[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Xanthian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:27:
[...]

Maar Trick2g speelt toch ook weer niet zo hoog? Volgens mij schommelt hij een beetje tussen Diamond en Master. Hoe dan ook, ik ben het met je eens dat als je een champion je main maakt dat je daar altijd wel in challanger kan komen. Of i.i.g. Master.

Ik denk dat Righteous Glory OP is op Volibear, maar ik weet niet wanneer ik die zou moeten bouwen dan.
Normaal doe ik eerst Juggernaut, boots en indien fed, Triforce en daarna armor of magic resist afhankelijk van het team. Righteous Glory zou dan als 4e of 5e item komen, maar ik denk dat ik hem toch wel iets eerder wil hebben.
Maar wat is dan voor jou nog een hoog niveau? Challenger? Want veel meer is er boven dat niet meer. En volgens mij is Diamond/Master voor de meesten hier op misschien 1 persoon na toch wel vrij uniek.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:31:
[...]

Maar wat is dan voor jou nog een hoog niveau? Challenger? Want veel meer is er boven dat niet meer. En volgens mij is Diamond/Master voor de meesten hier op misschien 1 persoon na toch wel vrij uniek.
Voor mij is Gold 1 al een hoog niveau. Maar goed, je hebt wel punt. Voor 95% heeft Trick2G wel bewezen dat Udyr en Volibear wel sterke champions zijn waarmee je Diamond kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik zie de laatste hecarim aardig vaak op top lane en die gaat dan ook als een beest, maar heeft 1 of andere topspeler onlangs Heca toplane gespeeld ofzo of puur toeval dat ik de afgelopen 2 weken heca al een keer of 5 op toplane heb gezien en daarvoor zo goed als nooit.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:50:
Ik zie de laatste hecarim aardig vaak op top lane en die gaat dan ook als een beest, maar heeft 1 of andere topspeler onlangs Heca toplane gespeeld ofzo of puur toeval dat ik de afgelopen 2 weken heca al een keer of 5 op toplane heb gezien en daarvoor zo goed als nooit.
Hij is opzich aardig gebuffed en is daarom behoorlijk viable in toplane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
iCy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:50:
Geef LCS en LCK maar de schuld, daar wordt het volop gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 07:51:
Rewards binnenharken en af en toe eens spelen met wat mensen voor de fun en op na het volgende seizoen! :)
Seizoen is toch net pas begonnen? ;)
Heb zelf ook vet veel ellende gehad, maar de laatste tijd gaat het toch een stuk beter weer. Kan niet zeggen dat de teams nou zoveel beter zijn (hoewel het wel scheelt als mensen niet AFK zijn).

Oude favoriet en FotM Graves weer opgepakt en daar rol ik toch wel lekker door de games mee. Hoewel mn andere 2 picks (Lucian en Vayne) toch ook geen slecht winrates hebben. Resp. 86%, 86% en 69%. Als ik terugkijk op op.gg zie ik dat ADC toch meer mn plek is dan jungle aangezien daar mn winrate inkakt tot 50-60%! Maargoed, eerst maar weer eens terug naar S1 knokken, momenteel 84LP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:53:
[...]

Hij is opzich aardig gebuffed en is daarom behoorlijk viable in toplane.
Maar ik mis nog steeds mijn favoriete item, Spirit of the Elder Lizard. Wel goede vervangers inmiddels en misschien wel beter, maar toch voor mijn gevoel mis ik deze item :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Xanthian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:38:
[...]

Voor mij is Gold 1 al een hoog niveau. Maar goed, je hebt wel punt. Voor 95% heeft Trick2G wel bewezen dat Udyr en Volibear wel sterke champions zijn waarmee je Diamond kan worden.
Diamond is al normaal geworden in mijn vrienden kring. Meeste van ons zijn platinum 3-1 en 2 momenteel Diamond.

En de champs die we met ze alle picken zijn heel erg verschillend.

Het gaat er echt om hoe jij 1 champ mastert. Je zal altijd een klein nadeel hebben als je niet precies de Meta picked maar ook in gold en platinum zijn veel mensen die de meta picken zonder ze goed kunnen spelen waardoor jij met jou niet meta champ ze met de grond gelijk maakt.

Wat ik daarmee wilde zeggen is dat niet perce volibear en udyr goed zijn zoals trick2G doet naar diamond. Maar dit geld gewoon voor de meeste champions. en ik denk dat je juist pas kan klimmen als de meeste spelers stoppen met alleen maar denken wat de pro's in LCS doen.

Voor mij hielp dat sowieso in elk geval =p

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 25-03-2015 09:48 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
RaseriaN schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:18:
[...]

Seizoen is toch net pas begonnen? ;)
Heb zelf ook vet veel ellende gehad, maar de laatste tijd gaat het toch een stuk beter weer. Kan niet zeggen dat de teams nou zoveel beter zijn (hoewel het wel scheelt als mensen niet AFK zijn).

Oude favoriet en FotM Graves weer opgepakt en daar rol ik toch wel lekker door de games mee. Hoewel mn andere 2 picks (Lucian en Vayne) toch ook geen slecht winrates hebben. Resp. 86%, 86% en 69%. Als ik terugkijk op op.gg zie ik dat ADC toch meer mn plek is dan jungle aangezien daar mn winrate inkakt tot 50-60%! Maargoed, eerst maar weer eens terug naar S1 knokken, momenteel 84LP :)
Punt is, ik kan wel gaan spelen, maar in de beperkte tijd die ik dagelijks heb, vermaak ik mij liever dan vrijwilligerswerk te doen bij de plaatselijke jostiband (gemiddelde soloqueue game) en (ja hier komt hij weer) in CSGO kun je gewoon ranked doen met zoveel mensen als je maar wilt :D oftewel bepaal je zelf hoeveel debielen je in je team wilt hebben.

Daar zou ik overigens ook geen bezwaar tegen hebben. (en dan geen teamranked) maar gewoon, hoi jongens ik ga met 4 mensen die ik ken ranked doen of desnoods 3 en we hebben gelijk 10x meer fun. En ja dat kan prima werken, als het in een andere gamegenre werkt waarom niet in LoL. Scheelt tevens voor een hoop mensen een onnodige chatrestriction want je praat tegen je vrienden (ik mag het hopen) anders dan tegen Jan Kwijlspoor.

Ik zou er bijvoorbeeld geen probleem mee hebben om een ranked game te doen met Rudy, BigCheeze, Koekie en een random. En nee dan hoeft de random niet standaard support te spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:54:
[...]

Punt is, ik kan wel gaan spelen, maar in de beperkte tijd die ik dagelijks heb, vermaak ik mij liever dan vrijwilligerswerk te doen bij de plaatselijke jostiband (gemiddelde soloqueue game) en (ja hier komt hij weer) in CSGO kun je gewoon ranked doen met zoveel mensen als je maar wilt :D oftewel bepaal je zelf hoeveel debielen je in je team wilt hebben.

Daar zou ik overigens ook geen bezwaar tegen hebben. (en dan geen teamranked) maar gewoon, hoi jongens ik ga met 4 mensen die ik ken ranked doen of desnoods 3 en we hebben gelijk 10x meer fun. En ja dat kan prima werken, als het in een andere gamegenre werkt waarom niet in LoL. Scheelt tevens voor een hoop mensen een onnodige chatrestriction want je praat tegen je vrienden (ik mag het hopen) anders dan tegen Jan Kwijlspoor.

Ik zou er bijvoorbeeld geen probleem mee hebben om een ranked game te doen met Rudy, BigCheeze, Koekie en een random. En nee dan hoeft de random niet standaard support te spelen ;).
Daar geef ik je gelijk in ja. Ik dacht dat letterlijk al vanaf seizoen 1. waarom je ranked alleen met 2 mensen tegelijk kan queuen. ik kan het wel begrijpen soms dat het misschien on eerlijk is als je dan als 4 premade tegen 3 randoms en 1 2manPremade komt misschien maarja, het is imo idd belachelijk dat je alleen kan duo'en of vol team

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:54:
[...]

:/ :| :'(

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
We kunnen geen appels bij de peren leggen he :+ :+ :+

Maar ik had jou ook kunnen noemen uiteraard <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
Met 4 man kun je nog wel een random carrien, maar wat als je als solo met 4 premades komt? Die mogelijk allemaal samen retarded zijn en geen fuck om jou en je lane geven, of die mogelijk nog 1 of 2 noobs binnen hun premade groepje omhoog willen carrien? Dan zit je daar tussen, lijkt me niet chill.

spoiler:
Dan liever 4 randoms die alsnog geen fuck om jou geven en retarded zijn want League :+

Ik snap het principe overigens wel dat het er niet is, als je met 3 of 4 man gaat is het geen soloqueue meer, waarvan het juist de bedoeling is je individuele skill te meten. Dan zouden ze daar een aparte queue voor moeten doen en dat werkt ook niet want als je met 3 of 4 man gaat moet er 1 solo/duo bijzitten en twee queues combineren gaat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:16:
Met 4 man kun je nog wel een random carrien, maar wat als je als solo met 4 premades komt? Die mogelijk allemaal samen retarded zijn en geen fuck om jou en je lane geven, of die mogelijk nog 1 of 2 noobs binnen hun premade groepje omhoog willen carrien? Dan zit je daar tussen, lijkt me niet chill.

spoiler:
Dan liever 4 randoms die alsnog geen fuck om jou geven en retarded zijn want League :+

Ik snap het principe overigens wel dat het er niet is, als je met 3 of 4 man gaat is het geen soloqueue meer, waarvan het juist de bedoeling is je individuele skill te meten. Dan zouden ze daar een aparte queue voor moeten doen en dat werkt ook niet want als je met 3 of 4 man gaat moet er 1 solo/duo bijzitten en twee queues combineren gaat natuurlijk niet.
Maar hetzelfde geld voor duoqueue, dat is ook geen soloqueue meer maar je zit wel in die queue ;). En juist jou de keuze geven om met meerdere mensen te spelen geeft je meer kans je individuele kwaliteit te tonen. Want je zult nog steeds als een team moeten spelen en niet feeden als een debiel ;). Het spel veranderd er verder niets door, je moet nog steeds hetzelfde doen als in een andere game, alleen speel je nu met mensen die je wel kunt uitstaan ipv een random fransoos.

En wat betreft het queuen, tja laat Riot dan ook eens daadwerkelijk de optie maken om SOLO queue te spelen. 2 opties: "Ik wil met alleen maar soloqueue spelers spelen / Ik wil gematched worden met duo/tripple/quadra-queuers". Hoppa probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

Ja, maar duoQ houdt wel de kerk in het midden. Met 2 is je communicatievoordeel niet groot genoeg om het daarmee te carryen, maar is je individuele kwaliteit toch belangrijker. Met 3 (en toch zeker met 4) kan je een stel betere spelers verslaan enkel en alleen door een goede samenwerking. Dan moet je maar een extra speler zoeken en gaan 5v5'n :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:24:
Ja, maar duoQ houdt wel de kerk in het midden. Met 2 is je communicatievoordeel niet groot genoeg om het daarmee te carryen, maar is je individuele kwaliteit toch belangrijker. Met 3 (en toch zeker met 4) kan je een stel betere spelers verslaan enkel en alleen door een goede samenwerking. Dan moet je maar een extra speler zoeken en gaan 5v5'n :D
Het houd helemaal niets in het midden, want 2 eikeltjes waar ik als soloqueuer mee opgescheept zit, kunnen een hele game voor je vergallen. Waarbij jij dus niet kunt aantonen hoe geweldig jij wel niet bent met je individuele skill. Oftewel, voeg dan ook maar de extra opties toe. :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Het enige verschil met Solo en DuoQ is nu: met een duoQ in je team krijg je 2 reports wanneer je één ervan erop wijst dat 5 kills weggeven in 10 minuten het winnen van de game erg lastig maakt, en dat Riot speciaal voor deze mensen een turret in zijn lane hebben neergezet die veel beter kan lasthittend an de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
Ranked :D

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/bag9lyrr5/ranked.jpg

Prachtig wat voor een team hahah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Kunnen jullie niet gewoon accepteren dat het wel eens gebeurt, 5 kills in 10 minuten?
Dit gebeurd bij mij ook wel eens. Na de FB wordt je pissig en dan wil je wraak maar dat lukt niet, en zo sta je opeens 0/2/0/. Daarna wordt je geganked en zo gaat het erg berg afwaarts. Shit just happens.

Het is gewoon een feit dat er maar weinig spelers goed zijn als ze achterstaan. Die kunnen niet last hitten onder een toren, die kunnen geen waves freezen, die kunnen niet CS opgeven omdat het te gevaarlijk is om er in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:40:
Kunnen jullie niet gewoon accepteren dat het wel eens gebeurt, 5 kills in 10 minuten?
Dit gebeurd bij mij ook wel eens. Na de FB wordt je pissig en dan wil je wraak maar dat lukt niet, en zo sta je opeens 0/2/0/. Daarna wordt je geganked en zo gaat het erg berg afwaarts. Shit just happens.

Het is gewoon een feit dat er maar weinig spelers goed zijn als ze achterstaan. Die kunnen niet last hitten onder een toren, die kunnen geen waves freezen, die kunnen niet CS opgeven omdat het te gevaarlijk is om er in te gaan.
Je geeft verdorie zelf toe dat je het veroorzaakt... hoe kun je dan zeggen "accepteer dat het gebeurt". Het HOEFT NIET te gebeuren... Waarom zou ik accepteren dat iemand vrijwillig loopt te feeden omdat hij zijn emoties niet onder controle kan houden?

Ik accepteer het al niet van mijzelf als ik als een debiel loop te spelen, waarom zou ik het van elk ander wel accepteren?

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 25-03-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:43:
[...]

waarom zou ik het van elk ander wel accepteren?
Omdat je anders moet stoppen met dit spel, aangezien je geen controle hebt over anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik dacht dan inderdaad ook aan "match mij met 2/3/4 premades". Maar ik denk gewoon dat de kwaliteit van ranked dan nog verder gaat zakken. Als duo heb je mogelijk een voordeel maar je bent nog steeds de minderheid van je team en je bent nog steeds afhankelijk van solospelers op ~ jouw niveau. Nu heb je soms een duo ertussen van hooguit een paar divisies hoger/lager, maar wordt je gematched met 4 premades dan wordt het een mengelmoesje waar het gemiddelde toevallig jouw elo ongeveer van is. Niveau gaat dan teveel verschillen imo. Denk ook niet dat het leuk is als je in high diamond zit en je ranked games bestaan uit een mengelmoes van alles tussen dia v en master.

Sowieso voel ik me altijd een wormvormig aanhangsel als ik met 3-4 premades speel. Ik vind het leuk om zelf normals te doen met 3-4 vrienden maar als ik degene ben die dan solo is, nee dat zijn over het algemeen gewoon niet mijn leukste games. Hele chat vol met spaans en frans gelul en mensen die minder op jou letten en zodoende sneller op slechte calls ingaan. Ik vind solo/duo en teamranked eigenlijk wel prima, en dan normals voor als je met 3-4 man bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:43:
[...]

Je geeft verdorie zelf toe dat je het veroorzaakt... hoe kun je dan zeggen "accepteer dat het gebeurt". Het HOEFT NIET te gebeuren... Waarom zou ik accepteren dat iemand vrijwillig loopt te feeden omdat hij zijn emoties niet onder controle kan houden?

Ik accepteer het al niet van mijzelf als ik als een debiel loop te spelen, waarom zou ik het van elk ander wel accepteren?
Iedereen feed wel eens want iedereen maakt wel eens fouten. Natuurlijk zijn er mensen die er de pet naar gooien als het niet lekker gaat maar niet iedereen doet het express, ik in ieder geval zeker niet. Ik loop wel eens tegen het feit aan dat ik ervaring mis tegen sommige top laners en dan denk ik dat ik ze wel hebben kan maar niet dus. Zo gebeurt het wel eens.

Van dat soort momenten moet je gewoon leren, de game nog eens terugkijken (desnoods in je hoofd) en je fouten inzien. Er zijn altijd mogelijkheden geweest om dit soort situaties te voorkomen en sommige weten het ook wel maar het feit blijft dat je het wel moet doen, en niet iedereen doet het. Mensen zijn nu eenmaal niet perfect.

Ik accepteer het ook niet als ik slecht speel en dat probeer ook de volgende keer te voorkomen, maar dit is nog geen garantie dat het niet nog een keer gebeurd. Als een andere speler loopt te feeden dan moet je niet kwaad worden, daar win je geen games mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 14:49
Het belangrijkste is dat je niet in chat je negativiteit gaat lopen spuwen. Serieus, er is 0,0000000000000% toegevoegde waarde, sterker nog het zal zeer waarschijnlijk iemand slechter doen spelen, al ben je het zelf.

Ik heb recentelijk, om onbekende reden, geleerd me minder druk te maken. Wat bijdraagt is dat ik geen negatieve of niet behulpzame zaken in chat meer zet. Ik merkte dat juist omdat ik het aan het ventileren was er ook zelf last van kreeg. Nu kan ik me veel beter focussen op mijn eigen game en neem ik eventuele teamgenoten niet mee in mijn slechte bui. Overall resultaat is positief.

Daarnaast probeer ik juist de positieve energie te zijn, maar die raakt ook wel eens op :) Heeft wel al paar keer een game voor me weten te winnen (mensen die stoppen met bekvechten en gewoon doorgaan), i.t.t. het negatieve wat me nog nooit heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush

Afbeeldingslocatie: http://bloggar.nwt.se/genusbooden/files/2014/06/wait-what.jpg

Je gaat dood door een first blood, komt terug de lane in en het eerste wat je denkt is ik ga wraak nemen op iemand die nu een gold- en waarschijnlijk item advantage heeft? Als je na 1 death op emotie gaat spelen dan moet je jezelf wel even achter je oren krabben.

Sure ik ga ook weleens een paar keer dood in lane als ik gecamped word, ik slecht ward of iets verkeerd inschat. Maar ik ga dan niet ham omdat ik boos ben om vervolgens nog meer te feeden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Omdat je anders moet stoppen met dit spel, aangezien je geen controle hebt over anderen.
Waarom ik dus ook pleit voor multiple queue opties. Want je hebt dan iig wel controle over met WIE je speelt. En voordat er weer 3on3/5on5 bijgehaald wordt. Prima maar hanteer daar dan een beter MMR systeem zodat full diamond teams die geen teamplay hebben niet eindigen in een silver divisie ;). Want individueel gaan die nog steeds stuk voor stuk elk silver teampje verslaan. En dat puur omdat hun teamrating te laag ligt.

En nogmaals als het in een andere game wel lukt, waarom zou het ineens niet in LoL lukken? Wat maakt LoL zoveel meer speciaal dan elke andere game, sommige die zelfs het zelfde genre bekleden.

Bijvoorbeeld een andere optie, als je een afk/dc hebt dat je de optie hebt om de game af te breken en je gewoon een andere game in kunt gaan ipv eerst 20 minuten gegijzeld te worden?

Men denkt veelste veel in beperkingen als het gaat om nieuwe features in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Bijvoorbeeld een andere optie, als je een afk/dc hebt dat je de optie hebt om de game af te breken en je gewoon een andere game in kunt gaan ipv eerst 20 minuten gegijzeld te worden?
Dat is wel iets waar ik 100% achter sta. Of de afk nou in mijn team of de ander zit, het zijn geen leuke of goede games. Beter gewoon snel afbreken die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:17

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Een game kunnen leaven als er 1 iemand AFK gaat is natuurlijk wel gevaarlijk en biedt veel mogelijkheden tot manipulatie van de ladder. Dan moeten ook de consequenties van het leaven van een game fors omhoog. Leave je een ranked game, dan krijg je 1 pardon, bij je volgende leave kun je een maand geen ranked spelen en bij de leave daarna het hele seizoen niet meer. De andere spelers die dan met de Leaver te maken hebben kunnen de game zonder consequentie leaven en naar een volgend, realistisch eerlijker potje. Dat lijkt mij een goede situatie.

Nu kun je simpelweg bijvoorbeeld je promo's niet succesvol afsluiten, niet omdat je niet goed gespeeld hebt, maar omdat iemand in je team tóch 5 minuten in-game besefte dat hij naar bed moest.

[ Voor 15% gewijzigd door DominoNL op 25-03-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Recrush schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Je gaat dood door een first blood, komt terug de lane in en het eerste wat je denkt is ik ga wraak nemen op iemand die nu een gold- en waarschijnlijk item advantage heeft? Als je na 1 death op emotie gaat spelen dan moet je jezelf wel even achter je oren krabben.

Sure ik ga ook weleens een paar keer dood in lane als ik gecamped word, ik slecht ward of iets verkeerd inschat. Maar ik ga dan niet ham omdat ik boos ben om vervolgens nog meer te feeden :')
Misschien is wraak niet het beste woord, eerder een combinatie van hebberigheid en de drang om terug tekomen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
DominoNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:01:
Een game kunnen leaven als er 1 iemand AFK gaat is natuurlijk wel gevaarlijk en biedt veel mogelijkheden tot manipulatie van de ladder. Dan moeten ook de consequenties van het leaven van een game fors omhoog. Leave je een ranked game, dan krijg je 1 pardon, bij je volgende leave kun je een maand geen ranked spelen en bij de leave daarna het hele seizoen niet meer. De andere spelers die dan met de Leaver te maken hebben kunnen de game zonder consequentie leaven en naar een volgend, realistisch eerlijker potje. Dat lijkt mij een goede situatie.
Het gaat vooral om de eerste 5 a 10 minuten. Als iemand vanaf het begin dc/afk is dan moet je dat gewoon kunnen afbreken. Het is niet de bedoeling dat je na 30 minuten afk gaat en dan lekker een loss prevented krijgt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
DominoNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:01:

Nu kun je simpelweg bijvoorbeeld je promo's niet succesvol afsluiten, niet omdat je niet goed gespeeld hebt, maar omdat iemand in je team tóch 5 minuten in-game besefte dat hij naar bed moest.
Zoiets werkt in Dota, HoN, CSGO.... maar in LoL is het gevaarlijk? Dat zegt toch meer over de community dan over de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 23:17

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Xanthian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:03:
[...]

Misschien is wraak niet het beste woord, eerder een combinatie van hebberigheid en de drang om terug tekomen in het spel.
Tja, zoals al eerder gepost; wat verwacht je dan precies? Je kunt het bij een redelijke gelijke stand al niet winnen. Je geeft je enemy gold en een XP voordeel en je denkt dat je hem daarna wel hebt?
Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:04:
[...]

Zoiets werkt in Dota, HoN, CSGO.... maar in LoL is het gevaarlijk? Dat zegt toch meer over de community dan over de game?
Tja, ik weet niet wat de consequenties voor het leaven van een game in die games zijn, maar als je zomaar zonder pardon kunt vertrekken lijkt me dat geen gezonde situatie voor een game.

[ Voor 32% gewijzigd door DominoNL op 25-03-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
#THEDREAM

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/rlgdia48t/ranked.jpg

#THENIGHTMARE
http://matchhistory.euw.l...43/203168669?tab=overview

Helaas. Had een easy win kunnen zijn, was het niet dat onze kalista op zowel level 2, als 3, als 4 redelijk expres dood ging op bot. (yoloswag420 engage zonder minions/jungler en geen summoners gebruiken om easy weg te komen).

Helaas ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:08:
#THEDREAM

[afbeelding]

#THENIGHTMARE

Helaas. Had een easy win kunnen zijn, was het niet dat onze kalista op zowel level 2, als 3, als 4 redelijk expres dood ging op bot. (yoloswag420 engage zonder minions/jungler en geen summoners gebruiken om easy weg te komen).

Helaas ;p
Valt mee toch? Maar 33 min van je leven weggegooid. En Kallista wilde waarschijnlijk wraak nemen. Kappa :+ Gewoon een kwestie van accepteren <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Kalista was zo geirriteerd door die eerste death dat ze het meteen weer goed wilde maken. Helaas :/

Ik vind Kalista trouwens een vrij waardeloze pick op dat niveau. Ja, potentieel een erg sterke champion, maar als je de mechanics/decision making hebt om Kalista goed te spelen dan zit je al niet meer op dat ELO.

[ Voor 54% gewijzigd door Rordarok op 25-03-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Hahah agh, ik ben blij dat het mij al lang niet meer zoveel kan interesseren :) Lijkt er op dat ik daardoor ook aanzienlijk beter ben gaan spelen. Meer focus op je eigen plays in plaats van de hele tijd met een scheef oog te moeten kijken naar je teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Recrush schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:56:
[...]

[afbeelding]

Inderdaad, overkomt me nog wel eens dat ik een verkeerde inschatting maak met Cho onder de level 6 :')

Sta dan 1 kill achter, maar who cares. Als je rustig blijft kom je meestal toch wel terug dan wel gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addo2
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-07 22:12
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:08:
#THEDREAM

[afbeelding]

#THENIGHTMARE

Helaas ;p
Misschien is adc niet echt de 1e keuze van Kalista geweest... De kwaliteit/voorkeur van de speler lijken op top/mid en eventueel jungle te liggen. Iedereen heeft zo zijn/haar kwaliteiten/voorkeur/ervaring.

Niet iedereen feed met passie. Soms moet je iets spelen wat niet echt je voorkeur heeft en de risico's accepteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
addo2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:22:
[...]

Misschien is adc niet echt de 1e keuze van Kalista geweest... De kwaliteit/voorkeur van de speler lijken op top/mid en eventueel jungle te liggen. Iedereen heeft zo zijn/haar kwaliteiten/voorkeur/ervaring.

Niet iedereen feed met passie. Soms moet je iets spelen wat niet echt je voorkeur heeft en de risico's accepteren. :+
Is zeker waar :) Het was hier gewoon erg opvallend dat Kalista dood neerviel half onder onze tower op level 2 en 3 terwijl ze haar flash+heal nog gewoon had (stond middenin een minion wave en werd AA'd door Thresh+Sivir), het was geen DC. Je verwacht van plats/dia's dat ze toch onderhand wel de summoner spell hotkeys hebben gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

[...]

Eens, maar waarom dan Kalista pakken? In praktijk niet al te moeilijk om qua basis te spelen, maar dan ook wel weer een champion die moeilijk is om zelfs correct, laat staan goed te spelen. Pak dan lekker Ashe of Graves, dat is ten minste vrij simpel.

Veel te veel mensen die uit hun champion pool stappen en zichzelf daarbij nog extra in de voet schieten. Ik zal zeker niet zeggen dat je 10 champions moet spelen, maar speel iets niet als je de champion uberhaupt niet begrijpt. Ik ben daarbij ook een van de weinige mensen die ik ken die een champion voor het eerst in ranked kan spelen en dan ook goed spelen. Mensen letten weinig op matchups in het algemeen, en met de theorie in LoL kan je eigenlijk al een heel eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Ik speel ook geen ADC en als ik het zou moeten spelen dan zou ik geen Kalista kiezen. Neem dan Caithlyn of zo. Of Sivir, beide zijn vrij makkelijk en altijd wel nuttig. Caitlyn moet alleen beetje AA'en en Sivir moet alleen goed timen met haar ultimate.

Ik speel nauwelijks mid, maar als ik mid speel dan neem ik Lissandra. Die is redelijk veilig, kan goed farmen en brengt wat utility in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xanthian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Iedereen feed wel eens want iedereen maakt wel eens fouten. Natuurlijk zijn er mensen die er de pet naar gooien als het niet lekker gaat maar niet iedereen doet het express, ik in ieder geval zeker niet. Ik loop wel eens tegen het feit aan dat ik ervaring mis tegen sommige top laners en dan denk ik dat ik ze wel hebben kan maar niet dus. Zo gebeurt het wel eens.

Van dat soort momenten moet je gewoon leren, de game nog eens terugkijken (desnoods in je hoofd) en je fouten inzien. Er zijn altijd mogelijkheden geweest om dit soort situaties te voorkomen en sommige weten het ook wel maar het feit blijft dat je het wel moet doen, en niet iedereen doet het. Mensen zijn nu eenmaal niet perfect.

Ik accepteer het ook niet als ik slecht speel en dat probeer ook de volgende keer te voorkomen, maar dit is nog geen garantie dat het niet nog een keer gebeurd. Als een andere speler loopt te feeden dan moet je niet kwaad worden, daar win je geen games mee.
Helemaal niemand heeft het over kwaad worden. Het lijkt me in een teamgame toch op z'n minst logisch dat je iets mag zeggen van: pls get some wards and stay under turret untill we can help you.

Natuurlijk mag iedereen eens een slechte game hebben. Die heb ik ook. Maar haal er dan in ieder geval het maximale uit. 'Gewoon accepteren' doe je misschien in normals, in ranked zeker niet.

Voorbeeld voetbal: als mijn collega-spits op de training 2x voor eigen succes gaat terwijl ik er beter voor stond dan hem: geen probleem.
Als we in een wedstrijd 4-0 voor staat en hij doet hetzelfde: geen probleem
Staan we 1-0 achter in die wedstrijd: probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik word er moedeloos van, ik verlies gisteren een match terwijl ik m'n lane matchup echt makkelijk won (terwijl het een matchup was die in m'n nadeel was). Ik snapte niet dat die kerel ook in Gold kon zitten (het was echt erg, mechanisch slecht, slechte engages, traden over cs, niet kunnen cs'n onder tower, slechte target priority in teamfights, etc). Dan ga ik naar z'n match history kijken, 9 wins 1 loss in ranked. Echt een drama van een speler, maar dan wel alles winnen omdat er quasi elke game iemand bijzit die 15-20 kills heeft.

Ik sta nu trouwens op 0 LP in Gold V, ga ik nu met m'n volgende loss terug naar S1, of hoe werkt dat?
Misschien moet ik gewoon doelbewust zakken naar S5 ofzo zodat ik alles kapot kan spelen en terug in een flow raak XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:49:
Ik word er moedeloos van, ik verlies gisteren een match terwijl ik m'n lane matchup echt makkelijk won (terwijl het een matchup was die in m'n nadeel was). Ik snapte niet dat die kerel ook in Gold kon zitten (het was echt erg, mechanisch slecht, slechte engages, traden over cs, niet kunnen cs'n onder tower, slechte target priority in teamfights, etc). Dan ga ik naar z'n match history kijken, 9 wins 1 loss in ranked. Echt een drama van een speler, maar dan wel alles winnen omdat er quasi elke game iemand bijzit die 15-20 kills heeft.

Ik sta nu trouwens op 0 LP in Gold V, ga ik nu met m'n volgende loss terug naar S1, of hoe werkt dat?
Misschien moet ik gewoon doelbewust zakken naar S5 ofzo zodat ik alles kapot kan spelen en terug in een flow raak XD
Je MMR zal dermate laag (Silver I/II MMR) moeten gaan voordat je teruggezet gaat worden naar Silver, dus ik zou er weinig tot geen vrees over hebben.

LoL is tegenwoordig een vrij vergevend spelletje geworden. Dus het kan zo zijn dat je over een week in Gold I zit.

En wat betreft je lane-matchup, tja misschien had die jongen zijn dag niet, speelt hij die rol normaal gesproken niet of had hij misschien zijn emoties niet onder controle. Punt is gewoon accepteren dat hij de game wint. Want er waren 4 anderen met een sterke rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:57:
[...]

En wat betreft je lane-matchup, tja misschien had die jongen zijn dag niet, speelt hij die rol normaal gesproken niet of had hij misschien zijn emoties niet onder controle. Punt is gewoon accepteren dat hij de game wint. Want er waren 4 anderen met een sterke rug.
I know, maar als je zelf gewoon in een slump zit is dat minder tof om te aanvaarden ^^
Had al een paar weken terug aangegeven dat ik pas opnieuw ben beginnen spelen sinds seizoen 2, dus eigenlijk was m'n doel om dit seizeon in Gold te raken, maar dat ging dus een pak vlotter dan verwacht, alles ging veel te vlot eigenlijk en dan zit je plots bijna in Gold 2, dan hoop je stiekem om Plat te halen natuurlijk :D Dat is opeens ver weg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

[...]
of had hij misschien zijn emoties niet onder controle. Punt is gewoon accepteren dat hij de game wint. Want er waren 4 anderen met een sterke rug.
Je kan wel lang doorgaan over 1 punt hè?

Ik zie dit de laatste paar dagen al vaker terug komen, dat je een directe confrontatie uit de weg gaat om vervolgens er meerdere keren naar te refereren. Het maakt de sfeer er niet beter op.
Ik weet dat je dan ook sterk genoeg kan zijn om het gewoon te laten gaan ;)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens, maar de manier waarop is een beetje vervelend.

Anyways, back to lurking for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:03:
[...]

Je kan wel lang doorgaan over 1 punt hè?

Ik zie dit de laatste paar dagen al vaker terug komen, dat je een directe confrontatie uit de weg gaat om vervolgens er meerdere keren naar te refereren. Het maakt de sfeer er niet beter op.
Ik weet dat je dan ook sterk genoeg kan zijn om het gewoon te laten gaan ;)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens, maar de manier waarop is een beetje vervelend.

Anyways, back to lurking for me!
Directe confrontaties kunnen mensen op dit forum niet aan, anders krijg je weer pagina's vol met blauwe tekst. Collega poster Rudy bijvoorbeeld is al verschillende keren gebanned omdat hij een directe confrontatie aanging ;).

Maar goed, back to lurking it is indeed!

Oh trouwens nog even ontopic. De Irelia nerf, imo niet de manier om haar te nerfen en het zal weinig tot geen impact in de game hebben. Ten eerste omdat de kans dat je E als eerste gaat levellen vrij situational is en ten tweede komt haar damage spike niet uit de E maar vanaf het punt dat ze een Sheen heeft. Waarop het mij handiger lijkt een item te nerfen ipv een champion. Maar goed dat is een keuze die Riot neemt.

[ Voor 27% gewijzigd door Damien op 25-03-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Na de FB wordt je pissig en dan wil je wraak maar dat lukt niet, en zo sta je opeens 0/2/0/. Shit just happens.
Er is al het e.e.a. over gezegd, maar nee, dat mag simpelweg niet gebeuren. Dat is tenminste de instelling die je moet hebben.

Niet persoonlijk naar jou toe, maar dat 'shit happens' verhaal wordt ik doodmoe van. Ik verlies niet snel mijn lane, 1v1 zeker niet, maar als het gebeurt denk ik niet 'shit happens'; ik zit dan bijna op mezelf te schelden omdat ik vind dat me dat niet mocht gebeuren. Ik baal al van één kill die ik weggeef en dat motiveert me nóg meer om de lane alsnog te winnen, wat dan vaak genoeg ook nog wel lukt.

Helaas heb je regelmatig van die gasten in ranked die volledig door het ijs zakken en hun team duperen. Als er dan terechte kritiek komt in chat, komt meneer de feeder vaak met het verweer van 'shit happens', 'it's just a game', 'OMG you flaming, report him', etc. I.p.v. dat de lul eens beseft dat ie het voor 4 anderen onnodig heeft verknald, gaat ie ons verwijten dat we zogenaamd flamen enzo. En natuurlijk een paar moraalridders bij de tegenpartij die na de match het 'flamen' veroordelen, en intussen wordt het vermijdbare falen van de feeder half goedgepraat onder het motto 'shit happens'. Kan ik slecht tegen.
Zebby schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:55:
Het belangrijkste is dat je niet in chat je negativiteit gaat lopen spuwen. Serieus, er is 0,0000000000000% toegevoegde waarde, sterker nog het zal zeer waarschijnlijk iemand slechter doen spelen, al ben je het zelf.
Als ik spelers tot twee keer (of drie of meer) toe dezelfde fout zie maken, dan laat ik nooit na ze daar duidelijk op te wijzen in chat. Domme drake fight starts, jungle chase avonturen zonder vision, etc. Ik heb nog altijd het idee dat mijn kritiek misschien toch zal landen. Misschien dat ze het dan een derde keer achterwege laten. Maybe een illusie, maar ik weiger domme acties maar te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:32:
[...]

Er is al het e.e.a. over gezegd, maar nee, dat mag simpelweg niet gebeuren. Dat is tenminste de instelling die je moet hebben.

Niet persoonlijk naar jou toe, maar dat 'shit happens' verhaal wordt ik doodmoe van. Ik verlies niet snel mijn lane, 1v1 zeker niet, maar als het gebeurt denk ik niet 'shit happens'; ik zit dan bijna op mezelf te schelden omdat ik vind dat me dat niet mocht gebeuren. Ik baal al van één kill die ik weggeef en dat motiveert me nóg meer om de lane alsnog te winnen, wat dan vaak genoeg ook nog wel lukt.

Helaas heb je regelmatig van die gasten in ranked die volledig door het ijs zakken en hun team duperen. Als er dan terechte kritiek komt in chat, komt meneer de feeder vaak met het verweer van 'shit happens', 'it's just a game', 'OMG you flaming, report him', etc. I.p.v. dat de lul eens beseft dat ie het voor 4 anderen onnodig heeft verknald, gaat ie ons verwijten dat we zogenaamd flamen enzo. En natuurlijk een paar moraalridders bij de tegenpartij die na de match het 'flamen' veroordelen, en intussen wordt het vermijdbare falen van de feeder half goedgepraat onder het motto 'shit happens'. Kan ik slecht tegen.

[...]

Als ik spelers tot twee keer (of drie of meer) toe dezelfde fout zie maken, dan laat ik nooit na ze daar duidelijk op te wijzen in chat. Domme drake fight starts, jungle chase avonturen zonder vision, etc. Ik heb nog altijd het idee dat mijn kritiek misschien toch zal landen. Misschien dat ze het dan een derde keer achterwege laten. Maybe een illusie, maar ik weiger domme acties maar te negeren.
Mooi gezegd Koekie, dat gesugarcoat moet maar eens voorbij zijn. Ik heb laatst iemand in ons team gewoon gehonored omdat hij zei waar het op sloeg. En ja hij brandde mij ook af op een paar keuzes maar daar had hij op dat moment ook het volste recht toe.

Dat eeuwige gejank dat het gelijk flamen is zodra je iemand vraagt om eens een ward te kopen wordt ik ook enorm flauw van. Ze hebben eens gelezen over flamen en beschouwen dan elke mening die niet gelijk is aan die van hun als flamen. Fuck dan maar een eind op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:32:

[...]

Ik denk dat je terechte kritiek altijd mag geven. Zelf kan ik er vrij goed tegen ook al lijkt dat niet altijd aangezien emoties en gevoelens soms moeilijk over het net te communiceren zijn.

Om een voorbeeldje te geven: In mijn laatste game met Irelia stonden wij als team tegen een fed Jinx die ons iedere teamfight aan het afmaken was. Toen zei onze ADC terecht van "Why is nobody building Thornmail against Jinx?". Nou ja, ik had er zelf (nog) niet aangedacht, dus Thornmail gekocht en sindsdien ging het een stuk beter. Onze Sejuani had later ook Thornmail dus soms komen dat soort tips best wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:02:
Dat eeuwige gejank dat het gelijk flamen is zodra je iemand vraagt om eens een ward te kopen wordt ik ook enorm flauw van. Ze hebben eens gelezen over flamen en beschouwen dan elke mening die niet gelijk is aan die van hun als flamen. Fuck dan maar een eind op.
Hah, elke zin die je typed in chat lijkt alsof het direct opgepakt wordt als flamen/commentaar. Ongeveer net als hier, reageer je niet zoals verwacht wordt op een post heb je meteen gezeik te pakken :)

Probeer zelf nooit meer mensen op dingen aan te spreken aangezien ze anders 'salty as fuck' worden en meer bezig zijn met typen en flamen (of mij niet helpen ingame) dat het meer kapot maakt dan dat ik er mee win. Maar soms hou ik het ook voor gezien en trek dan ook mn smoel open :/ Dan maar een loss, maar dan ben ik wel mn frustratie kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik heb het al vaker geroepen: de mensen die (terechte) kritiek geven zijn veel minder een probleem in LoL dan gezegd word. Het grootste probleem zit hem in incasseringsvermogen van mensen.

Als er tegen mij gezegd word: "stop feeding pls farm under turret" dan kan ik gaan zeiken op de jungler of mid die maar niet roamed, ik kan ook het advies ter harte nemen en lief aan de jungler vragen of ik Grompy mag killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mooi gezegd Koekie, dat gesugarcoat moet maar eens voorbij zijn.
Juist, we zijn niet van suiker.

In ranked wil men winnen, dan liggen de verwachtingen logischerwijs ook hoger. Als die verwachtingen totaal niet worden waargemaakt door een obvious feeder bijv, nou dan is (harde) kritiek meer dan terecht. Moet je tegen kunnen. En zo niet, dan speel geen ranked of zorg dat je geen kritiek krijgt door gewoon degelijk te spelen. Simpel zat.
Yup, de drempel om iets flamen te noemen ligt helaas zo laag.

De feeders die dan gaan mauwen om mij te reporten omdat ik zou flamen...ik zeg dan vaak terug: 'why dont you be quiet, feeling ashamed of your own performance'?

I.p.v. naar zichzelf te kijken en op te rotten uit ranked, krijg je de flame whine.... Ja tuurlijk, door mijn zogenaamde geflame stond je na 10 minuten al 0/4.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addo2
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-07 22:12
Ik vindt het altijd jammer dat ik vaak niet de tijd heb om een goede optie/alternatief te geven. Het melden dat iemand iets k.u.t. oplost is meestal namelijk niet wat de ander nodig heeft om te verbeteren. Dit is wel bekend. Wat niet altijd bekend is wàt er verbeterd moet worden. Alleen kost mij het tikken van een goede reactie in het engels vaak een halve minuut om het een beetje correct te formuleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
addo2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:01:
Ik vindt het altijd jammer dat ik vaak niet de tijd heb om een goede optie/alternatief te geven. Het melden dat iemand iets k.u.t. oplost is meestal namelijk niet wat de ander nodig heeft om te verbeteren. Dit is wel bekend. Wat niet altijd bekend is wàt er verbeterd moet worden. Alleen kost mij het tikken van een goede reactie in het engels vaak een halve minuut om het een beetje correct te formuleren :(
Je kunt het samenvatten wat ik de meeste in soloqueue zie doen; "Uninstall please" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Er is ook een gigantisch verschil in hoe je iets brengt. Als je zegt van "They have 5 AD, let's stack armor" is dat heel anders dan "wtf sej build armor ffs". Hoe gelijk je ook hebt, beetje normale communicatie doet wonderen. Ik haak snel af van dat soort berichten, want de ene melding kan terecht zijn, maar hetgeen dat volgt is vaak toch echt allemaal maar een stroom frustratie en onzekerheid, daar heb ik niks aan.

Ik lees hier ook zo veel frustratie en woede in de posts, heerst er echt de illusie dat hier enig positief effect in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zebby schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:02:
Er is ook een gigantisch verschil in hoe je iets brengt. Als je zegt van "They have 5 AD, let's stack armor" is dat heel anders dan "wtf sej build armor ffs". Hoe gelijk je ook hebt, beetje normale communicatie doet wonderen. Ik haak snel af van dat soort berichten, want de ene melding kan terecht zijn, maar hetgeen dat volgt is vaak toch echt allemaal maar een stroom frustratie en onzekerheid, daar heb ik niks aan.

Ik lees hier ook zo veel frustratie en woede in de posts, heerst er echt de illusie dat hier enig positief effect in zit?
Net zo min als de illusie dat alles sugarcoaten enig effect heeft ;). Ik ben persoonlijk meer van de duidelijke taal. Doe ik iets fout ingame, dan vind ik het prima als ik daarop gewezen wordt. Zoals ik al eerder zei het is me een paar dagen geleden overkomen en mede dankzij de misschien iets wat minder vriendelijke toon heeft het ons toch een overwinning opgeleverd. Oftewel je hoeft niet altijd te DST'en om wins te halen. Je moet gewoon hopen dat je iemand in je team hebt met incaseringsvermogen ipv eentje die in tranen uitbarst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Frustratie en woede lijken me vrij grote woorden voor de emoties die hier heersen. Ik denk eerder dat het lichte frustratie is over de zeer kinderlijke en arrogante maniertjes van de LoL-community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei

Dat is vaak geen frutratie en woede, dat is rechtdoorzee zijn.Het beestje bij de naam noemen heet dat.
Soms moet je kunnen incasseren, maar je weet altijd waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Kritiek geven is punt 1, maar op de manier waarop is punt 2. Ja je kan iemand op een fout wijzen, maar als er een woord zoals noob o.i.d. in voor komt vind ik toch meer neigen maar flamen. Probeer maar eens bard te spelen en je ult net niet helemaal goed te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vaati schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:15:
Kritiek geven is punt 1, maar op de manier waarop is punt 2. Ja je kan iemand op een fout wijzen, maar als er een woord zoals noob o.i.d. in voor komt vind ik toch meer neigen maar flamen. Probeer maar eens bard te spelen en je ult net niet helemaal goed te raken...
Maar nu zeg je het zelf al? Zodra men je uitscheld is het inderdaad flamen. Maar ik zie niet in wat er mis is met het zinnetje: "wtf Seju build armor ffs". Goed het is niet superlief gebracht, maar het is je moeder immers ook niet die het zegt. Het is alsnog een tip die je kunt opvolgen mits hij correct is. Maar om daar nu gelijk alweer een linkje aan te leggen van: "Ja maar hij zegt het niet lief tegen mij dus het is flamen en dan doe ik het niet hoor". Tja... ik zou dan iig zorgen dat mijn boodschappen thuis bezorgd worden en mijn werk thuis plaatsvind, want je moet er dan niet aan denken dat je de straat op gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ben het helemaal met je eens. Tips die goed gegeven worden kunnen extreem nuttig zijn. Maar "OMG stop feeding nub, is it your first time?" zijn zo nutteloos dat dat soort mensen meteen op mute gaan. Ik weet namelijk vaak ook wel dat ik het op dat moment fout doe, en tips zijn welkom, stompzinnige frustratie uitingen niet (die heb ik zelf al genoeg).

Het honor systeem is leuk bedacht, en zou misschien ooit gewerkt hebben maar ik zie eens in de 20 potjes iemand met een honor badge. Het is voor de meeste niet haalbaar, en dus ook geen bragging right meer. Zijn dan ook niet zoveel mensen die het echt verdienen om zo'n badge te dragen.
Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:18:
[...]

Maar nu zeg je het zelf al? Zodra men je uitscheld is het inderdaad flamen. Maar ik zie niet in wat er mis is met het zinnetje: "wtf Seju build armor ffs". Goed het is niet superlief gebracht, maar het is je moeder immers ook niet die het zegt. Het is alsnog een tip die je kunt opvolgen mits hij correct is. Maar om daar nu gelijk alweer een linkje aan te leggen van: "Ja maar hij zegt het niet lief tegen mij dus het is flamen en dan doe ik het niet hoor". Tja... ik zou dan iig zorgen dat mijn boodschappen thuis bezorgd worden en mijn werk thuis plaatsvind, want je moet er dan niet aan denken dat je de straat op gaat...
Om het cliché te zeggen:

Met stroop van je meer vliegen dan met azijn.

Iedereen vindt het fijner als iets op een normale manier tegen ze gezegd wordt. Als je tegen een geïrriteerd iemand gaat lopen fitten dan bereik je enkel het tegen over gestelde. Dat werkt niet alleen zo in een spelletje, ook in het echte leven.

[ Voor 29% gewijzigd door IdieEasy op 25-03-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:18:
[...]
Maar om daar nu gelijk alweer een linkje aan te leggen van: "Ja maar hij zegt het niet lief tegen mij dus het is flamen en dan doe ik het niet hoor". Tja... ik zou dan iig zorgen dat mijn boodschappen thuis bezorgd worden en mijn werk thuis plaatsvind, want je moet er dan niet aan denken dat je de straat op gaat...
HAHA quote van de dag :D So true.
Rordarok schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:07:
Frustratie en woede lijken me vrij grote woorden voor de emoties die hier heersen. Ik denk eerder dat het lichte frustratie is over de zeer kinderlijke en arrogante maniertjes van de LoL-community.
Well said! Maar goed, we veranderen er helaas toch niets aan, zeker niet met een Rito die enkel aan symptoombestrijding doet.

Dus ander onderwerp dan maar? :)

Xerath skin komt eraan. Zag er wel aardig uit. Nu maar hopen dat dat niet leidt tot een toename van de keren dat Xerath gespeeld wordt, want dan is het risico van nerfs ook meteen weer hoger. Vind Xerath nog altijd erg sterk.

Nog altijd me beste champion in ranked, en in normals is ie ook leuk als support. Werkt stuk beter dan men denkt: slow, stun, safe ranged poke. Zijn E stun is zo'n onderschat offensief/defensief wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Soms heb ik van die dagen dat ik zelf ook rebels ben. Uit vrede kies ik bijvoorbeeld support en dat onze ADC geen enkele morgana Q kan dodgen doet er even niet toe. Maar als deze mij compleet voor rotte vis e.d. uit maakt en ik ben in een nukkige bui en mocht er met normaal respons er niet uit komen, dan volgt er een int feedertje death uit voortbloeien. ("if you can't stop flaming, i can't stop feeding en dan loop ik maar gewoon vol in op de tegenpartij :-)")

Het blijft er maar bij 1 death maar toch hoort mijn gedrag niet. Overigens heb ik dit maar 3x gedaan, 1x dit seizoen en 2x vorig seizoen. Vuur met vuur bestrijden lukt niet, maar soms wordt het een rustige grunniger het ook maar te veel :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 25-03-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Xerath skin komt eraan. Zag er wel aardig uit. Nu maar hopen dat dat niet leidt tot een toename van de keren dat Xerath gespeeld wordt, want dan is het risico van nerfs ook meteen weer hoger. Vind Xerath nog altijd erg sterk.

Nog altijd me beste champion in ranked, en in normals is ie ook leuk als support. Werkt stuk beter dan men denkt: slow, stun, safe ranged poke. Zijn E stun is zo'n onderschat offensief/defensief wapen.
Xerath is wel populair, gisteren toch al weer een paar keer gezien in zowel normals als ranked.
Daarnaast wordt Xerath ook redelijk vaak gespeeld in LCS. Het niveau van Xerath spelers verschilt ook enorm. Het zit vaak tussen het niveau van "OMG, too tanky" tot het niveautje Faker.

Maar die Skin ziet er wel tof uit. Ik zou bijna zelf Xerath gaan spelen, maar dan in de jungle ofzo. /kappa.

Nee, geef mij die Skarner skin maar. Die speel ik van tijd tot tijd ook nog wel eens en daar heb ik nog geen skin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ero-Sensei schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:11:
[...]

Dat is vaak geen frutratie en woede, dat is rechtdoorzee zijn.Het beestje bij de naam noemen heet dat.
Soms moet je kunnen incasseren, maar je weet altijd waar je aan toe bent.
Ik zie een hoop gezever over misbruik van het woord "flamen", en vervolgens in volledig blinde hypocritische wijze wordt het woord "sugarcoating" met synoniemen volledig uit verband getrokken worden.

Zoals ik al zei, het is prima zaken aan te geven, maar dat je anoniem op internet bezig bent zegt niet dat je tegen alles en iedereen een eikel hoeft te zijn. Doe je dat ook tegen je collega's/manager of vrouw/vriendin (en dan niet zoals je met sommige vrienden doet die je kent en het gewend van bent)?

Ik ben ook rechtdoorzee, ik geef exact hetzelfde bericht, ik hou niet lief het handje vast en zeg "ach wat doe je dit goed, maar xxx zou misschien toch anders doen", maar ik scheld ook niemand uit. Dat is het verschil tussen "sugarcoaten" en op normale wijze iets communiceren.

Laat me raden, jullie hebben minstens eens een chatrestrictie gekregen, of zelfs een ban, waar je het uiteraard niet mee eens bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zebby schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:59:
Laat me raden, jullie hebben minstens eens een chatrestrictie gekregen, of zelfs een ban, waar je het uiteraard niet mee eens bent?
Nee helaas, dit gaat je niet al te sterke betoog in ieder geval niet sterker maken....

Het punt van sugarcoaten stel je nu op één lijn met uitschelden....zoals ik al zei, laten we deze discussie maar beëindigen.

[ Voor 20% gewijzigd door Koekiemonsterr op 25-03-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zebby schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:59:
[...]

Ik zie een hoop gezever over misbruik van het woord "flamen", en vervolgens in volledig blinde hypocritische wijze wordt het woord "sugarcoating" met synoniemen volledig uit verband getrokken worden.

Zoals ik al zei, het is prima zaken aan te geven, maar dat je anoniem op internet bezig bent zegt niet dat je tegen alles en iedereen een eikel hoeft te zijn. Doe je dat ook tegen je collega's/manager of vrouw/vriendin (en dan niet zoals je met sommige vrienden doet die je kent en het gewend van bent)?

Ik ben ook rechtdoorzee, ik geef exact hetzelfde bericht, ik hou niet lief het handje vast en zeg "ach wat doe je dit goed, maar xxx zou misschien toch anders doen", maar ik scheld ook niemand uit. Dat is het verschil tussen "sugarcoaten" en op normale wijze iets communiceren.

Ik wou dat je gelijk had, maar nee, op 6 accounts nooit een ban of chatrestriction gehad. Integendeel zelfs ik ben nog eens beloond door Riot omtrent mijn goede gedrag. Zo zie je maar weer dat je niet altijd iedereens kont hoeft te kussen om je doel te bereiken. En ik heb ook nog nooit in LoL iemand uitgescholden voor wat dan ook. Ja ik heb wel eens gezegd dat ik iemand speciaal vind en ja daar bedoel ik dan inderdaad josti-band-niveau speciaal mee, maar dat weet hij niet en zal ook niet beschouwd worden als schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:28

Thomg

Aww yiss

-Snip-

Blijkbaar is het niet discussiewaardig.

[ Voor 95% gewijzigd door Thomg op 25-03-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kunnen jullie me vertellen hoe je lategame met Bard van nut kan zijn?
Het plaatsen van de ult is extreem moeilijk in teamfights (alles en iedereen loopt door elkaar, alhoewel APs vaak achterin staan), de W heal is niet gigantisch goed, en de Q stun is handig, maar voelt niet als een dealchanger. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Bard is gewoon hele high skill cap + nog eens underpower vind ik (had ik zeker niet verwacht voor release).

Beter ivm skirmishes over de map dan een echte 5v5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Je MMR zal dermate laag (Silver I/II MMR) moeten gaan voordat je teruggezet gaat worden naar Silver, dus ik zou er weinig tot geen vrees over hebben.
Make that Bronze.

Als je vanuit Gold demote naar Silver is je MMR op dat moment ongeveer Bronze. Net als je vanuit Plat demote naar Gold je MMR op dat moment rond Silver zit.

Volgens mij krijg je een warning als je MMR zakt naar division V van de lagere tier en demote je daadwerkelijk als je op een MMR zit van division I van 2 tiers lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vind het ook heel moeilijk, ik krijg veel klachten over m'n speelstijl, maar niemand kan concreet zeggen wat ik dan anders moet doen in mijn playstyle.

Ik plaats heals rond de tower early game, en probeer ondertussen chimes te collecten. Ik kan junglers vaak de mogelijkheid geven via de tunnel te gaan, maar die snappen ze nooit als ik de locatie ping. Ik level m'n W (heal) als eerst, ik heb het idee dat ik daarmee meer beteken dan die Q (slow/stun). Het blijven op bottlane is mijns inziens niet heel erg nodig als er chimes te krijgen zijn en ik rond de tower ward.

Verder kan ik niet heel veel doen met Bard early game heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

TheBrut3 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:14:
[...]

Make that Bronze.

Als je vanuit Gold demote naar Silver is je MMR op dat moment ongeveer Bronze. Net als je vanuit Plat demote naar Gold je MMR op dat moment rond Silver zit.

Volgens mij krijg je een warning als je MMR zakt naar division V van de lagere tier en demote je daadwerkelijk als je op een MMR zit van division I van 2 tiers lager.
Ok, dan moet ik het dus wel heeeeel gortig maken om te demoten? :) Dan snap ik wel waarom ik plots zoveel slechte spelers lijk tegen te komen :D

Maar net 2 achter elkaar gewonnen, de klim is (hopelijk) ingezet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat gortig maken valt best mee en je MMR fluxueerd heel erg snel als je een lose/win streak hebt.

Als jij bijv 6 losses op rij hebt wordt de MMR va de match steeds minder en drop je dus vrij vlot. En zo gek veel MMR verschil zit er niet tussen de divisies, ook al denken sommigen van wel. Daarom mag je na een win streak soms je promo's over slaan, je MMR zit dan weer een hele tier hoger geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Het zit een beetje tussen jullie schattingen in: als je van bv. gold 5 wil demoten naar silver, dan zal je MMR rond de silver 3-4 zitten.

@Bard, ik vind de champion op dit moment gewoon niet heel sterk. Weinig extra presence, vrij squishy, utility is eigenlijk ook matig en die willekeurige dingen die spawnen zijn vrij nutteloos imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Jeej, tijd voor mij Gold promos.
Even een 3 games winstreak zou nu welkom zijn.

Ik eindelijk ook eens Vi spelen. En nu weet ik waarom ze altijd gebanned is.
http://matchhistory.euw.l...705/36571505?tab=overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Rordarok schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:52:
Het zit een beetje tussen jullie schattingen in: als je van bv. gold 5 wil demoten naar silver, dan zal je MMR rond de silver 3-4 zitten.
Ik kan dit vinden op de interweb:
Promotion: As of Season 4, it is possible, however rare, to skip promotional series. You will need to have an MMR one tier higher than your current placement. For example, if you are Gold V, so long as your MMR is Platinum IV or higher, you will instantly be promoted upon reaching 100LP. It is possible to skip divisions along side skipping promotional series.

Demotion: As of Season 4, it is possible to be demoted from a tier. If you are in division 5 of a tier and your MMR drops an entire tier, you will be warned about possible demotion. For example, a player in Gold V would receive a warning upon reaching Silver V MMR.

Bron: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
apNia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:30:
Kunnen jullie me vertellen hoe je lategame met Bard van nut kan zijn?
Het plaatsen van de ult is extreem moeilijk in teamfights (alles en iedereen loopt door elkaar, alhoewel APs vaak achterin staan), de W heal is niet gigantisch goed, en de Q stun is handig, maar voelt niet als een dealchanger. Iemand een idee?
YouTube: Random LoL Moments - Episode 330 (League of Legends)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rordarok schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:52:
@Bard, ik vind de champion op dit moment gewoon niet heel sterk. Weinig extra presence, vrij squishy, utility is eigenlijk ook matig en die willekeurige dingen die spawnen zijn vrij nutteloos imo.
Bard is voor mij tot op heden een enorme tegenvaller... Maar goed misschien speel ik hem ook wel niet correct die optie is natuurlijk ook nog aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Soms kan ik wel eens droevig van dit soort matches:

http://www.lolking.net/su...153168#matches/2031074832
Geflame van hier tot tokio en een caitlyn die continue aan het roamen was en uiteraard gepakt werd.

http://www.lolking.net/su...153168#matches/2031026585
Gewonnen, maar toch geen leuke pot. Enemy premade was aan het trollen.

http://www.lolking.net/su...153168#matches/2030878628
Ging goed at bot lane, maar J4 was ahri kapot aan het flamen. Ahri bleek namelijk de champ te try-en. We hadden voorsprong en konden deze winnen, maar j4 wou geen armor kopen en begon maar te int feeden :( Ik kon al het geweld van de gefeedde lee sin niet tegen houden als tanky sup gragas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik denk dat Bard wel potentie heeft. imaqtpie speel Bard wel eens en soms zitten daar toch leuke plays tussen.

De Portals bieden veel mogelijkheden voor ganks en escapes en in LCS wordt Bard ongetwijfeld gespeeld.
De chimes die kan je chainen door ze achter elkaar op te halen, daardoor kan je de movement speed bonus stacken en met 500 ms de map over cruisen. (Misschien overdrijf ik een beetje)

Zijn ult is goed voor engages aangezien hij daarmee tijd creert om jouw team te laten engagen. Dit zelfde geld voor disengage
Dit gezegd te hebben denk ik dat Bard een roaming support is dat niet geschikt is voor Bronze en Silver.

Dan heb je die "chimes" nog die je moet collecten, hier wordt Bard juist sterker van. Maar omdat je die dingen moet ophalen moet je de ADC alleen laten. Ik weet namelijk precies wat er gebeurt in SoloQ als je de ADC alleen laat.

Ik heb alleen ervaring met kijken naar Bard, als ik er naast zit moet je het maar zeggen. :)
Geloof me, Bard is OP in LCS. Let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Goh, ik heb ook al gedacht dat Bard in premades heel sterk is, maar aan de andere kant weten ze op dat niveau wel perfect hoe je farm kan denyen en als de wave dan eindelijk onder tower komt zal er zoveel poke zijn dat het wel heel moeilijk farmen is.

Dan moet je een lanewap gaan doen, maar een solo ADC is redelijk fucked als de jungler verschijnt ^^
*Nuja ik ben niet half zo goed als die kerels dus they will make it work most likely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:49:

Ik heb alleen ervaring met kijken naar Bard, als ik er naast zit moet je het maar zeggen. :)
Geloof me, Bard is OP in LCS. Let maar op.
Imo heeft hij een beetje het oude Soraka effect. Brengt binnen een paar seconden veel in een teamfight, maar staat dan volledig nutteloos toe te kijken.

Echt bizar makkelijke potjes gehad met Koekie samen gisteren, met hele "speciale" tegenstanders en teammates.

Eerste game moest ik support, dus ik dacht; yolo, mid build Annie. Ook gewoon Dorans begonnen, cus fuck it, daarna toch maar een Frostfang gekocht nadat Twitch 2x dood neerviel binnen enkele minuten. Tegen ons een Cassio en een Gnar en met mij een Twitch die wel even dacht dat ie OP was na de miniscule buff. Die jongen bleef maar Mega Gnar engagen en niet wegrennen wanneer Cassio hem poisoned had :') ik gebruikte hem als meat shield en Koekie kwam af en toe langs -> 12/2/9 support met 600 AP. Nice Tibber nerfs man. Ik kon letterlijk enemy Gnar met 2 skills neerhalen. Koekie geeft mij op een gegeven moment blue buff en 1/1 Ez probeert deze zonder succes te jatten "annie reported", ik leg hem uit dat ik met deze score een betere kandidaat ben voor blue dan Ez, met zijn full mana item build, komt ie met het respons: "just leave, it wouldnt matter if u did" :')
>op dat moment 8/1 support Annie die de eerste Drake met Tibbers solo'd. :+

De volgende games waren ook vrij harde stomps, ookal pickte ik een top laner (Cho) die ik nooit speel. Koekie zorgde voor een mooie First Blood als jungler, waarop de Tryn die tegen me stond dacht dat ie maar als Singed moest gaan spelen en "proxy farmen" 2 meter van mijn tower af. Gelukkig speelde Koekie daar fijn op in en mocht deze jongen met 0/6 de laning phase verlaten met een Botrk en een Vamp Scepter. En maar huilen in all chat dat we moesten ophouden met hem killen omdat ie toch geen gold meer waard was :')
IdieEasy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:18:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Tips die goed gegeven worden kunnen extreem nuttig zijn. Maar "OMG stop feeding nub, is it your first time?"
"Stop feeding" kan vaak een legitieme respons zijn. Kan de keren al niet meer op twee handen tellen dat een lane een engage verliest, en dan denkt bij terugkomst in lane dat hij het nu weer kan winnen wanneer hij 3 tellen geleden de enemy een Gold en XP advantage heeft gegeven. Mensen die maar blijven traden en duelleren tot ze 0/7 staan. Nee, die kun je geen tips meer meegeven dan "stop feeding and farm near tower"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:05:
[...]

Echt bizar makkelijke potjes gehad met Koekie samen gisteren, met hele "speciale" tegenstanders en teammates.
Dan ben ik zeker de enige die "normale" teammates krijg in ranked. :)

Eindelijk een Mid Zed die direct komt als ik Blue voor hem heb.
Een top Zac die all-in gaat vlak voordat ik kom ganken tegen een Riven.
Bot lane die komt helpen als ik dragon doe.

Zonder veel te zeggen en een beetje pingen ging mij Vi game echt fantastisch.
Alleen hun Shaco was f*ing toxic in /all omdat hun geen Vi gebanned hadden.

Shaco kwam alleen plots bij mijn red die ik na de golems aan het doen was. Hij had de red buff weggesmite en ignite op mij gebruikt maar ik liep met 50% HP gewoon weg, Shaco kon toch niks doen. Geen flash gebruikt, niks.

Daarna recallen, camps clearen en ganken en ik was weer terug in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:39:
[...]

Shaco kwam alleen plots bij mijn red die ik na de golems aan het doen was. Hij had de red buff weggesmite en ignite op mij gebruikt maar ik liep met 50% HP gewoon weg, Shaco kon toch niks doen. Geen flash gebruikt, niks
:') wat een Shaco speler. Die had jou met zijn buff advantage en Ignite gewoon kunnen droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:41:
[...]

:') wat een Shaco speler. Die had jou met zijn buff advantage en Ignite gewoon kunnen droppen.
Shaco gebruikte de box niet en alleen Deceive om onopgemerkt achter mij te komen. Na de eerste hit wist ik al, wegwezen. En omdat Vi goed en gezond de camps kan clearing stond ik nog met 80% HP of zo, en pot die ik aan het opzuigen was. Ik kon dus makkelijk weglopen.

Vanavond maar eens een poging doen om Gold V te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Jezus heb hier echt zitten schateren van het lachen :D
Damienx2 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:38:
[...]

Bard is voor mij tot op heden een enorme tegenvaller... Maar goed misschien speel ik hem ook wel niet correct die optie is natuurlijk ook nog aanwezig.
Ik had het er nog met m'n broertje over, in het begin toen Thresh kwam was er ook enorm veel gezeik op Thresh (die grofweg een beetje dezelfde soort abilities heeft als Bard). Later werd hij pas ontdekt en nu is het een van de populairste supports. Is er een kans dat Bard nog ontdekt moet worden? (Ben het nml wel zat dat mensen steeds maar klagen :P)

[ Voor 48% gewijzigd door apNia op 26-03-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
apNia schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:08:

Ik had het er nog met m'n broertje over, in het begin toen Thresh kwam was er ook enorm veel gezeik op Thresh (die grofweg een beetje dezelfde soort abilities heeft als Bard). Later werd hij pas ontdekt en nu is het een van de populairste supports. Is er een kans dat Bard nog ontdekt moet worden? (Ben het nml wel zat dat mensen steeds maar klagen :P)
Kan me niet herinneren dat Thresh als superbad werd beschouwd eigenlijk... Dezelfde skillset..?

Also, rito pls. TEETO PLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Teemo is gisteren gespeeld in de Challnger sersies jongûh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
apNia schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Jezus heb hier echt zitten schateren van het lachen :D

[...]

Ik vind het prima als mensen ergens kritisch naar kijken. Want kritiek wordt vaak gezien als klagen, maar omdat een mening afwijkt betekent het niet gelijk dat deze mening niet gedeeld hoeft te worden. Als we hier pagina na pagina elkaar alleen maar stroop rond de mond smeren dan zie ik niet in waarom dit topic nog onder het onderdeel ervaringen/discussies hoeft plaats te vinden.

Mijn ervaring met Bard is simpelweg niet geweldig. Zoals ik daar al bij aangeef, kan dat uiteraard ook aan mijn eigen manier van spelen liggen mbt Bard. Overigens vind ik de vergelijking tussen Thresh en Bard niet opgaan. Totaal verschillende skillsets waarbij ik Thresh een cc-beest vind en Bard dus absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Holy shit die win net ^^

Ik heb mid Vlad tegen Cho en ik verkloot het zo hard (eerst al FB afgegeven door een invade) en dan dom 1v1 dood en dan nog eens na een jungle gank 0-3 na 7/8 minuten ofzo dus het team was niet meer zo lief tegen mij ^^ Uiteindelijk super safe gespeeld maar nog 2 keer dood door 3 man dives doorheen 2 towers. En daarna eindelijk de weg naar boven ingezet. Ze vertikten om het te finishen en te groupen waardoor we terugkwamen, zelf ook nog deftig teruggekomen & 8-8-14 gegaan toch nog.

Deze win verdiende ik echt niet, lang geleden dat het me nog eens zo in de schoot is geworpen :D

*Voor de duidelijkheid, late game echt wel goed gespeeld ondanks dat ik echt ver achterstond, eigenlijk hadden top & bot ook verloren, maar een lategame vayne die 2 teamfights geen focus krijgt is natuurlijk devastating. Zeker als ze dan na 50 minuten met 2 engagen waarna we free baron hebben, jungler doodgaat als hij probeert te stealen en we dan kunnen finishen door de 50/60 seconden death timers

[ Voor 24% gewijzigd door Jebus4life op 26-03-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Holy shit net met een Bard gestaan wat een genot :') meneer wordt elke keer wanneer Graves en Taric de kans zien gestunned (want waarom defense kopen of speccen), Q+Ult van Graves (wat altijd tot een kill leidde) vervolgens ult ie Graves nadat ie eindelijk 6 werd en loopt me verrot te schelden want ik kill Graves niet :') :') echt talent

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Tsja, dan heb je het wel over de minder goede bards... Ikzelf vind bard best leuk om te spelen. Ook taric vind ik nog steeds een sterke support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren 3x Honorable openent gekregen omdat Urgot die disconnected was in lane in leven gelaten. Urgot stond 4/0/1 ofzo tegen mijn Hecarim en opeens kwam hij de lane in lopen midden in mijn minions. Ik dacht eerst dat hij zat te baiten, maar na een paar AA's deed hij nog niks ben ik maar gaan farmen. Even later liep Urgot weer terug naar zijn toren met "Thnx Hecarim".

Later hadden we de game even goed nog gewonnen

Wel lullig dat daarna meteen Pantheon op hem dook en hem afmaakte, die heeft daarmee geen vrienden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:44:
Gisteren 3x Honorable openent gekregen omdat Urgot die disconnected was in lane in leven gelaten. Urgot stond 4/0/1 ofzo tegen mijn Hecarim en opeens kwam hij de lane in lopen midden in mijn minions. Ik dacht eerst dat hij zat te baiten, maar na een paar AA's deed hij nog niks ben ik maar gaan farmen. Even later liep Urgot weer terug naar zijn toren met "Thnx Hecarim".

Later hadden we de game even goed nog gewonnen

Wel lullig dat daarna meteen Pantheon op hem dook en hem afmaakte, die heeft daarmee geen vrienden gemaakt.
Tja, dat is het spel. Uiteindelijk gaat het om winnen. Zelf schroom ik ook niet om een afker te killen, want datzelfde "genade" is mij in het verleden ook niet gegunt. Erger nog, heb zelf pas ook een enemy top lane gezien die met een monsterscore dcde en onze top ook "sportief" deed en geen kill of toren pakte. Die jongen kwam 5min later terug in de game en ging vrolijk verder met onze top in elkaar beuken. Uit voorzorg knal ik een AFKer dus gewoon af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:52:
[...]

Tja, dat is het spel. Uiteindelijk gaat het om winnen. Zelf schroom ik ook niet om een afker te killen, want datzelfde is mij in het verleden ook niet gegunt. Erger nog, heb zelf pas ook een top lane gezien die met een monsterscore dcde en onze top ook "sportief" deed en geen kill of toren pakte. Die jongen kwam 5min later terug in de game en ging vrolijk verder met onze top in elkaar beuken. Uit voorzorg knal ik een AFKer dus gewoon af :+
Dit dus ... ik was eerder ook van het niet afschieten van AFK-ers of disconnecters maar heeft mij vaker slecht dan goed gedaan.

Laatst zelfs nog, top DC-ed en zijn buddy vroeg mij om hem niet te killen omdat hij disconnected was. Dus ik sure, I'll just last hit and not push. Zegt tie thnx, om vervolgens met mid mij te campen en killen ...

Dus ik WTF dude, I am polite not to kill your dc-ed buddy and less then 1 minute later you gank me ... -.-

Dus ja ... afk of dc is pech en geluk voor mij. Free-kills, ik schroom me niet om die te pakken gezien de gemiddelde LoL speler toch niet beleefd is helaas.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat en mensen zijn je "goede daad" een game later al vergeten, maar die loss en - LP blijven.

Ook is het niet echt een goede daad want je fucked eventueel 4 man op je team door de win eventueel weg te geven, je hebt dus op dat moment al besloten dat je team in de sloot kan zakken, random enemy laner is belangrijker dan je team apparently.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Jup en soms heb je players die om de paar minuten 5-10 seconden een DC/AFK hebben.

Sommige potjes zit je met je zweet in je bilnaad om het te proberen te winnen.
Gisteren 1 potje 4v5 weggeven door onze nasus. Ik ga helaas met Cho de first blood weg. Hij vertelde dat ik safe moest zijn en uiteraard deed ik dat ook want een kill weggeven is natuurlijk nog niet een verloren lane, helemaal niet als je op CS voorloopt.

Helaas dacht Nasus dat hij in de 4 tegen 5 game dat hij Rambo was. Zelf wel met een zeer positieve geëindigd, maar goed daar heb je geen win mee.

http://www.lolking.net/su...153168#matches/2032411623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:52:
[...]

Tja, dat is het spel. Uiteindelijk gaat het om winnen. Zelf schroom ik ook niet om een afker te killen, want datzelfde "genade" is mij in het verleden ook niet gegunt. Erger nog, heb zelf pas ook een enemy top lane gezien die met een monsterscore dcde en onze top ook "sportief" deed en geen kill of toren pakte. Die jongen kwam 5min later terug in de game en ging vrolijk verder met onze top in elkaar beuken. Uit voorzorg knal ik een AFKer dus gewoon af :+
Het was gelukkig geen ranked game dus geen LP in het spel. Verder wist ik eigenlijk wel dat we de game gingen winnen desondanks dat die Urgot best fed was.

Het maakt mij verder ook niet uit of ik er iets voor terug krijg of niet, het is namelijk gewoon een *** gevoel om gekilled te worden als je afk/dc bent. En dat wil ik die Urgot gewoon besparen.

Ik denk dat ik het in ranked gewoon even die shutdown gold had gepakt, dan was ik weer een beetje terug in de game met Hecarim.
Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden