Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:20:
[...]

Ach gewoon even in het algemeen:

"Je hebt geen poot om op te staan"

Zelfs niet met allerlei bevestigingen, telefonisch opgenomen, per mail, per postduif,en noem de hele rambam maar op.

En als die specifieke info toch al bekend is? Waarom dan er zo over door drammen? Juridisch gezien heb je geen schijn van kans. Het zal aan de toeschikkelijkheid liggen van het bedrijf, en neem van mij aan: "dat zijn Duitsers niet"....toeschikkelijk :)
Het zou gewaardeerd worden als je niet gewoon lomp met stellingen ergens binnen komt vallen, waar het reguliere publiek niet echt zit te wachten op de honderdste herhaling omdat iemand zonodig even iets moet dumpen wat niet eens correct is.

Lees je anders even in in de andere topics en bv de site van Arnoud Engelfriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan iemand me nog eens uitleggen wat nou eigenlijk het nut is van dit topic, en vooral alle speculatie die door iedereen hier gepost wordt. Voor zover ik het kan zien is het vrij simpel: of ze leveren voor die prijs of niet; en als ze niet leveren stapt iedereen die het daar niet mee eens is naar de rechter om het alsnog af te dwingen. Dus totdat of otto levert of een rechter een uitspraak doet heeft niks wat hier gepost wordt echt toegevoegde waarde, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:56
tinnef schreef op zondag 17 maart 2013 @ 00:06:
Kan iemand me nog eens uitleggen wat nou eigenlijk het nut is van dit topic, en vooral alle speculatie die door iedereen hier gepost wordt. Voor zover ik het kan zien is het vrij simpel: of ze leveren voor die prijs of niet; en als ze niet leveren stapt iedereen die het daar niet mee eens is naar de rechter om het alsnog af te dwingen. Dus totdat of otto levert of een rechter een uitspraak doet heeft niks wat hier gepost wordt echt toegevoegde waarde, of mis ik iets?
informatie die voorbij komt hier, zoals bandopnames, beloftes en eventuele uitleveringen kan ieder gebruiken
Zonder topic is die info er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:08:
[...]

Het zou gewaardeerd worden als je niet gewoon lomp met stellingen ergens binnen komt vallen, waar het reguliere publiek niet echt zit te wachten op de honderdste herhaling omdat iemand zonodig even iets moet dumpen wat niet eens correct is.

Lees je anders even in in de andere topics en bv de site van Arnoud Engelfriet.
Heb jij Arnoud ook gelezen?

Kijk vooral even ergens onderin:

https://www.security.nl/a...stelling_na_typefout.html

Alleen als de typefout zo evident is dat jij had moeten snappen dat het aanbod niet legitiem was

En daar gaat het dus wettelijk gezien ook om: "aannemelijke prijs"!

Zo lomp zijn mijn stellingen niet. Die van jou zouden daar eventueel wel voor in aanmerking kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:47:
[...]

Heb jij Arnoud ook gelezen?

Kijk vooral even ergens onderin:

https://www.security.nl/a...stelling_na_typefout.html

Alleen als de typefout zo evident is dat jij had moeten snappen dat het aanbod niet legitiem was

En daar gaat het dus wettelijk gezien ook om: "aannemelijke prijs"!

Zo lomp zijn mijn stellingen niet. Die van jou zouden daar eventueel wel voor in aanmerking kunnen komen.
Indien de typefout zo evident is dien je navraag te doen bij de verkoper. Als je dan bevestiging krijgt dat de prijs klopt dan mag je er toch vanuit gaan dat de prijs klopt?

Quote van de site van Arnoud:
Als de prijs ongeloofwaardig is, dan moet je navraag doen. In de OTTO-zaak was dat niet gebeurd, en daar ging men dus op onderuit.
Bron

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Zohan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 00:10:

informatie die voorbij komt hier, zoals bandopnames, .....
En dat is dus niet handig!!! Lees Arnoud Engelfriet in "Otto netbook 170 euro topic" maar even.

Verder mag de discussie over het nut van het topic gewoon in het feedback topic... Back on topic please!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:07:
[...]

En dat is dus niet handig!!! Lees Arnoud Engelfriet in "Otto netbook 170 euro topic" maar even.

[mbr]Verder mag de discussie over het nut van het topic gewoon in het feedback topic... Back on topic please! [/]
Misschien had ik iets vollediger kunnen zijn - ik bedoelde het feit dat bandopnames bestáán zodat het toch wel vaststaat dat de prijs telefonisch is bevestigd.

Verder ontopic: ik heb via de mail bevestigd gekregen dat ik het product geleverd zou krijgen. Dit terwijl ik in de mail ervoor duidelijk aangaf om welk artikel/bestelnr het ging. Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat er geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* offtopic.

[ Voor 115% gewijzigd door gambieter op 18-03-2013 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selsun
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09-2023
Iemand nog wat gehoort van Otto?
Ze hebben bijna een week niets van zich laten horen behalve standaard/computer mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 15:50
Selsun schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:40:
Iemand nog wat gehoort van Otto?
Ze hebben bijna een week niets van zich laten horen behalve standaard/computer mails.
Ik had ze vh weekend gemaild ivm een andere vraag, maar direct ook gevraagd wanneer product geleverd wordt. Kreeg vandaag reactie dat de levertijd 3 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Das toch mooi voor een artikel dat op voorraad is als je t bestelt. ;)

Ik wilde ze net gaan mailen, maar ik wacht nog even, ik heb de tijd zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
3 weken, nou ja voor dat geld vind ik het best. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Raymm schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:55:
[...]

Ik had ze vh weekend gemaild ivm een andere vraag, maar direct ook gevraagd wanneer product geleverd wordt. Kreeg vandaag reactie dat de levertijd 3 weken is.
Ik begrijp dan dat bij jou in MijnOtto het product nog steeds vermeld staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
VAnTurenhout schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:48:
[...]
Hier ook nog steeds hoor...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 22:47

yay

Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Is toch vaag , dat er bij sommigen zonder bericht de bestelling verwijderd is en bij anderen niet?

Ik heb me er al min of meer bij neergelegd dat ik deze router niet zal gaan krijgen, maar zou het toch wel prettig vinden als het wel zo is.

[ Voor 42% gewijzigd door VAnTurenhout op 18-03-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
VAnTurenhout schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:48:
[...]

Nou ja de prijs a 49,95 en het artikelnummer. Als ik op de link click op de website dan gaat hij naar een page die niet bestaat.

Ook de email die ik kreeg na het bestellen is bewijs, daar staat de omschrijving bij dat het om die router gaat en een plaatje. Ik verwacht wel dat er geleverd gaat worden, als het een fout was dan had Otto allang een email gezonden dat het om een fout ging.

[ Voor 12% gewijzigd door Arsenius op 18-03-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
Hier staat de router ook nog steeds in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Arsenius schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:59:
[...]

Nou ja de prijs a 49,95 en het artikelnummer. Als ik op de link click op de website dan gaat hij naar een page die niet bestaat.

Ook de email die ik kreeg na het bestellen is bewijs, daar staat de omschrijving bij dat het om die router gaat en een plaatje. Ik verwacht wel dat er geleverd gaat worden, als het een fout was dan had Otto allang een email gezonden dat het om een fout ging.
Daar zou ik niet te hard vanuit gaan. De vorige keer duurde het bij sommige ruim een week voordat er uberhaupt iets gebeurde vanuit Otto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
Inderdaad bij de vorige "fout" van Otto, de HP Netbook. Duurde het bij mij erg lang dat er uberhaupt een reactie van Otto kwam. Ik verwacht nu ook dat net zoals bij de Netbook deze router niet geleverd gaat worden. Jammer want zowel de HP Netbook als deze router kon en kan ik goed gebruiken.
Wat ik me wel afvraag hoe deze fouten blijven terugkomen bij Otto. Dit zijn geen overduidelijke typefouten in mijn ogen wel aanbiedingen die te mooi om waar te zijn. Zowel bij de Netbook als bij de router 1/3 van de normale prijs. Zijn dit inkoopsprijzen die per ongeluk als verkoopprijzen op de website komen? Of zijn dit bewuste "fouten" van Otto, maar waarom zouden ze dat dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selsun
Timminator schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:31:
Inderdaad bij de vorige "fout" van Otto, de HP Netbook. Duurde het bij mij erg lang dat er uberhaupt een reactie van Otto kwam. Ik verwacht nu ook dat net zoals bij de Netbook deze router niet geleverd gaat worden. Jammer want zowel de HP Netbook als deze router kon en kan ik goed gebruiken.
Wat ik me wel afvraag hoe deze fouten blijven terugkomen bij Otto. Dit zijn geen overduidelijke typefouten in mijn ogen wel aanbiedingen die te mooi om waar te zijn. Zowel bij de Netbook als bij de router 1/3 van de normale prijs. Zijn dit inkoopsprijzen die per ongeluk als verkoopprijzen op de website komen? Of zijn dit bewuste "fouten" van Otto, maar waarom zouden ze dat dan doen?
Aparte manier van marketing stunt? 8)7
Zodat consumenten een kijkje gaan nemen op Otto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:06
Ik heb ook wel eens wat besteld bij otto en het duurt rustig een week (met niks horen) voor ze een verzendbevestiging sturen ;p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:38
Krijg net een welkomstmail/nieuwsbrief waarin Otto mij bedankt dat ik voor het eerst een bestelling bij hun geplaast heb :) met een kortingscode van €5,95 lol

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
haha, ik kreeg een enquete: of ik tevreden ben over mijn eerste aankoop :p

(ok het kan zijn dat ze die gratis usb stick bedoelen van een tijd geleden maar het is wel grappig ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
Misschien is het een hele goed taktiek van Otto om het onderwerp dood te laten bloeden door heel laat te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:23
Otto.de is toch anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Wow dikke €200 euro. Nu eens kijken of ze vandaag een verzendbevestiging gaan sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 19:07
knny schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Wow dikke €200 euro. Nu eens kijken of ze vandaag een verzendbevestiging gaan sturen :)
Excuus moeilijk moeilijk, zag 4720 staan maar
Was andere pagina.

[ Voor 17% gewijzigd door Peaky op 19-03-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Peaky schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:41:
[...]

Dit betreft de 900. Topic gaat over 700 ;)
Nee hoor, dat is de 4700 die daar getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik kreeg vandaag een reactie op mijn vraag "wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?".
Beste heer fuzzyeyebrows1,

In uw mail informeert u naar uw bestelling.

De status van uw bestelling is onduidelijk en daarom is uw mail doorgestuurd naar de betreffende afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht.

Excuses voor deze vertraging.

Met vriendelijke groet,

Reinoud van den Broek
OTTO
Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07-2024
Ben net gebeld door Otto het product is uitverkocht en niet meer leverbaar. ze willen mij een vervangend product aanbieden de netgear WN2000RPT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
Quipp schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:13:
Ben net gebeld door Otto het product is uitverkocht en niet meer leverbaar. ze willen mij een vervangend product aanbieden de netgear WN2000RPT
Die voor 40 euro in de pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Wanneer had je bestelbevestiging gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
knny schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:20:
[...]

Wanneer had je bestelbevestiging gekregen?
13.03.2013 heb ik het artikel besteld en de bevestiging gekregen.

het lijkt er dus op dat ze niet gaan/willen leveren. is er nog een andere optie dan geld terug vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Quipp schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:22:
[...]

13.03.2013 heb ik het artikel besteld en de bevestiging gekregen.

het lijkt er dus op dat ze niet gaan/willen leveren. is er nog een andere optie dan geld terug vragen?
Hij staat bij mij anders nog tussen mijn lopende bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Quipp schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:22:
[...]

- Al dan niet via een juridische procedure voet bij stuk houden. (Ik heb dit topic niet voldoende gevolgd om in te kunnen schatten of dat zinvol is)

- Een ander vervangend product voorstellen dat wel aan je eisen voldoet. (Zal veel kans op niks uitlopen, aangezien dat ongetwijfeld fors duurder uitpakt dan de 47 euro die je nu betaald had.)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selsun
Heb het maar geannuleerd.
Hoelang duurt het voor dat je het bedrag terug gestort krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 11-09 22:48
Selsun schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:32:
Heb het maar geannuleerd.
Hoelang duurt het voor dat je het bedrag terug gestort krijgt?
Hopelijk niet zo lang als de antwoorden die ze geven _/-\o_

Volgens Otto;

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u vandaag een bestelling heeft geplaatst, kunt u de bestelling annuleren op Mijn OTTO. Door te klikken op het kruisje bij uw bestelling, verwijdert u de bestelling. Heeft u uw bestelling niet online gedaan, dan kunt u telefonisch contact opnemen met een van mijn collega`s op 0900-1901 (€ 0,15 per minuut). Als u al betaald heeft voor uw bestelling, zullen wij na een controle uw betaling zo snel mogelijk terugstorten.

[ Voor 48% gewijzigd door OkeOkeOke op 19-03-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 13:07
Vervangend product moet toch ook vergelijkbaar zijn en dat is deze niet. Hier kan bijvoorbeeld geen harde schijf in.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Dit geloof je toch zelf niet, ze komen er nu achter dat de inkoop en verkoopprijs niet echt met elkaar aansluiten zeg maar...
Natuurlijk is de Netgear gewoon te leveren, hij staat zelfs op de duitse Otto site.

Nu komen ze met allerlei smoesjes aanzetten, vaak afhankelijk of je al betaald hebt etc.
Kijk maar in het Otto HP Netbook topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 00:30
Beste heer ****,

In uw mail informeert u naar de status van uw bestelling.

Wij wachten op dit moment op de aanvulling in het magazijn van het artikel vanuit de leverancier.

U geeft tevens aan dat u - 56 euro ziet op uw rekeningoverzicht. Dit betekent dat u een tegoed heeft op uw saldo.

In uw mail geeft u aan dat u korting zou krijgen op uw bestelling en dat deze niet verwerkt is. Onze excuses hiervoor.

Graag ontvangen wij van u bericht als u besluit om de bestelling te behouden.
Wij zullen dan zo snel mogelijk de korting verwerken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

rambocus schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Vervangend product moet toch ook vergelijkbaar zijn en dat is deze niet. Hier kan bijvoorbeeld geen harde schijf in.
Het is überhaupt geen router, dus functioneel een compleet ander product. Daarnaast zijn allerlei specs minder (geen dualband, geen gbit LAN...). * Orion84 vind het ook maar een beetje een raar voorstel. Met voor Otto dus weer het risico dat er mensen zijn die dat alternatieve aanbod wel accepteren (omdat ze Otto vertrouwen daadwerkelijk een volwaardig vervangend product te bieden) en daarna weer boos reageren omdat ze er bij ontvangst achterkomen dat het niet aan de eisen voldoet.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Ik had zelf gisteren een email gestuurd mbt de status en ik heb zojuist een email teruggehad dat de bestelling inmiddels onderweg is naar mij thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
la_fusion schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:21:
Ik had zelf gisteren een email gestuurd mbt de status en ik heb zojuist een email teruggehad dat de bestelling inmiddels onderweg is naar mij thuis!
netjes! en zie je dat ook bij "mijn Otto" staan?
wanneer had je die besteld trouwens?

[ Voor 5% gewijzigd door reller op 20-03-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 11:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat noem ik niet echt een vervangen gelijkwaardig product.
Geen HDD ruimte
Geen Wifi a (5Ghz)
300mbps vs 450mbps
100Mbit LAN vs 1Gbit LAN
en vast nog wel meer dingen.

Hij is nu toch ook al onderweg naar iemand dus het niet op vorraad is een kul reden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
reller schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:25:
[...]

netjes! en zie je dat ook bij "mijn Otto" staan?
wanneer had je die besteld trouwens?
Daar is niets aan veranderd maar volgens mij gebeurd dat ook niet zomaar.

Daardoor betwijfel ik ook of hij daadwerkelijk onderweg is. Het is slechts een email van de klantenservice en die staat nu niet zo geweldig te boek. Ik zie straks thuis of er een postbode is geweest of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Laatst online: 11-09 22:47

yay

Ik heb bij "Klantenrekening" wel in eens de volgende regel er bij staan:
"Klik op de gewenste levering voor bv. Track&Trace informatie"

Maar verder geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vaag dat bij sommige de bestelling verdwijnt, anderen worden weer gebeld met een ander aanbod en bij weer anderen word hij gewoon geleverd? wtf :?. Hier to nu toe radiostilte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Hij staat bij mij nog steeds in open bestellingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:39

EiT

Bij mij is de bestelling verdwenen had met acceptgiro besteld en heb ook geen mail of iets gehad.

Ik wacht nog een aantal dagen en zal ze is een mail sturen, als ze daar niets mee doen vraag ik ze gewoon netjes om mijn account daar te verwijderen. Vind het niet erg als ze het annuleren omdat de prijs niet klopt. Maar stuur dan gewoon netjes een mail dat de prijs niet klopte ipv het op deze manier te doen.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Garfieldtjuh schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:42:
Beste heer ****,

In uw mail informeert u naar de status van uw bestelling.

Wij wachten op dit moment op de aanvulling in het magazijn van het artikel vanuit de leverancier.

U geeft tevens aan dat u - 56 euro ziet op uw rekeningoverzicht. Dit betekent dat u een tegoed heeft op uw saldo.

In uw mail geeft u aan dat u korting zou krijgen op uw bestelling en dat deze niet verwerkt is. Onze excuses hiervoor.

Graag ontvangen wij van u bericht als u besluit om de bestelling te behouden.
Wij zullen dan zo snel mogelijk de korting verwerken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik kreeg (ongeveer) dezelfde reactie vandaag.
Ik ga ze maar snel vertellen dat ik de bestelling wil behouden.
Dan is wel de vraag hoe lang het gaat duren natuurlijk, maar voor deze prijs heb ik wel even geduld.

Ter info:
Besteld 13-03 met acceptgiro, bestelling staat nog in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rev! schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:38:
Vaag dat bij sommige de bestelling verdwijnt, anderen worden weer gebeld met een ander aanbod en bij weer anderen word hij gewoon geleverd? wtf :?. Hier to nu toe radiostilte
Net als bij het vorige 'otto gevalletje' ging dat compleet random, ik was ook 1 van de laatste waar opeens bestelling gewoon verdwenen was.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Dat moet toch niet kunnen? Ik laat hem nog lekker staan, heb toch besteld met een acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
la_fusion schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:36:
[...]

Daar is niets aan veranderd maar volgens mij gebeurd dat ook niet zomaar.

Daardoor betwijfel ik ook of hij daadwerkelijk onderweg is. Het is slechts een email van de klantenservice en die staat nu niet zo geweldig te boek. Ik zie straks thuis of er een postbode is geweest of niet :)
Vandaag bij thuiskomt geen briefje in de brievenbus gevonden van een postbode. Ook staat mijn bestelling nog altijd bij 'bestelling volgen' in Mijn Otto. Morgen even kijken of er wat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
la_fusion schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Vandaag bij thuiskomt geen briefje in de brievenbus gevonden van een postbode. Ook staat mijn bestelling nog altijd bij 'bestelling volgen' in Mijn Otto. Morgen even kijken of er wat veranderd.
Wat ik begrepen heb is dat als je bestelling nog bij volgen staat, deze niet verzonden is. Verder, als ze aangeven dat die daadwerkelijk verzonden is vraag ik me eigenlijk af waarom je niet meteen een trackingscode gekregen hebt.

Verder heb ik ook geinformeerd en ik kreeg dit antwoord:
Ik moet u helaas mededelen dat de router op dit moment niet leverbaar is.

Wij proberen via de leverancier de voorraad aan te vullen. Ik kan u echter geen garantie geven voor de levertijd.
Onze excuses hiervoor.
Zal nog wel ff duren voordat ik te horen krijg of hij al dan niet geleverd zal worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Uw servicenummer: 29741740

Beste heer Pet,

In uw mail informeert u naar de levertijd van uw bestelling.

In tegenstelling tot de eerder aangegeven levertijd, is het artikel dat u besteld heeft, op dit moment niet op voorraad.
Onze excuses hiervoor.

Zodra de leverancier de voorraad heeft aangevuld, wordt het artikel direct naar u verzonden.

We kunnen helaas nog geen exacte levertijd aangeven.

Met vriendelijke groet,

Stephany Elskamp

OTTO
Klantenservice
mooi dat ze ook allemaal verschillende antwoorden geven...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
Uit uw e-mail begrijp ik dat u nog steeds interesse heeft in het artikel met bestelnummer xxxxx

Dit artikel is op dit moment niet op voorraad.
OTTO probeert via de leverancier nieuwe voorraad te krijgen, op dit moment is levering niet mogelijk.

Ook wanneer is op de site van Duitsland zie ik dat het artikel niet op voorraad is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

zzzzzz
OTTO
Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 22:13
Ze jokken bij Otto.

Duitse site staat de router als lieferbar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Het kan aan mij liggen en nofi, maar waarom toch altijd dat mailen wanneer een product leverbaar is en of alles goed in het systeem staat?

Iets met slapende honden en wakker maken dus. Nogmaals nofi, maar het valt mij wel vaker op. Wacht gerust nog 14 dagen en zie het maar zo dat de tijd in zulke gevallen in je voordeel werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
objectief2 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:26:
Het kan aan mij liggen en nofi, maar waarom toch altijd dat mailen wanneer een product leverbaar is en of alles goed in het systeem staat?

Iets met slapende honden en wakker maken dus. Nogmaals nofi, maar het valt mij wel vaker op. Wacht gerust nog 14 dagen en zie het maar zo dat de tijd in zulke gevallen in je voordeel werkt 8)
Als ik iets koop dan wil ik wel graag weten of ik het ook geleverd krijg ;)

Aangezien de meeste webshops dezelfde dag nog verzenden vind ik het nogal vreemd dat je na een week gewoon nog niks gehoord hebt. Zelfs al gaat om een "te mooi om waar te zijn"-aanbieding, enige info omtrent je bestelling krijgen is toch wel wenselijk?

En zeg zelf, alleen al het aantal tweakers die dit ding besteld hebben, alsof er geen belletje is gaan rinkelen bij Otto ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
soulcrusher schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:57:
[...]

Als ik iets koop dan wil ik wel graag weten of ik het ook geleverd krijg ;)

Aangezien de meeste webshops dezelfde dag nog verzenden vind ik het nogal vreemd dat je na een week gewoon nog niks gehoord hebt. Zelfs al gaat om een "te mooi om waar te zijn"-aanbieding, enige info omtrent je bestelling krijgen is toch wel wenselijk?

En zeg zelf, alleen al het aantal tweakers die dit ding besteld hebben, alsof er geen belletje is gaan rinkelen bij Otto ;)
Zo van, zodra een van ons een bestelling plaatst bij Otto zien ze dat we van Tweakers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Hummed schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:16:
[...]

Zo van, zodra een van ons een bestelling plaatst bij Otto zien ze dat we van Tweakers zijn.
Nee, maar het zijn er denk ik ~100 geweest, die allemaal rond dezelfde tijd besteld hebben en allemaal dezelfde kortingscode hebben gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Hummed schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:16:
[...]

Meer van, er zullen meer dan genoeg mensen dat ding besteld hebben..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Robbert_jan schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:23:
[...]

Nee, maar het zijn er denk ik ~100 geweest, die allemaal rond dezelfde tijd besteld hebben en allemaal dezelfde kortingscode hebben gebruikt ;)
Kan moeilijk anders, aangezien de router maar een korte periode te koop was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Hummed schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 00:37:
[...]

Kan moeilijk anders, aangezien de router maar een korte periode te koop was..
Nee hoor, hij stond er toch al 4 dagen op voor die prijs?

/edit: zie Loenerd in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

[ Voor 17% gewijzigd door Robbert_jan op 21-03-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Dat is mogelijk, alleen hebben wij tweakers maar minder dan een halve dag gehad via de door jou gelinkte post de router te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* off-topic

[ Voor 93% gewijzigd door Orion84 op 22-03-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 14:56
Mailtje van Otto over de bestelling:
Hierbij bevestigen we u dat uw bestelling inmiddels verwerkt is.
Wanneer u inlogt op otto.nl gaat u naar 'Mijn OTTO'. Vervolgens klikt u op 'Mijn gegevens' en tenslotte op 'Bestelling volgen'.
Bestellingen die u eerder heeft gedaan en die inmiddels zijn verzonden vindt u onder 'Klantenrekening'.
Op de site staat de bestelling echter nog op Openstaand bestellingen. We zullen wel zien wat er gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Zojuist deze reactie gekregen:

Uw servicenummer: XXXXXX

Beste heer,

Helaas hebben wij het artikel op dit moment niet op voorraad.Onze excuses hiervoor.
Zodra de leverancier de voorraad heeft aangevuld, wordt het artikel naar u verzonden.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXX
OTTO
Klantenservice

Otto B.V. • Klantenservice • Charles Stulemeijerweg 2 • 5026 RT Tilburg • Nederland
Telefoon: 0900-1901 (15ct/min.) • E-mail: klantenservice@ottobv.nl

U kunt ons bereiken op maandag t/m vrijdag: 09.00 - 19.00 uur.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hier ook al een week niks gehoord, laat het tot maandag zo gaan en dan ga ik ook eens informeren hoe het zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Feralio schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:22:
Mailtje van Otto over de bestelling:

[...]

Op de site staat de bestelling echter nog op Openstaand bestellingen. We zullen wel zien wat er gebeurt. :)
Beste heer XXX

In uw mail informeert u naar de levertijd van uw bestelling.

In tegenstelling tot de eerder aangegeven levertijd, is het artikel dat u besteld heeft, op dit moment niet op voorraad.
Onze excuses hiervoor.

Zodra de leverancier de voorraad heeft aangevuld, wordt het artikel direct naar u verzonden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

XXX
OTTO
Klantenservice

Zelfde soort mail :)

[ Voor 47% gewijzigd door knny op 21-03-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Hier exact dezelfde mail ontvangen

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Beste heer Fuzzyeyebrows,

Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.

Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.

Onze excuses nogmaals voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ans van Spaandonk
OTTO
Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 01-09 15:22
Maar staat je bestelling nog wel in het overzicht? Of hebben ze deze nu geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hij staat nog bij "bestelling volgen" bij mijn otto. Ik heb teruggemaild dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat hij helemaal nooit meer leverbaar is, de Duitse otto site hem wel kan leveren en dat ik er wel op zal wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 01-09 15:22
Zojuist een email ontvangen van Otto:
Beste *****,

U heeft onlangs een bestelling gedaan waarvan de levertijd langer was dan dat u normaal van ons mag verwachten. Wij kunnen ons voorstellen dat u hierdoor niet geheel tevreden bent over onze service. Onze excuses hiervoor.
Om u tegemoet te komen willen wij u graag € 10,- korting aanbieden die u kunt gebruiken bij een volgende bestelling.
Dat vind ik toch lief! Ondanks dat het wat langer duurt! Nu maar hopen dat de router snel bij ze binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ja dat mailtje heb ik ook gehad, jammer dat ze er niet bij zeggen wát dan de "nieuwe" levertijd is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Mattie112 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:22:
Ja dat mailtje heb ik ook gehad, jammer dat ze er niet bij zeggen wát dan de "nieuwe" levertijd is.....
zoals in veel mails hierboven aangegeven staat weten ze niet of ze het nog kunnen leveren en zo ja, wanneer. We kunnen er verder vanuit gaan dat iedereen een kortingscode gekregen heeft ter compensatie.
Het blijft gewoon afwachten dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
soulcrusher schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:35:
We kunnen er verder vanuit gaan dat iedereen een kortingscode gekregen heeft ter compensatie.
That would be a negative, Sir :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:38:
[...]

That would be a negative, Sir :P
Als je de router besteld hebt krijg je het misschien nog :p Mijn punt was dat niet iedereen het hoeft te melden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Jumpman schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:27:
Hier staat de WNDR4700 voor € 49,99 nog bij 'Bestellingen volgen' en bij mijn huidige tegoed staat - € 10,00. Ik wacht nog even rustig af.
Status nog onveranderd, ook geen kortingsbon van € 10,00 ontvangen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb tot nu toe alleen de 'welkomst' kortings-coupon gemaild gekregen. Nul komma niks communicatie verder over mijn bestelling of waar het blijft en dus ook geen €10 coupon. Het is dat ik van jullie hoor dat het 'normale gang van zaken is' maar ik denk niet dat ik er vaak ga bestellen zo.
Ik heb nog geen 'waar blijft m'n bestelling' mail gedaan. Voorlopig wacht ik het maar rustigjes af.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Ik vraag me aangezien Otto aangeeft niet meer te kunnen leveren af of er mensen zijn bij wie er is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hummed schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:59:
Ik vraag me aangezien Otto aangeeft niet meer te kunnen leveren af of er mensen zijn bij wie er is geleverd.
Niet kunnen kan alleen maar 'willen' zijn. Hij staat bij otto.de online, verder is het product niet end-of-life. Mochten ze 5000 bestellingen hebben gehad (wat ik niet verwacht) dan is dat echt niet de hele wereldvoorraad.

Maar ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die 'm al hebben inmiddels.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
Ik heb even de algemene voorwaarden doorgenomen van otto.

bij artikel 11.5 staat het volgende

"Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer."

Mijn vraag is wat word er precies onder een vervangend artikel verstaan? kan hier niks over vinden in de wetbundels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik neem aan dat dat een product van gelijke kwaliteit en functie moet betreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Quipp schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:13:
Ik heb even de algemene voorwaarden doorgenomen van otto.

bij artikel 11.5 staat het volgende

Mijn vraag is wat word er precies onder een vervangend artikel verstaan? kan hier niks over vinden in de wetbundels..
Vanwege het aanbod van een andere router volgens Otto iets met een marktwaarde die wat meer conform het betaalde bedrag is denk ik. Ook niet heul gek gedacht. :P

Ik heb iets anders leuks met ze, 2 andere bestellingen ooit gedaan met kortingscodes en in mijn online overzicht vertegenwoordigen die een waarde van €4,88. Nou kreeg ik voor bestelling 2 vandaag ineens een acceptgiro waar de volle mep (dus zonder korting) en met een additionele 25 cent aan bankkosten op staat? :?
Iemand ook toevallig een dergelijke ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:20:
[...]

Vanwege het aanbod van een andere router volgens Otto iets met een marktwaarde die wat meer conform het betaalde bedrag is denk ik. Ook niet heul gek gedacht. :P

Ik heb iets anders leuks met ze, 2 andere bestellingen ooit gedaan met kortingscodes en in mijn online overzicht vertegenwoordigen die een waarde van €4,88. Nou kreeg ik voor bestelling 2 vandaag ineens een acceptgiro waar de volle mep (dus zonder korting) en met een additionele 25 cent aan bankkosten op staat? :?
Iemand ook toevallig een dergelijke ervaring?
Was eerder ook bij de 'gratis' usb sticks
De 25 cent hoef je alleen te betalen als je via de acceptgiro betaalt
De extra kosten (korting) moet je even checken op MijnOtto, voor welk bedrag ze erop staan. Vaak is dat gewoon 0 openstaand. Let wel op dat je een code maar 1x per account kunt gebruiken, dus als je bij de 2e bestelling niet goed hebt opgelet kan daar wel een volle bedrag zijn gerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er bij mij ook nog steeds bij. Wel raar dat sommige klanten een tegoedbon van 10€ hebben gehad en anderen weer niet. Binnenkort maar een mailtje aan wagen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 00:30
Blijkbaar heb ik de korting ook gehad alleen stond ie in me ongewenste email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_Zohan schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:31:
Was eerder ook bij de 'gratis' usb sticks
De 25 cent hoef je alleen te betalen als je via de acceptgiro betaalt
De extra kosten (korting) moet je even checken op MijnOtto, voor welk bedrag ze erop staan. Vaak is dat gewoon 0 openstaand. Let wel op dat je een code maar 1x per account kunt gebruiken, dus als je bij de 2e bestelling niet goed hebt opgelet kan daar wel een volle bedrag zijn gerekend
Thanks! Dan ga ik zo die €4,88 even Idealen. :P
Volgens MijnOtto klopt het zoals ik er zelf mee akkoord ben gegaan, zal die acceptgiro wel weer grapje zijn van we kunnen het proberen. 8)7
Blijft toch wel apart dat een bedrijf zoveel fouten kan maken en ook echt op elk vlak. Het is bijna knap! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ok, het heeft wat communicatie gekost, maar het zou geregeld moeten zijn met de kortingscode. Ik had de code met een 9, die wel geaccepteerd werd, maar geen bedrag van de prijs afhaalde.
Wanneer ik de bestelling ontvangen heb en besluit hem te houden, dan verwerken ze de korting. Ik heb acceptgiro gekozen overigens.
Reactie van de (e-mail) helpdesk is toch vrij vlot elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Nog iemand iets gehoord van Otto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Situatie momenteel:
- Bij enkele mensen is de order zonder bericht verdwenen
- Enkele mensen hebben de keus gekregen tussen wachten en annuleren (via klantenservice/mail)
- Bij de meeste mensen is er gewoon geen nieuws via de website
- Enkele mensen hebben een excuses-kortingscode gekregen (via klantenservice/mail)
- Groot aantal mensen hebben te horen gekregen dat de levertijd vertraagd is omdat ze in bestelling zijn (via klantenservice/mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

En dus bij niemand al geleverd?

Ik blijf het vreemd vinden omdat de status bij bestellen op 'op voorraad' stond. Bij een grote run begrijp ik dat er meer verkocht wordt dan dat er voorraad is, maar je zou zeggen dat er toch een aantal al de deur uit zouden moeten zijn.

[ Voor 79% gewijzigd door rockhopper op 23-03-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Ondanks bevestiging via de email van de klantenservice is hier in ieder geval nog niets geleverd. De gedachte die ik had, klopte dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selsun
Heb bestelling geannuleerd en netjes het bedrag terug gestort gekregen!

Het grappige is, ik heb €45 betaald incl. €10 korting code.
Maar kreeg €55 terug gestort op mijn rekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 10:25
Zojuist gebeld vanuit Otto (Eerste keer voor mij dat ze uit zichzelf met informatie kwamen. De vorige keer dat ik belde hebben ze me een survey opgestuurd waarin ik aangaf ontevreden te zijn. Sinds dien is er iemand bij Otto die het voor me in de gaten houd)

De leverancier zou aangegeven hebben dat het product niet meer leverbaar is. (Goeie grap) Dus ik mag een ander product uitkiezen en ze zijn bereid daar 10% korting op te geven.

Overigens versprak ze zich wel en had ze het opeens over "niet meer voor dezelfde prijs".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Nijn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:05:
Zojuist gebeld vanuit Otto (Eerste keer voor mij dat ze uit zichzelf met informatie kwamen. De vorige keer dat ik belde hebben ze me een survey opgestuurd waarin ik aangaf ontevreden te zijn. Sinds dien is er iemand bij Otto die het voor me in de gaten houd)

De leverancier zou aangegeven hebben dat het product niet meer leverbaar is. (Goeie grap) Dus ik mag een ander product uitkiezen en ze zijn bereid daar 10% korting op te geven.

Overigens versprak ze zich wel en had ze het opeens over "niet meer voor dezelfde prijs".
Wat heb je gezegd/afgesproken?
Tis natuurlijk onzin dat zo'n courant product niet leverbaar zou zijn....

Je zou de naam van de leverancier te weten moeten komen (denk niet dat ze dat willen zeggen) om even een check te doen, anders Netgear NL een mailtje sturen en vragen of er leveringsproblemen zijn met de 4700's.

Geen tweaker die toevallig weet waar Otto zijn electronica spullen haalt :9
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.

Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.