Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

CVar schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:46:
[...]

Wat heb je gezegd/afgesproken?
Tis natuurlijk onzin dat zo'n courant product niet leverbaar zou zijn....

Je zou de naam van de leverancier te weten moeten komen (denk niet dat ze dat willen zeggen) om even een check te doen, anders Netgear NL een mailtje sturen en vragen of er leveringsproblemen zijn met de 4700's.

Geen tweaker die toevallig weet waar Otto zijn electronica spullen haalt :9
aangeven dat hun zuster bedrijf otto.de geen probleem heeft: linkje

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00
skoozie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:52:
[...]

Heb trouwens netgear.nl een email gestuurd met de vraag of er leveringsproblemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
drpeer_holland schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Heb trouwens netgear.nl een email gestuurd met de vraag of er leveringsproblemen zijn.
op welk emailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ik gok: info@ of verkoop@.
maar als drpeer het antwoord kan samenvatten of geanonimiseerd neer kan zetten zou dat helemaal geweldig zijn :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Via Netgear.nl:

NETGEAR Netherlands bv
Noordelijk Halfrond 22
2801 DE Gouda
Nederland
T: +31 (0)182 587 000
E: info@netgear.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:26

robhof

Lembongan view

Zojuist ook maar eens een e-mail aan Otto gestuurd betreffende de communicatiestilte van hun kant sinds mijn bestelling twee weken geleden.

Bij een niet-bevredigende (of geen) reactie, zal ik ze wijzen op de shopreview, met daarbij de melding dat er nog een 'mooie' toevoeging van mijn kant zal bijkomen. Wie weet leren ze er ooit een keer iets van! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
skoozie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:52:
[...]

Op kieskeurig lees ik in verschillende reacties dat Otto Nederland via een magazijn uit Duitsland levert.
Mogelijk hetzelfde als otto.de?

http://www.kieskeurig.nl/...8F5FB469C125713B0035474F/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 14:23
Ik ben hier van plan maar eens tot het gaatje te gaan.
Als men nou gewoon toe zou geven hier verschillende fouten gemaakt
te hebben en met een redelijk voorstel te komen prima. Maar nee, blijkbaar
vindt Otto het normaal om zijn klanten voor te liegen (niet meer leverbaar etc.) en
dan maar te hopen dat klanten het erbij laten zitten. Begreep vorig dat Arnoud Engelfriet
wel te porren is voor een Otto arrest deel 2 >:) Dit lijkt me een prima casus.
Maar goed, eerst nog maar zelf in de email richting Otto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:02
Deze mail kreeg ik net:

In uw mail geeft u aan een vraag te hebben over uw bestelling.

Het artikel wat u heeft besteld is momenteel niet meer op voorraad. We proberen via de leverancier een nieuwe zending te krijgen. Op dit moment kunnen we helaas niet leveren. Levering en voorraad van artikelen van OTTO Duitsland en OTTO Nederland staan los van elkaar.

Mocht u een vooruitbetaling gedaan hebben, wordt deze zo spoedig mogelijk teruggestort op het bij ons bekende bank- of gironummer.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Evira van den Kieboom
OTTO
Klantenservice

Bestelling staat nog steeds in mijn Otto, had gekozen voor betaling per acceptgiro.

Ze proberen er dus onder uit te komen door alle lopende bestellingen te annuleren onder het mom van niet kunnen leveren.

[ Voor 15% gewijzigd door OkeOkeOke op 25-03-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 00:30
Bijna het zelfde emailtje.

Beste heer De Jong,

Het artikel wat u heeft besteld kunnen wij helaas niet meer leveren.

Mocht u een vooruitbetaling gedaan hebben, wordt deze zo spoedig mogelijk teruggestort op het bij ons bekende bank- of gironummer.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*knip naam*

OTTO

Klantenservice

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 27-03-2013 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Respons van Netgear:

Geachte heer ***,

De WNDR4700 is een nieuw product en volop leverbaar.

Voor meer informatie verwijs ik u eventueel door naar de website, www.netgear.nl , voor het snelste antwoord op uw vragen belt u met het onderstaande telefoonnummer.

Vriendelijke groet,
Kind regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
Hummed schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:31:
Respons van Netgear:

Geachte heer ***,

Voor meer informatie verwijs ik u eventueel door naar de website, www.netgear.nl , voor het snelste antwoord op uw vragen belt u met het onderstaande telefoonnummer.

Vriendelijke groet,
Kind regards,

Dan kan iemand die de mailtjes van otto heeft gekregen ze op de hoogte brengen van het goede nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Als dit zo is, heeft Otto inziens bewust gewacht, om de 'zaak' enigszins te verzwakken. Veel mensen vinden het wel best, en of hebben hun bestelling inmiddels geannuleerd.

Overigens heb ik nog geen recht van spreken, de bestelling staat er nog netjes. Verder nog geen communicatie gehad.

[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 25-03-2013 17:37 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 14:02
m3gA schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:34:
[...]

Dan kan iemand die de mailtjes van otto heeft gekregen ze op de hoogte brengen van het goede nieuws :)
Ik heb ze blij gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:00
Deze email heb ik gestuurd naar Otto:

Naar aanleiding van de onderstaande email heb ik zelf navraag gedaan bij Netgear over de leverbaarheid van dit artikel.

Zie onderstaande reactie:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ***,

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het dus uiterst vreemd dat jullie aangeven dit product niet meer te kunnen uitleveren, jullie geven mij dus onjuiste informatie.
Ik zou dan ook graag zien dat mijn artikel z.s.m. wordt uitgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heer,

Het artikel dat u heeft besteld is tegen de prijs van € 49,99 helaas niet meer leverbaar.

De voorraad die wij hiervan hadden is op en zal spoedig uitgeleverd worden aan een aantal klanten.

De Wireless-N Premium Edition Router, N600 is wel leverbaar voor € 124,99.

Als u het artikel alsnog wilt ontvangen kunt u dat ons door middel van het beantwoorden van deze mail laten weten, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u regelen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*knip naam*

OTTO

Klantenservice
Deze mail zojuist in mijn inbox...Uhm... Krijg ik dan de N600 voor het beloofde bedrag van 49,99? Of kan ik nu een mail sturen met "prima dat jullie dit zeggen, maar ik wil tóch de WNDR4700" (als respons op: als u het artikel alsnog wilt ontvangen...). Beetje onduidelijke mail.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 27-03-2013 01:46 . Reden: naam medewerker is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 18:36:
[...]

Deze mail zojuist in mijn inbox...Uhm... Krijg ik dan de N600 voor het beloofde bedrag van 49,99? Of kan ik nu een mail sturen met "prima dat jullie dit zeggen, maar ik wil tóch de WNDR4700" (als respons op: als u het artikel alsnog wilt ontvangen...). Beetje onduidelijke mail.
Niks onduidelijks aan toch? Je kan die N600 nemen, voor 125 Euro uiteraard ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Ze proberen je af te schepen met onzinverhalen. Bah wat een gebrek aan ethiek en eerlijke communicatie van een "gerenommeerd" bedrijf. Zie ook eerdere reacties. Gewoon niet mee akkoord gaan en staan op staan op nakomen overeenkomst.
Otto pakt dit mi wel heel dom aan door te stellen dat men wel heeft geleverd voor de genoemde prijs maar nu door de voorraad heen is. Maakt hun positie er denk ik niet bepaald sterker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 18:42:
[...]

Niks onduidelijks aan toch? Je kan die N600 nemen, voor 125 Euro uiteraard ;)
Nou, dat lijkt me nu niet helemaal wat er in de mail staat. De suggestie wordt immers gewekt dat "mijn bestelde product niet leverbaar is, maar Otto wél een ander product wilt leveren". Termen als "tegen meerprijs" worden niet genoemd.

Mijn mail:
Geachte mevrouw *knip*,

Allereerst dank voor uw respons. Uw email is echter niet geheel duidelijk:

* Als ik afzie van de WNDR4700, kan ik wél de N600 bestellen, deze krijg ik dan voor de afgesproken prijs van 49,99?
* Als ik de WNDR4700 alsnog wil ontvangen, dan moet ik ook mailen?

Hoe dan ook:

De WNDR4700 is superieur tov de N600. Een "vergelijkbaar of beter product" is dus hier niet van toepassing. Ik zit derhalve ook niet te wachten op een router die:

1. een jaar ouder is

2. op alle vlakken inferieur is aan diegene die ik besteld heb

Zodoende wil ik u verzoeken om de WNDR4700 alsnog te leveren aan mij. Daarbij heb ik goed nieuws: nadat ik contact heb opgenomen met het Europese filiaal van Netgear, kon men mij verzekeren dat er nog ruim voldoende voorraad was. U kunt deze dus gewoon bij uw leverancier bestellen en de status "niet leverbaar" is dus niet meer relevant. Niets staat nu de levering van mijn WNDR4700 in de weg! Ik hoop hem nog voor de pasen binnen te hebben!

Met vriendelijke groet,

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 27-03-2013 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Haha sterke mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik ben best benieuwd of Otto uiteindelijk toe gaat geven dat ze fouten hebben gemaakt, of dat ze zich nog dieper in de nesten gaan werken met meer leugentjes. Dit is toch wel een mooie soap aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 15:35

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat ik ook niet snap van Otto is dat er steeds een ander verhaal lijkt te komen. Het is toch overduidelijk dat er een groep mensen deze router besteld heeft, zet dan een standaardverhaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:22
Vreemd dat ze dus wel een aantal op voorraad hadden/hebben, die leveren ze namelijk volgens bovenstaande mail wel uit. Maar dat nu na 2 weken wachten nog niemand dat ding heeft gekregen. Ze moeten nog steeds geleverd worden. Waarom moet dat dan zo lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Postmen schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:14:
Vreemd dat ze dus wel een aantal op voorraad hadden/hebben, die leveren ze namelijk volgens bovenstaande mail wel uit. Maar dat nu na 2 weken wachten nog niemand dat ding heeft gekregen. Ze moeten nog steeds geleverd worden. Waarom moet dat dan zo lang duren?
ze willen zeker wachten tot de leverancier weer wil gaan leveren voor die prijs :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopshondje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 08:25
Ik heb vanochtend gebeld en gevraagd wanneer mij product nu eindelijk geleverd gaat worden en de persoon aan de telefoon vertelde mij dat hij niet geleverd gaat worden en dat ze er geen alternatief ervoor hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
En wat was de reden dat ze niet gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:35
mrwolf schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:17:
En wat was de reden dat ze niet gaan leveren?
Waarschijnlijk omdat de prijs te laag was? :P Ik zou als winkel ook niet willen leveren voor die prijs. Maar zeg zoiets dan en hang geen stomme l*l excuusjes op.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik laat hem mooi staan bij bestellingen en wacht wel af wat er gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vreemd, ze hebben wel de wil getoond om te leveren gezien de mailtjes die verstuurd zijn waarin ze aangeven dat ze nieuwe voorraad gaan bestellen bij de leverancier. De routers zijn ook gewoon te leveren door de fabrikant. Dus vraag ik me af waarom ze met dat verhaal kwamen als ze eigenlijk niet willen leveren.
Door dat eerdere bericht kunnen ze nu niet meer terugkrabbelen lijkt me.
Voorlopig maar even afwachten. Maar het duurt wel (weer) erg lang allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:19:
[...]

Waarschijnlijk omdat de prijs te laag was? :P Ik zou als winkel ook niet willen leveren voor die prijs. Maar zeg zoiets dan en hang geen stomme l*l excuusjes op.
Inderdaad! Men had gewoon een mail moeten sturen in de trant van:

Geachte klant,

U had op uw klompen aan kunnen voelen, sterker moeten weten, dat de prijs zoals vermeld op de website een flagrante fout is. Uw bestelling is bij deze dan ook uit het systeem verwijderd. Eventuele reeds gemaakte betalingen zullen op uw rekening worden gecrediteerd.

Mocht u bovenstaande rechtswege willen aanvechten, dan verzoek ik u uw advocaat zijn verhinderdata te laten weten

Met vriendelijke groet

Heinrich Otto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 10:25
Zojuist weer teruggebeld door mijn "contactpersoon" bij Otto.

Haar informatie blijkt te komen uit een memo specifiek over de WNDR4700 welke maandagochtend binnen Otto verspreid is. De exacte inhoud weet ik niet, maar daarin zou staan dat de fabrikant het product niet meer kan leveren. Ik vermoed ook dat er iets over de prijs in staat.

Verder de te verwachten antwoorden.

Otto.de? Staan wij los van
Netgear kan leveren? Vreemd, want tegen ons zeggen ze van niet.

Maar aangegeven dat ik mijn bestelling gewoon laat staan. We zien wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Oh, dat is leuke informatie voor netgear, want die zullen daar niet blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is dit dan niet gewoon naar netgear te spelen, Otto geeft aan dat jullie niet kunnen leveren terwijl al eerder aan is gegeven dat dit wel kan. Ze willen jullie producten gewoon niet verkopen etc. etc.

Zeker gezien de toezeggingen die Otto in dit geval heeft gedaan zowel over mail als telefoon dat de prijzen wel degelijk kloppen zijn zij gewoon verplicht te leveren volgens deze prijs. Dit verlies moeten ze dan gewoon op zich nemen en zich er niet onderuit proberen te wurmen met slappe zogenaamd vergelijkbare producten.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:16:
Oh, dat is leuke informatie voor netgear, want die zullen daar niet blij mee zijn.
Netgear zal daar echt niet wakker van liggen. Die twee routers die ze via Otto verkopen zal ze niet echt de broek doen bollen
Rubman schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:20:
[..]
Zeker gezien de toezeggingen die Otto in dit geval heeft gedaan zowel over mail als telefoon dat de prijzen wel degelijk kloppen zijn zij gewoon verplicht te leveren volgens deze prijs. [..]
Heinrich is helemaal niets verplicht. Zet dat nu eens uit je hoofd.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Dat zijn ze dus wel aangezien er (meerdere malen) is nagevraagd of de prijs klopt en dat is bevestigd door Otto. Tevens is als reden voor vertraging/niet levering aangegeven dat dit ivm voorraad en nu dus leverbaarheid is (onwaar) en niet prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
la_fusion schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:04:
[...]

Vandaag bij thuiskomt geen briefje in de brievenbus gevonden van een postbode. Ook staat mijn bestelling nog altijd bij 'bestelling volgen' in Mijn Otto. Morgen even kijken of er wat veranderd.
Inmiddels een reactie gekregen op mijn email waarom het artikel nog niet geleverd is. Dit was de reactie vanuit Otto:
In uw mail informeert u naar de status van uw bestelling.

Tot onze spijt is het artikel…78109381 dat u besteld heeft uitverkocht.

blablabla
Dus het artikel was op moment van bestellen op voorraad, zelfs al verzonden naar mij maar nu krijg ik te horen dat het is uitverkocht? Ze maken het zichzelf wel moeilijk zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 19-09-2024
Wat moeten wij nu gaan doen? Otto in gebreke stellen?
lijkt me namelijk een prima zaak.
prijs bevestigd, weken later krijg je te horen dat het niet lukt, geen vergelijkbaar product aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
En ik krijg net deze binnen:

Beste heer xxxxxx,

In uw mail informeert u naar de beschikbaarheid van uw bestelling met artikelnummer 78109381.

Wij moeten u melden dat deze momenteel niet op voorraad zijn en via de leverancier nieuwe voorraad proberen te krijgen.

Zodra we meer weten hoort u van ons.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Xxxxxxxxx xxxxxxxx

Zal eens navragen hoe dit zich verhoudt met de mails hierboven in de thread. Ze maken er wel een zooitje van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:26

robhof

Lembongan view

Naar aanleiding van mijn vraag wanneer de communicatiestilte wat betreft levering zou worden doorbroken, heb ik net een standaardmail van Otto ontvangen met daarin de melding dat het artikel is uitverkocht.

Daarop heb ik een gepeperde mail teruggestuurd dat het product niet is uitverkocht, maar dat ze niet leveren wegens een foutieve prijs en dat dit uitgebreid wordt besproken in een forum.

Verder heb ik erin gezet dat ze mijn zeer negatieve ervaring met Otto gaan terugzien op alle reviewsites die er zijn. De links naar die sites (met ongelooflijk slechte beoordelingen) heb ik er voor de volledigheid voor ze bijgedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 21:57
Svinken schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:51:
Wij moeten u melden dat deze momenteel niet op voorraad zijn
Dat zegt het helemaal: ze moeten het melden.
Van hogerhand opgelegd gekregen, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik krijg net een andere mail:
Uw servicenummer: 270139xx

Beste heer xxxxxx

U heeft recent een bestelling bij OTTO gedaan en deze heeft u tot op heden niet ontvangen. Allereerst onze verontschuldigingen hiervoor.

Er is iets niet goed gegaan met de verwerking van uw bestelling. Daarom vragen we u vriendelijk uw bestelling nogmaals aan ons door te geven zodat wij deze alsnog in orde kunnen maken. Wilt u de bestelnummers en de eventueel bijbehorende maten hierbij vermelden?

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx

OTTO
Klantenservice

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:02
Ik had ook al wat mailverkeer gehad met daarin de melding dat de levering ernstig vertraagd is. In een mail terug ook daartegen al bezwaar gemaakt, het artikel is immers ruim leverbaar bij alle leveranciers.

Net even gebeld. Wat ik te horen kreeg:
- Op het moment dat ik bestelde was er 1(!) op voorraad
- Het artikel gaat gewoon binnenkomen
- Na herhalijk aandringen kwam er een termijn uit van 10 werkdagen waarin het artikel geleverd moet worden.

We wachten het weer af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
The_Zohan schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:32:
Ik had ook al wat mailverkeer gehad met daarin de melding dat de levering ernstig vertraagd is. In een mail terug ook daartegen al bezwaar gemaakt, het artikel is immers ruim leverbaar bij alle leveranciers.

Net even gebeld. Wat ik te horen kreeg:
- Op het moment dat ik bestelde was er 1(!) op voorraad
- Het artikel gaat gewoon binnenkomen
- Na herhalijk aandringen kwam er een termijn uit van 10 werkdagen waarin het artikel geleverd moet worden.

We wachten het weer af!
Hoe laat heb jij besteld dan? Ik heb mijn bevestiging om 14u precies ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Heb ze maar even een mailtje gestuurd ;)

27-03-2013

Beste medewerker Otto BV,

Op 13-03-2013 heb ik via otto.nl een Dual-Band Wireless-N Router, Netgear, WNDR4700 besteld en betaald via Ideal.
Het product was aangeduid als op voorraad, en volgens de algemene voorwaarden zou het dan binnen 5 dagen geleverd worden.
Op 18-03-2013 heb ik via klantenservice@ottobv.nl gevraagd hoe lang het zou duren voordat de router geleverd zou worden. Hier kreeg ik op 19-03-2013 een reactie hierop dat het product niet op voorraad is, en dat wanneer de leverancier het product heeft aangevuld, deze zo spoedig mogelijk zal worden uitgeleverd.
Op 26-03-2013 een klacht via het online klachtenformulier gestuurd, welke dezelfde dag werd beantwoord dat het product niet op voorraad is, en dat er geen exacte leverdatum bekend is.

Op 26-03-2013 heb ik via Backoffice@ottobv.nl een e-mail gekregen dat de Netgear WNDR4700 niet meer leverbaar is voor de prijs waarvoor ik hem heb besteld. In de e-mail stond dat de voorraad wordt verstuurd aan andere klanten.
Als alternatief gaven ze mij om voor 124,99 een router met mindere specificaties te leveren. Het is mij onduidelijk of ik hiervoor zou moeten bijbetalen, aangezien de Mail vanuit backoffice vrij slecht is opgesteld, maar ik heb hierop geantwoord dat ik graag de Netgear WNDR4700 wil ontvangen, of een router met vergelijkbare functies.

Via deze e-mail stel ik u ingebreke, en geef u tot en met 7 April 2013 om mij de Netgear WNDR4700 te leveren, of een andere router met vergelijkbare specificaties en kwaliteit (na overleg en goedkeuring door mij)
Mocht u dit nalaten dan zal ik stappen ondernemen, en zal ik de wettelijke rente in rekening brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:25
Mocht u dit nalaten dan zal ik stappen ondernemen, en zal ik de wettelijke rente in rekening brengen.
Dagelijks lig ik weer in een deuk om de onzinnige reacties hier. Denken jullie nou echt dat dit ding geleverd gaat worden als je maar genoeg nergens op gefundeerde mails rondstuurt??
Ik zou gewoon lekker afwachten, de mijne staat ook nog braaf in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
bas-r schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:45:
[...]

Dagelijks lig ik weer in een deuk om de onzinnige reacties hier. Denken jullie nou echt dat dit ding geleverd gaat worden als je maar genoeg nergens op gefundeerde mails rondstuurt??
Ik zou gewoon lekker afwachten, de mijne staat ook nog braaf in bestelling.
wat is je punt? de Netgear was een goede aanbieding. daar heb ik gebruik van gemaakt, en pas na een paar weken wordt mij verteld dat ik hem niet meer krijg. Dan ga ik er even achteraan, is mijn goed recht toch? een ingebrekestelling is vereist wil je ooit iets voor elkaar krijgen, dus daar heb ik wel 5 minuutjes voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
3% over € 49.99, die wettelijke rente doet het hem ;)

[ Voor 37% gewijzigd door coazter op 27-03-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Gefundeerd zijn de mails soms wel degelijk, OTTO is hier gewoon in gebreke met betrekking tot de uitlevering van de router.
Ze hebben zelf meerdere malen aangegeven dat de prijs klopt en later dat er geen voorraad is, maar de router wel geleverd gaat worden.
Dan kunnen ze niet opeens het tegenovergestelde beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
knny schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:37:
[...]
Hoe laat heb jij besteld dan? Ik heb mijn bevestiging om 14u precies ontvangen.
Mijn bevestiging is om 14:49 binnengekomen op de 13e maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:09
Ik heb er helemaal nog niks van gehoord dus ik heb er ook maar een emailtje aan gewaagd, in eerste instantie maar gewoon de vraag wanneer de router binnen komt ;)

Mocht het allemaal niks worden ga ik ze ook maar ingebreke stellen, we shall see.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:55:
Ik heb er helemaal nog niks van gehoord dus ik heb er ook maar een emailtje aan gewaagd, in eerste instantie maar gewoon de vraag wanneer de router binnen komt ;)

Mocht het allemaal niks worden ga ik ze ook maar ingebreke stellen, we shall see.
Dat in gebreke stellen, dat is niet zo moeilijk....maar dan..:-)

Enig idee wat dat gaat kosten, en wat het je kost als een rechter Otto in het gelijk stelt?

Offtopic:

De griffierechten zijn per 01-01-2013 drastisch omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:46:
[...]

Dat in gebreke stellen, dat is niet zo moeilijk....maar dan..:-)

Enig idee wat dat gaat kosten, en wat het je kost als een rechter Otto in het gelijk stelt?

Offtopic:

De griffierechten zijn per 01-01-2013 drastisch omhoog gegaan.
Ik heb geen onderzoek gedaan, maar uit mijn hoofd was het 75e griffierechten, en als Otto in gelijk wordt gesteld moet je de juridische kosten dekken van ze. Als ze advocaten erop hebben gezet kan het nog best prijzig worden ;)
Doe dit liever dan een jaar meespelen met de postcode loterij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Idem, en in begreep dat Arnoud Engelfriet wel te porren was voor een proefproces om te komen tot een Otto arrest 2. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pseudoc schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:38:
[...]

[..]
Doe dit liever dan een jaar meespelen met de postcode loterij :+
Ook kansloos dus... 8)
Svinken schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:49:
Idem, en in begreep dat Arnoud Engelfriet wel te porren was voor een proefproces om te komen tot een Otto arrest 2. :-)
Bedoel je dit Otto arrest soms? Lees het aandachtig door zou ik zeggen..

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BC2420

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Ook kansloos dus... 8)

[...]

Die mag je zeker een keer goed doorlezen, en voor de diverse artikelen erover van Arnoud Engelfriet geldt dat ook. Het is niet voor het eerst dat je jezelf maar half informeert en dan mensen de les begint te lezen. Wordt niet gewaardeerd.

Zoals over en over en over is gezegd, is het grote verschil of er navraag wordt gedaan. Als je navraag doet (en dat moet ieder voor zich doen) en het wordt bevestigd, dan heb je geen reden meer te twijfelen aan de prijs. Dat je zou moeten twijfelen aan de prijs, is precies waar het in het eerste Otto-arrest om ging.

Daarnaast is de wijze waarop je reageert in dergelijke topics ongewenst; er komen om de haverklap klachten over je binnen, en dat houdt een keer op.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Ook kansloos dus... 8)

[...]

Dat arrest gaat het inderdaad over, echter is toen vrij snel door OTTO aangegeven dat de prijs van de desbetreffende TV een fout is geweest op de site. Daarbij scheelde het enkele honderden euro's ipv ongeveer 100-150.
Daarbij heeft OTTO in deze situatie nog op geen enkele manier te kennen gegeven dat de prijs die werd gehanteerd op de site bij deze Netgear een fout is geweest, enkel dat de levering vertraagd is en zelfs dat hij wel degelijk geleverd zou worden voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat arrest Otto 1.0 duidelijk aangeeft dat er absoluut geen zaak is in dit geval. Weet ook zeker dat een ieder die denkt dat ze deze router alsnog krijgen ook verdoemd goed weten dat het kansloos is, en dat ze geen dubbeltje uit gaan geven om een zaak tegen Otto te beginnen.

Er zal geen Otto 2.0 arrest komen. Zonde van de tijd, en het geld. Kan je dan beter op mijn rekening overmaken. Koop ik wel een Asus Darknight..beter dan zo n Netgear..:-)
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:50:
[...]

Die mag je zeker een keer goed doorlezen, en voor de diverse artikelen erover van Arnoud Engelfriet geldt dat ook. Het is niet voor het eerst dat je jezelf maar half informeert en dan mensen de les begint te lezen. Wordt niet gewaardeerd.

[..]
Hoezo? Niet gelezen. De uitspraak lijkt mij erg duidelijk. In het Otto arrest 1.0 is Otto in het gelijk gesteld.

*knip*, commentaar op sturing hoort niet in het topic thuis.

[ Voor 51% gewijzigd door Orion84 op 28-03-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:07:
Denk dat arrest Otto 1.0 duidelijk aangeeft dat er absoluut geen zaak is in dit geval. Weet ook zeker dat een ieder die denkt dat ze deze router alsnog krijgen ook verdoemd goed weten dat het kansloos is, en dat ze geen dubbeltje uit gaan geven om een zaak tegen Otto te beginnen.

Er zal geen Otto 2.0 arrest komen. Zonde van de tijd, en het geld. Kan je dan beter op mijn rekening overmaken. Koop ik wel een Asus Darknight..beter dan zo n Netgear..:-)

[...]

Hoezo? Niet gelezen. De uitspraak lijkt mij erg duidelijk. In het Otto arrest 1.0 is Otto in het gelijk gesteld.
Tot op heden ben ik vanuit Otto enkel verteld dat het product niet voorradig is, en dat er snel geleverd zou worden. eergister is mij verteld dat voor deze prijs niet geleverd kan worden, en dat de voorraad aan andere klanten die hem ook hadden besteld uitgeleverd gaan worden.
Hieruit haal ik dat de prijs correct is, alleen nieuwe inkoop is waarschijnlijk duurder geworden.

Dat is anders dan dat ze je een mail sturen dat de prijs op de site onjuist is. Dan is er geen wederzijdse wil om te verkopen, en daarom is er geen contract.

In ons geval wilde ze wel verkopen, alleen na een tijdje niet meer. maar dat betekend dat er wel een contract is.

Ik durf er wel degelijk een dubbeltje op in te zetten. Ik zal me volgende week me erin gaan verdiepen.
(arrest niet gelezen)

Hier worden door somige personen gezegd dat de prijs fout is. Dat is niet aan mij om te bepalen. de prijs die ik betaald heb is lager dan de concurentie, maar het blijft een plastic doosje met weinig fabricagekosten. Als ik daar 50euro voor betaal ga ik niet ervan uit dat dit belachelijk laag is, en dat het "te mooi is om waard te zijn".
Hier op het forum zie je vaker goede deals langskomen, zoals de Nas bij misco voor 120 inc verzenden. Dan zie je ook gelijk mensen roepen dat het wel fout moet zijn, maar het staat zelfs op hun hoofdpagina!

[ Voor 15% gewijzigd door Pseudoc op 28-03-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Laatst online: 11-09 11:03
ook email ontvangen nav mijn vraag wanneer het wordt geleverd:
Uw servicenummer: --nummertje--

Beste heer ---,

In uw mail informeert u naar de levertijd van uw bestelling.

In tegenstelling tot de eerder aangegeven levertijd, is het artikel dat u besteld heeft, op dit moment niet op voorraad.
Onze excuses hiervoor.

Zodra de leverancier de voorraad heeft aangevuld, wordt het artikel direct naar u verzonden.

We kunnen helaas nog geen exacte levertijd aangeven.

Met vriendelijke groet,

--naam medewerkster--
OTTO
Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zelfde email ontvangen, inderdaad niks dat ze het (eventueel) annuleren, alleen dat het niet op voorraad is :)

Blijf toch goede hoop houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

wat ik me af vraag, iedereen die reacties krijgen van Otto, hebben die zelf eerst contact opgenomen? Ik heb namelijk enkel besteld en voor de rest niets tegen otto gezegd. mijn bestelling staat er nog maar heb niets vernomen over de bestelling of enige communicatie of wat dan ook...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Laatst online: 11-09 22:47

yay

skoozie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:39:
wat ik me af vraag, iedereen die reacties krijgen van Otto, hebben die zelf eerst contact opgenomen? Ik heb namelijk enkel besteld en voor de rest niets tegen otto gezegd. mijn bestelling staat er nog maar heb niets vernomen over de bestelling of enige communicatie of wat dan ook...
Ik heb hetzelfde al jij. Ik heb niets van me laten horen en hoor daarom dus ook niets van Otto. Ik wacht het rustig af. Leveren ze niet, dan schaf ik een Darknight aan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ja ik heb na 2 weken zelf even een mailtje verstuurd, mochten ze namelijk zeggen dat ze niet willen leveren kan ik ze tenminste in gebreke stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 00:30
ik heb me geld terug gekregen.
had liever de router gewild maar ze zeiden dat ze hem niet konden leveren. en hebben zelf actie ondernomen om het geld terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
skoozie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:39:
ja had mailtje gestuurd wanneer het geleverd zou worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online

Het artikel dat u heeft besteld is tegen de prijs van EUR 49,99 helaas niet meer leverbaar.

De voorraad die wij hiervan hadden is op en zal spoedig uitgeleverd worden aan een aantal klanten.

De Wireless-N Premium Edition Router, N600 is wel leverbaar voor EUR 124,99.

Als u het artikel alsnog wilt ontvangen kunt u dat ons door middel van het beantwoorden van deze mail laten weten, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u regelen.

Ook zo'n wazige mail gekregen die eerder voorbij kwam in dit topic. Wat ze nu exact aanbieden is een raadsel...

Ik heb dus ook maar aangegeven dat ik het artikel (de Netgear dus) wel alsnog wil ontvangen, uiteraard voor de geadverteerde prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
niet meer leverbaar? je kan dat mailtje terug sturen van netgear waarin staat dat er voldoende voorraad is.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
En nu ineens direct een reactie
Zoals ik in mijn vorige mail al aangaf is het door u bestelde artikel niet meer leverbaar.
Niet voor de prijs van EUR 49,99.
De voorraad die er was voor die prijs zal volgende week uitgeleverd worden aan een aantal klanten.
U ontvangt dit artikel niet.
Wel kan ik u een alternatief bieden zoals in de vorige mail beschreven.

En de deur wordt keihard dichtgegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Er stond toch geen op=op bij? Toen ik bestelde stond er "op voorraad" bij. Was dat bij jou niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnema
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:05
Mailtje gestuurd vandaag zoals het zo lijkt gaan ze wel leveren.

Beste heer
Uit uw mail begrijp ik dat u vragen heeft over de levertijd van uw bestelling.
Uw bestelling is helaas nog niet op voorraad. Wij wachten totdat de leverancier de voorraad heeft aangevuld.
Onze excuses voor de vertraging.
Indien u ons aangeeft of u de bestelling houdt dan zullen wij de korting alsnog in mindering brengen voor u.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebbne geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Zou het moment van bestellen invloed hebben op het wel of niet leveren (althans, de soort reactie die je krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnema
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:05
Denk meer of je al betaalt hebt of niet Ideal gebruikt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
BounceMeister schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:42:
Er stond toch geen op=op bij? Toen ik bestelde stond er "op voorraad" bij. Was dat bij jou niet zo?
Ik heb om 17.30 besteld en toen stond er nog netjes 'op voorraad', ook in de bevestigingsmail... Ik ben erg benieuwd of iemand hier die router krijgt, ik denk het niet... Allemaal 'net te laat' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Limiet € 0,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 49,99
Actuele bestedingsruimte*
(afgerond op tientallen) - € 40,00

Zou ik hem wel geleverd krijgen? :)
Dit had ik gisteren niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
knny schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:36:
Limiet € 0,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 49,99
(afgerond op tientallen) - € 40,00

Zou ik hem wel geleverd krijgen? :)
Dit had ik gisteren niet namelijk
hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Hier een track en trace nummer ontvangen! Vandaag verstuurd! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Postmen op 30-03-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Limiet € 600,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 49,99
(afgerond op tientallen) € 560,00

waarom heb ik een limiet van 600? :P
Dit is bij mij idd ook veranderd sinds gisteren, heb echter nog geen t&t mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 11-09 19:16
Bij mij is er geen communicatie geweest vanuit Otto dat het geannuleerd zou worden, dan wel geleverd. De status staat nog steeds op nog niet verwerkt... Ik ga even duimen dat het alsnog gaat komen.

Wel grappig, ik had een doelloos item van 4 euro(plus 5,95 verzendkosten) vorige keer gekocht toen met de 10 euro waardebon. Deze laten bezorgen op een TNT servicepunt, niet opgehaald, En zie ik dat het artikel retour is. Nu heb ik een saldo van -14,00 XD

Edit 2:

Ik zie dat er een ander pagina is met bestedingsruimte info, dan uhh... heb ik denk ik ook goed nieuws...:

Limiet € 600,00
Actueel saldo - € 14,05
Bestellingen € 49,99
(afgerond op tientallen) € 560,00

[ Voor 60% gewijzigd door Tjiwa op 30-03-2013 19:50 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Postmen schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:37:
Hier een track en trace nummer ontvangen! Vandaag verstuurd! :)
pics or ot didn't happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik wacht nog gespannen af. Wel een keer hun contactformulier ingevuld, 0 respons op gehad. Al die tijd bleef de bestelling erin staan, momenteel nog steeds. De kortingscode is bij mij niet verwerkt, maar bij bestedingsruimte is nu ook verandering gekomen. Zouden een paar tweakers dan toch bij de happy few horen? :)

Limiet € 70,00
Actueel saldo € 0,00
Bestellingen € 49,99
(afgerond op tientallen) € 20,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ik heb nog nooit iets besteld bij Otto. Misschien dat ik daarom geen bestedingsruimte heb ofzo :) Of ik zit in foute postcode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
knny schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:51:
[...]

pics or ot didn't happen :)
Heb em een beetje gecensureerd, maar hier is tie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wIoDGLD.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Postmen op 30-03-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Postmen schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:26:
[...]

Heb em een beetje gecensureerd, maar hier is tie:
[afbeelding]
Gaaf, dan zal ik ook geleverd gaan worden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Hier nog niks binnen, geen wijziging in bestedingsruimte, niks. Alleen ik trek nog niet aan de bel: Otto handelt wel vaker niet alle lotgenoten tegelijkertijd af.

[ Voor 14% gewijzigd door Hummed op 30-03-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Hier ook ineens 50euro van mijn bestedingslimiet af maar geen track&trace

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 15:00
In uw mail informeert u naar de status uw bestelling.

Tot onze spijt is het artikel 78109381 dat u besteld heeft uitverkocht.

OTTO vult haar collectie regelmatig aan met de nieuwste trends. Neemt u nog eens een kijkje op otto.nl om onze meest recente collectie te zien.

U kunt uiteraard ook contact opnemen met één van onze servicemedewerkers op telefoonnummer 0900-1901 (15 cent per minuut). Zij helpt u graag met het zoeken naar een alternatief.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Vandaag ontvangen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hier nog steeds "in bestelling", geen mail gehad dat het geannuleerd gaat worden maar ook niks weg van mijn bestedingslimiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hé, sinds wanneer bezorgd PostNL ook op 2e Paasdag? Staan ze net met de Otto router aan de deur, sterk verhaal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
heb je hem nu pas? Otto heeft haar excuses aangeboden en een tweede gratis router bij de bestelling gedaan. vind ik wel netjes zo na al het negatieve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
spoiler:
Mogen de 1 aprilgrappen iets ondoorzichtiger? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 01-04-2013 14:12 . Reden: spoiler-alert ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hummed schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:47:
heb je hem nu pas? Otto heeft haar excuses aangeboden en een tweede gratis router bij de bestelling gedaan. vind ik wel netjes zo na al het negatieve..
Ze waren verder niet meer op voorraad, die 2e wordt één jaar van nu gratis nagestuurd en omdat ik Otto helemaal niet lastig had gevallen betreffende deze bestelling, sturen ze me er nu ieder jaar eentje gratis toe :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Vandaag zou Postmen hem moeten ontvangen :) Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik heb nog steeds niks gehoord dat het niet door zou gaan. Het laatste bericht is (nav mijn vraag) "jah ze zijn atm niet op voorraad, geen idee wanneer ze er weer zijn".... wacht nog maar even af dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Mattie112 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:41:
Ik heb nog steeds niks gehoord dat het niet door zou gaan. Het laatste bericht is (nav mijn vraag) "jah ze zijn atm niet op voorraad, geen idee wanneer ze er weer zijn".... wacht nog maar even af dus
Communicatie is erg slecht bij otto. Op mijn laatste mailtje was dit het antwoord:
Uw servicenummer:x

Beste heer xxx,

Het artikel dat u heeft besteld is tegen de prijs van € 49,99 helaas niet meer leverbaar.
De Wireless-N Premium Edition Router, N600 is wel leverbaar voor € 124,99.

Met vriendelijke groet,

Evira van den Kieboom
OTTO
Klantenservice
Ik denk dus dat we er naar kunnen fluiten. Ik ben inmiddels al een aantal dagen bezig om mijn geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik ben wel benieuwd naar de datum en tijd van de bevestiging van de bestelling van Postmen. Mijn bevestiging kwam om 13:50 uur binnen op 13 maart. Het zou vrij raar zijn als Postmen later heeft besteld maar wel geleverd krijgt, gezien het feit dat Otto mij verteld heeft dat de voorraad van de prijs van 50 euro naar eerdere bestellingen wordt uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:01:
Ik ben wel benieuwd naar de datum en tijd van de bevestiging van de bestelling van Postmen. Mijn bevestiging kwam om 13:50 uur binnen op 13 maart. Het zou vrij raar zijn als Postmen later heeft besteld maar wel geleverd krijgt, gezien het feit dat Otto mij verteld heeft dat de voorraad van de prijs van 50 euro naar eerdere bestellingen wordt uitgeleverd.
Wie weet heet hij wel Aaron A Aarondsen en werken ze bij Otto op alfabet.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Cyleo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:53:
[...]

Communicatie is erg slecht bij otto. Op mijn laatste mailtje was dit het antwoord:

[...]

Ik denk dus dat we er naar kunnen fluiten. Ik ben inmiddels al een aantal dagen bezig om mijn geld terug te krijgen.
Hm.... bij mij hebben ze het helemaal niet over een alternatief gehad. Zal dat betekenen dat ik onder "die voorraad" val :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Status staat nog steeds op voorbereiden bij verzender. Ik verwacht dat ze em vandaag bij PostNL aanleveren. Hoop em dus morgen binnen te krijgen.

@fuzzyeyebrows1: Mijn bestelling is van 13-03-2013 13.49u.
@Rockhopper: Mijn naam staat in mijn profiel. Je zat er toch ruim naast met Aaron A Aarondsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Postmen schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:15:
@Rockhopper: Mijn naam staat in mijn profiel. Je zat er toch ruim naast met Aaron A Aarondsen ;)
Het was ook meer een grapje :+ (daarbij zal je denk ik een van de weinige zijn die hier een echte naam gebruiken)

Helaas zie ik Otto nog wel in staat het een en ander met outdated systemen af te handelen. Gezien het gebrek aan communicatie vermoed ik dat mijn postduif onderweg onderschept is. Misschien dat de /3 -express wel levert

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.

Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.