[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:47:
Na 2j spelen kan ik toch wel samenvatten dat bronze hell toch gedeeltelijk aan jezelf ligt ...

- Op het einde van S3 beginnen spelen. Direct nadat ik 30 was ranked gaan spelen (yep slimme move). In mijn placements 4 games gehad met AFKers en zelf ook niet wreed goed gespeeld (natuurlijk dacht ik er zelf anders over)

In B3 gezet en op 2 weken naar beneden richting B5 getuimeld

- Begin S4 placements gedaan, 6wins, maar toch terug in B5 gekomen ... wat op en neer gegaan tussen B5 & B3 en t vorig jaar rond juni maar opgegeven met ranked.

Dan enkel nog normals gespeeld en mn eigen spel bekeken. Vooral beginnen te junglen als main rol

In sept tot nov 3v3 ranked gespeeld en in B1 geeindigd met 65% winrate

Ter voorbereiding van S5 toch terug ranked beginnen spelen 11 dagen geleden om proberen een zo ok mogelijke positie te hebben voordat ik de S5 placements begin

De laatste 11 dagen ben ik van B5 0lp naar B2 57lp gegaan ... heb een winrate van 75% over die 11 dagen (en meer dan 35 games) en avg stats 7.9 / 5.5 / 15.3 ... voel ook aan dat ik zelf minstens 2 games op de 3 kan carryen.

Ik ben blij ... voel dat zilver er zeker in zit

TL;DR: Ben een bronze scrub, eindelijk het licht gezien en aan mn eigen game gesleuteld en nu busy met carrying out of bronze ...

sorry, wou het gewoon even delen voor al die bronze mensen die denken dat ze hoger horen ... als je hoger hoort, carry je jezelf er wel :)
Goed zelfbeeld, alleen ik vind persoonlijk nog dat je teammates en tegenstander enorm veel invloed hebben op je win/lose ongeacht het niveau. Op een lager niveau kun je als 'sterke speler' makkelijker het verschil maken.
Ik heb te veel games gehad met bijvoorbeeld een smurf (bij mij of tegenstander) of een AFK'er/leaver. Nu hoeft dit niet perse te zeggen dat je dan je game wint/verliest maar het verstoord wel het evenwicht.
Het zou al veel helpen als ranked iets speciaals was voor iedereen, dat je niet zomaar als een tard een rank game joined of dat je een champ picked die je nooit hebt gespeeld (komt ook zat voor). Zelfs bij de banningphase word er soms niet nagedacht.. Allemaal punten die helemaal los staan van je eigen niveau.

Ik heb op silver 3/4/5 gespeeld, en de éne keer sta ik met gemak 20-1 en winnen we de game, maar er zijn ook vaak genoeg games geweest waarbij letterlijk alles fout ging.. Ik ben een redelijke ADC, en support (ik leer beide roles, met name om als ADC kennis te hebben van alle supports in lane) maar uiteindelijk ben ik toch afhankelijk van mijn support, mid en jungler en late game nog van mijn top.
Ja.. ik kan soms het verschil maken, maar als je enemy een solid potje speelt en 3 uit je eigen team niet... dan is het gewoon GG.

Pas nog weer 100 puntjes gehad, dus mocht ik mijn 3 games spelen voor een hogere rank. Ik had een winstreak van 6-7 games, en verloor vervolgens direct 2 placement games. Logic much? Wat zegt dat nou over mijn niveau.. niet heel veel eigenlijk.
Ik kom dit/aankomende season heus wel in gold nog, maar het word zeer zeker wel bemoeilijkt door random mensen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Nou zijn bans in YoloQ ook niet altijd helemaal het gevolg van rationeel denken inderdaad, maar ik had in mijn placements een keer een teamcaptain die het nodig vond Urgot, Zac en Galio te bannen... dat begint dan al goed. Vervolgens Vayne firstpicken ook nog :X

En natuurlijk was het de schuld van de jungler dat ie op 4 minuten al 0/2 stond :')

Het merendeel van de games zal je niet zulke chromosoomoverschotten aantreffen, maar soms kan je inderdaad gewoonweg niet carryen.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Het gaat er eigenlijk niet eens om dat jij moet carrien, maar dat je als team wint.. Immers ben je dan als team beter en daarom krijg je ook -allemaal- punten. Dus als je dan 2 mindere spelers hebt.. tja daar gaat je algemene niveau want dan verlies je als team. Dat je niet perse kan carrien, zegt nog niets over je eigen niveau.. maar misschien wel over dat team van je.

Was er nou maar een algoritme die kon zien hoe goed iemand speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Dat heet MMR/ELO.

Er zijn zoveel factoren die meespelen dat het uiteindelijk gewoon alleen belangrijk is of je wint of verliest, en dat zal zich na een bepaald aantal games goed verdelen. Het klinkt een beetje als het ELO-hell verhaal, maar goed, meerdere streamers/smurfs hebben (incl. ikzelf) aangetoond dat dit niet klopt.

Mensen tunnelen op lage elo's veel te veel op kills en weigeren objectives te focussen. Magere teamplay en slechte decision making is op hoger ELO veel erger dan slechte mechanics.

[ Voor 112% gewijzigd door Rordarok op 08-01-2015 22:38 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Rordarok schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:35:
Dat heet MMR/ELO.

Er zijn zoveel factoren die meespelen dat het uiteindelijk gewoon alleen belangrijk is of je wint of verliest, en dat zal zich na een bepaald aantal games goed verdelen. Het klinkt een beetje als het ELO-hell verhaal, maar goed, meerdere streamers/smurfs hebben (incl. ikzelf) aangetoond dat dit niet klopt.

Mensen tunnelen op lage elo's veel te veel op kills en weigeren objectives te focussen. Magere teamplay en slechte decision making is op hoger ELO veel erger dan slechte mechanics.
Nou ja, mijn voorbeeld-Vayne was ook niet echt geïnteresseerd in teamplay en objectives, die was vooral bezig met zo hard mogelijk feeden en iedereen daar de schuld van geven behalve zichzelf... Gok dat iedereen wel eens zo'n achtergestelde ziel in z'n team heeft gehad :+

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

McGryphon schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:51:
Het merendeel van de games zal je niet zulke chromosoomoverschotten aantreffen, maar soms kan je inderdaad gewoonweg niet carryen.
Hahaha, chromosoomoverschot, heerlijke omschrijving :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Gister voor het eerst een pot als Rek'sai gespeeld, jemig wat een sterke champ. In het begin ging het niet lekker en was twee keer dood gegaan. Daarna alsnog met gemakt iedereen ingehaald en uiteindelijk met meerdere legendaries geeindigd. Ligt het aan mij of is rek'sai gewoon veel te goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

desimal90 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:39:
Gister voor het eerst een pot als Rek'sai gespeeld, jemig wat een sterke champ. In het begin ging het niet lekker en was twee keer dood gegaan. Daarna alsnog met gemakt iedereen ingehaald en uiteindelijk met meerdere legendaries geeindigd. Ligt het aan mij of is rek'sai gewoon veel te goed?
Gezien het feit dat de champ de hoogste winrate uit het spel heeft en een ban rate van bijna 75% (!) lijkt het mij dat je de conclusie wel kunt trekken dat de champ misschien wel wat nerfs kan gebruiken ja...

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Toch vreemd dat er op het begin van de preseason 1000'en whine threats waren over Warwick, maar Rek'Sai is ongeveer even sterk en er zijn véél minder whines over. Iedereen vindt het nu nog leuk omdat het een nieuwe champ is en f2p is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Omdat je tegen WW zo weinig kon doen. Hij smite-ult en je was 75% van je HP kwijt terwijl hij alleen een jungle item had. Een QSS stopte de damage namelijk niet, alleen de CC.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'' You belong where you belong ''

Als je niet uit Silver komt, zegt dat niks voer je zogenaamde '' noob '' teams, want je speeld immers tegen het zelfde niveau. Als je op het niveau gold/plat hoort dan kom je daar wel. Kom je daar niet? Dan hoor je er ook niet. Zelf zit ik in plat, ik stijg / daal niet atm, ik win en verlies ongeveer evenveel games dus zit redelijk op men eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit voegt niets aan het topic toe

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 11-01-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:07
TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:02:
Toch vreemd dat er op het begin van de preseason 1000'en whine threats waren over Warwick, maar Rek'Sai is ongeveer even sterk en er zijn véél minder whines over. Iedereen vindt het nu nog leuk omdat het een nieuwe champ is en f2p is?
Wat Vic zegt. Het is/was (niet op de hoogte) een soort van exploitatie van een item-skill combinatie die veel te sterk en fool-proof was, met tevens geen mogelijkheden tot counterplay. Rek'Sai is wellicht sterk maar het kost meer moeite wil je dat benutten, met een grotere kans dat je het verkeerd doet. Dat is wel wat anders dan twee knoppen indrukken en direct met aardige range harde cc en een nuke hebben. Dat verschil tussen broken en enkel te sterk zijn zal de reden zijn dat er over WW veel gewhined is en over Rek'Sai niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:02:
Zie het maar zo, Devourer was ook nog eens 200 gratis magic damage op zijn ult erbij, plus 5 voor elke stack. Combineer dat met het gebrek aan counterplay tegen said ult en hoe makkelijk hij de jungle clearde (niet eens pots nodig first clear..) en hij was gewoon een beetje broken. Zo kwam ik er ook achter dat de damage niet alleen blijft als je de suppress QSS't, maar een ultende Olaf kon nog steeds door Warwick ge-ult worden voor de damage. Eigenlijk de enige counterplay voor een Warwick ult is een Kayle ult.

Daarnaast was en is de teamwide AS-steroid ook erg sterk in teamfights, nu wat minder nu de duration generfed is.

Rek'Sai is iets meer counterplay tegen, maar voor minder mobiele champs al een stuk minder, en waar Udyr en Olaf (die ik veel speel) het vooral van hun rauwe kracht moeten hebben vanwege het gebrek aan dashes/blinks worden die nog steeds op precies dat vlak geëvenaard of zelfs outclassed door Rek'Sai, en ook van deze champ worden veel mensen niet blij.

Het grote verschil tussen de twee is echter dat er tegen een fed Warwick virtueel geen counterplay is, waar je Rek'Sai met veel champions nog wel kan outplayen.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:19:
'' You belong where you belong ''

Als je niet uit Silver komt, zegt dat niks voer je zogenaamde '' noob '' teams, want je speeld immers tegen het zelfde niveau. Als je op het niveau gold/plat hoort dan kom je daar wel. Kom je daar niet? Dan hoor je er ook niet. Zelf zit ik in plat, ik stijg / daal niet atm, ik win en verlies ongeveer evenveel games dus zit redelijk op men eigen niveau.
Ik denk dat Elo Hell ook vooral erg vaak wordt geroepen door mensen die hun lane wel kunnen winnen maar in mid- en lategame daar weinig tot niets mee kunnen doen. Daarvan krijgen ze het idee "beter" te zijn dan de mensen met en tegen wie ze spelen, maar het spelletje is niet alleen lanen.

Ik verlies vaker lane dan dat ik hem win, maar vrij vaak weet mijn lane opponent die voorsprong niet om te zetten in pressure en/of objectives. En ja, als je dan een Olaf ongestraft laat splitpushen nadat hij in lane 0/5 gaat, dan zegt die voorsprong al snel weinig meer.

Het valt me ook op dat een significant deel van de bronze hell-zeurders champions als Leblanc of Darius spelen, die in lane makkelijk kills pakken maar daarna niet altijd even veel impact hebben. Darius met 3 offensive items gaat direct neer in teamfights, Leblanc is slecht in waveclearen en towers pushen en kan in teamfights makkelijk gefocust worden. En dan kan je keihard lane winnen, maar op objectives de game verliezen.

Gefeliciteerd Recrush *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:30
Ik moest gisteren door een communicatie foutje Kata jungle gaan. Kon gelukkig nog net mijn jungle masteries selecteren en smite, maar ik vreesde het ergste, dat ik de grootste moeite zou hebben alleen al met de 1e golems.

Maar dit viel mij eigenlijk behoorlijk mee, ik kon golems + red camp (Q en W eerst geleveled) clearen maar moest toen wel back niet ideaal maar ach wat hp potions + pink is ook geen ramp.

Maar kreeg na mijn 2e back wel een kill op de enemy kata, op een gegeven moment was ik kwa gold en items ook veel verder dan enemy Kata (die mid was btw).

Op een gegeven moment ging junglen ook vrij snel, zeker door de lage cooldown op W gaat de clear snel.
En de onhit mark met Q en reduced damage die je terug krijgt van E.

Iedereen weet wel hoe destructief een roamende Katarina kan zijn, ik pakte ook behoorlijk wat kills op bij bot en mid lane.

Na mid game ging de focus ook duidelijk naar mij na een aantal team fights, maar dat was voor mij niet echt een probleem.
Als ik ze al low genoeg kreeg kon Draven en de mid Ezreal het cleanup work doen, dus dat werkte ook prima.

Ik had een Skirmisher item gebouwd voornamelijk omdat ik dan reduced damage terug krijg en bonus true damage doe, om de kans te vergroten dat ik de reset krijg.

Al heeft Katarina natuurlijk geen cc in haar kit, is het natuurlijk wel een assassin die snel carries kan opblazen.

Ik denk dat de enemy ook nooit had verwacht dat Kata jungle zou werken en ik zou snowballen, kreeg ook 2x honorable opponent aan einde van de match.

Al met al zal ik het zo weer proberen, voor de geinteresseerde de match history http://www.lolking.net/su...082104#matches/1912232005

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 09-01-2015 11:38 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Oh ik hoop zo dat dat geen ding wordt... Er is geen enkele lane waar ik graag een Katarina tegen kom, laat staan alle drie :+

Ik weet niet wat het is maar tegen die champ presteer ik bijna nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

McGryphon schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:53:
Oh ik hoop zo dat dat geen ding wordt... Er is geen enkele lane waar ik graag een Katarina tegen kom, laat staan alle drie :+

Ik weet niet wat het is maar tegen die champ presteer ik bijna nooit goed.
Misschien omdat je udyr/olaf speelt. Met udyr kan je haar nog stunnen in je ult, maar als je er eerst heen moet lopen heb je al een probleem. Dan is je adc/APc al dood. Met olaf kan je er al helemaal weinig tegen :(

Ranged stuns/displacements en chainstunnen. Dat helpt nog een beetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
IdieEasy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Misschien omdat je udyr/olaf speelt. Met udyr kan je haar nog stunnen in je ult, maar als je er eerst heen moet lopen heb je al een probleem. Dan is je adc/APc al dood. Met olaf kan je er al helemaal weinig tegen :(

Waar ik in die match wel last van had, enemy had namelijk Leona (de beste counter denk ik wel tegen Kata) en Xin Zhao, al blaas je als je slim bent Xin eerder op voordat die zijn knockup doet.

Ik wachtte dus echt af totdat leona iemand had gestund voordat ik midden in de team fight ging ulten.

Enkel vanaf mid game ging Leona direct op mij af + rest van enemy team die volgde, om mij maar gewoon direct uit te schakelen. Maakte alsnog nog weinig uit met 2 andere hard carries Draven en Ezreal AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

IdieEasy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Ook met Ziggs, Veigar en TF heb ik een schijthekel aan die champion :+

Met Udyr en Olaf heb ik er juist relatief weinig problemen mee, voor beiden is spirit visage een core item, en vaak het tweede (soms zelfs eerste) item dat ik bouw, dat scheelt al enorm.

Al heb ik ook eens een potje gehad dat ik support Ziggs speelde, enemy support was Katarina. De ADC's kregen de cs maar pakten er allebei erg weinig van, op een gegeven moment outscaleden kata en ik de ADC's door gewoon kills te pakken en te cs'en als de ADC dood was.
Alleen een beetje jammer dat de jungle nauti en top Sion uit mijn team hun CC niet op kata gebruikten, ik kon gewoon mijn satchel niet gebruiken voor iets anders dan om kata's ult te interrupten. Uiteindelijk die game wel nog gewonnen, door full cdr/AP te bouwen en zo veel mogelijk map pressure te zetten (en de Sion op te dragen te splitpushen). Game duurde meer dan een uur, en ik had als support meer dan 400 cs op het einde :')

Maar goed, op 15 min had mijn Graves welgeteld 43 cs toen, dat was ook het moment dat ik mijn carrypants heb aangetrokken en zelf begon te CS'en. Op dat moment stond onze mid Yasuo ook al 0/7 met 30-ish cs...

Sion (met wie ik duo'de) hield zijn lane wel maar raakte niet echt aan het snowballen, en als support Ziggs moeten carryen tegen een fed Kata en Jayce viel toch best tegen. Met zijn tweeën hebben sion en ik gewoon maximaal gepusht om de tegenstander te laten kiezen tussen turrets houden of dragon contesten, en op die manier uiteindelijk beide voldoende items weten te vergaren om teamfights te kunnen kantelen. Dan, de beslissende teamfight bij Baron, shun-po't kata naar Yasuo (die for some reason wilde frontlinen) en begint ze te ulten, satchel ik haar er uit, komt er ineens een Sion perfect in ge-ult waarna ik mijn ult er ook op gooi tussen het Q spammen door. Triple kill gepakt, Sion sterft en pakt een double. Baron gepakt en 2 inhibs en een inhib turret grijpen voor ze respawnen. Graves wilde niet backen en ging dus dood, maar door die twee waves superminions hadden we gelukkig genoeg pressure om het af te kunnen maken.

Dat was een erg zware game, maar zelden zo veel voldoening uit een match gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
McGryphon schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:01:
support Ziggs speelde, enemy support was Katarina.
Huh...? Waar speel jij dan? Straks ga je nog zeggen dat TF en Lux de ADC's waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:19:
[...]

Huh...? Waar speel jij dan? Straks ga je nog zeggen dat TF en Lux de ADC's waren.
Normals, alles kan. ADC's waren Graves op mijn team en Ezreal aan de andere kant ;)

Ziggs support is met een agressieve/bursty ADC serieus nog best viable, zo lang je CC uit toplane en/of jungle hebt. Je hebt enorm long ranged poke met redelijke base damages, en de dreiging van satchel into minefield met follow van de ADC is genoeg om erg goed te kunnen zonen. En als alles tits up gaat kan je veel meer map pressure creëren dan met bijna elke andere support, en met het gold dat dat oplevert wat AP/cdr kopen om dat vervolgens nog beter te kunnen doen.

Als je verder weinig harde CC in de teamcomp hebt is support ziggs een slecht idee, maar dat lijkt me logisch. 40% cdr en wat mana regen kan je echter vrij goedkoop krijgen, en veel ADC's worden er ontzettend nerveus van als ze elke 2,4s een bouncing bomb moeten ontwijken. In mijn ervaring werkt Ziggs als support het beste met Corki, Graves of Lucian, die een (kleine, voor Graves en Lucian) gapcloser hebben en de burst om de initiations te backen. Ook Draven is niet verkeerd, al is het maar omdat die iemand die een minefield in gesatcheld wordt met Stand Aside over nog een paar mines heen kan schuiven :P

Support katarina is gewoon een cheesy kill lane, zelfde categorie als support Leblanc. Werkte eigenlijk ook alleen in die pot omdat die Graves een gigantische pannenkoek was.

[ Voor 12% gewijzigd door McGryphon op 09-01-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Doet me denken aan een game met Rudy laatst waar we een TF adc hadden. Rudy raakte fed op Riven maar was ook direct de enige echte vorm van damage. Onze Nidalee bakte er as far as I remember niet veel van, support was Thresh en ik op Lee. Enemy team had drie tanks maar TF kwam met z'n lack of damage uiteindelijk ook nergens doorheen. Op een gegeven moment kwam wel een of twee keer de mogelijkheid om enemy inhib te backdooren, wat TF natuurlijk probeerde met z'n ult. Iemand van enemy team was gerecalled en hij werd dus genadeloos afgeslacht zonder de inhib te pakken. Daarna ging hij nog een paar keer onnodig dood in en buiten teamfights en was het GG. En Rudy kreeg de blame omdat hij niks zou doen :') Met een normale adc was dat sowieso een win geweest.

Was dan ook wel een normal maargoed, dan wil je natuurlijk nog steeds winnen en niet de game gethrowed zien worden door een enkele flapdrol.

offtopic:
Danku McGryph *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
McGryphon schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:51:
[...]

Normals, alles kan. ADC's waren Graves op mijn team en Ezreal aan de andere kant ;)

Ziggs support is met een agressieve/bursty ADC serieus nog best viable, zo lang je CC uit toplane en/of jungle hebt. Je hebt enorm long ranged poke met redelijke base damages, en de dreiging van satchel into minefield met follow van de ADC is genoeg om erg goed te kunnen zonen. En als alles tits up gaat kan je veel meer map pressure creëren dan met bijna elke andere support, en met het gold dat dat oplevert wat AP/cdr kopen om dat vervolgens nog beter te kunnen doen.

Als je verder weinig harde CC in de teamcomp hebt is support ziggs een slecht idee, maar dat lijkt me logisch. 40% cdr en wat mana regen kan je echter vrij goedkoop krijgen, en veel ADC's worden er ontzettend nerveus van als ze elke 2,4s een bouncing bomb moeten ontwijken. In mijn ervaring werkt Ziggs als support het beste met Corki, Graves of Lucian, die een (kleine, voor Graves en Lucian) gapcloser hebben en de burst om de initiations te backen. Ook Draven is niet verkeerd, al is het maar omdat die iemand die een minefield in gesatcheld wordt met Stand Aside over nog een paar mines heen kan schuiven :P

Support katarina is gewoon een cheesy kill lane, zelfde categorie als support Leblanc. Werkte eigenlijk ook alleen in die pot omdat die Graves een gigantische pannenkoek was.
Support Katarina en Support Leblanc zijn echter 2 heel andere dingen.
Support Katarina heeft namelijk 0,0 cc en werkt dus in geen van de gevallen goed met supportende middelen

Support LeBlanc kan echter wel goed uitpakken, je moet het wel echt goed onder de knie hebben, en niet ala assassin stijl spelen.
LeBlanc kan namelijk 2x snaren met de ult, dus 1 snare op de adc en 1 snare op de support, als je ze beiden succesvol weet te snaren is het dus een 1.5s root en dat is echt wel behoorlijk, dat is hetzelfde effect als een Sona ult, dus kan je nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dus speel je gewoon zonder support als team, maar een APC/Assassin die niet farmt op de support plaats. Noem het dan ook geen support. Het kan misschien best werken hoor een extra APC/Assassin die op het begin bij de bot lane blijft en daarna roamt als een malle, maar een support is in mijn ogen toch wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:12:
Dus speel je gewoon zonder support als team, maar een APC/Assassin die niet farmt op de support plaats. Noem het dan ook geen support. Het kan misschien best werken hoor een extra APC/Assassin die op het begin bij de bot lane blijft en daarna roamt als een malle, maar een support is in mijn ogen toch wat anders.
Ach ja zoals ik zei het kan in enkele gevallen werken, maar zodra er een Leona/Thresh is zal LeBlanc of elke niet echte support toch het onderspit delven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Challenger Ahri skin upcoming, dus weer een nieuw thema ga ik vanuit "Challenger Skins"
Me like :3

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-QLux9rCjHUY/VK9Di80x3OI/AAAAAAAAg1c/t7W7AZmHcAA/s1600/AhriLoadScreen_5.png

[ Voor 19% gewijzigd door Turismo op 09-01-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qWAkIzF.png

Mid//high diamond games :(

Bijna diamond 2 met nog steeds 75%+ winrate. Hoewel het een doodgeslagen paard is geeft het toch aan dat ELOhell en dat soort onzin geen reden mag zijn om niet te klimmen. Ik verwacht minstens Master in het nieuwe seizoen, maar we zullen het zien..

Wat zijn jullie verwachtingen & doelstellingen voor s5?

[ Voor 23% gewijzigd door Rordarok op 09-01-2015 15:41 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

TheBrut3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:12:
Nou ja, ik zeg Annie.
Ziggs kan echt wel als support gespeeld worden, maar na laning phase moet het leeuwendeel van de CC van een andere teammember komen en het werkt niet met elke ADC. Katarina is een ander verhaal inderdaad...

Overigens is het sterkste punt van Ziggs als support het niet aflatend poken van de enemy ADC om die zo veel mogelijk farm te denyen, hij hoeft niet per se altijd dood maar als die significant vaker moet recallen dan de eigen ADC is dat ook erg waardevol.

En de Leblanc supports die ik heb gezien waren bijna zonder uitzondering mensen die eigenlijk niet wilden supporten en dan maar gewoon zo veel mogelijk kills probeerden te pakken als "support" in plaats van daadwerkelijk de ADC te helpen, maar ik accepteer dat ze beter support gespeeld kan worden dan Kata :P
Turismo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Ach ja zoals ik zei het kan in enkele gevallen werken, maar zodra er een Leona/Thresh is zal LeBlanc of elke niet echte support toch het onderspit delven.
Niet _helemaal_ mee eens, maar odds are inderdaad :P
Rordarok schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:38:
[afbeelding]
YoloQ? Gold anything. Zou moeten lukken als ik nog wat meer aan mijn early laning werk en misschien mijn championpool wat uitbreid.
Ranked 5's team dat eerdaags opgesteld gaat worden maakt het ons geen van allen uit waar we terechtkomen, dat wordt meer een methode om stompzinnige teamcomps te proberen en te kijken waar de zwakke punten van de heersende meta liggen en hoe die te abusen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door McGryphon op 09-01-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rordarok schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:38:

Minstens Platinum V. Ik heb het merendeel van S4 niet eens gespeeld. Liggend aan hoe de placements gaan kan dit wat sneller gaan. Ik weet best dat ik geen Diamond 1/Master niveau ben, maar speel al vaak tegen mid/low Platinums in ranked en low Diamonds in normals en kan nou niet zeggen dat dat erg indrukwekkende spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vaak gevraagd hier, nu is het bijna zover:

Vanaf 22 januari is er gedurende vijf dagen weer de befaamde 2 rune pages voor de prijs van 1.

Ook 30% korting op alle tier 3 runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Vergeet ook niet de bonus RP van 12 tot 18 januari. Vanaf een euro of 20 is dat wel worth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Mijn voornemen voor season 5 is minimaal diamond behalen. Met een beetje moeite gaat dit makkelijk lukken (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zijn er hier ervaringsdeskundigen met Velkoz support?

Nog nooit in een game één naast me gehad, net voor het eerst, toevallig in een ranked. Leek me niet de beste keus tegen enemy Blitz; liever een tank a la Leona gehad, maar goed.

Was allerminst onder de indruk van Velkoz, kwam ook mede door zijn runes:

5.35 AP (marks)
9 armor
6 magic pen (quints)
2.9 mana/5 sec.

Hmja, daar ga je al. Wel allemaal tier 3, maar wie nou magic pen quints en ap marks neemt... Hij had wel gewoon een ap mid page met de normale standaard rune setup, maar kennelijk vond ie dit handiger.
Blitz en Vayne hadden snel genoeg door dat ze weinig van Velkoz te vrezen hadden, dus we werden heerlijk gezoned.

Matige Velkoz speler en dito runes. Maar kan Velkoz in de juiste handen wel een beetje werken als support?
dr34m3dd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:04:
Mijn voornemen voor season 5 is minimaal diamond behalen. Met een beetje moeite gaat dit makkelijk lukken (:
Lijkt me een contradictio in terminis, maar als het lukt is het je van harte gegund :P

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-01-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:54:

Nog nooit in een game één naast me gehad, net voor het eerst, toevallig in een ranked. Leek me niet de beste keus tegen enemy Blitz; liever een tank a la Leona gehad, maar goed.

5.35 AP (marks)
9 armor
6 magic pen (quints)
2.9 mana/5 sec.

Hmja, daar ga je al. Wel allemaal tier 3, maar wie nou magic pen quints en ap marks neemt... Hij had wel gewoon een ap mid page met de normale standaard rune setup, maar kennelijk vond ie dit handiger.
Blitz en Vayne hadden snel genoeg door dat ze weinig van Velkoz te vrezen hadden, dus we werden heerlijk gezoned.

Matige Velkoz speler en dito runes. Maar kan Velkoz in de juiste handen wel een beetje werken als support?
Ik heb wel eens tegen Caitlyn/Vel'Koz gestaan met Corki en een support Alistar. Dat was een buitengewoon vervelend lane: in principe hadden wij meer burst en betere initiation, maar zie maar eens in de buurt te komen als je zó outranged wordt. Die Vel'Koz had gewoon zijn hele runepage volgeramd met AP, dus dat kwam dan ook wel aan...
Ik heb er nooit eentje naast me gehad, maar die lane heb ik toen redelijk verloren. Gelukkig hadden ze niet door hoe ramveel damage Corki erbij krijgt met triforce en sorcshoes, de eerste dragonfight werd ik niet gefocused en kon ik een triple pakken, maar in latere teamfights bleek die Vel'Koz laser toch ondanks supportgold ook best pijnlijk.

Ik moet vooral ook nog leren dat Corki's W en Ziggs's W niet hetzelfde doen trouwens, na een paar potjes Ziggs komt er altijd weer een moment dat ik vol het enemy team in Valkyrie :+
Al heb ik wel eens Corki's gezien die hun W als Rumble ult gebruikten, dat werkt ook niet echt :+

[ Voor 8% gewijzigd door McGryphon op 10-01-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Veel gezeik met wat appelsap

[...]

Lijkt me een contradictio in terminis, maar als het lukt is het je van harte gegund :P
Ik heb een lange tijd rond plat 1-2 gezeten dus om eerlijk te zijn lukt het me als ik goed me best doe (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52

5.35 AP (marks)
9 armor
6 magic pen (quints)
2.9 mana/5 sec.

[...]

Deeznutz420 speelt hem wel eens support en het werkt best redelijk. Velkoz heeft een knock-up en Q (q is korte CD en lange range) en heeft relatief hoge base damage. Voorgenoemde i.c.m. zijn passive zorgen ervoor dat hij erg veel damage kan doen als support.

Desalniettemin is het gewoon zo'n vage support zoals LB/Ziggs support. Het kan werken, maar meestal zijn er veel betere picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ziggs vs Vel'Koz op mid is zo'n matchup dat je allebei van onder de eigen turret kan farmen, zou dat in botlane als supports wel eens willen proberen eigenlijk :P
Wel een iets andere speelstijl, maar dat wordt denk ik grotendeels een pokewar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:')

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Hoera! Mijn mystery gift van Rito is Big Bad Warwick. Gelukkig heb ik niet al eerder een Warwick skin gekregen als mystery gift (van mijn in totaal 4-5 gifts) die ik overigens ook nooit gespeeld heb. Couldn't be much worse :') maargoed. Gratis enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:28
Toch maar besltoen deze game weer is op te pakken. Wist mijn gegevens helaas niet meer dus een heel nieuw account gemaakt.

Als er nog mensen zijn die is willen spelen GFX Brewmaster is de naam :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Recrush schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:52:
Hoera! Mijn mystery gift van Rito is Big Bad Warwick. Gelukkig heb ik niet al eerder een Warwick skin gekregen als mystery gift (van mijn in totaal 4-5 gifts) die ik overigens ook nooit gespeeld heb. Couldn't be much worse :') maargoed. Gratis enzo.
Ben nog nooit gebanned, of chat restricted maar geen skin voor my thus far ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Recrush schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:52:
"big bad" Waarschijnlijk ben je heeel stout geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
dr34m3dd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:57:
[...]

"big bad" Waarschijnlijk ben je heeel stout geweest :+
Dat sowieso, daar ben ik een boze broeder voor! :+

Verder niemand al een skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Recrush schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:47:
[...]

Dat sowieso, daar ben ik een boze broeder voor! :+

Verder niemand al een skin?
Nope, op geen van beide accounts nog.

Een vriend van me heeft Toxic Mundo gekregen though :P

Een andere Captain Volibear. Laying down the LUUUUHW :+

[ Voor 8% gewijzigd door McGryphon op 10-01-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Yeah, ik heb tot mijn verbazing ook een mystery gift gekregen (voor goed gedrag in 2014). Verbazing omdat ik niet wist je dat kon krijgen! Haha. De volgende skins heb ik gevonden die nieuw zijn:

- FireFox Ahri
- Woad King Darius
- Nightblade Irelia

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Commando Garen. OP as shit, 1 dmg minder van Leona passive procs 8)

Hmm, vraagje aan de Poppy-spelers: Stel, ik ignite de 50 health Poppy, en die ult direct daarna een teamgenoot van me. Gaat ze dan alsnog dood aan de ignite of wordt die damage dan ook geblockt?

[ Voor 59% gewijzigd door McGryphon op 11-01-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damage komt niet van de teammate dus die krijgt ze niet.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Dryad Soraka van de gratis mystery gift. Mag ik even huilen? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Thormodo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 05:12:
Dryad Soraka van de gratis mystery gift. Mag ik even huilen? }:|
troost je met het feit dat dat tenminste geen shitmo of shitgot skin is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/b76qzn3z9/vlad.jpg

Ik ben blij, skin stond op mijn verlanglijstje om te kopen mocht zodra die 50% korting zou zijn :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe krijg je die mystery gift eigenlijk? Van iemand anders of echt van riot? Hoe kan je ze claimen? Heb al gezocht, maar kan het niet vinden (of ik ben stekeblind).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Als je eligable bent krijg je vanzelf de melding bij login van je gift.

Ik zou er 1 moeten krijgen, maar heb hem vooralsnog niet mogen ontvangen, afwachten dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22
Die mystery gift's komen vanzelf, heb 2 accounts, 1: K9 Nasus, en op de ander: Frostblade irelia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik dank jullie hartelijk! Hopelijk komen de nieuwe placements snel, want ik ben door eigen toedoen (en teammaten) flink gezakt. Moet minimaal in Silver 3 zitten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Waar zat en zit je nu dan? En hoezo per se S3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Recrush schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:26:
Waar zat en zit je nu dan? En hoezo per se S3?
Ik zat in Silver 2, waar ik mij behoorlijk lang stand heb gehouden. Ben afgegleden naar brons 3.
Mede door foutieve keuzes of moeten spelen in lanes waar ik normaal nooit speel. Helaas niet altijd door eigen toedoen, maar daar had ik dan maar beter mijn best voor moeten doen. Wat wel vervelend is, is dat ik nooit veel tijd heb om rustig door te spelen, ik kom maar toe aan 2 potjes per avond. Dus alles gaat tergend langzaam :P

Ik ga rustig weer met Taric aan de gang, daar heb ik de beste win/los ratio mee.

[edit]
Ik heb net een Prom Queen Annie gekregen :P Jammer dat ik daar nooit mee speel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 11-01-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Outerspace schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Ik zat in Silver 2, waar ik mij behoorlijk lang stand heb gehouden. Ben afgegleden naar brons 3.
Mede door foutieve keuzes of moeten spelen in lanes waar ik normaal nooit speel. Helaas niet altijd door eigen toedoen, maar daar had ik dan maar beter mijn best voor moeten doen. Wat wel vervelend is, is dat ik nooit veel tijd heb om rustig door te spelen, ik kom maar toe aan 2 potjes per avond. Dus alles gaat tergend langzaam :P

Ik ga rustig weer met Taric aan de gang, daar heb ik de beste win/los ratio mee.
Ach ja, ik ben er al vrij snel achter gekomen dat je in Draft lang niet altijd de rol krijgt die je wil, ben op een gegeven moment juist mijn minder goede roles gaan spammen in normals. Je kan proberen beter te worden in wat je al goed doet, of je zwaktes pogen te verminderen :P
[edit]
Ik heb net een Prom Queen Annie gekregen :P Jammer dat ik daar nooit mee speel ;)
Zie het als een teken dat je meer Annie moet gaan spelen :P

Ik ga eerdaags ook maar gewoon Garen spammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ... woad ashe ...
spijtig dat ik nooit adc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hah, net een potje ARAM, krijg ik Udyr. Ok, normaal gesproken useless POS op Abyss, maar als ze bang zijn om de 4v1 aan te gaan gaat er toch iets goed _O-
10/7/33 is geen slechte score stiekem :P 86% kill participation..

[ Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 11-01-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
McGryphon schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:41:
[...]
troost je met het feit dat dat tenminste geen shitmo of shitgot skin is :+
Op Teemo haten, zo 2014...

*O* Teemo *O*

Op mijn NA account (die level 7 is met 6 champions gekocht), overigens Steel Legion Garen gekregen.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 11-01-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:13

Secsytime

Automagisch

Net spectacular sivir gekregen (':

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nog niks gekregen, kan door chat ban komen of door feit dat ik nog een 1 uur 20 mins durende queue heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 14:52
Kan goed kloppen, EUW ligt wederom onderuit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:58:
Nog niks gekregen, kan door chat ban komen of door feit dat ik nog een 1 uur 20 mins durende queue heb....
Als je een chat ban hebt gehad krijg je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:59:
[...]

Als je een chat ban hebt gehad krijg je niks.
Ja dat weet ik, ik doelde meer op het laatste gedeelte van mijn zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:00:
[...]

Ja dat weet ik, ik doelde meer op het laatste gedeelte van mijn zin :P
Haha, nothing new EUW sucks )):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Secsytime schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:56:
Net spectacular sivir gekregen (':
Ik geef en ontvang niet vaak wat maar ik heb serieus twee maal spectacular sivir gegift. Ook echt waardeloos en niet-spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op m'n main niets gekregen ivm chat ban en op m'n alt een Viridian Kayle. Als ik de resultaten hier en op reddit zo bekijk, mis ik weinig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Niets gekregen op Damien, omdat er teveel skins opzitten. Op NightFang ook nog niets ontvangen. De andere smurf accounts overigens alleen 1 Commando Garen skin.

Voor de rest ben ik op advies van Rorda weer begonnen met het spelen van Riven. Het begon wat moeizaam maar na een stuk of 5 games kwam het gevoel weer wat meer terug. Zelfs enkele lastige matchups winnend weten af te sluiten. Mijn mooiste games waren vs een Irelia en een Garen. Aangezien de servers down gingen ga ik morgen maar weer verder oefenen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Damienx2 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:58:
Niets gekregen op Damien, omdat er teveel skins opzitten. Op NightFang ook nog niets ontvangen. De andere smurf accounts overigens alleen 1 Commando Garen skin.

Voor de rest ben ik op advies van Rorda weer begonnen met het spelen van Riven. Het begon wat moeizaam maar na een stuk of 5 games kwam het gevoel weer wat meer terug. Zelfs enkele lastige matchups winnend weten af te sluiten. Mijn mooiste games waren vs een Irelia en een Garen. Aangezien de servers down gingen ga ik morgen maar weer verder oefenen.
Wat!? Dus jij heb (bijna) alle skins op je main. Want om die Mystery Gift te krijgen moet je minstens 10 skins NIET hebben! :o

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Dreanor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:52:
[...]

Wat!? Dus jij heb (bijna) alle skins op je main. Want om die Mystery Gift te krijgen moet je minstens 10 skins NIET hebben! :o
Tja, dat klopt eigenlijk wel. De skins die ik mis zijn:
- King Rammus (niet gespeeld tijdens de beta, aangezien ik nog volop WoW speelde);
- UFO Corki (te laat ingeschreven);
- Black Alistar (verwacht overigens dat deze binnenkort weer in de shop verschijnt vanwege zijn VU);
- Rusted Blitzcrank
- Victorious Jarvan IV (speelde geen ranked in season 1);
- Victorious Janna (speelde amper tot geen ranked in season 2);
- Triumpant Ryze (niet goed genoeg om ooit een toernooi te winnen);
- Urf Warwick (niet echt into skins op dat moment);
- Pax Twisted Fate;

Ik denk dat dat ze wel zijn die ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Black Alistar gaat echt niet in de shop komen na zijn VU.

[ Voor 91% gewijzigd door Fanatic_FS op 12-01-2015 08:45 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:32:
Black Alistar gaat echt niet in de shop komen na zijn VU.
En waar haal jij deze info weg? ;) Want de enige reden waarom hij eerder niet terug kwam, was vanwege het feit dat hij een simpele recolor was. Ze hebben hem nu ook grafisch een update gegeven waardoor hij niet meer simpelweg een recolor is. Vandaar dus dat het niet vreemd zou zijn dat Riot deze uiteindelijk weer gaat uitbrengen. Het motto bij Riot is als volgt dat ze willen dat skins vaker gezien worden dan enkel bij een paar mensen die hem toevallig ooit hebben binnengeharkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Damienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:03:
[...]

Tja, dat klopt eigenlijk wel. De skins die ik mis zijn:
- King Rammus (niet gespeeld tijdens de beta, aangezien ik nog volop WoW speelde);
- UFO Corki (te laat ingeschreven);
- Black Alistar (verwacht overigens dat deze binnenkort weer in de shop verschijnt vanwege zijn VU);
- Rusted Blitzcrank
- Victorious Jarvan IV (speelde geen ranked in season 1);
- Victorious Janna (speelde amper tot geen ranked in season 2);
- Triumpant Ryze (niet goed genoeg om ooit een toernooi te winnen);
- Urf Warwick (niet echt into skins op dat moment);
- Pax Twisted Fate;

Ik denk dat dat ze wel zijn die ik mis.
Dan heb je er aardig wat euro's inzitten ;) Desaltemin .. _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spuitelf schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:29:
[...]

Dan heb je er aardig wat euro's inzitten ;) Desaltemin .. _/-\o_ :9~
Ik ga de berekening ook niet meer maken ;) heb gelukkig vrij veel gegifted gekregen (destijds nog met RP cards), maar dan nog zitten er inderdaad vele euro's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Even los daarvan, ben sinds kort begonnen met het mainen van bepaalde champs over het elke game een andere champ spelen...

http://euw.op.gg/summoner/userName=illuh

85% winrate, en vel'koz op mid... wat een heerlijke champion! Ik ward meer dan ik voorheen deed en heb mijn totale pook verkleind tot 9 champions!

Van G5 0 punten naar G4 39 punten. en van totaal 20 meer losses dan wins gegaan naar 5 meer wins dan losses... Vision behouden, minimap continue in de gaten houden, poken maar toch goed csen zijn de dingen waar ik me nu dan ook op aan het focussen ben.. Positioning zit 7/10 keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spuitelf schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:43:
Even los daarvan, ben sinds kort begonnen met het mainen van bepaalde champs over het elke game een andere champ spelen...

http://euw.op.gg/summoner/userName=illuh

85% winrate, en vel'koz op mid... wat een heerlijke champion! Ik ward meer dan ik voorheen deed en heb mijn totale pook verkleind tot 9 champions!

Van G5 0 punten naar G4 39 punten. en van totaal 20 meer losses dan wins gegaan naar 5 meer wins dan losses... Vision behouden, minimap continue in de gaten houden, poken maar toch goed csen zijn de dingen waar ik me nu dan ook op aan het focussen ben.. Positioning zit 7/10 keer goed.
Dat doe je netjes. Ik ben juist dit weekend van Gold III naar Gold IV gezakt met nog iets van 43LP over. Het zat gewoon niet mee, maar ik neem voornamelijk mijn eigen beslissingen en het tilten (gebeurt gewoon simpelweg na een aantal losses) als boosdoeners. Ja we hadden ook enkele teammates waar je geen oorlog mee zou winnen, maar dat neemt niet weg dat ik simpelweg zelf ook beter had kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Het lijkt wel of iedereen Renekton is vergeten. Zelfs tegen Azir en Lissandra heb ik nog heel goed kunnen spelen. Azir 2 keer kunnen killen voor level 6, daarna via ganks ook veel kills kunnen maken.

Met Lissandra had ik het idee dat je damage mist tegen renekton. Haar Q voelde ik nauwelijks met MR per level, hexdrinker en een Specters Cowl.

Late game zou slecht moeten zijn, maar sinds zijn ultimate is gebuffed voor level 16 vind ik renekton nog steeds goed. 800 HP en 120 AoE magic damage per seconden is niet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:47:
Het lijkt wel of iedereen Renekton is vergeten. Zelfs tegen Azir en Lissandra heb ik nog heel goed kunnen spelen. Azir 2 keer kunnen killen voor level 6, daarna via ganks ook veel kills kunnen maken.

Met Lissandra had ik het idee dat je damage mist tegen renekton. Haar Q voelde ik nauwelijks met MR per level, hexdrinker en een Specters Cowl.

Late game zou slecht moeten zijn, maar sinds zijn ultimate is gebuffed voor level 16 vind ik renekton nog steeds goed. 800 HP en 120 AoE magic damage per seconden is niet niets.
Realistisch gezien is dit minder dan 80 magic damage lategame, aangezien Renekton geen Mpen heeft. Base Mres snoept er sowieso al 30 dmg/sec af. Vooral tegen bruisers en gebruikers van GA/Banshees zal dit rond de 40-60 damage/sec zijn.

Zijn probleem is denk ik vooral het ontbreken van een volle Fury-bar wanneer de serieuze teamfights uitbreken. In je lane bepaal jij vaak wanneer je engaged en zul je vaak volle Fury hebben door farmen. Als je de base net uit komt lopen of uberhaupt langer dan 20-25s onderweg bent naar het gevecht, heb je dat voordeel dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Realistisch gezien is dit minder dan 80 magic damage lategame, aangezien Renekton geen Mpen heeft. Base Mres snoept er sowieso al 30 dmg/sec af. Vooral tegen bruisers en gebruikers van GA/Banshees zal dit rond de 40-60 damage/sec zijn.

Zijn probleem is denk ik vooral het ontbreken van een volle Fury-bar wanneer de serieuze teamfights uitbreken. In je lane bepaal jij vaak wanneer je engaged en zul je vaak volle Fury hebben door farmen. Als je de base net uit komt lopen of uberhaupt langer dan 20-25s onderweg bent naar het gevecht, heb je dat voordeel dus niet.
Ben ik met je eens, maar ik vind het (nog) niet echt een probleem met hem. Meestal duik je er toch in met Dominus en krijg je redelijk wat fury met je eerste Q. Meestal bouw ik 1,5 damage item op hem, Hydra en Brutalizer, wat later een Black Cleaver word. Ik hoop meestal dat ik alle aandacht trek van de ADC/APC en support zodat de rest van mijn team iedereen af kan maken.

Bovendien ben ik benieuwd naar de changes van Renekton, dat zou zijn teamfighting wel ten goede moeten komen

1) Give Renekton a lot more Fury when he's fighting champions and a little less Fury when he's not interacting with champions.

P - Reign of Anger

FURY DECAY RATE:: 2/second >>> 4/second

Q - Cull the Meek

FURY GENERATION ON NON-CHAMPION HIT:: 5/target >>> 2.5/target
FURY GENERATION ON CHAMPION HIT:: 5/target >>> 10/target

W - Ruthless Predator

NEW - FURY GENERATION BONUS VS CHAMPIONS:: 10 Fury

E2 - Dice

NEW - FURY GENERATION ON NON-CHAMPION HIT:: 2.5/target
NEW - FURY GENERATION ON CHAMPION HIT:: 10/target

We really wanted to give Renekton some new ways to spike his Fury generation in teamfights without making his laning power go crazy, so we've put conditional Fury generation on all of his non-empowered abilities that is stronger vs. Champions than vs. minions. We also increased the decay rate on Fury so that Renekton doesn't sit on full Fury without staying in combat.

Also, a small note here, Renekton has never generated Fury when using empowered abilities, so while the tooltips are being more explicit about this interaction, the mechanics haven't been changed with regards to empowered abilities.

2) Smooth out Renekton's healing from Cull the Meek so that it is still relevant later in the game.

Q - Cull the Meek

HEALING VS MINIONS (Non Fury Enhanced):: 5% damage >>> 3/4.5/6/7.5/9 (+0.04 Bonus AD)
HEALING VS MINIONS (Fury Enhanced):: 10% damage >>> 9/13.5/18/22.5/27 (+0.12 Bonus AD)
HEALING VS CHAMPIONS (Non Fury Enhanced):: 20% damage >>> 9/13.5/18/22.5/27 (+0.12 Bonus AD)
HEALING VS CHAMPIONS (Fury Enhanced):: 40% damage >>> 27/40.5/54/67.5/81 (+0.36 Bonus AD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:19:
[...]

Ik geef en ontvang niet vaak wat maar ik heb serieus twee maal spectacular sivir gegift. Ook echt waardeloos en niet-spectaculair.
Je vergeet natuurlijk dat die spectaculair lelijk is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:00:
[...]

Zo slecht is de skin ook weer niet, het is een reference aan Wonder Woman, ook niet bepaald een personage met een bijzondere outfit. Zelfde geldt ook voor bijvoorbeeld Aviator Irelia, niet bepaald de mooiste skin maar wel een leuke reference aan Amelia Earhart. Skin hoeft niet bepaald mooi te zijn om toch een leuke aanvulling te zijn. Het is iig beter dan een simpele recolor (kom er maar in Ryze, Zac, Alistar, Ezreal).

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 12-01-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Thormodo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:02:
[...]

Op Teemo haten, zo 2014...
Als Toplane Udyr main zal ik op Teemo blijven haten tot die kakhamster gedelete wordt.
*O* Teemo *O*
You moved down on my notch list. You now have -1 notch :+
Op mijn NA account (die level 7 is met 6 champions gekocht), overigens Steel Legion Garen gekregen.
Garen is wel geinig om te spelen af en toe.

"Look, I'm holding the WORLD up!"
Wist je dat Zac's geluidseffecten zijn gemaakt door condooms met hondenvoer en bonen tegen de muur te slaan/gooien? Not even kidding :+

[ Voor 23% gewijzigd door McGryphon op 12-01-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:00:
Over lelijk gesproken, die nieuwe Blood Moon Thresh. Wtf? Lijkt wel een bejaarde rockster in rode kleren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:03:
[...]

Over lelijk gesproken, die nieuwe Blood Moon Thresh. Wtf? Lijkt wel een bejaarde rockster in rode kleren....
Smaken verschillen, ik vind het wel wat hebben namelijk. Met name zijn recall is al de moeite waard met zijn ritueel en bijbehorende geluidseffecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik vind Blood Moon Thresh ook wel okay eigenlijk. Vind sowieso de blood moon skins over het algemeen wel tof en ben meestal wel fan. En de recall is erg vet inderdaad.

Altijd leuk overigens als je voor het eerst een champion op 5v5 speelt en er dan complimenten over krijgt. Met Legend of the Poro King heb ik Xerath opgepakt en net m'n eerste normal ermee gedaan waarmee ik tegen een Ezreal stond. Toegegeven, het was ook nog eens een full Silver game door de team builder die matchmaking op nieuwe rol/champions aanpast (normaal Gold/low Plat, maargoed zegt nog steeds niks in normals). Maar het ging wel aardig dus. CS'en ging wel waardeloos omdat ik echt maar heel zelden een ap caster speel, dus dat is sowieso een punt ter verbetering. Maar verder was het een leuke (en gezellige, ook belangrijk) game. En dat met alleen maar vreemden! Zelfs Ezreal kon erom lachen als ik hem random met een full range Q neersnipete (sneep? snipte?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:55:
[...]

En waar haal jij deze info weg? ;) Want de enige reden waarom hij eerder niet terug kwam, was vanwege het feit dat hij een simpele recolor was. Ze hebben hem nu ook grafisch een update gegeven waardoor hij niet meer simpelweg een recolor is. Vandaar dus dat het niet vreemd zou zijn dat Riot deze uiteindelijk weer gaat uitbrengen. Het motto bij Riot is als volgt dat ze willen dat skins vaker gezien worden dan enkel bij een paar mensen die hem toevallig ooit hebben binnengeharkt.
Omdat die alleen te krijgen was dmv de digitale pre-order. Net als Human ryze en Silver kayle bij de hardcopy zaten.

Zie ook http://leagueoflegends.wi...kin#Limited_Edition_Skins

De enige skin die ze uit de shop hebben gehaald omdat die echt te weinig was, was rusty blitz.

Golden Alistar is precies hetzelfde als Black Alistar, ook een recolor maar die is wel in de shop.

[ Voor 11% gewijzigd door Fanatic_FS op 12-01-2015 13:41 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:36:
[...]

Omdat die alleen te krijgen was dmv de digitale pre-order. Net als Human ryze en Silver kayle bij de hardcopy zaten.

Zie ook http://leagueoflegends.wi...kin#Limited_Edition_Skins

De enige skin die ze uit de shop hebben gehaald omdat die echt te weinig was, was rusty blitz.

Golden Alistar is precies hetzelfde als Black Alistar, ook een recolor maar die is wel in de shop.
Maar laten we nu even eerlijk zijn, zo waren er meer skins die "nooit" meer beschikbaar gesteld zouden worden en ook dat besluit is uiteindelijk teruggedraaid. Aangezien Ryze en Kayle beiden nog geen VU hebben gehad kunnen we het nog niet vergelijken. Persoonlijk denk ik niet dat Riot er veel moeite in zou steken als ze niet een plan hadden om het in de toekomst toch gewoon weer beschikbaar te stellen.

Neem Championship Riven, zou ook niet meer beschikbaar worden gesteld, nu is het plan om dat alsnog te doen binnen 2 jaar. Oftewel ik zou het nog niet afschrijven, zeker niet omdat Riot liever geld ziet dan een paar users met een unieke skin ;).

Tevens als extratje dat ik op de PBE Black Alistar wel kon kopen in de shop, waar Rusty Blitzcrank alleen via RP daar beschikbaar was (iets wat niet meer wordt aangevuld sinds het nieuwe PBE systeem, dus niet te kopen momenteel). Zegt me toch dat ze willen dat meer mensen Black Alistar kunnen uitproberen om hem op een later tijdstip beschikbaar te stellen voor de gehele community.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 12-01-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Laatst online: 11-09 15:31
McGryphon schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:02:

Wist je dat Zac's geluidseffecten zijn gemaakt door condooms met hondenvoer en bonen tegen de muur te slaan/gooien? Not even kidding :+
l0l, de gedachte alleen al. Tijdens een game zie je Zac aankomen en iedere keer in je gedachten een condoom met inhoud naar de muur zien vliegen :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Aangezien Ryze en Kayle beiden nog geen VU hebben gehad kunnen we het nog niet vergelijken.
Dan neem Twisted Fate als voorbeeld, Pax TF is niet in de store gekomen met zijn VU.
Ook Singed is een goed voorbeeld met zijn Riot Squad skin.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Fanatic_FS schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:56:
[...]

Dan neem Twisted Fate als voorbeeld, Pax TF is niet in de store gekomen met zijn VU.
Ook Singed is een goed voorbeeld met zijn Riot Squad skin.
Mee eens, zelfde geldt ook voor Pax Sivir. Maar daar had Riot al eens over gepost dat ze daar nog een manier voor aan het verzinnen zijn om deze skins uiteindelijk toch weer terug te brengen. Was destijds volgens mij een post die oorspronkelijk ging over Championship Riven.

Eerlijk gezegd verwacht ik wel dat ze uiteindelijk weer berschikbaar zullen komen. Overigens waren die skins destijds ook NIET te koop op de PBE (ja voor RP dat inmiddels afgeschaft was ;). Misschien niet nu gelijk, maar wel op de lange termijn. Puur omdat Riot al eens had aangegeven dat ze bepaalde skins gewoon te weinig voorbij zagen komen omdat de gebruikersgroep nu vele malen hoger ligt dan de jaren toen de skins oorspronkelijk uitkwamen. "En ze willen iedereen de kans bieden om de skins te bemachtigen".

Time will tell, geen ramp als het niet gebeurt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Meatwagon schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:48:
[...]

l0l, de gedachte alleen al. Tijdens een game zie je Zac aankomen en iedere keer in je gedachten een condoom met inhoud naar de muur zien vliegen :+ 8)7
Goede reden om Zac te spelen dus, de tegenstander is afgeleid door die gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren nog geen skin mogen ontvangen (Nooit gebanned geweest / chatban gehad)
Ik blijf afwachten :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:55:
Gisteren nog geen skin mogen ontvangen (Nooit gebanned geweest / chatban gehad)
Ik blijf afwachten :+
ETA is 12-1 voor iedereen in EUW. Dus waarschijnlijk heb je dan vandaag je skin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik heb trouwens nog twee accounts van level 5-7 maar waar ik nog geen champions op heb gekocht. Zou het zin hebben om daar straks nog gauw een champion te kopen en er een skin voor te krijgen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:59:
Ik heb trouwens nog twee accounts van level 5-7 maar waar ik nog geen champions op heb gekocht. Zou het zin hebben om daar straks nog gauw een champion te kopen en er een skin voor te krijgen? :+
Dan moet je meer dan 1 champ kopen toch? Aangezien het minimaal 10 ontbrekende skins moeten zijn? Volgens mij zijn er geen champs met 10 skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat waren de prerequisites? Heb op een lv12 account met iets van 8-10 champs geen skin mogen ontvangen. Heeft vrij weinig games gezien en ook geen bans/restricts oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:03:
Wat waren de prerequisites? Heb op een lv12 account met iets van 8-10 champs geen skin mogen ontvangen. Heeft vrij weinig games gezien en ook geen bans/restricts oid.
De distributie loopt nog.

Ik heb op beide accounts op EUW nog niets mogen ontvangen, op mijn NA account wel Sewn Chaos Orianna ofzo.Gewoon afwachten dus.

http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=2056434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:03:
[...]

Dan moet je meer dan 1 champ kopen toch? Aangezien het minimaal 10 ontbrekende skins moeten zijn? Volgens mij zijn er geen champs met 10 skins.
True that, maar de requirements zijn er niet 100% duidelijk in. "you’re Level 5 or higher and there are at least 10 skins you don’t own". Als je geen champions en skins hebt zijn er technisch gezien honderden skins die je nog niet hebt. Maar ik denk dat je gelijk hebt idd. Misschien maar even goedkope champs kopen straks en kijken of er wat gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ah mooi,
Ik wacht lekker af :D

"Don't let your dreams be memes"

Pagina: 1 ... 8 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden