[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:06:
Als het detecteren van de offenders en deze bannen niet helpt, wat stel jij dan precies voor? Uiteindelijk gaat het de drophackers om het resultaat: een hogere division. Op het moment dat het resultaat is dat je je complete account kwijt bent en weer opnieuw kunt beginnen is het niet echt meer de moeite waard.
Nou ja, het bannen is op zich prima, maar dat blijft toch beetje dweilen met de kraan open.

Prima dat ze op Rotterdam CS van die potentiële zwartrijders die over de incheckpoortjes springen een boete geven, maar zolang je die poortjes niet verhoogd zal je dat probleem nooit echt goed kunnen wegnemen.

Zo is het met die drophacks ook. Zolang je het technisch niet onmogelijk (dat zal wel een utopie zijn; Rito noemde het terecht ook een 'arms race') of in ieder geval een stuk moeilijker maakt om een drophack toe te passen, zal het het zich toch wel blijven voordoen.

Maar goed, wellicht gaat er wel een afschrikkende werking uit van die ban waves.

Betwijfel het echter, want ik heb een drop hack in een normal gehad, en dat had iemand anders hier ook las ik. In normals gaat dat argument van een hogere division/ranks niet op. Dat toont al wel aan dat drophacks ook gewoon gedaan worden voor de kick/lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Fanatic_FS schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Nog steeds octopus haar =x
Hoop zo dat Irelia en MF eens een VU krijgen zodat ze normaal haar krijgen zoals met Katarina gedaan is....
Wat bedoel je precies met octopus haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:06:
Als het detecteren van de offenders en deze bannen niet helpt, wat stel jij dan precies voor? Uiteindelijk gaat het de drophackers om het resultaat: een hogere division. Op het moment dat het resultaat is dat je je complete account kwijt bent en weer opnieuw kunt beginnen is het niet echt meer de moeite waard.
Een quote uit de gelinkte statement van Riot heeft dat afgevangen:
In Europe we’ve already rolled out a number of “reinforced” permanent bans (ie: legal prohibition of accessing any of our services under penalty of prosecution) against extremely negative players, and if we notice the same people repeatedly displaying extreme toxicity or antisocial behaviour, we will expand this group further.
Het stelt Riot dus in staat om tegen deze mensen een aanklacht in te dienen, aangezien het platleggen van een server financiële schade met zich meebrengt voor Riot Games. Dit ontmoedigd een deel van de scriptkiddies al redelijk snel aangezien het risico dan toch wel erg groot wordt en dichtbij komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:16
Obversarix schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Wat bedoel je precies met octopus haar?
Ik gok dat die zoiets bedoelt, wel andere game, maar ook octopus haar links t.o.v. rechts wat haar heeft wat realistischer lijkt en individueel beweegt.

Afbeeldingslocatie: http://i1.cdnds.net/13/09/618x257/gaming-tomb-raider-tressfx-hair-4.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 18-05-2015 14:48 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Nou ja, het bannen is op zich prima, maar dat blijft toch beetje dweilen met de kraan open.

Prima dat ze op Rotterdam CS van die potentiële zwartrijders die over de incheckpoortjes springen een boete geven, maar zolang je die poortjes niet verhoogd zal je dat probleem nooit echt goed kunnen wegnemen.

Zo is het met die drophacks ook. Zolang je het technisch niet onmogelijk (dat zal wel een utopie zijn; Rito noemde het terecht ook een 'arms race') of in ieder geval een stuk moeilijker maakt om een drophack toe te passen, zal het het zich toch wel blijven voordoen.

Maar goed, wellicht gaat er wel een afschrikkende werking uit van die ban waves.

Betwijfel het echter, want ik heb een drop hack in een normal gehad, en dat had iemand anders hier ook las ik. In normals gaat dat argument van een hogere division/ranks niet op. Dat toont al wel aan dat drophacks ook gewoon gedaan worden voor de kick/lol.
Je vergelijking met zwartrijden gaat een beetje mank: als je daarvoor gepakt wordt betaal je een (niet heel hoge) boete terwijl de pakkans best klein is. Ik word denk ik 1 op de 50 keer dat ik met de metro ga gecontroleerd. Als ik niet zou betalen zou ik 50x gratis hebben kunnen reizen voor de ene keer dat ik een boete moet betalen. Ik doe het niet op die manier omdat ik niet zo in elkaar steek, maar de zwartrijders schieten er in dit geval daadwerkelijk iets mee op.

Op het moment dat ik mijn complete account inclusief investeringen in skins, runes e.d. kwijt zou zijn en weer opnieuw moet starten terwijl ik maar een maandje van mijn mooie platinum border heb kunnen genieten wordt het denk ik een iets ander verhaal. Bovendien worden er zoals bloodhoundje terecht opmerkt nog meer stappen ondernomen: mensen kunnen een aanklacht verwachten.

En hoe vaak moet ik nog zeggen dat je ook in een normal game last kunt krigjen van een drophack doordat EEN ANDERE GAME OP DEZELFDE SERVER gedrophackt wordt? Heeft niets met jouw game van doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 18-05-2015 14:51 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Bloodhoundje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:42:
Het stelt Riot dus in staat om tegen deze mensen een aanklacht in te dienen, aangezien het platleggen van een server financiële schade met zich meebrengt voor Riot Games. Dit ontmoedigd een deel van de scriptkiddies al redelijk snel aangezien het risico dan toch wel erg groot wordt en dichtbij komt. :)
Meestal is dreigen daarmee wel voldoende, dat heeft de vermaledijde Stichting Brein al zo vaak aangetoond.

Hopelijk voegen ze dan ook één keer écht de daad bij het woord en gaan ze daadwerkelijk zo'n 'scriptkid' dagvaarden, gewoon om een voorbeeld te stellen. Dan heb je wel echt een afschrikwekkende case in handen waardoor de drophackers zich wel twee keer zullen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Koekiemonsterr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Ze hebben het dan ook over colleteral damage.
Op het moment dat iemand een drophack doet voor een ranked game, worden er meerdere games die op diezelfde server draaien meegezogen. Dus niet alleen het spel wat gespeeld werd heeft last, maar nog een flink aantal anderen. Dus het aantal drophacks kan vrij laag zijn, het aantal slachtoffers ligt vele malen hoger.

Helaas bemoeilijkt dit ook het vinden van de dader (vermoed ik) omdat ze opgaan in de massa.

Kort gezegd, denk niet dat jij het doelwit was. Je zat gewoon op de "verkeerde" server op het "verkeerde" moment.

Damnit, vicarious was sneller xD

[ Voor 1% gewijzigd door IdieEasy op 18-05-2015 14:53 . Reden: Damnit, vicarious was sneller xD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

IdieEasy schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:51:
[...]

Ze hebben het dan ook over colleteral damage.
Op het moment dat iemand een drophack doet voor een ranked game, worden er meerdere games die op diezelfde server draaien meegezogen. Dus niet alleen het spel wat gespeeld werd heeft last, maar nog een flink aantal anderen. Dus het aantal drophacks kan vrij laag zijn, het aantal slachtoffers ligt vele malen hoger.

Helaas bemoeilijkt dit ook het vinden van de dader (vermoed ik) omdat ze opgaan in de massa.

Kort gezegd, denk niet dat jij het doelwit was. Je zat gewoon op de "verkeerde" server op het "verkeerde" moment.
Dit heb ik nu geloof ik al 5x geprobeerd uit te leggen, ik hou ermee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:50:
[...]
Je vergelijking met zwartrijden gaat een beetje mank:
Ja lol je moet niet zo ver doorredeneren :) De vergelijking gaat helemaal niet mank.

Als je goed leest dan zie je dat ik de poortjes op Rotterdam CS een beetje voor de grap als 'metafoor' aanhaalde voor het punt dat je het probleem pas echt kan indammen wanneer je het technisch een stuk moeilijker maakt om het gewraakte gedrag toe te passen. Verhoog die poortjes en in ieder geval het springen erover is niet meer mogelijk. Als Rito het technisch een stuk moeilijker maakt drophacks toe te passen, sla je meteen een veel grotere slag.
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:50:
[...]
En hoe vaak moet ik nog zeggen dat je ook in een normal game last kunt krigjen van een drophack doordat EEN ANDERE GAME OP DEZELFDE SERVER gedrophackt wordt? Heeft niets met jouw game van doen.
En dat sluit in zijn geheel uit dat drophacks ook wel eens direct in een normal (kunnen) worden toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Fanatic_FS schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:39:
[...]

Nog steeds octopus haar =x
Hoop zo dat Irelia en MF eens een VU krijgen zodat ze normaal haar krijgen zoals met Katarina gedaan is....
Dat valt bij deze skin wel mee, maar ik ben het met je eens. Het wordt hoog tijd dat Irelia ook eens een fatsoenlijke shampoo krijgt zodat ze dat vieze haar eens kan wassen ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Koekiemonsterr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:59:
En dat sluit in zijn geheel uit dat drophacks ook wel eens direct in een normal (kunnen) worden toegepast?
Nee, absoluut niet. Maar logisch zou het niet zijn.
Het zal vast niet makkelijk zijn om een DDOS aanval te doen, en ook niet zonder risico's. Dus waarom zouden ze het met een normal doen? Het zou zelfs nog in een bot match kunnen, omdat je de lane pakte die die andere wilde hebben. Kunnen, ja, logisch? nee...

Ach, De summoner 0 sec cd is ook opgelost, de auto attack met brand ult ook. Het lukt ze vast wel om dit op te lossen, en tot die tijd dat soort mensen bannen. Aan het eind (of tussendoor als het lang duurt) mensen weer 10x ip boost geven om aan te geven dat je het vervelend vindt.

Zoals meer gezegd, mensen vinden het vervelend dat het gebeurt maar we konden ermee leven.
De radiostilte die Riot er altijd tegenaan gooit, daar kunnen we niet mee leven. En dat lijkt nu langzaam aan beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:59:
[...]

Ja lol je moet niet zo ver doorredeneren :) De vergelijking gaat helemaal niet mank.

Als je goed leest dan zie je dat ik de poortjes op Rotterdam CS een beetje voor de grap als 'metafoor' aanhaalde voor het punt dat je het probleem pas echt kan indammen wanneer je het technisch een stuk moeilijker maakt om het gewraakte gedrag toe te passen. Verhoog die poortjes en in ieder geval het springen erover is niet meer mogelijk. Als Rito het technisch een stuk moeilijker maakt drophacks toe te passen, sla je meteen een veel grotere slag.
[...]
Dat 'voor de grap' haal ik er niet uit, ook niet na nogmaals lezen. Maargoed, het technisch moeilijker maken van de drophack is vast iets waar Riot ook mee bezig is, alleen is dat niet eenvoudig. Als ik het een beetje zo lees wordt een server gewoon geDDoS't en een DDoS aanval voorkomen is gewoon verdomde lastig.

En over die normal games... ja tuurlijk kan iemand daarin ook gaan drophacken. Maar waarom zou je dat doen als je er niets mee wint? De kans is dus bijzonder klein ten opzichte van de drophacks die tijdens diamond niveau games worden uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:05:
[...]

Dat valt bij deze skin wel mee, maar ik ben het met je eens. Het wordt hoog tijd dat Irelia ook eens een fatsoenlijke shampoo krijgt zodat ze dat vieze haar eens kan wassen ;).
Van achter gezien ziet het er idd goed uit, maar van opzij en van voren vind ik het maar niks.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:36:
[...]

Eerlijk gezegd snap ik ook niet echt waarom het zo lang moet duren voor een oplossing. Het is niet dat drophacks pas geleden zijn uitgevonden. Dit is een probleem wat al veel langer speelt. Opzich blij dat ik er zelf amper tot geen hinder van heb ondervonden, maar voor anderen die dit regelmatig hebben bederft het toch behoorlijk het gameplezier.

In other news:

[afbeelding]

Eindelijk weer een Irelia skin! Helaas geen Brorelia maar goed deze ziet er ook niet slecht uit.
Nerf in 3... 2... 1... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57
Ik vraag me af of Riot al eens om de tafel is wezen zitten met de heren van bijvoorbeeld Riorey, ik weet nog dat tweakers ergens in 2010 een review had over hun hardware ddos firewall: reviews: RioRey RX1810: een firewall onder vuur
We zitten nu 5 jaar verder en hun assortiment is er niet minder om geworden (http://www.riorey.com/riorey-ddos-products/). Mogelijk gebruiken ze al een systeem als dit om zichzelf te beschermen tegen DDOS aanvallen, echter vraag ik me af waarom de servers met de gamehosting deze bescherming niet (voldoende) genieten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Bloodhoundje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:09:
We zitten nu 5 jaar verder en hun assortiment is er niet minder om geworden (http://www.riorey.com/riorey-ddos-products/). Mogelijk gebruiken ze al een systeem als dit om zichzelf te beschermen tegen DDOS aanvallen, echter vraag ik me af waarom de servers met de gamehosting deze bescherming niet (voldoende) genieten. 8)7
Simpel: money.

Rito besteed liever hun tijd en geld aan zaken die hen geld opleveren (domme nieuwe champs, bundles, etc) dan aan dit soort issues die alleen maar geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Jeej mijn Pulsefire Ezreal figurine is binnen.

Heb de skin alleen niet, die ziet er ingame gewoon niet eruit (en dat voor een Ultimate skin, waar ze indertijd zoveel tijd in hebben gestoken) , wordt echt eens tijd dat die een hevige visual update krijgt, wellicht dat ik m dan wel koop.

Blijft ook wel 1 van de meest betere skin reveals videos YouTube: League of Legends - Pulsefire Ezreal Revealed

(oh ja die andere zijn Xin Zhao en Wu kong voor als je t niet zag)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kPSWkVt.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Turismo op 18-05-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik snap echt niet hoe het kan dat je soms gewoon 7-8 losses achter elkaar hebt, en nu zomaar ineens weer 7 wins achter elkaar. Waar zit dat verschil toch in vraag ik mezelf dan af. Tuurlijk het kan ook deels aan mezelf liggen, als ik 3-4 games verlies dan ga je wat anders spelen dan normaal(misschien meer risico??). Maar vind het toch maar raar.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/5697b19ca270379f32ac51d509d3c3dd.png
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/ae2606de6fe8ed9e6ea4d2303f1e7545.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Je houd wel van doodgaan of niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ralph0603 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:20:
Ik snap echt niet hoe het kan dat je soms gewoon 7-8 losses achter elkaar hebt, en nu zomaar ineens weer 7 wins achter elkaar. Waar zit dat verschil toch in vraag ik mezelf dan af. Tuurlijk het kan ook deels aan mezelf liggen, als ik 3-4 games verlies dan ga je wat anders spelen dan normaal(misschien meer risico??). Maar vind het toch maar raar.
Dat is LoL. Je moet accepteren dat die loss en win streaks gaan komen en dat je er soms volledig buiten staat. Je zult games hebben waar je 10/0 staat en je team het na 20 ganks nog steeds verneukt en je zult games hebben waar je zelf kapotgesloopt wordt in je lane en de ADC en jungler je op de schouders nemen. Soms heb je er maar een klein aandeel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:23:
Je houd wel van doodgaan of niet? :+
Je zet er nu een clowngezichtje achter maar er zit wel een kern van waarheid in. Als je zo vaak doodgaat moet je je toch eens afvragen of je niet te aggressief speelt of te snel initieert. Het is een beetje scorebordjournalistiek met alleen de cijfertjes en geen gameplay beelden, maar het aantal deaths is wel opvallend hoog, ook in gewonnen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Misschien is dat wel een reden waarom ik nog steeds in Silver 2-3 zit :+.

Vrienden van mij zeggen het ook vaak, dat ik teveel dood ga. Ik moet er gewoon beter op letten en beter engagen(ik speel vaak top/sup/jungle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Dood gaan is niks doen en in een game als League is dat overduidelijk verspilde tijd. Doodgaan is niet alleen jammer voor jouw resources, maar heeft ook enorm veel invloed op je team omdat er veel map pressure weg valt. Het gebeurt echt akelig vaak dat mensen in het algemeen dan 'oké' de lane uit komen door 1-1 te staan, maar dan niet begrijpen dat het moment waarop ze doodgaan nou precies de reden was waarom de tegenstander 3 kills, 2 turrets en een drake kon pakken.

MonteChristo is daarin echt heerlijk om naar te luisteren. Een van de weinige analysts die ook daadwerkelijk macro play begrijpt ipv kleine dingetjes zoals mogelijk zwakkere matchups uit te vergroten en doen of die games op echt hoog niveau maken of breken. Met goede strategie kan je ook LCS games winnen met Galio en MF.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:57:
Dood gaan is niks doen en in een game als League is dat overduidelijk verspilde tijd. Doodgaan is niet alleen jammer voor jouw resources, maar heeft ook enorm veel invloed op je team omdat er veel map pressure weg valt. Het gebeurt echt akelig vaak dat mensen in het algemeen dan 'oké' de lane uit komen door 1-1 te staan, maar dan niet begrijpen dat het moment waarop ze doodgaan nou precies de reden was waarom de tegenstander 3 kills, 2 turrets en een drake kon pakken.

MonteChristo is daarin echt heerlijk om naar te luisteren. Een van de weinige analysts die ook daadwerkelijk macro play begrijpt ipv kleine dingetjes zoals mogelijk zwakkere matchups uit te vergroten en doen of die games op echt hoog niveau maken of breken. Met goede strategie kan je ook LCS games winnen met Galio en MF.
Tenzij je vs een team staat met Sejuani, Gragas, Cho'gath, Alistar en Vayne... i still crai :<

En onze captain... banned Rengar, Zed en Riven(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, eindelijk krijgen we wat nerfs en buffs die logisch zijn. Cinderhulk nu effectiever in jungle, not so much daarbuiten.

http://lol.esportspedia.com/wiki/V5.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:44:
Nou, eindelijk krijgen we wat nerfs en buffs die logisch zijn. Cinderhulk nu effectiever in jungle, not so much daarbuiten.

http://lol.esportspedia.com/wiki/V5.9
5.9 is toch live? Of mis ik nu iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
Yeah, 5.9 is al een paar dagen live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:38:
[...]

Simpel: money.

Rito besteed liever hun tijd en geld aan zaken die hen geld opleveren (domme nieuwe champs, bundles, etc) dan aan dit soort issues die alleen maar geld kosten.
Gefeliciteerd met de domste comment van vandaag :')
Er zijn andere alternatieven om een DDos aanval te stoppen maar zoals eerder al aangegeven het is niet erg makkelijk om een flinke DDos af te wenden (zeker niet op de schaal waarmee Riot zo nu en dan mee te maken heeft).

http://www.digitalattackm...ist=0&time=16567&view=map

Om je een indruk te geven :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

De meeste DDoS attacks op Riot zijn volgens mij gewoon met $5 booters die iedereen en zijn oma kan gebruiken, en 90% van de DDoS aanvallen op personen zijn met $5 booters en een $3 skype hack.

Dat grote bewegingen (insert lizard squad etc. etc. hier) de service neer kunnen krijgen zoals bij de consoles een tijd terug is een ander verhaal, maar de gemiddelde persoon die wat games drophacked voor ELO is echt niet de gemiddelde 1337 hacker. Riot heeft ruim de middelen om dit te stoppen, maar ik denk dat ze in het verleden al vaker hebben aangetoond vrij traag te zijn met verbeteringen van de service die geen direct financieel nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister Irelia unlocked en even in een bot match geprobeerd. Leuke champ, ga ik denk vaker spelen maar moet nog beetje doorhebben wat handig is om te rushen/end build.

Na die bot games even een 3v3 pvp gedaan: http://matchhistory.euw.l...994/40336383?tab=overview

Ging erg goed, maar andere team was ook niet al te best. Iemand tips voor Irelia?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Irelia is niet echt een heel denderende champion voor serieus 3v3, maar is opzich wel leuk om te spelen. Gewoon in het algemeen (vooral 5v5) altijd een Triforce bouwen. Als je tegen een tanky team speelt, maar je hebt aardig wat gold op zak, dan is het vaak de moeite waard om een BotRK te kopen. Daarna eigenlijk altijd tanky en zijn FH, Randuins, GA allemaal goede aankopen. Voor echt lane advies heb ik niet echt direct tips omdat ik de matchup niet super vaak speel, maar daar kan Damien je vast wel bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wootlock schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Gefeliciteerd met de domste comment van vandaag :')
Er zijn andere alternatieven om een DDos aanval te stoppen maar zoals eerder al aangegeven het is niet erg makkelijk om een flinke DDos af te wenden (zeker niet op de schaal waarmee Riot zo nu en dan mee te maken heeft).

http://www.digitalattackm...ist=0&time=16567&view=map

Om je een indruk te geven :+
Gefeliciteerd met je mislukte poging intelligent over te komen.

Dat het niet makkelijk is een dergelijke aanval te stoppen lijkt me evident, en dus kost het waarschijnlijk nogal wat tijd en geld om er iets tegen te doen. En probeer de stelling maar eens te weerleggen dat Rito liever geld steekt in zaken die geld opleveren dan dat ze puur kosten maken in de zin van het steken van geld in het verbeteren van de technische staat van hun servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:28:
[...]

Gefeliciteerd met je mislukte poging intelligent over te komen.

Dat het niet makkelijk is een dergelijke aanval te stoppen lijkt me evident, en dus kost het waarschijnlijk nogal wat tijd en geld om er iets tegen te doen. En probeer de stelling maar eens te weerleggen dat Rito liever geld steekt in zaken die geld opleveren dan dat ze puur kosten maken in de zin van het steken van geld in het verbeteren van de technische staat van hun servers.
Iets waarin Riot zich overigens niet onderscheid, want Blizzard heeft de exact zelfde neigingen mbt WoW. En voordat ik hier iemand krijg met "ja maar ik speel x jaar WoW en heb geen last", bij elke expansion sinds the Burning Crusade is het een drama geweest rond release, in de eerste 2 zelfs nog enkele weken/maanden na tijd.

En ook Blizzard is slechts een voorbeeld, zo kun je nog wel enkele maatschappijen noemen waaronder Trion, Electronic Arts, Valve etc etc. En geef ze eens ongelijk, als ik 1 miljoen kan verdienen door wat simpele recolors van skins of ik geef 1 miljoen uit om de servers te verbeteren? Nou doe mij de eerste optie maar hoor. Niet om het 1 of ander maar ook LoL heeft geen eeuwig bestaan dus dan kun je beter cashen zolang het nog relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Heb je helemaal gelijk in: daarin is Riot geen haar beter dan vrijwel alle andere (game)bedrijven.

Ik moest ook meteen denken aan WoW, bijvoorbeeld dat we allemaal stonden te niksen bij die Burning Crusade portal ten tijde van de release was het geloof ik?

Of om nog maar te zwijgen over Battlefield 4.

Tja, in hun positie zou ik er vast ook anders tegenaan kijken :)

Maar goed, zoiets betrekkelijk simpels als het omtoveren van Summoner's Rift in een wit sneeuwlandschap tijdens de winterperiode....voorheen gebeurde dat nog. Zoveel tijd en geld kan dat niet kosten. Je kan nog steeds cashen met iets meer goodwill. Gewoon leuk ff zo'n remake...maar nee.

[ Voor 36% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-05-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:50:
[...]

5.9 is toch live? Of mis ik nu iets...
Excuus, ik ben net weer terug na een aantal weken weg :+ heb niet doorgehad wat er door is gedrukt of de kans gehad om het allemaal te spelen. Dat verklaarde misschien het gebrek aan smite tops gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
vs Damagedealers (Riven/Fiora) = Buildpath tanky
- vs AD (Triforce/Ninja Tabi's/Frozen Heart/Frozen Mallet of Warmog's/Randuin's Omen/Thornmail)
- vs AP (Triforce/Mercury Threads/Spirit Visage/Frozen Mallet of Warmog's/Maw of Malmortius/Banshee's Veil)
- vs Mixed (Triforce/Mercury Threads/Frozen Heart/Spirit Visage/Frozen Mallet of Warmog's/Guardian's Angel)

vs Tanks (Maokai/Malphite) = Buildpath offensive
- (Triforce/Boots of Lucidity/Black Cleaver/Frozen Mallet/Blade of the Ruined King of Bloodthirster/Last Whisper)

Kortom zoals je kunt zien kun je alle kanten opbouwen zolang je je main-item (de Triforce) maar in acht houd. Irelia is enorm versatile als het op itembuilds aankomt. Tuurlijk hebben niet alle genoemde items de ideale stats voor Irelia, maar je kunt het vrij simpel laten werken.

Met name wat ik van belang vind is om zo snel mogelijk een Sheen in lane te rushen, veel tegenstanders verwachten namelijk niet ineens de burst die je eruit kakt zodra je 6 aantikt icm met de sheen procs. Het is dan ook verstandig om niet je ult in 1 sliert uit te kakken, maar R -> Sheen proc -> AA -> R etc etc.

Verder is mijn start bijna standaard flask + 3 pots. Tenzij ik support Irelia speel, dan start ik met een relic shield.

Oh en full attack speed Irelia is opzich ook nog wel leuk om te spelen: (Triforce/Beserker Greaves/BotRk/Zephyr/Frozen Mallet/Guardian Angel)

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 19-05-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damien toch... beetje lopen zeuren op offmeta picks en dan support Irelia spelen :+
Morgen maar eens een paar gamepjes spelen, is voor mij ook alweer lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:10:
Damien toch... beetje lopen zeuren op offmeta picks en dan support Irelia spelen :+
Morgen maar eens een paar gamepjes spelen, is voor mij ook alweer lang geleden.
Ik wil punten hebben ;) en Cheese / Rudy zeuren er niet over. Ze hebben liever mijn support Irelia dan mijn support Bard :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Damienx2 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:58:
[...]

vs Damagedealers (Riven/Fiora) = Buildpath tanky
- vs AD (Triforce/Ninja Tabi's/Frozen Heart/Frozen Mallet of Warmog's/Randuin's Omen/Thornmail)
- vs AP (Triforce/Mercury Threads/Spirit Visage/Frozen Mallet of Warmog's/Maw of Malmortius/Banshee's Veil)
- vs Mixed (Triforce/Mercury Threads/Frozen Heart/Spirit Visage/Frozen Mallet of Warmog's/Guardian's Angel)

vs Tanks (Maokai/Malphite) = Buildpath offensive
- (Triforce/Boots of Lucidity/Black Cleaver/Frozen Mallet/Blade of the Ruined King of Bloodthirster/Last Whisper)

Kortom zoals je kunt zien kun je alle kanten opbouwen zolang je je main-item (de Triforce) maar in acht houd. Irelia is enorm versatile als het op itembuilds aankomt. Tuurlijk hebben niet alle genoemde items de ideale stats voor Irelia, maar je kunt het vrij simpel laten werken.

Met name wat ik van belang vind is om zo snel mogelijk een Sheen in lane te rushen, veel tegenstanders verwachten namelijk niet ineens de burst die je eruit kakt zodra je 6 aantikt icm met de sheen procs. Het is dan ook verstandig om niet je ult in 1 sliert uit te kakken, maar R -> Sheen proc -> AA -> R etc etc.

Verder is mijn start bijna standaard flask + 3 pots. Tenzij ik support Irelia speel, dan start ik met een relic shield.

Oh en full attack speed Irelia is opzich ook nog wel leuk om te spelen: (Triforce/Beserker Greaves/BotRk/Zephyr/Frozen Mallet/Guardian Angel)
Top, dankje :) Ben zelf niet z'n Top Laner dus ben beetje op zoek naar champs die me leuk lijken.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Buiten de gratis Sheen procs van R zie ik ook veel Irelia's met >95% HP die R in 1 keer erdoorheen blazen en de regen compleet verkwanselen en zichzelf ook de stun van E ontnemen door op 100% te staan. En vervolgens klapt de vijand terug en heb je daar geen antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Orianna to stronk?!?!?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RCAbifE.jpg

Edit valt iedereen ineens in stilte na zo'n heftige screenshot :+

Anyway gisteren eens even wat nieuwe rune-setups gemaakt voor Irelia die ik wil gaan proberen. Elk weer voor een verschillende situatie maar ik heb nu als volgt:

Runesetup 1 (vs ALL -> hurhur nee niet vs Alliance...):
+24.3% Attack speed
+4.3 Armor
+27 Armor at level 18
+27 Magic resist at level 18

Runesetup 2 (vs AD):
+8.5 AD
+9% Attack speed
+4.3 Armor
+27 Armor at level 18

Runesetup 3 (vs AP):
+19.8% Attack speed
+8 Magic resist
+216 Health at level 18

Runesetup 4 (vs Tankmeta):
+13.5% Attack speed
+11.5 Armor pen
+27 Armor at level 18

Ik moet de laatste 3 nog even testen, dus geen garantie dat ze werken! ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Damien op 20-05-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik pak meestal Bard als we flamers/ragers hebben in champ select :+
Niet is zo grappig om die personen te ulten als ze bv een jungle camp aan het doen zijn :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:09

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:18:
Orianna to stronk?!?!?

[afbeelding]

Edit valt iedereen ineens in stilte na zo'n heftige screenshot :+

Anyway gisteren eens even wat nieuwe rune-setups gemaakt voor Irelia die ik wil gaan proberen. Elk weer voor een verschillende situatie maar ik heb nu als volgt:

Runesetup 1 (vs ALL -> hurhur nee niet vs Alliance...):
+24.3% Attack speed
+4.3 Armor
+27 Armor at level 18

Runesetup 2 (vs AD):
+8.5 AD
+9% Attack speed
+4.3 Armor
+27 Armor at level 18

Runesetup 3 (vs AP):
+19.8% Attack speed
+8 Magic resist
+216 Health at level 18

Runesetup 4 (vs Tankmeta):
+13.5% Attack speed
+11.5 Armor pen
+27 Armor at level 18

Ik moet de laatste 3 nog even testen, dus geen garantie dat ze werken! ;)
Goed om te zien dat het goed gaat met Ori, maar ik vind dat ze momenteel (door de huidige meta) eigenlijk te zwak is. Het blijft een fantastische champ die (zeker in combinatie met sommige anderen) de meeste zotte wombo combo's kan opzetten. Maar als je laning phase nog maar een beetje tegenvalt voel je jezelf zo nutteloos omdat je geen damage hebt.

Ik heb altijd het gevoel dat ik een item extra nodig heb als Ori vooraleer ik nuttig ben.
Maar aangezien je KDA ook nog echt geweldig is: zeker blijven verderspelen :D

Je runepages vind ik wel vreemd (maar if it works for you ^^), Ik zou gewoon Mpen marks, AP per lvl of flat MR glyphs en armor of hp per lvl seals (afhankelijk van AD/AP matchup) runnen (en gewoon flat AP Quints). Maar die zware defensive runes maken je wel moeilijk uit lane/dood te krijgen. Je runt dus waarschijnlijk barrier in de meeste matchups?

Nu ik het lees snap ik wel wat je bedoeling is, je omzeilt gewoon haar relatief zwakke early game door ipv met je spells te werken zorgt dat je nog makkelijker cs't met je auto attacks en vlotter je passive kan proccen op enemy champs. Maar maakt die 10-20% attack speed dan zoveel? Of begrijp ik je bedoeling niet (speel zelf eigenlijk nauwelijks Ori)

[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 20-05-2015 11:19 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Goed om te zien dat het goed gaat met Ori, maar ik vind dat ze momenteel (door de huidige meta) eigenlijk te zwak is. Het blijft een fantastische champ die (zeker in combinatie met sommige anderen) de meeste zotte wombo combo's kan opzetten. Maar als je laning phase nog maar een beetje tegenvalt voel je jezelf zo nutteloos omdat je geen damage hebt.

Ik heb altijd het gevoel dat ik een item extra nodig heb als Ori vooraleer ik nuttig ben.

Je runepages vind ik wel vreemd (maar if it works for you ^^), Ik zou gewoon Mpen marks, AP per lvl of flat MR glyphs en armor of hp per lvl seals (afhankelijk van AD/AP matchup) runnen (en gewoon flat AP Quints)

Nu ik het lees snap ik wel wat je bedoeling is, je omzeilt gewoon haar relatief zwakke early game door ipv met je spells te werken zorgt dat je nog makkelijker cs't met je auto attacks en vlotter je passive kan proccen op enemy champs. Maar maakt die 10-20% attack speed dan zoveel? Of begrijp ik je bedoeling niet (speel zelf eigenlijk nauwelijks Ori)
Waarschijnlijk snap je de runepages niet voor Orianna, omdat ze namelijk ook niet voor Orianna zijn maar Irelia zoals ik ook vermeld had...

Tevens credits wie credits toekomt, ik ben niet de Orianna speler maar Bigcheese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Waarschijnlijk snap je de runepages niet voor Orianna, omdat ze namelijk ook niet voor Orianna zijn maar Irelia zoals ik ook vermeld had...

Tevens credits wie credits toekomt, ik ben niet de Orianna speler maar Bigcheese.
Haha omg de post duidelijk niet goed gelezen :+ :o
Ik dacht al: WTF, maar als het werkt kan ik moeilijk zeggen: WTF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nog zo'n 'heftige' screenshot :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/116p3cw.jpg

Wat is er in Gold toch een chronisch gebrek aan mensen met gezond verstand die begrijpen hoe je een voorsprong kan behouden en uitbouwen tot een eenvoudige win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Koekiemonsterr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:46:
Nog zo'n 'heftige' screenshot :)

[afbeelding]

Wat is er in Gold toch een chronisch gebrek aan mensen met gezond verstand die begrijpen hoe je een voorsprong kan behouden en uitbouwen tot een eenvoudige win....
Hoor jij (of degene waarvan het SS is) niet degene te zijn die het team carried met zo'n voorsprong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Niet in League of Lategame/League of Tanks, waar als jouw retard frontline gecaught wordt je helemaal geen hond meer kan doen :D

De impact van een speler is in deze meta nauwelijks meer dan 20%, dus als het andere team als team ook echt beter functioneert maakt jouw individuele skill level veel minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Jebus4life schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:18:
[...]

Je runepages vind ik wel vreemd (maar if it works for you ^^), Ik zou gewoon Mpen marks, AP per lvl of flat MR glyphs en armor of hp per lvl seals (afhankelijk van AD/AP matchup) runnen (en gewoon flat AP Quints). Maar die zware defensive runes maken je wel moeilijk uit lane/dood te krijgen. Je runt dus waarschijnlijk barrier in de meeste matchups?

In de huidige meta is ze nog best aardig speelbaar heb ik gemerkt. Zelfs full tanks gaan redelijk snel neer door Orianna's spammable combo en doordat er in de huidige meta genoeg tanks in jouw team zitten is het niet moeilijk om een E te gebruiken en vervolgens een shockwave te landen op de enemy carries.

Orianna's early is nog steeds 'weak', maar voor de een of andere reden word ik constant gecampt (maybe door het zien van de lolnexus KDA?). Desalniettemin lukt het met Orianna's kit om vaak nog snel weg te komen (W, E, of defensive R). Early is het een kwestie van snel een chalice+luden's rushen, daarna is het al snel snowball heaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
En ik blijf een enorme fan van de Irelia + Orianna combo. Zo vaak al gespeeld met mensen en het levert gewoon heerlijke initates op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Is het jullie ook niet opgevallen dat er de laatste meer soraka wordt gespeelt, vooral in D1+
Ben momenteel #624 soraka world, zo 'n 2/3 weken geleden zat ik ergens rond de #350.

[ Voor 44% gewijzigd door psyy138 op 20-05-2015 15:12 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Erg opvallend trouwens:

http://www.lolskill.net/summoner/EUW/Jebus4life/stats

Ik heb momenteel 166 soloQ wins & 166 soloQ losses (dus exact 50% winrate).

Na m'n placements (4/6 als ik het me goed herriner) in Silver 2 geplaatst en sta nu op gold 3 98LP.
Dus dat is +- een volledige division opgeklommen ondanks een 50% winrate. Ik klaag niet, maar eigenlijk klopt dit toch niet?
*Overigens, G3 98LP is het hoogste wat ik gestaan heb, dus niet zo dat ik pas door een losing streak dus terug wat gezakt ben.

Valt me nu ook op hoeveel deaths ik wel niet heb in vergelijking met m'n kills (7% meer kills dan deaths over al m'n rankeds). Naar mijn gevoel ga ik toch niet zo heel vaak dood in verhouding en ik speel maar +- 13% van de games support (waar je nauwelijks kills haalt maar wel eens doodgaat dus daaraan mag het eigenlijk niet liggen.

Nog opvallend hoe ik volgens die site 4,9% betere stats voorleg dan de "average" Irelia maar toch altijd verlies als ik haar speel (ondanks dat ik vind dat ik geen slechte Irelia speel uiteindelijk maar gwn gestopt want ik verloor veel). Nuja gewoon Udyr & Rumble blijven spelen en het komt goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
LoL ranked is volgens mij zo gemaakt dat je met 50-50 resultaten eigenlijk wat klimt. Alleen met je promo's is een 50-50 natuurlijk niet goed. Dan moet je 3 van de 4 of 4 van de 6 games winnen.

Verder is het ook wel logisch dat je betere stats met Irelia hebt als je Gold 3 bent. Volgens mij zit 65% van de spelers in Bronze + Silver (70% als je Gold 5 ook nog telt) in EUW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

TheBrut3 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:12:
LoL ranked is volgens mij zo gemaakt dat je met 50-50 resultaten eigenlijk wat klimt. Alleen met je promo's is een 50-50 natuurlijk niet goed. Dan moet je 3 van de 4 of 4 van de 6 games winnen.

Verder is het ook wel logisch dat je betere stats met Irelia hebt als je Gold 3 bent. Volgens mij zit 65% van de spelers in Bronze + Silver (70% als je Gold 5 ook nog telt) in EUW.
Klopt, op.gg/lolskill.net pakken het gemiddelde van ALLE ranked games, dus alle divisies.
champion.gg pakt het gemiddeld van PLAT+ ranked games, ook is dit verdeeld tussen verschillende roles want bijvoorbeeld morgana kan top mid en support.

champion.gg van irelia

Daarnaast zou ik niet gaan focussen op KDA want uiteindelijk gaat het om het winnen van games en niet KDA.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

psyy138 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:27:
[...]

Klopt, op.gg/lolskill.net pakken het gemiddelde van ALLE ranked games, dus alle divisies.
champion.gg pakt het gemiddeld van PLAT+ ranked games, ook is dit verdeeld tussen verschillende roles want bijvoorbeeld morgana kan top mid en support.

champion.gg van irelia

Daarnaast zou ik niet gaan focussen op KDA want uiteindelijk gaat het om het winnen van games en niet KDA.
Uiteraard, maar die stats vielen me gewoon op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 17:42
Flail of the Northern Winds (W) % of target's Max HP on initial hit lowered to 4/4.5/5/5.5/6% from 4/5.5/7/8.5/10%
Flail of the Northern Winds (W) swing AoE damage bonus health scaling down to 4/5/6/7/8% from 4/6/8/10/12%

Best wel flinke Sejuani nerfs op de PBE. Ze was wel erg sterk, maar misschien gaat dit wel een beetje te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ietso schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:21:
Flail of the Northern Winds (W) % of target's Max HP on initial hit lowered to 4/4.5/5/5.5/6% from 4/5.5/7/8.5/10%
Flail of the Northern Winds (W) swing AoE damage bonus health scaling down to 4/5/6/7/8% from 4/6/8/10/12%

Best wel flinke Sejuani nerfs op de PBE. Ze was wel erg sterk, maar misschien gaat dit wel een beetje te ver.
Tja je kon erop wachten dat Seju op een goed moment 'slachtoffer' zou worden van de huidige Cinderhulk/tank meta.

Maar goed, in ieder geval is dit geen nerf op haar early game jungle clear, dus ze kan nog altijd uitgroeien tot het late game CC tank beest, nu alleen met wat minder dmg.

In de huidige tank meta vind ik dit nog wel verdedigbaar; deze nerf gaat pas echt onevenredig erin hakken op het moment dat die tank meta weer voorbij is en tanks niet meer zo vanzelfsprekend zijn als junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Koekiemonsterr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:23:
[...]

Tja je kon erop wachten dat Seju op een goed moment 'slachtoffer' zou worden van de huidige Cinderhulk/tank meta.

Maar goed, in ieder geval is dit geen nerf op haar early game jungle clear, dus ze kan nog altijd uitgroeien tot het late game CC tank beest, nu alleen met wat minder dmg.

In de huidige tank meta vind ik dit nog wel verdedigbaar; deze nerf gaat pas echt onevenredig erin hakken op het moment dat die tank meta weer voorbij is en tanks niet meer zo vanzelfsprekend zijn als junglers.
Klopt helemaal. Zelf denk ik dat die nerf misschien ook wel gedaan is omdat nieuwe Abyssal Sceptre echt perfect met Sejuani gaat werken. Als ze die + cinderhulk gaat bouwen krijgt ze echt massieve AOE damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:23:
[...]

Misschien wel een beetje terecht ook. Ik kon als Sejuani lategame gewoon een ADC 1v1'en terwijl ik niet eens super fed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vicarious schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:27:
[...]

Misschien wel een beetje terecht ook. Ik kon als Sejuani lategame gewoon een ADC 1v1'en terwijl ik niet eens super fed was.
De change is alweer deels ongedaan gemaakt;
Daarnaast is de nieuwe akali change zeer fijn op haar ult, zodoende kan je weer een aa uitvoeren.

Balance Changes
* Remember *: The PBE is a testing grounds for new, tentative, and sometimes radical changes. The changes you see below may be lacking context or other accompanying changes that didn't make it in - don't freak out! These are not official notes.

Champions

Akali
Shadow Dance (R) pass through range is now 100-200 from 150-200. If a target is marked with Akali's Q, you will only pass through half the distance (50-100).
[Note: Here's ricklessabandon with context tweets on these:
[1] "the akali changes are that the distance caps are down by 50 at both ends (i.e., 100-200 now) and are reduced by 50% vs mota targets "
[2] "so, if you mark someone with q you go 50-100 units behind based on distance (whereas before it would be 150-250 vs mota targets)"]
Ekko
Parallel Convergence (W) passive's damage on hit to targets under 30% HP changed to [5% + (1% per 45 AP)] of missing health from [4% + (1% per 35 AP)] of missing health.
[Note: Context from Gypsylord available here.]
Sejuani
Flail of the Northern Winds (W) "swing" AoE damage bonus health scaling reverted to 4/6/8/10/12% from 4/5/6/7/8%
[Note: Revert to an earlier change. The on hit portion is still lower vs live.]
Taric
Imbue (Q) mana cost lowered to 60/70/80/90/100 from 60/80/100/120/140

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 21-05-2015 08:36 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een LoL topic. Altijd leuk!

Zelf heel casual gespeeld, met hier en daar wat random matches samen met random spelers. Helaas merkte ik daar al snel dat als je niet een bepaalde champion pool speelt, je gewoon compleet verrot gescholden wordt. Hierdoor vallen de champs die ik leuk vind snel buiten de boot.

Ergens ook wel begrijpelijk, er wordt gewoon gekeken naar wat de beste match ups zijn in de huidige meta. En hierin vallen bepaalde champions weg, begrijpelijk. Maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:47:
Een LoL topic. Altijd leuk!

Zelf heel casual gespeeld, met hier en daar wat random matches samen met random spelers. Helaas merkte ik daar al snel dat als je niet een bepaalde champion pool speelt, je gewoon compleet verrot gescholden wordt. Hierdoor vallen de champs die ik leuk vind snel buiten de boot.

Ergens ook wel begrijpelijk, er wordt gewoon gekeken naar wat de beste match ups zijn in de huidige meta. En hierin vallen bepaalde champions weg, begrijpelijk. Maar toch jammer.
Als je gewoon casual in normals speelt hoef je je niets aan te trekken van de meta. Tuurlijk zijn er altijd een paar mensen die erover gaan klagen, maar als je gewoon lol wil hebben met de champ die je op dat moment wil spelen dan moet dat kunnen vind ik. Mits je natuurlijk wel gewoon probeert te spelen, en niet trolled ofzo :P In rankeds kan ik me wel voorstellen dat mensen liever wat "OP" champions in hun team hebben, maar ook dat zegt niet alles. Je kunt best beroerd spelen met een goeie champ, maar erg goed zijn met wat mindere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ietso schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:02:
[...]

Als je gewoon casual in normals speelt hoef je je niets aan te trekken van de meta. Tuurlijk zijn er altijd een paar mensen die erover gaan klagen, maar als je gewoon lol wil hebben met de champ die je op dat moment wil spelen dan moet dat kunnen vind ik. Mits je natuurlijk wel gewoon probeert te spelen, en niet trolled ofzo :P In rankeds kan ik me wel voorstellen dat mensen liever wat "OP" champions in hun team hebben, maar ook dat zegt niet alles. Je kunt best beroerd spelen met een goeie champ, maar erg goed zijn met wat mindere.
Probeer nooit actief te trollen of iets in die trant. Ik lees guides, probeer de buy order goed bij te houden (Daar gaat het nog wel eens fout) en skill op de goede volgorde. Ik denk dat ik het binnenkort opnieuw ga proberen, en gewoon wat ga proberen tegen bots. Gewoon oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:05:
[...]

Probeer nooit actief te trollen of iets in die trant. Ik lees guides, probeer de buy order goed bij te houden (Daar gaat het nog wel eens fout) en skill op de goede volgorde. Ik denk dat ik het binnenkort opnieuw ga proberen, en gewoon wat ga proberen tegen bots. Gewoon oefenen.
De skill en buy order van guides volgen is niet altijd effectief. Ik weet niet hoeveel je al gespeeld hebt, maar veel benodigde items en soms ook het levelen van skills kunnen verschillen per situatie. Maar tegen bots kun je bijna alles wel proberen, succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Tip; http://www.reddit.com/r/l..._sets_from_championgg_in/
Ik Gebruik het zelf ook en is echt IDEAAL!

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Weten jullie hoe het kan dat ik de Free champions niet zie als ik een game wil spelen?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
teupje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:11:
Weten jullie hoe het kan dat ik de Free champions niet zie als ik een game wil spelen?
Heb je net een nieuw account gemaakt, of speel je ranked?

In rankeds is het niet mogelijk om free rotation champions te selecteren.
Als je net een nieuw account aanmaakt krijg je een andere gratis champion pool dan de normale weekly.

Als het geen van deze is lijkt het me een bug, misschien restarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik kan zien past dit dingen aan ingame? (Soort mod achtig systeem). Is dat wel toegestaan binnen Lol

Faq lezen misschien |:(

Ik ga deze proberen, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
ietso schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:22:
[...]

Heb je net een nieuw account gemaakt, of speel je ranked?

In rankeds is het niet mogelijk om free rotation champions te selecteren.
Als je net een nieuw account aanmaakt krijg je een andere gratis champion pool dan de normale weekly.

Als het geen van deze is lijkt het me een bug, misschien restarten?
Ja ben pas level 5 en nog niet zo lang bezig, misschien is dat het wel dan :+

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
teupje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:31:
[...]

Ja ben pas level 5 en nog niet zo lang bezig, misschien is dat het wel dan :+
Op level 6 krijg je de normale :).

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Free_champion_rotation

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 21-05-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Dit wist ik niet eens. Ik dacht dat je de normale rotatie kreeg zodra de volgende inging. Leer je toch telkens weer wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Net even op de PBE gespeeld. Maarre wat betreft Ekko, ik ben verkocht. Wat een ongelooflijk leuke champ, met een erg mooie kit. Echter hoop ik dat er nog iets van tweaking aan te pas komt voordat hij op live komt. Zijn Q range mag wat mij betreft iets korter en zijn E range iets langer. En mijn gok is dat de nummertjes toch nog echt iets naar beneden getweaked moeten worden.

Voor de rest lijkt het me er erg veel op dat ik mijn nieuwe midlaner gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:25:
Net even op de PBE gespeeld. Maarre wat betreft Ekko, ik ben verkocht. Wat een ongelooflijk leuke champ, met een erg mooie kit. Echter hoop ik dat er nog iets van tweaking aan te pas komt voordat hij op live komt. Zijn Q range mag wat mij betreft iets korter en zijn E range iets langer. En mijn gok is dat de nummertjes toch nog echt iets naar beneden getweaked moeten worden.

Voor de rest lijkt het me er erg veel op dat ik mijn nieuwe midlaner gevonden heb.
Is het primair een mid laner?

Zou hem namelijk graag op toplane willen proberen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:12
Secsytime schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Geloof dat ie ook best goed is in de jungle.. Tenminste, als ik NB er mee zag spelen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Ik vond de manacosts nog meevallen dus je zou hem opzich op top ook kunnen spelen en in de jungle is het ook goed te doen, zijn clearspeed is zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Ik vond de manacosts nog meevallen dus je zou hem opzich op top ook kunnen spelen en in de jungle is het ook goed te doen, zijn clearspeed is zo slecht nog niet.
Indaresting, zen skillset ziet er namelijk echt heel leuk uit. Kan niet wachten tot zen release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
Heb ook erg zin in Ekko. Recallen, items kopen (Met homeguard) en dan ulten. Lijkt me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Arme Secsytime... Eindelijk een game met de weinig spelende ik, drophack :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
McGryphon schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:53:
Ik zit nog steeds ingame, eens zien of het echt werkt om gewoon niet de game te verlaten, vooralsnog ben ik er niet uitgekickt :) Maar als het te lang duurt ga ik er ook maar uit...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mebus jij bent echt vervelend met die low prio queue hè :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:53:
Haha ja, waren wel leuke games though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

En ik ben van mn low prio queue af *O* vandaag nog gefeed als ziggs en als corki :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Halloootjes vrienden.... League spelers? Dingen? Whatever :p

Zijn er meer mensen die niet op de teamspeak* komen of ligt dit probleem aan mijn kant?

[ Voor 1% gewijzigd door IdieEasy op 25-05-2015 20:04 . Reden: auto correct xD ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik start net LoL op en heb geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

ralph0603 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:34:
Ik start net LoL op en heb geen problemen ondervonden.
Sorry, had het over team speak, niet team spel... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:15
Van 't weekend maar weer is besloten om nog een poging te doen LoL te gaan spelen. Heb nu gelukkig iets meer tijd 's avonds dus dat moet het ook makkelijker maken meer dan 1 potje per week te kunnen spelen :9 .

Aangezien ik toch geen real money had invested in mijn oude account maar besloten om een nieuw account te maken. Wil nu is proberen om Mid te gaan mainen. Speelde op mijn oude account voornamelijk top maar mid lijkt me ook wel leuk :)

Dus mochten er nog mensen zijn die willen spelen (GFX Brewmaster) .

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Voor degenen die graag ARAM doen en betrekkelijk afhankelijk zijn van de free champ rotation:

Nida, Ziggs, Karma, Viktor, Jayce, Kog'maw, Ezreal zijn allemaal free deze week en niet bepaald onaantrekkelijk voor ARAM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Laatst online: 16:47
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:40:
Voor degenen die graag ARAM doen en betrekkelijk afhankelijk zijn van de free champ rotation:

Nida, Ziggs, Karma, Viktor, Jayce, Kog'maw, Ezreal zijn allemaal free deze week en niet bepaald onaantrekkelijk voor ARAM :)
Ligt er maar aan wat men aantrekkelijk vindt voor een potje ARAM. Ik word er niet bepaald blij van als ik die champs zie in champ select / loading screen. Meest saaie ARAM wat je kunt hebben imo. Geef mij maar meer melee champs, waardoor je goeie gevechten/brawls hebt ipv alles proberen te ontwijken wat op je af komt vliegen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

POPPY <3

http://matchhistory.euw.l...9?champion=78&matchType=2

Sowieso mijn nieuwe main op Top EN in de jungle.
Poppy speelt zo heerlijk in deze "tank" meta omdat haar Q zoveel damage doet, al helemaal i.c.m. haar ult.

reden;
ACTIVE: Poppy's next basic attack is modified to deal magic damage equal to 100% AD (+ 60% AP). Additionally, Devastating Blow deals bonus damage equal to a base amount plus 8% of the target's maximum health. The bonus damage is capped.

Devastating Blow is an autoattack modifier.
Applies on-hit effects.
Note however, only the attack damage portion may critically strike, but the damage will remain magic.
Devastating Blow resets Poppy's autoattack timer on-cast.
Devastating Blow has no cast time and does not interrupt Poppy's previous orders.
Spell vamp is fully applied.

Ik ben momenteel nog aan het experimenteren met haar build.
bijvoorbeeld Hextech Gunblade, vanwege haar Q & spellvamp krijg je tering veel HP terug.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
psyy138 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:42:
POPPY <3

http://matchhistory.euw.l...9?champion=78&matchType=2

Sowieso mijn nieuwe main op Top EN in de jungle.
Poppy speelt zo heerlijk in deze "tank" meta omdat haar Q zoveel damage doet, al helemaal i.c.m. haar ult.

reden;
ACTIVE: Poppy's next basic attack is modified to deal magic damage equal to 100% AD (+ 60% AP). Additionally, Devastating Blow deals bonus damage equal to a base amount plus 8% of the target's maximum health. The bonus damage is capped.

Devastating Blow is an autoattack modifier.
Applies on-hit effects.
Note however, only the attack damage portion may critically strike, but the damage will remain magic.
Devastating Blow resets Poppy's autoattack timer on-cast.
Devastating Blow has no cast time and does not interrupt Poppy's previous orders.
Spell vamp is fully applied.

Ik ben momenteel nog aan het experimenteren met haar build.
bijvoorbeeld Hextech Gunblade, vanwege haar Q & spellvamp krijg je tering veel HP terug.
Poppy's ult is echt belachelijk, maar zo leuk om mee te spelen.

Maare, niet te gehecht aan haar raken, haar rework staat hoog in de lijst ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Gisteren gespeeld met vrienden en we hadden een aantal big lags in de game. Dat gewoon allebei de teams aan het reconecten zijn midden in een teamfight. of bij baron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ietso schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:12:
[...]

We moeten er nu gewoon het beste van maken.

Ik weet niet hoelang jullie al lol spelen maar Taric was toen ook iets te hard gebuffed.
Gewoon "misbruik" van maken.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
ietso schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Hebben ze dat ding gebuffed? Ze was al idioot sterk als ze gefeed raakt. Early game is was ze echter wel useless. Heb haar nog niet gespeeld zien worden. Ik blijf bij mijn fat guy Gragas. wat is dat toch een heerlijke jungler.

EDIT

Rework?

Ik wacht nog steeds op de rework van Taric/urgot etc

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 26-05-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
rwbk schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:27:
[...]

Hebben ze dat ding gebuffed? Ze was al idioot sterk als ze gefeed raakt. Early game is was ze echter wel useless. Heb haar nog niet gespeeld zien worden. Ik blijf bij mijn fat guy Gragas. wat is dat toch een heerlijke jungler.

EDIT

Rework?

AO Shin...'nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

[...]

EDIT

Rework?

http://www.lol-patch.com/poppy.html

Nope.... zoals ik eerder zei, ze doet het nu goed in deze "tank meta".

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
psyy138 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:08:
[...]

http://www.lol-patch.com/poppy.html

Nope.... zoals ik eerder zei, ze doet het nu goed in deze "tank meta".
Aah verkeerd gelezen thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

EDIT

Rework?

Waarom moet Urgot zo nodig reworked worden, dat snap ik nog steeds niet, waarom Rito en blijkbaar leden van de community dat er dolgraag door hebben.

1) hij is niet under/overpowered
2) hij wordt competitief met enig succes gespeeld
3) kan zowel mid als bot prima worden ingezet
4) heeft een kit die prima werkt als je niet full AD gaat

Ik kan wel een handjevol andere champs bedenken die eerder door de rework-molen gehaald mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:02:
[...]

Waarom moet Urgot zo nodig reworked worden, dat snap ik nog steeds niet, waarom Rito en blijkbaar leden van de community dat er dolgraag door hebben.

4)heeft een kit die prima werkt als je niet full AD gaat

Ik kan wel een handjevol andere champs bedenken die eerder door de rework-molen gehaald mogen worden.
Tja zo had ik gisteren een discussie met Cheeze mbt Assassins, waarom moest Akali zo nodig die change op haar ult krijgen vrij recentelijk wat haar vrij onspeelbaar maakte (als iemand Akali tegemoet zou lopen dan zou ze altijd uit range zijn om haar AA-proc af te krijgen, oftewel een behoorlijke klap op haar damageoutput). Akali een assassin die al aardig minder gespeeld werd, terwijl juist Leblanc, Zed, Katarina en Yasuo hun opmars weer maakten. Die 4 die imo harder snowballen dan een Akali en een veel simpelere laningphase kennen blijven onaangeraakt. Voer de changes gewoon gelijkmatig door en zorg voor balans tussen de verschillende assassins. Zo lastig hoeft het allemaal namelijk niet te zijn.

Waarop mijn argument ook was, prima dat ze Akali willen changen, maar waarom zo snel? Waarom niet eerst een tijdje (enkele maanden) een paar tests runnen op de PBE en naarmate je daar de cijfers uit kunt halen dan voer je ze door naar live. En dat is niet alleen bij Akali, ook de nieuwe Ryze is een voorbeeld van slecht uitgevoerde "updates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:02:
[...]

4) heeft een kit die prima werkt als je niet full AD gaat

Het belangrijkste punt is dat hij er ingame gedateerd uitziet een VU mag ook.
Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden