Mag ik nu ff mijn joker inzetten om weer ff een keer ongegeneerd te klagen? Werkt hopelijk therapeutisch...
Wat een doffe ellende dit team.
Rumble koopt op lvl 1 een flask, mana pot en pink ward...Ja Rumble en mana, zo'n goeie combi natuurlijk. En als 1st item bouwt ie een Zhonyas terwijl ie al van Vlad (met magic dmg last time I checked) aan het verliezen was. Haunting Guise was een no brainer als 1st item, maar goed.
Morgana was de last pick en er eentje van het type: "I can't support". Echt dood aan de mensen die in ranked komen en daadwerkelijk een bepaalde lane niet kunnen spelen. Dit was er dus zo één.
Na 5 mins stond enemy Kalista al op 3-0 ofzo. Maar goed, een fed Kalista blijven we natuurlijk gewoon engagen met Morg ults enz; maakt niet uit dat Kalista daarmee weer een double kill kan toevoegen aan haar palmares...
Lee was een jungler van het type: ik ga counterjunglen en 24/7 farmen en maak geen gebruik van mijn sterke early game gank potentie. Useless.
Ik ging gelijk op met Yasuo, maar Vi zat me vanaf lvl 4 ordinair te babysitten tot en met flashes over de wraith wall gevolgd door Vi ult, Yasuo ult, dood, terwijl ik onder me tower stond. Ik had Lee minuten daarvoor al gemeld dat ik wel enige hulp kon gebruiken met die Vi camp, maar meneer was nergens te bekennen. Yasuo werd gecarried door Vi en hij kon al snel roamen en overal kills en farm oppakken. In teamfights met goeie stuns, poke dmg en wat ults kon ik nog wel wat pijn terug doen, maar dit was al een gelopen race na 10 minuten.
En dan te denken dat Rumble dus Plat 5 is met zijn mana pots...
[
Voor 8% gewijzigd door
Koekiemonsterr op 15-06-2015 02:26
]