Iemand nog een reactie van Otto gehad nadat aan ze is gemeld dat Netgear aangegeven heeft geen leveringsproblemen te hebben....
Als reactie op mijn e-mail waarin ik meedeel dat Netgear gewoon kan leveren, kreeg ik dit terug:CVar schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:19:
Iemand nog een reactie van Otto gehad nadat aan ze is gemeld dat Netgear aangegeven heeft geen leveringsproblemen te hebben....
Zoals we u al eerder mailden is het artikel dat u heeft besteld helaas niet meer leverbaar, tegen de prijs van € 49,99. De voorraad die wij hiervan hadden is op en zal spoedig uitgeleverd worden aan een aantal klanten.
De Wireless-N Premium Edition Router, N600 is wel leverbaar voor € 124,99.
Als u het artikel alsnog wilt ontvangen kunt u dat ons door middel van het beantwoorden van deze mail laten weten, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u regelen.
Een gemiddelde webshop kan zich dus o.a. beroepen op kennelijke (prijs)vergissingen of levert gewoon het product niet meer voor de afgesproken/bestelde prijs als hij dat niet wilt.fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:55:
[...]
Als reactie op mijn e-mail waarin ik meedeel dat Netgear gewoon kan leveren, kreeg ik dit terug:
Zoals we u al eerder mailden is het artikel dat u heeft besteld helaas niet meer leverbaar, tegen de prijs van € 49,99. De voorraad die wij hiervan hadden is op en zal spoedig uitgeleverd worden aan een aantal klanten.
Als u het artikel alsnog wilt ontvangen kunt u dat ons door middel van het beantwoorden van deze mail laten weten, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u regelen.
Dan hebben we het nog geen eens over de dooddoener 'overmacht'.
Dacht dat een consument wel wat rechten had maar begin nu toch wel echt te twijfelen
Ik heb er vandaag ook maar eens een mail gestuurd (zonder account nummer
) maar kreeg de zelfde standaard mail terug. Begint beetje saai topic te worden zo 
Uit uw mail begrijp ik dat u vragen heeft over de levertijd van uw bestelling.
In tegenstelling tot eerdere berichten is de voorraad op dit moment op. Wij wachten op aanvulling van de voorraad vanuit de leverancier.
Ik wil u excuses aanbieden voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Heb ik wat gemist, gaat OTTO alsnog uitleveren?
Het is wachten op de eerste foto's van een door Otto geleverde Netgear WNDR4700.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heeft iemand het geld al terug gekregen? Dat ding gaan we toch niet meer krijgen
Heb besteld via acceptgiro dus voor mij niett van toepassing gelukkig :-)
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
ik ook maar ik heb liever de router...Mattie112 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:44:
Heb besteld via acceptgiro dus voor mij niett van toepassing gelukkig :-)
net nog maar eens een mailtje gestuurd (had op mijn mail van vorige week geen reactie gehad.)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Otto verzuimt hier ook sinds 10 dagen om te reageren op mijn e-mail. Eerst werd geclaimd dat mijn mail is doorgestuurd naar de juist afdeling, waarna ze mij na een paar dagen een lege e-mail hebben gestuurd. Heel vreemd allemaal...
Het verbaast me wel dat iedereen een compleet anders antwoord krijgt. Het is nu maar wachten wat de waarheid is.
Hier heb ik ook geen updates of reacties gekregen van Otto. Ergens wel vreemd.
Ik heb zelf de Netgear router vooraf betaald. Heb nagebeld en heb nagevraagd of de prijs klopte en of het product hiervoor geleverd ging worden. Dit werd bevestigd, het gesprek is opgeslagen.
Inmiddels baal ik een beetje want ik was bewust op zoek naar een nieuwe router en heb deze nodig.
De wijze van communicatie van Otto richting jullie weerhoudt mij ervan om zelf contact op te nemen met Otto. Is het verstandig om af te wachten of om zelf contact op te nemen?
Ik heb zelf de Netgear router vooraf betaald. Heb nagebeld en heb nagevraagd of de prijs klopte en of het product hiervoor geleverd ging worden. Dit werd bevestigd, het gesprek is opgeslagen.
Inmiddels baal ik een beetje want ik was bewust op zoek naar een nieuwe router en heb deze nodig.
De wijze van communicatie van Otto richting jullie weerhoudt mij ervan om zelf contact op te nemen met Otto. Is het verstandig om af te wachten of om zelf contact op te nemen?
Dat is dé vraag ja... Staat hier ook nog steeds "in bestelling" sinds 13 maart. Vooraf betaald, niéts meer vernomen verder. Wacht wel gewoon af. Kans acht ik klein dat er wordt geleverd. Doen ze het wel: top!HeyJIJdaar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:30:
Is het verstandig om af te wachten of om zelf contact op te nemen?
Nickname does not reflect reality
Er is eindelijk een wijziging bij mij:
Huidig saldo € 45,94
Uw termijnbedrag is € 0,00
De vorige keer betekende die wijziging dat het pakketje was opgestuurd, vanaf dat moment heb je volgens het systeem van Otto een 'schuld'
Huidig saldo € 45,94
Uw termijnbedrag is € 0,00
De vorige keer betekende die wijziging dat het pakketje was opgestuurd, vanaf dat moment heb je volgens het systeem van Otto een 'schuld'
Hier staat hij ook als levering ineens. De track en trace is nog wel "zending wordt voorbereid", dus nog even wachten met juichen.
Idem
was "betaald" met acceptgiro
was "betaald" met acceptgiro
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Hoe kan dat nu dat jullie de router wle krijgen geleverd?
Ik heb destijds ook met acceptgiro besteld, maar nooit wat van terug gehoord.....
Ik heb destijds ook met acceptgiro besteld, maar nooit wat van terug gehoord.....
wss aan de hand van het bestelmoment.
Misschien dat wij eerder waren dan jij?
Misschien dat wij eerder waren dan jij?
mijn besteltijd/datum.From: klantenservice@ottobv.nl (klantenservice@ottobv.nl)
Sent: Wed 3/13/13 1:04 PM
Dit zie ik nu bij 'Mijn Otto':
03.04.2013 Betaling aan klant Tegoed of geldkrediet via Kredietactie € 45,94
Kennelijk gaan ze het geld terugstorten. Prima, ik heb ze gewaarschuwd dat ze dan op elke reviewsite mijn bevindingen gaan terugzien.
Ook dit hebben ze weer niet gemeld. Iedere keer een standaardreactie. Ik denk dat dit mijn slechtste ervaring tot nu toe is qua 'service' van een bedrijf.
03.04.2013 Betaling aan klant Tegoed of geldkrediet via Kredietactie € 45,94
Kennelijk gaan ze het geld terugstorten. Prima, ik heb ze gewaarschuwd dat ze dan op elke reviewsite mijn bevindingen gaan terugzien.
Ook dit hebben ze weer niet gemeld. Iedere keer een standaardreactie. Ik denk dat dit mijn slechtste ervaring tot nu toe is qua 'service' van een bedrijf.
datum: 13 maart 2013 14:49 <-- is mijn bestelmoment
Heb nog nergens verder op geeageerd of gemaild etc. Vandaag zie ik dit in mijn account
Uw openstaande bestellingen
DatumArtikelBedrag (€)
Zodra de door u bestelde artikelen leverbaar zijn, kunt u de levering de volgende dag in uw Klantenrekening volgen. Klik daar op de gewenste levering.
bij klantenrekening
DatumOmschrijvingCredit / Saldo (€)
Klik op de gewenste levering voor bv. Track&Trace informatie
03.04.2013Levering
Leveringsnummer xxxxxx€ 55,94
18.03.2013Rekeningoverzicht- € 55,94
16.03.2013Betaling
Boekingsnummer xxxxxx - € 45,94
14.03.2013Afboeking waardebon
Boekingsnummer xxxx, - € 10,00
08.02.2013Rekeningoverzicht€ 0,00
Uw openstaande bestellingen
DatumArtikelBedrag (€)
Zodra de door u bestelde artikelen leverbaar zijn, kunt u de levering de volgende dag in uw Klantenrekening volgen. Klik daar op de gewenste levering.
bij klantenrekening
DatumOmschrijvingCredit / Saldo (€)
Klik op de gewenste levering voor bv. Track&Trace informatie
03.04.2013Levering
Leveringsnummer xxxxxx€ 55,94
18.03.2013Rekeningoverzicht- € 55,94
16.03.2013Betaling
Boekingsnummer xxxxxx - € 45,94
14.03.2013Afboeking waardebon
Boekingsnummer xxxx, - € 10,00
08.02.2013Rekeningoverzicht€ 0,00
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Hier nog geen leveringsmelding. besteldd om 14.00
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik heb gezegd dat ik niet moeilijk ga doen, maar ze liegen echt iedereen voor, dus dit even terug gestuurd.In uw mail informeert u naar de status uw bestelling.
Tot onze spijt is het artikel dat u besteld heeft uitverkocht.
OTTO vult haar collectie regelmatig aan met de nieuwste trends. Neemt u nog eens een kijkje op otto.nl om onze meest recente collectie te zien.
U kunt uiteraard ook contact opnemen met één van onze servicemedewerkers op telefoonnummer 0900-1901 (15 cent per minuut). Zij helpt u graag met het zoeken naar een alternatief.
Toen ik het product bestelde was het ruim op voorraad, en volgens Netgear zelf is het een nieuw product wat volop leverbaar is. Hier ga ik dus niet mee akkoord. Jullie kunnen namelijk gewoon leveren. Dat het uitverkocht is onzin.
Zojuist ook dit nog even bij een enquête van OTTO ingevuld:
Je zou toch verwachten dat er ooit een keer iemand daar wakker wordt, die dan zijn/haar best gaat doen om de ontevreden klanten in ieder geval excuses aan te bieden?Lees mijn e-mails en die van alle andere personen die de Dual-Band Wireless-N Router, Netgear, WNDR4700 hebben besteld.
Indien het product ondanks meerdere toezeggingen niet wordt geleverd, dan zorg ik voor gepaste reviews op alle daarvoor relevante websites. Dit heb ik eerder aangegeven per e-mail, waarna ik wederom een standaardreactie heb ontvangen.
Laten we even realistisch blijven. Het gaat om (zo goed als zeker) een fout van Otto. Daarvan hebben een aantal mensen geprobeert te profiteren (waaronder ikzelf). Als dat lukt, is dat mooi, maar als dat niet lukt, kan je niet verwachten dat Otto 'ontevreden klanten' excuses gaat aanbieden. Het gaat namelijk meer om een 'ontevreden profiteur'. Zolang je dat maar in je achterhoofd houd, vind ik het een leuk spelletje om te proberen een artikel goedkoop op de kop te tikken. Maar als het niet lukt, wees dan ook een kerel. Hoe zou jij het vinden als je zelf een webshop had die een dergelijk foutje maakte.....?
Los daarvan is de communicatie van Otto erg beroerd. Wees duidelijk en zeg: Iedereen krijgt zijn bestelling of zeg: Niemand krijgt deze bestelling geleverd want = foutje.
Los daarvan is de communicatie van Otto erg beroerd. Wees duidelijk en zeg: Iedereen krijgt zijn bestelling of zeg: Niemand krijgt deze bestelling geleverd want = foutje.
Het blijft een aparte werkwijze van Otto. Sinds het moment van bestellen op 13-03-2013@14:30 uur eenmaal een automatische bestelbevestiging, daarna radiostilte. Ze nemen zelfs niet eens de moeite te reageren op vragen n.a.v. hun eigen contactformulier. Maar ondanks alles kennelijk 'geen bericht = goed bericht' want ook hier is mijn klantenrekening nu €55,94 (als in: te betalen aan Otto), per vandaag valt er een track 'n trace te zien. Ze spreken elkaar dus best tegen, wel uitleveren dus maar aan een handjevol mensen. Welnu, als je aan een handjevol mensen wel gaat uitleveren kun je je niet verschuilen achter 'ja, sorry, de voorraad is er door heen'. Niet in elk geval wanneer je niet op = op liet zien bij het product zelf (en daar was geen sprake van)
Voor de tweakers die achter het net vissen: het feit dat anderen hem nu dus wel krijgen binnen afzienbare tijd geeft gewoon aan dat er geen sprake is van een kennelijke fout, want in zo'n geval hadden ze aan niemand behoren te leveren. Al met al hanteert Otto wel een discutabele manier van werken. In diverse reacties van de klantenservice jezelf tegenspreken, radiostilte hanteren en een handjevol uitleveren en aan de rest niet. Lever of compleet uit, of doe het niet. Maar wees dan duidelijk. Ach ja.. voor wie een Netgear zoekt, hou V&A in de gaten
Voor de tweakers die achter het net vissen: het feit dat anderen hem nu dus wel krijgen binnen afzienbare tijd geeft gewoon aan dat er geen sprake is van een kennelijke fout, want in zo'n geval hadden ze aan niemand behoren te leveren. Al met al hanteert Otto wel een discutabele manier van werken. In diverse reacties van de klantenservice jezelf tegenspreken, radiostilte hanteren en een handjevol uitleveren en aan de rest niet. Lever of compleet uit, of doe het niet. Maar wees dan duidelijk. Ach ja.. voor wie een Netgear zoekt, hou V&A in de gaten
En volgens mij hebben we een winner...

Besteld wo 13-3-2013 14:13
Ik heb het idee dat ze eerst de mensen die reeds een otto account hadden hebben gepakt of mensen die al betaald hebben, want ik had er ook een voor mijn vader besteld, op exact hetzelfde moment (om 14:14) maar dat was een nieuw account en via acceptgiro. Deze wordt echter niet bezorgd.

Besteld wo 13-3-2013 14:13
Ik heb het idee dat ze eerst de mensen die reeds een otto account hadden hebben gepakt of mensen die al betaald hebben, want ik had er ook een voor mijn vader besteld, op exact hetzelfde moment (om 14:14) maar dat was een nieuw account en via acceptgiro. Deze wordt echter niet bezorgd.
[ Voor 65% gewijzigd door M_V op 03-04-2013 13:17 ]
Het ziet ernaar uit dat ze toch vandaag een aantal gaan versturen
[ Voor 66% gewijzigd door knny op 03-04-2013 16:53 ]
zit net verder te kijken en zie nu ook bovenstaande met een track en trace nummer, wie weet
Mischien was die mail van vorige week toch niet verkeerd opgesteld?
"Als u het artikel alsnog wilt ontvangen kunt u dat ons door middel van het beantwoorden van deze mail laten weten, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u regelen."
of hebben jullie niet op deze mail geantwoord?
"Als u het artikel alsnog wilt ontvangen kunt u dat ons door middel van het beantwoorden van deze mail laten weten, dan zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u regelen."
Hm ik heb om 16:16 besteld de 13e hoop dat ik dan ook wat spullen krijg 
@tomthelong
die mail heb ik nooit gehad!
@tomthelong
Ik heb die mail ook nooit ontvangen. Heb het pakketje wel in mijn T&T staan nuPseudoc schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:18:
Mischien was die mail van vorige week toch niet verkeerd opgesteld?
Die mail heb ik ook niet gehad, maar denk dat er geen standaard protocol is binnen otto, vandaar dat mensen verschillende dingen zien.Mattie112 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:18:
Hm ik heb om 16:16 besteld de 13e hoop dat ik dan ook wat spullen krijg
@tomthelong

Edit;
Heb zelf nog geen track & Trace code staan, is een weekje geleden al wel de 49,99 bij bestelde items opgeteld.
[ Voor 13% gewijzigd door Feralio op 03-04-2013 13:22 ]

heb gister voor het eerst gemaild naar otto om te vragen waar de bestelling blijft. heb nu een mailtje terug dat ze momenteel niet op voorraad zijn, maar dat zodra ze op voorraad zijn hij geleverd wordt. ik ben benieuwd
Je geeft het zelf al een aantal keer aan in je betoog: het gaat juist om de enorm slechte communicatie en de fouten die niet worden toegegeven. Heeft niets te maken met het feit dat een aantal mensen het hier niet als een 'kerel' opneemt; als ze de fout hadden toegegeven, was het prima geweest.Postmen schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:04:
Laten we even realistisch blijven. Het gaat om (zo goed als zeker) een fout van Otto. Daarvan hebben een aantal mensen geprobeert te profiteren (waaronder ikzelf). Als dat lukt, is dat mooi, maar als dat niet lukt, kan je niet verwachten dat Otto 'ontevreden klanten' excuses gaat aanbieden. Het gaat namelijk meer om een 'ontevreden profiteur'. Zolang je dat maar in je achterhoofd houd, vind ik het een leuk spelletje om te proberen een artikel goedkoop op de kop te tikken. Maar als het niet lukt, wees dan ook een kerel. Hoe zou jij het vinden als je zelf een webshop had die een dergelijk foutje maakte.....?
En we hebben een 'echte' winnaar:

Diegenen die dus nu een T&T code hebben, kunnen em dus morgen of overmorgen verwachten! Veel plezier ermee!

Diegenen die dus nu een T&T code hebben, kunnen em dus morgen of overmorgen verwachten! Veel plezier ermee!
Minstens een foto met de krant van vandaag erbij of het is niet echt!!!!!

Lekker, dat geeft hoop dat ze inderdaad uitgeleverd gaan worden. Overigens heb ik (afgaande op mijn e-mail) 1 minuut voor jou mijn bestelling geplaatst en ik heb nog werkelijks niets ondernomen, nog vernomen van en naar Otto toe.
Lekker, dat geeft hoop dat ze inderdaad uitgeleverd gaan worden. Overigens heb ik (afgaande op mijn e-mail) 1 minuut voor jou mijn bestelling geplaatst en ik heb nog werkelijks niets ondernomen, nog vernomen van en naar Otto toe.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Deze is absoluut echt! De status van de levering staat bij PostNL nog op 'Pakketbezorgers is nog onderweg'. Zo vers is de foto! 
Ik heb ook geen contact met Otto gehad over de levering. Niet per mail en ook niet telefonisch.
Ik heb ook geen contact met Otto gehad over de levering. Niet per mail en ook niet telefonisch.
[ Voor 84% gewijzigd door Postmen op 03-04-2013 14:28 ]
Status sinds vandaag veranderd in "zending wordt voorbereid". Dat ziet er dus goed uit!
Was nog geen klant bij Otto, heb de router nog niet betaald, tijdstip van bestellen was 13 maart om 14.51u.
Was nog geen klant bij Otto, heb de router nog niet betaald, tijdstip van bestellen was 13 maart om 14.51u.
Ik heb nog helemaal niks gekregen of iets zien veranderen bij mijn status! Nieuw lid en met acceptgiro besteld. Tijdstip van bestellen was13 maart 2013 13:49:22
Bij mij hetzelfde met trackntrace; tijd van bestelling rond 18:00. Betaald met iDEAL. Maar goed dat ik de linksys 6500 niet laatst heb gekocht. Wacht het nog eventjes af, zou me namelijk zo 100 euro schelen...
[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 03-04-2013 14:44 ]
weeeeeeh wordt toch uitgeleverd! Ben benieuwd! Heb toentertijd met ideal betaald maar ik heb behalve een bevestiging helemaal niks vernomen of verzonden van en naar Otto.....
toettoett
Bij mij is de hele order verwijdert... Daarnaast probeer ik nu al anderhalve week mijn geld terug te krijgen. Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij Otto.Thecola schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:48:
weeeeeeh wordt toch uitgeleverd! Ben benieuwd! Heb toentertijd met ideal betaald maar ik heb behalve een bevestiging helemaal niks vernomen of verzonden van en naar Otto.....
Kan ik me voorstellen. Ik heb hem op 13-3 besteld om 13:45 en nog niks betaald. Ook nog geen verandering qua status trouwens ;PCyleo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:53:
[...]
Bij mij is de hele order verwijdert... Daarnaast probeer ik nu al anderhalve week mijn geld terug te krijgen. Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij Otto.
Niet
Fijn voor de levering voor de mensen die er eentje krijgen! Hopelijk gaat Otto voor mij toch nog de bestelling leveren die in eerste instantie al verzonden was. Dat betwijfel ik alleen..
Of ook niet. Ik was een van de eerste bestellers en heb tot op heden niks gehoord.Raymm schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:56:
Denk dat de mensen, die hun bestelling hebben geannuleerd wel behoorlijk zullen balen!
Waar veranderd de status? Ik zie bij mijn bestellingen alleen het item, er staat een nummer bij en verder niets. Als ik op het routerproduct(nummer) klik, bestaat de pagina niet meer.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij mij is de status ook niet veranderd. Ze moeten nu wel het product leveren aan ons. Ze kunnen die zomaar zeggen een paar mensen krijgen 'm wel en andere mensen niet. Op het moment van bestellen was die bij mij niet uitverkocht.
Dus ik verwacht ook dat ik er ook eentje krijg. Geduld hebben.
BTW, 16:55 hier..
Dus ik verwacht ook dat ik er ook eentje krijg. Geduld hebben.
BTW, 16:55 hier..
[ Voor 16% gewijzigd door Arsenius op 03-04-2013 15:46 ]
Mijn bestelling is veranderd, Track&Trace nummer is beschikbaar. Waarschijnlijk komt ie morgen binnen. Besteltijd was 16:44 uur.
Hm toch vreemd... Mijn bestelling van 16:20 is nog niet verzonden 
Naja misschien ben ik gewoon te ongeduldig
Had ook al vaker bij hun besteld, misschien geven ze vaste klanten voorrangMattie112 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:46:
Mijn bestelling is geplaatst rond 14:10, echter ik zie ook nog niets staan van een track & trace code. Zou de verzending zelfs willekeurig gaan?Mattie112 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:46:

Hier een bestelling van 14.00 en nog geen track trace, terwijl andere mensen later besteld hebben en wel een track trace zien
, Vaag
Ik ookdrpeer_holland schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:47:
[...]
Had ook al vaker bij hun besteld, misschien geven ze vaste klanten voorrang
[ Voor 3% gewijzigd door Mattie112 op 03-04-2013 15:55 ]
Ik ben ook nieuwe klant, weet ik meteen hoe graag ze nieuwe klanten willen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dus het recept is (nieuwe) klant + ideal betaling = levering?
Vooralsnog lijken de mensen die met acceptgiro willen/hebben betaald buiten de boot te vallen.
Vooralsnog lijken de mensen die met acceptgiro willen/hebben betaald buiten de boot te vallen.
Voor mij geld dat vooralsnog nietTrishul schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:20:
toettoett
AcceptgiroTrishul schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:20:
Zie wel bij bestedingsruimte die bestelling staan dus neem aan dat ze hem dan verwerken
Limiet € 0,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 49,99
Actuele bestedingsruimte*
(afgerond op tientallen) - € 40,00
Het lijkt random te gaan....
[ Voor 3% gewijzigd door knny op 03-04-2013 16:23 ]
Gezien ik nieuwe klant ben en niks te horen krijg was mijn opmerking dus uiterst sarcastisch.
Mocht ik ooit otto overnemen dan zou ik de customer service / bestellingsafhandelingsafdeling in ieder geval een enorme schop onder de kont geven dat ze nieuwe klanten heel wat beter behandelen want dit is natuurlijk niet erg uitnodigend om nog eens wat te bestellen.
Mocht ik ooit otto overnemen dan zou ik de customer service / bestellingsafhandelingsafdeling in ieder geval een enorme schop onder de kont geven dat ze nieuwe klanten heel wat beter behandelen want dit is natuurlijk niet erg uitnodigend om nog eens wat te bestellen.
Zonder vervelend te willen reageren, ben je wel kredietwaardig of is er wat anders aan de hand? Bij mijn actuele bestedingsruimte staat toch echt een (positief) getal van 3 cijfers voor de komma.knny schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:23:
[...]
Acceptgiro
Zie wel bij bestedingsruimte die bestelling staan dus neem aan dat ze hem dan verwerken
Limiet € 0,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 49,99
(afgerond op tientallen) - € 40,00
Het lijkt random te gaan....
Testing, one, two ...
Ik lijk hem ook morgen te gaan ontvangen, track and trace nummer gekregen.
13-03 besteld rond 18:00, acceptgiro. Ben niet echt een eerdere klant, alleen de vorige keerdie HP netbook geprobeerd te bestellen, toen met Ideal en netjes mijn geld terug gekregen.
13-03 besteld rond 18:00, acceptgiro. Ben niet echt een eerdere klant, alleen de vorige keerdie HP netbook geprobeerd te bestellen, toen met Ideal en netjes mijn geld terug gekregen.
Ik denk dat Otto kan kijken in de BKR-gegevens of je kredietwaardig bent, bij mij staat er een limiet van 600 euro.
Limiet € 600,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 49,99
(afgerond op tientallen) € 560,00
[ Voor 39% gewijzigd door Arsenius op 03-04-2013 17:10 ]
Ben nieuwe klant, dus weet niet hoe dat gaat. Ik sta niet negatief geregistreerdhardware-lover schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:07:
[...]
Zonder vervelend te willen reageren, ben je wel kredietwaardig of is er wat anders aan de hand? Bij mijn actuele bestedingsruimte staat toch echt een (positief) getal van 3 cijfers voor de komma.
Ik ben ook nieuwe klant maar heb een actuele bestedingsruimte van 560 Euro... Woon je op een foute postcode?knny schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:10:
[...]
Ben nieuwe klant, dus weet niet hoe dat gaat. Ik sta niet negatief geregistreerd
Mijn status is nog niet veranderd, maar ik neem nu wel aan dat we gewoon allemaal onze bestelling geleverd krijgen.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Hehe dat weet ik nietExar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:15:
[...]
Ik ben ook nieuwe klant maar heb een actuele bestedingsruimte van 560 Euro... Woon je op een foute postcode?
Mijn status is nog niet veranderd, maar ik neem nu wel aan dat we gewoon allemaal onze bestelling geleverd krijgen.
Heb voor zekerheid maar gewoon die 50e per ideal overgemaakt nu...
Wellicht hebben ze dan wat meer vertouwen lol
12:58 besteld maar heb me geld terug gekregen ipv de bestelling gehad.
biblebelt ftwLimiet € 700,00
Maar hier verder niks veranderd, wel dat hij een track en trace heeft gekregen, maar verder niks...
Haha, hier Enschede ook strak 0. Moest direct overmaken. Inmiddels (na een flink aantal boze mails) is mij beloofd binnen 10 dagen het geld teruggestort te krijgen op mijn rekening. Ik wacht af...Exar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:15:
[...]
Ik ben ook nieuwe klant maar heb een actuele bestedingsruimte van 560 Euro... Woon je op een foute postcode?
Track en trace code is voor mij nu ook beschikbaar, heb 'betaald' met acceptgiro. Ben benieuwd!
Zending is ontvangen door PostNL. Gewicht: 3200 g
Nice. Zou morgen tussen 12:00-14:00 hier binnen moeten komen
Nice. Zou morgen tussen 12:00-14:00 hier binnen moeten komen
Ik heb ook 0 euro en ik ben zeker kredietwaardig. Lijkt me sowieso niet wenselijk dat ze je ruimte geven. Meestal maken ze hier een BKR registratie voor (Wehkamp doet dit ook).hardware-lover schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:07:
[...]
Zonder vervelend te willen reageren, ben je wel kredietwaardig of is er wat anders aan de hand? Bij mijn actuele bestedingsruimte staat toch echt een (positief) getal van 3 cijfers voor de komma.
Maar weer on topic. Ik heb met ideal betaald om 14u01 en ik heb nog helemaal niks. Ze zullen wel echt willekeurig te werk gaan.
Ik laat de bestelling staan en ik wacht lekker af wat Otto er mee gaat doen.
Hier ook "betaald" via acceptgiro en de router ligt bij TNT en wordt vandaag tussen 14.00 en 19.00 uur bezorgd. Yeah!
9:30-11:30 
inmiddels ook reactie van otto gehad op mijn vrijdag verstuurde mailtje met waar blijft het;
inmiddels ook reactie van otto gehad op mijn vrijdag verstuurde mailtje met waar blijft het;
Beste heer Pet,
Naar aanleiding van uw vraag wil ik u hierbij laten weten dat uw bestelling al is opgestuurd naar u.
U zult deze binnen 10 werkdagen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Merlien Sowikromo
OTTO
Klantenservice
Het was mij een waar genoegen deze tip met jullie te delen!
Het was mij een waar genoegen deze tip met jullie te delen!
bij mij ook vandaag te bezorgen, heb mij echter niet goed ingelezen in de specificaties er zit geen voip/phone aansluiting op. Effe kijken/uitzoeken of ik hem ook boven kan neerzetten als een soort repeater , Huidige fritzbox 7390 heeft geen sterk wifi-signaal.
Zou Otto in de eerste instantie eigenlijk niet willen leveren? En zouden ze dit forum gelezen hebben en hun verlies toch maar genomen hebben?
Of denken jullie wat anders? De communicatie van Otto blijft heel opmerkelijk.
Of denken jullie wat anders? De communicatie van Otto blijft heel opmerkelijk.
Ach er zijn vast mensen die hem voor hetzelfde bedrag plus verzendkosten van je willen overnemen hoorrambocus schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:03:
bij mij ook vandaag te bezorgen, heb mij echter niet goed ingelezen in de specificaties er zit geen voip/phone aansluiting op. Effe kijken/uitzoeken of ik hem ook boven kan neerzetten als een soort repeater , Huidige fritzbox 7390 heeft geen sterk wifi-signaal.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Was er bij jou niks veranderd op de site?Geckoo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:57:
9:30-11:30
[...]
Dus de mensen die een levering gekregen hebben en/of gaan krijgen, hebben op de Otto Site steeds hun bestelling kunnen zien? Bij mij was hij dezelfde avond al weer verdwenen uit MijnOtto..
Ik heb nog niks gehoord of ik hem ga krijgen, ik heb "betaald" via acceptgiro en er bijna niets meer van gehoord. Bijna, want ik kreeg wel een kadobon van 10 euro omdat het zo lang duurde
Ik kan overigens mijn bestelling nog wel zien, maar niet meer op het product klikken, dat geeft een "Helaas, pagina niet gevonden".
Ben benieuwd of ik hem nog krijg...

Ik kan overigens mijn bestelling nog wel zien, maar niet meer op het product klikken, dat geeft een "Helaas, pagina niet gevonden".
Ben benieuwd of ik hem nog krijg...
I see red pixels.
Verwijderd
Mijn bestlling heeft er altijd ingestaan, al heb ik dit niet regelamtig gechecked (ervaring met Otto laptop), zie net dat deze vandaag wordt bezorgd, maar eens kijken wat ik ermee kanVAnTurenhout schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:21:
Dus de mensen die een levering gekregen hebben en/of gaan krijgen, hebben op de Otto Site steeds hun bestelling kunnen zien? Bij mij was hij dezelfde avond al weer verdwenen uit MijnOtto..
Ik heb antwoord over de levertijd van mijn bestelling op wo 13-3-2013 14:41 gekregen:
Helaas voor mijBeste heer Arjants,
In uw mail geeft u aan een vraag te hebben over uw bestelling.
Het artikel dat u heeft besteld is tegen de prijs van € 49,99 helaas niet meer leverbaar.
De voorraad die wij hiervan hadden is op en zal spoedig uitgeleverd worden aan een aantal klanten.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker
OTTO
Klantenservice
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Misschien ook interessant om te weten van degene die hem wel geleverd krijgen op welk tijdstip zij de bevestiging hebben gehad.
helemaal geen mail of iets dergelijks gehad, alleen een keer een mail met een kortingscode voor de trage levering.
alleen via de otto-site een en ander sinds gisteren zien veranderen en via de track-trace van postnl gelinkt via hun site gezien dat hij vandaag wordt bezorgd.
bestelt op 13/4 om ca 15.15 uur en een bestelbevestiging gekregen omstreeks die tijd
alleen via de otto-site een en ander sinds gisteren zien veranderen en via de track-trace van postnl gelinkt via hun site gezien dat hij vandaag wordt bezorgd.
bestelt op 13/4 om ca 15.15 uur en een bestelbevestiging gekregen omstreeks die tijd
[ Voor 13% gewijzigd door rambocus op 04-04-2013 10:03 ]
Ik heb 2 april nog antwoord gehad dat ze wachten op een aanvulling op de voorraad. En zeker de mail richting NetGear in dit topic blijft ik nog even afwachten en eens per week een mail richting Otto.arjants schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:54:
Ik heb antwoord over de levertijd van mijn bestelling gekregen:
[...]
Helaas voor mij
Bestelling:
- 13 Maart, 13:56 (bestaande klant)
- Acceptgiro
- 2 April mail terug gehad met melding:In tegenstelling tot eerdere berichten is de voorraad op dit moment op. Wij wachten op aanvulling van de voorraad vanuit de leverancier.
[ Voor 25% gewijzigd door Tjeerdtq op 04-04-2013 10:09 ]
Boffert. :-) Ik heb nog 0,0 gehoord. Ik ben benieuwd.rambocus schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:02:
helemaal geen mail of iets dergelijks gehad, alleen een keer een mail met een kortingscode voor de trage levering.
Ik heb ook een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Ik kreeg een mail terug met de melding dat ze bezig waren met de leverancier voor een nieuwe voorraad.
Maar dit zal ook wel zo'n standaard mail antwoord zijn.
We wachten het maar rustig af
Maar dit zal ook wel zo'n standaard mail antwoord zijn.
We wachten het maar rustig af
Binnen hoe lang reageerde de klantenservice op jullie mails? Mijn meervoudige mails worden al weken genegeerd.
Ik heb er nooit een email aan gewaagd. Mijn ervaring is dat wanneer mensen navraag gaan doen, dat ze de fout onder ogen zien, en dat de bestellingen geannuleerd worden. Vaak hebben ze de fout niet in de gaten, en gaat het bestellen en versturen automatisch waardoor er geen zicht op is.
Klantenservice is verschrikkelijk, je moet echt een dreigende mail sturen met een boel luxe woorden om hun aandachtte krijgen.Hummed schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:34:
Binnen hoe lang reageerde de klantenservice op jullie mails? Mijn meervoudige mails worden al weken genegeerd.
Cross post
Geckoo in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 118"

met la!
in de doos.
tis een pricewatch: Netgear WNDR4700 voor €49.99 dankzij Otto
Eens kijken of de hd (welke ingebouwd kan worden) ook vanaf buitenaf kan worden bereikt.

met la!
tis een pricewatch: Netgear WNDR4700 voor €49.99 dankzij Otto
Eens kijken of de hd (welke ingebouwd kan worden) ook vanaf buitenaf kan worden bereikt.
[ Voor 34% gewijzigd door Geckoo op 04-04-2013 11:40 ]
echt niet
Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.
Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.
Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.