[afhandeling][Otto] Panasonic TX-L42B6 voor 149 euro

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Ik heb zaterdag 15 november 2014 besteld 21:28, maar nog niets gehoord.

Misschien interessant om even een lijstje te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door lasharor op 21-11-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 16-11-2014 besteld om 11:00 sochtends. De levertijd was toen onbekend. Nog niets ontvangen :( Op nl.pepper.com zegt er een persoon contact opgenomen te hebben met otto. Vervolgens hebben ze zijn bestelling geannuleerd met als reden: de tv is niet meer leverbaar en geen er bestaat geen vervangend artikel. Dus ja, ik ben helaas aan het wachten op de annuleringsmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Famous
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 22:09
Zelf zaterdag 15 november 22:08:41 besteld. Tot op heden nog geen reactie ontvangen per e-mail.
Via iDeal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:40
Ik heb hem zondag om 20:17 besteld met acceptgiro, verder nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 21:10
Als nou alleen de mensen reageren waarvan de tv onderweg is/ of ontvangen. Ipv de rest, die dus niets heeft ontvangen en later heeft besteld, dat weten we nu wel. Zo krijgen we het wat beter inzichtelijk. Lijkt er tot nu toe op dat zaterdag besteld voor 21.00 in aanmerking komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Freshnub schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:46:
Als nou alleen de mensen reageren waarvan de tv onderweg is/ of ontvangen. Ipv de rest, die dus niets heeft ontvangen en later heeft besteld, dat weten we nu wel. Zo krijgen we het wat beter inzichtelijk. Lijkt er tot nu toe op dat zaterdag besteld voor 21.00 in aanmerking komt.
Helaas begreep niet iedereen de hint. ;)

lilboogs zaterdag 17.55 acceptgiro
beowulfx zaterdag 18.38 acceptgiro
keesie50 zaterdag 20.16 acceptgiro
iamzero456 zaterdag 20:24:50 ideal
SkullboyNL ?

Het is niet echt mijn bedoeling om een compleet lijstje te maken, meer om inzichtelijk te maken of je kans hebt op een tv, zodat niet alle 100.000 bestellers hoeven te melden dat ze nog niets gehoord oid hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door LaserJet op 21-11-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Zaterdag 20:09 besteld met acceptgiro. Gister opeens een mailtje van PostNL dat ik vandaag mijn tv krijg geleverd.

Ik ben 1 van de eerste die heeft besteld volgens mij, dus denk dat het inderdaad op ordervolgorde gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door jooncheez op 21-11-2014 11:53 ]

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als iemand zich ook meldt die zaterdagavond heeft besteld en een annulering binnen heeft en GEEN contact heeft opgenomen met Otto. Dan heb je meteen een globaal afkappunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daivdav11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:33
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:56:
En als iemand zich ook meldt die zaterdagavond heeft besteld en een annulering binnen heeft en GEEN contact heeft opgenomen met Otto. Dan heb je meteen een globaal afkappunt.
Globaal afkappunt zit rond de 20:30-21:00
Immers ik heb de TV 20:30 besteld terwijl 20:24 hem al heeft. Zelf nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Daivdav11 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:59:
[...]

Globaal afkappunt zit rond de 20:30-21:00
Immers ik heb de TV 20:30 besteld terwijl 20:24 hem al heeft. Zelf nog niks gehoord
Download de mijnpakket app maar eens en maak een account aan, misschien is die al wel onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wellicht, maar zolang je nog geen annulering binnen heb, weet je het nog niet zeker. Maar de annuleringen gaan dus blijkbaar niet op chronologische volgorde van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:06
-Deleted-

[ Voor 98% gewijzigd door stevenj95 op 21-11-2014 12:15 . Reden: niet relevant voor topic idd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit is imo echt allemaal topicvervuiling jongens en meisjes...

Besteld en ontvangen? Gefeliciteerd!
Besteld en geannuleerd? Dien een klacht in waarin je een verzoek tot nakoming indient met een redelijke termijn. Daarna rustig wachten.
Besteld en nog niks gehoord? Wacht nog minimaal een week i.v.m. levertijd 5 tot 10 werkdagen (als ik het goed heb). Daarna mail sturen. Krijg je een annulering? Zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenj95 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:07:
Helaas hier ook, dit mailtje gekregen na het vragen wanneer ik de TV zou kunnen ontvangen.
(zelf besteld zaterdag ongeveer 23:50 met acceptgiro)

Uw servicenummer: -

Beste heer van -,

In uw mail informeert u naar uw bestelling.

Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.

Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.

Met vriendelijke groet,

-

OTTO
Klantenservice

---

Vervolgens is mijn bestelling ook weggehaald uit het overzicht.. Lijkt er dus op dat ze toch echt op zijn!
Dit soort status updates zijn niet interessant aangezien je zelf contact hebt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik heb zelf maar gewoon geannuleerd. Heb er geen vertrouwen in dat er ooit nog wat geleverd wordt en wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Verwacht ook geen compensatie o.i.d. en het aantal negatieve reviews op Trustpilot maken mij er ook niet echt geruster op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:*zucht* Kan men nou eens een keertje de topicwaarschuwing lezen? Geen "ik ook" posts, dus ook geen opsomtopic van wie wanneer besteld heeft.

Ik dwing het liever niet af met een slotje tot volgende week, maar het mag nu toch wel eens doordringen tot de posters.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Radjesh

hoi

LaserJet schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:48:
[...]

Helaas begreep niet iedereen de hint. ;)

lilboogs zaterdag 17.55 acceptgiro
beowulfx zaterdag 18.38 acceptgiro
keesie50 zaterdag 20.16 acceptgiro
iamzero456 zaterdag 20:24:50 ideal
SkullboyNL ?

Het is niet echt mijn bedoeling om een compleet lijstje te maken, meer om inzichtelijk te maken of je kans hebt op een tv, zodat niet alle 100.000 bestellers hoeven te melden dat ze nog niets gehoord oid hebben.
Mijn mailbevestiging is van zaterdag 20:22 maar tot op heden nog niks gehoord. Betalen via acceptgiro. :/

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
gambieter schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:28:
[modbreak]
*zucht* Kan men nou eens een keertje de topicwaarschuwing lezen? Geen "ik ook" posts, dus ook geen opsomtopic van wie wanneer besteld heeft.

Ik dwing het liever niet af met een slotje tot volgende week, maar het mag nu toch wel eens doordringen tot de posters.
[/]
Laat ook maar..

[ Voor 30% gewijzigd door KaiseRRuby op 21-11-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

KaiseRRuby schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:41:
Het enige wat we hier dus mogen gaan zeggen is:

A. Ik heb hem.
B. Ik heb hem niet want Otto heeft het geannuleerd
Dat zijn nou net de dingen die niet de bedoeling zijn. Dit is een discussietopic, geen opsomtopic, en lijstjes met besteltijden zijn dus niet de bedoeling. Ook is dit niet een plek om een Otto-lynchmeute te maken of je te gaan organiseren tegen een vermeend onrecht, of te gaan klagen over Otto.

Er zijn twee manier om er naar te kijken:
1) het is oneerlijk, er zijn anderen die wel iets hebben gekregen
2) een paar mensen hebben mazzel, leuk voor hen

Optie 1 overheerst helaas te veel en resulteert in een zeurderig topic, en dat is niet de intentie van discussietopics. Ik snap dat mensen gehoopt hadden de TV te krijgen, maar alle topics over mogelijke prijs/voorraad/aanbiedingsfouten lopen erg richting dit gedrag, en dat maakt het gewoon erg vervelend.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 21-11-2014 12:56 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Tja, de situatie is echter zo, daar kunnen wij niks aan veranderen. Met de opsomming van tijden is volgens mij getracht te zoeken naar een punt tot waar er nog geleverd is. Hoort bij de discussie en is zeker van waarde voor het topic. Immers als je later dan tijd xx:xx hebt besteld hoef je er niet meer van uit te gaan etc.

Ik kan me voorstellen dat Tweakers geen broeinest wilt worden van webwinkel lynchers maar op een redelijk niveau moet er toch wel over gesproken kunnen worden. Immers de Tweakers slogan: "Wij stellen technologie op de proef" is hier ook van toepassing :) Otto gebruikt nog steeds een ouderwets en niet werkend voorraad systeem blijkbaar, en die is in deze casus hevig ter proef gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 22:35
*knip* je mag je commentaar per DM versturen als je dat zo nodig wilt.

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 21-11-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
De topictitel mag mijns inziens ook wel aangepast worden aangezien het door de al gedane leveringen geen prijsfout meer kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:33
Freshnub schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:46:
Besteld 15 november 2014 21:08 :'(

Ben benieuwd hoeveel voorraad er uiteindelijk blijkt te zijn geweest. Ik blijf het apart vinden dat dit soort bedrijven het niet voor elkaar krijgen om de bestellingen te stoppen op het moment dat de voorraad op is

[ Voor 20% gewijzigd door The_Zohan op 21-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de moderator het verkeerd heeft begrepen. De opsomlijst was puur bedoeld om inzicht te krijgen tot welke orders Otto de tv's kan leveren. Dan ben je meteen van het gezeik af van "ik heb nog niks gehoord" etc.
Maar goed, op zich begrijpelijk dat er sneller ingegrepen wordt bij prijsfout topics, het is wel elke keer hetzelfde tafereel met juridisch geneuzel en klagen zus en zo. Ik heb mezelf ook schuldig gemaakt aan een moralistische ondertoon, waarvoor mijn excuses.
Jammer dat het blijkbaar niet meer op een volwassen manier kan, maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijdgriep schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:09:
De topictitel mag mijns inziens ook wel aangepast worden aangezien het door de al gedane leveringen geen prijsfout meer kan zijn.
Een beperkte voorraad en teveel bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Nu online
Mja.

Als het allemaal niet mag, sluit dan inderdaad de topic en maak een poll aan met drie opties:

A. Ik heb hem ontvangen
B. Ik wacht nog
C. Otto heeft geannuleerd

Dan weet je dat. Nu zit je bij elke post te denken: Hm, zou je dit wel mogen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-11-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Op dit moment vind ik maar 1 ding belangrijk, en dat is zien waar de cut off is. Een lijst bijhouden waar je kan zien wie iets heeft en hoe laat dit besteld is vind ik dan ook relevant.
Alleen berichten van mensen die hem binnen hebben, en mensen die net daarna hebben besteld zijn dan ook interessant. Dus tenzij je hem binnen hebt terwijl je na zaterdag heb besteld is sowieso niet relevant. Maar dat is allemaal mijn mening.

[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 21-11-2014 13:24 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 21:10
*knip* daar zijn DM en feedbacktopics voor.

Het is heel simpel:

1. Heb je besteld en een verzendbewijs gekregen -> Dan meld je tijd van bestellen en dat de tv onderweg is.

2. Heb je nog niets gehoord, maar zelf ook geen contact opgenomen? Rustig afwachten, niets te melden in dit topic.

3. Heb je zelf contact gezocht en heb je daarna een annulering gekregen. Ook niet interessant, aangezien je ZELF bent gaan informeren, voordat de verwachtte levertijd was verstreken.

4. Heeft Otto uit zichzelf de bestelling geannuleerd en contact opgenomen, zonder dat jij uberhaupt contact met ze hebt gehad, telefonisch noch per mail. Dan wel interessant om te melden.

Op deze manier weten we wat het cut off moment is, schijnt tot nu toe voor 21.00 te liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 21-11-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Altijdgriep schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:09:
Mee eens, lijkt hierdoor niet meer zo zeer op een prijsfout.

Stel dat het wel zo is, en Otto heeft diverse keren wel (per ongeluk?) geleverd, dan is het meer een verwijt
aan Otto, dat men door hun eigen brakke voorraadbeheer, het toestel tot maandag (weet zo snel geen
tijd), op voorraad stond, en men kon blijven bestellen!

Vergeet niet dat dit Otto is, die in het verleden vaker dit soort geintjes geflikt hebben.
Wordt tijd dat ze wakker worden en eens investeren in een fatsoenlijke website, met een goede koppeling
naar de voorraad, om van prijsfouten nog maar te zwijgen.
Was de tv na enkele tientallen, ipv waarschijnlijk honderdtallen op uitverkocht gegaan.

Dan was dit ook niet zo'n hot item geworden!
M.a.w.; Otto heeft dit door hun eigen optreden, en niet fatsoenlijk communiceren, zelf veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door posts zoals hierboven wordt het topic beetje vern**kt. Meningen over Otto zijn nu wel genoeg geuit.
Maar laten we het inderdaad maar als cut off rond de 20:30-21:00 houden. Het geklaag gaat alweer beginnen en de topicslot nadert weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je wilt discussieren over de moderatie: Feedback A&K forum. Dat mag dan wel zonder op de man te spelen :)

Als de bestelling afgerond is (dus of levering of annulering): http://tweakers.net/shopreview/schrijven/2810. Let er wel op: ranten zal nergens geaccepteerd worden.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 21-11-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

https://docs.google.com/s...a8hx8RMI/edit?usp=sharing

Is dit geen goed idee?
Leef je uit als je wat aan de opmaak wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi man d:)b

Iedereen leeft zich al uit zo te zien.
Edit: enigma1991 Zondag 7:16:00 AM op voorraad Ontvangen
:|

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reit0705
  • Laatst online: 06-06 23:08
Ik zit in te twijfelen of dit de juiste plek is om dit neer te zetten zonder een moderator of iemand anders over mee heen te krijgen, maar de naamverandering van het topic is iets te snel gegaan: voorraadfout is met dubbel 'r' i.p.v. één 'r'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar kun je de volgende keer een TR Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif voor zetten :) . De R was even niet op vooraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:27

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

gambieter schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:47:
Ook is dit niet een plek om een Otto-lynchmeute te maken of je te gaan organiseren tegen een vermeend onrecht, of te gaan klagen over Otto.
Om dan te onderbouwen of het onrecht vermeend is of niet: De prijs was niet onjuist, en de Reclame Code Commissie heeft eerder al geoordeeld dat wanneer een voorgesteld aanbod niet aansluit op het werkelijke (voorraad)-aanbod er sprake is van misleiding, wat onrechtmatig is.
Hier werd duidelijk geadverteerd met een beschikbare voorraad, die zelfs na aanschaf werd bevestigd.

Wat betreft het vormen van een meute, in plaats van dat iedereen individueel de mogelijkheden uitzoekt en gebruikt, kan dat ook centraal vermeld worden.
  • Geduld.
  • Negatieve reviews, daar lijkt Otto zich niet druk om te maken.
  • Klacht indienen bij RCC. Help voor deze situatie niets, maar kan bevelen dit niet meer te doen en optreden bij herhaling.
  • Hier wordt zelfs een mogelijkheid geopperd van het prijsverschil met een andere leverancier als schade claimen.
  • Zoals eerder gezegd, Thuiswinkel Waarborg is commercieel en heeft geen meerwaarde voor conflictoplossing. Echter garandeert het wel het naleven van uitspraken van de onafhankelijke geschillencommissie. Dit kost echter €27, geen idee of dit collectief gedaan kan worden, maar het is goedkoper dan juridische stappen.
Met het router-verhaal werd ook continu radiostilte afgewisseld met het geven van tegenstrijdige informatie en duurde het twee maanden voor er een oplossing kwam. Ik kies dan ook nog voor 'geduld'.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bedankt, dat is een goede oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23
Is het niet een idee om in het google DOCS formulier nog te verwerken of het bij www1.otto.nl of bij www.otto.nl besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Nu online
SquareOne schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:14:
Is het niet een idee om in het google DOCS formulier nog te verwerken of het bij www1.otto.nl of bij www.otto.nl besteld is.
Dat begrijp ik niet, want als je inlogt heb je toch automatisch www1? En je moet toch ingelogd zijn om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
KaiseRRuby schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:16:
[...]

Dat begrijp ik niet, want als je inlogt heb je toch automatisch www1? En je moet toch ingelogd zijn om te bestellen?
Als ik inlog op www.otto.nl krijg ik niet automatisch www1. De TV stond ook op twee verschillende websites te koop dus zowel www als www1 .otto.nl.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:55:
Mooi man d:)b

Iedereen leeft zich al uit zo te zien.
Edit: enigma1991 Zondag 7:16:00 AM op voorraad Ontvangen
:|
Uhmmm Enigma1991 heeft een zwart model ontvangen?

[ Voor 27% gewijzigd door SquareOne op 21-11-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Zojuist geld geretourneerd gekregen zonder dat ik een mail heb ontvangen of wat dan ook.
Afgelopen zondag besteld. Dus het lijkt erop dat ze het gewoon annuleren nu zonder ook maar iets te mailen.

Edit: ik heb hen ook niet gemaild of gebeld wat dan ook. Komt dus echt uit de lucht vallen.

[ Voor 19% gewijzigd door Er_Damn op 21-11-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uxstyle schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:20:
Zojuist geld geretourneerd gekregen zonder dat ik een mail heb ontvangen of wat dan ook.
Afgelopen zondag besteld. Dus het lijkt erop dat ze het gewoon annuleren nu zonder ook maar iets te mailen.
Zet even in de gedeelde doc als je wilt, zie paar posts boven je. Geld retour mag bij opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Ik kan er niets in typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, geen idee...
SquareOne schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:17:
Uhmmm Enigma1991 heeft een zwart model ontvangen?
Leek inderdaad wel meer zwart dan zilver, maar kan ook te maken hebben met het lichtinval. Link naar de foto is niet meer in de lucht gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

wat raar trouwens dat beide otto's (de www1.otto.nl en de www.otto.nl) er gewoon compleet er anders uit zien....
Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2014/11/21/otto.md.png

[ Voor 35% gewijzigd door Geckoo op 21-11-2014 14:48 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geckoo schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:48:
wat raar trouwens dat beide otto's (de www1.otto.nl en de www.otto.nl) er gewoon compleet er anders uit zien....
[afbeelding]
Volgens mij is de www1 de standaard mobiele site. Daar word ik iig naartoe verwezen als ik via m'n telefoon naar Otto ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

oh dan heb ik hem via otto1 besteld, want ik heb het mobiel gedaan...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:21

Edit: ik heb hen ook niet gemaild of gebeld wat dan ook. Komt dus echt uit de lucht vallen.
Same for me. Iemand hier suggesties? Ik heb zaterdagavond om 20:58 besteld en alleen een bevestigingsmail gekregen.

Wel een beetje een vage situatie, eenzijdig annuleren zonder contact op te nemen whatsoever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Misschien dat je een net mailtje kan dichten dat je er niet mee akkoord gaat, gezien er nog voorraad was.
Bovendien mogen (en moeten ?) ze ook wel eerst eens alternatief aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
FlyEragon schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:14:
Misschien dat je een net mailtje kan dichten dat je er niet mee akkoord gaat, gezien er nog voorraad was.
Bovendien mogen (en moeten ?) ze ook wel eerst eens alternatief aanbieden.
Net gebeld. Meest slechte klantenservice aller tijden... :O. Even overleggen met mijn vrouw vanavond over vervolgstappen, zij is namelijk Meester in de Rechten en dat doet het altijd wel goed onder brieven, ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37

Hier ook geld retour ontvangen zonder bericht.

Otto gaat op z'n minst een mailtje ontvangen vanwege de zeer slechte klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Autodrop schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:25:
[...]

Hier ook geld retour ontvangen zonder bericht.

Otto gaat op z'n minst een mailtje ontvangen vanwege de zeer slechte klantenservice.
Idem: za 15-11 22:05, via www, iDeal, in de mail stond 'Op voorraad'. Misschien dat iemand het in het bestandje kan verwerken, mij lukt het nu even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightw1ng
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:05
Zojuist mijn geld teruggevonden op mijn rekening. Jammer maar helaas, aangepast in het bestandje. Wat gaan anderen hiermee doen?

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ook hier het geld terug ontvangen. Alhoewel ik dat een beetje vreemd vind. De koop is hiermee nog niet ontbonden. Ik wil gewoon levering van het product. Geld terug storten is voor mij geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Bij mij is het geld ook zojuist geretourneerd.
Besteld zaterdag 20.53uur, ideal. Geen enkele reactie na bestelbevestiging gehad.

In mijn bevestiging stond op voorraad.

Zelf otto niet benaderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Ik kan in de AV van OTTO weinig tot niks vinden over eenzijdige annuleringen of het aanbieden van een ander gelijkwaardig product. Dan geld toch het wettelijke recht ? Misschien dat iemand met meer juridisch kennis kan laten weten hoe we er nu voor staan. Want Otto is niet netjes bezig, en actie = reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Pluspunt voor Otto is wel de snelheid van het terugstorten. Vanochtend geannuleerd en vanmiddag stond het geld alweer op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik zou ook graag wat input ontvangen van iemand die juridisch wat beter is onderbouwd. Het lijkt me verstandig om met een standaard mail naar Otto te komen. En op basis van de reactie die otto geeft de geschillencommissie van Thuiswinkel waarborg in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
paulus_01 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:41:
Bij mij is het geld ook zojuist geretourneerd.
Besteld zaterdag 20.53uur, ideal. Geen enkele reactie na bestelbevestiging gehad.

In mijn bevestiging stond op voorraad.

Zelf otto niet benaderd.
En wat zie je op otto.nl bij MijnOtto staan? Is het daar ook geannuleerd (bij ("Bestelling Volgen")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chahid1985
silmaril8 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:49:
[...]

En wat zie je op otto.nl bij MijnOtto staan? Is het daar ook geannuleerd (bij (Bestelling Volgen")?
Bij mij staat er geen eens een bestelling meer in :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Bij mij is het nog ongewijzigd, rond 23:00 besteld op zaterdag. Zit totaal dus geen logica in.

EDIT: Even het bestandje netjes op volgorde gezet, enige conclusie die ik wederom kan trekken, is dat er geen logica in zit, niet qua besteldatum, niet qua manier van betalen enz.

[ Voor 49% gewijzigd door Benjamin- op 21-11-2014 16:00 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staan ze nog in het bestel overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:05:
Ze?
10? 2? 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Laatst online: 18-07 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:05:
Goh, inderdaad.

Heb het geld retour ontvangen zonder enige mededeling maar in mijn besteloverzicht staat de order nog gewoon open.

Waar is Otto in godsnaam mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja hoor...

U heeft op 15-11-2014 2 televisies besteld van het type Panasonic LED-TV TX L42B6ES.

Wij vinden het vervelend u te moeten melden dat wij dit artikel niet meer kunnen leveren.

OTTO heeft geprobeerd haar voorraad via leveranciers aan te vullen. Dit specifieke type wordt echter niet meer geleverd. Ook is een gelijkwaardig alternatief uit dezelfde prijsklasse niet voorhanden gebleken.

Wat nu?
OTTO zal uw bestelling annuleren. Mocht u voor deze bestelling een vooruitbetaling hebben gedaan, dan wordt deze direct teruggestort.

Voor het niet kunnen leveren van uw besteling bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groet,

OTTO Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 19:58
Hier ook een annuleringsmail. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:22:
en ja hoor...

U heeft op 15-11-2014 vier televisies besteld van het type Panasonic LED-TV TX L42B6ES.

Wij vinden het vervelend u te moeten melden dat wij dit artikel niet meer kunnen leveren.

OTTO heeft geprobeerd haar voorraad via leveranciers aan te vullen. Dit specifieke type wordt echter niet meer geleverd. Ook is een gelijkwaardig alternatief uit dezelfde prijsklasse niet voorhanden gebleken.

Wat nu?
OTTO zal uw bestelling annuleren. Mocht u voor deze bestelling een vooruitbetaling hebben gedaan, dan wordt deze direct teruggestort.

Voor het niet kunnen leveren van uw besteling bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groet,

OTTO Klantenservice
idem zal nu wel voor iedereen geannuleerd zijn. jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
idem, ze hebben echter wel een panasonic LED van 42" op de site ;)..

[ Voor 88% gewijzigd door Rylo op 21-11-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stonedgeek
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08-2019
Ook bij deze ronde ben ik aan de beurt. Annuleringsmail, zelfde verhaal als hierboven. Tegenvaller! Bleef toch stiekem hoop houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 10:19
Nu net een annuleringsmail gekregen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Radjesh

hoi

Annuleringsmail hier ook binnen.

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Nu online
Haha,

Ja, ik ook.

Hoeveel zijn er nou uiteindelijk geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Jaja niet iedereen gelijk posten dat ze annuleringsmail hebben. Ze zijn idd bezig met annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik ook een mail binnen. Ze hebben er dus een handvol geleverd en de rest geannuleerd. Maar weer op zoek naar een andere TV-aanbieding en mezelf beloven nooit meer iets te bestellen bij Otto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Het is denk ik duidelijk dat iedereen een annulering's mail heeft gekregen dus laten we het niet vol spammen met dat aub.

OT: Blijkbaar waren er maar een stuk of 5 op voorraad helaas maar waar ik leg me erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:56

dimako_

Vogel

hehe, eindelijk duidelijkheid: geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Laatst online: 10:14
weet iemand of we hier nog bezwaar tegen kunnen maken of is het gewoon jammer maar helaas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:33
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door The_Zohan op 21-11-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Ook is een gelijkwaardig alternatief uit dezelfde prijsklasse niet voorhanden gebleken.

Volgens mij is dit niet juist, in die prijsklasse zijn er hartstikke veel tv's. Dan kijk ik naar de prijs zonder de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

knoffy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:25:
weet iemand of we hier nog bezwaar tegen kunnen maken of is het gewoon jammer maar helaas ?
Tuurlijk kan je hier bezwaar tegen maken. Ik denk dat je met de huidige gang van zaken en daarbij behorende -slechte- communicatie van Otto nog redelijk veel kans maakt ook. Je kan toch niet eenzijdig een koop overeenkomst ontbinden.

Wanneer de klant heeft betaald dan heeft die gewoon voldaan aan zijn deel van de overeenkomst. Zomaar terug boeken en roepen dat je annuleert slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Aangezien ik na mijn buurman boven me de tweede ben die in dit topic heeft gereageerd denk ik dit iedereen vanaf ca. 21;45 uur achter het net vist. Toen was de voorraad duidelijk al op, maar is de verkoop gewoon doorgegaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Wie zit het bestand aan te passen door alles op geannuleerd te zetten?

Verder hier ook geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie neemt het op zich om de officiele klachtenbrief te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een sstandaard mail met
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:33:
Wie neemt het op zich om de officiele klachtenbrief te maken?
een klacht lijkr me beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
De v wordt volgens de picewatch en hardware.info pas verkoch sinds september 2013. zou die al uit de verkoop/productie gaan? zo niet staan we gewoon sterk... maar hoe checken we dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Natuurlijk hebben ze wel een alternatief .
Een led tv van 42 inch van max 600 euro met 75% korting .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
objectief2 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:32:
Aangezien ik na mijn buurman boven me de tweede ben die in dit topic heeft gereageerd denk ik dit iedereen vanaf ca. 21;45 uur achter het net vist. Toen was de voorraad duidelijk al op, maar is de verkoop gewoon doorgegaan }:O
21:00 hier. Net ook geannuleerd. Ik ga hier uiteraard niet mee akkoord :+ Even tijdens de koffie een klacht/mail opstellen en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:02
Televisie zondagochtend rond 08:30 besteld en inderdaad zo net ook de annuleringsmail van otto ontvangen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, zet de annulering gewoon in het gezamenlijke document ipv hier te posten
https://docs.google.com/s...a8hx8RMI/edit?usp=sharing

Het is nu wel duidelijk dat ze niet meer gaan leveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Oke, gezien de annuleringen massaal binnenstromen lijkt het me handig in het kader van topic schoonhouden om dit niet meer te melden. Mocht iemand een nette mail/brief hebben, hierbij het vriendelijke verzoek om dit te delen op het forum. Sta je sterker als 1 blok met zelfde mails/brieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

FlyEragon schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:40:
Oke, gezien de annuleringen massaal binnenstromen lijkt het me handig in het kader van topic schoonhouden om dit niet meer te melden. Mocht iemand een nette mail/brief hebben, hierbij het vriendelijke verzoek om dit te delen op het forum. Sta je sterker als 1 blok met zelfde mails/brieven.
uitstekend plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:30
Voordat iemand een klachtenbrief gaat sturen, lees voorgaande topic's om te kijken of je een sterke zaak hebt. Daarnaast is het handig om eerst even de algemene voorwaarden en wetgeving omtrent deze situatie goed te bestuderen. Komt daarin duidelijk naar voren dat je wel degelijk ergens recht op hebt dan kan je een officiële klachtenbrief opstellen. Zo niet, dan kan je zelf een klachtenbrief (omtrent de afhandeling) sturen en hopen op een kortingsbon. De vraag is even of dit topic geschikt is voor deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Mij lijkt dit wel de geschikte plek om de wetgeving hierover te bespreken. Om weer een nieuw topic te openen lijkt me onzinnig. Iemand die zich verveelt en de algemene voorwaarden uit wilt pluizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
Letterlijk uit de mail van otto;

"Voor het niet kunnen leveren van uw besteling bieden wij u onze welgemeende excuses aan"

Ze hebben het zelfs niet meer over een bestelling, maar over een besteling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Ik heb al de AV doorgenomen maar er wordt niet gesproken over het niet kunnen leveren van producten of eenzijdige annuleringen. Ik weet dus niet welk recht er dan geldig is. Volgens mij moeten ze toch op zijn minst met een alternatief aankomen.

Ik heb even Arnoud Engelfriet gemaild of hij er even naar kijken, eenvoudige vragen worden gratis beantwoord. Ben benieuwd, volgens mij zijn onze kansen toch niet verkeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
adriv65 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:53:
Letterlijk uit de mail van otto;

"Voor het niet kunnen leveren van uw besteling bieden wij u onze welgemeende excuses aan"

Ze hebben het zelfs niet meer over een bestelling, maar over een besteling!
Haha inderdaad, deze is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
FlyEragon schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:56:
Ik heb al de AV doorgenomen maar er wordt niet gesproken over het niet kunnen leveren van producten of eenzijdige annuleringen. Ik weet dus niet welk recht er dan geldig is. Volgens mij moeten ze toch op zijn minst met een alternatief aankomen.

Ik heb even Arnoud Engelfriet gemaild of hij er even naar kijken, eenvoudige vragen worden gratis beantwoord. Ben benieuwd, volgens mij zijn onze kansen toch niet verkeken.
He top man! Helemaal niet aan gedacht. In een klachtmail naar Otto geloof ik niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Ik kreeg ook de annuleringsmail, direct ook even naar klantenservice gemaild dat ik niet akkoord ga omdat er voldoende alternatieve in dezelfde prijsklasse staan. Ik heb ze deze laten zien als mogelijk alternatief:

http://www.otto.nl/produc...Id=10033201572&fromPl=yes

Is de standaardprijs zelfs nog iets lager van.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, dus niet voor donaties, aanstellen van een verantwoordelijke, werving van users om dit te regelen, enzovoort. Het forum is er voor discussie, niet voor organisatie en werving.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)