Daarom dat ik toch nog regelmatig Rumble speel, goeie equalizer kan een teamfight op zich winnen, echt zo'n sterke ult. Daarom ook dat ik zeg dat ik em vroeger zo goed speelde, op lvl 6 een goeie ult + je skills in een overheat krijgen en 100% flash of kill. Maar ik heb toch wat moeite met m'n heat management tegenover vroegerKoekiemonsterr schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:53:
[...]
Rumble is altijd betrekkelijk zwak in de eerste 3 lvls.
Zodra je echter op lvl 4 al je abilities hebt en 2 punten in Flamespitter, dan heb je al een kleine power spike.
Ook tegen lane bullies als bijv Renekton kun je dan al vrij goed traden, zeker als zij een move maken en je die redelijk kan afweren; dan heb je alle kans flink terug te traden. Als je je heat goed managed en in staat bent Renek een volle duration van je danger zone Flamespitter te geven (vaak moet je dan wel je E harpoon raken omdat ze anders niet in je Q range blijven), dan heeft ie daar niet van terug.
En ook al ga je een paar keer dood, Rumbles base dmg en alleen al zijn ult teamfight potentie maken dat ie relevant blijft.
Farmen op Rumble is even wennen ja. Je moet vooral leren om geen cs te missen tijdens het gebruik van een Flamespitter op een minion wave. Probeer een beetje het gevoel te krijgen voor de geleidelijke ticks van dmg die Flamespitter doet, en dus op welk moment je een aa moet geven om de minion te securen.
Enja in S2 heb ik mezelf (met Rumble) toen van 1300 naar 1450-1500 elo getrokken (en gestopt), nu ben ik een maand ofzo terug aan het spelen sinds toen en zit nu in Gold 4, dat is eigenlijk al hoger als ik toen zat dusja, normaal ook dat het moeilijker is, zeker met een champ zoals Rumble die moeilijk is om goed te spelen
Jullie vriendelijkste zuiderbuur