Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:54

Jebus4life

BE User

Koekiemonsterr schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Rumble is altijd betrekkelijk zwak in de eerste 3 lvls.

Zodra je echter op lvl 4 al je abilities hebt en 2 punten in Flamespitter, dan heb je al een kleine power spike.

Ook tegen lane bullies als bijv Renekton kun je dan al vrij goed traden, zeker als zij een move maken en je die redelijk kan afweren; dan heb je alle kans flink terug te traden. Als je je heat goed managed en in staat bent Renek een volle duration van je danger zone Flamespitter te geven (vaak moet je dan wel je E harpoon raken omdat ze anders niet in je Q range blijven), dan heeft ie daar niet van terug.

En ook al ga je een paar keer dood, Rumbles base dmg en alleen al zijn ult teamfight potentie maken dat ie relevant blijft.

Farmen op Rumble is even wennen ja. Je moet vooral leren om geen cs te missen tijdens het gebruik van een Flamespitter op een minion wave. Probeer een beetje het gevoel te krijgen voor de geleidelijke ticks van dmg die Flamespitter doet, en dus op welk moment je een aa moet geven om de minion te securen.
Daarom dat ik toch nog regelmatig Rumble speel, goeie equalizer kan een teamfight op zich winnen, echt zo'n sterke ult. Daarom ook dat ik zeg dat ik em vroeger zo goed speelde, op lvl 6 een goeie ult + je skills in een overheat krijgen en 100% flash of kill. Maar ik heb toch wat moeite met m'n heat management tegenover vroeger

Enja in S2 heb ik mezelf (met Rumble) toen van 1300 naar 1450-1500 elo getrokken (en gestopt), nu ben ik een maand ofzo terug aan het spelen sinds toen en zit nu in Gold 4, dat is eigenlijk al hoger als ik toen zat dusja, normaal ook dat het moeilijker is, zeker met een champ zoals Rumble die moeilijk is om goed te spelen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:58:
[...]

[...]

Zijn we bijna full premade :D hehe
Geen noob top nodig toevallig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 19:58
Jebus4life schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:01:
[...]

Geen noob top nodig toevallig? :+
Als je noob bent op top ga ik wel nasus top ;) mag jij lekker mid. We hebben blijkbaar al een support en een ADC :D Geef je IGN maar dan voeg ik je toe :)

[ Voor 6% gewijzigd door Randleman op 16-03-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:02:
[...]

Als je noob bent op top ga ik wel nasus top ;) mag jij lekker mid. We hebben blijkbaar al een support en een ADC :D Geef je IGN maar dan voeg ik je toe :)
Ik weet niet op welke rating jullie zitten he, als jullie dikke platinums zijn gaat het niet lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Jebus4life schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:04:
[...]

Ik weet niet op welke rating jullie zitten he, als jullie dikke platinums zijn gaat het niet lang duren :P
Ik ben lvl 26 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Oei, dan gaan we je snel naar Lvl 30 moeten carryen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Jebus4life schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:06:
[...]

Oei, dan gaan we je snel naar Lvl 30 moeten carryen :D
Jeej! :D IGN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik ben Silver 5
Note: in mijn promo's (dit seizoen voor het eerst) heb ik maar 2x gewonnen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 13:15

MrManuel

The impossible is easy...

Wie nog niet 30 is moet even opschieten en dan hoppakee.. :D
Ranked als leipe ganstahs.. }:O

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
MrManuel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:10:
[...]

Wie nog niet 30 is moet even opschieten en dan hoppakee.. :D
Ranked als leipe ganstahs.. }:O
Carry me even naar 30 dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:43:
[...]

dus je post lijkt schaamtelijk erg veel op "maar een hoog Elo speler doet het ook" zonder er veel onderzoek naar te doen.
Ik heb aangegeven waarom ik Dorans Shield start met een aantal argumenten en heb dat ondersteund met het feit dat een aantal pro players ook voor Dorans Shield start zijn gegaan. Beetje flauw om dan weer met zo'n opmerking te komen. Het kan best zijn dat je het niet met mijn argumenten eens bent of je eigen argumenten zwaarder vindt wegen, maar jouw manier is niet de enige juiste manier.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Carry me even naar 30 dan :>
Voeg me toe "Jebus4life", dan zie ik of ik komende dagen wat tijd heb om samen te queu'n, dan jungle ik wat ofzo, daar wil ik toch nog op oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Jebus4life schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:48:
[...]

Voeg me toe "Jebus4life", dan zie ik of ik komende dagen wat tijd heb om samen te queu'n, dan jungle ik wat ofzo, daar wil ik toch nog op oefenen.
Toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:24:
[...]
Ik heb aangegeven waarom ik Dorans Shield start met een aantal argumenten en heb dat ondersteund met het feit dat een aantal pro players ook voor Dorans Shield start zijn gegaan. Beetje flauw om dan weer met zo'n opmerking te komen. Het kan best zijn dat je het niet met mijn argumenten eens bent of je eigen argumenten zwaarder vindt wegen, maar jouw manier is niet de enige juiste manier.
Volgens mij heb ik al duidelijk gezegd dat Doran Shield in bepaalde gevallen (niet alle) best goed kan en daarmee feitelijk je gedeeltelijk gelijk geef:
Shield is erg specifiek en countered slechts enkele champs goed, zoals Panth Q poke, Tryn, Fiora en eventueel Jax, omdat die alleen voornamelijk single-target hebben en early aggressief kunnen zijn. Zoals je al ziet rijmt dit met wat ik eerder zei, het zijn namelijk vooral melee carries, geen AD casters die je hiermee wat tegenwerkt.
Flauw vind ik persoonlijk om je argument te onderbouwen met "kijk, die pro mid laner en andere pro's bouwen Nasus zo, dus het is dikke prima" en vervolgens moet ik zelf uitvogelen dat je met een sample size van een handjevol games de paar mensen eruit haalt met een Doran Shield en ik vervolgens nog steeds zie dat de meerderheid geen Doran Shield bouwt.

Je noemt hier de statistieken expres erg vaag, zodat ze jouw argument steunen, maar daar deed ik verder ook niet rottig over, of wel?

Zo zie ik nu op probuilds een Alex Ich Loss staan (en verdient) met een Guise+Abyssal Syndra. Die jongen heeft niet door dat Abyssal range veel korter is dan zijn spells klaarblijkelijk, ook al is het een pro. Pro != slimme builds. Hij en "Minerva" zijn dan ook de enige in de laatste 50 games die een Abyssal bouwt. Beide Losses. Verder bouwt Voyboy als mid main als enige ook Lich Bane (lol okay, je hebt op al je spells dubbele AA range, maar good job, Lich Bane) op Syndra, en daarna eigenlijk nooit meer. En een Rune Page van XiaoWeiXiao met randomly 5 mana regen seals erop, die tesamen 2mana/5sec geven. Per 2 minuten een extra spell... Juist...

Conclusie? Ook de pro's kloten maar wat aan in yolo queue en deze builds vooral met heel veel korreltjes zout nemen. Geef mij de database van lolbuilder/lolking maar, veel eerlijker.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Is deze discussie mijn schuld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Voeg me ook maar toe op ''mCon Rordarok'', hoewel ik niet weet of ik echt veel online zal zijn/potjes mee kan doen.

En nee hoor. We houden er hier gewoon van om lekker te lullen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Rordarok op 16-03-2015 15:02 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nah, maar sowieso +1 voor ZeroPunctuation avatar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Rordarok schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:01:
Voeg me ook maar toe op ''mCon Rordarok'', hoewel ik niet weet of ik echt veel online zal zijn/potjes mee kan doen.

En nee hoor. We houden er hier gewoon van om lekker te lullen :P
Toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:02:
[...]

Nah, maar sowieso +1 voor ZeroPunctuation avatar ;)
Als ik nooit over nasus was begonnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:03:
[...]

Als ik nooit over nasus was begonnen... ;)
...dan had je kunnen lezen over Jebus' of mijn gehuil over het niveau in ranked.

Word je ook niet vrolijk van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Ik start altijd met ruby crystal met nasus :P Doe toch echt iets fout als ik jullie posts lees haha *blames mobafire*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jij bent bij deze de nieuwe huiskomiek _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Gaan we doen vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Waar moet ik mijn startersguide dan vandaan halen. Had nog nooit met nasus gespeeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
#WeKomenSteedsDichterbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan solomid.net, LoLking, LoLpro eens checken. Lees vooral een aantal guides en zie wat je eruit kan halen, maar hou je in een game niet vast aan de volgorde van de guide. Sommigen zullen bvb op Nasus roepen gelijk een Sheen te rushen, terwijl dat niet altijd gunstig is, vooral als je een nieuwe speler bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Volgens mij heb ik al duidelijk gezegd dat Doran Shield in bepaalde gevallen (niet alle) best goed kan en daarmee feitelijk je gedeeltelijk gelijk geef:

[...]

Flauw vind ik persoonlijk om je argument te onderbouwen met "kijk, die pro mid laner en andere pro's bouwen Nasus zo, dus het is dikke prima" en vervolgens moet ik zelf uitvogelen dat je met een sample size van een handjevol games de paar mensen eruit haalt met een Doran Shield en ik vervolgens nog steeds zie dat de meerderheid geen Doran Shield bouwt.

Je noemt hier de statistieken expres erg vaag, zodat ze jouw argument steunen, maar daar deed ik verder ook niet rottig over, of wel?

Zo zie ik nu op probuilds een Alex Ich Loss staan (en verdient) met een Guise+Abyssal Syndra. Die jongen heeft niet door dat Abyssal range veel korter is dan zijn spells klaarblijkelijk, ook al is het een pro. Pro != slimme builds. Hij en "Minerva" zijn dan ook de enige in de laatste 50 games die een Abyssal bouwt. Beide Losses. Verder bouwt Voyboy als mid main als enige ook Lich Bane (lol okay, je hebt op al je spells dubbele AA range, maar good job, Lich Bane) op Syndra, en daarna eigenlijk nooit meer. En een Rune Page van XiaoWeiXiao met randomly 5 mana regen seals erop, die tesamen 2mana/5sec geven. Per 2 minuten een extra spell... Juist...

Conclusie? Ook de pro's kloten maar wat aan in yolo queue en deze builds vooral met heel veel korreltjes zout nemen. Geef mij de database van lolbuilder/lolking maar, veel eerlijker.
Als je op probuilds.net de builds opzoekt heb je sowieso maar een beperkte sample size. Het zijn alleen de games van pro players en dan ook nog eens voor een champion die niet heel populair is bij de pro's. Daar deed ik niet vaag over, dat is gewoon hoe die site nu eenmaal in elkaar zit. In mijn post heb ik ook genoemd om welke site het gaat. Tevens heb ik nooit beweerd dat "de meeste pro's" een dorans shield bouwen, alleen dat enkele pro's het ook doen.

Verder zijn pro's ook niet feilloos in hun builds, maar over het algemeen weten die gasten wel redelijk wat ze doen aangezien ze 24/7 lol spelen en ook builds van elkaar afkijken om te zien wat het beste werkt. Je moet alleen wel even goed kijken en voor jezelf beredeneren of wat ze doen ook logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:23:
[...]

Als je op probuilds.net de builds opzoekt heb je sowieso maar een beperkte sample size. Het zijn alleen de games van pro players en dan ook nog eens voor een champion die niet heel populair is bij de pro's. Daar deed ik niet vaag over, dat is gewoon hoe die site nu eenmaal in elkaar zit. In mijn post heb ik ook genoemd om welke site het gaat. Tevens heb ik nooit beweerd dat "de meeste pro's" een dorans shield bouwen, alleen dat enkele pro's het ook doen.

Verder zijn pro's ook niet feilloos in hun builds, maar over het algemeen weten die gasten wel redelijk wat ze doen aangezien ze 24/7 lol spelen en ook builds van elkaar afkijken om te zien wat het beste werkt. Je moet alleen wel even goed kijken en voor jezelf beredeneren of wat ze doen ook logisch is.
lolbuilder is in feite ook een beperkte sample size. Alleen Diamond en up, dus pakt ook gelijk alle pro's mee ;) daarbij maakt het niet uit wie individueel dit doet. Filtert wel gelijk alle rotzooi eruit door enkel trends te laten zien.

Als ik bvb naar Voy en Darien kijk zie ik Voy vs Vlad. Dan is Dorans nog oke (tegen Vlad Q spam I guess) maar vervolgens gaat ie 21/9, pakt Exhaust ipv TP en bouwt een RoA. Dat is dus gewoon AP Nasus, complete trollerij. Geen wonder dat Vlad hem heeft gestompt.

Darius picked het tegen Rengo, oke dikke prima. En gaat vervolgens de game in met een 15% Aspd, 4.5% MS en Health Seals. Aspd Nasus OP.

Ik vind het erg moeilijk om deze site en deze mensen ook maar enigzins serieus te nemen en als guide te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:34:
[...]

lolbuilder is in feite ook een beperkte sample size. Alleen Diamond en up, dus pakt ook gelijk alle pro's mee ;) daarbij maakt het niet uit wie individueel dit doet. Filtert wel gelijk alle rotzooi eruit door enkel trends te laten zien.

Als ik bvb naar Voy en Darien kijk zie ik Voy vs Vlad. Dan is Dorans nog oke (tegen Vlad Q spam I guess) maar vervolgens gaat ie 21/9, pakt Exhaust ipv TP en bouwt een RoA. Dat is dus gewoon AP Nasus, complete trollerij. Geen wonder dat Vlad hem heeft gestompt.

Darius picked het tegen Rengo, oke dikke prima. En gaat vervolgens de game in met een 15% Aspd, 4.5% MS en Health Seals. Aspd Nasus OP.

Ik vind het erg moeilijk om deze site en deze mensen ook maar enigzins serieus te nemen en als guide te pakken.
Voyboy had ook AP runes overigens... kan zijn dat hij Nasus mid geprobeerd heeft en dat Diana top speelde (aangezien die wel teleport had). Maargoed, er zitten inderdaad genoeg trollgames tussen.

Hoe ik de site zelf gebruik is als volgt:
- Ik zoek een bepaalde champion en pick daar een aantal spelers uit die veel met die champion spelen. Toen ik bijvoorbeeld in Season 3 naar jungle Maokai zocht keek ik o.a. naar TheOddOne
- Ik kijk van die builds welke items ze het meeste bouwen. Als er dus 1 troll tussen zit die op Maokai een Infinity Edge bouwt filter ik die eruit aangezien alle anderen dat niet gebouwd hebben
- Ik kijk van alle builds welke runes ze gebruiken en ga voor mezelf na wat ik het meest logische vind.

Ik gebruik het dus puur als tool om me even snel in te lezen in een champion zonder dat ik daarvoor allerlei guides hoef door te lezen. Alleen eventjes door wat builds heen scannen en zelf bepalen wat het handigst is is vaak ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:16:
Ik start altijd met ruby crystal met nasus :P Doe toch echt iets fout als ik jullie posts lees haha *blames mobafire*
Ik gebruik deze guide meestal:
http://www.mobafire.com/l...-detailed-matchups-394003

Let wel op, ik haal ook maar weinig 400 stacks op 20 minuten. En boven de 900 ben ik nog niet geweest.
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Wat is er mis met mobafire? :(
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:22:
Je kan solomid.net, LoLking, LoLpro eens checken. Lees vooral een aantal guides en zie wat je eruit kan halen, maar hou je in een game niet vast aan de volgorde van de guide. Sommigen zullen bvb op Nasus roepen gelijk een Sheen te rushen, terwijl dat niet altijd gunstig is, vooral als je een nieuwe speler bent.
Hmm, heb je een goede link? Ik speel ook wel graag nasus, maar tot nu toe enkel mobafire gezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mobafire valt de laatste tijd nog mee, maar in het verleden was dat echt de allerergste site waar je builds kon opzoeken. Compleet debiele builds werden massaal geupvote en er was totaal geen controle op de inhoud van de guides. Op websites als solomid.net worden de builds gemodereerd en moeten ze aan bepaalde minimale eisen voldoen. Bovendien zijn daar veel guides door pro spelers gemaakt die de champion goed kennen en veel over het spel in het algemeen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:25
Dorans shield is tegenwoordig erg achterhaald. De value die je investeert voor de stats waren vroeger nog best interessant, helemaal tegen AA champions zoals irelia/jax. Tegenwoordig zou ik echt geen enkele reden meer zien om ervoor te gaan, je betaald bijna value:stats (1:1) en je kan niks upgraden. Als je echt defensive wilt gaan dan is een cloth+5 of flask aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
IdieEasy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:57:
[...]

Ik gebruik deze guide meestal:
http://www.mobafire.com/l...-detailed-matchups-394003

Let wel op, ik haal ook maar weinig 400 stacks op 20 minuten. En boven de 900 ben ik nog niet geweest.

[...]

Wat is er mis met mobafire? :(

[...]

Hmm, heb je een goede link? Ik speel ook wel graag nasus, maar tot nu toe enkel mobafire gezocht :)
Ik zat dus ook enkel op mobafire!

En ik gebruikte vaak deze http://www.mobafire.com/l...-detailed-matchups-398511 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:05:
[...]

Ik zat dus ook enkel op mobafire!

En ik gebruikte vaak deze http://www.mobafire.com/l...-detailed-matchups-398511 ;)
Die guide ziet er prima uit.

Edit: de runes zijn niet echt goed. Persoonlijk zou ik veel liever A.res of M.res op Nasus willen hebben i.p.v. AD.

[ Voor 15% gewijzigd door Junia op 16-03-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Junia schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:07:
[...]

Die guide ziet er prima uit.

Edit: de runes zijn niet echt goed. Persoonlijk zou ik veel liever A.res of M.res op Nasus willen hebben i.p.v. AD.
True :) Gelukkig moet je niks! Gebruik het zelf gewoon als richtlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wilde al zeggen, dat is ver over de 40% CDR heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:11:
Wilde al zeggen, dat is ver over de 40% CDR heen.
Hoe meer CDR hoe beter toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:12:
[...]

Hoe meer CDR hoe beter toch? :P
40% is en blijft de max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
ow.. Dat wist ik niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die guide gooit zo'n beetje overal CDR op en Nasus koopt al items met CDR erop. Dan ga je dik en dwars over de cap heen en betaal je honderden Gold voor niets. Ook is heel early zoveel CDR niet nuttig, dan blaas je je mana er snel doorheen. Je CDR moet wel proportioneel aan je mana/manaregen omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:16:
Die guide gooit zo'n beetje overal CDR op en Nasus koopt al items met CDR erop. Dan ga je dik en dwars over de cap heen en betaal je honderden Gold voor niets. Ook is heel early zoveel CDR niet nuttig, dan blaas je je mana er snel doorheen. Je CDR moet wel proportioneel aan je mana/manaregen omhoog gaan.
Als ik naar de build kijk dan valt het wel mee toch.

Runes + masteries = 20.15%
Vervolgens nog +20% van spirit visage en Iceborn gauntlet.

Als je een frozen heart maakt, dan ga je er natuurlijk wel dik overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Junia schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:19:
[...]

Als ik naar de build kijk dan valt het wel mee toch.

Runes + masteries = 20.15%
Vervolgens nog +20% van spirit visage en Iceborn gauntlet.

Als je een frozen heart maakt, dan ga je er natuurlijk wel dik overheen.
Ah, volgens mij doen de meesten dat ook wel. Erg goedkope bron voor je beste early game stats. Mana, CDR en Armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:21:
[...]

Ah, volgens mij doen de meesten dat ook wel. Erg goedkope bron voor je beste early game stats. Mana, CDR en Armor.
Yeah, als je door de CDR snel zonder mana zit is het een kwestie van early je TP 'verspillen'. Ik denk dat Nasus sowieso niet echt de potentie heeft om een early dragon te contesten met TP :p

Edit: je bedoelde waarschijnlijk dat ze een frozen heart maken. Ik ben normaal geen voorstander om gold te verspillen aan stats die je niet gebruikt, maar Nasus lijkt mij hier een kleine uitzondering op.

[ Voor 19% gewijzigd door Junia op 16-03-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zijn die ook veel ARAM spelen, add me: elpwned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:16:
Goh, hangt van de matchup af als je spirit visage wilt rushen, tegen een Malphite ofzo kan dat wel aangezien je dan freefarmt hebt (tenzij de malph al z'n mana gaat verbruiken om je te harrassen (wat hem toch niet voldoende lukt), maar dat lijkt me over het algemeen geen efficiente aanpak nee :)

Maar ik vind Nasus gewoon een hele situational pick als je een relatief zwakke early game matchup hebt en/of een zwakke early game jungler. Als ik eerst moet picken (en dus niet kan counteren) zal ik op top nooit een Nasus nemen maar neem ik een (voor mij) veilige pick zoals Vlad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
#Hetis5uurgeweest #TheGameIsOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Het blijft zó grappig om te zien dat een Yi op R drukt, gefeared wordt en weer keihard wegrent :')

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Iemand zin in een normal 3v3 of 5v5 ranked toevallig nu? :)
Add me -> Melfino <- en stuur me even een berichtje dat je van Tweakers bent!

Ik heb ook een Public Chat aangemaakt -> Tweakers
Deze kan je gewoon joinen!

[ Voor 28% gewijzigd door MrManuel op 16-03-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is al jaren een Tweakers public chat waar de meesten in zitten - > GoT :p

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:02:
Er is al jaren een Tweakers public chat waar de meesten in zitten - > GoT :p
En gejoined! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
4 minuten wachten op die MrManuel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Randleman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:20:
4 minuten wachten op die MrManuel :D
Woops.. Kan gebeuren he! }:O

Boaah kan nie spelen met die Braum.. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door MrManuel op 16-03-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
MrManuel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:22:
[...]
Woops.. Kan gebeuren he! }:O

Boaah kan nie spelen met die Braum.. :'(
3v3 gaat beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Altijd ownage met Teemo.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Je moet wel correct quoten: "een (voor mij) veilige pick als Vlad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

MrManuel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:14:
[...]

Altijd ownage met Teemo.. }:O
Teemo is anti-ownage, ongeacht of je wint :N

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ligt het aan mij of is Rumble vs Sion een nogal irritante matchup voor Rumble?

Paar keer in normals deze matchup gehad, en elke keer heb ik nogal wat moeite.

Sion's E minion bash is lastig te dodgen en je kan soms nog wel snel genoeg shielden, maar als ie raak is, dan is die slow zo hard dat het niet meevalt om aan Sions Q + W followup te ontkomen.

Sion doet aardig wat (mixed) damage en dankzij zijn eigen shield kun je niet echt goed terug traden. Als je al een Flamespitter in zijn face wilt duwen, dan charged ie gewoon Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Gisteren tijdens ranked in silver II een bard mid gezien tegen en LeBlanc. Gelukkig stond die Bard niet in mijn team want ik heb nog nooit iemand zo hard zien feeden. LeBlanc stond al 3/0/0 voordat ze level 6 was en daar bleef het niet bij.

Overigens was dit zo'n potje voor mij waar je als jungler nutteloos voel. Alle lanes waren keihard aan het winnen en ik liep er maar beetje bij. Een beetje wards plaatsen, objectives pakken en farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

McGryphon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:34:
[...]

Teemo is anti-ownage, ongeacht of je wint :N
Hoezo dat? :o Teemo is toch leuk joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
MrManuel schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:14:
[...]
Heb pas 1 keer met hem gespeeld dus kan je (nog) geen gelijk geven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk verhaal over hoe te reageren bij campen.
YouTube: How to deal with camping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Hoopte op ingame footage :(
Damnit.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Haha

"You're still playing hearthstone, he fuck you" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:42
Neen, Teemo is echt anti LoL... Maar dat is Nasus trouwens ook. Ik snapt echt niet dat mensen graag met een champ als Nasus spelen, gewoon een heel potje afk farmen en dan hopen dat je bij 30 min eindelijk genoeg stacks hebt en dat je Nexus nog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Volgens mij heb ik dit al 2 of 3 weken geleden aangegeven, de pro-spelers zitten niet altijd bij het juiste einde. Toen werd er een voorbeeld aangehaald waar Scarra Irelia speelde en zijn Q levelde. Tja wat verwacht je ook? De beste jongen speelt zijn hele leven zo'n beetje Katarina, dan moet je niet verwachten dat hij gelijk alles van Irelia weet.

Hetzelfde geldt voor Voyboy, aardige gast en alles, weet ook best veel. Maar dat zijn builds bij een Nasus vlekkeloos zullen zijn? Nee. Als ik iets van Voyboy wil opsteken ga ik letten op zijn Akali, Katarina, Irelia, maar absoluut niet tanky/bruiser toplaners. Want voordat men roept: Ja maar op Olaf sloeg hij een keer een paar Aziaten in elkaar, ja mooi hoor dat was in de periode dat Olaf belachelijk veel damage deed terwijl hij full tank bouwde. Knap hoor.

Als je daadwerkelijk dingen wilt weten over een Nasus, dan ga je kijken naar een sirhcez bijvoorbeeld. Die speelt het zo'n beetje standaard en daar kun je redelijk wat van opsteken. Kent de matchups beter en zal qua masteries/runes betere tips kunnen geven.

Nogmaals niets om Voyboy tekort te doen, maar hij is geen doorgewinterde Nasus speler. Ik denk dat je dan nog beter bij Zionspartan kunt aankloppen.

Overigens vind ik Nasus echt geen leuke champion. De kit in zijn algemeen is erg meh.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 17-03-2015 10:37 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

TheBrut3 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:32:
[...]

Neen, Teemo is echt anti LoL... Maar dat is Nasus trouwens ook. Ik snapt echt niet dat mensen graag met een champ als Nasus spelen, gewoon een heel potje afk farmen en dan hopen dat je bij 30 min eindelijk genoeg stacks hebt en dat je Nexus nog staat.
Nasus was toen hij net uit was toch echt wel leuk om te spelen, maar nu zijn er veel leukere champs die hem ook makkelijk kunnen zonen..

Ik vind 3v3 Teemo altijd wel leuk om even een 'win' te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrManuel schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Nasus was toen hij net uit was toch echt wel leuk om te spelen, maar nu zijn er veel leukere champs die hem ook makkelijk kunnen zonen..

Ik vind 3v3 Teemo altijd wel leuk om even een 'win' te halen.
Hij was zo'n beetje exact hetzelfde bij release. Stack2Win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Hij was zo'n beetje exact hetzelfde bij release. Stack2Win.
Ja alleen toen waren de enemies anders.. In de huidige games is Nasus niet meer intressant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind Nasus nog steeds vrij viable als champion opzich. Het vervelende is gewoon dat mensen weigeren om met jou te spelen. Opzich is dat ergens wel te begrijpen omdat de meeste Nasus spelers ook meteen vrij bagger zijn en totaal niet weten hoe ze hun advantage moeten gebruiken (en daarmee hun team eigenlijk ook vrijwel nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

[...]
Een champion wiens gameplay puur gericht is op zo min mogelijk interactie met tegenstanders? Nee bedankt. Als ik Udyr top speel en ik kom tegen Teemo ben ik de hele game aan het vloeken, met andere champions blijft hij gewoon ernstig vervelend. Nee, geef mij maar in-your-face champs als Udyr, Malphite en Olaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McGryphon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Een champion wiens gameplay puur gericht is op zo min mogelijk interactie met tegenstanders? Nee bedankt. Als ik Udyr top speel en ik kom tegen Teemo ben ik de hele game aan het vloeken, met andere champions blijft hij gewoon ernstig vervelend. Nee, geef mij maar in-your-face champs als Udyr, Malphite en Olaf.
Daar bedoel je dan Nasus mee? Teemo is juist gericht op zoveel mogelijk interactie. (zonder interactie zou hij dan toch niet vervelend zijn?) DoT en Blind plaatsen wanneer mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:53:
[...]

Daar bedoel je dan Nasus mee? Teemo is juist gericht op zoveel mogelijk interactie. (zonder interactie zou hij dan toch niet vervelend zijn?) DoT en Blind plaatsen wanneer mogelijk.
Shrooms plaatsen en ergens anders heen lopen. Iemand komt op je af? Blind, DoT en wegrennen. Nee, superveel interactie d:)b
Als Teemo daadwerkelijk -inter-actie met andere toplaners heeft legt ie het 90% van de tijd af; zijn shtick is om dat te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ik vind Teemo normaal gesproken een van de meest offensieve top laners die op dit moment 'half viable' is. Shrooms zijn een passief-agressieve manier om tegenstanders (vooral junglers) te zonen om zo een dominant mogelijke 1v1 te hebben in bijna alle (early) matchups. De turret ZSM neer halen en vaak early toch een grote CS lead hebben (met mogelijke kill leads) zou ik niet snel beschrijven als weinig interactie.

Speelstijlen verschillen wel hoor, maar Teemo passief spelen is hetzelfde als met Katarina een fight initiaten. Vrij useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Agressie is niet hetzelfde als interactie: interactie betekent dat beide zijden een significante invloed hebben op het verloop. Dat is met teemo niet het geval, die doet gewoon zijn ding en daar is early voor de meeste champs weinig tegen te doen. Post-6 kunnen veel toplaners door Teemo's burst heen tanken, en dan gaat ie shrooms plaatsen en elke vorm van engage vermijden. See where I'm going?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McGryphon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:17:
Agressie is niet hetzelfde als interactie: interactie betekent dat beide zijden een significante invloed hebben op het verloop. Dat is met teemo niet het geval, die doet gewoon zijn ding en daar is early voor de meeste champs weinig tegen te doen. Post-6 kunnen veel toplaners door Teemo's burst heen tanken, en dan gaat ie shrooms plaatsen en elke vorm van engage vermijden. See where I'm going?
Dan ben je het woord interactie aan het verminken, terwijl je niet weet welk woord je daadwerkelijk moet gebruiken. Wat je bedoelt is "confrontatie." en champs die dat zoveel mogelijk uit de weg gaan tot ze je kunnen killen heb je wel meer in LoL. Kijk maar naar een Vlad, Zed, Nidalee. Die gaan je eerst kapot lopen poken en daarna all-in. Daartegenover heb je Riven, Katarina, Ahri, Syndra, Rengar e.d. die zonder stalling/poke/harrass een kill kunnen maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Waarom blijf je als Teemo dan top? Met je W ben je voor je weet op Mid, waar wss een squishy assassins of mage staat, en die tankt echt niet door je damage heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wanneer komen er trouwens weer interessante champions aan bod om over te discuseren? De 100den Teemo / Nasus posts gedurende 10 deeltjes van League of Legends hebben volgens mij beide onderwerpen al genoeg uitgemolken.

Ik geef wel even een opzetje: Bard, Azir, Braum, Kalista, Sion, Zilean. Elk hebben ze recentelijk changes ondergaan en op welke positie staan ze nu eigenlijk in viability bijvoorbeeld.

Dan kunnen we voorlopig suf farmende honden en paddestoel plaatsende hamsters achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:22:
Wanneer komen er trouwens weer interessante champions aan bod om over te discuseren? De 100den Teemo / Nasus posts gedurende 10 deeltjes van League of Legends hebben volgens mij beide onderwerpen al genoeg uitgemolken.

Ik geef wel even een opzetje: Bard, Azir, Braum, Kalista, Sion, Zilean. Elk hebben ze recentelijk changes ondergaan en op welke positie staan ze nu eigenlijk in viability bijvoorbeeld.

Dan kunnen we voorlopig suf farmende honden en paddestoel plaatsende hamsters achterwege laten.
Braum <3, een van mijn favoriete support.
Ik speel hem zelf vrij passief eigenlijk om mijn ADC te beschermen. Ik focus dan om sterke skillshots te blokken met mijn shield.

De paar keer dat ik engage dan spring ik naar een minion en dan een Q in de face gevolgd door een ulti. Maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe andere Braum spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:26:
[...]

Braum <3, een van mijn favoriete support.
Ik speel hem zelf vrij passief eigenlijk om mijn ADC te beschermen. Ik focus dan om sterke skillshots te blokken met mijn shield.

De paar keer dat ik engage dan spring ik naar een minion en dan een Q in de face gevolgd door een ulti. Maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe andere Braum spelen.
Mja dat verbaast me altijd dat mensen de voorkeur over Thresh geven, terwijl Braum toch ook zo'n compleet pakket aan skills heeft. Zijn skillsets vind ik wel 1 van de betere qua supports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:09

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nautilus: Na zijn changes ben ik eens E als eerste gaan maxen in de jungle en het bevalt goed, me wat cdr van een frozen heart en een locket heb je je E op zo'n 3.5s cd.

Nocturne de laatste tijd wat meer gespeeld en vind hem nog steeds een goede pick voor jungle, zijn ult cd gaat verlaagd worden komende patch, op lvl 1 al 30s lager als nu.

Xin Zhao, was al goed, nu nog beter geworden. starten met W geeft je goede sustain waarbij ik vaak de jungle clear met 1 hp pot en vrijwel volle health overhoud.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wanneer komen er trouwens weer interessante champions aan bod om over te discuseren?

Ik geef wel even een opzetje: Bard, Azir, Braum, Kalista, Sion, Zilean.
Hierboven had ik al een post gemaakt over Sion, in de context van de moeite die ik als Rumble heb om het van een Sion op top lane te winnen. Maar dat werd ondergesneeuwd door Nasus posts geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:08

Secsytime

Automagisch

Ik speelde laatst Taric toplane, blijft een sterke laner.. Alleen jammer dat je alleen viable bent in je lane, want teamfightwise breng je niet zo heel veel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Sion is sowieso een lane bully en hoe langer de game duurt hoe erger dat wordt.
Zelf speel ik graag met Maokai, maar dan ben je zó team afhankelijk dat is solo bijna niet te doen. Premade is dat al een stuk leuker.

Ik merk aan mezelf dat ik echt véél beter moet leren farmen. Al sta ik tussen de bronze/silver/gold spelers tijdens de laningphase vaak net wat voor.

Ik merk op Maokai ook dat veel spelers zijn kracht en sustain niet respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik heb na lange tijd weer eens twee potjes met Trundle gedaan (jungle). Na de buffs, werkt het verrassend prettig.

Het zal nooit te beste ganker worden, maar een goed geplaatste pillar icm met de slow van smite doet wonderen. Mijn grootste probleem blijft de teamfights met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Bard lijkt me opzich een prima champ, alleen je moet niet teveel op damage rekenen. Zou hem alleen willen met champs die zichzelf wel even staande kunnen houden, want Bard huppelt vrij veel rond in river en bushes. Een Draven, Tristana of Sivir staan hem goed, bij iets als een Cait, Kalista of Ashe zou ik hem niet hoeven tbh.

Kalista... echt zo'n gevalletje niet viable als de support een idioot is en geen tank pakt. Early super squishy, zonder veel Aspd is die dash zwaar useless en door het rushen van Aspd vooral early geen superster, want je zult eerst 10 stacks op enemy moeten krijgen. Ik zie haar persoonlijk liever top met een tank jungler soulbound.

Azir is vrij crappy momenteel. Met en tegen gestaan. Komt haast geen damage meer uit. Nerfs waren zwaar kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Spijtig eigenlijk, ik vind Azir er echt heel tof uitzien. Maar zolang hij niet wat gebuffed wordt is hij best zwak ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ero-Sensei schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:55:
Ik heb na lange tijd weer eens twee potjes met Trundle gedaan (jungle). Na de buffs, werkt het verrassend prettig.

Het zal nooit te beste ganker worden, maar een goed geplaatste pillar icm met de slow van smite doet wonderen. Mijn grootste probleem blijft de teamfights met hem.
Ik speel zelf ook graag Trundle en wat betreft de ganks kan ik je prima volgens. Je gank staat of valt eigenlijk wel met die pillar. Iemand klem zetten tegen de muur is echt geweldig. Het is wel iets minder geweldig tegen een Gnar of Riven of een Riven.

Qua teamfights heb ik zelf met Trundle geen problemen, moet alleen accepteren dat je niet bij de backline komt dus blijven er maar twee opties over. Peelen voor je ADC, APC door de Assasin neer te beuken of door eerst de frontline heen te beuken. Wat dat betreft is Trundle met BotrK echt een tank killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:49
Heej mensen,

Het is weer tijd voor SoloQueue Adventures in: Silver Hell met je favoriete feeder Dragon Chrysofeed. Kom gezellig langs op www.twitch.tv/best_junglah_euw en kijk me feeden en me frustreren aan nog harder feedende teammates <3 <3 <3 <3

Edit: Troll olaf 4de pick met clarity clairvoyance is al binnen. Game 1 begint goed jongens.

[ Voor 16% gewijzigd door blamauci op 17-03-2015 14:27 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:29

Wootlock

Evilution

Zac heeft blijkbaar ook een leuke buff gehad.
Vanavond eens kijken of hij nog steeds lekker jungled :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:52:
Zac heeft blijkbaar ook een leuke buff gehad.
Vanavond eens kijken of hij nog steeds lekker jungled :)
Zac kan met de nieuwe Cinderhulk veel damage doen bij early ganks... Mega vervelend als je het mij vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:49
Ik geef het op. ik ben klaar met de ik ga afk kleuters....

ik ga afk omdat je kritiek hebt.
ik ga afk omdat je iets fout doet...
ik ga afk omdat je een creep pakt.

ik ben deze hoeren kleuters echt beu.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik laat soms een scheet en dan ga ik afk.... Die lucht is echt NIET te harden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Het is mij opgevallen dat het erg verschilt wanneer je speelt wat voor mensen je tegenkomt.
Beste ervaringen heb ik altijd in het weekend rond 10:00 - 14:00 ongeveer.

Doordeweeks in de avond rond 19:00-21:00 probeer ik het al niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hortz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:32:
Het is mij opgevallen dat het erg verschilt wanneer je speelt wat voor mensen je tegenkomt.
Beste ervaringen heb ik altijd in het weekend rond 10:00 - 14:00 ongeveer.

Doordeweeks in de avond rond 19:00-21:00 probeer ik het al niet meer
Ik dacht dat het credo altijd was: mijd het weekend als de pest.

Maar eigenlijk kun je er niks zinnigs over zeggen. Is geen peil op te trekken.

Je moet gewoon geluk hebben dat je de feeders niet (teveel) in je eigen team krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:11:
[...]

Je moet gewoon geluk hebben dat je de feeders niet (teveel) in je eigen team krijgt.
Klopt helemaal, de teams dit seizoen zijn gewoon zoveel slechter dan vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:11:
[...]

En ik denk dat het ook belangrijk is je vooral niet druk te maken. Vroeger speelde ik nog regelmatig league of typing legends, waarin er nooit winnaars bleken te zijn. Tegenwoordig geef ik nog zelden commentaar op iemand en ik zie ook zelden AFK'ers. In de afgelopen 50 ranked games misschien 1 of 2 die puur AFK gingen omdat ze na 14 minuten al 0-6 stonden door roflstomp.

Iedereen feed toch wel eens? Hell, ik ga soms ook lekker 0-10 in ranked, omdat ik zit te trollen? Waarschijnlijk niet, meestal omdat je tegen een capabele snowballer speelt die je early een paar keer heeft te pakken. Natuurlijk kun je vervolgens onder je torentje gaan staan, maar het gold/xp verschil zal daardoor enkel blijven toenemen dus ga je risico's nemen --> Feedfest. Afaik heeft iedereen wel eens last van zo'n game.

Zoals SivHD zou zeggen "Will it mattur one yearr frrom nauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Mooi gezegd, had net ook zo'n game met gragas waarin het de foute kant opging nadat ik een vroege kill weggaf en daarna een keer of 2 gedived werd door de jungler en m'n laner. 0-3 en 2 levels achter na 8-10 minuten ofzo trek je echt niet meer recht (ik toch niet).

Ik blijf zakken trouwens Gold V nu... (terwijl ik nu terug merk dat ik m'n lanes relatief vlot kan winnen meestal, dit was in Gold III niet vaak het geval). Blijkbaar is Gold 3/4 toch m'n max... Nu terug daar zien te raken I suppose :')

*Zijn er trouwens mensen in high silver, low gold die een teampje ofzo willen maken? Niks te serieus maar gewoon samen Q'n in ranked 5's. Iedereen zo min of meer zelfde niveau, geen gerage enzo, gewoon fun

[ Voor 17% gewijzigd door Jebus4life op 17-03-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-10 11:43
Lijkt mij ook wel een keer leuk om met 5 man te spelen, via skype/teamspeak o.i.d. Heb alleen geen rank, maakt dat nog wat uit? Zo ja, als er mensen zijn die keertje met 5 man normals willen spelen, kan je mij altijd toevoegen.

IGN: Khalessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Brasi schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:49:
Lijkt mij ook wel een keer leuk om met 5 man te spelen, via skype/teamspeak o.i.d. Heb alleen geen rank, maakt dat nog wat uit? Zo ja, als er mensen zijn die keertje met 5 man normals willen spelen, kan je mij altijd toevoegen.
Als ik dat hier zo allemaal lees, ga ik mooi unranked blijven :p Paar weken geleden lvl 30 gehaald en nog niets van ranked aangeraakt. Ik hou het wel bij normals voor de fun :) Ik speel het spel uiteindelijk voor ontspanning, gewoon geen zin in iets van competitie.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden