[afhandeling][Otto] Panasonic TX-L42B6 voor 149 euro

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Communicatie is idd belabberd, maar het lijkt mij gewoon het beste om de afgesproken levertijd eerst maar eens af te wachten ;)
Dus eind volgende week zouden ze geleverd moeten zijn (voor diegenen die besteld hadden toen de tv nog op voorraad stond).

Voor diegenen bij wie de bestelling eenzijdig is geannuleerd is het natuurlijk een ander verhaal.

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
Gisteravond email ontvangen van de levering van de televisie, vandaag tussen 14.50 en 16.30 wordt hij geleverd.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
keesie50 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:36:
Gisteravond email ontvangen van de levering van de televisie, vandaag tussen 14.50 en 16.30 wordt hij geleverd.
pics or it did not happen ;)

Mijn bestelling staat er nog gewoon in, verder ook nog geen contact opgenomen.
Tot nu toe valt het nog gewoon onder de genoemde levertijd (+/- 1 week).

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 08:06
Mijn 3S code gaf de afgelopen dagen constant de melding: wordt voorbereid door verzender, maar is inmiddels aangepast naar "Pakketbezorger is onderweg" (verzendduur van artikelen op voorraad van OTTO is 1-5 werkdagen, dus zou prima kunnen). Ik heb zaterdag middag besteld en waarschijnlijk dus een van de eerdere.

Het begint er toch steeds meer op te lijken dat het geen prijsfout was, maar een "opruimactie" met verkeerde voorraadkoppeling. Nu niet in de mogelijkheid een afbeelding te plaatsen, maar het pakketje zou vandaag tussen 13:00 en 15:00 bezorgd moeten worden en weegt 14,14 kg. Ziet er nu toch wel erg hoopvol uit :*)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

foto's als het binnen is!
en daarnaast kan het wel een sterke positie zijn dat ze toch zouden moeten leveren.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Geckoo schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:24:
foto's als het binnen is!
en daarnaast kan het wel een sterke positie zijn dat ze toch zouden moeten leveren.
Misschien kan eerst eens iemand beginnen met het tonen van een screenshot waarin staat dat het een prijsfout is en dat er niet geleverd gaat worden, want tot nu toe is alles gebaseerd op niks.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Inderdaad hele hoop gebakken lucht vooralsnog. Laten we wachten op een officiele reactie van Otto. Want tot nog toe voldoen ze prima aan alles wat er stond. We zijn nog steeds geen week verder namelijk :)

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
lilboogs schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:56:
Mijn 3S code gaf de afgelopen dagen constant de melding: wordt voorbereid door verzender, maar is inmiddels aangepast naar "Pakketbezorger is onderweg" (verzendduur van artikelen op voorraad van OTTO is 1-5 werkdagen, dus zou prima kunnen). Ik heb zaterdag middag besteld en waarschijnlijk dus een van de eerdere.

Het begint er toch steeds meer op te lijken dat het geen prijsfout was, maar een "opruimactie" met verkeerde voorraadkoppeling. Nu niet in de mogelijkheid een afbeelding te plaatsen, maar het pakketje zou vandaag tussen 13:00 en 15:00 bezorgd moeten worden en weegt 14,14 kg. Ziet er nu toch wel erg hoopvol uit :*)
Heb jij ook in je bevestigingsmail 'Levertijd: onbekend' en dat in je bestelling op Otto bestellingsnaam aangepast is naar '42 LED TV'?

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Zijn er mensen hier die voor zondag middag 14:00 hebben besteld waarbij de bestelling is geannuleerd? Op het moment van bestellen stond er op de website: 1+ week en mijn e-mail zegt: Onbekend.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik had dat zaterdagavond al dat er onbekend stond, email is van 23:27.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:25
brammetje1994 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:38:
Zijn er mensen hier die voor zondag middag 14:00 hebben besteld waarbij de bestelling is geannuleerd? Op het moment van bestellen stond er op de website: 1+ week en mijn e-mail zegt: Onbekend.
Zondag 15:21 besteld. Email zegt op voorraad.

• brammetje1994
KaiseRRuby schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:57:
[...]

Zondag 15:21 besteld. Email zegt op voorraad.
Benjamin- schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:52:
Ik had dat zaterdagavond al dat er onbekend stond, email is van 23:27.
Het loopt dus lekker uiteen. Prima, dan wacht ik gewoon af.

Geen van jullie heeft nu een annulering?

• lilboogs
Bestelling is aangepast naar '42 LED TV', maar de e-mail zegt op voorraad. Bezorger kan volgens mijnpakket vanaf nu komen, maar moet straks nog weg. Ik ben benieuwd!
R4m0n_46 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:30:
[...]

Heb jij ook in je bevestigingsmail 'Levertijd: onbekend' en dat in je bestelling op Otto bestellingsnaam aangepast is naar '42 LED TV'?

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

lilboogs schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:16:
Bestelling is aangepast naar '42 LED TV', maar de e-mail zegt op voorraad. Bezorger kan volgens mijnpakket vanaf nu komen, maar moet straks nog weg. Ik ben benieuwd!

[...]
Haha spannend, ben ontzettend benieuwd of je hem krijgt.

Weet iemand ook of er wat veranderd aan de zaak als er mensen zijn die hem wel geleverd krijgen?
Dat je dan bijvoorbeeld recht hebt op een soortgelijk toestel?

• fm77
  • Niet online
Mijn bestelling is ook van zaterdagavond (bevestiging om 22:42), en toen stond hij nog gewoon op voorraad.
Daarna helemaal niets meer vernomen. Dus ook geen annulering :)

De bevestigingsmail:
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/umrzp4uzr/ottobestelling01.jpg
En hier hoe hij nu in m'n Otto overzicht staat:
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/7wsuw5bs7/ottobestelling02.jpg

Waar zou je de info moeten zien over eventuele klaarmaken voor verzending? Komt dat gewoon in je besteloverzicht te staan?

[ Voor 25% gewijzigd door fm77 op 20-11-2014 13:22 ]

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:45
Mijn bestelling is geplaatst in de nacht van zaterdag op zondag (1:30 dacht ik) en in de mail staat "op voorraad".
Ik denk serieus dat we gewoon geleverd gaan krijgen, voor zover ze aan voldoende examplaren kunnen komen dan.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
@Exar: Dat zit er dik in. In mijn bevestigingsmail staat levertijd onbekend terwijl er op de site nog een levertijd van 1 week stond toen ik bestelde (zondagavond). Dus, hopelijk hebben ze voldoende tv's.

• brammetje1994
kaasaanfiets schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:19:
[...]

Haha spannend, ben ontzettend benieuwd of je hem krijgt.

Weet iemand ook of er wat veranderd aan de zaak als er mensen zijn die hem wel geleverd krijgen?
Dat je dan bijvoorbeeld recht hebt op een soortgelijk toestel?
1e vraag:
Ja, want dan is er geen sprake van een prijsfout en kun je inderdaad vragen om een vervangend toestel. Overigens (voor de toekomst geld dit): "Uw bestelling moet binnen 30 dagen geleverd worden, tenzij u met de verkoper een andere termijn heeft afgesproken. Als een besteld product of bestelde dienst niet (meer) leverbaar is, moet de leverancier u dit laten weten. Eventuele (aan)betalingen moeten binnen 30 dagen aan u worden teruggestort, tenzij is afgesproken dat u een vergelijkbare dienst of product wordt geleverd."

Ze moeten dus binnen 30 dagen leveren of de koop ontbinden. Ze mogen niet "zomaar" een ander product opsturen zonder dit te vermelden.

2e vraag:
Ja en nee. Je hebt er recht op, maar je hebt ook recht op je geld terug. Er moet gewoon onderling iets geregeld worden waar beide partijen blij mee zijn. Het nadeel is dat ze eerder 150 euro terugstorten dan je eventjes een TV van 350+ euro geven.

Je kan natuurlijk het argument geven dat ze dit expres deden voor reclame doeleinden, maar als een product niet meer leverbaar is houdt het op.

Het gaat er dus om dat mits ze het product hebben deze hoe dan ook geleverd moet worden, dat lijkt me duidelijk. Echter als het niet meer kan zal het afhangen van de gulheid van OTTO. Het zwarte model is nog wel op voorraad en heeft op papier dezelfde waarde, dus dat is ook een mogelijkheid.

• lilboogs
De tv is zojuist geleverd! Type is TX-L42B6ES. Tv is matzilver en valt mij hierdoor zeker niet tegen. Eerste indrukken: beetje dik, maar heel veel cm voor weinig geld. Snap dat jullie graag foto's zien, maar moet nu weg. Vanavond de boel eens aansluiten.

Moet zeggen dat de communicatie met betrekking tot de bestelling beter kan vanuit OTTO, maar moet ook zeker zeggen dat het top is dat deze gewoon geleverd is. d:)b

• brammetje1994
lilboogs schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:31:
De tv is zojuist geleverd! Type is TX-L42B6ES. Tv is matzilver en valt mij hierdoor zeker niet tegen. Eerste indrukken: beetje dik, maar heel veel cm voor weinig geld. Snap dat jullie graag foto's zien, maar moet nu weg. Vanavond de boel eens aansluiten.

Moet zeggen dat de communicatie met betrekking tot de bestelling beter kan vanuit OTTO, maar moet ook zeker zeggen dat het top is dat deze gewoon geleverd is. d:)b
Gefeliciteerd de eerste is binnen, mogen er nog veel volgen!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:38

dimako_

Vogel

lilboogs schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:31:

Mogen we een foto zien? :)

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Alle 5 regels tekst lezen is te moeilijk, hé?
Goed om te horen dat iemand geleverd heeft gekregen in ieder geval, dan is er tenminste één iemand blij :D

Bambu Lab P1S Combo

• Exar
Hoera! Zo zie je maar, dat men tegenwoordig wel heel snel roept dat iets een prijsfout is..!
Dit was gewoon een mooie aanbieding! :)
Al dat negatieve gedoe nog voordat je ze de kans geeft om te leveren.... :|

[ Voor 22% gewijzigd door Exar op 20-11-2014 14:43 ]

• Bas.
  • Laatst online: 13-09 11:43
Misschien hadden ze er maar eentje op voorraad... :+

Gefeliciteerd!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 18:10
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand in dit forum beweert iets ontvangen te hebben zonder dat dit daadwerkelijk is gebeurd. Laten we even wachten tot er daadwerkelijk foto's verschijnen.

• fm77
  • Niet online
Exar schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:42:
Hoera! Zo zie je maar, dat men tegenwoordig wel heel snel roept dat iets een prijsfout is..!
Dit was gewoon een mooie aanbieding! :)
Het is nog maar de vraag of ze ook bij iedereen gaan leveren he ;)
Want hoe zit het bij de mensen bij wie hij door de klantenservice is geannuleerd?

• Exar
fm77 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:44:
[...]

Het is nog maar de vraag of ze ook bij iedereen gaan leveren he ;)
Want hoe zit het bij de mensen bij wie hij door de klantenservice is geannuleerd?
Sommigen hebben besteld toen de tv niet meer op voorraad was... die zullen dan wel geannuleerd worden omdat... de tv niet meer op voorraad was? :>
Bij mij stond er in elk geval "Op voorraad" in de bevestigingsmail.

• fm77
  • Niet online
Exar schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:45:
[...]

Sommigen hebben besteld toen de tv niet meer op voorraad was... die zullen dan wel geannuleerd worden omdat... de tv niet meer op voorraad was? :>
Bij mij stond er in elk geval "Op voorraad" in de bevestigingsmail.
Dat snap ik, maar waar ligt die grens :P
Bij mij stond ie ook op voorraad, maar diegene die hem net ontvangen heeft had op maandag al de melding dat hij klaargemaakt werd voor verzending. Ik heb nog steeds geen enkele statuswijziging gezien.
Maar ik heb geduld (hoewel het wel wat moeilijker begint te worden :P)

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Vraag me alleen af wat 'Levertijd onbekend' dan precies betekent in dit geval.

Je hebt namelijk 3 types onderhand wat mensen in hun mail hebben staan:
- op voorraad
- onbekend
- niet op voorraad

Verwijderd

Volgens mij komen die verschillen door de www.otto en www1.otto sites, maar dat is slechts een vermoeden.

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De mijn komt bij Otto1 vandaan/besteld.
Heb op maandag de 17e besteld en bevestigd gekregen al levertijd onbekend.

Otto en Otto1 zijn verschillend, bij beide moet je je aanmelden; erg vreemd.

• AMD1800
@fm77: Tsja, wat zegt het he. Bij mij staat mijn betaling pas sinds gisteren in "Mijn klantenrekening", terwijl ik al op zondag via iDeal had betaald. @Lilboogs had volgens mij via acceptgiro betaald.. Mijn theorie is dat het bij zon geaccepteerde girobetaling een stuk sneller gaat. Mensen die via iDeal betalen moeten dus sowieso wat langer wachten, omdat het na een tijdje pas voor Otto duidelijk is dat er is betaald.

Verwijderd

AMD1800 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:59:
@fm77: Tsja, wat zegt het he. Bij mij staat mijn betaling pas sinds gisteren in "Mijn klantenrekening", terwijl ik al op zondag via iDeal had betaald. @Lilboogs had volgens mij via acceptgiro betaald.. Mijn theorie is dat het bij zon geaccepteerde girobetaling een stuk sneller gaat. Mensen die via iDeal betalen moeten dus sowieso wat langer wachten, omdat het na een tijdje pas voor Otto duidelijk is dat er is betaald.
iDeal levert juist direct een bevestiging op binnen het systeem. 8)7

• fm77
  • Niet online
AMD1800 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:59:
Lijkt mij een vreemde theorie, aangezien je met de acceptgiro pas betaald na de levering...
Ik heb idd ook voor de acceptgiro gekozen, om geen gezeur met terughalen van geld te hoeven zitten mocht het een puinhoop worden.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 19:58
Wat een plottwist. Benieuwd of de mijne ooit nog binnen gaat komen :o .

Verwijderd

Toch maar 45 euro overgeboekt nu. :)

• brammetje1994
Waarvoor?

Verwijderd

Was een verzoek van Otto om 45 euro vooruit te betalen (acceptgiro had ik). Gedaan, nu afwachten of en wanneer ze leveren.

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Rond 20:00 zaterdag besteld, mailtje met levertijd onbekend.
Rond 21:00 weer besteld maar dan voor ouders, met hun eigen account, status op voorraad.
Tijd heeft er dus niet meteen mee te maken.

En inderdaad er wordt een hoop beweerd kwa ontvangsten en dergelijke, maar zonder duidelijk verzendbewijs en foto's is het niks waard.

• NotSoSteady
De zwarte versie uitleveren lijkt me een goed alternatief.

• ElMacaroni
  • Laatst online: 07:20

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

NotSoSteady schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:54:
De zwarte versie uitleveren lijkt me een goed alternatief.
Dan geven ze liever 150 euro korting op de zwarte, die overigens niet meer op de site staat...

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Wacht eerst de foto van de daadwerkelijke levering van lilboogs....

Eerst zien en dan ....

You only live once, so enjoy the ride.

• simon2000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 22:35
Krijg net dit binnen:

In uw mail informeert u naar uw bestelling.

Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. Door de grote vraag naar de TV is er geen voorraad meer. Otto heeft geprobeerd de voorraad aan te vullen maar dit is helaas niet gelukt omdat de TV uit het assortiment gaat. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden. Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
simon2000 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:23:
...We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden...

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Whahaha, hun hele site staat vol met 42" tv alternatieven _/-\o_ Ik zou zeggen doe een tegenvoorstel, de zwarte zou ook leuk zijn.

• simon2000
Die zwarte kan ik niet meer vinden :)
Krijg net dit binnen:

Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. Door de grote vraag naar de TV is er geen voorraad meer. Otto heeft geprobeerd de voorraad aan te vullen maar dit is helaas niet gelukt omdat de TV uit het assortiment gaat. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden. Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
simon2000 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:27:
Die zwarte kan ik niet meer vinden :)
[...]
You get the point ;)

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:30
Krijg net dit binnen:

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Heb je zelf contact opgenomen met OTTO?

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
nanoChip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:38:
[...]

In uw mail informeert u naar uw bestelling..

• simon2000
nanoChip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:38:
[...]

deze reactie van Otto is naar aanleiding van een mail van mij.

• nanoChip
Bedankt, niet goed gelezen 8)7

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Apart dat ze gewoon bestellingen annuleren als je contact opneemt met de klantenservice. Zonder contact op te nemen blijft hij gewoon.

• worldfastest
Ik neem dan ook geen contact op. Wacht wel een weekje. Heb al wel betaald dus raar dat ze geen contact opnemen en geld terug storten als ze al weten dat ze niet gaan leveren.

• nanoChip
saidddd93 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:47:
Apart dat ze gewoon bestellingen annuleren als je contact opneemt met de klantenservice. Zonder contact op te nemen blijft hij gewoon.
Ik heb ook contact opgenomen (maandag) en tot op heden niets vernomen. Mijn bestelling is zaterdag rond 21:00 geplaatst.

• KaiseRRuby
Krijg net dit binnen:

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Wanneer heb jij besteld?

• simon2000
zondag besteld: artikel was nog op voorraad

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/72a52cc1084dd4ae50f36a7782ee4617.png

[ Voor 79% gewijzigd door simon2000 op 20-11-2014 17:05 ]

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
worldfastest schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:51:
Ik neem dan ook geen contact op. Wacht wel een weekje. Heb al wel betaald dus raar dat ze geen contact opnemen en geld terug storten als ze al weten dat ze niet gaan leveren.
Als ze voornemens zijn niet te leveren, behoren ze de mensen die reeds betaald hebben, op z'n minst
zo spoedig mogelijk te informeren, en het geld terug te storten.

Het lijkt er op, dat wanneer je niet zelf reageert, de bestelling gewoon 'open' blijft staan.

Heb zelf per acceptgiro besteld, dus ik wacht maar even op een reactie van Otto.

Krijg ondertussen wel nieuwsbrieven van Otto, maar verder geen bericht over de tv.

Erg mistig allemaal.

Verwijderd

ik heb nog geen mail binnen en bij mij bestellingen staat standaard levering en heb acceptgiro gekozen
en heb ook niet gebeld, ben net wel gebeld door een 033 nummer,maar niet opgenomen

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:52
Krijg net dit binnen:

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Ik heb Otto gebeld, kreeg inderdaad telefonisch dezelfde reactie. Ze las het op van een interne memo

• fm77
  • Niet online
Zal het dan echt zo zijn dat ze er maar n stuk of 5 op voorraad hadden? :(

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Is elke tv van max 600 euro die NIET in de sale is niet gewoon een alternatief? Normaal kost de door ons bestelde TV namelijk 600 euro. Dat is denk ik een losstaand feit en heeft eigenlijk niet zo veel met de echte waarde van de tv te maken.

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Afgelopen zaterdag om 18:38 besteld via accept giro besteld en kreeg net mailtje met onderstaand info.

Beste mevrouw/ meneer.
De eerst komende bezorgdag zal ik uw bestelling van OTTO met barcode 3S***** , bezorgen.

Volgens de track en trace is de zending ontvangen door PostNL.
Ik verwacht de tv morgen tussen 12:30 en 14:30.

[ Voor 9% gewijzigd door beowulfx op 20-11-2014 18:15 . Reden: datum en betaalwijze toegevoegd ]

• AMD1800
@Beawulfx: Staat er op je bestelbevestiging ook dat het toestel leverbaar is?

• LaserJet
  • Laatst online: 19-06-2023
beowulfx schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:44:
Afgelopen zaterdag besteld en kreeg net mailtje met onderstaand info.

Beste mevrouw/ meneer.
De eerst komende bezorgdag zal ik uw bestelling van OTTO met barcode 3S***** , bezorgen.

Ik verwacht de tv morgen te kunnen aannemen.
Leuk voor je! Zou je willen opzoeken hoelaat precies je de betaling hebt gedaan en hoelaat je de automatische bestelbevestiging zaterdag gekregen hebt?

Verwijderd

beowulfx schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:44:
Afgelopen zaterdag besteld en kreeg net mailtje met onderstaand info.

Beste mevrouw/ meneer.

Ik verwacht de tv morgen te kunnen aannemen.
hoe heb je betaald en wat stond er op je voorraad staus mail?

• adriv65
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-03 15:18
fm77 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:28:
Zal het dan echt zo zijn dat ze er maar n stuk of 5 op voorraad hadden? :(
Als dit zo zou zijn, hebben ze voor een groot bedrijf een zeer slecht voorraadbeheer.
Menig kleine webshop heeft betere software, die eigen, en voorraad bij leveranciers,
beter bijwerkt.

Naar ik me herinner, ging de tv pas maandagmorgen (laat), of 's middags van "op voorraad" naar
"uitverkocht" , om iets later geheel van de website te verdwijnen, of toepasselijk voor een tv; op zwart te gaan.

Eerlijk gezegd begrijp ik niet iedereen die bij Otto aan de bel gaat hangen.
Uiteraard willen degenen die reeds betaald hebben, weten 'waar' hun geld is, maar van de andere
kant, als het echt een prijsfout is, maak je toch slapende honden wakker.

Levertijd zou toch, bij de meesten althans, 5 tot 10 werkdagen zijn.

• lilboogs
Bij deze dan toch eindelijk de beloofde foto's. Kwaliteit van de foto's valt helaas tegen, maar had zo snel geen betere camera bij de hand. Valt wel gelijk op waar de naam 42 LED TV vandaan komt. Dit staat namelijk ook zo op de doos.

TV is besteld op zaterdagmiddag om 17;55 met betaling per acceptgiro. Het bedrag op de acceptgiro komt overeen en is dus een zeer goede koop. Mijn dag kan niet meer stuk :*)

• worldfastest
Bij jóu stond ook dus alleen 42 led tv? En alleen via de mail een t&t gekregen? Verder geen info via otto site?

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
photoshop!! nee j/k, ben jaloers dat je 'm binnenhebt :)

• NotSoSteady
Ook al was die bruin, voor 150 euro is het gewoon een hele goede deal. Daarnaast vind ik hem best mooi eigenlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 20-11-2014 19:29 ]

• lilboogs
Alleen 42 LED TV inderdaad, maar geen mail of wat dan ook ontvangen. De t&t heb ik via mijnotto gevonden.
worldfastest schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:27:
Bij jóu stond ook dus alleen 42 led tv? En alleen via de mail een t&t gekregen? Verder geen info via otto site?

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
Deze televisie heb ik vanmiddag ook ontvangen. Ik had hem zaterdagavond om 20.16 uur besteld dmv betaling met acceptgiro, Geen info ontvangen, alleen gisteravond een T&T code.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Das echt een koopje heren ! Veel plezier ermee ;)

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Kan iemand hier ook een foto maken van de achterkant en de zijkant? Dus hoe dik hij is?

Alvast bedankt! En veel kijk plezier!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• brammetje1994
lasharor schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:29:
Is elke tv van max 600 euro die NIET in de sale is niet gewoon een alternatief? Normaal kost de door ons bestelde TV namelijk 600 euro. Dat is denk ik een losstaand feit en heeft eigenlijk niet zo veel met de echte waarde van de tv te maken.
Dit is inderdaad een goede observatie. In principe kun je zeggen: Jullie boden mij bewust 75% korting, andere klanten hebben dit dan ook ontvangen, ik heb optijd besteld voor dat de deal uitverkocht was dus ik heb ook recht op deze korting. Dus dan kun je een vervangend TV toestel eisen of als het helemaal lekker uitpakt 75% korting op een TV tot 600 euro.

Toen ik bestelde stond er duidelijk nog dat deze 5-10 dagen (of 1 week oid) levertijd had. Mijn bevestiging zegt dan weer onbekend. Ik neem aan dat ik hem gewoon binnenkrijg als ik hoor dat ze nu dus aan het annuleren zijn bij anderen, want ik heb niets ontvangen. Ik vind Zondag - Donderdag dan ook voldoende tijd, zeker als deze advertentie maandag al offline is gehaald.

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Die van mij is ook onderweg, maar ik twijfel of ik mijn Toshiba hl933g 32 inch de deur uit wil doen voor deze. Ondanks de goede reviews, toch weer 151 euro besteed die niet nodig was :p

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:10
Hebben jullie per mail doorgekregen dat de TV onderweg is? Op mijn account staat het namelijk niet. (zaterdag besteld 23:00 ongeveer)

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:06
Helaas geen track & trace te vinden bij mij :(
Bestelling staat er nog steeds tussen, en hij was op voorraad! (23:00)

Ook met acceptgiro besteld.

• iamzero456
Freshnub schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:50:
Hebben jullie per mail doorgekregen dat de TV onderweg is? Op mijn account staat het namelijk niet. (zaterdag besteld 23:00 ongeveer)
Nooit een mail van Otto gehad, alleen zojuist mail van Postnl. Ik ben lid van MijnPakket en ze sturen updates als er op je adres iets bezorgd wordt.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

*knip* zie de topicwaarschuwing, dit soort posts zijn ongewenst. De reacties erop zijn ook weg, niet omdat ze fout zijn, maar omdat dit hier dus gewoon niet thuishoort.

[ Voor 153% gewijzigd door gambieter op 20-11-2014 20:27 ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:05
De mensen die de TV ontvangen hebben, hebben jullie via www1.otto.nl besteld of via www.otto.nl?

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53
Voor mij was het ook wel een impuls aankoop. Maar ik kan straks wel mooi tv kijken. Kijk al jaren tv op 1 van mijn monitoren waar een ziggo kastje aan hangt via hdmi

iRacing Profiel

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
ik ga nog steeds voor "pics or didn't happen"....

• nanoChip
Waah schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:27:
ik ga nog steeds voor "pics or didn't happen"....
Deze foto's van lilboogs zijn toch vrij duidelijk?

• simon2000
Het heeft met de beperkte voorraad te maken. De meeste van jullie waaronder ook ik krijgen niks geleverd, omdat men te lang de tv heeft aangeboden. Ik heb zelf besteld toen er volgens het systeem nog steeds voorradig waren. Echter heeft men mij in een mail duidelijk gemaakt dat er niet geleverd gaat worden.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
*knip* kan dat gezeur over doorverkopers nou eens afgelopen zijn?

[ Voor 121% gewijzigd door gambieter op 20-11-2014 20:58 ]

• Bas.
  • Laatst online: 13-09 11:43
nanoChip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:28:
[...]

Puik tv'tje! Op het web zijn er totaal geen echte foto's te vinden verder. Ik wacht mooi af :) Op de productfoto's vond ik de tv maar lelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Bas. op 20-11-2014 20:48 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
nanoChip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:28:
[...]

die had ik even gemist. excuus! nou ben benieuwd verder. was zelf niet heel rap, dus verwacht er niet veel van.... ga het wel zien.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Of iemand zo'n TV gelijk op MP zit, is hier off-topic. Dus daar NIET over gaan klagen, zeuren, zeiken of wat dan ook.

Dit topic is niet bedoeld voor meningen over van alles en nog wat. Denk dus even na voor je post.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
We zitten nu op dag 5, en het is voor de meeste mensen nog steeds onduidelijk wat de status is.

Blijkbaar weet Otto precies hoeveel ze op voorraad hebben staan, en wie er wel een krijgt. Dus het lijkt mij duidelijk dat ze maandag al contact op hadden kunnen/moeten nemen met diegenen die buiten de boot vallen...
Dus los van het feit of Otto moet leveren of niet, hebben ze niet ergens de verplichting om de klant op de hoogte te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft onduidelijk , ik krijg eerst een mail dat de bestelling klaar staat voor verzending (wij wensen u veel plezier met uw aankoop) en gisteren weer een mail dat hij is uitverkocht .Dit is de eerste en laatste bestelling die ik bij otto doe ... *knip*

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 21-11-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Ze hebben mijn bestelling zomaar verwijderd van mijn account. Had het op zaterdagavond rond 22 uur besteld... Wel nadat ik gevraagd had wat de status hiervan was. Kreeg toen de standaard mail: In uw mail informeert u naar de status van uw bestelling.

Tot onze spijt is het artikel 59389286 dat u besteld heeft uitverkocht.

OTTO vult haar collectie regelmatig aan met de nieuwste trends. Neemt u nog eens een kijkje op otto.nl om onze meest recente collectie te zien.

Met vriendelijke groet,
*knip*
OTTO
Klantenservice

[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 21-11-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Niet accepteren aangezien ze prima een alternatief kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De berichtgeving wisselt dus tussen uitverkocht en prijsfout.
Als de TV nog beschikbaar is bij bv de leverancier dan is 'uitverkocht' geen geldige reden om te annuleren. Als de TV ook niet meer bij leveranciers beschikbaar is en uit productie dan is het een ander verhaal, en ik denk dat dat best het geval hier kan zijn...

Bron: https://webwinkelrecht.nl...js-wordt-ineens-verhoogd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ter herinnering: dit is geen klaagmuur of stoomafblaastopic. Als je emails plaatst, GEEN namen of andere gegevens van otto-personeel.

Denk na voor je post.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik verwacht hem niet meer te krijgen hoor, in mijn account is al sinds zondagmiddag 15:21 (tijd van bestelling) niets veranderd, behalve de naam van de bestelling naar 42' LED TV.

Een paar die heel vroeg waren met bestellen hebben denk ik geluk. De rest krijgt niet.

Ondanks dat ik weinig waarde hecht aan de mensen van de klantenservice (waar ik inderdaad ook die dame met het Surinaamse accent sprak) heeft zij mij verteld dat de tv in de loop van deze week weer beschikbaar was en in de loop van volgende week bij mij bezorgd zou worden. Op mijn vraag: Die Panasonic dus? Zei ze: ja, u krijgt wat u hebt besteld.

Tsjah.

Het blijft vreemd hoe het allemaal gaat, het is een beetje geluk hebben of je hem krijgt of niet. Dat maakt het ook wel weer spannend, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Laatst online: 19-06-2023
KaiseRRuby schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:51:

Het blijft vreemd hoe het allemaal gaat, het is een beetje geluk hebben of je hem krijgt of niet. Dat maakt het ook wel weer spannend, toch? :)
Eens. Ik wacht rustig af en zelf ga ik Otto niet benaderen.

Ik ben wel benieuwd of er nog mensen een tv hebben ontvangen, die later besteld hebben dan:

lilboogs zaterdag 17.55 acceptgiro
beowulfx zaterdag 18.38 acceptgiro
keesie50 zaterdag 20.16 acceptgiro
iamzero456 ?
SkullboyNL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daivdav11
  • Laatst online: 15-09 14:33
Ik zit op 20:30 zaterdag en heb nog niks gezien . Ik denk dat ik al een grensgeval ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Hier zaterdag 20:56 acceptgiro, status "op voorraad" in de bevestigingsmail. Nog niks gehoord.
Aan het lijstje van LaserJet te zien, moest je er al wel vroeg bij zijn. Wie weet dat er nog een lading tv's binnenkomt zoals 'KaiseRRuby' dat meldt. Kan ook zijn dat Otto zelf niet weet wat er nog binnenkomt en dat ze er wel veel aan doen om nog steeds uit te leveren. Immers massaal is er nog niet geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 22:53
LaserJet schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:04:
[...]

Eens. Ik wacht rustig af en zelf ga ik Otto niet benaderen.

Ik ben wel benieuwd of er nog mensen een tv hebben ontvangen, die later besteld hebben dan:

iamzero456 ?
SkullboyNL ?
Ik heb Zondag om 22.25 besteld met acceptgiro. Ik kreeg dinsdag een mail met de vraag om 150 euro overmaken en daarop heb ik gereageerd of ik toch geen acceptgiro kon krijgen dat was wel mogelijk als ik wat extra gegevens toe stuurde dus dat heb ik gedaan.

Verder nog niks gehoord

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
LaserJet schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:04:
[...]

iamzero456 ?
SkullboyNL ?
zaterdag 15 november 2014 20:24:50 besteld met iDeal (geld krijg je later toch wel terug, mocht het niet doorgaan)
Zojuist ontvangen pakket van bijna 15 KG bij de buren.

[ Voor 69% gewijzigd door iamzero456 op 21-11-2014 11:36 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, dus niet voor donaties, aanstellen van een verantwoordelijke, werving van users om dit te regelen, enzovoort. Het forum is er voor discussie, niet voor organisatie en werving.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)