Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 107.251 views

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17-10 15:53

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

quote:
kokkie1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:36:
[...]

Ze hebben bij Rito een geweldig systeem dat heet de tribunal, gewoon ff doorscannen of je iets leuk leest en iedereen een ban geven. Want zo werkt de tribunal.
Is tribunal niet al een hele tijd offline?

• kokkie1
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16-10 12:35
quote:
IdieEasy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Is tribunal niet al een hele tijd offline?
Geen idee ben er al een hele tijd niet meer geweest.

• Greenpearl
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 11:23
quote:
sp3c0ps schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Dit item willen we helemaal niet op jungle evelynn.
Ik wil geen double sheen builde met een iceborn erbij...
Geef mij maar gewoon een warrior + iceborn en gg.
Inderdaad vind iceborn vrij harde must-have op eve om toch wat CC te bieden. Ik ga volgens mij ook gewoon warrior gaan + iceborn. Jammer dat ze magus niet gewoon houden als afzonderlijk item... zijn 2 totaal verschillende items imho. Laat zeker weten hoe de PBE test was ik ben benieuwd ;) spam evelynn vrij hard de laatste tijd.

LoL: Greenpearlz

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:42

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Greenpearl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:01:
[...]
Jammer dat ze magus niet gewoon houden als afzonderlijk item... zijn 2 totaal verschillende items imho.
Yup zijn het ook. De zoveelste belachelijke change. Zo moeten Magus gewoon behouden en Runeglaive toevoegen....iedereen happy. But no...

• Damien
  • Laatst online: 20:28
Het gaat overigens wel lekker:

http://euw.leagueoflegend...atures/team-up-pool-party

Als community hebben we dus nog niets unlocked :D NOT BAD NOT BAD AT ALL! :P

Dus zelfs het icoontje is nog niet veilig gesteld :D

En ja ik weet het we zijn nog maar 2 dagen aan de gang, maar tbh is het aantal punten wel wat overdreven imo.

Damien wijzigde deze reactie 16-06-2015 17:19 (19%)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Ja bij NA lopen ze ook al achter. Lijkt er zover op dat de doelen misschien wat te hoog zijn. Maar misschien dat het weekend stuk meer punten oplevert.

Schrik

• sp3c0ps
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 31-01 17:05
quote:
Greenpearl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:01:
[...]

Inderdaad vind iceborn vrij harde must-have op eve om toch wat CC te bieden. Ik ga volgens mij ook gewoon warrior gaan + iceborn. Jammer dat ze magus niet gewoon houden als afzonderlijk item... zijn 2 totaal verschillende items imho. Laat zeker weten hoe de PBE test was ik ben benieuwd ;) spam evelynn vrij hard de laatste tijd.
Nou ik heb een potje gespeeld en kan jullie zeggen.
MOST USELESS ITEM!! 0 damage output
Wist ook me god niet wat ik als 2e item zou builde dus ben maar voor een hextech gegaan.
Dit item is gewoon voor pure ap junglers die ap builden.
Zie het nut er niet van in in deze meta.

Had na de game ook 20k meer magic damage done dan ad.
1.5 sec cd op de proc. waarmee je ondertussen al 2 aa heb gedaan met je warrior normaal.
je Q en E scale bijde op ad en ap, dus het is gewoon useless.

Meer een leuk item voor nida jung.
Maar toch zit je met de 40 minder ap early game.

sp3c0ps wijzigde deze reactie 16-06-2015 21:48 (31%)

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-10 16:24
Denk dat de teller niet realtime update, maar eens in de paar uur of 1x per dag of zo. Wordt 's avonds veel gespeeld, maar lijkt niet te bewegen. We zullen het morgen wel merken.

Kan ook zijn dat ze er 10M of zo bij optellen wanneer ze merken dat ze zich verkeken hebben.

• Thormodo
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-10 19:14
quote:
Skyclad schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:26:
Denk dat de teller niet realtime update, maar eens in de paar uur of 1x per dag of zo. Wordt 's avonds veel gespeeld, maar lijkt niet te bewegen. We zullen het morgen wel merken.

Kan ook zijn dat ze er 10M of zo bij optellen wanneer ze merken dat ze zich verkeken hebben.
"We’ll update this page every day at 9AM PST with the community’s latest prize level progress."
6 uur geleden is het dus geüpdatet.

Overwatch: Thormodo#2155 | Twitch | Spotify Playlist

• Damien
quote:
Skyclad schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:26:

Het zal waarschijnlijk wel in het weekend nog wat aantrekken en als eenmaal de IP bonus geunlocked is. Maar ik betwijfel dat we op een legitieme manier Mundo halen in dit tempo. Maw er zal wel weer gekloot worden met de nummertjes.

In other news, grappig hoe men nu op Reddit Dota2 de hemel in loopt te prijzen en dat men ineens toch inziet dat Riot de laatste tijd (lees jaar) bar weinig nuttige dingen heeft gebracht.

Zo hebben we:
- Nog steeds geen replay-system;
- Nog steeds geen sandbox-mode;
- Geen wijzigingen in een ranked systeem waar toch inmiddels wel wat tweaks aan hadden kunnen plaatsvinden;
- Nog steeds een hoop bugs bij champions die inmiddels al opgelost hadden kunnen worden;
- Een langzaam op gang komend ban-systeem waar andere producenten al ver op vooruit liggen;

En dit zijn slechts een paar punten. Ik zal het van de bugs nog even toelichten waarom ik Riot daarin persoonlijk hard vind falen. Caitlyn als meest recent geval. Bijna een week lang disabled vanwege een bug. Wordt de bug eindelijk opgelost (tenminste in de ogen van Riot), zit er nog altijd de AA-bug in en een nieuwe bug die ervoor zorgt dat ze gewoon zichtbaar is in de FoW. Volgens mij heb je dan een waardeloos ontwikkel en testteam er zitten die zo snel mogelijk vervangen dienen te worden.

Maar ondertussen staan de nieuwe skins al klaar!

Denk ik dat door alle ontwikkelingen bij andere developers Riot grond gaat verliezen? Nee, dat dan weer niet. Net als bij WoW zullen ze misschien enkele spelers kwijtraken maar de fanbase zal blijven bestaan. Ikzelf zou bijvoorbeeld ook niet overstappen op Dota2 ondanks de nieuwe features, voor het simpele feit dat de game mij te clunky aanvoelde. En zoals ik dat begreep van meer ervaren spelers "hoort" dat bij het spel. Ik hoop echter wel dat dit een soort drive kan worden voor Riot om nu ook eens wat extra stappen te zetten en dan niet op het visuele vlak (skins) maar gewoon op speelbaarheid. Een sandboxmode zou ik persoonlijk geweldig vinden (dit liever nog dan een replay system).

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-10 09:49
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:48:
[...]

Zo hebben we:
- Nog steeds geen replay-system;
- Nog steeds geen sandbox-mode;
- Geen wijzigingen in een ranked systeem waar toch inmiddels wel wat tweaks aan hadden kunnen plaatsvinden;
- Nog steeds een hoop bugs bij champions die inmiddels al opgelost hadden kunnen worden;
- Een langzaam op gang komend ban-systeem waar andere producenten al ver op vooruit liggen;
- Nog steeds geen goede manier om met leavers om te gaan (in Dota 2 kun je als team met leaver zonder penalties de game verlaten wanneer iemand een x minuten DCed is)
- Bar weinig (starting) item diversity
- Geen pauze
- Geen inzicht over reports/bans
- Geen death recap (die enigzins nauwkeurig is)
- Te weinig mogelijkheden om zonder $$$ alles te unlocken (ik heb na 4 jaar op en af spelen nog steeds 10 champs niet, en ik heb een aantal champs met $ gekocht)
Even aangevuld ;) overigens is de clunkiness aan Dota 2 denk ik dat je character een turn-around heeft, waar League champs instantly 180 draaien zonder animatie. Alleen Syndra heeft momenteel turn-around, wanneer je met W een object opraapt en probeert te draaien.

Nintendo FC: SW-5173-7741-8130 - Super Smash Bros. Ultimate

• Damien
quote:
ItsNotRudy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:58:
[...]

Even aangevuld ;) overigens is de clunkiness aan Dota 2 denk ik dat je character een turn-around heeft, waar League champs instantly 180 draaien zonder animatie. Alleen Syndra heeft momenteel turn-around, wanneer je met W een object opraapt en probeert te draaien.
Ja maar Rudy ;) zomaar een game leaven zonder penalty? Dat kan toch nooit in League of Legends :+. Daar gaan mensen vast misbruik van maken... (overigens hanteert CS:GO hetzelfde principe, en niemand die erover klaagt) - correctie: CS:Go geeft je eerst een bot die je kunt overnemen en mocht het daarmee nog niet lukken dan kun je of van het team afgevote worden door je overige teammates of je kunt de game surrenderen en gelijk door naar een nieuwe game.

Zo mooi dat mensen dat altijd als argument gebruiken, eigenlijk zeggen ze: "Ja maar wij hebben zware criminelen in onze gelederen dus dit soort opties zijn simpelweg niet haalbaar". En opzich hebben ze gelijk, ik bedoel JapieTalent met een 14 dagen ban, dat soort tuig zou dit systeem natuurlijk tot in de puntjes misbruiken. :')

Damien wijzigde deze reactie 17-06-2015 09:33 (32%)

• Carnagy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08-10 09:46
Gisteren een dramatische ranked avond gehad. 4 ranked games gespeeld. Niet een game vanaf het begin met 5 man gespeeld. De eerste twee games haddden we een troll. Tresh in game 1 en Lissandra in game 2.

De laatste twee games had dezelfde player PC crashes. (game 3 , game 4 )

Na het verliezen van zo'n 70 LP sta ik nu il Silver 5 op 0 LP. Volgende pot wordt spannend dus. Ik was er gisteren wel helemaal klaar mee.

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:36
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:23:

Zo mooi dat mensen dat altijd als argument gebruiken, eigenlijk zeggen ze: "Ja maar wij hebben zware criminelen in onze gelederen dus dit soort opties zijn simpelweg niet haalbaar". En opzich hebben ze gelijk, ik bedoel JapieTalent met een 14 dagen ban, dat soort tuig zou dit systeem natuurlijk tot in de puntjes misbruiken. :')
Klopt, ik zou eigenlijk niet moeten mogen spelen. Hoe haal ik het ook in godsnaam in mijn hoofd om kritiek (positief danwel negatief) te leveren op teammates/enemies. Want het is toch normaal dat een Rumble mana koopt? Daar wordt deze toch onwijs sterk van en wie is dan die toxicJapie om daar wat van te vinden wanneer xXxIPwnNoobs2003xD dit koopt..

Maar, zonder gekheid in reactie op jullie (Damien/Rudy's) posts hierboven: ik heb al vaker genoemd dat League natuurlijk net als andere games een houdbaarheidsdatum hebben. Het blijft geen game die eeuwig duurt. En het is Riot's goed recht om zo lang het duurt hier een zo goed mogelijke boterham uit te halen.

Echter denk ik dat deze houdbaarheidsdatum verlengd kan worden ten koste van een iets minder belegde boterham, wanneer ze iets meer zouden focussen op de daadwerkelijke experience (dus het aanpakken van leavers en overduidelijke trolls, maar ook features zoals een beloofde replay of meest simpel het daadwerkelijk verbeteren van de gameplay dmv het elimineren van bugs) en iets minder op het commerciële aspect (Chroma packs, gemiddeld genomen bijna elke week 1 a 2 skins).

Maar het is duidelijk dat Riot hier niet voor kiest en juist de commerciële route vaart om zo snel mogelijk zo veel mogelijk centen binnen te harken. Vanuit dat oogpunt denk ik zelf ook dat het "einde" van de game wel eens dichterbij zou kunnen zijn dan mensen wellicht denken. Want wat is er nu feitelijk geïnnoveerd de laatste tijd afgezien van zaken die Riot direct inkomsten opleveren? Tel daar eens bij op dat bijna iedereen die speelt/kijkt de games minder leuk vindt dan pak 'm beet seizoen 3, het niveau langzaam lijkt te dalen en ook de community met het jaar minder aangenaam wordt. Er komt een moment dat de spelers er genoeg van hebben en uitgespeeld zijn en persoonlijk denk ik dat door de koers die Riot neemt en te weinig onderneemt om dit moment uit te stellen/(zoveel mogelijk) te vermijden, dat dit moment wel eens sneller dan verwacht kan zijn.

• Damien
Mooie post Japie.

Ik vond deze comment op Reddit wel grappig in de Dota2 thread:
quote:
Meanwhile at Riot HQ..

"I'd like to announce that we've put a duck in the SR river."

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
JapieTalent schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:58:
Maar het is duidelijk dat Riot hier niet voor kiest en juist de commerciële route vaart om zo snel mogelijk zo veel mogelijk centen binnen te harken. Vanuit dat oogpunt denk ik zelf ook dat het "einde" van de game wel eens dichterbij zou kunnen zijn dan mensen wellicht denken.
Ik zou graag aan dat einde meewerken, mede door die achterlijke reeks aan nieuwe champs en het eindeloze commerciële geneuzel (chroma packs wtf) terwijl ze inderdaad vrijwel niets ondernemen inzake het verbeteren van de algehele ervaring via een replay system, oplossen van die stomme bugs de hele tijd, etc.

Heb alternatieven zoals Dota 2 en HoS geprobeerd, maar kunnen me helaas weinig bekoren.

Zoals Damien al zei, Dota 2 voelt in vergelijking erg clunky, wat inderdaad te maken zal hebben met die rare turn rate. Kwestie van wennen maybe, maar had dat snel gezien.

En HoS tja, het feit dat daar alles gedeeld wordt, geen last hitting meer is, geen laning phase, geen items kopen. Mwah.

Zolang Rito nog altijd eenzaam aan de top staat en er geen écht goeie concurrenten komen zullen ze nog wel even aan de top blijven...

• sp3c0ps
quote:
Carnagy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:56:
Gisteren een dramatische ranked avond gehad. 4 ranked games gespeeld. Niet een game vanaf het begin met 5 man gespeeld. De eerste twee games haddden we een troll. Tresh in game 1 en Lissandra in game 2.

De laatste twee games had dezelfde player PC crashes. (game 3 , game 4 )

Na het verliezen van zo'n 70 LP sta ik nu il Silver 5 op 0 LP. Volgende pot wordt spannend dus. Ik was er gisteren wel helemaal klaar mee.
Je hoeft niet echt bang te zijn dat je met 1-2 loses gelijk back in de hell zit.
Vaak voor degradatie naar een lagere division zijn aardig wat loses nodig.

• Carnagy
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Je hoeft niet echt bang te zijn dat je met 1-2 loses gelijk back in de hell zit.
Vaak voor degradatie naar een lagere division zijn aardig wat loses nodig.
Gaat het anders dan van Silver 2 naar 3 dan? Als ik in silver 2 op 0 LP stond en dan verloor degradeerde ik direct naar Silver 3. Is dat van Silver 5 naar Bronze 1 anders?

• Damien
quote:
Carnagy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:40:
[...]

Gaat het anders dan van Silver 2 naar 3 dan? Als ik in silver 2 op 0 LP stond en dan verloor degradeerde ik direct naar Silver 3. Is dat van Silver 5 naar Bronze 1 anders?
Het hangt af van je persoonlijke MMR, als jouw huidige MMR gelijk staat aan dat van een Bronze V dan zak je af. In alle gevallen waar het hoger is dan Bronze V hoef je je geen zorgen te maken. Ik denk dat je pas bij een loss-spree van 20 games je zorgen hoeft te gaan maken.

• sp3c0ps
quote:
Carnagy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:40:
[...]

Klopt vaak voor een s4 naar s5 heb je 2-3 loses nodig op 0lp.
Van s5 naar b1 kan je denken aan 5-10+.

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 19:38
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:43:
[...]

Klopt vaak voor een s4 naar s5 heb je 2-3 loses nodig op 0lp.
Van s5 naar b1 kan je denken aan 5-10+.
Uit een 5e divisie zakken kan toch alleen maar als je niet actief bent?
Of is dat intussen aangepast..

<GoT>NightStalker

• Damien
quote:
schaapiej schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:12:
[...]

Uit een 5e divisie zakken kan toch alleen maar als je niet actief bent?
Of is dat intussen aangepast..
Alleen als je in Plat V of hoger zit. Alle andere V-divisies zijn decay-vrij.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Carnagy schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:56:
Gisteren een dramatische ranked avond gehad. 4 ranked games gespeeld. Niet een game vanaf het begin met 5 man gespeeld.

Hou je maar vast, je volgende games zonder afk's krijg je als 'alternatief' Rumble mana pot buyers, tier 1 rune page Orianna's en 2/14 Vlads die hun pool niet lvlen, etc :P

Zo te zien is je win loss rate niet heel rooskleurig; beduidend meer losses dan wins. Deels kun je daar niks aan doen met al die trolls om je heen (in je laatste 4 games), maar voor zover die win loss rate een indicatie is van je MMR, kun je wel eens dichter tegen Bronze aan zitten dan je denkt. Dus nou ja, zit weinig anders op dan door te spelen, maybe probeer een goeie duo te vinden om iig dat Bronze gevaar beetje af te wenden voor nu...

Je win rate zal overigens wel echt omhoog moeten. Op je meest gespeelde champs in ranked is je winrate te laag en je KDA eigenlijk ook.

Je zou ook eens kunnen denken aan kleine veranderingen. Waarom speel je bijv redelijk wat Tristana terwijl ze op dit moment bepaald niet de beste adc is. Je hebt slechte winrate op Trist en dito KDA. Pak dan gewoon Ashe, doe je het duidelijk beter op. Of ga anders gewoon Jinx doen, niet zo heel moeilijk om te leren.

• sp3c0ps
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Hou je maar vast, je volgende games zonder afk's krijg je als 'alternatief' Rumble mana pot buyers, tier 1 rune page Orianna's en 2/14 Vlads die hun pool niet lvlen, etc :P

Zo te zien is je win loss rate niet heel rooskleurig; beduidend meer losses dan wins. Deels kun je daar niks aan doen met al die trolls om je heen (in je laatste 4 games), maar voor zover die win loss rate een indicatie is van je MMR, kun je wel eens dichter tegen Bronze aan zitten dan je denkt. Dus nou ja, zit weinig anders op dan door te spelen, maybe probeer een goeie duo te vinden om iig dat Bronze gevaar beetje af te wenden voor nu...

Je win rate zal overigens wel echt omhoog moeten. Op je meest gespeelde champs in ranked is je winrate te laag en je KDA eigenlijk ook.

Je zou ook eens kunnen denken aan kleine veranderingen. Waarom speel je bijv redelijk wat Tristana terwijl ze op dit moment bepaald niet de beste adc is. Je hebt slechte winrate op Trist en dito KDA. Pak dan gewoon Ashe, doe je het duidelijk beter op. Of ga anders gewoon Jinx doen, niet zo heel moeilijk om te leren.
Tristana is een goede adc, vooral in de low elos waar er meestal een lategame komt en de early game niet word afgestraft.
Die tower push van jinx en tristana zijn niet gezond.

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:03

Wootlock

Evilution

Sinds de rework van Tristana is ze verre van een towerpusher... :+

"Don't let your dreams be memes"

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:36:
Tristana is een goede adc, vooral in de low elos waar er meestal een lategame komt en de early game niet word afgestraft.
Die tower push van jinx en tristana zijn niet gezond.
Trist heeft een tower pushing niche ja; Jinx heeft dat ook maar heeft daarnaast ook nog betere laning phase en een betere late game.

Je argument is niet al te overtuigend, want waarom zou je een relatief zwakke early game adc als Trist nemen wachtend op de late game waarin ze echt niet meer zo insane is als in die periode in Season 4 waarin ze een monster kon worden.

In low elos zou ik eerlijk gezegd gewoon een sterke adc nemen die in lane het verschil kan maken; je hebt daar echt meer aan een fed adc dan eentje die toevallig sterk is in towers pushen.

Maar laat ik me even achter Jatt verschuilen in zijn commentaar afgelopen zondag tijdens NA LCS Liquid vs Impulse:
"I don't like Tristana in this meta. You used to have this hypercarry threat, but with the changes she has not the greatest attack speed late game, the range doesn't extend hugely, so Tristana's strenghts are very narrow. If Tristana can get to a turret, she knocks it down almost immediatly. And she can disengage teamfights. Thats it...."

• sp3c0ps
quote:
Wootlock schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:48:
Sinds de rework van Tristana is ze verre van een towerpusher... :+
Sinds de rework is ze juist een towerpusher, denk aan die bomb en de cooldown reduction per aa op de q en e.

• sp3c0ps
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Trist heeft een tower pushing niche ja; Jinx heeft dat ook maar heeft daarnaast ook nog betere laning phase en een betere late game.

Je argument is niet al te overtuigend, want waarom zou je een relatief zwakke early game adc als Trist nemen wachtend op de late game waarin ze echt niet meer zo insane is als in die periode in Season 4 waarin ze een monster kon worden.

In low elos zou ik eerlijk gezegd gewoon een sterke adc nemen die in lane het verschil kan maken; je hebt daar echt meer aan een fed adc dan eentje die toevallig sterk is in towers pushen.

Maar laat ik me even achter Jatt verschuilen in zijn commentaar afgelopen zondag tijdens NA LCS Liquid vs Impulse:
"I don't like Tristana in this meta. You used to have this hypercarry threat, but with the changes she has not the greatest attack speed late game, the range doesn't extend hugely, so Tristana's strenghts are very narrow. If Tristana can get to a turret, she knocks it down almost immediatly. And she can disengage teamfights. Thats it...."
Ik speel vrijwel geen tristana probeerde hem toevalig vorige week.
Nou fed dat ik was double phantom dancer en gaan late.
dan heb je ook gewoon een max att speed 2.4-2.5

Persoonlijk zou ik zelf kiezen voor een jinx,graves,sivir, corki of een kogmaw.
Maar in low elo is vrijwel geen peel, en is tristana handig met de resets.

sp3c0ps wijzigde deze reactie 17-06-2015 15:44 (6%)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:42:

Persoonlijk zou ik zelf kiezen voor een jinx,graves,sivir, corki of een kogmaw.
Dus je weet niet echt waar je het over hebt en kiest zelf dus ook al niet voor Trist? Dan zou ik haar in het vervolg ook niet direct aanbevelen ^^

Tuurlijk kan je Trist prima picken, alleen er zijn betere alternatieven....
quote:
Maar in low elo is vrijwel geen peel, en is tristana handig met de resets.
Het gebrek aan peel en dat Trist in die zin wel handig is, is nog steeds geen reden haar te picken.

• sp3c0ps
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Dus je weet niet echt waar je het over hebt en kiest zelf dus ook al niet voor Trist? Dan zou ik haar in het vervolg ook niet direct aanbevelen ^^

Tuurlijk kan je Trist prima picken, alleen er zijn betere alternatieven....

[...]

Het gebrek aan peel en dat Trist in die zin wel handig is, is nog steeds geen reden haar te picken.
Omdat ik tris niet vaak heb gespeeld, maar ik het wel vervelend vind om tegen te spelen.
Ik speel amper meer adc de laatste maanden.
Speelde laatst tris en wil hem sws vaker gaan spelen van wat ik zag.
Tristana is een redelijke safepick, je kan bijna niet geganked worden met die jump range en dive potential.

De adc die je picked heeft gewoon te maken met je speel stijl.
Denkend aan high burst Graves, corki of een aa champ

sp3c0ps wijzigde deze reactie 17-06-2015 16:12 (16%)

• Fanatic_FS
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Laatst zelf nog Trist gepicked in blind game, stond tegen een Jinx waarbij ik me werkelijk afvroeg waarom ik ooit Trist zou picken ipv Jinx.
Trist haar range valt tegen na de rework en haar attackspeed is te laag geworden.
Alles wat Trist kan kan een andere adc ook maar dan beter.

Fanatic_FS wijzigde deze reactie 17-06-2015 17:07 (11%)

[specs]

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Fanatic_FS schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:03:
Laatst zelf nog Trist gepicked in blind game, stond tegen een Jinx waarbij ik me werkelijk afvroeg waarom ik ooit Trist zou picken ipv Jinx.
Trist haar range valt tegen na de rework en haar attackspeed is te laag geworden.
Alles wat Trist kan kan een andere adc ook maar dan beter.
Wrijf het er nog even in :P

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:27
Nou, het balkje is gestegen en zit nu op z'n 8 miljoen. Die 55 miljoen gaat hem vast niet worden als alles eerlijk gaat :+

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
TheBrut3 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:03:
Nou, het balkje is gestegen en zit nu op z'n 8 miljoen. Die 55 miljoen gaat hem vast niet worden als alles eerlijk gaat :+
Het kan mij ook niet enorm boeien eerlijk gezegd. Goh weer een zooi skins.

Doe dan iets ruimhartiger: 55 miljoen en dan krijgt iedereen de eerstvolgende nieuwe champ o.i.d.

En op Reddit geloof ik las ik terechte kritiek dat een betere client ook wel eens zou kunnen helpen. Ik wist niet eens dat dat balkje met de stand bestond, was me totaal niet duidelijk, ware het niet dat er hier mensen over begonnen. Als dat nou gewoon in de client te zien zou zijn....

• ItsNotRudy
http://esportsexpress.com...ickly-switch-back-to-lol/

:+ bravo ESEX
quote:
[...]

Nou fed dat ik was double phantom dancer en gaan late.
wut.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Na een losing streak in ranked met types als Rumble met mana pots en een Trynda die in een duel steevast op 1/3 van zijn hp al zijn ult popte, had ik zowaar weer eens geluk met een team dat redelijk speelde.

Ik ging maar eens Fizz Cinderhulk op top, moest tegen Gnar. Early game geen pretje, maar vanaf lvl 5 en vooral 6 heb je wel licht de overhand. Kon zelfs een quadra meepakken bij drake fight omdat je in mid en late game nog wel aardig wat dmg doet en tegelijkertijd vrij tanky bent met Cinderhulk, Triforce, Spirit Visage etc.

Zijn er meer mensen die Fizz Smite TP op top hebben geprobeerd? Thougts? In de LPL zweert men erbij; ik ben nog niet geheel overtuigd.

Cinderhulk, Frozen Armor, Triforce, CRD boots maakt je late game behoorlijk tanky, je doet nog steeds dmg, bent uiteraard dispruptive met je ult en je kan blijven dashen en springen aangezien je met deze items al 40% CDR aantikt.

Eerlijk gezegd denk ik echter dat dit echt typisch zo'n pro scene ding is. In goed gecoördineerd teamverband kan het zeker een waarde hebben, maar in solo queue 1v1 heb je het op top toch enigszins lastig tegen menig bruiser en ben je iets te afhankelijk van ganks.

• Damien
Gisteren mijn eerste leave in 3 jaar tijd gekregen. Ziggo vond het nodig om rond 18:00 een maintenance te houden :D. Ook wel een goed tijdstip daarvoor al zeg ik het zelf. Dus even snel via mijn 4g verbinding ingelogd om de betrokkenen te informeren wat er gebeurt was, nadat ik van Riot even moest bevestigen dat ik dit soort toxic gedrag nooit weer zou doen <3 . Maar dat was dan mijn ranked avontuur.

Zal vandaag wel in de low-priority queue terecht komen, toch goed dat ik gestraft wordt voor het kiezen van een provider :'(.

• Skyclad
Tja, wie kiest er dan ook voor Ziggo, dat is zowieso al vrij toxic.

• Damien
quote:
Skyclad schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 07:53:
Ik, bij gebrek aan beter ;).

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-10 09:21

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja ik heb zelf Tele2 en dat is allesbehalve een briljante provider, maar ik moet toegeven dat ze me qua betrouwbaarheid in positieve zin verbazen. Echt zeer zelden uitval gehad, misschien 1 of 2x in de afgelopen 4 jaar, en dan ook nog van zeer korte duur.

Vicariously I live while the whole world dies

• DarkCorvuz
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-09-2016
quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 01:14:
Na een losing streak in ranked met types als Rumble met mana pots en een Trynda die in een duel steevast op 1/3 van zijn hp al zijn ult popte, had ik zowaar weer eens geluk met een team dat redelijk speelde.

Ik ging maar eens Fizz Cinderhulk op top, moest tegen Gnar. Early game geen pretje, maar vanaf lvl 5 en vooral 6 heb je wel licht de overhand. Kon zelfs een quadra meepakken bij drake fight omdat je in mid en late game nog wel aardig wat dmg doet en tegelijkertijd vrij tanky bent met Cinderhulk, Triforce, Spirit Visage etc.

Zijn er meer mensen die Fizz Smite TP op top hebben geprobeerd? Thougts? In de LPL zweert men erbij; ik ben nog niet geheel overtuigd.

Cinderhulk, Frozen Armor, Triforce, CRD boots maakt je late game behoorlijk tanky, je doet nog steeds dmg, bent uiteraard dispruptive met je ult en je kan blijven dashen en springen aangezien je met deze items al 40% CDR aantikt.

Eerlijk gezegd denk ik echter dat dit echt typisch zo'n pro scene ding is. In goed gecoördineerd teamverband kan het zeker een waarde hebben, maar in solo queue 1v1 heb je het op top toch enigszins lastig tegen menig bruiser en ben je iets te afhankelijk van ganks.
Hmmm moet ik toch eens proberen, alhoewel geen flash toch pijn gaat doen vrees ik.
Ik speel hem jungle nu met duelist as, botrk, triforce en dan wat defensive zoals spirit visage, randuins en dat doet me toch terug denken aan s3 .
Je hebt de mobility om zotte stunts te pullen en 1v1 win je bijna alles, je hebt wel geen goeie cc uitgezonderd ult.
Het grootste nadeel naar mijn mening is moeilijk te positioneren in teamfights, je bent geen echt frontline maar je kan wel hun backline opblazen, dus je moet gewoon een opening hebben om er in te gaan maar je hebt de thoughness niet om hem te forceren.

• Carnagy
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Gisteren weer een potje ranked gedaan. Je raadt nooit wat er gebeurde. TF disconnecte ineens na een minuut of 5. (5 op rij) Zegt een maatje van hem (Ekko) dat z'n vader z'n PC vernield had. Toen stonden we weer met 4 man. Ik stond bot met Twitch en we hadden samen in t begin van de match toen we nog met 5 waren een kleine advantage op Kalista/Tresh.

Toen TF disconnecte zag ik mezelf al in bronze belanden. Gelukkig was Xin Zhao een behoorlijke goede speler, want uiteindelijk de match met z'n 4-en toch gewonnen!

Game link

• untflanked
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 14:09
Momenteel viktor een aantal dagen terug opgepikt en dat is echt een machine, letterlijk en figuurlijk. http://www.lolking.net/summoner/euw/40347119#matches

Van gold 5 naar gold 4 geklommen met zijn hulp. Enige lane matchup waar ik nog moeite mee heb is zed. Verder moet ik nog wennen en een evenwicht vinden tussen zijn push power en het feit dat ik hierdoor heel vulnerable word voor ganks.

i7-4790K @ 4.7GHz | Noctua NH-D15 | MSI Z97 Xpower AC | 4x8GB Avexir Core | XFX RX VEGA 64 Liquid 8GB | Corsair HX850W

• ItsNotRudy
quote:
untflanked schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:50:
Momenteel viktor een aantal dagen terug opgepikt en dat is echt een machine, letterlijk en figuurlijk. http://www.lolking.net/summoner/euw/40347119#matches

Van gold 5 naar gold 4 geklommen met zijn hulp. Enige lane matchup waar ik nog moeite mee heb is zed. Verder moet ik nog wennen en een evenwicht vinden tussen zijn push power en het feit dat ik hierdoor heel vulnerable word voor ganks.
Creepwaves niet laseren. ipv laser in een lijn tussen jou en enemy positionen, laser naast de enemy laten beginnen en diagonaal richten, ik upload even een pic als voorbeeld:

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

iemand de changes voor PBE 5.13 cycle al gezien?

Changelist
Blasting Wand
Cost: 860 G --> 850 G
Needlessly Large Rod
Cost: 1600 G --> 1250 G
Ability Power: 80 AP --> 60 AP

NLR being at such a high price / AP point means that almost any item that builds from NLR would have to have greater than 100 Ability Power on it when combined with any other Ability Power component. This proved to be a pretty huge constraint in using NLR as a stepping stone for certain items - going to retarget NLR as a smaller item. While this does have some implications on lane timing (You no longer need a double kill to get NLR first back, for example) - It was either this or inflate AP as a whole across the board.
This has some... interesting ramifications in terms of the stability of mid lane purchases.

Rabadon's Deathcap
Recipe Change: NLR + Blasting Wand + Amplifying Tome
Total Cost: 3300 G --> 3500 G
UNIQUE Passive: 30% Ability Power Amp --> 35% Ability Power Amp
Deathcap's change mostly revolves around keeping total final AP of the damage build the same - while being able to nerf the individual AP items to have more comparable numbers to each other. As Deathcap is the keystone I want a lot of AP item - we pushed the power here.

Zhonya's Hourglass
Total Cost: 3300 G --> 3000 G
Ability Power: 120 Ability Power --> 100 Ability Power

Luden's Echo (Summoner's Rift)
Total Cost: 3100 G --> 3000 G
Ability Power: 120 Ablity Power --> 100 Ability Power
Movement Speed: 7% Movement Speed --> 10% Movement Speed
Luden's is a terrifying item in terms of the general poke power it adds - Luden's probably needs a more solid identity that 'raw power' - so we've been pushing the item to be more and more about being mobility focused rather than spam spell focused.
I suspect we'll eventually need to do more to the item but it'd most likely be more of a slow burn.

Archangel's Staff (Summoner's Rift)
Recipe Change: NLR + Tear of the Goddess + 1030 G
Total Cost: 2700 G --> 3000 G
Ability Power: 60 Base AP --> 80 Base AP
Making more items build out of NLR in the hopes of expanding the high-tier AP space. AAA is definitely deserving of being one of the high tier AP slots, given its general growth pattern and the fact that it's attached to a quest in order to achieve maximum AP potential.

Seraph's Embrace (Summoner's Rift)
Ability Power: 60 Base AP --> 80 Base AP
...For completion's sake.

Rod of Ages (Summoner's Rift)
Total Cost: 2800 G --> 2700 G
Health: 450 Base Health --> 300 Base Health
Mana: 450 Base Mana --> 400 Base Mana
Passive: 20 Mana Growth / 200 Maximum Mana --> 40 Mana Growth / 400 Maximum Mana
Passive: 2 Ability Power / 20 Maximum Ability Power --> 4 Ability Power / 40 Maximum Ability Power
Rod is currently leaning a bit too much towards favoring AP Heavies with the statline - while not really solving Mana / AP concerns for mages who want to pick it up. Going to adjust the item to more favor the Mana and Offensive statistics of this item, especially over time.

Nashor's Tooth
Total Cost: 2920 G --> 3000 G
Attack Speed: 50% Attack Speed --> 40% Attack Speed
Ability Power: 60 Ability Power --> 80 Ability Power
We're also pushing more items up to compete in the 80 Ability Power range - While Nashor's is a fine purchase for people who already have strong on-hit procs - the ratio of Attack Speed to Spells favored these characters probably a bit too hard.
Nashor's should be acceptable as a niche for certain mages that can use their autoattacks well - but also have decent ratios.
(I'm not being biased here at all. I don't know who you're talking about.)

Rylai's Crystal Scepter
Recipe Change: NLR + Amplifying Tome + Giant's Belt
Total Cost: 2900 G --> 3000 G
Passive Single Target: 35% Slow for 1.5 seconds --> 40% Single Target Slow for 1.5 seconds
Passive AoE: 15% Slow for 1.5 seconds --> 40% Slow for 1 second
Passive DoT: 15% slow for 1.5 seconds --> 20% Slow for 1 second
Note: If a spell is both an AoE and a DoT - they use the DoT value.
Rylai's is currently good in a few scenarios, namely - do you have a spammable single target spell and a train pattern - a large part of this is the fact that the AoE / DoT portions of the slow are so weak in comparison to the single target slow. Changing the tactic here to make those slows have less overall duration rather than penalizing the direct effect.
This is a very powerful push in terms of Rylai's overall power - but we'll be looking at modifying and cleaning up of the slow rules as well either now or in the near future.
(Also added a self-only freeze particle effect so you can watch everyone become ice cubes when you're slowing them. FOR CLARITY.)

Haunting Guise
Total Cost: 1480G --> 1500 G
Wait for it...

Liandry's Torment
Recipe Change: Haunting Guise + Blasting Wand
Total Cost: 2900 G --> 3000 G
Ability Power: 50 Base AP --> 80 Base AP
Liandry's Torment is designed to be able to fit as a High Health / Low Resistance shredder (hence the combination of health damage + flat penetration). However, the lower AP on the item frequently meant your kit didn't actually work. Aggressively pushing the power of this build to be able to compete with the more immediate damage type builds - like proc builds.

Will of the Ancients
Spell Vamp 20% Spell Vamp --> 0% Spell Vamp
New Passive: Your spells and abilities heal you for 15% of the damage dealt, calculated BEFORE your opponent's resistances. 33% effect for AoE Spells.
You need so many things to get a Spell Vamp build to work. You have to be resistant enough to not get bursted. You have to deal a sufficient amount of raw damage in order to heal. You probably need to be ahead to outscale the opponent's resistances. You need a ton of base damage. Therefore - this change is trying to reduce the number of dependencies needed in order to 'turn on.' You won't need Pen to heal from this item on champions. Spell Vamp builds are fairly problematic to control once they get rolling - so they tend to be pretty binary.
The hope here is that there's a lower spell vamp value and less healing generally in exchange for not needing so much to get started.

OmNomNomicon
Recipe Change: Codex + Idol + Amplifying Tome
Total Cost Unchanged
Wanted to increase the number of potential purchase options at the ~1200 G level.
I'm attempting to make Codex + Book or Wisp + Book potentially attractive choices compared to NLR, especially on your first back. You'll get more interim power than the NLR - at the slight cost of strongly telegrahing what you're going to build and locking yourself into a build. It's mostly an experiment to see if players like having this kind of choice between 800 + 400 component vs. ~1200 mid-tier.
It makes the recipe a bit bloated but... yeah.

Athene's Unholy Grail
Recipe Change: Codex + Chalice + Amplifying Tome
Total Cost Unchanged
See Omnomnomicon Above.
Void Staff
Total Cost: 2295 G --> 2500 G
Ability Power: 70 Ability Power --> 80 Ability Power

Ze gaan de AP items dus aanpassen, ziet er wel leuk uit heb ik het idee, al moet ik wel dit zeggen:
*Wota change, gaat dit Vlad niet HEEL veel lifegain geven
*Liandries +100g +30ap, gaat leuk worden op Brand/Vlad/Rumble/Casio
*Rylai's: Passive AoE: 15% Slow for 1.5 seconds --> 40% Slow for 1 second, dit gaat Vlad/Cassio heel leuk vinden.
*RoA, -100g, +150mp, -150hp, +20ap. Weet niet wat ik ervan moet denken, 150hp minder hoe gaat dit Swain/Kassadin/Top Maokai (bouwt die nog roa of is dat alleen nog maar Glory?) beinvloeden?

[specs]

• Damien
Riot's manier van oplossen, jongens het is erg vervelend dat jullie zoveel extra items moeten meeslepen om een item te maken dus gaan we het vereenvoudigen (AD varianten) en daarom gaan we nu alle AP champs fucken door er weer een extra item bij te plaatsen. Thanks Riot good thinking!

• sp3c0ps
achterlijke ap change

• Damien
quote:
Dat vind ik het nou ook weer niet. Want een aantal items wordt weer aantrekkelijker om te kopen. Maar ik vrees dat enkele champs door deze changes juist erg sterk gaan worden.

Maar meer items toevoegen aan een buildpath vind ik wel hinderlijk. Het is niet alsof je oneindig veel slots hebt voor wards (en ja mensen ik koop nog wel eens een pinkward, voordat je zegt dan upgrade je je trinket toch).

• sp3c0ps
Met al die ap ratio changes ziet het er naar uit dat de lategame voor ap mages weer wat sterker word.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
sp3c0ps schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:28:
Met al die ap ratio changes ziet het er naar uit dat de lategame voor ap mages weer wat sterker word.
"TL;DR - We're changing AP Items! NLR is cheaper! More things give 80 AP! More things build out of NLR! Most things top out at 100 AP - but you'll still probably have the same amount of AP in your full build!"

Ludens en Zhonyas gaat bijv 20 AP af, dus het zal in full build qua AP nauwelijks verschil maken.

Het zal inderdaad bepaalde champs gaan helpen. Denk aan AP Kog'maw, Brand, Vlad, en Rumble.
Dit mede omdat Archangel, Liandry's en Rylai gebuffed worden.

Overall lijkt me dit geen slecht nieuws voor de gemiddelde AP champion. Waar je anders moest wachten tot je je 1600g bij elkaar had voor een NLR, heb je die straks dus al voor 1250g. Weliswaar voor 20 AP minder, but I'll take it! Hoef je tenminste niet meer al sparend en zonder een aankoop je lane in en heb je dus +60 AP i.p.v. +0 AP....

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 18-06-2015 12:58 (3%)

• sp3c0ps
quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:56:
[...]

"TL;DR - We're changing AP Items! NLR is cheaper! More things give 80 AP! More things build out of NLR! Most things top out at 100 AP - but you'll still probably have the same amount of AP in your full build!"

Ludens en Zhonyas gaat bijv 20 AP af, dus het zal in full build qua AP nauwelijks verschil maken.

Het zal inderdaad bepaalde champs gaan helpen. Denk aan AP Kog'maw, Brand, Vlad, en Rumble.
Dit mede omdat Archangel, Liandry's en Rylai gebuffed worden.

Overall lijkt me dit geen slecht nieuws voor de gemiddelde AP champion. Waar je anders moest wachten tot je je 1600g bij elkaar had voor een NLR, heb je die straks dus al voor 1250g. Weliswaar voor 20 AP minder, but I'll take it! Hoef je tenminste niet meer al sparend en zonder een aankoop je lane in en heb je dus +60 AP i.p.v. +0 AP....
Needless cost is inderdaad handig ja.
Waar je nu vaak nog een keer extra terug naar je lane moet en je op dat moment wat weak bent omdat je niks heb kunnen halen heb je nu je needles.
Het lijkt ook een beetje om de midlane snowball tegen tegaan.
Waarom iemand nu een kill pakt en gelijk een needles kan halen, dan is de tegenstander vrij kansloos

sp3c0ps wijzigde deze reactie 18-06-2015 13:11 (6%)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Eigenlijk is dit een beetje de navolging met wat ze eerst met defensive items gedaan hebben in de trend van chain vest bouwt uit cloth, giants belt uit ruby xtal etc.

Ben benieuwd of ze ook BF Sword gaat aanpassen in de toekomst.

Hoop dat dit inderdaad een mage als Karthus weer terugbrengt, het is veel leuker om 5 kids aan het ragen te maken met een karthus ult dan 1 kiddo te poppen met leblenk :D

[specs]

• DarkCorvuz
Hmmm de kans is groot dat ze dit gaan doorduwen voor AD uiteindelijk ook ... het zal dan met het argument zijn :
Dear Summoners,
Since we changed the ap items some time ago (6 months) the midlaners have been frequenting botlane a lot more and where we do like the changes made to the item paths ap champs can take now we feel as though they hit their powerspikes earlier than those poor adc"s on botlane so we decided to hand them some cake...

Op zich prima, het voelt heel beu aan om lang in lane te staan 1 foutje te maken en kapot gesnowballd te worden door je tegenstander die wel die BF heeft kunnen kopen door 1 kill te maken .. terwijl jij moet tevreden zijn met nog een doran's blade en proberen bij te sparen zonder neergepoked te worden.
Dus ik snap wel waarom ze dit doen, het biedt meer comeback potentieel en dan is een fout early net iets minder dodelijk dan ze nu soms zijn.
Of dat ze de balans in de items goed hebben achja dat doet er niet zoveel toe voor mij, verandering houdt het spannend en als de tanks eens heersen en dan de midlanersd of de adc's who gives a f*** uiteindelijk komt iedereen zn favo role eens langs :)

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:03

Wootlock

Evilution

quote:
Skyclad schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 07:53:
Klant sinds @home heb nog nooit zo'n stabiele verbinding gehad.
Wordt tijd dat de Franse spelers ook een eigen server krijgen, wat een misere is dat af en toe.
Premade bot staan met 2 kills achter maar blijven toch vechten; ikzelf (mid) en de jungler precies op hetzelfde moment: FR ??? het antwoord was: Oui !
facepalm momentje... en gewoon vertikken om engels terug te praten |:(

"Don't let your dreams be memes"

• sp3c0ps
quote:
Wootlock schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Wordt tijd dat de Franse spelers ook een eigen server krijgen, wat een misere is dat af en toe.
Premade bot staan met 2 kills achter maar blijven toch vechten; ikzelf (mid) en de jungler precies op hetzelfde moment: FR ??? het antwoord was: Oui !
Alle franse moeten gewoon een perma ip ban krijgen.
mdr mdr mdr-.- |:(

• IdieEasy

IdieEasy

quote:
Wootlock schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Ik heb dan altijd de grootste lol om Nederlandse woorden naar hun kop te gooien.(croissant, trottoir etc etc)

Hmmm, kennelijk ben ik stiekem toch wel toxic xD

• ietso
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18-10 15:37

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Kog'Maw's dad Hype!

[specs]

• sp3c0ps
new jungler murloc hype!

sp3c0ps wijzigde deze reactie 18-06-2015 16:26 (17%)

• Damien
Riot HQ: "THE COMMUNITY IS COMPLAINING... RELEASE THE KRA.....RIVER KING"

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Benieuwd wat voor rare schizzle deze waterrat krijgt.

Enorme speed boost in rivier, dus binnen 3 sec van mid naar bot al zwemmend?

Onder muren door zwemmen in onderaardse meren die alleen hij kan lokaliseren?

Stay tuned for more idiocy!

• Damien
quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:40:
Benieuwd wat voor rare schizzle deze waterrat krijgt.

Enorme speed boost in rivier, dus binnen 3 sec van mid naar bot al zwemmend?

Onder muren door zwemmen in onderaardse meren die alleen hij kan lokaliseren?

Stay tuned for more idiocy!
Knockup, Volledige HP regen op ult, 3 dashes en waarschijnlijk een respawn. Gewoon omdat het kan. Maar om hem te besturen moet je je muis op inverted zetten. GOOD LUCK!

Damien wijzigde deze reactie 18-06-2015 17:42 (7%)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

je vergeet stealth, true damage, resets en % damage on 3rd hit.

Fanatic_FS wijzigde deze reactie 18-06-2015 18:09 (6%)

[specs]

• Damien
Gelukkig zat ik gisteren dus NIET in de low-priority queue, dat viel me weer mee. Had verwacht dat ondanks dat het de eerste keer in 3 jaar was dat ik gelijk aan de beurt zou zijn. Integendeel, thanks Riot <3. Toen maar 2 team-ranked matches gedaan. Allereerst revanche op Riven, ik stond vs een Platinum V Gnar main. De lane ging vrij makkelijk mijn kant op en toen Gnar besloot de lane te freezen ging ik de enemy jungle in om Malphite bij zijn eigen red te firstblooden. Vanaf daar geen enkel probleem top gehad, echter ging het mis qua objectives en verloren we drake na drake. Mid ging ook niet lekker en al snel begon de game steeds meer op een loss te lijken. Het kwam zelfs zo ver dat we alle turrets kwijt waren en inmiddels een open Nexus nog over hadden.

Toen echter maakte het enemy team fout na fout en begon het op een enorme throw te lijken. En dat werd het dus uiteindelijk ook. Na nog 1 teamfight te hebben gewonnen maakten we de final push en was de win binnen. Waarna mijn teammates riepen: Never give up. Ja leuk, maar het was uberhaupt al onze schuld dat het enemy team zo ver voor kwam te liggen, door objectives simpel weg te geven en slechte skirmishes houden in onze eigen jungle.

Pot erna zag ik dat de enemy Zac voor top inlockte. Dus toen maar Vladimir gepakt, die het over het algemeen niet lastig heeft vs een Zac. En dat klopte, ondanks een slechte 1v1 van mijzelf waardoor Zac op level 7 op een 1/0/0 terecht kwam kon ik vanuit dat punt simpel doorpushen en had hij er geen antwoord meer op. Het hield tevens de enemy jungler bezig door op top ineens te focussen, waardoor onze andere lanes rustig konden snowballen.

En tja, toen was het helaas al 23:30 en moest ik off aangezien de wekker toch weer om 6 uur gaat :(.

• Jaap.
quote:
Ik heb gister ook tweemaal kunnen spelen, waarbij mijn eerste potje veel gelijkenissen lijkt te hebben met hetgeen je hierboven hebt getypt. Ik speelde Zac, maar aangezien onze last pick geen top wilden en 'gewoon' jungle lockte, mocht ik het tegen een Tryndamere top gaan proberen. Dit ging verrassenderwijs gelijk op, tot de midgame waarbij Tryn enige AS/AD gestacked en de beperking van Zac top toch wel pijnlijk duidelijk werd. Qua score het zonder deaths weten te houden en na een teleport zijn toren weten te pakken. Ondertussen op mid werd onze mid compleet ingemaakt, maar stond Vayne 13-x-x toen de teamfights begonnen. Dit was het sein voor het team om teamplay compleet uit het raam te gooien en gewoon te kijken hoe sterk iedereen 1v4 was. Needless to say dat dit niet werkte en ons een boel turrets kostte. Uitendelijk wel kunnen winnen door een ace door goed te peelen voor Vayne die ze één voor één opruimde. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is of hier wellicht iemand vaker Zac top heeft gespeeld en zijn/haar bevindingen.

Tweede potje was ik Annie mid tegen een LB en dat was eigenlijk een walk in the park, zeker nadat enkele roams bot/drake 5 kills opleverden. Yay, promotions behaald: vanavond eens zien of ik hogerop mag of dat er weer gatekeepers present zijn.

• awesom-o
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-10 19:17
Morning,

Hoeveel reports moet iemand krijgen voordat diegene een ban krijgt? Zat eergisteren, in ranked, met iemand die constant enemy base inliep en het blijkt nu dat hij dit 9 games achter elkaar gedaan heeft. In onze game heeft hij als het goed is 8 reports gekregen (hadden ook 1 afk). Zie dat hij nu weer gister weer 4 potjes "normaal" heeft gespeeld, betekend dit nu dat meneer hier weg mee gaat komen?

Moet trouwens zeggen dat ik verder, in tegenstelling tot veel mensen (in dit topic), dit soort mensen of afk maar heeeel zelde tegenkom.

Overwatch profile awesomo#2162

• sp3c0ps
quote:
awesom-o schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:07:
Morning,

Hoeveel reports moet iemand krijgen voordat diegene een ban krijgt? Zat eergisteren, in ranked, met iemand die constant enemy base inliep en het blijkt nu dat hij dit 9 games achter elkaar gedaan heeft. In onze game heeft hij als het goed is 8 reports gekregen (hadden ook 1 afk). Zie dat hij nu weer gister weer 4 potjes "normaal" heeft gespeeld, betekend dit nu dat meneer hier weg mee gaat komen?

Moet trouwens zeggen dat ik verder, in tegenstelling tot veel mensen (in dit topic), dit soort mensen of afk maar heeeel zelde tegenkom.
ligt eraan waar jullie hem voor reporten.
Tribunal system gaat sws nergens over.
Ik krijg al een restrict als ik izi zeg.

• awesom-o
quote:
sp3c0ps schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Hmm ja dat snap ik ook niet echt. Gozer waar ik regelmatig mee duo moet nu ook voor de 3e keer achter elkaar 400000 normals spelen terwijl het enige wat hij doet is soms wat huilen in chat...stoor me daar eigenlijk nooit zo aan. Dit geval daarin tegen is gewoon 99% een loss...

• Kaasdipje
  • Laatst online: 11:00
quote:
sp3c0ps schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Dat soort reacties zijn dan ook unsportsmanlike en hebben naar mijns inziens geen plek in een competitive spel waar de community al genoeg irritante kids rond heeft lopen. Maar vooruit.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• sp3c0ps
quote:
NibborSneffets schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:06:
[...]

Dat soort reacties zijn dan ook unsportsmanlike en hebben naar mijns inziens geen plek in een competitive spel waar de community al genoeg irritante kids rond heeft lopen. Maar vooruit.
zelfte is met een grap die door riot nooit leuk word opgepakt.
Vrienden van mij flamen mensen de huid vol met alle ziektes die je kan verzinnen en krijgen hier nooit iets mee. Ik daar in tegen krijg altijd de restriction alsof het lijkt dat riot alleen naar het ip kijkt waar er vanaf gescholden is.

Dit geef maar weer daan dat riot niks tegen feeders doet.
Je kan 0-20 gaan in een game en er helemaal oplos trollen, je team zal je de huid vol schelden.
Jij report ze en hun zijn de duppe.. Gaat nergens over...
Troll feeders moeten een waarschuwing krijgen hou je niet op ban!

sp3c0ps wijzigde deze reactie 19-06-2015 11:24 (18%)

• sp3c0ps
Daar in tegen moet riot mij ook altijd hebben.
Kan te maken hebben dat ik riot zelf de huid heb vol gescholden toen ze al mijn skins en de helft van mijn champs deleted van mijn account hadden.
Met de reden Abusing RAF system-.-

• ItsNotRudy
quote:
[...]

Als mensen zo snel op hun teentjes zijn getrapt, kunnen ze All Chat ook uitzetten. Het is verder toch nergens goed voor. Ik realiseerde me na een reinstall pas na tientallen games dat het uitstond.

• Rordarok
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20-10 16:14

Rordarok

De enige echte

quote:
[...]

Hoewel ik ondertussen steeds meer inzie dat het onzinnig is om mensen de huid vol te schelden en ze van alles en nog wat toe te wensen, vind ik dit altijd een beetje een kut excuus. League in haar huidige vorm zekere op random soloqueue niveau is weinig 'competitive'. Daarnaast zit je gemiddeld met puberale tieners te spelen - je kan dan sportiviteit 'forceren' - maar heeft dat nou werkelijk zoveel nut? Als je in een voetbalcompetitie A/B iemand geen handje geeft omdat het een oprechte klootzak is komt de KNVB echt niet hollend naar je toe om je voor drie wedstrijden te schorsen terwijl de trainer je hartverscheurend huilend om de schouders pakt en vraagt waar het allemaal mis is gegaan. 2 weken ban voor BGWP is een slechte grap, en is als altijd een slecht excuus en afleidingsmethode van onze Phd. Dr. Ir. Mr. Lyte.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• IdieEasy

IdieEasy

quote:
ItsNotRudy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:10:
[...]

Als mensen zo snel op hun teentjes zijn getrapt, kunnen ze All Chat ook uitzetten. Het is verder toch nergens goed voor. Ik realiseerde me na een reinstall pas na tientallen games dat het uitstond.
Truth be told, ik mute dit soort mensen vaak al na de tweede opmerking.
Als ik zie dat er nog steeds mensen op reageren dan unmute ik even, kijk hoe erg het is en report dan ja/nee.

Al een keer gehad dat mijn premades klaagden over een flamer, en ik niets zag.... Bleek het een oude "bekende" te zijn die nog gemute stond. Erg handig dat dat onthouden wordt :D

• TheBrut3
quote:
Rordarok schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:51:
Daarnaast zit je gemiddeld met puberale tieners te spelen
Volgens mij is dat één van de grootste problemen, maar ook makkelijk opgelost. Gewoon minimale leeftijd van 21 instellen, met ID-controle :+

Maar je merkt bij LoL (en ook bij bijv CoD) dat de playerbase echt een lage gemiddelde leeftijd heeft vergeleken met een aantal wat meer volwassen games.

• awesom-o
Mensen die zich laten beïnvloeden door chat of er elke keer maar weer op in gaan zijn niet veel beter dan de mensen die het beginnen imo.

Ging er om dat je dus gewoon 9 ranked games achter elkaar 0/30/0 kan gaan zonder dat er iets gebeurt.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

quote:
TheBrut3 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Volgens mij is dat één van de grootste problemen, maar ook makkelijk opgelost. Gewoon minimale leeftijd van 21 instellen, met ID-controle :+

Maar je merkt bij LoL (en ook bij bijv CoD) dat de playerbase echt een lage gemiddelde leeftijd heeft vergeleken met een aantal wat meer volwassen games.
Ik denk dat Riot dan morgen haar kantoren kan sluiten en de LCS-spelers weer bij de Burger King kunnen gaan werken. Dan blijft er niets meer over :P

• TheBrut3
quote:
Rordarok schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:12:
Ik denk dat Riot dan morgen haar kantoren kan sluiten en de LCS-spelers weer bij de Burger King kunnen gaan werken. Dan blijft er niets meer over :P
Nou, toch ook leuk? Kunnen we bij Febiven gewoon lekker een dubbel cheeseburgermenu met twister friet (JA, FRIET JA!) bestellen.

En kantoren sluiten... Dat weet ik niet. Bij bijv. World of Tanks is de gemiddelde playerbase ouder, minder toxic en daar stroomt ook genoeg geld binnen. Over het algemeen hebben de ouderen ook iets meer te besteden dan de jongeren.

• ItsNotRudy
quote:
IdieEasy schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:00:
[...]

Truth be told, ik mute dit soort mensen vaak al na de tweede opmerking.
Als ik zie dat er nog steeds mensen op reageren dan unmute ik even, kijk hoe erg het is en report dan ja/nee.

Al een keer gehad dat mijn premades klaagden over een flamer, en ik niets zag.... Bleek het een oude "bekende" te zijn die nog gemute stond. Erg handig dat dat onthouden wordt :D
Tbh iedereen die jankt om dingen in All Chat is een vuile masochist die het zichzelf aandoet. All Chat staat standaard uit. Dit betekent dat iedereen handmatig moeite heeft gedaan om het gejank van het andere team te kunnen zien. Dit geldt ook voor scheldwoorden. Je zet verdomme zelf dat filter uit en dan ga je zeuren dat iemand "fuck" roept of iemand een ander "fag" noemt. |:(

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:32

Secsytime

Automagisch

Standaard alle chat uit zetten en meer hotkeys voor verschillende pings introduceren. Cant wait for "bought wrong items" ping.

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-10 09:21

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
[...]

Hoewel ik ondertussen steeds meer inzie dat het onzinnig is om mensen de huid vol te schelden en ze van alles en nog wat toe te wensen, vind ik dit altijd een beetje een kut excuus. League in haar huidige vorm zekere op random soloqueue niveau is weinig 'competitive'. Daarnaast zit je gemiddeld met puberale tieners te spelen - je kan dan sportiviteit 'forceren' - maar heeft dat nou werkelijk zoveel nut? Als je in een voetbalcompetitie A/B iemand geen handje geeft omdat het een oprechte klootzak is komt de KNVB echt niet hollend naar je toe om je voor drie wedstrijden te schorsen terwijl de trainer je hartverscheurend huilend om de schouders pakt en vraagt waar het allemaal mis is gegaan. 2 weken ban voor BGWP is een slechte grap, en is als altijd een slecht excuus en afleidingsmethode van onze Phd. Dr. Ir. Mr. Lyte.
Probleem is denk ik gewoon dat er niet echt een duidelijke grens is van wat er nou wel en niet door de beugel kan. Daardoor heb je ook zoveel huilies die vinden dat ze onterecht geband zijn, want de een komt er wel mee weg en de ander niet. Als je nou gewoon alleen mensen bant die leaven, afk gaan of dingen roepen waarvan IEDEREEN vindt dat ze te ver gaan (bedreigingen, racisme etc.) en de rest toestaat en dat ook duidelijk maakt aan iedereen zorgt dat er misschien ook voor dat niet iedereen zo snel op zijn teentjes getrapt is op het moment dat zijn teammate duidelijk maakt dat hij een fucking noob is omdat hij mana koopt op Garen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:32

Secsytime

Automagisch

quote:
Vicarious schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:38:
[...]

Probleem is denk ik gewoon dat er niet echt een duidelijke grens is van wat er nou wel en niet door de beugel kan. Daardoor heb je ook zoveel huilies die vinden dat ze onterecht geband zijn, want de een komt er wel mee weg en de ander niet. Als je nou gewoon alleen mensen bant die leaven, afk gaan of dingen roepen waarvan IEDEREEN vindt dat ze te ver gaan (bedreigingen, racisme etc.) en de rest toestaat en dat ook duidelijk maakt aan iedereen zorgt dat er misschien ook voor dat niet iedereen zo snel op zijn teentjes getrapt is op het moment dat zijn teammate duidelijk maakt dat hij een fucking noob is omdat hij mana koopt op Garen.
Dit is inderdaad het geval. Een mooi voorbeeld hiervan is de "I SAID IT FIRST" mentaliteit, er staat nergens geschreven dat dit een regel is.. maar mensen zweren erbij.

Terwijl het in mijn ogen onzin is.. want door lag/premades is het toch nooit eerlijk.

• DarkCorvuz
quote:
Vicarious schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:38:
[...]

en mensen die slecht spelen en een moeilijk winbaar spel onmogelijk maken omdat ze het niet meer zien zitten en willen surrenderen en liever intentional feeden en dan OOPS zeggen om mensen te provoceren die wel nog proberen te winnen?

is in mijn ogen nog erger dan leaven, op SR al verschillende keren gehad met duo's die gewoon opgeven en beu gaan doen omdat het team niet wil surrenderen, zelfs zo een match ooit nog eens gewonnen maar meestal (99,99%) is dit wel een loss omdat ze met twee heel het spel verkloten en blijkbaar niet beseffen dat 1 foute teamfight voor de vijand nog steeds een win kan opleveren en dat kills en score niet alles is, tis die nexus die belangrijk is

gewoon kiddies die niet tegen hun verlies kunnen
speel dan geen league want de helft van de tijd verlies je

• Kaasdipje
  • Laatst online: 11:00
quote:
[...]

Zelfs als je hoofdklasse voetbalt en een wedstrijd tegen elkaar speelt, als ik de hele wedstrijd normaal tegen je doe, normaal met je praat en je team wint (en dan helemaal zonder jou toedoen, het zijn meestal lui met een negatieve score) en jij zegt "Easy", dan ben je in mijn ogen een grote lamlul.

En ik heb all-chat aan omdat ik met mensen communiceer tijdens het spelen, ook mijn tegenstanders. Ik congratulate mensen op goede plays, ik kan lachen om mijn eigen fouten en ik vind het gewoon een stuk leuker als mensen normaal met elkaar om kunnen gaan. Ik zeg niet dat er aan de huidige situatie wat valt te doen, of gedaan moet worden, ik geef alleen aan wat mijn mening is van mensen die zo met elkaar omgaan. Ik begrijp zelf ook wel dat er kids zijn, maar helaas zijn dit niet de enigen.

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Soundless
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 31-08 14:23
quote:
NibborSneffets schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:05:
[...]

Zelfs als je hoofdklasse voetbalt en een wedstrijd tegen elkaar speelt, als ik de hele wedstrijd normaal tegen je doe, normaal met je praat en je team wint (en dan helemaal zonder jou toedoen, het zijn meestal lui met een negatieve score) en jij zegt "Easy", dan ben je in mijn ogen een grote lamlul.

En ik heb all-chat aan omdat ik met mensen communiceer tijdens het spelen, ook mijn tegenstanders. Ik congratulate mensen op goede plays, ik kan lachen om mijn eigen fouten en ik vind het gewoon een stuk leuker als mensen normaal met elkaar om kunnen gaan. Ik zeg niet dat er aan de huidige situatie wat valt te doen, of gedaan moet worden, ik geef alleen aan wat mijn mening is van mensen die zo met elkaar omgaan. Ik begrijp zelf ook wel dat er kids zijn, maar helaas zijn dit niet de enigen.
Hier sluit ik me bij aan.

Ik heb all-chat ook aanstaan voor de leukere momenten. Niet voor de retards. Soms vergeet man, door al het geklaag, dat er ook normale mensen in beide teams kunnen zitten.

Nightblue heeft in zijn stream weleens gezegd dat hij EU echt supertoxic vindt ten opzichte van NA. Weet iemand waarom dit is?

• Jaap.
quote:
Soundless schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:26:
[...]

Nightblue heeft in zijn stream weleens gezegd dat hij EU echt supertoxic vindt ten opzichte van NA. Weet iemand waarom dit is?
Grotendeels omdat er in EU meer landen/volken (groepen) en dus meer vooroordelen tov elkaar zijn. Iedereen heeft zijn oordeel al klaar wanneer een medespeler Frans is bijvoorbeeld.

Jaap. wijzigde deze reactie 19-06-2015 16:41 (19%)

• Soundless
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 31-08 14:23
quote:
JapieTalent schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:41:
[...]

Grotendeels omdat er in EU meer landen/volken (groepen) en dus meer vooroordelen tov elkaar zijn. Iedereen heeft zijn oordeel al klaar wanneer een medespeler Frans is bijvoorbeeld.
Goede reden. Dus het is niet omdat Fransen altijd trollen?

• Jaap.
quote:
Soundless schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:42:
[...]

Goede reden. Dus het is niet omdat Fransen altijd vaak/vaker trollen?
Waarschijnlijk is dat een reden waardoor deze vooroordelen bestaan. Binnen bijvoorbeeld Amerika is het een land en kan je mensen slechter in een hokje plaatsen aangezien ze allemaal (normaal) Engels praten. Een fransman of pool pik je er door de wijze van praten in de regel nog wel eens uit.

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:29

Turismo

Me Grimlock

quote:
Soundless schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:26:
[...]

Hier sluit ik me bij aan.

Ik heb all-chat ook aanstaan voor de leukere momenten. Niet voor de retards. Soms vergeet man, door al het geklaag, dat er ook normale mensen in beide teams kunnen zitten.

Nightblue: Highly prefer jungle.
Teammate1: F*ck u i go jungle or I troll
Teammate2: Duo bot with Teammate3
Teammate3: Teammate 2 goes vayne and I go Brand
Teammate4: Fck u french, dont pick Brand take real support or I troll and afk

Turismo wijzigde deze reactie 19-06-2015 16:49 (13%)

Werkbak

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Misschien omdat Nightblue toevallig zelf ook een onuitstaanbaar mannetje is?

EU is meer toxic door de cultuurverschillen, taalbarrières, economische verschillen tussen landen, culturele en media-aandacht t.o.v. e-sports en sociale acceptatie t.o.v. gaming etc. etc.

NA was inderdaad een stuk rustiger toen ik daar speelde, maar de mensen waren ook een stuk slechter.

Rordarok wijzigde deze reactie 19-06-2015 19:58 (66%)

• Lord-Ronddraai
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-06-2016
quote:
Rordarok schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:56:
Misschien omdat Nightblue toevallig zelf ook een onuitstaanbaar mannetje is?

EU is meer toxic door de cultuurverschillen, taalbarrières, economische verschillen tussen landen, culturele en media-aandacht t.o.v. e-sports en sociale acceptatie t.o.v. gaming etc. etc.
Cultuurverschillen en taalbarriere ok. Maar om nou te zeggen dat media-aandacht wat ongeveer 0 is in Europa bij zou dragen aan toxic gedrag. Ook zie ik niet waarom je harder zou gaan schelden in game als je vrienden het wel of niet accepteren dat je gamed.

Ik denk gewoon dat zelfs al zijn de spelers individueel maar een klein beetje vervelender dat op een server nogal snel veel scheelt. Als normaal kalme speler ga jij misschien wel tilten na 3 games achter elkaar met trolls. Waarna jij weer een game word gezien als troll, waardoor een ander weer meer negatief is etcetera..

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

quote:
Lord-Ronddraai schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:15:
[...]

Cultuurverschillen en taalbarriere ok. Maar om nou te zeggen dat media-aandacht wat ongeveer 0 is in Europa bij zou dragen aan toxic gedrag. Ook zie ik niet waarom je harder zou gaan schelden in game als je vrienden het wel of niet accepteren dat je gamed.

Ik denk gewoon dat zelfs al zijn de spelers individueel maar een klein beetje vervelender dat op een server nogal snel veel scheelt. Als normaal kalme speler ga jij misschien wel tilten na 3 games achter elkaar met trolls. Waarna jij weer een game word gezien als troll, waardoor een ander weer meer negatief is etcetera..
Je hebt gelijk, ik wilde ook niet impliceren dat die eigenschappen per se veel invloed hebben, maar een andere benadering met alles wat met gamen of zelfs online gedrag te maken kan hebben zal wel schelen.

En ja vooral je laatste alinea zal het grootste verschil maken: het probleem is dat EU toxicity vaak veel meer frustratie is omdat iemand anders zich niet gedragen en het daardoor een cyclisch effect heeft. Vooral mensen die omdat ze zich niet snel genoeg goed genoeg uit kunnen drukken die er dan maar wat uitgooien ''stfu retard'' en daarmee anderen weer pissig maken. Het nieuwe bansysteem helpt daar misschien mee en dat hoop ik ook zeker.

Maar ''bgwp'' 2 weken banworthy maken blijf ik belachelijk vinden. Want het probleem ligt niet zoals hierboven beweerd wordt altijd bij de persoon wie dan zogenaamd het onrecht aandoet: minstens een kwart van de league games die ik speel zijn zachtgezegd vervelend en andere games compleet onspeelbaar. Als jij een wedstrijd of een game retegoed speelt, maar dat gehandicapte jongetje van de overkant per se in jouw team mee moest omdat je moeder om woensdag één uur stipt theekransjes heeft met z'n moeder en je daardoor verliest en daardoor niet voor jouw schoolteam geselecteerd wordt dan godverdomme kan dat jongetjes z'n voetbalschoenen opvreten. Dikke vinger dat dat dikke ventje van groep vijf dan naar je toekomt met zijn scheinheilig uitgestoken hand en smerige grijns. Want de mensen die naar dat 'GGWP' zitten te vissen en zo enorm beledigd zijn dat je ze niet hetzelfde toewenst (overigens altijd alleen in games die ZIJ gewonnen hebben) zijn ALTIJD de vervelende figuren in mijn ervaring met online games. Altijd.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
sp3c0ps schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:12:
Dit geef maar weer daan dat riot niks tegen feeders doet.
Je kan 0-20 gaan in een game en er helemaal oplos trollen, je team zal je de huid vol schelden.
Jij report ze en hun zijn de duppe.. Gaat nergens over...
Afgezien van nogal wat foutief Nederlands :P raak je hier imo wel de kern ja. Geheel mee eens.

Flamen enzo is alom aanwezig op het internet en uiteraard ontkomt LoL daar ook niet aan. Je kunt daar toch weinig structureels tegen doen. Excessen ja pak ze vooral aan, maar al dat geban van vandaag de dag gaat nergens over.

Het is eigenlijk symptoombestrijding en het pakt niet de kern van de ellende aan: mensen die (ranked) spelen en er een potje van maken en er dus NIET thuishoren. Ook daar kun je niet superveel aan doen, want tja waar ligt de grens van (gewoon een keer) slecht spelen en echt trollen, maar zelfs de excessen en structurele probleemkids (zoals die troll waar Awesom-o ons op wees die 9 games achter elkaar de enemy base inliep) worden volgens mij niet aangepakt.

Want sorry hoor, mensen die (structureel) 2/13/7 scoren, op Rumble mana pots + flasks kopen, ranked in komen met Tier 1 runes of AD runes op een AP mage of zelfs helemaal geen runes; dat soort figuren zouden moeten worden aangepakt. Volgens mij wordt er stukken minder geflamed of negatieve zaken geroepen in chat als dit soort ellendelingen veel harder worden aangepakt en dus veel minder makkelijk zomaar een ranked game kunnen starten.

Waarom wordt iemand met een paar 2/13/7 achtige scores op een totaal van pakweg 5 ranked games niet gewoon automatisch gebanned voor 5 dagen? Ga maar lekker normals spelen en oefenen want dat is blijkbaar nodig....

Een grote groep komt simpelweg ranked in zonder goed voorbereid en 'getraind' te zijn, en heeft blijkbaar niet het respect naar zijn medespelers toe om ook voor hen zich eerst goed te hebben ingelezen en voldoende vlieguren in normals te hebben gemaakt zodat je in ieder geval goed voor de dag kan komen. Dát is het probleem, niet het zogenaamde flamen.

• Damien
Jongens accepteer gewoon League zoals het is. Toen ik hier enkele delen geleden aandacht aan besteedde kwam ook merendeel van jullie met de wijze woorden "ja maar de kans is groter dat ze in het enemy team zitten". Het spel is inmiddels zo aanzienlijk veranderd dat 1 uitzondering al voldoende is om je game naar de knoppen te helpen. Dat kan zijn door AFK te gaan, door te FEEDEN, niet in staat te zijn om in TEAMVERBAND te spelen of simpelweg niet in staat te zijn om het spel te SNAPPEN.

Tegenwoordig als ik ranked in ga boeit het me echt geen ene ruk meer wat de uitkomst is. Gaan mensen lopen kutten, prima doe ik gezellig met ze mee. Spelen ze wel serieus? Prima dan gaan we proberen om de game te winnen en voor de rest kan me die gehele rank gestolen worden. Het zegt toch geen ene kont meer, bronze, silver, gold, platinum, diamond of whatever. En nee de niveaus verschuiven niet per jaar, maar mensen worden gewoon per jaar achterlijker, icm met Riots geweldige release/balance-team.

Zolang ik met dit soort talenten mag spelen: http://euw.op.gg/summoner/userName=captainleesin of deze http://euw.op.gg/summoner/userName=d3l4crown dan is mijn LoL ranked games niet meer dan een ARAM. "It's just a game!"

• tellavist
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06-02 17:08
Hey guy's!
Gisteren van mijn maatje z'n 'oude' game pc gekregen!
Reden hiervoor is dat ik heel graag een Moba game wou spelen! helaas was ik alleen maar in het bezit ben van een PS4 en een Mobiele telefoon (had al 4 jaar geen PC of Labtop meer thuis)
Nou speelt die maat van mij LoL, ik heb het vroegaaah (4jaar geleden) wel eens een slinger gegeven, echter vond ik de community (zoals hierboven helaas al beschreven) zwaar ruk. en ben er toen niet mee doorgegaan.
Gisteren met mijn maatje naast me lekker wat potjes kunnen spelen en een shitload aan tips en tricks mee gekregen over waar ik op moet letten, wat wat is etc. etc.

Ik kom naar zijn zeggen: 'al aardig uit de voeten' met het spelletje. m'n creep score is aardig hoog en ik ga ongeveer net zo vaak dood als dat ik kill. Ik ben nu level 8 en heb mn eerste champion gekocht: 'master yi'
Nu is dat schijnbaar een 'jungler' maar mijn maatje wist me te vertellen dat dat in de potjes die ik speel nog niet heel veel uitmaakt omdat ik 1:niet ranked speel en 2: de potjes die ik speel vaak niet gespeeld worden "zoals het heurt".
Van de champions die ik gespeeld heb vond ik deze gewoon het leukste spelen, en hij was aardig te betalen!

Goed toen mijn maatje eenmaal weg was kwam het allemaal op mezelf aan natuurlijk.
Ik heb 3 potjes bottom lane gespeeld. ik was 3 keer de eerste die mijn lane gecleared had, had de hoogste creepscore en stond 3/3/7. echter raakte ik halverwege gewoon de weg kwijt. ik kon mijn lane niet verder pushen omdat ik dan steeds geflanked werd door 2 tegenstanders. IK wist echt niet meer wat ik moest doen.
Uiteraard werd ik gelijk bestempeld als de n00b van het team omdat ik af en toe gewoon maar random een langslopende champion aan ging vallen...

Wat eigenlijk mijn vraag is:
Hoe kan je als beginner het beste bijdragen aan je team? Ik was vaak de eerste die een lane gecleared had. kan ik dan bijvoorbeeld beter naar top lopen om daar verder te helpen in de lane? of moet ik mijn lane gaan verdedigen en af en toe naar mid rennen om te ganken?

Wat zijn zegmaar de MID/END game tacticts, of waar kan ik deze vinden?!

Ik vind het echt een geweldig spel om te spelen, echter weet ik dat de community aardig 'hard' is. en ik wil gewoon z.s.m. mijn team kunnen helpen om te winnen!

Weten jullie misschien wat goeie tactic guides/filmpjes? waarin in jip en jannekke taal uitgelegd word wat de bedoeling is?

Thanks! :)

tellavist wijzigde deze reactie 20-06-2015 11:52 (21%)

Een handtekening?!

• Skyclad
YouTube: Learn To Play League of Legends (Riot Games MOBA)

Deze tutorials geven je aardig wat basis kennis. Wanneer je niet iedere keer door 2 of meer enemies besprongen wilt worden is warding en vision control belangrijk, en op de minimap letten.

Als je een vijand kan dwingen te recallen of hem afmaakt kan het nuttig zijn om ofwel de lane te pushen zodat jouw minions door zijn turret worden afgemaakt, een turret slopen, zelf recallen om items te kopen (zorg dat je naar complete items toebouwt), dragon slopen (dat doe je tot lategame niet solo over het algemeen), of naar een andere lane gaan om daar te zieken.

• tellavist
quote:
Skyclad schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:57:
YouTube: Learn To Play League of Legends (Riot Games MOBA)

Deze tutorials geven je aardig wat basis kennis. Wanneer je niet iedere keer door 2 of meer enemies besprongen wilt worden is warding en vision control belangrijk, en op de minimap letten.

Als je een vijand kan dwingen te recallen of hem afmaakt kan het nuttig zijn om ofwel de lane te pushen zodat jouw minions door zijn turret worden afgemaakt, een turret slopen, zelf recallen om items te kopen (zorg dat je naar complete items toebouwt), dragon slopen (dat doe je tot lategame niet solo over het algemeen), of naar een andere lane gaan om daar te zieken.
Thanks!
Erg duidelijke video's waar ik veel aan ga hebben! d:)b

Een handtekening?!

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:19

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Ook leuk hoe het altijd zo blijft dat als je je lane verliest en/of een paar keer doodgaat je een noob feeder bent en het nooit ligt aan de tegenstander die veel beter is, en dat als je daarna toch weer terug in de game komt je een noob champion hebt. Oh well, League being League!

IGN: Joomadbro

• tellavist
quote:
Recrush schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:37:
Ook leuk hoe het altijd zo blijft dat als je je lane verliest en/of een paar keer doodgaat je een noob feeder bent en het nooit ligt aan de tegenstander die veel beter is, en dat als je daarna toch weer terug in de game komt je een noob champion hebt. Oh well, League being League!
As long as i don't get payed to play this game, i'm not going to care to make mistakes 8)

Een handtekening?!

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:19

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Oh echt super hoe leaverbuster werkt ook. Landelijke storing bij je internetprovider en hup report katarina afk. Of ik even akkoord wil gaan dat ik niet meer zal leaven, ook al heb ik nog NOOIT zelf een game geleaved en is de oorzaak 110% buiten mijn macht. Sure thing Rito, sure thing.

IGN: Joomadbro

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True