[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.887 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren een win gehad, en mocht dus aan mn Promo's beginnen naar S1. Fijn! Was firstpick en mocht gaan bannen. Uiteindelijk zelf Vi gekozen om te gaan junglen, maar denk niet dat de keuze van de champ enige invloed heeft gehad op de uitkomst van de game. Constant alleen engagen en als de teamfights dan kwamen, was ik óf dood (omdat ik engage en zij rennen per direct de andere kant op) óf ik ren ze achterna na het spawnen en kon dus niks uitrichten. Uiteraard was het commentaar niet van de lucht en was de eerste loss alweer binnen! :)

Goed, dan maar door naar de volgende game, een loss na 5 of 6 wins is ook geen ramp, dacht ik nog optimistisch! Maargoed, lang verhaal kort, hele team pakt AD waardoor er alleen een AP jungler rol overblijft, uit eindelijk met de support kunnen swappen (hij wilde Zac en ik kreeg Blitzcrank). Leuke pot gespeeld, maar het team was gewoon waar-de-loos! Onze Fiora/Yasuo waren niet bestand tegen hun Panth/Fizz en verloren dus hun lane. Wij (Sivir en Blitzcrank) wonnen onze lane wel, maar daarna was het ook zo over in de teamfights :/ Anyways, 2 potten verloren, promo's weer voorbij! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 14:49
RaseriaN schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:08:
...maar denk niet dat de keuze van de champ enige invloed heeft gehad op de uitkomst van de game. Constant alleen engagen en als de teamfights dan kwamen, was ik óf dood (omdat ik engage en zij rennen per direct de andere kant op) óf ik ren ze achterna na het spawnen en kon dus niks uitrichten.
En daar zit hem de crux. Als je merkt dat je engages geen follow-up krijgen, wat hele goede redenen kan hebben, vooral niet herhalen maar je rol aanpassen naar peeler voor je beste carry. Heb er vaak ook last van dat ik denk "shit, waar is mijn team?", en dus de foute aanname maakte dat zij dezelfde gedachte hadden als ik. Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaan er nou allemaal nog meer naar het gaming event bij tweakers? Het lijkt me wel leuk om te gaan, maar weet niet zeker of ik vervoer heb. Ik hoop dat ik op tijd weet of ik vervoer heb, want er moet vandaag voor 18:00 ingeschreven worden..

http://g1gaming.nl/?p=99

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Promo's naar S2 gehaald dankzij een Wukong jungle die lekker gefeed was. Had wat moeite als Xerath tegen een Brand. Hij wist me vaak te raken met zijn W en door die burn damage ging ik vaak dood. Gelukkig kwam wukong lekker kampen op mid :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
Ben ik de enige die het apart vind dat het nu al een paar een nieuw account/account met maar 1 forumpost is die over dat "gaming event" begint? :') Volgens Google was er een paar dagen geleden nog een topic over gemaakt in strategy games die nu ook niet meer bestaat. Spam much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Recrush schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:56:
Ben ik de enige die het apart vind dat het nu al een paar een nieuw account/account met maar 1 forumpost is die over dat "gaming event" begint? :') Volgens Google was er een paar dagen geleden nog een topic over gemaakt in strategy games die nu ook niet meer bestaat. Spam much?
Die thread was die post. Die is gemerged met deze thread. Zeef had erop gereageert, en die reactie is verdwenen. Was iets in de richting van, bedrijf wil niet betalen voor publiciteit, maar gaat vervolgens zelf accounts aanmaken voor reclame. Wat daarna gebeurt is is onbekend, maar het zal vast opgelost zijn, aangezien de post van zeef weg is, en de post van het bedrijf er nog is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Goed, dan maar door naar de volgende game, een loss na 5 of 6 wins is ook geen ramp, dacht ik nog optimistisch! Maargoed, lang verhaal kort, hele team pakt AD waardoor er alleen een AP jungler rol overblijft, uit eindelijk met de support kunnen swappen (hij wilde Zac en ik kreeg Blitzcrank). Leuke pot gespeeld, maar het team was gewoon waar-de-loos! Onze Fiora/Yasuo waren niet bestand tegen hun Panth/Fizz en verloren dus hun lane. Wij (Sivir en Blitzcrank) wonnen onze lane wel, maar daarna was het ook zo over in de teamfights :/ Anyways, 2 potten verloren, promo's weer voorbij! *O*
Erg logisch ook. Pant > Fiora en Fizz > Yasuo, wellicht had het e.e.a geruild moeten worden want Fiora had wellicht wel wat aan Fizz kunnen doen, maar Yasuo had beide lanes wel verloren.

Omruilen had niet veel nut gehad, want als Fiora haar ult aan zet gaat Fizz wel op zijn stafje zitten en gooit zijn ult en de rest er achteraan.

Yasuo kan daarentegen ook weinig tegen Pant inbrengen.

Slechte compo keuze iig mocht Fiora/Yasuo later hebben gepicked dan de enemy.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Gisteren een win gehad, en mocht dus aan mn Promo's beginnen naar S1. Fijn! Was firstpick en mocht gaan bannen. Uiteindelijk zelf Vi gekozen om te gaan junglen, maar denk niet dat de keuze van de champ enige invloed heeft gehad op de uitkomst van de game. Constant alleen engagen en als de teamfights dan kwamen, was ik óf dood (omdat ik engage en zij rennen per direct de andere kant op) óf ik ren ze achterna na het spawnen en kon dus niks uitrichten. Uiteraard was het commentaar niet van de lucht en was de eerste loss alweer binnen! :)

haha cor... xD You win some, you lose some ;D Spelen van de week wel een keer in de avond samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Laatst online: 13-03 13:31
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:03:
Wie gaan er nou allemaal nog meer naar het gaming event bij tweakers? Het lijkt me wel leuk om te gaan, maar weet niet zeker of ik vervoer heb. Ik hoop dat ik op tijd weet of ik vervoer heb, want er moet vandaag voor 18:00 ingeschreven worden..

http://g1gaming.nl/?p=99
(openbaar) vervoer?

Ik dacht dat vandaag voor 17:00 bekend was wie er mochten gaan?

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:52:
[...]
Tja, dat is het spel. Uiteindelijk gaat het om winnen. Zelf schroom ik ook niet om een afker te killen, want datzelfde "genade" is mij in het verleden ook niet gegunt.
Precies, gewoon killen die handel.
Het lijkt ook wel dat men een dc al bijna als een geaccepteerde vorm van overmacht ziet, een beetje zoals een blessure bij het voetbal waarbij de bal over de zijlijn wordt geschoten. Koop gewoon fatsoenlijk internet, denk ik dan. Verwacht niet van mij dat ik bij de zoveelste dc medelijden heb.
Gisteren een win gehad, en mocht dus aan mn Promo's beginnen naar S1. Fijn! Was firstpick en mocht gaan bannen. Uiteindelijk zelf Vi gekozen om te gaan junglen, maar denk niet dat de keuze van de champ enige invloed heeft gehad op de uitkomst van de game.
Tja klinkt inderdaad alsof er weinig aan te redden viel, dat is gewoon pech als je zulke teammates hebt (in je promo's). Maar, als je first pick bent, waarom pick je dan niet ADC? Dat is toch je main role en heb je beste results mee toch? Persoonlijk vind ik dat je als carry meer impact kan hebben dan als jungler. Een slechte jungler is nog tot daar aan toe, maar een slechte ADC vind ik veel erger....
MonkeySleeve schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:03:
Had wat moeite als Xerath tegen een Brand. Hij wist me vaak te raken met zijn W en door die burn damage ging ik vaak dood.
Zou eigenlijk 1v1 niet mogen :) Als Xerath heb je superior poke.

Zijn pillar zie je vaak aankomen. Zeker omdat je als Xerath op flinke afstand van hem hangt, zal Brand naar voren moeten lopen om zijn pillar te landen.

Bovendien kun je hem outpoken. Je hebt meer range met je Q, en als ie zijn pillar cast is Brand automatisch ook in range voor je eigen W, waarna je een bijna free Q kan landen. En vergeet je eigen E stun niet: flinke range ook en je hebt er geen combo voor nodig zoals Brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Sharfer schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:27:
[...]

(openbaar) vervoer?

" Als je geselecteerd wordt om mee te spelen zul je aanstaande vrijdag om 18:00 een entree-ticket ontvangen."
18:00 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Wacky Weed schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:55:
[...]

" Als je geselecteerd wordt om mee te spelen zul je aanstaande vrijdag om 18:00 een entree-ticket ontvangen."
Ja, ik kon dat dus nergens meer vinden..

vind het wel laat en had elke willekeurige tijd op gegeven.. dus ben benieuwd wanneer ik moet als ik mag (:

zag nergens staan dat je je eigen hardware mee moet nemen of?

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharfer schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:27:
[...]

(openbaar) vervoer?

ik hoop dat alles weer normaal werkt morgen ochtend dan,
en als het goed is word er om 6 uur bekend gemaakt wie er mee spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Ze hebben mij in ieder geval net gemaild dat ik mag komen, iemand anders ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
Ja ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iFlames schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:58:
ja ik ben er ook bij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Ik ben er ook bij, in de 14:00 groep

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Laatst online: 28-07 18:14
Sharfer schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:11:
Ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011

Secsytime

Automagisch

Recrush schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:56:
Wacky Weed schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:55:
[...]

iFlames schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:58:
Sharfer schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:11:
Zeef:
"In het weekend zit de tent hier op slot, dus we moesten op zoek naar een alternatief. De vrijdag tussen Hemelvaart en weekend leek een goede keuze. Natuurlijk besef ik me dat we het nooit iedereen naar de zin kunnen maken. Doen we het op zaterdag en huren we ergens een lokatie, dan zijn er naast kosten ook weer andere mensen die niet kunnen omdat de kinderen naar voetbal moeten etc. etc. Dus welke datum en tijd je ook kiest, er valt altijd wel iemand buiten de boot. Helaas ben jij dat nu, waarvoor mijn excuses!"

bron

volgens mij worden jullie getrolled

[ Voor 46% gewijzigd door Secsytime op 27-03-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
Heb toch echt mijn potje gespeeld daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Een team uit de Australische League welke gediskwalificeerd is. Teamgenoten uitschelden op de chat en zelfs muten, tijdens officiele wedstrijden in de chat zeiken over teamgenoten en tegenstanders, etc. 3 leden hadden een tijdelijke of permanente ban gekregen en de team captain mag nooit meer een officieel team samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Wacky Weed schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:33:
Heb toch echt mijn potje gespeeld daar :p
Ja, ik ook ben benieuwd wie er worden toegelaten en wie niet :)

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Ik kijk zelf wel of ik naar die sessie in Breda kan, stuk dichter bij huis. Voor de sessie in Eindhoven was ik te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
Zojuist echt een bizar waardeloze Lee game gehad (no comments boze broeders). Falen van wardjumps, slechte ults, mislukte kickflashes, slechte ganks en toch 7-0 gaan. Laatste tf zwaar gerekt en shutdown door wombocombo's van enemy team, vervolgens komt onze Riven met een pentakill cleanup -> surrender. Ik vind helemaal mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben weer terug in gold. Kansloze placement matches met waardeloze teamcomps: 5-5. Silver 1. Gelukkig lost een 6+ game winstreak wat op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37

De beste troll champ atm :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

Wtf, dat is echt wel een bug waarvoor de champ disabled mag worden eig ^^

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is ook disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisteren heerlijk op mijn gemakje maar weer eens 2 games gespeeld na ruim 4 weken weer niet beide gewonnen eerste game ging ik 0/1/15 en de 2de game ging ik 0/0/10 met mijn favo Support Braum :D

Soms heb je van die avonden dat je gewoon een muziekje aanzet en lekker aan het SoloQ-en bent zonder gezeik (Ja het bestaat blijkbaar nog dat je in een team komt die niet direct loopt te bashen!).

Kortom heb me wel vermaak hoop dat ik echt weer soon meer potjes kan doen.

( Ik zag trouwens dat de TS server uit de OP was gehaald ? Kan ik hieruit concluderen dat deze niet meer noodzakelijk is ? )

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 30-03-2015 09:57 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ShadowBumble schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:56:
Zo gisteren heerlijk op mijn gemakje maar weer eens 2 games gespeeld na ruim 4 weken weer niet beide gewonnen eerste game ging ik 0/1/15 en de 2de game ging ik 0/0/10 met mijn favo Support Braum :D

Soms heb je van die avonden dat je gewoon een muziekje aanzet en lekker aan het SoloQ-en bent zonder gezeik (Ja het bestaat blijkbaar nog dat je in een team komt die niet direct loopt te bashen!).

Kortom heb me wel vermaak hoop dat ik echt weer soon meer potjes kan doen.

( Ik zag trouwens dat de TS server uit de OP was gehaald ? Kan ik hieruit concluderen dat deze niet meer noodzakelijk is ? )
Hey shadowmumble! Ik snap niet waarom je TS uit de OP is gehaald, ik vind dit heel jammer. We gebruiken hem nog heel vaak namelijk en nu moeten we iedere keer als we met nieuwere Tweakerts spelen de info linken.

[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 30-03-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Secsytime schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Hey shadowmumble! Ik snap niet waarom je TS uit de OP is gehaald, ik vind dit heel jammer. We gebruiken hem nog heel vaak namelijk en nu moeten we iedere keer als we met nieuwere Tweakerts spelen de info linken. Maar Rudy is volgens mij heel strikt met wat er in de OP komt, er staat namelijk ook niet dat Mac ondersteund wordt. De volgende keer dus maar door iemand anders laten starten denk.
Mooi dan laat ik hem gewoon lekker openstaan ;) Ik zal er zelf ook weer vaker te vinden zijn, dus dat komt allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ShadowBumble schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:52:
[...]

Mooi dan laat ik hem gewoon lekker openstaan ;) Ik zal er zelf ook weer vaker te vinden zijn, dus dat komt allemaal wel goed.
Mooi! Add me als je wilt, zou graag een keer een game met de eigenaar van de TS spelen :D

IGN: secsytime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Maar Rudy is volgens mij heel strikt met wat er in de OP komt, er staat namelijk ook niet dat Mac ondersteund wordt. De volgende keer dus maar door iemand anders laten starten denk.
Een erg rare aanname. Doe eens lief? Dit zou Gropah vast ook niet goedkeuren. Dat terzijde, ik zit even in mijn Inbox te neuzen en zie hier geen requests van user Secsytime over toevoegingen aan het topic. Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik niets zou toevoegen on-demand. Volgende keer mag je het dus ook gewoon vragen i.p.v. zo naar reageren, meneertje ;)

Er mist info uit de OP omdat er iets aan Tweakers qua CSS is veranderd en de gehele layout naar de klote was. Toen de OP gemaakt is (vele threads geleden) was er volgens mij alleen nog maar Boompje's onofficiele client voor Mac OS X.

Dus als er toevoegingen gewenst zijn, schiet deze vooral in via DM, dan kan ik ze er dezelfde dag nog opknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:33:
Zou eigenlijk 1v1 niet mogen :) Als Xerath heb je superior poke.

Zijn pillar zie je vaak aankomen. Zeker omdat je als Xerath op flinke afstand van hem hangt, zal Brand naar voren moeten lopen om zijn pillar te landen.

Bovendien kun je hem outpoken. Je hebt meer range met je Q, en als ie zijn pillar cast is Brand automatisch ook in range voor je eigen W, waarna je een bijna free Q kan landen. En vergeet je eigen E stun niet: flinke range ook en je hebt er geen combo voor nodig zoals Brand.
Yea het is in het begin lastig omdat ik juist in AA range wil zijn om die minions te last hitten en mana terug te krijgen, en dan zodra ik level 2 ben kan ik echt gaan poken met mijn W en Q inderdaad. Alleen het zelf ontwijken van zijn W lukte me niet :P

Late game ben ik altijd wel redelijk unstoppable, dan kan ik gewoon op de achterhoede blijven en iedereen neer snipen >:) Laatst een potje ranked mogen spelen: http://matchhistory.euw.l...1/2034746275/40336383/eog

14/1/16 geëindigt :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dat er iets mist in de TS kan via DM worden aangegeven, dat hoeft niet over het forum. Als de TS twijfelt of het er in moet, dan kan hij/zij wel een bericht plaatsen met de vraag of zoiets gewenst is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nu dat ook weer achter de rug is :D Ik zal je vanavond even adden secsytime ( alhoewel ik je volgens mij al in mij lijst heb staan :D ).

[ Voor 212% gewijzigd door ShadowBumble op 30-03-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Topic is geüpdatet:

- Layout OP geüpdatet
- Patch Notes toegevoegd als PDF voor personen die achter een filter zitten
- Streams/YouTube channels toegevoegd
- Links toegevoegd
- Download link voor Windows / Mac Client van de Rito site toegevoegd
- Bestaande tekst waar nodig geüpdatet
- TeamSpeak info en credits ShadowBumble toegevoegd

Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:00:
Topic is geüpdatet:

- Layout OP geüpdatet
- Patch Notes toegevoegd als PDF voor personen die achter een filter zitten
- Streams/YouTube channels toegevoegd
- Links toegevoegd
- Download link voor Windows / Mac Client van de Rito site toegevoegd
- Bestaande tekst waar nodig geüpdatet
- TeamSpeak info en credits ShadowBumble toegevoegd

Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik het wel.
Bedankt Rudy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Tering wat is Sejuani OP, ik ben vorige week vrijdag begonnen met haar te spelen op advies van een vriend van mij. Ik speelde af en toe amumu in de jungle en vond die wel gaaf.

Man man man, ik sta gewoon op 82% winrate met haar in ranked (11 games)

http://euw.op.gg/summoner/userName=RalphNL

Ze was in patch 5.6 nogwel generfed, hopelijk blijft dit ook even zo.. :)

Ben al 3x in promo gekomen sinds vrijdag (silver 5), maar krijg dan steeds in mijn promos geen sejuani als rol.. Dus echt balen, of een afker zoals bij iedereen in je promos... ;(

[ Voor 19% gewijzigd door ralph0603 op 30-03-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph0603 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:26:
Tering wat is Sejuani OP, ik ben vorige week vrijdag begonnen met haar te spelen op advies van een vriend van mij. Ik speelde af en toe amumu in de jungle en vond die wel gaaf.

Man man man, ik sta gewoon op 82% winrate met haar in ranked (11 games)

http://euw.op.gg/summoner/userName=RalphNL

Ze was in patch 5.6 nogwel generfed, hopelijk blijft dit ook even zo.. :)

Ben al 3x in promo gekomen sinds vrijdag (silver 5), maar krijg dan steeds in mijn promos geen sejuani als rol.. Dus echt balen, of een afker zoals bij iedereen in je promos... ;(
Het is niet persee dat Sej OP is, maar meer dat die champ je ligt. Heb in het vorige seizoen ook een winrate van 80%+ op Jinx en 75% op Varus terwijl die ook niet dé sterke meta-picks waren. Ik kon (kan eigenlijk :P) bijvoorbeeld geen Lucian spelen. Die champ snap ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sej zit momenteel in de bijna permanente ban en anderzijds globaal tussen de 55 en 58 winrate. Ze is momenteel veel te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Domme meta weer. Ik vind LoL op dit moment weinig spectaculair, dus ik hoop dat er binnenkort flinke veranderingen komen qua playstyle.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:23
http://www.leagueofgraphs.com/, www.reddit.com/r/rleagueoflegends vind ik nog mooie sites om er bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Rordarok schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:06:
Domme meta weer. Ik vind LoL op dit moment weinig spectaculair, dus ik hoop dat er binnenkort flinke veranderingen komen qua playstyle.
Wat meer wil je dan momenteel, alles lijkt viable, tanks zitten terug helemaal in de lift. Zowel AP als AD worden top gespeeld. Je ziet zelfs terug ADC midden...

De meta is in lange tijd niet meer zo flexibel geweest als nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jebus4life schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:29:
[...]

Wat meer wil je dan momenteel, alles lijkt viable, tanks zitten terug helemaal in de lift. Zowel AP als AD worden top gespeeld. Je ziet zelfs terug ADC midden...

De meta is in lange tijd niet meer zo flexibel geweest als nu?
Flexibel? Tanks en assassins. Ik weet niet waar jij ADCs mid ziet maar ze zitten niet in Plat/Gold voor zover ik kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Flexibel? Tanks en assassins. Ik weet niet waar jij ADCs mid ziet maar ze zitten niet in Plat/Gold voor zover ik kan zien...
1 match terug nog (als Graves) met een Varus mid gestaan (ik stond bot met Graves). En dan ook regelmatig een ezreal mid.
*Ook Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jebus4life schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:09:
[...]

1 match terug nog (als Graves) met een Varus mid gestaan (ik stond bot met Graves). En dan ook regelmatig een ezreal mid.
*Ook Gold
Ezreal is al heel lang vrij normaal als mid speler, maar die gaat ook niet PD+Shiv+LW e.d, maar meer caster oriented. Verder is het confirmation bias. Volgens lolbuilder wordt alleen Graves (erg weinig) op mid gespeeld en enkel in Silver, de andere divisions hebben geen data over Graves mid. Varus wordt met een ratio van gemiddeld 0.02 in alle divisions op mid gespeeld, met een piek van 0.04 op Bronze.

Dus tja... erg populair of viable is het niet, tenzij Bronze de nieuwe trendsetter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:14:
Sej zit momenteel in de bijna permanente ban en anderzijds globaal tussen de 55 en 58 winrate. Ze is momenteel veel te sterk.
Sterk wel ja, maar veel te sterk?

De omstandigheden pakken nu toevallig allemaal goed uit voor Sejuani, en zie daar: ze is top tier.

Maar nog niet zo lang geleden was Sejuani jungle vrij hopeloos, en dat was een heel lange tijd zo.
Gun de champ ook eindelijk eens wat populariteit in de ban phases :P

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 31-03-2015 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koekiemonsterr schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:51:
[...]

Sterk wel ja, maar veel te sterk?

De omstandigheden pakken nu toevallig allemaal goed uit voor Sejuani, en zie daar: ze is top tier.

Maar nog niet zo lang geleden was Sejuani jungle vrij hopeloos, en dat was een heel lange tijd zo.
Gun de champ ook eindelijk eens wat populariteit in de ban phases :P
Persoonlijk heb ik liever dat ze sterk is, niet te sterk zodat ik haar ook nog kan spelen ;) en tja, dat gebeurt toch altijd? Rito rolt change uit zonder te veel testen klaarblijkelijk en de champ roflstompt een tijdje, krijgt dan een skin, gevolgd door een nerf wanneer de target voor verkoop is behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Rordarok schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:06:
Hier sluit ik mij volledig bij aan. LoL is een zeer saaie game geworden met weinig tot geen variatie. Ik had de hoop dat er diepgang zou komen uit de jungle maar die is er simpelweg nooit gekomen. De items zijn stuk voor stuk een teleurstelling, en daarmee bedoel ik niet dat ze power missen maar juist teveel een impact hebben waardoor andere items totaal niet relevant zijn. Riot's manier van oplossen is daarmee ook niet echt spectaculair. "We weten niet hoe we iets moeten fixen?" Dan nerfen we het de grond in, en zie je vervolgens de shifting naar een ander jungle item dat op dat moment te krachtig is. Het balans team in LoL doet momenteel ERG mager werk. Ik ben daarom ook totaal niet onder de indruk.

Wat betreft Sejuani ja ze is sterk. Maar iets waar ik me echt aan stoor is het belachelijk OP maken van bepaalde champs, om ze alleen maar even weer terug te zien voordat ze weer in elkaar gebeukt worden door de nerfhammer. (HOI HECARIM)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:30:
[...]

Persoonlijk heb ik liever dat ze sterk is, niet te sterk zodat ik haar ook nog kan spelen ;) en tja, dat gebeurt toch altijd? Rito rolt change uit zonder te veel testen klaarblijkelijk en de champ roflstompt een tijdje, krijgt dan een skin, gevolgd door een nerf wanneer de target voor verkoop is behaald.
Vergeet niet dat Riot kan testen zoveel ze willen, maar gooi het live en je hebt op 30 minuten op de live servers al meer data dan je tijdens je testing kan doen. Dan is het erg moeilijk voorspellen welk effect je change exact zal hebben.
Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:25:
[...]

Wat betreft Sejuani ja ze is sterk. Maar iets waar ik me echt aan stoor is het belachelijk OP maken van bepaalde champs, om ze alleen maar even weer terug te zien voordat ze weer in elkaar gebeukt worden door de nerfhammer. (HOI HECARIM)
Overdrijven is ook een kunst he. Hecarim z'n laatste buff (en dat was een kleine mana Buff + een sustain buff) is nu bijna 3 maanden geleden terwijl hij echt nog geen 3 maanden populair is. De buff daarvoor is al bijna een jaar geleden.

Hij is zelfs zo belachelijk OP dat hij niet bij de populairste 10% picks hoort, dat hij pas sinds een week ofzo af en toe gebanned is en z'n winrate is al helemaa niet om OP over te schreeuwen... Pas vanaf Master wint die overdreven veel

Jullie doen trouwens allemaal maar of het zo makkelijk is om deze game in balans te houden, maar de winrates van meerdere champions varieert wel enorm per tier (afgezien van de occasionele echt OP champ zoals Nidalee een tijd terug of nu Sejuani momenteel), dus een een change aan een champion heeft wel een enorm complexe impact...

Om 1 heel erg simplistisch voorbeeld te nemen (de meest uitgesproken): Moeten we TF buffen of nerfen?
In Bronze zit hij bij de zwakste 10% champions, terwijl in master+ bij de sterkste 10% champions zit
*Ik besef dat TF een hoge skillcap heeft wat voor een stuk de verklaring is, maar je zit wel met een champion die duidelijk underpowered is om sommige tiers en duidelijk overpowered in een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nidalee is nog steeds belachelijk sterk en ook een regelmatige klant van de banhamer. Dat terzijde, dan moeten ze de PBE serieuzer nemen. Er zijn vaak zat topics van dingen die op de PBE al gemeld waren, maar toch de game in getrapt zijn.

Dus te weinig testen is het probleem niet, het opvolgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:36:
Nidalee is nog steeds belachelijk sterk en ook een regelmatige klant van de banhamer. Dat terzijde, dan moeten ze de PBE serieuzer nemen. Er zijn vaak zat topics van dingen die op de PBE al gemeld waren, maar toch de game in getrapt zijn.

Dus te weinig testen is het probleem niet, het opvolgen wel.
Daarin heb je wel 200% gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Jebus4life echt + 1

In deze meta is geen een champ enorm overpowered, ja de tank junglers hebben een voordeel. Dat zal ik niet ontkennen, echter doet sej na de patch minder damage en is de ult echt niet eng meer.. Een malph ult is moeilijker te dodgen en heeft meer effect en toch is deze niet utterly op.

De meeste mensen vinden champions op omdat ze er niet tegen kunnen spelen, ik werd gisteren ook echt gestomped alsof ik een bronze 1 was met mijn vlad tegen en riven..

Dan is het makkelijk om te zeggen dat riven OP is, maar ik ben in die match up of champ keuze gewoon bad

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sharfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:38:
Jebus4life echt + 1

In deze meta is geen een champ enorm overpowered, ja de tank junglers hebben een voordeel. Dat zal ik niet ontkennen
Volgens mij is zonder enig input behalve een champ selecteren een voordeel hebben op andere champs precies wat kwalificeert als "overpowered" of in ieder geval niet gebalanceerd. Er zijn niet voor niets champs die standaard gebanned zijn, en dat is niet alleen omdat mensen er niet tegen kunnen spelen. Ik kan best tegen een Sejuani, Hecarim of een Leblanc spelen, maar waarom zou ik het enemy team de kans geven een champ te pakken die veel meer potentie heeft en gemakkelijker speelt dan de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Volgens mij is zonder enig input behalve een champ selecteren een voordeel hebben op andere champs precies wat kwalificeert als "overpowered" of in ieder geval niet gebalanceerd. Er zijn niet voor niets champs die standaard gebanned zijn, en dat is niet alleen omdat mensen er niet tegen kunnen spelen. Ik kan best tegen een Sejuani, Hecarim of een Leblanc spelen, maar waarom zou ik het enemy team de kans geven een champ te pakken die veel meer potentie heeft en gemakkelijker speelt dan de rest?
Leblanc, is echt niet sterk meer.. sowieso zijn burst mages minder en athenes is nu ook beter ( en heeft magic resist )

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:32:
[...]

Vergeet niet dat Riot kan testen zoveel ze willen, maar gooi het live en je hebt op 30 minuten op de live servers al meer data dan je tijdens je testing kan doen. Dan is het erg moeilijk voorspellen welk effect je change exact zal hebben.

[...]

Overdrijven is ook een kunst he. Hecarim z'n laatste buff (en dat was een kleine mana Buff + een sustain buff) is nu bijna 3 maanden geleden terwijl hij echt nog geen 3 maanden populair is. De buff daarvoor is al bijna een jaar geleden.

Hij is zelfs zo belachelijk OP dat hij niet bij de populairste 10% picks hoort, dat hij pas sinds een week ofzo af en toe gebanned is en z'n winrate is al helemaa niet om OP over te schreeuwen... Pas vanaf Master wint die overdreven veel

Jullie doen trouwens allemaal maar of het zo makkelijk is om deze game in balans te houden, maar de winrates van meerdere champions varieert wel enorm per tier (afgezien van de occasionele echt OP champ zoals Nidalee een tijd terug of nu Sejuani momenteel), dus een een change aan een champion heeft wel een enorm complexe impact...

Om 1 heel erg simplistisch voorbeeld te nemen (de meest uitgesproken): Moeten we TF buffen of nerfen?
In Bronze zit hij bij de zwakste 10% champions, terwijl in master+ bij de sterkste 10% champions zit
*Ik besef dat TF een hoge skillcap heeft wat voor een stuk de verklaring is, maar je zit wel met een champion die duidelijk underpowered is om sommige tiers en duidelijk overpowered in een andere...
Balans is lastig, maar elke maand een nieuwe champ uitbrengen terwijl je een pool aan champions hebt die schreeuwen om een bijstelling/rework is niet lastig?

Zodra je deze game wat langer dan een paar maand speelt en je eindelijk van je roze wolk af bent zul je ook alle gebreken langzamerhand wel zien. Je wilt niets van kritiek lezen over deze game, om vervolgens als we het nog verder specificeren toch ons gelijk te geven. Zeg dan gewoon niets? Want ik ga hier niet elke pagina alleen maar positieve verhalen posten. Het is volgens mij nog altijd een discussie/ervaringen topic. Nou mijn ervaringen zijn schijnbaar minder positief dan die van jou. En volgens mij heb ik dan hetzelfde recht als jou om deze te delen. Daar kun jij het niet mee eens zijn en je weerwoord op geven, maar maak er dan een goede discussie van ipv al te beginnen met "overdrijven". Dat de lagere regionen meestal vaak achterblijven totdat de LCS / LCK champions oppakt is niet mijn probleem. Ik benoem het zoals ik het zie, ik ga niet eerst afwachten tot er een pickrate van 100% is in alle regionen.

Maar zoiets als een homeguards die samenwerkt met een teleport en dan uitgaande dat je een champion hebt die een damageboost krijgt bij zijn movement speed, is iets wat MAKKELIJK valt te balansen. Namelijk je haalt die optie uit de game. Ook totaal onnodig dat je kunt homeguarden vanaf een ward, terwijl het een buff betreft die alleen in de BASE je zou moeten helpen.
Sharfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:38:
Jebus4life echt + 1

In deze meta is geen een champ enorm overpowered, ja de tank junglers hebben een voordeel. Dat zal ik niet ontkennen, echter doet sej na de patch minder damage en is de ult echt niet eng meer.. Een malph ult is moeilijker te dodgen en heeft meer effect en toch is deze niet utterly op.

De meeste mensen vinden champions op omdat ze er niet tegen kunnen spelen, ik werd gisteren ook echt gestomped alsof ik een bronze 1 was met mijn vlad tegen en riven..

Dan is het makkelijk om te zeggen dat riven OP is, maar ik ben in die match up of champ keuze gewoon bad
Sharfer +1 in jezelf tegenspreken al vanaf de eerste zin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
een voordeel is niet overpowered

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Sharfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:50:
Is dat zo? Xin Zhao had het voordeel dat hij iemand vrijwel in 1 combo kon doodbursten op release. Dat is een voordeel die hij heeft ten opzichte van zijn tegenstander. Dat is niet OP natuurlijk. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sharfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Leblanc, is echt niet sterk meer.. sowieso zijn burst mages minder en athenes is nu ook beter ( en heeft magic resist )
Tot je Athenes af hebt blijft ze erg irritant en heeft ze net als Kat erg veel potentieel om even naar bot te lopen en een double te pakken, want de meeste lv4s vallen dood neer van een Leblanc WEQR.

Overigens zijn het nog steeds de burst mages die de hoogste winrates scoren. Ik zie in de top lijst geen Swain's Ziggs', Kass' en Lissandra's staan, wat gelijk ook de enige mages zijn die early game geen makkelijke 100-0 potential hebben, merendeels door makkelijk te ontwijken skillshots en mobiliteitsproblemen.
Sharfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:50:
Een voordeel op een specifieke groep champs of aparte karakters niet (zoals Riven vs Vlad) maar dit gaat voor junglers niet eens op, die staan niet constant tegen een ander in lane, die zoeken de makkelijkste lane en zetten de tent op.

Waarom zou ik bvb. een Yi of Wukong junglen, waarbij je moet zwoegen voor items, cleartime op dit moment niet gigantisch veel beter is en na een paar camps de jungle uit mag kruipen als ik ook Sejuani of Amumu kan pakken? Waarom zou ik Sona of Soraka pakken als ik ook Blitz, Thresh of Leona kan kiezen, net zoveel damage doe, betere plays in teamfight kan maken en meer utility meebreng en 4x zoveel damage kan tanken?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Is dat zo? Xin Zhao had het voordeel dat hij iemand vrijwel in 1 combo kon doodbursten op release. Dat is een voordeel die hij heeft ten opzichte van zijn tegenstander. Dat is niet OP natuurlijk. :')
We hadden het over de meta nu,.

Toen xin uit kwam, was Nederland nog bezet door de Duiters en die zijn nu ook in balans.
Tot je Athenes af hebt blijft ze erg irritant en heeft ze net als Kat erg veel potentieel om even naar bot te lopen en een double te pakken, want de meeste lv4s vallen dood neer van een Leblanc WEQR.

Overigens zijn het nog steeds de burst mages die de hoogste winrates scoren. Ik zie in de top lijst geen Swain's Ziggs', Kass' en Lissandra's staan, wat gelijk ook de enige mages zijn die early game geen makkelijke 100-0 potential hebben, merendeels door makkelijk te ontwijken skillshots en mobiliteitsproblemen.
Roaming is een ding wat met communicatie / wards kan worden tegen gekomen, roaming heeft ook meer te maken met skill level dan champ design. Want door roamen ( zelfde als voor ganks van een jungler ) kan je kills pakken en snowballen.
Waarom zou ik bvb. een Yi of Wukong junglen, waarbij je moet zwoegen voor items, cleartime op dit moment niet gigantisch veel beter is en na een paar camps de jungle uit mag kruipen als ik ook Sejuani of Amumu kan pakken? Waarom zou ik Sona of Soraka pakken als ik ook Blitz, Thresh of Leona kan kiezen, net zoveel damage doe, betere plays in teamfight kan maken en meer utility meebreng en 4x zoveel damage kan tanken?
Omdat Wukong ondanks zijn early route enorm goede ganks heeft en bizar veel damage en utility met zijn ult. Yi is een enorm goede split pusher of clean up crew.

Zelf als ik moet jungelen, pak ik nog steeds jarvan of desnoods Lee. Het kan allemaal wel, echter zijn er nu misschien iets té veel champs die je moet weten ( qua skills / cd / weakness / strenghts ) om het allemaal overzichtelijk te houden.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Sharfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:58:
[...]

We hadden het over de meta nu,.

Toen xin uit kwam, was Nederland nog bezet door de Duiters en die zijn nu ook in balans.

[...]

Roaming is een ding wat met communicatie / wards kan worden tegen gekomen, roaming heeft ook meer te maken met skill level dan champ design. Want door roamen ( zelfde als voor ganks van een jungler ) kan je kills pakken en snowballen.

[...]

Omdat Wukong ondanks zijn early route enorm goede ganks heeft en bizar veel damage en utility met zijn ult. Yi is een enorm goede split pusher of clean up crew.

Zelf als ik moet jungelen, pak ik nog steeds jarvan of desnoods Lee. Het kan allemaal wel, echter zijn er nu misschien iets té veel champs die je moet weten ( qua skills / cd / weakness / strenghts ) om het allemaal overzichtelijk te houden.
Potverdorie??? Jarvan??? Jij houd er wel van om hardcore te gaan of niet???

En nee hoor, zolang je Amumu en Sejuani momenteel kunt spelen (geen rocket science) zit je goed. En anders pak je Jarvan of Vi. Junglen is niet lastig als je maar niet teveel wilt afwijken van Riots keuzes.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 31-03-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:02:
[...]

Potverdorie??? Jarvan??? Jij houd er wel van om hardcore te gaan of niet???

En nee hoor, zolang je Amumu en Sejuani momenteel kunt spelen (geen rocket science) zit je goed. En anders pak je Jarvan of Vi. Junglen is niet lastig als je maar niet teveel wilt afwijken van Riots keuzes.
Dit.

Waarom J4 pakken als je een sejuani / zac / volibear / reksai oid tot je beschikking hebt. :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Balans is lastig, maar elke maand een nieuwe champ uitbrengen terwijl je een pool aan champions hebt die schreeuwen om een bijstelling/rework is niet lastig?

Zodra je deze game wat langer dan een paar maand speelt en je eindelijk van je roze wolk af bent zul je ook alle gebreken langzamerhand wel zien. Je wilt niets van kritiek lezen over deze game, om vervolgens als we het nog verder specificeren toch ons gelijk te geven. Zeg dan gewoon niets? Want ik ga hier niet elke pagina alleen maar positieve verhalen posten. Het is volgens mij nog altijd een discussie/ervaringen topic. Nou mijn ervaringen zijn schijnbaar minder positief dan die van jou. En volgens mij heb ik dan hetzelfde recht als jou om deze te delen. Daar kun jij het niet mee eens zijn en je weerwoord op geven, maar maak er dan een goede discussie van ipv al te beginnen met "overdrijven". Dat de lagere regionen meestal vaak achterblijven totdat de LCS / LCK champions oppakt is niet mijn probleem. Ik benoem het zoals ik het zie, ik ga niet eerst afwachten tot er een pickrate van 100% is in alle regionen.

Maar zoiets als een homeguards die samenwerkt met een teleport en dan uitgaande dat je een champion hebt die een damageboost krijgt bij zijn movement speed, is iets wat MAKKELIJK valt te balansen. Namelijk je haalt die optie uit de game. Ook totaal onnodig dat je kunt homeguarden vanaf een ward, terwijl het een buff betreft die alleen in de BASE je zou moeten helpen.
7 Champions gereleased op 15 maande, dus dat is minder dan 1 per 2 maanden terwijl er in tussentijd wel meerdere patches zijn.

Ik ben overigens beginnen spelen in season 1, dus ik ken het spel best al langer als een paar maanden.

Overigens is het inderdaad een discussieforum, jij geeft een statement en ik geef tegenargumenten (discussieren weet je wel), maar je kan het blijkbaar niet verdragen als mensen het niet met je eens zijn.

Het feit is dat er nauwelijks een probleem lijkt te zijn. In pro play (waar jij je blijkbaar aan spiegelt dus ik zal daar maar op verdergaan) zijn dit jaar al het grootste deel van de champions gespeeld (begin van de maand waren 70+% van de champions al gepicked in pro play in season 5, dat zijn er inmiddels al meer want bv Urgot en Yorick staan nog unplayed in die lijst). En sommige van de ongespeelde picks zijn gewoon moeilijk te gebruiken in competitive play maar zijn wel sterk in soloQ (Shaco bijvoorbeeld)

Het is technisch niet mogelijk is om een 100% balans te vinden; de meta evoleert continu want er wordt continu gezocht naar manieren om de huidige meta te verslaan. Je spreekt over de homeguard Hecarim; nooit was dit een probleem tot dit in de LCS gespeeld werd en iedereen dit kopieerde. Nu klaagt er niemand over de volgende innovatie tot die er zit aan te komen. Stel nu dat m'n in de LCS play-offs Nasus picked en daar met een speciale build alles mee kapotspeelt en vervolgens iedereen op die manier Nasus gaat spelen, is dat dan ook de fout van Riot?

Niemand zag een probleem met Nidalee tot die plots in de jungle alles kapotspeelde in de LCS en iedereen dit oppikte. Dat heeft niks te maken met UP of OP maar met innovatie en nieuwe dingen proberen.

Die homeguard hecarim waarover je spreekt, had Riot daarover moeten nadenken, misschien wel; maar ik vind de strategische mogelijkheden van homeguard + TP net iets hebben (al is het geval van Hecarim wel speciaal door de damage buff). Maar als die damage volgende patch zou worden aangepakt is er toch niets aan de hand?

Kan Riot het beter doen? Zeker, maar het is niet dat het spel onspeelbaar is; ik heb de diversiteit van viable picks nooit groter gevonden dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:06:
[...]

7 Champions gereleased op 15 maande, dus dat is minder dan 1 per 2 maanden terwijl er in tussentijd wel meerdere patches zijn.

Ik ben overigens beginnen spelen in season 1, dus ik ken het spel best al langer als een paar maanden.

Overigens is het inderdaad een discussieforum, jij geeft een statement en ik geef tegenargumenten (discussieren weet je wel), maar je kan het blijkbaar niet verdragen als mensen het niet met je eens zijn.

Het feit is dat er nauwelijks een probleem lijkt te zijn. In pro play (waar jij je blijkbaar aan spiegelt dus ik zal daar maar op verdergaan) zijn dit jaar al het grootste deel van de champions gespeeld (begin van de maand waren 70+% van de champions al gepicked in pro play in season 5, dat zijn er inmiddels al meer want bv Urgot en Yorick staan nog unplayed in die lijst). En sommige van de ongespeelde picks zijn gewoon moeilijk te gebruiken in competitive play maar zijn wel sterk in soloQ (Shaco bijvoorbeeld)

Het is technisch niet mogelijk is om een 100% balans te vinden; de meta evoleert continu want er wordt continu gezocht naar manieren om de huidige meta te verslaan. Je spreekt over de homeguard Hecarim; nooit was dit een probleem tot dit in de LCS gespeeld werd en iedereen dit kopieerde. Nu klaagt er niemand over de volgende innovatie tot die er zit aan te komen. Stel nu dat m'n in de LCS play-offs Nasus picked en daar met een speciale build alles mee kapotspeelt en vervolgens iedereen op die manier Nasus gaat spelen, is dat dan ook de fout van Riot?

Niemand zag een probleem met Nidalee tot die plots in de jungle alles kapotspeelde in de LCS en iedereen dit oppikte. Dat heeft niks te maken met UP of OP maar met innovatie en nieuwe dingen proberen.

Die homeguard hecarim waarover je spreekt, had Riot daarover moeten nadenken, misschien wel; maar ik vind de strategische mogelijkheden van homeguard + TP net iets hebben (al is het geval van Hecarim wel speciaal door de damage buff). Maar als die damage volgende patch zou worden aangepakt is er toch niets aan de hand?

Kan Riot het beter doen? Zeker, maar het is niet dat het spel onspeelbaar is; ik heb de diversiteit van viable picks nooit groter gevonden dan nu.
Niemand zag een probleem met Nidalee??? Nou dan heb je sinds season 1 onder een steen gelegen en al helemaal na de rework. (Overigens geen aanname maar een feit) Ze is niet voor niets een aantal keren hard generfd omdat ze simpelweg belachelijk was als bruiser (en voor de rework als AP mid). Daarom heb je nu weer AP Nidalee. Maargoed dat is vast ook weer niet waar he?

Mooie opsomming overigens van aannames. Helaas zijn aannames the mother of all fuckups. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Het feit dat in een heel jaar tijd 70% van de champions wel is een keer langs is gekomen vind ik het tegenovergestelde van goede balance en gevarieerde meta's, de meta verschuift namelijk elke keer en zorgt alleen maar voor dat 'dezelfde' meta met andere champions gespeeld wordt.

Ik heb geen idee hoe dat ligt in de lage elo's maar ik ben het vrij zat om eigenlijk voor de game te callen wat 90% van de picks en 95% van de bans zullen zijn. Elke keer het turtlen om de drakes, lanes slowpushen voor baron control, saaie TP rotations.

Ik blijf het als oud-HoN speler raar vinden dat mensen de 'meta' in LoL echt zo dynamisch vinden. Je speelt al praktisch 5 jaar dezelfde setups, met het feit dat die Lee Sin en Jax op top dan om het (half)jaar een keer veranderen in een Sejuani of Ryze.

Oké, prima, competitive scene stabiel houden en maar 'één' manier om het spel te spelen. Zorg dan door mini-nerfs en ook daadwerkelijke balance changes ervoor dat meer dan 15 champions in die 'meta' dan ook tegelijkertijd viable zijn.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Yorick en Urgot zijn wel gepicked in LCS S5? En Urgot geloof al minstens 2 keer :)

YouTube: Unicorns of Love vs Fnatic | S5 EU LCS Spring 2015 Week 8 Day 2 | UOL vs FNC W8D2G2 VOD 60FPS
YouTube: TSM vs Gravity Gaming | S5 NA LCS Spring 2015 Week 8 Day 1 | Team Solomid TSM vs GV W8D1G3 VOD 60FPS
YouTube: Coast vs TSM | S5 NA LCS Spring 2015 Week 9 Day 1 | CST vs TSM (Team Solomid) W9D1G4 VOD 60FPS

[ Voor 25% gewijzigd door Mebus op 31-03-2015 13:29 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Eenderzijds negeer je de complete inhoud van m'n post en probeer je zelfs niet om de discussie aan te gaan. En het enige punt waar je wel een opmerking rond maakt ga je compleet naast de kwestie want ik heb het enkel over de innovatie van jungle Nidalee, maar dat had ik misschien niet duidelijk genoeg verwoord dus sry if so.

Ik heb verder je posts van vandaag erbij genomen, je klaagt op dezelfde dag dat riot niets doet aan de balans en gelijktijdig dat ze teveel nerfen en buffen. Wat moeten ze nu juist doen :s
Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:25:
[...]

Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Damienx2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:13:
[...]

Niemand zag een probleem met Nidalee??? Nou dan heb je sinds season 1 onder een steen gelegen en al helemaal na de rework. Ze is niet voor niets een aantal keren hard generfd omdat ze simpelweg belachelijk was als bruiser (en voor de rework als AP mid). Daarom heb je nu weer AP Nidalee. Maargoed dat is vast ook weer niet waar he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

En in deze 7 Champs? Kalista, was erg broken, nog steeds vrij sterk. Azir was te sterk, nu kapotgemaakt, Yasuo was te sterk, nu ook zonder 4 knockups in het team niet de moeite waard, Jinx vrijwel de sterkste ADC in League. Het waren nou niet echt schoolvoorbeelden van balance en het gevolg is dat er een zooitje naar useless status is generfed.
Picks zijn niet relevant. Er werd een paar seizoenen geleden ook Quinn mid geprobeerd, die mocht vervolgens alle hoeken van Rift bekijken. Relevanter zijn de winrates van de gekozen champs.
Joking, right? De allereerste iteratie van Nidalee kon de damage limit bypassen door weg te springen wanneer Q werd gecast, ook was hotshotgg's Nidalee insane en heeft Nidalee tot nu toe in elk seizoen veel competitive play gezien en is ze altijd in yolo queue een sterke pick geweest (lol1500dmgspears) aanpassingen hebben enkel geleid tot nieuwe item paths en ze is nu erger dan vorig seizoen imo.
De diversiteit is zeker niet groter dan s02 en s03. Toen Ashe, Kog, Varus, Twitch e.d. nog goed te spelen waren. Nu ben je zonder dash hartstikke dood, want iedere non-ADC/Support heeft 2 knockups en een gap closer of vice versa of beide, waardoor je nooit veilig bent of je ulti moet verspillen om een enkele skill of combo te ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik snap niet waarom het altijd over balance moet gaan, het spel is zelden in balans en meestal is dat pas aan het einde van een seizoen. Waarna het spel voor het volgende season weer helemaal over de kop gaat en daarna de balance dus weer ver te zoeken is.

Bij een spel als WoW waar je minder classes en specs hebt is het al bijna onmogelijk om het in balans te krijgen, laat staan bij League waar je 120+ champions, hebt.

Flavour of the Month is er altijd geweest en zal er altijd blijven. Het is hetzelfde als in Nederland gaan klagen over de regen..

[ Voor 5% gewijzigd door Secsytime op 31-03-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:30:
Eenderzijds negeer je de complete inhoud van m'n post en probeer je zelfs niet om de discussie aan te gaan. En het enige punt waar je wel een opmerking rond maakt ga je compleet naast de kwestie want ik heb het enkel over de innovatie van jungle Nidalee, maar dat had ik misschien niet duidelijk genoeg verwoord dus sry if so.

Ik heb verder je posts van vandaag erbij genomen, je klaagt op dezelfde dag dat riot niets doet aan de balans en gelijktijdig dat ze teveel nerfen en buffen. Wat moeten ze nu juist doen :s

[...]

[...]

[...]
Ik weet niet of ik het voor je moet spellen of dat ik het nogmaals moet typen. Riots manier van balancen is simpelweg ondermaats. En het terugkerende gedrag wat je hierin is ziet is dat iets hard gebuffed wordt om vervolgens weer kapotgenerfed te worden zodat ze tegen onspeelbaar aanzitten. Wat ik wil? Is goed doordachte balancechanges en niet simpele noodoplossingen om het een maand later weer om te gooien. Luister eens naar de community op de PBE of hoog elo main spelers die hun zorgen op reddit posten. Zo simpel is het. Zet de arrogantie eens opzij dat je weet hoe balans werkt en luister naar mensen die een champion grijs spelen op PBE of live servers.

Dat jou die boodschap niet duidelijk is kan ik persoonlijk niets aan doen. Maar blijf gerust doorblaten hoe geweldig Riot wel niet bezig is. Nidalee was en is een puinhoop. Die heeft sinds haar release geen dag meegemaakt dat ze balanced was. En dat noem jij als voorbeeld. Bijzonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:26:
Het feit dat in een heel jaar tijd 70% van de champions wel is een keer langs is gekomen vind ik het tegenovergestelde van goede balance en gevarieerde meta's, de meta verschuift namelijk elke keer en zorgt alleen maar voor dat 'dezelfde' meta met andere champions gespeeld wordt.

Ik blijf het als oud-HoN speler raar vinden dat mensen de 'meta' in LoL echt zo dynamisch vinden. Je speelt al praktisch 5 jaar dezelfde setups, met het feit dat die Lee Sin en Jax op top dan om het (half)jaar een keer veranderen in een Sejuani of Ryze.

Oké, prima, competitive scene stabiel houden en maar 'één' manier om het spel te spelen. Zorg dan door mini-nerfs en ook daadwerkelijke balance changes ervoor dat meer dan 15 champions in die 'meta' dan ook tegelijkertijd viable zijn.
Hier ben ik het wel mee eens, al lijkt Riot nu wel flink aan de beterende hand.
Tanks waren echt een tijdje useless en nu wat minder, cinderhulk is verder wel iets te sterk maar dat zal de volgende patch wel geregeld zijn.
Ik heb geen idee hoe dat ligt in de lage elo's maar ik ben het vrij zat om eigenlijk voor de game te callen wat 90% van de picks en 95% van de bans zullen zijn. Elke keer het turtlen om de drakes, lanes slowpushen voor baron control, saaie TP rotations.
Hier ben ik het niet mee eens, Volgens mij kon je altijd al zoveel picks en bans callen, dat ligt meer aan de spelers. Denk wel dat er iets meer variatie is dan voorheen.

TP is wel een problematisch iets ik vind toplane er wel een beetje saaier door het is wat te safe. Van de andere kant is TP goed gebruiken wel echt skill wat mij betreft.
En in competitief league of legends is het denk ik ook wel nodig om de laneswaps een beetje onder controle te houden. Zonder TP zouden die echt heel vaak totaal gold starved woden en dat hebben we al eens eerder in de meta gehad en het zorgde voor een saaie midgame stall om de toplanes nog een beetje terug te laten komen.
In solo que denk ik dat als je gewoon goede mechanische skill hebt ge eigenlijk net zo veel voordeel kan halen uit hard lane winnen met ignite of exhaust. TP is daar namelijk lastig om effectief te gebruiken dus gewoon groupen voor objectives is wel sterk. Ook zijn hele goede splitpushers niet zo in de meta.

Verder ben ik zelf wel blij met wat langere games in solo que. Het is erg frustrerend als de game al gespeeld is voordat de lanephase eindigt. Nu heb je dan in ieder geval nog wat meer kans op een comeback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03:09
Zoekt er nog iemand support voor een premade group? Gold mag zeker geen probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Volgens mij heb ik het licht gezien 8)7

Laatste 20 games 15 ranked wins
Sejuani nog steeds boven de 80% winrate met 17 games played.

Inmiddels ben ik van S5 naar S3 gepromoot O+

[ Voor 47% gewijzigd door ralph0603 op 31-03-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Jeeeeej! U.R.F. is back! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ralph0603 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:48:
Volgens mij heb ik het licht gezien 8)7

Laatste 20 games 15 ranked wins
Sejuani nog steeds boven de 80% winrate met 17 games played.

Inmiddels ben ik van S5 naar S3 gepromoot O+
Congrats, met zo'n winrate schat ik dat je dan minstens in Gold V hoort en dat dat wel haalbaar moet zijn. Wordt ze weinig gebanned in Silver? Gold/low Plat is ze bijna altijd de eerste ban :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Serieus? Is het al ingame? Of is het een 1 april grap? :P

YouTube: Buttom Lane (League of Legends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Skyclad schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:26:
[...]

Serieus? Is het al ingame? Of is het een 1 april grap? :P

YouTube: Buttom Lane (League of Legends)
Serieus!
Zojuist gespeeld.

Edit: oh lol het is vandaag 1 april, niet eens door! 8)7
Maar is dus echt in-game vandaag!

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 01-04-2015 08:51 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
En is het echt URF of is het "NURF' zoals ze aangekondigd hadden?
Dus met 200% extra mana verbruik en 200% cooldowns enzo?

Volgens mij was dat laatste deel de 1-april-grap van Rito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
TheBrut3 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:58:
En is het echt URF of is het "NURF' zoals ze aangekondigd hadden?
Dus met 200% extra mana verbruik en 200% cooldowns enzo?

Volgens mij was dat laatste deel de 1-april-grap van Rito.
Voor zover ik nu zie is het URF zoals het een tijd terug ook was!
Zal deze post zo even aanvullen met de in-game buff tekst, effe potje afmaken :P

Edit:
In-game heb je twee buffs staan (waarvan 1 eigenlijk een tijdelijke debuff)

Awesome Buff of Awesomly Awesome Buffing
- Mana and Energy comsumption reduced by 100%
- +80% Cooldown Reduction on Abilities, Activated Items, and Summoner Spells
- +25% Tenacity and Tenaciousness
- +60 Movement Speed and Speed while Moving
- Attack Speed Bonuses increased by 50% (100% for Ranged Champions)
- Critical Strikes deal 25% additional base damage
- Health Costs reduced by 50%
- This unit deals tons of damage
- No Poros were harmed in the making of this game mode

Heal Embargo
Direct healing effects are currently only ##% effective.
Heal effectiveness will increase gradually over the course of the game.

Hetzelfde als de vorige URF toch?

[ Voor 46% gewijzigd door schaapiej op 01-04-2015 09:13 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zo lijkt het wel ;)
Zijn er ook champs disabled?
Ik kan vanavond pas kijken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
TheBrut3 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:29:
Zo lijkt het wel ;)
Zijn er ook champs disabled?
Ik kan vanavond pas kijken als ik thuis ben.
Tot nu toe nog geen champs gebanned door Riot.. dus de irritante champs zoals Fizz en Sona worden gewoon gepakt! >:)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

schaapiej schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:36:
[...]

Tot nu toe nog geen champs gebanned door Riot.. dus de irritante champs zoals Fizz en Sona worden gewoon gepakt! >:)
Ook geen hogere cooldown op teemo shrooms? :D Of een kortere standtijd?

This is gonna be fun :D

nvm:
R - Noxious Trap
THERE'S NOT MUSHROOM IN HERE Number of active mushrooms capped at 20
Edit: Hier zijn de changes voor deze urf:

http://euw.leagueoflegend...-updates/patch/urf-rising

Edit2:
Brand

No more Brand permastuns.
Q - Sear
STUN DURATION 2 seconds ⇒ 1 seconds
:(

[ Voor 33% gewijzigd door IdieEasy op 01-04-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Aw... Heca Q ook generfed voor URF :(

Dus geen 5 BTs + boots meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Meh, ik had al het idee om Maokai te spelen en om gelijk de jungle clear te hebben als ze spawnen @1:55... Helaas: ACTIVATED MY SAP CARD : Number of active Saplings capped at 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

TheBrut3 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:05:
Meh, ik had al het idee om Maokai te spelen en om gelijk de jungle clear te hebben als ze spawnen @1:55... Helaas: ACTIVATED MY SAP CARD : Number of active Saplings capped at 5 :(
Laten we even brainstormen over wat nog wel mogelijk is.

Vladimir? Enorm veel healing/aoe damage?
Teemo jungle? Blinds die lang genoeg duren zodat je geen damage pakt?

Hoe sterk wordt nidalee jungle nu? Cooldowns worden wel erg kort voor haar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wil je eigenlijk wel een jungler? Of gewoon 2-1-2 met soms iemand die de jungle in gaat en hem in 20 seconden leeg maakt?

Ik lees trouwens niks over deathtimers, of lees ik daar overheen?

Liss met ult + Zhonyas + GA is ook wel grappig. Die gaat niet zo veel dood dan! Sowieso een GA met 80% cooldown = 2 of meer levens per fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Kijk daar heb ik wel zin in om vanavond te spelen. Lekker rondlollen in urf en geen vaste meta. Thanks Rito <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Vanavond duidelijk wat Rumble spelen vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

jeej permajumpende ezreals :r

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, eindelijk weer eens de hele avond AP Shaco spelen!
Doet het in ARAM ook altijd goed en in de vorige URF was het ook echt tof om te doen (wel wat minder leuk voor de tegenstander)
Helaas ontbreekt DFG, maar ach daar heeft iedereen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maokai was ook geweldig om te spelen. 2v1 mensen eruit klappen met je semi permanent invincibility en minions :')

Heb trouwens m'n nieuwe mid laner gevonden <3
ItsNotRudy just went 15/7/10 as Urgot on Summoner's Rift

Enkel jammer dat onze (Diamondlol) bot lane zo hard aan het feeden was en vervolgens de kleuter ging uithangen terwijl inhib gesieged werd door 4 man "nee we teamfighten niet want we werden geganked een uur geleden en jullie kwamen allemaal niet, dus we gaan lekker farmen op bot"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:59:
Heerlijk, eindelijk weer eens de hele avond AP Shaco spelen!
Doet het in ARAM ook altijd goed en in de vorige URF was het ook echt tof om te doen (wel wat minder leuk voor de tegenstander)
Helaas ontbreekt DFG, maar ach daar heeft iedereen last van.
"Number of active Jack-in-the-Boxes capped at 6"

Luden's Echo is best een goede vervanging :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mebus schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:46:
[...]

Luden's Echo is gewoon een Shiv voor mages, laten we wel wezen. Het is leuk als 6e item als je uberhaupt zoveel geld in een game binnenharkt en het kan veroorloven niet defensive te gaan. De damage is gelukkig niet eens close tot dat van de DFG, die met een enkele druk op de knop al honderdtallen damage deed als aparte spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De boxes waren vorige keer ook gecapped (10 volgens mij) en dat is geen probleem.
Nog niet echt veel met Luden's Echo gespeeld op Shaco, wat wel scheelt is dat je in URF geen manaregen item nodig hebt.
Af en toe doe ik weleens AP mid/top of jungle (normal uiteraard), maar dan vind ik mezelf niet viable genoeg ookal is het wel lachen af en toe ^_^

Respect voor PinkWard en Shaclone voor hun AP shaco plays, ik hou het voorlopig bij ARAM en URF.
We hebben er zin in
Mebus schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:46:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:45:
Maokai was ook geweldig om te spelen. 2v1 mensen eruit klappen met je semi permanent invincibility en minions :')

Heb trouwens m'n nieuwe mid laner gevonden <3
ItsNotRudy just went 15/7/10 as Urgot on Summoner's Rift

Enkel jammer dat onze (Diamondlol) bot lane zo hard aan het feeden was en vervolgens de kleuter ging uithangen terwijl inhib gesieged werd door 4 man "nee we teamfighten niet want we werden geganked een uur geleden en jullie kwamen allemaal niet, dus we gaan lekker farmen op bot"
En ook nog makkelijk te cosplayen voor je :+

geen pak of masker nodig

Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden