En als je het over het duiveltje hebt de skin is binnen

Nu heb ik een reden om een keer met Yi te spelen

Nu heb ik een reden om een keer met Yi te spelen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Irelia is erg goed vs Gnar, eigenlijk op Darius na is Irelia tegen de meeste bruisers zonder stun erg goed. Vandaar dat ze ook niet echt 100% counters heeft. Ik noem Darius, omdat Irelia simpelweg slecht kan traden met hem zonder zelf veel damage te pakken. Echter als de Irelia dat safe speelt tot level 7+ dan kan ze ook Darius verslaan. Renekton en Riven kunnen haar het moeilijk maken maar echter naar level 7+ kan ze wederom traden icm de juiste items. Irelia is veelal geduld hebben en om de minion-waves heen spelen.Xanthian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:19:
Is Irelia eigenlijk een goede champion tegen Gnar? Ik heb net één potje gespeeld met Irelia tegen Gnar en dat ging best goed. Ik ben begonnen met flask + pots, veilig farmen en met level 4 beginnen met traden. Als je met Q naar minion kan dashen en killen, daarna de stun op Gnar doet en vervolgens weer met Q naar Gnar als hij zn hop heeft gebruikt ging het heel aardig.
Uiteraard even veilig spelen als Gnar bijna transformeert.
Maar, was die Gnar slecht, of is Irelia best wel goed tegen Gnar?
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Je beantwoordt je eigen vraag, op die manier moet je het ook spelen tegen Gnar.Xanthian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:19:
Is Irelia eigenlijk een goede champion tegen Gnar? Ik heb net één potje gespeeld met Irelia tegen Gnar en dat ging best goed. Ik ben begonnen met flask + pots, veilig farmen en met level 4 beginnen met traden. Als je met Q naar minion kan dashen en killen, daarna de stun op Gnar doet en vervolgens weer met Q naar Gnar als hij zn hop heeft gebruikt ging het heel aardig.
Uiteraard even veilig spelen als Gnar bijna transformeert.
Maar, was die Gnar slecht, of is Irelia best wel goed tegen Gnar?
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Met Annie en Amumu (allebei zeer cheap) zit je volgens mij zo op de 15 thoDamienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:03:
[...]
Dan moet je meer dan 1 champ kopen toch? Aangezien het minimaal 10 ontbrekende skins moeten zijn? Volgens mij zijn er geen champs met 10 skins.
Als ik tegen Irelia moet pick ik meestal Nasus en ik heb het nog niet 1x moeilijk gehad in die matchup. Moet zeggen dat dat wel Irelia's waren die heel passief speelden, en dan speel je mij als Nasus natuurlijk wel erg in de kaart. Hoe zie jij die matchup? Ik speel namelijk dusdanig weinig top dat ik niet kan zeggen dat ik er erg veel ervaring mee heb.Damienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Irelia is erg goed vs Gnar, eigenlijk op Darius na is Irelia tegen de meeste bruisers zonder stun erg goed. Vandaar dat ze ook niet echt 100% counters heeft. Ik noem Darius, omdat Irelia simpelweg slecht kan traden met hem zonder zelf veel damage te pakken. Echter als de Irelia dat safe speelt tot level 7+ dan kan ze ook Darius verslaan. Renekton en Riven kunnen haar het moeilijk maken maar echter naar level 7+ kan ze wederom traden icm de juiste items. Irelia is veelal geduld hebben en om de minion-waves heen spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
Op het moment dat ik daar achter kwam heb ik besloten dat ik Zac wil hebben, tijd om eens wat IP te gaan grindenMeatwagon schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:48:
[...]
l0l, de gedachte alleen al. Tijdens een game zie je Zac aankomen en iedere keer in je gedachten een condoom met inhoud naar de muur zien vliegen![]()
[ Voor 16% gewijzigd door McGryphon op 12-01-2015 16:00 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Main: Loch Ness Cho'GathDamienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:42:
Nou even rondgekeken op mijn accounts:
level 10 EUNE account - niets nog
level 30 EUW smurf account 1 - Commando Garen
level 30 EUW smurf account 2 - Dark Crystal Ryze
level 30 EUW smurf account 3 - niets nog
level 30 EUW smurf account 4 - niets nog
NightFang - niets nog
Damien - not eligible
In het voordeel van Nasus idd, vanwege betere scalling. Irelia kan hem ook niet echt enorm denyen dus zal via goede teleports etc moieten roamen om er zo voor te zorgen dat de rest van haar team op gang komt en dan Nasus maar negeren en de game vlot eindigen.Vicarious schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:29:
[...]
Als ik tegen Irelia moet pick ik meestal Nasus en ik heb het nog niet 1x moeilijk gehad in die matchup. Moet zeggen dat dat wel Irelia's waren die heel passief speelden, en dan speel je mij als Nasus natuurlijk wel erg in de kaart. Hoe zie jij die matchup? Ik speel namelijk dusdanig weinig top dat ik niet kan zeggen dat ik er erg veel ervaring mee heb.
Jep, channel "GoT"Spuitelf schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:45:
Was er trouwens een Tweakers.net public room binnen league? Kon het in de OP zo 1,2,3 niet vinden.
Nouja early levels zou je het denk ik nog wel kunnen winnen. De wither is dan nog vrij zwak maar kost wel extreem veel mana. Als je flink wat trades weet te plaatsen tussen level 2 en 5 kun je misschien op level 4-5 een all-in wel winnen. Irelia doet namelijk met een Q - W - E - Q combo veel meer damage dan Nasus met alleen zijn Q en een zwakke E. Als dat punt eenmaal voorbij is wordt het inderdaad een lastig verhaal voor de Irelia voor wat het lanen betreft.Damienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:43:
[...]
In het voordeel van Nasus idd, vanwege betere scalling. Irelia kan hem ook niet echt enorm denyen dus zal via goede teleports etc moieten roamen om er zo voor te zorgen dat de rest van haar team op gang komt en dan Nasus maar negeren en de game vlot eindigen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 12-01-2015 17:01 ]
Lucky basterd!schaapiej schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:09:
Log net in en wat zie ik ineens staan![]()
![]()
[afbeelding]
Hehe ja meteen maar een staatslot kopen dan?StevenzeN schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:01:
[...]
Lucky basterd!
Ik hoorde dat ze giften op alfabetische volgorde, heet je in game ook schaapiej?
Dunno hoe jij een Q (op een creep als je hem al wilt resetten, dus 0 damage richting Nasus) - W - E - Q combo wilt doen in de early levels, aangezien je Q een dermate hoge CD heeft early game dat je deze niet kunt spammen (en je maxed in bijna geen geval je Q als eerste). Tevens zal een fatsoenlijke Nasus zijn wither bewaren voor het moment dat jij je W activeert. Wat grotendeels je damage-output is. Irelia kan denyen en in een goed geval met ignite misschien een kill forceren, maar over het algemeen is er gewoon verdomd weinig kill-potential voor Irelia vs een Nasus.Vicarious schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:00:
[...]
Nouja early levels zou je het denk ik nog wel kunnen winnen. De wither is dan nog vrij zwak maar kost wel extreem veel mana. Als je flink wat trades weet te plaatsen tussen level 2 en 5 kun je misschien op level 4-5 een all-in wel winnen. Irelia doet namelijk met een Q - W - E - Q combo veel meer damage dan Nasus met alleen zijn Q en een zwakke E. Als dat punt eenmaal voorbij is wordt het inderdaad een lastig verhaal voor de Irelia voor wat het lanen betreft.
Je vergeet alleen dat dat jou ook veel mana gaat kosten. En waar mana jouw bron van regeneratie is, heeft Nasus enkel Q en zijn passive nodig voor regen. En meestal is base mana/sec genoeg om Q te blijven spammen.Vicarious schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:00:
[...]
Nouja early levels zou je het denk ik nog wel kunnen winnen. De wither is dan nog vrij zwak maar kost wel extreem veel mana. Als je flink wat trades weet te plaatsen tussen level 2 en 5 kun je misschien op level 4-5 een all-in wel winnen. Irelia doet namelijk met een Q - W - E - Q combo veel meer damage dan Nasus met alleen zijn Q en een zwakke E. Als dat punt eenmaal voorbij is wordt het inderdaad een lastig verhaal voor de Irelia voor wat het lanen betreft.
"Don't let your dreams be memes"
Niet echt meta omdat die geen "echte" escape heeft. Toch is een goede Varus zeker wel viable, laatst helemaal kapot gemaakt door een Varus die al zijn skills constant max-range hitte met een thresh die peelde als een god.Wootlock schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:59:
Gisteren ook de mystery skin mogen ontvangen: Artic Ops Varus.
Not bad dacht ik zo (buiten dat Varus niet echt viable is momenteel)
Oh hij speelt nog best wel ok hoor (gisteren een game gedaan: http://www.lolking.net/su...506982#matches/1918442174)Secsytime schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:49:
[...]
Niet echt meta omdat die geen "echte" escape heeft. Toch is een goede Varus zeker wel viable, laatst helemaal kapot gemaakt door een Varus die al zijn skills constant max-range hitte met een thresh die peelde als een god.
[ Voor 27% gewijzigd door Mvdbeld op 13-01-2015 11:32 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Is jax sowieso niet een goede pick tegen Olaf? Ik speel nog wel eens Jax maar nog nooit tegen een Olaf gespeeld. Het lijkt me dat je Olaf best kan outplayen met je counter strike omdat Olaf toch vooral een AA champion is.McGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:44:
Gisteren eens wat 1v1's gedaan met een vriend van me die in Plat speelt. Op m'n eigen niveau win ik als Olaf 80% van de keren dat ik tegenover een Jax sta, maar als Jax elk foutje (en dat zijn er nogal wat) afstraft maak ik dus geen schijn van kans
Ook mijn haat voor Akali is enkel gegroeid.
Denk dat Olaf wint omdat ie true dmg doet en betere sustain heeft dan Jax. Naast dat kan Olaf de stun van Jax ontwijken zodra die 6 is en daarvoor wachten met AA's wanneer die zijn counter strike gebruikt.Xanthian schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Is jax sowieso niet een goede pick tegen Olaf? Ik speel nog wel eens Jax maar nog nooit tegen een Olaf gespeeld. Het lijkt me dat je Olaf best kan outplayen met je counter strike omdat Olaf toch vooral een AA champion is.
Lijkt me dat Ninja Tabi's/Randuins > Triforce erg effectief is tegen hem.
Nou is mijn ervaring ook dat Jax spelers niet zo goed zijn in mijn elo.
Als Jax zijn jump te vroeg gebruikt en zijn counterstrike nog niet (kan) activeren, of naar een minion jumpt en het laatste stuk moet lopen, dan gooi je er een slow-axe op, E er achteraan, en loop je doodleuk weg. Als dan vervolgens zijn counterstrike op cooldown is win je elke trade normaal gesproken.Xanthian schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:05:
[...]
Is jax sowieso niet een goede pick tegen Olaf? Ik speel nog wel eens Jax maar nog nooit tegen een Olaf gespeeld. Het lijkt me dat je Olaf best kan outplayen met je counter strike omdat Olaf toch vooral een AA champion is.
Voor die triforce en randuins heeft Olaf een Ravenous Hydra, Frozen Heart en Kindlegem, en met die items gaat Jax het dan gewoon niet winnen.Het grote probleem voor Jax is dan met name dat zodra hij engaged Olaf de burst overleeft, de stun met R negeert, en vervolgens axes en E's kan chainen tot Jax omvalt. En als dat for some reason niet helemaal werkt, gooi je er alsnog een Q en een E op, en sustain je in no time flat weer naar full health, waar Jax het toch een stukje moeilijker heeft met sustainen. Vergeet niet dat Olafs ult niet alleen CC immunity geeft, maar ook 40/60/80 AD, waar zijn Q voor 100% mee scalet. En met 35% cdr die je dan hebt kan je op een wegrennend doelwit continu axes blijven spammen...Lijkt me dat Ninja Tabi's/Randuins > Triforce erg effectief is tegen hem.
Dat vooral. De counterstrike is vaak zó makkelijk te baiten vooral... En dan hebben ze meestal niet het verstand om weg te lopen zodra die op cooldown is. Zonder counterstrike maakt Jax gewoonweg geen schijn van kans bij gelijke itemlevels. Mèt counterstrike... Ik liet me in ieder geval te makkelijk baiten naar engages op ~half health, en Jax heeft voldoende burst om dát af te straffen.Nou is mijn ervaring ook dat Jax spelers niet zo goed zijn in mijn elo.
Ik denk dat Jax dit voornamelijk slim moet spelen om als winnaar uit de bus te komen. Zal meer een skillmatchup zijn.McGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:38:
[...]
Als Jax zijn jump te vroeg gebruikt en zijn counterstrike nog niet (kan) activeren, of naar een minion jumpt en het laatste stuk moet lopen, dan gooi je er een slow-axe op, E er achteraan, en loop je doodleuk weg. Als dan vervolgens zijn counterstrike op cooldown is win je elke trade normaal gesproken.
De window of opportunity voor Jax is wanneer Olafs Q op cooldown is of Olaf OOM is; zodra je een axe oppakt is ie weer (bijna) van cooldown, en met een glacial shroud als first item is mana ook ineens een minder groot probleem.
En Olaf is niet per se een AA-champion: zeker gezien je nooit W als eerste maxt maar altijd Q of E, autoattacks zijn in trades grotendeels de methode om je E cooldown te verlagen meer dan de main source of damage. Hij is ook tot nu toe de fighter waarmee ik de minste problemen heb met Teemo, puur omdat je ook blinded nog behoorlijk wat damage overhoudt. En AA's while blinded doen geen damage maar verlagen wel je E cooldown.
[...]
Voor die triforce en randuins heeft Olaf een Ravenous Hydra, Frozen Heart en Kindlegem, en met die items gaat Jax het dan gewoon niet winnen.Het grote probleem voor Jax is dan met name dat zodra hij engaged Olaf de burst overleeft, de stun met R negeert, en vervolgens axes en E's kan chainen tot Jax omvalt. En als dat for some reason niet helemaal werkt, gooi je er alsnog een Q en een E op, en sustain je in no time flat weer naar full health, waar Jax het toch een stukje moeilijker heeft met sustainen. Vergeet niet dat Olafs ult niet alleen CC immunity geeft, maar ook 40/60/80 AD, waar zijn Q voor 100% mee scalet. En met 35% cdr die je dan hebt kan je op een wegrennend doelwit continu axes blijven spammen...
Als Jax voor komt te liggen wordt het heel snel een heel zware lane, maar tenzij je Olaf goed genoeg kent om maximaal misbruik te maken van zijn cooldowns gaat het erg zwaar worden.
[...]
Dat vooral. De counterstrike is vaak zó makkelijk te baiten vooral... En dan hebben ze meestal niet het verstand om weg te lopen zodra die op cooldown is. Zonder counterstrike maakt Jax gewoonweg geen schijn van kans bij gelijke itemlevels. Mèt counterstrike... Ik liet me in ieder geval te makkelijk baiten naar engages op ~half health, en Jax heeft voldoende burst om dát af te straffen.
[ Voor 26% gewijzigd door McGryphon op 13-01-2015 13:41 ]
Vind persoonlijk Olaf geen sterke laner, maar goed dat is meer mijn eigen puntMcGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:38:
Ik zie het eigenlijk als een skill matchup met een licht initieel voordeel voor Olaf, maar degene die voor komt te liggen krijg al snel een heel groot voordeel. Dat maakt het direct een nogal explosieve lane, het is namelijk erg belangrijk om op wat voor manier dan ook de tegenstander farm te denyen om dat te voorkomen, en de all-in met startitems kan beide kanten op gaan.
Op laag elo heb je daarbij het voordeel dat de meerderheid van de Jax-spelers niet goed weet wat Olaf precies kan, hoe lang zijn cooldowns zijn, en met name onderschatten hoe sterk zijn passive is. Op laag lvl krijg Olaf er namelijk sneller passive ASpd bij dan Jax.
Nou ja, met gemak de lane uit slaan vind ik overdreven, maar je hebt zeker een puntDamienx2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:42:
[...]
Vind persoonlijk Olaf geen sterke laner, maar goed dat is meer mijn eigen punt. Ik bedoel ik hoor ook wel eens dat je Udyr top hebt gespeeld. Tja als men Udyr een beetje snapt hap je niet op de level 1/2 cheese en sla je hem vervolgens met gemak de lane uit.
[ Voor 29% gewijzigd door McGryphon op 13-01-2015 13:48 ]
Laat ik het zo zeggen, met Irelia heb ik totaal geen problemen met Udyr. Laatst stond ik ook weer vs een Udyr. En je ziet gewoon wat ze willen doen, je neerbursten met Tiger-stance. Dus elke keer als hij in de buurt komt je E erop en weglopen. Soms lukt het al om gewoon zonder item hem neer te bursten, maar mocht het niet gaan, dan na je eerste back valt Udyr keer na keer omver zodra je je Sheen hebt. Dan is het rennen of liggen voor UdyrMcGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Nou ja, met gemak de lane uit slaan vind ik overdreven, maar je hebt zeker een punt
Udyr en Olaf hebben allebei erg sterke lvl 1/2, daarna vallen ze hard af in lane tot ze hun eerste grote item compleet hebben. Vanaf dan worden ze allebei erg sterke splitpushers, die beter met items scalen dan de meeste toplaners die steviger in de meta zitten, en daar kunnen veel teams in SoloQ slecht mee omgaan.
Overigens heeft Jax imo niet echt een sterkere laning phase dan Olaf, die matchup is ontzettend snowbally. Als ik met Olaf first blood op een Jax weet te pakken en niet heel snel goed gegankt word door de enemy jungler is die lane eigenlijk definitief gewonnen; andersom gaat net zo hard op.
Met name de Bronze chases zijn te OP. Als een Udyr met boots of swiftness en Triforce van je wegrent is het slechts zelden een goed idee om er met 4 man achteraan te blijven rennen, maar je werkt mensen vaak zo op de zenuwen door continu te splitpushen dat ze dat wel doen. En als je dan met 4 man de halve map over rent in de hoop op een kill en de rest van het team pakt dragon en een turret, is het dan nog worth?
Tegen Irelia speel ik dan ook nooit Tiger Udyr, altijd Phoenix. Want waar Phoenix, zeker early, beter in is dan Irelia is de lane keihard pushen, en de continuë lane pressure die je daarmee kunt realiseren trekt sowieso aandacht van de jungler. Als je dan goed wardt en op tijd wegrent bij een incoming gank, of zorgt dat je eigen jungler in de gelegenheid is om te counterganken, kan je het op die manier erg vervelend maken voor je lane opponent. Ook daar kan je natuurlijk misbruik van maken, maar tegen ongecoördineerde teams is de pressure van een continu pushende Phoenixdyr erg sterk.Damienx2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:50:
[...]
Laat ik het zo zeggen, met Irelia heb ik totaal geen problemen met Udyr. Laatst stond ik ook weer vs een Udyr. En je ziet gewoon wat ze willen doen, je neerbursten met Tiger-stance. Dus elke keer als hij in de buurt komt je E erop en weglopen. Soms lukt het al om gewoon zonder item hem neer te bursten, maar mocht het niet gaan, dan na je eerste back valt Udyr keer na keer omver zodra je je Sheen hebt. Dan is het rennen of liggen voor Udyr.
[ Voor 19% gewijzigd door McGryphon op 13-01-2015 14:10 ]
Irelia lategame vs Udyr lategame is nog steeds in het voordeel van Irelia. Dus tenzij het team van Irelia in alle overige lanes heeft verloren gaat ze gewoon de match kunnen winnen. Jou voornaamste damage-output als Phoenix zal magic damage zijn. Dat kan een Irelia ondervangen dmv, Spirit Visage/Wits End/GA. Dan moet je zelf nog rekening houden met de True Damage van Irelia dat je slechts kunt ondervangen dmv Health Stacken. En mocht je die richting opgaan dan zal een ervaren Irelia dat afvangen door ipv de Wits End voor een BotRK te gaan. Hoe je het ook bekijkt, Irelia zal in alle gevallen een hogere damage output kunnen leveren, dus dan zit er niets anders op dan rennen/kiten. Want een straight-up 1v1 gaat Udyr NIET winnen.McGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Tegen Irelia speel ik dan ook nooit Tiger Udyr, altijd Phoenix. Want waar Phoenix, zeker early, beter in is dan Irelia is de lane keihard pushen, en de continuë lane pressure die je daarmee kunt realiseren trekt sowieso aandacht van de jungler. Als je dan goed wardt en op tijd wegrent bij een incoming gank, of zorgt dat je eigen jungler in de gelegenheid is om te counterganken, kan je het op die manier erg vervelend maken voor je lane opponent. Ook daar kan je natuurlijk misbruik van maken, maar tegen ongecoördineerde teams is de pressure van een continu pushende Phoenixdyr erg sterk.
Wat veel mensen imo verkeerd doen is continu het gevecht aan willen gaan als Udyr. Ik ga, tenzij ik zeker weet dat het 1v1 is, nòòit het gevecht aan. Stukje terugrennen en vervolgens in no time flat de wave terugpushen, en proberen de tegenstander zo veel mogelijk minions aan de turret te laten verliezen.
Irelia is wel een vervelende lane opponent voor Udyr, dat zeker. Maar als Udyr niet feedt gaat Irelia het er richting lategame meestal toch niet meer van winnen in mijn ervaring, en de map presence van een Udyr met een goeie bak movespeed zorgt op zijn minst dat de druk van de rest van zijn team wordt gehaald tenzij de tegenstander graag turrets kwijtraakt
[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 13-01-2015 14:31 ]
Bijna elke Irelia die ik tegenkom bouwt Triforce into tank, met eventueel een BotRK ertussen. Die Blade bouw ik zelf op Phoenixdyr vaak ook, boven Triforce. En met BotRK en evt Triforce win ik dan die matchup meestal toch, gezien Randuins + sunfire cape + Visage vaak m'n tankstats zijn, plus de MR van wit's end.Damienx2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:26:
[...]
Irelia lategame vs Udyr lategame is nog steeds in het voordeel van Irelia. Dus tenzij het team van Irelia in alle overige lanes heeft verloren gaat ze gewoon de match kunnen winnen. Jou voornaamste damage-output als Phoenix zal magic damage zijn. Dat kan een Irelia ondervangen dmv, Spirit Visage/Wits End/GA. Dan moet je zelf nog rekening houden met de True Damage van Irelia dat je slechts kunt ondervangen dmv Health Stacken. En mocht je die richting opgaan dan zal een ervaren Irelia dat afvangen door ipv de Wits End voor een BotRK te gaan. Hoe je het ook bekijkt, Irelia zal in alle gevallen een hogere damage output kunnen leveren, dus dan zit er niets anders op dan rennen/kiten. Want een straight-up 1v1 gaat Udyr NIET winnen.
Edit: Late game dan. Een 1v1 op level 1~4 is in het voordeel van Udyr.
[ Voor 9% gewijzigd door McGryphon op 13-01-2015 14:36 ]
Phoenix udyr, dat scaled met AP tochMcGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:34:
[...]
Bijna elke Irelia die ik tegenkom bouwt Triforce into tank, met eventueel een BotRK ertussen. Die Blade bouw ik zelf op Phoenixdyr vaak ook, boven Triforce. En met BotRK en evt Triforce win ik dan die matchup meestal toch, gezien Randuins + sunfire cape + Visage vaak m'n tankstats zijn, plus de MR van wit's end.
Maar goed, wie van de twee lategame wint is nogal build-afhankelijk, ik kan me inderdaad ook wel voorstellen dat veel Udyrs anders bouwen en het afleggen.
Maar als Phoenixdyr moet je het toch al niet van de 1v1 hebben, die vermijd ik meestal dan ook tegen andere sterke(re) 1v1 champs, Udyr is namelijk best goed in wegrennen en ergens anders vervelend gaan doen
Voli speel ik niet want die heb ik niet, ik ben ook niet _compleet_ idolaat van Trick, maar die staat wel nog op m'n lijstje met champs die ik wil gaan oppakken inderdaad. Eerst maar eens mijn championpool op mid wat uitbreiden, enkel Ziggs, TF en Veigar is toch niet helemaal ideaal. Zeker gezien ik Veigar maar matig speel.
Als AP Udyr op gang komt is het echt een monster. Niet alleen Phoenix scaled met AP, ook je turtle.Secsytime schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Phoenix udyr, dat scaled met AP tochAP udyr new meta
Hihi, nu MOET ik het proberen op men smurfXanthian schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:
[...]
Als AP Udyr op gang komt is het echt een monster. Niet alleen Phoenix scaled met AP, ook je turtle.
Die spammable shield van 400 á 500HP is echt achterlijk. Probleem is natuurlijk de zeer slechte early game.
RoA is op AP Udyr een goed eerste itemSecsytime schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:26:
[...]
Hihi, nu MOET ik het proberen op men smurf. Suggested build?
Ik dacht iets als:en iets met HP, maar crystal scepter beetje useless op udyr? Dus mssn een sunfire of toch een void staff voor de penetratie?
- sorc boots
- nashors tooth
- zhonyas
- abyssal
- lichbane
Edit: RoA?
[ Voor 21% gewijzigd door McGryphon op 13-01-2015 15:37 ]
Om op deze comment in te haken, ik raad iedereen te wachten met Runes. Over een weekje gaan alle Tier 3 Runes in de uitverkoop, evenals een Name Change. Daarbij is er de komende 5 dagen een RP Sale.McGryphon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:31:
Ik rol ook met AP Quints op Phoenixdyr, heb nog geen MS Quints namelijk.
Nee dat kan ik niet, zowel niet op alfabetische order qua username als qua summoner name, want dan hadden een aantal accounts al eerder een skin moeten hebben dan anderen. Ook de tijd van aanmaak schijnt geen order te hebben want dan zou ik juist mijn oudere accounts eerder verwachten dan de later aangemaakte accounts.StevenzeN schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:42:
Damien, kan jij bevestigen dat het verstrekken van de skins op alfabetische volgorde verloopt? Ondanks dat ik al een shitload aan skins heb ben ik toch wel benieuwd wat ik ga krijgen
[ Voor 40% gewijzigd door TheBrut3 op 13-01-2015 18:06 ]
PSN: Brwmaster
Ruilen voor mijn Dryad Soraka ? -,-TheBrut3 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:33:
Mag ik even huilen...? DIVINE SORAKA!
Edit: En Demonblade Tryn (speel daar nooit mee)
Net als MG, compleet willekeurig lijkt me.Damienx2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:50:
[...]
Dus hoe ze het uitdelen, ik heb geen idee.
[ Voor 18% gewijzigd door Mvdbeld op 13-01-2015 21:29 ]
Joined. Ga nu wel een serie kijken dus ik kijk wel of ik bij de draft ben danMvdbeld schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:49:
Voor wie Damiens league gemist heeft heb er ook 1 opgezet, momenteel nog 7 spots en ga ook gelijk draften als hij vol is:
http://fantasy.lolesports...3318/hSj7u6SU13c71Ow0Ifz5
Naah! Geen Soraka skin xDThormodo schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:40:
Ruilen voor mijn Dryad Soraka ? -,-
Tevens klagen dat je een legendary skin hebt gekregen... Lijkt me een mooie reden om Tryndamere te leren.
Volgens mij mag je er best blij mee zijn. Plus Tryndamere leren voor top is geen slecht idee, hij blijft vervelend om tegen te spelen.TheBrut3 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:46:
[...]
Naah! Geen Soraka skin xD
Ik wist (op dat moment) niet dat die skin Legendary was, achteraf wel leuk. Maar toch
Je bedoeld BotRK? Vind DFG toch net even wat minder counter-play bieden dan een BotRK. Neem een LB met een DFG en ze heeft een gegarandeerde kill. Op Fizz bouwde ik hem eigenlijk amper/niet, maar dat was meer mijn eigen keuze.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:14:
DFG weg zal ons alleen redden van lategame Fizz tbh. Waarom mogen AD champs wel een HP nuke item houden btw?
Dit vind ik juist leuk aan normals. Voor mijn gevoel leer ik hier echt een stuk meer van. Elk foutje wordt genadeloos afgestraft.Xanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:37:
Ik moet stoppen met normals te spelen. Als silver tegen diamond spelen is gewoon niet grappig. Eerst twee keer een Diamond 4/5 speler, daarna een plat 2 speler. Natuurlijk ook nog alles verloren zowel lane als de game.
Ja en nee, kijk het probleem waar ik wel eens tegenaan loop is dat ik een nieuwe champ wil oefenen. Dan is het niet altijd even geweldig om gelijk vs een Plat/Diamond te staan. Volgens mij was mijn eerste keer Lulu gelijk vs een Diamond V Leblanc. Enige wat ik die match heb geleerd is dat het een eind lopen is vanaf de Nexus naar je toren.StevenzeN schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:45:
[...]
Dit vind ik juist leuk aan normals. Voor mijn gevoel leer ik hier echt een stuk meer van. Elk foutje wordt genadeloos afgestraft.
[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 14-01-2015 09:21 ]
Één keer is ook niet erg als het gebeurt, maar als je dit 3x achter elkaar krijgt dan heb ik het even gehad, zeker als je ook nog de lane en de game verliest.StevenzeN schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:45:
[...]
Dit vind ik juist leuk aan normals. Voor mijn gevoel leer ik hier echt een stuk meer van. Elk foutje wordt genadeloos afgestraft.
Nu moet ik zeggen dit heeft natuurlijk ook een keerzijde. Ik bedoel de keren dat jij tegen een lager-gerankte persoon staat zal deze jongen hetzelfde gevoel hebben. Want als ik bijvoorbeeld vs een Bronze V sta en deze totaal verneder is het misschien leuk voor mij, maar ik kan me voorstellen dat die desbetreffende speler niet de tijd van zijn leven heeft.Xanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:26:
[...]
Één keer is ook niet erg als het gebeurt, maar als je dit 3x achter elkaar krijgt dan heb ik het even gehad, zeker als je ook nog de lane en de game verliest.
Ik wil ook nog wel eens een lane winnen van een plat speler, maar dat gebeurt toch echt zelden.
Dat is natuurlijk ook zo, alleen heb ik het gevoel dat ik de laatste tijd meer tegen plat/diamond speel dan bronze/silver en gold. Maar goed, ik kan me nog wel een aantal potjes herinneren waar mijn toplaner na 10 minuten niet meer kwam opdagen. Dan heb ik toch respect voor de spelers die na 5 deaths toch weer terug komen om er nog iets van proberen te maken.Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:53:
[...]
Nu moet ik zeggen dit heeft natuurlijk ook een keerzijde. Ik bedoel de keren dat jij tegen een lager-gerankte persoon staat zal deze jongen hetzelfde gevoel hebben. Want als ik bijvoorbeeld vs een Bronze V sta en deze totaal verneder is het misschien leuk voor mij, maar ik kan me voorstellen dat die desbetreffende speler niet de tijd van zijn leven heeft.
Probleem met Teambuilder is dat ik geen mirrormatches wil spelen.Recrush schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:16:
Je kunt, zeker als je een nieuwe champion gaat spelen, ook gewoon teambuilder doen. Die past de matchmaking er tenminste op aan.
Deed laatst twee games achter elkaar. Eerste game een rol die ik vaak speel, Gold-low Plat en 1 of 2 Silvers. Game erna een champion die ik nog niet eerder heb gespeeld, full Silver game.
Als je in een normal blind/draft constant tegen ranks ruim hoger dan die van jezelf staat dan zul je toch wel iets goeds doen. Maar of je dan een comfort pick hebt of iets nieuws gaat proberen zul je dan wel merken.
Laat ik het zo zeggen, mijn laatste keer teambuilder was volgens mij dat ik op Riven speelde vs een Diamond 5 Riven met 300 ranked games op Riven. Ik denk dat je wel kunt raden wat de outcome was. Lane keihard verloren, game uiteindelijk wel gewonnen, maar mijn game-experience was alles behalve plezierig.Recrush schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:38:
Persoonlijk weinig last van, maar afhankelijk van je picks en de flavours is daar idd wel een kans op ja.
[ Voor 31% gewijzigd door McGryphon op 14-01-2015 11:07 ]
[ Voor 48% gewijzigd door impozer op 14-01-2015 11:27 ]
Waarom niet? O:impozer schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:26:
speel a.u.b. geen ap ez
[ Voor 9% gewijzigd door Secsytime op 14-01-2015 11:27 ]
Top: Irelia, Riven, RenektonSecsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:23:
Volgende week begint season 5 ranked, ik ben benieuwd naar jullie viable picks per lane om games te carryen.
Ik denk dat ik de volgende champs veel ga spelen season 5:
Top: Pantheon, Wukong
Jungle: Rek'sai, Shaco, Sejuani
Mid: Pantheon, Zed,
Support: Morgana, Veigar,
ADC: Caitlyn, Jinx,
Ohja, Zyra erg vervelende support om tegen te staan! Trist had ik (nog) niet toegevoegd i.v.m. rework voor mijn eigen list.McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:27:
Top: Olaf, Udyr, Mundo
Jungle: Nope.
Mid: Ziggs, Twisted Fate, nog uit te breiden
ADC: Tristana, Lucian, Corki
Support: Zyra, Alistar, Ziggs*
*Ziggs support enkel wanneer de ADC er ok mee is en de teamcomp geschikt is, uiteraard. Waarschijnlijk vooral DuoQ.
Ik twijfel ook om Riven aan mijn list toe te voegen, maar weet nog niet. (voor mijn gevoel iets te snowball dependant of mijn skill lvlDamienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:27:
[...]
Top: Irelia, Riven, Renekton
Jungle: Jarvan IV, Vi
Mid: Ahri, Akali, Fizz
Support: Morgana, Annie, Janna
ADC: Corki, Tristana, Vayne
Ik heb wel vertrouwen in de Trist rework, met die vernieuwde E is ze al _helemaal_ een turretkilling machineSecsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:30:
[...]
Ohja, Zyra erg vervelende support om tegen te staan! Trist had ik (nog) niet toegevoegd i.v.m. rework voor mijn eigen list.
Relatief veilige early laning met later in de game ridiculous 1v1 potential, en in (latere) teamfights kan je de backline dermate hard diven dat het voor ze neerkomt op wegrennen of stervenEdit: ik zie veel Olaf's O:
[ Voor 111% gewijzigd door McGryphon op 14-01-2015 11:39 ]
Ik ban haar niet zo snel (omdat ik haar dan meestal zelf wel pak), maar ook een beetje vanuit het oogpunt dat als ik zo'n beetje alle assassins ban, dat Katarina er dan vaak tussendoor sluipt. En dat kan net zo'n pak ellende zijn als een Akali.McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:33:
Als ik teamcaptain ben ban ik bijna altijd Akali, ik durf er niet op te vertrouwen dat m'n teamgenoten haar niet feeden. Als ik er tegen lane feed ik meestal niet, maar ik vind het wel altijd een ontzettend vervelende lane.
MetZiggs gaat het meestal nog wel, als je gewoon een minefield in de shroud gooit geeft dat toch altijd informatie over waar in de shroud ze nou eigenlijk is, maar die targeted Q en dashes zijn gewoon zò schijtvervelend
Olaf is idd ziek, in jungle eerst jungler item, black cleaver en het is over.[b]McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Relatief veilige early laning met later in de game ridiculous 1v1 potential, en in (latere) teamfights kan je de backline dermate hard diven dat het voor ze neerkomt op wegrennen of sterven
Het grote nadeel is wel dat je eigenlijk 2 items nodig hebt om echt te kunnen teamfighten, je hebt dmg/lifesteal nodig om voldoende bedreigend te zijn en je hebt tankstats nodig om te zorgen dat je niet kapotgeburst wordt voor je bij de backline bent
[ Voor 9% gewijzigd door dabor op 14-01-2015 11:56 ]
Hmm, ik ben wss te onervaren met Olaf.. ik bereik de backline meestal niet )): (wat jammer is want ik heb brolaf gegift gekregen <333)McGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:33:
Als ik teamcaptain ben ban ik bijna altijd Akali, ik durf er niet op te vertrouwen dat m'n teamgenoten haar niet feeden. Als ik er tegen lane feed ik meestal niet, maar ik vind het wel altijd een ontzettend vervelende lane.
MetZiggs gaat het meestal nog wel, als je gewoon een minefield in de shroud gooit geeft dat toch altijd informatie over waar in de shroud ze nou eigenlijk is, maar die targeted Q en dashes zijn gewoon zò schijtvervelend
[...]
Ik heb wel vertrouwen in de Trist rework, met die vernieuwde E is ze al _helemaal_ een turretkilling machine
[...]
Relatief veilige early laning met later in de game ridiculous 1v1 potential, en in (latere) teamfights kan je de backline dermate hard diven dat het voor ze neerkomt op wegrennen of sterven
Het grote nadeel is wel dat je eigenlijk 2 items nodig hebt om echt te kunnen teamfighten, je hebt dmg/lifesteal nodig om voldoende bedreigend te zijn en je hebt tankstats nodig om te zorgen dat je niet kapotgeburst wordt voor je bij de backline bent
Haha, know the feeling. Ik krijg ook altijd een kata tegen me als ik zed pick =.= dan heb ik altijd spijt dat ik niet Pantheon heb gepakt )):Damienx2 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:39:
[...]
Ik ban haar niet zo snel (omdat ik haar dan meestal zelf wel pak), maar ook een beetje vanuit het oogpunt dat als ik zo'n beetje alle assassins ban, dat Katarina er dan vaak tussendoor sluipt. En dat kan net zo'n pak ellende zijn als een Akali.
Als ik gelijk ga of lane win (ik speel hem dus toplane) is het ravenous hydra into frozen heart of spirit visage, afhankelijk van of ik vs AP of AD sta. Als ik achter sta bouw ik tegenwoordig meestal eerst Randuins, gezien dat toch meer survivability geeft dan Frozen Heart op zichzelf, en de Hydra of BT toch delayed wordt. Als je echter je eerste damage/lifesteal item hebt krijgen resistances voordeel boven health, gezien dat beter synergized met je sick-ass lifesteal.Secsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Hmm, ik ben wss te onervaren met Olaf.. ik bereik de backline meestal niet )): (wat jammer is want ik heb brolaf gegift gekregen <333)
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 14-01-2015 12:18 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Zou eerst tanky bouwen alvorens ik een black cleaver bouw, maar hey ik ben ook maar een gold scrub hoordabor schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Olaf is idd ziek, in jungle eerst jungler item, black cleaver en het is over.
Edit: Een ninja tabi er tussen door en misschien spirit visgage en warmogs zijn natuurlijk ook niet verkeerd
Edit 2: Weet iemand misschien welke runes goed zijn voor olaf jungle?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Yasuo, Gnar, Trynda, J4, Darius, Nasus, Teemo, er zijn genoeg "counters" (champs waar je het moeilijk mee krijgt) volgens mij.Mebus schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:36:
Speel nu ook liever op mn smurf om een andere lane te leren en moet zeggen dat het meer helpt dan dat ik gewoon op m'n main iets nieuws probeer. Je staat dan gewoon te vaak tegenover iemand die een lane al zo vaak heeft gespeeld en zelfs dat als ze achter liggen nog makkelijk terug kunnen komen
Dit is wat ik in seizoen 5 ga spelen denk:
top: Evelynn
mid: Evelynn
jungle: Evelynn
adc: Evelynn
support: Evelynn
En nog wat van deze champions:
top: Mundo, maar moet echt eens wat andere toplaners gaan leren
mid: Ahri, Evelynn (ja echt)
jungle: Warwick, Nautilus, Evelynn
adc: Caitlyn, Tristana, Vayne
Support: Sona, Leona, Karma
Misschien toch maar eens Olaf top leren? Weet niet of er echt counters zijn tegen hem?
Ik speel hem wel topXanthian schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:48:
Speelt er nou echt helemaal niemand Gnar top? Dat gozertje is namelijk best wel sterk in lane. De echte uitdaging zit hem ook in de teamfights en met rage management, maar 4 van 5 teamfights krijg ik het toch wel voor elkaar om Mega Gnar te krijgen.
Wat is daar het probleem mee? Als iemand Kata kan zieken is het Zed wel. Oh leuke ulti, kom ik spring ff naar 1 van m'n 2 klonen en dan weer terug om het af te maken.Secsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:44:
Haha, know the feeling. Ik krijg ook altijd een kata tegen me als ik zed pick =.= dan heb ik altijd spijt dat ik niet Pantheon heb gepakt )):
Denk dat dit bij mij dan meer zoiets wordtSecsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:23:
Volgende week begint season 5 ranked, ik ben benieuwd naar jullie viable picks per lane om games te carryen.
Ik denk dat ik de volgende champs veel ga spelen season 5:
Top: Pantheon, Wukong
Jungle: Rek'sai, Shaco, Sejuani
Mid: Pantheon, Zed, Ezreal (AP)
Support: Morgana, Veigar,
ADC: Caitlyn, Jinx,
Speel je nooit Nasus voor de CDR quints?Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:36:
[...]
Wat is daar het probleem mee? Als iemand Kata kan zieken is het Zed wel. Oh leuke ulti, kom ik spring ff naar 1 van m'n 2 klonen en dan weer terug om het af te maken.
[...]
Denk dat dit bij mij dan meer zoiets wordt
Top: Irelia, Rek'Sai, Tryndamere
Jungle: Rek'sai, Amumu, Malphite, Rammus
Mid: Akali, Lissandra, Fiora, Ziggs, Swain
Support: Thresh, Leona
ADC: Kalista, Jinx, Lucian
In italic de champs die ik al een tijd niet aangeraakt heb en de komende tijd opnieuw ga spelen of uberhaupt ga beginnen.
Gisteren aan het eind vd avond even mn Masteries en Runes omgegooid. Ga verder tijdens de sale investeren in Armor/lvl, Cooldown/lvl en wat extra Pages. Jammer dat Runes niet terugverkocht kunnen worden. Heb echt gigantisch veel Runes die ooit viable waren maar nu stof happen door nerfs e.d.
Ik kwam het volgende tegen:
Mpen Quints
CDR Quints
Gold/sec Quints
Gold/sec Seals
Mpen Glyphs
Lifesteal Quints
AD Glyphs
Manaregen/lvl Seals
Critdmg Marks
Overweging is in de Rune Combiner of bewaren tot er ooit weer grote changes komen... maar het meeste van het bovenstaande heeft volgens mij al tijden geen toepassing meer...
[ Voor 7% gewijzigd door Secsytime op 14-01-2015 13:41 ]
Trynda is lang niet de moeilijkste om tegen te hebben als Olaf, die faciliteert namelijk prima het bouwen van Frozen Heart en Hydran tegelijk, welke allebei zowel Olafs survivability als damage significant verhogen. Lane echt winnen zal je niet snel doen, maar relevant blijven is vrij makkelijk.Secsytime schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:54:
[...]
Yasuo, Gnar, Trynda, J4, Darius, Nasus, Teemo, er zijn genoeg "counters" (champs waar je het moeilijk mee krijgt) volgens mij.
Wat ik tegen akali doe is E maxen en haar kapot poken met true damage als ze het ook maar in der hoofd krijgt om te poken en der shroud is op CD (((((: free killsMcGryphon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Trynda is lang niet de moeilijkste om tegen te hebben als Olaf, die faciliteert namelijk prima het bouwen van Frozen Heart en Hydran tegelijk, welke allebei zowel Olafs survivability als damage significant verhogen. Lane echt winnen zal je niet snel doen, maar relevant blijven is vrij makkelijk.
J4 is ook geen hardcounter, maar zijn ultimate forceert je om flash te pakken wat met name zijn teamfightimpact nogal nerft.
Teemo is een vervelende matchup, evenals Gnar, maar stukken minder tegen Olaf dan tegen veel andere melee toplaners. Olaf wordt relatief weinig gehinderd door Teemo's blind, en als je early safe farmt kan je rond lvl 8-9 als Olaf gewoon wachten tot Gnar mega gaat en hem dán voor zijn gezicht stampen.
Yasuo heb ik weinig problemen mee gehad eigenlijk. Nasus is in lane ook een cakewalk, maar is een van de weinige champs die lategame niet meer te 1v1'en is.
Darius is early enorm vervelend, je gaat sowieso farm op moeten geven, maar als je weet te vermijden hem dan te feeden ga je hem op een gegeven moment zó hard outscalen dat het niet grappig meer is.
Rumble en Akali heb ik het eigenlijk altijd moeilijk tegen. Akali is gewoon zo'n vervelende champion... Ik weet echt niet wat ik tegen die slet moet doen.
Irelia is een skill matchup, Riven is in principe van lvl 3 tot 8-9 sterker dan Olaf maar niet in de mate dat veel Riven spelers dat lijken aan te nemen, waardoor ze vrij makkelijk te baiten zijn in een slechte engage, en bij het wegrennen kan je in zulke mate axes blijven chainen dat Riven ofwel omvalt ofwel terug naar base moet en farm moet gaan opgeven.
Udyr en Jax zijn twee champions die gewoon straight-up koppen kunnen ketsen met Olaf mid-lategame, en ernstige snowball-lanes waar first blood 90% van de tijd lane wint. Het beste wat je tegen die twee eigenlijk kan doen is je Q bewaren, safe farmen, en proberen zo vaak mogelijk met E af te straffen als ze proberen te farmen. Udyr kan veel van de E damage shielden, maar tenzij hij AP bouwt zal E meer damage doen dan turtle kan absorberen, en op sustain liggen ze verder niet al te veel van elkaar af, al krijgt Olaf meer lifesteal op low health waardoor je sneller terughealt na een trade.
Quinn is denk ik de ergste lanecounter voor Olaf, daar is gewoon nauwelijks iets tegen uit te halen tenzij Quinn ergens een extra chromosoom heeft gevonden.
Ook Jayce is met name early erg vervelend, maar met 1 of 2 succesvolle ganks kan je die lane compleet omkeren. Als Jayce een tear oppikt kan je daar ook gigantisch misbruik van maken, aangenomen dat je niet te ver achter ligt.
Zo, dat zijn de meeste ècht vervelende matchups voor Olaf wel denk ik. De meeste van bovengenoemde matchups zijn in het nadeel van Olaf, maar er zijn er maar weinig die je ècht bij voorbaat verliest.
Oh, bijna Trundle vergeten. Wat je ook doet, rush geen tankstats tegen die knakker. Als je dat doet kan je je lane gedag zwaaien.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq