Gezien de website getoond op je profiel, ben je naar een bepaald antwoord aan het vissen. En dan kom jij met de oplossing, jouw website?mierenmepper schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:57:
ooow jongens rustig aan het gaat niet om, dat ik geen engels kan lezen hoor haha, alleen ben wel geintereseerd wat er in nederland speelt ook met the party afgelopen weekend. om wat dingen daarover te lezen.
Nee dat hebben ze uit de lucht gehaald. vandaar dat ik wat anders zoek, je hebt gamelux, maar daar kan je een spelt horen vallen,Secsytime schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:06:
[...]
Gezien de website getoond op je profiel, ben je naar een bepaald antwoord aan het vissen. En dan kom jij met de oplossing, jouw website?
Omdat de NL scene zo dood als een pier is. Niet lullig bedoeld, maar de Nederlandse teams doen al een aantal jaar niet meer mee. Er zijn van die projectjes gaande maar omdat het allemaal te klein georganiseerd is wordt het nooit wat. En dat is niet alleen voor de LoL community het geval maar dat komt voor in meerdere games.mierenmepper schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:11:
[...]
Nee dat hebben ze uit de lucht gehaald. vandaar dat ik wat anders zoek, je hebt gamelux, maar daar kan je een spelt horen vallen,
LLL was een aantal jaren terug nog redelijk relevant, maar dat is ook al 2 seizoenen het geval niet meer, dan heb je eventueel nog mCon of iets als Dragons maar ook dat zie ik niet op korte termijn de LCS joinen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Nja LLL.white deed het volgens mij erg goed, zijn nu dacht ik overgenomen door CW? als academy team. Dat zijn opzich wel leuke dingen om te lezen, dat het niet mega groot is begrijp ik ook wel, maar een coverage van The-Party bijv is ook altijd wel iets wat interesant is om even te zien,Damienx2 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:54:
[...]
Omdat de NL scene zo dood als een pier is. Niet lullig bedoeld, maar de Nederlandse teams doen al een aantal jaar niet meer mee. Er zijn van die projectjes gaande maar omdat het allemaal te klein georganiseerd is wordt het nooit wat. En dat is niet alleen voor de LoL community het geval maar dat komt voor in meerdere games.
LLL was een aantal jaren terug nog redelijk relevant, maar dat is ook al 2 seizoenen het geval niet meer, dan heb je eventueel nog mCon of iets als Dragons maar ook dat zie ik niet op korte termijn de LCS joinen.
Tja, ik denk dat het interessant is voor de mensen die erheen zijn gegaan (en dus verslaglegging op een website van The-Party gepost kan worden) voor de rest denk ik niet dat er veel mensen wakker liggen wat er op een lokaal lannetje in NL gebeurt.mierenmepper schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:57:
[...]
Nja LLL.white deed het volgens mij erg goed, zijn nu dacht ik overgenomen door CW? als academy team. Dat zijn opzich wel leuke dingen om te lezen, dat het niet mega groot is begrijp ik ook wel, maar een coverage van The-Party bijv is ook altijd wel iets wat interesant is om even te zien,
Overigens ligt dat ook een beetje binnen de community hier denk ik. In het CSGO topic bijvoorbeeld is er wel ruim gepost over de ervaringen die men daar had. Het zelfde als de Coolblue LAN. Dus ik zou zeggen, deel je ervaringen hier
[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 07-04-2015 15:01 ]
Ja dat zei ik hierboven al. Ze moeten morgen tegen Origen. Dus duidelijk wie de underdog is, maar wie weet.mierenmepper schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:57:
Nja LLL.white deed het volgens mij erg goed, zijn nu dacht ik overgenomen door CW? als academy team.
Net promos gewonnen naar gold 5. Feels good. Laatste paar potten nasus gespeeld en daar nu 100% win rate mee.
http://www.lolking.net/summoner/euw/40347119
http://www.lolking.net/summoner/euw/40347119
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Sunfire is niet echt goed op Nasus. Ik zou eerder richting een Triforce bouwen ipv daar geld aan te besteden.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Ik ben persoonlijk helemaal geen fan van triforce en ik had vooral melee/AD matchups. Had juist iedere pot het idee dat sunfire cape me erdoorheen haalde om net genoeg damage te doen. Ik snap je punt en je bent ofc hogere division, maar TF heb ik een hekel aan persoonlijk, op alles behalve corki.Rordarok schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:36:
Sunfire is niet echt goed op Nasus. Ik zou eerder richting een Triforce bouwen ipv daar geld aan te besteden.
Klinkt meer als ongefundeerde haat dan iets wat je daadwerkelijk kan staven met feiten. Het werkt namelijk ook geweldig op Irelia en Ezreal. Ook qua damage kan een Sunfire het niet winnen van een Triforce, die 35/sec kan nooit op tegen de Spellblade+AD+AP+Crit+AS van een Triforce qua DPS, tenzij je een partijtje stil gaat staan naast mensen.untflanked schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:47:
[...]
Ik ben persoonlijk helemaal geen fan van triforce en ik had vooral melee/AD matchups. Had juist iedere pot het idee dat sunfire cape me erdoorheen haalde om net genoeg damage te doen. Ik snap je punt en je bent ofc hogere division, maar TF heb ik een hekel aan persoonlijk, op alles behalve corki.
Het is vooral het feit dat mijn speelstijl met nasus niet bij tri-force past. Als ik een kill pak is dit overtuigend, meestal samen met een jungler. Als ik tri-force erbij hebt ben ik alleen minder tanky. Op irelia en ez werkt het inderdaad ook goed. Mijn speelstijl met nasus is gewoon afk farm, goede TP's waar nodig en dan zolang mogelijk levend blijven om zoveel mogelijk Q's te landen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:25:
[...]
Klinkt meer als ongefundeerde haat dan iets wat je daadwerkelijk kan staven met feiten. Het werkt namelijk ook geweldig op Irelia en Ezreal. Ook qua damage kan een Sunfire het niet winnen van een Triforce, die 35/sec kan nooit op tegen de Spellblade+AD+AP+Crit+AS van een Triforce qua DPS, tenzij je een partijtje stil gaat staan naast mensen.
Sunfire/Cinder countert je AFK-stack toch door passive DPS op de minions? Op die manier is het bijna onmogelijk om waves zo te manipuleren dat je op een fijne positie goed kan stacken zonder dat je team daar actief last van heeft.
Ik sta gewoon op een afstandje, problem solved.Rordarok schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:34:
Sunfire/Cinder countert je AFK-stack toch door passive DPS op de minions? Op die manier is het bijna onmogelijk om waves zo te manipuleren dat je op een fijne positie goed kan stacken zonder dat je team daar actief last van heeft.
Dus je antwoord op de problemen die je voor jezelf opwerpt is problematisch gedrag te gaan vertonen om de eerdere problemen op te lossen. Door die afstand ga je geheid last hits missen, vooral onder tower kun je niet elke keer range in en uit lopen en je roept dat je niet tankt genoeg bent als je een Triforce koopt. Dan vraag ik me wel af hoe tanky je dan moet zijn. Zelfs met een Triforce kun je makkelijk 200 resists en 4k HP aantikken. Op een bepaald moment zit er weinig meerwaarde in het kunnen incasseren zonder schade terug te doen. Als het je om defense gaat, kun je in ieder geval nog voor Iceborn gaan, dan heb je CC en Spellblade, CD en Armor.untflanked schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:49:
[...]
Ik sta gewoon op een afstandje, problem solved.
Dit gedrag kan in Silver en low Gold nog, maar er zijn geheim teams die je in de komende tijd gaan afstraffen voor het complete gebrek aan damage.
LLL white (sinds donderdag Copenhagen Wolves Academy) zijn juist nu meer relevant dan ooit.Damienx2 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:54:
[...]
Morgen moeten ze tegen Origen, als ze die winnen (wat onwaarschijnlijk is) zitten ze gelijk in de LCS. Want Meet Your Makers ligt er automatisch al uit.
Als ze die verliezen moeten ze tegen het negende team in de LCS (Giants Gaming) voor een plek.
http://na.lolesports.com/schedule/2015-04-06
http://na.lolesports.com/eu-lcs/2015/spring/standings
[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 07-04-2015 20:27 ]
Hoe kun je relevant zijn als je zelf al aangeeft dat ze geen schijn van kans maken vs Origin? Dan ben je relevant in eigen land maar stel je internationaal geen sikkepit voor. Iets waar NL teams altijd erg goed in zijn geweest.Thormodo schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:23:
[...]
LLL white (sinds donderdag Copenhagen Wolves Academy) zijn juist nu meer relevant dan ooit.
Morgen moeten ze tegen Origen, als ze die winnen (wat onwaarschijnlijk is) zitten ze gelijk in de LCS. Want Meet Your Makers ligt er automatisch al uit.
Als ze die verliezen moeten ze tegen het negende team in de LCS (Giants Gaming) voor een plek.
http://na.lolesports.com/schedule/2015-04-06
http://na.lolesports.com/eu-lcs/2015/spring/standings
Geen schijn van kans gaat ook weer iets te ver; ik meen me te herinneren dat LLL white de enige was die een keer wist te winnen van Origen. Tegen Gamers2 gaf men LLL ook weinig kans, maar precies het tegenovergestelde gebeurde. Dus wie weet. Maar dat ze het zwaar gaan krijgen en dat Origen de duidelijke favoriet is, staat wel vast.Damienx2 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:03:
[...]
Hoe kun je relevant zijn als je zelf al aangeeft dat ze geen schijn van kans maken vs Origin? Dan ben je relevant in eigen land maar stel je internationaal geen sikkepit voor. Iets waar NL teams altijd erg goed in zijn geweest.
Dit is in ieder geval voor hen wel een kans op LCS en anders straks ook nog tegen Giants Gaming. Dus dan stelt in ieder geval dit team toch wel iets voor internationaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-04-2015 22:51 ]
Staat Giants al vast dan? Volgens mij mag het LCS team welke 8e is geworden kiezen tegen welk Challenger team ze willen spelen, toch?
Overigens lijkt het een beetje op het voetbal, de Nederlandse clubs komen niet mee maar er zijn wel een aantal goede spelers met Febiven, Shook, Tabzz en YoungBuck.
Overigens lijkt het een beetje op het voetbal, de Nederlandse clubs komen niet mee maar er zijn wel een aantal goede spelers met Febiven, Shook, Tabzz en YoungBuck.
Gisteren drie potjes gespeeld en drie gewonnen.
Eerst Cho'Gath top tegen Hecarim. Dat ging wel aardig. Was in het begin vooral een farm lane en ik kon af en toe poken met mijn AA + spikes. En bij trades kon ik Rupture + Feral Scream gebruiken om er in ieder geval gelijk uit de trades te komen. Het leek mij geen gemakkelijke lane maar ik ben er toch 1/1 uitgekomen.
Mijn build was RoA, Mercury boots, Deathcap, Abyssal Scepter, Zhonya's + Frozen Hearth. Hiermee had ik 200 armor, 100 MR, 3.5k HP en 600 AP. De carries, Yasio en Siver kon ik 1-shotten. Dit was achter af een vrij makkelijke game.
Daarna twee keer Gragas Jungle gespeeld voor de eerste keer en gecarried. Eerste keer was met RoA en full tank, daarna met Righteuos Glory. Moet zeggen dat Righteuos Glory mij beter beviel.
Eerst Cho'Gath top tegen Hecarim. Dat ging wel aardig. Was in het begin vooral een farm lane en ik kon af en toe poken met mijn AA + spikes. En bij trades kon ik Rupture + Feral Scream gebruiken om er in ieder geval gelijk uit de trades te komen. Het leek mij geen gemakkelijke lane maar ik ben er toch 1/1 uitgekomen.
Mijn build was RoA, Mercury boots, Deathcap, Abyssal Scepter, Zhonya's + Frozen Hearth. Hiermee had ik 200 armor, 100 MR, 3.5k HP en 600 AP. De carries, Yasio en Siver kon ik 1-shotten. Dit was achter af een vrij makkelijke game.
Daarna twee keer Gragas Jungle gespeeld voor de eerste keer en gecarried. Eerste keer was met RoA en full tank, daarna met Righteuos Glory. Moet zeggen dat Righteuos Glory mij beter beviel.
Wacht eens:
Ik snap deze niet (misschien omdat ik geen Fizz speel), dit betekend toch niet dat Fizz vanaf nu elke AA % missing HP damage dealt hoop ik?
W - Seastone Trident
PASSIVE DAMAGE (OVER TIME) 20/30/40/50/60 + (0.45 ability power) over 3 seconds ⇒ 20/30/40/50/60 (0.45 ability power) + 4/5/6/7/8% of target's missing health over 3 seconds
ACTIVE DAMAGE (ON-HIT) 10/20/30/40/50 + 4/5/6/7/8% of target's missing health ⇒ 10/20/30/40/50 + (0.25 ability power)
Ik snap deze niet (misschien omdat ik geen Fizz speel), dit betekend toch niet dat Fizz vanaf nu elke AA % missing HP damage dealt hoop ik?
W - Seastone Trident
PASSIVE DAMAGE (OVER TIME) 20/30/40/50/60 + (0.45 ability power) over 3 seconds ⇒ 20/30/40/50/60 (0.45 ability power) + 4/5/6/7/8% of target's missing health over 3 seconds
ACTIVE DAMAGE (ON-HIT) 10/20/30/40/50 + 4/5/6/7/8% of target's missing health ⇒ 10/20/30/40/50 + (0.25 ability power)
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Zoals het daar staat is het inderdaad z'n passive die %dmg per health doet. Als bruiser fizz stronk.. nu activate je hem dus niet meer als jungle fizz xDJebus4life schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:41:
Wacht eens:
W - Seastone Trident
Hebben ze de passive en active niet omgedraaid?
Wow, volgende patch (5.8) wordt een pro bruiser patch.
Eerst de nieuwe Black Cleaver
Andere champions die Randuin's nu erg leuk gaan vinden zijn Rengar, Vi, Shyvana en nog enkele andere tanks. Zelfs Master Yi kan hier iets meee
I like this...
En daarna ook nog eens een buff op Randuin's OmenThe Black Cleaver
The Black Cleaver has been redesigned in today's update:
Recipe: Phage + Kindlegem + 825 gold (3000 gold total)
- 400 HP
- 40 AD
- 20% CD
Unique Passive - Dealing physical damage to an enemy champion Cleaves them, reducing their Armor by 5% for 6 seconds (stacks up to 6 times, up to 30%).
Unique passive - Rage - "Dealing physical damage grants 20 movement speed for 2 seconds. Assists on Cleaved enemy champions or kills on any unit grant 80 movement speed for 4 seconds instead. This Movement Speed is halved for ranged champions (Unique Passives with the same name don't stack.)
Als ik dit zo zie wordt Xin Zhao hier wel blij van.Randuin's Omen
Unique active has been changed and now reads: "UNIQUE Active: Slows the movement speed of nearby enemy units by 35% and afflicts them with Cold Steel's debuff for 3 seconds. For each enemy champion slowed, gain 15% attack speed for 6 seconds (60 second cooldown)."
Changed: Slow duration increased to 3 seconds from 2 seconds
New Effect: "For Each Enemy champion slowed, gain 15% attack speed for 6 seconds"
New Effect: "afflicts them with Cold steel's debuff for 3 seconds"
Removed Effect: "+1 second per 200 armor and +1 second per 200 magic resist"
Andere champions die Randuin's nu erg leuk gaan vinden zijn Rengar, Vi, Shyvana en nog enkele andere tanks. Zelfs Master Yi kan hier iets meee
I like this...
[ Voor 7% gewijzigd door Xanthian op 08-04-2015 11:33 ]
Ik hoop het xD
Trouwens:
Op urf, fizz, AP of AD?
Ik speel niet zoveel fizz, maar had er gisteren wel lol mee. AP ging bij mij beter, maar dat kan ook zijn omdat ik mijn eerste potje AD ging, en het dodgen echt nog slecht ging.
[ Voor 29% gewijzigd door IdieEasy op 08-04-2015 11:34 ]
Ja, dat betekent dit inderdaad. Maar je ziet ook dat het over time is en niet stacked, dus het is niet zo dat je na 3 AAs kan wegdashen en dat iemand (3x8) 24% HP eraf heeft. Meestal wordt W niet als eerste gemaxt en stelt het op early levels ook niet veel voor, die paar % damage.Jebus4life schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:41:
Wacht eens:
OVerigens de afgelopen week lekker met Urgot aan t oefenen. Al een zooitje Platinums en een Diamond Zed de lane uit gebatst
Ik denk vooral aan irelia eigenlijk ^^Xanthian schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:30:
Wow, volgende patch (5.8) wordt een pro bruiser patch.
[...]
En daarna ook nog eens een buff op Randuin's Omen
[...]
Als ik dit zo zie wordt Xin Zhao hier wel blij van.
I like this...
***EDIT*** Dan had ik het vooral over Randuins, black cleaver is ook wel sterk, maar denk geen optimaal item voor haar
[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 08-04-2015 12:14 ]
Die nieuwe black cleaver lijkt me leuk op Volibear.
Verder zal Zed hier ook wel blij mee zijn aangezien hij geen BC bouwde maar ghostblade.
Verder zal Zed hier ook wel blij mee zijn aangezien hij geen BC bouwde maar ghostblade.
Zou persoonlijk liever voor Ghostblade gaan. BC is heel leuk, maar die stacks krijg je alleen hoog door auto-attacks. Q E R AA Q zijn er nog steeds maar 4, pas na een paar auto-attacks heb je dat vol zitten, terwijl je Energy al leeg is. Een Ghostblade geeft je extra splitpush, wat het enige is wat Zed nog kan doen lategame wanneer hij niet insane fed is en de crit kan je een leuke extra burst geven tijdens je ult.Fanatic_FS schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:34:
Die nieuwe black cleaver lijkt me leuk op Volibear.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 12:44 ]
sowieso eerst brutalizer en dan BC, maar met daarna een BC krijg je 30% cdr en die movespd lijk me heel nice
Tigerdyr top incoming met die items
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Dat was het dus alJebus4life schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:41:
Wacht eens:
Maar zoals Rudy al opmerkte is het nu over time, dus dit is wel een nerfje voor AD Fizz en een buffje voor AP Fizz.
Mijn zegen heb jeVerwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:01:
OVerigens de afgelopen week lekker met Urgot aan t oefenen. Al een zooitje Platinums en een Diamond Zed de lane uit gebatstone trick pony to Diamond?
Heb Urgot laatst ook eens echt goed geprobeerd, en ging wel prima, maar buiten zijn leuke ult vind ik de rest van zijn kit wel een beetje saai
[ Voor 41% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-04-2015 12:52 ]
Movespeed die alleen op melee hits werkt. Youmuu's heeft onafhankelijk een MS/AS buff, die je kunt verlengen door mensen melee hits te geven. Alles op Black Cleaver is over time, waar Zed slechts hoeft te poken tot 60-70% HP en het vervolgens met een enkele skillrotation af kan maken, dit alles past binnen het tijdsframe van een Youmuu. CDR is leuk voor je ult timer, maar je Energy red het toch niet om constant te spammen, dus ja leuk die 20%, maar wat moet je ermee?Fanatic_FS schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:45:
sowieso eerst brutalizer en dan BC, maar met daarna een BC krijg je 30% cdr en die movespd lijk me heel nice
Ook als jij top split (nu inefficient, zonder Youmuu bonus, want BC bonus doet niets tegen towers/creeps) en een meute boze mensen komt je halen, ga je dan eerst op ze aflopen, melee hits doen en dan hard wegrennen met je mini-boost?
Als je Zed wat vaker zou hebben gespeeld, zou je het snappen. Zelfs zonder de MS zou de huidige Black Cleaver dan een goed item zijn, maar bijna geen Zed die dit koopt, misschien heel soms als 6e item ofzo, maar dan nog onnodig. Het enige slot waar dit item past, is in plaats van GA/Randuins of ipv Ghostblade, want je core is Boots, Botrk, LW, Hex. In beide gevallen een slecht idee, tenzij je zo ziekelijk fed en untouchable bent dat je die Mres/Armor kan laten varen.
Overigens is Zed momenteel sowieso een beetje irrelevant en een beetje MS en CDR op een item die hij wel of hoogst waarschijnlijk niet gaat rushen maakt het verschil niet. Iedereen insta-koopt Hourglass of is een Cindertank. Daar gaat je ult. Je kunt 9/10 keer al in de eerste 15min al zien hoe relevant je gaat zijn de rest van de game, omdat je in die tijd je eigen lane moet domineren qua kills en CS en al bijna elke lane een kill moet pakken om mee te komen. Sta je dan nog met een Cutlass, een paar Daggers en een Brutalizer na een kwartier? Good luck team pls carry me
Ik zie het met de nieuwe BC wel eens gebeuren dat Riven knetterhard uit de hand gaat lopen.
Z'n ult kan idd wel een leuke playmaker zijn. Je moet hem sowieso tanky beginnen, zodat je leuke swaps kan maken. Zo stond er laatst een midlaner irritant te doen achter drake in z'n eentje. Jij wil Drake, dan kun je em krijgen jongMijn zegen heb je![]()
Heb Urgot laatst ook eens echt goed geprobeerd, en ging wel prima, maar buiten zijn leuke ult vind ik de rest van zijn kit wel een beetje saaiNiet de meest enerverende gameplay imo.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 13:30 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-04-2015 18:16 ]
Grappig dat je de rest van het verhaal maar negeert, maar ik ga er toch maar op in: Dan heb je enkel je Shuriken om die passive (lol20ms) te proccen op een bende achtervolgers, en shuriken range valt voor veel champs te overbruggen. Je zal dus eerst in range moeten komen voor je shuriken, om vervolgens een boost te krijgen. De originele Rage is alleen auto's, dus vandaar. Semantics mierenneuken aside, niets verandert aan mijn argument.Fanatic_FS schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:35:
Ik zie nergens staan melee hits:
Unique passive - Rage - "Dealing physical damage grants 20 movement speed for 2 seconds. Assists on Cleaved enemy champions or kills on any unit grant 80 movement speed for 4 seconds instead. This Movement Speed is halved for ranged champions (Unique Passives with the same name don't stack.)
Ik denk ook dat de YGB de keuze zal blijven van de Zed spelers, vanwege de splitpush mogelijkheden.
Echter iemand met de mechenics van een midlane pro kan (ja kan) misschien (ja misschien) meer uit de passive halen van de nieuwe BC.
Echter iemand met de mechenics van een midlane pro kan (ja kan) misschien (ja misschien) meer uit de passive halen van de nieuwe BC.
.
[ Voor 98% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-04-2015 18:16 ]
In een situatie waar je wilt ontsnappen, zoals de eerder genoemde split push, ga je dus je shadow op je achtervolgers gooien om er vervolgens eventjes 20 MS uit te halen ipv een paar 100 units en eventueel terrain to overbruggen... juist ja. Het argument wordt steeds sterker om BC te kiezen.Fanatic_FS schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:00:
Hoezo is het meteen weer mierenneuken als iemand je op een leesfout wijst?
Ook kun je me je shadow + E de movespd proccen en met je shadow de Q range vergroten.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-04-2015 18:16 ]
Youmuu's, druk op 1, +85MS, W over muurtje. Geen Energy wasted mocht er plots toch wat gebeuren of je team besluit om te keren. Je maakt het jezelf zo gigantisch moeilijk om een slechte passive voor Zed recht te breienFanatic_FS schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:12:
Of je gebruikt shadow om de afstand te vergroten met enemy, vervolgens een shuriken richting de enemy te gooien voor een ms proc, en als enemy langs de shadow loopt (moet vaak in een kleine doorgang) gebruik je E voor een ms slow op de enemey en movespd buff voor jezelf.
.
[ Voor 104% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-04-2015 18:16 ]
Wees wat aardiger voor elkaar. Je kan het prima met elkaar eens zijn zonder dat je elkaar meteen zwart maakt.
Nou we hoeven elkaar ook niet Oranje te maken....of is het tegenwoordig rood-wit?
spoiler:
CWA oftewel het voormalige LowLandLions White bakt er weinig van. Onzinnige Malphite bans terwijl Soaz op Maokai steeds een aardige performance neerzet, keer op keer greedy bijna bronze-like Kirei jungle acties, matige beslissingen, etc. Ze worden even op hun nummer gezet hier.
Misschien had Damien toch wel gelijk over de geringe impact van de NL LoL pro scene....op een paar spelers zoals Febiven na dan.
Misschien had Damien toch wel gelijk over de geringe impact van de NL LoL pro scene....op een paar spelers zoals Febiven na dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-04-2015 20:36 ]
Niet te vergeten natuurlijk dat YGB voor 1 persoon is terwijl Black cleaver armor reduced voor iedereen in je team. En nu met de buffs veel aantrekkelijker wordt om te kopen..
Ik denk dat ik hier wat meer info over kan geven. Momenteel is er in de ex LLL squad een hele hoop turmoil.Koekiemonsterr schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:33:
Nou we hoeven elkaar ook niet Oranje te maken....of is het tegenwoordig rood-wit?
spoiler:CWA oftewel het voormalige LowLandLions White bakt er weinig van. Onzinnige Malphite bans terwijl Soaz op Maokai steeds een aardige performance neerzet, keer op keer greedy bijna bronze-like Kirei jungle acties, matige beslissingen, etc. Ze worden even op hun nummer gezet hier.
Op the Party heeft Allspark(eigenaar van Dragons en LLL) me persoonlijk de reden verteld waarom CW nu dit team heeft. Dit is niet omdat de spelers zelf wegwilde(enkele wel enkele niet) maar omdat enkele speler en dan heb ik het over CozQ en Morsu zichzelf niet konden gedragen en ruzie hadden met het LLL management. Vandaar dat het team gereleased is en direct overgenomen door CW.
Enkele spelers van dit team zijn daar weer minder blij mee wat natuurlijk voor een hoop frustratie zorgt in een team. Een aantal van de spelers van dit team waren ook aanwezig op The Party en ik heb helaas ook kennis mogen maken met CozQ. Die kwam op mij over als een onwijs arrogante kwal. Mocht je hier meer over willen weten PM me dan want ik weet niet of ik al te veel heb gezegd.
Edit: dit laat ook heel goed zien wat voor vertekend beeld Reddit PR je geeft. iedereen was vol lof over CW die dit LLL.White overnam. Begrijp goed dat dit niks minder was dan een quick money grab.
LLL.White/CWA heeft nog altijd een kans om zich voor de LCS te plaatsen en als dit lukt zal CW meteen dit team moeten doorverkopen aangezien ze geen 2 spots in LCS mogen hebben.
Dit is puur een money grab niks meer niks minder.
[ Voor 12% gewijzigd door blamauci op 09-04-2015 15:01 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
@Urgot spelers: Ik las een aantal dagen geleden dat Riot bezig wat met een Sion-level remake voor hem. Zal wel weer even op zich laten wachten, maar dat je niet hier al je hoop op vestigt om vervolgens opnieuw hem aan te moeten leren
Thanks, dit soort inside info horen we altijd graagblamauci schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:57:
[...]
Een aantal van de spelers van dit team waren ook aanwezig op The Party en ik heb helaas ook kennis mogen maken met CozQ. Die kwam op mij over als een onwijs arrogante kwal.
Begrijp goed dat dit niks minder was dan een quick money grab.
LLL.White/CWA heeft nog altijd een kans om zich voor de LCS te plaatsen en als dit lukt zal CW meteen dit team moeten doorverkopen aangezien ze geen 2 spots in LCS mogen hebben.
Dit is puur een money grab niks meer niks minder.
Die CozQ klinkt dan een beetje als die verwende jonge eredivisie voetballers a la Depay: arrogant met een hoofdletter A, maar presteren ho maar!
Is nog geen einde geannounced. Riot geeft meestal een tijdje van te voren aan wanneer de mode uit de rotatie gaat.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:28:
Tot wanneer is U.R.F. eigenlijk te spelen?
13 AprilVerwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:28:
Tot wanneer is U.R.F. eigenlijk te spelen?
oh is er wel een einde announced? my bad dan
Fewer fancy hats but even more rapid fire - URF ending on April 13th
With April Fools' day done and gone, here's Riot with the truth behind U.R.F - which will remain on live until April 13th at 2 AM PDT!
Depay presteert als het moetKoekiemonsterr schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:24:
[...]
Thanks, dit soort inside info horen we altijd graag
Die CozQ klinkt dan een beetje als die verwende jonge eredivisie voetballers a la Depay: arrogant met een hoofdletter A, maar presteren ho maar!
"Don't let your dreams be memes"
Dan heb je de afgelopen tijd niet al teveel wedstrijden van PSV gezien....maar we dwalen af
[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-04-2015 15:58 ]
CozQ en Morsu hebben sowieso vaker last van toxicity in het algemeen, in toernooien en in soloQ. Ik ben ze tegengekomen op FoM toen en ze zijn arrogant in de zin dat ze zeker weten dat ze erg goed zijn. Of dat ze daar uiteindelijk iets aan hebben weet ik niet.
Van CW is het inderdaad een pure financiële keuze geweest, maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen.
Van CW is het inderdaad een pure financiële keuze geweest, maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen.
Ver in de toekomst. Ik heb het lijstje gezien op Surrender@20 en Urgot staat niet bovenaan de lijst. Volgens mij ben ik de enige op T.net op het momentZebby schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:23:
@Urgot spelers: Ik las een aantal dagen geleden dat Riot bezig wat met een Sion-level remake voor hem. Zal wel weer even op zich laten wachten, maar dat je niet hier al je hoop op vestigt om vervolgens opnieuw hem aan te moeten leren
Dit zie ik dus een beetje als "Replays coming soon." Er staan champs in de wachtrij en ze roepen dit al tijden. Dus dat zit er nog niet aan te komen. Snap ook niet waarom dat moet om heel eerlijk te zijn. E+Q is prima en dat deze verder augmented zijn als je shield up is, is helemaal mooi. Urgot kan weinig als hij E mist/afloopt en shield kapot is, dus er is genoeg counterplay.With Urgot sittin' pretty after several changes in patch 5.5, Meddler commented on the boards they they are still planning an extensive rework in the future (which has the plan since last year):
"We're still planning to rework him. There's the low counterplay/binary performance you mentioned plus his passive lacks significant gameplay, his ult's not a good fit with the rest of his kit much of the time and there's a bunch of thematic space he's not taking full advantage of"
As for the expected scope of this project, he noted:
"Odds are very high he'll be a Sion level project. As far as really large gameplay reworks go though Poppy's almost certainly going to come out before Urgot."
Verder vind ik de kritiek niet helemaal terecht. Tegenwoordig kan hij alleen als caster op mid terecht, top ben je kapot zonder dashes of innate tankiness en op bot valt er ook weinig te halen omdat je geen carry bent. Hij wordt vooral top of bot gekozen, wat naar mijn inziens niet echt logisch is. Met je damage reduction debuff, shield en vrij korte burstperiode kun je weinig tegen tanks, maar heb je wel veel potentie om spontane combos te blokkeren en een squishy af te knallen.
Tegenwoordig als je het slim speelt kun je Urgot vrij tanky hebben, en dan is zijn passive ook weer nuttig. Ga zelf vaak een combinatie van Maw/Frozen Heart/Black Cleaver, wat je tanky genoeg maakt om iemand je team in te swappen en zelf met je shield weg te lopen of the Flashen. Tankiness + Damage Reduction debuff past naar mijn inziens prima bij elkaar. Er zijn met die ult zoveel leuke plays te maken dat het bijna zonde is om weg te gooien. Dat het niet bij zijn kit past... oke? EWQ = Slowed enemy, swap hem achter je/de tower in/je team in, swap een jungler de Baron/Drake cage uit. Genoeg leuke dingen mee te doen. Rito wil iets veranderen, maar heeft nog geen flauw idee wat en hoe, aangezien ze er na een jaar nog steeds niet uit zijn of het een volledige revamp wordt of niet.
Dit is overigens ook wel fking humor:
Ok Rito. Volgens mij heb je je daar de afgelopen jaren bij Blitzcrank/Nidalee/Thresh/Vi/J4 ook weinig om bekommert en nu bij Cindertanks al helemaal niet. Wanneer een Cinderhulk en een Randuins een ADC met 400AD helemaal kapotcountered, vind ik het echt een mooi verhaalThere's the low counterplay/binary performance

Ik zeg overigens niet dat Urgot de nieuwe fotm is en de beste pick ever, maar echt slecht is ie ook niet en vrij rewarding om te spelen. Als ze nou eerst eens iets anders gaan doen zoals Eve, Varus en Twitch eens viable gaan maken, want die doen het ook zo goed in deze meta/na hun "reworks"
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 17:20 ]
Ja je hebt helemaal gelijk Rudy; het gaat nergens over die rework plannen.
Dat er geen counterplay mogelijk zou zijn is inderdaad onzin.
Is het raken van je Acid hunters tegenwoordig al 'no counterplay'?
Als je die reactie van Meddler goed leest dan merk je al dat ze van Urgot veel meer een champion anno 2015 willen maken met waarschijnlijk de standaard dash, knockup, knotsgekke passive ability, etc. Kortom hoe gekker hoe beter; nee Acid hunters schieten is veel te saai!
"His passive lacks significant gameplay". Hoezo moet een passive tegenwoordig altijd een soort 5e ability zijn? Het heet toch niet voor niets een passive. Wat is er mis met die % dmg reduction; vind dat wel een vrij mooie unieke passive.
"There's a bunch of thematic space he's not taking full advantage of". Oh dear....
Hoe moeilijk kan het zijn. Varus bijv:
Dat er geen counterplay mogelijk zou zijn is inderdaad onzin.
Die tekst waar je aan refereerde heb ik ook gelezen en kwam van die Rito Meddler in reactie op een dude die de zogenaamde Urgot zero counterplay omschreef als "I hit my acid you be screwed bro".Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:18:
Ok Rito. Volgens mij heb je je daar de afgelopen jaren bij Blitzcrank/Nidalee/Thresh/Vi/J4 ook weinig om bekommert en nu bij Cindertanks al helemaal niet. Wanneer een Cinderhulk en een Randuins een ADC met 400AD helemaal kapotcountered, vind ik het echt een mooi verhaalMaar goed, Urgot heeft natuurlijk ook geen double dash, resourceless bar en knockup (allemaal dingen die de nieuwe champ gaat krijgen overigens #newmeta), dus dat is voor Rito standaarden vrij saai allemaal.
Is het raken van je Acid hunters tegenwoordig al 'no counterplay'?
Als je die reactie van Meddler goed leest dan merk je al dat ze van Urgot veel meer een champion anno 2015 willen maken met waarschijnlijk de standaard dash, knockup, knotsgekke passive ability, etc. Kortom hoe gekker hoe beter; nee Acid hunters schieten is veel te saai!
"His passive lacks significant gameplay". Hoezo moet een passive tegenwoordig altijd een soort 5e ability zijn? Het heet toch niet voor niets een passive. Wat is er mis met die % dmg reduction; vind dat wel een vrij mooie unieke passive.
"There's a bunch of thematic space he's not taking full advantage of". Oh dear....
Juist, er zijn wel 10 kandidaten te verzinnen die veel meer een rework/remake verdienen. Varus en Ashe met name, als het goed om adc's.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:18:
Ik zeg overigens niet dat Urgot de nieuwe fotm is en de beste pick ever, maar echt slecht is ie ook niet en vrij rewarding om te spelen. Als ze nou eerst eens iets anders gaan doen zoals Eve, Varus en Twitch eens viable gaan maken, want die doen het ook zo goed in deze meta/na hun "reworks"
Hoe moeilijk kan het zijn. Varus bijv:
- Geef Varus zijn volledige %hp magic dmg Blight burst al na 2 stacks i.p.v. 3.
- Maak van zijn W Blight een soort Kalista Rend zodat je de stacks kan detonaten met een active druk op de knop i.p.v. een skillshot (skillshots kan je namelijk ook wel eens missen --> bye dmg)
- Verhoog base/scaling dmg op zijn Q/verhoog de missile speed van Q/verlaag de mana cost van zijn Q
- Geef R meer dmg of laat de corruption spread sneller gaan
- Geef Varus een E passive movement speed boost als je raak schiet
Ability raken en daarmee in een 1v1 de battle snowballen is echt belachelijk en maakt counterplay onmogelijk. Gelukkig hebben we daarom een half jaar geleden Cassiopeia's rework gereleased. Veel plezier 
Ik heb sowieso geen idee welke random randdebiel het in z'n bolle kop gehaald heeft om deze meta 'spannend', 'gevarieerd' en 'balanced' te noemen. Het spel is echt nog nooit in zo'n slechte staat geweest. Wat toevallig nou dat Ghostcrawler Rito gejoined is, die kon zijn visie ook altijd over alle classes (lees: roles) verdelen om alles even belangrijk te maken. Dit zorgde nooit voor problemen bij interactie.
Ik ben zeer verheugd om de komende dertien jaar Sion Top, Sejuani Jungle, LeBlanc mid, twee super minions op bot lane te hebben, dat geeft toch het nostalgische RMP gevoel wat in WoW ook altijd zo gevarieerd was. Moet je na gaan, je kon Sublety en soms zelfs Combat. En zelfs (POM)fire mage ipv frost. Te gek voor woorden gewoon.
Om even van het sarcasme af te springen wil ik wel even serieus melden dat ik vind dat ze die ene ranged super minion op bot lane moeten nerfen. Die kan turrets echt te snel pushen en geeft een enorm scheve verhouding op de map. Ik zag laatst eentje na vijftig minuten alleen te zijn gelaten gewoon driekwart van een turret weghalen in anderhalve minuut. Gelukkig kwam toen de Balanced Meta TM in de vorm van een 6 defensive item Hecarim aan turbo-en om met één E netjes 140% van z'n HP weg te slaan.
Fantastisch.

Ik heb sowieso geen idee welke random randdebiel het in z'n bolle kop gehaald heeft om deze meta 'spannend', 'gevarieerd' en 'balanced' te noemen. Het spel is echt nog nooit in zo'n slechte staat geweest. Wat toevallig nou dat Ghostcrawler Rito gejoined is, die kon zijn visie ook altijd over alle classes (lees: roles) verdelen om alles even belangrijk te maken. Dit zorgde nooit voor problemen bij interactie.
Ik ben zeer verheugd om de komende dertien jaar Sion Top, Sejuani Jungle, LeBlanc mid, twee super minions op bot lane te hebben, dat geeft toch het nostalgische RMP gevoel wat in WoW ook altijd zo gevarieerd was. Moet je na gaan, je kon Sublety en soms zelfs Combat. En zelfs (POM)fire mage ipv frost. Te gek voor woorden gewoon.
Om even van het sarcasme af te springen wil ik wel even serieus melden dat ik vind dat ze die ene ranged super minion op bot lane moeten nerfen. Die kan turrets echt te snel pushen en geeft een enorm scheve verhouding op de map. Ik zag laatst eentje na vijftig minuten alleen te zijn gelaten gewoon driekwart van een turret weghalen in anderhalve minuut. Gelukkig kwam toen de Balanced Meta TM in de vorm van een 6 defensive item Hecarim aan turbo-en om met één E netjes 140% van z'n HP weg te slaan.
Fantastisch.
[ Voor 41% gewijzigd door Rordarok op 09-04-2015 17:59 ]
Volgens mij hebben ze Ryze verneukt met de nieuwe passive
Een beetje een Gnar idee eraan hangen, ik heb er niks mee.
En wat is daar precies mis mee? Er is nu tenminste meer counterplay tegen Ryze wat ik sowieso toe juich. Verder moet ik het eerst zien en dan geloven. Er zal vast wel weer een één of andere wonky build uit komen waar Riot niet aangedacht heeft.TheBrut3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:23:
Volgens mij hebben ze Ryze verneukt met de nieuwe passiveEen beetje een Gnar idee eraan hangen, ik heb er niks mee.
Meer counterplay? Ryze is sowieso slechts een goede pick tegen een handjevol mensen en hij heeft bijzonder weinig damage early/midgame. Ik zie nauwelijks een Ryze top of mid, dus wat voor probleem was er nu? Maar goed, onzichtbare problemen oplossen is Rito goed in. Kom we gaan Veigar kapotnerfen omdat iemand hem in de LCS bot speelt.Xanthian schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:11:
[...]
En wat is daar precies mis mee? Er is nu tenminste meer counterplay tegen Ryze wat ik sowieso toe juich. Verder moet ik het eerst zien en dan geloven. Er zal vast wel weer een één of andere wonky build uit komen waar Riot niet aangedacht heeft.
Nee joh, het was toch voor iedereen overduidelijk dat Ryze totááál niet interessant was om te spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:36:
Ik zie nauwelijks een Ryze top of mid, dus wat voor probleem was er nu? Maar goed, onzichtbare problemen oplossen is Rito goed in.
Ik bedoel, Rito's omschrijving is geen speld tussen te krijgen toch?
"Old Ryze had a number of problems, but first and foremost, he just wasn’t all that interesting"
Beetje erg subjectief zo'n statement, maar toch prima basis voor een reworkje ?
Dunno, vind het best logisch dat ze Ryze aanpakken. Je ziet hem vrijwel nooit en het is toch wel 1 van de saaiste champs.Koekiemonsterr schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:56:
[...]
Nee joh, het was toch voor iedereen overduidelijk dat Ryze totááál niet interessant was om te spelen?
Ik bedoel, Rito's omschrijving is geen speld tussen te krijgen toch?
"Old Ryze had a number of problems, but first and foremost, he just wasn’t all that interesting"
Beetje erg subjectief zo'n statement, maar toch prima basis voor een reworkje ?
Maar goed, wat verander je daaraan wanneer je Q een skillshot maakt. Ze hebben Ryze al een keer verandert, en dit is het resultaat. Was toen wel spannend en nu niet meer...?Junia schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:04:
[...]
Dunno, vind het best logisch dat ze Ryze aanpakken. Je ziet hem vrijwel nooit en het is toch wel 1 van de saaiste champs.
Ziet eruit als een leuke match
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 13:21 ]
Jep, Seju die full tank gaat maar het toch voor elkaar weet te krijgen om iedereen te out dps'en. Een cho die 850 true damage doet met zijn ult (had een offensive tank build). En nog eens een leona die samen met Seju erg leuke CC ult chains doet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:20:
[...]
Maar goed, wat verander je daaraan wanneer je Q een skillshot maakt. Ze hebben Ryze al een keer verandert, en dit is het resultaat. Was toen wel spannend en nu niet meer...?
Ziet eruit als een leuke matchtanks weer meeste damage?
Ik hoop dat ze snel weer eens wat gaan doen aan deze onzinnige tank meta, er is echt geen reet meer aan.
Tankmeta too much fun. Veel spannender deze 40+ minuten games.
Patch 5.7bDamienx2 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:42:
Tankmeta too much fun. Veel spannender deze 40+ minuten games.
GENERAL
With our ever evolving meta and new ways to expand strategic diversity, we have found that our identifiers have become slightly outdated. This change will give you extra clarity about your role upon selecting a Champion.
NEW META KIDS Updated all characters mislabeled "Tank" as Primary Role to "Assassin"
HECARIM FARMS YOU Updated all characters mislabeled "Marksman" as Primary Role to "Minion"
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 14:01 ]
Ja dat een minion de river in bugged snap ik wel maar waarom die andere er zo achteraan rende begrijp ik niet helemaal.
Rordarok schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:52:
Ja dat een minion de river in bugged snap ik wel maar waarom die andere er zo achteraan rende begrijp ik niet helemaal.

Holy shit Xerath Q is bugged en ik las dat er meer skillshots zijn die er last van hebben. Maten waar ik mee speelde geloofden het niet dus ik heb het even vertraagd afgespeeld en een overlay gemaakt van de laatste frame van de range indicator (waar ik hem dus loslaat en wil casten) en waar hij uiteindelijk gecast wordt. Direct na het casten bewoog ik wel de muis dus het lijkt erop dat de positie waar je spell gecast moet worden niet berekend wordt op het moment dat je de knop loslaat maar een fractie van een seconde erna (wanneer ik dus m'n muis al ergens anders heen beweeg om te move-clicken). Ik raakte dus bijna geen enkele Q op bewegende targets.
(Quick cast met range indicators dus)

Edit: Net op reddit en het League forum gelezen dat ze changes aan quickcast/range indicators hebben gemaakt, waardoor nog meer verneukt is. Gg Rito want waarom dingen fixen die broken zijn als je ook gewoon iets kunt slopen waar niks mis mee is?!
(Quick cast met range indicators dus)

Edit: Net op reddit en het League forum gelezen dat ze changes aan quickcast/range indicators hebben gemaakt, waardoor nog meer verneukt is. Gg Rito want waarom dingen fixen die broken zijn als je ook gewoon iets kunt slopen waar niks mis mee is?!
[ Voor 14% gewijzigd door Recrush op 11-04-2015 00:53 ]
Xerath ult is ook bugged.
Gister paar keer mee gespeeld en elke keer als ik ult activeerde maar nog geen bolt lanceerde, schoot automatisch al de eerste bolt weg naar een plek 1 meter voor de voeten van Xerath, zonder dat ik daartoe opdracht gaf. De overige twee bolts kon ik wel controleren maar leek wel een halve seconde extra vertraging in te zitten.
Is ook al filmpje van:
Gister paar keer mee gespeeld en elke keer als ik ult activeerde maar nog geen bolt lanceerde, schoot automatisch al de eerste bolt weg naar een plek 1 meter voor de voeten van Xerath, zonder dat ik daartoe opdracht gaf. De overige twee bolts kon ik wel controleren maar leek wel een halve seconde extra vertraging in te zitten.
Is ook al filmpje van:
[ Voor 13% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-04-2015 11:27 ]
Die eerste ult cast had ik gelezen maar nog niet gezien, weird idd
http://boards.na.leagueof...ast-with-range-indicators
http://boards.na.leagueof...ast-with-range-indicators
LoB toch?
De Evelynn buff in patch 5.7 op haar Q heeft trouwens wel een goed effect, haar winrate is van ~44% (bottom 5 met laagste winrate 2 weken terug, Elise zelfs nog een lagere winrate) naar ~49% nu gegaan.
In de jungle vind ik haar ad/tank (Rangers - Warrior, MP boots, Bork en Omen) het fijnst en op mid AP
Ze wouden trouwens eerst haar W nog een oud effect teruggeven (elke Q hit een extra beetje ms geven) maar dat hebben ze gelukkig niet gedaan.
De Evelynn buff in patch 5.7 op haar Q heeft trouwens wel een goed effect, haar winrate is van ~44% (bottom 5 met laagste winrate 2 weken terug, Elise zelfs nog een lagere winrate) naar ~49% nu gegaan.
In de jungle vind ik haar ad/tank (Rangers - Warrior, MP boots, Bork en Omen) het fijnst en op mid AP
Ze wouden trouwens eerst haar W nog een oud effect teruggeven (elke Q hit een extra beetje ms geven) maar dat hebben ze gelukkig niet gedaan.
Spring Playoffs - Semifinals Day 1 zijn bezig (voor het geval iemand dat vergeten was)
H2K vs FNC:
H2K vs FNC:
spoiler:
Staat nu 1:0.
Begon net te typen dat FNC snel een goed teamfight moest krijgen als ze niet 2:0 wilden, en vervolgens Acen ze H2K
Begon net te typen dat FNC snel een goed teamfight moest krijgen als ze niet 2:0 wilden, en vervolgens Acen ze H2K
Volgende Semifinals dag:
UOL vs SK:
UOL vs SK:
spoiler:
SK lijkt een team te zijn dat erg gefocussed is op de populairste champs. Ze winnen wanneer het een standaard meta game is, maar UOL hoeft maar iets niet standaards te nemen en ze worden afgeslacht.
Gaat lekker mannen!! Sinds ik eindelijk sidns evaahhh de Gold 1 barriere doorbroken heb.... gaat het in plat een stuk beter 
http://euw.op.gg/summoner/userName=dnd
Ook omgestapt van Jungle naar Mid.. wat een verrademing
http://euw.op.gg/summoner/userName=dnd
Van het weekend eindelijk Gold geworden, met een beetje geluk.
Ik zit alleen de laatste tijd er alleen niet zo goed in. Alle normal games die speel gaan fantastisch, maar bij Ranked, ho maar. Ik kan de laatste tijd gewoon geen impact maken op de game als jungler, de lanes verliezen al 1 op 1 voordat ik ook maar de mogelijkheid heb om te ganken. Ik denk dat als ik niet goed kan ganken ik maar moet werken aan de vision, en dat is nou net iets wat niet mijn sterkste punt is.
Tijdens mij promos speelde ik ook geen jungle, 1x top lane met Malphite en 2x support met Blitz en Morgana.
Met Malphite heb ik dik gecarried tegen een Zed top lane. Zed is voor level 6 even irritant met zijn poke, maar daarna kan je makkelijk winnen. Ik stond uiteindelijk 9/1/10 met een full tank build.
Met Blitz kon ik ervoor zorgen dat mijn team keihard kon snowballen. Eerst 2 kills in de jungle tijdens de level 1 invade, daarna nog 3 kills voor mijn ADC met een paar mooie pulls. Zij hadden Shaco met 0/3/0 in de jungle en een caitlyn met 0/4/0 en een dikke achterstand op CS. De game was met 13 minuten gewonnen omdat iedereen AFK ging.
Hopelijk gaat het deze week een stuk beter in ranked met mijn junglers want anders ben ik in no time weer silver
Ik zit alleen de laatste tijd er alleen niet zo goed in. Alle normal games die speel gaan fantastisch, maar bij Ranked, ho maar. Ik kan de laatste tijd gewoon geen impact maken op de game als jungler, de lanes verliezen al 1 op 1 voordat ik ook maar de mogelijkheid heb om te ganken. Ik denk dat als ik niet goed kan ganken ik maar moet werken aan de vision, en dat is nou net iets wat niet mijn sterkste punt is.
Tijdens mij promos speelde ik ook geen jungle, 1x top lane met Malphite en 2x support met Blitz en Morgana.
Met Malphite heb ik dik gecarried tegen een Zed top lane. Zed is voor level 6 even irritant met zijn poke, maar daarna kan je makkelijk winnen. Ik stond uiteindelijk 9/1/10 met een full tank build.
Met Blitz kon ik ervoor zorgen dat mijn team keihard kon snowballen. Eerst 2 kills in de jungle tijdens de level 1 invade, daarna nog 3 kills voor mijn ADC met een paar mooie pulls. Zij hadden Shaco met 0/3/0 in de jungle en een caitlyn met 0/4/0 en een dikke achterstand op CS. De game was met 13 minuten gewonnen omdat iedereen AFK ging.
Hopelijk gaat het deze week een stuk beter in ranked met mijn junglers want anders ben ik in no time weer silver
Grats man. Wees gerust je silver days zijn nu voorbij. De kans dat je nu nog terugvalt is extreem klein. Dan moet je mmr al schrikbarend naar beneden vallen.Xanthian schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:00:
Dit weekend ook nog wat games gespeeld in League of Tanks. Met name met ons ranked 5on5 team. Elke keer dat we buiten de tankmeta dachten verloren we. Stom ook natuurlijk. Gelukkig leren we snel.
Volgens mij kan je niet meer zomaar demoten naar silver vanuit gold 5 ?Xanthian schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:00:
Anyway leuke playoff games in de LCS, heb voor een keer genoten van zowel de EU LCS als de NA LCS.
Santorin is een jungle god
"Don't let your dreams be memes"
Bedankt!Damienx2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:10:
[...]
Grats man. Wees gerust je silver days zijn nu voorbij. De kans dat je nu nog terugvalt is extreem klein. Dan moet je mmr al schrikbarend naar beneden vallen.
Dit weekend ook nog wat games gespeeld in League of Tanks. Met name met ons ranked 5on5 team. Elke keer dat we buiten de tankmeta dachten verloren we. Stom ook natuurlijk. Gelukkig leren we snel.
Ik denk ook dat het wel zal meevallen om terug naar silver te gaan maar van de laatste 7 games heb ik er 5 verloren. Hopelijk krijg ik deze week weer een mooie winstreak
Ik speel nu ook Kennen top en het verbaast me dat hij niet vaker wordt gespeeld, i.i.g. zie ik hem niet zo vaak. Die gozer heeft een redelijk veilige laning phase en een uitstekende late game. Een Q + W combo van kennen op een ADC doet zomaar 50% HP verdwijnen. En daarnaast is zijn ultimate zeer sterk in teamfights als je in de backline kan komen.
Dit weekend heb ik ook heel erg genoten van Fnatic tegen H2K en UoL tegen SK Gaming.
Hoewel Fnatic wel een paar redelijk saaie games had zaten er ook een paar zeer leuke tussen. UoL is altijd interresant
Oh is dat zo? Dan snel maar weer eens ranked oppakken en snel naar Gold gaanWootlock schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:28:
[...]
Volgens mij kan je niet meer zomaar demoten naar silver vanuit gold 5 ?
Anyway leuke playoff games in de LCS, heb voor een keer genoten van zowel de EU LCS als de NA LCS.
Santorin is een jungle god
Je heb me prima vermaakt, zaten spannende matches tussen zoals SK vs UOL.
Svenskeren is ook een jungle god op Lee Sin, die carried hard wanneer hij die champ speelt.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Tja zou wat zijn, heb je Bronze mechanics, zou je in theorie je door een plat/dia smurf je naar Gold laten carrien, om dan lekker met je Bronze skills in Gold te blijven, lijkt me niet de bedoeling.Mebus schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:35:
Decay is uitgezet, pas als je in plat zit kan je terugvallen naar gold als je lang genoeg niet speeld
Maar als je alleen maar verliest kan je wel nog natuurlijk terug gaan naar silver/bronze
Gebeurd denk nog steeds, maar veel minder nu je niet meer met een gold/plat/dia speler kan spelen als je in bronze/silver zitTurismo schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:40:
[...]
Tja zou wat zijn, heb je Bronze mechanics, zou je in theorie je door een plat/dia smurf je naar Gold laten carrien, om dan lekker met je Bronze skills in Gold te blijven, lijkt me niet de bedoeling.
Zelf lijkt het me niks om samen te spelen met iemand die in bronze zit, te veel tryharding
Ben echt blij met al die schapen die klakkeloos tournaments volgen
gisteren locked een Morgana en Kennen de bot lane in en roept ADC Kennen! Niemand zegt wat, maar wanneer ik Teeto inlock gaat Morg los en ben ik een troll. Dus ik reply: en de Kennen ADC, dat is wel normaal? Teemo top lijkt me normaler. "Omg Rekkles plays Kennen ADC too"
Nou. Ik trap top Vlad er helemaal uit en sta iets van 7/2 en onze Rekkles stond 1/3. Ik vroeg haar wie er nou aan het trollen was en toen kwam Morg met het argument dat Damien (Shaco) top heeft gecamped voor kills want we zijn premade, terwijl hij welgeteld 0 ganks had geplaatst op top, enkel mid en bot(maybe?)
these kids
Nou. Ik trap top Vlad er helemaal uit en sta iets van 7/2 en onze Rekkles stond 1/3. Ik vroeg haar wie er nou aan het trollen was en toen kwam Morg met het argument dat Damien (Shaco) top heeft gecamped voor kills want we zijn premade, terwijl hij welgeteld 0 ganks had geplaatst op top, enkel mid en bot(maybe?)
Zometeen gaat iedereen TP/Smite topVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:56:
Ben echt blij met al die schapen die klakkeloos tournaments volgengisteren locked een Morgana en Kenne de bot lane in en roept ADC Kennen! Niemand zegt wat, maar wanneer ik Teeto inlock gaat Morg los en ben ik een troll. Dus ik reply: en de Kennen ADC, dat is wel normaal? Teemo top lijkt me normaler. "Omg Rekkles plays Kennen ADC too"
Nou. Ik trap top Vlad er helemaal uit en sta iets van 7/2 en onze Rekkles stond 1/3. Ik vroeg haar wie er nou aan het trollen was en toen kwam Morg met het argument dat Damien (Shaco) top heeft gecamped voor kills want we zijn premade, terwijl hij welgeteld 0 ganks had geplaatst op top, enkel mid en bot(maybe?)these kids

De enige top/smite combo die ik kan bedanken wat in SoloQ zou kunnen werken is Hecarim.Mebus schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:59:
[...]
Zometeen gaat iedereen TP/Smite topTerwijl het niet eens heel erg goed werkte..
Full Tank Shyvana heb je gewoon niks aan en bijna elke andere champion heeft Flash nodig.
Inderdaad, Shyvana heeft gewoon flash nodig wilt ze goed kunnen engagen als ze niet goed kan flanken..Xanthian schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:11:
[...]
De enige top/smite combo die ik kan bedanken wat in SoloQ zou kunnen werken is Hecarim.
Full Tank Shyvana heb je gewoon niks aan en bijna elke andere champion heeft Flash nodig.
spoiler:
UOL met udyr maakte Shyvana kapot de eerste 10 minuten! Vooral de flash van udyr vanuit de jungle van SK om zo via de turret bij shyvana te komen, die toch nog geen level 6 was was erg grappig 
Heb het laatst ook erg succesvol in m'n game op een Trundle gezien. Die heeft met zijn speedup, ult en trollpillar toch geen Flash nodig.Xanthian schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:11:
[...]
De enige top/smite combo die ik kan bedanken wat in SoloQ zou kunnen werken is Hecarim.
Called it, smite toplaneSecsytime schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:02:
"This new enchant builds out of a new component, Bami's Cinder, which grants +300 HP and a mini Sunfire aura (now the Immolate aura). This gives tanks a boost both in their durability and their ability to get through camps. Once upgraded to Cinderhulk, the enchant gives champions a version of Immolate that ramps up with time-in-combat, rewarding those who are happy to get into the middle of a fight and stay there. The base health on Cinder Hulk is lower than Juggernaut (350 down from 500), but in the place of base stats, Cinderhulk now grants +25% bonus health. This means jungle tanks get more for their gold as they build tanky.
Along a similar line, we wanted Gromp's Smite buff to do more for tanks that can need the bump in clear power, while not making it a universally powerful clear tool. Gromp's poison armor now scales up with the bonus health of the owner, allowing tanks to opt into extra clear speed when they need it.
These items are aimed at 5.5, so we're looking to get lots of coverage for bug fixes and polish to make sure we can see these hit live as smoothly as possible. We can't wait to test these out with you all!" Cinderhulk
Ik denk dat ik met deze change maar eens smite ga proberen op toplane vlad, met de 25% health boost (late game heb ik als vlad meestal 3.7k HP), sunfire en de Gromp buff (mits je natuurlijk de gromp top hebt) dan ben je een nog groter monster in de mid/late game!
Zou denk ik slecht werken op Vlad, aangezien je pool % HP weghaalt en je normaal ook geen Sunfire op Vlad bouwt of uberhaupt vaak loodrecht naast iemand staat.
Die 'overstap' heb ik een tijdje geleden ook gemaakt, precies om deze reden:Spuitelf schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:18:
Als jungler kun je nog altijd impact hebben (imo wel minder dan in season 4) en games naar je hand zetten, maar in mijn beleving gebeurde het te vaak dat één of meer lanes zwaar ten onder ging en dan moest ik dat als jungler maar weer proberen recht te breien. Speel daarom liever in solo/duo queue een lane, zodat die lane in ieder geval niet door het ijs zakt. Een halve gare jungler vind ik minder erg dan een slechte laner die na 5 mins al 0/3 staat.Xanthian schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:00:
Ik kan de laatste tijd gewoon geen impact maken op de game als jungler, de lanes verliezen al 1 op 1 voordat ik ook maar de mogelijkheid heb om te ganken.
Gz met Gold btw, Xanthian
[ Voor 9% gewijzigd door Koekiemonsterr op 13-04-2015 11:54 ]
Waar zijn de credits?Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:27:
[...]
Heb het laatst ook erg succesvol in m'n game op een Trundle gezien. Die heeft met zijn speedup, ult en trollpillar toch geen Flash nodig.
De (unique) passive van Cindercoat en Sunfire zijn hetzelfde, je kan deze twee dus beter niet combineren. Ik denk dat het op Vlad iets minder zou werken dan op bijv. Trundle/Shyvana. Vladimir heeft early zijn flash echt nodig om te overleven tegen ganks en lategame ook om goed te kunnen positionen/initiaten
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 13-04-2015 11:56 ]
Smite op adc en support! Zo dan kan ik over een aantal maanden ook roepen called it.
Wat een kul, jungleitems zijn in het verleden al eens eerder populair geweest op toplaners/adc.
Wat een kul, jungleitems zijn in het verleden al eens eerder populair geweest op toplaners/adc.
Yep, Madreds op ADC was een tijdje erg populair, die Armor/Lifesteal en random 500 dmg proc was een erg goede counter tegen physical damage en maakte farmen/drake/baron echt super easy wanneer er 2-3 in je team zaten.Damienx2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:20:
Smite op adc en support! Zo dan kan ik over een aantal maanden ook roepen called it.
Alle laners een jungle camp starten voor je naar lane gaat!Damienx2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:20:
Weet je tenminste zeker dat je je level 2 hebt voor de tegenstander... En ach, die jungler kan het toch ook wel af met 2 buffs en 1 kamp? Daarna moet hij maar gewoon gaan ganken... xDTurismo schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:09:
[...]
Alle laners een jungle camp starten voor je naar lane gaat!
Kunnen we dragon niet gewoon meteen met de champs laten spawnen? Een level 1 dragon fight met 10 smites lijkt me.... uuuh, erg interesant
Ik heb wel eens een game gehad waar de support ook smite had, om de jungler te helpen. Die ging ook echt de jungle in als een schaap achter de jungler aan om de red of blue te helpen of voor drake.IdieEasy schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:18:
[...]
Weet je tenminste zeker dat je je level 2 hebt voor de tegenstander... En ach, die jungler kan het toch ook wel af met 2 buffs en 1 kamp? Daarna moet hij maar gewoon gaan ganken... xD
Kunnen we dragon niet gewoon meteen met de champs laten spawnen? Een level 1 dragon fight met 10 smites lijkt me.... uuuh, erg interesant
Toen ik vroeg waarom smite in selection screen, "I need to support jungler too" (en nee was geen premade)

Dit topic is gesloten.
Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden