Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 106.297 views

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-03 19:08
Ik wou het ook net posten :(

Die darius skin is gewoon zo fout XD. Ben er een beetje mee gestopt om skins te kopen. Heb er wel zo'n 500 euro in zitten in de afgelopen 4 jaar tijd dat ik LoL speel.

• Xzito
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:25
Vind die goude darius nog wel mooi, ik zou graag een pulsefire skin zien voor een andere champoin.

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:19
quote:
Dat was inderdaad een heeele verbetering geweest ten aanzien van die Draven 8)7

Vind overigens de Zac versie by far de beste. Werd ook wel eens tijd dat hij wat nieuws kreeg overigens. Die huidige paarse is ook slechts een weinig creatieve recolor.

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17-03 11:37

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Pool party Zac en Draven vind ik nog wel grappig.. Maar ze hadden wel echt in ieder geval Vayne, Ahri, Morgana, Jinx of Janna moeten doen. Snap niet wie die keuze heeft gemaakt :')

IGN: Joomadbro

• johanvanv
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 28-09-2015
Die Zac is inderdaad mooi en die van Rek'Sai is in mijn ogen ook nice.

• johanvanv
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 28-09-2015
Die Zac is inderdaad mooi en die van Rek'Sai is in mijn ogen ook nice.

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-03 17:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

@damien

Ik denk dat die skins een beetje te gewaagd zijn, zelfs voor riot. Als je puur kijkt naar wat voor pool party skins er uit gekomen zijn is het allemaal erg netjes:

http://na.leagueoflegends...ke-splash-pool-party-here

En hoewel vayne, ahri, morgana, jinx en janna allemaal vast heel leuk zouden zijn om te zien, wordt het misschien net "te" voor riot.

Aan de andere kant, geld is geld xD

Ach, we zien wel wat riot doet. ^_^

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-03 14:50
quote:
IdieEasy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:38:
@damien

Ik denk dat die skins een beetje te gewaagd zijn, zelfs voor riot. Als je puur kijkt naar wat voor pool party skins er uit gekomen zijn is het allemaal erg netjes:

En hoewel vayne, ahri, morgana, jinx en janna allemaal vast heel leuk zouden zijn om te zien, wordt het misschien net "te" voor riot.

Zac loopt ook in zijn blote kont, en daar hoor ik niemand over klagen. Als je dan er ook nog eens bij neemt dat zijn "sounds" zijn gemaakt met behulp van een condoom. Moet een Vayne in badpak toch niet teveel gevraagd zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• ietso
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 28-02 23:14
quote:
En Vayne, Ahri en Jinx hebben alle drie nog erg recent een skin gekregen. Riot laat er meestal wel een tijdje tussen voordat ze nog meer voor dezelfde champs uitbrengen.

(Niet dat ik geen pool party Ahri wil :X maar toch)

ietso wijzigde deze reactie 10-06-2015 11:40 (6%)

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:25
quote:
@damien

Eve loopt ook in haar ondergoed rond en bij Sona/MF/Ahri poppen de boobies er zowat uit.

Overigens, hier een snelle, slordige fix voor Vayne. Als ik dit in 5 min kan, kan Rito dat ook.

Nintendo FC: SW-5173-7741-8130 - Super Smash Bros. Ultimate

• Sheev
  • Laatst online: 18-07-2016
quote:
ItsNotRudy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:42:
[...]

Eve loopt ook in haar ondergoed rond en bij Sona/MF/Ahri poppen de boobies er zowat uit.

Overigens, hier een snelle, slordige fix voor Vayne. Als ik dit in 5 min kan, kan Rito dat ook.

[afbeelding]
nee nee links gewoon links. Its all about de boobies

Shéév wow armory

• Damien
quote:
ietso schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:39:
[...]

En Vayne, Ahri en Jinx hebben alle drie nog erg recent een skin gekregen. Riot laat er meestal wel een tijdje tussen voordat ze nog meer voor dezelfde champs uitbrengen.

(Niet dat ik geen pool party Ahri wil :X maar toch)
Behalve als het Teemo betreft. http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Teemo/SkinsTrivia

• ietso
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 28-02 23:14

• Fanatic_FS
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

quote:
Recrush schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:15:
Pool party Zac en Draven vind ik nog wel grappig.. Maar ze hadden wel echt in ieder geval Vayne, Ahri, Morgana, Jinx of Janna moeten doen. Snap niet wie die keuze heeft gemaakt :')
Gezien Vayne, Ahri en Jinx recent skins gekregen hebben snap ik wel dat deze geen krijgen.

Daarnaast is de Lulu skin echt nice.

[specs]

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17-03 11:37

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Fanatic_FS schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Gezien Vayne, Ahri en Jinx recent skins gekregen hebben snap ik wel dat deze geen krijgen.

Daarnaast is de Lulu skin echt nice.
Blijven nog Morgana en Janna over. Overigens blijft het een mening ;) dus jij vindt de Lulu skin nice, ik niet. Sterker nog ik vind geen enkele Lulu skin leuk of goed. Op een of andere manier komt het in mijn ogen niet uit de verf, zelfs niet met een leuk thema. Maar dat ben ik!

IGN: Joomadbro

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 15:24

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Recrush schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Blijven nog Morgana en Janna over. Overigens blijft het een mening ;) dus jij vindt de Lulu skin nice, ik niet. Sterker nog ik vind geen enkele Lulu skin leuk of goed. Op een of andere manier komt het in mijn ogen niet uit de verf, zelfs niet met een leuk thema. Maar dat ben ik!
Hela hola, Lulu dragon trainer is perfecto! Wie wil zijn tegenstander nou niet een draak veranderen?

Al vind ik die pool party Lulu skin ook prut.

• llovesoccerx7
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08-02 21:51
Beetje off topic van de game LoL zelf.

Iemand enige ervaring met organisaties die een Team Ranked wil sponsoren?
Wij zochten een Support op Reddit en opeens krijg ik een mail van iemand die ons zou willen "sponsoren".
In de zin van jullie krijgen een namechange van ons. En die naam is dan waarschijnlijk reclame voor hun.
Hij wil jonge spelers improven en soort van coach zijn.

Maar geen idee wat ik hiervan moet denken?

• ItsNotRudy
quote:
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:05:

Wij zochten een Support op Reddit en opeens krijg ik een mail van iemand die ons zou willen "sponsoren".
In de zin van jullie krijgen een namechange van ons. En die naam is dan waarschijnlijk reclame voor hun.

Lijkt me geen serieus offer. Tenzij je een Challenger top 10 team hebt (lijkt me niet zonder support) zie ik niet hoe dit viable is om te sponsoren. Sponsoren betekent cash geven, niet je Bronze mening "coachen" laat hem eerst maar eens marchandise printen ;)

• Xzito
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:25
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Hela hola, Lulu dragon trainer is perfecto! Wie wil zijn tegenstander nou niet een draak veranderen?

[afbeelding]

Al vind ik die pool party Lulu skin ook prut.
Waarom zit deze lulu picture er beter uit dan de lulu effects ingame?

LOL EU: InXzitoWeTrust

• Zebby
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:29

Zebby

Gamed

Als de Draven en Mundo geluidjes verandert worden naar die van een piepende ballon is het prima.

Ik ben overigens blij met de Luden's Nerf. Poste net voor de patch notes dat ik hem te sterk vond, zowat core op iedere AP, en dit lijkt het wat af te zwakken.
Ook blij met de Jayce changes. Ik vind Pantheon heel leuk om te spelen, maar winnen is echt heel lastig en afhankelijk van de teams. Nu kan ik weer Jayce top :)

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:49
Gewoon lekker de Freelow Ryze train nemen joh :+
Die krijgt enkel een bugfix en geen aanpassingen.

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-03 14:55

Martin0

Live And Die By The Blade

hmmm ik moet mij eens gaan verdiepen in wat champions, ik heb bijna geen mid/top of jungle champions die ik ranked kan spelen die een beetje binnen de meta vallen.

enige tips voor champions die ik kan oppakken?

|| IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• ItsNotRudy
quote:
Martin0 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:18:
hmmm ik moet mij eens gaan verdiepen in wat champions, ik heb bijna geen mid/top of jungle champions die ik ranked kan spelen die een beetje binnen de meta vallen.

http://www.nerfplz.com/20...r-list-solo-queue_31.html

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:47

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Xzito schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:22:
[...]

Hmm kan meerdere oorzaken hebben:
- Detailniveau dat je hebt ingesteld (staat alles op high of heb je een aantal dingen lager gezet tbv de performance)?
- Zo te zien is die screenshot van voor de visuele rework van de Summoners Rift. Ze hebben veel dingen simpeler getekend zodat trage pc's minder moeite hebben om LoL te draaien.

Diablo 3 | League of Legends | Vicariously I live while the whole world dies

• llovesoccerx7
quote:
ItsNotRudy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:44:
[...]

Lijkt me geen serieus offer. Tenzij je een Challenger top 10 team hebt (lijkt me niet zonder support) zie ik niet hoe dit viable is om te sponsoren. Sponsoren betekent cash geven, niet je Bronze mening "coachen" laat hem eerst maar eens marchandise printen ;)
Support hebben we al inmiddels. En het is misschien niet echt een sponsor maar supporten.

• ItsNotRudy
quote:
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Support hebben we al inmiddels. En het is misschien niet echt een sponsor maar supporten.
Either way, zoek uit wat hij dan precies wil doen in dit geval. Als je team Plat of below is, dan lijkt het me al geen serieus offer. Vooral als jullie niks op tournaments hebben gedaan of hij je uberhaupt heeft zien spelen.

ItsNotRudy wijzigde deze reactie 11-06-2015 14:02 (11%)

• Sheev
  • Laatst online: 18-07-2016
quote:
ItsNotRudy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:57:
[...]

Either way, zoek uit wat hij dan precies wil doen in dit geval. Als je team Plat of below is, dan lijkt het me al geen serieus offer.
zijn meestal scamms. Bovendien een sponsor investeert geld, ze geven het niet weg. Als hij dan ook nog zijn eigen tijd erin moet steken dan mag je je afvragen waar nog een voordeel voor hem bestaat. Zonder enige indicatie verder van hoe goed jullie wel of niet zijn. If it sounds to good to be true it usually is

Shéév wow armory

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:30

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:29

Wootlock

Evilution

quote:
llovesoccerx7 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:05:

Geef hem/haar dan ook gelijk je inloggegevens zodat hij de RP kan kopen op jou account :')
If it sounds to good to be true it usually is ;)

"Don't let your dreams be memes"

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Xzito schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:22:
[...]

Hmja maybe hoe hoog je je graphics hebt staan, zoals onze Karmakeizer al zei :)

Volgens mij zijn de effecten van dat plaatje vrijwel exact zoals ingame.

Denk dat meer te maken heeft met het feit dat je ingame toch meer op andere zaken let en niet zozeer op hoe mooi die effecten soms zijn. Althans, daar 'betrap' ik mezelf nog wel eens op.

• IdieEasy

IdieEasy

quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:42:
[...]

Hmja maybe hoe hoog je je graphics hebt staan, zoals onze Karmakeizer al zei :)

Volgens mij zijn de effecten van dat plaatje vrijwel exact zoals ingame.

Denk dat meer te maken heeft met het feit dat je ingame toch meer op andere zaken let en niet zozeer op hoe mooi die effecten soms zijn. Althans, daar 'betrap' ik mezelf nog wel eens op.
Om precies deze reden heb ik een hoop dingen laag staan. Hoewel ik bij sommige spellen eye-candy leuk vindt, speel ik toch liever standaard op 60fps bij een spel als league.
En zelfs nu wil het nog niet echt lukken.
Heb regelmatig visual bugs, waarvan ik vermoed dat het mijn kaarten zijn... Delen van het scherm die flikkeren. Maar enkel aan het begin van matches, en als ik alt-tab en er terug in ga is het weg.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
IdieEasy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:57:
[...]

Om precies deze reden heb ik een hoop dingen laag staan. Hoewel ik bij sommige spellen eye-candy leuk vindt, speel ik toch liever standaard op 60fps bij een spel als league.
En zelfs nu wil het nog niet echt lukken.
Heb regelmatig visual bugs, waarvan ik vermoed dat het mijn kaarten zijn... Delen van het scherm die flikkeren. Maar enkel aan het begin van matches, en als ik alt-tab en er terug in ga is het weg.
Nooit last van gehad dus dat kan inderdaad een videokaart/driver issue zijn dat specifiek voor jou geldt. Maar League heeft niet veel nodig om alles op max te draaien, alhoewel het wel enorm helpt als je de shadows uitzet. Mijn inmiddels 2 jaar oude I5 laptopje met bescheiden Nvidia kaartje heeft er in ieder geval niet veel problemen mee.

• sp3c0ps
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 31-01 17:05
quote:
Martin0 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:18:

Top: Gnar, Shyvanna (cinderhulk), Ryze, Vladimir, Rumble
Mid: Vladimir, Xerath, Ekko (broken), Kata, Le blanc, Ap Kogmaw, full ap Chogat
Jungle: Gragas, Sejuani, Udyr, Amumu, Evelyn, Vi, Chogat

good luck

sp3c0ps wijzigde deze reactie 12-06-2015 10:29 (5%)

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-03 10:18
EU LCS:
spoiler:
OG stompt door. Vraag me af of FNC uberhaubt een kans heeft tegen ze.
Vond de rest van de matches een beetje saai tot pijnlijk om te kijken. EL kon FNC verslaan, maar ze maakten te veel domme fouten. CW vs GMB hetzelfde, maar dan van beide teams. SK vs H2K vergooide SK even wat kansen.

• llovesoccerx7
quote:
Wootlock schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:30:
[...]

Geef hem/haar dan ook gelijk je inloggegevens zodat hij de RP kan kopen op jou account :')
If it sounds to good to be true it usually is ;)
Je hoeft niks te geven gaat via PayPal

• kokkie1
  • Laatst online: 09-03 14:48
quote:
Skyclad schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:37:
EU LCS:
spoiler:
OG stompt door. Vraag me af of FNC uberhaubt een kans heeft tegen ze.
Vond de rest van de matches een beetje saai tot pijnlijk om te kijken. EL kon FNC verslaan, maar ze maakten te veel domme fouten. CW vs GMB hetzelfde, maar dan van beide teams. SK vs H2K vergooide SK even wat kansen.
Ik zie OG nog wel winnen van FNC volgende week. Laning phase zal aardig gelijk oplopen maar de manier waarop OG teamfights begint is van wereldniveau. Voor fanatic wordt het erg lastig om niet voor de trucs van OG te vallen.
Gambit toont vooruitgang en ik verwacht dat ze een team worden die zich kan meten aan UOL en GAINTS.
Voor SK, elements en CW zie ik het somber in.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Waarom zou FNC geen kans maken tegen OG volgende week?

Zo briljant is OG niet imo; zijn meer de fouten van de tegenstanders die doen lijken alsof OG zo geweldig is.

Zelfs het voormalige Lowland Lions met die Nederlandse 'arrogantjes' wist al een keer te winnen van OG in de Challenger series.

spoiler:
OG won van UOL omdat UOL veel te veel fouten maakte, niet omdat OG nou zo fantastisch was. Ja ze spelen het wel gedecideerd uit, maar goed. UOL stond in het begin nog met 2-1 voor met een kill op Cass en Ryze, precies wat je wil. Dan pakt OG een paar kills op d.m.v. een chase tot aan de drake pit, en dan gaat PowerofEvil, terwijl ie geen vision had, even vlakbij doodleuk de blue buff doen...Tja.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 12-06-2015 10:58 (17%)

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-03 14:55

Martin0

Live And Die By The Blade

quote:
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:55:
[...]

Waarom zou FNC geen kans maken tegen OG volgende week?

Zo briljant is OG niet imo; zijn meer de fouten van de tegenstanders die doen lijken alsof OG zo geweldig is.

Zelfs het voormalige Lowland Lions met die Nederlandse 'arrogantjes' wist al een keer te winnen van OG in de Challenger series.

spoiler:
OG won van UOL omdat UOL veel te veel fouten maakte, niet omdat OG nou zo fantastisch was. Ja ze spelen het wel gedecideerd uit, maar goed. UOL stond in het begin nog met 2-1 voor met een kill op Cass en Ryze, precies wat je wil. Dan pakt OG een paar kills op d.m.v. een chase tot aan de drake pit, en dan gaat PowerofEvil, terwijl ie geen vision had, even vlakbij doodleuk de blue buff doen...Tja.
spoiler:
Toch blijft niels wel een goede ADC, ben benieuwd hoe rekkles het hier tegen doet.
Ik moet zeggen ik had mijn twijfels toen ik hoorde dat Rekkles terug kwam naar FNC dat het weer werd van Rekkles staat alleen te farmen, maar hij doet het in mijn ogen goed, precies wat het team nodig had.

|| IGN: Barukkumun || X-box live: KillLikeaSir || Steam: Barukkumun ||

• Lord-Ronddraai
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-06-2016
Vind Krepo als caster wel leuk hoor. Maar het is wel een beetje jammer dat hij het elk potje minstens 20 keer over tempo heeft.

• Lord-Ronddraai
quote:
Martin0 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:37:
[...]

spoiler:
Toch blijft niels wel een goede ADC, ben benieuwd hoe rekkles het hier tegen doet.
Ik moet zeggen ik had mijn twijfels toen ik hoorde dat Rekkles terug kwam naar FNC dat het weer werd van Rekkles staat alleen te farmen, maar hij doet het in mijn ogen goed, precies wat het team nodig had.
spoiler:
Zo goed vind ik hem niet als een Midlaner roleswapt en het beter doet. Ze hadden beter voor Tabzz of Forgiven kunnen gaan.

• Rordarok
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-12-2018

Rordarok

De enige echte

spoiler:
Rekkles is sowieso beter dan Forgiven - fantastisch dat hij goed is op 3 champions, maar aangezien hij heeft aangetoond niet de kwaliteiten te hebben om te spelen wat het team nodig heeft in plaats van andersom kan je op dat niveau geen top speler zijn. Hij is waarschijnlijk puur op kwaliteit de beste speler, maar als je dat niet kan waar maken omdat je door champions pick je role niet goed genoeg kan uitvoeren in een veranderende meta heb je daar niet zoveel aan. Tabzz is zeker een goede ADC maar had aan de andere kant al een tijdje niet meer gespeeld, dan is Rekkles veiliger, ook door zijn bestaande synergy met Yellowstar.

#1 Challenger 3v3/Master soloQ (LoL) - LE(M) (CSGO)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

spoiler:
Eerder vandaag zei ik nog dat we Origen niet moeten overschatten en dat ze voornamelijk fouten van tegenstanders genadeloos weten af te straffen. Welnu, Roccat maakte zojuist nauwelijks fouten en wist via de Sivir ult de ene na de andere goeie engage te starten. Op het moment dat je weinig weggeeft en op het juiste moment agressief engaged, is Origen duidelijk kwetsbaar. Dit zou FNC volgende week moeten kunnen winnen gezien hun doorgaans gecoördineerde agressieve engage stijl.

• blamauci
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-03 10:56
quote:
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:53:
spoiler:
Eerder vandaag zei ik nog dat we Origen niet moeten overschatten en dat ze voornamelijk fouten van tegenstanders genadeloos weten af te straffen. Welnu, Roccat maakte zojuist nauwelijks fouten en wist via de Sivir ult de ene na de andere goeie engage te starten. Op het moment dat je weinig weggeeft en op het juiste moment agressief engaged, is Origen duidelijk kwetsbaar. Dit zou FNC volgende week moeten kunnen winnen gezien hun doorgaans gecoördineerde agressieve engage stijl.
Niet alle spelers in het voormalige LLL waren arrogantjes he. 2 spelers ja. Maar de rest zijn nu weer deel van LLL.Fire en zeer leuke mensen om mee om te gaan.

Overigens is LLL en DoubledutchDragons nu 100% gefuseerd en ben ik nu dus onderdeel van LLL.
Mischien heb ik vandaar een bias maar Vizility is echt wel een goede kerel hoor(de voormalige ADC van dat arrogante team) super chille gozer en het vriendje van mijn oude midlanester

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Voor de Riven liefhebbers: zojuist een penta van Riven geweest in de LCK Jin Air - Koo Tigers.
Niet de eerste keer dat je daar in Korea een Riven ziet verschijnen. Wel leuk, zulke afwijkende picks.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 13-06-2015 12:59 (9%)

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 19:33
quote:
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:58:
Voor de Riven liefhebbers: zojuist een penta van Riven geweest in de LCK Jin Air - Koo Tigers.
Niet de eerste keer dat je daar in Korea een Riven ziet verschijnen. Wel leuk, zulke afwijkende picks.
Gevonden! (denk ik :p )
https://m.youtube.com/watch?v=s-RdC1HWkvk

<GoT>NightStalker

• Jaap.
Remove Ekko pls. 2 broken.

Wat een ridiculous champ.

Jaap. wijzigde deze reactie 13-06-2015 22:21 (20%)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
Volgens mij werkt euw.lolesports.com ook hoor, zoek in schedule naar juiste datum en match en gogo :P

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
JapieTalent schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:19:
Remove Ekko pls. 2 broken.
[afbeelding]

Wat een ridiculous champ.
Yup, hoe obvious wil je hebben dat Rito een stel geldwolven zijn. Idiote champ.

Zowel zijn scaling en sheer dmg output als de kit is gewoon te gek voor woorden.

Wel goede champ om Japie fired up te krijgen though ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
NA LCS:
spoiler:
D I G ! D I G ! :P

TSM moet een stuk beter gaan spelen (of TL en DIG een stuk slechter) willen ze naar Worlds kunnen gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Daar hebben we Rito weer een met een 'leuke' change in de jungle:

Enchantment: Magus
+80 AP
+ 20 % CDR

wordt vervangen door:

Enchantment: Runeglaive
+40 AP
+200 Mana
+10% CDR
+ Spellblade

Echt hoezo moet Magus worden vervangen hierdoor en kan die Runeglaive niet gewoon worden toegevoegd zonder Magus te verwijderen?

Zo'n Lichbane-achtig AP jungle item is uiteraard leuk voor bepaalde champs in de jungle, maar wat heeft een Fiddles hier nou aan? Of wat als een Zac fan toevallig voor wat dmg wil gaan en Cinderhulk links laat liggen ten faveure van Magus? Die mana componenten zijn useless voor hem. Zelfde voor Rumble in the jungle, wat een afwijking is waar ik wel van houd :)

Kunnen ze bij Rito ook gewoon niet nadenken en tot de conclusie komen dat een AP sheen jungle item nogal verschilt t.o.v. van een algemeen AP CDR jungle item?

Nu ga je wellicht ook nog Smite+ignite of Smite+flash op mid lane zien. Ik zie Ekko al voor me met Skirmisher's (Runeglaive)....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hebben ze gedaan voor Mebus zijn jungle Evelynn.

[specs]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:22
quote:
Fanatic_FS schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:56:
Wel vaag, want er is niks mis met Evelynn der winrate atm (Thanks anyway Rito :+ ).. Maar voor Evelynn, Fizz, Ekko en Diana (Gragas misschien?) is het wel een goed item :) Vooral de 6% mana die je terug krijgt :o Zal dat trouwens elke keer 6% zijn met een AA?

Wel bagger voor champs als Fiddle en Zac.. Die zullen er minder van profiteren :|

Ik zat ook gewoon te wachten op een reactie :+

Mebus wijzigde deze reactie 14-06-2015 11:26 (6%)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItsNotRudy
Zal vast niet 6% per hit zijn, of anders misschien 6% per x seconde of 6% missing mana (klinkt ook redelijk ridiculous, maar dat terzijde)

Anders wordt Smite mid een ding. Voor manahoeren zoals Orianna en Diana die alleen manageable zijn omdat ze niet kunnen spammen wordt het dan wardje bij wraiths plaatsen en sporadisch die beesten een tik verkopen voor gratis mana.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

tis 6% missing mana.

[specs]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
ItsNotRudy schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:31:
Zal vast niet 6% per hit zijn, of anders misschien 6% per x seconde of 6% missing mana (klinkt ook redelijk ridiculous, maar dat terzijde)

Anders wordt Smite mid een ding. Voor manahoeren zoals Orianna en Diana die alleen manageable zijn omdat ze niet kunnen spammen wordt het dan wardje bij wraiths plaatsen en sporadisch die beesten een tik verkopen voor gratis mana.
UNIQUE Passive - Spellblade: After using an ability, the next basic attack is converted into magic damage and deals 75% Base Attack Damage (+30% of Ability Power) bonus magic damage on hit in an AoE around the target (1.5 second cooldown). When attacking a monster, this also restores 6% of your missing Mana.

Werkt dus alleen op jungle creeps en is dus onderdeel van de spellblade passive, dus elke 1.5 secs na een ability krijg je met een aa die 6% missing mana. Dat maakt het in ieder geval nóg aantrekkelijker voor de mid laner om af en toe een wraith camp mee te pakken.

Als deze runeglaive erdoor komt, gaat smite mid ongetwijfeld opduiken. Zoals ik al zei, ik zie Ekko mid met Smite en Skirmishers Runeglaive al voor me.

Ekko bouwt toch altijd al Lichbane als core item, dus nu krijgt ie dat in feite een stuk kosten effectiever +
the next basic attack is converted into magic damage and deals 75% Base Attack Damage (+30% of Ability Power) bonus magic damage on hit in an AoE around the target.

Oh ja, leuk, een aoe sheen/Lichbane achtige proc dus, hoeveel mooier wil hij het hebben in teamfight?

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 14-06-2015 13:02 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die Ekko is nu 5/9 in professional play overigens... gerekend over LPL, LCK, EU LCS en NA LCS.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lord-Ronddraai
ZZZ na eindelijk weer wat meer te spelen zit ik in mijn promos naar d4.
Moet nu tegen Pepinero en Adryh van Giants.
Zal wat worden
Edit: ja leuke pot Adryh 3 kills op minuut 5 onze vayne ragequit hem maar.
8-4-7 geeindigt met jungle trundle na 10 minuten tower defence in onze base.
In ieder geval pepi gekilled met smite 8)
Ze waren zo lage elo omdat ze blijkbaar nieuwe smurfs hebben. Nu 21 wins 0 losses.
http://euw.op.gg/summoner/userName=GIants+Pepperoni
http://euw.op.gg/summoner/userName=GIants+adryh
2e Promo game zo mogelijk nog leuker 10-4-1 na 20 minuten surrender. Want onze lee ging 0-7 en Mf 3-9-3.
Ook echt doodgaan op level 1,2 en 3 tegen vayne :')
Wel leuk dat Shaco syndroom van die vaynes ook. O+

Lord-Ronddraai wijzigde deze reactie 14-06-2015 15:22 (87%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-12-2018

Rordarok

De enige echte

Die accounts zijn gebot, gogo report

#1 Challenger 3v3/Master soloQ (LoL) - LE(M) (CSGO)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lord-Ronddraai
Was me niet eens opgevallen, maar je hebt gelijk. Ik zal ze verder niet reporten vind het juist tof als ik af en toe een pro tegen kom.
Zat juist zelf te denken om een keer een account te kopen om te kijken hoeveel games ik erover doe om naar Diamond te carryen.
Heb echt geen zin om nog een keer die +/- 250 games te doen die je nodig hebt voordat je level 30 bent.
En denk verder niet dat veel mensen er last van hebben gezien die bots toch voornamelijk maar elkaar tegenkomen. Neemt niet weg dat het dom is van Riot dat je niet gewoon een level 30 met een bepaald aantal IP voor runes kan kopen.

Wel apart dat die gasten nog met gebotte accounts lopen te klooien als ik gisteren nog zon competitive ruling langs zag komen voor precies dat gedrag.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Mag ik nu ff mijn joker inzetten om weer ff een keer ongegeneerd te klagen? Werkt hopelijk therapeutisch...

Wat een doffe ellende dit team.

Rumble koopt op lvl 1 een flask, mana pot en pink ward...Ja Rumble en mana, zo'n goeie combi natuurlijk. En als 1st item bouwt ie een Zhonyas terwijl ie al van Vlad (met magic dmg last time I checked) aan het verliezen was. Haunting Guise was een no brainer als 1st item, maar goed.

Morgana was de last pick en er eentje van het type: "I can't support". Echt dood aan de mensen die in ranked komen en daadwerkelijk een bepaalde lane niet kunnen spelen. Dit was er dus zo één.

Na 5 mins stond enemy Kalista al op 3-0 ofzo. Maar goed, een fed Kalista blijven we natuurlijk gewoon engagen met Morg ults enz; maakt niet uit dat Kalista daarmee weer een double kill kan toevoegen aan haar palmares...

Lee was een jungler van het type: ik ga counterjunglen en 24/7 farmen en maak geen gebruik van mijn sterke early game gank potentie. Useless.

Ik ging gelijk op met Yasuo, maar Vi zat me vanaf lvl 4 ordinair te babysitten tot en met flashes over de wraith wall gevolgd door Vi ult, Yasuo ult, dood, terwijl ik onder me tower stond. Ik had Lee minuten daarvoor al gemeld dat ik wel enige hulp kon gebruiken met die Vi camp, maar meneer was nergens te bekennen. Yasuo werd gecarried door Vi en hij kon al snel roamen en overal kills en farm oppakken. In teamfights met goeie stuns, poke dmg en wat ults kon ik nog wel wat pijn terug doen, maar dit was al een gelopen race na 10 minuten.

En dan te denken dat Rumble dus Plat 5 is met zijn mana pots...

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 15-06-2015 02:26 (8%)

• Damien
Gisteren ging ranked opzich wel prima, alleen merk ik dat mijn switch naar de midlane nog niet zo geweldig uitpakt. 3 matches gehad op Annie en daar maar 1 van weten te winnen. 1ste game ging heerlijk vs een Zed. De game erna was echter ellende. Ik kreeg een Jarvan IV mid waar ik ervan uit ging dat ik vs een Vladimir stond. Dus daar stond ik dan met scaling health + MR vs een AD. Ik wou laneswappen met onze toplaner die met armor runes als Rumble vs een Vladimir stond, maar helaas. Deze jongen zei dat het maar 500gold voor hem was om MR te krijgen. Na 2 minuten kwam het geluid al van First Blood. Rumble was zojuist doodgegaan vs Vladimir. Ik werd ondertussen steeds lager gepoked door Jarvan en voelde al dat ik eigenlijk niet meer in lane kon blijven. Toch koppig gebleven en hoppa, E->Q->Ignite (best summoner ingame) en flash out van Jarvan en daar lag ik dan. Needless to say een hoop geflame van de rest van de teammates en de loss was in de pocket.

Game erna, wederom mid Annie vs een Ahri. Ik kon mij deze matchup altijd herinneren als eigenlijk vrij simpel voor Annie. Maar met de speedboost die Ahri nu krijgt is het vrij lastig traden, het ging redelijk gelijk op. Maar onze toplane Vayne begon ons gehele team te flamen en de enemy Nocturne had al flink wat kills opgepakt van onze Vayne. Onze Lee Sin kon geen Q landen dus dat zag er ook al weer goed uit :D. Kortom aangezien ik zelf niet kon snowballen en carryen was er wederom een loss in de pocket.

Ach ja can't win them all. Maar ik kan de schuld merendeel bij mijzelf leggen door gewoon slecht spelen.

Overigens mooi artikel van Thorin omtrent Febiven, en ook de daadwerkelijke reden waarom SKT T1 Faker vs hem zette ipv Easyhoon. Het bleek dus dat Febiven in scrims Easyhoon het erg moeilijk maakte en dat de coach van SKT T1 geen risico wilde nemen. Toch een mooi compliment voor Febiven, want ook Faker had het niet makkelijk met hem.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dit is het artikel waar Damien op doelt trouwens: http://www.goldper10.com/...d-along-came-febiven.html

LCS:
spoiler:
Matige games in de LCS weer in ieder geval. Veel fouten, ook van teams die zo langzamerhand verder zouden moeten zijn willen ze een kans maken op Worlds. TSM dat zo hard aan het strugglen is tegen fucking NME... pijnlijk om te zien.

• Skyclad
LCS:
spoiler:
De NA LCS heeft nog een LMQ nodig om ze weer wakker te schudden. Momenteel spelen alle teams daar als een natte dweil, en is er geen enkel team echt sterk. TSM lijkt hun zelfvertrouwen kwijt sinds de MSI, en de rest speelt rond of onder het niveau van een slechte TSM. Ik denk dat de top 4 of 5 van de EU momenteel sterker zijn dan NA.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Skyclad schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:04:
LCS:
spoiler:
De NA LCS heeft nog een LMQ nodig om ze weer wakker te schudden. Momenteel spelen alle teams daar als een natte dweil, en is er geen enkel team echt sterk. TSM lijkt hun zelfvertrouwen kwijt sinds de MSI, en de rest speelt rond of onder het niveau van een slechte TSM. Ik denk dat de top 4 of 5 van de EU momenteel sterker zijn dan NA.
spoiler:
Mwah in EU zie ik momenteel ook maar 3 redelijk sterke teams: Fnatic, Origen en H2k, waarvan ik verwacht dat Origen naarmate het seizoen vordert nog wel wat verder terug zal vallen. H2k zal internationaal ook geen potten breken, alleen van Fnatic verwacht ik dat ze nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.

• Damien
quote:
Vicarious schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:01:
[...]

spoiler:
Mwah in EU zie ik momenteel ook maar 3 redelijk sterke teams: Fnatic, Origen en H2k, waarvan ik verwacht dat Origen naarmate het seizoen vordert nog wel wat verder terug zal vallen. H2k zal internationaal ook geen potten breken, alleen van Fnatic verwacht ik dat ze nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen.
En zowel uit NA als EU zie ik geen enkele kandidaat om de titel op World's te pakken. Het niveau ligt in beide regio's gewoon te laag. Je ziet het verschil al bij de LCK en LPL matches. Fouten worden hard afgestraft, iets waar zowel EU als NA teams enorm allergisch voor schijnen te zijn.

Wat dat betreft sluit ik me ook aan bij de uitspraak van Montecristo omtrent EU en NA. Teams die roepen dat ze World's willen winnen in EU en NA praten ronduit bullshit. Als je dat echt wilt, dan ga je niet in de LCS spelen.

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Nou dit seizoen aan de bak gegaan voor ranked. Vorig seizoen gold gehaald en geeindigd in G3 in het "tussen" seizoen. Ik dacht, ik wil meer halen dit seizoen! De placements gedaan en een whopping 4-6 gehaald en geplaatst in bronze 1....

Nu kwam ik vrij vlot uit bronze en toen kwam silver. Dit was een vrij soepele reis en ik dacht hier zitten de feeders/afkers/toxic mensen. Maar dit viel harstikke mee, toen voor promo's naar gold. Volgens mij over de promo's hier 2 of 3 keer over moeten doen. Dit ook gehaald, verder klimmen en had ik een piek van G2 90lp. Dit was een zwarte periode, ik speelde zelf echt compleet nep. De teams waren ruk en dit ging in een vrije val naar G5 0lp...

Toen een tijdje pauze genomen , andere champs gepakt, m'n eigen denkwijze aangepast. En ervoor gaan!
Nu net heb ik de promo's naar plat in 1x gehaald. :D Maar man, gold vond ik het zwaarste elo tot nu toe. Kijken wat plat gaat brengen.

Schrik

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
derjarjarbinks schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:19:
Toen een tijdje pauze genomen , andere champs gepakt, m'n eigen denkwijze aangepast. En ervoor gaan!
Nu net heb ik de promo's naar plat in 1x gehaald. :D Maar man, gold vond ik het zwaarste elo tot nu toe. Kijken wat plat gaat brengen.
Nice gz!

En dat met voornamelijk Voli jungle en af en toe Thresh supp :)

Waar doel je eigenlijk precies op met je denkwijze aanpassen?

• Damien
Nou het scheelt maar 1 letter maar schijnbaar is het voor mij ook de enige manier om te winnen. Gisteren met Rudy 3 ranked games gedaan. Mijn eerste game 0/9/11 als Tryndamere, je zult denken goh lekkere loss man, goed gefeed. Nee nee, het was een win...

Vervolgens de game erna, 4/2/4 op Tryndamere. De eerste loss van de avond, onze Vayne gaf op level 1 de kill aan de enemy Katarina (Rudy's tegenstander op mid) en vervolgens vond onze Vayne het spelletje niet leuk meer, dus ging ze maar AFK want het was toch een normal. Nadat het enemy team haar duidelijk had gemaakt dat het geen normal was maar een ranked game bood ze haar excuses aan en ging ze verder met feeden. :')

Game 3, onze Riven ging keer op keer dood op top vs de enemy Lissandra die vervolgens wel teleport had en dus ook bij alle teamfights aanwezig was. De besluitenloosheid van onze jungler hielp ook niet echt (Dragon pullen en dus aggro op ons team brengen maar hem vervolgens niet doen, waardoor we allemaal zo low waren dat de enemy Zed een fieldday had). En tja, toen had Rudy het ook wel weer gezien (volkomen terecht) en dat was het dan weer voor een ranked moment. :D

En derjarjarbinks grats, die up en downs in Gold herken ik. Je kunt momenten hebben dat je echt in een heerlijke klim zit en er zijn momenten (zoals die van gisteren) dat gewoon niets wil lukken. En dat ligt ook niet altijd alleen aan je team, maar ook aan hoe je zelf in de game zit. Gisteren ging het bijvoorbeeld bij mij ook absoluut niet lekker.

• ItsNotRudy
1/0/1 aan Kat en de ADC :) Thresh viel ook lekker dood neer ;) vervolgens nog wel een paar kills weten te scoren, maar als mevrouw op 10 min met Luden terugkomt, weet je dat je lane voorbij is :')

• Damien
quote:
ItsNotRudy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:00:
1/0/1 aan Kat en de ADC :) Thresh viel ook lekker dood neer ;) vervolgens nog wel een paar kills weten te scoren, maar als mevrouw op 10 min met Luden terugkomt, weet je dat je lane voorbij is :')
Altijd fijn he als anderen je lane tegenstand wat verzwaren ;).

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:21:
[...]

Nice gz!

En dat met voornamelijk Voli jungle en af en toe Thresh supp :)

Waar doel je eigenlijk precies op met je denkwijze aanpassen?
Ja volibear ligt mij best wel lekker en thresh support nu ook. Heeft wel tijd gekost om thresh redelijk te kunnen spelen.

- Paar andere champs gepakt en veel mee spelen.
- Dragons doen als mijn team voordeel heeft, ik merkte dat ik dit vaak fout deed en verloren we dragon en 3kills gemiddeld.
- Mensen niet meer redden, dood laten gaan.
- Turrets pushen en pushen.
Enzovoorts. :)

Schrik

• Carnagy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-03 12:41
Zijn er hier tweakers die wat pool party games willen spelen? het idee is dat je een 5 mans team bij elkaar raapt en dan wat games speelt. Er moet er 1 gewonnen worden om eventuele prijzen te kunnen krijgen.

meer info: http://euw.leagueoflegend...atures/team-up-pool-party

Mijn ingame naam: Carnagy83

• rwbk
quote:
Carnagy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:03:
Zijn er hier tweakers die wat pool party games willen spelen? het idee is dat je een 5 mans team bij elkaar raapt en dan wat games speelt. Er moet er 1 gewonnen worden om eventuele prijzen te kunnen krijgen.

meer info: http://euw.leagueoflegend...atures/team-up-pool-party

Mijn ingame naam: Carnagy83
nice en iedereen krijgt de rewards ;D

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:49
Gewoon lekker 5 man Aram of Dominion, kortste games en meeste kans om te winnen :+

• sp3c0ps
quote:
Fanatic_FS schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:56:
Dit item willen we helemaal niet op jungle evelynn.
Ik wil geen double sheen builde met een iceborn erbij...
Geef mij maar gewoon een warrior + iceborn en gg.

• sp3c0ps
quote:
Lord-Ronddraai schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:53:
Was me niet eens opgevallen, maar je hebt gelijk. Ik zal ze verder niet reporten vind het juist tof als ik af en toe een pro tegen kom.
Zat juist zelf te denken om een keer een account te kopen om te kijken hoeveel games ik erover doe om naar Diamond te carryen.
Heb echt geen zin om nog een keer die +/- 250 games te doen die je nodig hebt voordat je level 30 bent.
En denk verder niet dat veel mensen er last van hebben gezien die bots toch voornamelijk maar elkaar tegenkomen. Neemt niet weg dat het dom is van Riot dat je niet gewoon een level 30 met een bepaald aantal IP voor runes kan kopen.

Wel apart dat die gasten nog met gebotte accounts lopen te klooien als ik gisteren nog zon competitive ruling langs zag komen voor precies dat gedrag.
Ik had laatst een acc gekocht deze was naar een maand perma banned. Met nog 4k rp erop.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

quote:
sp3c0ps schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Dit item willen we helemaal niet op jungle evelynn.
Ik wil geen double sheen builde met een iceborn erbij...
Geef mij maar gewoon een warrior + iceborn en gg.
Mebus was er wel happy mee zei die mij.

[specs]

• Carnagy
quote:
rwbk schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Je moet wel 1 game gewonnen hebben. Verder is het een community effort. Dus over alle servers heen (EUW, EUNE, NA etc.) moeten een x aantal punten behaald worden. Die worden straks om de dag bijgewerkt zodat de voortgang gevolgd kan worden.

• sp3c0ps
quote:
Fanatic_FS schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Mebus was er wel happy mee zei die mij.
Ik ga er vanavond ff een game mee spelen op de pbe.

• Jaap.
quote:
rwbk schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Nee hoor, even de kleine lettertjes lezen.

Ik bijvoorbeeld, ben veel te toxic voor zo'n kek icon en de Mundo skin, aldus Rito..
quote:
*Players who exhibited excessive negative behavior since February won’t unlock Pool Party Mundo or the Pool Party icon. Only team players get to pool party.

Jaap. wijzigde deze reactie 16-06-2015 11:31 (24%)

• Carnagy
quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:20:
[...]

Nee hoor, even de kleine lettertjes lezen.

Ik bijvoorbeeld, ben veel te toxic voor zo'n kek icon en de Mundo skin, aldus Rito..
Hoe kan je zien dat je te toxic bent?

• Jaap.
quote:
Carnagy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Nou, ik heb het vernomen in de vorm van een veertien dagen ban met daarna nog bijbehorende restrictions. :+

Helaas niet de eerste keer vandaar waarschijnlijk de omvang. Blijkbaar wordt het maar weinig gewaardeerd dat je sarcastisch wordt wanneer bijzondere mannetjes fout na fout maken ;) dat moet je zwaar bestraffen en juist niet de mensen die de experience verpesten door afk te gaan, opzettelijk 0-7 gaan binnen de vijf minuten and so on..

Maar goed zonder gekheid: Ik moet minder typen, ook niet sarcastisch.

• DarkCorvuz
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-09-2016
quote:
Carnagy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:22:
[...]

teemo die staat te lachen in een bush
paarse belletjes rond je hoofd
en groene huiduitslag
en wanneer je begint te roepen : AAAAH YOU LIL FUCKER

DarkCorvuz wijzigde deze reactie 16-06-2015 11:32 (9%)

• sp3c0ps
quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:29:
[...]

Nou, ik heb het vernomen in de vorm van een veertien dagen ban met daarna nog bijbehorende restrictions. :+

Helaas niet de eerste keer vandaar waarschijnlijk de omvang. Blijkbaar wordt het maar weinig gewaardeerd dat je sarcastisch wordt wanneer bijzondere mannetjes fout na fout maken ;) dat moet je zwaar bestraffen en juist niet de mensen die de experience verpesten door afk te gaan, opzettelijk 0-7 gaan binnen de vijf minuten and so on..

ahah ik heb het zelfte

• rwbk
Jai k moet 1 match spelen voor die mundo skin will do that :D

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

quote:
rwbk schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:06:
Geloof dat je er 1 moet winnen (5man premade that is) dus niet alleen spelen maar ook winnen aangezien er staat dat je dus minimaal 1 punt moet hebbne bijgedragen.

[specs]

• Damien
quote:
[...]

En terecht! Sarcasme is een kunst en moet enkel door de echte elite tot uitvoering worden gebracht. :+
quote:
Wow :') ik denk dat je meer problemen hebt dan alleen het toxic-aspect. <3
quote:
rwbk schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:06:
Nee, je moet wachten tot de rest van de community deze feature uberhaupt unlucked. De icon daarentegen, ja daar heb je wel recht op. De andere is afwachten of je hem gratis krijgt of daadwerkelijk zult moeten aanschaffen voor RP.

• sp3c0ps
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:53:
[...]

En terecht! Sarcasme is een kunst en moet enkel door de echte elite tot uitvoering worden gebracht. :+

[...]

Wow :') ik denk dat je meer problemen hebt dan alleen het toxic-aspect. <3

[...]

Nee, je moet wachten tot de rest van de community deze feature uberhaupt unlucked. De icon daarentegen, ja daar heb je wel recht op. De andere is afwachten of je hem gratis krijgt of daadwerkelijk zult moeten aanschaffen voor RP.
Dat is het dyslectisch aspect 8)7

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:53:
[...]

Ik voel me anders behoorlijk elitair...

Hoewel dit ook op jou wel van toepassing is Damien!

On a serious note though (ja, dat kan ik ook): even een shameless bump van Damien's post aangezien het weekend van het 1v1 toernooi nadert en we reeds een whooping 10! deelnemers hebben.

Voor spelregels, prijzen, meer info, zie de volledige post van Damienx2:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44347286

Voor opgave voor het 1v1 Tweakers Tournament is hier het google-doc om je op te geven:
https://docs.google.com/s...0blWU24U/edit?usp=sharing

Jaap. wijzigde deze reactie 16-06-2015 13:49 (47%)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

quote:
[...]
Ja helaas is dat nu zo met die heksenjacht.

Maar ondertussen kunnen de Rumble mana pot buyers en de Orianna tier 1 rune page trollers gewoon lekker hun ding blijven doen. Een opmerking plaatsen is meteen fout; Rumble met een mana pot is np! |:(

• IdieEasy

IdieEasy

quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:17:

Voor spelregels, prijzen, meer info, zie de volledige post van Damienx2:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44347286

Voor opgave voor het 1v1 Tweakers Tournament is hier het google-doc om je op te geven:
https://docs.google.com/s...0blWU24U/edit?usp=sharing
Tsja, een weekend komt voor mij gewoon heel slecht uit, is de enige tijd dat ik mijn vriendin zie. Ga ik niet opgeven voor een spelletje :P

Maar ik snap dat jullie het afgerond willen hebben binnen 2 dagen. Anders loopt het allemaal weer uit.

• IdieEasy

IdieEasy

quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:52:
[...]

Ja helaas is dat nu zo met die heksenjacht.

Maar ondertussen kunnen de Rumble mana pot buyers en de Orianna tier 1 rune page trollers gewoon lekker hun ding blijven doen. Een opmerking plaatsen is meteen fout; Rumble met een mana pot is np! |:(
Ik plaats regelmatig dit soort opmerkingen, report dat soort mensen na het spel ook vaak, en heb nog nooit een warning/ban ontvangen.

Wait, jawel, 1 warning... Toen ik nog op wifi zat en ik steeds dc'de :x

Edit: Dat had ook best in 1 post gepast... :x Sorry!

IdieEasy wijzigde deze reactie 16-06-2015 14:06 (4%)
Reden: me not stubid, me like mundo

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik vraag me af wat sommige hier uitspoken om een ban te krijgen, ik scheld ook vaak menige droeftoeter de pokkel vol maar heb nog nooit een ban of warning gehad.

[specs]

• Damien
quote:
Fanatic_FS schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:07:
Ik vraag me af wat sommige hier uitspoken om een ban te krijgen, ik scheld ook vaak menige droeftoeter de pokkel vol maar heb nog nooit een ban of warning gehad.
Als je alleen maar met hetzelfde clubje speelt, is de kans ook klein dat je gereport zal worden.

Japie daarentegen speelt vaak soloqueue (maakt hij het ook zelf naar), en dan zit je wel eens met een premade of misschien zelfs 2.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik denk dat zeker 90% van mijn games solo is, maar vraag me gewoon af wat voor dingen hij dan wel niet roept naar mensen om gebanned te worden :P

Ik geef iemand ook wel eens te kennen dat zijn vader het kwakje beter in de struik had kunnen deponeren in de hoop een mooie wandelstok te kweken ipv hem te verwekken ermee :P

[specs]

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Als je alleen maar met hetzelfde clubje speelt, is de kans ook klein dat je gereport zal worden.

Japie daarentegen speelt vaak soloqueue (maakt hij het ook zelf naar), en dan zit je wel eens met een premade of misschien zelfs 2.
Yep, zelfs friends willen niet meer met me duo'en :'(

Maar zonder gekheid: ik speel inderdaad vaak soloQ en dat is niet echt vanwege voorkeur ofzo, maar meer vanuit gemak. Je hoeft enkel met jezelf rekening te houden en niet met je duo partner die na een match wil roken, drinken pakken, zijn brandende hamster moet redden of schoonmoeder uit het raam gaat gooien. Of wanneer je wilt spelen eerst 45 min moet wachten omdat je duo nog in een potje zit. Dit betekent overigens niet dat ik een tegenstander van duo ben, indien het uitkomt graag. Over het algemeen zeker een stuk gezelliger, maar zeker door de week heb ik niet (meer) zoveel tijd dat ik ook nog elke keer wil gaan wachten tot die duo partner het zover heeft.

Wat betreft het uitspoken valt wel mee: je zult mij bijvoorbeeld niet iemand de huid vol zien schelden, maar aangezien tegenwoordig alles al als flamen wordt gezien en je bij het minste wordt gereport is het wellicht wijzer je compleet te onthouden van commentaar, hoe moeilijk ook. Want laten we eerlijk zijn: als bijvoorbeeld iemand top 5x doodgaat zonder ook maar een ward te kopen en dan ook nog begint te janken dan mag je hem daarop wijzen. Maar doe het maar eens en er is stront aan de knikker.
quote:
sp3c0ps schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:23:
[...]

Die 2 weken ban is sinds een week ingegaan volgensmij.
Hoor het nu regelmatig 3 vrienden van me hebben het ook gekregen.
Je krijgt dan ook je chat history tezien in je mail van die game.
Al wel iets langer, minimaal een week of 3 of 4. Ik heb 'm er namelijk al opzitten en heb afgelopen zaterdag ook de 35 game ranked restriction al afgerond.

Jaap. wijzigde deze reactie 16-06-2015 14:28 (12%)

• sp3c0ps
quote:
Die 2 weken ban is sinds een week ingegaan volgensmij.
Hoor het nu regelmatig 3 vrienden van me hebben het ook gekregen.
Je krijgt dan ook je chat history tezien in je mail van die game.

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Yep, zelfs friends willen niet meer met me duo'en :'(

Maar zonder gekheid: ik speel inderdaad vaak soloQ en dat is niet echt vanwege voorkeur ofzo, maar meer vanuit gemak. Je hoeft enkel met jezelf rekening te houden en niet met je duo partner die na een match wil roken, drinken pakken, zijn brandende hamster moet redden of schoonmoeder uit het raam gaat gooien. Of wanneer je wilt spelen eerst 45 min moet wachten omdat je duo nog in een potje zit. Dit betekent overigens niet dat ik een tegenstander van duo ben, indien het uitkomt graag. Over het algemeen zeker een stuk gezelliger, maar zeker door de week heb ik niet (meer) zoveel tijd dat ik ook nog elke keer wil gaan wachten tot die duo partner het zover heeft.

Wat betreft het uitspoken valt wel mee: je zult mij bijvoorbeeld niet iemand de huid vol zien schelden, maar aangezien tegenwoordig alles al als flamen wordt gezien en je bij het minste wordt gereport is het wellicht wijzer je compleet te onthouden van commentaar, hoe moeilijk ook. Want laten we eerlijk zijn: als bijvoorbeeld iemand top 5x doodgaat zonder ook maar een ward te kopen en dan ook nog begint te janken dan mag je hem daarop wijzen. Maar doe het maar eens en er is stront aan de knikker.
Het zal je verbazen, maar ik had gelezen op Reddit dat zinnetjes als "Why <insert random champion> did you <insert random bullshit>" ook al als toxic worden aangerekend en dus ook een ban kunnen opleveren, met name als het regelmatig voorkomt.

Dus je hoeft nog niet eens iemand de botten vol te schelden om in aanmerking te komen. Maar ach, ik typ amper tot niet ingame en die ene sporadische game dat ik gereport wordt so be it. Meestal zijn het toch opmerkingen als: "That was really good Amumu, you nailed that", als Amumu weer eens voor de 1000x zijn binding mist en zijn ult dan maar met een flash probeert te landen waarna 6 minions gesnared staan. Amumu weet dat ik het niet zo bedoelde, maar Riot heeft er geen beeld bij dus wordt het gezien als compliment :). gg system <3

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Het zal je verbazen, maar ik had gelezen op Reddit dat zinnetjes als "Why <insert random champion> did you <insert random bullshit>" ook al als toxic worden aangerekend en dus ook een ban kunnen opleveren, met name als het regelmatig voorkomt.
Verbaast mij eerlijk gezegd niets. Het hele tribunal is mijn inziens maar een oppervlakkig systeem, want wil je echt eerlijk oordelen, met name op dit soort grensgevallen, moet je de gehele context weten en dat kost tijd > geld. Een goed werkend tribunal zou dan ook veel te veel tijd kosten (zeker met de frequentie van het totaal aantal games per dag) en dus te duur zijn t.o.v. de baten en zoals allemaal weten ligt daar over het algemeen niet de focus van Rito, die verdienen liever (wat zeker met een eindig product niet meer dan logisch is).

Jaap. wijzigde deze reactie 16-06-2015 14:37 (10%)

• kokkie1
  • Laatst online: 09-03 14:48
quote:
Ze hebben bij Rito een geweldig systeem dat heet de tribunal, gewoon ff doorscannen of je iets leuk leest en iedereen een ban geven. Want zo werkt de tribunal.
Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True