[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Damienx2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:48:
[...]

Dat verschil is 50. Echter zit er bij Cait meer achter dan alleen de range. Cait heeft een passive die WEL nuttig is voor late game. Cait heeft een magere escape maar het is iig een escape, wederom niet aanwezig bij Ashe.

Punt wat ik een beetje heb met deze hele statement die gedaan is dat Ashe OP is. Misschien ben je juist wel een hele goede ADC en had je dit ook met Varus, Quinn en Miss Fortune kunnen doen. Hetzelfde voor de jongen destijds die Rumble mid speelde. Ik twijfel niet aan jullie skill, ik twijfel wel aan jullie statements. Maar de toon waarop deze discussie langzamerhand doorgaat is gewoon niet meer gewenst in dit topic. Dus als we eens kunnen stoppen nu met het over en weer wijzen van non-relevante feiten, it'll all be cool.
Dit dus. Het enige wat ik zei is dat ze op het moment OP is.

Op de man spelen gebeurd hier niet

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 16-12-2014 18:10 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Reactie op een offtopic reactie

ik zat net weer de laatstwe PBE changes te kijken en daar zie vrolijk dat de jungle monsters verschijnen op 2:00 i.p.v. 1:55. Dag fijne botlane leash ;w

[ Voor 46% gewijzigd door Gropah op 16-12-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12

Conclusie: Elke ADC kan goed zijn in yoloQ als je er goed mee kan spelen en als deze bij je speelstijl past, ook Urgot en Ashe. De definitie van OP is weer wat anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 16-12-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
TheBrut3 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:09:

Conclusie: Elke ADC kan goed zijn in yoloQ als je er goed mee kan spelen en als deze bij je speelstijl past, ook Urgot en Ashe. De definitie van OP is weer wat anders.
Sommige mensen spelen inderaad onder het mom van yolo.. Gister bij een Ashe in de game die mijn supp gewoon aan het feeden was... Zo maak je nog eens wat mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 16-12-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Een offtopic reactie stond hier

Het feit dat je 'goede' resultaten behaald met een slechte champion geeft aan dat, inderdaad, mensen op het elo waar je speelt (of dat nu bronze 4 of master was geweest, dat is niet relevant) niet met de champion om kunnen gaan. Het is namelijk een slechte champion, door pro's betiteld als NIET viable. Dan is het een logische conclusie dat mensen niet met de champion om kunnen gaan als je goede resultaten behaalt. Lees: Fiora, Shaco, Master Yi.

Op de man
Ik wacht overigens nog steeds op je argumenten.

[ Voor 46% gewijzigd door Gropah op 16-12-2014 18:10 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icefraction
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05-2024
Kijkt er iemand anders ook uit naar Legend of the Poro King game mode ?
Lijkt me een erg leuke gamemode met wat vrienden (alhoewel ik nogal vriendloos ben).
En vooral die verschillende soorten poro's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Icefraction schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:16:
Lijkt me een erg leuke gamemode met wat vrienden (alhoewel ik nogal vriendloos ben).
Is gewoon al live hoor ;)

Straks eens met Udyr proberen. Udyr met een Lee Sin Q zou in theorie belachelijk OP moeten zijn :P

Olaf was niet echt een succes, maar ik had ook met hexdrinker moeten starten ipv Hydra te rushen.

[ Voor 22% gewijzigd door McGryphon op 16-12-2014 15:25 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Icefraction schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:16:
Vriendjes worden? Ben alleen nog maar lvl 22 dus heb je nog niet zoveel aan mijn vriendjesschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icefraction
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05-2024
BastiaanNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:17:
[...]

Vriendjes worden? Ben alleen nog maar lvl 22 dus heb je nog niet zoveel aan mijn vriendjesschap.
Graag! id: Hitoshi san
Ik speel nu vaker normals dan ranked want ik wordt soms iets te gestresst :X
McGryphon schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:17:
[...]

Is gewoon al live hoor ;)

Straks eens met Udyr proberen. Udyr met een Lee Sin Q zou in theorie belachelijk OP moeten zijn :P
:o Bedankt voor de heads up. Na werk gelijk maar eens weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gisteren een aantal potjes gespeeld met een maatje op bot. Hij als ADC met Ashe en ik Support met Leona. Ik moet zeggen dat die combinatie van ult's (en Leona's CC) heel goed werkt, ze staan zeker zo'n 5 á 6 seconden stil wat gegarandeerd een kill is 8).

Wel een paar keer gematched tegen wat level 30 spelers wat net iets té pittig was (wij beide 21). We hadden een level 19 Zed op mid die tegen een level 30 gold Xerath stond :/ . Later bleek dat hun team bijna allemaal > level 28 was maar dat er één van level 3 bijzat (smurf) waardoor het gemiddelde een stuk lager uitkwam. Anyway, we hebben het maar als 'training' opgevat.

Als er hier mensen rond hetzelde level zijn (of anders mag ook :P ) die me willen toevoegen in-game, mijn nick is RazrNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Voor al die nieuwe mensen, Kom ook eens langs in het chat kanaal in league zelf: GoT. Je vindt meer info in de eerste post van dit topicje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Razr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:52:

Als er hier mensen rond hetzelde level zijn (of anders mag ook :P ) die me willen toevoegen in-game, mijn nick is RazrNL.
Ik voeg je toe! (lvl 22 Ign: BasjeNL)

En m.b.t. de chat, hier ben ik altijd in, maar ik vind het daar altijd angstvallig stil. Zit ik er niet op de goede tijden? Zo nu en dan wat gevraagd, maar veelal zonder succes...

[ Voor 2% gewijzigd door BastiaanNL op 16-12-2014 16:09 . Reden: lvltje en ign toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
Meeste mensen hebben auto-join bij het inloggen en letten er niet veel op. Ik open de room ook weleens om vervolgens een wall of text aan gechat te zien, ligt eraan wie er online zijn of wat de mensen willen. Ik krijg ook weleens random invites vanuit de Tweakers chatroom ondanks dat ik er zelden praat dus enige activiteit is er wel. 's Avonds is de room voller dus vraag dan eens of er mensen willen spelen, of dat anderen nog mensen zoeken voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Ashe is inderdaad OP, zelfs op high elo kan ze een goede winrate hebben: http://www.lolskill.net/t...rChampion=22&filterRealm=

Maar als je het zo bekijkt kan elke champion 'OP' zijn :+

De nieuwe game mode is best grappig trouwens! Kata, Wukong, Galio en leblanc zijn best leuke champs om te proberen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb weer heel wat reactie's moeten aanpassen, want het liep een beetje uit de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Die tijdelijke Poro King mode... Meh... Ik weet niet.
Gewoon de OP Aram champs bannen, 2 tanks in je team en zorgen dat je de Poro's raakt.

Ik weet niet wat ik er nu van moet denken, de vorige tijdelijke gamemodes waren een stuk leuker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Is die nieuwe mode op ARAM? Meh, jammer. Ik ben nooit echt warm geworden voor die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rordarok schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:44:
Is die nieuwe mode op ARAM? Meh, jammer. Ik ben nooit echt warm geworden voor die map.
Oh, you Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Mebus schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:50:
Ashe is inderdaad OP, zelfs op high elo kan ze een goede winrate hebben: http://www.lolskill.net/t...rChampion=22&filterRealm=

Maar als je het zo bekijkt kan elke champion 'OP' zijn :+

De nieuwe game mode is best grappig trouwens! Kata, Wukong, Galio en leblanc zijn best leuke champs om te proberen :)
haha lach me rot met Yorick op die game mode (zeker wanneer het allemaal squishies zijn), zodra je manamune hebt (wat vrij snel is), enkel nog tank items en je bent niet kapot te krijgen en doet nog steeds mega damage.

Je kan jezelf constant blijven healen met je E op minions of de Poro King, en zodra je de poro hit op een champ erheen teleporten en spam fest je abilities.

Volgens mij zodra je een combo hebt met Yorick en Maokai in 1 team is de gamemode gewoon broken.

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 17-12-2014 10:12 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb in de nieuwe mode goede ervaring met Darius. Early is het best lastig (maar dat is met de meeste melee's in de Aram map), maar als je eenmaal 2/3 items hebt is het lang leven de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Sinds kort een ranked team opgestart met wat vrienden, we hebben 2 gold 5's en de rest silver 5-2. Tijdens onze placements kwamen we elke game wel tegen een plat speler uit ofwel een team met full golds. Uiteindelijk toch 3 games van de 5 kunnen winnen en geplaced in Bronze 2...

Nu goed, we klimmen ons er wel uit dachten we :) nog 1 game gespeeld gisteren avond dan, komen we tegen een team met 4 mid-high platinums en een gold 5 uit... GG Matchmaking? Hebben er nog mensen dit ervaren en is het enkel bij de eerste matches zo misschien?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoezo gg matchmaking? Jij kijkt naar hun yoloQ/duoQ rank, dat heeft helemaal niets met een team te maken. Hun team ranking zal ook high Bronze/low Silver zijn geweest.

Wij hebben in de placements ook tegen een team gespeeld met enkel Challengers/Masters. Dat was uhmm... Een dikke vette lose, ondanks dat hun allemaal trollpicks hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
TheBrut3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:49:
Hoezo gg matchmaking? Jij kijkt naar hun yoloQ/duoQ rank, dat heeft helemaal niets met een team te maken. Hun team ranking zal ook high Bronze/low Silver zijn geweest.

Wij hebben in de placements ook tegen een team gespeeld met enkel Challengers/Masters. Dat was uhmm... Een dikke vette lose, ondanks dat hun allemaal trollpicks hadden.
Ik moet wel toegeven dat het hun eerste game was met dat specifieke ranked team maar dan nog zou ik toch verwachten dat LoL rekening zou houden met SoloQ MMR ipv een random team te selecteren dat niet eens in de buurt komt qua skill. Achja was op zich ook nog wel leerrijk op sommige punten maar als je zo wat games na elkaar zou krijgen is de fun er snel af volgens mij :+

Vraag me gewoon af of het na een tijdje stabiliseerd want anders lijkt het mij wel een vrij "broken" systeem. Mijn punt is ook dat het de eerste game NA onze placements matches was, als het in de placements was zou ik het nog iets of wat kunnen begrijpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Greenpearl op 17-12-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
TheBrut3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:13:
Ik heb in de nieuwe mode goede ervaring met Darius. Early is het best lastig (maar dat is met de meeste melee's in de Aram map), maar als je eenmaal 2/3 items hebt is het lang leven de lol.
Vind het met Wukong en Katarina wel meevallen anders :) Met Wukong alleen hopen dat ze geen abilities hebben die je stealth zichtbaar maken, anders na ja poro toss op een champion of minion erin gaan E+Q combo doen en dankzij je W er weer rustig uitlopen op level 3 :D

En met Katarina kan je dankzij je E eruit springen als je teamgenoten of minions nog in de buurt zijn.. Gisteren nog een Katarina in het andere team die dankzij de poro king 2 van onze ults voor niks af heeft laten gaan :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mebus schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:06:
[...]
Vind het met Wukong en Katarina wel meevallen anders :)
Ik bedoelde eigenlijk champs die enkel melee hebben. Kata kan goed poken met Q en heeft nog haar escape en ook Wukong kan E+Q doen om daarna met W weg te lopen.
Greenpearl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:46:
Vraag me gewoon af of het na een tijdje stabiliseerd want anders lijkt het mij wel een vrij "broken" systeem. Mijn punt is ook dat het de eerste game NA onze placements matches was, als het in de placements was zou ik het nog iets of wat kunnen begrijpen.
Dat trekt wel recht, al kan het soms nog voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Wat is eigenlijk de beste damage item voor Sejuani? In mijn core build zit al Juggernaut, Sunfire, Mobi en Banashee. Soms wil ik als 5e item extra damage. Rylai's Scepter vind ik maar "meh", je hebt niks aan die slow. Liandry's Torment is een mogelijkheid of toch als 3e item, na je Juggernaut en boots een RoA bouwen.
Als je dan toch RoA pas af hebt rond minuut 20 dan heb je tegen minuut 30 al je stats binnen.

IBG is ook een optie, maar die geeft geen HP, wat dan weer jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
Xanthian schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:42:
Wat is eigenlijk de beste damage item voor Sejuani? In mijn core build zit al Juggernaut, Sunfire, Mobi en Banashee. Soms wil ik als 5e item extra damage. Rylai's Scepter vind ik maar "meh", je hebt niks aan die slow. Liandry's Torment is een mogelijkheid of toch als 3e item, na je Juggernaut en boots een RoA bouwen.
Als je dan toch RoA pas af hebt rond minuut 20 dan heb je tegen minuut 30 al je stats binnen.

IBG is ook een optie, maar die geeft geen HP, wat dan weer jammer is.
Ik bouw haar full tank met zoveel mogelijk hp en eventueel wat magic pen items zoals Liandrys / sorc shoes. Bouw ook wel eens CDR boots op haar. Sinds de rework schaalt haar damage toch harder op HP dan op AP zeker omdat je langer overleeft ook met tankitems dus weer meer dmg output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Greenpearl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:48:
[...]

Ik bouw haar full tank met zoveel mogelijk hp en eventueel wat magic pen items zoals Liandrys / sorc shoes. Bouw ook wel eens CDR boots op haar. Sinds de rework schaalt haar damage toch harder op HP dan op AP zeker omdat je langer overleeft ook met tankitems dus weer meer dmg output.
Ook ik bouw haar meestal full tank (Geen Liandry's), maar soms heb ik het idee dat mijn tankiness niet het probleem is maar de algemene damage output van onze team. Ik heb gewoon het gevoel dat Sejuani dan weinig bij kan dragen.

De ultieme item is dan RoA denk ik. Geeft een bak aan HP, mana en AP. Als Rylai's Scepter nou gewoon magic pen gaf i.p.v. een slow zou dat echt top zijn. IBG zou ik bouwen i.p.v. Frozen Heart, als ik die al zou bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Xanthian schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:56:
Ook ik bouw haar meestal full tank (Geen Liandry's), maar soms heb ik het idee dat mijn tankiness niet het probleem is maar de algemene damage output van onze team.
Volgens mij heb je dan een verkeerde teamcomp gekozen als team, niet jij als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:04:
[...]

Volgens mij heb je dan een verkeerde teamcomp gekozen als team, niet jij als tank.
Of het team is gewoon slecht. Helaas, met enige regelmaat doe ik bijna net zoveel damage als een midlaner of adc. Dat is gewoon triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Waar speel je Sejuani dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik was daar inderdaad niet duidelijk in. Ik speel Sejuani uitsluitend in de jungle.
Top lane sejuani werkt niet voor mij, en mid sejuani al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:49:
Hoezo gg matchmaking? Jij kijkt naar hun yoloQ/duoQ rank, dat heeft helemaal niets met een team te maken.
iirc heeft de solo rating van je gehele team invloed op het startpunt van je team ranked league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:50:
[...]

iirc heeft de solo rating van je gehele team invloed op het startpunt van je team ranked league.
dat klopt ja.

btw heren... de laaste paginas gaat het weer lekker met flamen op elkaar. Hou het gezellig jongens. ik hou van jullie allemaal.

Lee sin practice op www.twitch.tv/best_junglah_euw kom me zien falen en feeden :P

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:47
Heb een poosje niet meer gespeeld, maar sinds eergister nieuwe laptop gehaald (Asus N751JK), en toch maar weer een beetje begonnen met spelen.

Wat is de itemroute voor Ezreal these days? En is iceborn gauntlet nog/weer viable?

• Xanthian
StevenzeN schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:52:
Heb een poosje niet meer gespeeld, maar sinds eergister nieuwe laptop gehaald (Asus N751JK), en toch maar weer een beetje begonnen met spelen.

Wat is de itemroute voor Ezreal these days? En is iceborn gauntlet nog/weer viable?
Volgens mij is Blue Build Ezreal weer in. Dat is volgens mij met Maramune, IBG, Last Whisper e.d.
Ik ben zelf geen ADC speler, laat staan dat ik echt veel weet van Ezreal, maar dit zie ik nu met enige regelmaat, en niet alleen in de pro scene.

Ik heb zelf gisteren tegen platinum Riven main gespeeld, niet leuk! Werd totaal ingemaakt, maar uiteindelijk net aan verloren. Later nog met Morgana support gespeeld, samen met een goede Caitlyn die gretig gebruikt maakte van mijn bindings. Dit potje heb ik redelijk makkelijk kunnen met een bijna full build als support.

Verwijderd

Ik main Ezreal, en build hem zo;

Dorans > Tear/Sheen ( Depends aan hoe de lane gaat welke ik eerst haal ) > Trinity force > Manamune > Bloodthirster > LW > Defensive item ( QSS/GA/Banshee's)

Je kan van de Trinity ook een gauntlet halen, maar dat depends ook aan de enemy, als je veel moet gaan kiten etc, haal dan gauntlet.

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:31:
[...]

Volgens mij is Blue Build Ezreal weer in. Dat is volgens mij met Maramune, IBG, Last Whisper e.d.
Ik ben zelf geen ADC speler, laat staan dat ik echt veel weet van Ezreal, maar dit zie ik nu met enige regelmaat, en niet alleen in de pro scene.
Er zijn mensen die dit nooit losgelaten hebben. Je moet er wel het team voor hebben imo, anders werkt het niet geweldig, je bent namelijk geen volwaardige carry en verliest het gevecht tegen echte ADC builds.

• StevenzeN
  • Laatst online: 15:47
Ezreal in combinatie met Iceborn Gauntlet is ook écht gewoon superleuk om te spelen.

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Tijd voor eens een andere post dan het geklaag omtrent solo-queue. Gisteren tweemaal achter elkaar gecarried door mijn team. Moet wel zeggen dan heb je toch ook best een kut-gevoel. Sta je dan met je 2/3/4 Tristana, terwijl de rest van je team wel lekker gaat. We verloren botlane opzich niet, maar we wonnen hem ook niet. Het ging gewoon gelijk op. Gelukkig ging toplane en onze jungler wel lekker waardoor we de win er uiteindelijk uit konden slepen.

Potje erna speelde ik Riven top vs Jax. Gaf vrij makkelijk de eerste kill weg aan Jax door een gank van de enemy Lee Sin en eenmaal terug in de lane kon ik toch Jax nog 1v1en en stond ik weer 1/1/0. Echter de gehele match niet het idee gehad dat ik ook daadwerkelijk mijn lane aan het winnen was. Meer weer een gelijkopgaande strijd. Geeindigd met 8/7/4 en gelukkig hadden we een AD Carry die uitzonderlijk goed speelde op Jinx.

Dus zo kan het ook. Zelf slecht spelen maar dan toch een team hebben die je op de schouders neemt richting de victory. <3

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:35:

Dus zo kan het ook. Zelf slecht spelen maar dan toch een team hebben die je op de schouders neemt richting de victory. <3
Can I have it?

Gister eindelijk de loss spree doorbroken :p collega gevonden die ook speelt, en dan vooral support en nog het allerbelangrijkste: weet ook daadwerkelijk hoe een support werkt, wat in 99% van de solo queue niet het geval is, dus heb ook gelijk een heerlijke Lucian game gespeeld, waar ik volgens mij nog steeds op 100% winrate mee zit. Het ging vrij gelijk op omdat Rengo en Syndra omstebeurten TF mid aan het rapen waren, die na 5 deaths nog steeds geen enkele ward had geplaatst of gekocht en bleef doorpushen. </3 voor verhoogde populariteit van champs door pro-tournaments.

• Xanthian
Ach, ik laat me ook regelmatig carrien, maar daar zorg ik zelf dan voor. Lekker Jarvan jungle gaan, bot lane op voorsprong helpne, mid lane op voorsprong helpen en zorgen dat top niet teveel dood gaat. Jarvan is toch een 24/7 gank machines die van geen ophouden weet. Met 1,5 items heb ik al 30% cdr, 10% runes, 10% Warrior, 10% brutalizer.

• steel123
  • Laatst online: 21:13

steel123

Cryman9

Gister ben ik zelf ook hard gecarried door mijn team. Speelde als Irelia vs Rumble op top. Door een kleine inschattingsfout(hij werd net lvl 4 voor mij) ging ik dood en overleefde Rumble het nog net.
Meteen daarna komt de Vayne jungle!!! ganken en ook hij ging dood vs een 20% hp Rumble.
Dus ik terug in de lane vs een FB, 2 kills Rumble. Zelfs het onder de turret farmen was bijna onmogelijk door die flamethrower range.
Dus Damien, de Irelia expert, heb je nog wat tips over het lanen met Irelia? Heb het vaak best zwaar in lane met Irelia. Ook al sta ik nog op 6W 3L. Ik denk dat ik maximaal 3 keer mijn lane gewonnen heb.

Vaak ga ik dan gewoon samen met de jungler mid ganken of hun jungle in. Of meer bot teleporten om de game toch te winnen. Daarom vind ik het zo jammer dat AD Nidalee zo doodgemaakt is. Zij was perfect voor mijn speelstijl op top.
Voor mij is Irelia het tegenovergestelde van de Win Lane Lose Game champions.

[ Voor 3% gewijzigd door steel123 op 18-12-2014 10:11 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:35:

Gebeurt vaak zat, maar die gevallen onthoud je niet. Met name de games waarin je zelf goed speelt en je teammates hard falen blijven knagen in je geheugen. Net als dat je baas niets zegt over de 300 dingen die je in een week goed doet, maar je wel aanspreekt op dat ene kleine dingetje wat je fout doet. Jammer soms dat het brein zo werkt.

Vicariously I live while the whole world dies

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Vicarious schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:11:
[...]

Gebeurt vaak zat, maar die gevallen onthoud je niet. Met name de games waarin je zelf goed speelt en je teammates hard falen blijven knagen in je geheugen. Net als dat je baas niets zegt over de 300 dingen die je in een week goed doet, maar je wel aanspreekt op dat ene kleine dingetje wat je fout doet. Jammer soms dat het brein zo werkt.
Hoewel ik het grotendeels met je eens ben met name omtrent het laatste stukje, gebeurt het in League toch niet vaak. Iig niet in mijn games. Over het algemeen gebeurt het carryen zoals gisteren (en dan bedoel ik hard carryen, niet iemand die alleen zijn lane wint en vervolgens de game verliest) niet al te vaak. En 2 games achter elkaar is al helemaal een uitzondering. Want iedereen kan een lane stompen, als je er vervolgens dan niets mee doet of kunt doen dan geldt dat wat mij betreft niet als carryen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
Na lang niet meer met mijn tweaker broeders en zusters contact gehad te hebben op het gebied van LOL ben ik weer terug.

Had een lastig seizoen, begon in Bronze V en met veel geluk en beetje skill toch nog naar Silver V weten te vechten.

Als ik iets meer tijd erin gestoken had, had ik misschien nog Silver III kunnen halen, we shall never know.

Wat is tegenwoordig een goede jungle route, ik heb met de S5 settings nog geen jungle gespeeld maar wil t binnenkort wel een keertje gaan doen.

Twitch

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Voor zover ik het geprobeerd heb:

Low sustain junglers: Gromp/Golems (Smite), Blue/Red, Small Camp, back voor Rangers, Blue/Red (Smite), gank.

High sustain junglers: Gromp/Golems (Smite), Red/Blue, [Wolves als je zo'n snelle clear hebt dat je smite nog niet up is], Red/Blue (Smite)

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Verwijderd

Ondertussen al weer bijna in Plat, verlies amper games sinds ik weer begonnen ben, gelukkig maar.

• Martin0
Slivv schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:22:
Voor zover ik het geprobeerd heb:

Low sustain junglers: Gromp/Golems (Smite), Blue/Red, Small Camp, back voor Rangers, Blue/Red (Smite), gank.

High sustain junglers: Gromp/Golems (Smite), Red/Blue, [Wolves als je zo'n snelle clear hebt dat je smite nog niet up is], Red/Blue (Smite)
Dank je wel, zal het eens proberen.

Zijn de nieuwe jungle items ook lastig te onderscheiden/ toe te passen?

Twitch

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Nee opzich niet, want de nieuwe jungle items kunnen zich vertalen naar de oude S4 jungle items

Deze guide heeft mij geholpen indertijd met het herontdekken van jungle cq. items.

http://www.newsoflegends....e-coming-to-league-29268/
Afbeeldingslocatie: http://www.newsoflegends.com/wp-content/uploads/2014/11/Enchantments-Graphic.png

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Blue side (linksonder): Gromp, Blue, Wolves, Recall, Red, Gank/Wraiths (Chickens, idk)
Red Side: (rechtsboven): Golems, Red, Wraiths (Chickens, idk), Recall, Blue, Gank/Gromp

Jungle items zijn vrij makkelijk, je pakt die paarse in 80% van de gevallen en in 60% van de gevallen pak je Warrior. Maar het plaatje hierboven werkt aardig.

[ Voor 31% gewijzigd door Rordarok op 18-12-2014 15:24 ]

• Martin0
@turismo @ rordarok

Thanks, ga het binnenkort een keer proberen!

Hopen dat S5 jungle weer me 2e rol kan worden.
S4 was erg makkelijk met support rol eig.

Morgana was gewoon te sterk op bot, zwake adc no problem carry the game met morgana.
In bronze werd ze alleen heel snel gebanned hierdoor.

Twitch

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:59

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Toch mis ik de tijd van philo stone + heart of gold op jungler, oracles kopen en wards clearen fun times :P

[specs]

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Fanatic_FS schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:14:
Toch mis ik de tijd van philo stone + heart of gold op jungler, oracles kopen en wards clearen fun times :P
Ik mis de tijd dat er champions zoals karma uitkwamen die volledig useless waren.

• Martin0
Secsytime schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:24:
[...]

Ik mis de tijd dat er champions zoals karma uitkwamen die volledig useless waren.
Vind sowieso dat de laatste paar champions niet echt heel useful zijn, al zijn kalista en rek'sai dat wel, maar gnar zie je nooit meer bvb.

Twitch

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Martin0 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:53:
[...]

Vind sowieso dat de laatste paar champions niet echt heel useful zijn, al zijn kalista en rek'sai dat wel, maar gnar zie je nooit meer bvb.
lolwut? Het is een van de populairdere picks voor top in competitieve games en heeft een bovengemiddelde pick rate: http://www.lolking.net/champions/

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Topicstarter
Martin0 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:53:
[...]

Uh what? 7-9% pickrate en in mn laatste 10 games heb ik er 3 gezien...
Vicarious schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:02:
[...]

lolwut? Het is een van de populairdere picks voor top in competitieve games en heeft een bovengemiddelde pick rate: http://www.lolking.net/champions/
Edit: Op Bronze wel een stuk lager zag ik, dus dat verklaart zijn standpunt denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 18:06 ]

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Secsytime schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:24:
[...]

Bedoel je dat er champs uitkwamen die 3150 ip kosten? :D

[specs]

Verwijderd

Topicstarter
Fanatic_FS schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:09:
[...]

Bedoel je dat er champs uitkwamen die 3150 ip kosten? :D
Ik moet zeggen dat ik dat geen gemis vindt. Het gehalte nieuwe-champs-in-ranked is zeer sterk gedaald sinds de IP costs en first-week costs omhoog zijn gegaan. Ik vind het helemaal mooi.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Voor mensen die geinteresseerd zijn in 3v3 kan je dit channel volgen: twitch.tv/mcon_ypsilon.

We spelen niet echt goed verder, vooral experimentele picks maar misschien toch interessant.

[ Voor 34% gewijzigd door Rordarok op 18-12-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Zijn er uberhaupt fatsoenlijke resources voor 3v3? Ik ambieer het wel om ook Dia te halen in 3s maar heb nooit echt een goede plek kunnen vinden waar ze wat meer de strategische kant ervan uitleggen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Waarom speelt niemand Maokai top? Zelfs in de jungle zie ik hem niet.
Ik heb gisteren via Teambuilder 4x Maokai gespeeld en al hoewel zijn laning phase niet de makkelijkste is, heb je juist erg veel baat aan Maokai in teamfights.

Gisteren heb ik tegen een aantal champions gespeeld met Maokai.

Rumble > Makkelijk gewonnen. Je hebt wel wat vroege MR nodig.
Rengar > Na level 6 makkelijk tegen te spelen. Voor level 6 erg voorzichtig spelen, ben zelf 2x dood gegaan. Uiteindelijk meer farm, betere teamfights.
Riven > Ging moeilijk, 3x dood in de eerste 10 minuten, daarna niet meer. Farm gelijk gehouden. Wat ik toch knap vind van mijzelf.
Lissandra > Ook makkelijk als je geen grote fouten maakt. Lissandra kan Maokai niet veel maken na wat MR.

Wat mij opviel met Maokai en wat ik ook juist zo leuk vind is:

- Het is ontzettend makkelijk ganken voor Maokai. Je hebt een gap closer, een root, en twee slows!
- Je kan peelen en engagen. Het is prachtig om op een ADC te duiken, te rooten, een mini knock up te geven zodat de rest hem afmaakt.
- Is een zeer goede tank
- Met RoA geen slechte damage.
- 20% damage reduction wordt niet gewaardeerd door Zed's, Talon's en andere assasins.

Gezien de populariteit van Maokai in de pro scene had ik hem toch vaker verwacht in mijn YoloQ's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceAllMikety
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-07 13:32
Xanthian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:17:
Waarom speelt niemand Maokai top? Zelfs in de jungle zie ik hem niet.
Ik heb gisteren via Teambuilder 4x Maokai gespeeld en al hoewel zijn laning phase niet de makkelijkste is, heb je juist erg veel baat aan Maokai in teamfights.

Gisteren heb ik tegen een aantal champions gespeeld met Maokai.

Rumble > Makkelijk gewonnen. Je hebt wel wat vroege MR nodig.
Rengar > Na level 6 makkelijk tegen te spelen. Voor level 6 erg voorzichtig spelen, ben zelf 2x dood gegaan. Uiteindelijk meer farm, betere teamfights.
Riven > Ging moeilijk, 3x dood in de eerste 10 minuten, daarna niet meer. Farm gelijk gehouden. Wat ik toch knap vind van mijzelf.
Lissandra > Ook makkelijk als je geen grote fouten maakt. Lissandra kan Maokai niet veel maken na wat MR.

Wat mij opviel met Maokai en wat ik ook juist zo leuk vind is:

- Het is ontzettend makkelijk ganken voor Maokai. Je hebt een gap closer, een root, en twee slows!
- Je kan peelen en engagen. Het is prachtig om op een ADC te duiken, te rooten, een mini knock up te geven zodat de rest hem afmaakt.
- Is een zeer goede tank
- Met RoA geen slechte damage.
- 20% damage reduction wordt niet gewaardeerd door Zed's, Talon's en andere assasins.

Gezien de populariteit van Maokai in de pro scene had ik hem toch vaker verwacht in mijn YoloQ's
Ik heb Maokai nog wat ranked games mee gespeeld en daarmee ook een hoge winrate gehaald. 7 W - 1 L
KDA gem 7/5/21.
Het is net wat je zegt, Laning phase kan soms tricky zijn, maar eenmaal level 6 en een beetje tanky dan zijn trades even of zelfs winnend als Maokai.

De teamfight potentential en het peelen voor je eigen carries of de CC Combo op hun carries kan het verschil maken.
Er is denk ik wel 1 voorwaarde voor een Maokai pick : Je moet wel goede carries hebben in je team, om follow up te geven aan je CC combo.

Zeker gezien er aardig wat Assassins gepicked worden nu ( Zed,Talon,Yi,Akali,Katarina) is de CC en d amage reduction echt heerlijk _/-\o_

Nu we het toch hebben over picks die verdwenen zijn : Gragas top ! Tijdje gehad dat deze ook viable was op top, sustain/damage reduction nerf op zijn W en baai baai zwaai zwaai.

Toch had ik een paar games terug, waar iemand hem op Top pickte, RoA met reguliere AP items en Lichbane : Hij was echt sterk. Die Ult van Gragas kon ook nog steeds game changing zijn.
Wat is de reden dat hij echt verdwenen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
BruceAllMikety schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:47:
[...]

Nu we het toch hebben over picks die verdwenen zijn : Gragas top ! Tijdje gehad dat deze ook viable was op top, sustain/damage reduction nerf op zijn W en baai baai zwaai zwaai.

Toch had ik een paar games terug, waar iemand hem op Top pickte, RoA met reguliere AP items en Lichbane : Hij was echt sterk. Die Ult van Gragas kon ook nog steeds game changing zijn.
Wat is de reden dat hij echt verdwenen is ?
Ik denk vanwege de nerf dat zijn Q minder damage doet op minions.
Een tijdje geleden ook nog gelaned tegen hem, was toen met Darius. Was wel een leuk potje, had al heel snel 3 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Xanthian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:56:
[...]

Ik denk vanwege de nerf dat zijn Q minder damage doet op minions.
Een tijdje geleden ook nog gelaned tegen hem, was toen met Darius. Was wel een leuk potje, had al heel snel 3 kills.
Oeh, makes me want to play Gragas jungle. Ben benieuwd of dat weer viable is, vind het namelijk wel een leuke champion met ook een leuke kit. (AP of full tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Gragas is ook wel lachen als support.

Gooi er genoeg HP runes in en je bent erg tanky met genoeg sustain.

Als je een oplettende, agressieve, early game adc naast je hebt die snel reageert op jouw stun, dan kan het leuk uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik ben sinds deze week begonnen met VI als jungler. Ik heb nog nooit zoveel gecarried als met haar. Ik moet die champion maar is kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Slivv schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 02:27:
Zijn er uberhaupt fatsoenlijke resources voor 3v3? Ik ambieer het wel om ook Dia te halen in 3s maar heb nooit echt een goede plek kunnen vinden waar ze wat meer de strategische kant ervan uitleggen.
De enige site die me te binnen schiet is http://lol3v3.net/. De spelers die de site gemaakt hebben zijn wel oké en het meeste wat er in staat klopt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Soms voelt de nieuwe Rift nog steeds aan als een hele nieuwe game O+

Anyway. Poro king is ook wel een leuke gamemode. Olaf werkt in zekere zin ook nog wel, normaal heb ik, net als altijd op Abyss, het probleem dat hij gewoon meteen ontploft bij goeie focus en dus niet tot aan de backline kan diven, en als ik de poro naar daar pak ligt de focus daar natuurlijk ook direct. Dat helpt echter best vaak (met nog 1 of 2 kills meepakken) goed genoeg om m'n team de king te laten slopen terwijl ze moeten dealen met de gekke viking op de achterste man :+

En als je team daarna de king summont waardoor je direct bij respawn weer naar dr frontline vliegt, dan is het zeker worth :P

[ Voor 9% gewijzigd door McGryphon op 21-12-2014 01:17 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik speel de poro mode toch graag met de reset champs (want die zijn gewoon OP), op Akali en Kata heb je gewoon een extra long range jump. 3 games op rij een penta gehaald met d'r.

Darius speel ik ook graag in die game mode, lekker tanky en met een Hydra toch veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:47

Dazzler2120

FP ProMod
TheBrut3 schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:25:
Ik speel de poro mode toch graag met de reset champs (want die zijn gewoon OP), op Akali en Kata heb je gewoon een extra long range jump. 3 games op rij een penta gehaald met d'r.

Darius speel ik ook graag in die game mode, lekker tanky en met een Hydra toch veel damage.
Ik vind in dat soort game modes (aram en poro king) singed altijd een lekkere pick. Flink AP en mana items builden, door passive health erbij krijgen :P
vervolgens erin springen en poison aanzetten >:)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Kata is zo goed als permabanned, evenals Akali. En daar ben ik best blij mee, specifiek die twee champs halen in elke gamemode voor mij een hoop lol uit het spel, ongeacht aan welke kant ze staan. Vind die champs gewoon echt op geen enkele manier leuk om ofwel in m'n team te hebben ofwel om er tegen te spelen...

Nee, geef mij maar Olaf, Ziggs en LeBron op poro king. Enemy summoned the king? Culling to da mouf, what king? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:07
Eindelijk wat games kunnen doen op de nieuwe map. Aantal junglers geprobeerd, maar damn wat is Lee gigantisch vlot hierin. Ik had ook wel een hele goede game (ook al gaf ik FB+double buff aan top Jayce, onze Wukong connecte pas ~4 minuten ingame). Ganks gingen lekker, jungle vloeide mee. Zelfs een paar mooie insecs kunnen plaatsen. Ben wel damage gegaan, iets wat ik niet snel zal doen op Lee, maar dat zorgde toch ook voor een paar mooie dubbel kills.

Ben tot nu toe meestal gegaan voor de blauwe jungle item (smite on enemy champions), dat ding heeft echt een absurde range. In de jungle had ik geen buff nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McGryphon schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:43:
Kata is zo goed als permabanned, evenals Akali. En daar ben ik best blij mee, specifiek die twee champs halen in elke gamemode voor mij een hoop lol uit het spel, ongeacht aan welke kant ze staan. Vind die champs gewoon echt op geen enkele manier leuk om ofwel in m'n team te hebben ofwel om er tegen te spelen...

Nee, geef mij maar Olaf, Ziggs en LeBron op poro king. Enemy summoned the king? Culling to da mouf, what king? :+
wtf is een LeBron. Als je daarmee Darius bedoelt en die wel goedkeurt over Akali en Kata dan: :') :') :')

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:12:
[...]

wtf is een LeBron. Als je daarmee Darius bedoelt en die wel goedkeurt over Akali en Kata dan: :') :') :')
Lucian :P

Sorry, ik kijk iets te veel Trick misschien :+

Darius heb ik stukken minder problemen mee though, al is ie in poro king wel vervelend inderdaad maar dat krijg je met een free gapcloser.
Het verschil tussen Darius en die twee wijven is dat ie niet iedereen behalve Mundo van 100-0 nuket om te resetten naar een easymode penta. Ja, met zijn ult kan hij teamfights makkelijk opvegen, maar nowhere near kata of akali.

Dat (op mijn niveau?) mensen te dom zijn om Kata te CC'en als ze ult helpt ook niet mee. Als ik support Ziggs speel, en zowel de Malph top als Nauti jungle snappen niet hoe Kata's ult werkt waardoor mijn satchel charge eigenlijk alleen nog gebruikt kan worden om Kata uit d'r ult te stampen, dat vergalt de pot voor me wel enigszins om eerlijk te zijn.

Zelfs al heb ik die pot die ik beschrijf uiteindelijk weten te winnen, dat was enkel toe te schrijven aan dat het enemy team niet alle drie de lanes tegelijk tegen me in kon pushen. 40% cdr Ziggs zegt map pressure, heeft alsnog bijna een uur geduurd toen. En de laatste 20 minuten was ik er eigenlijk helemaal klaar mee, pure weerbarstigheid waardoor ik toen die match heb gecarried, maar om nou te zeggen dat ik er blij van werd.. Nee.

Assassins met zulke makkelijke gapclosers en/of resets vind ik ontzettend vervelend om tegen te spelen, en als je ze in je team hebt zijn ze ófwel feeders ófwel ze snappen niet dat LoL niet om kills draait. Heb echt nog nooit een kata, akali of lane Yi (zelfde rijtje in dit opzicht) gezien die objectives en map pressure leken te snappen.

Zo goed genoeg onderbouwd? ;) :>

[ Voor 73% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:12:
[...]

Want een melee bruiser zonder gapcloser is te vergelijken met ap assassins met stealth, gapclosers x3 en manaless/energy?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Overigens, voor de duidelijkheid:
LeBron/Leebron = Lucian
Kobe = Ziggs
Nobunaga = Yasuo
D Cane/ doge = Nasus
Much fatness = Gragas
Baby Gizmo = Gnar
Fabswag = Taric
Raccoondog = Rengar

Dat zijn iig een aantal van Trick's champion-nicknames die ik ook wel eens gebruik :+ niet allemaal even vaak, maar just a heads up :P

Oh en volgens hem is Darius ook Shaquille O'Neal, dus ik snap de verwarring sowieso :+

[ Voor 30% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:30:
[...]

Want een melee bruiser zonder gapcloser is te vergelijken met ap assassins met stealth, gapclosers x3 en manaless/energy?
In een mode waar gapclosing geen probleem is? Overigens heeft Kata geen 3x gap closer of stealth. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:37:
[...]

In een mode waar gapclosing geen probleem is? Overigens heeft Kata geen 3x gap closer of stealth. 8)7
Het gaat hier over akali en katarina zoals jezelf al aangaf, even blijven opletten.
En gapcloser geen probleem? speel jij dan eens Wukong zonder je E te gebruiken op die map, veel succes op me ult te landen. Geen enkele ranged champ gaat zich door Darius laten E'en, die kiten je kapot.

[ Voor 11% gewijzigd door Fanatic_FS op 22-12-2014 13:44 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:39:
[...]

Het gaat hier over akali en katarina zoals jezelf al aangaf, even blijven opletten.
En gapcloser geen probleem? speel jij dan eens Wukong zonder je E te gebruiken op die map, veel succes op me ult te landen.
En Darius heeft een pull en een ult cast die verder is dan een melee hit. Dit lukt hem ook zonder Poro mode, dus gaat zeker goed met die extra gap closer die hij normaal niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:45:
[...]

En Darius heeft een pull en een ult cast die verder is dan een melee hit. Dit lukt hem ook zonder Poro mode, dus gaat zeker goed met die extra gap closer die hij normaal niet heeft.
Oh verhip dat wist ik niet, je hebt helemaal gelijk, mijn excuses.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Guys, denk om de bloeddruk :+

Het grote verschil voor mij is dat Darius nog niet misschien de nukepotential heeft van Akali en Kat, evenals flink minder mobility. Ja, hij is moeilijker neer te halen, maar hij is dan ook een melee toplaner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

McGryphon schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:50:
Guys, denk om de bloeddruk :+

Het grote verschil voor mij is dat Darius nog niet misschien de nukepotential heeft van Akali en Kat, evenals flink minder mobility. Ja, hij is moeilijker neer te halen, maar hij is dan ook een melee toplaner :P
maar hij heeft wel een 540 range pull.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:52:
[...]

maar hij heeft wel een 540 range pull.
Dat ontken ik ook helemaal niet, maar doorgaans kom ik met squishy champs niet in die pullradius en als ik toplane of jungle (Olaf, Udyr, Mundo...) speel wil Darius mij meestal helemaal niet pullen. Een Akali daarentegen schiet gewoon naar de backline, pleurt daar een shroud neer en nuket je carries. Geen fuck tegen te doen, behalve next level pink ward plus harde CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

McGryphon schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:34:
Overigens, voor de duidelijkheid:
LeBron/Leebron = Lucian
Kobe = Ziggs
Nobunaga = Yasuo
D Cane/ doge = Nasus
Much fatness = Gragas
Baby Gizmo = Gnar
Fabswag = Taric
Raccoondog = Rengar

Dat zijn iig een aantal van Trick's champion-nicknames die ik ook wel eens gebruik :+ niet allemaal even vaak, maar just a heads up :P

Oh en volgens hem is Darius ook Shaquille O'Neal, dus ik snap de verwarring sowieso :+
Lucian is toch gewoon Obama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

McGryphon schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:54:
[...]

Dat ontken ik ook helemaal niet, maar doorgaans kom ik met squishy champs niet in die pullradius en als ik toplane of jungle (Olaf, Udyr, Mundo...) speel wil Darius mij meestal helemaal niet pullen. Een Akali daarentegen schiet gewoon naar de backline, pleurt daar een shroud neer en nuket je carries. Geen fuck tegen te doen, behalve next level pink ward plus harde CC.
Je snapt het geloof ik niet he, met die pull trekt hij jou gewoon naar zichzelf toe, ookal blijf jij uit zijn range, toch gaat hij jou pullen en daarna zijn ult op je doen, dat jij uit zijn range blijft door weg te lopen bijvoorbeeld ga je mij niet wijs maken 8)7

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:59:
[...]

Je snapt het geloof ik niet he, met die pull trekt hij jou gewoon naar zichzelf toe, ookal blijf jij uit zijn range, toch gaat hij jou pullen en daarna zijn ult op je doen, dat jij uit zijn range blijft door weg te lopen bijvoorbeeld ga je mij niet wijs maken 8)7
Als ik Corki, Lucian, Trist of Ziggs (mijn "main" squishies) speel? Dan komt Darius niet dicht genoeg in mijn buurt tenzij ik eerst door iemand anders geCC'd word of echt iets heel doms doe. Of tenzij hij vol m'n team in rent, me pullt, en dan gewoon genuked wordt omdat ie z'n eigen team kwijt is.

Tenzij jij het nog steeds over Poro King hebt, maar ik had de indruk dat dat al niet ècht meer het geval was.

En als ik Udyr, Olaf of Mundo speel? Kom maar Darius, pull me alsjeblieft je team in, gratis gapcloser.

[ Voor 13% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

McGryphon schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:01:
[...]

Als ik Corki, Lucian, Trist of Ziggs (mijn "main" squishies) speel? Dan komt Darius niet dicht genoeg in mijn buurt tenzij ik eerst door iemand anders geCC'd word of echt iets heel doms doe. Of tenzij hij vol m'n team in rent, me pullt, en dan gewoon genuked wordt omdat ie z'n eigen team kwijt is.

Tenzij jij het nog steeds over Poro King hebt, maar ik had de indruk dat dat al niet ècht meer het geval was.
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:45:
[...]

Hier staat toch echt iets wat jouw theorie ontkracht.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:02:
[...]

[...]

Hier staat toch echt iets wat jouw theorie ontkracht.
Ehm, nee? Verder dan melee range is niet verder dan de range van een trist of ziggs, en ook met een lucian of corki kan je prima buiten die radius blijven en damage blijven doen. En mijn melee champs vinden het doorgaans helemaal niet erg om gepulld te worden door Darius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ja maar, reasons?
Wat moet ik nu dan geloven? Is Darius dan niet hetzelfde als Kat/Akali?

[ Voor 68% gewijzigd door Fanatic_FS op 22-12-2014 14:05 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Waarvoor?
Uit range blijven?
Ziggs/Trist/Corki W, Lucian E?

Niet erg vinden om gepulld te worden... Melee/short range sickass (AoE) dmg backed up by by tankstats?
Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:04:
Wat moet ik nu dan geloven? Is Darius dan niet hetzelfde als Kat/Akali?
Nee, Darius is niet hetzelfde als Kat/Akali, Darius is een tanky toplaner met een execute en een pull, geen assassin met (meerdere) dash(es) 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
McGryphon schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:01:
[...]
Het ging toch heel de tijd over Poro King? Wie bant er nou Katarina op SR? Akali zou nog kunnen, maar Kata...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

TheBrut3 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:08:
[...]

Het ging toch heel de tijd over Poro King? Wie bant er nou Katarina op SR? Akali zou nog kunnen, maar Kata...
Okay, ik gaf aan dat ik Kat en Akali in èlke gamemode schijtvervelend vind, kennelijk was dat niet geheel aangekomen en ging ik er per abuis vanuit dat de discussie niet enkel over Poro King ging. Excuses. Overigens zou ik geen van beide bannen op rift, neemt niet weg dat ze het bloed onder mijn nagels vandaan halen.

Blijf ik erbij dat Darius echt niet hetzelfde is als Kata of Akali, maar dat ga ik niet nog eens uitleggen.

[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik weet het even niet meer, net werd mijn argument dat darius niet te vergelijken is met Kat en Akali helemaal van tafel geveegd om vervolgens weer door iemand anders erop gegooid te worden.

mind = blown

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:10:
Ik weet het even niet meer, net werd mijn argument dat darius niet te vergelijken is met Kat en Akali helemaal van tafel geveegd om vervolgens weer door iemand anders erop gegooid te worden.

mind = blown
Ze zijn in een enkel opzicht met elkaar te vergelijken, en dat is resets.

Voor de rest is Darius een compleet ander soort champion dan Kata en Akali.
En persoonlijk vind ik champs met gigantische eigen mobility doorgaans veel vervelende dan champs met displacements. Lee Sin was pre-nerfs ook een van de door mij sterk gehate champions. Die AS Slow op Cripple was imo compleet belachelijk, in de categorie "laten we de meest mobiele champ in de game ook nog eens iedereen die meer damage doet dan hij met een AS Slow kunnen 1v1'en en als ie dan nog niet wint springt ie gewoon weer weg". Dat er in, dmg doen en wegspringen blijft, maar nu is ie in ieder geval niet zo'n ridiculous threat meer naar bv. Olaf en Udyr.

[ Voor 38% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ja precies, niks vervelender dan flashen om vervolgens je teammate te zien doodgaan waardoor akali/kat jou alsnog kan pakken =x

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:15:
Ja precies, niks vervelender dan flashen om vervolgens je teammate te zien doodgaan waardoor akali/kat jou alsnog kan pakken =x
En via jou door naar je resterende 3 low health teammates inderdaad :/

Dat doet Darius gewoonweg niet.

[ Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fanatic_FS schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:10:

mind = blown
Ze delen alle 3 resets met grote damage on kill, dus ze zijn wel te vergelijken. Poro mode haalt de disadvantage van Darius weg wanneer je kan gapclosen, vandaar dat ik ook gelijk aan hem dacht toen Gryphon het noemde.

Overigens, niet zo veel poep praten over me ingame StopGankingMePlz, ik heb overal oren en ogen. Wees dan een vent en PM me direct. Ook mag je over me spreken als meneer of man, niet "jongen", ik ben geen schoolvriendje van je van 17 ofzo. En nee, ik ben niet te stom om mijn eigen quotes te begrijpen. Mijn comprehensie en taalkundig vermogen overtreft de meesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

He jakkes, nou ga ik niet meer op mijn gemakt naar de wc na het lezen van dit ;(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik heb geen flauw idee wie dàt is tbh :+
Maar ik vind je nog steeds best liev hoor rudy :> maar Darius is in poro king toch lang niet de vervelendste champ imo, had gister een "exchange" waar ik als alistar hun backline divede met een poro net toen Darius dat bij mijn team deed. Darius werd genuked en enemy team zat verder volledig vast, en dan druk ik op R en nuke je de koe ook niet meer :P

Maar goed, Poro king is pure chaos, dus Darius had in principe net zo goed een quadra kunnen pakken. Poro-Q met Ali is echter een heel efficiente manier om alle follow-up te verhinderen :+

[ Voor 8% gewijzigd door McGryphon op 22-12-2014 14:46 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden