Goed zelfbeeld, alleen ik vind persoonlijk nog dat je teammates en tegenstander enorm veel invloed hebben op je win/lose ongeacht het niveau. Op een lager niveau kun je als 'sterke speler' makkelijker het verschil maken.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:47:
Na 2j spelen kan ik toch wel samenvatten dat bronze hell toch gedeeltelijk aan jezelf ligt ...
- Op het einde van S3 beginnen spelen. Direct nadat ik 30 was ranked gaan spelen (yep slimme move). In mijn placements 4 games gehad met AFKers en zelf ook niet wreed goed gespeeld (natuurlijk dacht ik er zelf anders over)
In B3 gezet en op 2 weken naar beneden richting B5 getuimeld
- Begin S4 placements gedaan, 6wins, maar toch terug in B5 gekomen ... wat op en neer gegaan tussen B5 & B3 en t vorig jaar rond juni maar opgegeven met ranked.
Dan enkel nog normals gespeeld en mn eigen spel bekeken. Vooral beginnen te junglen als main rol
In sept tot nov 3v3 ranked gespeeld en in B1 geeindigd met 65% winrate
Ter voorbereiding van S5 toch terug ranked beginnen spelen 11 dagen geleden om proberen een zo ok mogelijke positie te hebben voordat ik de S5 placements begin
De laatste 11 dagen ben ik van B5 0lp naar B2 57lp gegaan ... heb een winrate van 75% over die 11 dagen (en meer dan 35 games) en avg stats 7.9 / 5.5 / 15.3 ... voel ook aan dat ik zelf minstens 2 games op de 3 kan carryen.
Ik ben blij ... voel dat zilver er zeker in zit
TL;DR: Ben een bronze scrub, eindelijk het licht gezien en aan mn eigen game gesleuteld en nu busy met carrying out of bronze ...
sorry, wou het gewoon even delen voor al die bronze mensen die denken dat ze hoger horen ... als je hoger hoort, carry je jezelf er wel
Ik heb te veel games gehad met bijvoorbeeld een smurf (bij mij of tegenstander) of een AFK'er/leaver. Nu hoeft dit niet perse te zeggen dat je dan je game wint/verliest maar het verstoord wel het evenwicht.
Het zou al veel helpen als ranked iets speciaals was voor iedereen, dat je niet zomaar als een tard een rank game joined of dat je een champ picked die je nooit hebt gespeeld (komt ook zat voor). Zelfs bij de banningphase word er soms niet nagedacht.. Allemaal punten die helemaal los staan van je eigen niveau.
Ik heb op silver 3/4/5 gespeeld, en de éne keer sta ik met gemak 20-1 en winnen we de game, maar er zijn ook vaak genoeg games geweest waarbij letterlijk alles fout ging.. Ik ben een redelijke ADC, en support (ik leer beide roles, met name om als ADC kennis te hebben van alle supports in lane) maar uiteindelijk ben ik toch afhankelijk van mijn support, mid en jungler en late game nog van mijn top.
Ja.. ik kan soms het verschil maken, maar als je enemy een solid potje speelt en 3 uit je eigen team niet... dan is het gewoon GG.
Pas nog weer 100 puntjes gehad, dus mocht ik mijn 3 games spelen voor een hogere rank. Ik had een winstreak van 6-7 games, en verloor vervolgens direct 2 placement games. Logic much? Wat zegt dat nou over mijn niveau.. niet heel veel eigenlijk.
Ik kom dit/aankomende season heus wel in gold nog, maar het word zeer zeker wel bemoeilijkt door random mensen