Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

RaseriaN schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:21:
Wel gemerkt dat ADC me toch vele malen lekkerder ligt, omdat ik dan toch meer het gevoel heb dat ik impact kan maken met fights. Kan wel initiaten als Lee/J4 of zelfs als Brolaf, maar als de rest van de lanes niet volgen en/of te zwak zijn om de TF te winnen dan houdt het op ;(
Hoe bouw en speel je Brolaf? Tenzij je een righteous glory hebt en geen harde CC in je team hoor je niet de primary initiator te zijn imo, maar hoor je als eerste headlong er in te diven na de initiate van een teamgenoot. Zo speelde ik gisteren met een Leona in m'n team.. Dan rende ik volle bak achter de Solar Flare aan en kwam de Leona Pain Train me nog eens voorbij ge-Zenith, en konden Graves en Lux probleemloos hun damage over het enemy team heen gooien omdat Brolaf en Leona midden in je team bepaald niet te negeren zijn.

Nou heb je natuurlijk ook teams die dat niet snappen, maar die tactiek werkte meer dan prima voor me. Vanuit de jungle, full tank gebouwd.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Ik ga nu mijn overige placement matches streamen op www.twitch.tv/best_junglah_euw

Sta momenteel 1-2(1 win 2 loss.)

Kom me gezellig aanmoedigen :P

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
McGryphon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:36:
[...]

Hoe bouw en speel je Brolaf? Tenzij je een righteous glory hebt en geen harde CC in je team hoor je niet de primary initiator te zijn imo, maar hoor je als eerste headlong er in te diven na de initiate van een teamgenoot. Zo speelde ik gisteren met een Leona in m'n team.. Dan rende ik volle bak achter de Solar Flare aan en kwam de Leona Pain Train me nog eens voorbij ge-Zenith, en konden Graves en Lux probleemloos hun damage over het enemy team heen gooien omdat Brolaf en Leona midden in je team bepaald niet te negeren zijn.

Nou heb je natuurlijk ook teams die dat niet snappen, maar die tactiek werkte meer dan prima voor me. Vanuit de jungle, full tank gebouwd.
In Bronze/Sivler werkt dat wel ja. Teams weten vaak niet wanneer te initiaten, en focus is vaak volledig verkeerd.
In het praktijk voorbeeld welke jij zojuist geeft werkt het als je als Olaf er redelijk voorstaat, én het enemy team inderdaad Olaf gaat focussen 'omdat hij niet te negeren is". Wanneer ik een Zed/Ahri/Akali/Leblanc/Yi ben, dan negeer ik Olaf gewoon keihard hoor. Lux en/of Graves gaan eraan vanwege mijn flank en Leona zal terug moeten om uiteindelijk zijn adc te gaan beschermen. Op dat moment is de focus op mij, en staat Olaf tegen 4 man.

Ik ben ook Bronze, en zo zonde dat veel mensen niet begrijpen dat 'een niet te negeren tank Olaf' niet solo je hele team gaat killen. Delete de squichies en hij staat er alleen / met 2 voor. Maar inderdaad, iedereen gaat 10 seconden op Olaf lopen meppen, verbruikt alle CC skills op Olaf (hello ult) en eens hij dood is kunnen de Lux en Graves met een paar simpele autoattacks opruimen.
In diezelfde 10 seconden had het hele team ook 3 squishies kunnen killen en had Olaf 1 kill gehad.

Volgens mij schrijf ik 3 keer hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
eerste match was een succes AP amumu OP as FUCK.

Kom lekker meekijken op www.twitch.tv/best_junglah_euw Godyr nu :P

Edit: 2de game ook gewonnen met een prachtige udyr game.

Tijd om weer lekker naar Psych te gaan kijken. Iedereen bedankt voor het kijken, aanmoedigen en de tips :P _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door blamauci op 27-01-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ero-Sensei schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:56:
[...]

In Bronze/Sivler werkt dat wel ja. Teams weten vaak niet wanneer te initiaten, en focus is vaak volledig verkeerd.
In het praktijk voorbeeld welke jij zojuist geeft werkt het als je als Olaf er redelijk voorstaat, én het enemy team inderdaad Olaf gaat focussen 'omdat hij niet te negeren is". Wanneer ik een Zed/Ahri/Akali/Leblanc/Yi ben, dan negeer ik Olaf gewoon keihard hoor. Lux en/of Graves gaan eraan vanwege mijn flank en Leona zal terug moeten om uiteindelijk zijn adc te gaan beschermen. Op dat moment is de focus op mij, en staat Olaf tegen 4 man.

Ik ben ook Bronze, en zo zonde dat veel mensen niet begrijpen dat 'een niet te negeren tank Olaf' niet solo je hele team gaat killen. Delete de squichies en hij staat er alleen / met 2 voor. Maar inderdaad, iedereen gaat 10 seconden op Olaf lopen meppen, verbruikt alle CC skills op Olaf (hello ult) en eens hij dood is kunnen de Lux en Graves met een paar simpele autoattacks opruimen.
In diezelfde 10 seconden had het hele team ook 3 squishies kunnen killen en had Olaf 1 kill gehad.

Volgens mij schrijf ik 3 keer hetzelfde :)
Sja, het werkt vooral als je naast Olaf nog een divebuddy met wat hardere CC hebt dus. Als ik als toplaner de main initiator ga moeten zijn... Dan ben ik fucked want ik heb geen echte CC-heavy toplaners in m'n pool :+

Het is ook niet zozeer dat Olaf in z'n eentje niet te negeren is, maar vooral wanneer hij met een Leona oid naast zich je backline komt diven heb je gewoon een probleem. Olaf werkt full tank enkel in een comp met harde engage, anders ben je zonder damage items gewoon niet bedreigend genoeg. En vanuit de jungle heb ik niet genoeg gold om damage items te kunnen bouwen zonder te squishy te worden.

Maar o wee als je toplane Olaf ook maar een beetje feedt. Als hij een Hydra bij z'n tankstats heeft gaat ie de meeste 1v2's zonder problemen aan.

[ Voor 16% gewijzigd door McGryphon op 27-01-2015 14:48 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:41

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Sja, het werkt vooral als je naast Olaf nog een divebuddy met wat hardere CC hebt dus. Als ik als toplaner de main initiator ga moeten zijn... Dan ben ik fucked want ik heb geen echte CC-heavy toplaners in m'n pool :+

Het is ook niet zozeer dat Olaf in z'n eentje niet te negeren is, maar vooral wanneer hij met een Leona oid naast zich je backline komt diven heb je gewoon een probleem. Olaf werkt full tank enkel in een comp met harde engage, anders ben je zonder damage items gewoon niet bedreigend genoeg. En vanuit de jungle heb ik niet genoeg gold om damage items te kunnen bouwen zonder te squishy te worden.

Maar o wee als je toplane Olaf ook maar een beetje feedt. Als hij een Hydra bij z'n tankstats heeft gaat ie de meeste 1v2's zonder problemen aan.
Ik waardeer je liefde en dedication voor Brolaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Secsytime schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:06:
[...]

En toch poepte ik op de olaf laaste game zelfs nadat hij zich gefeed had op onze ''achterlijke'' darius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22
Dat is het probleem met Olaf en wat ik gisteren ook zag bij Master Yi (wat wel een bepaalde eigenschap is in low Elo voor Yi spelers merk ik vaak)

Zodra ze early wat kills hebben, beginnen ze zich opeens godlike en unstoppable te voelen, waardoor ze gaan throwen en diven voor elke potentiele kans die ze zien, te snel een teamfight inititeren maar dan meteen het loodje leggen omdat het team niet op tijd kan navolgen.

Gisteren nog een ranked game gewonnen 4/5 omdat onze Vayne op lvl5 besluit te ragequitten na 3 keer dood te zijn gegaan vs Cait (en diegene had nog zelfs vayne tegen caitlyn gepicked ook)

Maar door teamplay, en we hadden een zwaar gefeedde en gestackte Nasus die 1vs4 fights aan het winnen was konden we het 30min volhouden en uiteindelijk winnen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

blamauci schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:18:
[...]

En toch poepte ik op de olaf laaste game zelfs nadat hij zich gefeed had op onze ''achterlijke'' darius.
Ik gok dat dit het geval was?
Turismo schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:35:
Zodra ze early wat kills hebben, beginnen ze zich opeens godlike en unstoppable te voelen, waardoor ze gaan throwen en diven voor elke potentiele kans die ze zien, te snel een teamfight inititeren maar dan meteen het loodje leggen omdat het team niet op tijd kan navolgen.
Iets wat ik zelf zo veel mogelijk probeer te voorkomen overigens :P
Secsytime schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:06:
[...]

O+

[ Voor 11% gewijzigd door McGryphon op 27-01-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
http://matchhistory.euw.l...84252/24156701?tab=builds

Ap amumu is zo damn belachelijk btw. ZOOOOO STERK SWAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mensen als jij zijn de reden dat het YoloQ heet O+

And I wouldn't have it any other way ;) altijd grappig, zulke builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:19:
Mensen als jij zijn de reden dat het YoloQ heet O+

And I wouldn't have it any other way ;) altijd grappig, zulke builds.
Wat is je IGN, ik speel graag met Olafs! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mijn IGN is gewoon McGryphon :P
Morgen komen er overdag wat mensen langs om te spelen, dus dan ga ik overdag vrij veel online zijn en 's avonds waarschijnlijk wat minder. En mijn niveau is bepaald niet ontstellend hoog, voordat je teleurgesteld raakt. Silver II in preseason ;)

Zie net een mooie methode op Reddit staan om games te winnen. "Play jungle, look up enemy match history to see who's on the biggest loss streak, camp his lane until he rages" _O-

[ Voor 25% gewijzigd door McGryphon op 27-01-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

jespertje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Wie kom je zoal tegen uit LCS dan?

@ stin00 ik zal je binnenkort ff adden, last season ook diamond, nu nog bezig in placements (3-1). Ingame name: jespertje
Yellowstar, Edward, Kikis, Overpow en een paar anderen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover 3-4 in placements. Op zich speel ik vrij aardig, maar kan nog niet genoeg carrien :( Maar wel laatste pot lux vs katarina, ik denk, ga lekker passief farmen. De teamfights komen en kan net de juiste personen vastzetten en pew pew lazer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:51:
Zover 3-4 in placements. Op zich speel ik vrij aardig, maar kan nog niet genoeg carrien :( Maar wel laatste pot lux vs katarina, ik denk, ga lekker passief farmen. De teamfights komen en kan net de juiste personen vastzetten en pew pew lazer. :)
Bronze inc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00
McGryphon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:23:
Zie net een mooie methode op Reddit staan om games te winnen. "Play jungle, look up enemy match history to see who's on the biggest loss streak, camp his lane until he rages" _O-
Nieuw? Heb ik vorig jaar een paar keer gedaan. Toen stonden er op OP.GG leave points (weet niet of dat nog zo is?) en daar keek ik dan wel eens naar om te kijken wie de meeste had. Vervolgens daar wat campen en het is 2 of 3x gelukt om een leave te veroorzaken. Maar ben vorig jaar als B1 geplaatst en weinig moeite gedaan om er uit te komen.

Wel grappig dat er in de clan ook van die tryhards zitten, met geluk in Silver geplaatst doen en zichzelf een partij goed voelen... Nu zijn ze B2 geplaatst, lachen gieren brullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

McGryphon schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:36:

Iets met mosterd en maaltijd, maar had in dit geval Merc's, Randiun's, Spirit Visage, Hydra en Frozen Heart gebouwd (de enemy APC was niet zo goed, Reksai en Jinx daarintegen wel :/) En we hadden een Janna als Support en Amumu als Jungler, maar er werd weinig geinitiate dus heb vrij veel via de flanken geprobeerd erin te komen maar vs een Rek/Leona/Jinx/LB combo burn je je ult vrij snel omdat je anders constant vast staat te loeren :) Anyways, verloren pot, weinig woorden aan vuil maken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Sja, als flanken niet werkt en er komt geen initiate van je Amumu ben je ook wel een beetje fucked :+

Build ziet er verder vrij degelijk uit. Zelf ga ik regelmatig voor boots of swiftness, maar tegen een Leona snap ik de merctreads prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/f8xCT/55f9d1df7f.jpg

Welp RITO ik kan nu dus geen LoL spelen he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Rordarok schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:24:
[...]

Yellowstar, Edward, Kikis, Overpow en een paar anderen.
Dat is wel nice opzich, merk je dan ook veel verschil tussen hen en andere master/challengers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Placement game 1 gewonnen, dan moet de volgende natuurlijk mis gaan.

1. Wees last pick zodat je support bent
2. Krijg een top main in je team als 4de pick die Teemo pickt terwijl de tegenstander al een vlad top had gepickt
3. Heb een AD carry naast je staan die het weet te presteren om 50 farm in 15 minuten te halen
4. ????
5. Profit

De profit was uiteraard een loss met een AFK teemo nadat hij Vlad teringhard gefeed heeft. Soms vraag ik me echt af waarom ik dit spel nog speel.

edit: endgame had ik met nami slechts een paarhonderd damage minder dan Cait, die niet eens kon auto-attacken in een fight maar alleen maar wegrende.

[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 28-01-2015 11:12 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:10:

2. Krijg een top main in je team als 4de pick die Teemo pickt terwijl de tegenstander al een vlad top had gepickt
3. Heb een AD carry naast je staan die het weet te presteren om 50 farm in 15 minuten te halen
4. ????
5. Profit

De profit was uiteraard een loss met een AFK teemo nadat hij Vlad teringhard gefeed heeft. Soms vraag ik me echt af waarom ik dit spel nog speel.

edit: endgame had ik met nami slechts een paarhonderd damage minder dan Cait, die niet eens kon auto-attacken in een fight maar alleen maar wegrende.
Haha herkenbaar.

Game 1 gewonnen, game 2 verloren en gisteren game 3 weer gewonnen :D
#9-1thedream :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:10:

4. ????
5. Profit

Ik merk de laatste tijd wel steeds meer dat mensen support picken, en dat het niet standaard meer de last-pick is. Goede ontwikkeling imo. Ik heb het zelf ook wel, wanneer ik bijvoorbeeld keus heb tussen een lane setup die me niet goed ligt of support, dat ik voor dat laatste ga. Ook als firstpick neem ik vaak een support om de counters tegen te gaan (ban morg, pick Leona bijv.)

Maar wat inderdaad wel vaak voorkomt dat de 4th en 5th pick moeten kiezen en ADC en Support blijft over. ADC ligt me meestal prima, maar die schijt 4th pick gaat dan maar ADC omdat hij support niet leuk vind. Geen probleem, maar als je er niks van bakt: waarom pick je niet support omdat ADC je gewoon neit ligt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Patch 5.2 is alweer uit, rip DFG :'(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Mebus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:27:
Patch 5.2 is alweer uit, rip DFG :'(
RIP Akali en Ahri i guess.

Akali is wel heel hard generfed vind ik. De E triggered je Q niet meer, shadow dance range nerf en Gunblade geeft minder AD (en meer AP), wat je 1% spellvamp 'kost'.
Wil niet zeggen dat een fed Akali niet nog steeds facerolled natuurlijk, maar vooral de E/Q trigger scheelt je in het finishen.

Maargoed, any thoughts on new Tristana?
Op basis van de patchnotes krijg ik zin om hem te picken op top tegen bijvoorbeeld Nasus, Garen, Darius met een soort van bruiser build.

Het zal wel een vreemde gedachte zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ero-Sensei schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:36:
[...]

Akali is wel heel hard generfed vind ik. De E triggered je Q niet meer, shadow dance range nerf en Gunblade geeft minder AD (en meer AP), wat je 1% spellvamp 'kost'.
Wil niet zeggen dat een fed Akali niet nog steeds facerolled natuurlijk, maar vooral de E/Q trigger scheelt je in het finishen.

Maargoed, any thoughts on new Tristana?
Op basis van de patchnotes krijg ik zin om hem te picken op top tegen bijvoorbeeld Nasus, Garen, Darius met een soort van bruiser build.

Het zal wel een vreemde gedachte zijn :D
Vind het nou niet echt een nerf op akali, zodra je level 6 bent zal je alsnog de Q triggeren door een AA, wat ook gewoon de bedoeling is dan en zodat akali spelers meer risico moeten nemen als ze de Q willen triggeren pre-6 :)

Ahri daarentegen lijkt wel hard generfed te zijn, vraag me af wat de speedboost voor nut heeft met haar Q :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Mebus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:41:
[...]

Vind het nou niet echt een nerf op akali, zodra je level 6 bent zal je alsnog de Q triggeren door een AA, wat ook gewoon de bedoeling is dan en zodat akali spelers meer risico moeten nemen als ze de Q willen triggeren pre-6 :)

Ahri daarentegen lijkt wel hard generfed te zijn, vraag me af wat de speedboost voor nut heeft met haar Q :+
Ok, dus je maakt een champion aanzienlijk minder en jij 'vind' het niet echt een nerf.
Een Akali speler meer risico laten nemen pre-6 lijkt me niet echt een wenselijke wijziging, aangezien dát nu net het zwakke punt is van Akali. Die maak je nu nog zwakker terwijl het de bedoeling moet zijn post-6 zwakker te maken. Pre-6 heb je in de meeste setups je Q nodig om te farmen.

Daarnaast was je E een goede finisher in je combo tegen wegrennende mensen, daar heb je nu weer een extra R voor nodig. Nogmaals: een fed Akali doet het nog steeds bovengemiddeld, maar was Akali niet juist hetgeen waar Assasins voor bedoeld waren?

[ Voor 3% gewijzigd door Ero-Sensei op 28-01-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ero-Sensei schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Ok, dus je maakt een champion aanzienlijk minder en jij 'vind' het niet echt een nerf.
Een Akali speler meer risico laten nemen pre-6 lijkt me niet echt een wenselijke wijziging, aangezien dát nu net het zwakke punt is van Akali. Die maak je nu nog zwakker terwijl het de bedoeling moet zijn post-6 zwakker te maken. Pre-6 heb je in de meeste setups je Q nodig om te farmen.

Daarnaast was je E een goede finisher in je combo tegen wegrennende mensen, daar heb je nu weer een extra R voor nodig. Nogmaals: een fed Akali doet het nog steeds bovengemiddeld, maar was Akali niet juist hetgeen waar Assasins voor bedoeld waren?
Ik ben het met je eens... dit is idd een lelijke Akali nerf. Maar goed daarvoor moet je ook een Akali speler zijn om het te begrijpen blijkbaar. Met name je laning is een stuk minder geworden, en die was al niet geweldig pre-6.

@PBE, leuke nieuwe skins, behalve die van Nautilus en die van Varus. Hij ziet er nu wel heel gay uit...

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 28-01-2015 11:57 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:54:
[...]

Ik ben het met je eens... dit is idd een lelijke Akali nerf. Maar goed daarvoor moet je ook een Akali speler zijn om het te begrijpen blijkbaar. Met name je laning is een stuk minder geworden, en die was al niet geweldig pre-6.
Vond de laning best wel meevallen pre-6, in de toplane that is. Met de Q en E combo kon je redelijk irritant zijn, ben blij dat ze dat eindelijk generfed hebben. Als je wil traden, prima kom maar AAen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Vond de laning best wel meevallen pre-6, in de toplane that is. Met de Q en E combo kon je redelijk irritant zijn, ben blij dat ze dat eindelijk generfed hebben. Als je wil traden, prima kom maar AAen ;)
Ik zeg toch ook dat je blijkbaar Akali moet spelen om te snappen hoe hard het haar nerfed. Maar goed dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Secsytime schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:58:
[...]

Inderdaad, en die E range is al zo laag dat je al bijna in AA range staat 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Inderdaad, en die E range is al zo laag dat je al bijna in AA range staat 8)7
En daar gebruikte je nou juist shroud voor ;) zodat je kon traden zonder ongelofelijk veel te hoeven traden (in damage). Ze kon al niet geweldig traden, mits je een magere laner tegenover je had staan die ook gewoon AA's met je wilde traden. En alleen Q spam doet met name in de early levels weinig aangezien je dan meer op je CS zult letten dan een trade doen met je lane-opponent. Fouten afstraffen vs je laners is simpelweg lastiger geworden nu.

Maar zoals ik al zei het heeft weinig zin om te discuseren voor mensen die haar amper tot niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damienx2 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:04:
[...]

En daar gebruikte je nou juist shroud voor ;) zodat je kon traden zonder ongelofelijk veel te hoeven traden (in damage). Ze kon al niet geweldig traden, mits je een magere laner tegenover je had staan die ook gewoon AA's met je wilde traden. En alleen Q spam doet met name in de early levels weinig aangezien je dan meer op je CS zult letten dan een trade doen met je lane-opponent. Fouten afstraffen vs je laners is simpelweg lastiger geworden nu.

Maar zoals ik al zei het heeft weinig zin om te discuseren voor mensen die haar amper tot niet spelen.
Die R range zou ik dan wel weer een beste nerf vinden.. Van 800 naar 700.. Vooral omdat akali al soms net niet in range is voor haar R.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Maar ehm, Tristana? Wat vinden de experts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

jespertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Dat is wel nice opzich, merk je dan ook veel verschil tussen hen en andere master/challengers?
Ja...de supports spelen vaak erg goed en zijn heel vervelend, helemaal als ze dan tegen laag master/diamonds moeten. Die verwachten vaak de early game roams niet, dan winnen ze vaak bot en mid pre-6 en hebben ze een enorme lead. De niet echt geweldige soloQ LCS spelers zijn vaak juist niet echt geweldig om in je team te hebben. Uitstekend in LCS maar hebben niet de soloQ mindset of pakken matige champs en feeden dan lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:54

Jebus4life

BE User

Ero-Sensei schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Ik merk de laatste tijd wel steeds meer dat mensen support picken, en dat het niet standaard meer de last-pick is. Goede ontwikkeling imo. Ik heb het zelf ook wel, wanneer ik bijvoorbeeld keus heb tussen een lane setup die me niet goed ligt of support, dat ik voor dat laatste ga. Ook als firstpick neem ik vaak een support om de counters tegen te gaan (ban morg, pick Leona bijv.)

Maar wat inderdaad wel vaak voorkomt dat de 4th en 5th pick moeten kiezen en ADC en Support blijft over. ADC ligt me meestal prima, maar die schijt 4th pick gaat dan maar ADC omdat hij support niet leuk vind. Geen probleem, maar als je er niks van bakt: waarom pick je niet support omdat ADC je gewoon neit ligt :S
Idem, ik weet dat ik geen goeie ADC ben (in lane speel ik meestal sterk, maar positioneren in teamfights is een ramp dus veel nut heb ik dan niet), dan pak ik dus liever support (en ik speel eigenlijk wel graag Sona :D) Jungle vermijd ik liefst ook aangezien ik totaal niet bezig ben met het bijhouden van de timers enzo. Met mij als jungler doe je geen enkele dragen denkik XD

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Whoa ze willen Nidalee een jungle role geven (naast haar primary).

"Allowing Nidalee to Hunt neutral monsters not only opens up a viable fallback pattern and alternate gold stream for cats finding themselves behind in a game, but also supports the interesting options she can bring to teams as a jungler. There's a new knife-cat in town. Spear-cat? Spearcat. Stabby spearcat."

Best wel nasty, heb laatst Nidalee jungle gespeeld, en echt veel en snel damage doe je, omdat je ongezien een speer kan gooien en dan prowl activeren.

De nerf op Ahri en het verwijderen van DFG opent wel de weg voor andere champs dat ze nu weer wat populairder worden. Ik denk dat Kassa bijv. wel weer wat populairder gaat worden om te spelen.

Fizz blijft een sterke pick zoals ik het zie, je moet nu alleen zorgen dat je goed bent in je ult Shark te aimen, maar met een beetje wat kills op je naam en items zal je nog steeds veel damage blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Turismo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:47:
Whoa ze willen Nidalee een jungle role geven (naast haar primary).

De nerf op Ahri en het verwijderen van DFG opent wel de weg voor andere champs dat ze nu weer wat populairder worden. Ik denk dat Kassa bijv. wel weer wat populairder gaat worden om te spelen.
Die Nida jungle vernieuwing is wel leuk ja.

Alleen Ahri, volgens mij is ze nu redelijk de grond in generfed.

Dat de DFG zou verdwijnen was al bekend, maar nu halen ze ook nog die 20% dmg increase via Charm weg. Weg DFG, weg 20% via charm, dat is een hele klap burst die verdwijnt.

In return krijgt ze meer mobility (had ze al genoeg imo) en iets meer dmg op W en E. In de verklaring lees je dan dat ze van haar weer een zeer mobiele mage willen maken. Echter, zonder die burst-assassin achtige kwaliteiten vraag ik me af hoe viable ze straks nog is. Weer eens een nodeloze nerf.

Zie ook niet echt waarom de Fizz nerfs nodig waren, in de hudige meta is ie toch niet zó oppressive?

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-01-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:01:
[...]

Dat de DFG zou verdwijnen was al bekend, maar nu halen ze ook nog die 20% dmg increase via Charm weg. Weg DFG, weg 20% via charm, dat is een hele klap burst die verdwijnt.

In return krijgt ze meer mobility (had ze al genoeg imo) en iets meer dmg op W en E. In de verklaring lees je dan dat ze van haar weer een zeer mobiele mage willen maken. Echter, zonder die burst-assassin achtige kwaliteiten vraag ik me af hoe viable ze straks nog is. Weer eens een nodeloze nerf.

Zie ook niet echt waarom de Fizz nerfs nodig waren, in de hudige meta is ie toch niet zó oppressive?
Standaard ban zo'n beetje Koekie ;). En dat al enkele maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
[...]

Ach aan de ene kant dit zorgt er denk ik wel voor dat er nu weer meer diversiteit komt in mid picks.
De weg is meer geopent voor champs als Mordekaiser, Viktor, Zyra.

En wordt Kassadin denk ik weer een erg sterke pick, blijf er bij dat Leblanc nog steeds een harde nerf nodig heeft en nu helemaal nu de andere assassins zijn generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ik wou dat ik meer tijd had om dit spel te spelen. Overdag is al geen optie ivm werk, doordeweeks vaak 2 of 3 avonden waar ik tijd heb voor 2 á 3 potjes. In het weekend net wat meer. Ben nu net begonnen met mijn placements, 2-1 momenteel waar de laatste game écht niet te doen was door toxic teammates en waardeloze gasten.

http://www.lolking.net/su...123742#matches/1940197956

leuke skins trouwens deze week in de sale, heb bijna 6300 ip dus ga ik fizz unlocken samen met die skin, ook die van Annie vanavond even kopen. Richt me de laatste tijd veel meer op mid, en probeer zo ook meer impact te hebben door te roamen wanneer ik mijn lane gepushed heb. Gaat steeds beter en ik merk ook dat ik qua cs'en een stuk beter wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door StevenzeN op 28-01-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:01

Dazzler2120

FP ProMod
Hmm, gisteren solo queue geplaced.
(geen season 4 placement gehad, wel hoge MMR.)
3 wins, 7 losses *zucht*
werd geplaced als silver 3, nu komt het carryen proberen naar gold

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren met 8-2 in Gold III geplaatst. Had wel hoger verwacht met zo'n score, maar goed. Hoger dan waar ik zat dus, can't complain. Het waren voornamelijk nog leuke games ook.
Ero-Sensei schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:36:
[...]

Akali gebruikte niet eens een DFG, zelfs niet als 6e item of situational pick.

Die Gunblade nerf is vrij insignificant, voor redelijke burst ga je early Revolver->Sheen->Sorcs->LB->Hourglass/Deathcap en maak je daarna je Gunblade af.

E->Q is eigenlijk alleen voor lasthits op mensen die wegrennen, en zelfs dan niet ernstig veelvoorkomend. Het wordt rottig met shroud-trades. Dit is vooral een nerf om haar pre-6 geen lead te geven. (voor zover je nu al niet compleet gehandicapt moet zijn om een Akali pre-6 een lead te geven)

Verder is je dueling er niet echt op achteruit gegaan, 100 range minder is nog steeds genoeg om een Flash te chasen, ik zie dus enkel een probleem tijdens escapen op minions/jungle creeps, over walls en wanneer een teamfight zich over een langere afstand spreidt en je je snel moet voortbewegen tussen meerdere groepjes. ie: fight bij dragon, 2 man rent naar mid bush, de rest blijft bij de cage.

Ik gebruik tijdens mijn combo's eigenlijk weinig E, aangezien ik graag Energy spaar om zoveel mogelijk Q->R te kunnen gebruiken. E scaled slechts 0.3 en doet physical damage, dus is typisch gezien de skill die het minste aan damage doet. De melee hit om Q te poppen moet je sowieso uitvoeren om je Lich Bane te proccen. E is naar mijn mening slechts een execute voor mensen die net buiten je melee range rennen.

Ik denk dat dit buiten wat voorzichtiger early spelen en gewenning aan de nieuwe range. Verder zullen goede Akali spelers hier nog steeds wel goed mee scoren. Als ze nou de resets hadden aangepast of cooldowns/energy use dan was het een hele andere zaak geweest (zie Shen). Vraag me af of dit daadwerkelijk gaat helpen. Op lv6 sloop je nog steeds de meeste midlaners met Q-R-AA-W-Q-R-AA. Range gaat dat niet veranderen, het geeft enkel champs zoals Brand, Ahri e.d. een betere kans om hun skillshots te raken voordat Akali in range komt.
[...]

Als je met niet oppressive bedoelt, bijna gebanned elke game, dan ja. Fizz staat gezien over alle brackets op #5 most banned. Die nerfs waren dus best nodig.
Turismo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:14:
[...]
En word Kassa denk ik weer een erg sterke pick, blijf er bij dat Leblanc nog steeds een harde nerf nodig heeft en nu helemaal nu de andere assassins zijn generfed.
Vraag me af wat er bans en picks zijn en jou en Koekies games. Ik zie namelijk al een tijdje heel veel Kassadins... en Leblanc is opzich wel prima zo. Ik zie het probleem niet. Geen point-to-click Silence en nu volledig skillshot based.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:30:
Gisteren met 8-2 in Gold III geplaatst. Had wel hoger verwacht met zo'n score, maar goed. Hoger dan waar ik zat dus, can't complain. Het waren voornamelijk nog leuke games ook.

[...]

Akali gebruikte niet eens een DFG, zelfs niet als 6e item of situational pick.

Die Gunblade nerf is vrij insignificant, voor redelijke burst ga je early Revolver->Sheen->Sorcs->LB->Hourglass/Deathcap en maak je daarna je Gunblade af.

E->Q is eigenlijk alleen voor lasthits op mensen die wegrennen, en zelfs dan niet ernstig veelvoorkomend. Het wordt rottig met shroud-trades. Dit is vooral een nerf om haar pre-6 geen lead te geven. (voor zover je nu al niet compleet gehandicapt moet zijn om een Akali pre-6 een lead te geven)

Verder is je dueling er niet echt op achteruit gegaan, 100 range minder is nog steeds genoeg om een Flash te chasen, ik zie dus enkel een probleem tijdens escapen op minions/jungle creeps, over walls en wanneer een teamfight zich over een langere afstand spreidt en je je snel moet voortbewegen tussen meerdere groepjes. ie: fight bij dragon, 2 man rent naar mid bush, de rest blijft bij de cage.

Ik gebruik tijdens mijn combo's eigenlijk weinig E, aangezien ik graag Energy spaar om zoveel mogelijk Q->R te kunnen gebruiken. E scaled slechts 0.3 en doet physical damage, dus is typisch gezien de skill die het minste aan damage doet. De melee hit om Q te poppen moet je sowieso uitvoeren om je Lich Bane te proccen. E is naar mijn mening slechts een execute voor mensen die net buiten je melee range rennen.

Ik denk dat dit buiten wat voorzichtiger early spelen en gewenning aan de nieuwe range. Verder zullen goede Akali spelers hier nog steeds wel goed mee scoren. Als ze nou de resets hadden aangepast of cooldowns/energy use dan was het een hele andere zaak geweest (zie Shen). Vraag me af of dit daadwerkelijk gaat helpen. Op lv6 sloop je nog steeds de meeste midlaners met Q-R-AA-W-Q-R-AA. Range gaat dat niet veranderen, het geeft enkel champs zoals Brand, Ahri e.d. een betere kans om hun skillshots te raken voordat Akali in range komt.

[...]

Als je met niet oppressive bedoelt, bijna gebanned elke game, dan ja. Fizz staat gezien over alle brackets op #5 most banned. Die nerfs waren dus best nodig.

[...]

Vraag me af wat er bans en picks zijn en jou en Koekies games. Ik zie namelijk al een tijdje heel veel Kassadins... en Leblanc is opzich wel prima zo. Ik zie het probleem niet. Geen point-to-click Silence en nu volledig skillshot based.
Ik zie nog steeds veel Kassadins, begrijp het niet verkeerd, maar niet zoveel als in S3 toen het een standaard ban was, en nog steeds velen malen minder dan Ahri momenteel.

Maar ik denk dat deze patch Kassadin een sterkere positie krijgt (waar die opzich al redelijk stond), het zal geen S3 situatie worden voor Kassadin.

Leblanc blijft een sterke burst mage, pre 6 2x perfect je combo landen met ignite is kill.
post 6 kan je of 2x snaren of 2x Q of 2x distort doen wat alleen een behoorlijke klap damage doet.

Nu met de assassin nerfs zoals bijv Ahri geen damage amplifier meer heeft, wordt je als Leblanc minder snel afgestrafd (door het gemis van de silence).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind hoge burst zelf geen reden. Een lv6 Lee Sin knalt ook makkelijk 50% van je HP eraf als hij alles landt tijdens een gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het is toch logisch dat een assassins/burst mage je in 1 combo kapot hoort te krijgen? Volgens mij zijn het daarom assassins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
euh, dat is nou juist het punt wat ik wil maken....
Deze patch doet juist wat aan de assassins, waardoor ze niet meer zo'n hoge burst hebben, of harder worden afgestrafd bij foutjes maken, het vereist nu dus een betere skill en timing van je combo's te landen.

"Some have noted a sort of 'anti-assassin theme' for this patch"

Het wordt in 2 delen gedaan deze patch 5.2 en 5.3, dus het zou mij niet verbazen als in 5.3 Leblanc alsnog aan de beurt is.

Lee Sin is 1 van de champs die veel skill vereist, in principe kan die bijna van elke champ wel winnen, als die wel alle skillshots land en timing van zijn W, om zoveel mogelijk damage te blocken en bij te healen, (natuurlijk niet gek dat die in de top10 van LCS (elke region) most picked champs is)

In tegenstelling tot Leblanc, de Q is geen skillshot, dan W erop wat vrij simpel is aangezien je geen minion of wat dan ook block hebt, en dan je E wat ook vrij simpel is aangezien je dichtbij genoeg zou moeten staan op dat moment, enige vergelijking is dat je ook vingervlug moet zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Turismo op 28-01-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

LeBlanc is op dit moment nog te sterk, maar dat betekent niet per se dat die andere champs niet OP waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Turismo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:07:
euh, dat is nou juist het punt wat ik wil maken....
Deze patch doet juist wat aan de assassins, waardoor ze niet meer zo'n hoge burst hebben, of harder worden afgestrafd bij foutjes maken, het vereist nu dus een betere skill en timing van je combo's te landen.
En dat is goed, dan kunnen ze daarna bruisers naar beneden schoppen qua damage/tankiness zodat ADCs weer echt kunnen carryen, want die trekken aan het kortste eind de laatste tijd. Tenzij je Heleboel/0 gaat op een ADC, is je damage erg belabberd en kun je 0,0 doen tegen een assassin, ookal staan zij 2/5 en jij 7/1. Dit heb ik zelf al meerdere malen meegemaakt, wanneer bvb. monsieur Zed even komt buurten, R->Botrk->E->W->Q en doei.
Lee Sin is 1 van de champs die veel skill vereist, in principe kan die bijna van elke champ wel winnen, als die wel alle skillshots land en timing van zijn W, om zoveel mogelijk damage te blocken en bij te healen, (natuurlijk niet gek dat die in de top10 van LCS (elke region) most picked champs is)
Vereist? Niet echt. Erg zit een groot verschil tussen skillcap en skill floor. Zie Riven. Lee heeft een long-range Q die eigenlijk zijn hele combo op dreef helpt. Wat in 9/10 yolo queue games al genoeg is? Q->W->Loop/Flash/E achter target->R->Q en dat is meestal einde oefening. Lee de hele game relevant laten blijven en in teamfights impressive plays maken is wat anders, maar dat geldt ook voor Leblanc. Maar het feit dat hij kan bursten vereist weinig skill buiten Q landen om (maar goed, er zijn genoeg champs die zonder een skillshot hit weinig kunnen doen).
In tegenstelling tot Leblanc, de Q is geen skillshot, dan W erop wat vrij simpel is aangezien je geen minion of wat dan ook block hebt, en dan je E wat ook vrij simpel is aangezien je dichtbij genoeg zou moeten staan op dat moment, enige vergelijking is dat je ook vingervlug moet zijn.
Zelfde verhaaltje als hierboven. Je combo ontladen is een ding, correct Leblanc spelen wat anders. Het enige wat Leblanc nodig heeft na de huidige nerfs is een damage tweak, die makkelijk gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:43:
[...]

En dat is goed, dan kunnen ze daarna bruisers naar beneden schoppen qua damage/tankiness zodat ADCs weer echt kunnen carryen, want die trekken aan het kortste eind de laatste tijd. Tenzij je Heleboel/0 gaat op een ADC, is je damage erg belabberd en kun je 0,0 doen tegen een assassin, ookal staan zij 2/5 en jij 7/1. Dit heb ik zelf al meerdere malen meegemaakt, wanneer bvb. monsieur Zed even komt buurten, R->Botrk->E->W->Q en doei.

[...]

Vereist? Niet echt. Erg zit een groot verschil tussen skillcap en skill floor. Zie Riven. Lee heeft een long-range Q die eigenlijk zijn hele combo op dreef helpt. Wat in 9/10 yolo queue games al genoeg is? Q->W->Loop/Flash/E achter target->R->Q en dat is meestal einde oefening. Lee de hele game relevant laten blijven en in teamfights impressive plays maken is wat anders, maar dat geldt ook voor Leblanc. Maar het feit dat hij kan bursten vereist weinig skill buiten Q landen om (maar goed, er zijn genoeg champs die zonder een skillshot hit weinig kunnen doen).

[...]

Zelfde verhaaltje als hierboven. Je combo ontladen is een ding, correct Leblanc spelen wat anders. Het enige wat Leblanc nodig heeft na de huidige nerfs is een damage tweak, die makkelijk gemaakt is.
Ik zou eerder ward->W "achter enemy champ"->Q "mark enemy champ"->R "kick naar je team mates toe"- Q "zodat je meegaat met de kick" als je een goede combo wil landen, zodat je niet als een makke lam in enemy team zelf achterblijft.

Maargoed zijn dus meerdere mogelijkheden met Lee in hoe je combo wil landen.

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 28-01-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had het hier enkel over de single target damage output. Overigens initiate je als Lee sowieso niet, ook vraag ik me af hoe jij op een enemy team afwandelt zonder Q, dan nog achter de carry komt en hem wegschopt, maar dat terzijde. Mijn punt was dat je zijn hele damage combo door kan draaien als je Q maar raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
wtf die vu update van Tristana krijgt ook een nieuwe splash art

van:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-h8IVa50hPFw/VDwqVXTz9NI/AAAAAAAAbKk/3LhpIs9z0yc/s1600/Tristana_Splash_0.jpg

naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-PKv0kq3xNXg/VMfvnMv7q5I/AAAAAAAAieg/UhWoExCsdaM/s1600/Tristana_Splash_0.jpg

Rito pls :X

En wtf is dit dan weer voor skin voor Warwick is net Night hunter Rengar zo met dat sjaaltje.
Marauder Warwick:
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-98stUirKiEY/VMgi5bAUAdI/AAAAAAAAiio/zQps8TW2YWY/s1600/warwickturn.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Turismo op 28-01-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die eerste is leuker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Turismo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:30:
wtf die vu update van Tristana krijgt ook een nieuwe splash art

van:
[afbeelding]

naar dit:

[afbeelding]

Rito pls :X

En wtf is dit dan weer voor skin voor Warwick is net Night hunter Rengar zo met dat sjaaltje.
Marauder Warwick:
[afbeelding]
Ik vind die skin best wel vet hoor.. jammer genoeg heb ik al 2 ww skins en speel ik hem eigenlijk nooit ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel de champ wel veel, maar vind er niet veel aan. Sowieso heeft WW maar weinig coole skins. Die hyena skin is wel geinig en die flaming warwick is ook wel cool, maar verder valt het een beetje tegen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:56:
Ik speel de champ wel veel, maar vind er niet veel aan. Sowieso heeft WW maar weinig coole skins.
Grandma disagrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:56:
Ik speel de champ wel veel, maar vind er niet veel aan. Sowieso heeft WW maar weinig coole skins. Die hyena skin is wel geinig en die flaming warwick is ook wel cool, maar verder valt het een beetje tegen.
Urfwick is de coolste skin in game imo. Ik had hem kunnen halen maar ik kocht toen nog geen RP :X
Heb op mijn beide accounts mijn placements gedaan 2x 5-5.
Smurf werd gold 2 geloof ik main plat 1 maar moet zeggen dat veel games echt super random zijn, zeer grote niveau verschillen tussen de spelers/teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:08:
[...]

Urfwick is de coolste skin in game imo. Ik had hem kunnen halen maar ik kocht toen nog geen RP :X
Heb op mijn beide accounts mijn placements gedaan 2x 5-5.
Smurf werd gold 2 geloof ik main plat 1 maar moet zeggen dat veel games echt super random zijn, zeer grote niveau verschillen tussen de spelers/teams.
was die niet 1 RP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eerst een week 50 RP en daarna 5000RP
Maar met de 1000+ Warwick games die ik in het totaal wel gespeeld heb sindsdien was 5000 ook wel de moeite geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:43:
Is dat niet het hele idee achter de assassins? Gewoon in 1 combo de ADC afmaken en dan is je taak volbracht. Je kan het OP noemen, maar het is net zo logisch als rock, paper, scissors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Gisteren een potje Rammus top gedaan. Geen enkele kill gepakt, maar wel ervoor gezorgd dat onze trundle fed is geraakt door goed te tanken en mijn mede team members te beschermen. We stonden achter in de game, maar toen Blitz DC raakte rond minuut 22 ging het beter. Sterker nog, doordat we beter als een team speelde hebben we zelfs gewonnen :-)

0/8/13 is niet een bijster goede score, maar deed wel wat ik moest doen als Rammus :-).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:02:
[...]

Is dat niet het hele idee achter de assassins? Gewoon in 1 combo de ADC afmaken en dan is je taak volbracht. Je kan het OP noemen, maar het is net zo logisch als rock, paper, scissors.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat skill niet beloond moet worden, we gaan gewoon een assassin spelen. Er is niets moeilijks aan een Rengar, WW of Zed spelen en een carry te deleten. Ik vind niet dat assassin moet betekenen dat je iemand die geen tank is maar kan 100-0 in een seconde en dat gezond moet noemen. En volgens die logica moet een carry na 30min buffelen de meeste damage doen en zijn team kunnen carryen, wat alleen bij een hele grote lead het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik had altijd gedacht dat Garen nooit zo sterk was late game, maar de laatste twee potjes met Garen bewijzen toch anders. Flanken vanaf de zijkant en met volle snelheid erin met Q, gevolgd door spin2win en dan een Damcian Justice is een dead squishy! Meestal bouw ik Black Cleaver, Sunfire, Warmogs en Banshees, i.c.m. met Boots of Swiftness voor de extra speed.

Als je niet kan flanken dan heb je meestal wel Flash nodig om een Engage te kunnen doen, maar daarmee forceer je ook wel een teamfight aangezien je Garen toch echt niet kan negeren.

En daarnaast heb je ook nog Bush Garen. Lekker wachten in hun bosjes, bij Blue of Red buff en je kan zomaar een gratis kill hebben. En mocht het toch allemaal even iets te moeilijk worden dan ren je gewoon weg met Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:46
Maak me nu niet zo druk meer om league, dus ik dacht 'laat ik eens ranked doen!'.

Overall was ik zeer verrast door de kwaliteit van de spelers. Iedere game had de "typische" bronze/silver die zonder vision diep ging, maar de rest was verrassend sterk.Heb uiteindelijk 3 gecarried (jungle Jarvan + Tristana AD, Xerath mid), waarvan 1 echt zelf, en 2 met behulp van een ander. 2 games heb ik me laten carryen zonder echt extreem toe te voegen (goede Gnar ult, maar waarschijnlijk zonder ook gewonnen). Toch bijzonder leuk, en vooral vriendelijk! Helpt waarschijnlijk ook dat ik nu extreem positief en vriendelijk ben in chat.

Eindscore 7-3 en geplaatst in Gold IV. Heel tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Eergister LeBlanc gekocht. Speelt echt lekker. Alle potten die ik heb gespeeld eindigde ik als Legendary. Ze past wel in mijn playstyle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

gisteren eerste 2 placements gespeeld en verloren, terwijl ik zelf positief ging.

Vind de matchmaking heel raar, zitten heel rare snuiters (bronze of noobs) in de teams.

Eerste game called een kerel mid...neemt ie Ziggs, ....en blijkt hij de eerste keer ranked te spelen....na enkele minuten 0/6 Ziggs tegen Kass...Game over, terwijl ik al snel 8/1 stond...maar compleet hopeloos, om nog maar te zwijgen over onze toplane

Tweede game nog raardere game. Wij staan voor in kills, bijna iedereen staat positief, behalve onze Kayle top tegen Singed. Wij hadden al 4 dragons, en enemyteam 0....en toch verliezen we de game....onbegrijpelijk.

Ik eindig wel altijd positief, maar kan nooit winnen.....

S4 eindigde ik in S3, maar zoals het er nu uit ziet ga ik terug naar Bronze denk ek, ..pffff echt raar.

Niet iedereen speelt om te winnen, en dan is de fun er snel af

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Brain3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:
gisteren eerste 2 placements gespeeld en verloren, terwijl ik zelf positief ging.

Vind de matchmaking heel raar, zitten heel rare snuiters (bronze of noobs) in de teams.

Eerste game called een kerel mid...neemt ie Ziggs, ....en blijkt hij de eerste keer ranked te spelen....na enkele minuten 0/6 Ziggs tegen Kass...Game over, terwijl ik al snel 8/1 stond...maar compleet hopeloos, om nog maar te zwijgen over onze toplane

Tweede game nog raardere game. Wij staan voor in kills, bijna iedereen staat positief, behalve onze Kayle top tegen Singed. Wij hadden al 4 dragons, en enemyteam 0....en toch verliezen we de game....onbegrijpelijk.

S4 eindigde ik in S3, maar zoals het er nu uit ziet ga ik terug naar Bronze denk ek, ..pffff echt raar.

Niet zo negatief, je kan nog 8-2 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Momenteel 6-1 in mijn placements:

http://www.lolking.net/summoner/euw/35123742#matches

Gister echt een onmogelijk potje gewonnen, waar de ene speler in mijn team nog meer toxic dan de ander was. Een tryndamere die na 10 minuten 0-4 stond, en constant dreigde met afk te gaan omdat hij geen ganks kreeg. Een Ashe ADC die bij het picken lastpick was en al riep dat hij alleen AD kon spelen, en anders ging trollen.

Goed, wederom mid gepicked, de Ashe AD stond na 30 minuten serieus 0-7-4 met 75 cs. Uiteindelijk toch samen met een olaf jungle redelijk kunnen compenseren, uiteindelijk bleek de toxic Trynda toch nog usefull door zijn tp en zo konden we 2 inhibs slopen. Uiteindelijk met een triplekill de laatste teamfight weten te winnen waardoor we konden enden.

Vorig seizoen Bronze 3, heb me toch ipv AD toch weer gefocused op mid spelen, gaat ook prima hoewel ik me kan ergeren aan mensen die claimen te kunnen carryen op hun positie, maar er vervolgens niks van bakken.

Vanavond hopelijk de laatste 3 potjes winnen, en dan kijken waar ik uitkom. Wordt in normals ook altijd gematched met silver/golds dus ik heb goede hoop.

Ook nog uit pure paniek gister Teemo gepicked omdat dat de enige andere champion naast Akali een "comfortable" pick was op top. Slechte communicatie in matchmaking was de oorzaak, ik was overtuigt dat ik support was waarna de ander snel in de laatste 5 seconden morgana instalockte, waardoor ik top geforced werd. Slechte role, maar dacht wel Akali of Nidalee te kunnen spelen, die waren echter gebanned waardoor ik in de laatste seconde Teemo maar lockte. Gelijk veronschuldigt maar uiteindelijk redelijk weten te lanen tegen een Pantheon. Wat toch wel vrij kut was doordat zijn Q een kortere cooldown heeft dan de mijne, ook qua range op zijn Q & W kon hij redelijk agressive traden. Endgame door blue buffs op te picken overal shrooms kunnen droppen waardoor ik toch nog redelijk belangrijk was in teamfights.

[ Voor 26% gewijzigd door StevenzeN op 29-01-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:

Wordt in normals ook altijd gematched met silver/golds dus ik heb goede hoop.
Staat volledig los van ranked. Normals heeft eigen MMR. Ik sta in normals tegen van alles, van Bronze tot Diamond 1, dus dat zegt niets. Je kunt beter kijken naar met wie je gematched wordt tijdens je promos, wat hun last season rank was.

Als ik naar op.gg kijk en dan in je match history, dan zie ik dat je met Silver 3-5 en mensen uit Bronze 2-3 wordt gematched. Ik werd hoogstens met Plat IVs gematched tijdens placements en kwam uiteindelijk op Gold 3 uit na 8-2. Dus verwacht iets lager te komen dan de hoogsten waarmee je gematched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
StevenzeN schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:
Wordt in normals ook altijd gematched met silver/golds dus ik heb goede hoop.
Dat gaat inderdaad niet op. Want dan zou ik na mijn placements in Platinum minimaal zijn beland. Al is de normal matchmaking gewoon enorm random.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P3GzpIw.png

Gisteren na een lange lossspree van Riven games om 0:00 begonnen normal draft games te spelen met een vriend.

Helaas kon ik geen toplane spelen de rest van de nacht omdat we continue onderaan stonden tijdens de picks/bans. Dus eerst maar weer eens Rengar vs een Gold/Silver team. Nadat ik redelijk wat kills had opgepakt kwam het enemy team er eindelijk achter dat het misschien geen gek idee was om de Rengar te focussen VOORDAT hij één van de ADC's om zeep had geholpen. Helaas was het toen al te laat en was mijn team inmiddels ook fed zat om het enemy team af te slachten nadat ze alle ults op mij hadden gebruikt.

Toen de Riven jungle game :'). Ik startte bij Golems en kreeg hulp van onze Twitch. Echter had ik dus mijn smite al early gedaan en was onze burst net ietsie te hoog ;). Oftewel Twitch krijgt XP van de grote Golem en ik sta met level 1 en vrij laag HP bij Red buff te kijken. Nog een poging gedaan om hem te killen, maar dat zat er helaas niet meer in. Twitch however won zijn lane zo makkelijk dat ik eigenlijk nooit iets heb hoeven doen die game. Aka got carried <3.

Game erna op Jarvan. We kregen het enemy team van de vorige pot. Dus ik zeg tegen onze Fiora, zorg dat healthy genoeg blijft op top vs Gangplank, want dat wordt de lane waar ik mijn focus op leg. Zo gezegd zo gedaan. Fiora snowballde prima en zo wederom een win te pakken.

Dan de laatste game van de nacht het was inmiddels 2:00 en ik begon zelf ook redelijk moe te worden. Het enemy team leek Master Yi te selecteren maar besloot uiteindelijk om Nidalee te pakken. Tja, in zo'n geval kun je natuurlijk alleen maar op de bait ingaan. Dus ik lok Yi. Onze Thresh was echter enorm depressief en wou na 20 min al surrenderen. Gelukkig de rest van het team niet. Dus na 1 goede teamfight was de game voorbij en zo ook mijn jungle avonturen voor de avond.

Heb opzich wel genoten, ook wel van de Riven jungle. Want jesus wat is het lastig om weer terug in de game te komen vanuit de jungle als je zoiets overkomt.

Oh ja, waarom ik dit postte, het is random omdat het gisteren gewoon gedurende de dag Diamond/Plats/Gold was, en gedurende de nacht Silver (merendeel), Gold, Plat. Af en toe een Diamond tussendoor. Het zegt echt helemaal niets.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 29-01-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Xanthian schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:39:
Ik had altijd gedacht dat Garen nooit zo sterk was late game, maar de laatste twee potjes met Garen bewijzen toch anders. Flanken vanaf de zijkant en met volle snelheid erin met Q, gevolgd door spin2win en dan een Damcian Justice is een dead squishy! Meestal bouw ik Black Cleaver, Sunfire, Warmogs en Banshees, i.c.m. met Boots of Swiftness voor de extra speed.

Als je niet kan flanken dan heb je meestal wel Flash nodig om een Engage te kunnen doen, maar daarmee forceer je ook wel een teamfight aangezien je Garen toch echt niet kan negeren.

En daarnaast heb je ook nog Bush Garen. Lekker wachten in hun bosjes, bij Blue of Red buff en je kan zomaar een gratis kill hebben. En mocht het toch allemaal even iets te moeilijk worden dan ren je gewoon weg met Q.
Klopt, Garen wordt onderschat. Silence is ook best een bitch van hem met zijn 2,5 seconden. Als Garen hoef je niet als eerste een black cleaver te hebben hoor. Een tank item als eerste is beter, want damage doe je toch wel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Armor pen is wel handig, dus dat eerste item van black cleaver dus (even naam kwijt :+). Daarna ga ik direct voor sunfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Douweegbertje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:24:
Armor pen is wel handig, dus dat eerste item van black cleaver dus (even naam kwijt :+). Daarna ga ik direct voor sunfire.
Brutalizer ;)

Gisteren ook weer een potje dat er gewoon een Garen de enemy jungle helemaal vol wardde, in een bosje ging staan, en als er iemand low health langs kwam hoorde je JUSTIIIICE en had ie weer een kill _O-
En toch, RIP DFGaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:01

Dazzler2120

FP ProMod
Brain3 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:

Ik heb dit seizoen mijn eerste ranked placements gedaan. Ik ging 3/7, kwaliteitsverschillen in de teams waren groot en over het algemeen wordt ik gequeued met golds/plats last season. (Voor mij iets té moeilijk nog.)
Werd wel geplaced als silver 3, als jij een hoge MMR hebt, en dan ook tegen goede enemies moet spelen dan zeggen de wins/losses niet zo heel veel.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
iCy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Klopt, Garen wordt onderschat. Silence is ook best een bitch van hem met zijn 2,5 seconden. Als Garen hoef je niet als eerste een black cleaver te hebben hoor. Een tank item als eerste is beter, want damage doe je toch wel.
Mijn build hangt erg af van mijn tegenstander en hoe de laning fase gaat. Soms bouw ik eerst ninja tabi's tegen Tryndamere e.d. Soms eerst een Giant Belt en soms eerst een brutalizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Garen vind ik overigens wel met name early een bitch om tegen te lanen als Olaf. Als je geen E af kan krijgen alvorens gesilenced te worden verlies je per definitie de trade, en Q kost te veel mana om als poke te gebruiken gezien hij daar grotendeels toch doorheen healt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

McGryphon schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:42:
[...]

Brutalizer ;)

Gisteren ook weer een potje dat er gewoon een Garen de enemy jungle helemaal vol wardde, in een bosje ging staan, en als er iemand low health langs kwam hoorde je JUSTIIIICE en had ie weer een kill _O-
En toch, RIP DFGaren.
Zoals ik altijd garen speel is domweg in lane blijven als een malle, CS denying voor de enemy, eerste tower pakken en vervolgens de 2e. Tegen die tijd ben ik goed tanky en ga ik langs elke andere lane om mijn teammates te helpen. Rond dat tijdstip kan ik dan haast al 5vs1 aan vanwege de enorme damage, tankyheid en lvl verschil.

IMO is garen daarom ook alleen maar goed. Als je een paar keer wordt geganked, en je hebt geen lvl verschil noch een goede farm.. dan ben je niet sterk genoeg om het verschil te maken ondanks je goede skill set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Douweegbertje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:01:
[...]

Zoals ik altijd garen speel is domweg in lane blijven als een malle, CS denying voor de enemy, eerste tower pakken en vervolgens de 2e. Tegen die tijd ben ik goed tanky en ga ik langs elke andere lane om mijn teammates te helpen. Rond dat tijdstip kan ik dan haast al 5vs1 aan vanwege de enorme damage, tankyheid en lvl verschil.

IMO is garen daarom ook alleen maar goed. Als je een paar keer wordt geganked, en je hebt geen lvl verschil noch een goede farm.. dan ben je niet sterk genoeg om het verschil te maken ondanks je goede skill set.
Dat gaat helaas niet altijd, er zijn verschillende matchups die prima mee kunnen sustainen met een Garen. Als je als Olaf op je eerste back een vampsceptre en glacial shroud kan halen (cloth5 start) is het voor de rest wel uit te houden, je moet alleen early erg opletten dat je Garens all-in niet onderschat. Die silence maakt het ook moeilijk om te disengagen namelijk. En veel Garens zijn te baiten op een all-in op Olaf nadat die wat in power begint te spiken, en dan wordt het ineens een erg riskante zaak voor de Garen, die vaak zijn early zwakkere tegenstander met een cs-achterstand onderschat, en zonder silence kom je niet meer weg..
Een vriend van me die Nasus maint heeft gisteren ook 2 keer tegenover Garen gestaan. Komt early wat achter te staan, maar sustaint gewoon met Garen mee en outscalet. En Garen pusht automatisch, dat vindt Nasus prima, die freezet wel gewoon.

Overigens moet ik ook eens wat meer Garen spelen, stiekem wel een grappige champ ondanks zijn non-existente mechanische skillcap.
Look, I'm holding the world up!

[ Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 29-01-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Dazzler2120 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Ik heb dit seizoen mijn eerste ranked placements gedaan. Ik ging 3/7, kwaliteitsverschillen in de teams waren groot en over het algemeen wordt ik gequeued met golds/plats last season. (Voor mij iets té moeilijk nog.)
Werd wel geplaced als silver 3, als jij een hoge MMR hebt, en dan ook tegen goede enemies moet spelen dan zeggen de wins/losses niet zo heel veel.
alvast bedankt voor de bemoedigende woorden....ik laat je wat weten als men placement-matches erop zitten....hopelijk heb je gelijk S3 ben ik vorig seizoen geeindigd...Daar wil ik nu wel weer vertrekken

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Na, tot zo ver gingen de ranked games nog best aardig in gold 2, 3 gewonnen (31, 33, 35) en 1 verloren (-10).

Laatste game helaas een Nasus die vond dat deze champ geen lategame champ was en zat al vanaf minuut 1 te huilen dat irelia ignite had 8)7 Dat terwijl nasus nog best wat goede items had maar zich toch maar meer op stacks zat te foccussen 2 KM van zijn turret vandaan zonder wards te plaatsen...

Team ranked was gisteren trouwens ook erg leuk! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mebus op 29-01-2015 14:24 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijkste van het seizoen nu achter de rug, de placements. Uiteindelijk 4-6 geeindigd en gedropt van G3 naar S1. De laatste potjes met teamgenoten die niet warden en passief blijven, die wouden niet gecarried worden door mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Mebus schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:22:
Na, tot zo ver gingen de ranked games nog best aardig in gold 2, 3 gewonnen (31, 33, 35) en 1 verloren (-10).

Laatste game helaas een Nasus die vond dat deze champ geen lategame champ was en zat al vanaf minuut 1 te huilen dat irelia ignite had 8)7 Dat terwijl nasus nog best wat goede items had maar zich toch maar meer op stacks zat te foccussen 2 KM van zijn turret vandaan zonder wards te plaatsen...

Team ranked was gisteren trouwens ook erg leuk! :)
Ja ik heb niet eens zo hard gefeed in teamranked :P nouja eerste game leek mijn score mischien op feeden maar ik was dan ook een stunbot. 2de game ging een stuk beter imho.

Paar mooie plays op Lee Sin ook een paar FAILS en bijna PLAYS om het zo maar te zeggen maar in het algemeen een behoorlijke game. Lee Sin is daarom dus ook freaking AWESOME BABY

http://matchhistory.euw.l...153/33609688?tab=overview

[ Voor 15% gewijzigd door blamauci op 29-01-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
blamauci schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Ja ik heb niet eens zo hard gefeed in teamranked :P nouja eerste game leek mijn score mischien op feeden maar ik was dan ook een stunbot. 2de game ging een stuk beter imho.

Paar mooie plays op Lee Sin ook een paar FAILS en bijna PLAYS om het zo maar te zeggen maar in het algemeen een behoorlijke game. Lee Sin is daarom dus ook freaking AWESOME BABY
De flash Q ult was best mooi idd >:)

Eerste game was jammer en ondanks dat we +10k goud achter stonden maakte we het hun nog best moeilijk :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
http://www.twitch.tv/best_junglah_euw/c/5992520 hier is ie.

Twitch streaming talk is hier niet de bedoeling

[ Voor 37% gewijzigd door Gropah op 29-01-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ach ja, focusen op scores gebeurt op alle niveaus. Toch werd ik gisteren weer drie keer gehonored in een ARAM waar ik Udyr speelde, vaak doodging, maar wel maximaal interferentie liep en ults ving waardoor m'n team nergens meer bang van hoefde te zijn :+

En nog een potje met zelf Alistar, met een Rumble, Amumu, Warwick en Teemo erbij, tegen een team met Nidalee, Renekton, Jax, Fiddlesticks en Jarvan gewonnen. Gewoon door elke keer te wachten tot alle ults up waren, Teemo te laten baiten, en er dan snoeihard all-in op te gaan _O-

Ik hou van ARAM. Verstand op 0 en beuken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik vond team ranked ook erg leuk gister! Op wat fails en slordigheidjes na vond ik ons als team aardig goed spelen. Wel jammer dat blitz geen mic heeft )):
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:28:
Moeilijkste van het seizoen nu achter de rug, de placements. Uiteindelijk 4-6 geeindigd en gedropt van G3 naar S1. De laatste potjes met teamgenoten die niet warden en passief blijven, die wouden niet gecarried worden door mij. :(
Ouch, beetje apart.. had verwacht dat je minimaal g5 zou halen met 4-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Twitch streaming talk is hier niet de bedoeling
Secsytime schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:51:
Ik vond team ranked ook erg leuk gister! Op wat fails en slordigheidjes na vond ik ons als team aardig goed spelen. Wel jammer dat blitz geen mic heeft )):

[...]

Ouch, beetje apart.. had verwacht dat je minimaal g5 zou halen met 4-6.
Is dat niet 4w-6l? dan is S1 wel logisch toch?

Ik heb placements gedaan met 6w-4l en ben weer in S5 geland.

[ Voor 69% gewijzigd door Gropah op 29-01-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Turismo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Denk niet dat het iets met bedrijf zelf te maken heeft dat ze ook media verkopen.
Is gewoonweg de copyright wet, ze hebben het een tijd kunnen ontwijken door aan te geven dat ze niet zelf streamen en niet verantwoordelijk zijn voor de content.

Maar die aanname houdt natuurlijk weinig stand, en zijn ze toch ook gezwikt (kan ook niet anders).
Wel netjes dat Twitch dus met een alternatief komt door een eigen music library te voorzien.

http://www.ubergizmo.com/...library-for-broadcasters/
[...]

Is dat niet 4w-6l? dan is S1 wel logisch toch?

Ik heb placements gedaan met 6w-4l en ben weer in S5 geland.
Ik was vorig seizoen gold 5 en heb 5-5 gespeeld en weer in gold 5 ingedeeld. Hij was vorig seizoen gold 3 en heeft 4-6 gespeeld en is nu Silver 1. Beetje apart toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Secsytime schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:47:
[...]

Ik was vorig seizoen gold 5 en heb 5-5 gespeeld en weer in gold 5 ingedeeld. Hij was vorig seizoen gold 3 en heeft 4-6 gespeeld en is nu Silver 1. Beetje apart toch? :P
Nee, want hij kon bijv. net wat games tegen hogere MMR's hebben gewonnen en visa versa. Aantal win/lose zegt niet zoveel als je niet het niveau van je gewonnen/verloren games mee rekent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:47:
[...]

Je eerste games tellen het hoogst. Als jij tijdens placements de eerste 5 wint en de rest verliest ipvde eerste 5 verliezen en de rest winnen, kom je in de eerste situatie gunstiger uit.

Daarbij kon het in vorig seizoen zijn dat hij qua MMR geen Gold 5 was. Demoten is nog best lastig en als jij in Gold 5 rond de 20 LP hangt en bvb 7/10 games verliest is je MMR verkloot, maar ben je waarschijnlijk niet demoted geraakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:23:
[...]

Je eerste games tellen het hoogst. Als jij tijdens placements de eerste 5 wint en de rest verliest ipvde eerste 5 verliezen en de rest winnen, kom je in de eerste situatie gunstiger uit.

Daarbij kon het in vorig seizoen zijn dat hij qua MMR geen Gold 5 was. Demoten is nog best lastig en als jij in Gold 5 rond de 20 LP hangt en bvb 7/10 games verliest is je MMR verkloot, maar ben je waarschijnlijk niet demoted geraakt.
Kan niet kloppen, want ik verloor mijn eerste games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Kan niet kloppen, want ik verloor mijn eerste games..
Kan dus wel kloppen en dat doet het ook. Je MMR gain/loss gaan lineair naar beneden.

Ik legde uit dat zijn MMR te laag was voor Gold 5, in diezelfde trant kan jouw MMR te hoog zijn geweest voor Gold 5. Als jij in Gold 5 een 20 win spree pakt en vervolgens je promo's verliest, weer 3-4 wins op je naam zet en weer promo's niet haalt... je ziet waar ik heen wil hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hot damn, UOL vs GIA _O-
spoiler:
Dit is waarom Rek Guy verder generfed moet worden :X

[ Voor 60% gewijzigd door McGryphon op 29-01-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik snap dat Twitch redelijk essentieel is voor de professionele league of legends cultuur, maar dit is niet de plek om verandering van eigenaar/beleid van Twitch te bespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aadgMhd.jpg

6-2 in me placements nu, deze was niet te winnen, godverdomme zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Misschien minder alt-tabben tijdens de game ;) voor de mobafire guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Damienx2 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:59:
Misschien minder alt-tabben tijdens de game ;) voor de mobafire guide.
Moest ad spelen, Ez was/is opzich een goede pick tegen Jinx imo, alleen had hem al heel lang niet gespeeld dus even kijken wat "viable" was. Normaal altijd Lolcounter erbij, kijken tegen wie ik lane en dan staan er nog wel handige tips bij soms, ben niet voor niets bronzie eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StevenzeN schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:04:
[...]

Moest ad spelen, Ez was/is opzich een goede pick tegen Jinx imo, alleen had hem al heel lang niet gespeeld dus even kijken wat "viable" was. Normaal altijd Lolcounter erbij, kijken tegen wie ik lane en dan staan er nog wel handige tips bij soms, ben niet voor niets bronzie eh.
je mobafire guide zegt Heal/Flash. Pak dan in ieder geval lolpro of solomid Featured, lol. Mobafire is echt trash.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:34:
Pak dan in ieder geval lolpro of solomid Featured, lol. Mobafire is echt trash.
Mobafire staat wellicht wat minder hoog aangeschreven, maar is niet per definitie trash.

In zijn algemeenheid raadpleeg ik ook altijd als eerste Solomid, maar niet voor alle champs vind je daar briljante guides. Mobafire biedt dan wel eens uitkomst.

Een tijd geleden toen ik Rumble aan het leren was, was er destijds op Solomid geen guide te vinden waarin er aandacht werd besteed aan zijn passive. Niet een geheel onbelangrijk aspect van Rumble, zou ik zeggen. Moba had wel een goeie guide, ook t.a.v. zijn passive.

Moba heeft bijvoorbeeld ook een uitstekende AP Kog'Maw guide.
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden