Ik heb net gebeld en mijn gesprek opgenomen, ik zal de opname nog even moeten knippen wat betreft mijn naam en klantnummer enzo, maar het is erg positief wat de mederwerkster mij zei.
Ik vroeg naar de levertijd omdat die in mijn bevestigende e-mail onbekend was, die was 5 a 10 werkdagen.
Daarna vroeg ik specifiek naar de prijs, het was een aanbieding van 75% korting van 599 naar 150 euro, klopt dit wel, geen prijsfout? Ja, dit klopt, geen prijsfout anders kon ze dat zien.
TV-artikelpagina werkt niet meer, "kan zijn dat u net de laatste heeft gekocht en nu dus niet meer te bestellen is".
Nogmaals gevraagd of ik mijn bestelling echt zou krijgen en ik niet een paar dagen later nog een mailtje zou krijgen met de annulering, nee nee, ik krijg hem echt.
Ik heb in ieder geval mijn taak gedaan als consument, als ze alsnog annuleren ga ik wel proberen hem nog te krijgen juist met deze opname maar Otto blijft een kutsite dus als ze alles annuleren ga ik het niet tot een rechtszaak of ander overbodig gedoe laten komen.
-Iemand trouwens nog een programma om even snel een .amr te editten?
[
Voor 3% gewijzigd door
MacorgaZ op 18-11-2014 14:23
]