[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.875 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-08 15:58
teupje schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:30:
[...]

Thanks! Die LolPro site is wel erg handig voor mij :)

Hebben jullie ook nog wat tips over Mystery Pages? Maak je er verschillende aan voor verschillende Champions? En hoe deel je die dan in?
Ik kan nog bijna niks selecteren omdat ik ook nog bijna niks gespeeld heb, maar vraag me af wat het grote voordeel is van deze page?
Diezelfde vraag heb ik ook voor Runes, wat zijn daar nou echt de grote voordelen van en is het iets waar ik al op moet letten?
Runes moet je pas gaan halen als je lvl 20 of hoger bent. Dan kan je tier 3 runes halen. Ben j lager steek je IP in champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Mastery Pages zijn pagina's waar je tussen verschillende voordelen kan kiezen. Er zijn 3 verschillende 'paden', de Damage variant (links), de tank variant (midden) en de utility variant (rechts). Het ligt dus per game aan welke champion je speelt en welke rol je daarmee in je team gaat vervullen. Een mastery page is eigenlijk een soort van verbetering van de rol die je gaat spelen.

Er zijn een paar simpele mastery pages die je voor bijna elke champion kan gebruiken, en voor meer specifiekere scenario's kan je die later altijd nog lichtelijk aanpassen, maar daar zou ik me als ik jou was nog niet druk over maken.

Runes zijn in dat opzicht hetzelfde als masteries, maar masteries zijn iets minder 'direct' dan runes. Runes zijn puur extra stats die je krijgt, en zorgen er eigenlijk voor dat je gewoon sterker bent dan zonder deze. Een standaard page geeft mij ten opzichte van een lege rune page +15 AD, +9 armor en +13MR, wat dus een redelijk groot voordeel geeft. Het is dus wel van belang dat je op level 30 minimaal twee ingevulde pages hebt. Vanaf level 20 is het pas echt de moeite waard om de rune pages in te gaan vullen, dus ik zou tot dan zoveel mogelijk van je IP sparen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:36:
Mastery Pages zijn pagina's waar je tussen verschillende voordelen kan kiezen. Er zijn 3 verschillende 'paden', de Damage variant (links), de tank variant (midden) en de utility variant (rechts). Het ligt dus per game aan welke champion je speelt en welke rol je daarmee in je team gaat vervullen. Een mastery page is eigenlijk een soort van verbetering van de rol die je gaat spelen.

Er zijn een paar simpele mastery pages die je voor bijna elke champion kan gebruiken, en voor meer specifiekere scenario's kan je die later altijd nog lichtelijk aanpassen, maar daar zou ik me als ik jou was nog niet druk over maken.

Runes zijn in dat opzicht hetzelfde als masteries, maar masteries zijn iets minder 'direct' dan runes. Runes zijn puur extra stats die je krijgt, en zorgen er eigenlijk voor dat je gewoon sterker bent dan zonder deze. Een standaard page geeft mij ten opzichte van een lege rune page +15 AD, +9 armor en +13MR, wat dus een redelijk groot voordeel geeft. Het is dus wel van belang dat je op level 30 minimaal twee ingevulde pages hebt. Vanaf level 20 is het pas echt de moeite waard om de rune pages in te gaan vullen, dus ik zou tot dan zoveel mogelijk van je IP sparen.
Wat hij zei, overigens is die site een goede leidraad om erachter te komen wat de beste runes/ masteries zijn voor de champ die je speelt. Uiteindelijk krijg je daar een eigen voorkeur in en je eigen ideeen over die misschien afwijken. Maar om te leren spelen zou ik eerst eens de item builds / masteries / runes van die guides aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Thanks allemaal luitjes!

Stukje bij beetje ga ik er wat meer van begrijpen ;)

Helaas de hele week weg voor werk, dus even niet spelen. Dan maar wat dingen nalezen en checken :(

Nog een vraagje: zit is te kijken naar wat pro's aan builds maken. Heb er bijvoorbeeld eentje van Lux, daar zit het item Doran's Ring 2x in, telt deze dan ook 2x? Kortom is het +Health 60x2 en +Ability Power 15x2?

[ Voor 37% gewijzigd door teupje op 11-05-2015 14:25 ]

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Yep. Alles stacked tenzij er een 'Unique X (bv. Unique Spellblade, Unique Lifesteal) bij staat. Dus 2x Doran's Ring stacked inderdaad, maar dubbel Doran's Shield stacked de HP+de regen wel, maar de passive niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
teupje schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:21:
Thanks allemaal luitjes!

Stukje bij beetje ga ik er wat meer van begrijpen ;)

Helaas de hele week weg voor werk, dus even niet spelen. Dan maar wat dingen nalezen en checken :(

Nog een vraagje: zit is te kijken naar wat pro's aan builds maken. Heb er bijvoorbeeld eentje van Lux, daar zit het item Doran's Ring 2x in, telt deze dan ook 2x? Kortom is het +Health 60x2 en +Ability Power 15x2?
Lolclass.com is ook wel de moeite waard om eens te bekijken, staan veel basic champion guide filmpjes op met commentaar van pro spelers.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
De eerste win van de dag geeft 150 bonus IP. Ik zou zodra je een beetje de basis door hebt tegen andere spelers gaan in plaats van tegen AI, maar je kan nog altijd dagelijks een potje tegen de computer doen om je gratis IP binnen te halen.

Je kan een aantal champions gratis krijgen (via facebook en twitter en zo dacht ik), en het is misschien een idee om die champions te proberen om te kijken hoe die bevallen. Als je er 1 vindt die je ligt kan je even op YouTube kijken of er een video is met uitleg (het beste is als iemand het speelt en uitleg geeft over wat ze kopen en waarom), en dan kan je zien hoe je zo'n champion het beste kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Skyclad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:51:
De eerste win van de dag geeft 150 bonus IP. Ik zou zodra je een beetje de basis door hebt tegen andere spelers gaan in plaats van tegen AI, maar je kan nog altijd dagelijks een potje tegen de computer doen om je gratis IP binnen te halen.

Je kan een aantal champions gratis krijgen (via facebook en twitter en zo dacht ik), en het is misschien een idee om die champions te proberen om te kijken hoe die bevallen. Als je er 1 vindt die je ligt kan je even op YouTube kijken of er een video is met uitleg (het beste is als iemand het speelt en uitleg geeft over wat ze kopen en waarom), en dan kan je zien hoe je zo'n champion het beste kan spelen.
via facebook kun je tristana gratis krijgen met de riotskin.
Met twitter kan je alistar plus unchained alistar skin krijgen.(of andersom)
Met youtube kan je garen skin krijgen, of garen daarbij zit weet ik niet uit mijn hoofd.

Moet je even googlen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:47
Ik zou sowieso wel aanraden zo snel mogelijk tegen andere spelers te gaan spelen. Je leert nu met AI om te gaan en als je dat te lang doet raak je daar op ingespeeld. Er is niks intimiderends aan tegen andere spelers want die zijn ook newbie (op de smurf accounts hier en daar na). Maar je leert dan wel met de onberekenbaarheid van andere mensen om te gaan en daardoor ook sneller wat je eigen grenzen en die van je champions zijn (fouten maken om van te leren). Tegen AI spelen is leuk om de abilities van een champion te leren of je first win of the day bonus te halen, maar qua spel leer je er eigenlijk niks van behalve dat je turrets kunt neerhalen en wint als je de nexus sloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Recrush schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:24:
Ik zou sowieso wel aanraden zo snel mogelijk tegen andere spelers te gaan spelen.
Altijd zo snel mogelijk doen ja.

Kun je ook alvast leren je te ergeren aan je teammates om je heen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-05-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:47
En ontdekken waar de reportknop zit! Ook niet onbelangrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REPORTED want capslock helpt

ow en blame de jungler en de supp niet te vergeten.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Martin0 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:07:
[...]

via facebook kun je tristana gratis krijgen met de riotskin.
Met twitter kan je alistar plus unchained alistar skin krijgen.(of andersom)
Met youtube kan je garen skin krijgen, of garen daarbij zit weet ik niet uit mijn hoofd.

Moet je even googlen.
Voor alle drie geldt dat je de champion er gratis bij krijgt, want anders kunnen ze je de skin niet toekennen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Alistar is over het algemeen support, Garen top, en Tristana is ADC. Annie is goedkoop en zowel als mid geschikt alsook een goede support, dan hoef je alleen nog maar een jungler te hebben en je hebt voor alle posities tenminste 1 champ. Nunu en Yi zijn ook goedkoop, maar met de huidige meta is Nunu een stuk beter om te leren.

Edit: Oh, en vergeet natuurlijk ook niet het GoT channel te joinen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Skyclad op 11-05-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Skyclad schreef op maandag 11 mei 2015 @ 17:52:
Alistar is over het algemeen support, Garen top, en Tristana is ADC. Annie is goedkoop en zowel als mid geschikt alsook een goede support, dan hoef je alleen nog maar een jungler te hebben en je hebt voor alle posities tenminste 1 champ. Nunu en Yi zijn ook goedkoop, maar met de huidige meta is Nunu een stuk beter om te leren.

Edit: Oh, en vergeet natuurlijk ook niet het GoT channel te joinen :)
warwick is ook 450 ip ofzo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Je hebt het tegen iemand die net begint... Die gaat misschien over 4 maanden ranked spelen, dan kan er al veel anders zijn. En sowieso op het begin zijn zoveel champs sterk. Warwick is tegen beginners echt een bully omdat hij zichzelf healt, vrij tanky is en mensen geen idee hebben wat ze er tegen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:42

Jebus4life

BE User

Mordekaiser is de ultieme trollchampion tegen mensen die pas beginnen, hoe vaak ik daar op gevloekt het lvl 5-25 XD Die gaat niet dood, die z'n shield is onmogelijk kapot te krijgen XD

[ Voor 23% gewijzigd door Jebus4life op 12-05-2015 00:17 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Willen we niet slapen (want wat boeit dat werken morgen nu? :D) en spelen we onze promo's. Opnieuw Gold III (dat was ook al weer 2 maanden geleden) #PlatTheDream

[ Voor 17% gewijzigd door Jebus4life op 12-05-2015 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Sinds kort speel ik Gragas jungle met 21/9/0 masteries en een IBG als tweede item na mijn Cinderhulk. Dit werkt in SoloQ vele malen beter aangezien je aanzienlijk meer damage doet door als eerste W te levelen. Het enige nadeel hiervan is dat je per sé je body slam moet raken om dan die W te kunnen plaatsen, maar dat is over het algemeen geen probleem.

Eigenlijk best wel stom dat je een ADC met volledige combo van Gragas zo'n beetje kan neer halen. Eerst W, dan body slam, AA, barrel eronder en indien nodig nog een ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd een beetje smite top aant proberen geweest met shyvanna. Ik moet zeggen als je daar een beetje handig in wordt en een jungler hebt die een beetje meedoet is het wel behoorlijk naar voor de enemy jungler.
En die smite op enemy waardoor je 20% minder dmg van em krijgt is egt hard o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-08 14:04
Gisteren heb ik wat ranked 5v5 met een team gespeeld met succes.
Ik mocht de mid laner zijn dit keer dus koos ik Leblanc.

Nou omdat Leblanc eigenlijk niet zo erg goed is tegen goeie teams ben ik opzoek naar andere picks voor de mid lane.

Ik zat te denken aan Cassiopiea en Azir.

Iemand nog verdere suggesties voor goeie mid laners?

Mijn lolking http://www.lolking.net/summoner/euw/37358289#profile, voor wat inzicht :p

[ Voor 11% gewijzigd door wombocombo op 12-05-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wombocombo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:08:

Nou omdat Leblanc eigenlijk niet zo erg goed is tegen goeie teams ben ik opzoek naar andere picks voor de mid lane.

Mijn lolking http://www.lolking.net/summoner/euw/37358289#profile, voor wat inzicht :p
Ik ben meer jungler / toplaner. Maar persoonlijk ben ik erg fan van brand, ziggs en orianna op midlane. Ik ben redelijk op de midlane, maar niet geweldig. Wat ik fijn vind aan vooral brand en ziggs is dat je midgame in teamfights in 1 keer een gigantische nuke eruit kan gooien.
Wat ik nog steeds een koning vind is veigar, maar hij is lastig tegenwoordig met al die dash champs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:16:
[...]

Ik ben meer jungler / toplaner. Maar persoonlijk ben ik erg fan van brand, ziggs en orianna op midlane. Ik ben redelijk op de midlane, maar niet geweldig. Wat ik fijn vind aan vooral brand en ziggs is dat je midgame in teamfights in 1 keer een gigantische nuke eruit kan gooien.
Wat ik nog steeds een koning vind is veigar, maar hij is lastig tegenwoordig met al die dash champs
Ik ben zelf niet zo'n fan van Brand en Veigar, dat heeft meer te maken met het patroon van de champions en waar ze sterk mee zijn.

Orianna en Ziggs was ik zelf een beetje vergeten, strak plan om in ieder geval Orianna op te pakken want die pick kan je altijd nemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wombocombo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Ik ben zelf niet zo'n fan van Brand en Veigar, dat heeft meer te maken met het patroon van de champions en waar ze sterk mee zijn.

Orianna en Ziggs was ik zelf een beetje vergeten, strak plan om in ieder geval Orianna op te pakken want die pick kan je altijd nemen. :D
Brand is dan weer mijn best xD Ori kan met een goeie initiator egt awesome zijn. Is wat minder nuke champs maar nuken kan ze nog steeds en die utility is gewoon hilarisch :D Ziggs voegt in dat opzicht ook wel meer toe dan alleen de full nuke van brand.

Bedacht me ook nog dat Akali ook op zn tijd wel echt lachen kan zijn, maar die heb ik al zo lang niet gespeeld en zie der ook nie veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:42:
[...]

Brand is dan weer mijn best xD Ori kan met een goeie initiator egt awesome zijn. Is wat minder nuke champs maar nuken kan ze nog steeds en die utility is gewoon hilarisch :D Ziggs voegt in dat opzicht ook wel meer toe dan alleen de full nuke van brand.

Bedacht me ook nog dat Akali ook op zn tijd wel echt lachen kan zijn, maar die heb ik al zo lang niet gespeeld en zie der ook nie veel.
Akali is een goeie pick tegen mensen die niet weten wat ze doen, ik kan niet op die champ vertrouwen in team tegen team games om die reden. :p

Ik zat te denken aan deze champions: Cassiopeia, Leblanc, Twisted Fate, Zed, Orianna, Cho'Gath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49
wombocombo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:08:

Zoveel keuzes, Orianna is een veilige pick die tegen de meeste laners wel werkt, vooral omdat het makkelijk farmen is en ze goede auto attacks heeft. Ik vind het zelf een fijne pick omdat het echt een team orientated champ is, shield je tanks, het zonen van enemy's en wanneer mogelijk een 5 man ult helpt voor het engagen van team fights.

Daarnaast is ook Ahri een veilige pick, vrij lange range, heal van abilities, en mobility door ult.

Xerath kan ik ook wel aanraden, grote range veel damage in alle phases van de game, en mana return door auto attacks wat heel fijn is, daardoor kan je vrij lang in lane blijven, enige probleem is dat die niet mobile is en er niet van houdt wanneer champions in your face zijn zoals Zed en Talon, die kunnen je hard afstraffen wanneer je je stun mist.

Cassiopeia, is opzich een aardige pick, net een soort van AP adc, doordat ze zoveel attacks kan spammen, maar is vrij makkelijk te killen door gebrek aan mobility, en moet zich echt zo positioneren in teamfights dat ze niet zo neer is.

Azir is echt een sterke mid laner, getuige dat zowel Easyhoon en Faker het spelen, maar mechanical wel moeilijk om te masteren.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:42:
Bedacht me ook nog dat Akali ... en zie der ook nie veel.
Afbeeldingslocatie: https://imageshack.com/f/5jhighresj

[ Voor 94% gewijzigd door TheBrut3 op 12-05-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat iets mis met die image man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ja, kolere... Krijg het hier (niet thuis) niet voor elkaar. Niet dat ik op het werk ben hoor :+
Moest een plaatje zijn van de Rito nerfhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Turismo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:02:
[...]

Zoveel keuzes, Orianna is een veilige pick die tegen de meeste laners wel werkt, vooral omdat het makkelijk farmen is en ze goede auto attacks heeft. Ik vind het zelf een fijne pick omdat het echt een team orientated champ is, shield je tanks, het zonen van enemy's en wanneer mogelijk een 5 man ult helpt voor het engagen van team fights.

Daarnaast is ook Ahri een veilige pick, vrij lange range, heal van abilities, en mobility door ult.

Xerath kan ik ook wel aanraden, grote range veel damage in alle phases van de game, en mana return door auto attacks wat heel fijn is, daardoor kan je vrij lang in lane blijven, enige probleem is dat die niet mobile is en er niet van houdt wanneer champions in your face zijn zoals Zed en Talon, die kunnen je hard afstraffen wanneer je je stun mist.

Cassiopeia, is opzich een aardige pick, net een soort van AP adc, doordat ze zoveel attacks kan spammen, maar is vrij makkelijk te killen door gebrek aan mobility, en moet zich echt zo positioneren in teamfights dat ze niet zo neer is.

Azir is echt een sterke mid laner, getuige dat zowel Easyhoon en Faker het spelen, maar mechanical wel moeilijk om te masteren.
Ahri speel ik best geregeld, Ludens Echo werkt ook erg goed op die champ. Maar ik vind die champ op dit moment niet leuk om te spelen. Misschien dat ik hem weer oppak en Cho'Gath gewoon blijf bannen want die champ is niet leuk om tegen te spelen. :P

Ik heb zelf Xerath te laat op gepakt en ga liever AP kog spelen omdat ik die vaak genoeg heb gespeeld kan ik hem zo oppakken. Verder heb ik daar ook een beter gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-08 15:19
Als je met 5 man pre team speelt moet je je goed afvragen wat je team comp en wat het team plan is.

Ikzelf hou er van om een meer supportive mid zoals Lulu of Orianna te spelen, mijn top laner en AD Carry zijn er dan op ingesteld en weten dat zij de dmg moeten doen.

Wat ik op mid ook nog altijd goed en fijn vind om te spelen is Annie, met je Q kun je alles lasthitten en je hebt een van de grootste auto attack range in de game. Hierdoor is het makkelijk in lane te blijven en te last hitten. Voor Annie geldt wel hetzelfde als voor Casio, positioneer jezelf goed in de teamfight.

Gisteren 2 potjes ranked 5 man pre gespeeld onze team setup.
game 1:
Top. Panteon
Jungle. Amummu
Mid. Orianna
Ad. Jinx
Sup. Thresh

Game 2:
Top. Chogath (na Rod of Ages full tank)
Jungle. Nautulus (tank)
Mid. Annie
Ad. Vayne
Sup. Leona (tank)

Game 2 speelde we volledig rond onze AD carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

macscot schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:58:
Gisteren 2 potjes ranked 5 man pre gespeeld onze team setup.
game 1:
Top. Panteon
Jungle. Amummu
Mid. Orianna
Ad. Jinx
Sup. Thresh
Die combinatie van Amumu en Orianna is in potentie heel sterk.

Had laatst een ranked game waarbij ik als Mumu jungle onze Ori mid op voorsprong wist te krijgen. We moesten tegen een heavy dmg team, dus onze enige kans was de wombo combo strategie. Moest Ori wel even vertellen dat het handig kan zijn mij via de bal te shielden + speedboosten, zodat ik makkelijker in range voor een Q kwam. Dit pikte ze gelukkig snel op, waarna ik meerdere keren vol in het enemy team kon duiken, ult eroverheen, daarna knalde Ori er mooi in met haar niet te missen ult, en zo wonnen een stuk of 3 teamfights na elkaar. GG

Daar zie je de potentie van een Orianna. En ja safe in lane is ze meestal wel, maar tegen menig mid laner zal ze nogal eens onder druk staan en je moet met haar wel echt veel afk mid farmen om uiteindelijk zo sterk in teamfights te worden. Deficio zei het laatst nog: Veel mid laners spiken al bij 2 main items, Ori pas bij 3. Je loopt dan dus wel een beetje het risico dat de enemy mid laner ondertussen via roams en de eerdere spike al een beetje het verschil heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Had laatst een ranked game waarbij ik als Mumu jungle onze Ori mid op voorsprong wist te krijgen. We moesten tegen een heavy dmg team, dus onze enige kans was de wombo combo strategie. Moest Ori wel even vertellen dat het handig kan zijn mij via de bal te shielden + speedboosten, zodat ik makkelijker in range voor een Q kwam. Dit pikte ze gelukkig snel op, waarna ik meerdere keren vol in het enemy team kon duiken, ult eroverheen, daarna knalde Ori er mooi in met haar niet te missen ult, en zo wonnen een stuk of 3 teamfights na elkaar. GG

Daar zie je de potentie van een Orianna. En ja safe in lane is ze meestal wel, maar tegen menig mid laner zal ze nogal eens onder druk staan en je moet met haar wel echt veel afk mid farmen om uiteindelijk zo sterk in teamfights te worden. Deficio zei het laatst nog: Veel mid laners spiken al bij 2 main items, Ori pas bij 3. Je loopt dan dus wel een beetje het risico dat de enemy mid laner ondertussen via roams en de eerdere spike al een beetje het verschil heeft gemaakt.
Orianna is inderdaad goed in het volgen van een engage.
De powerspike verschilt per potje en hoe je bouwt, Orianna heeft goeie wave clear en disengage om de game te stallen tot de powerspike. Sterke pick Imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:32:
[...]

iemand die ori goed kan spelen zal al snel een farm voordeel hebben daarnaast pakt ori ook vaak de wraith camps van de jungle.
Ori met Amumu is een geweldige combo, ball delivery, ori ult dan mumu ult en je hebt zo 3 man gestunt voor 2 seconden als het niet meer is.
als je dan ook een ezreal of draven erbij hebt die mee kan doen in de wombo combo, is de damage ook vrij hoog.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Verder nog ideeën voor mijn mid lane pool voor ranked 5v5's?

Cassiopeia, Leblanc, Twisted Fate, Zed, Orianna en Cho'Gath zijn het atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was ik nog vergeten maar ik vind lux ook echt win. Malzahar altijd cool gevonden maar die gast kan ik persoonlijk egt helemaal nix mee. Denk eigenlijk dat je prima rijtje heb zo voor je midlane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

wombocombo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:51:

Ahri zou ik mid altijd overwegen, verder zou een Annie en een pure poke mage a la Xerath/Ziggs niet misstaan. Kan ook altijd nog een Kata overwegen.

Persoonlijk ben ik geen fan van TF. Ook niet van Cass in solo queue overigens; voor een 5v5 vind ik Cass een stuk geschikter.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:54:
was ik nog vergeten maar ik vind lux ook echt win.
Lux is eerder een lose :P Voor een 5v5 kan zo'n poky supp mage a la Lux wel werken, maar in het algemeen is Lux niet zo'n briljante pick.

[ Voor 21% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-05-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:12:

[...]

Lux is eerder een lose :P Voor een 5v5 kan zo'n poky supp mage a la Lux wel werken, maar in het algemeen is Lux niet zo'n briljante pick.
lux zou ik eerder vervangen voor een morgana, haar binding is beter, haar pooltje doet meer damage over time en haar shield is sterker. alleen de ult van morgana is niet semi global(maar wel nuttiger ivm multi stun)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 00:26

Secsytime

Automagisch

Gister weer eens een pot soloQ gedaan ipv duoQ, dit was natuurlijk waar het al de mist in ging.

In champion select zei er iemand: "let me adc and I will carry". Dus het kon alleen maar bergafwaarts gaan vanaf hier.

Ik wilde deze ADC natuurlijk wel ondersteunen, dus ik koos de support role. Maar natuurlijk net toen ik de support role inlockde werd mij medegedeeld in de chat dat de last pick alleen maar kan supporten, maar geen Sona heeft dus hij kon niet met mij traden....... (hoe kan je nou alleen maar supporten en geen Sona hebben?)

Dit resulteerde in een 4-0 enemy midlane, en ik kreeg natuurlijk naar mijn hoofd geslingerd dat ik hem had moeten laten supporten.. (":

Daarnaast was deze "let me adc and I will carry" ontzettend slecht, maar natuurlijk niet in zijn ogen..

Genoeg soloQ geQQ.

Wat ik een mooie ontwikkeling vind, is dat ik steeds meer Ashe tegen kom in ranked. Ervaren meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Secsytime schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:47:
Gister weer eens een pot soloQ gedaan ipv duoQ, dit was natuurlijk waar het al de mist in ging.

In champion select zei er iemand: "let me adc and I will carry". Dus het kon alleen maar bergafwaarts gaan vanaf hier.

Ik wilde deze ADC natuurlijk wel ondersteunen, dus ik koos de support role. Maar natuurlijk net toen ik de support role inlockde werd mij medegedeeld in de chat dat de last pick alleen maar kan supporten, maar geen Sona heeft dus hij kon niet met mij traden....... (hoe kan je nou alleen maar supporten en geen Sona hebben?)

Dit resulteerde in een 4-0 enemy midlane, en ik kreeg natuurlijk naar mijn hoofd geslingerd dat ik hem had moeten laten supporten.. (":

Daarnaast was deze "let me adc and I will carry" ontzettend slecht, maar natuurlijk niet in zijn ogen..

Genoeg soloQ geQQ.

Wat ik een mooie ontwikkeling vind, is dat ik steeds meer Ashe tegen kom in ranked. Ervaren meer mensen dit?
Yup, ik denk dat dit is omdat de rework eraan komt, of dat enkele al denken dat ze de rework heeft gehad, althans dat is mijn vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
wombocombo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:51:

Heimerdinger is ook een aardige pick, omdat die vrijwel geen counters heeft, enkel Syndra en Malzahar omdat die zijn turrets makkelijk kunnen destroyen.

Weinig junglers die je komen bezoek als je 3 turrets hebt staan en je vrij veilig bij je eigen turret staat, zonder teveel poke van je turrets te krijgen.
Daarnaast maak je het de meeste midlaners moeilijk te farmen zonder teveel van jou turret aggro te krijgen.

Het is in teamfights wel een wat lastiger champ maar als je het slim speelt kan je behoorlijk wat damage doen met je turrets op de juiste plek of je ult turret en Zhonya's op het juiste moment te activeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 12-05-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Turismo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:55:
[...]

Heimerdinger is ook een aardige pick, omdat die vrijwel geen counters heeft, enkel Syndra en Malzahar omdat die zijn turrets makkelijk kunnen destroyen.

Weinig junglers die je komen bezoek als je 3 turrets hebt staan en je vrij veilig bij je eigen turret staat, zonder teveel poke van je turrets te krijgen.
Daarnaast maak je het de meeste midlaners moeilijk te farmen zonder teveel van jou turret aggro te krijgen.

Het is in teamfights wel een wat lastiger champ maar als je het slim speelt kan je behoorlijk wat damage doen met je turrets op de juiste plek of je ult turret en Zhonya's op het juiste moment te activeren.
Nou Heimerdinger heeft wel meer counters, dat zijn ook zo een beetje alle champs die bij hem kunnen komen en hem kan poken, bijvoorbeeld een Zed, Ahri en Fizz.

Overigens weet mijn team ook niet echt waar ik mee bezig ben als ik Heimerdinger pick, dat lijkt me niet handig. :p

Maar ik zoek inderdaad wel champs die zelfstandig erg sterk zijn dus thnx voor de tip! :p
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:12:
[...]

Persoonlijk ben ik geen fan van TF. Ook niet van Cass in solo queue overigens; voor een 5v5 vind ik Cass een stuk geschikter.
Ik was eerst ook geen TF fan tot ik hem meer ben gaan spelen, toen besefte ik dat je veel schade kan aanrichten met die champ. In mijn mening is het ook de meeste lastige champ van het spel om onder de knie te krijgen. Deze champ kan zo onverwachts zijn voor het andere team dat je daar hele potjes mee kan carrien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Turismo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:55:
[...]
Je argumenten zijn niet bepaald overtuigend...

Geen counters? Zo'n beetje elke poke mage maar ook een all in champ a la Fizz kan Heimer echt wel aan. Heb laatst nog een Heimer volledig van de kaart geveegd met Ziggs.

Safe van jungle ganks? Mwah, dat valt ook wel mee en nog geen reden om Heimer te kiezen. Being safe from jungle ganks gaat je nog geen wins opleveren

En je zegt het zelf: hij is niet briljant in teamfights, terwijl dat nou juist geen onbelangrijk onderdeel van het spel is....en dan druk ik me diplomatiek uit.

Hoeveel meer redenen om hem niet te kiezen wil je hebben :)

[ Voor 47% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-05-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Even een vraagje: is platinum tegenwoordig het oude silver/gold?
Speel sinds kort weer ranked en kan me dit gedrag van spelers niet meer herinneren van toen ik platinum was:
Ze zijn heel erg toxic en gaan best vaak afk of feeden...

Iemand anders ervaring hiermee en hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zijn er niveaus waar dat niet zo is dan? #Thedream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Platinum 1 en 5 zijn altijd een beetje de retarded elo's geweest imo. Vaak zijn de middelste divisions prima, daarbuiten zitten meestal de gefrustreerde of vervelende figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Je argumenten zijn niet bepaald overtuigend...

Geen counters? Zo'n beetje elke poke mage maar ook een all in champ a la Fizz kan Heimer echt wel aan. Heb laatst nog een Heimer volledig van de kaart geveegd met Ziggs.

Safe van jungle ganks? Mwah, dat valt ook wel mee en nog geen reden om Heimer te kiezen. Being safe from jungle ganks gaat je nog geen wins opleveren

En je zegt het zelf: hij is niet briljant in teamfights, terwijl dat nou juist geen onbelangrijk onderdeel van het spel is....en dan druk ik me diplomatiek uit.

Hoeveel meer redenen om hem niet te kiezen wil je hebben :)
Goed punt ja :), ik zou m inderdaad ook links laten liggen, is eerder mijn goto comfort champs in sommige situaties, maar dan zou ik inderdaad altijd nog eerder Orianna kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Net met vrienden gespeeld. En voor het eerst Gragas jungle gespeeld. Laatste keer dat ik gragas speelde was dat zijn W nog mana gaf. Dus dat was een tijd geleden. Moet ook zeggen dat ik positief verrast ben door de kracht van een Gragas jungle. Misschien kan ik nu eindelijk uit silver komen. Aan gezien ik hier in gedropped ben nadat alle promos verloren waren ( elke promo had een afker, dc, troll of wat dan ook wat het niet te doen maakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 18:20
rwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:12:
Net met vrienden gespeeld. En voor het eerst Gragas jungle gespeeld. Laatste keer dat ik gragas speelde was dat zijn W nog mana gaf. Dus dat was een tijd geleden. Moet ook zeggen dat ik positief verrast ben door de kracht van een Gragas jungle. Misschien kan ik nu eindelijk uit silver komen. Aan gezien ik hier in gedropped ben nadat alle promos verloren waren ( elke promo had een afker, dc, troll of wat dan ook wat het niet te doen maakte)
Welcome to League of Legends haha :P . Gragas is heeft sustain, cc, tankiness en impact door de hele game. Ik speelde hem vroeger support (waarom nu niet meer? Geen idee).
En als je echt uit silver wilt komen, dan zou ik meer een rol pakken die kan snowballen. Denk aan top/mid lane. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vonkjeb93 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:18:
Gragas Ik speelde hem vroeger support (waarom nu niet meer? Geen idee).
Teveel gebanned helaas. Ik speel hem nog wel eens support, werkt op zich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
Inbe4 Xin + Annie bot #tsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranked is wel leuk nu. 3 dagen. 3 games gespeeld. 3x inhib gekilled. 3x gedrophacked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
[...]

Welcome to League of Legends haha :P . Gragas is heeft sustain, cc, tankiness en impact door de hele game. Ik speelde hem vroeger support (waarom nu niet meer? Geen idee).
En als je echt uit silver wilt komen, dan zou ik meer een rol pakken die kan snowballen. Denk aan top/mid lane. Succes!
Welkom is het al niet echt meer :P speel nu zo'n 3 á 4 jaar al. Zat in season 3 of 4 in gold weet het niet eens meer. Maar toen ben ik even een half jaar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Zelfde combo geldt voor Brand met Pantheon, teveel burst damage en stuns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
rwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Welkom is het al niet echt meer :P speel nu zo'n 3 á 4 jaar al. Zat in season 3 of 4 in gold weet het niet eens meer. Maar toen ben ik even een half jaar gestopt.
En dan ben je nog zo verbaasd om te zien dat er zoveel trolls, afk'ers tussen zitten? Te veel gedronken de laatste 3 á 4 jaar? Haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:30
Turismo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:32:
[...]

Zelfde combo geldt voor Brand met Pantheon, teveel burst damage en stuns.
Of één van onderstaande combo's die ik wel eens met vrienden speel, als we geen zin hebben in een normal lane.

Aatrox / Leona = All-in ftw
Brand / Annie ( Brannie ) = Stunned for days
Morgana / Lux = Snared for days
Yasuo / Lee Sin = Mobility ftw
J4 / Panth = Get dunked

Zijn maar een paar voorbeelden

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

powerplay schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:54:
[...]

Of één van onderstaande combo's die ik wel eens met vrienden speel, als we geen zin hebben in een normal lane.

Aatrox / Leona = All-in ftw
Brand / Annie ( Brannie ) = Stunned for days
Morgana / Lux = Snared for days
Yasuo / Lee Sin = Mobility ftw
J4 / Panth = Get dunked

Zijn maar een paar voorbeelden
Zed + Lee Sin(ged) insta delete op level 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Vonkjeb93 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:32:
[...]

En dan ben je nog zo verbaasd om te zien dat er zoveel trolls, afk'ers tussen zitten? Te veel gedronken de laatste 3 á 4 jaar? Haha :P
In ranked is het wel heel erg geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
rwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:21:
[...]

In ranked is het wel heel erg geworden!
Juist veel minder nu, omdat je keihard gepunished word als je een potje afk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
wombocombo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Juist veel minder nu, omdat je keihard gepunished word als je een potje afk gaat.
Valt wel mee. Maar mensen zijn zo idioot soms. Laatst nog speel ik shyvana jungle alle lanes hadden gewonnen. Gaat Jinx roamen zonder te warden. En zo deed de mid laner dit ook. Ze liepen als loslopende kippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

In je jungle valt het me nog steeds op dat je nooit Nunu ziet langskomen. Is momenteel volgens mij de sterkste jungler, meer nog dan Gragas & Sejuani. Als ik er eentje zie is er niets tegen te beginnen en toch is hij nooit banned/picked

*Iemand hierboven maakte een opmerking over Ashe, Ashe is volgens mij al een tijdje sleeper OP in de huidige meta. Haar laning is relatief zwak, maar late game kan ze het best van alle ADC's tanks/bruisers kiten. Sinds 5.8 is haar winrate ook geëxplodeerd (52,5 naar 55,6%) maar ik zie eigenlijk niet goed in waarom (maar ik heb de patchnotes ook niet bij de hand momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
rwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Valt wel mee. Maar mensen zijn zo idioot soms. Laatst nog speel ik shyvana jungle alle lanes hadden gewonnen. Gaat Jinx roamen zonder te warden. En zo deed de mid laner dit ook. Ze liepen als loslopende kippen.
Haha herkenbaar, en als je dan wat van zegt krijg je soms van die emotioneel beladen reacties terug, aangezien ze dan telkens gekilled worden door enemy team.

Die nemen het soms echt net even te persoonlijk, terwijl je enkel zegt "Go with team dont roam alone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Turismo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:35:
[...]

Haha herkenbaar, en als je dan wat van zegt krijg je soms van die emotioneel beladen reacties terug, aangezien ze dan telkens gekilled worden door enemy team.

Die nemen het soms echt net even te persoonlijk, terwijl je enkel zegt "Go with team dont roam alone"
En dan wordt ik reported. En krijg ik een chat restriction van 20 games. Jup zo gaat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Jebus4life schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:32:
In je jungle valt het me nog steeds op dat je nooit Nunu ziet langskomen. Is momenteel volgens mij de sterkste jungler, meer nog dan Gragas & Sejuani. Als ik er eentje zie is er niets tegen te beginnen en toch is hij nooit banned/picked

*Iemand hierboven maakte een opmerking over Ashe, Ashe is volgens mij al een tijdje sleeper OP in de huidige meta. Haar laning is relatief zwak, maar late game kan ze het best van alle ADC's tanks/bruisers kiten. Sinds 5.8 is haar winrate ook geëxplodeerd (52,5 naar 55,6%) maar ik zie eigenlijk niet goed in waarom (maar ik heb de patchnotes ook niet bij de hand momenteel)
Tja Nunu is en blijft een behoorlijk saaie champ, en niet echt useful als je er geen team omheen hebt die je kan vertrouwen.

Nunu is echt van het counterjunglen, warden en vision verschaffen, de enemy jungler zo lastig mogelijk maken en zijn camps clearen.

Zijn gank potenties zijn daarintegen wel weer meh. Ik gebruik Nunu in gevallen als er een Shaco enemy jungler is, wtf wil een Shaco gaan doen om het mij dan lastig te maken, ik eet zijn Shaco boxes letterlijk :D + de early sightstone zorgt dat zijn ganks in lane makkelijk te voorspelllen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja als je kan counter junglen is Nunu redelijk sterk. Maar vaak ward de tegenstander best goed en kan je dan niet veilig 3 buffen. Je ganks zijn best wel slecht en je scaling hangt ook maar af van hoe goed je teammates zijn. Dat is niet echt heel fijn voor solo que.

Ashe heeft best sterke laning hoor, met de Crit volley auto kan je met relatief veel AD's traden gezien je range daarop vrij prima is. En op level 6 heb je meestal prima kill-pressure met een agressieve support.
Heb verder niet echt meegekregen wat er verandert is aan haar Q maar haar lategame was al best wel prima. Ze hoorde toch al bij de beste ADC's qua attack speed scaling en haar CC is ook niet verkeerd. Probleem is wel dat een Ashe diven relatief makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
Daarvoor heb je een goede support nodig. ADCs zonder enige escape mechanisme zijn zo afhankelijk van hun support. En hierdoor zie je nog steeds te veel Tresh (begint saai te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Turismo schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Tja Nunu is en blijft een behoorlijk saaie champ, en niet echt useful als je er geen team omheen hebt die je kan vertrouwen.

Nunu is echt van het counterjunglen, warden en vision verschaffen, de enemy jungler zo lastig mogelijk maken en zijn camps clearen.

Zijn gank potenties zijn daarintegen wel weer meh. Ik gebruik Nunu in gevallen als er een Shaco enemy jungler is, wtf wil een Shaco gaan doen om het mij dan lastig te maken + de early sightstone zorgt dat zijn ganks in lane makkelijk te voorspelllen zijn.
Mee eens, Nunu is echt saai om te spelen, maar wel een mooie tryhard champion met een hoge winrate. Nu Gragas en Sejuani vaker wel dan niet gebanned zijn zullen wel weer meer Nunu zien. Zelf speel ik nog graag Maokai, Voli en Zac, beide uitstekende tank junglers.

En Shaco is sowieso vrij nutteloos in deze meta aangezien de meeste Shaco junglers mid en late game zeer weinig kunnen doen tegen al die tanks.

Ik begin ook steeds meer Wukong te spelen. Met Warrior + BC heb je genoeg damage om de backline te diven of om de frontline te shredden met de passive van BC. Daarnaast is Wukong nog redelijk tanky ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nunu is niet perse sterker of zwakker, hij is een ander type jungler. Hij is een klassieke counter jungler en heeft goeie disengage. Maar een Gragas geef ik persoonlijk de voorkeur aan vanwege de betere ganks en de baklading aan CC.
*Iemand hierboven maakte een opmerking over Ashe, Ashe is volgens mij al een tijdje sleeper OP in de huidige meta. Haar laning is relatief zwak, maar late game kan ze het best van alle ADC's tanks/bruisers kiten.
Sleeper UP, oftwel underpowered bedoel je? :P

Je laatste zin van het kiten gaat straks pas op, op het moment dat die update van haar erdoor komt. Dan zal je haar veel gaan zien gok ik. Ze krijgt in feite een OP dubbele passive (oh ja, dat kennen we nog van Yasuo met zijn shield + crit scaling) en een gratis nieuwe ability in de vorm van die nieuwe Q. En die hawk is global, ook niet gek. Op papier ziet het er nogal sterk uit. Haar CC is nóg beter geworden en ze scaled nu ook nog eens beter.

Nu de Varus update nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:46:

[...]

Sleeper UP, oftwel underpowered bedoel je? :P

Je laatste zin van het kiten gaat straks pas op, op het moment dat die update van haar erdoor komt. Dan zal je haar veel gaan zien gok ik. Ze krijgt in feite een OP dubbele passive (oh ja, dat kennen we nog van Yasuo met zijn shield + crit scaling) en een gratis nieuwe ability in de vorm van die nieuwe Q. En die hawk is global, ook niet gek. Op papier ziet het er nogal sterk uit. Haar CC is nóg beter geworden en ze scaled nu ook nog eens beter.

Nu de Varus update nog...
Ashe heeft momenteel de hoogste winrate van alle ADC's dus UP zou ik haar niet noemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Xanthian schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:46:
[...]

Mee eens, Nunu is echt saai om te spelen, maar wel een mooie tryhard champion met een hoge winrate. Nu Gragas en Sejuani vaker wel dan niet gebanned zijn zullen wel weer meer Nunu zien. Zelf speel ik nog graag Maokai, Voli en Zac, beide uitstekende tank junglers.

En Shaco is sowieso vrij nutteloos in deze meta aangezien de meeste Shaco junglers mid en late game zeer weinig kunnen doen tegen al die tanks.

Ik begin ook steeds meer Wukong te spelen. Met Warrior + BC heb je genoeg damage om de backline te diven of om de frontline te shredden met de passive van BC. Daarnaast is Wukong nog redelijk tanky ook.
Yup, Shaco is niet heel erg goed in de huidige meta )):

Maar in low elo blijft die viable.. het blijft Shaco natuurlijk ;) mucho annoying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
O shet, fed snowballed AP shaco? Nightmare D:
Alhoewel, zie imaqtpie dat nog regelmatig doen. Blijkbaar werkt het ook nog!

[ Voor 46% gewijzigd door Vonkjeb93 op 12-05-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Secsytime schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:11:
Maar in low elo blijft die viable.. het blijft Shaco natuurlijk ;) mucho annoying
Mwoah, als ik TekkGlow er mee zie spelen :P
Xanthian schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:46:
Zelf speel ik nog graag Maokai, Voli en Zac, beide uitstekende tank junglers.
Voli :o
Dat damage (W) met de Cinderhulk, dajum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Vonkjeb93 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:15:
O shet, fed snowballed AP shaco? Nightmare D:
Alhoewel, zie imaqtpie dat nog regelmatig doen. Blijkbaar werkt het ook nog!
Fed werkt natuurlijk elke champion.

Daarnaast zei ik dat hij niet heel erg goed was in de huidige meta, ik zeg niet dat die niet viable is. (lees: niet tier 1 pick)

Afhankelijk van de enemy team comp kan die gewoon enorm goed zijn, alleen counter je Shaco gewoon enorm door tanky te zijn. (bijv. net als Pantheon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Fed werkt natuurlijk elke champion.

Daarnaast zei ik dat hij niet heel erg goed was in de huidige meta, ik zeg niet dat die niet viable is. (lees: niet tier 1 pick)

Afhankelijk van de enemy team comp kan die gewoon enorm goed zijn, alleen counter je Shaco gewoon enorm door tanky te zijn. (bijv. net als Pantheon)
Fed AP riven doet niet veel hoor.
Speelde laatst AP GP dat werkte prima. Alleen had ik op een gegeven moment Ludens gebouwd omdat ik dacht dat hij wel zou proccen op GP passive. Maar dat werkte niet :'(
http://matchhistory.euw.l...529/21894623?tab=overview
Hilarisch om mensen te snipen met die ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:00:
Het feit dat die Riven op een een of andere manier fed is geworden zou toch bewijs moeten zijn dat het werkt, of niet ;)
Dit.

[ Voor 56% gewijzigd door Secsytime op 12-05-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Het feit dat die Riven op een een of andere manier fed is geworden zou toch bewijs moeten zijn dat het werkt, of niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rordarok op 12-05-2015 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:59:
[...]

Typical, natuurlijk weer op zoek naar die ene uitzondering.
AP Zed
AP Talon
AP Garen
In iets mindere mate
AD Ryze
AD Amumu
AD Karthus
of
Tank builds op de meeste ADC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:05:
[...]

AP Zed
AP Talon
AP Garen
In iets mindere mate
AD Ryze
AD Amumu
AD Karthus
of
Rordarok schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:00:
Op alle van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven geef ik nog wel enige kans om te snowballen met AP build vanaf level 2. Als je een sheen hebt en wat levels up moet je at ook wel een tijdje vast kunnen houden. Die andere zijn de hele game hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:05:
[...]

AP Zed
AP Talon
AP Garen
In iets mindere mate
AD Ryze
AD Amumu
AD Karthus
of
AP Rengar FTW! Die heal die je terugkrijgt op je W is OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vergeet de overwegend AD (machine gun) Lulu niet. Als je een beetje lekker gaat en wat items a la Wit's End, Botrk en eventueel een Stinger hebt, is het een kwestie van polymorphen en men kan het schudden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Waar zijn de tijden gebleven.

AP Master yi was echt heel erg grappig vroeger,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkjeb93
AP Master Yi met korean commentaar!: https://www.youtube.com/watch?v=66ZFGAH4CJA
Shoutcasters helemaal wild :P Zeker kijkje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
rwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:14:
Waar zijn de tijden gebleven.

AP Master yi was echt heel erg grappig vroeger,
En extreem irritant...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren mijn 500ste win gehaald, mijn losses staan op iets van 475 dus dat is wel netjes, vind ik. Alleen de manier waarop ik gewonnen heb gisteren was niet ideaal. Ik moest ADC, wat ik echt niet kan spelen. Dus dan kies ik maar Sivir want die is altijd nuttig met haar ultimate.

Ik stond met Janna bot tegen een Morgana en een Urgot. Traden ging best goed, farmen ook tot dat Janna op eens all in ging en dood ging. Ik vergat nog heal te gebruiken maar ik haalde er wel twee kills uit nog. Janna boos omdat ik geen heal gebruikte en ging maar top lane supporten.

Alleen kon ik helemaal niks op bot tegen Urgot en Morgana, moest wachten tot mijn turret neer was, daarna kon ik freezen en farmen. Janna kreeg top wel kills te pakken met Shyvana tegen Gnar, dus dat was wel goed. Uiteindelijk toch nog een win uitgesleept dus ik ben allang blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Gisteren 3 ranked's gedaan:

1) Een goeie match: Superspannend tot het einde (achterliggen, terugkomen maar de laatste teamfighs waren ze beter). Niet fantastisch gespeeld (Rumble vs Shyvana top, had bang voor haar damage early wat ik niet had moeten hebben, had m'n lane veel harder kunnen winnen dus daar weer iets uit geleerd.

2) Ik moet "verplicht" midden (wat ik eigenlijk nooit doe/niet kan) en enemy team had al Vlad gelocked (wat ik regelmatig top speel). Dus ik had geen idee wat te locken. Last second dan maar voor TF gekozen (aangezien ik die in S2 nog wel graag eens speelde); was Zed blijkbaar niet gebanned en picked enemy die ^^ Super defensive gespeeld, barrier genomen, maar kwam al snel zwaar achter te liggen in. Zed totaal niet OP hoor, met zware armor runes en een cloth+5 start kan hij me op lvl 8 100-0'n. Hij dived daarbij tot aan de T2 turret en gebruik ik barrier + flash (had m'n gold card op CD; vooraleer iemand daar een opmerking over maakt. Je kan die nu eenmaal niet continu ophouden als je mana wilt hebben ^^). Doen m'n andere lanes het wel goed en liggen we naar mijn gevoel voor gaat Morde at random AFK en kom 20 minuten later terug. Net op tijd om Zed z'n penta te schenken.

Game 3: 2 AFK'rs binnen de 10-15 minuten. Nadat Annie Zed eerst 6 kills gaf ^^

TL:DR 3 AFK'rs gespreid over 3 matches, hoe zalig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Jebus4life schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:40:
Gisteren 3 ranked's gedaan:

1) Een goeie match: Superspannend tot het einde (achterliggen, terugkomen maar de laatste teamfighs waren ze beter). Niet fantastisch gespeeld (Rumble vs Shyvana top, had bang voor haar damage early wat ik niet had moeten hebben, had m'n lane veel harder kunnen winnen dus daar weer iets uit geleerd.

2) Ik moet "verplicht" midden (wat ik eigenlijk nooit doe/niet kan) en enemy team had al Vlad gelocked (wat ik regelmatig top speel). Dus ik had geen idee wat te locken. Last second dan maar voor TF gekozen (aangezien ik die in S2 nog wel graag eens speelde); was Zed blijkbaar niet gebanned en picked enemy die ^^ Super defensive gespeeld, barrier genomen, maar kwam al snel zwaar achter te liggen in. Zed totaal niet OP hoor, met zware armor runes en een cloth+5 start kan hij me op lvl 8 100-0'n. Hij dived daarbij tot aan de T2 turret en gebruik ik barrier + flash (had m'n gold card op CD; vooraleer iemand daar een opmerking over maakt. Je kan die nu eenmaal niet continu ophouden als je mana wilt hebben ^^). Doen m'n andere lanes het wel goed en liggen we naar mijn gevoel voor gaat Morde at random AFK en kom 20 minuten later terug. Net op tijd om Zed z'n penta te schenken.

Game 3: 2 AFK'rs binnen de 10-15 minuten. Nadat Annie Zed eerst 6 kills gaf ^^

TL:DR 3 AFK'rs gespreid over 3 matches, hoe zalig :')
Klinkt een beetje als mijn soloQ avontuur van gister.. Ik had ook weer random troll games..

Les geleerd, alleen nog maar duoQen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wombocombo
Secsytime schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Klinkt een beetje als mijn soloQ avontuur van gister.. Ik had ook weer random troll games..

Les geleerd, alleen nog maar duoQen.
Of ranked 5v5's met premades :p, veel leuker als je dat semi serieus doet met de juiste mensen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik speel al tijden geen ranked meer en dat bevalt me prima. Lekker spelen waar je zin heb, of het nu Wukong top lane is of Diana Jungle, het werkt vaak allemaal ook nog. Ik ben toch al Gold V dus die reward krijg ik toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Mis ik een boodschap? Zijn toch beide sterke picks? Ok, Diana jungle is een beetje uit de meta momenteel door de tanks maar nog steeds goed te doen tegen de juiste comps? Kameraad van mij (Die is nu mid plat) speelt (als hij moet junglen wat hij liefst niet doet) bijna exclusief Diana. Hij heeft daarmee nog een 82% winrate, cijfers waar ik enkel van kan dromen :+

EDIT: Al speel ik een walgelijke ADC en zit ik om 1 of andere reden aan 78% met graves dus dat zegt niet alles natuurlijk XD

[ Voor 14% gewijzigd door Jebus4life op 13-05-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Jebus4life schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:11:
Mis ik een boodschap? Zijn toch beide sterke picks? Ok, Diana jungle is een beetje uit de meta momenteel door de tanks maar nog steeds goed te doen tegen de juiste comps? Kameraad van mij (Die is nu mid plat) speelt (als hij moet junglen wat hij liefst niet doet) bijna exclusief Diana. Hij heeft daarmee nog een 82% winrate, cijfers waar ik enkel van kan dromen :+

EDIT: Al speel ik een walgelijke ADC en zit ik om 1 of andere reden aan 78% met graves dus dat zegt niet alles natuurlijk XD
Snap ik wel, Diana is bijzonder tanky voor een AP assassin. Leuke champ overigens, ga ik vanavond weer eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik ben ook weer bij een stel idioten geplaatst laatste tijd, gewoon al 7 ranked games loss in a row. Doe maar even een tijdje normals, zal ook wel aan mij kunnen liggen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Jebus4life schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:11:
Met normals heb ik geen druk om te tryharden met Maokai, Sion, Cho'Gath of Malphite top. Dan kan ik weer eens champions spelen waar ik minder goed mee ben, bijvoorbeeld Wukong.

Diana jungle is nou niet echt optimaal in deze meta. Probeer maar eens eens een carry te deleten met Maokai, Gragas en Leona in hun team, word best lastig. In normals zie je veel minder tanks, dus dan kan het al een stuk beter.

Een Wukong of Diana main moet natuurlijk gewoon lekker die champions spelen, dan kom je vanzelf wel in Plat of Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
4 ranked games gedaan gisteren, 3 wins 1 loss, geen AFK'ers, flamers of ragers gehad. Ook geen last van drophacks gehad, dus wat dat betreft is ranked prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

het makkelijkst om uit silver wilt komen moet je goed kunnen supporten en dan alleen support spelen, ik heb vorig seizoen alleen maar support gespeeld en ging heel makkelijk naar silver

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Damienx2 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:59:
4 ranked games gedaan gisteren, 3 wins 1 loss, geen AFK'ers, flamers of ragers gehad. Ook geen last van drophacks gehad, dus wat dat betreft is ranked prima te doen.
En wat is jou rank/divisie? Misschien dat het daaraan ligt, Ik zat eerst S2 promos, en nu S3 0 LP :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:29:
Ranked is wel leuk nu. 3 dagen. 3 games gespeeld. 3x inhib gekilled. 3x gedrophacked :P
Volgens mij verwar je een "drop hack" met brakke servers ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
ralph0603 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:00:
[...]

En wat is jou rank/divisie? Misschien dat het daaraan ligt, Ik zat eerst S2 promos, en nu S3 0 LP :-(
Gold IV momenteel, ik ben weer terug van mijn break ;). In CSGO wordt ik namelijk nu continue gematched met Russen en dan is de lol er weer heel snel af. Ik snap nu waarom de Dota2 community zo klaagt over Russen. Nee, dan speel ik graag weer met de baguette's in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Damienx2 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Gold IV momenteel, ik ben weer terug van mijn break ;). In CSGO wordt ik namelijk nu continue gematched met Russen en dan is de lol er weer heel snel af. Ik snap nu waarom de Dota2 community zo klaagt over Russen. Nee, dan speel ik graag weer met de baguette's in LoL.
Haha ik vind de fransen al rete irritant, OF ze feeden OF ze dcen OF ze zijn premade bot en dan houdt het al helemaal niet over..
Wat about russians :|

Vaak als ik mensen frans zie praten in de champion select dan dodge ik de queue gewoon. Want het is toch 9/10 keer weer hetzelfde liedje met die lui..
Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden