Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[PC] League of Legends - Deel 10 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 92.048 views

• tellavist
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 14:26
quote:
Recrush schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:37:
Ook leuk hoe het altijd zo blijft dat als je je lane verliest en/of een paar keer doodgaat je een noob feeder bent en het nooit ligt aan de tegenstander die veel beter is, en dat als je daarna toch weer terug in de game komt je een noob champion hebt. Oh well, League being League!
As long as i don't get payed to play this game, i'm not going to care to make mistakes 8)

Een handtekening?!

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 20:25

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Oh echt super hoe leaverbuster werkt ook. Landelijke storing bij je internetprovider en hup report katarina afk. Of ik even akkoord wil gaan dat ik niet meer zal leaven, ook al heb ik nog NOOIT zelf een game geleaved en is de oorzaak 110% buiten mijn macht. Sure thing Rito, sure thing.

IGN: Joomadbro

• Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 03:11
Meer mensen last hier van games waarbij je opeens disconnect, niet meer de game in kan maar volgens lolnexus/op.gg de game na ~5-10 minuten nog wel steeds bezig is?

http://boards.euw.leagueo...nnect-stuck-in-ghost-game

@Recrush, ziggo toevallig?

Mebus wijzigde deze reactie 20-06-2015 20:26 (5%)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Rordarok
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12-06 16:48

Rordarok

De enige echte

Telfort/Tele2/Xmsnet had vandaag ook een gigantische storing, geweldig :D

En ja drop hacks & ghost games zijn nog steeds een probleem Mebus.

#1 Challenger 3v3/Master soloQ (LoL) - LE(M) (CSGO)

• Carnagy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:45
quote:
Mebus schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:25:
Meer mensen last hier van games waarbij je opeens disconnect, niet meer de game in kan maar volgens lolnexus/op.gg de game na ~5-10 minuten nog wel steeds bezig is?

Ik gisteren ook. 2 uur moeten wachten totdat de melding weer voorbij was.

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Mebus schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 20:25:

Nee, XMS (nu Telfort) wat Rorda ook zei. Heb jij problemen gehad met Ziggo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tellavist
Nergens last van gistern (ziggo)
Hele avond probleemloos kunnen spelen! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17:53
Misschien dat we het IP weekend nog halen, maar de Mundo skin wordt krap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:49
IP weekend zou mooi zijn, wat extra farmen. Nog 11 champs, dan heb ik ze allemaal. :) Zover het ranked gebeuren aangaat gaat het nog lekker. De laatste 20 potjes sta ik 15-5. En sta nog goed in P5, eens kijken of ik komend weekend genoeg tijd heb om P4 te halen.

Schrik

• Fanatic_FS
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:07

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ziet er naar uit de we ook niet als verassing toch de Mundo skin krijgen mochten we net niet de 55mil aantikken.

"If we gave the unearned rewards anyway it would harm every stretch goal we set for players in the future. The long term damage to trust isn't worth avoiding the short term frustration."

[specs]

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Nu online

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

quote:
Fanatic_FS schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:23:
Ziet er naar uit de we ook niet als verassing toch de Mundo skin krijgen mochten we net niet de 55mil aantikken.

"If we gave the unearned rewards anyway it would harm every stretch goal we set for players in the future. The long term damage to trust isn't worth avoiding the short term frustration."
Dat had ik eigenlijk al verwacht... Ze zullen hem hoogstens 50% off maken.
Riot is ook niet gek :P

Maar vindt wel dat de 5 man premade een beetje overdone was. Ik heb vaak zat dat ik gewoon even een potje wil spelen, en maar 2-3 vrienden kan optrommelen (of dat ik geen zin heb in said vrienden, en gewoon lekker solo ga....)

Ach, heb geloof ik max 15 punten bijgedragen hieraan xD

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik vraag me ech af of Rito dit ook zou zeggen als we de poolparty minions niet gehaald hadde, zouden ze die krengen voor niks gemaakt hebben haha.

[specs]

• IdieEasy
  • Nu online

IdieEasy

quote:
Fanatic_FS schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:33:
Ik vraag me ech af of Rito dit ook zou zeggen als we de poolparty minions niet gehaald hadde, zouden ze die krengen voor niks gemaakt hebben haha.
Dikke kans dat ze ze dan als "one time boost" zoals de skins gedaan hadden. Leuk 50-100 RP neertellen voor 1 game minions xD (en alleen voor jou team....)

Hmm, ik ben op dreef, zal ik deze ideetjes aan riot doorspelen, denk je dat ik aangenomen wordt? :D

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-07 21:47
quote:
IdieEasy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:51:
[...]

Dikke kans dat ze ze dan als "one time boost" zoals de skins gedaan hadden. Leuk 50-100 RP neertellen voor 1 game minions xD (en alleen voor jou team....)

Hmm, ik ben op dreef, zal ik deze ideetjes aan riot doorspelen, denk je dat ik aangenomen wordt? :D
Zolang je ze niet zult uitvoeren wel ja.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• skwzR
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-07 19:56
Mensen speel geen soloq in het weekend man man man..

• JapieTalent
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19-07 23:09
quote:
skwzR schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:25:
Want?

• skwzR
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-07 19:56
quote:
Trolls, alle kinders zijn vrij.
Mensen die mid gaan en dan 0-5 staan en gewoon aggresive blijven spelen zonder wards.

(Plat 1 zit ik momenteel).

• Skyclad
quote:
skwzR schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:25:
spoiler:
NA LCS dit weekend deed me erg denken aan SoloQ, zoveel slechte plays en zoveel throws...

• JapieTalent
quote:
skwzR schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:58:
[...]

Mensen die mid gaan en dan 0-5 staan en gewoon aggresive blijven spelen zonder wards.

Hm ik merk zelf eigenlijk weinig verschil wat betreft week/weekend. Kom zowel door de week als in het weekend deze speciale mensen tegen.

Wel vind ik dat er een significant verschil zit tussen de vijfde divisies (de afvoerputjes) van ranks en het midden (zoals s3/g3). Potjes in deze regionen zijn vaak vermakelijker dan wanneer je lager/hoger in een rank zit. Ook de hogere divisies van een rank lijken vaak garant te staan voor flamewars van gefrustreerde mensen die vinden dat ze een rank hoger thuis horen maar er niet terecht komen, vaak door toedoen van alles en iedereen behalve henzelf.

• Ero-Sensei
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 04-07 11:04
quote:
skwzR schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:58:
[...]

Toch hebben die trolls een plat 1 MMR. Lijkt me dus dat ze het op z'n minst vrij aardig moeten kunnen.

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19:32

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Ero-Sensei schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:29:
[...]

Toch hebben die trolls een plat 1 MMR. Lijkt me dus dat ze het op z'n minst vrij aardig moeten kunnen.
Ach, laatst had ik de befaamde Rumble mana pot + flask buyer, en die was Plat 5.

Je hebt ze op elk niveau...

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
[...]

Dat zegt echt niet veel. Misschien is die dude wel challenger material maar zit hij stuck in platinum omdat hij trollt en het hem allemaal niet interesseert. Misschien zit je zelf in een game rond Gold III MMR en krijg je ineens een Plat V speler in je team. Je zou kunnen denken goh, die zou toch wel iets boven dit niveau moeten zitten, chill! Ja of juist niet en gaat ook hij trollen omdat hij in het afvoerputje zit ver beneden zijn rank.

Even een voorbeeld van een game van Japie gisteren :+

• flapstein
  • Laatst online: 16-11-2016
quote:
[...]

Ach, 0-13 op Irelia in ranked blijft toch knap voor een Plat 2.
Hoe krijg je het voor elkaar......

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:32
Prachtige build ook.

• tellavist
Toch vind ik het wel raar dat je zoveel pannekoeken schijnt tegen te komen als je ranked speelt?!
Voordat je uberhaupt de level 30 hebt bereikt om ranked te KUNNEN spelen en je ook helemaal naar platinum geranked bent heb je al aardig wat potjes gespeeld lijkt mij?

Zijn dat dan lui die op iemand anders account doorgaan o.i.d.?

Daarnaast snap ik sowieso niet echt waarom je ranked zou spelen met random team mates. Dan kan je verwachten dat je af en toe een rot ei tegenkomt. Ik nodig nu ook al spelers als vriend toe die behulpzaam zijn richting mij. wellicht kan ik daar in de toekomst eens een potje ranked mee spelen. weet ik in iedergeval dat ik niet in een kansloos team terecht kom.

Een handtekening?!

• Bloodhoundje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:20
Afgelopen dagen heb ik met enkele andere Tweakers samen wat potjes gespeeld. We hebben meer verloren dan gewonnen maar dat maakte niet uit omdat iedereen gewoon plezier had. Geen geflame, geen getroll. Gewoon gezelligheid :D.

Gister met een vriend een potje gespeeld met 3 randoms. Wij speelde samen bot lane (Sona support en ik Rengar "ADC") tegen een Caitlyn/Leona. Mijn Sona support had al een paar maanden geen LoL gespeeld, dus die moest even ontroesten. Gelijk keiharde flame van de toplaner toen we dood gingen. De rest van de game een spam aan capslock-chat dat hij ons zou reporten etc :+ .

Na 10 minuten waren we warmgespeeld en heb ik samen met Sona de game gecarried. Keihard gewonnen. En toen direct veranderde de flamer die eerste ons zou reporten etc in een kalm kindje dat "Botlane is awesome, yeah we won" begon te roepen en opeens poeslief was :D. Wel mooi dat hij einde van de game 9 reports voor flaming heeft gekregen.

Het verbaasd me toch echt hoe toxic en negatief spelers kunnen zijn zodra een game iets minder goed verloopt. Direct gaan ze er vanuit dat de game verloren is en doen geen moeite meer om het om te draaien. De meeste games die men verliest is omdat het team niet meer probeert te winnen maar een negatieve mindset vasthoud :) .

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Bloodhoundje schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:00:
De meeste games die men verliest is omdat het team niet meer probeert te winnen maar een negatieve mindset vasthoud :) .
Het feit dat dat soms inderdaad het geval is, wil niet zeggen dat dat opgaat voor de meeste games.

Word eigenlijk beetje moe van dit soort opmerkingen, met name omdat het bijna altijd de feeders zijn die hiermee op de proppen komen.

Ja nee natuurlijk is niet het feit dat ie 0/5 staat na 10 minuten de oorzaak van de loss, nee dat zijn natuurlijk die paar (veelal geheel terechte) kritische opmerkingen.

• Bloodhoundje
  • Laatst online: 20:20
quote:
Koekiemonsterr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:39:
[...]

Het feit dat dat soms inderdaad het geval is, wil niet zeggen dat dat opgaat voor de meeste games.

Word eigenlijk beetje moe van dit soort opmerkingen, met name omdat het bijna altijd de feeders zijn die hiermee op de proppen komen.

Ja nee natuurlijk is niet het feit dat ie 0/5 staat na 10 minuten de oorzaak van de loss, nee dat zijn natuurlijk die paar (veelal geheel terechte) kritische opmerkingen.
Tuurlijk gaat het niet op voor alle games. Maar wel voor een groot deel ervan. Er zijn situaties waarin de voorsprong zover geëscaleerd is dat je inderdaad geen comeback meer kan maken. Maar er zijn ook zoveel games waarin goede teamplay je terug kan brengen in het spel. Als je opgescheept zit met mensen die alleen maar doemdenken. Dan is dat een self fulfilling proficy. En geef eerlijk toe, zelfs in een game die technisch verloren is. Blijft het positief zijn en proberen mooie plays te maken bijdragen aan je eigen verbeterpotentiëel. Ik heb genoeg games meegemaakt waarin winnen onmogelijk was. Ik heb deze games gewoon benut om mechanics te oefenen en er het beste van te maken :) .

• IdieEasy
  • Nu online

IdieEasy

quote:
Bloodhoundje schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:00:
Afgelopen dagen heb ik met enkele andere Tweakers samen wat potjes gespeeld. We hebben meer verloren dan gewonnen maar dat maakte niet uit omdat iedereen gewoon plezier had. Geen geflame, geen getroll. Gewoon gezelligheid :D.

Gister met een vriend een potje gespeeld met 3 randoms. Wij speelde samen bot lane (Sona support en ik Rengar "ADC") tegen een Caitlyn/Leona. Mijn Sona support had al een paar maanden geen LoL gespeeld, dus die moest even ontroesten. Gelijk keiharde flame van de toplaner toen we dood gingen. De rest van de game een spam aan capslock-chat dat hij ons zou reporten etc :+ .

Na 10 minuten waren we warmgespeeld en heb ik samen met Sona de game gecarried. Keihard gewonnen. En toen direct veranderde de flamer die eerste ons zou reporten etc in een kalm kindje dat "Botlane is awesome, yeah we won" begon te roepen en opeens poeslief was :D. Wel mooi dat hij einde van de game 9 reports voor flaming heeft gekregen.

Het verbaasd me toch echt hoe toxic en negatief spelers kunnen zijn zodra een game iets minder goed verloopt. Direct gaan ze er vanuit dat de game verloren is en doen geen moeite meer om het om te draaien. De meeste games die men verliest is omdat het team niet meer probeert te winnen maar een negatieve mindset vasthoud :) .
Was inderdaad erg gezellig gisteravond. Begint een leuk clubje te worden! :D

Heb wel af en toe het idee dat we tegen serieus betere mensen worden gezet xD Die twee potjes die we verloren voelde niet helemaal eerlijk (okee, ik op adc is ook stom, but still xD)

Ik zal wat vaker proberen ons teampje compleet te maken met de mensen uit GoT chat, mochten mensen het vervelend vinden, geef maar een seintje.
Tot nog toe goede ervaringen mee!

• PeterSelie
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 15-07 13:02

PeterSelie

Meh? Statshoer!

Voeg Peter Selie ook maar aan dat lijstje toe, ik ben ook wel weer eens toe aan games zonder randoms.. :Y

Ik speel voornamelijk support, eind silver / begin goud. Speel daarnaast ook wel een leuk potje jungler / mid en ben n.a.v. het gros aan slechte ADCs die ik tegenkom in mijn huidige ELO ook maar eens wat vaker ADC aan 't spelen ter voorbereiding van ranked.

• IdieEasy
  • Nu online

IdieEasy

quote:
SoaDmaggot schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:54:
Voeg Peter Selie ook maar aan dat lijstje toe, ik ben ook wel weer eens toe aan games zonder randoms.. :Y

Ik speel voornamelijk support, eind silver / begin goud. Speel daarnaast ook wel een leuk potje jungler / mid en ben n.a.v. het gros aan slechte ADCs die ik tegenkom in mijn huidige ELO ook maar eens wat vaker ADC aan 't spelen ter voorbereiding van ranked.
Ik zit meestal in de chat van GoT in league. Daarnaast zitten we eigenlijk iedere avond op de TS (staat in begin post) en je mag me altijd toevoegen (zie onderschrift).

Warning: We zijn niet heel goed, maar wel gezellig :P

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:08

Secsytime

Automagisch

Nét Party IP weekend gehaald.. Jammer maar helaas dus geen gratis skin, wat overigens ook wel te verwachten was..

En Rito maar volhouden dat ze niet een onhaalbaar doel hebben gesteld :P

Edit: Bron

Team Up & Pool Party Event Discussion
In a reddit thread discussing the Team Up & Pool Party event, Hippalus jumped in to comment:
"Hey OP, I appreciate the thought you're putting into this. We aren't looking at how this plays out as a black or white "failure" or "success". We see this as dipping our toe in the water to explore if community reward events is something we want to do on a bigger scale in the future, and to understand what aspects are most important to players so we can make sure to get them right if/when we decide to go big. Some of the feedback so far has been helpful, some has been flat out incorrect, but we'll take it all in and decide where to go next with community rewards. Here's what I posted yesterday with some more detail...
Just wanted to hop in here and say that we're still learning about these kinds of promotions and definitely want to know where we can improve. Our goal here was to create an event that would give the community a reason to play with friends and give everyone an opportunity to earn some cool rewards together. While we've obviously included ways to fund these rewards (gifting), we wanted to make sure we included ways for players who don't want to spend any money to participate.
Earlier this year we ran Ocean Week in the Oceania region and players there BLEW through the goal way faster than expected. When we designed Team Up and Pool Party, we wanted to give the community a genuine challenge rather than a softball. The last couple levels are definitely stretch goals, intentionally designed to be tough to reach, but if it feels like this , then we didn't get it right"

Secsytime wijzigde deze reactie 22-06-2015 18:05 (82%)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Zo jammer, over een aantal uur is een dergelijk plaatje antiek....

Patch 5.12 betekent weg Magus enchant en hallo Runeglaive als vervanger.

Debiele change, ook voor de iets meer gangbare AP junglers dan Rumble die weinig kunnen met mana en een Sheen, maar goed. Rito en logica, een onmogelijke combi....

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-07 02:01

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

RIP Vlad en Kennen jungle :(

Diablo 3 | League of Legends | Vicariously I live while the whole world dies

• Skyclad
Zo doe je een teamfight: YouTube: Dire Wolves vs Team Immunity | OPL Summer 2015 Split 2 Oceanic Pro League Week 4 Day 1 | DW vs IM

Zowieso speelt DW niet slecht dat potje. Meestal is de OPL niet erg interessant, maar dit is wel een aardige match (voor DW dan).

• icy
  • Laatst online: 15:49

icy

swarma

Ben vanuit huis aan het werk ivm een manke voet en mijn zoontje wou graag samen met mij op de playstation, maar goed dat kan nu niet. Heb het anders opgelost en zie hier het resultaat :')

Ik blij (want ben van het gezeur af) en hij blij.

Steam id is ijsie \\ LOL id is ijsie

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Oh jee, op deze leeftijd al 'geïndoctrineerd' met LoL? :P

• icy

icy

swarma

quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:28:
Oh jee, op deze leeftijd al 'geïndoctrineerd' met LoL? :P
Gemiddelde leeftijd zal niet veel veranderen hoe de reacties zijn binnen LOL :)

• Damien
quote:
iCy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:35:
Ben vanuit huis aan het werk ivm een manke voet en mijn zoontje wou graag samen met mij op de playstation, maar goed dat kan nu niet. Heb het anders opgelost en zie hier het resultaat :')

Ik blij (want ben van het gezeur af) en hij blij.

[afbeelding]
Anders laat je hem wat meer recentelijke games zien dweil! :P De meta van toen kun je hem nu niet meer aandoen!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:47:
[...]

Anders laat je hem wat meer recentelijke games zien dweil! :P De meta van toen kun je hem nu niet meer aandoen!
Ja en die chagrijnige kop van Soaz bij FNC is toch ook niks om naar te kijken :P

• Mvdbeld
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:01
Mensen nogmaals een reminder dit weekend 1vs1 toernooi. We kunnen denk nog wel wat inschrijvingen gebruiken.
quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:17:
[...]
On a serious note though (ja, dat kan ik ook): even een shameless bump van Damien's post aangezien het weekend van het 1v1 toernooi nadert en we reeds een whooping 10! deelnemers hebben.

Voor spelregels, prijzen, meer info, zie de volledige post van Damienx2:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44347286

Voor opgave voor het 1v1 Tweakers Tournament is hier het google-doc om je op te geven:
https://docs.google.com/s...0blWU24U/edit?usp=sharing
@Damien is er al meer bekend over de opzet? loting? tijden? etc.

Mvdbeld wijzigde deze reactie 23-06-2015 14:38 (8%)

• Soundless
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-07 17:54
quote:
Mvdbeld schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:37:
Mensen nogmaals een reminder dit weekend 1vs1 toernooi. We kunnen denk nog wel wat inschrijvingen gebruiken.

[...]

Ik wil me wel inschrijven. Maar tijden zijn toch wel belangrijk voor me dus daar wacht ik nog even op.
Ik bak er trouwens niet veel van 1v1 :P

RIP BMW

• icy

icy

swarma

quote:

[...]

Ik zou wel mee willen doen, maar ik zit met 1 dag dat mijn dochter bij me is van het weekend. Dus ik doe niet mee.

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:30

Martin0

Live And Die By The Blade

quote:

[...]

ik wil best mee doen maar moet ik exacte tijden weten, ik zit namelijk met mijn kleine en mijn vrouwtje.

|| IGN: Barukkumun(lvl 30) || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• ralph0603
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Naar daar is hij dan, de nieuwe champ. Tahm Kench....

http://euw.leagueoflegend...eal/tahm-kench-river-king

Die ult.... ;(

ralph0603 wijzigde deze reactie 23-06-2015 21:47 (6%)

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17-07 20:10
quote:
ralph0603 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:46:

Die ult.... ;(
Die e passive...

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:49
Zover ik kan zien een toffe champ. :) Deze ult into bard ult , lekker trollen.

Schrik

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
ralph0603 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:46:

Die ult.... ;(
Zat er nog niet zo ver naast met mijn eerdere voorspelling van een onderaards meer via welke hij onder muren kan doorzwemmen... Is dus nog erger dan dat.

Kennelijk dus een soort ultimate a la de al immer belachelijke Reksai ult maar dan inclusief een buddy. Taxi ult, hop on hop off!

En ja hoor daar hebben we weer de alomtegenwoordige niet weg te denken 3 stack passive mechanic. Hoeveel champs hebben dat inmiddels wel niet.

Zijn W lijkt wel een miniversie van Skarners ult en die E als je dat zo ziet lijkt me redelijk OP gelet op de sustain.

Maar goed, overloaded en bachelijke kits, je went er bijna aan....

• Skyclad
Duo lane met Thresh ADC, en je kan de enemy ADC opeten en met Thresh' lantern meenemen naar je turret.

Eventueel eerst een keer met recall of teleport hem naar de fountain brengen zodat Thresh kan kiezen waar hij de lane wil freezen.

• Damien
quote:

[...]

Loting moet ik nog even fixen, de tijden gaan zijn van 19:00 tot 23:00. En aangezien we maar 11 deelnemers hebben zal het niet al te lang duren dus waarschijnlijk zijn we al klaar op vrijdag ;).

• icy

icy

swarma

quote:
Damienx2 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:55:
[...]

Loting moet ik nog even fixen, de tijden gaan zijn van 19:00 tot 23:00. En aangezien we maar 11 deelnemers hebben zal het niet al te lang duren dus waarschijnlijk zijn we al klaar op vrijdag ;).
Hmm de tijdstip is wel interessant maar weet alleen niet hoe laat ik vrijdag thuis ben. Als het goed is op tijd, maar weet het niet zeker.

Ach, ik doe wel mee met de 3v3 toernooi als er 2 medemakkers zijn die mij willen hebben als silver 1 scrum :)

• johanvanv
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 28-09-2015
Ik heb mijzelf helaas uit moeten schrijven voor het 1 vs 1 toernooi, heb helaas andere verplichtingen aankomende vrijdag. Ik wens de rest heel veel succes vrijdag ;)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:26

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb mezelf helaas uitgeschreven, vrijdag kan ik niet en zaterdag heb ik dagje artis en barbequeue van het werk.. excuus als ik misschien de planning van het toernooi in de war heb gegooid, (tbh was ik het ook eventjes vergeten)

Overwatch, WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha

• Damien
Geeft niets jongens, uitschrijven kan uiteraard. :D

Ik denk er niets van:

• JapieTalent
Gezien het restant is er statistisch gezien een grote kans dat er een boze broeder met de titel vandoor gaat :+

• johanvanv
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 28-09-2015
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:53:
Geeft niets jongens, uitschrijven kan uiteraard. :D

Ik denk er niets van:

[video]
Overdag zou ik natuurlijk wel kunnen rond een uur of 11/12, dus dan zou iemand mij al kunnen uitschakelen 8)7 Als dat een optie is mag je mij rond 12u inplannen.

• Damien
Overigens net even de patchnotes door zitten te lezen voor 5.12 en met de vernieuwde defensive masteries wordt het gewoon weer aantrekkelijk om 9/21 te runnen op een Irelia of Jax. Ik denk dat met name Jax (ook dankzij de buff op zijn R) weer een contested pick zal zijn. Trundle ziet er overigens ook steeds beter uit met de buffs die hij de afgelopen tijd krijgt.

Dus ik denk dat mijn top 3 toplane picks nu, Jax, Irelia, Trundle gaan zijn met af en toe een uitstapje naar Riven.

• Mvdbeld
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:01
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:55:
[...]

Prima, helaas heeft mijn bump geen inschrijvingen opgeleverd, maar slechts uitschrijvingen 8)7

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Patch 5.12 Rundown video toont eens temeer aan dat die Magus vervanging door Runeglaive belachelijk is.

Riot Jag heeft wel even een betoog klaar voor het nut van Runeglaive, maar elk argument is zo eenvoudig te weerleggen.

Is er dan echt niemand bij Rito die even luistert en zegt, dude you are full of crap!

Zal er één voorbeeld uitlichten, op minuut 6:30:

"If you try to run jungle Brand, you just still got decked by the jungle and you still run out of mana. But now you can actually clear, you get the aoe so you can burst down the camp very quickly without taking any dmg."

Heb goed geluisterd, en hij bedoelt echt dat Brand nu ineens kan junglen met Runeglaive. WTF? Ja de aoe sheen proc helpt hem enorm en de mana return ook. Sure, maar een Sheen op Brand is wel echt geweldige build path natuurlijk ahum, die mana return heb je pas als je je Runeglaive af hebt en als je dan Runeglaive hebt mis je 40 AP t.o.v. de Magus die 80 AP had en je mist ook 20% cdr.

Ah Nightblue3 is het trouwens ook eens met mijn kritiek op Runeglaive.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 24-06-2015 16:08 (12%)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Nightblue3 is nu aan streamen met die nieuwe Tahm in de jungle.

Fuk dat ziet er hilarisch uit, met name omdat het zo OP is. Damien is my witness!

Gewoon shitload aan AS runes erin gooien, tanky bouwen en 'lachen' geblazen.
Hij is fuk tanky, damn goeie clear speed vanaf lvl 4, prima CC (check die Q range) en die taxi 2 man ganks WTF!

Nightblue3 quotes:

"Clear speed is so good man, I would say he is meant to be a jungler. Dont let Rito tell you otherwise"

"You can just 2 man gank a lane without them seeing it".

"OMG this guy is so OP!"

"My entire kit is extremely strong, that is all I can say"

"He does more dmg than any tank I can think of"

"Oh you can even use actives while target is in your belly"

Echt jullie moet die video's eens checken, hilarisch dat dit dus echt serieus is.

Die ult ook echt. Azir spingt erin, ze ulten totaal ongezien vanaf achter drake pit naar bot lane tussen de enemy bot tower en de enemy bot laners. Azir ult eroverheen en gg. Dit alleen al maakt hem zo'n goeie jungler.

Sry voor double post maar die Tahm jungle crazyness verdient het wel :P

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 24-06-2015 16:26 (12%)

• ItsNotRudy
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:47:
Patch 5.12 Rundown video toont eens temeer aan dat die Magus vervanging door Runeglaive belachelijk is.

Riot Jag heeft wel even een betoog klaar voor het nut van Runeglaive, maar elk argument is zo eenvoudig te weerleggen.

Is er dan echt niemand bij Rito die even luistert en zegt, dude you are full of crap!

Zal er één voorbeeld uitlichten, op minuut 6:30:

"If you try to run jungle Brand, you just still got decked by the jungle and you still run out of mana. But now you can actually clear, you get the aoe so you can burst down the camp very quickly without taking any dmg."

Heb goed geluisterd, en hij bedoelt echt dat Brand nu ineens kan junglen met Runeglaive. WTF? Ja de aoe sheen proc helpt hem enorm en de mana return ook. Sure, maar een Sheen op Brand is wel echt geweldige build path natuurlijk ahum, die mana return heb je pas als je je Runeglaive af hebt en als je dan Runeglaive hebt mis je 40 AP t.o.v. de Magus die 80 AP had en je mist ook 20% cdr.
Hoe je het ook wendt of keert, je blijft opgescheept met een mongool die Brand jungled 8)7

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
ItsNotRudy schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:33:
[...]

Hoe je het ook wendt of keert, je blijft opgescheept met een mongool die Brand jungled 8)7
Mede daarom was het ook een belachelijk voorbeeld. Niemand gaat Brand junglen, logisch, en niet alsof Runeglaive dat ook maar enigszins interessant maakt op Brand.

EDIT:

Elise rework is nogal meh. Die healing change maakt nauwelijks een verschil t.o.v. de oude W imo. Haar early clears en sustain grofweg zelfde. En die dmg boost na een offensieve Rappel lijkt enkel te werken op haar Spider form basic attacks en/of haar spiderlings, niet op de Spider Form Q en W. Dat laatste had nou juist impact gehad. Maar die E change voegt dus ook vrijwel niks wezenlijks toe, al was het maar omdat je Rappel ook niet altijd offensief gebruikt. Runeglaive is ook niet echt briljant op Elise, je hebt de tankyness van Cinderhulk harder nodig.

tl;dr Geen goede Elise rework imo, is nog net zo matig als jungler als voorheen.

Runeglaive vind ik nog wel aardig op Diana mid (zou ook op Fizz en Ekko kunnen werken).
Pak dan Smite + TP, koop op lvl 1 een Amplifying Tome, doe de Wolves, recall, koop paar hp + mana pots en TP naar je mid tower. Meestal heeft de enemy mid je lane al aardig jouw kant uit gepusht dus voorlopig heb je ook weinig zorgen qua enemy ganks, wat wel handig is met het gebrek aan Flash. Als je een beetje goed doorfarmt kun je al snel een Sheen en soms zelfs tegelijk ook al een Skirmisher's Sabre halen. Dan heb je dus Challenging Smite + Sheen en nogal wat potentie om mid lane naar je hand te zetten en je kunt tevens fungeren als een verkapte jungler als de situatie het toelaat.
Eventueel TP inruilen voor flash/ignite en dan gewoon met flask en pots wolves doen en doorlopen naar mid lane; zoveel dmg vangt Diana niet van één zo'n pack op lvl 1 met dank aan haar W.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 24-06-2015 22:08 (70%)

• Lord-Ronddraai
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-06-2016
Trundle jungle werkt wel goed voor mij. Als je 40% cooldown hebt kan je elke 6 seconden zon pilar neerzetten en je ult op level 16 elke 40 seconde doen. Hij is goed in bijna elke teamcomp, omdat die pilars goed zijn om te engagen en te disengagen. En als je je ult op enemy frontline doet gaan ze super snel neer terwijl jij alle damage van de tegenstander kan soaken.
Ik speel hem nu met AS reds scaling armor yellows scaling cdr blues en scaling armor quints. Die cdr blues zijn voor mij een nobrainer als ik MR wil zijn er genoeg goede items voor hem te halen zijn mana pool is wel groot genoeg dat je niet per se een mana item nodig hebt. Al is het wel aan te raden als je lange fights wil doen. Gebruik die runes wel meer op tanky junglers die cdr nodig hebben werkt heel goed.
As reds zijn voor de meeste junglers gewoon het beste voor je clearspead. De scaling armor yellows en quints, zijn denk ik niet optimaal maar ik kan er makkelijk een volle clear mee doen en nog ganken.
Ik speel met 9-21 of 13-17 masteries, build is gewoon tanky en wat CDR, je kan wel ergens een damage item kopen voor nog betere duels maar meestal blijf ik gewoon bij mijn team dus heeft dat niet zoveel nut.

Ganken is niet geweldig early want je mana raakt waarschijnlijk op als je geen blue pakt. Na level 6 win je ongeveer elke 2v2 of 3v3.
http://matchhistory.euw.l...767/21894623?tab=overview
Dat score systeem trouwens :P ik heb het meeste gold van mijn team en hoogste kill participation als de jungler en scoor nog maar een A+

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Trundle is altijd al sterk geweest in de jungle, goede veilige clear en een sterke duelist, enige probleem is zijn ganks zijn meh vergeleken met veel andere junglers.

[specs]

• Skyclad
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:02:
[...]

Mede daarom was het ook een belachelijk voorbeeld. Niemand gaat Brand junglen, logisch, en niet alsof Runeglaive dat ook maar enigszins interessant maakt op Brand.
Zelfs Solwolf speelt geen Brand jungle, en die heeft zelfs Heimerdinger, Karma en AD Malzahar jungle gespeeld :D

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Skyclad schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:31:
[...]

Zelfs Solwolf speelt geen Brand jungle, en die heeft zelfs Heimerdinger, Karma en AD Malzahar jungle gespeeld :D
Zou ook niet mijn idee zijn, maar mister Rito Jag komt ermee.... :)

Hij haalde Brand o.m. aan om te wijzen op de mana gains die je met Runeglaive krijgt, dus zou een mage jungler a la Brand nu ineens kunnen volgens hem 8)7
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:02:
Runeglaive vind ik nog wel aardig op Diana mid (zou ook op Fizz en Ekko kunnen werken).
Pak dan Smite + TP, koop op lvl 1 een Amplifying Tome, doe de Wolves, recall, koop paar hp + mana pots en TP naar je mid tower. Meestal heeft de enemy mid je lane al aardig jouw kant uit gepusht dus voorlopig heb je ook weinig zorgen qua enemy ganks, wat wel handig is met het gebrek aan Flash. Als je een beetje goed doorfarmt kun je al snel een Sheen en soms zelfs tegelijk ook al een Skirmisher's Sabre halen. Dan heb je dus Challenging Smite + Sheen en nogal wat potentie om mid lane naar je hand te zetten en je kunt tevens fungeren als een verkapte jungler als de situatie het toelaat.
Meteen maar even de daad bij het woord gevoegd. Anders blijft ook maar theorie....

Diana Smite + TP mid werkte aardig in normals, nu ook in ranked: 13/5/6 score en redelijk gecarried.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 25-06-2015 01:45 (51%)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:26

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

We zijn weer aan het klimmen :) na placements in Gold V nu in Gold IV, Krijg zo'n 32 lp per win, volgens mij is dat max of niet? want ik heb nog nooit meer gehad dan dat.

Word nu wel steeds met hogere plats gequeued dat is soms wel irritant, vooral als k jungle moet spelen. Daar ben ik niet echt in thuis op die elo. Moet ik echt meer op oefenen eigenlijk.

Overwatch, WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha

• Damien
Aangezien we met een ongelukkig aantal kwam te zitten (9), heb ik mijzelf maar uit het 1v1 toernooi gegooid om zo iig een fatsoenlijk speelschema in elkaar te kunnen drukken.

Dus bij deze het speelschema voor aankomende vrijdag/zaterdag:

https://docs.google.com/s...6hK5iC0blWU24U/edit#gid=0

Opgeven kan inmiddels niet meer.

Wees op tijd, ben je later dan 5 minuten aanwezig dan is het een 1-0 voorsprong voor je tegenstander. Ben je 10 minuten later dan lig je er simpelweg uit.

Damien wijzigde deze reactie 25-06-2015 09:23 (17%)

• ItsNotRudy
Schrijf jezelf er maar bij, ik ben er niet bij, dus dan mag jij PublicPervert aanpakken ;)

• Damien
quote:
ItsNotRudy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:46:
Schrijf jezelf er maar bij, ik ben er niet bij, dus dan mag jij PublicPervert aanpakken ;)
Done

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ouch, 19.00 wordt nog een uitdaging om te halen als ik eerst die kleine naar bed moet brengen :D Nouja, ik ga mn best doen. Zijn er nog regeltjes ofzo voor het toernooi? Best of 3 blind pick en eerste bij 100 CS of een tower wint?

• Damien
quote:
Vicarious schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:56:
Ouch, 19.00 wordt nog een uitdaging om te halen als ik eerst die kleine naar bed moet brengen :D Nouja, ik ga mn best doen. Zijn er nog regeltjes ofzo voor het toernooi? Best of 3 blind pick en eerste bij 100 CS of een tower wint?
Spelregels:
- Er mag GEEN gebruik gemaakt worden van de snowballs;
- De eerste met een kill op de tegenstander wint;
- De eerste met 100 CS wint;
- De eerste die de toren van de tegenstander sloopt wint;
- Spelers dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 3, dus je bent niet gelijk uitgeschakeld na 1 match;

En wees gerust Vic, zelfs met een 1-0 achterstand ga je wel winnen ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ok, en hoe zit het met picks? Gewoon blind pick zonder bans? Edit: ik maak natuurlijk geen enkele kans, maar dat geeft niet. Het is wel gewoon leuk :D

Edit: Mn tweakers en ingame name staan trouwens verkeerd om. Volgens mij heb ik iedereen uit het toernooi in mn friendslist en komen we er vast wel uit, maar als je me zoekt heet in ingame dus PublicPervert ;)

Vicarious wijzigde deze reactie 25-06-2015 10:05 (83%)

• Damien
quote:
Vicarious schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:59:
Ok, en hoe zit het met picks? Gewoon blind pick zonder bans? Edit: ik maak natuurlijk geen enkele kans, maar dat geeft niet. Het is wel gewoon leuk :D
Met bans

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Ik ga die Rorda een poepie laten ruiken. Gg easy!

spoiler:
Thanks Damien :+

• Damien
quote:
Recrush schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:06:
Ik ga die Rorda een poepie laten ruiken. Gg easy!

spoiler:
Thanks Damien :+
We weten allemaal dat je een hidden challenger bent, dus jij was de enige die als kryptonite vs Rorda kan werken.

• Ryada
  • Laatst online: 09:36
Ik besloot om ook maar mee te doen.
na een tijdje geen LoL gespeeld te hebben speel ik de afgelopen 2 weken aardig veel.
Heb nu een stuk meer plezier in het spel dan toen ik stopte.
Het is alleen even wennen met de nieuwe meta en andere changes.

Toernooi lijkt me leuk maar verwacht niet dat ik ver kom :+ weet niet eens wat een leuke pick zal zijn maar dat zien we dan wel weer.

Steam: Ryada. LoL: Ryada Battlenet: wambam#1347

• icy

icy

swarma

Wordt er ook gestreamed, dan wil ik eens kijken hoe damien het met rumble af gaat brengen :+

• Damien
Trouwens toch mooi om te zien dat Alex Ich in tegenstelling tot Froggen wel laat zien dat na zoveel seizoenen en een tijd lang niet op hoogste podium te staan toch nog dit kan afleveren.

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Damienx2 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:07:
[...]

We weten allemaal dat je een hidden challenger bent, dus jij was de enige die als kryptonite vs Rorda kan werken.
Ik sloop hem met mijn counterlogic gaming

• JapieTalent
quote:
wambamNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:16:
Toernooi lijkt me leuk maar verwacht niet dat ik ver kom :+
Nou ja, je hebt al kwartfinale gehaald zonder te spelen. Die kan je vast in je zak steken :+
quote:
Recrush schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:34:
[...]

Ik sloop hem met mijn counterlogic gaming
Ik ben benieuwd naar je ongetwijfeld verrassende tactiek. ;)

• icy

icy

swarma

quote:
JapieTalent schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Nou ja, je hebt al kwartfinale gehaald zonder te spelen. Die kan je vast in je zak steken :+

[...]

Ik ben benieuwd naar je ongetwijfeld verrassende tactiek. ;)
Valt the virtual uit? Ik denk dat ik 21:00 wel kan redden en wil best wel invallen dan.

• the Virtual
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:50
quote:
iCy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:06:
[...]

Valt the virtual uit? Ik denk dat ik 21:00 wel kan redden en wil best wel invallen dan.
Was ik niet van plan. :P

finale = 2 spelers
halve = 4 spelers
kwart = 8 spelers

• icy

icy

swarma

quote:
the Virtual schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Was ik niet van plan. :P

finale = 2 spelers
halve = 4 spelers
kwart = 8 spelers
:') faalhaas hier. Nouja, ik ga wel lekker spectaten denk ik maar als er streampjes beschikbaar zijn dan zie/hoor ik graag :)

• Damien
Zojuist even met Joomadbro wat oefenpotjes gedaan. Moet zeggen dat het grappiger was dan ik in eerste instantie dacht. Ik weet iig nu wat beter wat wel en niet te bannen. Hetzelfde geldt voor wat wel en niet te picken...

Joomad gaat waarschijnlijk voor een upset zorgen!

Damien wijzigde deze reactie 25-06-2015 12:18 (10%)

• icy

icy

swarma

quote:
Damienx2 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:15:
Ik weet iig nu wat beter wat wel en niet te bannen.
Rumble ban en ik was toch waardeloos geweest. De enige en echte reden waarom ik niet mee doe.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:08

Secsytime

Automagisch

Zed en Pantheon lijken me waardige bans? Over het algemeen lijkt het me dat je de lane bullies en de veilige farmers wilt bannen?

Gaat er verder iemand streamen?

• Damien
quote:
Secsytime schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:49:
Zed en Pantheon lijken me waardige bans? Over het algemeen lijkt het me dat je de lane bullies en de veilige farmers wilt bannen?

Gaat er verder iemand streamen?
Ik zal de matches streamen die ik zelf niet speel en die ik speel hoop ik dat Wambamnl die wil gaan streamen. Dan wordt alles iig gestreamed.

• Ryada
  • Laatst online: 09:36
quote:
Damienx2 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Ik zal de matches streamen die ik zelf niet speel en die ik speel hoop ik dat Wambamnl die wil gaan streamen. Dan wordt alles iig gestreamed.
Ik kan indien gewenst ook elke match via een 2de pc streamen. Als jij de stream key geeft kan ik het via jou twitch account doen als je dat wilt.

Steam: Ryada. LoL: Ryada Battlenet: wambam#1347

• icy

icy

swarma

Dat zou ik supertof vinden als het e.e.a. gestreamed gaat worden. Kan ik lekker met mijn leuter spelen op de bank en lekker streams op mijn mobiel kijken of misschien zelfs op de tv als mijn vrouwtje een boek gaat lezen.

Wel commentaar bij leveren als echt de pro reporters.

Mocht er iemand uitvallen van een match na 20:00 dan kan ik best invallen :*)

• JapieTalent
quote:
iCy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:08:
Kan ik lekker met mijn leuter spelen op de bank en lekker streams op mijn mobiel kijken of misschien zelfs op de tv als mijn vrouwtje een boek gaat lezen.
Wow, dat is een boel bijzonder twijfelachtige content in één zin... o.O

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
iCy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:08:
Dat zou ik supertof vinden als het e.e.a. gestreamed gaat worden. Kan ik lekker met mijn leuter spelen op de bank.
Is zo'n 1v1 stream zo opwindend dan? :P

• icy

icy

swarma

quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:18:
[...]

Is zo'n 1v1 stream zo opwindend dan? :P
Jup, beter dan de 5v5 orgies. Heb je Ahri uberhaupt wel eens gehoord?

https://www.youtube.com/watch?v=u0UipbKe-1Q
quote:
JapieTalent schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Wow, dat is een boel bijzonder twijfelachtige content in één zin... o.O
Ik weet het, je wordt er hitsig van :)

icy wijzigde deze reactie 25-06-2015 14:27 (9%)

• JapieTalent
quote:
iCy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:26:
[...]

Ik weet het, je wordt er hitsig van :)
Nee niet bepaald, maar ieder zijn eigen voorkeuren..

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Ik weet iig nu wat beter wat wel en niet te bannen. Hetzelfde geldt voor wat wel en niet te picken...
Dan heb je al een voordeel op mij, ik heb geen idee :D Ik speel ook nooit solo lanes dus zal nog ff wat runepages en mastery pages bouwen hiervoor.

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Zojuist even met Joomadbro wat oefenpotjes gedaan. Moet zeggen dat het grappiger was dan ik in eerste instantie dacht. Ik weet iig nu wat beter wat wel en niet te bannen. Hetzelfde geldt voor wat wel en niet te picken...

Joomad gaat waarschijnlijk voor een upset zorgen!
Ben benieuwd hoe Damien het in het toernooi er vanaf gaat brengen. Nu quit hij gewoon op zijn hoogtepunt als hij gewonnen heeft, maar met het toernooi kan dat natuurlijk niet.

Tot zover heeft mijn counterlogic gaming nog niet echt zijn vruchten afgeworpen. Maar Damien is dan zelf ook low elo dus dan is het verschil niet zo groot. He damien?

• Damien
quote:
Recrush schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:58:
[...]

Ben benieuwd hoe Damien het in het toernooi er vanaf gaat brengen. Nu quit hij gewoon op zijn hoogtepunt als hij gewonnen heeft, maar met het toernooi kan dat natuurlijk niet.

Tot zover heeft mijn counterlogic gaming nog niet echt zijn vruchten afgeworpen. Maar Damien is dan zelf ook low elo dus dan is het verschil niet zo groot. He damien?
Ja true en het was uiteindelijk ook maar 7-2. Dus opzich heb je een kans vs Rordarok.

• ItsNotRudy
quote:
Damienx2 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:16:
[...]

Ja true en het was uiteindelijk ook maar 7-2. Dus opzich heb je een kans vs Rordarok.
Helemaal als ie Rengo of Vayne speelt >:)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik zou Urgot bannen in 1v1, zeer sterke early duelist met zijn passive en zijn lock on met Q+E

[specs]

• Damien
ivm topic-owner change is een nieuw deel aangemaakt. Dit deel zal gesloten worden, graag verder gaan in: [PC/Mac] League of Legends - Deel 11

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*