Imo heeft hij een beetje het oude Soraka effect. Brengt binnen een paar seconden veel in een teamfight, maar staat dan volledig nutteloos toe te kijken.
Echt bizar makkelijke potjes gehad met Koekie samen gisteren, met hele "speciale" tegenstanders en teammates.
Eerste game moest ik support, dus ik dacht; yolo, mid build Annie. Ook gewoon Dorans begonnen, cus fuck it, daarna toch maar een Frostfang gekocht nadat Twitch 2x dood neerviel binnen enkele minuten. Tegen ons een Cassio en een Gnar en met mij een Twitch die wel even dacht dat ie OP was na de miniscule buff. Die jongen bleef maar Mega Gnar engagen en niet wegrennen wanneer Cassio hem poisoned had

ik gebruikte hem als meat shield en Koekie kwam af en toe langs -> 12/2/9 support met 600 AP. Nice Tibber nerfs man. Ik kon letterlijk enemy Gnar met 2 skills neerhalen. Koekie geeft mij op een gegeven moment blue buff en 1/1 Ez probeert deze zonder succes te jatten "annie reported", ik leg hem uit dat ik met deze score een betere kandidaat ben voor blue dan Ez, met zijn full mana item build, komt ie met het respons: "just leave, it wouldnt matter if u did"
>op dat moment 8/1 support Annie die de eerste Drake met Tibbers solo'd.
De volgende games waren ook vrij harde stomps, ookal pickte ik een top laner (Cho) die ik nooit speel. Koekie zorgde voor een mooie First Blood als jungler, waarop de Tryn die tegen me stond dacht dat ie maar als Singed moest gaan spelen en "proxy farmen" 2 meter van mijn tower af. Gelukkig speelde Koekie daar fijn op in en mocht deze jongen met 0/6 de laning phase verlaten met een Botrk en een Vamp Scepter. En maar huilen in all chat dat we moesten ophouden met hem killen omdat ie toch geen gold meer waard was

"Stop feeding" kan vaak een legitieme respons zijn. Kan de keren al niet meer op twee handen tellen dat een lane een engage verliest, en dan denkt bij terugkomst in lane dat hij het nu weer kan winnen wanneer hij 3 tellen geleden de enemy een Gold en XP advantage heeft gegeven. Mensen die maar blijven traden en duelleren tot ze 0/7 staan. Nee, die kun je geen tips meer meegeven dan "stop feeding and farm near tower"