9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Precies, Otto heeft in het systeem een bepaald aantal op voorraad staan.KaiseRRuby schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:22:
Ik vind het wel bijzonder dat iedereen denkt dat het allemaal fout is gegaan etc.
In mijn ogen:
Otto heeft een grote partij ergens op de kop getikt. Die partij staat op internet. Een stuk of wat mensen hebben hem besteld, nu is hij uitverkocht.
Wat is daar zo raar aan? Het loopt allemaal prima via het systeem, er hoeven helemaal geen belletjes te gaan rinkelen want het is een prima verlopen deal.
[...]
Nee hoor, staat op 'niet leverbaar'.
Wanneer die besteld zijn gaat ie op uitverkocht.
Dat zit al in de meest simpele webshopsystemen.
Edit: Ja via de bestelbevestiging mail idd,GermanPivo schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:25:
Bij mij is de betreffende pagina verwijderd. Wanneer ik via de bestelbevestiging naar het artikel ga, bestaat de pagina niet meer.
niet via deze link:
http://www1.otto.nl/product/10026018061/?itemId=10025700962
[ Voor 20% gewijzigd door Pistolebob op 17-11-2014 11:27 ]
Haal de 1 maar eens weg achter www..Pistolebob schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:26:
[...]
Precies, Otto heeft in het systeem een bepaald aantal op voorraad staan.
Wanneer die besteld zijn gaat ie op uitverkocht.
Dat zit al in de meest simpele webshopsystemen.
[...]
Edit: Ja via de bestelbevestiging mail idd,
niet via deze link:
http://www1.otto.nl/product/10026018061/?itemId=10025700962
[ Voor 4% gewijzigd door GermanPivo op 17-11-2014 11:29 ]
Net even getest, maar doet het bij mij nog gewoon. Je zit dan op de www1.otto... pagina.GermanPivo schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:25:
Bij mij is de betreffende pagina verwijderd. Wanneer ik via de bestelbevestiging naar het artikel ga, bestaat de pagina niet meer.

Meer mensen "Niet leverbaar" erin staan? Wel erg raar als je kan bestellen en betalen en vervolgens per mail pas kan zien dat die niet leverbaar is?
[ Voor 16% gewijzigd door Brokencore op 17-11-2014 11:31 ]
Bij mij staat er idd ook niet leverbaar in.Brokencore schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:30:
Heb gisteravond een bestelling gedaan, product stond op de website op voorraad en betaald via iDEAL. Vanmorgen stond hij nog steeds op voorraad. De bestelbevestiging welke ik gister direct na het bestellen kreeg gaf enkel het volgende aan.
[afbeelding]
Meer mensen "Niet leverbaar" erin staan? Wel erg raar als je kan bestellen en betalen en vervolgens per mail pas kan zien dat die niet leverbaar is?
Verwijderd
Bij mij (acceptgiro) "Levertijd onbekend".GermanPivo schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:36:
[...]
Bij mij staat er idd ook niet leverbaar in.
1x 42" LED TV voor 149,95.
Staat niets meer bij rondom Panasonic etc..
[ Voor 22% gewijzigd door KaiseRRuby op 17-11-2014 11:40 ]
In mijn e-mailbevestiging van mijn bestelling om 13.09 staat in ieder geval 'levertijd onbekend'.
Denk alleen dat deze "ik ook"-posts niet handig zijn volgens de mods, iemand die even een Google Docs fixt?
Dat stond er bij mij een half uur geleden toen de link naar de TV nog werkte ook nog, nu linkt die alsnog naar hetzelfde Panasonic-artikelnummer maar is het artikel onzichtbaar i.v.m. uitverkocht.KaiseRRuby schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:40:
Ik heb een nieuw overzicht in mijn bestelgegevens:
1x 42" LED TV voor 149,95.
Staat niets meer bij rondom Panasonic etc..
[ Voor 42% gewijzigd door MacorgaZ op 17-11-2014 11:42 ]
Bambu Lab P1S Combo

[ Voor 151% gewijzigd door gambieter op 17-11-2014 11:54 ]
Ja, het staat inderdaad nu wat raar in uw overzicht maar ik heb het gecontroleerd en u gaat gewoon de juiste TV krijgen.
Dus...
Kijken ze per postcode hoe rijk je buurt is ofzo
[ Voor 35% gewijzigd door Pistolebob op 17-11-2014 12:02 ]
Ja, ze hebben waarschijnlijk een systeem van een derde partij ervoor of een eigen iets, daarbij kijken ze naar de betaalgeschiedenis en algemene kredietwaardigheid van andere mensen op de postcode.Pistolebob schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:02:
Mijn bestedingsruimte bij Otto is 1400 euro
Kijken ze per postcode hoe rijk je buurt is ofzo
Ik woon zelf in een sociale huur-appartement waardoor mijn postcode bekend staat voor lage kredietwaardigheid

Voor de postcode van mijn vaders adres was dat geen probleem, die postcode gaf al aan dat zijn buren niet slecht bekend stonden, dus volledige krediet zonder borg...

Maar als ex-webshopeigenaar kan ik het voor acceptgiro's wel begrijpen, lullig voor mensen zoals ik maar beter dan elke maand een paar bestellingen die nooit betaald worden.
Bambu Lab P1S Combo
Mijn bestelling is van afgelopen zaterdag, dus wel een van de eerdere in de rij denk ik
Ze doen in ieder geval een (geautomatiseerde) check bij het BKR, dit kun je zelf nakijken als je een "premium MijnBKR-account" hebt.MacorgaZ schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:09:
[...]
Ja, ze hebben waarschijnlijk een systeem van een derde partij ervoor of een eigen iets, daarbij kijken ze naar de betaalgeschiedenis en algemene kredietwaardigheid van andere mensen op de postcode.
Ik denk dat de bestedingsruimte bij Otto afhangt door het aantal leningen, hypotheken, creditcards en bijbehorende limieten danwel betalingsachterstanden die in het BKR-register bij jouw naam staan.
Het zou kunnen (en lijkt mij ook heel waarschijnlijk) dat die Track&Trace-code gewoon een voorgemelde code is, oftewel dat ze vast een pakketzegel van hun rol met duizenden zegels hebben gehaald en gekoppeld aan je bestelling.lilboogs schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:26:
Net ingelogd op OTTO.nl en zie dat ik een bestedingsruimte had van €1000,-. Inmiddels is er al 151,94 opgeboekt en heb ik een track en trace code ontvangen. Zou het dan toch?
Mijn bestelling is van afgelopen zaterdag, dus wel een van de eerdere in de rij denk ik
Pas vanavond wordt dan daadwerkelijk de bestelling bij elkaar gezocht en met dat label beplakt.
Wel goed nieuws in ieder geval.
Bambu Lab P1S Combo
Via www.otto.nl zie ik keurig de bestelling en bestedingsruimte staan.
Waarom werkt dat bedrijf met 2 sites en waarom komen de gegevens niet overeen?
Wat een zooitje
MacorgaZ schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:28:
[...]
Het zou kunnen (en lijkt mij ook heel waarschijnlijk) dat die Track&Trace-code gewoon een voorgemelde code is, oftewel dat ze vast een pakketzegel van hun rol met duizenden zegels hebben gehaald en gekoppeld aan je bestelling.
Pas vanavond wordt dan daadwerkelijk de bestelling bij elkaar gezocht en met dat label beplakt.
Wel goed nieuws in ieder geval.
Daar vergis je je behoorlijk in schat ik!GENETX schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:22:
[...]
Het is al 10:20 en hij staat er nog steeds op. Als het echt fout was geweest, dan hadden ze het nu echt al doorgehad en de TV er af gehaald. Men is al 2 uur aan het werk. Ik neem aan dat de service medewerkers ook nog 2 hersencellen over hebben om in te zien dat dit erg goedkoop is en er een extra check moet worden gedaan.
En hoeveel bestellingen dan? Alsof iedereen deze aanbieding ziet. Het zijn slechts een stuk of 25 tweakers die deze besteld hebben. Laat daar nog een aantal zielen bijkomen die deze ook zagen. Het is niet zo dat het hele internet vol staat met OMGWTFBBQ Panasonic aanbieding
Ik ken zo al 5 mensen die de TV besteld hebben. Zijn geen Tweakers. Ook ik heb de TV besteld, maar dat is niet nodig om te vermelden in het topic vind ik. Zo zullen er vast nog velen zijn.
sterker nog, het mag niet eensBas. schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:38:
[...]
Daar vergis je je behoorlijk in schat ik!
Ik ken zo al 5 mensen die de TV besteld hebben. Zijn geen Tweakers. Ook ik heb de TV besteld, maar dat is niet nodig om te vermelden in het topic vind ik. Zo zullen er vast nog velen zijn.
Welke betaaloptie heb je gebruikt?lilboogs schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:31:
Status is "Zending wordt voorbereid door de verzender". Dit is dus goed mogelijk, maar hoop doet leven
[...]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Bas. op 17-11-2014 13:02 ]
http://www.panasonic.eu/Downloads/nl_NL/popup.html
en tik txl42 (b6e)
plus firmware: http://av.jpn.support.pan...13/down_eu_uk_cis_01.html
[ Voor 40% gewijzigd door raceneus968 op 17-11-2014 13:19 ]
Denk dat ze dan een beleid hanteren van 1 TV per persoon.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:01:
Ik heb drie examplaren/stuks besteld op één bestelling (namens mijzelf en twee anderen), nu kijk ik in mijn overzicht er zie ik nog maar één exemplaar. waar ik vanochtend nog drie zag. Meerdere mensen die 2/3 stuks hebben besteld en nu maar 1 in het overzicht treffen?
Eigenlijk ben ik het daarmee wel eens, omdat zo zoveel mogelijk mensen toch een TV krijgen en de mensen met een winstoogmerk toch buitenspel worden gezet.
Dank hiervoor, alleen een stabiliteitsupdate maar toch...
Half-matBas. schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:01:
Heeft iemand kunnen vinden of de tv een glanzend of mat paneel heeft? Dat heb ik nergens kunnen vinden.
Die Entspiegelung ist super (ganz im Gegensatz zu meinem Plasma), die halbmatte obere Schicht reflektiert nur blurrig und Reflektionen fallen nur bei einem schwarzen Bild auf..
PANASONIC LED-TV TX-L42B6E 42 inch Full HD
€ 599,00
Nu € 369,99

Dat is de zwarte, die is altijd al 369 geweestraceneus968 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:47:
http://www1.otto.nl/produ...0-&itemId=10025701317&p=0
€ 599,00
Nu € 369,99
2 besteld nog steeds 2 in overzicht.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:01:
Ik heb drie examplaren/stuks besteld op één bestelling (namens mijzelf en twee anderen), nu kijk ik in mijn overzicht er zie ik nog maar één exemplaar. waar ik vanochtend nog drie zag. Meerdere mensen die 2/3 stuks hebben besteld en nu maar 1 in het overzicht treffen?
[ Voor 19% gewijzigd door tearitup op 17-11-2014 15:47 ]
Hetzelfde hier, maar ik had niet hiervoor gekeken. Ik ben inderdaad benieuwd of ze deze allemaal kunnen leveren. Ik denk dat er toch wel een bestellingetje of 100 is binnengekomen.tearitup schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:43:
Hier is de status ook net veranderd naar "42 led tv", zonder verdere typeaanduiding. Half uurtje geleden stond er nog wel het model bij. We wachten het maar weer even af.
Eigenlijk vind ik dat wel logisch. Toen het juiste Panasonic-model er nog in stond, kon je er op klikken en kwam je in de webwinkel bij het artikel terecht. De TV is sinds vanochtend niet meer op de website te vinden, dus een link er naar toe werkt ook niet meer.
Om die reden zal in het besteloverzicht wel de naam veranderd zijn. Voorheen was het een link die naar de betreffende TV ging, nu is het een loze link, maar heeft hij enkel nog een naam in je besteloverzicht.
Ik ben hier niet zo bang voor, in de bestelbevestiging die ik heb gekregen staat het juiste model wel genoemd
Kreeg je dit per mail bevestigd, of zie je dit in het account?iamzero456 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:51:
Mijne is inmiddels voorbereid voor verzending, tracke & trace code bij bestelling. Ben benieuwd.
.. maar er stond niet uitverkocht zoals dit later was
[ Voor 8% gewijzigd door ls789 op 17-11-2014 16:09 ]
Het is een (1) artikel waarvan je twee drie stuks besteld hebt. Althans dat is mijn vermoeden.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:01:
[ Voor 1% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 17-11-2014 16:26 . Reden: typootje ]
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Waar zien jullie hoe ver de bestelling is? Ik neem aan dat ik te laat ben ivm het ontbreken van een foto?
Nee hoor, het ontbreken van de foto komt omdat het product niet meer te bestellen is.Hoiz schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:15:
[afbeelding]
Waar zien jullie hoe ver de bestelling is? Ik neem aan dat ik te laat ben ivm het ontbreken van een foto?
Anders waren de annuleringen al binnen.
1 bestellingVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:26:
[...]
Twee stuks in 2 bestellingen of twee stuks met 1 bestelling?
Verwijderd
Blader even terug, een paar/aantal hebben de annulering al binnen.FlyEragon schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:31:
Ze zijn waarschijnlijk toch wel intern bezig 'Hoe dit op te lossen' zonder dat de fakkels weer in de fik gaan
Bij een paar tweakers waren ze geannuleerd.FlyEragon schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:31:
Ze zijn waarschijnlijk toch wel intern bezig 'Hoe dit op te lossen' zonder dat de fakkels weer in de fik gaan
Ik interpreteerde dat als klanten waaraan ze volgens hun algemene voorwaarden niet hoeven te leveren: mensen die misbruik hebben gemaakt van eerdere acties of een postcode hebben die slecht bekend staat (ivm acceptgiro)saidddd93 schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:37:
[...]
Bij een paar tweakers waren ze geannuleerd.
Anders was er niet zo selectief geannuleerd.
Verwijderd
Niet
De coupon waarmee je acceptgiro's thuis kreeg met negatieve bedragen erop; dus gratis microSD-kaarten etc.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:44:
Rare interpretatie. Zijn er zoveel acties waar je misbruik van kon maken? Bovendien lees ik hier ook dat enkele toeterts 3-4 tv's hebben besteld (ja in de WC komt er ook 1 te hangen) en niks geen annulering. Dus wat versta je onder misbruik.
Gaat gewoon automatisch, vaak te maken met slechte postcode of iets dergelijks.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:44:
Rare interpretatie. Zijn er zoveel acties waar je misbruik van kon maken? Bovendien lees ik hier ook dat enkele toeterts 3-4 tv's hebben besteld (ja in de WC komt er ook 1 te hangen) en niks geen annulering. Dus wat versta je onder misbruik.
Die heb ik ook gebruikt en daardoor heb ik een bestedingsruimte van 1000 euro.Pistolebob schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:46:
[...]
De coupon waarmee je acceptgiro's thuis kreeg met negatieve bedragen erop; dus gratis microSD-kaarten etc.
Precies, en volgens mij is er nog helemaal niks geannuleerd, met uitzondering van die paar mensen die er zelf voor hebben gekozen omdat Otto hen niet toestond om met acceptgiro te betalen.FlyEragon schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:39:
Tja, dat zijn er maar een paar op een flink aantal. En volgens mij heeft dat andere redenen gehad dan de prijs. Nog niet echt duidelijke annuleringen dus op basis van foutieve prijs.
Net krijg ik een mail van OTTO:
"Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
U heeft echter met deze bestelling het bedrag waarvoor u bij OTTO kunt kopen overschreden. Wij moeten u daarom vragen een bedrag van € 45,00 vooruit te betalen."
Nog niet geannuleerd dus. We wachten af
Als je die 45,00 niet betaalt kun je zowiezo lang wachten ben ik bang..Baumans schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:20:
Ik heb de tv vandaag besteld, als betalingsoptie heb ik gekozen voor een acceptgiro.
Net krijg ik een mail van OTTO:
"Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
U heeft echter met deze bestelling het bedrag waarvoor u bij OTTO kunt kopen overschreden. Wij moeten u daarom vragen een bedrag van € 45,00 vooruit te betalen."
Nog niet geannuleerd dus. We wachten af
Dat lijkt me logischMedione1210 schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:28:
[...]
Als je die 45,00 niet betaalt kun je zowiezo lang wachten ben ik bang..
Zijn er al mensen waarbij de tv is opgestuurd?
Geen mail gehad met instructies om 45 euro te betalen,
Ik dacht dat het kwam omdat ik er vroeg bij was, maar het blijkt dat ik een bestedingdruimte heb van 550 euro terwijl ik nog nooit van otto heb besteld.
Heb wel een jarenoude account bij otto.
17.11.2014 - Levering - Leveringsnummer *****34 € 151,94
Daar op klikken kom ik bij volgende pagina uit:

Als ik vervolgens klik kom ik op TnT pagina uit met de melding:
Zending wordt voorbereid door de verzender
Echter zie ik niks meer onder bestellingen staan en heb ook geen verzendmail gehad. Vreemd.
Heb je op rekening besteld of via ideal? Bij mij kan ik iig niet op de bestelling klikkeniamzero456 schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:04:
MIjn Otto --> Mijn gegevens --> Klantenrekening -->
17.11.2014 - Levering - Leveringsnummer *****34 € 151,94
Daar op klikken kom ik bij volgende pagina uit:
[afbeelding]
Als ik vervolgens klik kom ik op TnT pagina uit met de melding:
Zending wordt voorbereid door de verzender
Echter zie ik niks meer onder bestellingen staan en heb ook geen verzendmail gehad. Vreemd.

Ik klik niet echt op de bestelling, die zie ik niet terug onder mijn bestellingen. Echter het woordje levering is klikbaar onder Klantenrekening. Ik heb via Ideal betaald.3p0x schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:16:
[...]
Heb je op rekening besteld of via ideal? Bij mij kan ik iig niet op de bestelling klikken
Email ontvangen op: zaterdag 15 november 2014 20:24:50
[ Voor 7% gewijzigd door iamzero456 op 17-11-2014 22:31 ]
Ah op die fiets, bij mij is dat helaas niet klikbaar.iamzero456 schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:30:
[...]
Ik klik niet echt op de bestelling, die zie ik niet terug onder mijn bestellingen. Echter het woordje levering is klikbaar onder Klantenrekening. Ik heb via Ideal betaald.
Email ontvangen op: zaterdag 15 november 2014 20:24:50
Zo'n gekkeprijs is dat niet hoor, vlgns mij is dit de voorloper van de AS600 ... (qua positionering in de lineup dan, de AS600 is geen IPS model). Dat moet de E6 zeker geweest zijn nu ik het zo zie, deze B6 is idd het laagste in de lineup (ander model was BL6).raceneus968 schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:47:
http://www1.otto.nl/produ...0-&itemId=10025701317&p=0
€ 599,00
Nu € 369,99
Je zou toch wel beter moeten weten ondertussenBrad Pitt schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:10:
[...]
OMG da's toch wel enorm drastischWellicht toch maar annuleren dan, ondanks de prijs.

[ Voor 47% gewijzigd door apis29 op 18-11-2014 03:02 ]
Die 433:1 is een redelijk goede contrastratio (in elk geval op de wijze waarop de Consumentenbond test, in één beeld), het cijfer voor de contrastratio is een 7,0.apis29 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 02:12:
[...]
Je zou toch wel beter moeten weten ondertussen. De CB kan blijkbaar de tv niet optimaal instellen, elke tv komt er slechter uit dan de gemiddelde review met ansi checkerboard meting. Blijft overeind dat het een ips model is maar meer dan 1000:1 zal het vast ook niet zijn ...
De contrast ratio is de verhouding tussen de helderheid van wit en de donkerte van zwart. We meten daarbij het wit en zwart in één beeld. Sommige andere tests meten wit en zwart in gescheiden beelden, waardoor er soms zeer hoge contrastwaarden worden verkregen. Dit is echter minder realistisch omdat beelden vrijwel altijd combinaties zijn van licht en donker. Let op: omdat de contrastratio alleen de relatieve verhouding weergeeft tussen wit en zwart, zegt het niets over de daadwerkelijke zwartheid van het zwart en de witheid van het wit.
Daar was ik idd van op de hoogte, de methode en ging ervan uit dat ze dit bedoelden:zerocool82 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:18:
[...]
Die 433:1 is een redelijk goede contrastratio (in elk geval op de wijze waarop de Consumentenbond test, in één beeld), het cijfer voor de contrastratio is een 7,0.
[...]

Zwart en wit tegelijk in één meting is niet mogelijk aangezien je vlgns mij tegen het paneel aan moet meten. Dus het gaat om de contrastwaarde bij de meting van zwart en wit die tegelijkertijd in beeld aanwezig zijn. Bij volledig zwart beeld wil de verlichting nog wel eens dimmen en dan krijg je idd zwaar vertekende cijfers.
Deze metingen zijn overigens van de AS400 en ze komen op ~800:1 bij avforums ... Heb je CB cijfers van de 42AS600 of Sony 42W705?
Voor de 42AS600 komen ze op 3,107:1 https://www.avforums.com/...d-Full-HD-tv-review.10558
Dat ze een 7 geven kan overigens best gezien de nagebootste woonkamer omgeving, qua verlichting. Dan vallen contrastverschillen al een stuk minder op ...
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 18-11-2014 12:53 ]
Medewerkster gaf mij aan dat hij niet op voorraad is en de prijs niet juist was.
De order zou geannuleerd zijn volgens haar echter zie ik dit niet terug bij mijn bestelling.
Erg vreemd allemaal..
Pizza!
Gaat weer precies hetzelfde als hier: \[*uitverkocht*] HP Pavilion dm1 4303sd - OttoThaimaster schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:36:
Zondag deze tv besteld en zojuist even gebeld voor de status.
Medewerkster gaf mij aan dat hij niet op voorraad is en de prijs niet juist was.
De order zou geannuleerd zijn volgens haar echter zie ik dit niet terug bij mijn bestelling.
Erg vreemd allemaal..
Otto
BilalelHadd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:58:
Zojuist gebeld met Otto klantenservice en bevestigd gekregen dat het om een aanbieding gaat. Heb het artikelnummer doorgegeven. Prijs is dus gewoon correct.
Perfecte deal voor een 42" TV; -)
Zo te zien gaat het feestje dus weer beginnen...Thaimaster schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:36:
Zondag deze tv besteld en zojuist even gebeld voor de status.
Erg vreemd allemaal..

De meeste tv's die online stonden waren een stuk goedkoper dan normaal. Bovendien stond er ook dat ze 70% korting gaven etc etc. Het is ook een oud model welke best wel eens 150 euro kan kosten, ik denk dat ze wel een tegemoetkoming moeten regelen
"Ja, zilveren tv's zijn altijd veel goedkoper dan zwarte"
Veel frapanter dat OTTO het blijft proberen, hoewel ze zich natuurlijk gesterkt voelen door het OTTO-arrestkaasaanfiets schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:49:
Wat ik nu altijd zo mooi vind om te lezen is die reactie van mensen die er 100% van overtuigd waren dat het om een genuine actie ging.
"Ja, zilveren tv's zijn altijd veel goedkoper dan zwarte"
Verwijderd
Kom maar weer op met de jurisprudentie en niet te vergeten thuiswinkel.org
Zij weet er denk ik net zoveel van af als wat ik op mijn scherm zie. Haha.
https://www.trustpilot.nl/review/www.otto.nl
Ik weet niet of het legaal is om (als particulier) mensen op te zetten?
En moet je die advocaat nog halen of heb je die al in huis?
Anders kun je eens hier kijken voor meer info.
Ontopic: het blijft vervelend dat bedrijven zo goed als 'ongestraft' dit soort dingen doen (4launch en centralpoint hebben er ook een handje van).
Het lijkt meer op gratis reclame: je zorgt door zo'n "foutje" nl. wel dat je bovenaan in bijv. de pricewatch van t-net of beslist.nl komt, en dat er hele topics aan je gewijd worden...
Wil je jezelf normaliter extra promoten cq. profileren op zo'n site, dan moet je contact opnemen met de advertentie-afdeling en kost het je een zak met duiten.
Nu kost het je alleen een paar boze klanten, maar je naamsbekendheid en het aantal bezoekers van je webshop neemt gedurende een aantal dagen enorm toe.
Kopen die niet het betreffende "verkeerd geprijsde" artikel (omdat er vaak al gauw "levertijd onbekend" staat), dan kopen ze misschien wel een alternatief voor een meer normale prijs waar je wél winst op pakt.
Erg slim van die huichelaars als dat de achterliggende gedachte is.

[ Voor 12% gewijzigd door Senui op 18-11-2014 13:27 ]
U is liefhebber van taxidermie????Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:10:
Ik ga VERDOMME hier een advocaat opzetten!!
Iva_Bigone was me al voor....
On topic: kijkend naar wat de argumenten waren in het zgn. "Otto arrest" en deze aanbieding, lijkt het geen uitgemaakte zaak dat Otto het gelijk opnieuw aan zijn kant zou krijgen.
De TV stond zowel tussen het reguliere TV aanbod als ook in de Sale-hoek, had ook bij beide rubrieken een banner met -75% en een van/voor prijs (599,- / 149,99). ook werden er nog vele andere TV's met (even)hoge kortingen aangeboden.
Lasharor heeft wat screenshots veilig gesteld: http://imgur.com/a/P5Zxl
Voor de rest, I'm no lawyer.....
[ Voor 4% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 18-11-2014 13:43 . Reden: Linkje naar reactie lasharor toegevoegd ]
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, dus niet voor donaties, aanstellen van een verantwoordelijke, werving van users om dit te regelen, enzovoort. Het forum is er voor discussie, niet voor organisatie en werving.
Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.
Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor