Is het nog te zien? Als ik naar het Twitch channel ga zegt ie dat het offline is.
http://www.twitch.tv/esl_benelux
Zitten nu in de finale, BO3 (1e potje net afgelopen).
Zitten nu in de finale, BO3 (1e potje net afgelopen).
[ Voor 47% gewijzigd door TheBrut3 op 30-05-2015 20:16 ]
Lol, vaag. Ik zit toch echt te kijken 
Nouja, nu ga ik koken... Maar het kanaal staat open
Nouja, nu ga ik koken... Maar het kanaal staat open
Waarom hebben ze die stream gewoon niet in het Nederlands gedaan...zzz
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Eh ja toen ik mijn hele verhaal af had dacht ik ook al, volgens mij weerlegde ik daarmee nog niet helemaal je puntSkyclad schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:00:
Klopt dan toch wat ik zei? Je moet als Varus gewoon anderen voor je laten winnen
ik heb zelf gespeeld... Do not blame me. Tweakers adcRecrush schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:32:
[...]
Dude de enige reden dat je je in dit topic hebt laten zien is reclame voor dat rare clubje, dan kun je dat verwachten. En dan met "blijf het een rare opbouw vinden" doen alsof je niet bij hen hoort. Just don't man
maarja rip the dream #freepc
k1tty was te sterk voor iedereen
NA LCS:
spoiler:
TSM! TSM! TSM! Oh nee...
Saaie potjes helaas, geen verassingen zoals in de EU LCS met Origen.
Saaie potjes helaas, geen verassingen zoals in de EU LCS met Origen.
Amaaaaaai, zo hard heb ik nog niet vaak kunnen/moeten carryen 

Bepaald moment een fight waar er 3 members enkel en alleen op mij aan het rammen zijn (wat ik eigenlijk perfect vond, aangezien ik dat een tijdje kon trekken en er zelfs een kill kon uithalen en de rest van m'n team dus een 4v2 kon vechten), gaan ze allemaal dood tegen die 2... Toen even de brave jongen laten varen en tegen m'n jungle nautilus (de enige die wat deftig speelde, jaja het was echt triest), Naut, let them die, stay with me and I will carry this. En zo geschiedde
*Ik weet dat Irelia sterk is, maar verdomme wat een damage ik deed, alles smolt, zo'n zalig gevoel XD

Bepaald moment een fight waar er 3 members enkel en alleen op mij aan het rammen zijn (wat ik eigenlijk perfect vond, aangezien ik dat een tijdje kon trekken en er zelfs een kill kon uithalen en de rest van m'n team dus een 4v2 kon vechten), gaan ze allemaal dood tegen die 2... Toen even de brave jongen laten varen en tegen m'n jungle nautilus (de enige die wat deftig speelde, jaja het was echt triest), Naut, let them die, stay with me and I will carry this. En zo geschiedde
*Ik weet dat Irelia sterk is, maar verdomme wat een damage ik deed, alles smolt, zo'n zalig gevoel XD
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
@Skyclad, Weet niet of je Origens resultaten als een verrassing moet beschouwen.
Volgens mij wordt er best wel wat van hen verwacht, en terecht, al was het maar omdat ze nogal wat LCS veteranen in hun lineup hebben.
Volgens mij wordt er best wel wat van hen verwacht, en terecht, al was het maar omdat ze nogal wat LCS veteranen in hun lineup hebben.
Zijn er nog mensen die zin hebben om een toernooitje te joinen? Vorige was een beetje druk met 32 teams dus ik doe het nu wat rustiger aan met 12 (NL/BE) teams.
EDIT: link: https://www.facebook.com/events/1648597708706487/
[ Voor 16% gewijzigd door Terry007 op 31-05-2015 16:29 ]
Ik vind die hexdrinker maar eng in je build. Daar had een spirit visage in kunnen zitten om je selfhealing te boosten en je CDR te loweren en als magic damage echt de bedreiging was had ik liever een wit's end gezien.Jebus4life schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:38:
Amaaaaaai, zo hard heb ik nog niet vaak kunnen/moeten carryen
[afbeelding]
Bepaald moment een fight waar er 3 members enkel en alleen op mij aan het rammen zijn (wat ik eigenlijk perfect vond, aangezien ik dat een tijdje kon trekken en er zelfs een kill kon uithalen en de rest van m'n team dus een 4v2 kon vechten), gaan ze allemaal dood tegen die 2... Toen even de brave jongen laten varen en tegen m'n jungle nautilus (de enige die wat deftig speelde, jaja het was echt triest), Naut, let them die, stay with me and I will carry this. En zo geschiedde![]()
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Bedankt voor de tip, ik ga is kijken of iedereen uit mijn team dan wil/kan.Terry007 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:29:
Zijn er nog mensen die zin hebben om een toernooitje te joinen? Vorige was een beetje druk met 32 teams dus ik doe het nu wat rustiger aan met 12 (NL/BE) teams.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Goh, het probleem was dat ik meer damage nodig had omdat die niet van het team kwam + de enige echte threats (voor mij) was de zwaar gefeede Zac & Xerath.Damienx2 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 07:58:
[...]
Ik vind die hexdrinker maar eng in je build. Daar had een spirit visage in kunnen zitten om je selfhealing te boosten en je CDR te loweren en als magic damage echt de bedreiging was had ik liever een wit's end gezien.
Naar mijn gevoel burstte de xerath te hard (zeker als ik op voorhand wat poke gepakt had) en is het shield + de extra burst de je zelf door Maw krijgt leek me in deze een beter alternatief (al moet ik eerlijk zijn, wit's end is niet in me opgekomen). M'n doel was op de Xerath springen, daar alle damage van pakken (want als m'n team dat moest nemen waren ze toch dood) en hem dood bursten (ideaal gewoon doodbursten zonder de damage te pakken maar dat was niet realistisch met al die cc
Nu was voor de verdere fight de attack speed van Wit's end mss beter geweest zodat ik meer AA's kon afkrijgen. Aan de andere kant, de fights duurden best lang, dus m'n AA's (nadat m'n hiten style op CD was) bleven wel pijn doen door m'n hoge AD.
Ben altijd wel een fan geweest van Hexdrinker/Maw en niet speciaal van Wit's end. Misschien eens uitzoeken wel efficienter is.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Trouwens wel aardige pick voor jou Japie in de match van TDK vs Gravity van gister:
Malph mid!
Werd gepikt into Viktor en dat werkte vrij aardig in de lane.
Malph had standaard ap runes met scaling ap als glyphs, 21/9/0 spec en startte met flask + pots. Ondanks zijn gebrek aan MR runes was Malphs passive shield + sustain van de flask voldoende om Viktors dmg gedurende langere tijd in de lane betrekkelijk verwaarloosbaar te maken. Dat gaf Malph de kans om steeds iets van 10 cs vóór te blijven.
Malph mid!
Malph had standaard ap runes met scaling ap als glyphs, 21/9/0 spec en startte met flask + pots. Ondanks zijn gebrek aan MR runes was Malphs passive shield + sustain van de flask voldoende om Viktors dmg gedurende langere tijd in de lane betrekkelijk verwaarloosbaar te maken. Dat gaf Malph de kans om steeds iets van 10 cs vóór te blijven.
spoiler:
Gravity won die match ook, overigens niet zozeer door Malph, maar wel grappig om dat eens te zien op mid
Thanks voor de tip, eens even zoeken waar ik deze terug kan kijken.Koekiemonsterr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:28:
Trouwens wel aardige pick voor jou Japie in de match van TDK vs Gravity van gister:
Malph mid!
spoiler:Gravity won die match ook, overigens niet zozeer door Malph, maar wel grappig om dat eens te zien op mid
Ik begin over het algemeen altijd Doran's ring + pots en vanaf level 5 begint je Q leuke dmg te doen, waarna op level 6 (afhankelijk van de tegenstander) 1 of 2x Q, wachten tot alles van CD is en een volledig combo veelal genoeg is voor de kill. Over het algemeen behaal ik er toch bovengemiddelde resultaten mee, maar sommige champs zijn gewoon niet leuk om tegen te staan. Dan kon zo'n flask voor de extra lange adem in lane wel een goede keuze zijn inderdaad..
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 01-06-2015 11:56 ]
YouTube: TDK vs GV - Week 1 Day 2JapieTalent schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:54:
Thanks voor de tip, eens even zoeken waar ik deze terug kan kijken.
[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-06-2015 12:07 ]
Ik begin tegenwoordig op bijna alle top/mid champions flask+pot. Veel matchups, helemaal met de jungle presence op mid tegenwoordig (lijkt in ieder geval echt meer dan 70% van de gevallen daar gefocussed te zijn) heb je gewoon geen kill potential meer en is de sustain veel voordeliger om een CS lead op te bouwen. De enige champion waarmee ik nog Dorans ring start is LeBlanc, en als uitzondering Xerath (die heeft zelf genoeg mana sustain).JapieTalent schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:54:
[...]
Thanks voor de tip, eens even zoeken waar ik deze terug kan kijken.Vooral het CS'en early game is bij mij nog wel een verbeterpuntje. Zeker tegen Viktor lijkt me dat theoretisch niet heel eenvoudig. Ben benieuwd!
Ik begin over het algemeen altijd Doran's ring + pots en vanaf level 5 begint je Q leuke dmg te doen, waarna op level 6 (afhankelijk van de tegenstander) 1 of 2x Q, wachten tot alles van CD is en een volledig combo veelal genoeg is voor de kill. Over het algemeen behaal ik er toch bovengemiddelde resultaten mee, maar sommige champs zijn gewoon niet leuk om tegen te staan. Dan kon zo'n flask voor de extra lange adem in lane wel een goede keuze zijn inderdaad..
Als je die stream hebt bekeken Jap, ben je naderhand toch weer een uurtje dichterbij de bevrijding van je account
Het mag verdorie tijd worden, wil die Ekko proberenKoekiemonsterr schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:50:
Als je die stream hebt bekeken Jap, ben je naderhand toch weer een uurtje dichterbij de bevrijding van je account
Heb de match net even bekeken, op zich wel leuke pot. Wat blijft Jinx toch ook een monster lategame. Wist overigens niet dat er tegenwoordig ook straffen werden gegeven in de vorm van ban restricties. Nu volg ik de LCS niet heel trouw maar is dit al langer of is dit nieuw?
Wat betreft de Malphite: leuke laning, maar verder niet heel dominant. Bovendien was zijn build in een matchmade team waar je met elkaar kan coördineren prima i guess, maar ik bouw 'm in de soloQ toch net even iets anders zodat je wat durability hebt. Meestal ROA into sunfire, aangezien je daarmee 3 vliegen in één klap slaat: armor, pushing power en aoe dmg aangezien je na je ult toch midden in hun team staat.
Hoe kwam het trouwens dat er 4 ban sneuvelden in 1 van de wedstrijden gisteren? Red-side had 2 bans en voor de rest geen bans (weet even niet meer welke wedstrijd het was)
Omdat ze subs te laat doorgegeven hadden.Soundless schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:03:
Hoe kwam het trouwens dat er 4 ban sneuvelden in 1 van de wedstrijden gisteren? Red-side had 2 bans en voor de rest geen bans (weet even niet meer welke wedstrijd het was)
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Ja, er waren geloof ik problemen met Visa voor paar startende spelers.Soundless schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:05:
subs als in reservespelers?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Owja ik had zoiets gehoord idd. Had het alleen niet helemaal begrepen.rSNNN schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:06:
[...]
Ja, er waren geloof ik problemen met Visa voor paar startende spelers.
Maar hoezo mocht de ene team dan 3 bans niet doen en de andere 1? Hoe zit dat precies?
Merkwaardige doch interessante PBE changes voor Jayce
Zijn ult lvlt nu automatisch zonder er punten in te hoeven gooien. Dus je houdt nu 3 'extra' punten over voor je reguliere abilities, die nu dus een rank 6 krijgen.
Met die passieve ult lvlup, krijg je in feite gratis die extra stats van Jayce' ult. En op lvl 18 ben je met rank 6 van zijn abilities iets sterker dan nu.
De rank 2, 3 etc van zijn abilities zijn daartoe iets zwakker gemaakt, maar op lvl 6/11/16 spike je nu dus iets harder omdat je in feite naast een extra ult punt ook nog een ability kan ranken. En zijn late game is met die rank 6 abilities nu ook iets sterker.
Klinkt beter dan het op papier is; zou liever iets meer terugzien van de Season 3 Jayce, maar het is in ieder geval een aardig boostje. Mocht ook wel eens.
Malphite PBE change: kleine change op zijn W.
Grofweg zijn de passive en active omgedraaid, waarbij je nu min of meer a la de oude J4 E gratis passive armor krijgt (een % weliswaar) en bij de active scaled de splash dmg nu met een AP ratio.
Niet wereldschokkend, AD Malph wordt er niet beter op, maar lijkt toch wel kleine verbetering voor zijn W.
Shyvana PBE change op Burnout: terwijl je Burnout hebt lopen doet een aa op je enemy 25% extra dmg van je Burnout dmg.
In combi met de aa reset van Twin Bite lijkt dit zo gek nog niet.
Zijn ult lvlt nu automatisch zonder er punten in te hoeven gooien. Dus je houdt nu 3 'extra' punten over voor je reguliere abilities, die nu dus een rank 6 krijgen.
Met die passieve ult lvlup, krijg je in feite gratis die extra stats van Jayce' ult. En op lvl 18 ben je met rank 6 van zijn abilities iets sterker dan nu.
De rank 2, 3 etc van zijn abilities zijn daartoe iets zwakker gemaakt, maar op lvl 6/11/16 spike je nu dus iets harder omdat je in feite naast een extra ult punt ook nog een ability kan ranken. En zijn late game is met die rank 6 abilities nu ook iets sterker.
Klinkt beter dan het op papier is; zou liever iets meer terugzien van de Season 3 Jayce, maar het is in ieder geval een aardig boostje. Mocht ook wel eens.
Malphite PBE change: kleine change op zijn W.
Grofweg zijn de passive en active omgedraaid, waarbij je nu min of meer a la de oude J4 E gratis passive armor krijgt (een % weliswaar) en bij de active scaled de splash dmg nu met een AP ratio.
Niet wereldschokkend, AD Malph wordt er niet beter op, maar lijkt toch wel kleine verbetering voor zijn W.
Shyvana PBE change op Burnout: terwijl je Burnout hebt lopen doet een aa op je enemy 25% extra dmg van je Burnout dmg.
In combi met de aa reset van Twin Bite lijkt dit zo gek nog niet.
[ Voor 103% gewijzigd door Koekiemonsterr op 01-06-2015 23:52 ]
Hoi mensen,
Ik heb eigenlijk wat tips nodig mbt 3on3 en 5on5 channels in de LoL-chatrooms. Welke zijn redelijk actief en welke zijn qua niveau ook enigszins te doen? Ik zoek iets in de richting van silver/gold qua niveau. Gewoon om wat lol te hebben en wat punten bij elkaar te sprokkelen mbt de ward-rewards.
Mochten er hier silver/gold spelers zitten dan is het uiteraard ook free om mij een DM te sturen, dan maken we zelf wel wat.
Ik heb eigenlijk wat tips nodig mbt 3on3 en 5on5 channels in de LoL-chatrooms. Welke zijn redelijk actief en welke zijn qua niveau ook enigszins te doen? Ik zoek iets in de richting van silver/gold qua niveau. Gewoon om wat lol te hebben en wat punten bij elkaar te sprokkelen mbt de ward-rewards.
Mochten er hier silver/gold spelers zitten dan is het uiteraard ook free om mij een DM te sturen, dan maken we zelf wel wat.
Nieuwe champ? Gangplank rework?
Ben erg benieuwd wat dit betekent. Het heeft wel iets weg van Gangplanks gelach wanneer hij ult, alleen dit klinkt wel redelijk wat duisterder dan Gangplank...
Op reddit hebben sommige het over ao'shinietso schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:01:
[video]
Nieuwe champ? Gangplank rework?
Ben erg benieuwd wat dit betekent. Het heeft wel iets weg van Gangplanks gelach wanneer hij ult, alleen dit klinkt wel redelijk wat duisterder dan Gangplank...
ook dit komt van reddit af;
"Next champion is named Raa'tul.
He's a Darkin.
He's like Aatrox with a huge helmet and shoulder pads.
He's an ADC and he uses a demonic bow. He has ties with Varus as he watched over him similarly to how Aatrox watched over Tryndamere. Varus' bow actually belongs to Raa'tul.
One of his quotes is: "Vengeance is abandoned. The bow is gone, made to new. I am a weapon ignored by the ignorant. War shall only thrive through us."
Aatrox and Raa'tul will get skins and both will be named "Wargod".
Ashe will have Victorious skin.
Rumble will have Championship skin.
The old Twisted Treeline will come back as a game mode in September.
Something is going on with Gangplank mid June. Not sure if rework or what."
[ Voor 47% gewijzigd door psyy138 op 02-06-2015 09:29 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die zou in 2015 nog niet uit gaan komen volgens Riot. Lijkt me sterk dat ze daar nu al over gaan teasen
Overigens stond dit ook op Reddit en dit vind ik toch oprecht een hele mooie backdoor.
Dit komt toch oorspronkelijk van 4chan af?psyy138 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:26:
[...]
Op reddit hebben sommige het over ao'shin
ook dit komt van reddit af;
"Next champion is named Raa'tul.
He's a Darkin.
He's like Aatrox with a huge helmet and shoulder pads.
He's an ADC and he uses a demonic bow. He has ties with Varus as he watched over him similarly to how Aatrox watched over Tryndamere. Varus' bow actually belongs to Raa'tul.
One of his quotes is: "Vengeance is abandoned. The bow is gone, made to new. I am a weapon ignored by the ignorant. War shall only thrive through us."
Aatrox and Raa'tul will get skins and both will be named "Wargod".
The old Twisted Treeline will come back as a game mode in September.
Something is going on with Gangplank mid June. Not sure if rework or what."
[ Voor 88% gewijzigd door Damien op 02-06-2015 09:35 ]
offtopic;Damienx2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:32:
Overigens stond dit ook op Reddit en dit vind ik toch oprecht een hele mooie backdoor.
[video]
[...]
Dit komt toch oorspronkelijk van 4chan af?
FAIL

ontopic;
Dit is tipisch een XPEKE gevalletje
maar die cho was niet echt slim bezig, zo moeilijk is het niet om wat skillshots te raken.
Jup.
[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 02-06-2015 09:52 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Cool.psyy138 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:26:
Imo is het niet Cho die slecht bezig was maar Irelia die hem gewoon netjes outplayed heeft. Cho is nou eenmaal een langzame champion, dus skillshots raken op een champ met zulke gapclosers is niet easy.
Beetje hetzelfde idee als je een lane verliest en al je teammates blamen je dat je zuigt. Niemand die bedenkt dat de andere speler gewoon beter gespeeld heeft. Altijd de schuld van degene die verliest
Beetje hetzelfde idee als je een lane verliest en al je teammates blamen je dat je zuigt. Niemand die bedenkt dat de andere speler gewoon beter gespeeld heeft. Altijd de schuld van degene die verliest
W00t! Gisteren gepromote naar Bronze I
Op weg naar Silver :~D
Op weg naar Silver :~D
Verwijderd
Cho is inderdaad sloom, maar als ik het goed zie had hij zijn ult up en heeft hij die niet gebruikt. Kan zijn dat ik de animatie heb gemist van zijn ult, helaas zijn de summoners/ult up weg tijdens de fight terwijl die daarvoor wel zichtbaar was.Recrush schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:57:
Imo is het niet Cho die slecht bezig was maar Irelia die hem gewoon netjes outplayed heeft. Cho is nou eenmaal een langzame champion, dus skillshots raken op een champ met zulke gapclosers is niet easy.
Heb het topic al regelmatig bekeken en heb vandaag maar een account aangemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 10:11 ]
Welkom!Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:10:
[...]
Cho is inderdaad sloom, maar als ik het goed zie had hij zijn ult up en heeft hij die niet gebruikt. Kan zijn dat ik de animatie heb gemist van zijn ult, helaas zijn de summoners/ult up weg tijdens de fight terwijl die daarvoor wel zichtbaar was.
Heb het topic al regelmatig bekeken en heb vandaag maar een account aangemaakt

Volgens mij gebruikt hij zijn ult in de combo op 0:48 trouwens
Verwijderd
Dankje!Recrush schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:15:
[...]
Welkom!
Volgens mij gebruikt hij zijn ult in de combo op 0:48 trouwens
Inderdaad nu zie ik het ook, zat mijn popup van volledig scherm sluiten voor

Het probleem is gewoon dat hij te weinig damage doet, dat hij zijn Q een paar keer mist is inderdaad niet gek tegen een Irelia, verder raakt hij bijna alles volgens mij. Waarschijnlijk had hij de tank build nodig, maar als hij gewoon wat meer damage had gedaan had hij die fight/end kunnen stoppen, consumable ability power was al voldoende geweest vermoed ik.
De fouten die ik zie zijn, geen consumable en zijn eerste q moet hij gewoon vol onder Ahri zetten, want Irelia wil daar een aa doen. Die zet hij nu totaal op een verkeerde plek, verder had hij weinig anders kunnen doen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 10:55 ]
Ik ga weer een Tweakers LoL-toernooitje organiseren. Echter moet ik wel even weten of er belangstelling voor is momenteel, aangezien de zomervakantie wel parten kan gaan spelen gok ik zo.
Ik wil aan dit toernooi 1 voorwaarde stellen, dat er minimaal 3 spelers per team een account op Tweakers hebben met een redelijke posthistory (laten we zeggen 150+ posts). Puur om het zoveel mogelijk een Tweakers toernooi te houden.
In DM's verneem ik graag of er mensen interesse hebben zodat ik een toernooi opzet kan samenstellen. (namelijk afhankelijk van het aantal deel te nemen spelers/teams).
Alvast bedankt
Ohja de prijzenpot gaat bescheiden zijn, maar goed. Beter iets dan niets. Het zullen waarschijnlijk skins zijn in verschillende RP classes afhankelijk van de nummer 1 tot de nummer 3 positie
.
Ik wil aan dit toernooi 1 voorwaarde stellen, dat er minimaal 3 spelers per team een account op Tweakers hebben met een redelijke posthistory (laten we zeggen 150+ posts). Puur om het zoveel mogelijk een Tweakers toernooi te houden.
In DM's verneem ik graag of er mensen interesse hebben zodat ik een toernooi opzet kan samenstellen. (namelijk afhankelijk van het aantal deel te nemen spelers/teams).
Alvast bedankt

Ohja de prijzenpot gaat bescheiden zijn, maar goed. Beter iets dan niets. Het zullen waarschijnlijk skins zijn in verschillende RP classes afhankelijk van de nummer 1 tot de nummer 3 positie
[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 02-06-2015 12:52 ]
Zelfs zonder prijs is het altijd leuk om een onderling toernooitje te doen. Met Hearthstone ook regelmatig meegedaan in verschillende formats (single elim, double elim. en swiss) en dat was ook erg vermakelijk.
Vicariously I live while the whole world dies
Tof idee man, jammer dat ik nog zo noob ben als het maar zijn kanDamienx2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:41:
Ik ga weer een Tweakers LoL-toernooitje organiseren. Echter moet ik wel even weten of er belangstelling voor is momenteel, aangezien de zomervakantie wel parten kan gaan spelen gok ik zo.
Alvast bedankt
Ohja de prijzenpot gaat bescheiden zijn, maar goed. Beter iets dan niets. Het zullen waarschijnlijk skins zijn in verschillende RP classes afhankelijk van de nummer 1 tot de nummer 3 positie.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Kun je gewoon meedoen hoor, (nou ja een level 30 account is wel handig natuurlijk). Maar opzich zal het niveau ditmaal lager zijn dan normaal mede door de beperking van Tweakers-only requirement (iig 3 members in je team met 150+ posts op Tweakers).teupje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:21:
[...]
Tof idee man, jammer dat ik nog zo noob ben als het maar zijn kan
Lijkt me leuk, goede herinneringen aan het eerste toernooi. Zeker als je nu meer bekende namen gaat zien t.o.v. non-tweakers zie ik het wel een top toernooi worden.
Haha nou zelfs level 30 is nog even niet aan de orde, ergens dit toernooi kunnen volgen zou wel tof zijn (twitch?)Damienx2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:23:
[...]
Kun je gewoon meedoen hoor, (nou ja een level 30 account is wel handig natuurlijk). Maar opzich zal het niveau ditmaal lager zijn dan normaal mede door de beperking van Tweakers-only requirement (iig 3 members in je team met 150+ posts op Tweakers).
Netjes gespeeld dmv de dashes. Zo'n finish geeft voldoening.Damienx2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:32:
[video]
Ik zou je meedoen aan het toernooi dan toch afraden. Niet om jou, maar als je net begint dan lig je met name qua kennis over de verschillende champs, wat ze kunnen en sterkten/zwakten dusdanig achter op 'de rest' dat het je spelervaring waarschijnlijk niet ten goede zal komen.teupje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:27:
[...]
Haha nou zelfs level 30 is nog even niet aan de orde, ergens dit toernooi kunnen volgen zou wel tof zijn (twitch?)
Voorgaande edities zijn inderdaad gestreamed en werden door enkele spelers zelf geshoutcast. Ik vond voorgaande edities in ieder geval erg leuk en vermakelijk! Vandaar dat ik ook graag weer meedoe! Hopelijk wederom met de ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ, maar mocht dit toch onverhoopt niet lukken dan sluit ik me graag elders bij aan!
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 02-06-2015 14:34 ]
Inderdaad, daarom doe ik ook niet meeJapieTalent schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:32:
[...]
Netjes gespeeld dmv de dashes. Zo'n finish geeft voldoening.
[...]
Ik zou je meedoen aan het toernooi dan toch afraden. Niet om jou, maar als je net begint dan lig je met name qua kennis over de verschillende champs, wat ze kunnen en sterkten/zwakten dusdanig achter op 'de rest' dat het je spelervaring waarschijnlijk niet ten goede zal komen.
Voorgaande edities zijn inderdaad gestreamed en werden door enkele spelers zelf geshoutcast. Ik vond voorgaande edities in ieder geval erg leuk en vermakelijk! Vandaar dat ik ook graag weer meedoe! Hopelijk wederom met de ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ Boze broeders ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ, maar mocht dit toch onverhoopt niet lukken dan sluit ik me graag elders bij aan!
Voor mij voorlopig geen LoL. Hand gebroken, kan geen knoppen indrukken.
Dus ook dit tournooitje laat ik even schieten
Er is een oplossing,Ero-Sensei schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:57:
Voor mij voorlopig geen LoL. Hand gebroken, kan geen knoppen indrukken.
MOBA muis ;P
anyway balen !
Het lastige op LoL gebied: 6 weken gips = demoterwbk schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:57:
[...]
Er is een oplossing,
MOBA muis ;P
anyway balen !

Verder is een LoL stop niet zo'n probleem hoor
Ligt aan waar je zit, decay, en eventueel demote, is pas vanaf platinum tegenwoordig volgens mij.Ero-Sensei schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Het lastige op LoL gebied: 6 weken gips = demote![]()
Verder is een LoL stop niet zo'n probleem hoor
Mocht dit toch een probleem zijn in jou situatie kan je wellicht iemand vinden die halverwege een keer een potje op jou account wil spelen.
Ik doe graag mee. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat de wedstrijdtijden worden
Zag dit filmpje op reddit voorbijkomen, echt prachtig. Doet me weer denken aan de tijd dat je nog de Blitz pull into Thresh lantern kon doen 
Silver 5, dus zelfs een demote, dus geen probleem begrijp ik.JapieTalent schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:09:
[...]
Ligt aan waar je zit, decay, en eventueel demote, is pas vanaf platinum tegenwoordig volgens mij.
Mocht dit toch een probleem zijn in jou situatie kan je wellicht iemand vinden die halverwege een keer een potje op jou account wil spelen.
Nope, de laatste demote is van P5 naar G1 en dan stopt het.Ero-Sensei schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:16:
Silver 5, dus zelfs een demote, dus geen probleem begrijp ik.
Afhankelijk van het hele lijstje deelnemers wordt het eind deze maand of anders de volgende. Dus ik ben nog even aan het inventariseren. Ik hoop aan het eind van aankomend weekend meer te weten.Soundless schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:10:
Ik doe graag mee. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat de wedstrijdtijden worden
Ik heb trouwens ook geen team. Maakt dat nog wat uit?Damienx2 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:14:
[...]
Afhankelijk van het hele lijstje deelnemers wordt het eind deze maand of anders de volgende. DUs ik ben nog even aan het inventariseren. Ik hoop aan het eind van aankomend weekend meer te weten.
Ik wil best 1v5 spelen
Ik wil ook wel ergens mee doen al dan niet de games streamen en hopelijk niet al te saai zijn.
1v9 wie kent die games nietSoundless schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:20:
[...]
Ik heb trouwens ook geen team. Maakt dat nog wat uit?
Ik wil best 1v5 spelen
Momenteel is 1v11 mogelijk toch? Zo voelt het soms wel
Uuuh, anyways, ik kijk het tournamentje nog even aan, aangezien ik ranked spelen al te stressvol vindt xD
Tweakers League of Legends Tournaments maanden
Tournaments?
Ja oftewel meerdere toernooien. Aan het eind van elke maand zal er een toernooi gehouden worden. We starten met een 1v1 toernooi gevolgd door een 3v3 toernooi de maand erop en vervolgens de maand daarop is het grote 5v5 toernooi.
Maar waarom?
Niet iedereen heeft zin in een 5v5 toernooi en ik wil opzich een zo groot mogelijk publiek binnen Tweakers raken door middel van wat toernooien. Tevens kan dit ook voor de casual speler die misschien geen 3 of 5 man bij elkaar kan krijgen toch betekenen dat hij nog aan 1 van de toernooien kan meedoen.
Zijn er nog restricties?
Alleen voor het 3v3 en 5v5 toernooi geldt de restrictie dat voor het 3v3 team minimaal 2 teammembers de beschikking dienen te hebben over een Tweakers account met een postcount van minimaal 150+ posts. Voor het 5v5 team geldt 3 teammembers.
Verder nog iets?
Nee de specifieke spelregels per toernooi zal ik hieronder proberen weer te geven. Het kan zijn dat er nog wat aanpassingen bij komen maar dat laat ik door middel van updates wel weten.
Tournament 1: 1v1 Howling Abyss
Datum: 26 t/m 28 Juni
Stream: Ja
Casters: n.n.b.
Tijden: n.n.b.
Open voor: Iedereen
Spelregels:
- Er mag GEEN gebruik gemaakt worden van de snowballs;
- De eerste met een kill op de tegenstander wint;
- De eerste met 100 CS wint;
- De eerste die de toren van de tegenstander sloopt wint;
- Spelers dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 3, dus je bent niet gelijk uitgeschakeld na 1 match;
Tournament 2: 3v3 Twisted Treeline
Datum: 24 t/m 26 Juli
Open voor: Ieder team met minimaal 2 Tweakers leden met minimaal elk 150+ posts
Spelregels:
- Teams + leden moeten ingeschreven staan op het google-document met de correcte ingame en Tweakers account namen;
- Teams dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 1 met loserbracket, finale best of 3;
- Nog verder aan te vullen;
Tournament 3: 5v5 Summoner's Rift
Datum: 28 t/m 30 Augustus
Open voor: Ieder team met minimaal 3 Tweakers leden met minimaal elk 150+ posts
Spelregels:
- Teams + leden moeten ingeschreven staan op het google-document met de correcte ingame en Tweakers account namen;
Ik zal aan deze post zodra ik thuis ben vandaag even een aantal google-docs toevoegen zodat men zich kan registreren. Overigens kun je me ook een DM sturen met daarbij de vermelding aan welk toernooi je wilt meedoen dan voeg ik je zelf al toe.
Voor alle 3 de toernooien zijn overigens kleine prijsjes in de vorm van skins. Ik hoop dat er flink wat deelnemers zullen zijn.
Tournaments?
Ja oftewel meerdere toernooien. Aan het eind van elke maand zal er een toernooi gehouden worden. We starten met een 1v1 toernooi gevolgd door een 3v3 toernooi de maand erop en vervolgens de maand daarop is het grote 5v5 toernooi.
Maar waarom?
Niet iedereen heeft zin in een 5v5 toernooi en ik wil opzich een zo groot mogelijk publiek binnen Tweakers raken door middel van wat toernooien. Tevens kan dit ook voor de casual speler die misschien geen 3 of 5 man bij elkaar kan krijgen toch betekenen dat hij nog aan 1 van de toernooien kan meedoen.
Zijn er nog restricties?
Alleen voor het 3v3 en 5v5 toernooi geldt de restrictie dat voor het 3v3 team minimaal 2 teammembers de beschikking dienen te hebben over een Tweakers account met een postcount van minimaal 150+ posts. Voor het 5v5 team geldt 3 teammembers.
Verder nog iets?
Nee de specifieke spelregels per toernooi zal ik hieronder proberen weer te geven. Het kan zijn dat er nog wat aanpassingen bij komen maar dat laat ik door middel van updates wel weten.
Tournament 1: 1v1 Howling Abyss
Datum: 26 t/m 28 Juni
Open voor: Iedereen
Spelregels:
- Er mag GEEN gebruik gemaakt worden van de snowballs;
- De eerste met een kill op de tegenstander wint;
- De eerste met 100 CS wint;
- De eerste die de toren van de tegenstander sloopt wint;
- Spelers dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 3, dus je bent niet gelijk uitgeschakeld na 1 match;
Tournament 2: 3v3 Twisted Treeline
Datum: 24 t/m 26 Juli
Open voor: Ieder team met minimaal 2 Tweakers leden met minimaal elk 150+ posts
Spelregels:
Tournament 3: 5v5 Summoner's Rift
Datum: 28 t/m 30 Augustus
Open voor: Ieder team met minimaal 3 Tweakers leden met minimaal elk 150+ posts
Spelregels:
Ik zal aan deze post zodra ik thuis ben vandaag even een aantal google-docs toevoegen zodat men zich kan registreren. Overigens kun je me ook een DM sturen met daarbij de vermelding aan welk toernooi je wilt meedoen dan voeg ik je zelf al toe.
Voor alle 3 de toernooien zijn overigens kleine prijsjes in de vorm van skins. Ik hoop dat er flink wat deelnemers zullen zijn.
Ik vind ranked stressvoller dan een Tweakers toernooi. In ranked wil je beter worden of in ieder geval stijgen in rank wat onmogelijk wordt gemaakt door feeders afk'ers en ragers (om maar in clichés te praten). Die games hebben ook een langer effect want je rank heb je het hele seizoen. Tweakers toernooi is gewoon gezellig met je zelf samengestelde team. Leuke sfeer eromheen en als je verliest, tja. Jammer. Maar een dag later kindje het al vergeten zijn.IdieEasy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:47:
[...]
Momenteel is 1v11 mogelijk toch? Zo voelt het soms wel
Uuuh, anyways, ik kijk het tournamentje nog even aan, aangezien ik ranked spelen al te stressvol vindt xD
De reputatie die je opbouwt in het Tweakers toernooi is voor altijd, nietwaar JooBronzeBro?Recrush schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:10:
[...]
Ik vind ranked stressvoller dan een Tweakers toernooi. In ranked wil je beter worden of in ieder geval stijgen in rank wat onmogelijk wordt gemaakt door feeders afk'ers en ragers (om maar in clichés te praten). Die games hebben ook een langer effect want je rank heb je het hele seizoen. Tweakers toernooi is gewoon gezellig met je zelf samengestelde team. Leuke sfeer eromheen en als je verliest, tja. Jammer. Maar een dag later kindje het al vergeten zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 03-06-2015 09:32 ]
Toernooi is toegevoegd aan de topic start, evenals de nieuwe champs en nieuwe patch notes
de Shadowbumble TS is na wat downtime overigens weer up and running, ik kreeg een paar dagen terug melding dat dit offline was.
Overigens gisteren weer een game waar in gedrophackt werd, of op dezelfde server. Dat is dus 2/3 gespeelde games in twee dagen die verneukt zijn en dat daarna geen nieuwe game gestart kan worden. Multi-billion dollar game en 66% van je games lopen vast door scriptkiddos. Goed werk Rito.
Overigens gisteren weer een game waar in gedrophackt werd, of op dezelfde server. Dat is dus 2/3 gespeelde games in twee dagen die verneukt zijn en dat daarna geen nieuwe game gestart kan worden. Multi-billion dollar game en 66% van je games lopen vast door scriptkiddos. Goed werk Rito.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 09:53 ]
Jij mag Nunu spelen hoorVicarious schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:31:
[...]
De reputatie die je opbouwt in het Tweakers toernooi is voor altijd, nietwaar JooBronzeBro?Trouwens, wat zijn Snowballs in het 1v1 toernooi? Mag ik geen Nunu spelen?
Je gooit een snowball en als deze raakt, kun je naar je tegenstander toe teleporten. Tanks waren niet dominant in alle game modes, dus deze patch fixed dat ook even in ARAM.Damienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:52:
[...]
Maar de Snowballs is de nieuwe summoner die Riot 2 patches geleden erin heeft gegooid.
YOU KNOW MY RANK NOT MY STORYVicarious schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:31:
[...]
De reputatie die je opbouwt in het Tweakers toernooi is voor altijd, nietwaar JooBronzeBro?Trouwens, wat zijn Snowballs in het 1v1 toernooi? Mag ik geen Nunu spelen?
Zelfs dat niet overigens. De laatste keer dat ik bronze was is bijna een jaar geleden. Toen Silver en nu unranked
Legendes leven voort, no matter what!Recrush schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:55:
[...]
YOU KNOW MY RANK NOT MY STORY![]()
![]()
Zelfs dat niet overigens. De laatste keer dat ik bronze was is bijna een jaar geleden. Toen Silver en nu unranked
Toch attent van Riot dat ze de game direct even balancenVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:54:
[...]
Je gooit een snowball en als deze raakt, kun je naar je tegenstander toe teleporten. Tanks waren niet dominant in alle game modes, dus deze patch fixed dat ook even in ARAM.
[ Voor 36% gewijzigd door Jaap. op 03-06-2015 10:00 ]
Ik zou nu bijna voor jullie allemaal mijn placements doen om de legende extra draagkracht en een frisse wind te geven. Want wat is er nou beter dan Joobronzebro die ook in S5 nog in Bronze geplaced wordt?
Daar zul je dan flink je best voor moeten doenRecrush schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:59:
[...]
Ik zou nu bijna voor jullie allemaal mijn placements doen om de legende extra draagkracht en een frisse wind te geven. Want wat is er nou beter dan Joobronzebro die ook in S5 nog in Bronze geplaced wordt?
Je komt niet zomaar weer in Bronze
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 03-06-2015 10:01 ]
Ah ok... ik speel nooit ARAM dus ik lees daarvan niet eens de patchnotes. Wat een kut idee om zoiets toe te voegen.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:54:
[...]
Je gooit een snowball en als deze raakt, kun je naar je tegenstander toe teleporten. Tanks waren niet dominant in alle game modes, dus deze patch fixed dat ook even in ARAM.
JapieTalent schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Daar zul je dan flink je best voor moeten doen![]()
Je komt niet zomaar weer in Bronze

spoiler:
Or better yet, the lack thereof
[ Voor 8% gewijzigd door Recrush op 03-06-2015 10:05 ]
Nogal, stond laatst tegen Ali en Amumu, die hadden dus gewoon geen skill requirement meer. Die snowballs zijn ook zwaar spammable, dus het is gewoon ff wachten tot je iemand raakt.Vicarious schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:03:
[...]
Ah ok... ik speel nooit ARAM dus ik lees daarvan niet eens de patchnotes. Wat een kut idee om zoiets toe te voegen.
Ze hebben de cooldown van mark/dash wel verdubbeld (of in ieder geval flink verhoogd) inmiddels. Het is dus minder spammable maar zeker veel te sterk nog bij champions zoals Amumu. Veel meer waard dan een defensive summoner met veel hogere cooldown.

Behalve dan dat Lee Sin dan de vorm van elke andere champion aan kan nemen
Verwijderd
Kan denk ik niet meedoen aan 3 vs 3 en 5 vs 5 i.v.m. 150 post regel. 1 vs 1 ga ik aan meedoen. Is het een idee om bij de 1 vs 1 de verschillende lanes één keer langs te laten komen? Toplane (tank/fighter), midlane(mage/assassin) en botlane(adc)?
Hey je zit al op 3, even flink doorposten en je bent erVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:26:
Kan denk ik niet meedoen aan 3 vs 3 en 5 vs 5 i.v.m. 150 post regel. 1 vs 1 ga ik aan meedoen. Is het een idee om bij de 1 vs 1 de verschillende lanes één keer langs te laten komen? Toplane (tank/fighter), midlane(mage/assassin) en botlane(adc)?
Hmm leuk idee opzich qua 1v1. Maar dan zit je te denken aan een opzet als destijds bij Allstars?
Had het gister ook één game, zou bijna onwennig worden als het een tijdje niet voorkomt....Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:50:
Schoten gevuurdDamienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:29:
[...]
Dan neem je bijvoorbeeld een Vicarious in je team (je moet niet willen winnen).
Dat 1v1 toernooitje is wel leuk trouwens. Ben benieuwd welke picks op Panth/Cait na allemaal gaan verschijnen
Meteen weer op de man spelen, gadver..Damienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:29:
[...]
Dan neem je bijvoorbeeld een Vicarious in je team (je moet niet willen winnen).

En dan noem je mij hatelijk

LolDamienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:29:
[...]
Dus er zijn genoeg mogelijkheden om aan alle 3 mee te doen. Dan neem je bijvoorbeeld een Vicarious in je team (je moet niet willen winnen
OHJA HET IS WEER TIJD VOOR EEN TR HOOR. IK GA EVEN HEEEEEEEEEEEEEEEL HARD HUILEN BIJ DE MODS OMDAT ER ZO HARD OP DE MAN GESPEELD WORDT 
Anyway, ik ben beschikbaar voor een team. Ik kom ietsjes boven de 150 posts hier dus behalve mijn feeding skills neem ik ook nog een team requirement mee
Anyway, ik ben beschikbaar voor een team. Ik kom ietsjes boven de 150 posts hier dus behalve mijn feeding skills neem ik ook nog een team requirement mee
Dat dan weer welVicarious schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:44:
OHJA HET IS WEER TIJD VOOR EEN TR HOOR. IK GA EVEN HEEEEEEEEEEEEEEEL HARD HUILEN BIJ DE MODS OMDAT ER ZO HARD OP DE MAN GESPEELD WORDT
Anyway, ik ben beschikbaar voor een team. Ik kom ietsjes boven de 150 posts hier dus behalve mijn feeding skills neem ik ook nog een team requirement mee :)
Die gemene Damien ook altijd he

Tactical feeding was toch ook een ding? tenminste, dat vertel ik mezelf als ik weer huilend in slaap val.... Schijnt alleen niet zo goed te werken in de 1v1 setting.Vicarious schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:44:
[ Voor 7% gewijzigd door IdieEasy op 03-06-2015 10:52 ]
Verwijderd
Haha, spammmenDamienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:29:
[...]
Hey je zit al op 3, even flink doorposten en je bent er. Maar nee je hoeft natuurlijk zelf niet 1 van de 2 of 3 members te zijn met een degelijke postcount. Dus er zijn genoeg mogelijkheden om aan alle 3 mee te doen. Dan neem je bijvoorbeeld een Vicarious in je team (je moet niet willen winnen
).
Hmm leuk idee opzich qua 1v1. Maar dan zit je te denken aan een opzet als destijds bij Allstars?
Uhm zo lang loop ik nog niet mee, dus heb wel wat van Allstars gezien, maar kan me die opzet even niet voor de geest halen.
Allstars was destijds bijvoorbeeld de beste junglers tegen elkaar (uit die tijd) dus Diamondprox vs inSec, enz enz.Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:57:
[...]
Haha, spammmen
Uhm zo lang loop ik nog niet mee, dus heb wel wat van Allstars gezien, maar kan me die opzet even niet voor de geest halen.
Aii, Ik kom denk ik tekort voor het aantal posts, hoewel ik al wel tijden hier lurk (en een paar mensen van hier ook op LoL ken. Anders, mocht iemand nog een support willen voor zijn team:
euw.op.gg/summoner/userName=Nibbors
EDIT: NVM, ik haal die 150 easily. Dacht dat ik meer een lurker was
euw.op.gg/summoner/userName=Nibbors
EDIT: NVM, ik haal die 150 easily. Dacht dat ik meer een lurker was
[ Voor 14% gewijzigd door Kaasdipje op 03-06-2015 11:20 ]
Boe, hoe komt het dat als je eenmale gepromoveerd naar een nieuwe tier, voor mijn geval is dat Gold V dat je enkel nog maar droeftoeters krijgt die ik vanaf minuut 1 mute maar zelfs winning games voor je omgooien naar losing games.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Die opzet komt inderdaad wel overeen, maar dan wel dat iedereen elke rol een keer speelt i.p.v. enkel de jungle mains tegen elkaar.Damienx2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Allstars was destijds bijvoorbeeld de beste junglers tegen elkaar (uit die tijd) dus Diamondprox vs inSec, enz enz.
Dus de opzet zou dan zijn:
Damienx2 vs Johanvanv
Match 1: Mid
Match 2: Top
Match 3: Adc
(Match 4: Jungle)
Ik speel sinds kort ranked games en speel dan voornamelijk support, dus teams die een support zoeken kunnen mij een bericht sturen, ingame naam is johanvanv.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 11:56 ]
Omdat Silver I beter is dan Gold ViCy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:49:
Boe, hoe komt het dat als je eenmale gepromoveerd naar een nieuwe tier, voor mijn geval is dat Gold V dat je enkel nog maar droeftoeters krijgt die ik vanaf minuut 1 mute maar zelfs winning games voor je omgooien naar losing games.
Bij Gold III zou het beter moeten worden
Oh ja, ik speel geen ranked, puur van horen zeggen

Luden's Echo is DFG op steroids. Ziggs poke wordt 75% van AD carry health, Diana/Akali/etc kunnen je ZO makkelijk bursten dat het echt niet leuk meer is.
Die splash doet 150 ish damage als je 400+ AP hebt, DFG deed 15% van max HP, wat de meeste mensen al 200-300 damage is. plus daarna nog eens een +20% boost op je andere spells. Akali en Diana kunnen zonder items al een carry kapotslopen en Ziggs heeft aanzienlijk meer AP nodig buiten die Ludens om om dat te kunnen doen met Q (dat is voor mij de poke) want zelfs met 400 AP, doet een Q 255 + (260) + 150 = 655 damage. Dat is op het moment dat een mid normaliter zoveel AP heeft allang geen 75% HP van een carry meer.Zebby schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:58:
Luden's Echo is DFG op steroids. Ziggs poke wordt 75% van AD carry health, Diana/Akali/etc kunnen je ZO makkelijk bursten dat het echt niet leuk meer is.
Helaas is er geen "het zou beter moeten worden".IdieEasy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Omdat Silver I beter is dan Gold V
Het verschilt per dag, per team, per eigen inbreng. Je kunt er dagen bij hebben dat alles lekker gaat en je totaal geen hinder ondervind van "slechte" teammates. Er kunnen ook dagen bij zitten dat je de 1 na de andere loss achter je kiezen krijgt. Echter hoe meer losses, hoe meer je naar jezelf kunt gaan kijken want op een gegeven moment ben je onbewust aan het tilten.
Ik heb gisteren 4 ranked games gedaan waarvan 1 verloren en 3 gewonnen. De eerste loss was de schuld van ons gehele team door te veel te willen engagen op een AD heavy snowball team (Fiora top, Yasuo mid, Lee Sin jungle) Wat resulteerde dat Fiora top op level 3 een Firstblood kreeg op onze jungler met daarbij een dubbel buff. Vanaf dat moment werd het lastig traden voor mij met haar en kon ik eigenlijk niets anders doen dan passief farmen totdat haar buffs voorbij waren en ze nog niet terug was geweest om te buyen. Helaas kwam de enemy Lee Sin daar een stokje voor steken en moest ik noodgedwongen basen waardoor Fiora behalve de gold/xp uit de firstblood ook nog eens een voorsprong kreeg doordat ik niet in lane aanwezig was. Een verloren lane dus.
Op mid ging onze Fizz de mist in door een kleine misplay en hierdoor kreeg Yasuo ook zijn kills en vanuit daar bouwde hij zijn voorsprong op. Dus 2 lanes al met achterstand. Het duurde daarop niet lang of bot was aan de beurt. En ik heb nog geprobeerd als tank op te treden voor mijn team, maar omdat iedereen ver achterliep kwam er aan onze kant eigenlijk geen damage meer uit. Hoofdschuldige in deze match? Ik, puur omdat ik zag dat de gank op Fiora niet goed zou aflopen voor Shaco aangezien er een enorme minionwave richting mijn tower aan het gaan was. Oftewel elke vorm van aggro, zou ervoor zorgen dat de damage van Fiora (die ook met ignite liep) nog een werd vermenigvuldigd door alle minions die dan op hem zouden keren. Heb ook tegen de Shaco gezegd dat het mijn schuld was en dat hij de focus maar op de andere lanes moest leggen. Helaas mocht dat niet meer baten.
De laatste game was een win, maar zat erg dicht tegen een loss aan. Toch door positief te blijven vs ons team hebben we er een win uit weten te slepen.
Mweh. Mensen in de V leagues (vaak rondom 0 LP en matig MMR) hebben altijd het gevoel dat ze of alles gehaald hebben wat er te halen viel en dus maar wat randoms doen of door de 'nieuwe' mensen in hun league (of toevallig door de mensen die nog in de vorige league zitten maar wel het zelfde MMR hebben) zogenaamd tegen worden gehouden, en geen van de twee zorgt voor vermakelijke games. Dit zul je in elke league blijven houden, tot challenger aan toe.IdieEasy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Omdat Silver I beter is dan Gold V
Omdat het niveau in Gold geen haar beter is dan Silver, wen er maar vast aaniCy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:49:
Rudy gaf al een duidelijk verschil aan. En een vergelijking tussen die twee gaat sowieso volstrekt mank. Ludens is een item dat nuttig is voor zo ongeveer elke AP mid, assassin of mage. AP Kogmaw hoefde geen DFG te bouwen, maar een Luden's vind ie wel mooi. DFG was vooral een Fizz/LB/Ahri aangelegenheid, Ludens is nuttig voor elke AP. Best een prima item. Maar wordt alweer iets generft trouwens.Zebby schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:58:
Dat klopt, maar als je in een hogere tier zit dan krijg je over het algemeen leukere teammates.Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:13:
[...]
Omdat het niveau in Gold geen haar beter is dan Silver, wen er maar vast aan
Hoef je minder vaak je halve/hele team te muten en verlies je over het algemeen minder als je 8/1 staat.
Ik zit nu in de elohell van gold en als je gold uit komt, zal je vast wel weer in een andere hell terecht komen. Doorbijten en negeren, dan kom je er vanzelf wel uit.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hoop dat het nog even duurt voordat de ekko nerfs incoming zijn.
Ik blijf het zo'n leuke champ vinden (denk omdat die gewoon OP is)
Heb een tijd niet zo veel plezier / geduld gehad om met 1 dezelfde champ continue te kunnen spelen.
Ik blijf het zo'n leuke champ vinden (denk omdat die gewoon OP is)
Heb een tijd niet zo veel plezier / geduld gehad om met 1 dezelfde champ continue te kunnen spelen.
Nou was dat maar waariCy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:23:
[...]
Hoef je minder vaak je halve/hele team te muten en verlies je over het algemeen minder als je 8/1 staat.
Downright feeden, afk'ers en dat soort ongein even daargelaten, is zo'n beetje het grootste euvel in Gold dat men met oogkleppen op lekker risicovolle (veelal geen vision) plays wil blijven maken en objectives iets minder interessant vindt. Hoe vaak daarmee niet een voorsprong uit handen wordt gegeven....
Voorbeeldje:
Gister had ik een Nocturne jungler in ons team en meneer ult Jinx in de buurt van de drake pit, 10 sec voordat Drake spawnt... Dit terwijl een blik op de minimap Nocturne al had kunnen vertellen dat Jinx nou niet bepaald geïsoleerd was. Dus hartstikke leuk, Jinx gaat wel down, maar Noc was natuurlijk daarna een sitting duck voor de aanrennende Irelia. Dus jungler kwijt, drake kwijt. Geloof dat dat nummer 5 was voor enemy team. Zo mooi!
Daarnaast heeft men vaak geen benul van waar de kracht in je team zit en hoe je dat kan uitbuiten en zodoende een game kan winnen.
Ik doe de laatste tijd vrij vaak Xerath mid, werkt erg goed, regelmatig raak ik fed en kan ik tower defenders met één Q al bijna dwingen om terug te keren naar base of het risico te lopen gekilled te worden onder de tower. Met een fed Xerath en zijn mega poke wil je maar één ding: group as 5 en siegen die towers.
Maar denk maar niet dat men zich dat ter harte neemt, ook al zeg ik het in chat; nee, we gaan lekker de enemy jungle in lopen en proberen enemies te baiten vanuit een bosje. Tower sieging, who cares!
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden