Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Dominion kan je nog winnen met een paar bots of afkers, maar 3 vs 3 met 2 bots/afkers kan je vergeten :D

Heb de laatste tijd voor de daily 150IP dominion gedaan, waarbij ik focus op het leren van skills van champs die ik niet goed ken. Jayce had ik het laatst een jaar geleden of zo geprobeerd, en toen lag het me totaal niet. Maar nu heb ik iets meer door hoe Jayce gespeeld moet worden, en zal ik het waarschijnlijk binnenkort ook eens in normals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
WFX vs TIP:
spoiler:
Het lijkt wel of TIP een soloQ team is... Zoveel teamfights verloren omdat de tanks er in springen en dood gaan voor de rest van het team iets doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:53:
Toevallig iemand hier die in hoog Silver zit en ook genoeg heeft van die nubs in ranked?
Pm me maar voor duo.

Zit smurf door Silver (Silver II nu) te loodsen terug naar Goud (main ook Gold, nog niet geplaced), maar wat je om je heen ziet is te vaak met geen pen te beschrijven.

Net het toppunt met een Ezreal mid (meteen al 'briljante' pick natuurlijk) die na 27 mins, hou je vast, welgeteld 40 cs had...
Kan wel met je duoen, zit in G5. Gisteren was sowieso een slechte dag qua teams op één of andere manier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:28:
[...]

Kan wel met je duoen, zit in G5. Gisteren was sowieso een slechte dag qua teams op één of andere manier. :(
Ik stel me ook beschikbaar, silver 1 atm

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:54

Jebus4life

BE User

Ale, 4-6 in de placements en Silver 2 is het verdikt ^^ Aangezien ik niet meer gespeeld heb sinds S2 (toen was ik 1380 elo meen ik) ben ik eigenlijk wel tevreden :D

Bv toplane tegen een Darius & Lissandra gestaan, 2 champs die ik nog nooit tegengekomen en gespeeld had wat het niet makkelijk maakte (Lissandra ook wel vlot ingemaakt :D)

[ Voor 38% gewijzigd door Jebus4life op 15-02-2015 18:33 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
spoiler:
Erg mooie game, TIP tegen CST, veel actie en zoals de shoutcaster al zegt, best veel acties die je voornamelijk in SoloQ ziet :) Vandaar ook de fouten die er soms werden gemaakt? Maar toch ook wel het gevoel dat ze steeds beter op elkaar inspelen. En die Vi, OMG :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
- soloqueue rant -

Lief dagboek,

Ik ben nu waarschijnlijk de slechtste support EUW. 2 Games op rij gehad waarbij zowel onze top, mid als jungle 0 of 1 / 10 / 0 of 1 gingen. Dit kan ik natuurlijk mijzelf het hardst aantrekken als support zijne. Ik ward onze jungle entrances en nog weet onze jungler het voor elkaar te krijgen om in elkaar gebeukt te worden door de enemy jungler + midlaner waar ik ongeveer 3 warning pings aan had besteed. "Let yourself get carried" - Reddit. 2x geprobeerd maar, schijnbaar is xXXXSWAGLORDXXXXx of 123SHADOWGHOST321 niet in staat om mij te carryen.

Langzamerhand draai ik alleen nog maar 1 nummer tijdens het spelen: John Mayer - Free Falin'

Want zo voelt het. Eens in de zoveel tijd mag ik toplane spelen om mijn lane te winnen en dan hopen dat de rest van mijn team het niet te bont maakt qua feeden zodat ik ze enigszins op gang kan helpen door hun lane te ganken.

Gisteren ook zo'n game met Rudy. "Jongens Katarina is mijn main". Vervolgens zie je inderdaad op op.gg dat hij veel games op Katarina heeft gespeeld. Dan is het wel jammer dat zijn gemiddelde winrate 30% is. Maar no sweat, onze first pick had Katarina al gebanned voordat zijn uitspraak kwam. Dus wat doe je als je non-skillshot champ waar je een 30% winrate mee hebt gebanned is? Precies dan pak je Lux, zodat je jezelf nog meer kunt vernederen. En waar lag het aan? "De enemy Jarvan campte zijn lane, oh gut wat appart ja. Als je 90% van de tijd tegen de enemy tower aan staat te pushen zonder ook maar defensive te warden. Maar nee dat is het niet, want wat maken wards nou uit? Die minimap gebruik ik toch niet!

Anyway nadat ik Gold V weer eens heb mogen aanraken is het nu weer tijd natuurlijk weer een win te krijgen van Riot om niet het gevoel te hebben dat je al je games verliest <3. Dus na mijn Riven game maar weer gestopt, want je moet altijd stoppen op je hoogtepunt. En tegenwoordig van de 10 partijen er 9 verliezen en 1 winnen is die ene win wel het hoogtepunt ;).

- einde solo queue rant -

p.s. hopelijk gaat het voor anderen stukken beter dan het voor mij gaat, want dit wens ik niemand toe. <3

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:22:
- soloqueue rant -

....

- einde solo queue rant -

p.s. hopelijk gaat het voor anderen stukken beter dan het voor mij gaat, want dit wens ik niemand toe. <3
Fijn hè weekend :X

Misschien moet je eens een paar games écht soloQ doen. Door niet te duo-en vergroot je de kans op een challanger smurf in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:30:
[...]

Fijn hè weekend :X

Misschien moet je eens een paar games écht soloQ doen. Door niet te duo-en vergroot je de kans op een challanger smurf in je team.
Eerlijk gezegd, zou ik deze game denk ik niet eens meer spelen als ik alleen nog soloqeueu zou doen, want dan speel ik persoonlijk liever een shooter. Gisteren een normaltje gedaan solo. Nou het geflame en gelame was weer rijkelijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 17:07
Heej heej ik ben lekker aan het streamen @ www.twitch.tv/best_junglah_euw

Probeer mezelf weer omhoog te ranken na fucked placements kom gezellig langs :P

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
blamauci schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:36:
Heej heej ik ben lekker aan het streamen @ www.twitch.tv/best_junglah_euw

Probeer mezelf weer omhoog te ranken na fucked placements kom gezellig langs :P
Moet jij niet werken of carnival vieren })

* Viper® zet stream aan

Oh ik zie het al, ik word te oud voor GoT :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 16-02-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Viper® schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:46:
[...]

Moet jij niet werken of carnival vieren })

* Viper® zet stream aan

Oh ik zie het al, ik word te oud voor GoT :'(
nah kan niet goed tegen alcohol

Hoezo te oud voor GoT/

[ Voor 81% gewijzigd door blamauci op 16-02-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn solo q avonturen zijn ook een klein drama.
Gisteren is het mij na 6 (!) x promo's gelukt om in P5 te komen, terwijl dit eind vorig seizoen al na 2 x lukte.
Dit met 4 wins achter elkaar, helaas was het daarna (weer) meteen gedaan met de pret.
Het eerstvolgende potje stond onze botlane blijkbaar tegen een smurf vayne die alles en iedereen kapot maakte en dat zorgde voor de nodige onrust in het team. Claims van scripting etc en helaas kon ik haar ook niet echt lekker ganken. Anyway daarna zou het vast beter gaan!
Helaas had onze first pick RekSai niet gebanned, maar de game opzich zag er goed uit.
We kwamen voor in kills en iedereen won zijn lane, echter vonden onze jungler en adc het nodig om continu te chasen ipv objectives te pakken na een teamfight. Blijkbaar hadden ze ook allemaal een rode lap om, want onze alistar ging continu als een malle 1 v 5 zonder dat wij ook in de buurt waren.
Uiteindelijk hebben wij 2 x een baron gehad, maar 0 (!) drakes en het enemy team 2x 5 drakes.. Nou dan weet je het wel.
Ik voelde me zowaar weer een bronzie met niemand die een fuck geeft om objectives.

Mijn vraag is.. klopt het dat als je 3 x verliest op 0 punten, dat je weer ge'demote' wordt? Of gaat dat niet altijd op? Ik heb namelijk een klein trauma overgehouden aan de promo hel |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:04:
Mijn solo q avonturen zijn ook een klein drama.
Gisteren is het mij na 6 (!) x promo's gelukt om in P5 te komen, terwijl dit eind vorig seizoen al na 2 x lukte.
Dit met 4 wins achter elkaar, helaas was het daarna (weer) meteen gedaan met de pret.
Het eerstvolgende potje stond onze botlane blijkbaar tegen een smurf vayne die alles en iedereen kapot maakte en dat zorgde voor de nodige onrust in het team. Claims van scripting etc en helaas kon ik haar ook niet echt lekker ganken. Anyway daarna zou het vast beter gaan!
Helaas had onze first pick RekSai niet gebanned, maar de game opzich zag er goed uit.
We kwamen voor in kills en iedereen won zijn lane, echter vonden onze jungler en adc het nodig om continu te chasen ipv objectives te pakken na een teamfight. Blijkbaar hadden ze ook allemaal een rode lap om, want onze alistar ging continu als een malle 1 v 5 zonder dat wij ook in de buurt waren.
Uiteindelijk hebben wij 2 x een baron gehad, maar 0 (!) drakes en het enemy team 2x 5 drakes.. Nou dan weet je het wel.
Ik voelde me zowaar weer een bronzie met niemand die een fuck geeft om objectives.

Mijn vraag is.. klopt het dat als je 3 x verliest op 0 punten, dat je weer ge'demote' wordt? Of gaat dat niet altijd op? Ik heb namelijk een klein trauma overgehouden aan de promo hel |:(
Zodra jij in een nieuwe ranking komt heb je 10 games die je "mag" verliezen voordat er naar je MMR gekeken wordt om je te demoten. Tenminste zo was het de voorgaande seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:17:
[...]

Zodra jij in een nieuwe ranking komt heb je 10 games die je "mag" verliezen voordat er naar je MMR gekeken wordt om je te demoten. Tenminste zo was het de voorgaande seizoenen.
Ik denk dat dat alleen geldt voor tiers als Bronze, Silver, Gold e.d. en niet voor divisions. Volgens mij ben begin ik vorig seizoen al een keer van Bronze 3 naar 4 gedemote na 4 of 5 games te verliezen direct na promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:30:
[...]

Ik denk dat dat alleen geldt voor tiers als Bronze, Silver, Gold e.d. en niet voor divisions. Volgens mij ben begin ik vorig seizoen al een keer van Bronze 3 naar 4 gedemote na 4 of 5 games te verliezen direct na promo.
Het geldt idd alleen voor tiers, voor divisions is het 3. Mits je MMR aanzienlijk hoger ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 16-02-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

TSM VS CLG _O_

Wat een game :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ga zometeen ook maar weer eens (Y)SoloQ in.. Nog 1 win en dan zit ik in mijn promo's naar plat (heb nu 74 punten), maar of ik vandaag het geluk heb om die eerste game te winnen? :o

Gelukkig verlies ik maar hooguit 10 punten :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 16-02-2015 11:07 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:46

Secsytime

Automagisch

blamauci schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:53:
[...]

nah kan niet goed tegen alcohol

Hoezo te oud voor GoT/
Nu alweer offline, =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Heerlijke game was dat inderdaad :D

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Zo, promo's naar plat :D

Eerste game verloren, had gewoon nooit WW moeten pakken, had vrijwel geen pressure pre-6 tegen een kata en heimer :( En KS gaat ook gewoon te makkelijk, wat soms ook wel nadelig kan zijn..

Tweede game had zed fb op mij helaas, gelukkig lategame gekomen en alsnog gewonnen.

Derde game tegen malz, dacht eigenlijk dat de laningphase wel zwaar zou worden (leblanc, malz, zed zijn de vervelenste matchups voor Evelynn mid), vooral omdat de speler 80 ranked games had met malz, gelukkig was hun rengar niet echt aanwezig early en had ik fb op malz samen met onze fizz jungle :)

Nu eens zien hoe de promo's gaan :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Iemand iets te zeggen over Lissandra trouwens?

Heb die regelmatig aan het werk gezien op LCS (en eerlijk is eerlijk die verschrikkelijk hoge winrate is opvallend, want is Link niet throwed wint CLG normaal gezien en had ze nog steeds 100% winrate). Enig idee hoe het komt dat ze zo sterk scoort?

Puur de utility van de AOE stun + de ult die iemand totaal uit een fight haalt? Haar damage is niet zo extreem hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heeft extreme mobility en kan een team vast zetten. Dit in combinatie met hoe de teams gekozen worden, maken haar erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
En daarnaast een counter / safe setup voor vele populaire picks.

Ik ga vanavond op examen voor Silver. De route van Bronze4 naar Bronze1 is wederom afgelegd, waardoor ik nu promo's heb. Een kleine voorspelling op basis van eerder opgedane ervaring: Game 1: 2 AFK's, Game 2: 1 afk, game 3: 5 feeders.

Maar positief als ik altijd ben: hopelijk winnen we een game met een afk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:35
Ero-Sensei schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:17:
Een kleine voorspelling op basis van eerder opgedane ervaring: Game 1: 2 AFK's, Game 2: 1 afk, game 3: 5 feeders.
Bij de tegenstanders dan? :+

Mensen de tijdelijke gamemode al gedaan? Ik vind het zomaar klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ach ik denk dat we inderdaad niet meer moeten klagen, het kan altijd erger.

Je kunt ook een Wereldkampioen ADC zijn en vervolgens gebenched worden bij een team dat er bekend om staat benched spelers juist over te nemen. Succes met het verslaan van Doublelift met 1 hand Piglet <3. Ik denk dat Piglet vergeten is dat er in de periode dat hij Wereldkampioen werd er iemand anders was die de gehele kar met daarop Impact, Bengi en Poohmandu trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:34:
Ach ik denk dat we inderdaad niet meer moeten klagen, het kan altijd erger.

Je kunt ook een Wereldkampioen ADC zijn en vervolgens gebenched worden bij een team dat er bekend om staat benched spelers juist over te nemen. Succes met het verslaan van Doublelift met 1 hand Piglet <3. Ik denk dat Piglet vergeten is dat er in de periode dat hij Wereldkampioen werd er iemand anders was die de gehele kar met daarop Impact, Bengi en Poohmandu trok.
Tja, het schijnt dat de houding van Piglet ook nog eens vrij beroerd is richting zijn teammates. Overigens had Doublelift nog wel een leuke burn toen hij tegen piglet speelde in soloq. Piglet deed een domme engage met zijn support en doublelift won vrij eenvoudig de fight. Vervolgens zij hij: I only walk into 4 people when I'm playing against LCS starters :'(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Stream is weer online. Nu ga ik wel wat langer streamen. Gisteren ging het niet echt lekker qua games dus stopte ik nogal vlug. vandaag ga ik gewoon lekker door IDGAF.

Stream @ www.twitch.tv/best_junglah_euw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Wist trouwens niet eens dat Ocelote ermee stopt: YouTube: THANK YOU.

Paar games van hem gezien, vond hem niet extreem goed spelen, maar op de een of andere manier heft die het marketing technisch goed aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:24:
[...]

Bij de tegenstanders dan? :+

Mensen de tijdelijke gamemode al gedaan? Ik vind het zomaar klote :P
Ik vind het tijdelijke event deze keer niks aan. Soort omgekeerde draft mode. En het klimmen gaat sinds duoen met koekiemonster goed. _/-\o_ _/-\o_ Bijna G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb bij DUO Queue altijd het gevoel dat de rest van het team met een lagere skill level ingedeeld wordt, en de enemy met een hoger skill level. Hebben jullie ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:55:
Ik heb bij DUO Queue altijd het gevoel dat de rest van het team met een lagere skill level ingedeeld wordt, en de enemy met een hoger skill level. Hebben jullie ook deze ervaring?
Dat is ook zo. Alleen is het verschil in MMR zo weinig dat het nog steeds compleet random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:56:
[...]

Dat is ook zo. Alleen is het verschil in MMR zo weinig dat het nog steeds compleet random is.
Aha lright,
Ik ben silver 1, als ik duo queue doe met mijn silver 2 en 3 vrienden, wordt ik constant tegen hoge golds geplaatst, terwijl bij solo queue wordt ik tegen laag gold gematcht

Bij normals is het zelfs zo dat ik constant vs plats gezet wordt... grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Nice

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/g0HJt/ded482b1e9.png

[ Voor 28% gewijzigd door blamauci op 17-02-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-10 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:53:
En het klimmen gaat sinds duoen met koekiemonster goed. _/-\o_ _/-\o_ Bijna G3
Gaat wel prima ja, me smurf is nu halverwege Silver I :)
Dazzler2120 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:55:
Ja en nee. Maar los daarvan kan ik niet anders zeggen: duo is tien keer beter dan solo queue.

Het is gezelliger, als je weer een stel nubs om je heen aantreft dan is gedeelde smart halve smart (toch altijd wel leuk ff lekker met z'n tweeën klagen over nubs), en als je duo doet heb je in vergelijking met solo queue alvast één kans minder op een nub in je team. En dat laatste scheelt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Even een side vraag.

Ik heb in LoL rond de 120 fps. Echter heb ik 2 FHD schermen. Als ik ondertussen op het andere scherm een serie, film of bijvoorbeeld twitch aan heb staan dropt de game naar 50/60 fps. Op zich moet dat voldoende zijn maar op de een of andere manier voelt het zaakje ook traag en schokkend aan.

Of het een cpu of gpu issue is weet ik niet. Misschien tijd voor een nieuwe gpu, maar als dat weinig oplost is het ook weer zonde.

[ Voor 0% gewijzigd door Viper® op 17-02-2015 11:56 . Reden: verkapte "Ik heb een oude schijt trage pc >:)" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:47:

Ja en nee. Maar los daarvan kan ik niet anders zeggen: duo is tien keer beter dan solo queue.

Het is gezelliger, als je weer een stel nubs om je heen aantreft dan is gedeelde smart halve smart (toch altijd wel leuk ff lekker met z'n tweeën klagen over nubs), en als je duo doet heb je in vergelijking met solo queue alvast één kans minder op een nub in je team. En dat laatste scheelt nogal.
Ja dit klopt inderdaad wel, je weet iig van je vriend dat hij niet feed, als je dan al top en mid pakt zijn dat al 2 lanes, en kan je al tegen je jungler aangeven om zich op bot te focussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Nice

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/k4l85qbjv/mmr.png

Helaas de eerste promo game verloren gisteren, gingen early/mid best goed, tot dat thresh en lee opeens dood gingen (liepen vrolijk met z'n tweeën zonder de rest van het team op 5 man in 8)7 ), waardoor het andere team een comeback kon maken..

Vandaag misschien weer een paar games, als ik zin heb :)
Viper® schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:54:
Even een side vraag.

Ik heb in LoL rond de 120 fps. Echter heb ik 2 FHD schermen. Als ik ondertussen op het andere scherm een serie, film of bijvoorbeeld twitch aan heb staan dropt de game naar 50/60 fps. Op zich moet dat voldoende zijn maar op de een of andere manier voelt het zaakje ook traag en schokkend aan.

Of het een cpu of gpu issue is weet ik niet. Misschien tijd voor een nieuwe gpu, maar als dat weinig oplost is het ook weer zonde.
AMD, daar heb je het al.. Grapje :D Weet niet waar je de video vandaan laad? Als LoL en de video (HD) tegelijk van een normale harde schijf worden gehaald kan dit problemen opleveren misschien, als je een SSD hebt zou het niet uit moeten maken.

Misschien even googlen naar mensen met een zelfde setup?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Mebus schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:17:
[...]

Nice

[afbeelding]

Helaas de eerste promo game verloren gisteren, gingen early/mid best goed, tot dat thresh en lee opeens dood gingen (liepen vrolijk met z'n tweeën zonder de rest van het team op 5 man in 8)7 ), waardoor het andere team een comeback kon maken..

Vandaag misschien weer een paar games, als ik zin heb :)

[...]

AMD, daar heb je het al.. Grapje :D Weet niet waar je de video vandaan laad? Als LoL en de video (HD) tegelijk van een normale harde schijf worden gehaald kan dit problemen opleveren misschien, als je een SSD hebt zou het niet uit moeten maken.

Misschien even googlen naar mensen met een zelfde setup?
op.gg is niet heel erg betrouwbaar, het geeft een indicatie.. maar ik zou er niet teveel op vertrouwen.

Zo heeft mijn smurf net een 11 winstreak achter de rug, daarna 1 loss en weer een 5 winstreak. En op.gg geeft aan dat de mmr lager is dan mijn divisie ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Viper® schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:54:
Even een side vraag.

Toch niet met het systeem in je signature hè? :D

Anyway, ik heb eigenlijk nooit last daarvan (ook 2xFHD), behalve als m'n internetverbinding loopt te bokken. Maar ik gok dat de GPU (Radeon HD5770) de zwakste schakel is in mijn setup, en dat valt nog alleszins mee.
Op 5.2 had ik wel een tijdje last van gedurende de match droppende framerate, maar met 5.3 nergens meer last van.
Wat zijn je specs en op welke instellingen speel je?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dazzler2120 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:00:
Ja dit klopt inderdaad wel, je weet iig van je vriend dat hij niet feed, als je dan al top en mid pakt zijn dat al 2 lanes, en kan je al tegen je jungler aangeven om zich op bot te focussen...
Ja, al is dat de theorie. De praktijk kan natuurlijk altijd weerbarstig zijn, zoals net in een game.

Daarin had onze Jinx in midgame al iets van 100 cs achterstand op Graves, ook al had duo mate Derjarjarbinks een paar goeie ganks op bot gedaan, mede waardoor ik die achterstand totaal niet kon begrijpen.
En onze Lissandra eindigt 2/14 (op lvl 4 gaf ze 1v1 al een kill aan Kassa). Ze wilde tegen liever tegen Kassa dan Cassio, dus we switchten op lvl 1 al van lane. Ik win met LB top van Cass, maar dat haalt al weinig meer uit.

Met zo'n mega Kassa feed en een hopeloze bot lane kon ik met LB niks meer rechtbreien en zelfde gold voor Derjarjarbinks op Volibear. Als enige twee eindigen we positief, met stel nub feeders om je heen. GG

Als je op dit niveau geen geluk hebt met je teammates, dan houdt het vaak op.... zelfs in duo queue.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-02-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
McGryphon schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:15:
[...]

Toch niet met het systeem in je signature hè? :D

Anyway, ik heb eigenlijk nooit last daarvan (ook 2xFHD), behalve als m'n internetverbinding loopt te bokken. Maar ik gok dat de GPU (Radeon HD5770) de zwakste schakel is in mijn setup, en dat valt nog alleszins mee.
Op 5.2 had ik wel een tijdje last van gedurende de match droppende framerate, maar met 5.3 nergens meer last van.
Wat zijn je specs en op welke instellingen speel je?
ook een hd5770 toevallig :P

i7-860
120 mbit upc
12 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Een vraag voor de experts: Runaan's Hurricane: ondanks dat het altijd een item is geweest als shopvulling speel ik de laatste tijd wat vaker Kalista waar ik het items prettig op vind werken.

Dus, de vraag: Runaans applied hit effect op alle drie de hits, wat nu als alle drie de hits op mensen komen met een Thornmail? Krijg je dan ook 3x die mitiligated dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Viper® schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:17:
[...]

ook een hd5770 toevallig :P

i7-860
120 mbit upc
12 Gb
Hmm, ik zit hier met een FX-8350 en 16GB, kan me moeilijk voorstellen dat dat bij mij zo veel sneller zou zijn. Hyperthreading geeft af en toe wel onvoorspelbare effecten, heb je dat al geprobeerd uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zou ik eens naar kunnen kijken. Alleen LoL fullscreen draait verder prima.
Heb nog wel een win7 installatie van 2012 ofzo :D
Ero-Sensei schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:17:
Een vraag voor de experts: Runaan's Hurricane: ondanks dat het altijd een item is geweest als shopvulling speel ik de laatste tijd wat vaker Kalista waar ik het items prettig op vind werken.

Dus, de vraag: Runaans applied hit effect op alle drie de hits, wat nu als alle drie de hits op mensen komen met een Thornmail? Krijg je dan ook 3x die mitiligated dmg?
Voglens mij wel
The following items trigger when damaged by the secondary bolts: Thornmail

[ Voor 70% gewijzigd door Viper® op 17-02-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
weg :>

[ Voor 98% gewijzigd door Viper® op 17-02-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

*O* *O* Gisteren ook maar weer een LoL geinstalleerd na een Periode van D3, studie en andere zaken, dus misschien dat ik mijn bijdrage binnekort wel weer vergroot in het channel en ook weer te vinden ben op Teamspeak.

Nadeel is alleen dat een potje vaak zo lang kan duren ;) Dus even snel is er de laatste tijd niet meer bij :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Ik ben bijna level 30 en wil straks ranked gaan spelen. Zijn er mensen die wat tips willen geven op basis van mijn stats?

http://euw.op.gg/summoner/userName=mittalmar

Ik speel jungle en top op dit moment. Warwick en Garen zijn de enige twee champs waar ik me echt lekker mee voel. Lijkt me handig om wel uit te bereiden, tips?
Aan de stats zie ik dat ik te vaak dood ga, ben me daar nu een game of 10 bewust van maar het lukt me nog niet om dat te verbeteren, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Secsytime schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:14:
[...]

op.gg is niet heel erg betrouwbaar, het geeft een indicatie.. maar ik zou er niet teveel op vertrouwen.

Zo heeft mijn smurf net een 11 winstreak achter de rug, daarna 1 loss en weer een 5 winstreak. En op.gg geeft aan dat de mmr lager is dan mijn divisie ;( ;(
Was gewoon op reactie van blamauci. En op.gg is denk wel het meest betrouwbaarst :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
dramborleg schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:33:
Ik ben bijna level 30 en wil straks ranked gaan spelen. Zijn er mensen die wat tips willen geven op basis van mijn stats?

Ik speel jungle en top op dit moment. Warwick en Garen zijn de enige twee champs waar ik me echt lekker mee voel. Lijkt me handig om wel uit te bereiden, tips?
Aan de stats zie ik dat ik te vaak dood ga, ben me daar nu een game of 10 bewust van maar het lukt me nog niet om dat te verbeteren, tips?
De belangrijkste tip nu heb je nu al gegeven, met twee champions ga je het niet redden. Dat je vaak doodgaat kan heel veel redenen hebben, ik zou niet weten hoe dat we dat kunnen verbeteren door een andere tip te geven dan: play safer, stay under turret en dat soort dooddoeners.

Je builds lijken in de meeste gevallen wel redelijk in orde, tegen veel AP zie ik je MR bouwen en AD armor. Ga je vaak dood in lane? Dan zou dat weleens kunnen komen dat je niet genoeg champions kent, en daardoor hun cooldowns, range en tradedmg niet goed in kan schatten.

Ook zie ik dat je als Garen relatief weinig wards koop (meestal 1 of 2 per game). Je trinket die bijna nooit geupgrade is geeft eens in de 2 minuten een keer een ward die een minuut blijft staan tot lvl 9. Als toplaner zou ik meer willen dan de helft van de tijd vision op 1 plek. Dat zou een reden kunnen zijn dat je veel doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod

Wat ero-sensei inderdaad zegt. Probeer ook voordat jet ranked gaat doen 2 champions te hebben per lane/role waar je goed in bent. Dit in verband met evt. counter picks. Als jij midlane alleen katarina kent, en je bent niet goed met een caster als veigar of cassiopeia, dan ga je het moeilijk krijgen tegen bepaalde picks.
Breder scala aan champs kan je hier dus meer rekening mee houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:43

Je bent nu level 19? Duurt nog wel eventjes tot je 30 bent als je niet hele dagen met xp boosts gaat spelen. Maar dat is goed, want dan heb je nog veel tijd om ervaring op te doen.

Waar je aan kunt werken.. Sowieso meer champions leren spelen. Ten eerste omdat Garen en Warwick niet voldoende zijn (ook geen picks doe ik graag in m'n team zie maar dat terzijde) en je dus ook meer champions moet kunnen spelen, en ten tweede omdat je gewoon moet begrijpen wie en wat je tegenover je hebt staan, en dat gaat gewoon het beste als je die champion zelf gespeeld hebt.

Verder nagaan wanneer je vaak doodgaat.

In lane?
- Ook hier, snappen van champion waar je tegen speelt
- Begrijpen wat de strength/weaknesses van je eigen champion zijn
- Zone control leren
- Leren wanneer te traden en all in te gaan (incl towerdiven)
- Wanneer damage of defensieve te bouwen
- Hoe/wanneer je een lane moet freezen/pushen
- Warden, vooral als je veel dood gaat door ganks
- Recallen. Gewoon niet te lang blijven hangen als je er niks uit kunt halen. (Beter recallen en een paar cs missen dan in lane blijven, doodgaan en het dubbele missen)

Als je vaak buiten de lane doodgaat, dan roam je waarschijnlijk zonder vision waar enemy team dat wel heeft. Wards wards wards. Trinket is gratis, die moet je sowieso gebruiken waar nodig en mogelijk. Vision saves lives. Verder op de map letten. Als je blind enemy jungle inloopt en je hebt geen idee waar hun jungler en/of laners zijn dan is dat gewoon niet handig.

Ga je dood bij het ganken, dan moet je ook daarvoor weten wat andere champions dien. Wanneer moet je er wel in, wanneer niet.. Soms kan je er wel in maar wordt er geturned of krijg je een countergank, leer dan bijvoorbeeld ook om te disengagen ipv toch te blijven hangen.

Ga ja in een situatie dood die je niet hierboven kunt plaatsen, analyseer dan je positie en of je vision had/wist waar het enemy team was. Waarschijnlijk was je uit positie en/of had je geen vision.

Er zullen vast nog een boel andere tips zijn maargoed, dit is een aardig begin denk ik. Probeer niet in je volgende match alles te beheersen want dat lukt niet. Je hebt nog heel wat games te spelen en het meeste komt gaandeweg wel. Maar als je er toch actiever aan wilt werken probeer dan 1 of 2 tips mee te nemen of als doel te stellen in je volgende game. (Bijv; deze game ga ik x aantal wards plaatsen, ga ik niet roamen zonder vision, ga ik niet vaker dan x keer dood, etc) maakt niet zoveel uit, als je er maar aan denkt en mee bezig bent.

Bottom line; kennis en ervaring opdoen, durf kritisch te zijn naar jezelf, wees niet bang om fouten te maken (zolang je weet waarom het fout was en ervan leert) en obviously, vergeet geen plezier te hebben. Dan snul je snel genoeg leren en beter worden.

(Sowieso plezier hebben nu het nog kan.. :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Dank voor de tips heren!
Recrush schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:29:
[...]

Je bent nu level 19? Duurt nog wel eventjes tot je 30 bent als je niet hele dagen met xp boosts gaat spelen. Maar dat is goed, want dan heb je nog veel tijd om ervaring op te doen.
Ben nu level 29, op.gg faalt blijkbaar een beetje.
Verder nagaan wanneer je vaak doodgaat.

In lane?
- Ook hier, snappen van champion waar je tegen speelt
- Begrijpen wat de strength/weaknesses van je eigen champion zijn
- Zone control leren
- Leren wanneer te traden en all in te gaan (incl towerdiven)
- Wanneer damage of defensieve te bouwen
- Hoe/wanneer je een lane moet freezen/pushen
- Warden, vooral als je veel dood gaat door ganks
- Recallen. Gewoon niet te lang blijven hangen als je er niks uit kunt halen. (Beter recallen en een paar cs missen dan in lane blijven, doodgaan en het dubbele missen)
De mechanics snappen van de andere champion is crucial en lukt me redelijk vaak wel aardig aangezien ik het leuk vind om LoL filmpjes te kijken van willekeurige anderen. Voor de game kijk ik altijd op websites waar de lane matchups beschreven staan.
Zone control, ik weet wat het is, ik weet hoe ik het uit moet voeren en als ik zeker weet dat ik een degelijk overwicht over de directe opponent heb, dan lukt het vaak ook goed. (lane opponent die rustig met 30-40 cs minder de midgame in gaat)
Meestal focus ik op CS en trade ik niet of nauwelijks. Tenzij de enemy engaged. Vooral de spin van garen is erg goed in het pushen van waves en dat maakt me makkelijker voor ganks.
Hoe je een lane moet freezen weet ik wel, het uitvoeren en weten wat er met een lane gaat gebeuren nog niet. (voorspellen welke kant de lane op zal gaan, hoeveel cs dat kost, hoeveel tijd je hebt om de lane te pushen na een kill, etc)
Build op garen heb ik onder de knie. Warwick is nog iets wisselender.
Warden gebeurt erg weinig op mijn niveau (zou het nu als hoog bronze, laag zilver willen schatten) en ben me bewust van de risico's en voordelen. Ganks met garen kom ik meestal wel goed vanaf. Garen is bij mij best vergevend in over extenden.
Recallen, uit filmpjes gehaald dat je na een kill de wave in de tower pushed en dan recalled om zodoende niet met een item achterstand komen te staan. Soms moet je echter direct recallen ivm de enemy jungler, minor detail op dit moment. Junglers zijn ook niet zo goed op dit niveau ;)

Als ik zo het commentaar zie heb ik het idee dat het voornaamste de ervaring is. Soms denk ik dat een teamfight kan op die plek en spring ik er in (zeker met Garen) waarop mijn team niet volgt. Blijkbaar kon het dus toch niet. Of het aangaan van een 1v1 die ik zielig verlies omdat ik me niet van te voren had bedacht dat na het 1v1'en van een toplaner (met alleen armor in mijn build) de ap mid natuurlijk een ander verhaal is.

Al met al heb ik volgens mij de macro van de game best aardig door (voor mijn niveau) en komt het dus inderdaad neer op het leren van champions. Dus dan moet ik maar eens op zoek gaan en de F2P champs gaan spelen de komende weken.

Plezier heb ik zeker wel in het spelletje, al kan ik mijn performance wel relateren aan de mentale staat waar ik op dat moment in ben 8)7

Zouden jullie mij adviseren om gewoon ranked te gaan spelen en op die manier beter te worden, of is het beter om eerst beter te leren spelen en daarna pas ranked te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Als je champion pool groter was geweest dan had ik je geadviseerd om meteen ranked te gaan spelen, maar omdat je maar weinig (viable) champions weet te spelen zou ik zeggen dat je nog wel wat extra ervaring op kan doen in normals.

Hoe staat het trouwens met je rune pages?

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
dramborleg schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:27:
Dank voor de tips heren!

[...]

Ben nu level 29, op.gg faalt blijkbaar een beetje.

[...]

De mechanics snappen van de andere champion is crucial en lukt me redelijk vaak wel aardig aangezien ik het leuk vind om LoL filmpjes te kijken van willekeurige anderen. Voor de game kijk ik altijd op websites waar de lane matchups beschreven staan.
Zone control, ik weet wat het is, ik weet hoe ik het uit moet voeren en als ik zeker weet dat ik een degelijk overwicht over de directe opponent heb, dan lukt het vaak ook goed. (lane opponent die rustig met 30-40 cs minder de midgame in gaat)
Meestal focus ik op CS en trade ik niet of nauwelijks. Tenzij de enemy engaged. Vooral de spin van garen is erg goed in het pushen van waves en dat maakt me makkelijker voor ganks.
Hoe je een lane moet freezen weet ik wel, het uitvoeren en weten wat er met een lane gaat gebeuren nog niet. (voorspellen welke kant de lane op zal gaan, hoeveel cs dat kost, hoeveel tijd je hebt om de lane te pushen na een kill, etc)
Build op garen heb ik onder de knie. Warwick is nog iets wisselender.
Warden gebeurt erg weinig op mijn niveau (zou het nu als hoog bronze, laag zilver willen schatten) en ben me bewust van de risico's en voordelen. Ganks met garen kom ik meestal wel goed vanaf. Garen is bij mij best vergevend in over extenden.
Recallen, uit filmpjes gehaald dat je na een kill de wave in de tower pushed en dan recalled om zodoende niet met een item achterstand komen te staan. Soms moet je echter direct recallen ivm de enemy jungler, minor detail op dit moment. Junglers zijn ook niet zo goed op dit niveau ;)

Als ik zo het commentaar zie heb ik het idee dat het voornaamste de ervaring is. Soms denk ik dat een teamfight kan op die plek en spring ik er in (zeker met Garen) waarop mijn team niet volgt. Blijkbaar kon het dus toch niet. Of het aangaan van een 1v1 die ik zielig verlies omdat ik me niet van te voren had bedacht dat na het 1v1'en van een toplaner (met alleen armor in mijn build) de ap mid natuurlijk een ander verhaal is.

Al met al heb ik volgens mij de macro van de game best aardig door (voor mijn niveau) en komt het dus inderdaad neer op het leren van champions. Dus dan moet ik maar eens op zoek gaan en de F2P champs gaan spelen de komende weken.

Plezier heb ik zeker wel in het spelletje, al kan ik mijn performance wel relateren aan de mentale staat waar ik op dat moment in ben 8)7

Zouden jullie mij adviseren om gewoon ranked te gaan spelen en op die manier beter te worden, of is het beter om eerst beter te leren spelen en daarna pas ranked te gaan spelen?
Leer eerst nog wat meer van de game, weer 1 persoon minder die ranked speelt terwijl die daar helemaal nog niet klaar voor is. En voorkomt misschien ook wel dat je gelijk in bronze geplaatst word (=mmr verkloot als je er vervolgens niet uitkomt en een nieuwe seizoen start).
  • Map awareness
  • Lasthitten
  • Objectives pakken
  • Zien wanneer de andere jungler zou kunnen ganken
  • Trades maken in lane en buiten je lane (sommige champs die achter lopen hebben soms al aan 1 kill genoeg om terug te komen of scalen gewoon simpelweg beter naar lategame (vayne, jinx, tristana, orianna etc))
  • Minstens 3 lanes kunnen spelen waarop elke 2-3 champions
  • Wat hierboven gezegd word
  • Mij niet al te serieus nemen, aangezien ik maar 1 champ kan spelen op eigenlijk elke lane :+
Genoeg om te leren :) Misschien leuk om het GoT channel te joinen in de LoL client? Zijn altijd wel tweakers die een normal met je willen spelen :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Dramborleg: er komt een vraag in me op; speel je wel draft pick? Het aandeel dat je ofwel top, ofwel jungle bent lijkt boven de 90% te liggen volgens je history. Dat is op zijn minst onwaarschijnlijk te noemen.

Wanneer je blindpicks speelt is dat waarschijnlijker. Dat is waarschijnlijk ook één van de redenen dat je veel wint met Garen. Hoerwel ik Garen al heel lang een onderschatte champ vind, is hij makkelijk te counteren.

Ik zie j vrij vaak tegen een Riven bijvoorbeeld terecht komen: een populaire top champion maar een onwaarschijnlijke pick tegen Garen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dramborleg schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:27:
Hierboven is al het e.e.a. gezegd, maar als je het mij vraagt zeg ik: het laatste. Eerst beter worden en daarna pas ranked spelen.

Uiteindelijk wil men in ranked winnen, dus dan moet je er wel echt staan. Helaas wijst de praktijk uit dat lang niet iedereen die mindset heeft, maar goed. Mijn mening is nog steeds dat je de basis eerst op orde moet hebben, voordat je überhaupt aan ranked moet denken. Je speelt met 4 anderen, en je bent nogal afhankelijk van elkaar, dus je bent het imo aan de andere spelers verplicht jezelf minimaal staande te houden. Ik zou pas aan ranked gaan denken als je na een hele rits normals het idee hebt dat je beter bent dan de gemiddelde teammate/tegenstander die je aantreft.

Rordarok vroeg overigens al terecht hoe het staat met je rune pages.
Ik zie dat je 2 pages hebt, maar nog wel met wat gaten. Zorg dat je voldoende IP bij elkaar speelt om in ieder geval twee rune pages volledig te vullen: een standaard AP en AD page. Hoe meer pages en mogelijkheden hoe beter, maar maar met die twee kun je redelijk uit de voeten.
Mebus schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:40:
  • Mij niet al te serieus nemen, aangezien ik maar 1 champ kan spelen op eigenlijk elke lane :+
Is dat niet eerder slechts één champ op slechts één lane? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:51:
Is dat niet eerder slechts één champ op slechts één lane? :P
Jungle ook, maar heb vrijwel altijd wel m'n lane :) Heb het bijgehouden :+

placement games:
  • Janna support
  • Evelynn mid
  • Evelynn jungle
  • Nautilus jungle
  • Evelynn mid
  • Morgana support
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
Gold 2:
  • Evelynn mid
  • Nautilus jungle
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Leona support
Gold 2 promo's:
  • Sona support
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
Gold 1:
  • Evelynn mid
  • Evelynn jungle
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Evelynn jungle
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
  • Evelynn mid
Plat promo's:
  • Evelynn mid
Even de wins/loss/lp loss/lp win weggelaten :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik speelde een potje ARAM, en kreeg Zyra. In mijn team zat een Annie. In het andere team zaten een Syndra en een Sion.

Die hebben echt tot 3 keer toe Tibbers doodgemaakt door mijn plantjes er tegenaan te gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Mijn rankeds gaan echt niet zo geweldig...

Tis echt 1 winnen, 1 verliezen, ... Moeilijk om te klimmen zo :p

Pijnlijkste was een duo met een maat dat ik echt prachtig speelde met vlad (top matchup met Irelia) (rest van het team was ruk, 7-0 jungle Jax in het enemy team na minder dan 10 minuten). Echt een Lee Sin & Zed die zo verschrikkelijk hard aan het feeden waren (respectievelijk 16 & 13 keer dood) dat ik het écht niet gecarried kreeg. Stond 4-0-6 op een moment met top CS en we wonnen de teamfights omdat de enemy Lis onze ADC focuste en ik enorm veel damage afkreeg. Maar late game waren ze te tanky en kreeg ik teveel focus :(

Nog steeds S2 maar toch al 70 punten in de league momenteel...

*Eerlijk is eerlijk, als ik niet top of mid krijg ben ik gewoon niet goed genoeg voor S2 dus op zich wel normaal dat ik blijf plakken :p; ik jungle dramatisch en m'n ADC is in lane wel goed, maar ik kan me heel slecht positioneren in teamfights dus late game vrij nutteloos). Support speel ik behoorlijk maar ook niet zo denderend (meestal Ali ofzo in de hoop dat m'n ADC goed is en ik die met m'n CC kan beschermen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Het lijkt erop dat men bij Elements het idee heeft dat er eerder iets in de line-up dient te gebeuren dan in de teamcomps/strategie. Wickd lijkt hier het eerste slachtoffer van te worden. Echter kan ik nou niet gelijk zeggen dat ik stuk ben van zijn vervanger: Kev1n. Niet dat Kev1n een slechte toplaner is, maar ik ben geen fan van het gehele oogpunt waar Elements naar toe lijkt te gaan. Op Shook na heb je nu een vrij passief team. Nu heeft Kev1n wel een betere championpool, maar ik ben benieuwd of dit nu de oplossing is voor het Elements team.

Wie weet kunnen ze hyrqbot nu binnenkort ook nog strikken om terug te keren. Dan heb je op de midlaner en adc na bijna het oude SK team terug...

Edit: Oh Reddit <3
Honestly, I don't belong in plat, but no matter how badly I do there's always people on my team who go god-mode and end up carrying the game. I never win lane and yet I'm getting carried. I just want to play ppl at my level tbh. Anybody else getting hard carried like crazy every game?
reply:
I am so sick of these posts. There is no such thing as Elo Heaven. You claim to be losing lane every single game, and yet still winning. This means you're clearly playing well outside the laning phase. Here's how to fix that:

1) Snowball. So you've lost your lane. That's great, but that allied Vayne is 3/0/1 and threatening to carry the whole game. Roam. Create failed ganks, and force the other lanes to come with you and get killed. You need to spread your poor play around. If you're 0/16/1 and you win the game, you clearly haven't dragged your team down enough.

2) Avoid objectives. Unless doing so would create snowballing (see point 1) do not contest objectives. Abandon baron and dragon, don't push lanes, don't do anything stupid that might bring you back into the game.

3) Lead your team. So you've gotten the enemy a few kills and a couple of dragons, but you're still even or better going into teamfights. Here's where you need to lead your team into bad situations. This is tough, as for some reason your team is unlikely to follow you in these situations. That's why I suggest you play tank or ADC to carry yourself out of Elo Heaven. When the ADC dies, the fight is practically lost, and if you're the tank, your team almost has to follow you.

Follow these three simple tips, and you'll be Gold before you know it.
_/-\o_ :')

[ Voor 55% gewijzigd door Damien op 18-02-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Thx Damien, voor de quote. Ik heb gisteren mijn promo's naar Silver verloren met 3-2, maar wil wel Gold worden. Als ik het stukje dat je quote zo lees moet ik het precies andersom doen om de stijgen.

Daarom ben ik bij punt 3 begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hahaha mooi stukje humor

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Rordarok schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:39:
Als je champion pool groter was geweest dan had ik je geadviseerd om meteen ranked te gaan spelen, maar omdat je maar weinig (viable) champions weet te spelen zou ik zeggen dat je nog wel wat extra ervaring op kan doen in normals.

Hoe staat het trouwens met je rune pages?
Gisterenavond een potje met sona gespeeld en ben helemaal kapot gegaan. Niet echt leuk om zo te spelen maar het zal voor het beste zijn. Misschien GoT TS eens opzoeken en kijken of er iemand is die een noob wil coachen :+

Nu 2 runepages gevuld (nog geen lvl 30 dus zijn ze nog niet helemaal unlocked), volgens mij best aardige standaard pages. Voor meer pages zou ik een keer wat RP moeten kopen, zit nog een beetje op de wip of ik dat wil.

Zal op jullie advies inderdaad eerst nog wat meer lanes leren spelen en wat algemene champion kennis ontwikkelen. Ik heb zelden het idee dat mijn lane opponent significant beter is dan ik ben, misschien ook een ietwat roze bril :9

Dank voor de tips allemaal, hier kan ik wel wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Was dat potje Sona Nemesis Draft? Want ik snap heel die teamcomps niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De max runes zijn tier 3, die unlock je op level 20. Dus je hoeft niet te wachten tot level 30 met runes kopen, op level 20 kan je al beginnen met runepages vullen.

Probeer alle free to play champs iedere week een keer, en kijk of 1 van die champs jou ligt. Je hoeft niet direct het op Summoner's Rift te proberen, je kan ook voor een snelle 3 vs 3 of Dominion of zo gaan. Of zelfs gewoon even in een solo game de skills proberen (voor zover je geen enemy/allied champs nodig hebt voor je skills).

Als iets je ligt of je skills echt niet begrijpt ff op YouTube zoeken op die champ met S5 erbij zodat je de huidige skills in actie kan zien. Zeker als het een video met uitleg is kan je er van leren.

Als je tot nu toe van all-in gaan houdt en vooral tanky champs speelt is Karma of Sona inderdaad niet de beste support voor jou. Dan kan je beter Leona, Thresh, Blitz, Alistar of Taric proberen. Die kunnen iets meer overleven.

Van de huidige f2p champions hebben de volgende eenvoudig te begrijpen skills (let wel: het goed onder de knie krijgen is nog een tweede, dus verwacht niet dat je meteen het goed doet als je ze de eerste keer speelt):
Aatrox - top/jungle
Blitzcrank - support
Evelynn - jungle/mid
Ezreal - mid/adc
Gragas - top/support
Syndra - mid

Wukong, Quinn, Skarner en Twisted Fate vereisen wat meer kennis van je tegenstanders en wat meer inzicht in de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
naar een enorme losing streak (10-14 games) en mijn MMR helemaal vern**kt te hebben toch weer rustig terug aan het komen...

http://euw.op.gg/summoner/userName=illuh

Yep... ik weet wat mijn fouten zijn.. ik tilt echt enorm vaak en kan er absoluut niet tegen dat wanneer iemand zijn lane verliest, en je hem gewoon aangeeft van joh... kan gebeuren.. speel passief, ga geen plays maken zonder gank anders feed je meer, dat ze dan toch nog maar even 4-5 kills weggeven... Als resultaat dat je vaak de 1e drake verliest zonder timer, je de opvolgende dan ook verliest en zo de game snowballed waardoor je eigenlijk niet meer terug kan komen.

Normaliter win ik mijn lane best hard omdat mensen dus dezelfde fouten maken als de mensen in mijn team, als je dood gaat blijf passief en wacht op de gank... doen ze niet waardoor ik 3-4 kills early heb, snel tower pak zodat ik kan gaan roamen en drake control krijg. Niet chasen voor kills maar gaan voor de objectives en als het kan snel enden.

Ook zie je vaak dat mid inhib al down is en dat ze met 4 man mid gaan pushen... halloooooooo we hebben TP, ga 4 bot, ik ga top en zodra je denkt dat er een fight komt zorg dat ik kan TPen op een ward oid...

Dingen waar ik zelf op moet letten:
* matchups - sommige kan ik gewoon niet winnen, moet het dan ook niet proberen zonder gank of genoeg poke van te voren.
* Positief blijven ondanks dat ze nooit luisteren.
* Sneller gaan voor objectives en vooruit denken.
* Niet teveel van champions wisselen, ik verander nu elke week van champion pool omdat het soms niet lukt... niet nodig

Champion pool:
toplane: Malphite, Lissandra, Maokai
Jgl: Volibear, Warwick, Vi
Mid: Ahri, Lissandra, Zed
Sup: Janna, Annie, Vel'Koz
ADC: Graves, Jinx, Vayne

Al heb ik geen idee wat ik moet mainen... ik vind alles wel iets hebben. Maar wil climben. Met deze pool welke rol zouden jullie adviseren? Mede kijken naar mijn op.gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Spuitelf schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:40:
naar een enorme losing streak (10-14 games) en mijn MMR helemaal vern**kt te hebben toch weer rustig terug aan het komen...

Yep... ik weet wat mijn fouten zijn.. ik tilt echt enorm vaak en kan er absoluut niet tegen dat wanneer iemand zijn lane verliest, en je hem gewoon aangeeft van joh... kan gebeuren.. speel passief, ga geen plays maken zonder gank anders feed je meer, dat ze dan toch nog maar even 4-5 kills weggeven... Als resultaat dat je vaak de 1e drake verliest zonder timer, je de opvolgende dan ook verliest en zo de game snowballed waardoor je eigenlijk niet meer terug kan komen.

Normaliter win ik mijn lane best hard omdat mensen dus dezelfde fouten maken als de mensen in mijn team, als je dood gaat blijf passief en wacht op de gank... doen ze niet waardoor ik 3-4 kills early heb, snel tower pak zodat ik kan gaan roamen en drake control krijg. Niet chasen voor kills maar gaan voor de objectives en als het kan snel enden.

Ook zie je vaak dat mid inhib al down is en dat ze met 4 man mid gaan pushen... halloooooooo we hebben TP, ga 4 bot, ik ga top en zodra je denkt dat er een fight komt zorg dat ik kan TPen op een ward oid...

* matchups - sommige kan ik gewoon niet winnen, moet het dan ook niet proberen zonder gank of genoeg poke van te voren.
* Niet teveel van champions wisselen, ik verander nu elke week van champion pool omdat het soms niet lukt... niet nodig

Champion pool:

Al heb ik geen idee wat ik moet mainen... ik vind alles wel iets hebben. Maar wil climben. Met deze pool welke rol zouden jullie adviseren? Mede kijken naar mijn op.gg
Low elo Shaco <333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spuitelf schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:40:

Champion pool:

Champion pool:

Skip Maokai, in soloqueue kun je het vergeten dat je goede teamplay gaat hebben dus full tank is NOT the way to go. Dit heb ik zelf ook moeten ervaren. Dan sta je daar in lategame als tank en dan is er geen damage-output van je teammates, waardoor je een vrij nutteloze role vervult.

Ik zou tevens Lissandra naar mid verplaatsen en niet meer gebruiken voor top, als je een veilige AP toplane wilt hebben dan pak je Rumble.

Toplane: Irelia, Riven, Jax met daarbij Darius, Garen, Renekton als counterpicks voor eerder genoemde. Het zijn vrij simpele champs om te spelen en enorme lanebully's. Met als extra optie dus Rumble als je dan toch een AP wilt spelen.
Jungle: Vi, Jarvan IV, Pantheon, meer heb je eigenlijk niet nodig
Mid: Zo houden als je nu hebt, eventueel Ziggs er aan toe voegen als veilige midlaner
Sup: Morgana er aan toe voegen
ADC: Corki er aan toe voegen

Voor de rest zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou vel'koz wel uit je support pool houden. Als je je knock up niet raakt, voegt het echt helemaal niks toe. dan is Morgana een betere toevoeging, of Nami. Nami is ook zeer goed in het corrigeren van fouten van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Damienx2 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:10:
[...]
Skip Maokai, in soloqueue kun je het vergeten dat je goede teamplay gaat hebben dus full tank is NOT the way to go. Dit heb ik zelf ook moeten ervaren. Dan sta je daar in lategame als tank en dan is er geen damage-output van je teammates, waardoor je een vrij nutteloze role vervult.
Deze kan ik beamen. Gisteren echt een dramapotje met Maokai gehad. Ik kwam zelf 4-1 uit de (early) laningphase tegen een te greedy Riven en daarna uitgelopen tot 11-4. Maar toen ging het compleet mis met het team, wij hadden al een inhib en nexusturret en hun pas 3 turrets en wij nog verloren.

Tijdens de push voor de laatste nexusturret staan Wukong en ik te tanken, besluit de ADC naar de top inhib turret te lopen omdat daar 3 minions stonden en vervolgens execute hij zichelf op de turret (die nog 30% over had daarna) "Ik vond dat het beter was om 2 inhibs te pakken". Dus uiteindelijk lange deathtimers en verloren |:( Zelf 14-8 geeindigd, maar als tank kan je er echt weinig mee ;w

Overigens kan een Nida jungle ook wel in je yoloQ-lijst hoor, mits je de spears kan hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Damienx2 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 12:10:
[...]

Champion pool:

Ik zou tevens Lissandra naar mid verplaatsen en niet meer gebruiken voor top, als je een veilige AP toplane wilt hebben dan pak je Rumble.

Toplane: Irelia, Riven, Jax met daarbij Darius, Garen, Renekton als counterpicks voor eerder genoemde. Het zijn vrij simpele champs om te spelen en enorme lanebully's. Met als extra optie dus Rumble als je dan toch een AP wilt spelen.
Jungle: Vi, Jarvan IV, Pantheon, meer heb je eigenlijk niet nodig
Mid: Zo houden als je nu hebt, eventueel Ziggs er aan toe voegen als veilige midlaner
Sup: Morgana er aan toe voegen
ADC: Corki er aan toe voegen

Voor de rest zit het wel goed.
Het maakt mij niet uit of een champion relatief simpel is of niet... als ik hem vaak zat speel master ik hem vanzelf. Ik wil gewoon een kleine champion pool (max 2-3 champs) en die veel spelen.. misschien wel beetje one trick pony, maar zodra ik mijn goal bereikt heb kan ik altijd nog kiezen om bepaalde champions extra te leren..

Met 2 champions per role; welke zou je aanraden? In het achterhoofd hebbend dat ze elkaars counter zijn en ik daarmee 80% van de matchups zou kunnen counteren.
Probleem met low elo shaco vind ik dat zodra je early zelf de kills niet pakt en enorm fed raakt, je afhankelijk bent van je team en uiteindelijk game verliest omdat je weinig toegevoegde waarde hebt (meeste van mijn games hebben enemy team vaak goede team comp en word ik volledig gecountered). Heb het op mijn smurf tal van keren gedaan... maar vind hem altijd een enorme coin toss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Spuitelf schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Het maakt mij niet uit of een champion relatief simpel is of niet... als ik hem vaak zat speel master ik hem vanzelf. Ik wil gewoon een kleine champion pool (max 2-3 champs) en die veel spelen.. misschien wel beetje one trick pony, maar zodra ik mijn goal bereikt heb kan ik altijd nog kiezen om bepaalde champions extra te leren..

Met 2 champions per role; welke zou je aanraden? In het achterhoofd hebbend dat ze elkaars counter zijn en ik daarmee 80% van de matchups zou kunnen counteren.

[...]

Probleem met low elo shaco vind ik dat zodra je early zelf de kills niet pakt en enorm fed raakt, je afhankelijk bent van je team en uiteindelijk game verliest omdat je weinig toegevoegde waarde hebt (meeste van mijn games hebben enemy team vaak goede team comp en word ik volledig gecountered). Heb het op mijn smurf tal van keren gedaan... maar vind hem altijd een enorme coin toss..
Welk elo? Ik ben op main en smurf HEEL relevant elke game weer. Dit met een 75% winrate op Shaco atm.

Overigens ben ik het oneens dat je alleen nuttig bent als je fed bent. Juist als je de laners fed maakt heb je veel meer control over de game (omdat ze minder afhankelijk zijn van JOU). Daarnaast doe je als Shaco veel burst door je Q (crit) en E en je kan ook turret diven want je R reset turret aggro.. dus als je teammate die nu een kill heeft en je bij de volgende (potentiele) followed dan heb je samen dus meer burst.

Goede team comp of niet, een goede Shaco assassinate de enemy carry en loopt daarna weg (of gaat dood, maar je hebt je taak volbracht!). Dit door de enemy jungle te warden en de enemy carries out of position te assassinaten of door eigen positioning wanneer er een TF is.

Als je in een game achter staat kun je als Shaco alsnog games zo beïnvloeden dat je relatief makkelijk kan winnen/carryen. Dit door een lane te splitpushen en de enemy jungle te warden aan de kant waar je splitpushed. Bijna altijd zorg je ervoor dat het enemy team split omdat je teveel pressure creeert (je kan namelijk met je R heel snel turrets pushen). Omdat het enemy team split, engaged vaak je eigen team een 4v2 of 4v3 die ze dan winnen, of ze doen niks en jij ziet de enemy aan komen en kan iemand out of position assassinaten of veilig weg gaan. (rinse and repeat)

My 2 cents.

Edit: Daarnaast poep je vanaf level 2 op de enemy jungler, omdat je als shaco snel je red doet.. snel naar de enemy blue gaat (Q over wall). Daar de enemy jungler killed, snel backed.. en hem weer killed bij zijn red buff.. GG ragequit inc.

[ Voor 4% gewijzigd door Secsytime op 18-02-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Spuitelf schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Als je maar 2 champs wilt:

Top: Garen, Darius
Jungle: Vi, Jarvan IV
Mid: Ahri, Lissandra (omdat je immers al genoeg ervaring hebt op Liss, dus scheelt het weer nieuwe champs leren)
Support: Morgana, Janna
ADC: Corki, Jinx

Dat is het wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik zou eigenlijk juist eerder Lee aanraden op low elo, dan heb je echt gratis game (mits je natuurlijk lee goed kan spelen...maar dan ben je waarschijnlijk ook niet low elo). Dat vind ik dan eigenlijk hetzelfde als Shaco, dan kan je inderdaad beter zoals Damien zegt Vi toevoegen aan je lijstje.

Verder ben ik het met het lijstje van hierboven eens, ook al zou ik Jinx eerder omruilen met Graves.

[ Voor 15% gewijzigd door Rordarok op 18-02-2015 14:27 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:19:
Ik zou eigenlijk juist eerder Lee aanraden op low elo, dan heb je echt gratis game (mits je natuurlijk lee goed kan spelen...maar dan ben je waarschijnlijk ook niet elo). Dat vind ik dan eigenlijk hetzelfde als Shaco, dan kan je inderdaad beter zoals Damien zegt Vi toevoegen aan je lijstje.

Verder ben ik het met het lijstje van hierboven eens, ook al zou ik Jinx eerder omruilen met Graves.
Je beantwoordt indirect wel zijn vraag, als hij een 1 trick pony zoekt om skilled mee te worden.. aka Lee singed of Shaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Secsytime schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:10:
Welk elo? Ik ben op main en smurf HEEL relevant elke game weer. Dit met een 75% winrate op Shaco atm.
Wil niet flauw doen ofzo, maar op je main zie ik Shaco met winrate van 20% :P

Al vind ik dat win rate op Silver/Gold niveau niet al teveel zegt.

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-02-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Spuitelf schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:00:misschien wel beetje one trick pony
Daar is ook niks mis mee. Zeker niet als je een multi lane champ hebt, maar je moet zorgen dat je altijd een backup hebt waar je ongeveer even goed mee bent. Je moet zorgen dat je ook op elke lane wel uit te voeten kan, anders krijg je van die "ADC or troll" praktijken.

En welke champions dan het beste zijn laat ik in het midden, dat is puur smaak.
Ik speel op top graag met Ryze (nu nog). Bij de worlds nog veel gespeeld en nu is zijn Q base damage wat omlaag en je ziet hem niet meer, maar ik vind het een solide range champ voor de top lane. Anderen vinden het misschien een waardeloze champion en spelen liever met Tryn, Darius of Rumble.
Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:Al vind ik dat win rate op Silver/Gold niveau niet al teveel zegt.
Waarom niet? Voor iemand die graag wil klimmen richting plat kunnen dergelijke rates heel belangrijk zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door TheBrut3 op 18-02-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Koekiemonsterr schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Wil niet flauw doen ofzo, maar op je main zie ik Shaco met winrate van 20% :P

Al vind ik dat win rate op Silver/Gold niveau niet al teveel zegt.
Omdat ik in team ranked 3 games shaco heb gedaan en in solo Q 1. Na placements heb ik geen games solo Q meer gespeeld (op main).

En in team ranked is het niet echt een goede pick imo.

smurf
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VoRRPBi.png

mijn enige soloQ game met shaco op main
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lDXyRdX.png

Geen slechte score, maar kan me de game niet goed herinneren

[ Voor 19% gewijzigd door Secsytime op 18-02-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
O ja, die mensen heb je ook nog, die champs leren in ranked 8)7 Talon mid met 35% winrate, die is zojuist weer omlaag gegaan :+

Promo's helaas verloren, bij de derde game zag ik het alweer, een kassadin tegen me, dan dodge ik liever en zorg ik er wel voor dat ik opnieuw in promo's kom :D

En had het gevoel alsof ze een smurf in hun team hadden tijdens mijn laatste ranked game (Benji GGD).

[ Voor 34% gewijzigd door Mebus op 18-02-2015 20:43 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Laatst online: 24-09 15:36
Sta nu 6 wins 1 loss in placements, omdat ik met Panth en Swain aardig overweg kan. Was vorig seizoen Silver 4, maar toen heb ik erg weinig ranked gespeeld, hoop dat ik dit seizoen wat hoger kan komen. Hoop alleen iedere keer dat ik niet als jungler overblijf in de draft want dat beheers ik gewoon zeer matig.

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09
Je merkt duidelijk dat het vakantie is hoor voor sommige studenten. Van de 4 spelletjes deze avond hebben we er bij 3 moeten reporten voor verbal abuse, opzettelijk feeden of gewoon een negatieve attitude wat de hele game verziekte.

Het is hopen dat het snel gedaan is hoor, wat een gezeik allemaal. Je kan geen deftig spelletje meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik had een toffe game net, mooie victory; eindelijk m'n Vlad stats terug naar 50% getrokken (4/4) en nu 97 punten in S2 :D
Rik91 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:26:
Sta nu 6 wins 1 loss in placements, omdat ik met Panth en Swain aardig overweg kan. Was vorig seizoen Silver 4, maar toen heb ik erg weinig ranked gespeeld, hoop dat ik dit seizoen wat hoger kan komen. Hoop alleen iedere keer dat ik niet als jungler overblijf in de draft want dat beheers ik gewoon zeer matig.
Ik geef in champ select altijd aan dat ik liefst top speel, en dat ik echt een slechte jungler ben. 99 van de 100 moet ik dan niet junglen (niet dat m'n teammates het meestal beter doen, maar ik weet van mezelf dat ik het echt niet kan dusja :))

• Aapje!
Lief dagboekje ;)

Het was weer een goede dag vandaag in de ELO heaven! 4-1 gegaan vandaag, en de match die ik verloor, was duidelijk niet mijn eigen probleem, maar meer het feit dat we een Yasuo hadden die absoluut nog nooit die champ gespeelt had en 20 deaths had aan het einde van de game. Xin die het niet meer aankon en begon te trollen naar 20 minuten etc... Balen maar ook die games zitten erbij! I dont blame them... xD

Desondanks vandaag toch van + 9LP elke match naar +15LP elke match gegaan, en weer wat meer mijn 13 loss streak van vorige week terug aan het verdienen. 90 LP Gold V!

http://www.lolking.net/summoner/euw/25212804

Tevens @ Secsytime check mijn shaco match je zou trots zijn ;)

Weltrusten allemaal!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Over Elo heaven gesproken, iets wat ik vaak opmerk in commentaren (hier zijn ze nogal nuchter gelukkig :)), om 1 of andere reden wordt er na "elke" loss over elo hell gesproken. Nu begrijp ik dat sommige wedstrijden gewoon echt kut zijn omdat je een troller/leaver hebt. Maar zelfs al speel je perfect ga je nog niet veel meer dan een winrate van 55/60% hebben tenzij je echt ver onder van je plafond zit (een smurf van een diamond/master speler in bronze/silver ofzo)

Zolang ik voel dat ik het in m'n lane goed doe (en het endgame niet zelf weggooi natuurlijk) weet ik dat ik uiteindelijk vanzelf zal stijgen en probeer ik toch altijd uit te zoeken waar het foutliep of wat ik zelf beter had kunnen doen (zoals m'n vorige match waar ik echt goeie dingen deed en samen met m'n mid vlotjes kon carryen, maar ik ging wel 2 keer dood op een moment dat het eigenlijk niet moest/mocht). In dit geval hebben die deaths weinig invloed op het resultaat, maar als het net wel of net niet is kan zo'n domme death je team wel een tower of inhib kosten. Dan kan ik 100 keer roepen dat ik m'n lane als enige keihard won en de enige echt damage in het team was, maar op dat moment geef ik gratis objectives weg die een game kunnen laten omslaan.

Zo heb ik gisteren nog gerecalled om te gaan shoppen net voor een dragon en engaged m'n team voor ik er ben 4v5. M'n team engaged zelf zo dom als ze zijn (en dan kan je 100x zeggen/pingen dat ze dat niet mogen) en geven ze dus een groot voordeel aan de enemy door een foute beslissing. Misschien had ik net eerder moeten recallen? Of net helemaal niet recallen en m'n buy 60 seconden uitstellen? De uiteindelijke beslissing van de enage is de fout van m'n team, maar misschien had moeten anticiperen op een fout in YoloQ :D
*Is maar een voorbeeld natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 19-02-2015 00:46 ]

• Damien
Gisteravond samen met Rudy met name het eerste potje wat teammates laten genieten van ELO heaven. Gisteren begreep ik pas echt hoe Wickd zich binnen Elements moet hebben gevoeld. Continue hopen dat je teammates toch in een opleving ineens wat minder passief zouden spelen zodat je langzamerhand de lead in je games pakt. Helaas dus niet, 3 zeer passieve spelers waardoor de actie dus moest komen van mid en top (Rudy op Zed ik op Riven). Gelukkig met wat leuke acties de game omgezet naar een win en zo ook de game erna waar Rudy op mid met Annie vs Kassadin stond en ik J4 jungle speelde. Deze game ging aanzienlijk makkelijker dan de game ervoor.

Dus einde van de avond een mooie 2-0. Mag ook wel een keer...

• Ero-Sensei
Nu ik dan: Na dinsdag mijn promo's naar Silver met 3-2 verloren te hebben, kon ik gisteren weer starten op 87 LP. 4 games zou genoeg zijn om alsnog te promoten, het zijn er 5 geworden.

De grind van B4 naar Silver is (wederom) afgerond. Seizoen 3 en 4 ging het hier mis. De games dat je tussen alle Silver 5 zit is vaak gewoon full of retarts. Nu is het dus zaak om zo snel mogelijk S3+ te worden. Dan vind ik het prima om rond dat elo te blijven hangen, of misschien mag ik wel hopen op nog een ander kleurtje dit seizoen.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Spuitelf schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 00:25:
Lief dagboekje ;)

Het was weer een goede dag vandaag in de ELO heaven! 4-1 gegaan vandaag, en de match die ik verloor, was duidelijk niet mijn eigen probleem, maar meer het feit dat we een Yasuo hadden die absoluut nog nooit die champ gespeelt had en 20 deaths had aan het einde van de game. Xin die het niet meer aankon en begon te trollen naar 20 minuten etc... Balen maar ook die games zitten erbij! I dont blame them... xD

Desondanks vandaag toch van + 9LP elke match naar +15LP elke match gegaan, en weer wat meer mijn 13 loss streak van vorige week terug aan het verdienen. 90 LP Gold V!

http://www.lolking.net/summoner/euw/25212804

Tevens @ Secsytime check mijn shaco match je zou trots zijn ;)

Weltrusten allemaal!
Mooie stats! Alleen snap ik de PD niet helemaal, maar hier zul je vast een goede reden voor hebben :P

Je MMR is best wel fucked, je wordt met allemaal silver 2 en 1 gematched. Hoop dat je het snel weer recht trekt!

• Aapje!
Secsytime schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:20:
[...]

Mooie stats! Alleen snap ik de PD niet helemaal, maar hier zul je vast een goede reden voor hebben :P

Je MMR is best wel fucked, je wordt met allemaal silver 2 en 1 gematched. Hoop dat je het snel weer recht trekt!
Ik ging voor de attack speed met crit omdat met mijn hydra ik al aardig wat clear had tijdens splitpush, vandaar geen statik shyv. Had ik beter iets anders kunnen pakken? Mijn doel die game was niet meer om te oneshotten, maar om mijn team genoeg breathing space te geven om 3v5 - 4v5 te kunnen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Aapje! op 19-02-2015 10:20 ]

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Spuitelf schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:11:
[...]

Ik ging voor de attack speed met crit omdat met mijn hydra ik al aardig wat clear had tijdens splitpush, vandaar geen statik shyv. Had ik beter iets anders kunnen pakken? Mijn doel die game was niet meer om te oneshotten, maar om mijn team genoeg breathing space te geven om 3v5 - 4v5 te kunnen doen.
Haha, nee precies :P zoals ik al zei je hebt er vast een goede reden voor. Ik prefereer meestal statik, voor meer burst en daarnaast heeft je clone dan ook dit effect.

• Skyclad
Voor mensen die naar Ranked toe willen: YouTube: Making a Champion Pool
Makkelijker dan uitleggen waarom je welke champs wil kiezen :)

• rSNNN
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Ook ik heb gister een 2-0 avond gehad. Not bad. Ahri is echt te goed op soloQ imo. Nu 99 points in gold 5 joepie.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Korte vraag; ben op mijn werk en kan dus niet LoL checken...
Wat zijn de free2play champs van deze week?

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:36
aatrox, blitz, eve, ezreal, gragas, quinn, skarner, syndra, twisted fate, wukong http://www.reddit.com/r/leagueoflegends

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
dank!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

rSNNN schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:25:
Ahri is echt te goed op soloQ imo. Nu 99 points in gold 5 joepie.
Ahri is atm ook steevast mijn go to champ in ranked. Af en toe mis ik haar oude burst nog wel, maar ik vind haar ook erg sterk.

Op me smurf promos naar Gold net verloren, maar zal volgende keer waarschijnlijk wel lukken, tenzij er weer een blik vol nubs wordt opengetrokken.

• TheBrut3
spoiler:
10-0-8, lane hard gewonnen en dan toch verliezen.... Froggen zal wel klagen over ELO Hell!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:00:
[...]

Ahri is atm ook steevast mijn go to champ in ranked. Af en toe mis ik haar oude burst nog wel, maar ik vind haar ook erg sterk.

Op me smurf promos naar Gold net verloren, maar zal volgende keer waarschijnlijk wel lukken, tenzij er weer een blik vol nubs wordt opengetrokken.
Ik was er niet bij :9 Net de leukste pot uit season 5 tot nu toe. De tegenstander had een velkoz vol ap support. En een veigar mid die met muramana begint. LOL.
http://matchhistory.euw.l...035/22563672?tab=overview

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mebus wat zat je nou te roepen over high elo Nasus? :P

• Mebus
McGryphon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:32:
Mebus wat zat je nou te roepen over high elo Nasus? :P
Dat ie daar best vaak gepakt word en er vervolgens nog best goed mee kunnen spelen ook. Plus dat je eigen team natuurlijk niet iets pakt wat het farmen van nasus goed kan tegengaan.

Zoiets zei ik geloof ik :p Met nu wat extra's..

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden