Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wat er zo leuk is aan feeden met zed?
Lijkt wel of ik in 70% van de games een zed tegenkom die keihard lane verliest.
Jungle blamed.
En daarna eindeloos splitpusht zonder ooit verder te komen dan 2 tower na 40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Feedende spelers in LoL??? Die ondanks een achterstand gewoon er weer in duiken? Dat is toch gewoon standaard LoL, dat heeft niets specifieks te maken met een champion.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Heeft iemand tips hoe ik moet spelen tegen Swain top? Ik was zelf last pick en ik wist even niet zo gauw wie ik moest kiezen. Dus uiteindelijk maar voor Shyvana gekozen. Die Swain speler was zelf best goed en ik had het al snel moeilijk. Ik had eigenlijk met flat MR moeten beginnen maar daar had ik niet op tijd aan gedacht. Ik speelde zelf wel slecht, want ik kwam 2/6/2 uit de lane en dat had eigenlijk wel 2/2//2 mogen zijn. Vier stomme deaths door verkeerde engages en teveel pushes.

Wat zou nou een goede champion zijn tegen Swain?

Pantheon? Vanwege zijn early burst damage
Cho'Gath voor sustain?
Gnar om veilig vanaf range te poken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Xanthian schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:02:
Heeft iemand tips hoe ik moet spelen tegen Swain top? Ik was zelf last pick en ik wist even niet zo gauw wie ik moest kiezen. Dus uiteindelijk maar voor Shyvana gekozen. Die Swain speler was zelf best goed en ik had het al snel moeilijk. Ik had eigenlijk met flat MR moeten beginnen maar daar had ik niet op tijd aan gedacht. Ik speelde zelf wel slecht, want ik kwam 2/6/2 uit de lane en dat had eigenlijk wel 2/2//2 mogen zijn. Vier stomme deaths door verkeerde engages en teveel pushes.

Cho'Gath voor sustain?
Volgens mij kan alles met een ranged poke en/of een skill om snel uit zijn stun cirkel te gaan. Ik denk op top dat Jayce wel eens goed zou kunnen werken. Maar als je een tank nodig hebt als team denk ik richting een Renekton.

Wil je een carry op top door tank support/ tank jungle: Cass kan prima op top, en Swain heeft zowel op mid als op top niets te vertellen tegen haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:11

Secsytime

Automagisch

blamauci schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:27:
Ik geef het op. ik ben klaar met de ik ga afk kleuters....

ik ga afk omdat je kritiek hebt.
ik ga afk omdat je iets fout doet...
ik ga afk omdat je een creep pakt.

ik ben deze hoeren kleuters echt beu.
Winners never quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:02:

Cho'Gath voor sustain?
Fizz op top vs Swain werkt prima.

Persoonlijke opmerkingen laat je maar achterwege

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 24-03-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ero-Sensei schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:34:
[...]

Volgens mij kan alles met een ranged poke en/of een skill om snel uit zijn stun cirkel te gaan. Ik denk op top dat Jayce wel eens goed zou kunnen werken. Maar als je een tank nodig hebt als team denk ik richting een Renekton.

Wil je een carry op top door tank support/ tank jungle: Cass kan prima op top, en Swain heeft zowel op mid als op top niets te vertellen tegen haar.
Jayce tegen Swain dat denk ik niet. Een groot deel van je kill potential komt uit je melee form, en Swain vreet melee champs op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 16:29

Wootlock

Evilution

Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:52:
Zac heeft blijkbaar ook een leuke buff gehad.
Vanavond eens kijken of hij nog steeds lekker jungled :)
Gisteren Zac gejungled, ben blij met de buffs.
De knockup is nu ook daadwerkelijk een knockup :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:16:
[...]

Jayce tegen Swain dat denk ik niet. Een groot deel van je kill potential komt uit je melee form, en Swain vreet melee champs op.
Klopt ook, maar zo zonder het te proberen dacht ik het volgende:

Je hebt prima farm met Jayce, want veilige afstand.
Goede poke.
Goede push, en elke Swain haat farmen onder turret.
In melee form heb je een skill die Swain uit melee range slaat.

Je zal zeker geen 6-0 de lane uit komen, maar volgens mij kan je lange all-ins (waarin Swain excelleert) kunnen voorkomen, en met een dikke farmvoorsprong je lane uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ero-Sensei schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Klopt ook, maar zo zonder het te proberen dacht ik het volgende:

Goede poke.

Je zal zeker geen 6-0 de lane uit komen, maar volgens mij kan je lange all-ins (waarin Swain excelleert) kunnen voorkomen, en met een dikke farmvoorsprong je lane uit kunnen komen.
Die kleine knock doet weinig als je Swains slow/snare op je hebt, dan loopt ie gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Gisteren weer een goede avond gehad.... 1 loss (Ik kreeg mid, en mijn main was gebanned.. en ik ging op de champ die ik nog moest testen)... al snel stond ik ver achter... pretty useless hele fight.. my bad.... Natuurlijk gereport omdat ik een bronzie was :P

Daarna 5 games gewonnen waarvan 3 door mij gecarried, en 1 en ik gecarried ;)

Progress S5:

Placement: Silver 1 > Climb Gold 5> Gold 4 > Gold 3 > 91 lp... > Losing Spree.... xD Gold 4 > Winning Spree > GOld 3 77LP

Heb aardige steady pool nu en het climben gaat alleen maar beter worden. 100% voor het einde van seizoen high plat!

http://euw.op.gg/summoner/userName=dnd

Comfort roles; Jungle (Volibear, Sejuani, LeeSin), Top(Irelia, Malphite, Hecarim), Support (Blitzcrank, Janna, Leona)..

Goto champs; Sejuani, Irelia, Blitzcrank.

Mocht ik mid moeten word het of Vel'Koz of Katarina en op ADC Graves of Jinx.

[ Voor 16% gewijzigd door Aapje! op 18-03-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spuitelf schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:43:
Gisteren weer een goede avond gehad.... 1 loss (Ik kreeg mid, en mijn main was gebanned.. en ik ging op de champ die ik nog moest testen)... al snel stond ik ver achter... pretty useless hele fight.. my bad.... Natuurlijk gereport omdat ik een bronzie was :P

Daarna 5 games gewonnen waarvan 3 door mij gecarried, en 1 en ik gecarried ;)

Progress S5:

Placement: Silver 1 > Climb Gold 5> Gold 4 > Gold 3 > 91 lp... > Losing Spree.... xD Gold 4 > Winning Spree > GOld 3 77LP

Heb aardige steady pool nu en het climben gaat alleen maar beter worden. 100% voor het einde van seizoen high plat!

http://euw.op.gg/summoner/userName=dnd

Comfort roles; Jungle (Volibear, Sejuani, LeeSin), Top(Irelia, Malphite, Hecarim), Support (Blitzcrank, Janna, Leona)..

Goto champs; Sejuani, Irelia, Blitzcrank.

Mocht ik mid moeten word het of Vel'Koz of Katarina en op ADC Graves of Jinx.
Aangezien het seizoen nog erg lang is, heb ik voorlopig een break genomen van League, een ARAM per dag ongeveer en dan voor de rest mij vermaken met ranked in CS:GO/Deathmatch of gewoon lekker Casual games. En het werkt voortreffelijk. Ik haal weer voldoende lol uit die ene ARAM, en ondertussen kan de gehele LoL-rankedcommunity lekker aan trollen totdat iedereen verzadigd is en er msischien wat leuke games te behalen zijn. Ik zie het bij de meeste in mijn friendlist ook, ene week zitten ze hoog in Gold om vervolgens een week later weer ergens low in Gold rond te hangen.

Wat dat betreft ben ik ook wel erg blij met het ranked systeem dat CS:Go hanteert, zodat je niet te lang met dezelfde droeftoeters bent opgescheept en verschillende elementen worden meegenomen in je berekening omtrent je huidige elo (dus ook bij losses) ipv jongens ja goed je best gedaan hoor, maar je hebt verloren dus zak maar weer lekker af.

Ook een beter bansysteem overigens. Teamdamagen (je zou het in LoL kunnen vertalen naar opzettelijk feeden), prima, 30 minuten afkoelen, oh je doet het weer? Prima ga maar 7 dagen iets anders doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 18-03-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:42
Maar CS:GO score kan je makkelijk op basis van K/D/A en evt objectives doen, dat is bij LoL een stuk moeilijker om eerlijk te doen. Ik denk dat je dan snel zal zien dat ADC's/Mid's hard stijgen en supports achter blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
TheBrut3 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:01:
Maar CS:GO score kan je makkelijk op basis van K/D/A en evt objectives doen, dat is bij LoL een stuk moeilijker om eerlijk te doen. Ik denk dat je dan snel zal zien dat ADC's/Mid's hard stijgen en supports achter blijven.
Hoeft niet, je zou het gehele team kunnen beoordelen op killparticipation of objectives. Dus genoeg ruimte om extra punten in mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schijn niet te mogen winnen met Syndra. Gaat eigenlijk dikke prima, alleen de lane/junglers krijgen het juist in mn Syndra games voor elkaar om het te vergooien. Eerste game 17/nogwat, pentakill gescored, maar het mocht niet baten. Bot lane een stel Nederlanders die na 2 deaths enemy base in gingen rennen en een top Irelia die als volgt een Swain engaged:

Bosje in lopen, wachten tot Swain komt, openen met E, W doen en melee-en tot iemand dood neervalt (hij dus) nee dat zijn ze. Ondertussen Skarner vanaf de eerste minuut maar roepen dat Syndra mid een "bronzos elo" pick is en dat hij daarom niet gaat ganken.

Tweede potje locked iedereen een skillshot champ in, en hoe kan dat ook anders op Gold, dat gaat natuurlijk helemaal fout. Nami raakt geen bubble, Jinx ult mensen in melee range met vol HP en Lee kicked tot driemaal naar achter de bosjes in met Q, wanneer hij wel raakt gaat ie 1v1 en zijn wij de "cancer noobs", dan gank je bot, raak je je stun op beide laners, en vervolgens geen follow up, waarna ik zeg, als je niet meewerkt dan kom ik niet weer, want dit kost me 300-500 Gold aan CS en een manabar. Vervolgens pushen ze en worden ze kapotgesloopt door Skarner en Talon (die ondanks dat ik 3-0 op hem ging toch aan dit gepeupel kills weet te scoren) en krijg ik de schuld dat ik niet bot kom :')

Gelukkig daarna 2 dikke wins op Annie en Lissandra en de promo's weer in. Wat een mensen in deze game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:04:
Ik schijn niet te mogen winnen met Syndra. Gaat eigenlijk dikke prima, alleen de lane/junglers krijgen het juist in mn Syndra games voor elkaar om het te vergooien. Eerste game 17/nogwat, pentakill gescored, maar het mocht niet baten. Bot lane een stel Nederlanders die na 2 deaths enemy base in gingen rennen en een top Irelia die als volgt een Swain engaged:

Bosje in lopen, wachten tot Swain komt, openen met E, W doen en melee-en tot iemand dood neervalt (hij dus) nee dat zijn ze. Ondertussen Skarner vanaf de eerste minuut maar roepen dat Syndra mid een "bronzos elo" pick is en dat hij daarom niet gaat ganken.

Tweede potje locked iedereen een skillshot champ in, en hoe kan dat ook anders op Gold, dat gaat natuurlijk helemaal fout. Nami raakt geen bubble, Jinx ult mensen in melee range met vol HP en Lee kicked tot driemaal naar achter de bosjes in met Q, wanneer hij wel raakt gaat ie 1v1 en zijn wij de "cancer noobs", dan gank je bot, raak je je stun op beide laners, en vervolgens geen follow up, waarna ik zeg, als je niet meewerkt dan kom ik niet weer, want dit kost me 300-500 Gold aan CS en een manabar. Vervolgens pushen ze en worden ze kapotgesloopt door Skarner en Talon (die ondanks dat ik 3-0 op hem ging toch aan dit gepeupel kills weet te scoren) en krijg ik de schuld dat ik niet bot kom :')

Gelukkig daarna 2 dikke wins op Annie en Lissandra en de promo's weer in. Wat een mensen in deze game..
Ik denk dat je zoveel van het spel houd omdat er veel afwisseling in zit.

- Wil je het als een MMO spelen?
Geen probleem er zitten genoeg characters in en het ranked systeem is een echte grind;
- Wil je het als een survival game spelen?
Koop een machette, neem smite en er is een hele jungle vol met creeps;
- Wil je het als een shooter spelen?
Prima, lock ADC en je kunt je lol op
- Wil het spelen als farmsimulator?
Lock een toplaner en veel succes het komende half uur
- Wil je het spelen als een fighter-game (MK / Streetfighter)?
Lock een midlaner en have fun!

Afwisseling genoeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Geen probleem er zitten genoeg characters in en het ranked systeem is een echte grind;

Oftewel lock lee-sin :D
MMO: check
Survival: check
Shooter: nee sorry
Farmsimulator: check
Streetfighter: check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Kun je nagaan... Dan heb je de support nog niet eens genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik begin hoe langer hoe meer Xerath te spelen op mid.

In solo/duo ranked sta ik vooralsnog 6-0 met hem. In Silver en Gold lijkt men simpelweg onvoldoende in staat om zijn poke te dodgen. Zijn range gecombineerd met de slow en stun maken zijn laning phase ook wel redelijk veilig ondanks het gebrek aan een escape. Zijn late game dmg is brutal, prima teamfight potentie, heeft Ziggs-like waveclear en kan vaak langer in lane blijven door zijn mana passive. En hoe vaak ik niet teammates gered heb of het doodvonnis van een enemy heb getekend door puur een E stun te landen....
Ero-Sensei schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:20:
Goede poke.
Jayce heeft nog een klein 'handigheidje' tegen Swain: Zodra je Swains Nevermove verwacht, switch je snel van stance. Die kleine speed boost zorgt er doorgaans voor dat je net bijtijds weg kan komen voordat je geroot wordt.

Maar goed, Jayce is inderdaad ook niet direct ideaal tegen Swain.

Lulu's veilig laning phase werkt ook wel prima tegen Swain. Zeker na lvl 6 heb je geen echt kill potentie meer, maar andersom ook niet.
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:04:
Ik schijn niet te mogen winnen met Syndra. Gaat eigenlijk dikke prima, alleen de lane/junglers krijgen het juist in mn Syndra games voor elkaar om het te vergooien.
Heb Syndra tijd lang niet meer gedaan, maar is die Q dmg nerf niet een beetje een probleem? 20 dmg eraf op lvl 1 is nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:51:
Ik begin hoe langer hoe meer Xerath te spelen op mid.

In solo/duo ranked sta ik vooralsnog 6-0 met hem. In Silver en Gold lijkt men simpelweg onvoldoende in staat om zijn poke te dodgen. Zijn range gecombineerd met de slow en stun maken zijn laning phase ook wel redelijk veilig ondanks het gebrek aan een escape. Zijn late game dmg is brutal, prima teamfight potentie, heeft Ziggs-like waveclear en kan vaak langer in lane blijven door zijn mana passive. En hoe vaak ik niet teammates gered heb of het doodvonnis van een enemy heb getekend door puur een E stun te landen....

[...]

Jayce heeft nog een klein 'handigheidje' tegen Swain: Zodra je Swains Nevermove verwacht, switch je snel van stance. Die kleine speed boost zorgt er doorgaans voor dat je net bijtijds weg kan komen voordat je geroot wordt.

Maar goed, Jayce is inderdaad ook niet direct ideaal tegen Swain.

Lulu's veilig laning phase werkt ook wel prima tegen Swain. Zeker na lvl 6 heb je geen echt kill potentie meer, maar andersom ook niet.

[...]

Heb Syndra tijd lang niet meer gedaan, maar is die Q dmg nerf niet een beetje een probleem? 20 dmg eraf op lvl 1 is nogal wat.
Daarom farm ik early vooral. Gisteren slechts met AA's een Talon tot half HP gekregen, toen even afwachten tot lv4 en de combo eroverheen. Dan is het snel uit met de pret. Ze heeft nog steeds een sicke mid/late waarin ik vooral kills oppak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Je bent de early levels inderdaad wat minder dominant, maar dat haal je rond level 5/je eerste back eigenlijk al weer in en merk je weinig verschil. Mensen doen alsof Syndra de grond in is generfed; hoewel ze wat zwakker is geworden early maakt ze mensen midgame nog steeds gruwelijk hard af.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen qua picks vs Swain, zoals ik al eerder zei, pak gewoon Fizz. Healing reduction en genoeg escapes om het Swain extreem lastig te maken in lane. Hence je kunt zelfs goed op een Swain snowballen als je het een beetje fatsoenlijk speelt.

Waarom een Lulu? Zodat je behalve early nutteloos bent, ook de gehele game nutteloos kunt zijn?
(nee ik ben absoluut geen fan van Lulu, beschouw het ook als een trollpick als iemand het ergens anders wil spelen dan support tegenwoordig)

[ Voor 15% gewijzigd door Damien op 18-03-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:27:
Snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen qua picks vs Swain, zoals ik al eerder zei, pak gewoon Fizz. Healing reduction en genoeg escapes om het Swain extreem lastig te maken in lane. Hence je kunt zelfs goed op een Swain snowballen als je het een beetje fatsoenlijk speelt.

Waarom een Lulu? Zodat je behalve early nutteloos bent, ook de gehele game nutteloos kunt zijn?
(nee ik ben absoluut geen fan van Lulu, beschouw het ook als een trollpick als iemand het ergens anders wil spelen dan support tegenwoordig)
Met fizz spelen bedoel je het healing reduction gedeelte toch? Is die niet weggehaald bij fizz en veranderd in %health (missing of total) damage?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
rSNNN schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:31:
[...]

Met fizz spelen bedoel je het healing reduction gedeelte toch? Is die niet weggehaald bij fizz en veranderd in %health (missing of total) damage?
Ik kan het helaas niet nakijken, omdat mijn telefoon de pagina zo verrot laat zien dat ik het niet kan lezen, maar ik geloof je op je woord (EDIT: ja vanaf patch 5.2, tnx rSNNN). Dus mijn fout. Dan zou ik hem overigens nog steeds wel pakken vs Swain aangezien die meestal toch richting de HP bouwt icm AP.

En anders zou ik een Viktor tegenover hem zetten. Werkt ook prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 18-03-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:36:
[...]

Ik kan het helaas niet nakijken, omdat mijn telefoon de pagina zo verrot laat zien dat ik het niet kan lezen, maar ik geloof je op je woord (EDIT: ja vanaf patch 5.2, tnx rSNNN). Dus mijn fout. Dan zou ik hem overigens nog steeds wel pakken vs Swain aangezien die meestal toch richting de HP bouwt icm AP.

En anders zou ik een Viktor tegenover hem zetten. Werkt ook prima.
Of gewoon een AP met morello en ignite. Ook genoeg counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Idd een AP champ met Morello/ignite en dan zorgen dat je hem onder de 50% kan krijgen/houden. (Of Miss F)

[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 18-03-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:27:
Een Viktor op top vs Swain beschouw ik eerder als een troll pick dan een Lulu op top, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
TheBrut3 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:53:
Idd een AP champ met Morello/ignite en dan zorgen dat je hem onder de 50% kan krijgen/houden. (Of Miss F)
Zou Galio niet goed werken op top tegen Swain?
Je shield kan de DoT healen en je hebt een kleine MS buff.
Daarnaast kan je ook nog redelijk veilig farmen vanaf afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:54

Jebus4life

BE User

Eindelijk vanuit Gold V opnieuw aan de klim omhoog begonnen, kom ik in m'n series (tweede keer al), speel ik early ik een slechte wedstrijd waarin ik heel sterk terugkom (waarin onze Jinx zelfs een penta maakt): verliezen we. Speel ik een fantastische game waarin ik als Irelia 6-0 voor kom voor te liggen en top farm van iedereenh heb en wil niemand late game de 400 AD sivir focussen maar focussen ze liever de compleet nutteloze rengar. Nog een tijd Gold V dus :')

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Een Viktor op top vs Swain beschouw ik eerder als een troll pick dan een Lulu op top, maar goed.
Niet echt want Viktor is aanzienlijk sterker gedurende de gehele game dan Lulu ooit zal zijn als AP mage ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:33:
[...]

Niet echt want Viktor is aanzienlijk sterker gedurende de gehele game dan Lulu ooit zal zijn als AP mage ;).
Niet op de eerste paar lvls en je gravity field gaat op top lane niet echt heel erg helpen tegen ganks, terwijl Lulu niet zo eenvoudig te ganken is ;)

Viktor is teveel een sitting duck op top, wat onverlet laat dat ik ook geen grote Lulu top fan ben.
Geloof dat Vica en ik van dat laatste ook nooit een geheim hebben gemaakt in onze LCS commentaren :)

[ Voor 22% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-03-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:00:
[...]

Niet op de eerste paar lvls en je gravity field gaat op top lane niet echt heel erg helpen tegen ganks, terwijl Lulu niet zo eenvoudig te ganken is ;)

Viktor is teveel een sitting duck op top, wat onverlet laat dat ik ook geen grote Lulu top fan ben.
Geloof dat Vica en ik van dat laatste ook nooit een geheim hebben gemaakt in onze LCS commentaren :)
Misschien moeten jullie dan beide eens een keer LCK / LPL gaan kijken, want daar wordt Viktor toch nog wel eens gepicked en op top. Of wil je zeggen dat Koreanen/Chinezen wel ganks kunnen ontwijken?

Of misschien Zionspartan?

YouTube: ex-Dignitas now CLG ZionSpartan plays Viktor vs Kayle top | NA SoloQ patch 4.19 | 1080p

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 18-03-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Goh, ik vind Viktor ook geen toplane pick (hoewel AP top populair is en blijft (waar ik fan van ben :D), maar dat betekent niet dat het niet kan werken. Maar je mist toch tankyness/cc vind ik om het écht te laten werken.

Enja, je kan (Koreaanse) challenger spelers toch echt niet vergelijken met het niveau waar 99,5% van de mensen op dit forum spelen. Ik weet van mezelf dat ik een deftige speler ben, maar geef mij een ideale matchup met mijn beste champ tegen een champ die ik hardcounter maar gespeeld door een challenger-niveau speler word ik compleet in de vernieling gespeeld waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Jebus4life schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:17:
Goh, ik vind Viktor ook geen toplane pick (hoewel AP top populair is en blijft (waar ik fan van ben :D), maar dat betekent niet dat het niet kan werken. Maar je mist toch tankyness/cc vind ik om het écht te laten werken.

Enja, je kan (Koreaanse) challenger spelers toch echt niet vergelijken met het niveau waar 99,5% van de mensen op dit forum spelen. Ik weet van mezelf dat ik een deftige speler ben, maar geef mij een ideale matchup met mijn beste champ tegen een champ die ik hardcounter maar gespeeld door een challenger-niveau speler word ik compleet in de vernieling gespeeld waarschijnlijk.
Kom dan ook niet met Lulu aankakken, want ik weet zeker dat 99,5% van het forum hier daar ook geen win mee uitsleept door haar op top te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:13:
[...]

Misschien moeten jullie dan beide eens een keer LCK / LPL gaan kijken, want daar wordt Viktor toch nog wel eens gepicked en op top. Of wil je zeggen dat Koreanen/Chinezen wel ganks kunnen ontwijken?

Of misschien Zionspartan?

YouTube: ex-Dignitas now CLG ZionSpartan plays Viktor vs Kayle top | NA SoloQ patch 4.19 | 1080p
Hoho, ik heb het nooit over VIKTOR top gehad. Ik vind LULU top gewoon prut (en dat zei Koekie volgens mij ook). Voegt vaak weinig aan een team toe en is supersaai om naar te kijken. Zodra een game ook maar enigszins naar lategame toe gaat wordt ze zo'n beetje door elke fatsoenlijke top laner outscaled.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Kom dan ook niet met Lulu aankakken, want ik weet zeker dat 99,5% van het forum hier daar ook geen win mee uitsleept door haar op top te spelen.
Ik heb geen woord gerept over Lulu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:25:
[...]

Zou Galio niet goed werken op top tegen Swain?
Je shield kan de DoT healen en je hebt een kleine MS buff.
Daarnaast kan je ook nog redelijk veilig farmen vanaf afstand.
Maar dan zit je met een Galio in je team :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Jebus4life schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:23:
[...]
Ik heb geen woord gerept over Lulu...
Lol sinds wanneer staat Lulu top gelijk aan vloeken in de kerk? Ik rep nog wel even door hoor over Lulu...

Lulu kan prima op top, maar dan moet je Lulu wel kunnen spelen, de juiste runes gebruiken en weten tegen wie het goed werkt.

In zijn algemeenheid is Lulu top niet briljant, maar dat is al zo vaak gezegd...
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:36:
Maar dan zit je met een Galio in je team :')
Galio zou ik hooguit overwegen (los van de lane of matchup) als het enemy team slechts 1 of een halve (Corki als ADC bijv) physical dmg dealer heeft.
Anders zit je inderdaad met een Galio in je team ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-03-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Zoo... voor het eerst sinds maanden Gold 2...

Seju & Lee carryen me hard in de jungle...

Misschien Nautilus of Maokai erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:42:
[...]

Lol sinds wanneer staat Lulu top gelijk aan vloeken in de kerk? Ik rep nog wel even door hoor over Lulu...

Lulu kan prima op top, maar dan moet je Lulu wel kunnen spelen, de juiste runes gebruiken en weten tegen wie het goed werkt.

In zijn algemeenheid is Lulu top niet briljant, maar dat is al zo vaak gezegd...
Als je team een sterke rug heeft, kan elke champion werken, zelfs Lulu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:42:
[...]

Galio zou ik hooguit overwegen (los van de lane of matchup) als het enemy team slechts 1 of een halve (Corki als ADC bijv) physical dmg dealer heeft.
Anders zit je inderdaad met een Galio in je team ;(
Is Galio echt zo slecht dan?
Ik zou het eigenlijk niet eens weten omdat ik hem nooit speel. Ik dacht alleen dat zijn kit wel gunstig zou zijn tegen een Swain.

Hoe dan ook, gisteren nog even met Malphite de jungle in gegaan met ranked. Ik kreeg dit keer geen eens commentaar. :) En uiteindelijk nog gewonnen ook. Op een gegeven moment stond ik zelfs 4/0/2. Uiteindelijke score was iets van 7/5/30

Het mooie is dan ook als je kijkt naar "damage done to champions" dan heb je Malphite met een halve damage item die 34k damage uitdeelt. En een Vayne met 5 damage items die dan maar 40k damage uitdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:43:
[...]

Is Galio echt zo slecht dan?
Ik zou het eigenlijk niet eens weten omdat ik hem nooit speel. Ik dacht alleen dat zijn kit wel gunstig zou zijn tegen een Swain.

Hoe dan ook, gisteren nog even met Malphite de jungle in gegaan met ranked. Ik kreeg dit keer geen eens commentaar. :) En uiteindelijk nog gewonnen ook. Op een gegeven moment stond ik zelfs 4/0/2. Uiteindelijke score was iets van 7/5/30

Het mooie is dan ook als je kijkt naar "damage done to champions" dan heb je Malphite met een halve damage item die 34k damage uitdeelt. En een Vayne met 5 damage items die dan maar 40k damage uitdeelt.
Die damage dealt zegt natuurlijk weinig. Op het moment dat jij ult en je combo draait heb je al een paar K damage erbij als je een paar man raakt. Daar doet een single target champ vrij veel hits over.

Tja wat is gunstig tegen Swain als je Galio speelt. Je gaat hem moeilijk killen of farm denyen. Beetje een gelijke lane waar weinig kill potential ligt. Allebei tanky as fuck.

Gister voor het eerst in tijden weer Swain gepakt tegen een Annie en dat ging behoorlijk goed. Catalyst en Mres rushed into RoA SV. Haar Flash Ignite combo deed half leven, waarna ze letter nergens meer heen kon, daarna ging bot lane met half HP met zn tweetjes dragon doen omdat ze dachten dat ik met low mana en half HP niet zou langskomen. Thanks for the doublekill guys :') 10/1 geeindigd oid.

Daarna zelf een potje Annie gedaan omdat ik daar een absurd hoge winrate mee heb (ze is ook vrij belachelijk atm) en een daar de lanes onveilig mee gemaakt. 15/4 en een promo terug naar Gold 2, net als Spuitelf.

Platinum the dream Afbeeldingslocatie: http://twitchemotes.com/favicon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Lulu top is voor mij een reden om te dodgen, ik accepteer de -3 LP met liefde en plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Wootlock schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:25:
[...]

Lulu top is voor mij een reden om te dodgen, ik accepteer de -3 LP met liefde en plezier :+
Ik ken wel meer champs die ik useless vind en toch redelijk vaak gepicked worden. Ik laat me altijd verrassen wanneer ik een off-meta pick zie, nu kun je bediscussiëren over het feit of Lulu top off-meta is omdat het soms in LCS voor komt.

Ik geloof in het feit dat alles viable is low-elo, dus dan kan ik wel gaan flamen in champ select of dodgen, terwijl die off-meta pick mssn wel heel goed gespeeld kan worden door die gast. Of de tegenstander nog nooit tegen die off-meta pick heeft gestaan waardoor hij zelf domme fouten maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Secsytime op 19-03-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:02:
[...]

Ik ken wel meer champs die ik useless vind en toch redelijk vaak gepicked worden. Ik laat me altijd verrassen wanneer ik een off-meta pick zie, nu kun je bediscussiëren over het feit of Lulu top off-meta is omdat het soms in LCS voor komt.

Ik geloof in het feit dat alles viable is low-elo, dus dan kan ik wel gaan flamen in champ select of dodgen, terwijl die off-meta pick mssn wel heel goed gespeeld kan worden door die gast. Of de tegenstander nog nooit tegen die off-meta pick heeft gestaan waardoor hij zelf domme fouten maakt.
Wat je eigenlijk zegt is dat je klaar bent met je chatrestrictions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Blijkbaar hebben ze effect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Secsytime schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:02:
[...]

Ik snap niet helemaal dat lulu top als een troll of slechte pick wordt gezien, ik speel zelf erg vaak adc en een goede lulu in combinatie met een goede support, is echt legendarisch te noemen.

Zelf ben ik eergisteren begonnen met mijn unranked smurf. Die is die dag ook level 30 geworden.
Toch bijzonder om het verschil in 'goedheid' te zien en zelfs met een top lane die eindigt met de score 0-24-x kan je blijkbaar winnen.

http://euw.op.gg/summoner/userName=Ramses%20Sharfer

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Wat je eigenlijk zegt is dat je klaar bent met je chatrestrictions.
Als jij het zo wil lezen, moet je dat vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind Lulu top lackluster voor soloq omdat ze weinig potentie heeft voor dominantie, wat een eigenschap is die, in mijn ogen, cruciaal is voor een soloq pick. Voor team ranked of meer strategisch georienteerde setups is ze niet per se heel slecht, maar zelfs in dat geval zou ik kiezen voor andere picks. Een lane die per definitie niet 'gewonnen' kan worden vind ik een te grote risico factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Rordarok schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:39:
Ik vind Lulu top lackluster voor soloq omdat ze weinig potentie heeft voor dominantie, wat een eigenschap is die, in mijn ogen, cruciaal is voor een soloq pick. Voor team ranked of meer strategisch georienteerde setups is ze niet per se heel slecht, maar zelfs in dat geval zou ik kiezen voor andere picks. Een lane die per definitie niet 'gewonnen' kan worden vind ik een te grote risico factor.
Ook al gebruik je goede argumenten en weet je sowieso meer van de game dan dat ik doe. Ik vind lulu toch wel een aardige pick voor een top lane, maar ik ben ook meer van de visie protect the kog'maw omdat ik zeer vaak adc speel.. 4 mensen die alleen voor jou peelen.. the dream

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Sharfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:41:
[...]

Ook al gebruik je goede argumenten en weet je sowieso meer van de game dan dat ik doe. Ik vind lulu toch wel een aardige pick voor een top lane, maar ik ben ook meer van de visie protect the kog'maw omdat ik zeer vaak adc speel.. 4 mensen die alleen voor jou peelen.. the dream
In soloqueue? The illusion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Sharfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:18:
[...]
Ik snap niet helemaal dat lulu top als een troll of slechte pick wordt gezien, ik speel zelf erg vaak adc en een goede lulu in combinatie met een goede support, is echt legendarisch te noemen.
Ja voor jou als adc is dat wel leuk, een Lulu ult op de adc is altijd nais.

Maar ja, met alleen een Lulu ult + shield heb je de match nog niet gewonnen....

Lulu top pick je doorgaans als safe pick: Lulu heeft een heel veilige laning phase en zal niet zo snel de lane uit gebasht worden.

Maar daar zit nu juist het probleem: Lulu top is meestal een kwestie van tegenhouden: zorg dat de enemy top laner in bedwang wordt gehouden en niet op gang komt en dat jij rustig kan farmen. Maar echt dominant zal Lulu niet worden.

Je ziet dat ook met Lulu picks op mid. Lulu wordt daar door pro's bijvoorbeeld wel eens gekozen tegen Zed. Dat is puur vanuit de gedachte dat je daarmee de angel uit Zed haalt omdat ie Lulu in principe niet kan neerhalen. Kortom, zo'n Lulu pick is meer een reactie op de tegenstander, dan dat Lulu wordt gekozen op basis van haar eigen kracht.

Maar dit 'tegenhouden' is vaak onvoldoende. Dat zag je heel mooi tijdens de LCS matches in season 4, waarin je vaak Lulu vs Ryze top had. Lulu staat haar 'mannetje' wel gedurende early en mid game, maar kill potentie heeft ze na early game eigenlijk al niet meer, en late game was Ryze doorgaans zo'n beest dat Lulu's inbreng volledig teniet werd gedaan.

Tegen bijvoorbeeld een Darius kan je Lulu uitstekend nemen; dan heb je zelfs kill potentie omdat Darius je vrijwel niets kan maken en niet bestand is tegen die eindeloze Lulu poke. Maar goed, zelfs dan nog heb je misschien liever een bruiser op top die late game tankyness,dmg en CC brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Echt Hollands gedrag, steek maar een vinger in de dijk als het begint te lekken (Lulu), ipv een betere dijk er neer te zetten (Jax, Riven, Irelia, Renekton, Rumble).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:49:
Echt Hollands gedrag, steek maar een vinger in de dijk als het begint te lekken (Lulu), ipv een betere dijk er neer te zetten (Jax, Riven, Irelia, Renekton, Rumble).
Haha had die quote nou ff wat eerder gepost, dan had ik mijn vorige post achterwege kunnen laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:51:
[...]

Haha had die quote nou ff wat eerder gepost, dan had ik mijn vorige post achterwege kunnen laten :P
Ik maak je TL:DR's <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Damienx2 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:49:
Nou ja, dit ligt aan de speelstijl die je hanteert. Kijk dat is allemaal wel leuk, maar ik ben van mening dat ik persoonlijk als adc meer dps doe met een lulu top die me een een shield geeft ( en vergeet pixie niet) en mij ult en slowed. Dan ik z'n best riven clown heb of wat dan ook. Ook is een lulu zelfs als die gelijk of achter staat, meer waard dan een jax of irelia. Dus het is een extreem veilige pick in mijn ogen, waarmee je dus je eigen zwakte ( niet gewend aan die lane of enemy ) kleiner maakt en je alsnog je team kan helpen. Want je speelt voor de win, dan speel ik liever safe lulu en peel.. dan dat ik me kont eraf feed met een bruiser.

Ook al gebeurd dat laatste me vrij weinig, helemaal niet nu

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Sharfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Nou ja, dit ligt aan de speelstijl die je hanteert. Kijk dat is allemaal wel leuk, maar ik ben van mening dat ik persoonlijk als adc meer dps doe met een lulu top die me een een shield geeft ( en vergeet pixie niet) en mij ult en slowed. Dan ik z'n best riven clown heb of wat dan ook. Ook is een lulu zelfs als die gelijk of achter staat, meer waard dan een jax of irelia. Dus het is een extreem veilige pick in mijn ogen, waarmee je dus je eigen zwakte ( niet gewend aan die lane of enemy ) kleiner maakt en je alsnog je team kan helpen. Want je speelt voor de win, dan speel ik liever safe lulu en peel.. dan dat ik me kont eraf feed met een bruiser.

Keuze 1: Boxbox speelt met je mee in soloqueue op Riven
Keuze 2: Wickd pakt zijn befaamde Lulu en speelt met je mee in soloqueue

Nou dan mag jij keuze 2 hebben hoor, ik ga all the way keuze 1, dan maar geen LCS speler maar wel iemand die mij door de gehele game carried <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 17:25
Sharfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Heeeeeel vroegah, toen de C in ADC nog echt stond voor carry had ik je misschien gelijk gegeven. Tegenwoordig zie ik ADC's meer als rapebait dan dat ze echt carryen. Ik zie niet in waarom je een toplaner zou pakken om deze dan te beschermen. Als je zo gecharmeerd bent van een Lulu ult, waarom zou je haar dan niet als supp willen? De scaling op de ult is toch niet bijster goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Junia schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:57:
[...]

Heeeeeel vroegah, toen de C in ADC nog echt stond voor carry had ik je misschien gelijk gegeven. Tegenwoordig zie ik ADC's meer als rapebait dan dat ze echt carryen. Ik zie niet in waarom je een toplaner zou pakken om deze dan te beschermen. Als je zo gecharmeerd bent van een Lulu ult, waarom zou je haar dan niet als supp willen? De scaling op de ult is toch niet bijster goed.
Met adc ken je tegenwoordig gewoon aardig hard carrien hoor. Speel vaak zat adc waar ik het team op sleeptouw neem en aardag wat tegenstanders neermaai of heel low maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rSNNN schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Met adc ken je tegenwoordig gewoon aardig hard carrien hoor. Speel vaak zat adc waar ik het team op sleeptouw neem en aardag wat tegenstanders neermaai of heel low maak.
Denk dat zijn punt is dat andere lanes dit makkelijker afgaat en met minder spulletjes en tijd. Op een Leblanc of Ahri is het na de eerste 3-4k Gold al rape time. Boots + Morello's en niemand is veilig. Op de ADC loop je met een itemset rond die bijna 2x zo duur is (IE+Zeal+Boots) en bovengenoemde mages, Jarvan/Vi met Warrior Enchant stompen je in elkaar voordat je bij wijze van spreke een hit afknalt. En in League is een game vooral early/mid game al bepaald met het behalen van Drake e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

rSNNN schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Met enige regelmaat heb je dan ook wel een aardige mid laner aan je zijde die jou daartoe in staat stelt ;)

Maar inderdaad, een goeie adc zoals jij kan best carryen, althans op ons niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Sharfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:41:
[...]

We praten over SoloQ hè.

Ik was gister Xerath mid met Blitz support, Voli jungle, Mundo top en Graves ADC. IIG 2 prima peelers lijkt me zo (Voli + Blitz) en daarnaast een goede frontline met de unkillable mundo.

Graves en ik doen genoeg dmg. Maar denk je dat er gepeeled wordt in soloQ? Nee joh, Voli en Mundo duiken naar het enemy team. Hun Xin komt naar uit de flanken naar mij en graves, en ipv te een knockup op Xin grabbed Blitz hun Annie nog even naar ons toe. Wat erop volgt is 3 wegrennende champions: Blitz, Voli en Mundo om vervolgens ons de schuld te geven dat we geen dmg doen.

NEE WE ZIJN DOOD, DEAD PPL DONT DO DAMAGE.

Met een Lulu erbij hadden we waarschijnlijk alleen maar een extra grote dode Graves gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Kortom: De leukste rol in SoloQ is top want als je zelf je lane verliest en full yolo gaat kan je altijd alle andere blamen voor feeden, het niet volgen en vreemde objective keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

TheBrut3 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:56:
Kortom: De leukste rol in SoloQ is top want als je zelf je lane verliest en full yolo gaat kan je altijd alle andere blamen voor feeden, het niet volgen en vreemde objective keuze!
:?

Rare conclusie maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Nou ja, hoe je het ook went of keert.. het grootste probleem bij low elo ( in mijn ogen ) is dat bijna niemand weet hoe die echt damage moet dealen..

Het komt echt zelden voor, dat ik niet first of second ben met damage.. waar zowel een mid apc of bot adc totaal geen damage doen ( lees onder 25 K in een 45 min game )

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik ben het echt zat :')

7 losses uit m'n laatste 10 wedstrijden (waarvan 7 losses de laatste 8 ^^), in die ganse lijst heb ik welgeteld 1 keer negatief gestaan (met full tank nasus) en nog elke keer hopeloos verliezen.. Elke wedstrijd zo 1 of 2 idioten die er helemaal alleen induiken zonder reden en doodgaan, of die zeggen dat ze goed gespeeld hebben maar wel 16 keer doodgaan.
*Ja ik weet dat KDA niet altijd veel zegt, maar het geeft tenminste aan dat ik m'n tegenstander niet zwaar gefeed heb :p

Iedereen heeft wel eens een slechte game maar komop man, ik ben op 8 dagen tijd van bijna Gold 2 naar 0LP in Gold V gezakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zit nu in een winning streak van bijna 10 games, gevolg is wel dat mijn MMR explodeert en opeens tegen gold mag spelen terwijl ik zelf nog maar in Silver zit.

Gisteren ook nog gewonnen met Jax tegen Riven. Die all-in van Riven op level 2 stelt ook niks voor als Jax nog gewoon zijn counter strike heeft. Dus ik lekker farmen tot level 6 en daarna Riven dood poken met Hit & Run. Dat werkte aardig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:00
Wat vinden jullie van de jungle nu, na deze changes. Nu de tank junglers meer en meer viable worden

[ Voor 31% gewijzigd door Bakkertje_01 op 20-03-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Bakkertje_01 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:34:
Wat vinden jullie van de jungle nu, na deze changes.
Iets specifieker, welke changes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Secsytime schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:39:
Iets specifieker, welke changes?
Die crabs natuurlijk! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Meh, ik vind de jungle niet per se heel slecht. Het is eerder de slechte balans tussen de verschillende posities waar ik me, in deze meta, aan stoor. Dat zorgt voor weinig variatie in picks en voor erg stabiele (en daarmee imo ook saaie) gameplay. Een beetje vervelend dat je eigenlijk nooit <25 min games hebt. Het maakt nauwelijks uit hoe ver je nu echt voor staat, zonder baron is sieging altijd lastig en dragon is zo'n enorm trage end-mechanism dat het voelt alsof je 20 minuten daadwerkelijk speelt en vervolgens 15 minuten de game slaapverwekkend probeert te finishen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rordarok op 20-03-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Even een vraagje, ik zat gisteren eens naar LCS te kijken en ik zag zowaar een Hecarim in de jungle. Ik heb zelf nooi zoveel Hecarim gespeeld maar daar wil ik nu verandering in brengen. Natuurlijk heb ik al wat guides opgezocht van Hecarim maar de meeste bouwen hem met wat damage en 21/9 masteries.

Nou vraag ik me af, omdat Hecarim toch weinig AD scaling heeft of het niet beter is om 9/21/0 of 0/21/9 masteries te nemen. Je bouwt dan als eerste je level 2 jungle item (Machete + Upgrade), bouwt daarna Triforce of IBG als je verliest en daarna Juggernaut afmaken + full tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Xanthian schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:32:
...
Nou vraag ik me af, omdat Hecarim toch weinig AD scaling heeft of het niet beter is om 9/21/0 of 0/21/9 masteries te nemen. Je bouwt dan als eerste je level 2 jungle item (Machete + Upgrade), bouwt daarna Triforce of IBG als je verliest en daarna Juggernaut afmaken + full tank.
60% AD scaling op een skill met standaard 4 seconden cooldown vind ik nu niet echt lage scaling maar goed ;). Ik bouw hem zelf meestal met warrior / hexdrinker / triforce & rest tank (21/9/0 masteries), je W geeft 20% healing van je damage dus meer damage is ook automatisch wat tankier.

[ Voor 6% gewijzigd door Greenpearl op 20-03-2015 14:46 ]

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Greenpearl schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:42:
[...]

60% AD scaling op een skill met standaard 4 seconden cooldown vind ik nu niet echt lage scaling maar goed ;). Ik bouw hem zelf meestal met warrior / hexdrinker / triforce & rest tank (21/9/0 masteries), je W geeft 20% healing van je damage dus meer damage is ook automatisch wat tankier.
Voor top Hecarim zou ik ook zo doen, maar voor de jungle niet.
Die W van hem, Spirit of the Dead healed Hecarim voor 20% van alle damage die gedaan wordt waar Hecarim in staat. Daarom denk ik ook dat Tank met Trinity/IBG beter is dan Warrior + Trinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Xanthian schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:08:
[...]

Voor top Hecarim zou ik ook zo doen, maar voor de jungle niet.
Die W van hem, Spirit of the Dead healed Hecarim voor 20% van alle damage die gedaan wordt waar Hecarim in staat. Daarom denk ik ook dat Tank met Trinity/IBG beter is dan Warrior + Trinity.
Moet wel toegeven dat ik hem niet meer gespeeld heb na de 5.5 patch, kan inderdaad wel beter zijn nu met het nieuwe tank jungle item (ook al vind ik de 10% CDR van warrior heel leuk). Vind deze patch niet zo fijn omdat we weer maar eens de tank jungle meta door onze strot geramd krijgen van rito.. geef mij dan maar de carry jungle meta. Achja ... wel goeie reden om men S3 junglers en Udyr nog eens wat vaker boven te halen :)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Greenpearl schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:16:
[...]

Moet wel toegeven dat ik hem niet meer gespeeld heb na de 5.5 patch, kan inderdaad wel beter zijn nu met het nieuwe tank jungle item (ook al vind ik de 10% CDR van warrior heel leuk). Vind deze patch niet zo fijn omdat we weer maar eens de tank jungle meta door onze strot geramd krijgen van rito.. geef mij dan maar de carry jungle meta. Achja ... wel goeie reden om men S3 junglers en Udyr nog eens wat vaker boven te halen :)
Net zoals de bruiser en de feral flare meta.
Vi, Pantheon, Rengar en andere junglers zijn nog steeds sterk, het is alleen dat sommige junglers een klein beetje aangepast moeten worden (Sejuani en Sion) en verder heeft het tijd nodig om te stabiliseren.

En mensen die zeuren dat er maar zo weinig champions viable zijn moeten gewoon verder kijken dan alleen de champions met 52%+ winrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik vind 'viable' sowieso een vet overrated woord. Bij niveau'tje LCS is het zeker van toepassing, maar in de ELO's Bronze/Silver/Gold/Plat waar de meeste spelers hier hangen boeit het echt geen worst.

Als jij een champ volledig beheerst, je kent de matchups en je weet hoe je jezelf soms eens moet aanpassen zal jij 9 van de 10 games winnen van je directe tegenstander en wss ook meer value hebben in teamfights. Fine dat iemand je hardcounter pakt die ook nog FOTM is en dus zogenaamd 'viable', als die persoon alleen kijkt naar lolcounter en er 2 blauwe maandagen mee heeft gespeeld zal jij echt wel winnen.

Comfort picks hebben, voor 'ons', veel meer waarde dan die zogemaande viable picks.

Voorbeeld: Don Artie (Rordarok kent 'm misschien?) heeft 36e (geloof ik) gestaan omdat hij super goed is met Nunu en of Nunu nou viable is of niet, hij zal veel matchups winnen met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

2 wins achtereen, dat is ook al dagen geleden: When I doubt, play cho'gath! :D

Nu durf ik wel niet meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greenpearl schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:16:
[...]

Vind deze patch niet zo fijn omdat we weer maar eens de tank jungle meta door onze strot geramd krijgen van rito.. geef mij dan maar de carry jungle meta. Achja ... wel goeie reden om men S3 junglers en Udyr nog eens wat vaker boven te halen :)
Huh? Tank jungle meta? Brb verder met mn 80% winrate Master Yi account in plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ja Don Artie is een aardige gast, en z'n Nunu is inderdaad erg goed. Hoewel Nunu niet per se super viable is hij ook niet niet-viable, maar het geeft inderdaad aan dat een champion beheersen belangrijker is of de champion opzich goed is. Dat merk je bijvoorbeeld bij Morsu van LLL die gewoon master+ stomped met Fiora.

Of dat een goed advies is voor mensen op lagere elo's zeg ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 17:09
UOL vs FNC spannendste wedstrijd ooit.
Allemaal terugkijken als je het gemist hebt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:57:
Ik vind 'viable' sowieso een vet overrated woord. Bij niveau'tje LCS is het zeker van toepassing, maar in de ELO's Bronze/Silver/Gold/Plat waar de meeste spelers hier hangen boeit het echt geen worst.

Als jij een champ volledig beheerst, je kent de matchups en je weet hoe je jezelf soms eens moet aanpassen zal jij 9 van de 10 games winnen van je directe tegenstander en wss ook meer value hebben in teamfights. Fine dat iemand je hardcounter pakt die ook nog FOTM is en dus zogenaamd 'viable', als die persoon alleen kijkt naar lolcounter en er 2 blauwe maandagen mee heeft gespeeld zal jij echt wel winnen.

Comfort picks hebben, voor 'ons', veel meer waarde dan die zogemaande viable picks.

Voorbeeld: Don Artie (Rordarok kent 'm misschien?) heeft 36e (geloof ik) gestaan omdat hij super goed is met Nunu en of Nunu nou viable is of niet, hij zal veel matchups winnen met hem.
Anderzijds, wat is comfort op low Elo? Zie zat mensen met tientallen of honderden games op een champ die hopeloos in elkaar geroflstomped worden. Er is zeker een meerwaarde in fotm en meta picken als je wil winnen. Ik denk dat in, 95% van de gevallen een team als Ahri, Vi, Graves, Leona en Irelia het gaat winnen tegen Urgot, Ashe, Eve, Veigar en Lulu. Er zijn niet voor niets tier lists en ook al moet je deze met een korrel zout nemen, er is een reden waarom garbage champs zoals Eve, Azir, Urgot en Shen onderaan staan. Ze vereisen veel meer moeite om vervolgens nog slechter te presteren tegenover iemand hogerop in de lijst die half afk staat te farmen of daadwerkelijk druk kan uitoefenen.

Overigens is Nunu op het moment een erg viable pick in de jungle van wat ik gezien heb. Denk dat we momenteel niet kunnen roepen dat die jongen op een slechte pick bezig is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

sevinc schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:21:
QFT

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

sevinc schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:21:
Yup goed om nogmaals te benadrukken: check deze match :)

Spanning en spektakel van begin tot eind.

Which laning phase btw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:48:
[...]

Yup goed om nogmaals te benadrukken: check deze match :)

Spanning en spektakel van begin tot eind.
Heeft iemand een link naar die match?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ben nu terug aan het kijken.

spoiler:
Yorick :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
MonkeySleeve schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:44:
[...]

Heeft iemand een link naar die match?
Epicskillshot plaatst altijd alle matches in hun channel:
YouTube: EpicSkillshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-10 16:46
Skyclad schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:38:
[...]

Epicskillshot plaatst altijd alle matches in hun channel:
YouTube: EpicSkillshot
en anders kan je altijd alle matches ooit hier terug vinden:
https://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/

voordeel: 100% spoiler vrij

[ Voor 4% gewijzigd door Squixx op 21-03-2015 15:50 ]

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:37:
[...]

Anderzijds, wat is comfort op low Elo? Zie zat mensen met tientallen of honderden games op een champ die hopeloos in elkaar geroflstomped worden. Er is zeker een meerwaarde in fotm en meta picken als je wil winnen. Ik denk dat in, 95% van de gevallen een team als Ahri, Vi, Graves, Leona en Irelia het gaat winnen tegen Urgot, Ashe, Eve, Veigar en Lulu. Er zijn niet voor niets tier lists en ook al moet je deze met een korrel zout nemen, er is een reden waarom garbage champs zoals Eve, Azir, Urgot en Shen onderaan staan. Ze vereisen veel meer moeite om vervolgens nog slechter te presteren tegenover iemand hogerop in de lijst die half afk staat te farmen of daadwerkelijk druk kan uitoefenen.

Overigens is Nunu op het moment een erg viable pick in de jungle van wat ik gezien heb. Denk dat we momenteel niet kunnen roepen dat die jongen op een slechte pick bezig is :p
Die tier lists zijn er om clicks te genereren, ze zijn totaal nutteloos en hebben bijna geen waarde.
Ze nemen namelijk helemaal niet mee waar jij zelf goed in bent. Leuk dat Seju FoTM is maar als jij alleen goed bent met carry junglers heb je daar geen flikker aan.
Dan de comps die je samenstelt, natuurlijk gaat een harde engage comp met sterke frontline bijna zeker winnen van die andere comp die helemaal geen duidelijke sterke punten heeft naast dat ze wel veel cc hebben maar geen goede frontline. Ook de scaling is in het voordeel van je no-brainer comp.

En zeker op laag niveau dus onder Diamond kan je echt met alles stompen. Speel zelf op mijn smurf vaak full-ap jax, of tryn jungle of pantheon support. Maakt allemaal niks uit je wint echt mega hard, alleen moet je weten waar de kracht van je champ/build ligt en oog hebben voor wat je team/andere team probeert te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

coredalae schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:50:
[...]

en anders kan je altijd alle matches ooit hier terug vinden:
https://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/

voordeel: 100% spoiler vrij
Tof danku!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Die tier lists zijn er om clicks te genereren, ze zijn totaal nutteloos en hebben bijna geen waarde.
Ze nemen namelijk helemaal niet mee waar jij zelf goed in bent. Leuk dat Seju FoTM is maar als jij alleen goed bent met carry junglers heb je daar geen flikker aan.
Ze hebben waarde in de zin van waar een champion staat in vergelijking met een ander. Zo heb je bijvoorbeeld Stonewalls lijst die junglers in vakken opdeelt qua cleartime, effectiviteit van ganks e.d. wanneer we dan uitgaan van soortgelijke skillniveaus, kun je ervan uitgaan dat het klopt wanneer deze meneer aangeeft dat een Vi bijvoorbeeld veel slechter cleared dan een Yi, maar wel meer potente ganks kan opzetten. Vooral voor wie simpelweg geen tijd heeft 120 champs 10x te spelen om zo na patches aan champs, skills, camps, towers e.d. eens aan te zien hoe alles in relatie is veranderd biedt dit uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen recente lijst van stonewall vinden maar naast clear times lijkt het me ook niet erg nuttig.
Je weet dan waar die gast de champions ranked. Dat hoeft voor jou niks uit te maken. Als je je Q's mist op Vi is Yi waarschijnlijk een betere ganker.
http://www.nerfplz.com/20...tier-list-solo-queue.html
Daar een tierlist met Volibear in de god tier jungler, en Fizz bij viable, die hebben duidelijk geen kaas gegeten van het ranken van mannetjes.
Nautilus support staat zelfs als 1 van de slechtste keuzes aangeschreven terwijl dat gewoon word gepicked door pros.
Nee dan beter zelf uitvinden hoe het werkt.
Sowieso geldt natuurlijk dat als je goed wilt zijn in dit spel je veel moet spelen en consistent zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 22:05:
Ik kan geen recente lijst van stonewall vinden maar naast clear times lijkt het me ook niet erg nuttig.
Je weet dan waar die gast de champions ranked. Dat hoeft voor jou niks uit te maken. Als je je Q's mist op Vi is Yi waarschijnlijk een betere ganker.
http://www.nerfplz.com/20...tier-list-solo-queue.html
Daar een tierlist met Volibear in de god tier jungler, en Fizz bij viable, die hebben duidelijk geen kaas gegeten van het ranken van mannetjes.
Nautilus support staat zelfs als 1 van de slechtste keuzes aangeschreven terwijl dat gewoon word gepicked door pros.
Nee dan beter zelf uitvinden hoe het werkt.
Sowieso geldt natuurlijk dat als je goed wilt zijn in dit spel je veel moet spelen en consistent zijn.
Jij hebt er anders ook weinig verstand van.Weinig meegekregen hoe Voli en Fizz zich kunnen aanpassen in 5.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 23:21:
[...]

Jij hebt er anders ook weinig verstand van.Weinig meegekregen hoe Voli en Fizz zich kunnen aanpassen in 5.5.
Ik weet niet wat je bedoelt.
Maar Voli is zo makkelijk te counteren, speel maar eens janna/morg/thresh/fiddle support tegen hem, dan probeert Voli te engagen maar zelfs met flash werkt het niet. Hij is gewoon vooral goed voor kleine skirmishes maar daarmee kan je eigenlijk alleen op voorsporng komen niet de game enden.
Fizz daarentegen is supersterk in solo que, zieke damage en echt heel veel plays mogelijk. Oh ja de meta is nu in het voordeel van tanks en daar is hij sterk tegen met zijn %hp.

Nu ik dit zo opsom is het alleen maar meer duidelijk dat je champions moet bekijken met je eigen team en dat van de tegenstander in je achterhoofd. en niet in het vacuum van een tierlijstje welke junglers hypothetisch sterk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
TSM vs Gravity:
spoiler:
Urgot mid ftw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Heeft iemand het speelschema voor vanavond? Ik kan het via de site niet openkrijgen op m'n foon :(

Hoe laat begint het eigenlijk? 20:00 of 21:00? Dan weet ik hoe laat ik moet zorgen dat ik thuis ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 23:29:
[...]

Ik weet niet wat je bedoelt.
Maar Voli is zo makkelijk te counteren, speel maar eens janna/morg/thresh/fiddle support tegen hem, dan probeert Voli te engagen maar zelfs met flash werkt het niet. Hij is gewoon vooral goed voor kleine skirmishes maar daarmee kan je eigenlijk alleen op voorsporng komen niet de game enden.
Fizz daarentegen is supersterk in solo que, zieke damage en echt heel veel plays mogelijk. Oh ja de meta is nu in het voordeel van tanks en daar is hij sterk tegen met zijn %hp.

Nu ik dit zo opsom is het alleen maar meer duidelijk dat je champions moet bekijken met je eigen team en dat van de tegenstander in je achterhoofd. en niet in het vacuum van een tierlijstje welke junglers hypothetisch sterk kunnen zijn.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Kijk niet naar tier lists en counterpicks ergo luister niet naar hoger Elo mensen, maar luister wel naar mij, want ik weet het beter, dus pick geen Voli want die wordt gecountered. Ik dacht dat iedereen goed op alles kon zijn en kon stompen, AP Jax en Tryn etc. en fuck de meta/tierlists?

Je noemt dan ook nog een belachelijk kleine pool champs (Fiddle support is dit s3?) die dan ook nog eens Voli moeten raken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Jebus4life schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:06:
Heeft iemand het speelschema voor vanavond? Ik kan het via de site niet openkrijgen op m'n foon :(

Hoe laat begint het eigenlijk? 20:00 of 21:00? Dan weet ik hoe laat ik moet zorgen dat ik thuis ben :D
9 uur gewoonlijk.
DIG vs GV
TSM vs CLG
T8 vs C9
TIP vs WFX
CST vs TL

Edit: Dit keer dus 8 uur :D

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 22-03-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:45:
[...]

Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Kijk niet naar tier lists en counterpicks ergo luister niet naar hoger Elo mensen, maar luister wel naar mij, want ik weet het beter, dus pick geen Voli want die wordt gecountered. Ik dacht dat iedereen goed op alles kon zijn en kon stompen, AP Jax en Tryn etc. en fuck de meta/tierlists?

Je noemt dan ook nog een belachelijk kleine pool champs (Fiddle support is dit s3?) die dan ook nog eens Voli moeten raken.
De standaard van aantonen dat iets niet werkt is meestal gewoon aantonen wat er mis mee is.
Daarom pakte ik de eerste beste tierlist en laat ik er wat fouten uit zien.
Voli word nog door veel meer mannetjes gecountered die ik niet genoemd heb. Eigenlijk iedereen met goede cc dat komt omdat hij geen gap closer heeft alleen zijn Q die hij waarschijnlijk maar 1x in een fight kan doen wat je meestal niet langs de frontline zal krijgen.
Over volibear raken, dat is echt heel simpel hij kan namelijk alleen maar recht op je af chargen anders heeft hij geen eens extra movespeed. Ook werken al zijn skills behalve een eventuele smite alleen in melee range.
Er moet wel gezegd worden dat als je een andere champ in je team hebt die wel goed kan engagen dat hij misschien wel erg sterk is. Maar in mijn games nemen de mid/toplane iig niet vaak dat soort mannetjes.
Fiddle kan je ook als jungle spelen misschien wist je dat nog niet, maar dan weet je het nu. Daarbij waarom denk je dat Fiddle als support niet meer kan werken?
Dit zijn allemaal redenen waarom ik niet zou zeggen dat Voli in de buurt komt van de beste jungler die er nu is die je als firstpick moet insta locken.

Ik blijf erbij dat champs/builds die uit de meta zijn kunnen sterk zijn als je maar weet waar hun kracht ligt, en een beetje kan spelen. Dus geen AP jax of jungle tryn spelen als je weet dat waar ze sterk zijn juist gecountered word door je tegenstander. Bijvoorbeeld geen AP jax spelen tegen full ad tanky teams.
Maar als ze voor een full ap damage team zijn gegaan is het misschien wel een top pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 23:04
Skyclad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:10:
[...]

9 uur gewoonlijk.
DIG vs GV
TSM vs CLG
T8 vs C9
TIP vs WFX
CST vs TL

Edit: Dit keer dus 8 uur :D
De klok is in Los Angeles 8 maart al een uur vooruit gegaan, terwijl dat in Nederland pas in de nacht van de 28ste op de 29ste gebeurd :P. NA LCS begint altijd om 12 uur 's middags. Dus volgend weekend begint het zaterdag om 8 uur en zondag om 9 uur in Nederland. Overigens zit ik zondag dan ook in het publiek :+.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 23-03-2015 02:12 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden