[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
ralph0603 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:04:
[...]

Haha ik vind de fransen al rete irritant, OF ze feeden OF ze dcen OF ze zijn premade bot en dan houdt het al helemaal niet over..
Wat about russians :|

Vaak als ik mensen frans zie praten in de champion select dan dodge ik de queue gewoon. Want het is toch 9/10 keer weer hetzelfde liedje met die lui..
De meeste Russische CS spelers achten zichzelf heel goed terwijl ze meestal bottom fragger zijn met een onverstaanbare microfoon en maar wat blaten over hoe slecht hun team wel niet is, en hoe oneerlijk het wel niet is als iemand een skin voor een wapen heeft wat hij niet kan betalen (de mic is immers al een enorme kostenpost zo blijkt). En vanaf MG t/m DMG zit je simpelweg in de poule met Russen.

Dus dan zit er weinig anders op dan af en toe met BigCheese, Rordarok, rSNNN en wat andere lui samen te queuen of gewoon weer ouderwets duo'en in LoL. En gisteren was het LoLen wel weer eens aardig. 3x een tanky jungler gespeeld, 3x succes (Gragas, Sejuani en Cho'gath).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:14:
Snap ik wel, Diana is bijzonder tanky voor een AP assassin. Leuke champ overigens, ga ik vanavond weer eens spelen!
Heerlijke champ inderdaad, maar het het jungle Diana avontuur zou ik niet aan beginnen...

Ja ze cleart prima, snel en healthy ook, maar ganks heb je in feite niet pre lvl 6. Daarna wel, en sterk zijn ze dan ook, maar uiteindelijk in late game sta je - zeker in de huidige meta - tegen meerdere tanks aan te kijken. Dan probeer je de backline in te diven, maar binnen de kortste keren moet je al je Zhonya's poppen en is je rol uitgespeeld....

Op mid is ze beter. Tegen bepaalde champs welteverstaan. Tegen Zed bijvoorbeeld, en gister op me smurf (Gold III atm) nog een Talon volledig van de kaart geveegd. Hij dacht een paar keer zijn E op me te doen, prima, kom maar up close vriend!

Maar goed, gelet op het feit dat je in Gold nog volop Bronze-like gespuis tegenkomt, kan Diana jungle nog prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ook niks met generalisatie te maken, of discriminatie. Het is gewoon fact of life dat in welke game je ook fransen tegen komt. Ze zijn altijd verschrikkelijke baddies xD en ragen dat die lui kunnen nie normaal. Maar ook in elke game is toch echt een cultureel dingetje als je et mij vraagt. Zouden aparte europese richtlijnen voor gamende fransen moeten zijn. Eigen afgesloten netwerk ofzow. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:12:
Heeft ook niks met generalisatie te maken, of discriminatie. Het is gewoon fact of life dat in welke game je ook fransen tegen komt. Ze zijn altijd verschrikkelijke baddies xD en ragen dat die lui kunnen nie normaal. Maar ook in elke game is toch echt een cultureel dingetje als je et mij vraagt. Zouden aparte europese richtlijnen voor gamende fransen moeten zijn. Eigen afgesloten netwerk ofzow. xD
Damn..eigen netwerk voor Fransen is geen discriminatie omdat zij "anders zijn"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Tja, er is altijd een dunne lijn tussen discriminatie en statistiek waarin bewezen wordt dat 97.05% van de wereldbevolking liever naakt vastgeketend in een bad met uitgehongerde piranha's zit terwijl Jayden Smith uitlegt waarom hij vet slim is en je ondertussen oorverdovend de partijpunten van SGP toegeblèrd krijgt door van die verrotte Tweede Wereldoorlog megafoons, dan welk spel dan ook langer dan 20 seconden met Russen of Fransen te spelen, terwijl je trommelvliezen scheuren door die made-in-Tsjernobyl microfoon waarbij je nog net het ratelende CYKA BLYAT of TA MERE EST UN BAGUETTE kan ontcijferen.

No offense, natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Rordarok op 13-05-2015 16:48 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Vonkjeb93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Discriminatie: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen".
Rodarak<3.

Ik ga volgende week mijn placement matches maar eens proberen overigens. Ik verheug me er nu al op :+.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 13-05-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Ekko is bekend gemaakt en op PBE gezet (of gaat gezet worden).

Ziet me er een lollige champion uit; die volgens mensen hier wss teveel mobility heeft, visueel wel knap vind ik

http://www.newsoflegends....who-shattered-time-38521/

*Was Bard ook al zo snel na de release van de vorige champ op PBE? Lijkt me dat zo relatief snel met ee nieuwe champ komen

[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 13-05-2015 20:38 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 11:22
Ik zeg het nu al, Ekko kan gaan junglen.

Misschien geen beste early clear, maar zijn CC en damage lijken mij OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vraag me wel af waar ze die Ekko nou willen positioneren.

Bot kun je sowieso al uitsluiten (voor support zijn genoeg betere en hij lijkt ook niet tanky) \

Mid lijkt me zijn kit lichtelijk ongeschikt voor + ik neem aan dat hij voornamelijk physical dmg doet.

Jungle, tja kan gelet op zijn CC in combinatie met die dash + melee aa, maar qua jungle clear zal het niet meevallen en het lijkt ook geen 1v1 gast. Heb dan liever een tank met meer directe CC.

Top lane blijft over maar gaat ie daar dan echt potten breken? Fiora wordt door Rito al genoemd als potentiële counter en wat gaat ie doen tegen een flinke top lane tank?

Of mis ik iets?

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 13-05-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Zou wel weer een lastige champion worden om te balancen, aan de kit zelf valt niet heel veel te sleutelen dus zal het wel kloten worden aan de nummertjes en vermoedelijk eerst vrij UP zijn er vervolgens weer te sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Jebus4life schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:35:
Ekko is bekend gemaakt en op PBE gezet (of gaat gezet worden).

Ziet me er een lollige champion uit; die volgens mensen hier wss teveel mobility heeft, visueel wel knap vind ik

http://www.newsoflegends....who-shattered-time-38521/

*Was Bard ook al zo snel na de release van de vorige champ op PBE? Lijkt me dat zo relatief snel met ee nieuwe champ komen
van PBE naar release gaat meestal ook nog wel een maand overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:02:
Vraag me wel af waar ze die Ekko nou willen positioneren.

Bot kun je sowieso al uitsluiten (voor support zijn genoeg betere en hij lijkt ook niet tanky) \

Mid lijkt me zijn kit lichtelijk ongeschikt voor + ik neem aan dat hij voornamelijk physical dmg doet.
Zijn hele kit is wel AP. Verder weer een nieuwe champion die ik hoogstwaarschijnlijk niet ga kopen. Hoewel zijn aanvallen wel leuk klinken (sound wise) :P.

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 14-05-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse_Chip
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 15:05
Hallo tweakers, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik ga het toch hier neer zetten.
Ik heb een gamepc met een core i7 860 en een hd 7950 maar ik heb league sinds kort en ik blijf de hele tijd random crashes hebben (bsod en bugsplat errors).
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb je al een herinstallatie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
  • Laatst online: 01-08 14:04
Jesse_Chip schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:39:
Hallo tweakers, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik ga het toch hier neer zetten.
Ik heb een gamepc met een core i7 860 en een hd 7950 maar ik heb league sinds kort en ik blijf de hele tijd random crashes hebben (bsod en bugsplat errors).
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Heb je dit alleen met league? Of ook met andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Volgens mij verwar je een "drop hack" met brakke servers ;)
Het zou kunnen, maar er waren wel wat dingen die het heel opvallend maakte.
Duo que's met ziek hoge winrates maar heel slechte spelers. Ik zag dit niet want ik gebruik niet van die site's maar zon dude op mijn team zat heel de game te klagen dat die duo hackers waren ik dacht dat hij zich gewoon aanstelde en ze misschien een bad game hadden. Maar toen wonnen we bijna en attempting to reconnect....
Ook was er elke keer niks aan de hand tot het duidelijk is dat de game gewonnen is. 3 uit 3 games, terwijl ik het hele seizoen misschien 1 keer heb gehad dat er iets was met de server.

Rito heeft trouwens al bevestigt dat er games gedrophacked zijn dus ik denk dat dat wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zojuist het drama stukje van Link gelezen met betrekking to CLG. En het enige wat ik hierop kan zeggen is, als je nu pas de ballen hebt om zo'n lang verhaal te typen en met vingertjes te gaan lopen wijzen naar waar volgens jou de problemen liggen dan wordt het hoog tijd om een spiegel te kopen.

Want dit had hij destijds moeten aankaarten, ipv continu maar akkoord te gaan met de changes die plaats vonden. Overigens vrij hypocriet om te gaan staten dat anderen geen interesse toonden in LoL terwijl meneer zelf weet niet hoe lang bezig was met Heartstone.

Echter als ik dit allemaal lees, maakt het niet meer uit wat voor veranderingen CLG doorvoert want het blijft een hopeloos geheel over het algemeen. Wat dat betreft doen ze niet onder van hun CSGO variant. Ik hoop iig voor ze dat ze het deze summersplit beter zullen doen met Pobelter en HuHi.

Verder nog even gekeken naar de nieuwe line-up van Elements. Qua namen ziet het er leuk uit, echter heb ik geen idee hoe goed die nieuwe support gaat zijn. Mijn vraag bij dit team echter gaat wederom zijn, wie is hun shotcaller. Want het gebrek daaraan is al eerder funest gebleken. Tevens hoop ik dat Jwaow zijn eigen champions gaat spelen en niet misbruikt gaat worden als een Wickd door alleen maar nutteloze support champs op toplane te spelen.

Gambit is wat mij betreft met Forg1ven in de line-up een stuk sterker geworden, ondanks dat ik P1noy absoluut geen slechte ADC vond, maar er ontbrak een constante performance van hem, het gene wat Forg1ven wel kan brengen.

Wat mij betreft mogen die 3 weken dan ook gauw voorbij zijn, zodat we kunnen zien waar de teams momenteel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Man hard gecarried net, daar doen we het voor 21-5-14 op Udyr XD
Hadden deze match nooit mogen winnen, maar ze hadden 3 AD's (Irelia, Yasuo & Lucian) en geen echt AP damage waardoor het voor mij belachelijk makkelijk Itemizen was,370 armor 4K hp Udyr kregen ze lategame niet meer neer XD

Na 5 losses achtereen op 0LP Gold 3 (geen idee waarom ik niet gedemote werd ^^) de klim naar de top terug gestart :+

[ Voor 17% gewijzigd door Jebus4life op 14-05-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Jebus4life schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:00:
Man hard gecarried net, daar doen we het voor 21-5-14 op Udyr XD
Hadden deze match nooit mogen winnen, maar ze hadden 3 AD's (Irelia, Yasuo & Lucian) en geen echt AP damage waardoor het voor mij belachelijk makkelijk Itemizen was,370 armor 4K hp Udyr kregen ze lategame niet meer neer XD
Ik kan hier ook vertellen over een epische match gister waarin we vanuit verloren positie terugkwamen en wonnen, mede omdat ik met mijn Thresh peels voor Jinx een bijdrage had in onze Jinx' metamorfose into een late game monster, maar deze 'wedstrijdverslagen' hebben niet zoveel zin want niemand heeft het gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Koekiemonsterr schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:20:
[...]

Ik kan hier ook vertellen over een epische match gister waarin we vanuit verloren positie terugkwamen en wonnen, mede omdat ik met mijn Thresh peels voor Jinx een bijdrage had in onze Jinx' metamorfose into een late game monster, maar deze 'wedstrijdverslagen' hebben niet zoveel zin want niemand heeft het gezien :P
Klopt, maar het is gewoon fijn om het te delen met de wereld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:55:
Zojuist het drama stukje van Link gelezen met betrekking to CLG. En het enige wat ik hierop kan zeggen is, als je nu pas de ballen hebt om zo'n lang verhaal te typen en met vingertjes te gaan lopen wijzen naar waar volgens jou de problemen liggen dan wordt het hoog tijd om een spiegel te kopen.

Want dit had hij destijds moeten aankaarten, ipv continu maar akkoord te gaan met de changes die plaats vonden. Overigens vrij hypocriet om te gaan staten dat anderen geen interesse toonden in LoL terwijl meneer zelf weet niet hoe lang bezig was met Heartstone.
Als hij dit verhaal had gepost terwijl hij daar werkte zou hij denk ik wel de deur gewezen zijn.
Over dat hij wat van die veranderingen in rooster wat had moeten zeggen vind ik wel meevallen.
Nien is hij positief over maar die ging vanzelf weg. Aphro en Xmithie is hij ook positief over die zitten er nog. Zion valt wel mee daar lijkt hij neutraal over te zijn maar ik denk dat de meeste van te voren hadden gedacht dat hij wel sterk zou zijn. Lijkt me een beetje een Dyrus situatie. Moeilijk in te schatten hoe goed hij is met deze speelwijze.
Bij Seraph zegt hij dat ze te veel van hem verwacht hadden qua Engels en mentaliteit
Van Doubelift zegt hij dat het een goede gast is en dat hij super mechanics heeft en dergelijke, maar dat zijn macro game en ego in de weg zitten. Dat is wat echt veel meer mensen hebben gezegd en lijkt mij vanaf de buitenkant ook een groot probleem van CLG.
Zie ook de reactie van Doublelift die zich hier bijna helemaal niet in kan vinden.
Maar Doublelift op zijn beurt heeft ook weer recht van spreken met dingen zoals hoe kan Link nou zeggen dat hij zijn lane verliest door een support roam als ik solo in een lane sta te CSen.
Verder vind hij zichzelf inderdaad wel iets te goed maar dat hoort er een beetje bij als prof lijkt me.

Uiteindelijk vind ik het gewoon vooral mooi om te zien hoe twee mensen een heel ander perspectief op dezelfde gebeurtenissen hebbben.
Al met al lijkt het me vooral dat ze gewoon betere coaching moeten regelen, mocht dat niet werken misschien een keer een andere ADC proberen hoewel er ook wel naar hun jungle gekeken kan worden, maar geen idee wie ze dan ipv xmithie zouden moeten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

En teams zouden moeten stoppen met Reddit lezen, want elke keer blijkt toch weer dat de gemiddelde persoon (zonder gezond verstand, helaas) op die site totaal geen idee van of hoe een team nu echt functioneert en waar de problemen liggen. Elke keer dat Reddit actief gehaat heeft op een player blijkt achteraf dat ze er naast zitten of qua kwaliteit of qua instelling en is het team achteraf er vaak slechter door geworden. Maar goed, de bronze speler die 3 LCS matches per jaar kijkt, maar wel 1300 upvotes ontvangt omdat hij lekker herhaalt wat iedereen graag wil horen (HURR DURR LINK = PROBLEEM IN CLG) en mensen denken dan ook nog dat die mening ergens op slaat (want upvotes = waarheid). Vrij jammer eigenlijk, ik vond en vind Link nog steeds de best functionerende speler in CLG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Rordarok schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:09:
En teams zouden moeten stoppen met Reddit lezen, want elke keer blijkt toch weer dat de gemiddelde persoon (zonder gezond verstand, helaas) op die site totaal geen idee van of hoe een team nu echt functioneert en waar de problemen liggen. Elke keer dat Reddit actief gehaat heeft op een player blijkt achteraf dat ze er naast zitten of qua kwaliteit of qua instelling en is het team achteraf er vaak slechter door geworden. Maar goed, de bronze speler die 3 LCS matches per jaar kijkt, maar wel 1300 upvotes ontvangt omdat hij lekker herhaalt wat iedereen graag wil horen (HURR DURR LINK = PROBLEEM IN CLG) en mensen denken dan ook nog dat die mening ergens op slaat (want upvotes = waarheid). Vrij jammer eigenlijk, ik vond en vind Link nog steeds de best functionerende speler in CLG.
Ik vind de kritiek op Link ook te hard, maar hij heeft de meest opvallende throws gedaan van de split, en daarom vermoed ik... Denk vooral aan de TSM game waar er door een foute ult van hem een complete turnaround volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:09:
Vrij jammer eigenlijk, ik vond en vind Link nog steeds de best functionerende speler in CLG.
Dat nou ook weer niet gezien het feit dat hij slechts zelden zijn lane echt wint en in teamfights geregeld verkeerde beslissingen maakt qua targeting en positioning, maar het probleem bij CLG zit hem meer in de teamdynamiek en daar heeft Doublelift een groot aandeel in denk ik. Die jongen speelt al zo lang bij CLG en sinds hij er zit heeft er geen enkele keer een goed functionerend TEAM gestaan. Ook Hotshot heeft daarin behoorlijk wat steken laten vallen. Die zou toch echt wat meer moeten opsteken van Reginald.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Er is een reactie van Doublelift gekomen: https://www.facebook.com/CLGDoublelift/posts/850049701742995

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Had wellicht wat te vroeg gesproken wat betreft Ekko:

Het is inderdaad AP dmg en volgens de eerste berichten heeft ie in zijn huidige staat op de PBE "crazy crazy late game carry potential"

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-05-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

En dan krijgen we dit soort teammates

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/32dJjYi.png

gg rito plz

[ Voor 34% gewijzigd door Jebus4life op 14-05-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het enige soort teamfighting waar CLG goed in is: onderling. Dat spelers op deze manier de vuile was buitenhangen zegt al genoeg over de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ik betwijfel of hij was ontslagen als hij destijds gewoon open op tafel had gelegd wat hij zag dat er mis ging binnen het team. Dat gebeurt in geen enkele organisatie. Dit natrappen is echt een enorm laffe manier om toch nog even je gelijk aan het einde te halen. Qua persoon vind ik Link dan nu ook een behoorlijke dweil, die alleen praat zodra er geen consequenties meer aan vast hangen. Dan heb je echt het stel ballen van een mier.

En zoals al eerder aangegeven, als hij echt zelf zonder enige blaam was prima. Maar als je merendeel van de tijd op Heartstone zit te focussen en dan in een google documentje nu even zegt: "Ja maar mijn team was PoE en Streetfighter aan het spelen", dan ben je zelf geen cent beter.

Link, goede speler, waardeloos karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Jebus4life schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:20:
En dan krijgen we dit soort teammates

[afbeelding]

gg rito plz
Ik zie het probleem niet :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:12
Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:52:
[...]

Win/loss rate denk? :) Ebay accounts to strong..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18

Secsytime

Automagisch

Ik ben heel erg benieuwd naar Ekko. ((:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:52:
[...]

133 wins & 259 (260 na die game) losses in S5. Dus voor elke win verliest hij 2 keer (wat wijst op een elo boosted/gekocht account want dat zijn zwaar abnormale cijfers)

Ik (want ik zit (denk ik? :D) redelijk op m'n plek in mid/low gold) sta inmiddels 163 wins 166 losses om een vergelijking te geven.
*Dus nog steeds niet denderend want het is minder dan 50% :(

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 15-05-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Vicarious schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:24:
[...]

Het enige soort teamfighting waar CLG goed in is: onderling. Dat spelers op deze manier de vuile was buitenhangen zegt al genoeg over de organisatie.
Inmiddels ook een boek van Chauster :)

http://www.twitlonger.com/show/n_1sm74d2

Worth the read if you ask me. Enkel en alleen omdat Chauster bescheiden is zoals altijd

"Myself – In the beginning, I was a god because I played the game non-stop. I could play anything and everything, and beat everyone. "

Al klopt het wel dat Chauster in het begin van het spel (de zalige streams in S2 van hem en DL waar hij quasi altijd begon te schreeuwen als DL weer iets stom deed) 1 van de beste spelers ter wereld was.

*EDIT* opvallende uitspraak trouwens
"My performance began faltering when EU introduced their “meta” of play. ADC + support duo lane at all times. I never believed in this meta, and I still do not believe in the meta even through Riot has been enforcing it with items and balance changes"

[ Voor 16% gewijzigd door Jebus4life op 15-05-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:10:
[...]

Inmiddels ook een boek van Chauster :)

http://www.twitlonger.com/show/n_1sm74d2

Worth the read if you ask me. Enkel en alleen omdat Chauster bescheiden is zoals altijd

"Myself – In the beginning, I was a god because I played the game non-stop. I could play anything and everything, and beat everyone. "

Al klopt het wel dat Chauster in het begin van het spel (de zalige streams in S2 van hem en DL waar hij quasi altijd begon te schreeuwen als DL weer iets stom deed) 1 van de beste spelers ter wereld was.

*EDIT* opvallende uitspraak trouwens
"My performance began faltering when EU introduced their “meta” of play. ADC + support duo lane at all times. I never believed in this meta, and I still do not believe in the meta even through Riot has been enforcing it with items and balance changes"
Ik zie niet in waarom hij bescheiden zou moeten zijn, als Link zichzelf tot top 3 claimed in zijn eigen post. Waar is de bescheidenheid daar? Chauster heeft wat dat betreft meer laten zien dat hij op een hoog niveau kan acteren dan Link. Plus is er niets mis met wat kritiek op meneer Link die zelf de vuile was buiten heeft gehangen. Zoals uit Chauster's post maar weer blijkt dat er ook veel mis was met de instelling van Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Jebus4life schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:01:
[...]

133 wins & 259 (260 na die game) losses in S5. Dus voor elke win verliest hij 2 keer (wat wijst op een elo boosted/gekocht account want dat zijn zwaar abnormale cijfers)

Ik (want ik zit (denk ik? :D) redelijk op m'n plek in mid/low gold) sta inmiddels 163 wins 166 losses om een vergelijking te geven.
*Dus nog steeds niet denderend want het is minder dan 50% :(
Die statistic is soms gebugged, waarbij je soloQ wins gepakt worden maar je totaal aantal ranked game losses (dus ook 3v3, 5v5 ranked losses). Soms krijg je alleen soloq (ik heb iets van 26/17 ofzo), de andere keer krijg je dan alleen de losses (26/53) en de andere keer kan je alle ranked games krijgen (iets van 155/53).

Hij is waarschijnlijk niet ZO slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Secsytime schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:00:
Ik ben heel erg benieuwd naar Ekko. ((:
Ik ook, het is er weer 1 uit het boekje:
3 slows, een aoe stun, %damage een shield, een dash én een heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Ik zie niet in waarom hij bescheiden zou moeten zijn, als Link zichzelf tot top 3 claimed in zijn eigen post. Waar is de bescheidenheid daar? Chauster heeft wat dat betreft meer laten zien dat hij op een hoog niveau kan acteren dan Link. Plus is er niets mis met wat kritiek op meneer Link die zelf de vuile was buiten heeft gehangen. Zoals uit Chauster's post maar weer blijkt dat er ook veel mis was met de instelling van Link.
Daarnaast heeft Chauster ook wel redelijk wat zelfreflectie:
- In de tijd dat hij zichzelf een god vond vond de rest van de community dat ook
- Hij heeft van zichzelf aan dat hij lui werd en zijn skills daardoor behoorlijk verminderden
- Hij vindt van zichzelf dat hij een behoorlijke bijdrage aan het teamprobleem heeft geleverd door zijn manier van communiceren

Vond het verhaal van Chauster in ieder geval een stuk evenwichtiger overkomen dan het constante vingertje-wijzen van Link met na elke zin een 'lmao' of 'lol'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ero-Sensei schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:37:
[...]

Ik ook, het is er weer 1 uit het boekje:
3 slows, een aoe stun, %damage een shield, een dash én een heal.
Ik wil hem graag proberen als een Master Yi (qua itemization) en dan als defensive item een zhonya's. Denk dat het aardig OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Secsytime schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:57:
[...]

Ik wil hem graag proberen als een Master Yi (qua itemization) en dan als defensive item een zhonya's. Denk dat het aardig OP is.
Ik zou eerder kiezen voor LB gezien het een AP carry gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Ik zou eerder kiezen voor LB gezien het een AP carry gaat zijn.
Deze champion is ontwikkeld zodat Nashor's Tooth ook een keer door een champion gebruikt gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Secsytime schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Deze champion is ontwikkeld zodat Nashor's Tooth ook een keer door een champion gebruikt gaat worden ;)
Diana ?
Teemo ?
Azir ?

Die maken er ook gebruik van volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wootlock schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Diana ?
Teemo ?
Azir ?

Die maken er ook gebruik van volgens mij :+
Was de Nashor's geen nubtrap op Azir? Tijdens de MSI zag je dat item ook niet één keer gekozen worden door Pawn/Faker

Op Diana is het ook geen briljant item. Kun je over discussiëren, maar als Diana heb ik liever meer upfront burst. Nashor's is niet slecht op haar, maar is meer een split push item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Was de Nashor's geen nubtrap op Azir? Tijdens de MSI zag je dat item ook niet één keer gekozen worden door Pawn/Faker

Op Diana is het ook geen briljant item. Kun je over discussiëren, maar als Diana heb ik liever meer upfront burst. Nashor's is niet slecht op haar, maar is meer een split push item.
Yup, wilde ik net zeggen..

Daarnaast is het op Teemo ook niet echt een goed item, alleen voor splitpush/baron. Tenminste dat is wat de berekeningen laten zien. (bron)

[ Voor 15% gewijzigd door Secsytime op 15-05-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wootlock, je had machine gun Lulu nog kunnen noemen voor de Nashor's Tooth :P

[ Voor 18% gewijzigd door Koekiemonsterr op 15-05-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Jax en Kayle is Nashors ook niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Gaan we weer...

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/7f724cc91abdd6865f81b0639391950f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

ADC soraka pakken en trollen, oftewel op de allerlaatste seconde dodgen in de hoop dat iemand anders het eerst doet met het risico dat je te laat dodged en de game start XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14
ja hoor.. zat in een losing streak en eindelijk ging het goed en gingen we 100% zeker winnen. ik stond 6-0-3. we hadden 1 inhib kapot. alle dragons tot dan toe en alle outer/inner towers van hun dood terwijl al onze torens nog stonden..

We lopen met z'n allen naar hun base nadat we baron hebben gedaan en wat denk je "trying to reconnect"

iedereen in ons team had dit..

- poepwond
- xmathiashansen
- kareyl
- zipster93
- invisible 1996

dit zijn de tegenstanders. 1 van hen is de dader..
dit was mijn 1e keer dat ik dit tegen kwam. anderen vaker last van? ik hoorde in chat later dat dit heel vaak voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Crysania schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 00:25:
ja hoor.. zat in een losing streak en eindelijk ging het goed en gingen we 100% zeker winnen. ik stond 6-0-3. we hadden 1 inhib kapot. alle dragons tot dan toe en alle outer/inner towers van hun dood terwijl al onze torens nog stonden..

We lopen met z'n allen naar hun base nadat we baron hebben gedaan en wat denk je "trying to reconnect"

- poepwond
- xmathiashansen
- kareyl
- zipster93
- invisible 1996

dit was mijn 1e keer dat ik dit tegen kwam. anderen vaker last van? ik hoorde in chat later dat dit heel vaak voorkomt.
Nog nooit van gehoord. Maar lijkt mij zwaar klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

rwbk schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Nog nooit van gehoord. Maar lijkt mij zwaar klote
Check dit recente bericht van Rito hierover: drophacks.

Zo te lezen hebben ze technisch gezien nog geen antwoord hierop; een beetje bannen en jammeren over ethics gaat dit probleem niet stoppen.

Heb het geluk gehad dit nog maar één keer te hebben meegemaakt, en was in een normal lol.

[ Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 16-05-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Crysania schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 00:25:

- poepwond
- xmathiashansen
- kareyl
- zipster93
- invisible 1996

Keer of 3 al de afgelopen weken, tof he... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Weet niet of het komt dat al die mensen door de matige LP gains in laag Diamond blijven hangen, maar god o god wat is het skill level daar laag op dat moment. Zo'n beetje elke game die ik de laatste paar dagen heb gespeeld gaan zo:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EyLgI8m.jpg

Ik kan me echt niet herinneren dat de laatste keren dat ik daar nog doorheen moest dat het zo ernstig was..ga de games tot d1 gewoon geen ADC meer spelen denk ik, het is echt weer pijnlijk duidelijk dat zelfs als je die lane hard wint je nog geen deuk in een pakje boter slaat (a la Maokai en Rek'Sai), maar die jou ondertussen wel met gemak 1v1en.

Nunu incoming huehue )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt of er in het weekend altijd meer stomps zijn. Ik force mijzelf tegenwoordig eigenlijk altijd mid als ik de kans krijg. Die lane is te snowbally om mensen te laten spelen die bij het raken van 1 skill gelijk all-in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
Rordarok schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:53:
Weet niet of het komt dat al die mensen door de matige LP gains in laag Diamond blijven hangen, maar god o god wat is het skill level daar laag op dat moment. Zo'n beetje elke game die ik de laatste paar dagen heb gespeeld gaan zo:

[afbeelding]

Ik kan me echt niet herinneren dat de laatste keren dat ik daar nog doorheen moest dat het zo ernstig was..ga de games tot d1 gewoon geen ADC meer spelen denk ik, het is echt weer pijnlijk duidelijk dat zelfs als je die lane hard wint je nog geen deuk in een pakje boter slaat (a la Maokai en Rek'Sai), maar die jou ondertussen wel met gemak 1v1en.

Nunu incoming huehue )
Zie het al, niets anders dan in silver/gold :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:44:
[...]

Zie het al, niets anders dan in silver/gold :+
Iets wat ik volgens mij al jaren roep. Skillniveau in league is niet zo bijster hoog. Gisteren een Diamond V Irelia (speelde Fizz) verslagen met mijn Gold IV Irelia. Nou verwacht ik van een Diamond V dat hij mij toch (als het niveau inderdaad zo anders is) zou ik geen kans mogen maken in lane. Echter na de eerste fight begon hij te klagen over de "crits" die ik deed. Toen ik hem eindelijk had uitgelegd dat ik geen enkele crit-rune run, snapte hij pas dat mijn sheen rush het verschil had gemaakt. Tja... en dat is dan Diamond V en een Irelia main...

Potje daarvoor een Plat Darius, die ook nog eens gebabysit werd door zijn jungler, de lane uit geschopt. Beslissingen zijn echt enorm voorspelbaar en het niveau is bedroevend. Overigens werkt full offensive Irelia vs de tankmeta prima. Enige waar je rekening mee moet houden is om zo snel mogelijk de backline uit te schakelen zodat je daarna rustig de tanks 1 voor 1 kunt afmaken aangezien er toch geen damage uitkomt.

Inmiddels overigens weer in promos beland. Het duo'en werkt prima. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Damien op 17-05-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:56
Zo heb ik afgelopen week, in mijn Katarina normal-spree om haar te leren, vs een Diamond V Talon gestaan, de lane uitgeschopt en de game gewonnen. Maar niet lang daarna verloor ik van een Silver Karthus :'). Sowieso heel relatief allemaal. Het geval van Damien is wel ernstiger though, als iemand een champion mained zou je verwachten, zeker op "high" elo, dat ze toch wel een beetje een basaal idee hebben hoe die champion functioneert. Maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
En ik ben gisteren gereport omdat ik een bot game voor 7 min finishte :+
Hahaha, heerlijke community die LoL spelerts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
TheBrut3 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:18:
En ik ben gisteren gereport omdat ik een bot game voor 7 min finishte :+
Hahaha, heerlijke community die LoL spelerts.
Dan krijg je toch geen ip en dergelijke van de game? Op zich vrij normaal dat je daar rekening mee houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thormodo schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Dan krijg je toch geen ip en dergelijke van de game? Op zich vrij normaal dat je daar rekening mee houdt.
AFAIK ben je niet verplicht om een game tot een bepaalde tijd te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Zojuist voor het eerst een drop hack meegemaakt. Ons team stond op verliezen, al ging ik zelf nog 7-2 dus we hadden nog een kans om te winnen. Vervolgens ineens "Attempting to reconnect" en niets meer kunnen doen. Ik begrijp dat Riot hier helemaal niets tegen kan doen? Het moet iemand uit mijn team zijn want ons team had de grootste kans om te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 16:04
Tweakers,

Na een poosje afwezigheid viel het mij op na een aantal games dat je een aantal punten krijgt op je champion?
Is dat om te zien hoe goed je met een champ bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:56:
[...]

AFAIK ben je niet verplicht om een game tot een bepaalde tijd te spelen.
Zeg ook niet dat het moet. Maar wel netjes om daar rekening mee te houden, helemaal als je teamgenoten daar om vragen. Report zou ook verder niks moeten doen, daar niet van.
llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:00:
Tweakers,

Na een poosje afwezigheid viel het mij op na een aantal games dat je een aantal punten krijgt op je champion?
Is dat om te zien hoe goed je met een champ bent?
http://euw.leagueoflegend...features/champion-mastery

[ Voor 36% gewijzigd door Thormodo op 17-05-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Thormodo schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:03:
[...]

Zeg ook niet dat het moet. Maar wel netjes om daar rekening mee te houden, helemaal als je teamgenoten daar om vragen. Report zou ook verder niks moeten doen, maar daar gaat het niet om.

[...]

http://euw.leagueoflegend...features/champion-mastery
Oke thanks. Je hebt er dus niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
llovesoccerx7 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:09:
[...]
Oke thanks. Je hebt er dus niks aan.
Nog niet nee. Zou kunnen dat ze er in de toekomst nog een keer wat rewards aan vastknopen.
Bij andere spellen kun je dan bijvoorbeeld andere kleuren skins krijgen, maar goed die verkoopt Riot al voor 590RP -,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Thormodo schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:10:
[...]

Nog niet nee. Zou kunnen dat ze er in de toekomst nog een keer wat rewards aan vastknopen.
Bij andere spellen kun je dan bijvoorbeeld andere kleuren skins krijgen, maar goed die verkoopt Riot al voor 590RP -,-.
Ik zag ook iets van Skin points van 95RP? Wat is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Inmiddels met BigCheese (Junia) op een 77% winrate (13 games, 10 wins, 3 losses) en Gold 3 aangetikt. Cheese met name op midlane en ik wissel af met toplane, jungle en ADC. Gisteren onze laatste game als Irelia / Orianna gespeeld wat echt heerlijke combo's opleverde. Overigens van de 13 games geen enkele drophack meegemaakt. Wel een aantal oncarrybare medespelers gehad maar dat mag ook wel over 13 games gezien.

Tot op heden gaat het allemaal vrij makkelijk en vermaak ik me prima. Het leuke aan het spelen van Irelia is dat je zo makkelijk kunt switchen qua build vs je lane opponent. Sta je vs een tank ga je voor een wat meer damagebuid, sta je vs een AD Carry als Riven / Fiora dan ga je zelf wat tankier. Nee ik heb de lol inmiddels wel weer teruggevonden in LoL. Echter blijf ik pleiten voor meer balance.

Voorbeelden van Champs waar wat mij betreft Riot echt nog geen idee heeft hoe ze die ooit moeten balancen: Leblanc, Katarina en Fizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Het meest vervelende aan die drophack vind ik nog wel dat je geen nieuwe game kan starten.
Zogauw je opnieuw inlogt 'moet' je weer reconnecten. Dan kan niet, want die game bestaat niet.

Is er een optie om hier omheen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:38:
Het meest vervelende aan die drophack vind ik nog wel dat je geen nieuwe game kan starten.
Zogauw je opnieuw inlogt 'moet' je weer reconnecten. Dan kan niet, want die game bestaat niet.

Nee, kan soms tot 2 uur duren. Wickd heeft hier toevallig gisteren nog met een Rioter een gesprekje over gehad op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkjeb93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Feitelijke constatering nuf said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:38:

Als dit alle gevolgen zijn van een drophack dan heb ik toch een drophack meegemaakt, maar dat was in een normal... zou niet echt weten waarom iemand dat zou willen drophacken though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze drophack waar jullie het over hebben. Dan lijkt et eerst op een disconnect en krijg je vervolgens een uur of wat een reconnect als je inlogd? Want dan heeft een of andere pussy mij dat gister geflikt.
Ow en klopt et ook dat die game dan uberhaubt niet in je match history voorkomt?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:45
@Sheev

Dat klopt, ik ben afgelopen week ook in een game gedrophacked. Speelde een 3v3 game, we waren aan het winnen. Opeens kregen we allemaal tegelijk een lagspike met daaropvolgende een "attempting to reconnect".

Als je relogged krijg je de optie de game te rejoinen, echter blijft de game hangen in de launcher met een zwart scherm. Na even wachten krijg je de melding dat de game niet met de server kan verbinden.

Iets van 15 mins later was de game "afgelopen" en kon ik weer een nieuwe game starten, echter was in mijn match history niets meer te vinden van de voorgaande gespeelde match.

Ik ben toch altijd weer verbaasd over hoe zielig sommige spelers zijn, een complete match verpesten omdat ze niet tegen een loss kunnen. Dit was zelfs in een unranked game >.>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:14:
Tot op heden gaat het allemaal vrij makkelijk en vermaak ik me prima. Het leuke aan het spelen van Irelia is dat je zo makkelijk kunt switchen qua build vs je lane opponent. Sta je vs een tank ga je voor een wat meer damagebuid, sta je vs een AD Carry als Riven / Fiora dan ga je zelf wat tankier. Nee ik heb de lol inmiddels wel weer teruggevonden in LoL. Echter blijf ik pleiten voor meer balance.
Ik heb hetzelfde, afgelopen week redelijk veel potjes gemaakt en slechts een enkele slechte game gehad. Merk ook direct dat wanneer ik wat regelmatiger speel, ik zelf ook een consequenter niveau haal. Uiteindelijk zonder te veel problemen gegrind naar gold.

De nieuwe Ashe is wel een prettige aanwinst! Niet tegen elk team, maar door de slow op elke aa + je W kan je jezelf toch heel behoorlijk positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:59:
[...]

Als dit alle gevolgen zijn van een drophack dan heb ik toch een drophack meegemaakt, maar dat was in een normal... zou niet echt weten waarom iemand dat zou willen drophacken though...
Bij een drophack wordt de hele server onderuit gehaald, inclusief alle andere games die er op dat moment op draaien. Het kan dus zijn dat er een andere game op je server aan de gang was waarin iemand besloot om te gaan drophacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:36:
[...]

Bij een drophack wordt de hele server onderuit gehaald, inclusief alle andere games die er op dat moment op draaien. Het kan dus zijn dat er een andere game op je server aan de gang was waarin iemand besloot om te gaan drophacken.
Dat zou dan inderdaad de meest logische verklaring zijn. Mooiste was dat men dacht dat ik aan het drophacken was, omdat we 2x terug kwamen in de game en het bericht was telkens: "Irelia has unpaused the game". Uiteindelijk game uitgespeeld, maar stats lieten op zich wachten. Waarna ik relogde en kon reconnecten, maar er was geen game om naar te connecten. Uiteindelijk dus ook geen game in de matchhistory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:40:
[...]

Dat zou dan inderdaad de meest logische verklaring zijn. Mooiste was dat men dacht dat ik aan het drophacken was, omdat we 2x terug kwamen in de game en het bericht was telkens: "Irelia has unpaused the game". Uiteindelijk game uitgespeeld, maar stats lieten op zich wachten. Waarna ik relogde en kon reconnecten, maar er was geen game om naar te connecten. Uiteindelijk dus ook geen game in de matchhistory.
Mjah dat bericht over wie de game unpaused is gewoon de eerste die de game weer in komt en zegt dus niets over wie de drophack gedaan heeft. Een game krijgt een pauze status op het moment dat IEDEREEN eruit gegooid wordt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn die tags onder onze namen in dit topic, o_x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:42:
Bij een aantal mensen staat er iets onder hun naam omdat ze veel karma (:') ) punten hebben gehaald in dit topic. Ik zie dat ik karmakeizer (nogmaals :') ) ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat kan geen beloning voor goed gedrag zijn anders had ik er geen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:42:
Is het vernieuwde karma systeem:

plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem

Gefeli :P

Well shit... nou heb ik hem ook :s

[ Voor 5% gewijzigd door IdieEasy op 18-05-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Bij een aantal mensen staat er iets onder hun naam omdat ze veel karma (:') ) punten hebben gehaald in dit topic. Ik zie dat ik karmakeizer (nogmaals :') ) ben.
Misschien als ik wat vriendelijker was zou ik je troonopvolger zijn :'), dat zal wel nooit gebeuren. Eens kijken of ik mijn melding uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Toxicity dit weekend was wel heel hoog, nog nooit mee gemaakt zo erg. Van trolls, feeders, tot mensen die afk willen gaan als er 1 ding verkeerd gaat. 7 loss streak @ ranked :( 3 door trolls, 4 door ragers en flamers die willen opgeven wanneer er iets verkeerd gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:51:
[...]

Misschien als ik wat vriendelijker was zou ik je troonopvolger zijn :'), dat zal wel nooit gebeuren. Eens kijken of ik mijn melding uit kan zetten.
Mjah je krijgt Karma voor het plaatsen van reacties, naar de inhoud wordt verder niet naar gekeken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Mjah je krijgt Karma voor het plaatsen van reacties, naar de inhoud wordt verder niet naar gekeken ;).
Zou nogal een klusje worden om het allemaal bij te houden anders :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Dat is geen enkel probleem hoor voor bepaalde moderators ;) die krijgen een privé message als er weer eens wat gepost wordt door bepaalde lieden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Keywords: minpunten voor Kappa en tank meta :') RIP Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Iets klote vinden geeft blijkbaar ook klote weinig karma, RIP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Even terug naar de drophacks (zou dat ook karma zijn). Op zich zou het voor Riot toch heel simpel moeten zijn wie de drophackers zijn: er staat een start van een game gelogged, maar later bestaat hij niet meer. Nu dit al weken aan de gang is, lijkt het me toch niet zo lastig om daar de constante factoren uit te halen?

Het enige wat ze technisch wellicht daarvoor moeten aanpassen is een log bij start van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:26:
Even terug naar de drophacks (zou dat ook karma zijn). Op zich zou het voor Riot toch heel simpel moeten zijn wie de drophackers zijn: er staat een start van een game gelogged, maar later bestaat hij niet meer. Nu dit al weken aan de gang is, lijkt het me toch niet zo lastig om daar de constante factoren uit te halen?

Het enige wat ze technisch wellicht daarvoor moeten aanpassen is een log bij start van een game.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet echt waarom het zo lang moet duren voor een oplossing. Het is niet dat drophacks pas geleden zijn uitgevonden. Dit is een probleem wat al veel langer speelt. Opzich blij dat ik er zelf amper tot geen hinder van heb ondervonden, maar voor anderen die dit regelmatig hebben bederft het toch behoorlijk het gameplezier.

In other news:

Afbeeldingslocatie: https://lolskinshop.com/wp-content/uploads/2015/05/ireliaturn.jpg

Eindelijk weer een Irelia skin! Helaas geen Brorelia maar goed deze ziet er ook niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:26:

Nogmaals: het gaat niet om een game, maar de hele server die onderuit wordt gejast. Daarop draaien waarschijnlijk honderden games, in 1 van die games zit degene die het uitgevoerd heeft.

Wel heeft Riot inmiddels stappen ondernomen:
http://boards.euw.leagueo...ase-of-drophacks-may-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Zelf nog geen last gehad van drophacks, maar dit lijkt mij iets wat elo-boosters (wanneer ze verliezen op dat moment) ten goede komt.
Goed dat Riot het wel serieus neemt. Nu maar zien hoe effectief dat daadwerkelijk blijkt te zijn.

Off-topic: I'm back (no one remembers me :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Obversarix schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:45:
Zelf nog geen last gehad van drophacks, maar dit lijkt mij iets wat elo-boosters (wanneer ze verliezen op dat moment) ten goede komt.
Goed dat Riot het wel serieus neemt. Nu maar zien hoe effectief dat daadwerkelijk blijkt te zijn.

Off-topic: I'm back (no one remembers me :P)
Wie ?

Lijkt mij niet dat Elo boosters hier echt wat mee doen, het levert namelijk ook onnodig load op de hardware en connectie doordat iedereen massaal terug probeert te connecten. Lijkt me sneller om gewoon een nieuwe game te starten.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
ShadowBumble schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Wie ?

Lijkt mij niet dat Elo boosters hier echt wat mee doen, het levert namelijk ook onnodig load op de hardware en connectie doordat iedereen massaal terug probeert te connecten. Lijkt me sneller om gewoon een nieuwe game te starten.
Ik wijs hier niet met een vinger naar ze alsof ze de schuldigen zijn, maar als je verliest verlies je toch elo.
Ook als je dan die game quit. Via ddrophacks verliezen ze niks, dus zijn ze (puur op aantal games gekeken) sneller klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Obversarix schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:53:
[...]

Ik wijs hier niet met een vinger naar ze alsof ze de schuldigen zijn, maar als je verliest verlies je toch elo.
Ook als je dan die game quit. Via ddrophacks verliezen ze niks, dus zijn ze (puur op aantal games gekeken) sneller klaar.
Mjah, maar ze kunnen zelf ook een behoorlijke tijd geen games starten dus ze zijn er zeker niet sneller mee. Het levert alleen gegarandeerd wins op: wint jouw team dan drophack je niet, verliest jouw team dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:37:
[...]

Nogmaals: het gaat niet om een game, maar de hele server die onderuit wordt gejast. Daarop draaien waarschijnlijk honderden games, in 1 van die games zit degene die het uitgevoerd heeft.

Wel heeft Riot inmiddels stappen ondernomen:
http://boards.euw.leagueo...ase-of-drophacks-may-2015
Maar ook daar krijg je toch constante factoren uit:
- Spelers zonder losses
- dezelfde namen die het meemaken

Het is een kwestie van de bigdata filteren lijkt me. Mogelijkheden uitsluiten.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een log van 1.000 gestarte games op die server op het moment van uitval.
Alle games die in de laatste 15 minuten gestart zijn filter je eruit, dan is er meestal nog geen winnaar bekend, en wordt die dus nog niet gedrophacked (mooi werkwoord). Games duren max 60 minuten.
Hiermee verminder je het aantal te bekijken games al tot 750.

Nu heb je een log van 750 gestarte games op die server op het moment van uitval.
Daar neem je de spelers uit die een winrate hebben van meer dan 60%.
Hiermee reduceer je het aantal games waarschijnlijk al tot 200.

Nu heb je een log van 200 gestarte games op die server op het moment van uitval.
Dat zijn 2.000 spelers, waarvan maximaal (logisch gezien á max 2 per game) 400 spelers met die extreem hoge winrate.

Die 400 spelers filter je wellicht nog op leeftijd account en/of besteed geld aan account (het is onwaarschijnlijk dat mensen die veel geld in hun account stoppen hier risico mee nemen).
Hierdoor blijven er nog 250 spelers over.

Dan ga je kijken welke spelers er op dat moment duidelijk aan het winnen of verliezen waren.
Hiermee houd je nog 125 spelers over.

Dan kun je kijken op 125 spelers of er een constante factor inzit op de momenten van verschillende drophacks, of er extreem hoge winrates tussen zitten, hoevaak er na de drop geprobeerd wordt te reconnecten (die laatste is een interessante denk ik, en moet je misschien wel eerder doen om te filteren).
Immers, de drophacker zélf zal dit niet vaak proberen, die weet immers waar hij aan toe is.
De 5 spelers uit het winnende team zullen dit zeker 2 of 3 keer proberen.
Zelfs de onschuldigen uit het verliezende team zullen dit minimaal 1x proberen om de leavebuster te voorkomen.

Ik ben echt nog steeds van mening dat ze er echt wel uit te pikken zijn. Het lijkt me toch dat er maar een zeer kleine groep drophackers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Maar ook daar krijg je toch constante factoren uit:
- Spelers zonder losses
- dezelfde namen die het meemaken

Het is een kwestie van de bigdata filteren lijkt me. Mogelijkheden uitsluiten.
Bijvoorbeeld:
Je hebt een log van 1.000 gestarte games op die server op het moment van uitval.
Alle games die in de laatste 15 minuten gestart zijn filter je eruit, dan is er meestal nog geen winnaar bekend, en wordt die dus nog niet gedrophacked (mooi werkwoord). Games duren max 60 minuten.
Hiermee verminder je het aantal te bekijken games al tot 750.

Nu heb je een log van 750 gestarte games op die server op het moment van uitval.
Daar neem je de spelers uit die een winrate hebben van meer dan 60%.
Hiermee reduceer je het aantal games waarschijnlijk al tot 200.

Nu heb je een log van 200 gestarte games op die server op het moment van uitval.
Dat zijn 2.000 spelers, waarvan maximaal (logisch gezien á max 2 per game) 400 spelers met die extreem hoge winrate.

Die 400 spelers filter je wellicht nog op leeftijd account en/of besteed geld aan account (het is onwaarschijnlijk dat mensen die veel geld in hun account stoppen hier risico mee nemen).
Hierdoor blijven er nog 250 spelers over.

Dan ga je kijken welke spelers er op dat moment duidelijk aan het winnen of verliezen waren.
Hiermee houd je nog 125 spelers over.

Dan kun je kijken op 125 spelers of er een constante factor inzit op de momenten van verschillende drophacks, of er extreem hoge winrates tussen zitten, hoevaak er na de drop geprobeerd wordt te reconnecten (die laatste is een interessante denk ik, en moet je misschien wel eerder doen om te filteren).
Immers, de drophacker zélf zal dit niet vaak proberen, die weet immers waar hij aan toe is.
De 5 spelers uit het winnende team zullen dit zeker 2 of 3 keer proberen.
Zelfs de onschuldigen uit het verliezende team zullen dit minimaal 1x proberen om de leavebuster te voorkomen.

Ik ben echt nog steeds van mening dat ze er echt wel uit te pikken zijn. Het lijkt me toch dat er maar een zeer kleine groep drophackers is.
Wie zegt dat ze dit niet al doen? Ze zijn al bezig met flinke banwaves als je de announcement leest die ik link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dat bericht linkte ik gister al, en deze 'stappen'' zijn weinig hoopgevend.

Een hele reeks bans gaat dit probleem niet oplossen, en verder jammeren ze over de ethics...tja alsof die drophack lullo's zich iets van ethics zullen aantrekken.

We moeten nog maar afwachten of dat "improving our technologies" iets voorstelt.

Dit probleem hadden ze al veel eerder kunnen aanpakken; pas nu het echt de spuigaten uitloopt ondernemen ze iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als het detecteren van de offenders en deze bannen niet helpt, wat stel jij dan precies voor? Uiteindelijk gaat het de drophackers om het resultaat: een hogere division. Op het moment dat het resultaat is dat je je complete account kwijt bent en weer opnieuw kunt beginnen is het niet echt meer de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Damienx2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:36:
[...]
Eindelijk weer een Irelia skin! Helaas geen Brorelia maar goed deze ziet er ook niet slecht uit.
Nog steeds octopus haar =x
Hoop zo dat Irelia en MF eens een VU krijgen zodat ze normaal haar krijgen zoals met Katarina gedaan is....

[specs]

Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden