Dat gaat inderdaad niet op. Want dan zou ik na mijn placements in Platinum minimaal zijn beland. Al is de normal matchmaking gewoon enorm random.
Gisteren na een lange lossspree van Riven games om 0:00 begonnen normal draft games te spelen met een vriend.
Helaas kon ik geen toplane spelen de rest van de nacht omdat we continue onderaan stonden tijdens de picks/bans. Dus eerst maar weer eens Rengar vs een Gold/Silver team. Nadat ik redelijk wat kills had opgepakt kwam het enemy team er eindelijk achter dat het misschien geen gek idee was om de Rengar te focussen VOORDAT hij één van de ADC's om zeep had geholpen. Helaas was het toen al te laat en was mijn team inmiddels ook fed zat om het enemy team af te slachten nadat ze alle ults op mij hadden gebruikt.
Toen de Riven jungle game

. Ik startte bij Golems en kreeg hulp van onze Twitch. Echter had ik dus mijn smite al early gedaan en was onze burst net ietsie te hoog

. Oftewel Twitch krijgt XP van de grote Golem en ik sta met level 1 en vrij laag HP bij Red buff te kijken. Nog een poging gedaan om hem te killen, maar dat zat er helaas niet meer in. Twitch however won zijn lane zo makkelijk dat ik eigenlijk nooit iets heb hoeven doen die game. Aka got carried

.
Game erna op Jarvan. We kregen het enemy team van de vorige pot. Dus ik zeg tegen onze Fiora, zorg dat healthy genoeg blijft op top vs Gangplank, want dat wordt de lane waar ik mijn focus op leg. Zo gezegd zo gedaan. Fiora snowballde prima en zo wederom een win te pakken.
Dan de laatste game van de nacht het was inmiddels 2:00 en ik begon zelf ook redelijk moe te worden. Het enemy team leek Master Yi te selecteren maar besloot uiteindelijk om Nidalee te pakken. Tja, in zo'n geval kun je natuurlijk alleen maar op de bait ingaan. Dus ik lok Yi. Onze Thresh was echter enorm depressief en wou na 20 min al surrenderen. Gelukkig de rest van het team niet. Dus na 1 goede teamfight was de game voorbij en zo ook mijn jungle avonturen voor de avond.
Heb opzich wel genoten, ook wel van de Riven jungle. Want jesus wat is het lastig om weer terug in de game te komen vanuit de jungle als je zoiets overkomt.
Oh ja, waarom ik dit postte, het is random omdat het gisteren gewoon gedurende de dag Diamond/Plats/Gold was, en gedurende de nacht Silver (merendeel), Gold, Plat. Af en toe een Diamond tussendoor. Het zegt echt helemaal niets.
[
Voor 4% gewijzigd door
Damien op 29-01-2015 11:28
]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.