Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:56:
[...]

Teemo is leuk voor #420 games, niks leuker dan midden in de nacht via Team Builder een Garen helemaal gek maken.
Waarom zou het een Garen boeien tegen een Teemo te staan... Slow cleanse tegen de paddo's, shield tegen de paddo DoT en blind werkt toch niet op skills.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het loopt de laatste dag een beetje de spuigaten uit. Als gevolg hiervan zijn er een aantal posts aangepast en zijn er ook een aantal bans gezet. Erg zonde dat het zo moet, want het leek hier nu eindelijke goed te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ehh, ok :o. In ieder geval, ik heb Shaco gisteren weer eens geprobeerd Secsy, maar nee dat moet ik maar niet meer doen ;). Ik kan echt niets met dat poppetje. Elke initiate die ik maakte leek standaard een suicide-mission :'). De jungle zelf was het probleem niet, de ganks wel. Qua splitpushen ging het ook wel aardig, maar ik verwacht dat ik dat niet minder zou doen met bijvoorbeeld een Master Yi. Toch thanks voor de tip, ik gok echter dat een ander het er beter af zou brengen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:44:
Ehh, ok :o. In ieder geval, ik heb Shaco gisteren weer eens geprobeerd Secsy, maar nee dat moet ik maar niet meer doen ;). Ik kan echt niets met dat poppetje. Elke initiate die ik maakte leek standaard een suicide-mission :'). De jungle zelf was het probleem niet, de ganks wel. Qua splitpushen ging het ook wel aardig, maar ik verwacht dat ik dat niet minder zou doen met bijvoorbeeld een Master Yi. Toch thanks voor de tip, ik gok echter dat een ander het er beter af zou brengen.
Shaco is echt zo'n poppetje dat je goed moet liggen denk ik. Mijn speelstijl is 'in your face' en veel initiaten terwijl je met Shaco echt een beetje sneaky moet spelen en goede mechanics moet hebben om een beetje te kunnen juken. Ik heb het geloof ik in een ver grijs verleden ook 1x geprobeerd en ben echt 1/13/5 ofzo geëindigd met een hoop (terechte) flame van mijn teammates.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:21:
[...]

Shaco is echt zo'n poppetje dat je goed moet liggen denk ik. Mijn speelstijl is 'in your face' en veel initiaten terwijl je met Shaco echt een beetje sneaky moet spelen en goede mechanics moet hebben om een beetje te kunnen juken. Ik heb het geloof ik in een ver grijs verleden ook 1x geprobeerd en ben echt 1/13/5 ofzo geëindigd met een hoop (terechte) flame van mijn teammates.
Zo ging het mij gisteren ook ;) Onze Graves ging ook elke keer als ik weer dood neerviel "This Shaco". Gelukkig negeerde de rest van het team hem en had ik zelf ook niets om terug te zeggen want het was ook belachelijk slecht, maar goed. Mijn mooiste actie vond ik nog op een 300hp Annie. Ik had mijn stealth iets te vroeg gebruikt, dus popte ik naast haar (net out of range) en hoppa, mevrouw gooit 1 spel opzij en daar lag ik dan. Mijn duo kon er wel om lachen, voor mij was het een beetje lachen als een boer met kiespijn.

Ik denk dat ik gewoon "beefy" champs nodig heb, om me enigszins nuttig te voelen in teamfights. Zo ook bijvoorbeeld mijn jungle Nidalee game. Ik ging gewoon dood op Red buff, wederom leverde dat genoeg gelach op van mijn duo, maar ja... Dan sta je zelf echt zo te kijken van, nee misschien gewoon maar niet doen. :D

Evelynn jungle was eigenlijk wederom hetzelfde verhaal. Denk ook dat ik teveel aan het zoeken ben naar een nieuwe champ terwijl er eigenlijk niets mis is met mijn huidge champ pool op het feit na dat ik zelf gewoon slecht speel momenteel. En daar gaat een champion niets aan veranderen, tenzij Riot besluit om een champion uit te brengen zoals Xin Zhao op release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:43:
[...]

Denk ook dat ik teveel aan het zoeken ben naar een nieuwe champ terwijl er eigenlijk niets mis is met mijn huidge champ pool op het feit na dat ik zelf gewoon slecht speel momenteel.
Heel herkenbaar. Je gaat het in een slechte streak zoeken in allerlei andere factoren dan je eigen spel en dat komt eigenlijk zelden ten goede van de resultaten. Je gaat nu terwijl je al matig speelt ook nog champions spelen waar je weinig ervaring mee hebt en die je van nature al minder liggen, de resultaten worden daar meestal niet beter van. Bovendien: het spel is inmiddels redelijk in balans. Tenzij er een champion echt OP is en erbovenuit steekt (zoals WW vlak na de nieuwe jungle items) is het zelden de moeite waard om de oorzaak van je problemen in je champ pool te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:31

Secsytime

Automagisch

[...]

Zo ging het mij gisteren ook ;) Onze Graves ging ook elke keer als ik weer dood neerviel "This Shaco". Gelukkig negeerde de rest van het team hem en had ik zelf ook niets om terug te zeggen want het was ook belachelijk slecht, maar goed. Mijn mooiste actie vond ik nog op een 300hp Annie. Ik had mijn stealth iets te vroeg gebruikt, dus popte ik naast haar (net out of range) en hoppa, mevrouw gooit 1 spel opzij en daar lag ik dan. Mijn duo kon er wel om lachen, voor mij was het een beetje lachen als een boer met kiespijn.

Ik denk dat ik gewoon "beefy" champs nodig heb, om me enigszins nuttig te voelen in teamfights. Zo ook bijvoorbeeld mijn jungle Nidalee game. Ik ging gewoon dood op Red buff, wederom leverde dat genoeg gelach op van mijn duo, maar ja... Dan sta je zelf echt zo te kijken van, nee misschien gewoon maar niet doen. :D

Evelynn jungle was eigenlijk wederom hetzelfde verhaal. Denk ook dat ik teveel aan het zoeken ben naar een nieuwe champ terwijl er eigenlijk niets mis is met mijn huidge champ pool op het feit na dat ik zelf gewoon slecht speel momenteel. En daar gaat een champion niets aan veranderen, tenzij Riot besluit om een champion uit te brengen zoals Xin Zhao op release :+
Waar ik VEEL beter door ben gaan spelen is door een paar games team ranked te doen. Hierdoor moest ik de spiegel voorhouden en werd het voor mij duidelijk wat IK verkeerd deed.

Waar het neer kwam op greed en niet warden.

[ Voor 4% gewijzigd door Secsytime op 10-02-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Bij mij ligt het meer momenteel in mechanics (combo's, lasthitting), positioning en beslissingen. Qua warding/mapoverview ligt het wel goed.

Het is opzich makkelijk op te lossen, door wat minder de focus erop te leggen. En hiermee bedoel ik dus, niet meer op elke CSje dat je mist lang lopen doormieren. Het is gewoon weer mijn draai vinden in het spel en vanuit daar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QqNXxrc.png

fk defensive, full retard!

Alleen verloren met katarina support )):

[ Voor 21% gewijzigd door Secsytime op 10-02-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Zoals het nu lijkt komen dus de Lunar skins vanavond uit (Riot had gezegd namelijk dat deze skins in 5.2 zouden uitkomen en morgen is 5.3)? Hopelijk zitten daarbij ook de skins van vorig jaar, want ik wil opzich die Riven skin nog op NightFang.

Jinx skin though <3

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 10-02-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:18:
Zoals het nu lijkt komen dus de Lunar skins vanavond uit (Riot had gezegd namelijk dat deze skins in 5.2 zouden uitkomen en morgen is 5.3)? Hopelijk zitten daarbij ook de skins van vorig jaar, want ik wil opzich die Riven skin nog op NightFang.

Jinx skin though <3
Die Riven skin heb ik ook, die is echt awesome. Helaas ben ik niet zo goed met riven..

Die Jinx skin ga ik ook kopen, eindelijk een vette skin voor haar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren trouwens ook nog even bezig geweest met mijn Fantasy LCS teampje. Ik denk dat ik wel tevreden mag zijn nu :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wv5RdUY.jpg

Oh even ter verduidelijking, ik had gisteren eerst nog Xpecial en Dyrus erin zitten, maar Xpecial is de laatste paar weken niet veel verder gekomen dan iets minder dan 10 punten en Dyrus die fountains dived is ook niet echt iets waar ik op zit te wachten ;). Vandaar mijn volledig EU team.

[ Voor 51% gewijzigd door Damien op 10-02-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:43
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sycj2SR.jpg

Ik had in week 1, en 2 deels, ook best veel NA opgesteld staan, maar die scoren gewoon niet zoveel punten. De ambitie om bewust bijna heel Fnatic op te stellen had ik overigens niet hoor :'). Zit maar in een league van 4 spelers dus dan is het bemachtigen van goede spelers wel wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:20:
[afbeelding]

Ik had in week 1, en 2 deels, ook best veel NA opgesteld staan, maar die scoren gewoon niet zoveel punten. De ambitie om bewust bijna heel Fnatic op te stellen had ik overigens niet hoor :'). Zit maar in een league van 4 spelers dus dan is het bemachtigen van goede spelers wel wat makkelijker.
Ik had zelf graag meer SK players gehad, want het risico met teveel van hetzelfde team is dat je als ze slecht draaien meestal collectief slecht draaien en dat je gewoon enorm veel punten misloopt.

Had bijvoorbeeld graag Nrated gehad ipv Nyph. Maar idd de NA broeders scoren over het algemeen niet best, tenzij je Link hebt bijvoorbeeld.

Ik zit in een League met 6 teams, waarbij onze Challenger speler gewoon nog geen game heeft gewonnen, zal wel zijn omdat hij weinig vertrouwen heeft in zijn mede-soloqueuers. Kappa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soujah
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:58
Iemand op P/D niveau die een Duo Que zoekt? Ik wil mijn smurf wat omhoog werken, momenteel is deze nog unranked. Vorig seizoen P3 geëindigd maar D2 gestaan. Ik speel Lucian / Vayne bot en Orianna mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:43:
[...]

Ach zo gaat het soms. Kan ik zelf ook enorm geïrriteerd van raken en lekker tegen Damien aan ranten. Het gaat vanzelf weer beter. Vorige week een loss spree gehad en gezakt naar 6 wins over losses, vandaag en gister alleen maar gewonnen en gepromoveerd en veel meer wins dan losses. Soms kun je er maar weinig aan doen. Ik wacht tot Rito doorheeft dat ik een aantal wins heb, zodat ze hun kooitje met ragekinderen en mensen met afrikaans internet weer op me los kunnen laten :')
hehe dit inderdaad. Had echt een paar klote potjes achter elkaar. Ik ben vooral Thresh aan het spelen en dat gaat nu steeds beter: http://matchhistory.euw.l...tch-history/EUW1/40336383

Inmiddels weer gepromoveerd, nu richting Silver I :)

[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySleeve op 10-02-2015 14:02 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:25:
[...]

Ik had zelf graag meer SK players gehad, want het risico met teveel van hetzelfde team is dat je als ze slecht draaien meestal collectief slecht draaien en dat je gewoon enorm veel punten misloopt.

Had bijvoorbeeld graag Nrated gehad ipv Nyph. Maar idd de NA broeders scoren over het algemeen niet best, tenzij je Link hebt bijvoorbeeld.

Ik zit in een League met 6 teams, waarbij onze Challenger speler gewoon nog geen game heeft gewonnen, zal wel zijn omdat hij weinig vertrouwen heeft in zijn mede-soloqueuers. Kappa :+
Ja wat een gedoe is het toch. Ik wilde Overpow zo graag in m'n league hebben tot hij 2/10 Akali ging in soloQ :(.Dan hoeft het van mij niet meer hoor...jammer wel eigenlijk dat ik Yellowstar niet heb, eigenlijk. Dat is wel echt een heerlijke (soloQ) speler.. Het leven is zwaar.

Overigens is de 'spanning' bij soloq er voor mij nu tijdelijk even helemaal af. Verliezen, winnen, ik vind helemaal mooi.

[ Voor 8% gewijzigd door Rordarok op 10-02-2015 14:13 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:02

Dazzler2120

FP ProMod
Soujah schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:48:
Iemand op P/D niveau die een Duo Que zoekt? Ik wil mijn smurf wat omhoog werken, momenteel is deze nog unranked. Vorig seizoen P3 geëindigd maar D2 gestaan. Ik speel Lucian / Vayne bot en Orianna mid.
Als je iemand zoekt met Silver/gold niveau te carryen, I'm your guy ;)

Lel :P

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soujah
Welke rol speel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik zit sinds mijn provisional games (6-4) in bronze 1, vorig seizoen was ik silver 1... Ik speel veel normals met een klasgenoot die gold 1 is en kan daar ook goed mijn weg vinden (kom dan in games me plat+ enemys soms diamonds). Ik zeg niet dat ik pro ben maar word toch aardig gestoord van de bronze personen die continu feeden zodat ik weer al mijn lp verlies :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Speel vooral jungle (champs als Udyr, evelynn liggen me goed) en top als nasus, singed of garen achtige dingen
Mid cassiopeia en akali, support Soraka. Adc kan je me beter niet zetten als je wilt winnen :P

Ingame name killinger op EUW; eerste ranked ervaringen en ben nog aan het kijken naar uitgebreidere arsenalen aan champs

[ Voor 32% gewijzigd door Dazzler2120 op 10-02-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soujah
Add me anders even; Bawlzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
'k zal je straks even toevoegen als ik thuis ben van werk

Edit: Added

[ Voor 3% gewijzigd door Dazzler2120 op 10-02-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Fanatic_FS op 10-02-2015 23:07 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
AD Evelynn? Evelynn AP is veel beter, puur assassin stijl 8)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 23:04
Jinx :'). Heartseeker Varus, dat is pas de shit:

Denk niet dat Varus momenteel nog veel te zoeken heeft in het spel, maar aangezien hij altijd mijn favoriete ADC was wordt dat mijn eerste (full price) 975 RP skin :P.
Edit: Blijkbaar wordt hij straks 1350. Mecha Malphite was mijn eerste skin in die categorie ^^.

Wel een toffe skin verder voor Jinx.

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 14-02-2015 04:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Mebus schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:36:
[...]

Yep, hybrid vind ik haar het beste werken (ap/health items +hextech gunblade)
geeft goeie sustain, goeie damage em maakt je sorta tanky ;)

Net paar leuke potjes gehad... ook een game tegen een diamond 4 ezreal moeten spelen... toch spannend als je dat in het begin van het spel ziet ;) in begin van game waren hun aan de winnende hand, maar uiteindelijk nadat we baron gepakt hadden kwamen we sterk terug en wonnen we vrijwel alle teamfights.
Garen heb je vrijwel altijd een goede lategame champ mee,je moet alleen de early game door komen (mits je geen kill gefeed krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:42:
[video]
Denk niet dat Varus momenteel nog veel te zoeken heeft in het spel, maar aangezien hij altijd mijn favoriete ADC was wordt dat mijn eerste (full price) 975 RP skin :P.
Helaas blijft ie ietwat zwak ja. Menig adc outscaled hem, zijn poke nishe ging beetje ten onder met de BT change en gebrek aan een escape speelt hem ook parten. Varus is ook mijn oude favoriet, maar die ult width boost in 5.3 gaat verder weinig veranderen.

Maar geen slechte skin inderdaad :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-02-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:51:
[...]

Helaas blijft ie ietwat zwak ja. Menig adc outscaled hem, zijn poke nishe ging beetje ten onder met de BT change en gebrek aan een escape speelt hem ook parten. Varus is ook mijn oude favoriet, maar die ult width boost in 5.3 gaat verder weinig veranderen.

Maar geen slechte skin inderdaad :)
Wist niet dat hij überhaupt een buffje kreeg. Speel weinig meer omdat ik momenteel niet in NL zit, dus lees de patchnotes ook niet. In ieder geval goed om te zien dat er aan hem gedacht wordt :P.

Ik ga Blamauci maar eens porren. Armor of the Fifth Age Taric Taric + Heartseeker Varus = Fabulous botlane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:36:
[...]

Het wordt gewoon geen Evelynn meer voor mij ;), vind haar tbh ook vrij saai qua kit. Maar goed, dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. Ik denk dat er genoeg zijn die dat over Irelia/Riven/Akali zullen zeggen namelijk ;). En die 3 vind ik nou wel leuk.
Thormodo schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:42:
[...]

Jinx :'). Heartseeker Varus, dat is pas de shit:
[video]

Wel een toffe skin verder voor Jinx.
Iets te hoog gaygehalte voor mij Thormodo ;), maar als je dat juist trekt dan zeker weten doen inderdaad.

- soloqueue rant vanaf hier -

Gisteren weer een paar geweldige potjes gespeeld. Eerst een normaltje, die natuurlijk hopeloos verloren moest gaan dus daar wil ik verder ook niet teveel aandacht aan besteden.

Ranked!!! Fuck yeh, ik als jungle Pantheon en opzich begon de game al goed, de eerste 4 minuten zonder onze midlaner gespeeld want natuurlijk je moet wel een AFK in je team hebben anders is de pret niet compleet. Dus meneer komt eindelijk ingame "Sorry guys, I had a bug". Nam ook maar 10 minuten in totaal in beslag om daar achter te komen, maar hey who cares! Onze toplaner, geweldige speler (maar dit meen ik ook serieus) netjes zijn lane gewonnen, elke keer netjes zijn gebied geward en op 1 towerdive na NIETS op aan te merken de gehele game. Gewoon een rolemodel speler die ik eigenlijk elke game wel wil hebben. Onze midlaner, op zijn Oost-Europese Engels en zijn AFKing de eerste 4 minuten na ook een prima vent. Nou dit klinkt als een winning formula, dit moet toch wel goedkomen zou je zo zeggen. Ik pak elke drake die er is, dus we liggen qua drakes ook nog eens enorm voor. Free LP incoming!

Totdat onze Caitlyn zegt: NOPE! We komen in de teamfights aan en de eerste teamfight is onze Cait binnen een seconde dood. Dus ik denk, hmm apart eens even kijken de volgende teamfight wat er exact misgaat. En ja hoor Caitlyn heeft de positioning van een suicde-bomber en gaat dus elke keer om het minste of geringste dood omdat ze gewoon in de frontline staat. Daar komt nog eens bij dat ze tijdens de teamfights zoveel mogelijk haar Q probeert te spammen, waarna ik haar vraag: Cait? Really why are you spamming Q when you can just AA? "But my Q does 600 damage and my AA does 300 damage". Mijn reactie: "How many AA's do you think will fit into that timewindow of that Q?", Cait: "Well 3 I guess?", ik: "So what will do more damage in the end?" Cait: "...., I'm just learning ADC you know". Vervolgens een paar minuten later roept ze dapper, "Jeehj guys I finally got my LW". Waarna ik haar vraag: "Nice you build a LW for a team with almost no armor...". Cait: "Oh yeh... I see". Zoals al verwacht is de enemy ADC wel in staat om AA's te doen en verliezen we de teamfight en winnen ze de game. GG WP. 10/10 would play again. (ik was overigens een Pantheon jungle)

Next game: Jarvan IV jungle. Eerlijk gezegd een vrij makkelijke game, want alle 3 lanes wonnen vrij hard. First blood bij onze Irelia bezorgd en onze Jinx 2 kills op bot gegeven en dat was eigenlijk wel de game. Het enemy team is geen moment meer terug gekomen.

Final ranked game: Onze firstpick: "Ehhh are you guys ok if I lock ADC?" ik: "Sure, as long as you remove the ignite and replace it with either heal or barrier". Firstpick: "Oh? I don't know I never play ADC...". Ik: (in gedachten) "FML!!!!!!!!". Nou enige rol die er over bleef was mid, en aangezien al mijn standaard mids (Ahri, Akali, Fizz, Zed) waren gebanned (hoe fucking verzin je het) had ik geen andere keuze dan uit te wijken naar mijn wat minder picks. Dus hoi Katarina. Onze top Nasus begon al na 2 minuten in lane te roepen dat hij een laneswap wou. Ik zei, ok prima maar laat dan iig deze wave even pakken dan loop ik naar top en jij naar mid. Tuurlijk niet joh, hoppa TP van Nasus naar mid nadat hij dood was gegaan op level 3 vs een Vladimir. En wat denk je? Ja hoor hij is de lane nog niet in of hij gaat een duel aan met Riven en valt wederom dood neer en dit heeft hij vervolgens nog 6x gedaan.

Onze botlane Sivir was inderdaad zo slecht als verwacht, onze jungler vond het nodig om OVERAL op in te springen. 3/0/0 Riven? NP GUYS I GOT THIS. 4/0/0 Riven...

Needless to say, game hard verloren en totaal niets kunnen doen als Katarina. Ik vind mooi...

- einde soloqueue rant -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:16:
[...]

Het wordt gewoon geen Evelynn meer voor mij ;), vind haar tbh ook vrij saai qua kit. Maar goed, dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. Ik denk dat er genoeg zijn die dat over Irelia/Riven/Akali zullen zeggen namelijk ;). En die 3 vind ik nou wel leuk.

[...]

Iets te hoog gaygehalte voor mij Thormodo ;), maar als je dat juist trekt dan zeker weten doen inderdaad.

Gisteren weer een paar geweldige potjes gespeeld. Eerst een normaltje, die natuurlijk hopeloos verloren moest gaan dus daar wil ik verder ook niet teveel aandacht aan besteden.

Ranked!!! Fuck yeh, ik als jungle Pantheon en opzich begon de game al goed, de eerste 4 minuten zonder onze midlaner gespeeld want natuurlijk je moet wel een AFK in je team hebben anders is de pret niet compleet. Dus meneer komt eindelijk ingame "Sorry guys, I had a bug". Nam ook maar 10 minuten in totaal in beslag om daar achter te komen, maar hey who cares! Onze toplaner, geweldige speler (maar dit meen ik ook serieus) netjes zijn lane gewonnen, elke keer netjes zijn gebied geward en op 1 towerdive na NIETS op aan te merken de gehele game. Gewoon een rolemodel speler die ik eigenlijk elke game wel wil hebben. Onze midlaner, op zijn Oost-Europese Engels en zijn AFKing de eerste 4 minuten na ook een prima vent. Nou dit klinkt als een winning formula, dit moet toch wel goedkomen zou je zo zeggen. Ik pak elke drake die er is, dus we liggen qua drakes ook nog eens enorm voor. Free LP incoming!

Totdat onze Caitlyn zegt: NOPE! We komen in de teamfights aan en de eerste teamfight is onze Cait binnen een seconde dood. Dus ik denk, hmm apart eens even kijken de volgende teamfight wat er exact misgaat. En ja hoor Caitlyn heeft de positioning van een suicde-bomber en gaat dus elke keer om het minste of geringste dood omdat ze gewoon in de frontline staat. Daar komt nog eens bij dat ze tijdens de teamfights zoveel mogelijk haar Q probeert te spammen, waarna ik haar vraag: Cait? Really why are you spamming Q when you can just AA? "But my Q does 600 damage and my AA does 300 damage". Mijn reactie: "How many AA's do you think will fit into that timewindow of that Q?", Cait: "Well 3 I guess?", ik: "So what will do more damage in the end?" Cait: "...., I'm just learning ADC you know". Vervolgens een paar minuten later roept ze dapper, "Jeehj guys I finally got my LW". Waarna ik haar vraag: "Nice you build a LW for a team with almost no armor...". Cait: "Oh yeh... I see". Zoals al verwacht is de enemy ADC wel in staat om AA's te doen en verliezen we de teamfight en winnen ze de game. GG WP. 10/10 would play again. (ik was overigens een Pantheon jungle)

Next game: Jarvan IV jungle. Eerlijk gezegd een vrij makkelijke game, want alle 3 lanes wonnen vrij hard. First blood bij onze Irelia bezorgd en onze Jinx 2 kills op bot gegeven en dat was eigenlijk wel de game. Het enemy team is geen moment meer terug gekomen.

Final ranked game: Onze firstpick: "Ehhh are you guys ok if I lock ADC?" ik: "Sure, as long as you remove the ignite and replace it with either heal or barrier". Firstpick: "Oh? I don't know I never play ADC...". Ik: (in gedachten) "FML!!!!!!!!". Nou enige rol die er over bleef was mid, en aangezien al mijn standaard mids (Ahri, Akali, Fizz, Zed) waren gebanned (hoe fucking verzin je het) had ik geen andere keuze dan uit te wijken naar mijn wat minder picks. Dus hoi Katarina. Onze top Nasus begon al na 2 minuten in lane te roepen dat hij een laneswap wou. Ik zei, ok prima maar laat dan iig deze wave even pakken dan loop ik naar top en jij naar mid. Tuurlijk niet joh, hoppa TP van Nasus naar mid nadat hij dood was gegaan op level 3 vs een Vladimir. En wat denk je? Ja hoor hij is de lane nog niet in of hij gaat een duel aan met Riven en valt wederom dood neer en dit heeft hij vervolgens nog 6x gedaan.

Onze botlane Sivir was inderdaad zo slecht als verwacht, onze jungler vond het nodig om OVERAL op in te springen. 3/0/0 Riven? NP GUYS I GOT THIS. 4/0/0 Riven...

Needless to say, game hard verloren en totaal niets kunnen doen als Katarina. Ik vind mooi...

- einde soloqueue rant -
Soms vraag ik me echt af of je niet op bronze elo speelt :P.. Als Nasus hoor je niet te verliezen van een fucking vladimir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:30:
[...]

Soms vraag ik me echt af of je niet op bronze elo speelt :P.. Als Nasus hoor je niet te verliezen van een fucking vladimir.
Nope het is echt allemaal Gold. Vandaar dus dat ik ook roep dat Gold niets bijzonders is, want mongolen zitten overal. Bronze/Silver/Gold en zelfs in Platinum heb ik ze meer dan genoeg meegemaakt.

Laat ik het zo stellen in CS:GO zie ik een groter verschil in rankings dan die ik in LoL zie. LoL is elke game weer yolo en maar bidden dat je ditmaal wat spelers hebt met een IQ hoger dan het aantal vingers die ze gebruiken om hun char te besturen.

Overigens ook wel simpel waarom je in CS:GO een betere rank-verdeling hebt. Aangezien iedereen daar met dezelfde middelen speelt. In LoL hangt het af van picks/bans/championpool. Waardoor je af en toe iemand op een champ hebt spelen die gewoon niet zijn standaard role speelt, waardoor de game al weer een stuk lastiger voor hem wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Damien op 11-02-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[...]

- einde soloqueue rant -
Holy shit man dat is wel echt ernstig. Klinkt eerder als een low elo placement match :') doet me wel denken aan een "compliment" dat je me een keer gaf in de zin van: "Platinum is net zo kut, ik denk dat jij dat ook wel kan halen." Thanks man <3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Recrush schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Holy shit man dat is wel echt ernstig. Klinkt eerder als een low elo placement match :') doet me wel denken aan een "compliment" dat je me een keer gaf in de zin van: "Platinum is net zo kut, ik denk dat jij dat ook wel kan halen." Thanks man <3 :+
Overigens had toch iemand medelijden met mij, want later op de avond nog wel 100 euro gewonnen in de staatsloterij! /offtopic <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:14:
[...]

Overigens had toch iemand medelijden met mij, want later op de avond nog wel 100 euro gewonnen in de staatsloterij! /offtopic <3
Skin money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:54

Jebus4life

BE User

Yes, Nemisis draft komt eraan deze path. Ziet er zo zalig uit :D

-- Nemesis Draft is a 5v5 featured game mode played on Summoner’s Rift.
-- Nemesis Draft allows each player to choose 1 champion for the enemy team for a total of 5 per team.
-- Each team will still get 3 bans. Do you bans champs do DON’T want to play, or leave them up to give to the other team? It’s up to you. :)
-- Available champions for you to give the other team are allowed from the collective pool of champs on your allied team.
-- There is a free trading period after all champs have been locked in, allowing you to organise amongst your team who would be best playing which champs. Even if you don’t own a champion, you’ll still be able to trade and play anyone you’re given.

We gaan ongetwijfeld veel Urgots en Heimerdingers zien (en aangezien Heimer gewoon enorm sterk is maar buiten de meta valt ga ik die hopelijk abusen XD)

[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 11-02-2015 11:39 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Dazzler2120 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:44:
[...]

Yep, hybrid vind ik haar het beste werken (ap/health items +hextech gunblade)
geeft goeie sustain, goeie damage em maakt je sorta tanky ;)

Net paar leuke potjes gehad... ook een game tegen een diamond 4 ezreal moeten spelen... toch spannend als je dat in het begin van het spel ziet ;) in begin van game waren hun aan de winnende hand, maar uiteindelijk nadat we baron gepakt hadden kwamen we sterk terug en wonnen we vrijwel alle teamfights.
Garen heb je vrijwel altijd een goede lategame champ mee,je moet alleen de early game door komen (mits je geen kill gefeed krijg)
Hextech Gunblade vind ik nou niet echt een super item op Evelynn, het geeft je gewoon niet de sustain die je misschien zou willen hebben. Als dit je laatste item zou zijn kan je beter nog een Randuin's Omen kopen, die tanky stats zullen veel beter werken :)

http://matchhistory.euw.l...pion=28&matchType=2&map=1

Hier misschien nog wat inspiratie, maar het is voornamelijk wel voor de mid lane :) Bij die 1 na laatste match zie je in mijn laatste slot nog een giants belt, die wou ik uitbouwen in een Randuin's Omen. Die build geeft je ook al snel +500-700AP.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na slechte placements matches beland in S1 , van daaruit een aantal potjes gespeeld. Dit bleef rond de 50% winrate waar ik zelf niet in vorm was en een aantal potjes DC of AFKers had. Maar sinds het weekend weer in vorm en kan ik weer carrien. Ook verder veel fijne teams gehad die weten wat ze moeten doen.

Heb amumu jungle gekozen en mijn oude main ziggs weer opgepakt, blijven voor mij goeie champs om mee te carrien. En tegenstanders blijven gewoon geen MR bouwen tegen Ziggs, dus na deathcap boemeroemie!. Zover nu in promos naar G5, de eerste gewonnen. Hopelijk vanavond de rest winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:12:
Na slechte placements matches beland in S1 , van daaruit een aantal potjes gespeeld. Dit bleef rond de 50% winrate waar ik zelf niet in vorm was en een aantal potjes DC of AFKers had. Maar sinds het weekend weer in vorm en kan ik weer carrien. Ook verder veel fijne teams gehad die weten wat ze moeten doen.

Heb amumu jungle gekozen en mijn oude main ziggs weer opgepakt, blijven voor mij goeie champs om mee te carrien. En tegenstanders blijven gewoon geen MR bouwen tegen Ziggs, dus na deathcap boemeroemie!. Zover nu in promos naar G5, de eerste gewonnen. Hopelijk vanavond de rest winnen. :)
Ziggs jungle new meta (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:30:
[...]

Wut? Deze matchup heb ik een paar keer gespeeld, maar vanaf dat Vladimir zijn blood transfusion op level 3 heeft verlies je de matchup gewoon door de goede sustain van Vladimir gecombineerd met dat zijn abilities ranged zijn. En aangezien Nasus early vrijwel geen kill potential heeft komt Vladimir daar zonder problemen. De enige hoop die je als Nasus hebt is dat je zelf ook voldoende farmt en meer invloed hebt tijdens de teamfights, maar daarin is Vladimir met al zijn AoE magic damage en trollpool ook best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Vicarious schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:21:
[...]

Wut? Deze matchup heb ik een paar keer gespeeld, maar vanaf dat Vladimir zijn blood transfusion op level 3 heeft verlies je de matchup gewoon door de goede sustain van Vladimir gecombineerd met dat zijn abilities ranged zijn. En aangezien Nasus early vrijwel geen kill potential heeft komt Vladimir daar zonder problemen. De enige hoop die je als Nasus hebt is dat je zelf ook voldoende farmt en meer invloed hebt tijdens de teamfights, maar daarin is Vladimir met al zijn AoE magic damage en trollpool ook best goed.
Heel simpel, rush MR.. en Vladi doet geen damage meer.. Vladi ignoren en gewoon lekker Q stacken, heb zelf nog nooit problemen gehad met Nasus tegen Vladi.

Ik hoef hem ook niet te killen, zolang hij mij maar niet killed. Als hij zen E gebruikt pushed die auto lane.. dus hij kan alleen maar Qs gebruiken.. wat met MR haast geen damage meer doet en met Q stacken makkelijk outhealbaar is.

Edit: mid-game outscale je hem als je normaal stacked.. 400 stacks op 15 minuten, ik zie hem nu al huilen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Secsytime op 11-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:24:
[...]

Heel simpel, rush MR.. en Vladi doet geen damage meer.. Vladi ignoren en gewoon lekker Q stacken, heb zelf nog nooit problemen gehad met Nasus tegen Vladi.

Ik hoef hem ook niet te killen, zolang hij mij maar niet killed. Als hij zen E gebruikt pushed die auto lane.. dus hij kan alleen maar Qs gebruiken.. wat met MR haast geen damage meer doet en met Q stacken makkelijk outhealbaar is.

Edit: mid-game outscale je hem als je normaal stacked.. 400 stacks op 15 minuten, ik zie hem nu al huilen :D
Dat was overigens ook wel mooi, ik had mijn seekers armguard binnengehaald omdat ik vs Riven stond, en toen mocht ik dus naar top toe vs Vladimir die inmiddels al een kill had gepakt. Nee leuk dat soort mensen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:24:
[...]

Een goeie Vlad zal ongetwijfeld heel agressief spelen met z'n range en z'n Q + E en Sorcs + Haunting rushen om de MR die Nasus ongetwijfeld zal kopen te minimaliseren. Het is een kwestie van abilities niet te verspillen op de minions (lvl 1 vlad die een minions pakt met Q is 10 seconden lang geen gevaar). Zelfs op lvl 5/6 is de cooldown nog 7 seconden.

*Zelf ben ik eerder iemand om de CDR boots te kopen, maar in dit geval zou ik dat dus wss niet doen :p

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 11-02-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Jebus4life schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:35:
[...]

Een goeie Vlad zal ongetwijfeld heel agressief spelen met z'n range en z'n Q + E en Sorcs + Haunting rushen om de MR die Nasus ongetwijfeld zal kopen te minimaliseren. Het is een kwestie van abilities niet te verspillen op de minions (lvl 1 vlad die een minions pakt met Q is 10 seconden lang geen gevaar). Zelfs op lvl 5/6 is de cooldown nog 7 seconden.

*Zelf ben ik eerder iemand om de CDR boots te kopen, maar in dit geval zou ik dat dus wss niet doen :p
Als we zo gaan redeneren, een goede Nasus wacht op de poke van Vladi en laat Vladi hem poken terwijl die(Vladi) in de melee minions staat.. waardoor de trade voor Nasus meteen worth is. Laat Vladi maar lekker Q + E poken zoals je zegt.. lekker de wave pushen want een goede Nasus pakt dan alsnog alle farm onder zen turret en blijft ondertussen Qs stacken terwijl die Vladi de lane pushed en ganks op hem mogelijk maakt.. En met Wither is het voor Vladi met W als zijn enige escape een HELL om weg te komen.. dus...

EDIT: Daarnaast.. Flask + 3 potions.. have fun poking man (': de Nasus blijft wel stacken.

[ Voor 4% gewijzigd door Secsytime op 11-02-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ja, Nasus stacked inderdaad wel, maar op die manier outscaled hij elke champion. Vlad heeft ondertussen anderhalf keer zo veel farm als Nasus, sloopt de turret pre-10 minuten weg en heeft vervolgens in alle andere lanes control. Vlad is echt geen fijne matchup als Nasus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rordarok schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:23:
Ja, Nasus stacked inderdaad wel, maar op die manier outscaled hij elke champion. Vlad heeft ondertussen anderhalf keer zo veel farm als Nasus, sloopt de turret pre-10 minuten weg en heeft vervolgens in alle andere lanes control. Vlad is echt geen fijne matchup als Nasus.
Op high ELO ja, anders niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:27:
[...]

Op high ELO ja, anders niet..
Dat maakt toch geen kut uit. De Vlad is op low elo minder skilled, maar de Nasus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Dat maakt toch geen kut uit. De Vlad is op low elo minder skilled, maar de Nasus ook.
En zelfs dat is het nog niets eens, je kunt wel een geniale Vlad speler zijn op low elo, maar als je de map-awareness hebt van Christoffel Columbus blijf je nog altijd steken op een bepaald elo. Vind dat er een beetje minderwaardig gedaan wordt over het skill-niveau van spelers op lagere rankings. Mechanisch kunnen het geweldige spelers zijn, maar ontbreekt het gewoon aan andere skills.

Laat ik het zo zeggen:
Bronze: Fiat
Silver: Fiat met elektrische ramen
Gold: Fiat met elektrische ramen en navigatie-systeem
Platinum: Fiat met elektrische ramen, navigatie-systeem en parkeer sensoren
Diamond: Fiat met elektrische ramen, navigatie-systeem, parkeer sensoren en stoelverwarming.

Echter in alle divisies is het nog steeds een Fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Vicarious schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Ben ik niet met je eens, ik speel veel Nasus op smurfs voor de lol. En dan heb ik met gemak 400 stacks op 15 minuten.. Maar games niet kunnen carryen omdat andere lanes TE fed zijn, terwijl ik men lane makkelijk win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:42:
Laat ik het zo zeggen:
Diamond: Fiat met elektrische ramen, navigatie-systeem, parkeer sensoren en stoelverwarming.
Bronze zou ik zeggen: Lada :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
En challenger/master wordt dan een Ferrari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:42:
[...]

En zelfs dat is het nog niets eens, je kunt wel een geniale Vlad speler zijn op low elo, maar als je de map-awareness hebt van Christoffel Columbus blijf je nog altijd steken op een bepaald elo. Vind dat er een beetje minderwaardig gedaan wordt over het skill-niveau van spelers op lagere rankings. Mechanisch kunnen het geweldige spelers zijn, maar ontbreekt het gewoon aan andere skills.

Laat ik het zo zeggen:

Echter in alle divisies is het nog steeds een Fiat.
De reden dat ik in bronze/silver elo zit is net andersom :). Map awereness, beslissingen nemen, dat gaat prima. Mijn probleem ligt hem in het niet écht masteren van champions. Te weinig echte comfort picks.

En het beste van alles: als Bronze je niveau is, of Silver, of Gold, prima toch. Wat je zegt, dat minderwaardig gedoe altijd over low-elo's. Het is een game, het gaat om de fun die je daaruit haalt.

En ja, ook ik heb liever fun in plat dat fun in bronze, maar das wat anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ero-Sensei schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:10:
[...]

De reden dat ik in bronze/silver elo zit is net andersom :). Map awereness, beslissingen nemen, dat gaat prima. Mijn probleem ligt hem in het niet écht masteren van champions. Te weinig echte comfort picks.

En het beste van alles: als Bronze je niveau is, of Silver, of Gold, prima toch. Wat je zegt, dat minderwaardig gedoe altijd over low-elo's. Het is een game, het gaat om de fun die je daaruit haalt.

En ja, ook ik heb liever fun in plat dat fun in bronze, maar das wat anders :D
Dit ken ik, ik zou je echt focussen op een paar champs goed te kunnen spelen. Als ik naar mezelf echt kijk dan zijn er ook maar 5of 6 champs waarmee ik goed kan spelen. Deze gebruik ik dan ook om mezelf in hogere elo te krijgen.
Nu een ranked winrate van 75%, en in mijn promo's naar silver 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
wtf... fijn, mn mmr is fucked, sta tegen 2 dia in ranked 8)7

http://www.lolnexus.com/E...name=xdmebusdx&region=EUW

[ Voor 34% gewijzigd door Mebus op 11-02-2015 15:35 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:01
Ach de klasses is met voetbal toch precies hetzelfde. Iedereen wil wel bij Barca, Real of Bayern (lees: LCS) spelen maar de meeste spelers zitten nog steeds in de 4e of 5e klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

of HUN mmr is fucked ;p net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:42:
[...]

of HUN mmr is fucked ;p net hoe je het bekijkt.
Dit was een kut matchup.. Vooral als je shaco niet begrijp wat een shaco het beste kan doen, een level 2 gank -_- Ach ja, geen enkele lane ging goed ofzo..

Had misschien ook maar eerst een normal game moeten spelen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 11-02-2015 16:04 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

Placement matches eindelijk gedaan: 4-6 geïndigd en geplaatst in Silver 1.
Van Gold V naar Silver I, hoog gold voor het einde van het seizoen moet haalbaar zijn.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Zo, de eerste lose streak tot nu.. 3 games achter elkaar verloren.

Eerste game: gewoon een bagger matchup en alle lanes verloren eigenlijk best hard, ook het gebrek aan CC was best vervelend.

Tweede game: Prima game, tot dat lee en riven onnodige dood gaan bij de tegenpartij hun red buff waardoor zij 2 turrets pakten en inhib. Vervolgens geeft Riven mij de schuld geeft omdat we verloren en dat Evelynn een troll pick is, de matchup tegen zed is anders best goed te doen early en lategame ook zolang ik maar een hourglass heb.

http://matchhistory.euw.l...006/39371610?tab=overview

Derde game: Een lee sin mid, ik denk dat dat nog een grotere troll is als Evelynn mid 8)7

Na ja, hoop dat met de loss streak mijn mmr wat beter word. En heb alsnog 50 punten in gold 1 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 11-02-2015 17:58 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Wat is er toch met Ezreal spelers? :')

Eerste potje vandaag een Ezreal mid en een Riven top. Riven roamed naar mid waar Ez dood ging (wat er exact gebeurde weet ik niet, was druk op botlane). Riven pushed de midwave door naar de toren en Ez begint uit complete paniek te pingen en te typen dat Riven weg moet enzovoort, en zei daarna "im not going mid anymore", dus begon hij andere lanes te screwen. Gelukkig ging bot prima en snowballde Riven erg hard, dus easy game.

Later nog een 3v3 waar iedereen gewoon een champ picked die hij leuk vindt. Ezreal wilde PER SE solo lanen, dus ik ging als Jarvan bot met Sion. Halverwege begint Ezreal mij te blamen omdat ik een misplay maak. Oh well, shit happens. Ik maak voor de grap de opmerking dat ik pas 2 dagen League speel en meneer gelooft dat natuurlijk, dus toen ik later zei dat dat niet het geval was begon hij helemaal te flamen blamen dat ik trash ben en er niks van kan. Gelukkig stond hij 0/5 en had hij 39cs op 18 minuten. Endgame begint hij me nog verder te flamen en te blamen. Kreeg wel een honorable opponent omdat het in /all ging en ik gewoon uitlegde dat het een spelletje is en je soms wint, soms verliest. Maar dayum. Wat een volk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Secsytime schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:43:
[...]

Ben ik niet met je eens, ik speel veel Nasus op smurfs voor de lol. En dan heb ik met gemak 400 stacks op 15 minuten.. Maar games niet kunnen carryen omdat andere lanes TE fed zijn, terwijl ik men lane makkelijk win.
Gast dan is het skill niveau toch niet gelijk. Als ik op mijn beste champion tegen mijn makkelijkste matchup sta, maar mijn tegenstander is challenger dan maakt hij me alsnog af. Ik ga uit van een gelijk skillniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Juist een game waar ik na een kwartier 8-1 sta met jungle Olaf (voor de duidelijkheid, ik ben een slechte jungler dus geen idee waar dit plots vandaan komt :D) en nog niks aan te doen he. Ganse team negeert endgame de 21 kills caitlin en begint te Taric te focussen. Enige andere deftige speler was Jax maar die liep continu alleen rond dusja...

• Thormodo

Alleen een echte man kan met zoveel gayness omgaan :P. Verder goede rant. Krijg gelijk weer zin om ranked te doen over een paar maanden :+.

• Damien
Gisteren maar eens wat anders gedaan dan maar weer soloqueue induiken en hopen op beter. Nadat ik de vlog gisteren had gezien van LS (Last Shadow) op Youtube (vanaf Reddit) had hij toch mijn interesse gewekt qua denkwijze. Ik was het ook grotendeels met hem eens omtrent de functie van analisten/coaches in de LCS momenteel. Ik vind bijvoorbeeld de coach/analist van Elements zeer zwak. Maar ook het punt dat League of Legends een hoop uit absolute waardes bestaat waardoor je in staat bent om door middel van berekeningen het maximale uit je spel kunt halen of iig dicht tegen de 99% aan kunt zitten. Dit kan door middel van runepages/masteriepages alswel movement in de game als voorbeelden.

In ieder geval dankzij die vlog kreeg ik dus interesse in zijn coaching en heb daarop besloten om wat van zijn coaching video's op youtube te gaan kijken. En ook al waren het in sommige gevallen vrij voor de hand liggende foutjes heb ik er toch behoorlijk wat van opgestoken. Mbt het nemen van beslissingen in lane, minionwaves manipuleren en je uiteindelijk rol in een game. En ook kleine simpele tips wat opzich heel logisch klinkt maar ik toch nog wel eens vergeet.

1 van de filmpjes was van een Riven in Platinum I volgens mij. Waarbij de laning phase vs een Tryndamere alles behalve goed liep. Met name het nemen van beslissingen was een groot probleem. Deze Riven ging elke keer vol uit vs de enemy Tryndamere die vervolgens daarna zijn volledige combo op Riven kon loslaten om deze immers alles op cooldown had zitten en hierdoor elke trade verloor. Maar om een voorbeeld te geven van een kleine tip die opzich een verschil kan maken. Als je 1/7/* staat en het overduidelijk is dat het op dat moment niet jouw game is, kun je natuurlijk nog steeds dingen verzoeken van je team echter gebruik geen emoticons. Niemand zit er immers op de wachten dat de "feeder" in het team ook nog eens overal smileys achter plakt, wat erop kan duiden dat hij de situatie niet serieus neemt of simpelweg aan het trollen is.

Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar het kan opzich een behoorlijk verschil maken. En nee je zult niet gelijk een winstreak neerzetten van 20 wins, maar pak er gewoon de dingen uit waar je zelf ook iets mee kunt en gebruik het.

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik was gisteren van plan weer eens wat meer te spelen. En had dus prompt het update probleem. Kreeg een error bij het updaten, en na het herstarten van de client ging ie files checken. Meer dan een uur later had het meer files gechecked dan er in de LoL folder stonden, en was nog steeds bezig, Dus uiteindelijk heb ik de folder met patches leeggegooid en ben ik opnieuw begonnen met patchen (wat, aangezien meerdere mensen opnieuw moesten patchen tergend traag ging) en nog 3x vastliep. Iedere keer dat ik het opnieuw moest starten ging ie eerst weer alle files checken, dus het heeft de hele nacht nodig gehad voor het eindelijk helemaal geinstalleerd was.

Verwijderd

Laatste tijd kijk ik ook wat meer van Lastshadow, het is een vreemde gozer , maar uitleggen kan hij supergoed. Zeker waard om zijn coaching video's te kijken.

En G5 gehaald in 1x met promo. _/-\o_ Laatste pot had een diana support en ik was karma support. QW ftw , uiteindelijk stond hij 0-10 :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 12:59 ]

• Skyclad
H2K vs EL:
spoiler:
Kijk gewoon ff!
Binnen een paar minuten kan je zien wat gaat gebeuren ;)

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

H2K vs EL:
spoiler:
Bot lane van H2K maakte een nogal groot verschil. Van begin af aan al, Nyph op Janna werd veel te makkelijk gehooked op lvl 2.

Maar daar ben ik natuurlijk ook weer met een onvermijdelijk commentaar op de Lulu top pick:

H2K had Maokai, en dan zet Elements daar Lulu tegenover. Ze blijft een favoriete champ van me, maar wanneer krijgen ze nu eens door dat je met Lulu in de current state en in deze meta geen potten gaat breken. Maokai brengt alleen al op papier zoveel meer, en dat bleek ook in de praktijk gedurende de match op meerdere momenten.

Lulu was bijna treurig, zoals ze bijvoorbeeld op minuut 23 onder haar eigen bot tower wordt gecharmed + Q van Sivir = Lulu dood. De shoutcasters hadden het zelfs nauwelijks door.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 12-02-2015 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:15:
H2K vs EL:
spoiler:
Bot lane van H2K maakte een nogal groot verschil. Van begin af aan al, Nyph op Janna werd veel te makkelijk gehooked op lvl 2.

Maar daar ben ik natuurlijk ook weer met een onvermijdelijk commentaar op de Lulu top pick:

H2K had Maokai, en dan zet Elements daar Lulu tegenover. Ze blijft een favoriete champ van me, maar wanneer krijgen ze nu eens door dat je met Lulu in de current state en in deze meta geen potten gaat breken. Maokai brengt alleen al op papier zoveel meer, en dat bleek ook in de praktijk gedurende de match op meerdere momenten.

Lulu was bijna treurig, zoals ze bijvoorbeeld op minuut 23 onder haar eigen bot tower wordt gecharmed + Q van Sivir = Lulu dood. De shoutcasters hadden het zelfs nauwelijks door.
spoiler:
Tja, je kan Lulu best picken, maar dan moet je comp daar wel op afgestemd zijn. Als je Lulu en Janna in je team hebt, heb je eigenlijk 2 hypercarries nodig. Pick dan bijv. Kog als ADC ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
In de LPL zie je Lulu nog wel met succes gebruikt worden. Maar daar zorgen ze dat ze damage en tankyness van andere champs hebben.
spoiler:
Zie ook: EDG vs EP game 1 (W5D1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 15:23

Wootlock

Evilution

Skyclad schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:36:
In de LPL zie je Lulu nog wel met succes gebruikt worden. Maar daar zorgen ze dat ze damage en tankyness van andere champs hebben.
spoiler:
Zie ook: EDG vs EP game 1 (W5D1)
Koreanen zijn geen Europeanen.
Koreaanse Rengar's carry'en games, Europeese / Amerikaanse Rengars feeden en brengen niets in een team (behalve een leuk scoutingsmechanise tijdens zijn ult)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:31:
[...]
spoiler:
Tja, je kan Lulu best picken, maar dan moet je comp daar wel op afgestemd zijn. Als je Lulu en Janna in je team hebt, heb je eigenlijk 2 hypercarries nodig. Pick dan bijv. Kog als ADC ofzo.
Gelukkig helpt het wel om een Dota2 coach te hebben, je ziet gelijk een enorm verschil met andere teams. Dat de games die ze winnen op basis is van skill en misplay van het enemy team en de verloren matches puur zijn op slechte teamcomps, slechte rotatie en de magere championpools van de spelers. Misschien zit er zelfs nog wel een ego kwestie aan vast.

Maar wat mij betreft mag Riot de regels aanscherpen, als je niet kunt aantonen enige kennis te hebben van LoL kun je ook geen coach worden, want ik snap niet dat die jongen nu nog steeds het voor elkaar krijgt een glimlach op zijn gezicht te tonen zodra de camera op hem gericht staat, want hij bakt er echt NIETS van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:09:
[...]
Maar wat mij betreft mag Riot de regels aanscherpen, als je niet kunt aantonen enige kennis te hebben van LoL kun je ook geen coach worden, want ik snap niet dat die jongen nu nog steeds het voor elkaar krijgt een glimlach op zijn gezicht te tonen zodra de camera op hem gericht staat, want hij bakt er echt NIETS van.
Dat moeten de teams maar onder elkaar uitvechten he, als ze het verstand niet hebben een deftige coach aan te nemen is dat toch hun eigen fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jebus4life schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:25:
[...]

Dat moeten de teams maar onder elkaar uitvechten he, als ze het verstand niet hebben een deftige coach aan te nemen is dat toch hun eigen fout?
Mee eens. Als ik als speler in een team merk dat mijn coach geen reet van het spelletje begrijpt ga ik eerst met de coach zelf praten en als er niet snel verbetering komt met de organisatie. Zeker als mijn teamgenoten er ook zo over denken. Uiteindelijk draait het om presteren en als de coach alleen maar een storende factor is voor het team (de spelers die de uiteindelijke prestatie neer moeten zetten) is het ook in het belang van de organisatie om de coach te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mijn vermoeden is meer dat ze met die coach opgescheept zitten dankzij het teammanagement en niet zozeer de wens van het team. Dit kun je ook enigszins herleiden uit de negatieve berichten afkomstig vanuit Rekkles wat later door Froggen werd uitgelegd dat het vrij lang duurde voordat ze goed internet hadden. Maar wat ook te verwachten van een Dota2-management. Ja ik blijf er op hameren, ik heb niet het idee dat ze het LoL-team echt serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:43:
Mijn vermoeden is meer dat ze met die coach opgescheept zitten dankzij het teammanagement en niet zozeer de wens van het team.
Dat zou zomaar kunnen. Maar dat is in vrijwel elke andere sport toch niet anders? De teamorganisatie bepaalt welke coach er staat en welke spelers ze halen. Als iemand daarin duidelijk niet functioneert vervang je diegene. Als alle teamgenoten van Alliance aangeven dat ze de coach een prutser vinden is het in het belang van Elements om daar iets mee te doen. Echter, als de spelers een beetje passive-aggressive af en toe een vage tweet de lucht in sturen of een wat vinnig antwoord op Ask.fm typen kun je ook niet direct actie verlangen van de organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:49:
[...]

Dat zou zomaar kunnen. Maar dat is in vrijwel elke andere sport toch niet anders? De teamorganisatie bepaalt welke coach er staat en welke spelers ze halen. Als iemand daarin duidelijk niet functioneert vervang je diegene. Als alle teamgenoten van Alliance aangeven dat ze de coach een prutser vinden is het in het belang van Elements om daar iets mee te doen. Echter, als de spelers een beetje passive-aggressive af en toe een vage tweet de lucht in sturen of een wat vinnig antwoord op Ask.fm typen kun je ook niet direct actie verlangen van de organisatie.
Maar ja na het MYM (MoveYourMothers) verhaal heb ik niet echt het idee dat alle organisaties even een luisterend oor bieden voor hun team. Want ik denk niet dat MYM het enige team is met dit soort issues, en dat het dieper gaat dan men nu denkt. Ook Cyanide heeft wel gezegd dat Fnatic af en toe wat dodgy was, en dan heb je het toch over een e-sports organisatie die al enkele jaren meegaat. Hou er rekening mee het zijn niet alleen kinderen die spelen maar ook in de meeste gevallen nog kinderen die de organisaties runnen.

Andere voorbeelden, LMQ en SK. En dan heb je nog het Koreaanse AHQ.

En dus het verschil met andere sporten (hoewel daar ook corruptie plaatsvind) is dat er toch een ander kaliber organisatie achter zit. Iets meer mensen met wat meer ervaring in het runnen van een bedrijf.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 13-02-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Damienx2 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:43:
Mijn vermoeden is meer dat ze met die coach opgescheept zitten dankzij het teammanagement en niet zozeer de wens van het team. Dit kun je ook enigszins herleiden uit de negatieve berichten afkomstig vanuit Rekkles wat later door Froggen werd uitgelegd dat het vrij lang duurde voordat ze goed internet hadden. Maar wat ook te verwachten van een Dota2-management. Ja ik blijf er op hameren, ik heb niet het idee dat ze het LoL-team echt serieus nemen.
Nochtans is LoL veruit de grootste e-sports met véél meer kijkers, zou me vreemd lijken om dat niet serieus te nemen als team :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Maar ja na het MYM (MoveYourMothers) verhaal heb ik niet echt het idee dat alle organisaties even een luisterend oor bieden voor hun team. Want ik denk niet dat MYM het enige team is met dit soort issues, en dat het dieper gaat dan men nu denkt. Ook Cyanide heeft wel gezegd dat Fnatic af en toe wat dodgy was, en dan heb je het toch over een e-sports organisatie die al enkele jaren meegaat. Hou er rekening mee het zijn niet alleen kinderen die spelen maar ook in de meeste gevallen nog kinderen die de organisaties runnen.

Andere voorbeelden, LMQ en SK. En dan heb je nog het Koreaanse AHQ.

En dus het verschil met andere sporten (hoewel daar ook corruptie plaatsvind) is dat er toch een ander kaliber organisatie achter zit. Iets meer mensen met wat meer ervaring in het runnen van een bedrijf.
Ik ben het met je eens dat er flink dodgy esports organisaties zijn, maar dat staat imo een beetje los van het coach verhaal waar we mee waren begonnen. Om corruptie binnen dit soort organisaties tegen te gaan zal Riot een soort van onafhankelijk orgaan moeten instellen om dit soort conflicten te beoordelen, want nu is Riot aanklager, jury en rechter in één. Lees ook bijvoorbeeld eens http://www.reddit.com/r/l..._on_riots_mymkori_ruling/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Damien heeft geluk dat niet al teveel EUW spelers naar de LPL wedstrijden kijken, anders zou je na OMG vs KNG game 1 weer wat leuke variatie zien in soloQ ;)

Edit: En ook game 2 :D

[ Voor 7% gewijzigd door Skyclad op 13-02-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Dan denk je, ga lekker ranked doen. Meteen begin van game is jinx afk (Geen items gekocht etc en afk)
Lang erover moeten doen, ik als udyr jungle iedere dragon proberen te pakken, en zoveel mogelijk 4v5 proberen te splitpushen.
Op het einde is dat rewarded met een victory :') Voelt toch goed als je 4vs5 weet te winnen

http://matchhistory.euw.l...072/29475960?tab=overview

Maar toch, wat is zo'n afk irritant Lel, Vel'koz solo lane deed het wel redelijk, lux werd goed gefed en de enemy maakte veel fouten. Met de Godyr lekker tanken, en splitpushen, iedere dragon en baron pakken (op 1 na)

GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Waarom speel je Udyr met Warrior enchant? Hij was Feral Flare (hoge clear speed) dus ik zou eerder voor Devourer enchant kiezen denk ik. Of is S5 jungle beter met Warrior?
In S4 redelijk wat Udyr gespeeld maar S5 nog niet, dus ben geïnteresseerd naar jou/jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
dramborleg schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:14:
Waarom speel je Udyr met Warrior enchant? Hij was Feral Flare (hoge clear speed) dus ik zou eerder voor Devourer enchant kiezen denk ik. Of is S5 jungle beter met Warrior?
In S4 redelijk wat Udyr gespeeld maar S5 nog niet, dus ben geïnteresseerd naar jou/jullie mening.
Ligt er eigenlijk aan, als ik tiger udyr ga ga ik meestal voor Warrior (de armor pen, de damage DOT), en devourer als ik phoenix ga, voor de extra attack speed en de stacks. Beiden kan, maar devourer is behoorlijk generft in vergelijking met feral flare
Is niet echt een dat beter is als de andere, maar meer dat ze beiden kunnen. En als het echt nodig is is juggernaut natuurlijk ook handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Haha, in de voorbeschouwing van Gambit vs Elements zit een item + interview met Leviathan, coach van Gambit.

Een voormalige poker speler, kennelijk. Wel mooi hoe ze denken dat het poker perspectief echt wat bijdraagt.

'Goeie' quotes ook:

"In Poker, your opponents are always in the fog of war..."
"If the enemy wards, you can sweep it or walk over it to give them misinformation...."

Hopelijk voor Gambit hebben ze buiten de camera's ook nog nuttige opmerkingen.

spoiler:
Leuk, Anivia zojuist gepicked door Froggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 17:07
Dazzler2120 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:34:
[...]

Ligt er eigenlijk aan, als ik tiger udyr ga ga ik meestal voor Warrior (de armor pen, de damage DOT), en devourer als ik phoenix ga, voor de extra attack speed en de stacks. Beiden kan, maar devourer is behoorlijk generft in vergelijking met feral flare
Is niet echt een dat beter is als de andere, maar meer dat ze beiden kunnen. En als het echt nodig is is juggernaut natuurlijk ook handig
Jij snapt het kerel.

Tiger= Warrior enchant
Phoenix=Devourer enchant.

Tiger= Single Target DoT damage(warrior geeft een rete hoge damage spike)
Phoenix= AOE dont give a fuck

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Hallo iedereen,

Ik ga in maart naar een LAN met enkele vrienden en zijn daar van plan LoL te spelen.
Nu ben ik slechts 2-3 weken geleden begonnen met spelen waarvan ik een een weekje niet heb kunnen spelen vanwege griep. :+ Hierdoor ben ik dus nog maar level 10. :-(

Is het een vereiste om level 30 te zijn om op LAN te kunnen spelen? Ik heb nu een week krokusvakantie dus ik kan met boosts wel even doorduwen als het echt nodig is. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Grim op 14-02-2015 12:01 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
NuCl3aR schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:59:
Hallo iedereen,

Ik ga in maart naar een LAN met enkele vrienden en zijn daar van plan LoL te spelen.
Nu ben ik slechts 2-3 weken geleden begonnen met spelen waarvan ik een een weekje niet heb kunnen spelen vanwege griep. :+ Hierdoor ben ik dus nog maar level 10. :-(

Is het een vereiste om level 30 te zijn om op LAN te kunnen spelen? Ik heb nu een week krokusvakantie dus ik kan met boosts wel even doorduwen als het echt nodig is. :D
Behalve dat je de ranked queues beschikbaar krijgt en volle rune/masterypages kunt maken verandert er niets aan het spel, dus vereiste niet. Maar als iedereen daar level 30 is kan ik me voorstellen als het wel prettig is als jij dat ook bent. Ook omdat je het wel gaat missen als je geen runes en masteries hebt als je met allemaal level 30's speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
NuCl3aR schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:59:
Hallo iedereen,

Een van die mensen zal vast ook nog wel eem smurf account hebben, vraag of je daar anders tijdelijk op mag oefenen/spelen :) Heb je meer kans op wat runes/rune pages ook.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Account sharing get banned gg

Maar ik ben het verder wel met Recrush eens. Sowieso is het de moeite om iets meer van het spel te begrijpen, anders raak je mogelijk alleen maar gefrustreerd op zo'n LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PhM3EkyBmfaEJyALuVWKIjkh/full.png

Welcome to League of installation repair :')

Meer mensen gehad ?
Gisteravond nog een potje gedaan, no issues.
Vandaag start ik hem, bam

[ Voor 27% gewijzigd door Viper® op 14-02-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Viper® schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:38:
[afbeelding]

Welcome to League of installation repair :')

Meer mensen gehad ?
Gisteravond nog een potje gedaan, no issues.
Vandaag start ik hem, bam
Had het vandaag ook.. En ook tijdens de nieuwe patch waren er problemen. Plus nog het feit dat mijn logitech headset altijd voor problemen zorgt als er dll bestanden van hun in de LoL map staan, maar die kan je simpelweg gewoon verwijderen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Najin vs Samsung game 2:
spoiler:
J4 mid, is weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Toevallig iemand hier die in hoog Silver zit en ook genoeg heeft van die nubs in ranked?
Pm me maar voor duo.

Zit smurf door Silver (Silver II nu) te loodsen terug naar Goud (main ook Gold, nog niet geplaced), maar wat je om je heen ziet is te vaak met geen pen te beschrijven.

Net het toppunt met een Ezreal mid (meteen al 'briljante' pick natuurlijk) die na 27 mins, hou je vast, welgeteld 40 cs had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:53:
(meteen al 'briljante' pick natuurlijk)
Zei je dat ook toen Link vorige week CLG met ezreal mid carriede?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Mijn placements lopen verschrikkelijk ^^

1-4 momenteel. Waarvan ik ook 2 keer niet goed gespeeld heb (eerlijk is eerlijk). Maar het ziet er weer heel mooi uit dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Fanatic_FS schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:48:
[...]

Zei je dat ook toen Link vorige week CLG met ezreal mid carriede?
Die speelt ez mid omdat hij weet wat hij doet en waarom hij die pick doet, mensen in yoloQ doen dat omdat link het deed en hij carriede dus het zal wel OP zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jebus4life schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:50:
[...]

Die speelt ez mid omdat hij weet wat hij doet en waarom hij die pick doet, mensen in yoloQ doen dat omdat link het deed en hij carriede dus het zal wel OP zijn ^^
Met die opmerking wordt al meteen gesuggereerd dat Ezreal mid een troll pick is en kut is.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Fanatic_FS schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:11:
[...]

Met die opmerking wordt al meteen gesuggereerd dat Ezreal mid een troll pick is en kut is.
Als de persoon die Ezreal speelt ook gewoon kei slecht is wel ja, zelf wat Ezreals op mid lane gehad in ranked en was er nou niet echt van onder de indruk. Het zal vast wel werken (net zoals dat Evelynn mid best goed werkt, vooral tegen een Ezreal :+ ), maar denk meer als je er een bepaalde teamcomp omheen bouwt. Met een team van 5 man dus :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ach ja, LCS picks kopiëren zonder enig idee te hebben waarom de champion gepicked werd of op te letten wat er mee gedaan werd, niks nieuws onder de zon. Net als mensen die Nidalee Jungle zo snel mogelijk locken en vervolgens de eerste 15 min alleen maar aan het farmen zijn.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

wtf.. wilde ff een relaxend 3vs3 potje vs bots doen. Zit ik met 2 bots (player bots) die gewoon naar enemy base lopen.. Echt kansloos dit.. 15 minuten van m'n leven verneukt.
Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden