[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Oh maar dat ken ik Koekie. Zo hadden wij gisteren ook een game waar bot towers en inhib en mid towers en inhib er voor de enemy uitlagen. Wij hadden Baron en hij zegt: "Guys, I go split push! all go mid". Waarna ik hem toch even heb gezegd: "You know what? We will come with you top and finish the game, why on earth would you splitpush in a situation like this when there is NOTHING to push..."

Mooiste was nog dat er ook nog 2 teammates van mij waren die ook al richting mid liepen, waarna ik ze toch echt vriendelijk heb verzocht om mee te komen top... En je raad het al. Binnen 3 minuten hadden we de game beeindigd. Apart spelletje soms dat League...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:54

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:52:
[...]

Nou was dat maar waar :)

Downright feeden, afk'ers en dat soort ongein even daargelaten, is zo'n beetje het grootste euvel in Gold dat men met oogkleppen op lekker risicovolle (veelal geen vision) plays wil blijven maken en objectives iets minder interessant vindt. Hoe vaak daarmee niet een voorsprong uit handen wordt gegeven....

Voorbeeldje:
Gister had ik een Nocturne jungler in ons team en meneer ult Jinx in de buurt van de drake pit, 10 sec voordat Drake spawnt... Dit terwijl een blik op de minimap Nocturne al had kunnen vertellen dat Jinx nou niet bepaald geïsoleerd was. Dus hartstikke leuk, Jinx gaat wel down, maar Noc was natuurlijk daarna een sitting duck voor de aanrennende Irelia. Dus jungler kwijt, drake kwijt. Geloof dat dat nummer 5 was voor enemy team. Zo mooi!

Daarnaast heeft men vaak geen benul van waar de kracht in je team zit en hoe je dat kan uitbuiten en zodoende een game kan winnen.

Ik doe de laatste tijd vrij vaak Xerath mid, werkt erg goed, regelmatig raak ik fed en kan ik tower defenders met één Q al bijna dwingen om terug te keren naar base of het risico te lopen gekilled te worden onder de tower. Met een fed Xerath en zijn mega poke wil je maar één ding: group as 5 en siegen die towers.
Maar denk maar niet dat men zich dat ter harte neemt, ook al zeg ik het in chat; nee, we gaan lekker de enemy jungle in lopen en proberen enemies te baiten vanuit een bosje. Tower sieging, who cares!
Xerath <3 Man wat is het heerlijk om iemand te killen met die ult van hem.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

MonkeySleeve schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:08:
[...]

Xerath <3 Man wat is het heerlijk om iemand te killen met die ult van hem.
Yup, vooral als je 1 hp target lijkt te ontkomen door weg te rennen in de fog of war, maar dan met je 3e en laatste schot ongeveer gokt waar ie loopt en em alsnog weet te pakken :D

In ieder geval in Gold merk ik dat men niet heel goed weet te spelen tegen Xerath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:13:

Rudy gaf al een duidelijk verschil aan. En een vergelijking tussen die twee gaat sowieso volstrekt mank. Ludens is een item dat nuttig is voor zo ongeveer elke AP mid, assassin of mage. AP Kogmaw hoefde geen DFG te bouwen, maar een Luden's vind ie wel mooi. DFG was vooral een Fizz/LB/Ahri aangelegenheid, Ludens is nuttig voor elke AP. Best een prima item. Maar wordt alweer iets generft trouwens.
Het zijn hele andere items, maar voor squishies is het resultaat gelijk. Het geeft juist andere AP mids die normaal niet zouden bursten nu wel deze mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zebby schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:03:
Het zijn hele andere items, maar voor squishies is het resultaat gelijk. Het geeft juist andere AP mids die normaal niet zouden bursten nu wel deze mogelijkheid.
Eh volgens mij moet je die post van Rudy nog eens lezen. Je zegt dat bepaalde AP mids die normaal niet zouden bursten dat juist dóór Ludens wél doen? Volgens mij overschat je de dmg toevoeging van de Ludens proc nogal. Een late game Ziggs burst ook zonder Ludens; het is nu alleen nog wat extra. Uiteraard is die proc dmg wel significant, maar dat maakt uiteraard niet het verschil tussen wel of niet bursten.

Je doelde o.a. op Ziggs toch? Het blijven nog wel skillshots die je eerst moet raken; dit i.t.t tot een LB die met point click abilities iedereen kon oneshotten met de DFG.
Waarom zou een DFG wel ok zijn voor assissins die toch al flinke burst hebben, en mogen mages niet een dergelijk item? Nu is het voor elke AP mid een leuk item, en nergens lichtelijk OP a la de DFG, prima toch?

Je wordt trouwens op je wenken bediend, want Ludens gaat al iets generfd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Voor het 1v1 Tweakers Tournament is hier het google-doc om je op te geven:

https://docs.google.com/s...0blWU24U/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:35:

Hoe schrijf ik me in? Kan er niet in typen 8)7

Ik schrijf me in: johanvanv voor beide, als iemand dat erin kan zetten en anders probeer ik het later nog wel een keer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:45:
[...]

Hoe schrijf ik me in? Kan er niet in typen 8)7

Ik schrijf me in: johanvanv voor beide, als iemand dat erin kan zetten en anders probeer ik het later nog wel een keer.
Excuses, stond alleen op lezen, nu kun je ook bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben een gratis bye aangezien ik jungle en support main. Fingers crossed dat je tegen mij komt dus! :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Vicarious schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:29:
[...]

Ik ben een gratis bye aangezien ik jungle en support main. Fingers crossed dat je tegen mij komt dus! :D
Ik miste ook de support VS support :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Voor degenen die met onze fantasy league meedoen: kunnen we vanavond nog de draft doen? Er waren in eerste instantie al meerdere afzeggingen, maar dat blijkt nu mee te vallen.
Zo niet, dan starten we volgende woensdagavond, tenzij er een beter moment kan worden overeengekomen. Met zeven medespelers wil ik toch ten minste zeven speelronden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

the Virtual schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:13:
Voor degenen die met onze fantasy league meedoen: kunnen we vanavond nog de draft doen? Er waren in eerste instantie al meerdere afzeggingen, maar dat blijkt nu mee te vallen.
Zo niet, dan starten we volgende woensdagavond, tenzij er een beter moment kan worden overeengekomen. Met zeven medespelers wil ik toch ten minste zeven speelronden hebben.
Ik kan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog mensen die een speler zoeken voor hun team? :D
ik speel alle posities :D

btw: welke champs spelen jullie allemaal in de jungle? ikzelf speel altijd Vi. Ik ben op zoek naar een jungle champ die ongeveer hetzelfde kit heeft als Vi, om een beetje af te wisselen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 22:07
Ter afwisseling wil je een champion die hetzelfde is? :P

Ik speel Lee gewoon omdat ik zijn kit leuk vind, zelfde geldt een beetje voor Jarvan. Ik let tbh alleen niet zo op welke picks er nou het sterkst zijn aangezien ik toch normals speel atm. Dus geen idee wat de flavours zijn nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:12:
zijn er nog mensen die een speler zoeken voor hun team? :D
ik speel alle posities :D

btw: welke champs spelen jullie allemaal in de jungle? ikzelf speel altijd Vi. Ik ben op zoek naar een jungle champ die ongeveer hetzelfde kit heeft als Vi, om een beetje af te wisselen.
Ekko jungle is ook leuk , Alleen dat is totaal geen kit zoals VI ;p en je bent best squishy, maarja je komt dan ook ganken voor de snelle kills en niet om te tanken

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:56:
Ekko jungle is ook leuk , Alleen dat is totaal geen kit zoals VI ;p en je bent best squishy, maarja je komt dan ook ganken voor de snelle kills en niet om te tanken
Waarom kan je Ekko niet tanky builden? Zo ongeveer als Gragas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

TheBrut3 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:59:
[...]

Ja oke, dat kan ook, maar vind ik persoonlijk niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 21:43
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Die opzet komt inderdaad wel overeen, maar dan wel dat iedereen elke rol een keer speelt i.p.v. enkel de jungle mains tegen elkaar.

Dus de opzet zou dan zijn:
Damienx2 vs Johanvanv
Match 1: Mid
Match 2: Top
Match 3: Adc
(Match 4: Jungle)

Ik speel sinds kort ranked games en speel dan voornamelijk support, dus teams die een support zoeken kunnen mij een bericht sturen, ingame naam is johanvanv.
Ik heb hier nog eens over nagedacht en hoewel ik de gedachtegang wel interessant vind, zie ik toch ook een aantal moeilijkheden. Op basis waarvan ga je champions kwalificeren voor een bepaalde role? Is Cho'Gath dan een top, mid, jungle of allen? Mag ik Malphite als mid pakken (niet dat dit een wenselijke pick is in 1v1, maar theoretisch gezien is Malphite voor mij meer een mid dan een top/jungle)?

Een andere optie is in match 1 players verplichting om melee champs te kiezen, in match 2 ranged champs en bij een eventuele beslissingsmatch 3 mensen vrij laten in de keuze. Hiermee krijg toch voor de eerste matches een beperking in het aantal te kiezen champions, maar is het wel een duidelijke differentiatie die volgens mij geen ruimte voor discussie laat (een champ is óf melee, óf ranged).

Voor zover ik weet is Jayce de enige uitzondering hierop, die zou je dan in beide vormen kunnen picken, waarna je met slechts 1 van de stances mag spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 04-06-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

JapieTalent schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:53:
[...]

Voor zover ik weet is Jayce de enige uitzondering hierop, die zou je dan in beide vormen kunnen picken, waarna je met slechts 1 van de stances mag spelen.
Nidalee is net zo'n schimmig geval.

En inderdaad, de discussie wat in een lane hoort ga je niet kunnen houden, alles kan over en is er wel eens gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IdieEasy schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:00:
[...]

Nidalee is net zo'n schimmig geval.

En inderdaad, de discussie wat in een lane hoort ga je niet kunnen houden, alles kan over en is er wel eens gespeeld...
Ja klopt, en nu ik zo verder denk schiet ook Gnar me in de gedachten. En die laatste is ook nog eens 'oncontroleerbaar' tussen melee/ranged. Wellicht dus toch niet zo'n geschikt alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Shameless bump, omdat 6 man voor een 1on1 toernooi wel wat karig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Damienx2 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:16:
[...]

Shameless bump, omdat 6 man voor een 1on1 toernooi wel wat karig is :D
Ik zie de datum nergens staan. Wanneer zou dit toernooi moeten zijn?

Ik heb trouwens ook interesse in de fantasy league gebeuren maar heb totaal geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Hoe kan ik hier het beste instappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soundless schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Ik zie de datum nergens staan. Wanneer zou dit toernooi moeten zijn?
Staat in de topic start,bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik zou het op zich ook wel grappig vinden om games te (co-)casten voor een van de toernooien. Toen ik het nog veel speelde deed ik het wel eens voor de lol, maar meer dan dat ook niet. Echter, als niemand anders de intentie heeft wil ik het wel proberen en voorbereiden (inlezen e.d.).

Edit: Het liefst in het engels aangezien ik daar geen accent in heb en dingen beter weet te verwoorden.

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasdipje op 04-06-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:36:
[...]

Staat in de topic start,bovenaan
Thanks, had ik even gemist. Nu nog ff kijken of ik dan kan. Moet denk ik wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Welke tijden moet ik dan aan denken? ik wil wel meedoen, maar ik kan niet de vrijdag/zaterdag/zondag de hele dagen, ik heb ook nog wat andere dingen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Yup, vooral als je 1 hp target lijkt te ontkomen door weg te rennen in de fog of war, maar dan met je 3e en laatste schot ongeveer gokt waar ie loopt en em alsnog weet te pakken :D

In ieder geval in Gold merk ik dat men niet heel goed weet te spelen tegen Xerath.
Ik speelde eerst altijd ziggs mid, maar toen de meta verschoof naar assassins mid was dat niet meer te doen. Tegenwoordig heeft elke champ wel een vorm van gapcloser dus ziggs is dan gewoon niet handig.

Overgestapt naar Xerath en mezelf naar Silver 2 weten te krijgen. Merk vooral dat mensen sneller op je willen towerdiven wat ik dan compleet afstraf :P

Helaas gedemote naar silver 3 na een losing spree :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Vaati schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:51:
Welke tijden moet ik dan aan denken? ik wil wel meedoen, maar ik kan niet de vrijdag/zaterdag/zondag de hele dagen, ik heb ook nog wat andere dingen staan...
Wannabe gamers die doen alsof ze een leven hebben 8)7 |:( :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
TheBrut3 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:42:
[...]

Andere spellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
TheBrut3 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:42:
[...]

Wat een humor... Zeker het lachen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:58:
Ter afwisseling wil je een champion die hetzelfde is? :P

Ik speel Lee gewoon omdat ik zijn kit leuk vind, zelfde geldt een beetje voor Jarvan. Ik let tbh alleen niet zo op welke picks er nou het sterkst zijn aangezien ik toch normals speel atm. Dus geen idee wat de flavours zijn nu
wat ik daarmee bedoel ik, vi heeft 2 knockups/cap closers, high burst. J4 is wel leuk, maar lastig om te spelen, early game tijdens jungle is mijn health zo low dat ik niet meer kan ganken. Enige tips? :D
Ricmaniac schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:56:
[...]

Hoe is ekko jungle en wat is je build? ik speel ekko alleen top/mid, maar dan met triforce, BotrK, hexdrinker/tankyness. ongeveer hetzelfde burst potential als AP, maar iets meer tankier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:33:
[...]

wat ik daarmee bedoel ik, vi heeft 2 knockups/cap closers, high burst. J4 is wel leuk, maar lastig om te spelen, early game tijdens jungle is mijn health zo low dat ik niet meer kan ganken. Enige tips? :D
Om mee te beginnen, ik doe altijd maar wat dus hecht hier niet teveel waarde aan :+ maar wat ik altijd doe is na de eerste twee camps de river crab pakken (dit was een ding, ik weet niet of anderen het ook (nog steeds) doen). Door je health regen en het gebruik van een pot heb je daarna genoeg health voor een level 2 gank wat op J4 prima te doen is als je E-Q leveled. Je moet op zijn minst een flash kunnen forcen daarmee en mogelijk een kill/assist pakken. Kun je niet ganken dan pak je een derde camp waarna je recalled en genoeg moneys hebt voor je machete upgrade, een ward en een extra potion. Als je blue bent begonnen pak je daarna weer 1 of 2 camps en smite je red waarna je weer voldoende health hebt voor een volgende gank. Vanaf daar zul je het denk ik wel gemakkelijker krijgen zolang je niet hard gecounterjungled/denied wordt of rare dingen doet waardoor je doodgaat en een achterstand krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
Recrush schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:45:
[...]

Om mee te beginnen, ik doe altijd maar wat dus hecht hier niet teveel waarde aan :+ maar wat ik altijd doe is na de eerste twee camps de river crab pakken (dit was een ding, ik weet niet of anderen het ook (nog steeds) doen). Door je health regen en het gebruik van een pot heb je daarna genoeg health voor een level 2 gank wat op J4 prima te doen is als je E-Q leveled. Je moet op zijn minst een flash kunnen forcen daarmee en mogelijk een kill/assist pakken. Kun je niet ganken dan pak je een derde camp waarna je recalled en genoeg moneys hebt voor je machete upgrade, een ward en een extra potion. Als je blue bent begonnen pak je daarna weer 1 of 2 camps en smite je red waarna je weer voldoende health hebt voor een volgende gank. Vanaf daar zul je het denk ik wel gemakkelijker krijgen zolang je niet hard gecounterjungled/denied wordt of rare dingen doet waardoor je doodgaat en een achterstand krijgt.
river crab pak ik ook altijd, het levert je veel op namelijk, vision control, health, XP/level en natuurlijk gold.

Het hangt er wel vanaf of ik een jungler speel die crowd control heeft of armor reduction zoals Lee Sin/Vi, anders duurt het tergent lang voordat je m killed.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:33:
ik speel ekko alleen top/mid, maar dan met triforce, BotrK, hexdrinker/tankyness. ongeveer hetzelfde burst potential als AP, maar iets meer tankier
Sorry? Ik zou toch eens goed de burst bekijken met jou build of een AP Ekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nu ben ik de laatste tijd stilletjes aan weer wat potjes aan het spelen. Ik heb ongeveer het afgelopen anderhalve jaar niet meer gespeeld, maar daarvoor al sinds het eerste seizoen actief geweest. De basis en gevorderden cursussen kan ik dus overslaan. Echter, nu zie ik toch veel onbekende items en creep camps. Is er ergens een guide te vinden welke mij weer up to date brengt?

Het brengt overigens wel grappige situaties met zich mee. Paar potjes Leona gespeeld, iedereen ragen over mijn itembuild, maar vervolgens weet ik wel het hele vijandelijke team te cc-en. Prachtig voorbeeld van hoe rot de LoL community eigenlijk wel niet is (maar helaas heb je dat in games tegenwoordig snel)...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

De builds voor support zijn tegenwoordig vrij tanky/peel gericht (voor Tanky supports iig, zoals Leona). Relic Shield (en de upgrades daarvan) zorgen ervoor dat je creeps kan lasthitten met charges (executen vanaf 200~ HP ongeveer) en daarmee krijg jij volle lasthit gold en je ADC ook, die daarbij ook nog wat health krijgt. Deze gewoon volledig upgraden, waarbij je bij de laatste upgrade ook nog een active shield kan doen op een teammember dat wat damage doet.

De creep camps zijn nog vrij hetzelfde gebleven maar hebben een visual update gekregen. Gromp is wel een nieuwe mob, die waarschijnlijk het sterkste is op buffs na. Jungle playstyle zelf is wel veranderd, omdat smite meerdere mogelijkheden heeft gekregen en in sommige gevallen ook op tegenstanders gebruikt kan worden. Elke grote jungle creep geeft een effect als smite erop gebruikt wordt (buffs geeft HP/mana terug, Gromp geeft een soort van thornmail effect, raptors (oude wraiths) geven je een scout buff die één ward kan detecten in je radius en de wolven geven je een soort van scoutend lichtje in de jungle waarin er gesmite is, die vijandelijke spelers scout en volgt.

Als je nog wat specifiekere vragen hebt wil ik ze wel beantwoorden :)

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
EL vs GIA:
spoiler:
WTF EL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recrush schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:45:
[...]

ik zal het eens gaan proberen :D, thnx
TheBrut3 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:42:
[...]
Sorry? Ik zou toch eens goed de burst bekijken met jou build of een AP Ekko.
voor mij voelt het beter aan, omdat je dan langer in een battle kan zitten ipv na je combo meteen op je R drukken zodat je niet dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb hier nog eens over nagedacht en hoewel ik de gedachtegang wel interessant vind, zie ik toch ook een aantal moeilijkheden. Op basis waarvan ga je champions kwalificeren voor een bepaalde role? Is Cho'Gath dan een top, mid, jungle of allen? Mag ik Malphite als mid pakken (niet dat dit een wenselijke pick is in 1v1, maar theoretisch gezien is Malphite voor mij meer een mid dan een top/jungle)?

Een andere optie is in match 1 players verplichting om melee champs te kiezen, in match 2 ranged champs en bij een eventuele beslissingsmatch 3 mensen vrij laten in de keuze. Hiermee krijg toch voor de eerste matches een beperking in het aantal te kiezen champions, maar is het wel een duidelijke differentiatie die volgens mij geen ruimte voor discussie laat (een champ is óf melee, óf ranged).

Daar heb je inderdaad een punt! Enkel zou je dan ook onderscheid kunnen maken op ranged/melee wat inderdaad ook een discussie kan zijn. Het blijft lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:59:
[...]

Maar wat heb je daar dan aan? Gragas blijft irritant vanwege zijn hitbox, debuffs en CC, waar hij veel beter in is dan Ekko. Op elke random champ een Randuins en Banshees gooien does not a tank make. Je hebt niks in je kit waar die defensive stats nog beter van worden. Gragas heeft HP% regen, dus HP maakt die skill beter en de self-buff geeft je incoming damage % reduction, wat perfect samen gaat met hoog Armor/Mres. Ook heeft Gragas meer base damage early game, waardoor zijn damage op gelijke voet blijft van een mage die nog < 100 AP zit terwijl hij tanky bouwt. Pre-lv9 burst ie vaak nog harder dan de meeste mid mages.

Also, die lane verdeling in 1v1 is een slecht idee. Het is jammer dat mensen hun champ pool limiteren tot het masochisme dat support en jungle heet, maar dat moet anderen niet hinderen. Melee/ranged en classes limiteren gaat wel erg ver voor een gimmicky 1v1 amateur tournament. Overigens zijn er genoeg supports en junglers met 1v1 potentie. Het hele support verhaal is sowieso een moot point, want die bouw je in een 1v1 gewoon net als een mage ipv met Coin/Fang en wards.

Junglers:
Nidalee, Ekko, Wukong, Cho'Gath, Diana, Maokai, Hecarim, Warwick, Pantheon, Volibear, Jax, Xin Zhao

Supports:
Lulu, Morgana, Annie, Zyra, Vel'Koz, Sona

Ik vergeet er vast een zooi. Ergo, genoeg keuze.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah ik ben er ook voor om in het 1v1 toernooi gewoon alles toe te staan (met uitzondering van misschien een champ waar een grote bug mee is op dat moment, maar dan is hij toch disabled). Mijn probleem dat ik maar weinig lane, niet dat van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:52:
Mjah ik ben er ook voor om in het 1v1 toernooi gewoon alles toe te staan (met uitzondering van misschien een champ waar een grote bug mee is op dat moment, maar dan is hij toch disabled). Mijn probleem dat ik maar weinig lane, niet dat van de rest.
Wie is er disabled? Zag gisteren niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Wie is er disabled? Zag gisteren niets.
Neuh nu niet, maar stel dat er tegen de tijd dat het toernooi begint een enorme bug met Viktor is, dan wordt hij vanzelf door Riot disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Vicarious schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:59:
[...]

Neuh nu niet, maar stel dat er tegen de tijd dat het toernooi begint een enorme bug met Viktor is, dan wordt hij vanzelf door Riot disabled.
Denk aan syndra die een lane kon dichtschroeven, zodat minions niet via die lane gingen. Of Bard die een tower invurnable kon maken (werkt niet in dit concept, want daarvoor moest er eerst 1 kapot gaan)...

Dat soort dingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:46:
[...]

Also, die lane verdeling in 1v1 is een slecht idee. Het is jammer dat mensen hun champ pool limiteren tot het masochisme dat support en jungle heet, maar dat moet anderen niet hinderen. Melee/ranged en classes limiteren gaat wel erg ver voor een gimmicky 1v1 amateur tournament. Overigens zijn er genoeg supports en junglers met 1v1 potentie. Het hele support verhaal is sowieso een moot point, want die bouw je in een 1v1 gewoon net als een mage ipv met Coin/Fang en wards.
Oh het is geen must, maar aangezien zo'n toernooi toch voor de lol is vond ik het wel een interessante gedachtegang omdat je via zo'n weg iets meer diversiteit in picks af kan "dwingen." Niet dat het overall veel uitmaakt, neem aan dat er sowieso veel dezelfde picks gezien gaan worden.

Trouwens, hoe is een dergelijke restrictie hinderend is voor een persoon die zich zelf vrijwillig opgeeft voor deelname?

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap. op 05-06-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JapieTalent schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Oh het is geen must, maar aangezien zo'n toernooi toch voor de lol is vond ik het wel een interessante gedachtegang omdat je via zo'n weg iets meer diversiteit in picks af kan "dwingen." Niet dat het overall veel uitmaakt, neem aan dat er sowieso veel dezelfde picks gezien gaan worden.

Trouwens, hoe is een dergelijke restrictie hinderend is voor een persoon die zich zelf vrijwillig opgeeft voor deelname?
Juist als je alles op gaat delen in pools krijg je dat picks niet divers zijn of dat je geen leuke matchups gaat zien. Uit de support pool, wie zijn er nou echt 1v1 kings? Dat wordt dus Annie/Sona/Morg/VelKoz mid, in wat voor combinatie dan ook. Qua ADCs precies hetzelfde, daar zit maar een klein aantal in die early game vrij harde damage heeft, dus als degene die dan picked een Kog'Maw of Twitch pakt into een Graves of Jinx dan is de match al bekeken.

Je laatste punt is natuurlijk een non-punt. Waarom mag je geen kritiek hebben op iets waar je vrijwillig aan meedoet? Ik heb ook vaak zat kritiek op mensen/processen op het werk, gelukkig krijg ik dan niet te horen dat als ik het er niet mee eens ben, ik dan maar niet meer naar het werk hoef te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ryze OP atm, free elo enzo:

http://streamable.com/dyrd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:38:
[...]

Juist als je alles op gaat delen in pools krijg je dat picks niet divers zijn of dat je geen leuke matchups gaat zien. Uit de support pool, wie zijn er nou echt 1v1 kings? Dat wordt dus Annie/Sona/Morg/VelKoz mid, in wat voor combinatie dan ook. Qua ADCs precies hetzelfde, daar zit maar een klein aantal in die early game vrij harde damage heeft, dus als degene die dan picked een Kog'Maw of Twitch pakt into een Graves of Jinx dan is de match al bekeken.

Je laatste punt is natuurlijk een non-punt. Waarom mag je geen kritiek hebben op iets waar je vrijwillig aan meedoet? Ik heb ook vaak zat kritiek op mensen/processen op het werk, gelukkig krijg ik dan niet te horen dat als ik het er niet mee eens ben, ik dan maar niet meer naar het werk hoef te komen ;)
Valt naar mijn idee voor beide wat te zeggen. Ja je krijgt per segment dezelfde picks, maar nu krijg je over het gehele segment dezelfde picks. Althans, ik neem niet aan dat iemand nu een Annie gaat picken om maar een champion te noemen. Daarnaast was het ook maar om in te gaan op een suggestie, niet zozeer de verwachting dat Damien het toernooi direct zo inkleedt.

Oh het was niet de bedoeling om de schijn te wekken dat je geen kritiek mag hebben. Ik zie dat ik het niet helemaal duidelijk heb verwoord. Ik doelde op dat men alsnog vrij is om zich op te geven indien Damien kiest voor de door Johan geopperde setup. Als je je dan alsnog opgeeft vind ik het nogal vreemd om het als hinder te ondervinden omdat je vooraf wist waar je voor "tekende." Anders klinkt het een beetje als opgeven voor een zaalvoetbaltoernooi en vervolgens het hinderlijk vinden dat het niet op gras is. Dat jij deze setup geen geschikte optie vind en de beperking tot roles hinderlijk vind is je goed recht natuurlijk :)

De vergelijking met werk vind ik wel iets minder geslaagd omdat de setting totaal anders van aard is dan een voor de lol georganiseerd toernooi van een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JapieTalent schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Valt naar mijn idee voor beide wat te zeggen. Ja je krijgt per segment dezelfde picks, maar nu krijg je over het gehele segment dezelfde picks. Althans, ik neem niet aan dat iemand nu een Annie gaat picken om maar een champion te noemen.
Wait, what? Annie is momenteel een van de meest gewaardeerde mid laners. Als er iemand 1v1 potentie heeft, is het Annie wel. 1v1 gaat om farm, tower of kills in deze setup/

Annie heeft een mana reset op Q, dus easy farms, kan pushen met Tibbers en gratis poken wanneer de stun up is. Als iemand iets als een Cait of Riven inlocked, dan schroom ik niet om daar een Annie in te picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Wait, what? Annie is momenteel een van de meest gewaardeerde mid laners. Als er iemand 1v1 potentie heeft, is het Annie wel. 1v1 gaat om farm, tower of kills in deze setup/

Annie heeft een mana reset op Q, dus easy farms, kan pushen met Tibbers en gratis poken wanneer de stun up is. Als iemand iets als een Cait of Riven inlocked, dan schroom ik niet om daar een Annie in te picken.
Zeker is Annie een prima midlaner en die mana reset op Q is zeker interessant. Wellicht had ik iets minder stellig moeten zijn en het op mezelf betrekken: ik zou namelijk niet zo snel naar Annie neigen, maar eerder een Ziggs of een Syndra overwegen, of inderdaad een Caitlyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Heren :) Het 1on1 toernooi is puur voor de fun. Om daar nu belemmeringen en dergelijke aan te gaan koppelen vind ik ook alweer wat. Geniet er gewoon van en pak wat je wilt spelen.

Ik ga er iig geen rules verder aan koppelen dan de rules die ik al gezet heb. Dat kan voor toekomstige 1on1 toernooien wel. Deze was meer als intro naar het 2e toernooi. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pff... Wat is FNC vs GMB weer een stomp...
Oh wacht, ze zijn nog niet begonnen. Ach ja, het wordt toch wel een stomp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Skyclad schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:20:
Pff... Wat is FNC vs GMB weer een stomp...
Oh wacht, ze zijn nog niet begonnen. Ach ja, het wordt toch wel een stomp ;)
spoiler:
Vond het nog wel een vermakelijk gedans om objectives zo links en rechts, heb hardere stomps gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
spoiler:
Had ook een stuk hardere stomp verwacht. Kijken of Giants dit kunnen winnen, ze zijn een stuk sterker geworden dan ze waren tijdens de Spring Split.

Edit: Ja dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Skyclad op 05-06-2015 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rito please... stop making my teams so heavy :(

http://matchhistory.euw.l...b=overview&participant=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dus daarom is Deficio vooralsnog verdwenen als caster in de EU LCS. In week 4 komt ie weer terug.

In feite heeft ie niets misdaan, maar de moraalridders van Rito moeten weer op hun strepen staan.

Eerlijk gezegd zie ik hem graag terug; Krepo heeft de misvatting dat heel snel en heel veel praten prettig is om naar te luisteren. Deficio vind ik veel meer to the point en analyseert beter.

------------------------

Iets anders: voor de liefhebbers van chaotische action packed LCS matches, check Incredible Miracle (longzhu) vs KT Rolster. Is LCK uiteraard :)

Gaat om de tweede game in hun best of 3 van vandaag. Zojuist geweest.

De casters waaronder MonteCristo noemden het een Michael Bay LCS match: weinig vernuft of verhaal; gewoon volop actie, chaos en adrenaline. En spannend tot het eind.

[ Voor 30% gewijzigd door Koekiemonsterr op 06-06-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Me placements gaan niet zo lekker als gehoopt. 2 wins 4 loss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ricmaniac schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:47:
Me placements gaan niet zo lekker als gehoopt. 2 wins 4 loss :(
Dus zelfs de Diamond smurf hulp wierp geen vruchten af? ^^

Weet ook niet of handig is dit in weekend te doen, maar goed, je kan elke dag pech hebben natuurlijk.

En had placements doen met een duo ook niet een zeker nadeel, afhankelijk van de duo MMR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu 4-4 dus valt mee :P hopelijk de volgende 2 nog even kunnen winnen dan ben ik tevreden.

5-5 geeindigd, in gold 5 terecht gekomen >_> .. had minstens gold 3 gehoopt maarja dat zat er al niet meer in na de uitslag van de eerste 5 potjes denk ik :P

[ Voor 47% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2015 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb, sinds ik over ben op quickcast (een jaar ofzo) steeds dat ik met directional casts er net iets naast zit, ik heb geen flauw idee waarom. Kan wel weer overgaan naar normal cast, maar het is knap irritant als je snel wilt reageren. Iemand dit ook gehad en weet hoe je dat beter kan trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin om een 5v5 team te maken? :D, ik speel vooral jungle (momenteel vi only), maar speel kan ook andere lanes spelen.

mijn OP.gg: http://euw.op.gg/summoner/userName=takiho

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Lullig speel ik gisteren 2 normals, wordt 1 gedrophacked en de andere verliezen we door knullige teamfights (4vs5 omdat onze ADC veel commentaar had maar zelf geen enkele keer ook daadwerkelijk een nuttige inbreng had). Oh well, het waren maar normals!

Overigens ook 1 ranked game verloren, en gelijk maar weer besloten dat in het weekend niet geranked wordt. En men kan hier 100 maal zeggen, dat niveau verschilt niet en dat klopt waarschijnlijk ook wel, maar de beslissingen wel. Mijn match ->

Onze comp:
Nasus;
Talon;
Rammus;
Vayne;
Sona;

vs

Vladimir;
Ekko;
Fizz;
Tristana;
Lulu;

Omdat Nasus niet tegen een Vladimir wilde spelen, moest Talon maar naar top toe gaan. Gelukkig toen Talon 0/7/0 stond vond Nasus het een beter idee om weer te switchen van lane. Eigenlijk behoeft deze game ook verder geen samenvatting, end of story: Nasus feeds Ekko, Talon feeds Vladimir. ggwp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
TSM vs CLG:

spoiler:
Mooi om te zien dat Lustboy gisteren even liet zien hoe goed Bard kan zijn. Hij was IMO MVP deze match. Maar die Bjergsen is ook niet normaal hoor. Ik heb het gevoel dat CLG dit tijdens picks and bans verloor. Bjergsen op LB, Lee-Sin in de jungle om daar alleen mee te farmen, beetje rare keuzes.

[ Voor 50% gewijzigd door Kaasdipje op 08-06-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

NibborSneffets schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:10:
TSM vs CLG:

spoiler:
Mooi om te zien dat Lustboy gisteren even liet zien hoe goed Bard kan zijn. Hij was IMO MVP deze match. Maar die Bjergsen is ook niet normaal hoor. Ik heb het gevoel dat CLG dit tijdens picks and bans verloor. Bjergsen op LB, Lee-Sin in de jungle om daar alleen mee te farmen, beetje rare keuzes.
spoiler:
Lustboy was duidelijk de MVP inderdaad. Geloof dat hij in de beslissende fight beide carries van CLG meerdere seconden useless maakte, dan maak je een goede kans om een teamfight te winnen :+ CLG's picks waren wel prima, alleen de uitvoering iets minder. Als je Lee Sin hebt moet je wel early wat risico's durven nemen met ganks, maar in NA wordt sowieso een beetje risicoloos gespeeld. Daarom worden NA teams ook altijd zo verrast op internationale toernooien; hun tegenstanders durven die risico's WEL te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
CLG vs TSM:
YouTube: CLG vs TSM | S5 NA LCS Summer 2015 Week 2 Day 2 | Team Solomid TSM vs CLG W2D2 G3 Round 1

spoiler:
CLG maakt af en toe domme fouten die ze de game kosten.
35:49 in de video (25 mins gametijd): Echt? Is die blue buff zo belangrijk dat je collectief zelfmoord moet plegen?

T8 vs DIG:
spoiler:
Over domme fouten gesproken, T8 op 22 minuten wil een dragon steal of zoiets doen, waar 2 zich volledig op de dragon richten terwijl de andere 3 ondertussen door DIG worden afgemaakt, en op 34:40 gaat de jungler ff solo naar voren lopen ipv te wachten op de rest, waardoor daarna het hele team moet wegrennen en ze weer een dragon moeten opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Helemaal mee eens.

Ben benieuwd hoe het op Worlds uit gaat pakken. Altijd mooi om te zien hoe de verschillende meta's tegen elkaar uitspelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Kaasdipje op 08-06-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 07:52:
Overigens ook 1 ranked game verloren, en gelijk maar weer besloten dat in het weekend niet geranked wordt. En men kan hier 100 maal zeggen, dat niveau verschilt niet en dat klopt waarschijnlijk ook wel, maar de beslissingen wel.
Heb je wel gelijk in denk ik, al vind ik tegenwoordig het niveau in Gold dermate bedroevend (dit was in S3 en S4 toch echt niet zo erg) dat ik het verschil tussen doordeweeks en weekend al nauwelijks meer opmerk.

Heb nog wel paar aardige ranked games gedaan met Rsnnn, 2 gewonnen en 1 verloren.

Die loss was weer mooi, ik op Amumu eindig 6/4/20 en Rsnnn op Ekko 16/6/10.
Op het moment dat we beiden onze combo's en ults konden landen wonnen we een teamfight nogal overtuigend. Maar ja, het voelde helaas echt als 2v5 deze match. Onze Riven was het type die in champ select zei: I can't go top, vervolgens locked ie 1 sec later Riven voor top in... Ja dat werd dus een groot feest; zijn tegenstander Cho kon doodleuk een Wit's End, Triforce en Abyssal bouwen om onze magic dmg te stoppen, want Riven was (voor hem) totaal geen factor. Onze Vayne was ook drie keer niks. Echt zo'n match die wij met zijn tweeën eenvoudig hadden kunnen carryen als de rest niet zo bizar slecht was.

Voor de rest ook nog een keer een Teemo top tegengekomen die doodleuk een Sunfire Cape bouwt, terwijl het enemy team ook nog eens vrijwel alleen AP dmg had...
Vicarious schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:47:
Maar in NA wordt sowieso een beetje risicoloos gespeeld. [/spoiler]
Denk dat je daar wel gelijk in hebt ja.

Ik weet niet of het voor mij 'chauvinisme' is in de zin dat EU 'dichterbij' voelt en ook nog wat Nederlandse inbreng heeft en het daardoor interessanter is om naar te kijken, maar NA matches zijn vaak weinig verrassend en er gebeurt vaak ook veel minder. Wordt inderdaad te weinig risico genomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-06-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Koekiemonsterr schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Voor de rest ook nog een keer een Teemo top tegengekomen die doodleuk een Sunfire Cape bouwt, terwijl het enemy team ook nog eens vrijwel alleen AP dmg had...

[...]
Hier moest ik toch bijna hardop om lachen :+
Kan iemand mij uitleggen wat voor nut een Sunfire Cape ooit kan hebben op een Teemo? Want ik kan me geen enkele valide reden bedenken :P

Yay, 8 win streak op ranked. Als het zo doorgaat ben ik binnen paar dagen Silver 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundless schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Hier moest ik toch bijna hardop om lachen :+
Kan iemand mij uitleggen wat voor nut een Sunfire Cape ooit kan hebben op een Teemo? Want ik kan me geen enkele valide reden bedenken :P

Yay, 8 win streak op ranked. Als het zo doorgaat ben ik binnen paar dagen Silver 5
In stealth modus je tegenstander van 100 naar 0 neerbursten _/-\o_
Geen flauw idee waarom je het op een teemo zou builden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:54:
[...]

Neerburnen*

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dat jullie überhaupt nog posts gaan wijden aan de verbazing over Sunfire op Teemo; dacht dat mijn post wel afdoende was om weer eens te laten zien wat een idioten in Gold rondlopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:54:
[...]

Geen flauw idee waarom je het op een teemo zou builden...
Zou kunnen werken tegen iemand die in lane staat te afk'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Soundless schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Zou kunnen werken tegen iemand die in lane staat te afk'en :+
Doet me denken aan de good old days, Evelynn met 5 sunfire capes XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ricmaniac schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:48:
[...]

Doet me denken aan de good old days, Evelynn met 5 sunfire capes XD
Ik vond twitch leuker, kon je langer in stealth blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat countert Yasuo precies aan Malzahar?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoelt ie het niet andersom. Als in malz countered yasuo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ervaar ik dat ranked erg random is de laatste tijd.
Mijn Main zit nog laag P3 (wel in promo voor P2 gezeten), maar ik probeer liever met mijn smurf zo hoog mogelijk te eindigen dit seizoen.
Van unranked nu P4, maar de teams zijn zo enorm random dat het eigenlijk niet grappig is.

Gisteren nog een Maokai mid vs Zed, 'im gonna get camped and go 0-10' Gelukkig viel dat nog wel mee en hebben we wel gewonne omdat de enemy geen tank had,

Het vreemde is wel, ik lijk meer met AP Shaco top te winnen dan wanneer ik AD Jungle..
Die 3/4 hp van de ADC peelen blijft leuk :x
Kreeg nog de complimenten van de enemy ADC, daar doe je het voor ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:31:
Volgens mij stond het er al in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:39:
[...]

haha, ga is terug je hok in jij!

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:39:
[...]

Ik had het over bennie die vroeg wat yasuo countered aan malz en dat andere bennie het andersom bedoelde. Bovendien maak ik zelf wel uit hoe ik dat woord schrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:31:
Dat staat er inderdaad ook. En aangezien Malzahar's kit vrijwel lak heeft aan die Wind Wall en dat een Malz het geweldig vind als jij naar melee range gedashed komt om een W+R te vangen, zie ik niet waarom een Yasuo zou moeten winnen, mits de lane niet door de junglers bepaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik snap hem.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:42:
[...]

Bovendien maak ik zelf wel uit hoe ik dat woord schrijf
Zo zo, gaat dat zo tegenwoordig. Had ik dat jaren geleden maar geweten, had mijn leraar Nederlands vast begrip voor gehad (en ik hogere cijfers) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 08-06-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:17:
[...]

Probeer jij nou maar eerst je lane als Malza te winnen van een Yasuo die je zou moeten counteren, een keer ranked te doen zonder Diamond smurf hulp en te stijgen op eigen kracht. Dan mag je babbels hebben. Zelfs je placements durf je al niet solo te doen.

S3 inderdaad, voor mij het seizoen waarin ik met LoL begon en eindigde geloof ik nog ergens in hoog Silver. Toen stelde Gold volgens mij nog wel wat voor; ik nog onvoldoende op dat moment in ieder geval :)
hahah ja dat was een drama XD

ik durf ze wel solo te doen maar speel bijna nooit solo, heb k veel minder plezier aan + hij stond erop dat ik mee ging ranked, ik was nog niet echt bezig met LoL.

Maar klopt wat je zegt over S3 opzich :p ik zat je maar te plagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ricmaniac schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:20:
[...]
ik was nog niet echt bezig met LoL.
Hij blijkbaar ook niet als hij je niet verder dan 5-5 in je placements kon brengen in een Gold match als Diamond smurf.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 09-06-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat andere zaken gedaan maar ik ben terug

Jizz aka jungle fizz is ook terug iets waard precies of toch op zn minst in normals
vooraleer ik het in ranked probeer zal ik wel nog even paar potjes oefenen
maar ik vind die speelstijl gewoon geweldig

skirmishers
botrk
trinity
en wat defensieve items

21/9/0
Quint AS
red AS
yellow 3 armor 3 hp 3 scaling hp
blue 5%cooldown scaling mr

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:24:
Even wat andere zaken gedaan maar ik ben terug

Jizz aka jungle fizz is ook terug iets waard precies of toch op zn minst in normals
Speel gewoon lekker wat je leuk vind. Fizz zie je niet veel meer in de jungle, maar als je er goed mee bent, waarom niet :)
Laatst had ik in ranked ook een Full AD team en ik had de jungle rol toegekend gekregen.
Mijn AP junglers zijn echter niet best dus heb ik toch maar AP (safepick) Shaco jungle gedaan en kreeg er (achteraf) nog complimenten voor ook.
De matchup was 4 AD + 1 AP (ikzelf) tegen een Full AD team dus ze moesten wel MR gaan halen want 800 AP op een Shaco E vind niemand leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Damienx2 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:27:
[...]

Hij blijkbaar ook niet als hij je niet verder dan 5-5 in je placement kon brengen in een Gold match als Diamond smurf.
Dat klopt zeker mijn niv is de laatste 2 seizoenen jaar erg gezakt. van hoog in diamond 1-2 naar diamond 4-5.
,Je kan wil mid/jungle instalocken met 0 respect aan pick order, en de rest van je team en schreeuwen im Smurf, die stijl hoef ik allen eind v/d het jaar toepassen als ik moet eloboosten voor tegen betaling.

Vaak vraag ik netjes wat iedereen wilt en pak ik de rol die open is.
Maar met veel vrienden die op lagere Elo zitten duo ik met ze en probeer ik ze wat te leren. o.a built orders, lane en noem maar op.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

Jizz aka jungle fizz is ook terug iets waard
Nou, dat ligt wel erg aan diegene die 'm speelt. Dat is niet voor iedereen weggelegd, nietwaar Damien. ;) :+
Xzito schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:42:
[...]

Je kan wil mid/jungle instalocken met 0 respect aan pick order, en de rest van je team en schreeuwen im Smurf.
Zolang je dit dan ook waar maakt zal hier niemand een punt van waarmaken. Wanneer je het schreeuwt en niets toevoegt/klaarspeelt kan ik me voorstellen dat dit irritatie opwekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Nou, dat ligt wel erg aan diegene die 'm speelt. Dat is niet voor iedereen weggelegd, nietwaar Damien. ;) :+
I carried that shit! Net als al mijn andere jungle games van gisteren. Zwaar carryen en toch verliezen! Ik snap er echt niets van :+

Ze moesten ook continu mij hebben :'( loop ik de jungle in, staan er weer 3 mensen klaar om me gezellig in elkaar te beuken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damienx2 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:14:
[...]

I carried that shit! Net als al mijn andere jungle games van gisteren. Zwaar carryen en toch verliezen! Ik snap er echt niets van :+

Ze moesten ook continu mij hebben :'( loop ik de jungle in, staan er weer 3 mensen klaar om me gezellig in elkaar te beuken. :'(
Die Gragas had gewoon een oogje op je ;) Maar, carried that shit? Eerst me op ts al toxic noemen en dan ook openlijk op tweakers mijn input nog bagatelliseren, hatelijk en onnodig op de man, Damien! Dat mag niet! :(

Tweede game hadden we nogal onnodig vergooid, terwijl je zelfs het scenario al gekscherend had geschetst. Zonde, maar he: altijd blijven lachen :D

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 09-06-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Paar patches terug was Fizz jungle (net zoals Fizz top overigens) nogal sterk.

Maar ja zoals wel vaker changed Rito iets, om vervolgens te constateren dat het misschien iets te sterk is geworden, en hup het wordt wéér veranderd.

Nu ze de W passive en active van Fizz weer hebben omgedraaid is zijn jungle minder sterk, maar goed, het kan op zich nog prima. In normals heb ik in ieder geval aardig wat lol met AS Fizz in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Weet iemand misschien een goede streamer die veel Katarina speelt? Gripex heeft haar een tijdje gedaan maar toen speelde ik haar nog niet. Same goes for SivHD maar die is ook weer niet zo serieus. Als er echt geen goede streamers zijn vind ik full game vod's met commentary ook goed. Maar vind live leuker :) speel haar veel atm en zou graag nu ik ik er enigszins comfortable mee ben zien hoe spelers op hoger elo met haar om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Recrush schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:22:
Weet iemand misschien een goede streamer die veel Katarina speelt? Gripex heeft haar een tijdje gedaan maar toen speelde ik haar nog niet. Same goes for SivHD maar die is ook weer niet zo serieus. Als er echt geen goede streamers zijn vind ik full game vod's met commentary ook goed. Maar vind live leuker :) speel haar veel atm en zou graag nu ik ik er enigszins comfortable mee ben zien hoe spelers op hoger elo met haar om gaan.
Q E W R Ignite E Q W R pentakill.

Bedank me later maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:43:
[...]

Q E W R Ignite E Q W R pentakill.

Bedank me later maar.
Wow such help many thankful. Zo ver was ik al wel Rudy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Scarra

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijd niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Meschien even kijken of westdoor nog speelt/streamd helaas is de stream wel in het taiwans? scarra speelt met regelmaat ook katrina op zijn stream.

[ Voor 3% gewijzigd door Xzito op 10-06-2015 07:59 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rito plz! Wat is dit nou??? :(

Afbeeldingslocatie: http://pre08.deviantart.net/2e1e/th/pre/f/2013/255/9/5/league_of_legends___pool_party__by_alvinlee-d6m0l19.jpg

Waar is mijn Pool Party Vayne, Pool Party Ahri, Pool Party Morgana, Pool Party Janna???

Wat krijgen we er voor terug:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-bw4kOJAL_O8/VXesPX4L6wI/AAAAAAAArNc/tx92gVPHw8g/s640/drrrr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-V7eyBvL1nrQ/VXeZGpygQII/AAAAAAAAD8w/h7HQGk0ZfXo/s640/MUNDO1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-rNla1dcq-IM/VXeWvOfo8eI/AAAAAAAAD8c/8wpAsYVvauw/s640/LULU1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-Etynoo1a2BE/VXeV-78Lb6I/AAAAAAAArKw/yAPDJ-Dc_6o/s640/rs11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-941LNTLIa0I/VXeoGgBK2uI/AAAAAAAArMA/-_0TLmWUlE4/s640/zzzzz.jpg

Nou geef ik toe, die Lulu, Rek'sai en Zac skin zijn ook nice. Maar

Afbeeldingslocatie: http://forums.oce.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=8436&d=1393242965

Toch liever dan Draven? :P

Eindelijk overigens een Chroma-set die wel de moeite waard lijkt om te kopen:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-GhrLdGlYpOI/VXeHQAc6MuI/AAAAAAAArJI/--UiM3ATEcg/s640/MiNWC8y.jpg

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden