[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.886 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:48:
Luden's Echo is gewoon een Shiv voor mages, laten we wel wezen. Het is leuk als 6e item als je uberhaupt zoveel geld in een game binnenharkt en het kan veroorloven niet defensive te gaan.
Luden's Echo is juist een item dat áls je het neemt, dan moet je het als 2e main item nemen. Niet als 6e. Dan heeft het weinig nut meer.

Luden's geeft je in mid game (als 2e item na een Abyssal of Morello) de hoogste dmg output en kan dus je snowball potentie iets vergroten. Is uiteraard zeker geen DFG dmg spike ofzo, maar toch.

Is een beetje een high risk high reward item. Het geeft je de meeste dmg mid game en dus een kleine spike, maar je delayed ook core items zoals je Rabadon's.

Overigens, not my words :P
Dit is wat Deficio had te melden tijdens één van de recentere EUW LCS matches waarin Luden's werd opgepikt.

Als je early al goed gaat op bijvoorbeeld een Ahri dan zou ik dit item wel overwegen. Die extra movement speed is ook uitstekend voor Ahri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel situational- Maybe. Maar zoals je zelf al roept, je geeft 3k+ uit aan een item die niet Deathcap/Morello/Hourglass is. Dus geen defense, niet zo'n hoge spike als Deathcap en ook geen CDR of mana. Ik kan eigenlijk geen manier vinden om dat te verantwoorden voor een beetje extra damage en wat MS.

En op Ahri? Heeft die al niet de meeste mobility in het spelletje met haar gratis MS en dertigduizend dashes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:26:
En op Ahri? Heeft die al niet de meeste mobility in het spelletje met haar gratis MS en dertigduizend dashes :p
Ja maar moar is bettuurrr!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:19:
[...]

Luden's Echo is juist een item dat áls je het neemt, dan moet je het als 2e main item nemen. Niet als 6e. Dan heeft het weinig nut meer.

Luden's geeft je in mid game (als 2e item na een Abyssal of Morello) de hoogste dmg output en kan dus je snowball potentie iets vergroten. Is uiteraard zeker geen DFG dmg spike ofzo, maar toch.

Is een beetje een high risk high reward item. Het geeft je de meeste dmg mid game en dus een kleine spike, maar je delayed ook core items zoals je Rabadon's.

Overigens, not my words :P
Dit is wat Deficio had te melden tijdens één van de recentere EUW LCS matches waarin Luden's werd opgepikt.

Als je early al goed gaat op bijvoorbeeld een Ahri dan zou ik dit item wel overwegen. Die extra movement speed is ook uitstekend voor Ahri.
Ik had 2 films gezien van last shadow waarin luden's echo eigenlijk heel slecht is en juist wel als 6de item nemen. Schijnt alleen goed te zijn op cassio en enkele andere champs. Zit ook sample sizes en berekeningen achter.

https://www.youtube.com/watch?v=l9Mk1D9hYMU
https://www.youtube.com/watch?v=N-MiS1pfCwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Sommige champs zijn echt weer TE sterk. Maar mijn favo URF champ op dit moment is Maokai, eindeloze binds, tanky en je gaat zeker niet makkelijk dood doordat je ongeveer 24/7 je passive hebt. 5 games gedaan 4 gewonnen en ook een quadra gehaald.

Ook een potje gehad met een andere Maokai, die 1 vs 1 fights duurde héél lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Helaas gisteren maar 1 potje URF kunnen spelen. En ik had daarbij blijkbaar niet goed gepicked :(. Ik dacht bij mijzelf Katarina zonder bijna enkele CD's (normaal al vrij sterk) moet ook wel grappig zijn in URF. Vast ook wel als je Katarina goed kunt spelen, maar voor mij was het een drama. Werd door de enemy Hecarim ge-oneshot :(, de enemy Lux had me bijna volledig gesnared, de enemy Lee Sin schopte me continu weg... Nee verkeerde keuze geweest ;). Hopelijk vandaag nog een paar potjes :).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een potje of 8 URF gespeeld, waarvan alle potjes met AP Shaco gewonnen.
Shaco,Zed,Maokai, AP Ezreal maar ook Vlad (2 sec CD pool) lijken OP in URF, maar ik vermaak me prima.
De Kartus ult om de 30 seconden klinkt ook redelijk OP, maar dat lijkt mee te vallen (1 win en 1 loss)
Van mij mogen ze deze mode er wel even in houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:35:

De Kartus ult om de 30 seconden klinkt ook redelijk OP, maar dat lijkt mee te vallen (1 win en 1 loss)
30sec is eigenlijk veel te lang, zeker als je mensen hebt die zelfs zonder onderbreking shields of heals kunnen spammen en Karthus Q had al niet echt cooldown. Lijkt me inderdaad niet het poppetje om te spelen. Zed is overigens ook erg fucked up in URF.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zed is gewoon een helikopter :+ Als je z'n E te veel gaat spammen vliegt hij nog weg. (Of is E de shadow? Ik speel er niet veel, of eigenlijk nooit, mee)

De pro URF was trouwens ook weer leuk, Bjerg OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Karthus kan goed zijn als je timing goed is en je teamgenoten geen idioten zijn. Als er veel poke is raken mensen tenslotte ook snel laag health, en kan je dus veel kills pakken or helpen pakken. Maar met slechte timing of als de tegenstander de 'juiste' champs heeft wordt het vrijwel teniet gedaan.
Hetzelfde met Katarina. Als je tegenstanders allemaal squishies hebben en niet goed zijn in opletten of richten kan je erg snel snowballen.

Zed is iedere keer gebanned geweest in mijn potjes, en Shaco ben ik niet tegen gekomen (en ben ik zelf ook niet geweldig mee). Sona heb ik een aantal keer tegen me gehad, en die is erg irritant in URF. Op een gegeven moment was ik als Jayce een Sona onder een turret aan het poken, en iedere E+Q deed ongeveer 30-40% health damage. Maar voor ik de volgende kon afvuren was Sona al weer bijna max health, dus als ik er 1 miste was Sona zowieso weer maxed.

Urgot/Sona of Urgot/Taric kan waarschijnlijk vrijwel elke lane winnen. Het probleem is late game wanneer anderen hun ult spammen en er fors schade mee doen terwijl jij als Urgot in de buurt moet komen om ze met je van plaats te laten wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Skyclad schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:30:
Karthus kan goed zijn als je timing goed is en je teamgenoten geen idioten zijn. Als er veel poke is raken mensen tenslotte ook snel laag health,
Probleem is dat Karthus deze poke in de normale modes ook al heeft, want zijn enige poke is Q, die al nauwelijks cooldown heeft en vrij spammable is. Daarbij is de range niet al te ver en heeft Karth geen dash. E is continuous, dus ook niet beter en 30 sec op ult wanneer iedereen kan shielden maakt het vrij waardeloos. Als je poke wil, pak dan een caster die na de reductie van 80% een skill overhoudt met < 2sec cooldown, zodat je echt schade kan doen. Urgot is bijvoorbeeld ook helemaal gestoord in URF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Karma / Galio ook relatief OP.
Verder pure haat aan mannetjes die nu URF spelen en zoveel shit in allchat spuwen dat ze challenjour zijn, en dat als je ze een keer doodmaakt een "srcub / noob" bent :')
All hail de mute all button.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die troll modes serieus nemen en er kwaad om worden moeten hun leven herevalueren :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:31:
Mensen die troll modes serieus nemen en er kwaad om worden moeten hun leven herevalueren :') :')
Of mensen die volledig op de objectives focussen.. ga dan normal/ranked spelen?
Volgens mij is URF toch juist om lekker aan te kloten en fun te hebben. Nee binnen 10min 1 lane volledig wegpushen en met zijn allen de Nexus diven... lots of fun 8)7
Wootlock schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:26:
Karma / Galio ook relatief OP.
Verder pure haat aan mannetjes die nu URF spelen en zoveel shit in allchat spuwen dat ze challenjour zijn, en dat als je ze een keer doodmaakt een "srcub / noob" bent :')
All hail de mute all button.
Galio OP om zijn skills? Of omdat de games vaak volledig uit AP champs bestaan.. :p

[ Voor 32% gewijzigd door schaapiej op 02-04-2015 12:17 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
schaapiej schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:15:
[...]

Of mensen die volledig op de objectives focussen.. ga dan normal/ranked spelen?
Volgens mij is URF toch juist om lekker aan te kloten en fun te hebben. Nee binnen 10min 1 lane volledig wegpushen en met zijn allen de Nexus diven... lots of fun 8)7

[...]

Galio OP om zijn skills? Of omdat de games vaak volledig uit AP champs bestaan.. :p
Dat had ik dus gisteren idd, in dat ene potje. 3 man die mid doorpushten, wards plaatsen om naar te TPen en maar doorpushen. Snapte niet helemaal wat de lol daarvan was ;). Maar goed ieder zijn ding. Vond het nogal tryhard overkomen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Mensen die troll modes serieus nemen en er kwaad om LoL worden moeten hun leven herevalueren :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

schaapiej schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:15:

Zijn skills + permashield en inderdaad omdat games volledig uit AP teams bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Heren mijn roze streampak is binnen <3

De Pink Taric Master is COMPLETE!!!!!

Tijd voor wat soloQ op www.twitch.tv/best_junglah_euw

come and hang out <3

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Wauw.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Blamauci wat doe je jezelf aan kerel "roze streampak"

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/049/163/implied-facepalm.jpg
Ik ken wel mensen die boos worden in troll games ;) Heb gisteren nog wel 2 potjes URF gespeeld met wat mensen maar ik vond er echt geen zak aan aan die game mode :P

Hopelijk vanavond weer een normaal potje :D

[ Voor 58% gewijzigd door ShadowBumble op 02-04-2015 14:33 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol blamauci mad omdat ie kritiek krijgt van bot lane over z'n niet-zo-slimme dive :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
<3 ik was niet mad ik zei zelfs in chat dat het 100% mijn fout was. daarna gaan mensen door janken dan gaan ze op mute. ik ben heel vriendelijk geweest ik zeg im so sorry i completly fucked that up.

als je dan me daarna een idiot bla bla bla gaat noemen heb je een mute verdient. niks mis mee lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mwah ik zag geen idiot, enkel Braum die zei dat top en jungle de boel aan het verkloten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:53

Secsytime

Automagisch

blamauci schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:16:
<3 ik was niet mad ik zei zelfs in chat dat het 100% mijn fout was. daarna gaan mensen door janken dan gaan ze op mute. ik ben heel vriendelijk geweest ik zeg im so sorry i completly fucked that up.

als je dan me daarna een idiot bla bla bla gaat noemen heb je een mute verdient. niks mis mee lijkt me
Verdomme, stream eens langer dan 5 minuten. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Oh ik keek ff 1 minuut om het roze monster te aanschouwen.... :P

Toen zag ik het volgende:

Op lvl 4 deed je de Gromp, terwijl op dat moment duidelijk op de minimap zichtbaar was dat top door de enemy top + jungler gegankt werd. Het was dus een 2v1 tower dive op lvl 4. En je was vlakbij. Je had daar een double kill kunnen scoren als je Gromp links had laten liggen en in Bear form als een gek naar de nabije top tower was gerend.

Meer tips kan ik niet geven, want voor de rest intrigeerde de roze outfit me teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
stream is weer live. ik was ff weg enzo en mebus was ook ff weg. www.twitch.tv/best_junglah_euw voor de luie mensen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
Kwaad word ik er niet om maar lekker tryharden doe ik wel. Lekker diep warden, tp'en en torens/inhibs backdooren. Op een gegeven moment als Ziggs in mn eentje inhib turret + inhib + nexus turret gepakt, die smolten gewoon in een paar klappen weg met Lich Bane + passive. Laatste game nog een baserace, enemy nexus was op zo'n 50% en toen verloren we :+ fun stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:59:
[...]

Zijn skills + permashield en inderdaad omdat games volledig uit AP teams bestaan.
Ik speel dan gewoon Veigar. Jouw shield is eindig. Mijn AP niet. Kablaaam.

Veigar delete gewoon elke AP champ in die gamemode. Te hilarisch.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:41:
[...]

Is veigar eindelijk weer viable in iets dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:58:
[...]

Is veigar eindelijk weer viable in iets dan :)
Ik was net tegen een LB mid dash was ze al dood door m'n ult. Ging nergens meer over. Gunblade is een must buy voor de spellvamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:01:
[...]

Ik was net tegen een LB mid dash was ze al dood door m'n ult. Ging nergens meer over. Gunblade is een must buy voor de spellvamp.
Neem aan dat je bedoelt WotA. Aan Lifesteal en AD heb je namelijk niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:49:
[...]

Neem aan dat je bedoelt WotA. Aan Lifesteal en AD heb je namelijk niet zo veel.
Aan de andere kant; cooldown heb je ook niks aan. Met de Gunblade kan je nog mensen irriteren met je active! :p

Geven beide evenveel AP / Spellvamp dus eigenlijk is een Gunblade nuttiger in URF!

[ Voor 11% gewijzigd door schaapiej op 03-04-2015 07:40 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Aangezien Ezreal bijna elke game gebanned wordt speel ik maar Lucian ;). Zelfde principe, en eigenlijk nog leuker. Dash, Dash, Dash. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
[...]

1 Galio ult + Q+ E en Veigar is door voordat hij op R kan drukken :)
Daarnaast Solo je op level 12 ofso Baron, wat ervoor zorgt dan je relatief snel kan winnen. Niemand in heel die game-mode die ward natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ero-Sensei schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:57:
[...]

1 Galio ult + Q+ E en Veigar is door voordat hij op R kan drukken :)
Daarnaast Solo je op level 12 ofso Baron, wat ervoor zorgt dan je relatief snel kan winnen. Niemand in heel die game-mode die ward natuurlijk.
Hoe ben jij pas level 12 op 20 minuten? xD

En warden gebeurt bij ons vrij veel, maar binnen ons groepje is het momenteel 4-5 premades die constant samen spelen. Dragon solo doen is dan wel weer grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Iedereen kan Baron solo doen volgens mij, tegen dat de Braon komt ben je volgens mij gewoon level 18.
Overigens zie ik dat er nogsteeds best veel focus ligt op Dragon en Baron.

Overigens werkt een Bannen of Command ook redelijk goed, zeker als een team geen enkele ADC heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:34:
[...]

Aan de andere kant; cooldown heb je ook niks aan. Met de Gunblade kan je nog mensen irriteren met je active! :p

Geven beide evenveel AP / Spellvamp dus eigenlijk is een Gunblade nuttiger in URF!
Dit.

En betere towerpush met je AA's natuurlijk 8) . Mooie van Veigar is dat het zelfs werkt tegen stealth champs en champs met veel mobility omdat je gewoon qwe blijft mashen en random rond schiet. Beetje mazzel loopt de tegenstander ergens in vast terwijl ze jouw door de spam proberen te bereiken. Alleen Zed is nog echt een bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 17:42
Evelynn met Q op 0,3 seconden cooldown, en infinite speed boost met W. Echt het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Moet je wel je Q kunnen raken :') dom dat ze daar een skillshot van hebben gemaakt.
En je weet dat je als Galio MR kan stacken en daar dan AP voor terugkrijgt hé ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schaapiej schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:34:
[...]

Je betaald alleen 1.6k voor die AD/Lifesteal en veel minder voor dat beetje CDR. Dan kun je dat geld in een Sheen>LB steken, dan heb je pas tower push :p

Ben zelf na 1 potje wel klaar met URF wat een flamers en tryhards zeg. Enemy team gaat volledig ranged en pushed 5 man mid, wat een lol jongens. Als mensen nou eens half zoveel coordineren in ranked waren ze allemaal minstens Platinum 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:50:
[...]

Je betaald alleen 1.6k voor die AD/Lifesteal en veel minder voor dat beetje CDR. Dan kun je dat geld in een Sheen>LB steken, dan heb je pas tower push :p

Ben zelf na 1 potje wel klaar met URF wat een flamers en tryhards zeg. Enemy team gaat volledig ranged en pushed 5 man mid, wat een lol jongens. Als mensen nou eens half zoveel coordineren in ranked waren ze allemaal minstens Platinum 8)7
HAHAHAHAHA dat gevoel had ik er nou ook bij :D. Het is net alsof ze hier veel meer proberen om te winnen dan in de gemiddelde ranked game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister voor de gein eens Full AP Rek'sai geprobeerd na een video te hebben gezien dat het best werkt op URF. Je kunt daar echt mensen mee snipen zeg :P En al die tunnels om mee weg te komen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Pantheon spears elke 0.8 sec en stun elke 2 sec... Verder elke min een normale TP en elke 30 sec je ult :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
De uitslag van het tweakers game event staat online, http://g1gaming.nl/?page_id=32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Waar kan ik de Gold speelster van Team Alternate ophalen? :+

Edit: Zijn er hier mensen geweest? Zo ja, wat was jullie ervaring? Lijkt mij ook wel grappig om voor de lol naar de volgende te gaan. Vragen ze overigens ook nog wat van je?

[ Voor 59% gewijzigd door TheBrut3 op 03-04-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
Bij de finale in Haarlem haha!
Ik, ben er geweest, je kon 1 potje spelen omdat het zeer druk was, daarom moest je je ook van te voren aanmelden, voor andere events hoeft dat niet.
Ik vond het zeer leuk en wel interessant, vooral de manier hoe andere mensen naar het spel kijken vond ik wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

TheBrut3 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:18:
Waar kan ik de Gold speelster van Team Alternate ophalen? :+
Heb je geen hogere standaard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Breda of Ede...hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nope, ze oogt (lacht) lief :*)
Dus als je gekozen wordt moet je met je team tegen de andere teams spelen in Haarlem (en dan moet je dus kunnen?) en het beste team wordt HET (trainings)team van G1gaming?
Ik zou voor Ede gaan! In de wijk waar CD-ROM-LAND zit is vandaag iemand neergeschoten :+

[ Voor 18% gewijzigd door TheBrut3 op 03-04-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
TheBrut3 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:29:
Dus als je gekozen wordt moet je met je team tegen de andere teams spelen in Haarlem (en dan moet je dus kunnen?) en het beste team wordt HET (trainings)team van G1gaming?
Ja het is wel handig als je dan kunt.
Het winnende team gaat naar huis met 5x een game pc twv 1500, dus voor iedereen 1.

Zou ik best graag willen winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:50:
[...]

Gunblade koop je voor de spellvamp. Die is serieus goed met 1100ap veigar :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:11:
[...]

Gunblade koop je voor de spellvamp. Die is serieus goed met 1100ap veigar :+ .
Ik zeg toch ook dat je beter voor WotA kan gaan? Goedkoper voor hetzelfde aantal Spellvamp. Begrijpend lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Net nog wat leuks geprobeerd in URF: Gangplank!
Mercs, Lichbane, Gunblade, Deathcap, Spiritvisage en Lastwhisper :p

Toch wel grappig om constant als een gek te kunnen healen en nog aardig wat damage eruit te gooien met je Q/Lichbane.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik wou dat ik een superkracht had dat ik mensen kon kapotmaken achter hun pc.
1 win 12 losses van g1 promo naar g3 0 lp gegaan in 1 rechte lijn.Elke game een feeder/leaver/flamer/troll.
Zelfs mijn smurf die nu in g4 zit heeft het zo erg niet... Daar proberen de mensen nog te winnen.

Bij deze zoek ik dus een duo zodat ik tenminste eens niet 1v9 of 2v8 sta.

Summoner name whodares2 op EUW natuurlijk.

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

whodares schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:14:
Ik wou dat ik een superkracht had dat ik mensen kon kapotmaken achter hun pc.
1 win 12 losses van g1 promo naar g3 0 lp gegaan in 1 rechte lijn.Elke game een feeder/leaver/flamer/troll.
Zelfs mijn smurf die nu in g4 zit heeft het zo erg niet... Daar proberen de mensen nog te winnen.

Bij deze zoek ik dus een duo zodat ik tenminste eens niet 1v9 of 2v8 sta.

Summoner name whodares2 op EUW natuurlijk.
Ik ken het, van high in Gold 3 naar low Gold V gegaan met een losstsreak en daar vastzitten; en ik merk dat als ik m'n betere champs speel ik vlot m'n lane kan winnen op dat niveau maar meestal is het niet genoeg.

Ben uit frustratie gewoon andere dingen aan het leren om te kijken of het daarmee beter zal gaan...

Ivm dat topic ^^^Iemand tips om Gnar te spelen? ik struggle vooral hard met dat hij early zo enorm squichy is (maar dat went wel) en dat ik moeite heb m'n rage te controllen voor teamfights, zelden dat ik op een goed moment mega gnar ga voor teamfights.

**EDIT**

Wanneer ik support struggle ik momenteel ook aangezien ik vroeger Sona speelde maar die is echt te moeilijk tegenwoordig, en met Alistar lukt het ook niet meer echt... Wordt support GP nog gespeeld? Dat lijkt me nog wel tof voor een poke carry.

[ Voor 10% gewijzigd door Jebus4life op 04-04-2015 14:37 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind Gnar overrated as f, maar meta gonna meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Rordarok schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:55:
Ik vind Gnar overrated as f, maar meta gonna meta.
True, ik hou altijd mijn hart vast als we een Gnar top laner hebben.

Heb het idee dat heel veel mensen Gnar gekocht hebben zonder dat ze er echt veel tijd in hebben gestoken.

En dat laatste lijkt me geen overbodige luxe bij een champ als Gnar. Iedereen kan wel een beetje leuk steentjes, boomerangs en huizen gooien en een beetje springen, maar in teamfights op het juiste moment in mega gnar op een goeie manier engagen en meerdere enemies tegen de muur rammen...dat zie je in ieder geval op Gold niveau vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:26:
[...]

True, ik hou altijd mijn hart vast als we een Gnar top laner hebben.

Heb het idee dat heel veel mensen Gnar gekocht hebben zonder dat ze er echt veel tijd in hebben gestoken.
Gnar is toch ook behoorlijk generfd sinds zijn release? In het begin kon je nog carryen zonder überhaupt (efficiënt) gebruik te maken van zijn ultimate (of überhaupt mega Gnar). Nu moet je goed zijn met Gnar om nuttig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:40:
[...]

Gnar is toch ook behoorlijk generfd sinds zijn release? In het begin kon je nog carryen zonder überhaupt (efficiënt) gebruik te maken van zijn ultimate (of überhaupt mega Gnar). Nu moet je goed zijn met Gnar om nuttig te zijn.
Ja true, dat komt er ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 15:39
Wacky Weed schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:50:
De uitslag van het tweakers game event staat online, http://g1gaming.nl/?page_id=32
Hoe werkt het precies? Kom ik als individueel gewoon naar het evenement, speel ik een pot en kan ik gekozen worden, of moet ik met een team komen?

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Alleen geloof ik.

PIGLET + TL HYPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 15:39
Rordarok schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:07:
Alleen geloof ik.

PIGLET + TL HYPE
Nice, Ede is te doen voor mij.

>> Trash talk Piglet gaat hard

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

untflanked schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:05:
[...]

Hoe werkt het precies? Kom ik als individueel gewoon naar het evenement, speel ik een pot en kan ik gekozen worden, of moet ik met een team komen?
Kan aan mij liggen, maar het is inderdaad nogal onduidelijk allemaal dat toernooi. De website is ook niet al te duidelijk.

Dit is dé LoL-thread op Tweakers, maar er wordt kennelijk niet eens wat nadere info gepost hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik ben sinds vandaag begonnen met ignite op top te nemen ipv TP, ik merkte dat m'n TP's vaak niet goed waren, of als ze goed waren het team niet reageert, dus uiteindelijk gebruikte ik het niet erg goed behalve om sporadische eens een tower te redden van een split pusher.

OP het eerste zicht had ik dat veeeeel eerder moeten doen, m'n solo kill potential was altijd te laag vond ik, dit is toch echt perfect om dat net over het randje te duwen. Voorlopig maar in 3 games kunnen doen, maar het maakt in m'n lane echt een wereld van verschil. 3 keer vlot m'n lane kunnen snowballen waarvan ik 2 keer vlot gecarried heb (de andere was het volledige team gewoon veel beter).

Zowaar ook 3 wins achter elkaar, dat was ook een eeuwigheid geleden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
untflanked schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:05:
[...]

Precies wat je zegt, individueel, maar je kan ook als team komen. Is ook gebeurt maar dan wordt er nog steeds naar je individuele skill gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Kijk naar die UOL vs GMB games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:46:
Kijk naar die UOL vs GMB games :D
Het is wel leuk, alleen niet echt play-off waardig spel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jebus4life schreef op zondag 05 april 2015 @ 01:48:
Ik ben sinds vandaag begonnen met ignite op top te nemen ipv TP, ik merkte dat m'n TP's vaak niet goed waren, of als ze goed waren het team niet reageert, dus uiteindelijk gebruikte ik het niet erg goed behalve om sporadische eens een tower te redden van een split pusher.
Je gebruikt dit ook meestal om objectives te contesten. Probleem is dat als jij TP niet runt en enemy wel, dat je 9/10 keer je team forceert om een 5v4 bij Drake te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Morgen 10 keer zoveel Shaco's in SoloQ? :+ Die laatste game van UOL was trouwens erg grappig :D

[ Voor 38% gewijzigd door Mebus op 05-04-2015 20:57 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 20:21:
[...]

Je gebruikt dit ook meestal om objectives te contesten. Probleem is dat als jij TP niet runt en enemy wel, dat je 9/10 keer je team forceert om een 5v4 bij Drake te houden.
Goh,hoewel je 100% gelijk hebt op papier, merk ik in de praktijk toch dat TP 95% van de tijd (op mijn elo (low gold) wordt gebruikt om terug naar top de teleporten.

Warding in bot lane is meestal niet goed genoeg om een TP te gebruiken voor een gank (of ik kan het niet goed genoeg gebruiken), drake wordt daarnaast (early) bijna altijd gedaan nadat er een kill botlane gevallen is. Lategame blijf je gewoon bij je team, slechts zelden of nooit zie je een echt goeie split push. Eerder een 4v5 gevecht waardoor er iemand in all chat begint te zeggen "OMG "insert top lane champion name" is never with the team, plz report"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Oeh :D
spoiler: UOL vs. Gambit G2
Kikis op Udyr :D ik ben ernstig benieuwd :D

Ja, ik loop achter.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
McGryphon schreef op maandag 06 april 2015 @ 02:36:
Oeh :D
spoiler: UOL vs. Gambit G2
Kikis op Udyr :D ik ben ernstig benieuwd :D

Ja, ik loop achter.
In één van die games daarna pakt die ook wat leuks :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zelfs al is dit alleen vanwege de skin, ik ben nu al helemaal happy _O-
spoiler:
FLASH BEARSLAP! FLASH BEARSLAP! FLASH! SLAP! _O-

_O- die build order :D

[ Voor 39% gewijzigd door McGryphon op 06-04-2015 02:42 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jebus4life schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:37:
[...]

Goh,hoewel je 100% gelijk hebt op papier, merk ik in de praktijk toch dat TP 95% van de tijd (op mijn elo (low gold) wordt gebruikt om terug naar top de teleporten.
Als jij degene met de TP bent en je enemy gebruikt het om HP te krijgen, dan is dat toch automatisch objectives en gratis bot ganks voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:40:
[...]

Ja, en dat is maar goed ook. Was echt een hell om te lanen tegen Gnar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Net nog een URFje geprobeerd. Zou makkelijker gaan als het niet zo lagte dat zelfs teleports niet meer gingen. Aangezien hun mid helemaal niet kon connecten konden we wel makkelijk 'winnen', ook al kwam het op een gegeven moment neer op rechtsklikken op de inhib turret en hopen dat je er komt en wat schade kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:07:
[...]

Het is wel leuk, alleen niet echt play-off waardig spel tot nu toe.
Tuurlijk wel , UOL die gewoon met meerdere nieuwe teams aan komt zetten en er mee wint ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 02:59:
[...]

Als jij degene met de TP bent en je enemy gebruikt het om HP te krijgen, dan is dat toch automatisch objectives en gratis bot ganks voor jou?
Ik kill m'n lane opponent dan wel zodat ik kan snowballen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Skyclad schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:08:
Net nog een URFje geprobeerd. Zou makkelijker gaan als het niet zo lagte dat zelfs teleports niet meer gingen.
Klnikt als een jij-probleem. Heb een aantal URFs gespeeld, compleet zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:20:
[...]

Klnikt als een jij-probleem. Heb een aantal URFs gespeeld, compleet zonder lag.
Alle 10 hadden er last van. Zal wel ergens een server node geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:18:
[...]

Tuurlijk wel , UOL die gewoon met meerdere nieuwe teams aan komt zetten en er mee wint ook.
Mag je vinden maar ik zag heel veel misplays/slechte map movements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:07:
[...]

Niks anders dan waar dan ook. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:07:
[...]

Hmja maar 'middenmoters' zoals Gambit kunnen dat kennnlijk dus niet afstraffen.

Hoe dan ook: UoL is vaak wel erg leuk. Je weet nooit waarmee ze nu weer op de proppen komen.

Voor kritiek lijkt me dat Copenhagen Wolves trouwens een betere kandidaat is. Hoe zij toch altijd een voorsprong uit handen kunnen geven of zich in champion select qua picks en bans al op achterstand zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22
ik heb de laatste tijd heel erg veel last van spam friend requests.

elke keer als ik LOL opstart heb ik 2 tot 5 friend requests van de vreemdste namen. ik accepteer ze nooit maar irritant is het wel.

Anderen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik ben de laatste tijd binnen 2/3 dagen gecapped op 50...of dat nou is omdat ik zo ongelofelijk goed en populair ben weet ik nou niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen wel bots zijn, mag je je wel voelen als een streamer. Lekker 10tallen friend requests wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Crysania schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:58:

elke keer als ik LOL opstart heb ik 2 tot 5 friend requests van de vreemdste namen. ik accepteer ze nooit maar irritant is het wel.

Anderen ook last van?
Jup.. niet normaal meer.
elo boosting . com meestal, of zoiets wat er op lijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Douweegbertje op 07-04-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Koekiemonsterr schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:55:
[...]

Hmja maar 'middenmoters' zoals Gambit kunnen dat kennnlijk dus niet afstraffen.

Hoe dan ook: UoL is vaak wel erg leuk. Je weet nooit waarmee ze nu weer op de proppen komen.

Voor kritiek lijkt me dat Copenhagen Wolves trouwens een betere kandidaat is. Hoe zij toch altijd een voorsprong uit handen kunnen geven of zich in champion select qua picks en bans al op achterstand zetten....
CW waren een beetje de voorlopers van UOL. Ze hadden regelmatig non-meta picks waar ze mee konden verrassen. Het probleem bij hun is inderdaad dat ze niet goed lijken te weten hoe ze een voorsprong moeten uitbouwen of zelfs maar vasthouden. Ze krijgen een voorsprong, slopen een aantal vijanden, doen baron, recalllen om te kopen, en gaan dan hun eigen jungle farmen of dat soort dingen. Tegen de tijd dat ze richting de vijand lopen pushen alle lanes hun kant uit en hebben ze weinig tijd meer voor de baron buff.

UOL heeft ook regelmatig non-meta picks, maar weet wel waarom ze welke pick wel of niet moeten doen, en hebben de neiging om snel door te krijgen hoe iemand speelt en dat gewoon dat te counteren. Als de andere partij snel genoeg van tactiek kan veranderen verliezen ze vaak, maar als ze het wel goed inzien, niet te veel fouten maken en de vijand wisselt niet snel (genoeg) dan kunnen ze erg sterk zijn. Je kan zien dat ze Fnatic goed hebben bestudeerd, en daarom direct doorhadden welke tactiek gebruikt zou gaan worden en dat gingen counteren. Echter bij H2K, ook zo'n sterke groep maar nieuw in de LCS, hadden ze nog niet door hoe die speelden en gingen ze dus het schip in. Ze hadden voor de best of 5 vs Gambit ook aangegeven dat ze beter waren in 'best of's, en ik denk dat dat ook voornamelijk komt doordat ze goed zijn in zich aanpassen. Ze leren hoe iemand speelt en kijken wat de zwakke plekken zijn.

UOL is echter nog geen top team, dat zie je ook aan dat ze van zowel MYM als GIANTS een keer verloren. Ze moeten nog leren op top niveau te spelen, maar ik denk dat ze dat wel aan kunnen. Het is zowieso goed voor het niveau binnen de EU LCS dat je zo'n team er in hebt. Net zoals LMQ destijds TSM en C9 dwong 'sneller' te gaan spelen zal UOL Fnatic dwingen om ook wat meer andere tactieken te gebruiken en wat minder vast te houden aan de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crysania schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:58:

Anderen ook last van?
Ja, zijn Eloboost / skin sellers. Gewoon op Deny klikken :) meestal zijn het vage namen zonder hoofdletter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:55:
[...]

1 woord: Youngbuck.
Kerel is geen LCS materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wootlock schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:11:
1 woord: Youngbuck.
Kerel is geen LCS materiaal.
Klopt ja.

Uit chauvinisme hoop ik altijd nog wel dat hij en CW het goed doen, maar het houdt vaak niet over met hem.

Maar ja, als je in best of 5 tot twee keer toe Sejuani laat picken door je tegenstanders en dan ook nog wetende dat Seju een nachtmerrie kan zijn voor je eigen Juggermaw comp....

CW heeft trouwens het volledig Nederlandse LowLandLions overgenomen; zij moeten morgen tegen Origen. Zijn nogal de underdog, maar ze hebben al eerder een keer een match van Origen gewonnen. Misschien dat ze kunnen bewerkstelligen Soaz nóg chagrijniger te laten kijken :P

[ Voor 23% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-04-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Hallo Tweakers,

ik zou graag willen weten of er een site is voor veel lol nieuws, beetje esports waar mensen teams zoeken ect.

Is er zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

reddit.com/r/leagueoflegends
reddit.com/r/teamredditteams/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
ja ik ben persoonlijk niet zo'n fan van reddit, liever gewoon net zo'n site als tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

mierenmepper schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:41:
ja ik ben persoonlijk niet zo'n fan van reddit, liever gewoon net zo'n site als tweakers
surrender @ 20 ?

OT: Zijn er anderen die ook last hebben van vage lagspikes? Sinds URF live is gegaan heb ik hier last van, en gister tijdens wat duoQ had mijn duopartner er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
Secsytime schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:47:
[...]

surrender @ 20 ?

OT: Zijn er anderen die ook last hebben van vage lagspikes? Sinds URF live is gegaan heb ik hier last van, en gister tijdens wat duoQ had mijn duopartner er ook last van.
Is dat nederlands? soprry ik zie idd dat ik dat niet in mijn vraag erbij heb gezet ik ben opzoek naar een nederlandse site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mierenmepper schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:48:
[...]

Is dat nederlands? soprry ik zie idd dat ik dat niet in mijn vraag erbij heb gezet ik ben opzoek naar een nederlandse site
Volgens mij is dat er niet echt. Er zijn wat gaming sites die af en toe een artikeltje LoL erbij doet, maar volledige patch breakdowns en andere nieuwtjes van PBE en tournaments zijn er niet in NL. Dat wordt toch ff een LOI cursusje Engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:51:
[...]

Volgens mij is dat er niet echt. Er zijn wat gaming sites die af en toe een artikeltje LoL erbij doet, maar volledige patch breakdowns en andere nieuwtjes van PBE en tournaments zijn er niet in NL. Dat wordt toch ff een LOI cursusje Engels ;)
Of even een google translate inschakelen, lijkt me dat er wel een extensie oid is hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:52:
[...]

Of even een google translate inschakelen, lijkt me dat er wel een extensie oid is hiervoor?
In Google Chrome zit al een Translate functie in de rechterhoek van de adresbalk, naast het sterretje voor Bookmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
ooow jongens rustig aan het gaat niet om, dat ik geen engels kan lezen hoor haha, alleen ben wel geintereseerd wat er in nederland speelt ook met the party afgelopen weekend. om wat dingen daarover te lezen.
Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden