Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 10 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste
Acties:
  • 112.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:07:
[...]

Ik zei vorig seizoen, dat is 4 :+

<3
Nieuwe seizoen is nog niet gestart lieverd <3

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:31:
[...]

Nieuwe seizoen is nog niet gestart lieverd <3
Maar het oude wel gestopt :). Maar ehm, nieuw seizoen start morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Ero-Sensei schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:38:
[...]

Maar het oude wel gestopt :). Maar ehm, nieuw seizoen start morgen?
Zolang jij nog aan je MMR kunt schroeven voor het volgende seizoen kun je niet echt officieel zeggen dat het gestopt is ofwel? :) Ze hebben een ijkpunt genomen waarin je je rewards hebt gekregen, maar opzich kun je nu nog gewoon door.

Ook een beetje krom dat ze dit pre-season noemen. Maar goed, voordat we in een discussie komen wat nu dan daadwerkelijk het einde is.

Rudy je hebt helemaal gelijk jongen, ik was simpelweg aan het ouwehoeren ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Damien op 20-01-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
https://www.security.nl/p...+en+Path+of+Exile+ontdekt

Oei... *edit* voor ons valt het allemaal wel mee.
Zie hieronder :)

[ Voor 32% gewijzigd door BastiaanNL op 20-01-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat Garena een smerig bedrijf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:26:
Omdat Garena een smerig bedrijf is.
Die announcers van hun, het hele publiek "shitty people" noemen... :X

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze jongen voorspeelt even accuraat hoe het handholding van Rito zal evolueren :')

http://www.reddit.com/r/l...urgot_rework_is_released/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 00:11:
Deze jongen voorspeelt even accuraat hoe het handholding van Rito zal evolueren :')

http://www.reddit.com/r/l...urgot_rework_is_released/
Ik kon die post wel enorm waarderen ;). Met name het stukje: "I've read the patchnotes 2 hours ago, so he's basically my main now" - iets wat je maar alste vaak terug ziet in LoL. En dan natuurlijk het einde met alle knockups, aangezien ongeveer elke nieuwe champ een knockup skill tegenwoordig heeft. Iets waar je simpelweg niet tegen kunt bouwen.

10/10 would read again ;).

Gisteren nog 2 normaltjes gespeeld, maar aangezien we moesten tryharden om er nog een win uit te slepen, was ik na 2 games ook wel weer klaar voor de dag. Het moet wel leuk blijven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren weer even een monsterscore aan m'n Jarvan streak toegevoegd. Arme Irelia mocht het weer ontgelden. Vraag me af of ze iets aan hem gaan doen. Ontzettend lekkere lv2 all in en scaled ziekelijk hard lategame in met een 800-900 dmg nuke als ult. Op een gegeven moment kun je squishies de helft van het HP wegpoken met Q :')

Edit: omg damien :') :') :') die OP is genius:

Well it can't be as bad as what Morello almost did to Irelia. He was working on a full visual and kit overhaul that would "shift more emphasis to good positioning."

In exchange for being able to move or autoattack, Irelia would be able to start the game at any point on the map. He kept the true damage and heal on-hit though, since those are characteristic traits for Irelia.

Here was her visual update: Irelia!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:19:
Gisteren weer even een monsterscore aan m'n Jarvan streak toegevoegd. Arme Irelia mocht het weer ontgelden. Vraag me af of ze iets aan hem gaan doen. Ontzettend lekkere lv2 all in en scaled ziekelijk hard lategame in met een 800-900 dmg nuke als ult. Op een gegeven moment kun je squishies de helft van het HP wegpoken met Q :')

Edit: omg damien :') :') :') die OP is genius:

Well it can't be as bad as what Morello almost did to Irelia. He was working on a full visual and kit overhaul that would "shift more emphasis to good positioning."

In exchange for being able to move or autoattack, Irelia would be able to start the game at any point on the map. He kept the true damage and heal on-hit though, since those are characteristic traits for Irelia.

Here was her visual update: Irelia!
Ik ben nog wel van mening dat een Irelia de matchup vs een J4 toch zou moeten kunnen winnen. Mits ze dus niet een kill weggeeft pre-6. Maar goed dat is mijn eigen insteek. Ja J4 doet ziekelijk veel damage, maar daar zou een Irelia op in moeten kunnen spelen. Aka, niet alle E -> Q combo's slikken. De Q poke zou je moeten kunnen overleven. Ninja Tabis -> Dual Doran's -> Sheen en dan lijkt me dat je toch wel een kans moet kunnen maken.

En ja ik ben het met je eens dat een Jarvan prima scaled into lategame, ondanks dat dat eens werd tegen gesproken op dit forum.

@edit, poor Irelia :( ik blijf hopen dat Morello zijn handjes van Irelia afhoud tbh ;). Ze is wat mij betreft momenteel in een prima positie. En het grappige is, ze hebben haar niet gebuffed, maar gewoon iedereen om haar heen generfed ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 21-01-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:49

Secsytime

Automagisch

Succes iedereen in het nieuwe seizoen! Mogen de Elogoden je goed gezind zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:39
Ik speel nog maar weinig deze prachtige game.
Dus als ik een potje speel is het Aram omdat ik in de normals te weinig weet welke champion op dat moment sterk is enz ( speel echt te weinig :( ).
Krijg ik gisteren 2x keer Sion tegen mij, die was behoorlijk sterk en tanky.
Is die beter geworden? Zag dat ie ook free to play was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:09

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Forgive me Father for i have sinned: Gister weer eens na lange tijd Teemo op 3v3 gespeeld. Had een Jax Jungle en een Kassadin op bot lane. Stonden tegenover een Mundo top, Ziggs bot en Hecarim jungle.

Top ging lekker, kon Mundo lekker poken en had al gauw meer farm dan hij maar echt killen lukte me niet. Kassadin werkt gegankt door Heca en ging dood waardoor ik snel naar botlane ging om hem nog even te killen. Vanaf daar escaleerde het potje en begon ik echt damage te doen. Snel een Wooglet gerushed en toen was het redelijk klaar met het andere team.

Rende overal in, shrooms plaatsen en poken als een malle. Vervolgens wegrennen en mijn Wooglet gebruiken wanneer nodig zodat mijn teammates hun af konden maken. Die Wooglet heeft me echt zeker stuk of 4x gered in benauwde situaties(Ziggs ult op je hoofd doet pijn).

Uiteindelijk 10/3/6 geëindigd, de meeste damage gedaan in het team en continue mijn laugh zitten spammen >:)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister sinds September weer een game gedaan.
Support - zoals altijd overigens - , ging op zich best goed.

Had voor deze game Thresh gekozen, merkte wel dat m'n hooks redelijk rusty waren. (Of het kwam omdat het koud was in m'n kamer)

Uiteindelijk snoeihard verloren omdat de focus niet goed was. |:(

Wat mij wel altijd opvalt;

In s4 was ik met ranked begonnen, en op zich redelijk geplaatst; Silver III. Alleen na de placing - en dat was al 9/10 loss - kwam ik eigenlijk in een vrije val terecht naar Bronze V.

Ik ben iemand die altijd super positief is, iedereen aanspoort om samen te werken, en ook enorm naar zichzelf kijkt aangaande wat hij goed en slecht doet.

Alleen heb ik niet genoeg effect lijkt het op het team. Vooral damage is een probleem - ook al ben ik daar niet voor, ik weet het - , maar het heeft wel vaker als gevolg dat als mijn ADC weer als een maffe op de andere botlane in rent ik vrij weinig kan doen omdat ze meestal te dom zijn om m'n lantern te pakken.

Doe ik nou iets fout? Snap dat het moeilijk is om het zo te beoordelen maar tips zijn altijd welkom.
Heb vaker met golds/diamonds gespeeld - vrienden van me - , en ik zit veel meer rond dat niveau volgens hun, alleen kom ik niet uit Bronze/Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik heb Skarner weer eens uit de kast getrokken en ik vind hem toch lekker spelen. Echt top tier is hij niet, maar toch wel viable. Het is een keer wat anders dan J4 of Vi die ik meestal speel.

De FB was wel een beetje een KS want Jax was op toplane aan het wegrennen van Gnar in Mega form en kom met Skarner met zijn speedboost erin en snipe Jax met mijn E. Gnar gigantisch boos omdat ik zijn kill afpakte. Maar ja, had ik niks gedaan dan ik 0 gold en Gnar 400. Nu had ik 400 gold en Gnar 200. Dit leek mij toch echt de beste optie.

Hoewel het een makkelijk potje had kunnen worden omdat hun Vi en Ahri dik aan het verliezen waren werd het toch nog moeilijk omdat Gnar persé full damage wou gaan. En onze bot lane deed het ook niet zo top. Neem daarbij het feit dat het hele team nooit wou groupen en iedereen 1 voor 1 dood ging. Gelukkig konden we nog net snel even winnen toen ons team eindelijk ging groupen voor de Baron. Hun team probeerde het nog tegen te houden maar het werd een Ace voor ons, daardoor konden we makkelijk mid pushen en winnen.

Als je trouwens 40% CDR hebt met Skarner heb je met je W bijna een fulltime MS buff van 32%.

Vanavond maar weer mijn placement matches doen, volgens mij moet ik ze alle 10 weer doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:08:
Ik heb Skarner weer eens uit de kast getrokken en ik vind hem toch lekker spelen. Echt top tier is hij niet, maar toch wel viable. Het is een keer wat anders dan J4 of Vi die ik meestal speel.

De FB was wel een beetje een KS want Jax was op toplane aan het wegrennen van Gnar in Mega form en kom met Skarner met zijn speedboost erin en snipe Jax met mijn E. Gnar gigantisch boos omdat ik zijn kill afpakte. Maar ja, had ik niks gedaan dan ik 0 gold en Gnar 400. Nu had ik 400 gold en Gnar 200. Dit leek mij toch echt de beste optie.

Hoewel het een makkelijk potje had kunnen worden omdat hun Vi en Ahri dik aan het verliezen waren werd het toch nog moeilijk omdat Gnar persé full damage wou gaan. En onze bot lane deed het ook niet zo top. Neem daarbij het feit dat het hele team nooit wou groupen en iedereen 1 voor 1 dood ging. Gelukkig konden we nog net snel even winnen toen ons team eindelijk ging groupen voor de Baron. Hun team probeerde het nog tegen te houden maar het werd een Ace voor ons, daardoor konden we makkelijk mid pushen en winnen.

Als je trouwens 40% CDR hebt met Skarner heb je met je W bijna een fulltime MS buff van 32%.

Vanavond maar weer mijn placement matches doen, volgens mij moet ik ze alle 10 weer doen toch?
Je moet niets natuurlijk ;), maar ja je mag inderdaad 10 placements doen om jezelf weer te voorzien van een rank.

Ik ga vanavond een paar games doen om te kijken hoeveel van de placements ik afgerond krijg. Verwacht dat ik in Silver geplaced wordt om vervolgens weer de grind naar boven te doen. Ditmaal wat minder snel stoppen en proberen wat verder te komen dan de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Sinds een paar dagen weer veel Ziggs (Mad Scientist uiteraard) aan het spelen, heb nog geen game verloren, is nog steeds erg sterk. Sterke poke ook in combinatie met de passive. qua build ga ik eerst voor Athene's, dan deathcap, en daarna Lichbane, de rest is situational maar vrijwel altijd nog een Void Staff.

Morgen Elements - Fnatic :D

[ Voor 6% gewijzigd door StevenzeN op 21-01-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Je moet niets natuurlijk ;), maar ja je mag inderdaad 10 placements doen om jezelf weer te voorzien van een rank.

Ik ga vanavond een paar games doen om te kijken hoeveel van de placements ik afgerond krijg. Verwacht dat ik in Silver geplaced wordt om vervolgens weer de grind naar boven te doen. Ditmaal wat minder snel stoppen en proberen wat verder te komen dan de vorige keer.
Als jij in silver komt dan beland ik in Bronze. Maakt allemaal niet uit, mijn doel is toch om ergens in Gold te belanden want Irelia Carries U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Als jij in silver komt dan beland ik in Bronze. Maakt allemaal niet uit, mijn doel is toch om ergens in Gold te belanden want Irelia Carries U.
Vorig season kwam ik in silver 1 na placement, met 9-1 ofzo. Ik verwacht nu ook in Silver1 of 2 te komen na placements.

Je mmr is gereset en is base mmr + klein beetje van vorig season van je rank ofzo? Hoe zit dit nu precies? Daarnaast hoorde ik dat je placement games winnen of verliezen niet heel veel uit maakt voor de league waar je in komt.. is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:55
Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:29:
Je mmr is gereset en is base mmr + klein beetje van vorig season van je rank ofzo? Hoe zit dit nu precies? Daarnaast hoorde ik dat je placement games winnen of verliezen niet heel veel uit maakt voor de league waar je in komt.. is dit zo?
Voor zover ik weet is de reset alsvolgt:
(MMR end + MMR avg) /2 = MMR start

En avg ligt volgens mij ergens tussen S4 en B1. Dus iemand die daar onder zat zal er op vooruit gaan en iemand die er boven zat op achteruit. Daarna komen de placements en deze tellen gewoon mee zoals altijd, dus het maakt weldegelijk uit. Als jou start MMR op gold 3 zit en je wint alles, dan zal je gold 1 worden of misschien plat en verlies je alles dan zal je gold 5 worden of misschien silver in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:35
As usual, you'll have ten placement games to fight through before settling in to your tier and division, ready for the climb. But this time, they work a little differently: in previous seasons, placement games were way more impactful than regular season games. Challenger players could lose all ten games and end up in Silver during the 2014 placements, while Bronze players could go on lucky winning sprees and end up in Plat before getting their butts kicked repeatedly until they fell a few tiers. Neither of these are good experiences, so while this year’s placements are still important, they won’t cause established players to swing as far up or down because of good or bad luck. Your placement will still be heavily influenced by where you ended up last season. If you’ve never played ranked, then your form in your placements will be all that matters!
M.a.w. de placements hebben niet zo'n invloed als eerst. Wel gewoon een soft mmr reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Zit momenteel op een 9 win streak in normals.
Kijken of ik deze trend kan doorzetten in ranked play, ben van de jungle een beetje verplaatst naar de support rol.
Moet zeggen dat ik deze rol altijd een beetje onderschat heb (beetje warden, AA's landen op de tegenstander) maar er komt toch wel wat meer bij kijken :)

Opinie's op de headbutt van Ali ? ik vind het wel een goede zet om de headbutt een soort van skillshot te maken :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ben nog op zoek naar 1-2 mensen voor ranked team, op dit moment zitten er 5-6 mensen in allemaal gold + (en al een eventuele sub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:00:
[...]

Ik ben nog wel van mening dat een Irelia de matchup vs een J4 toch zou moeten kunnen winnen. Mits ze dus niet een kill weggeeft pre-6. Maar goed dat is mijn eigen insteek. Ja J4 doet ziekelijk veel damage, maar daar zou een Irelia op in moeten kunnen spelen. Aka, niet alle E -> Q combo's slikken. De Q poke zou je moeten kunnen overleven. Ninja Tabis -> Dual Doran's -> Sheen en dan lijkt me dat je toch wel een kans moet kunnen maken.
Dat kill niet weggeven voor 6 kan nog wel eens lastig zijn zonder jezelf farm denyen. Op lv1 poke ik een Q en auto, dus Q dmg + 80 + 10% HP. Daar valt gewoon niet tegen te traden en het is grappig dat sommigen het proberen. Vooral met ee nbeetje hulp van de jungler is het zo gebeurt. Met veel turtlen kun je het vast redden. Ik misbruik hem nu aardig, maar ik denk niet dat ie healthy gameplay op top heeft. Voor ganks, sure, maar elke paar seconden een knockup, ArPen debuff en 10% HP damage = :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Wootlock schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:57:
Opinie's op de headbutt van Ali ? ik vind het wel een goede zet om de headbutt een soort van skillshot te maken :)
Schijnt een experiment te zijn van Riot die onbedoeld is doorgezet naar de PBE. Dus of dit er daadwerkelijk gaat komen is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Dat kill niet weggeven voor 6 kan nog wel eens lastig zijn zonder jezelf farm denyen. Op lv1 poke ik een Q en auto, dus Q dmg + 80 + 10% HP. Daar valt gewoon niet tegen te traden en het is grappig dat sommigen het proberen. Vooral met ee nbeetje hulp van de jungler is het zo gebeurt. Met veel turtlen kun je het vast redden. Ik misbruik hem nu aardig, maar ik denk niet dat ie healthy gameplay op top heeft. Voor ganks, sure, maar elke paar seconden een knockup, ArPen debuff en 10% HP damage = :') :') :')
Wat voor runes heb je, en ga je bruiser of glasscannon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:23:
[...]

Schijnt een experiment te zijn van Riot die onbedoeld is doorgezet naar de PBE. Dus of dit er daadwerkelijk gaat komen is niet bekend.
Lijkt mij erg sterk :o

Over meer terain heen springen, geen target voor nodig. Naast mensen kunnen richten, om de combo makkelijker te maken. Gap closer, om nog net je knock up te raken (ook al was je buiten range).

Ik zie mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Lijkt mij erg sterk :o

Over meer terain heen springen, geen target voor nodig. Naast mensen kunnen richten, om de combo makkelijker te maken. Gap closer, om nog net je knock up te raken (ook al was je buiten range).

Ik zie mogelijkheden!
Je kunt echter niet over terrain heen, ondanks dat het een skillshot is. Alistar knalt gewoon met zijn kop tegen een muur op.

Maar nogmaals ik zie persoonlijk geen meerwaarde erin om het een skillshot te maken. Als we dan toch bepaalde champs een hogere skillcap willen geven, begin dan eens met champs als Ryze, Garen, Malzahar of Annie. En ja ik weet Annie en Malz hebben beide een skillshot en zijn dan ook niet vergelijkbaar met Ryze maar imo allemaal een hogere prioriteit dan 1 Alistar.

Garen mag wat mij betreft sowieso wel een rework krijgen. En dan niet om dat hij OP is, maar mateloos irritant. Een silence waarin je niet kunt traden (gelukkig wel een duidelijke animatie) en een spin die niet te stunnen valt. En dan heb je natuurlijk nog champs als Yorick. Door Riot al aangegeven als een complete no-brain champ. In zo'n geval, prio op leggen en reworken die hap.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 21-01-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat veel mensen niet precies weten hoe ze tegen een Jarvan moeten spelen. Ik speel tegenwoordig aardig wat top lane maar J4 heb ik nog niet gezien. Ik denk dat vooral de onervarenheid van sommige mensen deze matchup makkelijker laten lijken dat het is. Een ervaren Irelia speler zal deze matchup toch makkelijk moeten kunnen overleven en keihard te scalen naar mid game en vooral vanaf daar te carrien.

Als ik nu tegen een Jarvan moet spelen zal ik geheid een paar keer dood gaan met Irelia. Sowieso ga ik onbekende matchups met irelia wel vaak dood die niet ideaal voor haar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:13:
[...]

Ik denk dat veel mensen niet precies weten hoe ze tegen een Jarvan moeten spelen. Ik speel tegenwoordig aardig wat top lane maar J4 heb ik nog niet gezien. Ik denk dat vooral de onervarenheid van sommige mensen deze matchup makkelijker laten lijken dat het is. Een ervaren Irelia speler zal deze matchup toch makkelijk moeten kunnen overleven en keihard te scalen naar mid game en vooral vanaf daar te carrien.

Als ik nu tegen een Jarvan moet spelen zal ik geheid een paar keer dood gaan met Irelia. Sowieso ga ik onbekende matchups met irelia wel vaak dood die niet ideaal voor haar zijn.
Komt er kort en goed op neer dat je als Irelia eigenlijk moet zorgen dat hij zijn lane naar jou pushed. Doet hij dat niet dan kan het een erg lastig verhaal worden voor Irelia of welke tegenstander dan ook. Valt in Gold nog te misbruiken maar hoe hoger je komt hoe beter ze hier op in zullen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:15:
[...]

Komt er kort en goed op neer dat je als Irelia eigenlijk moet zorgen dat hij zijn lane naar jou pushed. Doet hij dat niet dan kan het een erg lastig verhaal worden voor Irelia of welke tegenstander dan ook. Valt in Gold nog te misbruiken maar hoe hoger je komt hoe beter ze hier op in zullen spelen.
Dat lijkt mij niet zo'n probleem op mijn silver elo. Jarvan moet toch Q gebruiken om te poken en daarmee raakt hij toch wel minions. Irelia farmed lekker met Q en als Jarvan engaged gebruik je de stun en loop je weg. Zo moet je early game toch zien te overleven.

Ik ben nu wel benieuwd naar deze matchup, lijkt mij interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:23:
[...]

Dat lijkt mij niet zo'n probleem op mijn silver elo. Jarvan moet toch Q gebruiken om te poken en daarmee raakt hij toch wel minions. Irelia farmed lekker met Q en als Jarvan engaged gebruik je de stun en loop je weg. Zo moet je early game toch zien te overleven.

Ik ben nu wel benieuwd naar deze matchup, lijkt mij interessant.
Je zult denk ik niet al te lang Silver zijn als je Irelia blijft vasthouden als je toplaner. Ze heeft geen echte hard-counters, en mits je niet te overmoedig bent (zoals ik af en toe ;)) kun je menig matchup winnen. Ik denk als ik terugkijk naar afgelopen seizoen zijn de games die ik verloren heb op Irelia grotendeels aan mijzelf te danken en niet zozeer aan mijn team of de matchup. Gewoon slechte beslissingen genomen of te weinig gelet op de map waardoor ik kwetsbaar was voor ganks (maw de enemy pushen naar zijn toren). Iets waar Irelia als champ niets mee te maken heeft, want dat was me op elke andere champ ook wel overkomen.

Over alle accounts genomen zit ik gemiddeld op een 70% winrate met haar. En dat had dus hoger kunnen liggen als ik zelf de game beter had gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Je kunt echter niet over terrain heen, ondanks dat het een skillshot is. Alistar knalt gewoon met zijn kop tegen een muur op.
Dat is raar, zijn niet veel skills volgens mij die dat doen. Meestal als je de range hebt, kan je hem jumpen? Kan me niet herinneren of corki bijv. over muren heen kan. :x Speel hem nooit.

Wat is jou mening eigenlijk over Nasus? 3 potjes geprobeerd, vindt hem wel lekker spelen, al is het een lastigere champ als de tower pushes/team fights vrij vroeg beginnen. Dan heb je nog niet je farm/build.

Heb je Tips and Tricks voor me? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P
IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Dat is raar, zijn niet veel skills volgens mij die dat doen. Meestal als je de range hebt, kan je hem jumpen? Kan me niet herinneren of corki bijv. over muren heen kan. :x Speel hem nooit.

Wat is jou mening eigenlijk over Nasus? 3 potjes geprobeerd, vindt hem wel lekker spelen, al is het een lastigere champ als de tower pushes/team fights vrij vroeg beginnen. Dan heb je nog niet je farm/build.

In de paar keer dat ik Nasus speelde merkte ik dat ik dat kon oplossen door gewoon een poke te doen.
Stacks bouwen is en blijft ontzettend belangrijk met hem heb ik het idee, maar dat zal vast wel goed zitten.

Door gewoon even iets naar voor te lopen en een attack te doen, kan je hem iets achteruit forcen.

Tevens kan een heavy jungle support wel helpen, maar dan moet je weer geluk hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Ik heb persoonlijk weinig ervaring met Nasus. Vind hem zelf bloedirritant om tegen te spelen als Irelia ;). Enige wat ik doe als ik Nasus speel is inspelen op mijn tegenstander, oftewel speel ik vs magic damage -> spirit visage rush, speel ik vs melee zonder truedamage -> iceborn gauntlet / frozen heart, speel ik vs melee met truedamage -> kindlegem -> glacial shroud -> frozen heart.

En voor de rest farmen.

Ik denk dat er hier op het forum wel mensen zitten met meerdere Nasus games op hun naam die je betere adviezen kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:47:
:P
[...]

In de paar keer dat ik Nasus speelde merkte ik dat ik dat kon oplossen door gewoon een poke te doen.
Stacks bouwen is en blijft ontzettend belangrijk met hem heb ik het idee, maar dat zal vast wel goed zitten.

Door gewoon even iets naar voor te lopen en een attack te doen, kan je hem iets achteruit forcen.

Tevens kan een heavy jungle support wel helpen, maar dan moet je weer geluk hebben..
De eerste 2 games leuk kunnen spelen, de team fights waren laat, Behalve dan een paar dragon fights. Maar toen het echte pushen begon had ik 400+ extra damage.

Maar mijn probleem kwam toen ik tegen een lisandra moest. Ging niet dood in lane, (1 keer geloof ik) maar zij farmde beter/sneller en kon slecht bij haar komen. Gevolg, 20 min -> minder dan 250 extra damage en maar 2 items. Toen kon ik dus nog niet de tank spelen, en hun lisandra leblanc konden 2 mensen van ons zo neer nuken. Was beetje kansloos dat potje. Na de 20 min kon ik niet meer farmen, teveel ganks, en ook niet teamfighten, teveel kite xD

@damien Dank je! Dat deed ik grotendeels al, paar guides doorgelezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door IdieEasy op 21-01-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Bij Nasus moet je het feit abusen dat hij AFK stacks zal willen farmen, dus zorg voor een early/mid game champion (je wordt hoe dan ook geoutscaled), zorg ervoor dat je early 100% farm krijgt en misschien een kill, ga vanaf dat moment (helemaal als het lukt om de toren neer te halen, vraag anders de jungler om mee te helpen) mid/bot roamen, drake controllen (altijd TP spelen tegen Nasus) en zorg er voor dat de 5v4 te lang overheerst om de Nasus stacks nog relevant te maken.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:53:
[...]

De eerste 2 games leuk kunnen spelen, de team fights waren laat, Behalve dan een paar dragon fights. Maar toen het echte pushen begon had ik 400+ extra damage.

Maar mijn probleem kwam toen ik tegen een lisandra moest. Ging niet dood in lane, (1 keer geloof ik) maar zij farmde beter/sneller en kon slecht bij haar komen. Gevolg, 20 min -> minder dan 250 extra damage en maar 2 items. Toen kon ik dus nog niet de tank spelen, en hun lisandra leblanc konden 2 mensen van ons zo neer nuken. Was beetje kansloos dat potje. Na de 20 min kon ik niet meer farmen, teveel ganks, en ook niet teamfighten, teveel kite xD

@damien Dank je! Dat deed ik grotendeels al, paar guides doorgelezen :)
SirhcEz (streamer) speelt veel Nasus.

Daarnaast zijn er gewoon match ups op hoger elo waar je GEEN Nasus wil spelen, omdat je kapot gemaakt gaat worden. Denk niet dat Lissandra hier per se onder valt, want als je early MR rushed kan ze niet meer zoveel.

Overigens is 250+ stacks op 20 minuten wel een minimum, daarnaast ben je ook fucked als de tegenstander heel early teamfights af gaat dwingen. (waardoor je niet meer kan stacken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Rordarok schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:58:
Bij Nasus moet je het feit abusen dat hij AFK stacks zal willen farmen, dus zorg voor een early/mid game champion (je wordt hoe dan ook geoutscaled), zorg ervoor dat je early 100% farm krijgt en misschien een kill, ga vanaf dat moment (helemaal als het lukt om de toren neer te halen, vraag anders de jungler om mee te helpen) mid/bot roamen, drake controllen (altijd TP spelen tegen Nasus) en zorg er voor dat de 5v4 te lang overheerst om de Nasus stacks nog relevant te maken.
:( Ik wilde geen strategie tegen nasus, maar juist om datgene te voorkomen wat jij beschrijft!

Maar was ook nog eens teambuilder/blindpick dus echt counteren kunnen ze niet, is meer geluk dan wijsheid. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:01:
[...]

:( Ik wilde geen strategie tegen nasus, maar juist om datgene te voorkomen wat jij beschrijft!

Maar was ook nog eens teambuilder/blindpick dus echt counteren kunnen ze niet, is meer geluk dan wijsheid. :x
15% CDR runes + 5% CDR van masteries, dit helpt je early game heel erg met stacken, en natuurlijk gewoon goed / defensive spelen. Daarnaast kun je goed tower dives baiten early game, mensen onderschatten Nasus W en zijn passive lifesteal. Eenmaal een kleine voorspong moet je de meeste matchups wel kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik heb zelf veel Nasus gespeeld, was een tijdje de nummer 15 Nasus van de wereld..volgens Lolskill in ieder geval (beetje doelloze website in dat opzicht).

Ach, Nasus is gewoon geduldig zijn, alle stacks die je pakken kan farmen en zoveel mogelijk de wave manipulaten. Early game eerste wave bijvoorbeeld meteen proberen creep aggro te pakken op de vijandige wave, dan pushet de lane richting jouw turret. Dan heb je al meteen lane control. Early game altijd Glacial Shroud/Kindlegem, dan uitbouwen naar SV/FH. 300 stacks op 20 minuten is echt het minimum.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:26:
[...]

Wat voor runes heb je, en ga je bruiser of glasscannon?
!! Flat AD/Armor/Mres
http://euw.op.gg/summoner/rune/userName=itsnotrudy

!! AD Top
http://euw.op.gg/summoner/mastery/userName=itsnotrudy

Verder qua builds kun je eens op m'n history kijken
http://euw.op.gg/summoner/matches/userName=itsnotrudy

Verder heb ik van gisteren en eergisteren twee replays hier neergezet, mocht je willen kijken. Toevallig beide dagen tegen Irelia.

Core items Hydra, Black Cleaver en Mobility Boots, verder meer AD uit LW, IE of Maw, maar als je ver voorstaat maakt het eigenlijk geen fuck meer uit. Standaard ga ik het liefst Hydra/BC/Mob/Tank Items. Initieel vrij glass om een lead te bouwen. Is overigens wel ff huilen als dat misgaat en tower knuffelen tot je tank items kan pakken en weer terug kan komen. Je scaled de hele game door, dus je valt late of midgame niet af. 80% winrate met J4 zag ik net :p
Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:13:
Je scaled an sich niet harder dan Jarvan en daar blijft je powerspike, omdat je skills weinig scalen, dus het is bvb. geen kwestie zoals tegen Darius of Renekton dat je de eerste 8-9 levels moet bikkelen om daarna eens ff lekker te stoomwalsen.
IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:01:
Dan gaat enige vorm van strategie sowieso out the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Rordarok schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:05:
Ik heb zelf veel Nasus gespeeld, was een tijdje de nummer 15 Nasus van de wereld..volgens Lolskill in ieder geval (beetje doelloze website in dat opzicht).

Ach, Nasus is gewoon geduldig zijn, alle stacks die je pakken kan farmen en zoveel mogelijk de wave manipulaten. Early game eerste wave bijvoorbeeld meteen proberen creep aggro te pakken op de vijandige wave, dan pushet de lane richting jouw turret. Dan heb je al meteen lane control. Early game altijd Glacial Shroud/Kindlegem, dan uitbouwen naar SV/FH. 300 stacks op 20 minuten is echt het minimum.
Ok, 300 stacks 20 minuten. Goed iets om naar toe te werken. En dus eerst CDR halen voordat je items gaat afmaken.

Met runes ook CDR pakken? En snel sheen bouwen? Ik probeer zowiezo veel wards mee te nemen ivm junglers die een hekel schijnen te hebben aan nasus. Al ben je na level 6 redelijk veilig :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Ok, 300 stacks 20 minuten. Goed iets om naar toe te werken. En dus eerst CDR halen voordat je items gaat afmaken.

Met runes ook CDR pakken? En snel sheen bouwen? Ik probeer zowiezo veel wards mee te nemen ivm junglers die een hekel schijnen te hebben aan nasus. Al ben je na level 6 redelijk veilig :x
Maak wel even nauwlettend de berekening hoeveel CDR je nog nodig dient te hebben voor de 40% cap. Als jij Frozen Heart + Spirit Visage gaat bouwen. Hoef je niet meer de 15% + 5% uit masteries te doen zoals Secsytime beschrijft. Dan heb je aan de overige 10% voldoende. Dus kun je 5% uit runes nemen en 5% uit masteries. En dan is het een afweging of je armor pen of AD wilt runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:12:
[...]

Maak wel even nauwlettend de berekening hoeveel CDR je nog nodig dient te hebben voor de 40% cap. Als jij Frozen Heart + Spirit Visage gaat bouwen. Hoef je niet meer de 15% + 5% uit masteries te doen zoals Secsytime beschrijft. Dan heb je aan de overige 10% voldoende. Dus kun je 5% uit runes nemen en 5% uit masteries. En dan is het een afweging of je armor pen of AD wil runnen.
Daarnaast zijn CDR runes ook aardig prijzig :P, maar uit mijn ervaring helpt het wel heel erg met de early game van Nasus. Sneller stacks = sneller op het punt dat je de tegenstander kan negeren + meer Qs is meer lifesteal dus sustain in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:17:
[...]

Daarnaast zijn CDR runes ook aardig prijzig :P, maar uit mijn ervaring helpt het wel heel erg met de early game van Nasus. Sneller stacks = sneller op het punt dat je de tegenstander kan negeren + meer Qs is meer lifesteal dus sustain in lane.
Rune korting morgen ;) -30%. Deze jongen gaat sowieso 10k aan Rune optimalisatie droppen. Ik mis nog Armor/lvl en CDR/lvl bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:18:
[...]

Rune korting morgen ;) -30%. Deze jongen gaat sowieso 10k aan Rune optimalisatie droppen. Ik mis nog Armor/lvl en CDR/lvl bijvoorbeeld.
Jaloers, dat je nog IP kunt uitgeven aan runes! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

[...]

Ohja..

Crap, waarom heb ik net een 6300 champion gekocht die ik toch nooit ga spelen (':

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
[...]

Dacht dat die actie alweer voorbij was! :o Ben ik blij dat ik nog wat IP heb bewaard :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[...]

hoeveel runes kan ik kopen met 31k IP? xD

Ik denk dat ik die runes gewoon haal, en dan even kijk wat ik fijn vindt spelen. Goed dat je me helpt herinneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Referentie's naar oude topics zouden achterwege gelaten worden.

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 21-01-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:26:
[...]

hoeveel runes kan ik kopen met 31k IP? xD

Ik denk dat ik die runes gewoon haal, en dan even kijk wat ik fijn vindt spelen. Goed dat je me helpt herinneren!
Ligt aan welke je gaat kopen? Sommigen zijn 200 per stuk, anderen 800. Check wat je zelf al hebt. Voor wat ideeen voor roles mag je m'n Runepages wel checken, die zijn een mix van runes die in tournaments en advies van Phreak (die overigens op zijn stream/YT best goede advice vids maakt) ga sowieso zelf op zoek en do the math om te zien welke runes je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Ligt aan welke je gaat kopen? Sommigen zijn 20 per stuk, anderen 800. Check wat je zelf al hebt. Voor wat ideeen voor roles mag je m'n Runepages wel checken, die zijn een mix van runes die in tournaments en advies van Phreak (die overigens op zijn stream/YT best goede advice vids maakt) ga sowieso zelf op zoek en do the math om te zien welke runes je moet hebben.
Okay, ga ik doen! Dank je! Ik had al redelijk wat, dus moet een heel eind kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik me ook maar wat runes gaan scoren dan. Ik zou alleen niet weten waarom. Ik koop zelden champions, aangezien ik nooit tevreden ben over hoe goed ik met een bepaalde champ speel. Daarom main ik er ook maar 2: Thresh/Leona.

And i still suck it seems :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:40:
Misschien moet ik me ook maar wat runes gaan scoren dan. Ik zou alleen niet weten waarom. Ik koop zelden champions, aangezien ik nooit tevreden ben over hoe goed ik met een bepaalde champ speel. Daarom main ik er ook maar 2: Thresh/Leona.

Het is wel handig om andere champs te spelen zodat je hun skillset en de CDs daarvan leert kennen, helpt je om tegen deze champs te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:41:
[...]

Het is wel handig om andere champs te spelen zodat je hun skillset en de CDs daarvan leert kennen, helpt je om tegen deze champs te spelen.
Klopt, heb je ook een punt in. Ik doe dit iets minder, maar kijk wel streams waar andere champs gespeeld worden. Zo heb ik op korte tijd een behoorlijk beeld kunnen opbouwen van wie wat kan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik heb nog HP per level en flat HP runes nodig voor mijn supports en sommige top.
Verder nog ArmorPen marks en Flat MR, ik gebruik nog vaak hybdrid pen en MR per level, maar dat is niet altijd ideaal.

Verder nog twee rune pages aanschaffen zodat ik er 11 in totaal heb. Meer ik over het algemeen niet nodig.

Als ik nou met mijn placement matches nu minder optimale champions speel, kan ik dan in bronze komen? Denk aan Skarner top, Urgot ADC en Jarvan Support? Natuurlijk wel mijn best doen om te winnen, maar toch proberen om wat meer te verliezen. Ik ben wel benieuwd hoe het in Bronze 5 is.

[ Voor 31% gewijzigd door Xanthian op 21-01-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
(Dubbelpost, maar hoe haal je die weg?)

[ Voor 103% gewijzigd door Xanthian op 21-01-2015 14:55 . Reden: dubbel post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:52:
(Dubbelpost, maar hoe haal je die weg?)
Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Maar tbh zou ik me niet te druk maken om de placements. Je bent toch binnen notime weer op de plek waar je vorig seizoen zat, tenzij je daadwerkelijk vanuit het niets ineens enorm slecht was geworden. Betwijfel het ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Xanthian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:40:
Als ik nou met mijn placement matches nu minder optimale champions speel, kan ik dan in bronze komen? Denk aan Skarner top, Urgot ADC en Jarvan Support? Natuurlijk wel mijn best doen om te winnen, maar toch proberen om wat meer te verliezen. Ik ben wel benieuwd hoe het in Bronze 5 is.
Ik zou het persoonlijk nog steeds trollen vinden. Want je zakt enkel omdat je verliest, niet vanwege je score volgens mij.

Dus je pest die 4 mensen met wie je speelt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:30:
[...]

Ik zou het persoonlijk nog steeds trollen vinden. Want je zakt enkel omdat je verliest, niet vanwege je score volgens mij.

Dus je pest die 4 mensen met wie je speelt nog steeds.
Ik zou het niet per se trollen noemen, je pakt alleen champs buiten de meta..

Je hebt met een j4 support niet per definitie verloren natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Ik zou het niet per se trollen noemen, je pakt alleen champs buiten de meta..

Je hebt met een j4 support niet per definitie verloren natuurlijk..
Maar als je niet verliest, dan kom je niet in bronze 5, en hij geeft aan dat hij dat zou willen.

Maar goed, Ieder zo zijn ding, ik zou het vervelend vinden als ik zo iemand in mijn team had :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:21

Prx

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:40:

Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:41:
[...]

Precies de reden dat ik het zo fantastisch vind om ARAM te spelen. Toch leuk om een beetje all-in te gaan met een teampje en ondertussen in ieder geval leren welke abilities een champ heeft zonder dat je een team benadeeld met je keuze. Je zou ook tegen bots kunnen spelen, maar daar vind ik dan weer vrij weinig uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

IdieEasy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:49:
[...]

Maar als je niet verliest, dan kom je niet in bronze 5, en hij geeft aan dat hij dat zou willen.

Maar goed, Ieder zo zijn ding, ik zou het vervelend vinden als ik zo iemand in mijn team had :'(
Ik heb een hekel aan het soort mensen dat als iemand bijv. Veigar, j4 of Vel'koz support pakt ze meteen gaan flamen.. het is niet slecht.. het is alleen geen meta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prx schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:51:
[...]

[...]

Precies de reden dat ik het zo fantastisch vind om ARAM te spelen. Toch leuk om een beetje all-in te gaan met een teampje en ondertussen in ieder geval leren welke abilities een champ heeft zonder dat je een team benadeeld met je keuze. Je zou ook tegen bots kunnen spelen, maar daar vind ik dan weer vrij weinig uitdaging.
ARAM leert je eigenlijk vrij weinig omdat het zo'n clusterfuck is. Je leert niet warden, objectives, lanen, CSen e.d. Je moet ARAM niet ingaan met de mindset dat je iets gaat leren, want dat is vooral niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:52:
[...]

ARAM leert je eigenlijk vrij weinig omdat het zo'n clusterfuck is. Je leert niet warden, objectives, lanen, CSen e.d. Je moet ARAM niet ingaan met de mindset dat je iets gaat leren, want dat is vooral niet zo.
Je leert hoe de abilities van een champion werken!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Van ARAMs leer je eigenlijk enkel de skillsets van champs die je verder nooit speelt, en een beetje hoe die champs zich in teamfights moeten gedragen. Neemt niet weg dat ik het een erg leuke gamemode vind, maar goed :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

McGryphon schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:54:
[...]

Van ARAMs leer je eigenlijk enkel de skillsets van champs die je verder nooit speelt, en een beetje hoe die champs zich in teamfights moeten gedragen. Neemt niet weg dat ik het een erg leuke gamemode vind, maar goed :P
Happy bday.

ik vind aram af en toe nog wel grappig, maar ik snap niet waarom mensen zo fucking tryhard zijn in aram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Ik heb een hekel aan het soort mensen dat als iemand bijv. Veigar, j4 of Vel'koz support pakt ze meteen gaan flamen.. het is niet slecht.. het is alleen geen meta..
De jongen geeft aan dat hij meer wil verliezen om in bronze 5 te komen. Het is niet zo dat hij ze pakt omdat hij er goed mee is. Als je ranked gaat spelen willen de meeste mensen zo goed mogelijk spelen, en vallen losses een stuk zwaarder dan in normal.

Als iemand dat in normals doet, prima, geen probleem mee. Maar in ranked ben je het je team verplicht ook je best te doen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je leert hoe ze eruitzien en wat ze ongeveer doen, maar van een lv30 mag ik verwachten dat ze dat al weten en anders moeten ze eigenlijk gewoon doorspelen. Je leert ze niet goed toe te passen of the combo-en want who gives a fuck. Spam your brains out en win. Of niet. Leuk voorbeeld is bijvoorbeeld VelKoz, deed gister voor het eerst in tijden een ARAM en kreeg Velkoz. In lane is het belangrijk om je combo's te landen en je 3stack proc te krijgen. Hier bleef ik na aankoop Morello en de Mana passive van ARAM gewoon lekker Q spammen en laser eroverheen wanneer iemand <30% HP zat. Thanks voor de triple kill jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Happy bday.

ik vind aram af en toe nog wel grappig, maar ik snap niet waarom mensen zo fucking tryhard zijn in aram.
Ach ja, als er echte tryhards/ragers tussen zitten in mijn ARAMS krijgen die meestal vanuit beide teams te horen dat ze het niet zo serieus moeten nemen :+ en de meesten lijken er ook vrij weinig om te geven.

Onlangs wel mijn eerste porosplosion gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:21

Prx

Ach, ik leer er in ieder geval welke attacks bepaalde champs hebben. Hoe die champ zich dan weer gedraagd op Summoners Rift maakt mij me niet veel uit. Dat moet je toch op Summoners Rift leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Secsytime schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Happy bday.

Kan vervelend zijn, ik vind het meer vervelend als er van die tryhard luckerdogs in normals zitten die dan J4 top pakken om een keer te weten hoe het is om hun lane te winnen.

Maar om even terug te komen op het Bronze V verhaal. Ik denk dat de lol na een stuk of 3 games er wel vanaf is, en dat je dan graag terug zou willen naar de normale bevolking. Want om elke game wat mensen te stompen gaat heel erg snel vervelen. Vraag het eens aan Diamonds/Challenger spelers die een rankrestriction hebben hoe leuk het is om vs Golds te spelen. Krijg je waarschijnlijk hetzelfde antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damienx2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:48:
[...]

Kan vervelend zijn, ik vind het meer vervelend als er van die tryhard luckerdogs in normals zitten die dan J4 top pakken om een keer te weten hoe het is om hun lane te winnen.
Afbeeldingslocatie: http://media.animevice.com/uploads/3/33655/793170-tumblr_lg4kgt7jKp1qa4uc1o1_400.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Blijkbaar hebben de placements nog steeds veel invloed. Zat net een stream te kijken van een dude die met z'n smurf Season 4 eindigde in Diamond 4 of 5. Speelde 2-8 in z'n placements en is geplaatst in Gold I. Best een heel groot verschil. Rito deed alsof placements minder invloed zouden hebben deze ronde, maar not really dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Recrush schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:00:
Blijkbaar hebben de placements nog steeds veel invloed. Zat net een stream te kijken van een dude die met z'n smurf Season 4 eindigde in Diamond 4 of 5. Speelde 2-8 in z'n placements en is geplaatst in Gold I. Best een heel groot verschil. Rito deed alsof placements minder invloed zouden hebben deze ronde, maar not really dus :P
Nou ja, met 2/8 in Gold I uitkomen lijkt me, afgaand op de verhalen, toch een stuk dichter bij de eerdere ranking dan met het oude systeem geweest zou zijn.

Maar goed, ik ben pas in pre-season met mijn placements klaar geweest, vraag me eigenlijk af of dat nou wel of niet invloed zou moeten hebben op mijn volgende ranking. Er wordt overal over ranking "previous season" gesproken namelijk, en ik vraag me af of afgelopen pre-season daar nog voor telt.

Ach, wat lul ik, ik was Silver II, dus Bronze zou best nog kunnen, ongeacht of het meetelt :+

[ Voor 5% gewijzigd door McGryphon op 21-01-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Diamond naar Gold vind ik toch wel een eind hoor.. S3-S4 ging ik van Silver 4 naar Bronze 3 met 3/7 placements uit m'n hoofd :+ maar denk dat dat ook vooral kwam door een fikse losestreak van Silver 2 naar 4, met dus een verpest MMR.

offtopic:
Gefeliciteerd McGrpyh *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Echt wtf.. ik log in en zie dat ik (weer) gebanned ban voor ranked.. Ik heb serieus helemaal geen zak gezegd (qua flame oid) in ranked games sinds m'n laatste onzin ban. Vanwaar deze onzin? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Douweegbertje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:22:
Echt wtf.. ik log in en zie dat ik (weer) gebanned ban voor ranked.. Ik heb serieus helemaal geen zak gezegd (qua flame oid) in ranked games sinds m'n laatste onzin ban. Vanwaar deze onzin? :+
Een maat van mij had die ook 2x achter elkaar. hij had al een chatban en kreeg daarna nog een chatban terwijl hij NIETS kon zeggen en dit ook niet deed. Klopt niks van, eerste keer krijg hij een ranked restriction van 30 draft pick games winnen, en nu zelfs van 70. Gaat echt nergens over...

Waarop dit gebaseerd wordt, geen idee. Waarschijnlijk toch reports van mensen die je iets misgunnen omdat je misschien te goed was(enemy team report enzo enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik speel(de) vaak duo met een maat, in feite altijd prima games en wij praten voornamelijk via skype. Mijn allereerste ban was misschien wel terecht, maar nu let ik er op om maar voortaan gewoon helemaal niets te zeggen qua negativiteit. Ik heb zo vaak zo'n popup gehad, en dat zei ik ook op skype en hij had ook iets van..wtf?..
Dus tja. tbh ben ik er wel een beetje klaar mee.. 35 ranked games en 70 games voor chat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:56
Nog een 2de fantasy LCS League, 2 spots, draften als deze vol is gelijk vanavond:

http://fantasy.euw.lolesports.com/en-US/league/615136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:09

MonkeySleeve

It's just Monkey business

2 placement games nu gespeeld, beide keren als Thresh support. Eerste potje echt een bazen team gehad en paar mooie hooks weten te landen waardoor mijn adc al snel lekker gefeed was.

2e potje ging wat moeizamer vanwege een fed Zed(had hem moeten bannen) maar hun ezreal ging afk dus daarna ging het een stuk beter en wonnen we alsnog. Lullig voor hun maarja...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Heh. Zo heb je geen Zyra skins, zo heb je ineens Haunted en SKT T1 :P

En Warring Kingdoms Tryndamere, Professor Ryze en Snowmerdinger. Verjaardagscadeautjes :P

[ Voor 40% gewijzigd door McGryphon op 21-01-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ralph0603 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:04:
[...]

Een maat van mij had die ook 2x achter elkaar. hij had al een chatban en kreeg daarna nog een chatban terwijl hij NIETS kon zeggen en dit ook niet deed. Klopt niks van, eerste keer krijg hij een ranked restriction van 30 draft pick games winnen, en nu zelfs van 70. Gaat echt nergens over...

Waarop dit gebaseerd wordt, geen idee. Waarschijnlijk toch reports van mensen die je iets misgunnen omdat je misschien te goed was(enemy team report enzo enzo).
Een chat restriction is geen mute. Je kan maar een x aantal zinnen per game typen, nog genoeg om de klootviool uit te hangen.

En je ban wordt inderdaad automatisch ververst bij te veel reports, aangezien tribunal uit staat.

Overigens kun je op de officials of reddit Riot Lyte even contacteren. Die bekijkt dan indepth of je je ban echt verdient hebt, mocht je echt overtuigd zijn dat je een engeltje bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Gisteren mijn eerste placement match gedaan. Irelia top (Doran's blade met 3 hp + 2 mana pot gestart, aangezien Fiddle bij Golems startte en ik dus zijn Wolves kon doen en daarna met TP richting top kon gaan) vs een AP Malphite (ondanks dat de jongen bij hoog en laag beweerde dat hij toch echt een tank was, met 26 Flat AP + Doran's Ring en 21/0/9 Masteries), de enemy Shyvana zette vervolgens even de tent op bij toplane en onze Fiddle had alleen maar focus om onze botlane te ganken. Dit zou normaal gesproken reden voor mij zijn om toch eens te vragen om een gank van onze jungler, of enigszins lichtelijk geirriteerd te raken. Gisteren echter niet, ik ben rustig gaan doorfarmen en nadat Shyvana 3x een mislukte gank had gedaan was het dan toch de 4e keer raak. Mijn flash was op CD, ik zat zonder mana en had niet opgelet dat ze inmiddels de topbrush was ingelopen. Dus na de Malphite ult, de Shyvana smite + ult lag ik dan toch eindelijk op de grond. 0/1/0.

Vervolgens mij team weer geinformeerd over de ults die waren gebruikt en Fiddle pakt vervolgens dragon. Worth it for me, ik raakte echter wel toptoren kwijt, maar opzich gaf me dat alleen maar meer ruimte om meer te kunnen farmen. Ik pak ondertussen nog wat assists op bij een mid teamfight en nog bij de 2e(?)/3e(?) dragon om vervolgens top nogmaals door te pushen. Ik pak beide towers en vervolgens zie ik dat er een teamfight uitbreekt op bot. Ik TP erin en zie dat Graves net voorbij hun inner turret is, maar er komt een minion wave aan. Dus ik flash voorbij de toren -> WQ op een caster minion -> E op Graves om hem te slowen, waarop hij opzij dashed en ik vervolgens mijn Q op hem gebruik en de kill pak. (imo de mooiste kill van de game! :+) We kunnen vervolgens hard doorpushen en vanuit daar winnen we dan ook uiteindelijk de game. Qua KDA niets om trots op te zijn 1/1/4 geeindigd. Maar waar ik vorig seizoen me nog zou opwinden over een jungler die totaal geen aandacht besteed aan toplane hield ik mij ditmaal rustig en had ik opzich zonder deaths deze game kunnen eindigen als ik dus niet te cocky was geweest en in de lane was gebleven.

Opzich heb ik dus mijn bijdrage aan het team geleverd door de enemy jungler bezig te houden. 1-9 the Dream is still alive. Qua matchmaking was het opzich wel vrij balanced voor een eerste placement, alleen de enemy Malphite was vorig seizoen Platinum.

Overigens de Alistar headbut (bug) is alweer teruggedraaid op de PBE, zoals dus verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mijn eerste twee placement matches waren geen succes.
Eerst Jarven jungle, maar kon niet goed ganken aangezien hun team goed stonden te warden. Ik kon allen Mordekaiser ganken op top waardoor onze jax op voorsprong kwam. Maar later hebben we het toch nog verknald in teamfights aangezien de helft wou wegrennen en en de andere heft engagen. Ik had hier ook zeker beter kunnen spelen maar het zat er even niet in.

Daarna potje met Irelia top, was first pick. Uiteindelijk tegen een Jayce gespeeld. Jayce had ignite, ik TP dus ik moest early game erg voorzichtig zijn. Jayce speelde wel apart aangezien hij eerst vanaf afstand stond te poken en daarna all-in ging in melee form. Hierdoor kon ik hem op level 5 al killen. Met level 6 gerecalled en via TP weer terug naar de lane want die had ik al gefreezed vlak voor mij mijn toren. Jayce kwam er weer aan op level 5 waardoor ik weer een gratis kill had dankzij mijn ulti.

Gevolg was dat ik de lane best wel hard heb gewonnen, maar teamfights hebben we het weer afgelegd tegen hun. Want onze Master Yi ging met elke engage er als eerste in en ook als eerste dood. Tel daarbij op dat ze een fed swain hadden op mid en het feest was compleet. Dit keer ging het gewoon mis qua focus in teamfights want met betere communicatie hadden we ook hier een win uit kunnen halen.

Ach, zo hoef ik in ieder geval geen off-meta picks te nemen om in bronze te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xanthian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:53:
Jayce speelde wel apart aangezien hij eerst vanaf afstand stond te poken en daarna all-in ging in melee form.
Wat is hier apart aan? Dat is zo'n beetje hoe je Jayce speelt. Waarom traden als je ook gewoon kan poken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:53:
Ach, zo hoef ik in ieder geval geen off-meta picks te nemen om in bronze te eindigen.
Inb4 8 wins en toch weer Silver of misschien zelfs Gold ;). Je was afgelopen seizoen Silver III of hoger? Dan moet je echt al je placements volgens mij al verliezen wil je in Bronze eindigen en dan zal het nog Bronze I zijn volgens mij.

Dus ik denk niet dat je gaat krijgen wat je wilt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Damienx2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:06:
[...]

Inb4 8 wins en toch weer Silver of misschien zelfs Gold ;). Je was afgelopen seizoen Silver III of hoger? Dan moet je echt al je placements volgens mij al verliezen wil je in Bronze eindigen en dan zal het nog Bronze I zijn volgens mij.

Dus ik denk niet dat je gaat krijgen wat je wilt ;).
Ik stond voor de reset op Silver 1 met 78 LP of zo. En die elo vond ik zeer goed te doen. Ik had alleen dit keer niet zoveel geluk met de rest van team.

Bovendien boeit het mij weinig waar ik beland, uiteindelijk kom ik toch wel waar ik hoor. Of dat nu bronze, silver of gold is.

Ik heb vandaag in ieder geval veel zin in EU LCS. Veel nieuwe teams en spelers. Om 6 uur meteen al een mooie pot tussen Elements en Fnatic en ik ben ook erg benieuwd naar Gambit tegen UoL, die hadden mij toch laatst wel verrast qua unieke picks en playstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xanthian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Ik stond voor de reset op Silver 1 met 78 LP of zo. En die elo vond ik zeer goed te doen. Ik had alleen dit keer niet zoveel geluk met de rest van team.

Bovendien boeit het mij weinig waar ik beland, uiteindelijk kom ik toch wel waar ik hoor. Of dat nu bronze, silver of gold is.

Ik heb vandaag in ieder geval veel zin in EU LCS. Veel nieuwe teams en spelers. Om 6 uur meteen al een mooie pot tussen Elements en Fnatic en ik ben ook erg benieuwd naar Gambit tegen UoL, die hadden mij toch laatst wel verrast qua unieke picks en playstyle.
Ik heb ook wel zin weer in de start van de LCS. Ik ga vrijdag wel verder met mijn placements, vandaag wat normaltjes en LCS kijken dus. :). Plus dan zie ik gelijk hoe mijn Fantasy LCS team het gaat doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 22-01-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:15

Dazzler2120

FP ProMod
Is nieuwe season al gestart dan?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gister is de ranked reset geweest, dus je mag weer je 10 placement matches doen.
EU LCS season 5 begint vandaag om 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Gister mijn eerste placement match gedaan. Ik moest Support spelen (normaal gesproken doe ik dat nooit) Dus ik ging maar voor morgana. Samen met Corki botlane volledig gedomineerd tegen een vayne + Braum. Samen met onze jungler fiddle uiteindelijk de game tot een einde gebracht! als al mijn placements zo gaan komt het wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:55:
[...]

Wat is hier apart aan? Dat is zo'n beetje hoe je Jayce speelt. Waarom traden als je ook gewoon kan poken :+
Ach ja, ik stond pas met Olaf tegen een Jayce die er al besloot meleeform in te gaan na 1/4 van mijn health weg te poken.

Ka-blooey.

Dat blijft nog altijd het sterkste punt van Olaf, dat zo veel mensen hem onderschatten en hem een gratis first blood geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:43:
[...]

Ach ja, ik stond pas met Olaf tegen een Jayce die er al besloot meleeform in te gaan na 1/4 van mijn health weg te poken.

Ka-blooey.

Dat blijft nog altijd het sterkste punt van Olaf, dat zo veel mensen hem onderschatten en hem een gratis first blood geven :+
Verdorie zeg je nu dat je hem hebt ge-oneshot met 1 E? Dan mag Olaf binnenkort ook wel eens een nerf krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damienx2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:45:
[...]

Verdorie zeg je nu dat je hem hebt ge-oneshot met 1 E? Dan mag Olaf binnenkort ook wel eens een nerf krijgen.
Nope, wel gelasthit voor de health refund 8) :+
Het is gewoon niet handig om als Jayce je cooldowns allemaal op een 3/4 health Olaf met een Glacial Shroud te blowen (met zelf een tear...) in meleeform, want dan ben je gewoon gezien. Als je geen jumps of wat dan ook meer hebt ga je niet zomaar wegrennen, en de all-in win je dan nog niet.
High burst is sterk tegen Olaf, maar als je je burst overschat/Olaf onderschat gaat het heel snel de andere kant op.

Dat was overigens op lvl 7, net voor de knockback op R gedrukt.

[ Voor 4% gewijzigd door McGryphon op 22-01-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
McGryphon schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:43:
[...]

Ka-blooey.

Dat bedoel ik, Jayce deed 2 AA en een Hyper Charge wat dus amper 1/4 van mijn HP deed verdwijnen. Als je dan meteen al in melee form erin duikt als Jayce tegen Irelia geef je haar gewoon heel mooi de kans om Jayce te stunnen en te traden.

Ik had gewoon verwacht dat Jayce zou blijven poken tot ik minder dan 50% HP ben en dan all-in met melee, zo had hij meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Xanthian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:54:
[...]

Dat bedoel ik, Jayce deed 2 AA en een Hyper Charge wat dus amper 1/4 van mijn HP deed verdwijnen. Als je dan meteen al in melee form erin duikt als Jayce tegen Irelia geef je haar gewoon heel mooi de kans om Jayce te stunnen en te traden.

Ik had gewoon verwacht dat Jayce zou blijven poken tot ik minder dan 50% HP ben en dan all-in met melee, zo had hij meer kans.
Gelukkig zijn er veel slechte Jayce spelers d:)b

Goeie Jayce spelers haat ik met een passie.

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Geen persoonlijke aanvallen en/of trollen.
-Zie je een post die volgens jou niet door de beugel kan? ga dan NIET reageren maar maak een topic report! De moderators zijn niet 24/7 online maar we proberen altijd zo snel mogelijk de topic reports weg te werken.
- Hou het inhoudelijk en onderbouwend, oneliners ed. voegen niets toe.
- Je stream hoeft niet elke keer dat je streamed gepost te worden