Het wordt gewoon geen Evelynn meer voor mij

, vind haar tbh ook vrij saai qua kit. Maar goed, dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. Ik denk dat er genoeg zijn die dat over Irelia/Riven/Akali zullen zeggen namelijk

. En die 3 vind ik nou wel leuk.
Thormodo schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:42:
[...]
Jinx

. Heartseeker Varus, dat is pas de shit:
[
video]
Denk niet dat Varus momenteel nog veel te zoeken heeft in het spel, maar aangezien hij altijd mijn favoriete ADC was wordt dat mijn eerste (full price) 975 RP skin

.
Wel een toffe skin verder voor Jinx.
Iets te hoog gaygehalte voor mij Thormodo

, maar als je dat juist trekt dan zeker weten doen inderdaad.
- soloqueue rant vanaf hier -
Gisteren weer een paar geweldige potjes gespeeld. Eerst een normaltje, die natuurlijk hopeloos verloren moest gaan dus daar wil ik verder ook niet teveel aandacht aan besteden.
Ranked!!! Fuck yeh, ik als jungle Pantheon en opzich begon de game al goed, de eerste 4 minuten zonder onze midlaner gespeeld want natuurlijk je moet wel een AFK in je team hebben anders is de pret niet compleet. Dus meneer komt eindelijk ingame "Sorry guys, I had a bug". Nam ook maar 10 minuten in totaal in beslag om daar achter te komen, maar hey who cares! Onze toplaner, geweldige speler (maar dit meen ik ook serieus) netjes zijn lane gewonnen, elke keer netjes zijn gebied geward en op 1 towerdive na NIETS op aan te merken de gehele game. Gewoon een rolemodel speler die ik eigenlijk elke game wel wil hebben. Onze midlaner, op zijn Oost-Europese Engels en zijn AFKing de eerste 4 minuten na ook een prima vent. Nou dit klinkt als een winning formula, dit moet toch wel goedkomen zou je zo zeggen. Ik pak elke drake die er is, dus we liggen qua drakes ook nog eens enorm voor. Free LP incoming!
Totdat onze Caitlyn zegt: NOPE! We komen in de teamfights aan en de eerste teamfight is onze Cait binnen een seconde dood. Dus ik denk, hmm apart eens even kijken de volgende teamfight wat er exact misgaat. En ja hoor Caitlyn heeft de positioning van een suicde-bomber en gaat dus elke keer om het minste of geringste dood omdat ze gewoon in de frontline staat. Daar komt nog eens bij dat ze tijdens de teamfights zoveel mogelijk haar Q probeert te spammen, waarna ik haar vraag: Cait? Really why are you spamming Q when you can just AA? "But my Q does 600 damage and my AA does 300 damage". Mijn reactie: "How many AA's do you think will fit into that timewindow of that Q?", Cait: "Well 3 I guess?", ik: "So what will do more damage in the end?" Cait: "...., I'm just learning ADC you know". Vervolgens een paar minuten later roept ze dapper, "Jeehj guys I finally got my LW". Waarna ik haar vraag: "Nice you build a LW for a team with almost no armor...". Cait: "Oh yeh... I see". Zoals al verwacht is de enemy ADC wel in staat om AA's te doen en verliezen we de teamfight en winnen ze de game. GG WP. 10/10 would play again. (ik was overigens een Pantheon jungle)
Next game: Jarvan IV jungle. Eerlijk gezegd een vrij makkelijke game, want alle 3 lanes wonnen vrij hard. First blood bij onze Irelia bezorgd en onze Jinx 2 kills op bot gegeven en dat was eigenlijk wel de game. Het enemy team is geen moment meer terug gekomen.
Final ranked game: Onze firstpick: "Ehhh are you guys ok if I lock ADC?" ik: "Sure, as long as you remove the ignite and replace it with either heal or barrier". Firstpick: "Oh? I don't know I never play ADC...". Ik: (in gedachten) "FML!!!!!!!!". Nou enige rol die er over bleef was mid, en aangezien al mijn standaard mids (Ahri, Akali, Fizz, Zed) waren gebanned (hoe fucking verzin je het) had ik geen andere keuze dan uit te wijken naar mijn wat minder picks. Dus hoi Katarina. Onze top Nasus begon al na 2 minuten in lane te roepen dat hij een laneswap wou. Ik zei, ok prima maar laat dan iig deze wave even pakken dan loop ik naar top en jij naar mid. Tuurlijk niet joh, hoppa TP van Nasus naar mid nadat hij dood was gegaan op level 3 vs een Vladimir. En wat denk je? Ja hoor hij is de lane nog niet in of hij gaat een duel aan met Riven en valt wederom dood neer en dit heeft hij vervolgens nog 6x gedaan.
Onze botlane Sivir was inderdaad zo slecht als verwacht, onze jungler vond het nodig om OVERAL op in te springen. 3/0/0 Riven? NP GUYS I GOT THIS. 4/0/0 Riven...
Needless to say, game hard verloren en totaal niets kunnen doen als Katarina. Ik vind mooi...
- einde soloqueue rant -
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.