Dit systeem werkt best prima. heb er al een keer onderzoek naar gedaan.spykes22 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:37:
En dan deze voor het ophangen als echte tweaker moet dit nartuurlijk in verhouding met de tv staan..
bij action 5,95ik zag het laatst nog bij de action liggen !
http://eviewer.netmedia-e...20000039.jpg&storage=2014
Verwijderd
Gamen op een LCD is in ieder opzicht een slecht idee tenzij het een super langzame game betreft (puzzel ?).Siempie schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:35:
Als je de vraag moet stellen ben je niet iemand die altijd minimaal 60 fps moet hebben. Bovendien heb je dan wel een groter budget![]()
En ms is heel persoonlijk. 99 van de 100 mensen maakt dat niet uit, dus dat wordt helaas een kwestie van uitproberen. Een tv van 500 euro heeft voor de meeste mensen gewoon een prima responstijd. Alleen de ultra low budget UHD-modellen kunnen dat nog niet naar een acceptabel niveau tillen.
Vaak hebben LCD TV's een forse vertraging zitten in wat ze weergeven. Beeld en geluid lopen netjes synchroon maar de PC muis en TB input lopen vaak stevig voor op wat de TV weergeeft. Dit kan dusdanig oplopen dat het voor FPS compleet onspeelbaar word (lees: meer dan een halve seconde).
Vage beugel, ik zie nog niet helemaal voor me hoe hier een tv aan komt te hangen.spykes22 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:37:
En dan deze voor het ophangen als echte tweaker moet dit nartuurlijk in verhouding met de tv staan..

Ik heb nu een DQ Rhodos 600 maar dit hang denk ik net wat te ver van de muur af ivm mijn Lightberry setje (13cm)
Tevens is mijn huidige plasma 42 inch eigenlijk te zwaar voor deze beugel. Gelukkig is deze led tv een stuk lichter.
Volgens mij schroef je die middelste 2 dingen in de muur en die 2 met de kabel eraan in de tv, daarna hang je de kabel over die dingen in de muur. Beetje een veredelde manier van een schilderij ophangen dus.kaasaanfiets schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:03:
[...]
Vage beugel, ik zie nog niet helemaal voor me hoe hier een tv aan komt te hangen.
[afbeelding]
Ik heb nu een DQ Rhodos 600 maar dit hang denk ik net wat te ver van de muur af ivm mijn Lightberry setje (13cm)
Tevens is mijn huidige plasma 42 inch eigenlijk te zwaar voor deze beugel. Gelukkig is deze led tv een stuk lichter.
Hier trouwens nog mensen problemen met de password recovery van otto? Gisteren deze besteld, vandaag nog eens overlegd en heb m eigenlijk toch niet nodig dus wilde annuleren. Is blijkbaar iets foutgegaan met mijn password want ik kom niet ingelogd, maar heb inmiddels al 100 keer op de "wachtwoord vergeten" knop geduwd vandaag maar nog steeds geen mailtje gehad om m te resetten...
Mensen die roepen dat er niet te gamen valt op een tv en vervolgens wel fifa of COD op de Xbox360 online spelen (om maar wat te roepen). Werkt het voor een console wel prima maar voor een PC niet?
Ik heb een 32" samsung tv op de pc aangesloten en dat werkt prima, op het werk heb ik ook een el cheapo 32" toshiba scherm waar ik dagelijks mee werk (in een windows omgeving, dus geen games) en ook dat werkt prima.
Ik zag een post voorbij komen dat we over een halve secondevertraging spreken. Dat is 500ms. Volgens mij heeft een beetje slechte tv meer iets in de 50ms range. Zolang je geen clanwars speeld of voor de 1e plek gaat kun je prima gamen via de PC op een televisie.
Verder heb ik eigenlijk ook niks aan de tv, maar heb het toch besteld. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Via acceptgiro besteld, dus als het feest niet door gaat dan is er ook niks aan de hand.
Verder roepen mensen hier in de topic veel dingen over 'ik zie advertenties op andere sites dat het met korting is' en dat het op de site zelf stond. Maar er printscreens van en post ze in dit topic zodat andere mensen je niet enkel op je woord hoeven te geloven
.
Ik heb een 32" samsung tv op de pc aangesloten en dat werkt prima, op het werk heb ik ook een el cheapo 32" toshiba scherm waar ik dagelijks mee werk (in een windows omgeving, dus geen games) en ook dat werkt prima.
Ik zag een post voorbij komen dat we over een halve secondevertraging spreken. Dat is 500ms. Volgens mij heeft een beetje slechte tv meer iets in de 50ms range. Zolang je geen clanwars speeld of voor de 1e plek gaat kun je prima gamen via de PC op een televisie.
Verder heb ik eigenlijk ook niks aan de tv, maar heb het toch besteld. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Via acceptgiro besteld, dus als het feest niet door gaat dan is er ook niks aan de hand.
Verder roepen mensen hier in de topic veel dingen over 'ik zie advertenties op andere sites dat het met korting is' en dat het op de site zelf stond. Maar er printscreens van en post ze in dit topic zodat andere mensen je niet enkel op je woord hoeven te geloven
ik heb het gevonden het is 200 x 200 !!spykes22 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:37:
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
@Blackfm:
Wanneer gameplay niet uitmaakt kun je idd prima op een TV Gamen (dus ook op deze panasonic).
Draadloze netwerken/muizen/toetsenborden of GPU's van 10 jaar oud zijn dan ook geen probleem meer.
Wanneer gameplay niet uitmaakt kun je idd prima op een TV Gamen (dus ook op deze panasonic).
Draadloze netwerken/muizen/toetsenborden of GPU's van 10 jaar oud zijn dan ook geen probleem meer.
Het lijkt me trouwens onrealistisch als het hier écht om een fout gaat; je maakt immers geen banners met 75% korting wanneer het om een fout gaat:

Verwijderd
Het hoeft geen fout te zijn, kan ook gewoon een lokkertje zijn dat er maar stuk of 10 verkocht worden. Degenen die misgrijpen krijgen een leuk spammailtje met alternatieve tv's of een waardeloze kortingsbon.
Ik denk dat er dit weekend onderhand wel genoeg besteld is om niet aan de vraag te kunnen voldoen.
Ik denk dat er dit weekend onderhand wel genoeg besteld is om niet aan de vraag te kunnen voldoen.
Die banners worden automatisch gegenereerd op basis van de site. Als het op de site fout staat dan gaat het 1 op 1 mee bij die banners...
Verwijderd
Krijg net een mail binnen, wordt dus annuleren:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
Wij moeten u echter vragen het hele bedrag van de bestelling à € 149,99 vooruit te betalen.
De betaling kan worden overgemaakt op banknummer NL93ABNA0244677700. Vermeld hierbij het betalingskenmerk XXXXXXXX. Wij zorgen ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.
Wanneer uw betaling voor 26 november 2014 bij ons binnen is, kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Tot die datum houden we de gegevens van uw bestelling vast.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Gaan ze binnenkort failliet? Geld binnenhalen en niks leveren.
Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
Wij moeten u echter vragen het hele bedrag van de bestelling à € 149,99 vooruit te betalen.
De betaling kan worden overgemaakt op banknummer NL93ABNA0244677700. Vermeld hierbij het betalingskenmerk XXXXXXXX. Wij zorgen ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.
Wanneer uw betaling voor 26 november 2014 bij ons binnen is, kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Tot die datum houden we de gegevens van uw bestelling vast.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Hmm bijzonder, ik werd gevraagd 45 euro over te maken. Niet het volledige bedrag.
Verwijderd
Die 149,99 is niet eens het gehele bedrag of ze leveren opeens zonder verzendkosten. Riekt aan alle kanten
Had je voor acceptgiro gekozen?Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:14:
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Ik heb nog geen email ontvangen.en voor acceptgiro gekozen.
Ik vertrouw Otto wel..dus als ze mij vragen vooruit te betalen doe ik dat ook.
Wat mij wel opvalt....het bedrag klopt niet in jouw bericht.
Subtotaal (incl. BTW) € 149,99
Bezorgkosten: € 11,95
Totaal (incl. BTW) € 161,94
Gekozen betaalmethode: Acceptgiro
Ze leveren maar gewoon op basis van acceptgiro of ze kunnen naar de kloten lopen. Simpel as that.biesman schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:14:[/b]
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Als je de keus bied moet je niet ineens achteraf gaan mauwen.
Aan de andere kant kan het geen automatisch mailtje zijn en is het met de hand bekeken. Het is niet dat een controle systeem zoveel orders binnenkrijgt dat het niet kan controleren of de order voldoet aan eisen die gesteld worden voor betaling via acceptgiro en dan na een paar uur pas een mailtje stuurt dat het niet mogelijk is.
Naar mijn idee wordt het mogelijk maken van acceptgiro bepaald aan de hand van of je vaker dingen hebt besteld (en netjes hebt betaald) en als het je eerste keer is of het bedrag laag genoeg is en het risico acceptabel is dat je niet betaald.
Een eerste order van bijvoorbeeld 1000 euro zal vast niet via acceptgiro betaald kunnen worden, maar wellicht weer wel als je al 3x eerder iets van 300 euro gekocht hebt en netjes hebt betaald.
Een dergelijke controle vind dan ook plaats voor dat je besteld en niet achteraf. Niet bij een dergelijk bedrijf die, mag ik hopen, de website op dat vlak toch wel goed in elkaar heeft zitten.
Voor mij is dat mailtje gewoon een bevestiging dat de prijs goed is.
[ Voor 11% gewijzigd door BLACKfm op 16-11-2014 20:21 ]
Verwijderd
Afgezien van je rare kort door de bocht interpretatie en taalgebruik, nog even dit:BLACKfm schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:20:
[...]
Ik weet niet of ik dat nou als sarcasme moet opvatten, maar
[...]
Ze leveren maar gewoon op basis van acceptgiro of ze kunnen naar de kloten lopen. Simpel as that.
Als je de keus bied moet je niet ineens achteraf gaan mauwen.
Zoek even het topic Xbox One i.c.m. Neckermann op

Ik had me topic al bewerkt.. die 'sarcasme' regel was een reactie op de quote die er boven stond. Graag je reactie aanpassen t.b.v. scheve gezichtenVerwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:23:
[...]
Afgezien van je rare kort door de bocht interpretatie en taalgebruik, nog even dit:
Zoek even het topic Xbox One i.c.m. Neckermann op
En Neckermann is Otto is Neckermann niet.
[ Voor 5% gewijzigd door BLACKfm op 16-11-2014 20:25 ]
Of ze hebben ondertussen de prijs aangepast en is daardoor de grens van betalen via acceptgiro te hoog geworden
Verwijderd
Ik heb de zelfde bedragen op mijn bestelling staan en krijg net een e-mail of ik €45,- vooruit wil betalen.raceneus968 schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:19:
Subtotaal (incl. BTW) € 149,99
Nooit eerder iets besteld bij Otto en het is dus een nieuw account. Raar dat er verschillen zijn
edit:
"U heeft echter met deze bestelling het bedrag waarvoor u bij OTTO kunt kopen overschreden. Wij moeten u daarom vragen een bedrag van € 45,00 vooruit te betalen."
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2014 20:31 ]
De 45 euro die mij werd verzocht over te maken heb ik zojuist maar overgemaakt meteen. Eens kijken waar dit avontuur ons brengt
Gezien een 150 euro winst op een laptop reparatie/verkoop maak ik die keuze toch wat makkelijker.
In ieder geval is mijn 26" hd ready ellende bak met mokerveel dode pixels aan vervanging toe, dus is het een gokje waard.
In ieder geval is mijn 26" hd ready ellende bak met mokerveel dode pixels aan vervanging toe, dus is het een gokje waard.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling graag voor u uitvoeren, maar op grond van onze Algemene Voorwaarden kunnen wij niet aan u leveren.
Ahum???
Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling graag voor u uitvoeren, maar op grond van onze Algemene Voorwaarden kunnen wij niet aan u leveren.
Ahum???
Geachte,
same
same
Is dat een mailtje of wat je nu krijgt als je de tv besteld?
Verwijderd
Ok, wel egoistisch, dat is wel weer goed nieuws voor mij haha. Ik ga denk ik ook maar vooruit betalen.Vonkie schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:40:
Geachte,
Ahum???
Blijkbaar zijn ze de vraag aan het afstemmen op het aanbod door een deel vooruit te laten betalen en een deel te annuleren. Zou raar zijn als ze iedereen (1000+) die besteld heeft vooruit laten betalen, kunnen ze nooit leveren.
p.s. dit gaat natuurlijk weer een hoop gezeik opleveren bij de klantenservice bij het deel dat geannuleerd wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2014 20:51 ]
Ik heb vanavond besteld maar verder nog helemaal niets gehoord van Otto. Wanneer hebben de mensen besteld die nu al een annulering krijgen dan?
Ik heb gisteravond +- 22:00 besteld via Ideal vooruit betaald en behalve een automatisch gegenereerd bevestigingsmail geen mail gehad.
Verwijderd
15-11 22:14 besteld met acceptgiro achteraf
16-11 20:13 mail 149,99 vooruitbetalen
Reeds klant, oud account.
Gisterenavond rond 11 uur besteld met acceptgiro, bevestigingsmail gekregen en vervolgens niks meer van gehoord!
Dik troll-alarm.Vanavond besteld, acceptgiro, nieuw account. Alleen bevestigingsmail. Het lijkt me niet dat de klantenservice vanavond in dienst is gekomen om willekeurig mails met deelbetalingverzoeken de deur uit te sturen.
Verwijderd
Op de service-pagina staat niets over vooruit betalen.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:58:
15-11 22:14 besteld met acceptgiro achteraf
Iemand die de algemene voorwaarden wil doorspitten?
edit:
Hier kun je de algemene voorwaarden downloaden.
artikel 15.2: "2.Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%."
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2014 21:19 ]
Verwijderd
Is geen troll actie. Lees even na hierboven, er zijn al meerdere mensen hier die een dergelijke mail hebben ontvangen.tomhster schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:07:
Dik troll-alarm.Vanavond besteld, acceptgiro, nieuw account. Alleen bevestigingsmail. Het lijkt me niet dat de klantenservice vanavond in dienst is gekomen om willekeurig mails met deelbetalingverzoeken de deur uit te sturen.
- Volledige vooruitbetaling
- Deels vooruitbetaling
- Annulering
Ik zie de aanbieding zelfs voorbij komen bij de facebook reclame....
Als je kijkt bij mijn otto > mijn gegevens > mijn bestedingsruimte zie je daar een bedrag staan. Misschien is degene die €45 moest betalen daaroverheen gegaan door eerdere bestellingen?
Volgens mij staat daar het maximum per maand qua bestellingen (in euro's) die je met acceptgiro kunt betalen.
Volgens mij staat daar het maximum per maand qua bestellingen (in euro's) die je met acceptgiro kunt betalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Deagle op 16-11-2014 21:28 ]
Verwijderd
Dat is wel een hele wazige mail.Vonkie schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:40:
Geachte,
Ahum???
Waarom quoten ze niet het deel uit de AV waaruit de levering niet mogelijk is?
Heb je teruggemaild voor uitleg?
Bij mij 70 euro bestedingsruimte op een nieuw account.Deagle schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:27:
Als je kijkt bij mijn otto > mijn gegevens > mijn bestedingsruimte zie je daar een bedrag staan. Misschien is degene die €45 moest betalen daaroverheen gegaan door eerdere bestellingen?
Bestelling gisteren: € 161,94 - € 70,- = € 91,94. Gevraagd word €45,- vooruitbetaling.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2014 21:33 ]
Die stond gisteren bij mij op 300 of 350 euro als bestedingsruimte, en nu op 0.Deagle schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:27:
In mijn geval bestedingsruimte van 70 euro, op een net nieuwe account. Besteld om 0:31 uur op 16-11. Verzocht 45 over te maken en dit direct gedaan.
Hm, oke, misschien ligt het er dan aan hoe oud je account is ofzo. Of een vriendin die is losgegaan op otto.nl
Nieuw account.Deagle schreef op zondag 16 november 2014 @ 21:30:
Hm, oke, misschien ligt het er dan aan hoe oud je account is ofzo. Of een vriendin die is losgegaan op otto.nl
Wacht eerst wel tot de eerste tv is afgeleverd.
Ik kan geen betaal methode kiezen bij het bestellen. Optie is helemaal leeg.
Meer mensen hier last van? Zowel bij mijn oude account als een nieuwe.
Meer mensen hier last van? Zowel bij mijn oude account als een nieuwe.
You only live once, so enjoy the ride.
Ik heb bestedingsruimte van 300 met een nieuw account. Misschien doet Otto een credit check?
Ik heb de tv besteld met acceptgiro maar ik verwacht niet dat ze leveren ondanks dat ze onzorgvuldig handelen door wel te adverteren met de prijs en het nog steeds accepteren van orders.
Ik heb de tv besteld met acceptgiro maar ik verwacht niet dat ze leveren ondanks dat ze onzorgvuldig handelen door wel te adverteren met de prijs en het nog steeds accepteren van orders.
Nieuw account met mijn vrouw haar naam werkt wel. Besteld voor de gein.. Zie wel of ie komt of niet, leuk voor op de camping volgend jaar.
You only live once, so enjoy the ride.
Ik zal wel weer scheel kijken, maar als ik bovenin in de balk op 'mijn otto' klik krijg ik vervolgens een hele lijst aan 'mijn *dit of dat*' linkjes, maar geen "Mijn gegevens".
Wel zie ik 'Mijn persoonlijke gegevens' staan, maar dat is alleen maar adres/mobiel/rekeningnr. Onder de overige knoppen kan ik niks zien over bestedingsruimte...
Heb ik die gegevens niet?
E:
Op hun site is de hoogte van een eventuele vooruitbetaling iig afhankelijk van bepaalde factoren.
Wel zie ik 'Mijn persoonlijke gegevens' staan, maar dat is alleen maar adres/mobiel/rekeningnr. Onder de overige knoppen kan ik niks zien over bestedingsruimte...
E:
Op hun site is de hoogte van een eventuele vooruitbetaling iig afhankelijk van bepaalde factoren.
http://www1.otto.nl/service/#betaalmogelijkhedenVerplichte vooruitbetaling
In sommige gevallen vragen wij om een vooruitbetaling. Vaak is dat een deel van de totale waarde in je winkelwagen. Is dit het geval, dan informeren we jou hierover in de winkelwagen. Of wij je om een vooruitbetaling vragen, hangt af van jouw individuele situatie, bijvoorbeeld van de waarde van je bestelling, wat je bestelt of hoe lang je al klant bent.
[ Voor 43% gewijzigd door BLACKfm op 16-11-2014 22:16 ]
Verwijderd
Ik twijfel ook of ze gaan leveren....Desondanks de 45 euro toch maar vooruit betaald.
Als ze niet leveren ben ik hooguit 30 dagen (?) dat geld kwijt.
Leveren ze wel: leuke en goedkope vervanger voor mijn energie slurpende 32" CRT TV en voor mij voldoende totdat OLED TV's betaalbaar worden
Als ze niet leveren ben ik hooguit 30 dagen (?) dat geld kwijt.
Leveren ze wel: leuke en goedkope vervanger voor mijn energie slurpende 32" CRT TV en voor mij voldoende totdat OLED TV's betaalbaar worden
Verwijderd
Ik zie o.a. dit als ik klik op "Mijn OTTO":BLACKfm schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:12:
Ik zal wel weer scheel kijken, maar als ik bovenin in de balk op 'mijn otto' klik krijg ik vervolgens een hele lijst aan 'mijn *dit of dat*' linkjes, maar geen "Mijn gegevens".
Ziet er bij mij ook anders uit. Welke browser gebruik je? Hier FF.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:17:
[...]
Ik zie o.a. dit als ik klik op "Mijn OTTO":
[afbeelding]
Ik gebruik chrome, in internet explorer ziet die er inderdaad anders uit (windows 8 ). Anders als in zoals de kleurrijke screenshot.rud schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:22:
[...]
Ziet er bij mij ook anders uit. Welke browser gebruik je? Hier FF.
Dit zie ik op de aanbiedingpagina:

Herlaad die gewoon de site weer met www1.... ervoor, en dus ook de zelfde site. Maargoed, onder internet explorer kon ik dat menu en die keuze wel zien. Mijn 'limiet' staat op 91 euro, for what it's worth.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:27:
Haal die 1 in je url even weg...
Ik game en kijk films op een 24 inch Medion LED beeldscherm met een 60Hz refresh rate. Heeft iemand enig idee of je het verschil in Hz merkt?
1 woord: Kwantumkortingsaidddd93 schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:30:
Die tv gaat dus letterlijk nooit meer geleverd worden gezien de hoeveelheid bestellingen.
Verwijderd
Blader even terug, de 1e mailtjes met annuleringen zijn al verzonden.saidddd93 schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:30:
Die tv gaat dus letterlijk nooit meer geleverd worden gezien de hoeveelheid bestellingen.
Had het al gezien maar zie dat er nog steeds bestellingen geplaatst wordenVerwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:33:
[...]
Blader even terug, de 1e mailtjes met annuleringen zijn al verzonden.

Was het maar zo haha ze zitten toch al de boel te annuleren. Was er wel vroeg bij who knowsBLACKfm schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:31:
[...]
1 woord: Kwantumkorting. Mss zijn er zoveel bestellingen dat het geen verlies meer lijd
.
[ Voor 36% gewijzigd door GSOD op 16-11-2014 22:40 ]
@ Admin / Moderator
Dubbele post deze kan verwijderd worden excuus
Dubbele post deze kan verwijderd worden excuus
[ Voor 78% gewijzigd door GSOD op 16-11-2014 22:40 ]
Ok, raadsel waarom andere tweakers verschillende dingen zien op de Otto-website opgelost. Het ligt aan je browser. Met IE zie ik o.a. bestedingsruimte die ik met FF niet zie. Ook zie ik met IE het 75% kortings hoekje links in de TV en niet met FF.
Ik heb geen mail gekregen over vooruitbetalen en dat klopt, onze bestedingsruimte is hoger dan de aanschafprijs van deze tv. We hebben in het verleden besteld bij Otto.
Ik heb geen mail gekregen over vooruitbetalen en dat klopt, onze bestedingsruimte is hoger dan de aanschafprijs van deze tv. We hebben in het verleden besteld bij Otto.
Ach, het 'prijsfout?' topic zit momenteel in de 'zie je wel' fase, mensen die maar wat roepen (o.a. ondergetekende), mensen die het eerste annuleringsmailtje als een feit voor de gehele linie zien en mensen die er al geen zin meer in hebben omdat ze vooruit moeten betalen (geweldig die postorder bedrijven...).
Topicvoorspelling: Morgen hebben een hele rits mensen een annuleringsmail gekregen, klagen ze steen en been omdat ze al wel een aanbetaling hebben gedaan en dan pas een mail dat het feest niet door gaat.
Misschien worden termen als 'Kassa' en 'Radar' er nog geopperd en er wat juridische quotes bij gepakt.
Er komt natuurlijk ook nog een algemene sorry mail (inclusief spelfouten(!)) en over 2 maanden weet niemand meer wat OTTO is omdat ze hiervoor ook al nooit wat bij ze had besteld.
Topicvoorspelling: Morgen hebben een hele rits mensen een annuleringsmail gekregen, klagen ze steen en been omdat ze al wel een aanbetaling hebben gedaan en dan pas een mail dat het feest niet door gaat.
Misschien worden termen als 'Kassa' en 'Radar' er nog geopperd en er wat juridische quotes bij gepakt.
Er komt natuurlijk ook nog een algemene sorry mail (inclusief spelfouten(!)) en over 2 maanden weet niemand meer wat OTTO is omdat ze hiervoor ook al nooit wat bij ze had besteld.
Verwijderd
IE inderdaad die ik gebruik.rud schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:22:
[...]
Ziet er bij mij ook anders uit. Welke browser gebruik je? Hier FF.
+BLACKfm schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:44:
...
=Freakster86 schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:46:
[...]
Topicvoorspelling: Mensen gaan dit massaal doorzetten tot er geleverd wordt of een vergelijkbaar alternatief. Otto arrest 2 in de maak
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2014 22:48 ]
Topicvoorspelling: Mensen gaan dit massaal doorzetten tot er geleverd wordt of een vergelijkbaar alternatief. Otto arrest 2 in de maakBLACKfm schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:44:
Beste is als ze gewoon een tegoed bon geven. Zit stiekem eigenlijk niet zo op die tv te wachtenBLACKfm schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:44:
Ach, het 'prijsfout?' topic zit momenteel in de 'zie je wel' fase, mensen die maar wat roepen (o.a. ondergetekende), mensen die het eerste annuleringsmailtje als een feit voor de gehele linie zien en mensen die er al geen zin meer in hebben omdat ze vooruit moeten betalen (geweldig die postorder bedrijven...).
verbaasd me dat nog niemand in de pricewatch gekeken lijkt te hebben:
pricewatch: Panasonic TX-L42B6ES Zilver
Ding is op dit moment nog bij 1 winkel (uit voorraad) leverbaar, en is mid / eind 2013 leverbaar geweest voor iedereen anders.
Ze kunnen dit model echt niet meer leveren..
Ding is op dit moment nog bij 1 winkel (uit voorraad) leverbaar, en is mid / eind 2013 leverbaar geweest voor iedereen anders.
Heeft iemand eigenlijk meer specs van het apparaat? Zit me wezenloos te zoeken, maar mis toch wel wat informatie die ik graag zou hebben, en dan met name fabrikant specs wat betreft helderheid en contrast (dynamisch) zodat ik die cijfertjes eens kan vergelijken met de oude Samsung LE40N87BD. Zoals zovelen, een TV die het nog prima doet, maar niet ideaal. Maar om hem nou gelijk te vervangen...
Ja, of er staat nog ergens een shitload die ze dumpen onder het mom: beter iets dan niets. Ideaal zo voor de feestdagen om het magazijn te legen. Ja het is een goede deal, maar anderzijds wel plausibel als je echt alle factoren meeneemt: Feestdagen, zilver model dat niemand wil (de zwarte is duurder), oud model, geen baanbrekende specs. Het is dat er een Panasonic logo op staat, maar alle B- en C-merken waren voor deze prijs wel aannemelijk geweest.thijszor schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:50:
[ Voor 54% gewijzigd door GENETX op 16-11-2014 22:54 ]
Het kan best zijn dat ze een restpartij hebben staan, ergens achterin een warenhuis. Dit lijkt mij inderdaad een oud model, dus in zo'n geval kan het best zijn dat een bedrijf ze even snel wil dumpen voor een lage prijs.thijszor schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:50:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Wacht met smart af wat voor actie ze zullen ondernemen (zijn al begonnen met annuleren / wat de community gaat doen. Dit wordt smullenthijszor schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:50:
Otto heeft géén deal met Tweakers, maar wel met kieskeurig.thijszor schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:50:
http://www.kieskeurig.nl/...anasonic-tx-l42b6/prijzen
Levertijd onbekend .. Zal wel niks worden meer dus.
Je gedachtegang is op zich aannemelijk, echter als het echt 'ergens achterin' een warenhuis / distri zou liggen, zouden er 10+ webshops zijn die hem uit 'voorraad' konden leveren / dropshippen, wat niet het geval is.Moi_in_actie schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:57:
[...]
Het kan best zijn dat ze een restpartij hebben staan, ergens achterin een warenhuis. Dit lijkt mij inderdaad een oud model, dus in zo'n geval kan het best zijn dat een bedrijf ze even snel wil dumpen voor een lage prijs.
Het is wel vreemd dat Otto wel al AV-mailtjes kan versturen, maar niet even de webmaster kan bellen om de prijzen offline te halen. En Otto.de had ook dezelfde prijs (met een ander layout van de pagina's, geen 1 op 1 overname van de NL site, misschien wel de prijs database?).
Er zijn trouwens nog meer tv's laag geprijsd (en nog steeds). Je kan je verbergen achter je AV, maar als bedrijf (zo groot als Otto) moet je wel binnen 24 uur de prijzen (terug) aangepast hebben. Dat lijkt mij geen onmogelijke zaak.
Er zijn trouwens nog meer tv's laag geprijsd (en nog steeds). Je kan je verbergen achter je AV, maar als bedrijf (zo groot als Otto) moet je wel binnen 24 uur de prijzen (terug) aangepast hebben. Dat lijkt mij geen onmogelijke zaak.
.
[ Voor 104% gewijzigd door Medione1210 op 17-11-2014 08:26 ]
Ik zie nu "op voorraad" staan.Hoiz schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:25:
Levertijd onbekend .. Zal wel niks worden meer dus.
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Net klantenservice aan de lijn gehad. Volgens telefoniste klopte de prijs en zou ik acceptgiro thuis ontvangen.
Verwijderd
Probeer dit eens op te nemen? Dat maakt heel veel verschil in een eventuele rechtszaak.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:19:
Net klantenservice aan de lijn gehad. Volgens telefoniste klopte de prijs en zou ik acceptgiro thuis ontvangen.
Mocht je android hebben. Ik gebruik daar deze app voor: https://play.google.com/s...is.app.callrecorder&hl=nlVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:19:
In een eerdere zaak ook al eens gebruikt (HP Laptop, topic staat op tweakers).
Zojuist gebeld met Otto klantenservice en bevestigd gekregen dat het om een aanbieding gaat. Heb het artikelnummer doorgegeven. Prijs is dus gewoon correct.
Perfecte deal voor een 42" TV; -)
[ Voor 4% gewijzigd door Mr-Famous op 17-11-2014 10:00 ]
Verwijderd
BilalelHadd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:58:
Zojuist gebeld met Otto klantenservice en bevestigd gekregen dat het om een aanbieding gaat. Heb het artikelnummer doorgegeven. Prijs is dus gewoon correct.
Ik wacht dan alsnog maar even tot de handel naar iemand uitgeleverd is. Ik vertrouw de otto voor geen cent.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:21:
[...]
Probeer dit eens op te nemen? Dat maakt heel veel verschil in een eventuele rechtszaak.
Blader even een paar pagina's terug. Het staat al ergensVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:08:
Kan iemand verder verklaren waarom ik kies voor acceptgiro, maar van mij verwacht wordt dat ik een ander bedrag (149,99 ipv. 151,zoveel) voortijdig overboek?
Verwijderd
Het kan ergens staan dat iemand dit ook overkomen is, maar niet wat de verklaring is en of hij gewoon per acceptgiro betaald zal gaan worden.AMD1800 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:12:
[...]
Blader even een paar pagina's terug. Het staat al ergens
Medewerker kijkt in hetzelfde systeem met foute prijs denk ik. Kan gewoon niet goed gaan. Zeker niet met zoveel bestellingen en de aanbieding staat nog steeds open.BilalelHadd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:58:
Het is al 10:20 en hij staat er nog steeds op. Als het echt fout was geweest, dan hadden ze het nu echt al doorgehad en de TV er af gehaald. Men is al 2 uur aan het werk. Ik neem aan dat de service medewerkers ook nog 2 hersencellen over hebben om in te zien dat dit erg goedkoop is en er een extra check moet worden gedaan.FlyEragon schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:15:
[...]
Medewerker kijkt in hetzelfde systeem met foute prijs denk ik. Kan gewoon niet goed gaan. Zeker niet met zoveel bestellingen en de aanbieding staat nog steeds open.
En hoeveel bestellingen dan? Alsof iedereen deze aanbieding ziet. Het zijn slechts een stuk of 25 tweakers die deze besteld hebben. Laat daar nog een aantal zielen bijkomen die deze ook zagen. Het is niet zo dat het hele internet vol staat met OMGWTFBBQ Panasonic aanbieding

[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 17-11-2014 10:24 ]
Verwijderd
Hij werd zelfs via Facebook geadverteerd als ik sommigen mag geloven. Dat kan best oplopen in aantallen.GENETX schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:22:
[...]
Het is al 10:20 en hij staat er nog steeds op. Als het echt fout was geweest, dan hadden ze het nu echt al doorgehad en de TV er af gehaald. Men is al 2 uur aan het werk. Ik neem aan dat de service medewerkers ook nog 2 hersencellen over hebben om in te zien dat dit erg goedkoop is en er een extra check moet worden gedaan.
En hoeveel bestellingen dan? Alsof iedereen deze aanbieding ziet. Het zijn slechts een stuk of 25 tweakers die deze besteld hebben. Laat daar nog een aantal zielen bijkomen die deze ook zagen. Het is niet zo dat het hele internet vol staat met OMGWTFBBQ Panasonic aanbieding
Maar vaker is gebleken dat dit soort fouten op een of andere manier toch niet snel hersteld worden. Zeker niet bij winkels die vaker in de mist zijn gegaan. Ik hoop ook van harte dat ze uitgeleverd worden. Heb er zelf ook een aantal besteld. Als deze aanbieding echt correct was hadden ze het wel op de voorpagina gezet extra groot. We zullen zien, ben benieuwd.
Advertenties zijn gebasseerd op pagina's die je bezoekt, that's the reason!Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:26:
[...]
Hij werd zelfs via Facebook geadverteerd als ik sommigen mag geloven. Dat kan best oplopen in aantallen.
Inderdaad, maakt nogal uit of het een gebruiker van Facebook is, of dat het facebook zelf is aan de hand van de cookies...
Zo heb ik, nadat mijn zus ooit een jurkje liet zien op mijn laptop, nog 2 weken lang advertenties van allemaal jurkjes gezien. Maakte het surfen overigens best aangenaam
Zo heb ik, nadat mijn zus ooit een jurkje liet zien op mijn laptop, nog 2 weken lang advertenties van allemaal jurkjes gezien. Maakte het surfen overigens best aangenaam

[ Voor 44% gewijzigd door GENETX op 17-11-2014 10:29 ]
De TV staat er nog steeds op. ik heb er net 2 besteld. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Dit is geen euroknaller dus we zien het wel. Ik heb er geen haast mee dus komt die tussen nu en kerst is het prima en komt die daarna vind ik het ook niet erg.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
staat bij mij nog op 'op voorraad'Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:12:
Schijnt nu op uitverkocht te staan hoor ik via WhatsApp
Nee hoor.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:12:
Schijnt nu op uitverkocht te staan hoor ik via WhatsApp
Hierbij bevestigd dat ie op uitverkocht staat!

[ Voor 27% gewijzigd door Mr-Famous op 17-11-2014 11:17 ]
Als je de "1" verwijderd uit de link dan staat er wel uitverkocht. Waarschijnlijk zijn er wat belletjes gaan rinkelen bij de firma Otto
[ Voor 6% gewijzigd door laredo op 17-11-2014 11:16 ]
Ik heb een kwartier geleden nog één besteld. Zonder problemen.
Heb even gekeken, maar als je de link uit de startpost gebruikt, is ie gewoon nog bestelbaar:
http://www1.otto.nl/produ...&basketCookieParsed=false
Edit: inmiddels ook via deze link niet meer leverbaar...
Heb even gekeken, maar als je de link uit de startpost gebruikt, is ie gewoon nog bestelbaar:
Edit: inmiddels ook via deze link niet meer leverbaar...
[ Voor 10% gewijzigd door B.M.O. op 17-11-2014 11:29 . Reden: Inmiddels niet meer leverbaar ]
Ik vind het wel bijzonder dat iedereen denkt dat het allemaal fout is gegaan etc.
In mijn ogen:
Otto heeft een grote partij ergens op de kop getikt. Die partij staat op internet. Een stuk of wat mensen hebben hem besteld, nu is hij uitverkocht.
Wat is daar zo raar aan? Het loopt allemaal prima via het systeem, er hoeven helemaal geen belletjes te gaan rinkelen want het is een prima verlopen deal.
In mijn ogen:
Otto heeft een grote partij ergens op de kop getikt. Die partij staat op internet. Een stuk of wat mensen hebben hem besteld, nu is hij uitverkocht.
Wat is daar zo raar aan? Het loopt allemaal prima via het systeem, er hoeven helemaal geen belletjes te gaan rinkelen want het is een prima verlopen deal.
Nee hoor, staat op 'niet leverbaar'.B.M.O. schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:22:
Ik heb een kwartier geleden nog één besteld. Zonder problemen.
[ Voor 33% gewijzigd door KaiseRRuby op 17-11-2014 11:23 ]
Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, dus niet voor donaties, aanstellen van een verantwoordelijke, werving van users om dit te regelen, enzovoort. Het forum is er voor discussie, niet voor organisatie en werving.
Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.
Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, dus niet voor donaties, aanstellen van een verantwoordelijke, werving van users om dit te regelen, enzovoort. Het forum is er voor discussie, niet voor organisatie en werving.
Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.
Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor