Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
- Geckoo
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 04:56
:strip_icc():strip_exif()/u/12828/crop565bfa778a1d4.jpeg?f=community)
Verwijderd

I intend to live forever. So far, so good.
Zag dat je er zelfs een HDD in kan bouwen om hem als NAS te gebruiken, wel een gaaf ding
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
als je de 1e code gebruikt hebt verwijder hem de code om dan de 2e code te gebruiken. dan moet er links rechts in het rood een -10 euro komen.
schrijven is ook een kunst...
[ Voor 7% gewijzigd door skoozie op 13-03-2013 14:25 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
We zullen zien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb ze gelijk even gemaild, of ze dat kunnen corrigeren.
Dat haalde me over de streep tot ik de eerste review las...Rev! schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:14:
Zag dat je er zelfs een HDD in kan bouwen om hem als NAS te gebruiken, wel een gaaf ding
Voor het geld prima maar teveel cons for me.
Een tweede account op hetzelfde adres kan niet helaas.
Tenzij iemand mij de discussiewaarde van dit topic kan uitleggen blijft dat ook zo. De aanbieding (voor zover het dat is, als degene die het meldt al opmerkt dat het wel een fout zal zijn) is gemeld en daarmee is voorlopig de kous af, totdat er ontwikkelingen zijn die discussie waard zijn.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik ben gebeld door Otto dat het artikel (Netgear WNDR4700) niet in hun systeem bekend zou zijn. daar was ik verbaasd over en zei dat ik (en anderen) een bestel bevestiging heb van Otto waarin staat dat het artikel op voorraad is. Daarna werd ik weer teruggebeld met de mededeling dat het artikel echt niet te leveren is. Nu word ik later teruggebeld (als het goed is) met een eventueel alternatief. Ik wacht geduldig af.
heb nog niets gehoord van Otto, ook geen annuleringsmail of wat dan ook
http://www.beslist.nl/ove...r__Netgear__WNDR4700.html
Dat zij het product snel uit het systeem verwijderen om een argument te hebben is hun probleem.
Is daar een MP3-tje van oid??Hummed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:16:
Vreemd. In mijn gesprek met de klantenservice van gister (wat ik heb opgenomen) is duidelijk te horen dat de vrouw aan de telefoon het product in het systeem opzoekt en deze met een prijskaartje van 49,99 euro vindt.
Dat zij het product snel uit het systeem verwijderen om een argument te hebben is hun probleem.
Helaas zou ik dit niet met jullie mogen delen omdat dat tegen de wet is. Er is een kans dat ik met het gesprek wat kan ondernemen en bereiken, waar jullie je wel op kunnen proberen te baseren. Alleen als het mij lukt het product voor de prijs van 49,99 te verkrijgen, wil dat niet zeggen dat ze dan verplicht zijn de router voor dezelfde prijs aan jullie te leveren. Proberen is het het zeker waard!
Ik heb net even het Otto topic doorgelezen inzake de terugvordering van de reeds betaalde en geleverde laptop van € 3. Interessant topic.Hummed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:16:Vreemd. In mijn gesprek met de klantenservice van gister (wat ik heb opgenomen) is duidelijk te horen dat de vrouw aan de telefoon het product in het systeem opzoekt en deze met een prijskaartje van 49,99 euro vindt.
Ik vraag me af, als een medewerker het product opzoekt en de prijs bevestigt, is er dan sprake van een degelijke controle of de prijs wel correct is? Als de medewerker dit opzoekt in de webshop en de (mogelijk foutieve) prijs bevestigt, is er dan sprake van het onderzoeken van de juistheid van de prijs? Ik denk het niet, maar hoever moet je gaan in jouw afnemersplicht om te verifiëren of de prijs correct is?

Maar de bestelling staat nog wel bij "bestellingen volgen":

Verder nog geen enkel bericht ontvangen, maar lijkt me duidelijk dat dit hem niet gaat worden.
Dit gaat weer hetzelfde als het het andere otto topic waarbij ik nu toch aardig sterk sta en benieuwd ben wat hier uit gaat komen.
Af en toe wat kopen bij Otto en je hebt geen HBO of tv meer nodig. Dit is gewoon een soap op zichRobbert_jan schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:49:
Verder nog geen enkel bericht ontvangen, maar lijkt me duidelijk dat dit hem niet gaat worden.
Dat ze af en toe moeilijk doen om een artikel te leveren voor de aangeboden prijs snap ik op zich wel, de benadering naar de mensen toe die hebben besteld vind ik echter niet bijster professioneel.
Dat er al mensen worden gebeld met de melding dat het artikel niet bestáát is echt heel wonderlijk imho.
[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 14-03-2013 11:52 ]
Nickname does not reflect reality
Wat wel belangrijk is mijns inziens, is eerlijke en heldere communicatie vanuit Otto. Doen alsof het product niet bestaat, is gewoon niet netjes.
heb precies hetzelfdeRobbert_jan schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:49:
De kortingscode is nu een tegoed geworden op mijn account:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar de bestelling staat nog wel bij "bestellingen volgen":
[afbeelding]
Heb betaald via iDeal dus het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven.
Keert Otto het bedrag terug of wordt het een tegoed?
Ze zijn verplicht het bedrag terug te storten, dus geen paniekSelsun schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:06:
Oei oei oei.
Heb betaald via iDeal dus het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven.
Keert Otto het bedrag terug of wordt het een tegoed?
Ah hartelijk dank voor info!The_Zohan schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:07:
[...]
Ze zijn verplicht het bedrag terug te storten, dus geen paniek
Ik heb de Surinaamse vrouw aan de andere kant duidelijk gevraagd of de prijs juist was (1), of er geen typefouten zijn gemaakt (2) en of er een melding in hun systeem staat (3). Meer dan dat hoeft een koper mijns inziens niet te doen.coazter schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:46:
[...]
Ik heb net even het Otto topic doorgelezen inzake de terugvordering van de reeds betaalde en geleverde laptop van € 3. Interessant topic.
Ik vraag me af, als een medewerker het product opzoekt en de prijs bevestigt, is er dan sprake van een degelijke controle of de prijs wel correct is? Als de medewerker dit opzoekt in de webshop en de (mogelijk foutieve) prijs bevestigt, is er dan sprake van het onderzoeken van de juistheid van de prijs? Ik denk het niet, maar hoever moet je gaan in jouw afnemersplicht om te verifiëren of de prijs correct is?
En wat verwacht je nu? Dat Otto voor deze prijs gaat leveren?Hummed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:15:
[...]
Ik heb de Surinaamse vrouw aan de andere kant duidelijk gevraagd of de prijs juist was (1), of er geen typefouten zijn gemaakt (2) en of er een melding in hun systeem staat (3). Meer dan dat hoeft een koper mijns inziens niet te doen.
Aangezien het product inmiddels van de site afgehaald is ga ik er niet vanuit dat ik nog iets geleverd krijg helaas..
http://blog.iusmentis.com...oet-een-solid-state-otto/coazter schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:46:
[...]
Ik heb net even het Otto topic doorgelezen inzake de terugvordering van de reeds betaalde en geleverde laptop van € 3. Interessant topic.
Je mag verwachten dat een helpdeskmedewerker bevoegd is om namens het bedrijf dingen te bevestigen of te ontkennen over producten bestellingen. (Niet natuurlijk als het een chatscript was.) Dus als die medewerker zegt “ja dat klopt wat op de site staat” dan heb je de verplichte navraag gedaan en mag je afgaan op de mededeling van de medewerker.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Bij mij hetzelfde verhaal. Alles wijst in de richting van de netbook van hp. Daar ging het net zo. Wat is dit voor een bedrijf.reller schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:13:
bij mij staat het artikel nog bij Mijn Otto maar bij bestedingslimiet is het bedrag ineens verdwenen...
heb nog niets gehoord van Otto, ook geen annuleringsmail of wat dan ook
Nadat ik gevraagd heb of ze een alternatief hadden voor me, werd me meegedeeld dat ik teruggebeld zou gaan worden door een andere afdeling, want deze mevrouw mocht daarover niets zeggen.
Collega van me heeft ook een reactie gekregen: Of hij dezelfde bestelling nogmaals zou willen plaatsen omdat hij verdwenen was... Dat gaat dus niet als het product niet meer te vinden is op de site.
zo weet ik dat je bij Bol.com een email ontvangt de nacht voordat je een pakket van ze binnenkrijgt.
bij Wehkamp krijg je gelijk bij je bestelling te zien op welke datum en tijdsbestek je selektvracht op de stoep kan verwachten
hoe zit dat bij Otto?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Bij die SD kaart heb ik geen enkele melding gekregen, het artikel was spontaan verdwenen van Mijn Gegevens en lag twee dagen alsnog later in de bus. Enorm vreemde manier van "communiceren" hebben ze aldaar imho.Mattie112 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:16:
Bij otto duurt het een week ofzo voor je iets hoort (en dan nog een tijd voor je het binnen hebt) Althans dat was zo met de gratis sd kaart een tijdje geleden
Nu kon ik dus geen gegevens van mijn order inzien en was mijn saldo naar -10 gegaan. Dus gelijk er even een mailtje op afgestuurd. Dit is het antwoord (dit gaat dus over de WNDR4700, dat is namelijk mijn enige order):
Beste heer ****,
In uw mail informeert u naar de levertijd van uw bestelling.
In tegenstelling tot de eerder aangegeven levertijd, zijn de artikelen die u besteld heeft, op dit moment niet op voorraad.
Onze excuses hiervoor.
Zodra de leverancier de voorraad heeft aangevuld, worden de artikelen direct naar u verzonden.
We kunnen helaas nog geen exacte levertijd aangeven. De - 10 euro saldo is de korting dat voor u verwerkt is.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Uit uw mail begrijp ik dat u graag wilt weten wanneer uw artikel wordt geleverd.
De meeste kleding, kleine elektronica en living wordt binnen 5 werkdagen bezorgd.
De maximale levertijd voor deze artikelen is 10 werkdagen.
Voor grote elektronica en living streven wij ernaar om binnen 5-10 werkdagen contact met u op te nemen om een bezorgafspraak te maken.
Otto blijft beweren dat prijs juist is en dat ze binnen 5 werkdagen gaan leveren.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
dat zijn wel automatisch gegenereerde mailtjes. dus daar hecht ik niet veel waarde aan, de mp3's van het het gesprek daarin tegen wel.knny schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:21:
Zou het dan toch?
Otto blijft beweren dat prijs juist is en dat ze binnen 5 werkdagen gaan leveren.
Verwijderd
Beste heer/mevrouw xx,
De prijs van artiekel nummer 78109381 is inderdaad 49,99 euro.
Hierbij bevestigen we u dat wij uw korting hebben afgeboekt. Dit kunt u terug zien op uw rekeningoverzicht.
Wanneer u inlogt op otto.nl gaat u naar 'Mijn OTTO'. Vervolgens klikt u op 'Mijn gegevens'.
De boekingen vindt u onder 'Klantenrekening'.
Het kan enige dagen duren voordat deze boeking verwerkt is.
Met vriendelijke groet,
@drpeer_holland niks anders besteld dat vandaag binnen zou komen? ben benieuwd!
Helaas, toch nog even wat langer wachten vrees ik, nog niets gehoord van een annulering. Dus ik heb nog steeds goede hoop...Quipp schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:05:
Bij mij is er niet geleverd omdat er meerde mensen staan ingeschreven op dit adres ook niet zo gek in een studentenhuis. we wachten rustig af.
@drpeer_holland niks anders besteld dat vandaag binnen zou komen? ben benieuwd!
[ Voor 12% gewijzigd door drpeer_holland op 15-03-2013 07:35 ]
En wanneer had je besteld? Handig voor diegene die daadwerkelijk ook zitten te wachten.
Beste heer xxx
In uw mail heeft u een vraag over uw bestelling.
Het artikel staat voor u in bestelling en zal binnen 10 dagen worden geleverd.
De 10 euro korting is handmatig voor u verwerkt en daarom is dit al zichtbaar op
uw rekeningoverzicht online.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
T.... T.....
OTTO
Klantenservice
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 14-03-2013 23:21 . Reden: Laat de naam van de medewerker ook maar weg ]
Heb dus opgehangen en weer gebeld. Via mijn Android telefoon dat gesprek maar opgenomen. Heb de beste mevrouw die ik ditmaal aan de lijn kreeg (wederom buitenslandse tongval) twee maal gevraagd of de prijs van 49,99 juist was en of ze voor dit bedrag het product leveren. Dit heeft ze bevestigd dat het bedrag juist is en dat Otto dat product voor die prijs levert. Ben benieuwd...
Wanneer heb je dit bevestigd gekegen?HeyJIJdaar schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:04:
Grappig, ik heb deze router besteld. Was zo brutaal om te bellen, omdat ik de prijs niet vertrouwde. Ik heb twee maal moeten bellen, de eerste keer was er een over andere buitenlandse miep (zitten die otto-ers in india ofzo?) die amper Nederlands kon en chagie was.
Heb dus opgehangen en weer gebeld. Via mijn Android telefoon dat gesprek maar opgenomen. Heb de beste mevrouw die ik ditmaal aan de lijn kreeg (wederom buitenslandse tongval) twee maal gevraagd of de prijs van 49,99 juist was en of ze voor dit bedrag het product leveren. Dit heeft ze bevestigd dat het bedrag juist is en dat Otto dat product voor die prijs levert. Ben benieuwd...
Verwijderd
De wet is hier duidelijk over: een artikel dat dermate laag geprijsd is zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout. Fouten zijn er om gemaakt te worden, zo ook bij winkeliers. Een komma kan verkeerd staan, of een cijfertje ontbreekt. Een luxe bungalowtent die normaal gesproken 999 euro kost, en nu geprijsd is voor 99 euro, is natuurlijk foutief geprijsd. De klant had in dit geval zelf kunnen bedenken dat een artikel nooit zo laag afgeprijsd wordt.
Deze fouten worden vooral op webshops gezien: grote of dure artikelen waarbij één cijfertje niet wordt gedrukt. Een televisie die normaal 1299 euro kost maar nu voor 129 euro te koop staat, is natuurlijk een aannemelijke fout. Ook in dit geval had de klant zelf kunnen weten dat dit een foutief geprijsd artikel is.
Een artikel dat dermate afgeprijsd is zodat de klant er twijfels bij zou kunnen hebben, hoeft dan ook niet voor de foutieve prijs verkocht te worden. Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen.
Dit klopt, echter is er om een bevestiging gevraagd of prijs juist was, en hiermee was de verkoper instemmend. Dan elimineer je eigenlijk bovenstaande, door aan te geven dat de prijs toch klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:23:
Aannemelijke prijs
De wet is hier duidelijk over: een artikel dat dermate laag geprijsd is zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout. Fouten zijn er om gemaakt te worden, zo ook bij winkeliers. Een komma kan verkeerd staan, of een cijfertje ontbreekt. Een luxe bungalowtent die normaal gesproken 999 euro kost, en nu geprijsd is voor 99 euro, is natuurlijk foutief geprijsd. De klant had in dit geval zelf kunnen bedenken dat een artikel nooit zo laag afgeprijsd wordt.
Deze fouten worden vooral op webshops gezien: grote of dure artikelen waarbij één cijfertje niet wordt gedrukt. Een televisie die normaal 1299 euro kost maar nu voor 129 euro te koop staat, is natuurlijk een aannemelijke fout. Ook in dit geval had de klant zelf kunnen weten dat dit een foutief geprijsd artikel is.
Een artikel dat dermate afgeprijsd is zodat de klant er twijfels bij zou kunnen hebben, hoeft dan ook niet voor de foutieve prijs verkocht te worden. Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik wil even zeggen dat je Otto ook op een normaal nummer kan bereiken, ik heb gegooled op 0900 alterntief, en daar kwam 013-4651412 uit.
Link:
http://www.consumententips.nl/0900.htm
Edit: Sorry foute info van het web gehaald!

[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 15-03-2013 11:52 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Heb je vooruit betaald of gekozen voor betaling middels acceptgiro? Als het dat laatste is dan klopt het wel, sterker nog, dan is het een goed teken. Het zou namelijk betekenen dat je een 'schuld' hebt bij Otto (aankoopbedrag) en dat deze zal verdwijnen nadat je per acceptgiro hebt betaaldPeaky schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:00:
Mijn huidige saldo is van 10 euro (kortingsbon) naar -55,94 gegaan. Ik snap echt niks van wat ze allemaal aan het doen zijn bij Otto.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb betaald middels ideal, dus een schuld zou apart zijn.Han schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:40:
[...]
Heb je vooruit betaald of gekozen voor betaling middels acceptgiro? Als het dat laatste is dan klopt het wel, sterker nog, dan is het een goed teken. Het zou namelijk betekenen dat je een 'schuld' hebt bij Otto (aankoopbedrag) en dat deze zal verdwijnen nadat je per acceptgiro hebt betaald
Hier staat mijn saldo nog op -10,- , maar order staat nog steeds netjes in orderoverzichtHan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:40:
[...]
Heb je vooruit betaald of gekozen voor betaling middels acceptgiro? Als het dat laatste is dan klopt het wel, sterker nog, dan is het een goed teken. Het zou namelijk betekenen dat je een 'schuld' hebt bij Otto (aankoopbedrag) en dat deze zal verdwijnen nadat je per acceptgiro hebt betaald
Even ter informatie, mijn order is rond 14.00 binnengekomen en bevestigt per mail
Tis net andersom, als je al betaald hebt wordt je bestedingslimiet hoger. Wordt het product geleverd gaat dat bedrag er weer af....Peaky schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:45:
[...]
Ik heb betaald middels ideal, dus een schuld zou apart zijn.
Op welke dag? 13e ?knny schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:47:
[...]
Even ter informatie, mijn order is rond 14.00 binnengekomen en bevestigt per mail
Ze noemen het een "klantenrekening" maar beredeneren de bedragen vanuit zichzelf. Heel verwarrend.Peaky schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:45:
[...]
Ik heb betaald middels ideal, dus een schuld zou apart zijn.
Als je een kortingsbon inwisselt of een betaling doet, staat dat bedrag negatief op je "klantenrekening" overzicht.
Dan komt de bestelling die geleverd wordt en staat dat er als positief bedrag bij, wat verrekend wordt met de negatieve bedragen.
Tot slot krijg je sowieso brief met een rekening na je bestelling, die je dus kunt negeren als je al betaald hebt.
Ter info:
Ik heb de router besteld op de 13e om 14:15. De kortingsbon heb ik ingevoerd maar er ging geen bedrag vanaf. Ik heb hierover gemaild en ze zeggen dat ze het hebben ingeboekt, maar er staat nog niets van korting in mijn overzicht. De bestelling staat wel bij "bestellingen volgen" maar de bestedingslimiet blijft gewoon op 600 staan.
Mijn ervaring bij een eerdere bestelling is dat het enkele dagen duurt voordat er iets op je overzicht verschijnt. Mailtjes anders dan de initiële bevestiging krijg je verder ook niet.
Verwijderd
Ach gewoon even in het algemeen:BounceMeister schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:24:
Ik weet niet precies op wie Hippie reageert, of wat hij wil zeggen, maar ik neem aan dat deze info wel bekend is hier.
[..]
"Je hebt geen poot om op te staan"
Zelfs niet met allerlei bevestigingen, telefonisch opgenomen, per mail, per postduif,en noem de hele rambam maar op.
En als die specifieke info toch al bekend is? Waarom dan er zo over door drammen? Juridisch gezien heb je geen schijn van kans. Het zal aan de toeschikkelijkheid liggen van het bedrijf, en neem van mij aan: "dat zijn Duitsers niet"....toeschikkelijk
Wanneer een (of meerdere zelfs) medewerker de prijs bevestigt is de zaak wel anders. Jij kan wel vinden dat dat niet zo is, maar zo is het toevallig wel.Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:20:
[...]
Ach gewoon even in het algemeen:
"Je hebt geen poot om op te staan"
Zelfs niet met allerlei bevestigingen, telefonisch opgenomen, per mail, per postduif,en noem de hele rambam maar op.
En als die specifieke info toch al bekend is? Waarom dan er zo over door drammen? Juridisch gezien heb je geen schijn van kans. Het zal aan de toeschikkelijkheid liggen van het bedrijf, en neem van mij aan: "dat zijn Duitsers niet"....toeschikkelijk
Ik ga er zelf geen rechtszaak van maken als ze niet willen leveren, maar mensen die dat wel willen doen, hebben wel "gelijk". Of ze dat gelijk ook krijgen is een tweede...
Het Vodafone Lumia 820 topic werd ook "vervuild" door dit soort berichten en daaruit voortvloeiende discussies, dus daarom ergerde ik me er een beetje aan. Ik hoop dat deze discussie hier verder achterwege zal blijven.
Voorlopig gewoon afwachten, het kan makkelijk een week duren voordat er iets gebeurt.
Dat nummer is van een of ander vee voeder bedrijfBounceMeister schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:24:
Ik weet niet precies op wie Hippie reageert, of wat hij wil zeggen, maar ik neem aan dat deze info wel bekend is hier.
Ik wil even zeggen dat je Otto ook op een normaal nummer kan bereiken, ik heb gegooled op 0900 alterntief, en daar kwam 013-4651412 uit.
Link:
http://www.consumententips.nl/0900.htm

Ik heb mijn post aangepast.
Toevoeging:
Ik zie verder ook geen alternatieven, dus alleen een (duur)betaald nummer helaas.
Ze reageren vrij vlot op e-mail is mijn ervaring, meestal binnen 24 uur.
[ Voor 44% gewijzigd door BounceMeister op 15-03-2013 12:44 ]
Nog geen mail verder gekregen.
edit: Mailtje gestuurd en dit is de reactie:
In uw mail informeert u naar de levertijd van uw bestelling.
In tegenstelling tot de eerder aangegeven levertijd, is het artikel dat u besteld heeft, op dit moment niet op voorraad.
Onze excuses hiervoor.
Zodra de leverancier de voorraad heeft aangevuld, wordt het artikel direct naar u verzonden.
We kunnen helaas nog geen exacte levertijd aangeven.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[ Voor 65% gewijzigd door Sinnema op 15-03-2013 19:36 ]
Laat maar komen, ik wil hem wel!D2FValinor schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:48:
Heb hem niet nodig dus ik probeer te annuleren door op "bestelling annuleren" te drukken maar ik kom er niet doorheen. Hij wilt na het drukken de pagina niet laden en hij blijft in mijn bestellingenlijst staan.
Dus waarschijnlijk wordt het niet meer geleverd en krijg je tegoed/geld terug
[ Voor 7% gewijzigd door Selsun op 16-03-2013 10:29 ]
Het is een nogal " uniek" systeem bij Otto. Ik vond dat zelf ook erg verwarrend de eerste keer dat ik het zag.
Inderdaad nogal apart. Hetzelfde als het feit dat je bestelling wordt 'verwijderd' uit je lijstje 'bestellingen volgen' zodra het verzonden is..BounceMeister schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:33:
Dat zegt niks. Ze hebben jouw betaling verwerkt, dat is het saldo wat je ziet. Zodra ze leveren gaat hetzelfde bedrag er weer vanaf.
Het is een nogal " uniek" systeem bij Otto. Ik vond dat zelf ook erg verwarrend de eerste keer dat ik het zag.
Je hoeft inderdaad geen krediet te hebben. In het topic van het netbook debacle waren er wel verschillen tussen de hoogte van het krediet van mensen.Arsenius schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 12:07:
Ik heb met acceptgiro besteld, heb voor de rest nog nooit bij Otto besteld. Is geen probleem toch? Je hoeft toch niet eerst krediet te hebben voor zoiets?
Oeii! Er is dus nog hoop!BounceMeister schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:33:
Dat zegt niks. Ze hebben jouw betaling verwerkt, dat is het saldo wat je ziet. Zodra ze leveren gaat hetzelfde bedrag er weer vanaf.
Normale gang van zaken is niets horen en dan opeens alsnog een eenzijdige annulering ontvangenArsenius schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 12:44:
Ik hoop echt dat ze leveren, duurt wel lang trouwens. Is dat de normale gang van zaken?
Creatief boekhouden met Otto!

Wat een bedrijf, echt waar... Je blijft lachen met ze...
Edit, laat maar. Moet even een paar posts boven de mijne lezen.

[ Voor 21% gewijzigd door Feralio op 16-03-2013 15:16 ]
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.
Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.