVE: Olaf instantly removes all crowd control effects from himself and becomes immune to them for 6 seconds. During this time, he loses the passive bonus but gains bonus attack damage.

Er zit dus wel degelijk een verschil tussen untargetable, invulnerable en immune zijn.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Damage_over_time

[ Voor 11% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 17:59 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is eerder, werkt de CC nog als deze tijdens haar ult popt en langer duurt dan de resterende tijd van haar ult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik ben wel klaar met de discussie tbh ;) Invunerable = Immune tegen damage. Hoe je het ook wilt bekijken. Maar ga gerust verder met het uitzoekwerk :). En zoals al aangegeven de timers overlappen elkaar, dus heeft de fear/drain/stun nul komma nul effect.

[ Voor 25% gewijzigd door Damien op 14-01-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:01:
Ik ben wel klaar met de discussie tbh ;) Invunerable = Immune tegen damage. Hoe je het ook wilt bekijken. Maar ga gerust verder met het uitzoekwerk :). En zoals al aangegeven de timers overlappen elkaar, dus heeft de fear/drain/stun nul komma nul effect.
Het gaat hierbij om de tether duur en de stun/fear/root duur. Met een juiste timing kan je de stun/fear/root nog steeds toepassen ook al is lissandra der ult afgelopen.

Maar het ging hier om de tijd wanneer de stun word toegepast als ze nog in der eigen ult zit. Ze is niet immune iig.

[ Voor 10% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 18:06 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:01:
De dikke van Dale heeft altijd gelijk?

Betekenis ' invulnerable '
Je hebt gezocht op het woord: invulnerable.

"invulnerable
1
onkwetsbaar (ook figuurlijk), onaantastbaar" (van Dale, 2015)

Onkwetsbaar lijkt me voor damage en CC, zo opgelost dit mysterie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:14:
[...]

Betekenis ' invulnerable '
Je hebt gezocht op het woord: invulnerable.

"invulnerable
1
onkwetsbaar (ook figuurlijk), onaantastbaar" (van Dale, 2015)

Onkwetsbaar lijkt me voor damage en CC, zo opgelost dit mysterie
Schijnbaar kwamen Mebus en ik in LoL makkelijker tot een oplossing dan hier. Discussie is dan ook al weer ten einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:58
Secsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:14:
[...]

Als het op Wikipedia staat, dan is het zo! :*)

On: ik heb gister mijn t`y`p`i`n`g`i`s`s`u`e`s opgelost. Ik kon sinds een of twee patches niet meer fatsoenlijk typen ingame (in lobby etc was geen probleem) en nu blijkt dat dit komt doordat ik mijn trinket had gebind op `, waardoor dit teken voor ELKE letter kwam te staan. Gruwelijk irritant waardoor je typen ingame gauw afleert. Dus voor de chat restricted mensen onder ons die zich soms slecht in kunnen houden: wellicht een handige tip? Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik dacht dat 5.1 vandaag was, of is het altijd donderdag voor EUW? Cant wait for el tigre :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Spectral Fiddle mogen ontvangen voor mijn goede gedrag d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door StevenzeN op 14-01-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
StevenzeN schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:38:
Spectral Fiddle mogen ontvangen voor mijn goede gedrag d:)b
Ik heb helaas 2x 'I agree' moeten typen door zware internet problemen met UPC en 1 x 'I agree' vanwege een gare directx bug. Client werkte wel, maar als je naar een game ging kwam je er gewoon niet in...

Ik vrees dus dat ik niet voor goed gedrag beloond zal gaan worden en het was echt buiten mijn schuld om! :( Mjah, ze hebben hier in de straat gegraven kabeltje gefixed en zit nu constant rond de 11~13 MB/ps stabiel. Kortom zal niet zoveel gedoe meer hebben vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
BastiaanNL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:43:
[...]

Ik heb helaas 2x 'I agree' moeten typen door zware internet problemen met UPC en 1 x 'I agree' vanwege een gare directx bug. Client werkte wel, maar als je naar een game ging kwam je er gewoon niet in...

Ik vrees dus dat ik niet voor goed gedrag beloond zal gaan worden en het was echt buiten mijn schuld om! :( Mjah, ze hebben hier in de straat gegraven kabeltje gefixed en zit nu constant rond de 11~13 MB/ps stabiel. Kortom zal niet zoveel gedoe meer hebben vanaf nu.
Ik las op reddit dat de grootste idioten wel wat ontvangen hebben, ook dat leaverbuster ban's niet meetellen. Waarschuwingen schijnen sowieso niet te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
StevenzeN schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:45:
[...]

Ik las op reddit dat de grootste idioten wel wat ontvangen hebben, ook dat leaverbuster ban's niet meetellen. Waarschuwingen schijnen sowieso niet te tellen.
Hhahaha maak ik toch nog kans. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:41:
Netjes Koekie, maar AP Kog'maw was toch over het algemeen wel goed? Mits je vs junglers staat met een fatsoenlijke gapcloser/sticking potential. Iets als een Vi?
Hmja denk ik het wel, al ben ik het nog nooit tegengekomen.

Ik heb Kog op een andere account gemained als adc door Silver heen, maar nooit als AP mid geprobeerd.

Nu wel, voor herhaling vatbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik ben zo vaak gereport en heb ook wel 2x een chat ban gehad. Daarbij heb ik 'gewoon' een skin ontvangen. Mja tegenwoordig wordt je al gereport als je iemand al een tip geeft, of gewoon even wilt stellen dat ze een domme actie maken.
Op een gegeven moment maar zelf bedacht om niets meer te zeggen, kreeg ik alsnog een report voor taalgebruik..

anyway; weet iemand of je opeens tegen andere tegenstanders komt en de trash van LoL krijgt in je placement matches? Ik ben nu voor de 4e keer achter elkaar gefailed voor mn placement naar silver4, elke keer direct 2 games achter elkaar verloren.
In feite heb ik altijd een winstreak van 5-6 games en dan opeens bij mijn placements kom ik bij allemaal paupers die afk gaan, geen engels kunnen, enorm zuigen (no offence, maar het is een feit), zelfs unranked zijn en vervolgens krijg ik ook nog eens een dikkere tegenstander (ik check via lolnexus)..

Ik blijf wel doorgaan, maar het gaat nergens over.

edit;

oh en, waarom reageert nooit iemand in het GoT channel? Ik zoek al tijden een duo partner (of zelfs carrier :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Douweegbertje op 14-01-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Douweegbertje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:51:
Ik ben zo vaak gereport en heb ook wel 2x een chat ban gehad. Daarbij heb ik 'gewoon' een skin ontvangen. Mja tegenwoordig wordt je al gereport als je iemand al een tip geeft, of gewoon even wilt stellen dat ze een domme actie maken.
Op een gegeven moment maar zelf bedacht om niets meer te zeggen, kreeg ik alsnog een report voor taalgebruik..

anyway; weet iemand of je opeens tegen andere tegenstanders komt en de trash van LoL krijgt in je placement matches? Ik ben nu voor de 4e keer achter elkaar gefailed voor mn placement naar silver4, elke keer direct 2 games achter elkaar verloren.
In feite heb ik altijd een winstreak van 5-6 games en dan opeens bij mijn placements kom ik bij allemaal paupers die afk gaan, geen engels kunnen, enorm zuigen (no offence, maar het is een feit), zelfs unranked zijn en vervolgens krijg ik ook nog eens een dikkere tegenstander (ik check via lolnexus)..

Ik blijf wel doorgaan, maar het gaat nergens over.

edit;

oh en, waarom reageert nooit iemand in het GoT channel? Ik zoek al tijden een duo partner (of zelfs carrier :P)
Niemand heeft blijkbaar interesse..

edit: zelf ook best vaak afk gegaan en DC gehad. Maar nog steeds krijg ik een skin.. Geef gewoon iedereen een skin Rito!

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 14-01-2015 19:56 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Wel vervelend inderdaad, dat die Zuid-Europeanen structureel hun eigen taaltje praten in chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:55:
[...]

Niemand heeft blijkbaar interesse..

edit: zelf ook best vaak afk gegaan en DC gehad. Maar nog steeds krijg ik een skin.. Geef gewoon iedereen een skin Rito!
Het is een beetje een retorische vraag.. aangezien er (tenminste als ik er zit.. tussen 8 en 12 zowat :p) niemand iets zegt noch althans een game opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Douweegbertje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:59:
[...]

Het is een beetje een retorische vraag.. aangezien er (tenminste als ik er zit.. tussen 8 en 12 zowat :p) niemand iets zegt noch althans een game opzoekt.
Zo te zien reageert er bij mij ook niemand :p

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:29
Je bedoelt waarschijnlijk de promotion series. Placements zijn je eerste tien ranked matches van een seizoen. Handig om uit elkaar te houden.

Als het goed is wordt je niet extra bewust met scrubs gematched in je promo's. Misschien dat de matchups qua mmr iets verschillen maar zelfs dat betwijfel ik. Wat ik wel altijd heb gemerkt is dat andere mensen die in hun promotion series zitten sneller op hun tenen getrapt zijn als je een foutje maakt, omdat het hun promo's potentieel verpest. Andersom zucht ik ook eerder als iemand een debiele fout maakt als ik in mijn promo's zit. Soms is het moeilijk daar niks van te zeggen.

Ik zeg dus niet dat je probleem niet bestaat maar grote kans dat het je nu meer opvalt en het zwaarder opvat als je vervelende mensen in je team hebt, ten opzichte van andere games. Je wilt tenslotte extra graag winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Recrush schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:02:
Je bedoelt waarschijnlijk de promotion series. Placements zijn je eerste tien ranked matches van een seizoen. Handig om uit elkaar te houden.

Als het goed is wordt je niet extra bewust met scrubs gematched in je promo's. Misschien dat de matchups qua mmr iets verschillen maar zelfs dat betwijfel ik. Wat ik wel altijd heb gemerkt is dat andere mensen die in hun promotion series zitten sneller op hun tenen getrapt zijn als je een foutje maakt, omdat het hun promo's potentieel verpest. Andersom zucht ik ook eerder als iemand een debiele fout maakt als ik in mijn promo's zit. Soms is het moeilijk daar niks van te zeggen.

Ik zeg dus niet dat je probleem niet bestaat maar grote kans dat het je nu meer opvalt en het zwaarder opvat als je vervelende mensen in je team hebt, ten opzichte van andere games. Je wilt tenslotte extra graag winnen :P
Nja agreed dat je sneller op je pik getrapt ben als je een belangrijke game verliest, maar inmiddels na 4 promo's boeit het me al vrij weinig omdat ik er 'weer zo in zit'. Ik speel ook eigenlijk prima, maar bijv. mijn laatste promo game stond ik uiteindelijk 9/6 (ook niet super) maar de rest van mijn team allemaal tussen de 0-1 kills en 8-12 deaths.. met daarbij één iemand die random afk ging (mijn support) en nog één die uiteindelijk permanent afk ging vanwege 'lag'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik reageer weinig in de chat omdat die geopend wordt op login, maar ik vaak ingelogd blijf terwijl ik andere dingen aan het doen ben. En ik kwam er onlangs achter dat als ik m'n status op "away" zet, m'n computer in sleep gaat, en ik die vervolgens weer wakker maak LoL automatisch besluit dat ik weer online en beschikbaar ben, ook als de client nog steeds achter 3 andere programma's verstopt zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik gebruik de GoT chat eigenlijk amper tot niet, want de meeste mensen waarmee ik al samenspeel heb ik al gewoon op mijn friendslist staan. Af en toe lees ik wel wat er voorbij komt, maar dat is het dan ook wel weer.

Gisteren nog 2 ranked games gedaan, 1 begon goed totdat mijn duo-partner computer issues kreeg waardoor botlane een 1v2 speelde en de enemy jungler vervolgens een tentje op top neer had gezet. Potje erna met Riven vs een Pantheon gestaan. Eerlijk gezegd vind ik dat tegenwoordig echt een ruk-matchup maar goed. Pakte de eerste kill op hem, maakte daarna een inschattingsfout waardoor we op 1-1 stonden in lane. En kon hij me nog 2x pakken nadat ik low HP was vanwege 2 kills op hun jungler. Uiteindelijk toch nog mijn lane weten te winnen en uiteindelijk ook de game.

Je merkt wel duidelijk dat het seizoen voorbij is. Want je ziet de meest gare dingen voorbij komen in champselect. Gisteren dus het 2e potje hadden we een Gnar jungle, nou hoe vaak ik wel niet de jungle ben ingegaan om hem te redden van de enemy Lee... Persoonlijk vond ik het er allemaal niet sterk uitzien, maar wie weet zien we over een paar maanden overal jungle Gnar's opduiken... ik betwijfel het echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:56

Dreanor

Joene

Gisteravond was het flame-galore in 3v3 unranked ... wtf!

Vanaf de eerste kill in mijn team was ik de pineut. Ze hadden 2 bot, 1 top, wij hadden mij top, 1 bot en 1 jungle. Gaat bot dood is het mijn schuld. En vandaar uit escaleerde het snel zonder dat ik maar 1 woord in chat zei, haha.

Echt sneu hoe mensen zijn in LoL. Ik ping missing, en waarschuw bot met ping. Uiteraard gaat hij bot dood en ja dat is dan 100% mijn schuld want ik moest meelopen als top de lane verlaat.

Ik denk, prima doen we dat de volgende keer ook al sta ik ook al ver achter en verlies ik 1v1 top sowieso. Dus nog geen 2 minuten later verlaat top weer de laan, ik weer pingen en ga erachter aan. Guess what, ik wordt 2v1 instagibbed en uiteraard dubbele flames hoe slecht ik was en dat ik niet moet feeden etc.

Echt waar, zo sneu is dat gedrag en dat, terwijl ik van ons team het minst slecht voor stond (niet dat dat alles goed praat maar toch). En dat 3 potjes achter elkaar ... eigenlijk kan ik er alleen maar om lachen om zulk sneu gedrag anders wordt het spelletje voor mij ook niet meer leuk. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Dreanor schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:01:

Echt waar, zo sneu is dat gedrag en dat, terwijl ik van ons team het minst slecht voor stond (niet dat dat alles goed praat maar toch). En dat 3 potjes achter elkaar ... eigenlijk kan ik er alleen maar om lachen om zulk sneu gedrag anders wordt het spelletje voor mij ook niet meer leuk. :(
Ik ben zelf helemaal nog niet goed, verre van. Maar ik speel in de games die ik doe wel gemiddeld of iets boven gemiddeld. Dan nog als je ziet hoe mensen die 1/12/3 staan je helemaal verrot schelden gaat nergens over. Maar, ik leer ook mee. Er zit een hele handige mute knop verstopt bij 'tab'. Die gebruik ik vaker en vaker helaas.

Potver ik wil spelen is het unavailable. (patchday) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:14:

Je merkt wel duidelijk dat het seizoen voorbij is. Want je ziet de meest gare dingen voorbij komen in champselect. Gisteren dus het 2e potje hadden we een Gnar jungle, nou hoe vaak ik wel niet de jungle ben ingegaan om hem te redden van de enemy Lee... Persoonlijk vond ik het er allemaal niet sterk uitzien, maar wie weet zien we over een paar maanden overal jungle Gnar's opduiken... ik betwijfel het echter.
Ik kan dit wel beamen. Gisteren nog een AD Malzaher top gezien tegen een Leona top. Leona stond in mijn team waardoor ik als Vi Jungle een erg makkelijke tijd had om top te ganken. Arme Malzaher.

Later nog als Wukong tegen Pantheon gespeeld, ging in het begin slecht, stond 30 cs achter en 1 kill. Maar na dat ik wat armor had gebouwd en een brutalizer kon Pantheon outplayen met mijn clone en ulti.

Uiteindelijk maar lekker gaan roamen naar bot en mid waar ik nog verschillende kills heb kunnen bemachtigen. Aangezien hun team uit onder anderen een Vayne, Pantheon en Yi bestonden was mijn build: Sunfire Cape > Ninja Tabis > Hydra > Black cleaver > Thornmail en een Last Whisper. Dit werkte echt super tegen hun team. Genoeg damage om hun hele backline het leven zuur te maken en genoeg armor om niet in één keer dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gisteravond was het flame-galore in 3v3 unranked ... wtf!
Gelukkig is er een mute knop, dan heb je nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het klopt inderdaad dat mensen in LoL een erg kort lontje hebben, maar (dit is niet om deze mensen te verdedigen, want het is mij zelf ook wel eens overkomen) het kan natuurlijk altijd zijn dat deze personen al meerdere games op rij gewoon slechte games hebben gehad (al dan niet door hun team als wel door hun eigen speelwijze) en hoe geduldig je ook bent, naar verloop van tijd gaat dat aan je knagen en barst uiteindelijk de bom. Dat is natuurlijk de perfecte reden om even NIET te gaan spelen, maar sommige zijn nu eenmaal niet in staat om even een break te nemen. Het beste werkt dan ook inderdaad de mute knop en gewoon niet teveel aandacht besteden aan deze persoon.

Ik probeer zelf altijd niets of iig zo weinig morgelijk te chatten. Hoe meer je gaat lopen chatten des te minder het wordt aan sfeer in het gehele team. Het lukt niet altijd, maar goed ik zou ook liegen als ik zei dat ik nooit over de zeik raak door LoL en zijn talentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Echt sneu hoe mensen zijn in LoL. Ik ping missing, en waarschuw bot met ping. Uiteraard gaat hij bot dood en ja dat is dan 100% mijn schuld want ik moest meelopen als top de lane verlaat.
Altijd van die logica, loopt je mid richting bot, natuurlijk niks geward en dan op je dak krijgen dat je moet volgen 8)7 nee goed idee jongens, ik loop de unwarded tribush of langs drake zodat ik door m'n mid en jungler besprongen kan worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:53
hoe laat is league weer online? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
http://status.leagueoflegends.com/#euw
The maintenance for patch 5.1 is taking longer than we expected. The game should be online in the next hour. Thanks for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Op me smurf safecracker Evelynn mogen ontvangen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wootlock schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:03:
Op me smurf safecracker Evelynn mogen ontvangen :D
Niet viable zijn in stijl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Helaasch idd ;(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik vind dit changes die ze dan ook hebben gedaan niet echt geweldig. Dit zijn nou volgens mij niet Evelynn's grootste problemen momenteel. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Helemaal niets in chat zeggen is niet helemaal mijn stijl, ik probeer in normals vaak juist gewoon de sfeer goed te krijgen nog voordat iemand de kans krijgt om dood te gaan. In de gevallen dat dit lukt zijn mensen vaak een stuk minder geneigd om te gaan flamen bij het minste of geringste, als het niet lukt houd ik verder gewoon stil.

En soms krijg je er dan van die potjes tussen zoals de Brolaf vs Brolaf matchup in top waarin we beiden in de all-chat grotendeels communiceerden met varianten op "bro" en "dude", en onze Ashe en hun (jungle) Tryndamere die samen hun echtelijke ruzie aan het uitvechten waren :+

Die toplane ging overigens nog behoorlijk gelijk op, pas op 15 minuten de eerste onderlinge kill, wel hadden we ondertussen allebei 4 kills op de junglers gepakt _O-

Inclusief samen dansen op de dode Tryndamere. Bro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Douweegbertje schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:59:
[...]

Ey Douwe, voeg me ff toe op LoL of connect me ff op steam dan, dan kunnen we wel keertje spelen. Weet niet wat je rank momenteel is?

Ingame: rSNNN

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zie dat Irelia een texture update krijgt in Patch 5.2, misschien toch maar een skin kopen voor haar, maar welke? Frostbutt lijkt mij de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:04:
Helemaal niets in chat zeggen is niet helemaal mijn stijl, ik probeer in normals vaak juist gewoon de sfeer goed te krijgen nog voordat iemand de kans krijgt om dood te gaan. In de gevallen dat dit lukt zijn mensen vaak een stuk minder geneigd om te gaan flamen bij het minste of geringste, als het niet lukt houd ik verder gewoon stil.

En soms krijg je er dan van die potjes tussen zoals de Brolaf vs Brolaf matchup in top waarin we beiden in de all-chat grotendeels communiceerden met varianten op "bro" en "dude", en onze Ashe en hun (jungle) Tryndamere die samen hun echtelijke ruzie aan het uitvechten waren :+

Die toplane ging overigens nog behoorlijk gelijk op, pas op 15 minuten de eerste onderlinge kill, wel hadden we ondertussen allebei 4 kills op de junglers gepakt _O-

Inclusief samen dansen op de dode Tryndamere. Bro!
Meeste wat ik in ranked op toplane tegenkom, zijn mensen die veelal allchat gebruiken en als je ze killed dan is het luck en als ze jou killen dan was het een masterlijke outplay. Gisteren ook zo'n Pantheon tegen me gehad "I hope you are better than the last Riven I had against me". Kill hem op level 4, meneer zegt niets. Daarna killed hij mij nadat ik een inschattingsfout maakte en hoppa daar kwam het hoor: /all "You are not as good as the other Riven". :')

Zo leuk als mensen proberen te provoken.
Xanthian schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:19:
Ik zie dat Irelia een texture update krijgt in Patch 5.2, misschien toch maar een skin kopen voor haar, maar welke? Frostbutt lijkt mij de beste.
Nightblade voor de mooiste splash, en Frost voor de betere looks ingame.

Maar goed helaas nog geen VU. Want dat haar mag toch echt wel wat aan gedaan worden... Lijkt net alsof ze al weken haar haar niet gewassen heeft :<

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 15-01-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Spam

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2015 17:16 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:24:
[...]

Meeste wat ik in ranked op toplane tegenkom, zijn mensen die veelal allchat gebruiken en als je ze killed dan is het luck en als ze jou killen dan was het een masterlijke outplay. Gisteren ook zo'n Pantheon tegen me gehad "I hope you are better than the last Riven I had against me". Kill hem op level 4, meneer zegt niets. Daarna killed hij mij nadat ik een inschattingsfout maakte en hoppa daar kwam het hoor: /all "You are not as good as the other Riven". :')

Zo leuk als mensen proberen te provoken.
Fappen met Udyr werkt daar beter voor dan allchat kwam ik pas in een ARAM achter. Normaal ben je royally fucked als je Udyr krijgt en geen rerolls hebt, maar als je ze zo laat tilten door alle skillshots te ontwijken, vervolgens kills te pakken en er met <100 health uit te naaien en vervolgens net out of range te gaan staan fappen leidt dat tot 10/7/33 :+

Maar goed, niet iedereen is daar gevoelig voor natuurlijk. En in normals is de sfeer toch al snel wat meer ontspannen, vandaar dat ik erg weinig ranked speel.

Deze teamcomp ga ik ook eens met wat vrienden proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Super weird.. Als ik teambuilder doe en ik wil een team joinen, krijg ik na selectie van champ etc geen knop om een team te zoeken. Log ik in op een tweede account, dan wel. 8)7 Welke champ/lane etc ik pick maakt daarin niet uit. Please, Rito.. Y u do dis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:36:
Super weird.. Als ik teambuilder doe en ik wil een team joinen, krijg ik na selectie van champ etc geen knop om een team te zoeken. Log ik in op een tweede account, dan wel. 8)7 Welke champ/lane etc ik pick maakt daarin niet uit. Please, Rito.. Y u do dis?
Moet je maar eens stoppen met Urgot picken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:37:
[...]

Moet je maar eens stoppen met Urgot picken...
Te laat, het kwaad is al geschied. Als ik een andere champion pick kan ik ook niet joinen.
Een game maken kan echter wel. Ik dacht dat je daarvoor minimaal een party van twee moest hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:41:
[...]

Te laat, het kwaad is al geschied. Als ik een andere champion pick kan ik ook niet joinen.
Een game maken kan echter wel. Ik dacht dat je daarvoor minimaal een party van twee moest hebben?
Dus naast Rudytron is er ook een Joomadtron? :(

Oh well, dan maak je je eigen games :D kun je iig ook nog picky zijn op wie je wel en niet wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ligt het aan mij, of is draft mode fucking toxic geworden? JEZUS.. de laatste 4-5 games alleen maar retarded shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Pff was net ook weer feest, nunu die mij moet suppen. Althans hij zei dat hij het ging doen. Ik time all mijn minion kills die gozer picked ze op het laatst voor mijn neus weg en gaat vervolgens de 2 champs (morgana en tristana) chasen om ze te killen. Gevolg hij dood ik low health wegrennen. Gaat hij zeggen tegen mij wat doe je report etc. etc. flame flame. Gelukkig zag mijn team hoe hij speelde en hoefde ik niets te zeggen om mij te verdedigen mjah inmiddels heeft hij morgana lopen feeden met als gevolg dat we niks meer konden. Wel grappig dat hun tris de kills niet pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:56:
Ligt het aan mij, of is draft mode fucking toxic geworden? JEZUS.. de laatste 4-5 games alleen maar retarded shit
Ja en nee. Men zegt het wel omdat nu iedereen met ranked restrictions (kom er maar in Rudy) nu verplicht normal draft moet spelen om uberhaupt weer in aanmerking te komen voor ranked games. Mooiste is, ze zijn verplicht te winnen. Dus dat kan lang duren als ze hun gedrag niet aanpassen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:02:
[...]

Ja en nee. Men zegt het wel omdat nu iedereen met ranked restrictions (kom er maar in Rudy) nu verplicht normal draft moet spelen om uberhaupt weer in aanmerking te komen voor ranked games. Mooiste is, ze zijn verplicht te winnen. Dus dat kan lang duren als ze hun gedrag niet aanpassen ;).
Ohja.. natuurlijk, nou dan vermijd ik draft mode vanaf nu (:

Want dit was echt niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
In patch 5.2 willen ze DFG eruit halen...

http://boards.na.leagueof...e-gameplay-patch-forecast

Nu eens patch 5.1 bekijken :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Dankje? :p

En als je nu een custom game aanmaakt staat SR standaard weer als eerst :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Dankje? :p

En als je nu een custom game aanmaakt staat SR standaard weer als eerst :D
Dat is opzich een goede change, hoe vaak ik de laatste tijd wel niet ineens in Dominion zat rond te kijken... en je vergeet het toch elke keer weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Dus naast Rudytron is er ook een Joomadtron? :(

Oh well, dan maak je je eigen games :D kun je iig ook nog picky zijn op wie je wel en niet wilt :)
Nou, dat laatste heeft ook veel zin gehad.. Prima team, disconnect onze Renekton in de eerste 5 seconden en komt natuurlijk niet meer terug. En enemy toplaner was natuurlijk Nasus.. Dus ik als Lee jungle maar top op level 3. Kill gepakt, recallen, jungle camps en daarna ging het al mis. Sowieso kwam hun Evelynn vet tryhard top ganken ondanks dat onze toplaner dus dc is. En op een gegeven moment krijgt Nasus gewoon te veel free stacks. Maar heb Evelynn dus zeker drie maal top gezien in die paar tellen dat ik even de lane kwam pushen en Nasus eruit wilde schoppen :') en hun Ezreal nog post-game zeggen dat het een easy game was, dat we noobs waren.. Terwijl we in kills ruim voor stonden. Maar toch maar een surrender vote, zulke games zijn niet leuk.
Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:12:
[...]

Dat is opzich een goede change, hoe vaak ik de laatste tijd wel niet ineens in Dominion zat rond te kijken... en je vergeet het toch elke keer weer...
Sowieso is de champ select muziek anders bij Dominion. Dus dat merk je toch wel? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Recrush op 15-01-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:14:
[...]

Nou, dat laatste heeft ook veel zin gehad.. Prima team, disconnect onze Renekton in de eerste 5 seconden en komt natuurlijk niet meer terug. En enemy toplaner was natuurlijk Nasus.. Dus ik als Lee jungle maar top op level 3. Kill gepakt, recallen, jungle camps en daarna ging het al mis. Sowieso kwam hun Evelynn vet tryhard top ganken ondanks dat onze toplaner dus dc is. En op een gegeven moment krijgt Nasus gewoon te veel free stacks. Maar heb Evelynn dus zeker drie maal top gezien in die paar tellen dat ik even de lane kwam pushen en Nasus eruit wilde schoppen :') en hun Ezreal nog post-game zeggen dat het een easy game was, dat we noobs waren.. Terwijl we in kills ruim voor stonden. Maar toch maar een surrender vote, zulke games zijn niet leuk.

[...]

Sowieso is de champ select muziek anders bij Dominion. Dus dat merk je toch wel? :P
Muziek??? Dat is het eerste wat ik in ALLE games die ik speel uitzet. Laatste keer dat ik muziek in een game hoorde was in Doom II ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ga denk ik Hecarim top weer spelen in Teambuilder. Hydra, Triforce, Black Cleaver, tanky. Na deze patch heb ik extra gratis healing en minder mana nodig voor mijn Q. Klinkt niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ah, het vanaf moment 0 positief zijn kan dus ook in ranked :P
http://imgur.com/a/lV6Dc
Big Papa, Hawkeye, Mr. Swagger, Angel en The Blower _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:47:
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Komend seizoen eens proberen op zo'n soort manier zo positief mogelijk te zijn, mensen er aan herinneren dat ze het spel voor de lol spelen en tegelijk teamspirit boosten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:47:
Voeg hierbij iemand die enorm salty is van zijn game hiervoor en je hebt de drama compleet :). Je kunt ook vriendelijk zijn zonder de vriendelijke buurtmongool uit te hangen ;).

Positief kan ook zijn: Guys I can fill just call your preffered lanes.

En wat sowieso NOOIT helpt: "Guys let's not flame eachother and just win ok, this is my promomatch so play your best". - Mooiste van deze is dat het bijna altijd resulteert in geflame van de persoon die het roept, waarna het 1 grote flamewar wordt :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:02:
In other news: Deathfire Grasp gaat verwijderd worden! Imo een goede change, kan dan ook niet wachten tot 5.2 naar live gaat (goed eerst 5.1 nog).
Op zich prima, maar vraag me wel af of ze dan types als Ahri en LB wel in redelijke mate compenseren.

Las iets van dat ze Ahri wellicht een zekere movement speed boost willen geven zodra haar Q orb is afgeschoten. Niet zozeer een dmg compensatie maar dus een boost op ander vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:02:
[...]

Hmm...niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar als ik normals speel (helemaal als ik soloq) dan moet ik tegen gold/plats. Heel erg leuk allemaal dat je dan je lane de grond in stampt, maar het commentaar van teamgenoten (niet eens per se in mijn richting) vind ik VELEN malen irritanter dan al het andere wat ik mee maak.

Tien keer liever een flamer of rager dan iemand die of niks zegt en feed of ruk speelt en dan ook nog commentaar geeft. En met alle respect, er komt niet vaak iets snuggers uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Rordarok op 15-01-2015 15:58 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:18:
[...]
"Guys let's not flame eachother and just win ok, this is my promomatch so play your best".
Promo matches?

GATEKEEPER MODE ACTIVATED

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B2EUVHj.gif

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

McGryphon schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:52:
Komend seizoen eens proberen op zo'n soort manier zo positief mogelijk te zijn, mensen er aan herinneren dat ze het spel voor de lol spelen en tegelijk teamspirit boosten d:)b
Hoewel dat misschien leuk is, is dat voor sommige ook erg klef. Ik heb allerlei games op een aardig niveau gespeeld (shooters dan) en ik speel juist iets voor de e-sport. Nu ben ik wat ouder, en heb ik wat minder tijd dus ben ik vooral bezig met LoL en dan voor nu semi casual. Nu wil ik gewoon winnen, en dat "we spelen voor de lol" heb ik dan weinig aan. Ik krijg juist veel plezier in het winnen, en spelen van leuke matches van een bepaald niveau... Zelfs op silver heb ik soms matches gehad (die ik soms won en verloor) die enorm competitief waren.

Dus ja, ik ben liever voorstander voor het extreem straffen van enorme lamlullen die alleen maar vloeken en onzin blaaten, maar ook voor het straffen van kansloze gasten zoals afkers, mensen die niet communiceren, niet opletten, niet hun champ kunnen spelen op ranked, niet eens warden en domweg hun roll niet kunnen spelen.
Iemand een sneer geven omdat hij ontzettend lomp bezig is, moet van mij ook wel kunnen. Ik heb echter wel altijd; "do not point out the obvious" in de zin van.. ga niet zeiken op iets wat een speler zelf ook wel weet.

Heel leuk die reports en dergelijke, maar heeft het nu dan de kwaliteit van de games vergroot? Naar mijn mening niet. Beter fixen ze dat eens. Zorg er eens voor dat ranked ook echt ranked is en niet de 'standaard normal'. Zoveel mensen doen net alsof ranked niets is, terwijl ik er gewoon voor wilt gaan.
Wil je plezier en lol maken, pak dan aub een normal game....

Overigens is dit gewoon mijn mening hoor, niet een statement :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Nou ja, zoals ik het zie hoeven zulke dingen het competitieve geenzins in de weg te staan; de omgang met elkaar hoeft echt niet 100% zakelijk te zijn om een competitief gevoel te houden. Als er echter manieren zijn om het team meer verbondenheid te laten voelen op wat voor manier dan ook is dat al heel snel worth, het blijft een team game :)

Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden