Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:06
Arsenius schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:22:
Ja dat was ik.. Zie geen andere mensen wachten.
Excuces, heb ik niet goed gezien!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:06

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Jumpman schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:25:
Heeft iemand al een acceptgiro ontvangen (als je niet met iDeal) betaald had. Of moet ik gewoon het bedrag uit mijn Otto betalen?
Hier is zojuist de acceptgiro binnengekomen met een dagtekening van 29-04 en een betalingstermijn van 14 dagen. Het bedrag daarop is echter het niet-gereduceerde bedrag, in tegenstelling tot wat op de website staat aangegeven.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:26

robhof

Lembongan view

Ook bij mij eind goed al goed; router vorige week ontvangen, bedrag na levering aangepast naar €46,19, dat ik zojuist via de site middels iDeal heb overgemaakt.

Helaas heb ik - net als een aantal van jullie - inmiddels niets meer aan de router wegens aanschaf van een ander exemplaar. Vraag & Aanbod, here I (also) come! :)

Iedereen dank voor de motivatie en saamhorigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:20
Ik heb vandaag de acceptgiro in de bus gekregen met het bedrag van 206,19 euro.
Die ga ik dus mooi niet betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
merkens11 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:31:
Ik heb vandaag de acceptgiro in de bus gekregen met het bedrag van 206,19 euro.
Die ga ik dus mooi niet betalen!
Nee, dat gaat niemand doen.
Kijk op je mijnotto overzicht en betaal dat bedrag.
Acceptgiro is niet het bijgewerkte bedrag omdat dit later gecrediteerd is.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb een track en trace gekregen vandaag en het bedrag is nu € 205,94 geworden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bij mij is de bestelling niet langer zichtbaar, maar ik heb wel een aangepast saldo van €195,94. Verder nog géén track & trace. Al met al vind ik het er nog niet zo goed uitzien.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
rockhopper schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:54:
Bij mij is de bestelling niet langer zichtbaar, maar ik heb wel een aangepast saldo van €195,94. Verder nog géén track & trace. Al met al vind ik het er nog niet zo goed uitzien.
Bij mij is het saldo ook 195,94. Ziet er wel goed uit dus. Veel mensen voor ons hadden ook geen track & trace maar kregen de router onverwacht thuis afgeleverd.Komt dus goed volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
rockhopper schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:54:
Kijk eens onder Klantenrekening als het goed is moet er ergens in het overzicht de levering staan van de router, en de betreffende Track and Trace.

[ Voor 5% gewijzigd door Loct op 08-05-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Loct schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Kijk eens onder Klantenrekening als het goed is moet er ergens in het overzicht de levering staan van de router, en de betreffende Track and Trace.
Ja, daar zie ik inderdaad een Track & Trace, ziet er dus naar uit dat ie vrijdag geleverd gaat worden want er staat verder nog niets en morgen zal het wel dicht zijn bij de bezorgdiensten. Goed net binnen twee weken, dus dat is al een flinke stap beter. Nu nog afwachten hoe het met de betaling gaat.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Denk zaterdag, het pakje ligt pas vrijdag bij PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:35
Mijn bedrag was aangepast in mijn Otto, van 206 naar 56 euro, ik heb dat betaald met Ideal. Een paar dagen later zag ik dat terug bij mijn rekeningoverzicht, dus saldo is nu nul. Krijg ik gisteren, ruim een week later, alsnog een accept-giro voor 206 euro. Die heb ik maar in de prullenbak gemikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Arsenius schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:56:
Denk zaterdag, het pakje ligt pas vrijdag bij PostNL.
Knap dat je dat nu al weet ;) Meeste echte bedrijven (ok, otto valt daar niet onder) versturen meestal alles vanaf een tijdstip in de namiddag (pak 'm beet 17:00) dus onder dat scenario zou ie vanavond in het sorteercentrum zijn. Maar goed één dag langer wachten zal het verschil ook niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Bij Conrad bijvoorbeeld duurt het ook 2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

T&T laat voor mij inmiddels verwachte levering van vrijdag zien, kennelijk willen ze het beter doen dan Conrad (één na slechtste & slechtse bedrijf competitie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ja klopt, bij mij staat er ook vrijdag. We zullen het zien.

Weet iemand trouwens of Otto hun pakketjes verzendt met de mededeling op het verzendlabel "alleen huisadres"?

Had namelijk plannen morgen en ben dus niet thuis rond het tijdstip van bezorging en de verstandhouding met de buren is niet zo goed, dus ik wil niet dat mijn pakket daar afgegeven wordt.

Iemand die zijn router al ontvangen heeft en nog weet of kan zien of dit op het verzendlabel stond?

[ Voor 79% gewijzigd door Arsenius op 09-05-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

nineball schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:12:
Mijn bedrag was aangepast in mijn Otto, van 206 naar 56 euro, ik heb dat betaald met Ideal. Een paar dagen later zag ik dat terug bij mijn rekeningoverzicht, dus saldo is nu nul. Krijg ik gisteren, ruim een week later, alsnog een accept-giro voor 206 euro. Die heb ik maar in de prullenbak gemikt.
Ik bewaar dat papier als garantie-bewijs. Bij de router zat verder namelijk helemaal niets aan bestelinfo.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:56
Arsenius schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:01:
Ja klopt, bij mij staat er ook vrijdag. We zullen het zien.

Weet iemand trouwens of Otto hun pakketjes verzendt met de mededeling op het verzendlabel "alleen huisadres"?

Had namelijk plannen morgen en ben dus niet thuis rond het tijdstip van bezorging en de verstandhouding met de buren is niet zo goed, dus ik wil niet dat mijn pakket daar afgegeven wordt.

Iemand die zijn router al ontvangen heeft en nog weet of kan zien of dit op het verzendlabel stond?
Bij mij stond dat er niet op... Hij was dan ook bij de buren afgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
The_Zohan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:00:
[...]

Bij mij stond dat er niet op... Hij was dan ook bij de buren afgegeven :P
Hmmmmmm. Balen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:06
Hang een briefje op de deur? NIET bij de buren svp!

Bij mij stond er trouwens wél ALLEEN HUISADRES op maar volgesmij bedoelen ze dan eerder dat het niet naar een postbus (of bedrijf) mag?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Mattie112 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:04:
Hang een briefje op de deur? NIET bij de buren svp!

Bij mij stond er trouwens wél ALLEEN HUISADRES op maar volgesmij bedoelen ze dan eerder dat het niet naar een postbus (of bedrijf) mag?
Nee, alleen huisadres betekent dat hij alleen bij de geadresseerde mag worden afgeleverd, dus niet bij de buren. Bedrijven kunnen ook buren zijn, dus dat mag, maar die nemen doorgaans toch geen pakketten voor anderen aan. Postbussen is iets totaal anders en gaat via een compleet andere stroming dus daar zou het pakket toch niet terechtkomen.

Overigens hoeft een pakketbezorger niet te luisteren naar het verzoek van de afzender (aardig zou dit wel zijn), als het pakket bij de buren mag dan kan de bezorger dat ten alle tijden gewoon doen. Wel kun je vragen (eventueel met een briefje) om bij bepaalde buren (dus met het huisnummer van hen) niet te bezorgen, dat scheelt ze uiteindelijk meestal ook een klacht dus doen ze normaal gesproken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Robbert_jan schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:19:
[...]

Overigens hoeft een pakketbezorger niet te luisteren naar het verzoek van de afzender (aardig zou dit wel zijn), als het pakket bij de buren mag dan kan de bezorger dat ten alle tijden gewoon doen. Wel kun je vragen (eventueel met een briefje) om bij bepaalde buren (dus met het huisnummer van hen) niet te bezorgen, dat scheelt ze uiteindelijk meestal ook een klacht dus doen ze normaal gesproken wel.
Niet helemaal waar. Als je via PostNL een eigen MijnPakket account hebt, kan je aangeven dat jouw paketten niet meer bij de buren afgegeven mogen worden door de optie aan te vinken.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:39

EiT

Vraagje, ik had de betaling al gedaan via iDeal voordat ze nog eens €0,25 bij opgeteld hadden.
Nu kreeg ik de acceptgiro en daar stond op de achterkant:

Let op: betalen via otto.nl is gratis. Als u daar gebruik van maakt, kunt u de al berekende bankosten (€0,25) van het totaalbedrag aftrekken.

Ik neem aan dat ik dat dan niet hoef te betalen? Echter is de iDeal betaling al verwerkt en staat er nog steeds dat ik 0,25 moet betalen.

Nu gaat het mij niet over die €0,25, maar als ik €0,25 overmaak kost het hun waarschijnlijk meer dan het ze opleverd.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist een aantal reacties verwijderd. Houd het ontopic, discussies over het apparaat zelf mogen in een apart topic en horen niet in AK of SF thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Hier een link naar het topic dat ik net geopend heb voor deze router. Zal zo de OP editten, iig kun je daar over het apparaat zelf discussieren.

[Ervaringen] Netgear WNDR4700 Dual-Band Wireless-N Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Bij klantenrekening staat nu het bedrag van € 45,94 na aftrek van de 150 euro.

Betekent dat, dat ik het nu kan betalen met iDeal of moet ik nog ergens op wachten?

Had initieel de router besteld met acceptgiro maar gewoon betalen met iDeal is misschien beter? Ik zie trouwens geen 25 cent waar sommige mensen het over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Arsenius schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:58:

Betekent dat, dat ik het nu kan betalen met iDeal of moet ik nog ergens op wachten?
Betaal maar gelijk met iDeal, dan is het klaar. Als je wacht op de acceptgiro krijg je er een van € 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT

EiT

Arsenius schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:58:

Had initieel de router besteld met acceptgiro maar gewoon betalen met iDeal is misschien beter? Ik zie trouwens geen 25 cent waar sommige mensen het over hebben?
Die voegen ze later toe. Ik had ook gewoon die 45,94 overgemaakt en nu staat er dat ik nog 0,25 over moet maken.

Zie mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Ik heb weken geleden al via ideal afgerekend maar kreeg zaterdag alsnog de acceptgiro die direct door de shredder ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
En nogmaals bedankt Otto! Er is (mogelijk) een 2e router onderweg omdat de eerste op "klaar maken voor verzending" is blijven staan bij TNT-post. 8)7
De router is al wel toegevoegd bij mijn bestellingen (13-05-2013).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Mijn router is al twee weken in huis, maar de status bij PostNL staat nog steeds op Zending wordt voorbereid door de verzender. Ik wacht de 2e zending ook af 8)

[ Voor 21% gewijzigd door objectief2 op 13-05-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
objectief2 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:44:
Mijn router is al twee weken in huis, maar de status bij PostNL staat nog steeds op Zending wordt voorbereid door de verzender. Ik wacht de 2e zending ook af 8)
Ze hebben verkeerde T&T codes gebruikt. Dus je krijgt er vast geen tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
EiT schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 14:43:
[...]

Die voegen ze later toe. Ik had ook gewoon die 45,94 overgemaakt en nu staat er dat ik nog 0,25 over moet maken.

Zie mijn vorige post.
Heb je die betaald, die 25 cent? Ik heb ook 45,94 overgemaakt. Dag later werd die 25 cent in rekening gebracht en een paar dagen later is mijn 45,94 van het openstaande bedrag afgetrokken, blijft er nog 25 cent over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT

EiT

Arsenius schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:44:
[...]

Heb je die betaald, die 25 cent? Ik heb ook 45,94 overgemaakt. Dag later werd die 25 cent in rekening gebracht en een paar dagen later is mijn 45,94 van het openstaande bedrag afgetrokken, blijft er nog 25 cent over.
Nee, volgens wat op de achterkant van de acceptgiro staat zou het niet hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
m3gA schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:29:
[...]

Ze hebben verkeerde T&T codes gebruikt. Dus je krijgt er vast geen tweede.
Niet helemaal waar, PostNL heeft verkeerde barcodes over de originele barcodes geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:26

Vliegvlug

Flight Simple

Ik heb de router ook afgelopen weekend binnen gekregen en dat na het sturen van een enkel klachten mailtje.
Ben me er wel van bewust dat dit alleen zo makkelijk ging vanwege het harde werk van anderen hier die Otto flink op de huid hebben gezeten over deze kwestie.

Bij deze mijn hartelijke dank daarvoor! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:26
heb de router inmiddels een weekje in gebruik. harde schijf erin gezet om mijn oude ruwe data op te zetten (vakantie-raw files en ruw videomateriaal voor niet-professionele doeleinden). Ideaal beessie. printertje eraan en dat werkt ook prima.

Erg grappig om te zien, de mensen die hem meteen op MP hebben gezet, raken hem aan de straatstenen niet kwijt. ze stonden er eerst op voor 150 euro, en zijn nu al naar 100 gezakt. sommige zelfs naar 85.

Blijkbaar hebben mensen geen behoefte aan dure routers, vooral nu veel modems van je provider al voorzien in wireless.

ben erg blij met het routertje, en iedereen bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
@waah
Maakt de router / fan bij jou ook zoveel lawaai (zelfs zonder harddisk) ? Ik heb 'm maar uit de woonkamer gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat moet ik nou precies betalen dan? 10 euro?

Overzicht
Huidig saldo
€ 66,19

Rekening overzicht
Uw termijnbedrag is: € 10,00
Uw achterstand bedraagt: € 0,00
U dient minimaal te betalen: € 10,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Rev! schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:33:
€ 66,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rev! schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:33:

Overzicht
Huidig saldo
€ 66,19

Rekening overzicht
Uw termijnbedrag is: € 10,00
Uw achterstand bedraagt: € 0,00
U dient minimaal te betalen: € 10,00
hardware-lover in "\[*afgelopen*] Netgear WNDR4700 - Otto"

Minimaal €10,- dus.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wij hebben besloten om alsnog het door u bestelde artikel de Dual-Band Wireless-N Router Netgear WNDR4700 aan u te leveren voor de prijs van € 49,99.
Vreemd bedrag dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dan ga je in termijnen betalen met bijkomende rente.
Je kan beter het hele bedrag in één keer betalen, alleen vind ik het bedrag van 66 euro wel vreemd.
Dat zou toch 56 moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik kan niet voor een ander bepalen wat wel of niet beter is. Er wordt gevraagd wat er betaald moet worden en dat is minimaal € 10,-, en dat betekent inderdaad, zoals ik al eerder onder de link aangaf, dat je eindbedrag hoger zal zijn dan in één keer betalen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Bij mij staat die 25 cent nog steeds bij huidig saldo. Op de acceptgiro die we in de vuilnisbak mogen gooien staat inderdaad dat als je betaald hebt met iDeal dat je die 25 cent niet hoeft te betalen.

Bij iemand die 25 cent al weg of staat die bij iedereen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

*knip*, voor deze vragen kan je een apart topic openen voor deze router

[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 28-05-2013 08:57 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.

Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.