[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.882 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 00:17:
[...]

Mijn ervaring is juist dat duo's als een gek feeden (omdat ze denken samen alles aan te kunnen waarschijnlijk?).
Tja als je een duo krijgt in je team weet je uiteraard nooit wat je kan verwachten.

Maar als je zelf duo'ed neem ik aan dat, zoals Rudy hier al opmerkte, je toch wel ervoor zorgt een degelijke goede mate als duo partner te nemen? :)
ElkeBxl schreef op donderdag 23 april 2015 @ 00:38:
Zeker als we samen op bot staan om beter te synchroniseren wanneer we kills proberen te pakken of eerder passiever gaan spelen om het veilig te houden.
Ik ben meer van deze lezing eerlijk gezegd:
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:14:
Ook is het zwaar jezelf in de voet schieten als je als duo beide op bot gaat staan.
Heb persoonlijk liever dat twee lanes gecovered zijn door jezelf en duo maat dan alles op één paard (bot lane) te wedden.

[ Voor 40% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-04-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 01:01:
Heb persoonlijk liever dat twee lanes gecovered zijn door jezelf en duo maat dan alles op één paard (bot lane) te wedden.
Heb je wel een punt. Hangt veel van je team af en met wie je duo't. Als er niet echt goede samenwerking is op bot, is het sowieso lastig (as in: ik land een bind met Morgana en juist dan beslist de adc weg te lopen om afk te farmen...). Ik heb het al vaak gezien dat mijn teamgenoot op bot zo iets heeft van "oh gaan we kill proberen te pakken? Oh laat me eerst wat twijfelen om dan ook eens proberen iets te doen! Oeps, te laat... Ik had die ping van jou waarmee je iemand target echt niet begrepen...". Al kan dat meer liggen aan het feit dat ik nog op Silver zit, geen idee hoe dat in andere elo's is. Leve TS met een duo partner, dan zit je toch al niet met zo'n miscommunicaties :)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 01:01:
Is ook het enige succes wat ik heb gehad, een early ganking jungler en midlaner is perfect. Heb duo bot geprobeerd, maar door de mmr inflation spelen je overige lanes tegen een (in theorie) sterkere tegenstander en ik vind het moeilijk in deze meta om met puur botlane te carrien. Fed midlaner en een jungler die de andere lanes helpt werkt over het algemeen wel. Een roaming ahri/ sejuani is perfect voor duoq. (moet je die rollen wel krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mooie post van Hai (Cloud9). Lijkt me lastig om te stoppen met zoiets dankzij een fysiek probleem. Heb het zelf meegemaakt, aan jezelf moeten toegeven "Ik kan het niet meer aan fysiek" blijft een klote moment :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie wat feedback geven op mijn championpool? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zit momenteel in Silver en wil binnenkort weer ranked gaan spelen met een degelijke champpool. Suggesties zijn welkom! :D

Diana/ Pantheon/ Sion

Jungle
Amumu/ Pantheon/ Volibear

Mid
Annie/ Talon/ Xerath

ADC
Jinx/ Sivir/ Varus

Support
Janna/ Leona/ Nautilus/ Annie/ Sona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou in de jungle wat meer variatie in je champs aanbrengen. Deze zijn eigenlijk alleen maar all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:00:
Kunnen jullie wat feedback geven op mijn championpool? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zit momenteel in Silver en wil binnenkort weer ranked gaan spelen met een degelijke champpool. Suggesties zijn welkom! :D

Diana/ Pantheon/ Sion

Jungle

Mid
Annie/ Talon/ Xerath

ADC
Jinx/ Sivir/ Varus

Support
Waarom speel je geen pantheon mid, aangezien je hem ook al top en jungle speelt? Dit heb ik vorig seizoen veel gespeeld en is best wel faceroll. Daarnaast vind ik Talon niet echt een goede pick, nu dat hij geen silence meer heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:38:
[...]

Waarom speel je geen pantheon mid, aangezien je hem ook al top en jungle speelt? Dit heb ik vorig seizoen veel gespeeld en is best wel faceroll. Daarnaast vind ik Talon niet echt een goede pick, nu dat hij geen silence meer heeft..
Je pleit wel voor Eve mid, die een erg onstabiele winrate heeft, maar een Talon met een stabiele winrate boven de 50% zet je je vraagtekens |:( ik snap niet deze
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:23:
Ik zou in de jungle wat meer variatie in je champs aanbrengen. Deze zijn eigenlijk alleen maar all-in.
Wat valt er precies onder de noemer all-in? Als het is wat ik denk dat het is vallen bijvoorbeeld een Jinx, Varus en Xerath er al niet onder. Junglers gaan sowieso "all-in" anders heb je er geen klap aan, en de meeste tops zijn ook bruisers met gap-closers, die ook enkel "all-in" kunnen gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
ElkeBxl schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:45:
[...]

Heb je wel een punt. Hangt veel van je team af en met wie je duo't. Als er niet echt goede samenwerking is op bot, is het sowieso lastig (as in: ik land een bind met Morgana en juist dan beslist de adc weg te lopen om afk te farmen...). Ik heb het al vaak gezien dat mijn teamgenoot op bot zo iets heeft van "oh gaan we kill proberen te pakken? Oh laat me eerst wat twijfelen om dan ook eens proberen iets te doen! Oeps, te laat... Ik had die ping van jou waarmee je iemand target echt niet begrepen...". Al kan dat meer liggen aan het feit dat ik nog op Silver zit, geen idee hoe dat in andere elo's is. Leve TS met een duo partner, dan zit je toch al niet met zo'n miscommunicaties :)
Dat is altijd het probleem als support in SoloQ, je moet hopen dat de ADC oplet en weet wanneer hij wel of niet all-in moet gaan. Ik heb gehad dat ik als Blitz hun support naar ons toe trok om een flash te forceren en mijn ADC meteen naar voren flashte om aan te vallen, en vervolgens dus door hun ADC en support met hulp van hun minions (die achter hem stonden) neer werd geknuppeld. Wat verwacht je op zo'n moment? Blitz heeft geen ranged skills, dus dan moet ik er achter aan flashen en hopen dat ze niet weglopen, en hopen dat mijn ADC slim genoeg is om de bosjes in te lopen om die minion aggro kwijt te raken. Ga je all-in dan gaat ie dood en krijg je te horen dat je de worst support bent.

Je ziet meestal vrij snel hoe de ADC speelt, en als jullie elkaar redelijk kunnen begrijpen heb je meestal de lane al half gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:44:
[...]

Je pleit wel voor Eve mid, die een erg onstabiele winrate heeft, maar een Talon met een stabiele winrate boven de 50% zet je je vraagtekens |:( ik snap niet deze
Ik zet er geen vraagtekens bij, ik geef mijn mening over de huidige staat van Talon. Dat hij een stabiele winrate heeft is leuk, maar heeft geen invloed op mening over zijn staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ElkeBxl schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:45:
[...]

Het gaat niet altijd om miscommunicatie, als je beide op bot gaat staan en je verliest je lane (overijverige enemy jungler of gewoon outplayed/outpicked) dan kun je beide niets doen om elkaar te helpen. Als ik duo is dat vaak mid/top/jungle, een mix van 2/3. Zo had ik laatst een duo met een Jax die tegen Renekton stond, wat nogal een klote lane is. Renek stacked gelijk naar de 180 Armor, dus Jax kon niks. Gelukkig had hij niet veel HP en totaal geen MR, dus 2 ganks achter elkaar van mijn Annie en Renekton lag op z'n neus en ging bang defense spelen, waardoor Jax weer kon terugkomen in farm.
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:49:
[...]

Ik zet er geen vraagtekens bij, ik geef mijn mening over de huidige staat van Talon. Dat hij een stabiele winrate heeft is leuk, maar heeft geen invloed op mening over zijn staat.
En? Wat is zijn staat dan? Waarom moet hij in zijn huidige staat waarin hij carries nog steeds kan deleten, een positieve winrate heeft en in stealth kan wegtrollen ook nog CC hebben? Een stabiele winrate over meerdere patches geeft volgens mij aan dat die Silence niet de doorslaggevende factor is. Er zijn genoeg assassins zonder Silence. Gebrek aan Silence zorgt enkel voor counterplaymogelijkheden voor de vijand, wat er eerder niet was. A la Kassadin. Ik vraag om onderbouwing, wat maakt Talon dan niet goed? Een Zed, met dezelfde delete-potential, jukes en gebrek aan CC wordt ook gewoon gespeeld en in veel comps als relevant beschouwd. Iets toevoegen aan Talon betekent enkel dat hij overpowered gaat worden.

Ben zelf ook niet razend enthousiast over Talon, maar als deze met enige skill wordt gespeeld zie ik geen probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:23:
Heb je suggesties O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Excuus/ verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door StevenzeN op 23-04-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 20:30
Teemo, Teemo on all lanes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Kunnen jullie wat feedback geven op mijn championpool? Zit momenteel in Silver

Diana/ Pantheon/ Sion

Jungle

Mid
Annie/ Talon/ Xerath

ADC
Jinx/ Sivir/ Varus

Support
  • Top:
    Types als Maokai, Cho'Gath zouden niet misstaan. Rumble trouwens ook niet, maar dat vergt wel wat oefening. Diana noem je zelf al, is een beetje een atypische top, zou ik niet echt aanraden, maar het kan tegen bepaalde matchups.
  • Jungle:
    Waar is Sejuani? In deze huidige meta zou ik hem/haar (is die boar niet mannelijk?) altijd overwegen als ie niet gebanned is. Gragas ook goeie. En als we iets minder tanky denken: Vi/Rek'sai. Reksai sterk early. Vi blijft sterk om een carry in hun backline te diven. Maar Amumu is prima hoor. Voli ook, alleen moet je oppassen dat je met hem tegen bepaalde team comps niet in hun backline kan geraken omdat je geen jump hebt.
  • Mid:
    Talon ben ik geen enorme fan van. Niet slecht hoor, maar als je AD mid wilt kan je imo beter Zed/Yasuo doen. Leblanc en Ahri zijn goeie mid picks ter aanvulling. Cho zie je trouwens ook vaker mid.
  • ADC:
    Haal Varus maar weg. Overweeg Graves en eventueel Lucian als aanvulling.
  • Support:
    Waar is Morgana? Toch altijd goede support om te overwegen. Thresh zou je ook eens kunnen oefenen, maar goed, je supp pool is verder groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:19:
[...]

Teemo, Teemo on all lanes!
Bronze 5 for life 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:24:
[...]
  • Top:
    Types als Maokai, Cho'Gath zouden niet misstaan. Rumble trouwens ook niet, maar dat vergt wel wat oefening. Diana noem je zelf al, is een beetje een atypische top, zou ik niet echt aanraden, maar het kan tegen bepaalde matchups.
  • Jungle:
    Waar is Sejuani? In deze huidige meta zou ik hem/haar (is die boar niet mannelijk?) altijd overwegen als ie niet gebanned is. Gragas ook goeie. En als we iets minder tanky denken: Vi/Rek'sai. Reksai sterk early. Vi blijft sterk om een carry in hun backline te diven. Maar Amumu is prima hoor. Voli ook, alleen moet je oppassen dat je met hem tegen bepaalde team comps niet in hun backline kan geraken omdat je geen jump hebt.
  • Mid:
    Talon ben ik geen enorme fan van. Niet slecht hoor, maar als je AD mid wilt kan je imo beter Zed/Yasuo doen. Leblanc en Ahri zijn goeie mid picks ter aanvulling. Cho zie je trouwens ook vaker mid.
  • ADC:
    Haal Varus maar weg. Overweeg Graves en eventueel Lucian als aanvulling.
  • Support:
    Waar is Morgana? Toch altijd goede support om te overwegen. Thresh zou je ook eens kunnen oefenen, maar goed, je supp pool is verder groot genoeg.
Thanks man! Ik ga Maokai binnenkort aanschaffen als ik genoeg IP heb, lijkt mij goede vervanging voor Diana. Rumble heb ik geprobeerd, niets voor mij. Ik hou van CC O+. Sejuani, goeie! Zelf niet aan gedacht :F. Cho ga ik is proberen mid, zed yasuo ahri en leblanc zijn niet mijn type champs :'( . Varus denk ik inderdaad maar lekker voor normals houden, lucian komt er zeker in. Met graves heb ik op een of andere manier het gevoel alsof ik 0 damage doe, geen idee waarom.

Thresh heb ik vorig seizoen gemaind, maar in silver snapt 50%+ van de ADC's niet wat de lantern doet :'( :'( :'( . Vandaar dat ik nu meer naar Nautilus en Leona leun.

Bedankt in ieder geval! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:53:
[...]

Het gaat niet altijd om miscommunicatie, als je beide op bot gaat staan en je verliest je lane (overijverige enemy jungler of gewoon outplayed/outpicked) dan kun je beide niets doen om elkaar te helpen. Als ik duo is dat vaak mid/top/jungle, een mix van 2/3. Zo had ik laatst een duo met een Jax die tegen Renekton stond, wat nogal een klote lane is. Renek stacked gelijk naar de 180 Armor, dus Jax kon niks. Gelukkig had hij niet veel HP en totaal geen MR, dus 2 ganks achter elkaar van mijn Annie en Renekton lag op z'n neus en ging bang defense spelen, waardoor Jax weer kon terugkomen in farm.

[...]

En? Wat is zijn staat dan? Waarom moet hij in zijn huidige staat waarin hij carries nog steeds kan deleten, een positieve winrate heeft en in stealth kan wegtrollen ook nog CC hebben? Een stabiele winrate over meerdere patches geeft volgens mij aan dat die Silence niet de doorslaggevende factor is. Er zijn genoeg assassins zonder Silence. Gebrek aan Silence zorgt enkel voor counterplaymogelijkheden voor de vijand, wat er eerder niet was. A la Kassadin. Ik vraag om onderbouwing, wat maakt Talon dan niet goed? Een Zed, met dezelfde delete-potential, jukes en gebrek aan CC wordt ook gewoon gespeeld en in veel comps als relevant beschouwd. Iets toevoegen aan Talon betekent enkel dat hij overpowered gaat worden.

Ben zelf ook niet razend enthousiast over Talon, maar als deze met enige skill wordt gespeeld zie ik geen probleem.
Ik denk dat je het verschil niet snapt in, ik vind en Talon is.

Ik vind talon niet goed, omdat ik zijn silence te erg mis.

Dat jij zegt dat Talon goed is is een interpretatie van statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:44:
[...]

Ik vind talon niet goed fijn, omdat ik zijn silence te erg mis.

Dat jij zegt dat Talon goed is is een interpretatie van statistieken.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Goed en fijn zijn beide een waarde oordeel, het verschil zit hem niet in het type waarde oordeel maar de duidelijk dat het om een MENING gaat.

IK VIND hem niet goed, dat heeft niks met het feit te maken of ik het wel of niet een fijne champion vind. Omdat het in principe een prima champion is en fijn om te spelen ALLEEN vind ik hem niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37

Diana/ Pantheon/ Sion

Jungle

Mid
Annie/ Talon/ Xerath

ADC
Jinx/ Sivir/ Varus

Support
Eve mid/jungle, makkelijke roams/ganks en werkt best goed tegen een zed (die best een hoge banrate heeft). Daarnaast werkt ze uitstekend tegen de tank meta en kan ze zowel in lane als in de jungle makkelijk een adc neerbursten!

Probeer het eens, wie weet ben je ook wel een pro evelynn speler zoals ik 8)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:02:
[...]

Eve mid/jungle, makkelijke roams/ganks en werkt best goed tegen een zed (die best een hoge banrate heeft). Daarnaast werkt ze uitstekend tegen de tank meta en kan ze zowel in lane als in de jungle makkelijk een adc neerbursten!

Probeer het eens, wie weet ben je ook wel een pro evelynn speler zoals ik 8)
Te weinig CC for my liking :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
:'(

Wat heb je nou aan cc als je de beste stealth hebt in de game :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:11:
[...]

:'(

Wat heb je nou aan cc als je de beste stealth hebt in de game :D
Shit je heb gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vergeet je zin niet af te maken!

Shit je hebt gelijk alweer wat bijzonder onzinnige/hoogst discutabele stellingen geponeerd. Dat bedoelde je toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:30:
[...]

Shit je hebt gelijk alweer wat bijzonder onzinnige/hoogst discutabele stellingen geponeerd. Dat bedoelde je toch? :P
Duidelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:50:
[...]

Goed en fijn zijn beide een waarde oordeel, het verschil zit hem niet in het type waarde oordeel maar de duidelijk dat het om een MENING gaat.

IK VIND hem niet goed, dat heeft niks met het feit te maken of ik het wel of niet een fijne champion vind. Omdat het in principe een prima champion is en fijn om te spelen ALLEEN vind ik hem niet goed.
Gaan we dit nou echt doen?

Je kan vinden wat je wilt. Of dat een statisch iets als een LoL champ goed is of niet haal je gewoon uit zijn stats. Niet uit één of andere mening waar niemand wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:30:
[...]

Hoeven anderen het niet meer te zeggen :)

Naut jungle is trouwens ook best leuk.. Genoeg cc.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:50:
[...]

Dan heeft het toch ook weinig zin om het af te raden bij iemand? Want wat boeit hem nou wat jij vindt, terwijl de halve wereld hem wel goed kan spelen?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:44:
[...]

Ik vind talon niet goed, omdat ik zijn silence te erg mis.
Wanneer statistieken (in dit geval feiten) je mening tegenspreken, heb je het misschien bij het verkeerde eind. Just food for thought. Jij ziet het verschil zelf niet, omdat ze in jouw post precies hetzelfde zijn, zoals eerder al uitgelicht door Soundless. Je spreekt verwarrend en mixt constant feit en mening. Probeer eerst je gedachtegang in begrijpelijke zinnen uit te schrijven voordat je op die blauwe Verstuur-knop ramt ;)

Mijn eerdere statement over Eve was omdat jij voor een Eve pleitte (terwijl die gigantisch tussen de 45% en 51% winrate schommelt) is omdat een enkele speler op gemiddeld niveau wat wins had gehaald. Je mening wordt, voor zo ver deze al waarde had, compleet verwaarloosbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 08:35
Gewoon Lee Sin pakken. Werkt zowel op top, jungle en mid. Wat lul ik toch stom, hij werkt zelfs als ADC en support :D

Ik zeg doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En daar schaam ik me ook helemaal niet voor!
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:42:Ik ga Maokai binnenkort aanschaffen als ik genoeg IP heb, lijkt mij goede vervanging voor Diana.
Die champs zijn héél anders! Maar, persoonlijk, ben ik in SoloQ geen fan van Maokai (of andere CC tanks) omdat je echt weinig damage output hebt en er met je CC en ult puur bent om klappen te vangen. Hierdoor ben je compleet afhankelijk van je team en dat is wat je niet wil zijn.

Persoonlijk ben ik daar (Bronze/Silver/Gold SoloQ) meer fan van de redelijk tanky fighters. Denk aan een Jax, Nasus, Wukong, Volibear, Hecarim enz enz. En ondanks dat je lacht om Teemo, die kan best effectief zijn daar! Fiora staan ze meestal ook niet graag over omdat men de champ niet goed kent en niet weet wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Junia schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:50:
[...]

Gewoon Lee Sin pakken. Werkt zowel op top, jungle en mid. Wat lul ik toch stom, hij werkt zelfs als ADC en support :D

Ik zeg doen!
In de week dat Lulu gratis was heb ik hem echt als elke role gespeeld (in normals ofc).
Was wel leuk toen ik adc was en lulu inlockte:
teammate: 'lulu adc?'
me: 'y, we'll be fine'

Dik gewonnen toen xD

Lulu jung was nog wel het leukst!

Kudo's aan de teammates die niet meteen begonnen te flamen toen ik lulu lockte O+

[ Voor 13% gewijzigd door Soundless op 23-04-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Soundless schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:57:
[...]

In de week dat Lulu gratis was heb ik hem echt als elke role gespeeld (in normals ofc).
Was wel leuk toen ik adc was en lulu inlockte:
teammate: 'lulu adc?'
me: 'y, we'll be fine'

Dik gewonnen toen xD
Moet je voor de grap eens top lane Lulu doen.

Machine gun Lulu welteverstaan. Dus items als Wit's End, Botrk, Nashor's enzo. Bepaalde melee champions krijgen dan al snel een schurfthekel aan je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:04:
[...]

Machine gun Lulu welteverstaan. Dus items als Wit's End, Botrk, Nashor's enzo. Bepaalde melee champions krijgen dan al snel een schurfthekel aan je :P
Top vond ik het minst leuk maar dat kwam waarschijnlijk door mijn rare wanna-b tanky build.

Jungle had ik idd wel de 'machine gun lulu' zoals jij hem hier noemt. Super lache :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:04:
[...]

Sowieso een schurfthekel aan Lulu. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Soundless schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:07:
Jungle had ik idd wel de 'machine gun lulu' zoals jij hem hier noemt. Super lache :D
Yup, dat was best lachen en nog lichtelijk viable ook in die periode dat jungle camps minder snel resetten. Toen zag je ook TF jungle enzo. Helaas resetten die camps nu te snel waardoor kiten lastiger is. Ach ja, was fun while it lasted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Soundless schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:40:
[...]

Gaan we dit nou echt doen?

Je kan vinden wat je wilt. Of dat een statisch iets als een LoL champ goed is of niet haal je gewoon uit zijn stats. Niet uit één of andere mening waar niemand wat aan heeft.
< 5 % pickrate van Talon, volgens mij spreken de statistieken je tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:11:
[...]

Dankzij die diehard talon spelers is zijn winrate gewoon zo hoog.. Alleen maar noobs die evelynn spelen :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:46:
[...]

Wanneer statistieken (in dit geval feiten) je mening tegenspreken, heb je het misschien bij het verkeerde eind. Just food for thought. Jij ziet het verschil zelf niet, omdat ze in jouw post precies hetzelfde zijn, zoals eerder al uitgelicht door Soundless. Je spreekt verwarrend en mixt constant feit en mening. Probeer eerst je gedachtegang in begrijpelijke zinnen uit te schrijven voordat je op die blauwe Verstuur-knop ramt ;)

Mijn eerdere statement over Eve was omdat jij voor een Eve pleitte (terwijl die gigantisch tussen de 45% en 51% winrate schommelt) is omdat een enkele speler op gemiddeld niveau wat wins had gehaald. Je mening wordt, voor zo ver deze al waarde had, compleet verwaarloosbaar.
Hij vraagt toch echt duidelijk om wat wij VINDEN van zijn champion pool, dus hoezo is mijn mening dan verwaarloosbaar. Hij vraagt er nadrukkelijk om.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:15:
[...]

Hij vraagt toch echt duidelijk om wat wij VINDEN van zijn champion pool, dus hoezo is mijn mening dan verwaarloosbaar. Hij vraagt er nadrukkelijk om.. ;)
_/-\o_

Mede dankzij jullie laat ik Talon denk ik toch vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:15:
[...]

Een mening is enkel zo waardevol of goed als dat de onderbouwing ervan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:17:
[...]

_/-\o_

Mede dankzij jullie laat ik Talon denk ik toch vallen. :)
Goedzo! Cas is ook best een leuke champ mid :) Goede dmg en een ranged stun, alleen geen escape, maar dit kan je goed maken met een rylies (dat ap item met slow).

Edit: En alle reacties worden hier ook allemaal onderbouwd :+

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 23-04-2015 15:22 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:21:
[...]

Een mening is enkel zo waardevol of goed als dat de onderbouwing ervan is.
Het noemen van een enkel statistisch getal, namelijk de winrate is ook niet echt goed onderbouwen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:11:
[...]

Nevermind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:27:
[...]

Het noemen van een enkel statistisch getal, namelijk de winrate is ook niet echt goed onderbouwen natuurlijk.
Enkel heb ik een hele post gemaakt over waarom Talon wel potentieel heeft, die heb je dan niet gelezen of vergeet je hier selectief.
Mebus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:21:
[...]
Edit: En alle reacties worden hier ook allemaal onderbouwd :+
Niemand heeft ook gezegd dat alle reacties hier van waarde zijn. That said, krijgen we ooit nog de naam van die mysterieuze pro Eve mid speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Mebus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:14:
[...]

Dankzij die diehard talon spelers is zijn winrate gewoon zo hoog.. Alleen maar noobs die evelynn spelen :(
Dit! De enige Talon spelers die ik tegenkom zijn talon mains. Grootste lanestomp dit ik ooit heb gehad was een talon main smurf. Persoonlijk vind ik Talon de beste late game assassin, minder makkelijk te counteren dan Zed. Overigens zeggen winrates veel maar niet alles. Ik zit nu op high silver en daar is alles viable. Dat neemt niet weg dat het makkelijker is om met bepaalde champs te winnen. maar tot hoog dia is alles wel viable naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Ik heb het idee dat je de meeste ADC wel kan laten vallen. In de huidige META begin ik echt te denken dat je beter Teemo, Kennen of misschien wel Ziggs A(P)DC kunt gaan. Met de huidige ADC's gaat de game als volgt:

Je kom met een score van 7-1 je lane uit en hebt 40 farm meer dan de Enemy ADC.
De enemy Sona Support burst je 1vs1, Ook de enemy top, Jungle en mid winnen een 1vs1, ondanks dat ze nog geen enkele kill hebben en minder farm.
Tijdens de eerste teamfight blijkt al dat jou 7 kills geen enkel verschil maken, de 1-3 enemy toplaner heeft je al dood voordat je support zijn eerste stun geland heeft. De 4 autoattacks die je in die tijd hebt gedaan hebben een streepje rood weggehaald, zo klein, dat Stevie Wonder en wij er hetzelfde van zien.

De game erop pak je een Seju jungle, komt 0-5 in de eerste teamfight en pakt daar 3 kills, 2 assists en een turret. Op de terugweg neem je Dragon mee, Klik je de volgende turret en ga je op je gemak zitten schijten met het geluid extra hard, zodat je wanneer je "Victory" hoort even kunt afknijpen om weer in de Queue te gaan zitten. De billen blijven geknepen, want je moet hopen dat je geen ADC gedwongen wordt, want dan ben je opnieuw overgeleverd aan je teammates.

Wanneer alle 10 de picks zijn gedaan, ga je even gauw op op.gg kijken of je niet met exact dezelfde spelers zit, want het lijkt toch wel heel toevallig dat er 8 van de 10 dezelfde champions als de vorige game in je loading screen staan. Conclusie: nee geen van alle ooit gezien.

Er is ook nog wat positiefs te melden: Aangezien er altijd wel iemand in loadingscreen op een smartwatch (zonder batterij) aan het spelen is, en die dus minimaal anderhalve dag over de eerste 50% doet, heb je tijd zat om nog even gauw je reet af te gaan vegen.

ADC in SoloQ is volledig dood, en ik ben ervan overtuigt dat ik met een Pantheon ADC meet bereik dat met Lucian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:22:
[...]

Enkel heb ik een hele post gemaakt over waarom Talon wel potentieel heeft, die heb je dan niet gelezen of vergeet je hier selectief.

[...]

Niemand heeft ook gezegd dat alle reacties hier van waarde zijn. That said, krijgen we ooit nog de naam van die mysterieuze pro Eve mid speler?
Paar reacties terug in een edit, speciaal voor jou:

http://www.lolskill.net/summoner/EUW/Actyrus

Hij gebruikt smite, maar dit gebruikt ie ook vaak op mid.

Hij staat op nummer 11 beste evelynn speler volgens lolskill.. 4 euw geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Mebus op 23-04-2015 16:45 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ero-Sensei schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:42:
en ik ben ervan overtuigt dat ik met een Pantheon ADC meet bereik dat met Lucian.
Ik hou je niet tegen #Breakthemeta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Ik heb het idee dat je de meeste ADC wel kan laten vallen. In de huidige META begin ik echt te denken dat je beter Teemo, Kennen of misschien wel Ziggs A(P)DC kunt gaan. Met de huidige ADC's gaat de game als volgt:

De enemy Sona Support burst je 1vs1, Ook de enemy top, Jungle en mid winnen een 1vs1, ondanks dat ze nog geen enkele kill hebben en minder farm.
Tijdens de eerste teamfight blijkt al dat jou 7 kills geen enkel verschil maken, de 1-3 enemy toplaner heeft je al dood voordat je support zijn eerste stun geland heeft. De 4 autoattacks die je in die tijd hebt gedaan hebben een streepje rood weggehaald, zo klein, dat Stevie Wonder en wij er hetzelfde van zien.

De game erop pak je een Seju jungle, komt 0-5 in de eerste teamfight en pakt daar 3 kills, 2 assists en een turret. Op de terugweg neem je Dragon mee, Klik je de volgende turret en ga je op je gemak zitten schijten met het geluid extra hard, zodat je wanneer je "Victory" hoort even kunt afknijpen om weer in de Queue te gaan zitten. De billen blijven geknepen, want je moet hopen dat je geen ADC gedwongen wordt, want dan ben je opnieuw overgeleverd aan je teammates.

Wanneer alle 10 de picks zijn gedaan, ga je even gauw op op.gg kijken of je niet met exact dezelfde spelers zit, want het lijkt toch wel heel toevallig dat er 8 van de 10 dezelfde champions als de vorige game in je loading screen staan. Conclusie: nee geen van alle ooit gezien.

Er is ook nog wat positiefs te melden: Aangezien er altijd wel iemand in loadingscreen op een smartwatch (zonder batterij) aan het spelen is, en die dus minimaal anderhalve dag over de eerste 50% doet, heb je tijd zat om nog even gauw je reet af te gaan vegen.

ADC in SoloQ is volledig dood, en ik ben ervan overtuigt dat ik met een Pantheon ADC meet bereik dat met Lucian.
Snap dat het overdreven is, maar dit is wel erg overdreven. ADC pushed nog steeds objectives sneller (nee dit spel is niet alleen om kills te pakken) en lategame is de damage van een ADC enorm hoog.

Ik heb gister een ranked potje gespeeld met AP ez op botlane omdat we een full ad team hadden (yasuo mid) maar normaal gesproken zou ik dat nooit doen. (mijn ap ez is enorm veel beter dan mijn adc skills)

Ap mages hebben vaak burst maar weinig sustained damage. Als je een team hebt was een beetje voor je kan peelen en de adc kan kiten dan outdamaged die iedereen. (azir en cassio en misschien malz zijn zon beetje de enige die sustained damage hebben voor zover ik me kan bedenken)

ADC meta is niet dood, maar nee je kan niet na 2 kills in lane de game carrien, omdat je meer items nodig hebt en je items duur zijn in verhouding. Op laag niveau kan je best zonder adc winnen, maar er is een reden waarom je geen comps zonder adc in de lcs ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Stitch! schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:56:
[...]

Snap dat het overdreven is, maar dit is wel erg overdreven. ADC pushed nog steeds objectives sneller (nee dit spel is niet alleen om kills te pakken) en lategame is de damage van een ADC enorm hoog.

Ik heb gister een ranked potje gespeeld met AP ez op botlane omdat we een full ad team hadden (yasuo mid) maar normaal gesproken zou ik dat nooit doen. (mijn ap ez is enorm veel beter dan mijn adc skills)

Ap mages hebben vaak burst maar weinig sustained damage. Als je een team hebt was een beetje voor je kan peelen en de adc kan kiten dan outdamaged die iedereen. (azir en cassio en misschien malz zijn zon beetje de enige die sustained damage hebben voor zover ik me kan bedenken)

ADC meta is niet dood, maar nee je kan niet na 2 kills in lane de game carrien, omdat je meer items nodig hebt en je items duur zijn in verhouding. Op laag niveau kan je best zonder adc winnen, maar er is een reden waarom je geen comps zonder adc in de lcs ziet.
Klopt ook wel, ik had het ook over SoloQ specifiek. Aangezien dat élke niet ADC een 1vs1 van je wint, hoeft er maar 1 van de 4 tegenstanders zo slim te zijn om jou even te killen in een teamfight. Sustained dmg zonder fatsoenlijke peel (die er dus niet is als je in Silver, Bronze, Gold zit) bestaat niet. Vayne lukt het nog wel, door haar ult, verder heb je Graves die iemand kan neerbursten (dus nee, geen Sustained dmg, maar gewoon skills gebruiken zoals een toplaner ook doet).

In de 5 seconden dat je leeft, doet een Bruiser veel meer dmg dan een ADC, en die Bruiser leeft daarna ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie Graves ook meer als een assassin soms. Als je ook maar enige itemlead hebt kun je een mage/adc van 80% naar 0 bringen met een combo en 2-3 auto terwijl ze met laag HP afdruipen. Zelfde verhaal voor Jinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
ADC's zijn niet dood, er zijn alleen niet veel mensen die het meer willen spelen en dat zie ik zelf ook. Nu met deze tank meta is belangrijker dan ooit om voor je ADC te peelen, en dat is iets wat nog steeds niet gebeurd.

Dit is ook één van de redenen waarom ik toch graag Maokai speel. Met je RoA heb je even een powerspike om iemand te killen en daarna moet je gewoon gaan peelen voor je ADC. Er zijn namelijk weinig champions die een ADC iets kunnen maken zolang Maokai met zijn 2 seconden rood, knockup en twee slows er is. En dan heb je ook nog de 20% damage reduction. Je bent dan wel afhankelijk van een redelijke ADC, maar daar heb je DuoQ voor.

Als ik support zou mainen, was ik allang platinum geweest, helaas is support niet mijn meest favoriete rol en vind ik junglen en top lane leuker. Ook al speel ik daar de meer tanky/utility champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Ik vraag me af wat mensen in silver/goud tegenhoud om hoger te komen. Je komt soms spelers tegen die het mechanisch best in orde hebben en goed en consistent kunnen combo'en. Is het teveel op kills spelen ipv objectives en algemene decision making? En hoe kan het dat je in silver ranked met gold 4/5 gematched word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Stitch! schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:35:
Je komt soms spelers tegen die het mechanisch best in orde hebben en goed en consistent kunnen combo'en. Is het teveel op kills spelen ipv objectives en algemene decision making?
Waarschijnlijk is het dat ja. Dat zijn vaak de mensen die klagen dat ze de lane altijd winnen maar toch niet kunnen klimmen, er is nl meer dan alleen lanen.
En hoe kan het dat je in silver ranked met gold 4/5 gematched word?
Silver 1 is maar 1 classe verschil met Gold 5 hoor. En vaak zitten in Gold 5 mensen met een lagere MMR dan mensen in Silver 1, omdat het moeilijk is om te demoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af wat mensen in silver/goud tegenhoud om hoger te komen. Je komt soms spelers tegen die het mechanisch best in orde hebben en goed en consistent kunnen combo'en.
Stomme beslissingen nemen. Denken dat ze met 5/0 de game al in de pocket hebben. Nee jongens we gaan geen dragon doen, ik ga lekker de top laner duelen of een buff doen wanneer we mid tower moeten nemen. Veel mensen in dit spel spelen voor kills en kijken totaal niet naar buildings/objectives.
En hoe kan het dat je in silver ranked met gold 4/5 gematched word?
Omdat je niet op titel gematched wordt, maar op een onzichtbare stat MMR. Elke win/loss gaat er MMR bij/af. Stel je bent Silver I en je hebt 50 wins / 25 losses, dan is je MMR veel hoger dan het niveau waar je op zit, want je wint veel meer dan je verliest, maar stel dat je twee keer niet door je promo's heen komt, maar wel veel wint (maar slechts tijdens promo's een paar slechte games hebt) dan is je MMR al gelijk aan Gold IV en wordt je daar ook mee gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:
[...]
Omdat je niet op titel gematched wordt, maar op een onzichtbare stat MMR. Elke win/loss gaat er MMR bij/af. Stel je bent Silver I en je hebt 50 wins / 25 losses, dan is je MMR veel hoger dan het niveau waar je op zit, want je wint veel meer dan je verliest, maar stel dat je twee keer niet door je promo's heen komt, maar wel veel wint (maar slechts tijdens promo's een paar slechte games hebt) dan is je MMR al gelijk aan Gold IV en wordt je daar ook mee gematched.
Oké, bedankt! duidelijk verhaal. Als ik op op.gg kijk heb ik echter een laag mmr, maar word wel gematched met gold spelers. Hebben deze dan z'on slecht mmr ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Gisteren weer een potje gespeeld met vrienden, sinds lange tijd. het was wel een beetje wazig, al mijn vrienden zijn diamond waar ik mee speelde en ik silver of bronze zelfs (demoted vanuit gold door te weinig spelen). Maar dat doet er niet toe. We werden gematched met bronze IV spelers...... Voor ons wel grappig maar voor dat andere team tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stitch! schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:12:
[...]

Oké, bedankt! duidelijk verhaal. Als ik op op.gg kijk heb ik echter een laag mmr, maar word wel gematched met gold spelers. Hebben deze dan z'on slecht mmr ofzo?
Stel je geraakt in Gold V (misschien geluk tijdens placement games of gewoon een goede week gehad qua gameplay) terwijl je daar qua skill eigenlijk niet thuishoort (ergo, je presteert niet consistent op niveau) dan is het erg moeilijk te demoten tussen tiers. Je MMR moet veel zakken, en daarnaast moet je terwijl je 0 LP hebt dan een paar matches achter elkaar verliezen. Het kan dus zijn dat deze Gold IV/V dus nog niet demoted zijn en er niet thuishoren.
rwbk schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:20:
en ik silver of bronze zelfs (demoted vanuit gold door te weinig spelen).
Je rating gaat niet omlaag als je Gold bent, slechts Platinum of hoger.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:20:
[...]

Stel je geraakt in Gold V (misschien geluk tijdens placement games of gewoon een goede week gehad qua gameplay) terwijl je daar qua skill eigenlijk niet thuishoort (ergo, je presteert niet consistent op niveau) dan is het erg moeilijk te demoten tussen tiers. Je MMR moet veel zakken, en daarnaast moet je terwijl je 0 LP hebt dan een paar matches achter elkaar verliezen. Het kan dus zijn dat deze Gold IV/V dus nog niet demoted zijn en er niet thuishoren.

[...]

Je rating gaat niet omlaag als je Gold bent, slechts Platinum of hoger.
Alright bedankt allemaal! Nog tips als je kijkt naar mijn op.gg profiel? Dingen die ik anders moet doen? (builds etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Stop met het spammen van Azir? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:28:
Hahaha, misschien wel beter, maar het is de leukste champ in het spel om te spelen vind ik. Dat is ook wat waard. totale kda/winrate op azir is voornamelijk zo laag omdat ik na de nerfs ben blijven spelen.(hij zat toen op een gemiddelde winrate van 30% ofzo zelfs op dia/masters/challenger) De laatste potjes op azir gaan gewoon weer goed. (73% winrate/2,30:1 kda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:28:
Hij heeft er een 73% winrate mee, waarom zou hij?

Misschien kun je kijken of er bij je losses geen betere pick was geweest. Je wins zijn qua kda erg hoog, en de losses erg laag. Er lijkt weinig tussengrond te zijn, very fed of feeding zeg maar. Zou Azir bvb. niet snel tegen Lux zetten. Weinig kill potential en zij poked harder. Dan zou je bvb je Xerath kunnen inzetten.

Variatie is goed. Mid lijkt je goed te liggen als ik ook naar je andere champs kijk, dus blijf gewoon oefenen en je klimt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:38:
Hij heeft er een 73% winrate mee, waarom zou hij?
Dan kijken we op verschillende sites, bij mij staat 50% met Azir maar wel 60% met Xerath en 71% met Ahri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:43:
[...]

Dan kijken we op verschillende sites, bij mij staat 50% met Azir maar wel 60% met Xerath en 71% met Ahri.
Ik filter op ranked though. Normals zijn whatever, iedereen trolled er maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dan is dat het verschil, ik keek naar de totals van S5 ranked (ook geen normals):
Azir - 60 games - 50% - 2 KDA
Xerath - 50 games - 60% - 4 KDA
Ahri - 14 games - 71% - 3.75 KDA

Daarom, als je echt wil klimmen, zou ik eerder Xerath of Ahri spammen. Maar als de 50% dip vooral komt door de spam tijdens de nerf dan moeten die cijfers ook weer gaan stijgen.

Maar zoals je al aangaf, het lijkt op get fed or feed.

Overigens de support builds zijn ook wel héél offensive. Lux met een Mid lane build + sightstone, geen support item. Blitz met een RoA en een IBG. Xerath met een Mid build + sightstone en geen support item, Morgana met hetzelfde. Hoe hoger in de ranking je komt hoe minder je daarmee weg gaat komen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:56:
Overigens de support builds zijn ook wel héél offensive. Lux met een Mid lane build + sightstone, geen support item. Blitz met een RoA en een IBG. Xerath met een Mid build + sightstone en geen support item, Morgana met hetzelfde. Hoe hoger in de ranking je komt hoe minder je daarmee weg gaat komen, denk ik.
Tank supports heb ik nog echt, mijn volgende champ buy zou eigenlijk een leona ofzo moeten zijn. (heb alistart maar daar ben ik echt heeel slecht mee) Ap mages heb ik aardig door dus ik speel het beste soort support wat ik kan, in dit geval ap damage support. Rush sighstone en roam mid zodra ik de mogelijkheid heb. Zodra ik full support ga verlies ik eigenlijk altijd, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet goed weet hoe ik als een echte support moet spelen. Anyway xerath support werkt aardig op deze elo, ik weet mijn combo vaak te landen op de adc en daarmee heeft mijn adc een free farm lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Stitch! schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:13:
[...]

Tank supports heb ik nog echt, mijn volgende champ buy zou eigenlijk een leona ofzo moeten zijn. (heb alistart maar daar ben ik echt heeel slecht mee) Ap mages heb ik aardig door dus ik speel het beste soort support wat ik kan, in dit geval ap damage support. Rush sighstone en roam mid zodra ik de mogelijkheid heb. Zodra ik full support ga verlies ik eigenlijk altijd, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niet goed weet hoe ik als een echte support moet spelen. Anyway xerath support werkt aardig op deze elo, ik weet mijn combo vaak te landen op de adc en daarmee heeft mijn adc een free farm lane.
Ik kon eerst ook voor geen meter supporten, totdat ik Thresh ging spelen. Zulke toffe dingen kun je met hem doen _/-\o_

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
MonkeySleeve schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:22:
[...]

Ik kon eerst ook voor geen meter supporten, totdat ik Thresh ging spelen. Zulke toffe dingen kun je met hem doen _/-\o_
Ik zal het proberen! Ik kon voor geen meter junglen tot ik met lee sin aan de gang ging. Juist omdat het zo uitdagend en zoveel mogelijk is, word het een stuk leuker en daarmee leer je veel sneller. Thresh heeft ook een hoge still ceiling heb ik begrepen dus klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Persoonlijke aanvallen laat je maar achterwege

[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 25-04-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:12:
[mbr]Persoonlijke aanvallen laat je maar achterwege[/]
We doen toch niet anders in LoL? Vind bijv die homing Jinx raketten maar niks...zo'n immoreel spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia

Mooie samenvatting van de huidige meta! :d prachtig stuk over sejuani + schijten + dezelfde champ picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:39
Iedereen vind sejuani op dit moment op maar waar vinden jullie van Amumu? Heeft een vergelijkbare kit. Gap closer, tanky en aoe stuk

Ik speel hem niet zo vaak maar zie hem meestal erg goed gaan als hij in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Crysania schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:20:
Iedereen vind sejuani op dit moment op maar waar vinden jullie van Amumu? Heeft een vergelijkbare kit. Gap closer, tanky en aoe stuk

Ik speel hem niet zo vaak maar zie hem meestal erg goed gaan als hij in de game zit.
Hij heeft volgens op.gg inderdaad ook een best hoge winrate, maar toch zie je hem niet vaak (merk ik zelf).

Vooral voor ap teams is het best een goede toevoeging :) Moet je team wel weten dat ie mr reduction heeft..

Misschien het missen van een (goede, als je zijn q kan zien als soort van escape) escape waarom ie niet veel gespeeld word?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Seju ult is een stuk makkelijker te landen. Samen met de "dash" maakt hem imo een stuk beter. Mumu is en blijft natuurlijk een force to be reckoned with.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Junia schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:49:
Seju ult is een stuk makkelijker te landen. Samen met de "dash" maakt hem imo een stuk beter. Mumu is en blijft natuurlijk een force to be reckoned with.
Precies. Seju is ook betere dueler dan Amumu.

Maar Amumu is goeie pick hoor als een Seju banned is bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:53:
[...]

Precies. Seju is ook betere dueler dan Amumu.

Maar Amumu is goeie pick hoor als een Seju banned is bijv.
Dan nog heb je soms voor een goed geplaatste mumu ult q+flash+r nodig..

Wil niet zeggen dat het een slechte pick is, maar er zijn dan denk nog betere champs zoals gragas :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Klopt ik sla Gragas ook iets hoger aan, maar met dank aan LCS zie je hem ook meer en meer gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:58:
Klopt ik sla Gragas ook iets hoger aan, maar met dank aan LCS zie je hem ook meer en meer gebanned worden.
Vooral omdat zijn dmg reduction en % dmg beter is ook? (En lage cd daarop) En je makkelijker tijdens lane ganks picks kan pakken door zijn ult :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:35:
[...]

We doen toch niet anders in LoL? Vind bijv die homing Jinx raketten maar niks...zo'n immoreel spel :P
Schijnbaar is ook alles een aanval hier tegenwoordig ;) Ik gaf alleen aan dat in sommige gevallen Evelynn dus blijkbaar wel wat cc kon gebruiken aangezien de beste stealth ingame niet altijd werkte.

Ter onderbouwing een willekeurige screenshot erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:01:
[...]

Vooral omdat zijn dmg reduction en % dmg beter is ook? (En lage cd daarop) En je makkelijker tijdens lane ganks picks kan pakken door zijn ult :)
Ja zijn allerlei factoren zou ik zeggen:

Een lvl 3 gank van Gragas waarbij hij al zijn skills kan landen is een stuk sterker dan een Amumu lvl 3 gank.

Gragas is early al wat sterker dan Amumu en cleart de early jungle trouwens ook beter.

Gragas ult is prima lane gank tool, maar ook uitstekende disengage, iets wat Amumu mist.

Amumu engage valt of staat met een skillshot Q. Dus als je die mist is je engage ook weg, terwijl Gragas nog altijd naar voren kan jumpen en via Q en/of ult iets kan doen. Zelfde met Sejuani, die ook charge heeft net als Gragas. Is ook prima escape natuurlijk, door dat gebrek kan Amumu alleen maar janken....

Maar goed, neemt niet weg dat Amumu prima keuze is. Zeker in teamcomps met cc-heavy figuren als Leona, Annie enzo. Probeer maar eens te ontsnappen aan al die ults...Gragas kan in die zin juist een dergelijke engage verstoren met zijn ult.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-04-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand aan het genieten van de kwaliteitsteams in het Wildcard tournament en de promotion matches?
Welke van deze kanjers denk je dat TSM gaat verslaan binnekort?

Persoonlijke aanvallen laat je maar achterwege

[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 26-04-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
Roccat wint eerste match tegen CWA. Ik zie CWA deze best of 5 niet winnen.

Wederom slechte greedy acties van CWA waardoor je achterop raakt. Te weinig top lane camp door Kirei om Jax early al vooruit te krijgen. Solo queue style bronze chasing de Lulu wat wel 30 secs duurde. En in champ select wint Roccat het al. Waarom zou je Leblanc picken als je weet dat je tegen een Lulu in lane moet, en verder Annie, Urgot, Seju en Heca tegenover je hebt? Succes om iemand daarvan te oneshotten.

[ Voor 18% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-04-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Denk je nou echt dat al die spelers in de promotion tournaments nou zo slecht zijn? Het enige verschil is dat de ene kant een heel analyst + coach team achter zich heeft staan en ruwweg >€30.000 per jaar verdient terwijl het gemiddelde CS team (of individueel talent) zich mag voorbereiden door bij de Jumbo nog 2 extra Red Bull blikjes in te slaan en een extra lampje mee te nemen om degene in de kelder te vervangen. Eerlijke competitie, amiright.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Als we bjergsen als voorbeeld nemen:

Bjerg speelde de eerste games niet mee omdat hij te jong was.
Daarna was hij een paar weken later 1 van de beste spelers in de LCS, de games die CW won waren bijna volledig door hem gecarried. Natuurlijk wonnen ze de split verder niet want de rest was lang niet dat niveau.
Als je zoveel beter bent dan de gemiddelde pro-speler word je natuurlijk wel opgepikt.

Ook hier hadden persoonlijke aanvallen vermeden moeten worden

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 26-04-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:54:
spoiler:
Roccat wint eerste match tegen CWA. Ik zie CWA deze best of 5 niet winnen.

Wederom slechte greedy acties van CWA waardoor je achterop raakt. Te weinig top lane camp door Kirei om Jax early al vooruit te krijgen. Solo queue style bronze chasing de Lulu wat wel 30 secs duurde. En in champ select wint Roccat het al. Waarom zou je Leblanc picken als je weet dat je tegen een Lulu in lane moet, en verder Annie, Urgot, Seju en Heca tegenover je hebt? Succes om iemand daarvan te oneshotten.
spoiler:
Geheel mee eens. In champ select was het al redelijk duidelijk wat de uitkomst zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

spoiler:
Lol ik had niet teveel gezegd geloof ik, game 2 surrender door CWA. Kansloos zooitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Yep, niet heel vreemd. Weinig gemotiveerd op Hybrid na om ook echt in de LCS te komen, geen coach of analysts (ook niet echt in LLL tijd). Dan loop je al 95% achter, helemaal als er ook gewoon nog slecht gespeeld wordt. Gefeliciteerd Roccat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
spoiler:
Hahah de tilt is real, zelfs Elise wordt gepicked! Die heb ik echt al een paar maanden niet meer voorbij zien komen, in welke queue dan ook :P

Gragas en Elise beide level 5. Gragas doet zijn E+W combo en elise verliest 65% hp..... wauw?

[ Voor 22% gewijzigd door Junia op 25-04-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Junia schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:05:
spoiler:
Hahah de tilt is real, zelfs Elise wordt gepicked! Die heb ik echt al een paar maanden niet meer voorbij zien komen, in welke queue dan ook :P

Gragas en Elise beide level 5. Gragas doet zijn E+W combo en elise verliest 65% hp..... wauw?
Ik weet een meesterplan! Let's pick Elise when Sejuani is up for grabs! :P

Hoe verzin je het? Die blikken ook van zijn medespelers het moment nadat ie Elise had gepickt...

Blamauci vertelde dat één van de vijf van CWA een nogal arrogante *** was....als dit het beste is wat NL te bieden heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit gebekvecht moet echt stoppen. Het draagt niet bij aan het topic en dat is jammer. Een klein aantal dingen die gezegd werden hadden daadwerkelijk onderdeel kunnen zijn over een discussie over de staat van LCS en het verschil met CS. Helaas, doordat het op de man gespeeld is, is er nauwelijks die discussie uit te halen en heb ik het moeten trashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 20:44:
[...]

Ik weet een meesterplan! Let's pick Elise when Sejuani is up for grabs! :P

Hoe verzin je het? Die blikken ook van zijn medespelers het moment nadat ie Elise had gepickt...

Blamauci vertelde dat één van de vijf van CWA een nogal arrogante *** was....als dit het beste is wat NL te bieden heeft 8)7
En ja dit klopt dit ging om CozQ maar dit is de midlaner. Dat is inderdaad een arrogante kwal die in zijn tijd bij Dragons en LLL regelmatig met het managment in de clinch heeft gelegen en hierdoor ook gedeeltelijk zijn team heeft laten bannen van LLL. Even voor de duidelijkheid ze zijn gebanned van LLL en niet zomaar overgekocht door CW

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Niet dat LLL zo'n gezellige organisatie is. En meh, hij is ook een van de betere soloq midlaners. Dat zou de gemiddelde gast van rond de 18 wat scrupules geven.

Dat neemt niet weg dat ze een flink pak slaag gekregen hebben. Jammer eigenlijk, dit was waarschijnlijk de beste kans die ze gingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Team Fusion vs Dignitas:
spoiler:
Ik had even ingeschakeld tijdens game 3, zag dat DIG 2:0 voor stond. FSN had net een goede actie waar ze 2 leden van DIG afmaakten, en 1 andere base zou moeten. Vervolgens gaat hun support engagen terwijl de rest disengaged, en wordt afgemaakt. De rest (waarvan 2 onder half health) besluiten baron te gaan doen, terwijl de top lane heca van DIG nog in leven is. Die ult over ze heen, one-hit daarmee Sivir, en sloopt er nog 2 alvorens weg te lopen. Ontzettend slecht spel van FSN. En nu zie ik dat het tot game 5 is gekomen... Wat betekent dat DIG op hetzelfde niveau speelt. Niet echt LCS materiaal :D

Edit: G4 denkt DIG dat ze TSQ zijn (Team Soloqueue)

[ Voor 4% gewijzigd door Skyclad op 27-04-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Echt jammer dat FSN het niet gered heeft. Dat is wel een team die ik graag in de LCS had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DE kill van gisteren was toch wel de Jinx rocket op de spawn :+
Die Sejuani moest toch heel even gedacht hebben "Pfjoew, mis!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:33:
Echt jammer dat FSN het niet gered heeft. Dat is wel een team die ik graag in de LCS had gezien.
Op zich wel, maar als je zo vaak choket op de beslissende momenten ben je simpelweg niet goed genoeg. Vind het wel sneu voor die eigenaar, die heeft er alles aan gedaan en er flink in geïnvesteerd. Ze hebben een staff waar veel LCS teams jaloers op zijn en een prima huis waarin ze wonen, dus alle randvoorwaarden waren geschept om het te halen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
FSN had een paar ontzettend slechte calls. DIG speelde waardeloos, maar FSN bleef maar kansen weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Team DIG? Heb ze nou nooit echt goed gevonden.. Vooral hun oude adc imaqtpie, die denkt dat ie de beste adc na is terwijl er minstens 10 anderen beter zijn als hem :) Gelukkig speelt hij niet meer voor DIG, toch?

Mag DIG nou ook weer in lcs gaan spelen of dat nog niet? Hoop het niet iig..

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden